[MMORPG]Silkroad Online, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.955 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
das pure onzin,ik ben hybrid int,en moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit met int stones heb geklooit,maar de de fails ,was maar 1 a 2 keer van de ongeveer 10 keer ofzo.heb op verschillende kleding stukken str gead en moet toch eerlijk zeggen dat ik erg luckey ben,omdat ik veel 5 str in een keer heb gead,1 keer dat het beetje fout ging met 3 str gead opzig wel ok,en nu keer met spear 2 str niet echt trots op maar dat failen enzo vind ik maar heel raar hoe je daar zo op komt,misschien failde je wel wat keer maar heeft niks met int of str te maken echt niet,

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag str op mijn zwaard geprobeerd : steen 10% ---->fail
: steen 10% ---->fail
: steen 20% ---->str has changed 1----->1
attribute assimilation crit has been changed 8----->15!!!!!
Nu laat ik die str lekker zo al vind ik 200 steady en krijg ik 22 andere leuke stenen ik blijf voor eeuwig van dit zwaard af.(verdere stats psy attack 131(48%)--mag attack 228 (52%)--attack rating 85--crit 15---durability 144/144---psy reinforce 22%----mag reinforce 22%....derde graads btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
wow netjes hijs +5 hopelijk? :P kun je er nog meer voor vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:22:
vanmiddag str op mijn zwaard geprobeerd : steen 10% ---->fail
: steen 10% ---->fail
: steen 20% ---->str has changed 1----->1
attribute assimilation crit has been changed 8----->15!!!!!
Nu laat ik die str lekker zo al vind ik 200 steady en krijg ik 22 andere leuke stenen ik blijf voor eeuwig van dit zwaard af.(verdere stats psy attack 131(48%)--mag attack 228 (52%)--attack rating 85--crit 15---durability 144/144---psy reinforce 22%----mag reinforce 22%....derde graads btw)
gewoon doorgaan tot je 3 of 4 str tenminste hebt, kans is zeeeeeeeer klein dat je verneukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Z1ppo schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:10:
das pure onzin,ik ben hybrid int,en moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit met int stones heb geklooit,maar de de fails ,was maar 1 a 2 keer van de ongeveer 10 keer ofzo.heb op verschillende kleding stukken str gead en moet toch eerlijk zeggen dat ik erg luckey ben,omdat ik veel 5 str in een keer heb gead,1 keer dat het beetje fout ging met 3 str gead opzig wel ok,en nu keer met spear 2 str niet echt trots op maar dat failen enzo vind ik maar heel raar hoe je daar zo op komt,misschien failde je wel wat keer maar heeft niks met int of str te maken echt niet,
uhm jij vind het onzin terwijl andere het verhaal kan bevestigen!
ik weet niet wat voor wereld jij leeft maar volgens mij denk je dat je god ben
op elke post heb je cometaar maar ik heb van jouw nog niet 1 zinnig antwoord zien posten wat relevant is op wat ik poost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ik kan er ook niks aan doen dat ik een van de active momenteel in topic ben

maar goed om je even uit je dromen te halen,dingen wat jij in jou ogen niet zinnig is kan voor andere wel zinnig zijn,ik kan er ook niks aan doen dat ik even wat meer van sro af weet dan jou :) en denken dak god ben? hmm nee ik weet misschien wat teveel over sro heeft niks met god te maken,anyways ik kan jou ook wel vertellen dat je bijv niet twee post hoefd te maken precies onder elkaar ,.. maar alchemy als een dat bevestigd dan moet het gelijk maar zo zijn dat ie in een keer gelijk heeft,vraag maar eens op officele forum van sro,zul je zien datje daar totaal geen gelijk in zuld hebben,en dat ze je keihard uit gaan lachen

Dat noemt men SPAM het zou best minder iritand zijn voor andere dat je gewoon 1 post ivm 2 post maakt
oftewel kijk eerst naar jezelf voordat je andere mensen af loopt te kraken

Einde bericht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot mijn zwaardje met crit 15 en een blijvende str 1 dat ga ik zeker zo laten tenzij ik nog wat steady stenen vind.(str 4 gaat zeker niet lukken want hij is derde graads ;-P).Ik zal eens een screenshotje posten kunnen jullie allemaal kwijlen,heb hem gekocht voor 3 mil en voor ongeveer 3 mil verbouwd(stenen,ruby&jade tabs,npc items+destroy rondo's,elixirs+luckypowders).Als iemand een ratio heeft van 8 tegen 2(8 gelukt 2 fail)wil ik die persoon graag vragen om in het vervolg mij alchemy te doen want ik ben al blij als 50% werkt.

