Een maand nadat ik mijn eerste betaling had gedaan via IDeal, werd ik bij mijn voipbuster account uitgenodigd om reseller te worden. Ik dacht waarom niet en heb de uitnodiging geaccepteerd.
Vervolgens heb je nog maar 4 betaalmogelijkheden, als reseller waaronder gelukkig IDeal, verder kun je ook nog betalen via Handmatige Overschrijving, Western Union en Ukash.
Nu staat er dus een kopje met mededelingen, hier wordt voor het volgende gewaarschuwd:
LET OP:! Wij adviseren u met klem om, naast de reguliere reseller transacties (zoals vouchers uitgeven of beltegoeden overhevelen) GEEN andere betalingsservices voor uw clienten uit te voeren. Dergelijke transacties kunnen door het systeem als fraude gemerkt worden en kan tot gevolg hebben dat uw account - en alle daaraan gerelateerde reseller accounts - geblokkeerd worden. Indien u in het verleden dergelijke transacties hebt uitgevoerd, meld ons dit aub!
Wij verzoeken u ook geen accounts van uw klanten te gebruiken, ook al worden ze niet meer door uw klant gebruikt. Dergelijke acties kunnen door het systeem als fraude gemerkt worden en kan tot gevolg hebben dat uw account - en alle daaraan gerelateerde reseller accounts - geblokkeerd worden.
! Wij adviseren u uiterst voorzichtig te zijn met inkomende PayPal betalingen, omdat deze fraudegevoelig kunnen zijn. Verwijs PayPal klanten direct naar de PayPal website zodat ze daar hun betalingen direct aan ons kunnen doen.
Wat moet ik me hiervan aantrekken?
En is het safe om vanaf mijn voipbuster reseller account, tegoed over te boeken naar mijn voipcheap account.
Het voordeel van reseller zijn en daardoor tegoed kunnen overboeken is, dat je freedays koopt, waarvan je het tegoed vervolgens weer kan verkopen, terwijl je freedays behouden blijven