Boh topic weer lekker actief mensjes

vind altijd wel leuk om beetje met andere mensen over sro te kunnen praten (in nl dus) tja ik heb nog wel iemand in de lijst ma goed boeie,ik praat graag op forums
Ha,dat zijn meer mensen die me niet moeten,of tijd niet meer met me gepraat hebben,er was vandeweek een dame die keer boos op me was omdat ik broertje neer heb laten halen door npc thief,nu paar maand later,komt ze naar me toe , botter
Ik zeg hoezo? ja ik heb je wel gezien,ik zo waardan? ja bij de nachals je tolt (ofzoiets),ik zo weer zeggen : mensen die denken dat ik bot ,moeten wel heel erg dom zijn,want denk dat wel heel veel mensen weten dat ik misschien wel een van de ergste botter haters ben,ook zei ze twee andere namen,1 die kon ik niet echt was ik ook zo klaar mee,die andere gast kon ik dus wel
die heb ik ook aan gesproken,kwam eigenlijk ook met bijna zelfde argumenten aan,mensen die NIET kunnen hebben dat ik hoger ben en gewoon zo snel gelvled heb,simpel weg om eigenlijk nooit thieven of andere jobs doen.dat doen hun dus wel,maar goed ik was het ff zo zat dat ik global gooide,en toen waren er direct een paar mensen dat die tegen me zeiden dat die twee hun ook uit hadden gemaakt voor botter oftewel (verveling) voorderest nee
wel vanmiddag een,jij bent botter,ik zo waarom? je bent hoog lvl zei die zo

haha ik hat het niet meer