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/4598/fre1vh5.jpgAfbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/5260/frers2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat is een erg leuke set zeg! Steady heeft echter geen effect op het slagen van alchemy. Het is er slechts om ervoor te zorgen dat je wapen geen durability reduce krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:29:
Dat is een erg leuke set zeg! Steady heeft echter geen effect op het slagen van alchemy. Het is er slechts om ervoor te zorgen dat je wapen geen durability reduce krijgt.
Nee steady heeft als effect dat je minder kans hebt op attribute assimilation(durablity in/decrease hoort daar dus wel bij maar blijft niet beperkt tot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Nee, dat is een fabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
luckey op gooien vind ik personelijk ook fabeltje,al die dingen zoals astral etc vind ik fabels,maar goed wie ben ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Nouja, astral zorgt er wel voor dat je item +4 blijft dus dat kan erg fijn zijn wanneer je niet veel gold / elixers hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hmja,maar niet als je van mensen hoord dat ze 5000 silk er door heen hebben gehaald om wapen +7 te maken (en somige dan nog steeds erg falen)

Het is net een gok spel om het zo maar te zeggen ;) en aan die verslaving wil ik liever niet komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
5000 silk voor een +7 wapen lol..
dan ben je echt niet goed wijs !!
dit is alleen van toepassing op sosun 7x wapens anders is het niet renable lijkt mij.
maar +7 staat wel wijs..

op dit moment loop ik met maximaal +3 gear omdat dit altijd snel en goedkoop kan fuse..
wat is een SOS Shield L42 BL 17 +3 waard?

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Even over sp farme.. wie heeft daarwerlijk rond level 16 ronde 50k sp verzameld?
op dit moment heb ik een level gap van 5 zodat ik genoeg sp heb ^^

[ Voor 32% gewijzigd door BrianV op 23-04-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ooit wel na gedacht hoeveel dat in euro is? :*)

-rekent-

....

schrik niet ;)

ongeveer 400 euro als ik niet verkeerd heb gerekent,nou ik vind het knap dat somige mensen zo gekzijn omdat te doen 8)7

op een andere forum zei iemand dat zijn char wel 400-500 waard is omdat hij +7 stuff heeft,nou ik snap hem nu wel,ik moet eerlijk zeggen dat je beter geld bij powerlvl weg kan halen,ben je nog voordeliger uit ook,

klein verhaaltje van gister over de fun met botters(je hoeft het niet te lezen Mag wel ;) )

anyway ik was gister ff met een maat bij de karaa en de slangen beetje botters irirteren,alleen moest we wel ff hitten en 15 sec wachten totdat hij ons kon hitten,ik hat een bot mee gemaakt die rende achter me aan zo grappig,maar toen hij weer naar mob rende moest ik hem weer hitten,maarja ik was weer met me domme hoofd met sword nuken,dus ja lvl 71 haald een lvl 65 neer met zijn sterkste nuke , fout fout,3 % verloren,

ik dacht ik geef niet op met lol maken dus we gaan weer op pad,even later loopt me maat te roepen - ik ben murder- blijkt die slimme een botter ook wezen nuken - ik dacht dat ik een giant aan het aanvallen was- |:( ,dus hij ging ergens staan zodat niemand hem zag(mooi wel dus).hij vertelde waar hij was,eerst was hij alleen en later kwam er iemand met zerk aan huppelen,en wou hem dus doden.ik zeg zo tegen hem stop daar mee,en blijf maar door gaan , wou hem neer leggen maar eerst keer faalde ik,tweede keer RAAK!maar murder :( nu lvl twee,bleek zoon lvl 61 gastje te zijn en me maat is 65 , zegt me maat mooi zo,kom laten we ergens op save plek 200 devil eye killen

ik zelf snapte de hint niet,dus deed paar kledingstukken af en ging dood zodat ik door mobs buitende stad me murder weg kon laten vagen,en me maat zo: wat doeje nou? ik snapte de hint niet,en toen vertelde hij me 200 kils maken dan ben je murder lvl 1 af :O oftewel je kan iemand neer slaan word murder en moet 200 mobs killen en je bent murder af,hij deed het wel vaker ,erg slim om te weten,maar even lol maken met botters is helaas niet echt veel succes geweest,wel heel grapig dat een botter achter je aan rend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Z1ppo

LOL nice story !!

*No comment..*
is wel grappig zo tijdens me werk beetje SRO forum koeke..
Half 2 lekker klaar en dan kijken of me stall leeg is >:)

EDIT 1 uur klaar wooot woot

[ Voor 9% gewijzigd door BrianV op 23-04-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer nuttig en inhoudelijk, of reageer niet :{

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 24-04-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ^^^

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 24-04-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dankje :P achja als ik opschool ben ga ik als eerst even wat op me laptop surfen,en daar naar pas werken,en vanmorgen was ik ff zo dat ik zin hat om een soort en met blogje te bouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
De servers doen het alleen 's morgens? Ik kan altijd binnen 10 minuten inloggen wanneer ik het achter elkaar blij proberen, alleen in het weekend wil dit niet omdat het dan erg druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/3937/swordvz5.jpg

Gister gekocht, nu even snel lvl64 worden (A)

edit

wat fijn he die server inspections 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Heaget op 24-04-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
het is opzig wel vaag voor andere dat een 69+ bij dark en karaa loopt te lvlen(vaak word er dan gedacht botter) maar goed ik farm daar gewoon als een 71+ meer om drops etc,maar nu moet ik wel ff :( want heb protect elixirs er door heen gehaald en maar falen ,waarom?

ik was dus zalig bij karaa aan lvlen en toen zag ik weer zoon "prachtige" sos/som/sosun boxje(daar was ik niet zeker over) als drop dus ^^ toen ik eenmaal in me konijn keek,bleek het een sos garmant hands male lvl 64 te zijn ik was helemaal weer happy,maar toch loop ik weer tegen een maat te moppelen en nu een sos of som wapen (ja ik ben niet zoon hebbertje die gelijk sosun wil) , maar goed ik ben ook heel erg happy over deze drop,dit gaat me zowie zo wel 40 mil winst opleveren,daar koop ik een mooie +5 spear van me maat over (als het lukt),hij vroeg aan mij 50 mil maar hoop toch echt voor 40 :P

aldus staat al 3 int en laat ik mooi zo steady 6 (nice nice opzig) ik gooi er nog str tab op hopel 5 str :) en hij is +2 endat laat ik zo dus misschien krijg ik er maar 35 mil voor maar toch een mooi bedrag om even weer vooruit te kunnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Woot woot for Z1ppo..
ik heb tot nu toe ( L40 )
1 x een sos item gevonden en dat was een L34+2 garment wristlet ( hoeveel is dit waard )
ik hoor mensen die krijgen zo drop bijna dagelijks..
en ik heb nog een theorie..
nu ik gamernt draag vindt ik alleen proc en armor & toen ik armor droeg krijg ik alleen garment.
zou deze theorie mogenlijk zijn?! want dit valt me heel erg op de laaste dagen..
wat ik ook wel relax vin van me drops is dat ik meestal alles +2/+3 krijg of nice critss of weapon..

Nog 1 vraagje.. .kan je met level 40 urich verslaan :P.. i gues not butt i can try dont you rhink

PS. hoe kan je onder je forum post je signature aanpassen ? *schaam*

[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 24-04-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Uruchi staat voor LVL40, dus gewoon proberen zou ik zeggen. Richt anders in je Guild/Union een groepje op om samen op een Unique te hunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Heaget schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:55:
Uruchi staat voor LVL40, dus gewoon proberen zou ik zeggen. Richt anders in je Guild/Union een groepje op om samen op een Unique te hunten :)
Toevallig zitten we daar met ze alle in de buurt voor die #$! jewel qeust die erg langzaam dropt.. maar wel vet gold op leverd!

Hint : ga niet op Urich hunte als je level 37 ook ben je fullstr( had toch beter me armor moet dragen)

[ Voor 13% gewijzigd door BrianV op 24-04-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
YAY! LVL 60!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
nog steeds op troy of niet?
ene feli =D lkkr hoorz d=þ

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Uhuh! ik zit nog steeds op Troy, ben een tijdje inactief geweest maar nu weer helemaal terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
congratz Heaget ..

gister had ik een lekkere blade gekregen van guild L48 critt 10 phy attack 90% !!
probeerde deze +3 temaaken.
maar echter na 24 weapon elixirs heb ik de strijd op gegeven omdat hij elke x nadat ik +2 naar +3 failed.. deze blade is gemaakt in hel!!
echt GRRR iemand nog ideen voor me omdit voor elkaar tekrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
en zo ben ik morgen of over morgen 72 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Z1ppo schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:36:
en zo ben ik morgen of over morgen 72 :9
Nice nice..
op hoeveel procent zit je nu? + welke mastery level ben je in totaal nu?

ik zit zelf nu op level 41 > 86 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het laatst eens geinstalleerd, en vind het een geweldig spel!
Echter, ik heb moeite om in te loggen!
Ik zit op de Persia server, met een level 14 account, maar het duurt een half uur voordat ik eenmaal ingelogged ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik vind mensen soms echt overdrijven met dat inloggen ? Hoe kan ik op Babel binnen 4 minuten erin zitten ? Babel is echt een drukke server vergeleken met Persia denk ik :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
DeluxZ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:30:
Ik vind mensen soms echt overdrijven met dat inloggen ? Hoe kan ik op Babel binnen 4 minuten erin zitten ? Babel is echt een drukke server vergeleken met Persia denk ik :+
Ik denk dat je enorm veel geluk heb want vanaf 5uur tot 22:30 is het gewoon te triest om inteloggen..
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
DeluxZ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:30:
Probeer Aege of Xian maar eens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
SOEFuture schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:41:
[...]

Probeer Aege of Xian maar eens :X
idd soms heb je gewoon geluk dat je er in komt meestal bij mij in 10á20 mins maar soms lukt het ook gwn de eerste keer al is dat echt zelden:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ik ben de laaste tijd 24/7 online...
snachts stall ik ,,..
overdag stallik ook.. kom ik thuis heb ik 2m erbij.. ga ik levele tot 12 uur a 1 uur en ga ik weer slaapen..
dus ik de laaste tijd ben ik gewoon online..
en in het weekend ben ik zeker altijd online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:13:
[...]

idd soms heb je gewoon geluk dat je er in komt meestal bij mij in 10á20 mins maar soms lukt het ook gwn de eerste keer al is dat echt zelden:p
Speel nu sinds een half uur op Zeus, en het inloggen ging me daar iets sneller af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Zeus? Gaaf..
NoobstaR.. welke naam heb je char daar?
op dit moment staat me char in dw testalle.. ^^
i love my work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xx_pwN_xX :)

Moet alleen even weten hoe ik m'n stat points moet verdelen...
Een maat van me zegt dat ik alle punten op MP moet zetten.
Ook moest ik alleen de Fire Force skill levelen, omdat dit volgens hem het sterkste is.
Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Alle punte op MP betekent INT.. ( nuker )
Fire is de sterkste Force.
je heb echt ook een weapon skill nodig..
volgende vraag is welk soort build wil je hebben en wat vin JIJ gaaf/goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bow als wapen, dat vind ik altijd wel mooi.
Al je punten op MP is dus niet per definitie sterker?
Bovendien vind ik de fire force ook niet het vetste, lightning ziet er daarintegen veel vetter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Bow is een makelijke level wapen..
MP krijg je wel sterke magische krachten alleen kan je niet veel klappen ontvangen.
voor bow kan je als je pure int ga het beste fire/light en bow skill doen!
en misschien spear skills zodat je wat meer HP krijgt..

wat dan ook aan teraden is om protector tegaan draagen.
is een mooie midden weg tussen volledige PHy damage en MAg damage

[ Voor 32% gewijzigd door BrianV op 26-04-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het gewoon verdeel, de punten.
Gecombineerd met Lightning lijkt me dit wel aardig.
Ben nu trouwens Old Weasels aan het 'ownen' ten oosten van Jangan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
nice .. dus je bent rond level 3 nu? doe je wel quest?

http://sro.mmosite.com/
voor alle broodnodige Informatie over deze game en nog over veele ander MMORPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, toen ik aan de quest begon was ik level 3.
Nu ben ik echter al level 6!

Goh, maak ik net toch een leuke trade...(toch?)
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/6797/srow00tpc6.th.png

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
In begin level je altijd snel.. dat snel levelen stopt wel na level 32 omdat je dan echt veel sp nodig heb !
ik merk het nu ook ..
heb even de level gap geslooten tot level 45 .. maar ik heb net genoeg voor me main fire/blade skills ..
hierna mag ik mooi weer gaan Farme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hehe,mooie verhaaltjes weer allemaal ^^,uhm ik ben hybrid int 1:2 momenteel (1 str en 2 int) maar vanaf nu blijf ik me punten op str gooien zodat ik straks op 14 k hp heb als een hybrid int :D en lvlen? mwa,koop gewoon een goldticket, ;p snel levelen vond ik altijd wel van 0 tot 70 daarna gaat het ietsjes langszamer maar als nog is het wel snel , je moet gewoon tijd voor nemen,en geen pvp doen enzo want als je dat enorm veel doet,word je nooit high lvl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik toch nog even weten of dat dit een goede trade is...
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/6797/srow00tpc6.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
hoevel moet je ervoor betaalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je zien, als je goed naar het trade schermpje kijkt.
Ik moest er 2,5k voor betalen, dat was alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
lvl60>61 in 2 dagen. 10 uur spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
2 dagen is makkie ^^

en over die bow,denk wel dat goede offer is , op dat lvl moet je niet druk maken ;) over wapens etc,20 opzig pas vind ik dan kun je opzig +3 ofzo kopen maar onder die lvl maakt het niet echt veel uit vind ik zelf

bijna 72,en ik heb nieuwe aanwinst :

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/9274/spearox2.jpg

41 mil!:D

[ Voor 31% gewijzigd door Z1ppo op 26-04-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:17:
2 dagen is makkie ^^

en over die bow,denk wel dat goede offer is , op dat lvl moet je niet druk maken ;) over wapens etc,20 opzig pas vind ik dan kun je opzig +3 ofzo kopen maar onder die lvl maakt het niet echt veel uit vind ik zelf

bijna 72,en ik heb nieuwe aanwinst :

[afbeelding]

41 mil!:D
wow nice lijkt me leuk om te hebben =) ik heb er neits aan maar dan zou ik hem lkkr verkopen xD en een dikke spear van iets hoger dan mijn lvl kopen :p maar jah ik heb geen geld lolzOR
maar heaget lvl 61 doe je snel =P nice ;)

ik ga morgen ook maar proberen in te loggen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
precies lol,nahja ik heb gelukkig sos drop gehat,zodat ik mooi me laatste spear kan kopen,straks sword en shield erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nu maarliefst 50 Bandit Archers vermoorden.
Toen ik eenmaal lekker op gang was, zag ik een Giant (!) Bandit Archer en ik ging er op af.
Deze kostte me een stuk of 15 health potions van 220hp.
Toch wel een adrenaline stoot door m'n lijf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hehehe geweldig zoon verhaaltje :P ik hat dat ook wel toen ik laag lvl was :P

maar laatste keer was toch echt wel met uru,ik was met een groepje opzaterdag nacht op uru wachten,ongeveer om 5 uur wij maar wachten en wachten tot dat het half 8 werd (pfft duurde veel telang')
iedereen hat zijn plaats,maar toch vonden we hem niet.zoon gast zei opeens hij kan wel in deadravine zijn dus ik als 65 toen destijds snel heen renne die andere waren allemaal 40- was eigenlijk als eerste daaro

toen ik hem eenmal zag begon me hard wel heel hard te bonken, als enigste hoge lvl bij de uru met een wat lagere persoon ,en toen bam Z1ppoNL killed uru ik was zo happy lol,maar toen was het daarna alweer gou 10 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
godver de :( :( :( :( weer server inspectie?!?!? doen ze dat tegenwoordig 2 keer per week ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nee,geen server inspectie er is wat aan de hand maar niemand weet het,zelfs de mensen op tarven weten het niet,weet niet hoelang het al zo is,maar als ik op dat forum kijk al poosje

btw dat forum gaat zo plat liggen daar ben ik wel zeker van,lagd als de weet ik wat,het duurt gewoon min om ver te laden 8)7

201 guests, 83 members 9 anonymous members online :P

[ Voor 34% gewijzigd door Z1ppo op 27-04-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
als ze me GT maar vergoeden.... hopelijk is het geen slecht nieuws ofzo.. nouja vandaag spelen zal wel weer minimaal worden :( kheb maar tot 6 uur de tijd en dit weekend + ma/di zit ik in spanje en kan ik niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hm,,ik denk dat ze daar niet moeilijk over doen en misschien wel vergoede,zoniet het is een game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
dat merkte ik vanochtend ook op dat ineens een check was..
fijn had ik net me pc + laptop ingelogd.. (laptop voor verkoop sos gear enzo)
wordt ik ineens DC? ik uhm O.O
dus ik mag lekker tot vanacht wachten totdat ik weer kan inloggen.. lang leven de lage capiciteit van 2500 mense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
of je moet wachten tot het over is,ben je 100% zeker van datje er in kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
hahaha,,. ach ja het gekund maar ik was al 15min telaat op me werk ( verslaape *ZZZZZZZZzzz*)

ach ja ik log vanacht wel weer in ..
btw ik heb punz gezien lol..
hybrid Bow men..
Die guild is echt al in de 5x/6x echt niet normaal weer..
ik ben pas op 43 en me sell charm = 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Update:

Server Inspection & Bot Punishment Notice

Date : 4/27/2007
inquiry : 2

Hello. This is Silkroad Online.

We apologize for the inconvenience caused through the long period of unexpected server inspection. We are currently in search of the cause for this issue, and it may take some more time until we resolve it. We will continue to announce our progress.

In addition, for the convenient and smooth gaming experience of our users, huge bot punishment is scheduled to be processed during next week.

Moreover, we will be restoring all cash items that have been consumed as a result of this server inspection.
We apologize once again for all inconvenience caused, and will try to reestablish service as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
lol dat krijg je met goedkoope hardware in je servers dropt..
Korea heb echter betere spullen + meer spelers op servers..
ze hebben een verdubbeling per server capiciteit..
dit heb ik vernomen uit betrouwe bare bronnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Er speelt bijna niemand KSRO meer, dus je kunt niet met zekerheid zeggen dat hun servercapaciteit hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
tja maar deze sro is onder de handen van ksro ;) ksro is gewoon soort en met test server,en als het goed werkt word het bij ons uit gevoerd,oftewel

ze hebben meer aandacht bij die ksro dan onze sro,want hier hoeven ze alleen maar toe tevoegen,en tja gms die hebben ze dan wel,maar wat doen die nou? paar goldminers bannen en dom rond huppele(bij ons zie je nooit een gm ) maar op andere servers schijnbaar wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Ik ga zo lachen als Punx er in zit :D :D :D :D

[ Voor 4% gewijzigd door xzaz op 27-04-2007 14:56 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd wanneer die lijst precies uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
saviour schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:01:
In Korea hebben ze een andere tijd schema. Next Week = hier een Jaar. Dus nog even geduld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
saviour schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:01:
hij was al uit,en heb hem gezien ,een en al goldminers >.< ik paas hem wel zodra ik hem weer kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Lol ik ben ook zwaar benieuwd..
maar ik heb nog nooit een GM gezien..

Wat me ook zwaar tegen val.. ik heb een GoldTicket..
en level je uiteraard sneller dan normaal..
dan zijn der van die zielige mensen die gelijk roepe Botter wanneer je 42 ben ,...
wat me ook mateloos irriteer is de verzoekjes van : Waaron kom je niet in een nederlandse guild?
dat is toch veel gezelliger?
*reactie WTF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Z1ppo schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:18:
[...]

hij was al uit,en heb hem gezien ,een en al goldminers >.< ik paas hem wel zodra ik hem weer kan halen
Dat was de small list:

Bot User List and Punishment Notice 04/27

Date : 4/27/2007
inquiry: 279

Hello. This is Silkroad Online.

As we have posted before, we will be investigating alleged bot users and if it is found that they are using bots, we will be blocking bot users.
The list of bot users can be found under User violation/Bug Abusers in our Forum section.

We will be continually investigating bot users and when found, we will be punishing these users.

[Xian]
Aarons / Ame_lia / ayelen_teamo / BDJA / BFVC / Bw_MMO / cakesun / Cc_Princess / crockeral / crowd / cuscom / D7m7GE / DevilMonkey / Droop / drunkdriv / EasonSilk / Farmer_G_M / foolishman / GaFuR / GFDDS / GFDGDR / godgad / gogovb / goodone11 / grudgel

[Aege]
_mOVOm_ / _oIo_ / _vmWmv_ / _vXv_vXv_ / _x_O_x_ / 00_00 / 6090 / Aesa / Asitdr / BaBy_Yue / baitan_shui2 / Bdksier / Ediender / FFXX_Sun / Florar / Fuldsa / ghfghj / Gsdhj_er / GUIXIA / GUOREN / Homedown / jamaila / jrocksolid / Leemi / Li_yu_Han

[Troy]
_Ben_ / _Kyoko_ / Anti_Idiot / AsBUK / BabyPolar / Bejuk / BlindShotXX / But_lo / Bw_MMO / Cllkf / CoYun / dengdai / duyducnguyen / Dyaoyao / Eiddyde / eNro / f4s3r / Filei / ftuYBE347 / Gerrt_boy / GoodMale / GSDDFSD / haapp45 / hfghfgth / JianNma

[Athens]
_Park / Bw_MMO / chibimieo / flyinsea / laman / larousheide / Mianfei / Moumaie / MyBroSux / Noduoduo / Oaiduf / oanien / OnisM / Pesten / Pianien / Pinqen / Poenae / Punama / Punamu / PVP_A / QloiaQ / Qqoicq / QtheheQ / R4ID3R / Ravary

[Venice]
_Man_Li_ / Addgr / Adriano1 / Amorw / AppleTree77 / Aqingliuyan / Ayimie / Ayumie / bangde / bingyu / BlueFlamer / Bw_MMO / Chearmonarch / Chirel / customize_25 / Davides / Dgong / Doorneshm / Elixir_ / EngDmg / Eqingliuyan / FeelFree / Fire__Blade / Flying / FU_fei

[Alps]
3_nb / 4_apple / Aesl / ALALbaby / Baby_AL / Back_l / banana_5 / Baock / BOP_ / Catgirl__ / come_here / D_Omen / dennisdeboer / DJ_cat / gsdgdfs / Haplet / hfdgdsfs / huoju / hvbjkmnhb / Injury / jgfhgfh / jhyuhyfg / Jonesde / kennslke / Knor

[Oasis]
BaiWeak / BLASNSC / ChooseYiin / EcorlYiil / ESTHER_ME / eyesBRight / Feixiang / Gandofu / Gfgerl / Ghcalt / Hands / KILLmOnter / KING_SilkROD / koatem / LandMarK / likeFIGHT / LoveNicegiL / Magic_star / MJXING / NOMonterX / QueenNice / QUEENnukker / Scrvbys / Seshsb / shajiare

[Rome]
Amlong / asdfgtb / asfgujo / BeetOo / Block_bill / Blocker / Cery / Cici / deavistator
/ Dernte / Dirty_Dozen / DLKENG / GoodSpeedr / Jesach / Jesach_a / Kiawekng / kikpao /kill_bell/ Minibaby_Ro / Rocket1 / Ropig / ruiwf / Shelly / skjangg / starhurryt

[Greece]
_TenKaiChi_ / 37C / 37D / 38C / 38D / AK470 / Ak471 / AK472 / AK475 / AK478 / AkisMis /BAINInide / Biliirant / Black_monkey / Black_tooth / browjeok / capacity / Celinton / contrilary /CryzCool / DFFGGG / DonFangBuBai / Feature

[RedSea]
_seksi_ / Baby_Re / badiese / bizaihapp / boytart / Bumingbone / Dan0N / dfdsis / fisusa / gfXL / Ice_hockey / kediss / kuangzhuai / Lisk / luktine / Minkads / nashartlp / Nestle / Rebaby
/ reflector / shovecrack / snoution / thanht / Wintergirl / yang_guihui

[Tibet]
All_moon / Alone_man / big_banana / Boos_gir / Bow_Sun / Cat_green / changjiang / Chinese_girl/ Cikltick / Crabs / Da_MIMI / Endend / Exciting / Fick / Furkey / Glavie_sun /hello_kity_ / iI_Ii / jingchicken / just_female / koefs / MM_CAT / MT_TM / Murtaghe / paleme

[Olympus]
00wellcome00 / Amedai / and_j / beauty_ / Beer2 / CoBra_Joh / coolboy002 / CrazyJU / da__bi / desert___ / dsfgdgfdgfd / Dwmon / Evans3 / fghfgjh / Gentles / GOoDG_ / Goodlord / Herbet / hongniu_02 / ichujtfrfdhj / Jones4 / Kellerman / lincon / magic_pow / Masha5

[Babel]
_moonwave_ / _Persymon_ / addler / Aiexcs / antique / AsEasy / BaHard / Behem0th / BIGHOT / BKFQKUJA / BKmAsterXx / BONeyjame / brow_Cachte / china2007 / Cisoel / COOKxBESTx / Coolso / decepay / Diener_Innos / DoWant / EatBreak / englie / Feel_Fun / fIGhtGirL_x / FLOWER_A

[Sparta]
Benevolence / bieliwo / cakira / Cermer / dadida / damen / dfgoog / dignity / dingzi / Duckre / HGowie / Hgpo_0 / Hood_1002 / Human_ / IIIIIIII_0 / jianpan / kaonima / laozi / longyang / meishi/ mengzi / Milltary / oo_oo / OoBlueSkyoO / PalisZ

[Eldorado]
0Alex0 / 0Ann0 / 0Beth0 / 0Franco0 / 0Helen0 / 0Lily0 / 0Lucy0 / 0Polly0 / 1Alex01 / 1Franco1 / 1Sonia1 / Askmu / BeeLee / BignoobO / Bw_MMO / ciweitou / Debbie / mangren / NoOMan / RedmanO / Robiy / Steveny / Tolly / uuuuuuuuuu / xiangzuojia

[Pacific]
__Luck__Boy / _zajjy_ / abz / Color_ful / Cuonister / Gdadasd / GUIdao / GUIdun / GUIfu / GUIjian / GUIqiang / Hooli_Dssde / jerome / joan_ly / kesanli / Kiti_BoBo / Kon_beer / Maiter_Monse / Maximus_X / MoChouLee / molihua / muyijie / NONOxing / NUkkerKing / One_eyed

[Alexander]
Akfc77 / Bchac / Blocks / Cack7 / Dadada / Eila / FIFY / foru / Freeman77 / Frouller / Gilr / harui / im_here / Jonnety77 / Meloy / Memeqing / MHOHOIKK / minibmw / myname / Necker / Nimbuss/ skilltheman / Vanilar / Vivian / Xiayul

[Persia]
__Kill__ / blackegg / Blue_Sky / BoNoD / ccssti / Descendant / HaHaShoW / HOoOH / lihai007 / LinKCope / MarkNnOIo / NaNa_Angel / P001 / PlengLIlK / Samsung / SmileSweet / SuiLRoOn / vsxi00 / WeaponS / woaixiatian / xianaicun

[Zeus]
CHAINA_you / deaklist / Denrun / djfhdhfj / Explorer / fbghtr / Ghnner / hjdgh / hjfhfjdh / hjghgjhy / HOHO_GOD / JFDDGHFDH / JHDFJSDF / JHDJHDSJ / jhfghdfg / JJ_ZEUS_l / Jkery /KJDFJHDJFH / lishkang / lsadkis / LUK_ONE1 / Mnonry / Newmen / Patcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
lol veel mensen op de lijst..
maar dit zijn alleen maar goldfammer?!

Kijk maar is rond op servers dan hoor je iedereen hard lachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Zo, alles weer terug zoals het hoort :) Jammer dat ik nu geen tijd meer heb :'( Anywayz, morgen heel de dag SRO'en dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ik wil het niet eens horen , mij boeien die lui totaal niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
lekker, sta je om 7 uur op om te gamen, zit die server gewoon al vol....

edit

yay im in!

[ Voor 13% gewijzigd door Heaget op 28-04-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Heaget schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 07:17:
lekker, sta je om 7 uur op om te gamen, zit die server gewoon al vol....

edit

yay im in!
dat is echt ziekelijk ik ga het niet eens proberen vandaag :s das toch maar tijd weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hehe mja daarom laat ik pc 24/7 aanstaan alleen maandag nacht niet ivm inspectie,

het is eigenlijk best wel ziek datje pc gewoon aan moet laten staan voor sro,ma goed tis niet anders :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er nu ook niet meer op, terwijl ik al een half uur gehamerd heb...
Zelfs de afbeelding die je moet typen komt nu niet tevoorschijn. 8)7

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
zit er ondertussen al 6.5uur in, heb al 56% bereikt vandaag, gaat lekker :) nu ff pauze houden, zometeen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu nog steeds aan het proberen, no luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Heaget schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:50:
zit er ondertussen al 6.5uur in, heb al 56% bereikt vandaag, gaat lekker :) nu ff pauze houden, zometeen weer verder.
ben je wel wijs ? srry dat ik het zeg hoorz maar het is uber mooi weer dan ga je toch geen silk spelen :s ik vind silkroad prachtig maar met dit weer ga ik het toch niet spelen :s

maar 56% is wel mooi =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Z1ppo schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:55:
hehe mja daarom laat ik pc 24/7 aanstaan alleen maandag nacht niet ivm inspectie,

het is eigenlijk best wel ziek datje pc gewoon aan moet laten staan voor sro,ma goed tis niet anders :/
pff moet jij je pc aan laten staan ? je MOET niks he ;)
Heaget schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:50:
kijk is door je raampje naar buiten :P >:) DE ZON SCHIJNT (nouja nu niet meer) :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:34:
Ben nu nog steeds aan het proberen, no luck.
lol gister laat in de middag probeerde ik even zat ik er in 1× in xD snap niet wat jullie moeilijk doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ben bijna max lvl :) nu lv 78

Ik own bijna iedereen. wacht maar tot ik full farmed 80 ben :P

Bijna full sun alles >:)

ohja ga niet inlogge is zinloos, om daarna dc te krijgen

[ Voor 19% gewijzigd door Reconhell op 29-04-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik snap niet dat ze niet gewoon een paar dikke banners zetten bij het inlogscherm zodat ze weer fiks verdienen en dan vervolgens nog eens 5 servers erbij nemen ofzo :P Zij blij met de groeiende inkomsten en wij met dat we weer kunnen inloggen op normale tijdstippen :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het al weer een tijdje aan het proberen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
@deluxz

Wel als je normaal elke dag wil spele ;) anders maak je gewoon geen kans

@reconhell

ccf zeker? :P kan niet anders ;p

@Mension

welleens na gedacht over die bots die op silkroad rond lopen?:) die zitten er niet voor niets nog in,en die botlijst een keer in de zoveel tijd liegt daar ook helaas niet over :/ joymax heeft gewoon een dikke contract met die 0x33! mensen die silk betalen hebben ze gewoon niks aan want die opbrengst is te laag,...

ze zullen iig nooit zoveel aandacht besteden aan sro dan ksro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hier een SOS Iron Bow kopen met Str 3 Increase (100%) voor 5 miljoen...
Moet ik dat doen, of is dit echt te veel?
Heb trouwens wat geld gekocht via een website, want anders levelt het niet zo snel. 8)7

Edit: Toch maar niet gedaan, aangezien de meeste SOS wapens op dit level 'maar' 1-2 miljoen zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:41:
Ik kan hier een SOS Iron Bow kopen met Str 3 Increase (100%) voor 5 miljoen...
Moet ik dat doen, of is dit echt te veel?
Heb trouwens wat geld gekocht via een website, want anders levelt het niet zo snel. 8)7

Edit: Toch maar niet gedaan, aangezien de meeste SOS wapens op dit level 'maar' 1-2 miljoen zijn.
Heb een kerel lief aangekeken met de vraag of ie zijn SOS Bow op level 16 aan me wilde verkopen.
Hij vroeg vervolgens om een 'offer', die gaf ik hem, namelijk 2 miljoen.
Waarop hij antwoorde, 3 miljoen. :D
Nu ben ik lekker aan het levelen (nu even geen quests! :X).

Dit spel is echt prachtig, jammer dat het alleen zo lang duurt met inloggen af en toe.
Al kwam ik er vanmiddag redelijk snel in (10 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer zinnig of reageer niet.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:44:
[...]

Heb een kerel lief aangekeken met de vraag of ie zijn SOS Bow op level 16 aan me wilde verkopen.
Hij vroeg vervolgens om een 'offer', die gaf ik hem, namelijk 2 miljoen.
Waarop hij antwoorde, 3 miljoen. :D
Nu ben ik lekker aan het levelen (nu even geen quests! :X).

Dit spel is echt prachtig, jammer dat het alleen zo lang duurt met inloggen af en toe.
Al kwam ik er vanmiddag redelijk snel in (10 minuten).
Tja dat inloggen is echt bagger, beter hadden ze een soort van wait-in-line systeem moeten maken net zoals bij Fileplanet. Dan zit je niet zo hopeloos dat spel iedere keer op te starten en iedereen komt eerlijk en altijd aan de beurt :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 00:09 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:41:
Die level 16 sos boogjes zijn duurder dan de andere wapens, omdat ze gebruikt worden om skillpoints te farmen bij de bandits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je er dan makkelijker skillpoints door?
Waarschijnlijk ga ik op een andere server spelen (Troy), omdat daar wat vrienden van me spelen.
Jammer van de centen die ik eraan besteed heb, maargoed.
Met je eigen vrienden (IRL) spelen is natuurlijk onbetaalbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:07:
Krijg je er dan makkelijker skillpoints door?
Waarschijnlijk ga ik op een andere server spelen (Troy), omdat daar wat vrienden van me spelen.
Jammer van de centen die ik eraan besteed heb, maargoed.
Met je eigen vrienden (IRL) spelen is natuurlijk onbetaalbaar. ;)
cool ik speel daar ook ;)
weet ff mijn charname niet :s zal wel iets van clif_NL zijn maar dat moet ik ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Die bandit spawnrate is erg hoog, dus je kunt er snel grinden. Wanneer je daar dan met een 9 gap speelt, spaar je erg snel skillpoints. Vooral als je een level 16 sos boog hebt, want dat heb je een sterke aanval (sos) en je valt vanaf afstand aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
saviour schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:05:
Die bandit spawnrate is erg hoog, dus je kunt er snel grinden. Wanneer je daar dan met een 9 gap speelt, spaar je erg snel skillpoints. Vooral als je een level 16 sos boog hebt, want dat heb je een sterke aanval (sos) en je valt vanaf afstand aan.
jah das echt fijn dan ga je gewoon ff bij die bandits staan maar een pet is dan trouwens echt een must omdat hij dan ook nog ff spullen oppakt :p is echt fijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik ben hem nu weer aan het downloaden ff me pc geformat dus tja
maarweer ff opnieuw

*Edit*
Hoop dat ik het pw etc nog weet
*/Edit*

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 00:20 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste