[MMORPG]Silkroad Online, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.957 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:59:
Zo.... ik heb besloten om mijn spear te plaatsen... heb m net +7 gemaakt in 1x O+

[afbeelding]
die stond ook op het 0x33.org forum.. Toevallig :p die wilde hem +9 maken
Default My sosun spear version 1.3 - 04-06-2007, 12:56 AM
I feel so lucky.... on the first try^^

Going for +9 now.....

If somone wants to buy or trade tell me, its on Oasis server.
hmmm, ik weet niet hoor ^^

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:41:
Mail bevestiging zou deze maand worden geimplementeerd volgens MorningDew. Zij heeft zelf ook aangegeven aan Korea om de inlog procedure te veranderen. Wel onthouden dat het de Koreanen zijn die het spel nog steeds beheren. De Amerikaanse GM's (onze dus) kunnen alleen maar reporten. Ze kunnen niet de spelers bannen.
vandaar dat het zo lang duurt constant. Ik ben nu opnieuw begonnen op Zeus, en ben al 33 :)
'maar alle highlevelers (including me) botten. de hoogste is nu al 42 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Hoe heet je op Zeus puNxje? Ik heb er ook een char :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
DeluxZ schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:08:
Hoe heet je op Zeus puNxje? Ik heb er ook een char :+
Lol hij speelt daar niet.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:31:
[...]

Lol hij speelt daar niet.
jawel, heb een 33 hybrid int bow op zeus, zen naam is punx_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:50:
[...]

lijkt mij wel vet op een nieuwe server te beginnen maar zonder geld kan ik echt niet lvle (ik ben zowieso slecht in lvle =P)

grtz

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort open

http://2moons.acclaim.com/

Goeie kans dat je daar de eerste tijd zo kan inloggen ;)

heb al een acc aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:47:
Binnenkort open

http://2moons.acclaim.com/

Goeie kans dat je daar de eerste tijd zo kan inloggen ;)

heb al een acc aangemaakt...
is dat vet dan ? ik ken het niet :s lijkt beetje op silk toch ? naja ik blijf toch nog ff een tijdje silkroad spele want ik wil nu mijn nuke char ook wel is afmaken dat hij ook kan nuken xD bijna lvl 24 (ik hoop dat ik dan 5mil heb zodat ik SOS +3 kan kopen =) )
en dan nog tot lvl 30 met GAP 6 á 7 en dan lkkr veel SP hebben =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:50:
[...]

Botten en dan ook nog zeggend at je speelt is zeau 1990.

Edit: Z!p heb je trouwens ook last van die gasten die screamen "botter" wanneer je lvl 64 gear aan heb? Wordt echt klote iritant.

[ Voor 21% gewijzigd door xzaz op 12-04-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:02:
[...]

Botten en dan ook nog zeggend at je speelt is zeau 1990.

Edit: Z!p heb je trouwens ook last van die gasten die screamen "botter" wanneer je lvl 64 gear aan heb? Wordt echt klote iritant.
ik speel niet, men bot speelt :P
de eerste mensen raken al 42, das echt niet leuk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:55:
[...]

ik speel niet, men bot speelt :P
de eerste mensen raken al 42, das echt niet leuk lol
Nee je bot bot, hij speelt niet. Doe niet dom. Sry nu ik weer speel heb ik weer een scheit hekel aan botters. Bij deze heb ik je ook gereport. Niet dat het veel uitmaakt maar ja.

Ait wat ben ik ook een Eikel >:)

[ Voor 24% gewijzigd door xzaz op 12-04-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:35:
[...]

Nee je bot bot, hij speelt niet. Doe niet dom. Sry nu ik weer speel heb ik weer een scheit hekel aan botters. Bij deze heb ik je ook gereport. Niet dat het veel uitmaakt maar ja.

Dat kan je wel zeggen ja :?
Hoe gewoon ff op over die bots en shit. Praat gewoon over sro. Als je de bots zat bent ga je toch ander spel spelen waaron geen bots zitten?
Het enige wat je hier doet is zeiken. Kap gewoon man. :?

Ik neem ook pauze omdat ik het zat werd, maar ga niet de hele tijd zeiken en mensen reporten.

En ja, ik ben in niet zo'n goede bui...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
SOEFuture schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:52:
[...]

Dat kan je wel zeggen ja :?
Hoe gewoon ff op over die bots en shit. Praat gewoon over sro. Als je de bots zat bent ga je toch ander spel spelen waaron geen bots zitten?
Het enige wat je hier doet is zeiken. Kap gewoon man. :?

Ik neem ook pauze omdat ik het zat werd, maar ga niet de hele tijd zeiken en mensen reporten.

En ja, ik ben in niet zo'n goede bui...
Heheh True, maar ik leef ook in deze wereld terwijl er gekke mensen rondlopen. Weglopen van het probleem moet je nooit doen. Tenminste dat is mij geleerd. :)

Edit: O, zeggen dat je Bot mag tegenwoordig wel. Maar er tegen in gaan wordt neit gewaardeerd. Beetje tegenovergestelde wereld. xzaz is waiting for the next big bot ban list :D

[ Voor 10% gewijzigd door xzaz op 12-04-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:00:
[...]

Heheh True, maar ik leef ook in deze wereld terwijl er gekke mensen rondlopen. Weglopen van het probleem moet je nooit doen. Tenminste dat is mij geleerd. :)

Edit: O, zeggen dat je Bot mag tegenwoordig wel. Maar er tegen in gaan wordt neit gewaardeerd. Beetje tegenovergestelde wereld. xzaz is waiting for the next big bot ban list :D
Ik zeg niet dat botten mag, ik zeg alleen dat je eens moet stoppen met zeuren hier over bots, iedereen weet het zo onderhand wel dat je anti-bot bent. (ik ook hoor)

Er tegen in gaan wordt gewaardeerd. Je zegt zelf al dat reporten geen zin heeft, waarom doe je het dan?
Ik waardeer het alleen niet als iemand alleen maar blijft zeuren over bot dit, bot dat. Daar wordt je gewoon gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Als je bot zet dan iig je -minderprettige- KS optie UIT. Reporten is de engiste manier hoe ik ze kan melden, zin of niet. Aangifte doen heeft ook niet altijd het resultaat wat je wilt bereiken maar moet toch gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Tjah..Als Joymax er niets aan de botters doet, kan je er vrij weinig tegen doen. Je kan ze reporten maar alleen die GMs in Korea kunnen/mogen die mensen bannen. Dus in de USA zijn ze afhankelijk van die mensen in Korea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
DeluxZ schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:40:
Tjah..Als Joymax er niets aan de botters doet, kan je er vrij weinig tegen doen. Je kan ze reporten maar alleen die GMs in Korea kunnen/mogen die mensen bannen. Dus in de USA zijn ze afhankelijk van die mensen in Korea
Ik denk dat ze dit in de toekomst gaan veranderen. Ik snap alleen niet waarom ze een office hebben geopend in Amerika. Waarom daar gaan staan wanneer er geen "directie" is. Alleen ondersteunend personeel voor een spel dat 10 x meer mensen heeft als KSRO. Beetje vreemd.

Edit:
Dit blijft het Amerikaanse SRO team zeggen over het BOT probleem. Maar veel hebben ze na een jaar nog niet laten zien:
The response to the bot problem questions have been answered many many times already. And people who asks them, demand, curses, threatens, for response from morningdew and the moderators are usually the same people posting over and over again. Yes I understand it is because you have not seen any dramatic results yet, but what more can we say other than that we are working to resolve the problem, when this is the honest truth?
If you do not believe this, there is nothing more for me to say about this bot problem.

P.S. YES, bot is a PROBLEM to us too. We will fix the problem.

Joymax Moderation Team.
Vooral het dikgedrukte stukje is heel interessant voor puNxje.

[ Voor 40% gewijzigd door xzaz op 12-04-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat ze dit in de toekomst gaan veranderen. Ik snap alleen niet waarom ze een office hebben geopend in Amerika. Waarom daar gaan staan wanneer er geen "directie" is. Alleen ondersteunend personeel voor een spel dat 10 x meer mensen heeft als KSRO. Beetje vreemd.

Edit:
Dit blijft het Amerikaanse SRO team zeggen over het BOT probleem. Maar veel hebben ze na een jaar nog niet laten zien:

[...]

Vooral het dikgedrukte stukje is heel interessant voor puNxje.
het leuke is, dat diegene die de bot codeert, zelf in SRO ontwikkelings team zit. De bot is vaak al eerder uit als SRO zijn software zelf ;)

maar iig, ik heb een legit char van 57. en bots levelen veel sneller. heb geen goesting om te spelen als ze toch beter worden. Beetje tijd verdoen als je je helemaal uit je reet levelt en daarna in pvp als nog afgemat te worden.

"if u can't beat them, join them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:35:
[...]

heb jij er dan last van als ik op een andere server bot? nee toch? wat doe je dan moeilijk. ik vind het een beetje triest dat je zo moeilijk loopt te doen. Maak lekker voor jou servertje een volledig report met iedereen die bot, en bewijs erbij. Als je je daardoor goed voelt :)

waarom report je mensen als je denkt dat het toch niets uit maakt? niets beters te doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:58:
[...]

heb jij er dan last van als ik op een andere server bot? nee toch? wat doe je dan moeilijk. ik vind het een beetje triest dat je zo moeilijk loopt te doen. Maak lekker voor jou servertje een volledig report met iedereen die bot, en bewijs erbij. Als je je daardoor goed voelt :)

waarom report je mensen als je denkt dat het toch niets uit maakt? niets beters te doen :?
Je snapt het niet he? Je snapt totaal niet wat je aan het doen bent. Ik ik ik ik. Andere mensen die het spel NORMAAL spelen (want laten we duidelijk zijn wat jij doet is gewoon illigaal) hebben last van je. Je merkt het niet omdat je het spel niet speelt. Je verneukt het spel, maar denkt omdat JIJ lekker bot gewoon kan lvl'en. Pethetic!

Heb ik er last van? Nee klopt, maar iemand anders wel. Heb ik er alst van Als m'n vriend wordt beroofd? Nee maar vindt het wel erg. En hoop dat de daders ook worden gepakt.

Wat doe je dan moeilijk? Moeilijk? Ik SPEEL het spel, jij bot. Laten we duidelijk zijn dat jij hier moeilijk doet.

Niet beters te doen? Jawel, School Familie en Grinden :) Probeer Botten niet goed te praten. En ja ik hou er van om te reporten, geeft me een geweldige kick. Toch wel eng he, JoyMax op je hielen... Misschien moet ik wel politie agent worden. :o

edit: o je had 2 posts

Die laatste zin van je:
Omdat hij een snoepje heeft wil ik er ook een, :D

Over die "codeerder". Link? Any truth

ps: Ik ben er ook achter waarom ze in Korea niet botten. Daar zijn de straffen wat meer op de persoon gericht >:)

[ Voor 13% gewijzigd door xzaz op 12-04-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:18:
[...]

Je snapt het niet he? Je snapt totaal niet wat je aan het doen bent. Ik ik ik ik. Andere mensen die het spel NORMAAL spelen (want laten we duidelijk zijn wat jij doet is gewoon illigaal) hebben last van je. Je merkt het niet omdat je het spel niet speelt. Je verneukt het spel, maar denkt omdat JIJ lekker bot gewoon kan lvl'en. Pethetic!

Heb ik er last van? Nee klopt, maar iemand anders wel. Heb ik er alst van Als m'n vriend wordt beroofd? Nee maar vindt het wel erg. En hoop dat de daders ook worden gepakt.

Wat doe je dan moeilijk? Moeilijk? Ik SPEEL het spel, jij bot. Laten we duidelijk zijn dat jij hier moeilijk doet.

Niet beters te doen? Jawel, School Familie en Grinden :) Probeer Botten niet goed te praten. En ja ik hou er van om te reporten, geeft me een geweldige kick. Toch wel eng he, JoyMax op je hielen... Misschien moet ik wel politie agent worden. :o

Die laatste zin van je:

ps: Ik ben er ook achter waarom ze in Korea niet botten. Daar zijn de straffen wat meer op de persoon gericht >:)
Niemand heeft last van mijn botgedrag, gezien het feit dat er NIEMAND, maar dan ook NIEMAND die legit is nu al rond mijn level is. Boeit me trouwens niet dat Joymax op men hielen zit. Ik bot toch weer een nieuwe ;) over een weekje heb ik weer hetzelfde als dat ik nu heb. :D

Maar tegenwoordig bannen ze ook mensen om niets, dat noemen ze dan "Illigal advertisement".
Een vriend van mij is hierdoor gebanned, iemand had een global gedaan met "Selling account *vriend zijn naam* pm me". Hierdoor is dus die vriend van mij gebanned, maar ook diegene met de global. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:18:
[...]

Die laatste zin van je:

Waarom zou ik een fanatieke anti botter een naam geven van een bot coder. Beetje hetzelfde als een coke-hoertje die coke van een dealer koopt, de dealer aan de politie aangeven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik ben eigenlijk wel benieuwd WAT ze eraan willen gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 11:16

Scraper

ErikJ

Hoe eerder hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
xzaz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:09:
Zeg maar geen lag, en ja ik ben illigaal bezig. Maar ja het lijkt geen probleem te zijn. Iedereen mag botten van mij ^^.

Botting = Official approved by xzaz! Fock JoyMax Fock deze game. Iemand account kopen? lvl 64 op Greece!
Tsja, eerst ben je er falikant op tegen. Vervolgens valt het wel mee, waarna je het "toestaat" en nu begint het gezever alweer.

We begrijpen onderhand inderdaad wel dat je anti-botter bent (voor dit moment in ieder geval :?), laat het verder alsjeblieft lekker achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:23:
[...]

is dat vet dan ? ik ken het niet :s lijkt beetje op silk toch ? naja ik blijf toch nog ff een tijdje silkroad spele want ik wil nu mijn nuke char ook wel is afmaken dat hij ook kan nuken xD bijna lvl 24 (ik hoop dat ik dan 5mil heb zodat ik SOS +3 kan kopen =) )
en dan nog tot lvl 30 met GAP 6 á 7 en dan lkkr veel SP hebben =)
fan trailer zit er aardig uit lijkt op SRO gavere graphics etc kijk maar eens
http://www.youtube.com/watch?v=H2qzJ-U5_bw
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:49:
[...]

fan trailer zit er aardig uit lijkt op SRO gavere graphics etc kijk maar eens
http://www.youtube.com/watch?v=H2qzJ-U5_bw
:*)
hell yea =D ga ik echt wel proberen duzz =) en als je goed kan inlogge zou het helemaal goed zijn =)

beetje gejat van slikroad kwa chars
kleinbeetje flyff kwa skills
en wat wow omdat ze ook veel in groepen vechte en dat is bij wow vaak ook echt nodig

natuurlijk is dit maar een inschatting =P omdat ik trailer heb bekeken.
maar ik blijf het in de gaten houden en post het als hij er is a.u.b. =)
want ik wil dat ook echt wel gaan spelen want jah dat inloggen op silkroad zal het probleem altyd blijven =(
bij 2moons leek het ook wel of dat allu aanvallen erg snel gingen. dat kan natuurlijk versneld zijn maar zo niet lijkt het me vet ik houd van snelheid =) (daarom vind ik niets aan WoW dat gaat echt traag =v )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Laatst online: 16-09-2023
Boh topic weer lekker actief mensjes :) vind altijd wel leuk om beetje met andere mensen over sro te kunnen praten (in nl dus) tja ik heb nog wel iemand in de lijst ma goed boeie,ik praat graag op forums
xzaz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:02:
[...]

Ha,dat zijn meer mensen die me niet moeten,of tijd niet meer met me gepraat hebben,er was vandeweek een dame die keer boos op me was omdat ik broertje neer heb laten halen door npc thief,nu paar maand later,komt ze naar me toe , botter

Ik zeg hoezo? ja ik heb je wel gezien,ik zo waardan? ja bij de nachals je tolt (ofzoiets),ik zo weer zeggen : mensen die denken dat ik bot ,moeten wel heel erg dom zijn,want denk dat wel heel veel mensen weten dat ik misschien wel een van de ergste botter haters ben,ook zei ze twee andere namen,1 die kon ik niet echt was ik ook zo klaar mee,die andere gast kon ik dus wel

die heb ik ook aan gesproken,kwam eigenlijk ook met bijna zelfde argumenten aan,mensen die NIET kunnen hebben dat ik hoger ben en gewoon zo snel gelvled heb,simpel weg om eigenlijk nooit thieven of andere jobs doen.dat doen hun dus wel,maar goed ik was het ff zo zat dat ik global gooide,en toen waren er direct een paar mensen dat die tegen me zeiden dat die twee hun ook uit hadden gemaakt voor botter oftewel (verveling) voorderest nee

wel vanmiddag een,jij bent botter,ik zo waarom? je bent hoog lvl zei die zo _/-\o_ haha ik hat het niet meer

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:12:
Boh topic weer lekker actief mensjes :) vind altijd wel leuk om beetje met andere mensen over sro te kunnen praten (in nl dus) tja ik heb nog wel iemand in de lijst ma goed boeie,ik praat graag op forums

[...]
{CUT}
wel vanmiddag een,jij bent botter,ik zo waarom? je bent hoog lvl zei die zo _/-\o_ haha ik hat het niet meer
haha wat een lolbroek xD omdat je hoog lvl bent ben je een botter yea das een lkkre benadering dat zou betekenen dat je verplicht ben te botten d=þ dus dan kunnen ze er zowiesow niets tegen doen =þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ach verplicht lol,was gewoon een broekie die lvl 20+ was,best wel grappig om zo iemand in je pm te hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:48:
ach verplicht lol,was gewoon een broekie die lvl 20+ was,best wel grappig om zo iemand in je pm te hebben :*)
hihi lol niets tegen lvl 20gers he xD ik ben ook nooit hoger gekomen dan 28 =þ maar dat komt meer omdat ik alleen maar chat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
en dat doe ik dus niet zo enorm veel nahja ok soms,maar daarom ben ik ook 70 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:10:
en dat doe ik dus niet zo enorm veel nahja ok soms,maar daarom ben ik ook 70 :+
lkkr man 70 lijkt me best wel vet alleen ben ik dan weer zo dat als ik 70 ben ga ik weer pvpen cape fight enz. =þ dat vind ik allemaal grappiger dan lvle

ik kijk ook veel bij cape fight, jmmr dat ik neit bij thiefen kan kijken enz. want dan krijg ik altyd de npc thiefs achter mijn hol aan en ben ik dood =þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Ik zit nu op de lvl 66,37% gaat redelijk hard bij de Nachals. Krijg best wel wat drops (met een NPC prijs van 1 mil :))

Z!p jij hebt alles toch op 0 gap gespeeld?
O enne, ben benieuwd als er een bot list komt :D

[ Voor 29% gewijzigd door xzaz op 16-04-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
xzaz schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:59:
Ik zit nu op de lvl 66,37% gaat redelijk hard bij de Nachals. Krijg best wel wat drops (met een NPC prijs van 1 mil :))

Z!p jij hebt alles toch op 0 gap gespeeld?
O enne, ben benieuwd als er een bot list komt :D
0 gap :S ik heb nu gap 9 dus gaat niet echt spua snel :p
maar op die botlist sta ik niet op gelukkig =D zo wel ben ik redelijk boos op joymax =þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Hey mensen ik volg dit topic al tijden op me werk ^^ lol..
ik heb zelf een Char op : Greece & Zeus.. ( en op andere servers die ik niet heb onthoude)
Greece : Full int nuker L44
Zeus : Full str blade L36 * Blade > main force ICE.

me build komt er zo uit tezien

L80 Bicheon,
L80 Ice,
L60 Fire,
L50 Force,
L30 Light.
8)
zo als er vragen zijn of opmerkingen.. ik ben veel tevinden vanuf op het dit forum omdat ik eerder telui was om even een email adres hiervoor temaaken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hmmm xzaz nee man ik heb opbouwende gap nu momenteel 2 gap maar bijna lvl up lvl 71 dan :P 3 gap word al mooier

@black rare build gaat worden van jou :|

*Edit*

zo worden mijn skils opgedeelt Me skils

waarom? omdat ik een combo wil doen tussen spear en sword,

ben dan hybrid int met 66% phy attack maar wil het proberen op 70+ te krijgen,zal wel niet zo moeilijk worden en dan op 80 zowie zo minimaal 10k + hp hebben zit nu momenteel op 6,3 en erg gepimpte kleren heb ik niet,ja overal zit 5 str op maar geen int of stamina of magic stones,maar dat doe ik dus bij mijn final set,ik wou eerst force maar toch heb ik heuksal genomen simpel weg voor skils en hp bonus

[ Voor 74% gewijzigd door Z1ppo op 17-04-2007 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Z1ppo

me build is helemaal niet raar als je weet hoe je der mee om moet gaan
de reden dat ik volgens velen force raar is..
ik zal het je uitleggen ;)
je krijgt passive skill voor mp erbij
en der zit een truc in force waarbij ik bij indereen hun high defense naar nix kan brengen voor 15sec. en dat is genoeg om de gene de grond in teduwe ;)
en ik hoef niet snel te killen daarom neem ik ice..
ik ben een PURE TANKER voor wars en monsters , meer niet.
en ik weet dat glavie sterker is maar ik heb mega defence..
ga maar is goed kijken naar de skills..
en light heb ik alleen maar voor grasswalk..

wat moet ik met hooge pario als ik bij de tegenstander hem uit kan schakele >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:42:
@Z1ppo

me build is helemaal niet raar als je weet hoe je der mee om moet gaan
de reden dat ik volgens velen force raar is..
ik zal het je uitleggen ;)
je krijgt passive skill voor mp erbij
en der zit een truc in force waarbij ik bij indereen hun high defense naar nix kan brengen voor 15sec. en dat is genoeg om de gene de grond in teduwe ;)
en ik hoef niet snel te killen daarom neem ik ice..
ik ben een PURE TANKER voor wars en monsters , meer niet.
en ik weet dat glavie sterker is maar ik heb mega defence..
ga maar is goed kijken naar de skills..
en light heb ik alleen maar voor grasswalk..

wat moet ik met hooge pario als ik bij de tegenstander hem uit kan schakele >:)
Een pure tanker is Pure STR + Ice + fire + blade + Shield

Die fire heb je echt lvl 80 nodig om je mag def omhoog te gooien. Anders kan je het tegen pure INT nukers vergeten :)

[ Voor 6% gewijzigd door xzaz op 17-04-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik denk dat je fire inderdaad hoger zou moeten doen dan 60, op level 60 geeft Hard fire protection nog niet echt veel magical defence erbij.

Heb je er geen last van dat je met je cold imbue geen knockdown kunt doen wanneer je tegenstander bevroren is?

Die skill die je bedoelt, van force is Vital Spot-Spirit neem ik aan? Die geeft maar voor 10 seconden 63 parry reduce. Die 63 reduce gaat jou echt niet de overhand geven in pvp hoor...

En dan nog je grasswalk, ben je straks level 80 waarop iedereen grass walk speed level 6 heeft en dan kun je ze niet eens inhalen of voor ze wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
saviour schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:58:
Ik denk dat je fire inderdaad hoger zou moeten doen dan 60, op level 60 geeft Hard fire protection nog niet echt veel magical defence erbij.

Heb je er geen last van dat je met je cold imbue geen knockdown kunt doen wanneer je tegenstander bevroren is?

Die skill die je bedoelt, van force is Vital Spot-Spirit neem ik aan? Die geeft maar voor 10 seconden 63 parry reduce. Die 63 reduce gaat jou echt niet de overhand geven in pvp hoor...

En dan nog je grasswalk, ben je straks level 80 waarop iedereen grass walk speed level 6 heeft en dan kun je ze niet eens inhalen of voor ze wegrennen.
lol ik vin het altijd zo grappig dat iedereen alleen fire neemt en denk dat dit de sterkste build is..
btw
ik heb al blade+ice+fire
en ik heb alleen beetje grasswalk nodig,
en over die vital spot.. yah je moet is kijke wanneer die op L50 staat dan is erg handig en met pvp zul je daarme wel de overhand mee krijgen jah..
en tank is shield met blade en niet glavie omdat je dan body to body vecht..
echter wie wil de strijd met mij aan gaan om tekijken of me build "slecht is op L80"

"Die skill die je bedoelt, van force is Vital Spot-Spirit neem ik aan? Die geeft maar voor 10 seconden 63 parry reduce. Die 63 reduce gaat jou echt niet de overhand geven in pvp hoor..."
het is 15 sec en op L50 is die hoger.
en btw ik hoef niet weg terennen omdat ik tanker ben ?
en in haale is niet mijn ding daarvoor heefft ons guild nukers + bow men voor

[ Voor 13% gewijzigd door BrianV op 17-04-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Z1ippo..
ik heb ook zitten denken om spear erbij tedoen maar dit vindt ik echter tijdverspilling omdat ik liever met blade loop.
Dit ivb met high defense Shield ( blockratio )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Kunnen de bots nog bot cards kopen? Iemand botters hier?
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?p=433852#433852

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Als je goed leest is alleen bot358.com "suspended" er zijn zoveel site waar je botcards kan kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
DeluxZ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:58:
Als je goed leest is alleen bot358.com "suspended" er zijn zoveel site waar je botcards kan kopen :(
Goed lezen, de bot SERVERS zijn down. Dat is nog wat anders dan de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
xzaz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:01:
[...]

Goed lezen, de bot SERVERS zijn down. Dat is nog wat anders dan de website.
je bedoelt de website 258?
want die andere is mijn niet bekend..
btw wie ken de website rev6.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Rev6 doet niks, was vroeger een andere bot naar mijn weten. [naam vergeten]
De bot zelf (het besturen van de Clients) wordt op een andere server gedaan. Deze servers zijn down. Blijf gewoon het topic op srf volgen. Meer nieuws moet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
srf?

Welke server zit jij XZAZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:29:
srf?

Welke server zit jij XZAZ?
srf = Silkroadforums.com

Ik zit op Greece IGN: xzaz2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
xzaz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:43:
[...]

srf = Silkroadforums.com

Ik zit op Greece IGN: xzaz2
ik zat ook in greece PureEntinity : BlackSheep

on welk deel van het forum staat dit allemaal ?

[ Voor 10% gewijzigd door BrianV op 17-04-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 12:18:
[...]

ik zat ook in greece PureEntinity : BlackSheep

on welk deel van het forum staat dit allemaal ?
Bij StealMySoda? Lol hij wilt ons in de union hebben, maar wij zitten al bij Nemisis nu. OVerigens staan alle ign op de voorpagina van dit topic.

Ik zat eerst trouwens in de Endless union. Dat was echt meesterlijk _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door xzaz op 17-04-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@ xzaz

lol ik ken die gast niet..
ben niet echt active meer in PE..
ik was er vanaf het begin er in en nemisis waren toch"botters"LOL

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Welk level heb je nu bereikt..
vanavond zit ik op level 37..
ik verwacht binnen een maandje op 50 tezitten

[ Voor 41% gewijzigd door BrianV op 17-04-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Ik heb echt nog nooit iemadn zien botten van Nemisis. Heb je screenshots ofzo?

O hier is trouwens je "oude" guild:
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=34014

[ Voor 37% gewijzigd door xzaz op 17-04-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
xzaz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:59:
Ik heb echt nog nooit iemadn zien botten van Nemisis. Heb je screenshots ofzo?

O hier is trouwens je "oude" guild:
http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=34014
neeh helaas geen screen shots!..
maar ik kijk op die lijst van

-kal3uki (Guild Leader) DEZE KEN IK
-Manowar (Guild Official) DEZE KEN IK
-StealMySoda (Guild Official) WTF?
-NiteGhost (Guild Official) WTF?
-FieryEyes (Guild Official) DEZE KEN IK
-WildGhostz (Guild Official) WTF? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Zijn de nog mensen behalve punx die in Zeus speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:58:
Botcards kopen is al een tijdje niet meer nodig voor een aantal onder ons ;)
Ze moeten die quests wat interessanter maken ipv tot in het oneindige monsters hakken voor items. Ik denk dat er dan een hoop botters "normaal" gaan spelen. Tevens omdat het verschrikkelijk lang duurt voordat je sterk genoeg ben om te hunten enz.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
@Blackass

tja vitalspot,je bent echt van de enige die dat dan gaat doen ;) en combo met andere wapen nooit tijd verspilling je kunt gewoon meer eigenlijk,maar goed ieder zijn eigen keuze

Echter heb ik geen ice nodig omdat ik me straks wel heel goed kan focussen op me skils die ik heb, spear + sword dan heb ik die ice niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Z1ppo schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:23:
@Blackass

tja vitalspot,je bent echt van de enige die dat dan gaat doen ;) en combo met andere wapen nooit tijd verspilling je kunt gewoon meer eigenlijk,maar goed ieder zijn eigen keuze

Echter heb ik geen ice nodig omdat ik me straks wel heel goed kan focussen op me skils die ik heb, spear + sword dan heb ik die ice niet meer nodig :)
Vital spot kan je gewoon wegklikken. Met rechtermuisklik op het icoontje, dus zie er het niet niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
SOEFuture schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:36:
[...]

Vital spot kan je gewoon wegklikken. Met rechtermuisklik op het icoontje, dus zie er het niet niet van in.
dat kan zo zijn maar echter als je snel pvp.. dan hebben ze het niet vaak in de gaate ,, en ik kan het je bewijzen als ik met je pvp ook ben je glavie + fire ,, dat ik jouw ass gaat owne...

ik zit in een guild waar een kerel het al 4 jr speel ( speelt vanaf beta )

dus hij zal er wel van af weten..
ik kan nu altijd nog overswitche naar full light omdat ik .. nu op dit moment nog geen force heb toegevoegd.. * dus nog ruimte for fire light of spear

[ Voor 16% gewijzigd door BrianV op 17-04-2007 15:58 . Reden: Ontbreken van informatie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:00:
Zijn de nog mensen behalve punx die in Zeus speelt
Ik :D IGN = Khimera

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 17-04-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
cool ik ook ..
ik zit in de guild Dark_Legacy samen mett union, milfhunters.sparta , elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:06:
[...]

lol ik vin het altijd zo grappig dat iedereen alleen fire neemt en denk dat dit de sterkste build is..
btw
ik heb al blade+ice+fire
en ik heb alleen beetje grasswalk nodig,
en over die vital spot.. yah je moet is kijke wanneer die op L50 staat dan is erg handig en met pvp zul je daarme wel de overhand mee krijgen jah..
en tank is shield met blade en niet glavie omdat je dan body to body vecht..
echter wie wil de strijd met mij aan gaan om tekijken of me build "slecht is op L80"

"Die skill die je bedoelt, van force is Vital Spot-Spirit neem ik aan? Die geeft maar voor 10 seconden 63 parry reduce. Die 63 reduce gaat jou echt niet de overhand geven in pvp hoor..."
het is 15 sec en op L50 is die hoger.
en btw ik hoef niet weg terennen omdat ik tanker ben ?
en in haale is niet mijn ding daarvoor heefft ons guild nukers + bow men voor
Hoezo moet je lachen dat iedereen denkt dat fire het sterkst is en waarom haal je dat hier aan? Er werd slechts aangegeven dat hard fire protection op lvl 60 niet toereikend is.

http://sro.mmosite.com/database/skills/forcepower.shtml
Daar staat dat vital spot op level 50, 10 seconden duurt en slechts (!) 63 parry wegneemt. Dat gaat je echt niet de overhand geven in een gevecht.

Dat je denkt dat je niet weg hoeft te rennen omdat je een tanker bent, is een verkeerde aanname. Ook bladers (/tankers) kunnen hartstikke doodgaan 1 op 1 en al zeker x op 1.

Ik vind het trouwens wel grappig dat je denkt dat een blader ownt in pvp. Ik ben nu level 76 en zelfs op level 75 deden lvl 75-80 bladers wel 900 met hun stabs. Ik kan je verzekeren dat dit niet aantikt wanneer je 17K-21K HP hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door saviour op 17-04-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
helemaal mee eens met de bovenstaande bericht,op 80 heb je veel hogere parry ratio :) en om te zeggen hem nu te gebruiken,maar als een blader of hybrid int s/s nuker je constand neerlegd met kd,heb je toch geen enkele kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:50:
[...]

dat kan zo zijn maar echter als je snel pvp.. dan hebben ze het niet vaak in de gaate ,, en ik kan het je bewijzen als ik met je pvp ook ben je glavie + fire ,, dat ik jouw ass gaat owne...

ik zit in een guild waar een kerel het al 4 jr speel ( speelt vanaf beta )

dus hij zal er wel van af weten..
ik kan nu altijd nog overswitche naar full light omdat ik .. nu op dit moment nog geen force heb toegevoegd.. * dus nog ruimte for fire light of spear
ice heeft helemaal geen voordelen, je damage is lager, mensen zijn altijd freeze immume, het heeft gewoon geen grotere voordelen als ice of lightning imbue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:04:
[...]

cool ik ook ..
ik zit in de guild Dark_Legacy samen mett union, milfhunters.sparta , elite
ik zit in ThoseGuys, lvl 4 guild, zijn aan het sparen voor lvl 5 guild.

momenteel 43,
de hoogste van onze guild is al 52 : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:02:
[...]

ik zit in ThoseGuys, lvl 4 guild, zijn aan het sparen voor lvl 5 guild.

momenteel 43,
de hoogste van onze guild is al 52 : /
je zat toch in Banned?
laaste x dat i kje zag was je guild loos..
en als je L52 ben is dat zwaare bot actie..
maar dat moet je zelf weten
en btw i never seen ThoseGuys in Zeus.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@puNxje
Kijk ik neem ice omdat het voordelen heeft tegen over mobs..
ik kan hierdoor +4 hogere mobs pakken omdat ik ze kan freezen en me gang kan gaan met ze..
ik kan altijd tot L60 nog voor full fire gaan dus dat is het probleem niet

@saviour
ik neem blade omdat ik glavie teveel zie en ik favoriete ben van Blade+shield..
i got 2 shiny things *_* LOL..
maarja ze zeggen van Blade+ shield = cannot be killed and cannot kill one:P`

-----------
Zit er mensen ook op een Special SRO TeamSpeak ?
zoniet kan ik wel wat regelen

[ Voor 10% gewijzigd door BrianV op 18-04-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
heey mensen,
ik heb een tijdje na zitten denken en wilde toch maar in plaats van int S/S nukker een spear nukker maken en daarbij deze build gebruiken xD

http://bobtheveg.dyndns.o...ild_Applet/?profile=20271

als iemand zegt dat moet je vooral niet doen dan hoor ik het graag. het leek mij best een geschikte build en force is alleen voor mastery 300 ;)

ik hoop een aantal reacties te krijgen als hij slecht/goed is d=þ en nu weer proberen in te loggen wat trouwens steeds beter gaat vind ik =D

EDIT: ok dat neem ik terug het inloggen gaat nog niet :p

[ Voor 5% gewijzigd door Clifdon op 18-04-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dan kan ik je nu eigenlijk al uit je dromen verlossen,ik vind het een matige build,force heb je niet nodig,ice ook niet,die might zal je toch niet echt nodig hebben in pvp enzo,je kan je enorm goed beheersen met bicheon en heuksal,die kan je beter doen en dan nog light en fire,

vele mensen gaan natuurlijk zeggen het gaat je enorm veel helpen maar voor die 96 phy bonus doe ik het niet voor simpel weg omdat het alleen maar omdat gaat en de rest van de mastery laat vallen,waarom? denk niet datje veel kans maakt in pvp met ice,want meeste slimme mensen hebben daar stones op kleding enzo al voor opgegooit,ik ben er heel zeker van als jij met sword wil pvpen zul je ook kd op max moeten hebben

Mijn keuze was voornamelijk dat ik fire 80 ga doen en bicheon 80 omdat het toch wel main masterys voor me zijn,bicheon eigenlijk wel veel voor pvp enzo, light en heuksal gaan dus 70 worden ook wel sterk opzig

Maar ben een fire/light nuker ,maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
ik ben pure int spear nuker en heb alleen heaksal en fire en lightning, want had cold maar is echt waardeloos op lvl 69 geeft het maar een beetje phy def erbij en tja... dan heb ik liever wat leukere heuksal skills of andere dingen. dus als ik jouw was zou i kcold droppen en force en gewoon wachten totdat je lvl 90 kan en dan de nieuwe skills van fire/heaksal/light nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ben niet de enige die over cold eens is 8) maar het is wel zo,ik word gewoon s/s / spear maar dat betekend wel dat ik heuksal en bicheon skils bij zitten,helemaal full bij mij,als je goed wil doen,doe het dan helemaal goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Z1ppo schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:34:
ben niet de enige die over cold eens is 8) maar het is wel zo,ik word gewoon s/s / spear maar dat betekend wel dat ik heuksal en bicheon skils bij zitten,helemaal full bij mij,als je goed wil doen,doe het dan helemaal goed O-)
maarja wat jij goed vin kan een ander brak zijn, het is hier in een zelfkeuze voor Ice..
het kan ze voordeelen hebben..
In Pvp is ice some handig maar een beetje sro speler is toch imuun hiervooor..
echter in fight with mobs is ice wel handy..
je kan +4 monsters aanpakken hoger dan je level..
en je kan zo met je L36 Urich vechten en verliezen als je op de helft van hem zit |:(..

ik zal vanavond even link posten van de screen shot.. zit op dit moment op het werk..

[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 19-04-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
het is maar wat je wil zeg ik maar zo,maar als je beetje snel wil lvlen en heel logies naar denkt,kant je beter mobs pakken die je snel dood hebt,dan datje gewoon +4 mobs gaat doden,en dan moeite er mee heb om die mob in paar klappen te doden,ice vs uniq? nah dan maak je weinig kan als je met meerdere mensen om je heen ook mee doen fire en light ramt die mobs veel makkelijker neer,ice stelt niks voor,

pvp en ice? mwa,misschien maak je nog kans van 1-70 mensen maar 70+ zeker niet meer,ook een niet domme 60+ weet datje stones op je spullen moet gooien zodat je niet makkelijk bevriest word,dus heb je helemaal niks meer aan dat ice gedoe,ik zeg maar zo : ik gebruik liever me skils die nu voor mij heel powerfull zijn dan skils die ik helemaal niet kan gebruiken en weinig waard zijn,want als ik ice zou adden zou ik alleen voor die might guard en geloof me,mensen die geen ice guard hebben,pwnen als nog keihard

http://www.youtube.com/watch?v=73-WbY4w0p4 dit al een keer gezien? van zodiac? misschien krijg je een ander beeld dat might guard eigenlijk helemaal niet nodig is,toen ik deze filmpjes hat gezien,wou ik er zelf ook wel mee bezig,eerst wou ik force healer worden maar nu ben ik alweer even met deze build bezig en moet eerlijk zeggen ben al goed opweg! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@z1ppo .
kijk wat je doet , het blijft een zelf keuze..
ik wil graag me eigen build en niet kopie van 1000..
ik doe wat ikfijn find
en ik vin zelf dat die ice guard goed kan gebruiken omdat je dan anders miljoenen moet uitgegeven aan gear die het kan compenseren ..
het is net zo discussie Garment/armor/proc bij Int & Str build..
het blijft voor eeuwig door gaan..
dus laten de gene die zo speele in hun waarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
sure dat zeg ik ook niet maar wil aleen maar heel duidelijk maken datje niks aan die 55 increase hebt,want je hoeft eigenlijk niet dat er bij als je gewoon naar mooie gear zoekt,hoef je het als nog niet ;) in een lvl 70+ is 55 eigenlijk niks,het is een advies hoor,of je er wat van op wil pakken of niet moet je zelf weten lol,maar denk wel datje er spijt van zuld krijgen,en gepwned word door iemand die geen ice guard gebruikt ;) succes iig met die build de mijne staat gewoon 100% vast dat ik fire/light/bicheon en heuksal ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ok dus ik moet force en ice laten vallen en dan bicheon nemen. maar ik ben spear dus begrijp ik neit echt wat ik aan bicheon heb xD maar als jullie het handig vinden =P
maar ik heb echt niet genoeg geld voor goede s/s wapens én spear :s

en ik heb al ckkr niet genoeg geld om al mijn skills naar beneden te gooien :s maarjah

als iemand zin heeft om mijn build dan aan te passen met dat internet progje dan zou ik heeeel blij zijn =)

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Z1ppo

ik geef je voor 50% gelijk ;) maar zoals je weet is tegenwoordig de prijzen echt belachelijk!
5m voor een sos spear L24? wtf zonder blue of +

En alle beetjes helpen;)
dus als je die ene def niet heb kan je het al verliezen, en pvp ben je toch afhankelijk van je guild
want ik heb 4vs 1 pvp gedaan
en dat waren 2 nukers , 1 hybrid 1 full str.

en ik moet zeggen dat ik de overhand had en dat ik ze alle 4 tepakke had..

dus ik wil kort zeggen. alles heeft ze voordelen en nadelen. en ik geniet toch meer van de game..
want de pvp is toch afhankelijk van guild..
en mijn build staat voor 80% vast.
want ik kan altijd nog voor heuksel gaan of andere opties
zoals
L80 Blade
L80 Fire
L70L ice = mastery 230 + 70 light
of ipv van high ice naar Heuksal maar i love 1 handed weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
clifdon schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:21:
ok dus ik moet force en ice laten vallen en dan bicheon nemen. maar ik ben spear dus begrijp ik neit echt wat ik aan bicheon heb xD maar als jullie het handig vinden =P
maar ik heb echt niet genoeg geld voor goede s/s wapens én spear :s

en ik heb al ckkr niet genoeg geld om al mijn skills naar beneden te gooien :s maarjah

als iemand zin heeft om mijn build dan aan te passen met dat internet progje dan zou ik heeeel blij zijn =)

grtz
kijk je moet niks...
je mag zelf je favoriete build maken!
want als je met de build van een ander loop kan je der niet echt optimaal gebruik van maken ..
en zoals ik al zei..
ga lekker speelen en maak lol er mee...
pvp gaat toch snel vervelen
guild wars zijn leuker en 5*trades zijn spannender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Wie heeft intresse in TeamSpeak?

Ik kan dat dan evt regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
BlackAss schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:10:
Wie heeft intresse in TeamSpeak?

Ik kan dat dan evt regelen
www.xzaz.nl/ts/tsinfo.php

Hahah check deze link wat google heeft geindexeerd.
http://images.google.nl/i...oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
BlackAss schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:50:
[...]

kijk je moet niks...
je mag zelf je favoriete build maken!
want als je met de build van een ander loop kan je der niet echt optimaal gebruik van maken ..
en zoals ik al zei..
ga lekker speelen en maak lol er mee...
pvp gaat toch snel vervelen
guild wars zijn leuker en 5*trades zijn spannender
jah dat is wel zo maar ik ben nog nooit high lvl geweest (ik speel ook niet veel eigenlijk) ik ben nu op mijn 2de char lvl 23 met 6k sp
en ik wil een lvl 24+3 SOS spear 6 blues kopen maar die is 5 mil =v en ik heb nu nog maar 4 dus gaat niet echt lkkr ='( ik speel trouwens op troy dus daar zijn de prijzen dan wat anders :s

en ik zal wel fire en light + heaksal adden en meer niet als ik dan beetje high lvl ben kan ik altyd nog iets anders adden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
clifdon schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:49:
[...]

jah dat is wel zo maar ik ben nog nooit high lvl geweest (ik speel ook niet veel eigenlijk) ik ben nu op mijn 2de char lvl 23 met 6k sp
en ik wil een lvl 24+3 SOS spear 6 blues kopen maar die is 5 mil =v en ik heb nu nog maar 4 dus gaat niet echt lkkr ='( ik speel trouwens op troy dus daar zijn de prijzen dan wat anders :s

en ik zal wel fire en light + heaksal adden en meer niet als ik dan beetje high lvl ben kan ik altyd nog iets anders adden =)
je kan zat adden,
maar vergeet niet dat je een max van 300mastery kan hebben ..
en een sos spear is leuk maar op lager level niet echt van handy..
ik zou pas vanaf level 40 beetje duure gear gaan koopen want voor 40 level je tesnel.. ( iets wat ik zelf ondervin is dat je veel teveel geld spend aand onzin dingen waar je na 2/3 levels alweer uitgegroeid ben )
dus ik zou me geld lekkker bewaren en spaare voor een L42 speartje
en ik zit in Zeus en daar zijn de prijzen al aardig duur moet ik zeggen
hoewel ik vanochtend voordat ik naar me werk ging ...
weapon elixirs heb gekocht voor 90k per stuk..
( ja ik verzamel ze voor me zodat ik op hoger level snel + kan maken,
heb tot nu toe ander halve pagina in storage vol met elixirs.. ondanks dat ik veel heb verbruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
BlackAss schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:46:
@Z1ppo

ik geef je voor 50% gelijk ;) maar zoals je weet is tegenwoordig de prijzen echt belachelijk!
5m voor een sos spear L24? wtf zonder blue of +

En alle beetjes helpen;)
dus als je die ene def niet heb kan je het al verliezen, en pvp ben je toch afhankelijk van je guild
lol mij leg je niet zomaar om,echt niet :*) ik mag die def niet hebben,maar mij snel omleggen nee 8)7

nee pvp ben je niet van je guild af,ik bedoel ik doe alleen guilwars met guild,niet pvp dat kan ik alleen wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Anders vind je even een Sun 64 blade. O+
Hij werd in 2 pogingen +4 en hij heeft 67% physical attack power! De crit was helaas maar 5 (0%) en het veranderen daarvan ging ongeveer zo:
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
fail
5 --> 8
8 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5

Echt té erg voor woorden, nu is hij crit 8. Ik laat hem gewoon zo en probeer hem morgen voor 1bil++ te verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dam ben jaloers,ik wil ook sosun ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
saviour schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:53:
Hij werd in 2 pogingen +4 en hij heeft 67% physical attack power! De crit was helaas maar 5 (0%) en het veranderen daarvan ging ongeveer zo:
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
fail
5 --> 8
8 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5

Echt té erg voor woorden, nu is hij crit 8. Ik laat hem gewoon zo en probeer hem morgen voor 1bil++ te verkopen. :)
ARGG! Ik wil drop, Ik wil drop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mja maar die fails is heel wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@saviour

LUCKY BASTARD...

gooi astral + immortal er op en ga richting +5!
maar 1 bil? wtf?
alleen botters hebben zoveel
vanochtend verkocht zo gast weapon elixirs voor 90k per stuk
ik heb voor 3 mil gekocht bij hem :P dus ik kan tot en met L70 elk wapen +3 make

waar is die drop dan gevonden?
want anders ga ik daar ook even farme

[ Voor 11% gewijzigd door BrianV op 20-04-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hm ,

Zelfs niet alle botters hebben dat hangt er vanaf hoe ze het aan pakken,ik bedoel somige gebruiken goldfarmers en dat doet ook niet elke botter,...zeggen waar je het gevonden hebt,mwa nee dat gaat toch niet helpen,het is het zelfde als sos die dropt zig waar hij wil en dat is ook zo met sosun,en som natuurlijk

LoL je zal maar zo met je sosun wapen bezig zijn pimpen enzo,en dan opeens BAM repair invalid dan zal balen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:53:
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
fail
5 --> 8
8 --> 5
5 --> 5
5 --> 5
5 --> 5

het schijnt dat sosun een hoger ++ waarde kan aan nemen als een SOS of een SOM, en ook een hogere kans heeft op een + erbij te krijgen. Weet iemand hier iets van of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:51:
@saviour

LUCKY BASTARD...

gooi astral + immortal er op en ga richting +5!
maar 1 bil? wtf?
alleen botters hebben zoveel
vanochtend verkocht zo gast weapon elixirs voor 90k per stuk
ik heb voor 3 mil gekocht bij hem :P dus ik kan tot en met L70 elk wapen +3 make

waar is die drop dan gevonden?
want anders ga ik daar ook even farme
je hoeft niet te botten om zoveel geld te hebben. Op Babel had ik ook 300 mil, en dat was voordat ik ook maar iets illigaals gedaan had :). En ik was daar pas lvl 57. Op 8th degree strength stones(5 mil ) en int stones(3mil p/s) maken kan je bakken met geld verdienen. Ook challange en stamina zijn echt chille inkomens bronnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
lol ik zit nu op L37 en heb 11 mil ondertussen.. eigenlijk moet ik een verkoop account hebben want ik vet veel + en blue's ...
en ik heb 50 weap elixirs om teverkoopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@de mensen op Zeus...
mocht je iemand vinden met een sos/som L42 blade/swort.. graag mij contacte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:58:
[...]

je hoeft niet te botten om zoveel geld te hebben. Op Babel had ik ook 300 mil, en dat was voordat ik ook maar iets illigaals gedaan had :). En ik was daar pas lvl 57. Op 8th degree strength stones(5 mil ) en int stones(3mil p/s) maken kan je bakken met geld verdienen. Ook challange en stamina zijn echt chille inkomens bronnen :)
ja inkomst bronnen ,nahja het zal wel lol als ik echt in probs zit met geld verkoop ik HEEL soms tabs,maar het liefst gebruik ik ze zelf,want dan ben je veel voordeliger uit,me laatste set was +3 en helemaal clean pleur er wat str op en done :D alleen int ontbreekt nog maarja daar ga ik me denk ik niet meer mee bezig houden OF wel zodat ik misschien meer winst heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
voor int toetevoege kan je beter een full int char maken om daar tefuse want str kan beste str toevoegen en int kan het best int to voegen dat is mijn ervaring met fusee van sos en andere gear !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dan ken je de hybrid wereld nog niet,want daar zit het totaal anders in elkaar,zowie zo moet op mijn laatste set 5 str en 5 int,stamina en magic stones,komen er ook bij maar zeker die int en str

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Z1ppo

Hoeveel pogingen heb je der voor moeten doen.
bij full int heb ik altijd minimaal 4 int
en full str heb ik alijd minimaal 4 str

----------------------------------------------------------------------
en ik heb trouws vandaag wel heel veel geluk,
3 wapens in 1 x naar +3
en 2 shield naar +3
.. weet iemand toevallig welke tablet ik moet hebben voor anti posion?
( en zombie status )

[ Voor 10% gewijzigd door BrianV op 20-04-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Handige link > Flash monster map http://lododesign.com/map.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mja black,

eigenlijk ben ik nooit gefaald tot vanmorgen,2 str gead dan ben ik echt niet tevree dan wil ik wel 3 of meer hebben,met 3 ben ik opzig wel tevree maar 4 of 5 is beter

en die link voor andere is het heel handig,maar voor mij niet meer :P want ik weet alles al uit me kop ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
BlackAss, interessante theorie over het toevoegen van int en str! Ik moet zeggen dat de int tablets bij mij wel veel vaker failen dan de str tablets en ik ben een full str.

Misschien probeer ik het wel eens uit. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste