[MMORPG]Silkroad Online, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.958 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Voor mensen die ook in een gezellige silkroad teamspeak willen zitten.
http://www.xzaz.nl/ts/webpost/listing.php
Als je een channel moet, moet je het ff zeggen tegen een SA.

Gister even 10 minuten online geweest, kwam niks anders tegen dan botters in de cave. ESC > Exit

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
xzaz schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:04:
Voor mensen die ook in een gezellige silkroad teamspeak willen zitten.
http://www.xzaz.nl/ts/webpost/listing.php
Als je een channel moet, moet je het ff zeggen tegen een SA.

Gister even 10 minuten online geweest, kwam niks anders tegen dan botters in de cave. ESC > Exit
Dank je :*)
Weer een extra plekje om mijn 3 bots in te loggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Reconhell schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:18:
[...]

Dank je :*)
Weer een extra plekje om mijn 3 bots in te loggen :+
Sterf

*Dit was overigens niet zo hard bedoeld -_-

[ Voor 10% gewijzigd door xzaz op 23-03-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb een freebot gevonden, werkt echt puik! Ik moet alleen nog meer geheugen in men pctje gooien wil ik een 2e client laten lopen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Zullen we even ontopic gaan ipv die nutteloze posts 8) :z

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
DeluxZ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:27:
Zullen we even ontopic gaan ipv die nutteloze posts 8) :z
Sorry botten is tegenwoordig een deel van de game. Check die nieuwe ban list HAHAHA LMAO. :) Plaatse die bot links eens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Sorry botten is tegenwoordig een deel van de game. Check die nieuwe ban list HAHAHA LMAO. :) Plaatse die bot links eens >:)
Mischien moet jij dan Sims gaan spelen ofzo ? :)
Want botten is gewoon to lame ;)
warom speel je dan RPG als je toch gaat botten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
lol, ik bot niet. Maar ik ben gewoon een beetje boos dat JoyMax er gewoon niks aan doet. Wat ze nu doen is water naar de zee dragen en eigenlijk zeggen. We kunnen niks tegen die bots doen.

*xzaz installeerd the sims huisdieren maar weer

[ Voor 11% gewijzigd door xzaz op 23-03-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Op babel zijn pas geleden 3/4 mensen gebanned door een GM die online was, dit waren bots die GEEN silk hadden. Als je bot en je hebt geen silk wordt je dus gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:53:
Op babel zijn pas geleden 3/4 mensen gebanned door een GM die online was, dit waren bots die GEEN silk hadden. Als je bot en je hebt geen silk wordt je dus gebanned
inderdaad ;) Ze willen geen members kwijt die betalen voor de spel he :)
en laaste tijd is de server echt overvol met botters moet echt iets aan gebeuren (nieuwe patch ofzo)
ik speel zelf op Tibet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
Om iedereen even uit zijn droompjes te halen,goldminersbots etc en de mensen die botten en geen silk betalen worden gebanned mensen die dus wel silk betalen,worden niet gebanned

waarom? de makers willen natuurlijk veel geld verdiene,en het in hun zak duwen dus ja laat ze de botters maar op de server die silk betalen,ook die botters besteden veel geld aan astrals enzo,het is geen ouwde truc,maar ik hoor het echt overal,echter snap ik die truc wel ,want kijk de banlisten op sro site? geen enkele player bot,

ach ze zoeken het ook maar uit,mij vinden ze dom dat ik zoveel lvl -je kan beter een bot gebruiken-.

No THX ;)

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
ik vind silkroad echt vet veel beter als WoW als ik eerlijk mag zijn en kwa prijs/kwaliteit verhouding helemaal natuurlijk. maar door die botters kunnen wij normale spelers niets meer =v zij hebben goede wapesn waar wij geen geld voor hebben. en een bot kan ik ook niet vinden dus wordt het toch maar wow.

jmmr hoor van joymax

grtz clif

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mwa zoals ik al zei : die botters kopen veel astrals in,en hebben goldmine bots,en dat betreft sro beter dan wow ben ik het heel erg mee eens,want ik koop elke maand 13 euro aan silk,ik koop een clockje en een goldticket,ik vind toch dat ik meer waarde aan me geld heb dan een kaartje waar je wow mee kan op waarderen,.maar goed dat is mijn mening van andere zal dat wel anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Waar blijft die link nou ^^ Deel het koekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Nah, ik ga je die freebot niet geven. zoek zelf maar ! :)

