Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd

Ook onzinnig:
Iemand trouwens nog dat linkje dat ik gepost had gezien een paar pagina's terug over die jongen die zijn skyline had gecrasht en daar helemaal over af werd gezeken op een forum?
check deze link dan: http://www.youtube.com/watch?v=-ovW4pkl-Eg
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 21:52 ]
Verwijderd
Buiten dat zit er genoeg kippengaas voorin dat je bijna uit je stoel waait zoveel lucht komt er in de motor ruimteSick Nick schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:58:
Zo te zien is het een replica happer want de gaten die normaal koude lucht binnen laten zijn net zo blauw als de rest (of te wel, gewoon dicht en geen gaten)....

Mooie kleurcombo

Koop dan tenminste het goede model Eclipse..
Lexus ja..
[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 26-01-2007 13:48 ]
vond ik ook wel eigenlijk, het lijkt behoorlijk of het zo hoort..TheZeroorez schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:45:
Ik heb het niet zo op Del Sol's, laat staan 'getunede' Del Sol's... Maar ik moet eerlijk zeggen dat die Benz koplampen er best wel goed in passen
Verwijderd
het zijn geen benz voorlichten maar die van een ouder type lexusdominic schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:14:
Del Sol met Merc koplampen
[afbeelding]
Mooie kleurcombo
[afbeelding]
Koop dan tenminste het goede model Eclipse..
[afbeelding]
Ik zet mijn geld op een E10 corolla. Alles klopt op de antenne na, maar die zullen ze er wel af hebben gehaald.jmderonde schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:49:
[...]
m'n eerste gedachte was een golf4, maar de achterkant is veel meer Seat Leon
Ik zat nog te denken aan een Daewoo lanos, maar de raamlijn bij de voorruit klopt niet.
Die firebird maakt het wel helemaal af. Een AX ga je toch nog geen cent insteken lijkt mebattler schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:24:
Toch nog even een foto kunnen maken.
[afbeelding]
Natuurlijke dikke race stickers.
Dubbele uitlaat
Wanna race
Alleen kenteken nr. staat er op en ik had geen zin om het weg te soepen.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Eerder een E11 dan... achterraam van een E10 is andersWorldwide schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:51:
[...]
Ik zet mijn geld op een E10 corolla. Alles klopt op de antenne na, maar die zullen ze er wel af hebben gehaald.
Ik zat nog te denken aan een Daewoo lanos, maar de raamlijn bij de voorruit klopt niet.
¯\_(ツ)_/¯
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Even wat aanvullende info:Sick Nick schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:11:
[afbeelding]
Een hele fijne 316(klikbaar voor grotere formaat)

Nog een foto.
Auto: BMW 3 serie uit 1995
Pk's: 145 PK
Styling: street x voorbumper
m3 zijskirts met kappen
drag style achterbumper
ijzeren achtervleugel(verstelbaar)
m3 spiegels met knipperlichten.
18 inc barracuda velvet( chroom)
one piece koplampen met angel eye,s
3d achterlichten
7 kleuren led kit.
dubbele purge valves
apex style einddemper
logo achterklep verwijdert.
alles mee laten spuiten.
stickers langs de deuren en motorkap.
pace car strobescopen koplampen 4x
Performance: power filter k&n.
open uitlaat.
blauwe samco slangen
motor rode delen
ICE: INTERIEUR
rode kuipstoelen
sparco stuur & versnellingspook
interieur rode bekleed
traanplaat matten voor en achter
toerenteller met shiftlight
tellers raamstyle a style
tellers langs het dash
rode neon onder het dashbord.
rode neon achterin
brandblusser van Raid
NX lachgas tank op achterbank.
nodige chroom en schakelaars
ICE
pioneer klapscherm 7 inc toutchscreen
zanon scherm achter
zanon dvd unit.
boxen binnenin jbl loud serie van titanium.
rockford versterker.
2x mtx 400watt subs.
alles rood bekleed met traanplaat vlammen.
caliber chromen overzet kappen.
rode neon in de kofferbak en strobescopen.
"Voor 11.000 mag hij weg met nieuwe schokdempers, carbon wing, body kit opnieuw bevestigt en achterbak ook rood bekleed!"
hij kan dan claimen dat ze hem uitlachen door het lachgas ipv dat het wel erg triest is om zo optisch te tunen en dan slecht 145Pk te hebben.. mijn family station bak dieseltje heeft nog meer vermogenEl-Loco schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:48:
Er zit wel een lachgas-tank in. Maar of hij functioneel is....
Tjeez, oostblok tuning...
Whatever.

Dit is nog de minst foute, en ik vergeeft 't hem ivm een originele 'raambandtekst'.
Hoevaak ik wel niet allerhande standaard foute tuning-topic materiaal tegenkom met van die tenenkrommende termen; "Red Devil", "Mean Machine", "Bleu(!) Lightning"... dat soort kreten.
Verzin $%^ wat nieuws!! Hoe haal je het in je kop om zo'n cheesy term in een vaak nog cheesier lettertype en kleurstelling te laten drukken
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Al vraag ik me af of die auto ook echt wat opbrengt.
[ Voor 31% gewijzigd door battler op 28-01-2007 23:38 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Met zoveel zooi in z'n auto is die waarschijnlijk zo zwaar geworden dat mijn 316i met de standaard 100 paardjes op 225x16" nog sneller van z'n plek zal zijnEl-Loco schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:24:
[...]
(teveel rotzooi om te kwoten)
"Voor 11.000 mag hij weg met nieuwe schokdempers, carbon wing, body kit opnieuw bevestigt en achterbak ook rood bekleed!"
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Deze is vet lelijk maar hij heeft wel humor om zo'n gebakje op die stijl te tunen..
al was die mooier dan dat ebay ding
Heiligschennis!KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 19:54:
halloDag vriendjes en vriendinnetjes...
al was die mooier dan dat ebay ding
Maar wat een hok zeg, en dan ook nog op LPG

(erg koel

Vette velgen

Truckwheels

Veel leuk spul trouwens
Ik heb tot goed ver in dat topic doorgelezen (damn wat een afgrijselijk groot topic is dat zeg, hoe dat forum ook een vertigvoudiging van het aantal bezoekers kreeg erdoor.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 21:36:Iemand trouwens nog dat linkje dat ik gepost had gezien een paar pagina's terug over die jongen die zijn skyline had gecrasht en daar helemaal over af werd gezeken op een forum?
check deze link dan: http://www.youtube.com/watch?v=-ovW4pkl-Eg
Rare jongens die amerikanen...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ha! Die Amerikanen kunnen er ook wat van zeg... Lowriders zijn imo alleen mooi als het klassieke auto´s zijn, zoals een impala. Dus geen oversized suv met stock velgenHydraulik-Phunk schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 00:45:
FF wat van 'n lowrider forum waar ik hang
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(erg koel)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vette velgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Truckwheels
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel leuk spul trouwens
En die ford probe heeft alleen een foute paintjob en een dgb interieur. Als daar wat aan gedaan kan worden mag ie zo bij mij voor de deur. Ik zag zondag een Ford Probe met een Supra spoiler, dat zeg er écht niet uit
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Wederom taart voor degene die mij kan vertellen wat er onder deze Skyline kit zit..

Da's easy, een Honda Accorddominic schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:16:
Zou het een Toyota zijn?
[afbeelding]
Wederom taart voor degene die mij kan vertellen wat er onder deze Skyline kit zit..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ter verificatie
[ Voor 7% gewijzigd door Stoffel op 31-01-2007 13:22 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Hahaha, dat hebben ze nog best leuk gedaan. Tuurlijk is het fout, maar het is ook zo bedoeld, dan mag het weer. Een Mustang-fransoosJozz schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:35:
Dit was een Peugeot 504 pickup:
[afbeelding]
Meer informatie: http://vilain.garcon.free.fr/projets.htm
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Het verkeerde model
ps, welk model zou het moeten zijn eigenlijk? Een Nascar is al moeilijk te herkennen en deze kan ik helemaal niet plaatsen... (overigens zijn de Miata zusjes super gevonden)
tja blijft een one-off natuurlijk.. maar een C4 of C5 lijkt meer denk ik..deepbass909 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:27:
en een beetje zonde van die stingray...
ps, welk model zou het moeten zijn eigenlijk? Een Nascar is al moeilijk te herkennen en deze kan ik helemaal niet plaatsen... (overigens zijn de Miata zusjes super gevonden)

De onder straatracers o zo populaire ehh Daewoo?

Inderdaad. [google=ford ka tuning]Entity schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:21:
Soms begrijp ik echt niet waarom ze een bepaalde auto als basis hebben genomen. Bij mij in de buurt rijdt een witte Daihatsu Applause met een picknicktafelspoiler (zo'n dure verstelbare), dikke dubbele (scheefhangende) uitlaat en een dikke "FnF" style sticker op de zijkantDat is echt ZO belachelijk, als je al wil gaan stylen (fout of niet), pak dan op zijn minst een fatsoenlijke auto als basis...
Dat mensen uberhaupt aan zo'n boodschappenhok beginnen
¯\_(ツ)_/¯

zulke velgen onder een mini
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet lelijk...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
De Nederbelg !
Dat zijn toch niet van die velgen waarbij de velg nog 2 cm uitsteekt ten opzichte van de band?
Dat is echt zo fout! Je ziet dat heel veel onder polo's. Het zie er zó lelijk uit, het lijkt alsof ze wel geld hadden voor velgen, maar geen passende banden konden betalen. Kortom, dezelfde sjonnies die hun autostyle bumper ook 3 maanden laten "zetten".
Het zou verboden moeten worden
En dat stuk trailer trash nog trots zijn op zn velgen ook. Die dingen zijn zo lelijk dat niemand ze zou stelen.dominic schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:03:
Met de juiste velgen ben je wel de pimp van de buurt natuurlijk
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En eerlijk is eerlijk, een daewoo is niet de beste auto, laat staan qua motorisering, maar ik vind dat er wel potentieel in de lanos zit. Je moet alleen bijna alles op de carrosserie na vervangen
[ Voor 8% gewijzigd door Bertus op 02-02-2007 09:46 ]
Heeft ook een computer!
FnF: Fast & Furious, die films over getunede auto's enzo. Overigens vond ik de films wel leuk om te kijken, alleen de hype die volgde vind ik dan weer wat minder
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Kijk Fwnk, FnF style
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Alhoewel dat eigenlijk wel een mitsu is idd
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

De Nederbelg !
~Leonardo Da Vinci~

Alstublieft!
.
.
Maw: link naar artikel? Dat blok zegt me niks
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
http://www.allhondafriend...mId=985&g2_serialNumber=3
Voor echt veels te weinig verkocht pas geleden, dat ding was echt beter als nieuw nog.
Nog een foute Ford:
Hoop werk maar ondanks dat vind ik hem nog steeds lelijk:
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 11:14 ]
Das toch gewoon een Corsa 1.2 met lelijke velgen een spoiler en een demper-opzetstuk?
Heeft ook een computer!
Ik heb geen artikel en specs spijtig genoeg, ik heb het zelf van het all honda friends forum afgenomenTwhomp schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 08:43:
[...]
[afbeelding]
Alstublieft!
.
.
Maw: link naar artikel? Dat blok zegt me niks
De Nederbelg !
Bijna goed, het is een 1.4, voor de rest heb je gelijk.Bertus schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:27:
[...]
Das toch gewoon een Corsa 1.2 met lelijke velgen een spoiler en een demper-opzetstuk?
(had ik ff opgezocht bij het RDW)
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
wtf?
Aan de koplampen kon ik nog zien dat het orgineel calibra was
De Nederbelg !
die bovenste z'n velgen zijn met je ogen half dicht net hyundai velgendominic schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:03:
Met de juiste velgen ben je wel de pimp van de buurt natuurlijk
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Of gewoon de linkJellabie schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:07:
[...]
wtf?
Aan de koplampen kon ik nog zien dat het orgineel calibra was
Maar no kidding: Je kunt het best wel zien hoor, kijk goed naar de lijnen van de ruiten, en hoe die wieltjes erin zitten..
Was dit origineel een Frontera?
[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 03-02-2007 19:17 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 03-02-2007 19:15 ]
Lelijke auto's, mooie fotoVirus.NL schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:17:
Deze 2 gebakjes nog maar een keer in deeltje 19 posten![]()
[afbeelding]
Past het niet? Dan maken we het passend. Of nee, we zetten het er wel gewoon op.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Er zaten ook nog lexus achterlichten op. En op de raamband stond Streetgasm
[ Voor 51% gewijzigd door Jozz op 03-02-2007 22:57 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Inderdaad, ik zal alleen maar een stuk onscherp stoep
Dat plamuur wordt idd met plastic bij elkaar gehoudenDan maken we het passend. Of nee, we zetten het er wel gewoon op.
Fout ouf niet, het is wel heel mooi gedaan.
Als ik morgen deze voor de deur zou aantreffen met de sleutels op m'n deurmat zou ik hem lekker houden
Dit topic is gesloten.
![]()