Deluxz vetklep kom online, ik pwn je nu inPVP !: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort zaken zien we hier liever niet op GoT ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 25-03-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
als je nou bot en je wordt gepakt krijg je dan ip ban ? of wordt aleen je account gedelete? (lijkt me logsich dat je ip ban krijgt maar ok)

ik vindt botten zelf echt super slecht maar als ze nou alleen een bot haden dat je in kon loggen zou ik hem toch gebruiken, omdat iksoms wel 50× moet inloggen en dan zit ik er meestal nog niet eens in :s dan stop ik ook maar want dan ben je al weer lang genoeg bezig met die codes in te typen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:57:
als je nou bot en je wordt gepakt krijg je dan ip ban ? of wordt aleen je account gedelete? (lijkt me logsich dat je ip ban krijgt maar ok)

ik vindt botten zelf echt super slecht maar als ze nou alleen een bot haden dat je in kon loggen zou ik hem toch gebruiken, omdat iksoms wel 50× moet inloggen en dan zit ik er meestal nog niet eens in :s dan stop ik ook maar want dan ben je al weer lang genoeg bezig met die codes in te typen :s
je krijgt alleen een account ban, ze kunnen geen ip ban doen, omdat als je * bv * in een internet cafe speelt ze het hele internet cafe bannen. Maar sowiezo bannen ze je niet als je silk heb. Kijk maar naar de nieuwste ban list.. Alleen geldbots : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:18:
[...]

je krijgt alleen een account ban, ze kunnen geen ip ban doen, omdat als je * bv * in een internet cafe speelt ze het hele internet cafe bannen. Maar sowiezo bannen ze je niet als je silk heb. Kijk maar naar de nieuwste ban list.. Alleen geldbots : /
jah ik heb het gezien vindt ik eigenlijk wel heel asociaal maar ik begrijp dat ze geld willlen verdienen maar toch vindt ik het slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
clifdon schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:57:
ik vindt botten zelf echt super slecht maar als ze nou alleen een bot haden dat je in kon loggen zou ik hem toch gebruiken,
95% van sro bot,tja en vele denken wel dat bot369 zelfs van joymax zelf is,om hun centjes binnen te halen + silk

achja ben erg op tegen,maarja als all die botters worden gebanned,heeft sro verlies,en kunnen ze heel sro plat gooien,erg jammer,maar zo zit het eigenlijk wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Bots / hacks horen _niet_ thuis in dit topic! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Crash schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:31:
[modbreak]Bots / hacks horen _niet_ thuis in dit topic! :o[/]
Niet in dit topic maar wel in SRO zelf :D

pm me die link maar ^^

[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 26-03-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha lol xzaz :)
grinden gaat zo traaag dat het idd bijna een onderdeel van SRO is, ik bot zelf niet maar begrijp het wel als iemand het wel doet omdat hij anders geen plezier meer aan het spel heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:08:
haha lol xzaz :)
grinden gaat zo traaag dat het idd bijna een onderdeel van SRO is, ik bot zelf niet maar begrijp het wel als iemand het wel doet omdat hij anders geen plezier meer aan het spel heeft...
Ik bot zelf ook niet, ben er een groot tegenstander van. Maar daarom wil ik nog wel weten welke bot hij gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
xzaz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:12:
[...]

Ik bot zelf ook niet, ben er een groot tegenstander van. Maar daarom wil ik nog wel weten welke bot hij gebruikt :D
zodat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik heb een sosun spear +4 gekocht voor 500 mil +175 usd :D
ben zo blij, alleen erg blut haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Meer een "omdat". Omdat er volgensmij geen goeie (lees: zonder keyloggers) gratis bot programma's zijn.

@Reconhell
WTF +175 usd :D?

Dat is even illigaal als botten:x

[ Voor 12% gewijzigd door xzaz op 26-03-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
xzaz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:15:
[...]

Meer een "omdat". Omdat er volgensmij geen goeie (lees: zonder keyloggers) gratis bot programma's zijn.

@Reconhell
WTF +175 usd :D?

Dat is even illigaal als botten:x
en dat is f*cking crazy :S man hoe krijg je het verzonnen :s

EDIT:
ik hoop dat je 17.5 usd bedoelt anders moet je echt hulp gaan zoeken hoor dan gaat het niet goed komen met jou :s

[ Voor 15% gewijzigd door Clifdon op 26-03-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Reconhell schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:45:
tering als je dit niet een verslaafd geval noemd weet ik het oo kniet emer. man dat is gewoon een kleine 150 euro wat je nu gewoon weg gooit ben je echt achtelijk ofzo?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
is er trouwens een manier van silk kopen zonder dat mijn ouders het merken :s ? ik ben pas 14 (heb internetbankieren) maar ik zou niet weten hoe ik dan moet betalen is die mogelijkheid er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
clifdon schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:38:
is er trouwens een manier van silk kopen zonder dat mijn ouders het merken :s ? ik ben pas 14 (heb internetbankieren) maar ik zou niet weten hoe ik dan moet betalen is die mogelijkheid er wel?
Als je in je internet bankieren kan komen wel. Je moet alleen nog een account aanmaken bij PayPal. Hier moet je 18 voor zijn. En met PayPal kan je dus Silk kopen. Ik zal het bespreken met je ouders. Scheeld een hoop gedoe als ze er achter komen. Want waarschijnlijk hebben ze nog steeds jouwn rekening in hun pakket.
stoeber schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:37:
[...]

tering als je dit niet een verslaafd geval noemd weet ik het oo kniet emer. man dat is gewoon een kleine 150 euro wat je nu gewoon weg gooit ben je echt achtelijk ofzo?????
Dont speak my words dude :*)

[ Voor 20% gewijzigd door xzaz op 26-03-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:45:
SSJ3 power =), op een ander forum waren het andere bedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:47:
[...]

SSJ3 power =), op een ander forum waren het andere bedragen?
Nee hoor check maar:)

Maarre ik ben niet ziek ofzo:) ik speel ermee, en verkoop hem enkel voor meer lol!
Alleen ff +5 maken.
En het is geen grap, 175 usd ;)
Heb al een bod van nu 550 usd gehad :)

Edit je hebt gelijk dat is een typefout op dat andere forum edit ik daar wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Reconhell op 27-03-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
OMFWTFBBQH4X0RLMAOOMG!!! 550 USD

*Daar kan je gewoon een nieuwe PC voor kopen :D
**Of WoW gratis gaan spelen
***Of met je familie naar een pretpark omdat je een SOSUM hebt gekocht :x

[ Voor 82% gewijzigd door xzaz op 27-03-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha eindelijk doet joymax wat aan die botters >:)
veel botters gebanned van xian en aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie lijst, hopelijk helpt het een beetje. Ben benieuwd hoeveel ze op Babel gaan bannen/gebanned hebben

Zelf speel ik af en toe nog een beetje (ign Sqida, net als mijn oude Aege char), ik ben een tijd terug op Babel begonnen en ben nu lvl38. Als je niet te veel speelt is het nog wel te doen, anders wordt het al snel saai.

Al die botters hebben trouwens wel een (klein) voordeel. Doordat ze hun drops lang niet altijd oprapen kun je leuke dingen tegenkomen. Daarnaast neem ik nu al een stuk minder potions en arrows mee, er ligt toch zat, en ik hoef vaak ook pas terug als ik mijn gear moet repareren.

Ik ga nu 2 bogen meenemen, dus eens kijken of ik nu nog wat langer buiten kan blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:56:
Mooie lijst, hopelijk helpt het een beetje. Ben benieuwd hoeveel ze op Babel gaan bannen/gebanned hebben

Zelf speel ik af en toe nog een beetje (ign Sqida, net als mijn oude Aege char), ik ben een tijd terug op Babel begonnen en ben nu lvl38. Als je niet te veel speelt is het nog wel te doen, anders wordt het al snel saai.

Al die botters hebben trouwens wel een (klein) voordeel. Doordat ze hun drops lang niet altijd oprapen kun je leuke dingen tegenkomen. Daarnaast neem ik nu al een stuk minder potions en arrows mee, er ligt toch zat, en ik hoef vaak ook pas terug als ik mijn gear moet repareren.

Ik ga nu 2 bogen meenemen, dus eens kijken of ik nu nog wat langer buiten kan blijven :)
Zoek je nog een nl guild ? Op babel :P pm me ingame Sentaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:29:
[...]

Zoek je nog een nl guild ? Op babel :P pm me ingame Sentaro
waarom reageer je niet meer i-g?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
w00t Ik ben benieuwd naar de Greece server wat ze daar mee gaan doen. 95% heeft ooit een keer gebot volgensmij. Bijna alleen op de server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
xzaz schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:46:
w00t Ik ben benieuwd naar de Greece server wat ze daar mee gaan doen. 95% heeft ooit een keer gebot volgensmij. Bijna alleen op de server :D
dan zullen ze echt niet alles bannen maar alleen de mensen die nu nog botten denk ik :p en zo niet is het zonde voor de mensen die gestopt zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeemig,

Omdat ik het zat was dat ik niet meer kon inloggen wanneer ik tijd had om te spelen (zonder 's morgens vroeg al SRO aan te zetten) heb ik WOW op de PC gezet. En.....1x keer loggen en je bent er.....ziet er gelikt uit nu ff spel leren kennen.

Misschien dat Joymax er in de toekomst wat aan doet dan kom echt wel weer terug maar voorlopig ff WOW wat de klok slaat.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:16:
Tjeemig,

Omdat ik het zat was dat ik niet meer kon inloggen wanneer ik tijd had om te spelen (zonder 's morgens vroeg al SRO aan te zetten) heb ik WOW op de PC gezet. En.....1x keer loggen en je bent er.....ziet er gelikt uit nu ff spel leren kennen.

Misschien dat Joymax er in de toekomst wat aan doet dan kom echt wel weer terug maar voorlopig ff WOW wat de klok slaat.... ;)
nou ik vindt WoW helemaal niet zo heel vette game ziet op zich goed uit maar attacken gaat zo langzaam enz :s dus je kan beter SRO blijven spelen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:08:
[...]

nou ik vindt WoW helemaal niet zo heel vette game ziet op zich goed uit maar attacken gaat zo langzaam enz :s dus je kan beter SRO blijven spelen =D
Ik blijf cker ook SRO spelen...zonde om mijn bijna lv 53 char weg te doen. Maar het is zoooo fijn dat als je ff een uurtje hebt gelijk kan inloggen en spelen. Dat kan dus bij WOW. Het spel ziet er op zich goed uit maar of het net zo verslavend is als SRO weet ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:23:
[...]

Ik blijf cker ook SRO spelen...zonde om mijn bijna lv 53 char weg te doen. Maar het is zoooo fijn dat als je ff een uurtje hebt gelijk kan inloggen en spelen. Dat kan dus bij WOW. Het spel ziet er op zich goed uit maar of het net zo verslavend is als SRO weet ik nog niet ;)
nou dat verslavende vindt ik echt niet :s maar het is ckkr lkkr dat je gelijk kan inloggen =D

en nog zowiets ik kill giant eindelijk zie ik nat heeeele lange tijd een SOS kist liggen ik wil pick-up doen krijg ik DC :'( :'( :'( :'( warom nou :'( ik had zo erg geld nodig :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
clifdon schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:51:
[...]

nou dat verslavende vindt ik echt niet :s maar het is ckkr lkkr dat je gelijk kan inloggen =D

en nog zowiets ik kill giant eindelijk zie ik nat heeeele lange tijd een SOS kist liggen ik wil pick-up doen krijg ik DC :'( :'( :'( :'( warom nou :'( ik had zo erg geld nodig :s
Koop geld dan bij powerlevel of supgold... was laatst iets van 40 eurocent per 1 million. Bedoel als je t geld van een broodje kebab opgeeft voor een keer ben je 12,5 mil rijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Reconhell schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:01:
[...]

Koop geld dan bij powerlevel of supgold... was laatst iets van 40 eurocent per 1 million. Bedoel als je t geld van een broodje kebab opgeeft voor een keer ben je 12,5 mil rijker. ;)
maar dat is toch gwn gel*l ? is dat niet fake? want hoe kunnen ze dat geld nu voor zo weinig weggeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
powerlvl maakt misbruik,heb van genoeg mensen gehoord,dat die char gescammed is door powerlvl,en gewoon op ebay is gegooit..gewoon lekker zelf geld verdiene,lijkt me het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:01:
[...]

Waarom stall jeniet gewoon sos items? verkopen voor een lekker prijsje, en daarna weer inkopen doen. Ik kan als ik dit veel doe 10 ~ 20 mil per week verdienen. En dit gaat naarmate je meer geld hebt steeds sneller.

Gisteren voor 35 mil 52 sos blade gekocht, heb nu al bod van 42 mil.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:33:
[...]

Waarom stall jeniet gewoon sos items? verkopen voor een lekker prijsje, en daarna weer inkopen doen. Ik kan als ik dit veel doe 10 ~ 20 mil per week verdienen. En dit gaat naarmate je meer geld hebt steeds sneller.

het is geen scam, heb zelf bij supgold besteld , zon 60 mil aantal maanden geleden.
Naja het is wat je maar leuk vind.... weken ueren verspillen om 20 mil te verdienen, of 1 x 9 euro neertellen en het spel echt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:33:
[...]

Of je koopt ff een 52sos sword voor mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
DeluxZ schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:36:
[...]

jah het punt is ik heb maar 3.4 mil dus kan niet echt inkopen doen :p en ik weet de prijzen van alle items ook nieecht :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
hehe ach,laten we het maar niet over wow hebben

bots , tja wie gebanned word omdat ie bot ,dat kan

Maar zodra je weer silk gaat halen word je weer geunbanned,dat is zo enorm iritandt,denk je eindelijk van die bots en vaak ook wel global spammers af te zijn ,komen ze weer allemaal mooi weer terug :/ kan daar niet bij eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor hier allemaal dat er geen oplossingen zijn tegen bot's etc. DIE ZIJN ER WEL!
bij de alchemy store kun je zo'n bom kopen, en die doet zich dan voor om een normaal beest te zijn. Normale mensen vallen zo'n ding natuurlijk niet aan omdat je dan dood gaat, maar botters die doen dat wel! Want die gebruiken gewoon een soort "autoattack" dus als je zo'n bommetje naast hun plant vallen ze die aan en zijn ze dood ^^

Dus zorg dat je bommetjes bij je hebt! koste maar 500gold ofzo dus dat is het probleem niet!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:20:
ik hoor hier allemaal dat er geen oplossingen zijn tegen bot's etc. DIE ZIJN ER WEL!
bij de alchemy store kun je zo'n bom kopen, en die doet zich dan voor om een normaal beest te zijn. Normale mensen vallen zo'n ding natuurlijk niet aan omdat je dan dood gaat, maar botters die doen dat wel! Want die gebruiken gewoon een soort "autoattack" dus als je zo'n bommetje naast hun plant vallen ze die aan en zijn ze dood ^^

Dus zorg dat je bommetjes bij je hebt! koste maar 500gold ofzo dus dat is het probleem niet!
ik weet het maar als dat progje nou van 'pixel detect'gebruik maakt ? dan werkt het niet :p
en je kan maar 1 bom per half uur afgooien geloof ik :s (ik zou trouwens niet weten waar ze normaal voor zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die protector werkt volgens mij al 1 jaar niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Is de 3/2 seconden lag normaal als ik speel? Het is vrij irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nop werkt al een helepoos niet meer,...tis wel grappig als de bot server keer plat lag,al die botters lagen op de grond :P prachtig was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:36:
[...]

je bent nog geeneens 52 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Aight, ben ook weer begonnen. (dmn te verlslavend)

Die "bommen" werken al heel lang niet meer.

Gister heeft me guild me sword +5 gemaakt. Redelijk dingetje nu. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
xzaz schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:52:
Aight, ben ook weer begonnen. (dmn te verlslavend)

Die "bommen" werken al heel lang niet meer.

Gister heeft me guild me sword +5 gemaakt. Redelijk dingetje nu. 8)
man deden ze dat voor mij nou ook maar :'( maar jah daar heb ik weer is geen geld voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
clifdon schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:13:
[...]

man deden ze dat voor mij nou ook maar :'( maar jah daar heb ik weer is geen geld voor :p
Stuk of 30 elixirs zijn er doorheen gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
xzaz schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:20:
[...]

Stuk of 30 elixirs zijn er doorheen gegaan. :P
en dan astrals er op ofzow ? want anders ben je je wapen kwijt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
clifdon schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:58:
[...]

en dan astrals er op ofzow ? want anders ben je je wapen kwijt toch ?
Er zat nog 3 Astral op, 1 kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:08:
[...]

Er zat nog 3 Astral op, 1 kwijt geraakt.
op naar de +7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
Ehm, willen jullie alsjeblieft zeggen of die 2/3 seconden lag normaal is? Me vorige post werd dus gewoon genegeerd :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
SoundWave729 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:55:
Ehm, willen jullie alsjeblieft zeggen of die 2/3 seconden lag normaal is? Me vorige post werd dus gewoon genegeerd :|.
ik begrijp/begreep niet echt wat je bedoelt maar er is idd een beetje lag soms wel ene beetjuh veel maar om de 2/3 seconden hoort niet (tenminste is bij mij niet) ik zit op server Troy meschien dat dat nog scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
Met die lag bedoel ik als je klikt en het duurt een sec of 2/3 voordat je personage reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is niet normaal ik heb normaal enkel last van trage reacties en lage framerates in de stad, maar voor de rest speelt SRO bij mij heel vlot...
Ook inloggen is meestal niet zo erg als de meesten hier beweren... ik geraak er vaak in de eerste 3x in hoor en langer als 10 duurt het echt haast nooit, behalve hééél soms als het echt hééél erg is, dan kun je soms 30min proberen..
maar ik vrees dat echt vlot inloggen gewoon een utopie is ^^ het is al sinds de eerste beta versies van iSRO zo en het zal vrees ik nooit anders worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:37:
nee dat is niet normaal ik heb normaal enkel last van trage reacties en lage framerates in de stad, maar voor de rest speelt SRO bij mij heel vlot...
Ook inloggen is meestal niet zo erg als de meesten hier beweren... ik geraak er vaak in de eerste 3x in hoor en langer als 10 duurt het echt haast nooit, behalve hééél soms als het echt hééél erg is, dan kun je soms 30min proberen..
maar ik vrees dat echt vlot inloggen gewoon een utopie is ^^ het is al sinds de eerste beta versies van iSRO zo en het zal vrees ik nooit anders worden...
neey dat denk ik ook neit maar ik doe er toch meestal minstens een 45 mins over hoor :s op troy eerder kom ik er echt niet in. pas toen het lkkr weer was kwam ik er echt gwn in 2× ik ik blij :p maar meestal is het toch stuk of 50× en met die code is het alleen verslechtert =v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Wow, dat er nog mensen spelen :| Ik (TheFrozen, nickchange) ben echt al heel lang geleden gekapt, speel nu wow. Maar vet om te zien dat bv future nog steeds speelt, hij was toen als zo'n addict (no offence :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Ilya schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:45:
Wow, dat er nog mensen spelen :| Ik (TheFrozen, nickchange) ben echt al heel lang geleden gekapt, speel nu wow. Maar vet om te zien dat bv future nog steeds speelt, hij was toen als zo'n addict (no offence :p)
Noooooo Wow :|
hehe :9
Ik speel idd nog wel ja, maar laatste weken niet zo super veel meer. Verveelt me atm. Langzaam lvlen tussen bots... en tussen mensen die betalen (GT -O- }:| )
Maar lvl langzaam verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
I reached LV 77 , moet nu kk veel farmen ;(
Maarre er zijn geen high lv players in Oasis die nederlands zijn dat zuigt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
SOEFuture schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:52:
[...]

Noooooo Wow :|
hehe :9
Ik speel idd nog wel ja, maar laatste weken niet zo super veel meer. Verveelt me atm. Langzaam lvlen tussen bots... en tussen mensen die betalen (GT -O- }:| )
Maar lvl langzaam verder :)
GT rulez!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
jah ik wil ook astrals en GT en pet kopen dan gaat allsu veel sneller als je wapen lkkr sterk is en je hoeft de drops zelf niet op te pakken. maar jah ben geen 18 =v dus zal wel weer moeilijk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
lv69 geworden,ennuh ben inmiddels begonnen met skils adden,beetje skils binnen halen en adden maar,mijn manier van farmen met een oplopende gap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:25:
[...]

jah ik wil ook astrals en GT en pet kopen dan gaat allsu veel sneller als je wapen lkkr sterk is en je hoeft de drops zelf niet op te pakken. maar jah ben geen 18 =v dus zal wel weer moeilijk zijn :p
Als je het een beetje slim aanpakt, kan je voor je 18e ook silk kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:09:
[...]

Als je het een beetje slim aanpakt, kan je voor je 18e ook silk kopen ;)
maar mijn ouders ompraten zal echt onmogelijk zijn xD en jah mijn broer vindt het ook niet goed (omdat ik te veel game volgens hun(ik game bijna nooit))
maarjah dan zou het nog via iemand anders kunnen maar wie :s niemand in de buurt of familielid speelt een game :s waaarom niet xD

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
paypal anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Dood op dit moment. Check www.silkroadonline.net

[edit]
O als je dat van hierboven bedoeld. Z'n ouders hebben ngo z'n rekening 'in bezig' en kunnen dus alle afschrijvingen zien.

Gewoon gaan werken voor je geld ^^ en silk kopen.

[ Voor 34% gewijzigd door xzaz op 05-04-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
xzaz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:52:
[...]

Dood op dit moment. Check www.silkroadonline.net

[edit]
O als je dat van hierboven bedoeld. Z'n ouders hebben ngo z'n rekening 'in bezig' en kunnen dus alle afschrijvingen zien.

Gewoon gaan werken voor je geld ^^ en silk kopen.
valsheid in geschriften

ik delete de meeste van mijn post die er mee te maken hebben =)

[ Voor 39% gewijzigd door Clifdon op 08-04-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
clifdon schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:03:
[...]

bedoel je dat mijn ouders mijn afschrijvingen kunnen zien? nou echt niet dus :p dan sullen ze mij toch eerst moetten slaan voordat ze dat te zien krijgen :p xD en werken doen ik ook hoorz :p niet veel maar toch ik verdien genoeg om te kopen wat ik wil (ik wil niet veel) xD alleen maar silk :p

maar jah het schijnt niet mogelijk te zin om een paypal rekening aan te maken zonder dat je 18 bent duzs dan gaat het over :s echt dom vindt ik dat trouwens(als ik 18 ben ga ik heus geen silk meer kopen) xD
lol ik had een paypall rekening aangemaakt in 2004 a 2005 , toen was ik 15/16 :)
mischien is het veranderd :O maar ik zie nergens leeftijd verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Reconhell schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:58:
[...]

lol ik had een paypall rekening aangemaakt in 2004 a 2005 , toen was ik 15/16 :)
mischien is het veranderd :O maar ik zie nergens leeftijd verificatie.
nou dan ga ik maar is snel kijken of mij dat ook gaat luken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Dat is dus valsheid in geschrifte en wettelijk gezien strafbaar... |:(

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Zo.... ik heb besloten om mijn spear te plaatsen... heb m net +7 gemaakt in 1x O+

Afbeeldingslocatie: http://pic19.picturetrail.com/VOL1086/4550090/9571267/243565984.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Reconhell schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:59:
Zo.... ik heb besloten om mijn spear te plaatsen... heb m net +7 gemaakt in 1x O+

[afbeelding]
wowiezowie dat is een ziekelijk ding :s kan je best wel mee ownen denk ik :p nice m8
maar wat doen ze met het telefoon nummer dat je invult :s ? ze moetten natuurlijk niet gaan bellen naar huis :s dan ben ik zwaar de ***

[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
zelfs bellen doen ze niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
valsheid in geschriften

OT: silkroad login zuigt nu echt ik heb vandaag 120× gebrobeert (ja ik heb ze getelt) en ik was nog niet in de server :s toen was ik het wel zo zat dat ik mijn kamer ben gaan opruimen (nou dan gaat het echt niet goed met mij hoor) :p

[ Voor 44% gewijzigd door Clifdon op 08-04-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Je kan ook via internetbankieren je geld overmaken op paypal hoor :) kijk maar is goed op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
als de inloggen zo vaker gebeurt ga ik toch geen silk kopen :s dik 1,5 uur bezig geweest met inloggen en niet gelukt :s

[ Voor 56% gewijzigd door Clifdon op 08-04-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:De eerst volgende die ik hier iets zie posten over het omzeilen van een legitieme PayPal registratie krijgt van mij een OW aan zijn broek voor het aanzetten van valsheid in geschrifte... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
oeps srry crash das waar ook niet aan gedacht :s

O.T ik stop met silkroad ben al weer 1uur bezig met inloggen en nog kom ik er niet in :s echt but

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mja,ik was ff pvpen,beetje bored lol,en dan opeens securtie,ik leg me er gewoon bij neer en stop ff,tot straks want ga eerst ff film kijken,en dan straks kan ik er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff 2 weekjes WOW geprobeerd...kom weer terug om SRO te spelen ;) ff kijken hoe ik dat inlog gedoen ga oplossen 8)7 's avonds of 's morgens vroeg zal dan moeten en gewoon aan laten staan .....gekkenwerk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
1) Execute Silkroad -> fill in ur Acc-Data -> Confirm the Captcha-Code
2) If u'll get the message "Cannot connect to the server trafic" click "List" and wait ~10seconds, normally the background-animation should stuck for 1s, this is the sign for u to close the "List"-Menu and try to login again.
3) If u did it correctly the Captcha-Code should now appear and the whole process will begin from the start
4) repeat this steps until ur successfully logged in <- Translated by XxAnimusxX
Softmod is nodig! en dan moet het lukken,mar goed ik heb nog niet echt geprobeerd,

Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Goed, ik dacht dat het leuk was om dit ook eens te gaan spelen, maar wat een brakke site :(

Registreren, na de registratie wordt je zonder bevestiging o.i.d. doorgestuurt naar de frontpage. Als je wil inloggen krijg je standaard "wrong password, blocked blabla" na 3 pogingen, geen bevestigingsmail en de passwordmailer zegt dat mn UserID niet bestaat :(
Wil ik opnieuw registreren, dan is m'n UserID ineens "Already in use" terwijl hij het daarvoor niet was :(

Iemand tips? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Noxious schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:51:
Goed, ik dacht dat het leuk was om dit ook eens te gaan spelen, maar wat een brakke site :(

Registreren, na de registratie wordt je zonder bevestiging o.i.d. doorgestuurt naar de frontpage. Als je wil inloggen krijg je standaard "wrong password, blocked blabla" na 3 pogingen, geen bevestigingsmail en de passwordmailer zegt dat mn UserID niet bestaat :(
Wil ik opnieuw registreren, dan is m'n UserID ineens "Already in use" terwijl hij het daarvoor niet was :(

Iemand tips? -O-
volgens mij duurt het even voordat je in kan loggen is heel vaag maar ik heb dat ok gehad :s ik denk dat ze je ID nog moetten toevoegen aan een Data-Base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mja joymax duigt aan alle kanten eigenlijk gewoon niet,het is een pracht spel daar niet van,maar hoe de dingen zijn geregeld is enorm minder,en wat kan jij als gast er aan doen? helemaal niks,..moet gewoon een betere admin komen,die alles wel ff op orde kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:16:
mja joymax duigt aan alle kanten eigenlijk gewoon niet,het is een pracht spel daar niet van,maar hoe de dingen zijn geregeld is enorm minder,en wat kan jij als gast er aan doen? helemaal niks,..moet gewoon een betere admin komen,die alles wel ff op orde kan maken
ja ben ik met je eens maar ik denk niet dat 1 admin genoeg zal zijn joymax is nou neit bepaald een klein bedrijfje het is redelijk groot en ik denk niet dat jij als 'de ene' admin grote veranderingen kunt maken.
maar jah het moet gwn gebeuren het spel is prachtig maar over het inloggen moet dan maar even niet gesproken worden :s
ok heb ik nu voor het eerst een echt groep botters gezien :p vlakbij DW ik zag wel is gropjes bij store of zomaar in het wild maar dit was wel een groep van 20á30 de zelfde geklede mensen (zelfde wapens enz.) met namen als'hghdhj' en 'EMRSADG' dus echt klats op het toetsenbord :p ze ownden echt alle monsters voor mijn neus weg :s
maar dan wil ik wel weer zeggen dat die bot knap gemaakt is. want ik d8 laat ik ze invite voor ditributie pt (dat werkte) ff allemaal gebanned en toen auto-share geprobeert(nou en echt geen 1 die accepteerde) best jmmr anders had ik lkkr kunnen lvle zonder iets te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
jep dat klopt,maar een hoofd admin die een beetje de andere admins aanstuurt,denk dat het wel stuk gaat helpen,

Ohja dat over die boters hebben wij bij alps ook,als je vlak bij dw op naar hotan gaat,heb je bij hacheon ofzoiets tien talle botters die gewoon dom zonder skils wat rond lopen teslaan,ksen zijn ze goed in :*) achja goldfarmers

En ben even terug lv70 geworden :D boh nu ben ik eindelijk high lvl maar ben pas echt tevreden als ik 80 ben en full farmed :)

[ Voor 15% gewijzigd door Z1ppo op 10-04-2007 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Mail bevestiging zou deze maand worden geimplementeerd volgens MorningDew. Zij heeft zelf ook aangegeven aan Korea om de inlog procedure te veranderen. Wel onthouden dat het de Koreanen zijn die het spel nog steeds beheren. De Amerikaanse GM's (onze dus) kunnen alleen maar reporten. Ze kunnen niet de spelers bannen.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste