Schiet tussen de palen en je scoort!
Dank jexzaz schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:04:
Voor mensen die ook in een gezellige silkroad teamspeak willen zitten.
http://www.xzaz.nl/ts/webpost/listing.php
Als je een channel moet, moet je het ff zeggen tegen een SA.
Gister even 10 minuten online geweest, kwam niks anders tegen dan botters in de cave. ESC > Exit
Weer een extra plekje om mijn 3 bots in te loggen
SterfReconhell schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:18:
[...]
Dank je![]()
Weer een extra plekje om mijn 3 bots in te loggen
*Dit was overigens niet zo hard bedoeld -_-
[ Voor 10% gewijzigd door xzaz op 23-03-2007 11:37 ]
Verwijderd
K heb een freebot gevonden, werkt echt puik! Ik moet alleen nog meer geheugen in men pctje gooien wil ik een 2e client laten lopen
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Sorry botten is tegenwoordig een deel van de game. Check die nieuwe ban list HAHAHA LMAO.DeluxZ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:27:
Zullen we even ontopic gaan ipv die nutteloze posts![]()
Verwijderd
Mischien moet jij dan Sims gaan spelen ofzo ?xzaz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:36:
[...]
Sorry botten is tegenwoordig een deel van de game. Check die nieuwe ban list HAHAHA LMAO.Plaatse die bot links eens
Want botten is gewoon to lame
warom speel je dan RPG als je toch gaat botten
*xzaz installeerd the sims huisdieren maar weer
[ Voor 11% gewijzigd door xzaz op 23-03-2007 13:31 ]
Verwijderd
inderdaadDeluxZ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:53:
Op babel zijn pas geleden 3/4 mensen gebanned door een GM die online was, dit waren bots die GEEN silk hadden. Als je bot en je hebt geen silk wordt je dus gebanned
en laaste tijd is de server echt overvol met botters moet echt iets aan gebeuren (nieuwe patch ofzo)
ik speel zelf op Tibet
waarom? de makers willen natuurlijk veel geld verdiene,en het in hun zak duwen dus ja laat ze de botters maar op de server die silk betalen,ook die botters besteden veel geld aan astrals enzo,het is geen ouwde truc,maar ik hoor het echt overal,echter snap ik die truc wel ,want kijk de banlisten op sro site? geen enkele player bot,
ach ze zoeken het ook maar uit,mij vinden ze dom dat ik zoveel lvl -je kan beter een bot gebruiken-.
No THX
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
jmmr hoor van joymax
grtz clif
Always look on the bright side of life.
Verwijderd
Nah, ik ga je die freebot niet geven. zoek zelf maar !xzaz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:36:
[...]
Sorry botten is tegenwoordig een deel van de game. Check die nieuwe ban list HAHAHA LMAO.Plaatse die bot links eens
Deluxz vetklep kom online, ik pwn je nu inPVP !: )
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 25-03-2007 22:30 ]
ik vindt botten zelf echt super slecht maar als ze nou alleen een bot haden dat je in kon loggen zou ik hem toch gebruiken, omdat iksoms wel 50× moet inloggen en dan zit ik er meestal nog niet eens in
Verwijderd
je krijgt alleen een account ban, ze kunnen geen ip ban doen, omdat als je * bv * in een internet cafe speelt ze het hele internet cafe bannen. Maar sowiezo bannen ze je niet als je silk heb. Kijk maar naar de nieuwste ban list.. Alleen geldbots : /clifdon schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:57:
als je nou bot en je wordt gepakt krijg je dan ip ban ? of wordt aleen je account gedelete? (lijkt me logsich dat je ip ban krijgt maar ok)
ik vindt botten zelf echt super slecht maar als ze nou alleen een bot haden dat je in kon loggen zou ik hem toch gebruiken, omdat iksoms wel 50× moet inloggen en dan zit ik er meestal nog niet eens indan stop ik ook maar want dan ben je al weer lang genoeg bezig met die codes in te typen
jah ik heb het gezien vindt ik eigenlijk wel heel asociaal maar ik begrijp dat ze geld willlen verdienen maar toch vindt ik het slechtVerwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:18:
[...]
je krijgt alleen een account ban, ze kunnen geen ip ban doen, omdat als je * bv * in een internet cafe speelt ze het hele internet cafe bannen. Maar sowiezo bannen ze je niet als je silk heb. Kijk maar naar de nieuwste ban list.. Alleen geldbots : /
95% van sro bot,tja en vele denken wel dat bot369 zelfs van joymax zelf is,om hun centjes binnen te halen + silkclifdon schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:57:
ik vindt botten zelf echt super slecht maar als ze nou alleen een bot haden dat je in kon loggen zou ik hem toch gebruiken,
achja ben erg op tegen,maarja als all die botters worden gebanned,heeft sro verlies,en kunnen ze heel sro plat gooien,erg jammer,maar zo zit het eigenlijk wel
Niet in dit topic maar wel in SRO zelfCrash schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:31:
[modbreak]Bots / hacks horen _niet_ thuis in dit topic! :o[/]
pm me die link maar ^^
[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 26-03-2007 13:48 ]
Verwijderd
grinden gaat zo traaag dat het idd bijna een onderdeel van SRO is, ik bot zelf niet maar begrijp het wel als iemand het wel doet omdat hij anders geen plezier meer aan het spel heeft...
Ik bot zelf ook niet, ben er een groot tegenstander van. Maar daarom wil ik nog wel weten welke bot hij gebruiktVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:08:
haha lol xzaz![]()
grinden gaat zo traaag dat het idd bijna een onderdeel van SRO is, ik bot zelf niet maar begrijp het wel als iemand het wel doet omdat hij anders geen plezier meer aan het spel heeft...
zodat?xzaz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:12:
[...]
Ik bot zelf ook niet, ben er een groot tegenstander van. Maar daarom wil ik nog wel weten welke bot hij gebruikt
ben zo blij, alleen erg blut haha
Meer een "omdat". Omdat er volgensmij geen goeie (lees: zonder keyloggers) gratis bot programma's zijn.
@Reconhell
WTF +175 usd
Dat is even illigaal als botten:x
[ Voor 12% gewijzigd door xzaz op 26-03-2007 20:16 ]
en dat is f*cking crazyxzaz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:15:
[...]
Meer een "omdat". Omdat er volgensmij geen goeie (lees: zonder keyloggers) gratis bot programma's zijn.
@Reconhell
WTF +175 usd?
Dat is even illigaal als botten:x
EDIT:
ik hoop dat je 17.5 usd bedoelt anders moet je echt hulp gaan zoeken hoor dan gaat het niet goed komen met jou
[ Voor 15% gewijzigd door Clifdon op 26-03-2007 22:37 ]
tering als je dit niet een verslaafd geval noemd weet ik het oo kniet emer. man dat is gewoon een kleine 150 euro wat je nu gewoon weg gooit ben je echt achtelijk ofzo?????Reconhell schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:45:
Ik heb een sosun spear +4 gekocht voor 500 mil +175 usd![]()
Als je in je internet bankieren kan komen wel. Je moet alleen nog een account aanmaken bij PayPal. Hier moet je 18 voor zijn. En met PayPal kan je dus Silk kopen. Ik zal het bespreken met je ouders. Scheeld een hoop gedoe als ze er achter komen. Want waarschijnlijk hebben ze nog steeds jouwn rekening in hun pakket.clifdon schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:38:
is er trouwens een manier van silk kopen zonder dat mijn ouders het merken? ik ben pas 14 (heb internetbankieren) maar ik zou niet weten hoe ik dan moet betalen is die mogelijkheid er wel?
Dont speak my words dudestoeber schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:37:
[...]
tering als je dit niet een verslaafd geval noemd weet ik het oo kniet emer. man dat is gewoon een kleine 150 euro wat je nu gewoon weg gooit ben je echt achtelijk ofzo?????
[ Voor 20% gewijzigd door xzaz op 26-03-2007 22:44 ]
Verwijderd
SSJ3 power =), op een ander forum waren het andere bedragen?Reconhell schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:45:
Ik heb een sosun spear +4 gekocht voor 500 mil +175 usd![]()
Nee hoor check maar:)Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:47:
[...]
SSJ3 power =), op een ander forum waren het andere bedragen?
Maarre ik ben niet ziek ofzo:) ik speel ermee, en verkoop hem enkel voor meer lol!
Alleen ff +5 maken.
En het is geen grap, 175 usd
Heb al een bod van nu 550 usd gehad
Edit je hebt gelijk dat is een typefout op dat andere forum edit ik daar wel
[ Voor 9% gewijzigd door Reconhell op 27-03-2007 08:52 ]
*Daar kan je gewoon een nieuwe PC voor kopen
**Of WoW gratis gaan spelen
***Of met je familie naar een pretpark omdat je een SOSUM hebt gekocht :x
[ Voor 82% gewijzigd door xzaz op 27-03-2007 10:30 ]
Verwijderd
Zelf speel ik af en toe nog een beetje (ign Sqida, net als mijn oude Aege char), ik ben een tijd terug op Babel begonnen en ben nu lvl38. Als je niet te veel speelt is het nog wel te doen, anders wordt het al snel saai.
Al die botters hebben trouwens wel een (klein) voordeel. Doordat ze hun drops lang niet altijd oprapen kun je leuke dingen tegenkomen. Daarnaast neem ik nu al een stuk minder potions en arrows mee, er ligt toch zat, en ik hoef vaak ook pas terug als ik mijn gear moet repareren.
Ik ga nu 2 bogen meenemen, dus eens kijken of ik nu nog wat langer buiten kan blijven
Zoek je nog een nl guild ? Op babelVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:56:
Mooie lijst, hopelijk helpt het een beetje. Ben benieuwd hoeveel ze op Babel gaan bannen/gebanned hebben
Zelf speel ik af en toe nog een beetje (ign Sqida, net als mijn oude Aege char), ik ben een tijd terug op Babel begonnen en ben nu lvl38. Als je niet te veel speelt is het nog wel te doen, anders wordt het al snel saai.
Al die botters hebben trouwens wel een (klein) voordeel. Doordat ze hun drops lang niet altijd oprapen kun je leuke dingen tegenkomen. Daarnaast neem ik nu al een stuk minder potions en arrows mee, er ligt toch zat, en ik hoef vaak ook pas terug als ik mijn gear moet repareren.
Ik ga nu 2 bogen meenemen, dus eens kijken of ik nu nog wat langer buiten kan blijven
Verwijderd
waarom reageer je niet meer i-g?DeluxZ schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:29:
[...]
Zoek je nog een nl guild ? Op babelpm me ingame Sentaro
dan zullen ze echt niet alles bannen maar alleen de mensen die nu nog botten denk ikxzaz schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:46:
w00t Ik ben benieuwd naar de Greece server wat ze daar mee gaan doen. 95% heeft ooit een keer gebot volgensmij. Bijna alleen op de server
Verwijderd
Omdat ik het zat was dat ik niet meer kon inloggen wanneer ik tijd had om te spelen (zonder 's morgens vroeg al SRO aan te zetten) heb ik WOW op de PC gezet. En.....1x keer loggen en je bent er.....ziet er gelikt uit nu ff spel leren kennen.
Misschien dat Joymax er in de toekomst wat aan doet dan kom echt wel weer terug maar voorlopig ff WOW wat de klok slaat....
nou ik vindt WoW helemaal niet zo heel vette game ziet op zich goed uit maar attacken gaat zo langzaam enzVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:16:
Tjeemig,
Omdat ik het zat was dat ik niet meer kon inloggen wanneer ik tijd had om te spelen (zonder 's morgens vroeg al SRO aan te zetten) heb ik WOW op de PC gezet. En.....1x keer loggen en je bent er.....ziet er gelikt uit nu ff spel leren kennen.
Misschien dat Joymax er in de toekomst wat aan doet dan kom echt wel weer terug maar voorlopig ff WOW wat de klok slaat....
Verwijderd
Ik blijf cker ook SRO spelen...zonde om mijn bijna lv 53 char weg te doen. Maar het is zoooo fijn dat als je ff een uurtje hebt gelijk kan inloggen en spelen. Dat kan dus bij WOW. Het spel ziet er op zich goed uit maar of het net zo verslavend is als SRO weet ik nog nietclifdon schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:08:
[...]
nou ik vindt WoW helemaal niet zo heel vette game ziet op zich goed uit maar attacken gaat zo langzaam enzdus je kan beter SRO blijven spelen =D
nou dat verslavende vindt ik echt nietVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:23:
[...]
Ik blijf cker ook SRO spelen...zonde om mijn bijna lv 53 char weg te doen. Maar het is zoooo fijn dat als je ff een uurtje hebt gelijk kan inloggen en spelen. Dat kan dus bij WOW. Het spel ziet er op zich goed uit maar of het net zo verslavend is als SRO weet ik nog niet
en nog zowiets ik kill giant eindelijk zie ik nat heeeele lange tijd een SOS kist liggen ik wil pick-up doen krijg ik DC
Koop geld dan bij powerlevel of supgold... was laatst iets van 40 eurocent per 1 million. Bedoel als je t geld van een broodje kebab opgeeft voor een keer ben je 12,5 mil rijker.clifdon schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:51:
[...]
nou dat verslavende vindt ik echt nietmaar het is ckkr lkkr dat je gelijk kan inloggen =D
en nog zowiets ik kill giant eindelijk zie ik nat heeeele lange tijd een SOS kist liggen ik wil pick-up doen krijg ik DC![]()
![]()
![]()
warom nou
ik had zo erg geld nodig
maar dat is toch gwn gel*l ? is dat niet fake? want hoe kunnen ze dat geld nu voor zo weinig weggeven ?Reconhell schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:01:
[...]
Koop geld dan bij powerlevel of supgold... was laatst iets van 40 eurocent per 1 million. Bedoel als je t geld van een broodje kebab opgeeft voor een keer ben je 12,5 mil rijker.
Verwijderd
Waarom stall jeniet gewoon sos items? verkopen voor een lekker prijsje, en daarna weer inkopen doen. Ik kan als ik dit veel doe 10 ~ 20 mil per week verdienen. En dit gaat naarmate je meer geld hebt steeds sneller.Reconhell schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:01:
[...]
Koop geld dan bij powerlevel of supgold... was laatst iets van 40 eurocent per 1 million. Bedoel als je t geld van een broodje kebab opgeeft voor een keer ben je 12,5 mil rijker.
Gisteren voor 35 mil 52 sos blade gekocht, heb nu al bod van 42 mil.. ^^
het is geen scam, heb zelf bij supgold besteld , zon 60 mil aantal maanden geleden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:33:
[...]
Waarom stall jeniet gewoon sos items? verkopen voor een lekker prijsje, en daarna weer inkopen doen. Ik kan als ik dit veel doe 10 ~ 20 mil per week verdienen. En dit gaat naarmate je meer geld hebt steeds sneller.
Naja het is wat je maar leuk vind.... weken ueren verspillen om 20 mil te verdienen, of 1 x 9 euro neertellen en het spel echt spelen.
Of je koopt ff een 52sos sword voor mijVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:33:
[...]
Waarom stall jeniet gewoon sos items? verkopen voor een lekker prijsje, en daarna weer inkopen doen. Ik kan als ik dit veel doe 10 ~ 20 mil per week verdienen. En dit gaat naarmate je meer geld hebt steeds sneller.
jah het punt is ik heb maar 3.4 mil dus kan niet echt inkopen doen
bots , tja wie gebanned word omdat ie bot ,dat kan
Maar zodra je weer silk gaat halen word je weer geunbanned,dat is zo enorm iritandt,denk je eindelijk van die bots en vaak ook wel global spammers af te zijn ,komen ze weer allemaal mooi weer terug
Verwijderd
bij de alchemy store kun je zo'n bom kopen, en die doet zich dan voor om een normaal beest te zijn. Normale mensen vallen zo'n ding natuurlijk niet aan omdat je dan dood gaat, maar botters die doen dat wel! Want die gebruiken gewoon een soort "autoattack" dus als je zo'n bommetje naast hun plant vallen ze die aan en zijn ze dood ^^
Dus zorg dat je bommetjes bij je hebt! koste maar 500gold ofzo dus dat is het probleem niet!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 16:22 ]
ik weet het maar als dat progje nou van 'pixel detect'gebruik maakt ? dan werkt het nietVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:20:
ik hoor hier allemaal dat er geen oplossingen zijn tegen bot's etc. DIE ZIJN ER WEL!
bij de alchemy store kun je zo'n bom kopen, en die doet zich dan voor om een normaal beest te zijn. Normale mensen vallen zo'n ding natuurlijk niet aan omdat je dan dood gaat, maar botters die doen dat wel! Want die gebruiken gewoon een soort "autoattack" dus als je zo'n bommetje naast hun plant vallen ze die aan en zijn ze dood ^^
Dus zorg dat je bommetjes bij je hebt! koste maar 500gold ofzo dus dat is het probleem niet!
en je kan maar 1 bom per half uur afgooien geloof ik
Die "bommen" werken al heel lang niet meer.
Gister heeft me guild me sword +5 gemaakt. Redelijk dingetje nu.
man deden ze dat voor mij nou ook maarxzaz schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:52:
Aight, ben ook weer begonnen. (dmn te verlslavend)
Die "bommen" werken al heel lang niet meer.
Gister heeft me guild me sword +5 gemaakt. Redelijk dingetje nu.
Stuk of 30 elixirs zijn er doorheen gegaan.clifdon schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:13:
[...]
man deden ze dat voor mij nou ook maarmaar jah daar heb ik weer is geen geld voor
en dan astrals er op ofzow ? want anders ben je je wapen kwijt toch ?
Er zat nog 3 Astral op, 1 kwijt geraakt.clifdon schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:58:
[...]
en dan astrals er op ofzow ? want anders ben je je wapen kwijt toch ?
ik begrijp/begreep niet echt wat je bedoelt maar er is idd een beetje lag soms wel ene beetjuh veel maar om de 2/3 seconden hoort niet (tenminste is bij mij niet) ik zit op server Troy meschien dat dat nog scheelt.SoundWave729 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:55:
Ehm, willen jullie alsjeblieft zeggen of die 2/3 seconden lag normaal is? Me vorige post werd dus gewoon genegeerd.
Verwijderd
Ook inloggen is meestal niet zo erg als de meesten hier beweren... ik geraak er vaak in de eerste 3x in hoor en langer als 10 duurt het echt haast nooit, behalve hééél soms als het echt hééél erg is, dan kun je soms 30min proberen..
maar ik vrees dat echt vlot inloggen gewoon een utopie is ^^ het is al sinds de eerste beta versies van iSRO zo en het zal vrees ik nooit anders worden...
neey dat denk ik ook neit maar ik doe er toch meestal minstens een 45 mins over hoorVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:37:
nee dat is niet normaal ik heb normaal enkel last van trage reacties en lage framerates in de stad, maar voor de rest speelt SRO bij mij heel vlot...
Ook inloggen is meestal niet zo erg als de meesten hier beweren... ik geraak er vaak in de eerste 3x in hoor en langer als 10 duurt het echt haast nooit, behalve hééél soms als het echt hééél erg is, dan kun je soms 30min proberen..
maar ik vrees dat echt vlot inloggen gewoon een utopie is ^^ het is al sinds de eerste beta versies van iSRO zo en het zal vrees ik nooit anders worden...
Noooooo WowIlya schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:45:
Wow, dat er nog mensen spelenIk (TheFrozen, nickchange) ben echt al heel lang geleden gekapt, speel nu wow. Maar vet om te zien dat bv future nog steeds speelt, hij was toen als zo'n addict (no offence
)
hehe
Ik speel idd nog wel ja, maar laatste weken niet zo super veel meer. Verveelt me atm. Langzaam lvlen tussen bots... en tussen mensen die betalen (GT
Maar lvl langzaam verder
Maarre er zijn geen high lv players in Oasis die nederlands zijn dat zuigt....
GT rulez!!!!!!!!SOEFuture schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:52:
[...]
Noooooo Wow![]()
hehe![]()
Ik speel idd nog wel ja, maar laatste weken niet zo super veel meer. Verveelt me atm. Langzaam lvlen tussen bots... en tussen mensen die betalen (GT![]()
)
Maar lvl langzaam verder
jah ik wil ook astrals en GT en pet kopen dan gaat allsu veel sneller als je wapen lkkr sterk is en je hoeft de drops zelf niet op te pakken. maar jah ben geen 18 =v dus zal wel weer moeilijk zijn
Verwijderd
Als je het een beetje slim aanpakt, kan je voor je 18e ook silk kopenclifdon schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:25:
[...]
jah ik wil ook astrals en GT en pet kopen dan gaat allsu veel sneller als je wapen lkkr sterk is en je hoeft de drops zelf niet op te pakken. maar jah ben geen 18 =v dus zal wel weer moeilijk zijn
maar mijn ouders ompraten zal echt onmogelijk zijn xD en jah mijn broer vindt het ook niet goed (omdat ik te veel game volgens hun(ik game bijna nooit))Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:09:
[...]
Als je het een beetje slim aanpakt, kan je voor je 18e ook silk kopen
maarjah dan zou het nog via iemand anders kunnen maar wie
grtz
Dood op dit moment. Check www.silkroadonline.netDeluxZ schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:52:
paypal anyone??
[edit]
O als je dat van hierboven bedoeld. Z'n ouders hebben ngo z'n rekening 'in bezig' en kunnen dus alle afschrijvingen zien.
Gewoon gaan werken voor je geld ^^ en silk kopen.
[ Voor 34% gewijzigd door xzaz op 05-04-2007 13:37 ]
valsheid in geschriftenxzaz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:52:
[...]
Dood op dit moment. Check www.silkroadonline.net
[edit]
O als je dat van hierboven bedoeld. Z'n ouders hebben ngo z'n rekening 'in bezig' en kunnen dus alle afschrijvingen zien.
Gewoon gaan werken voor je geld ^^ en silk kopen.
ik delete de meeste van mijn post die er mee te maken hebben =)
[ Voor 39% gewijzigd door Clifdon op 08-04-2007 16:44 ]
lol ik had een paypall rekening aangemaakt in 2004 a 2005 , toen was ik 15/16clifdon schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:03:
[...]
bedoel je dat mijn ouders mijn afschrijvingen kunnen zien? nou echt niet dusdan sullen ze mij toch eerst moetten slaan voordat ze dat te zien krijgen
xD en werken doen ik ook hoorz
niet veel maar toch ik verdien genoeg om te kopen wat ik wil (ik wil niet veel) xD alleen maar silk
![]()
maar jah het schijnt niet mogelijk te zin om een paypal rekening aan te maken zonder dat je 18 bent duzs dan gaat het overecht dom vindt ik dat trouwens(als ik 18 ben ga ik heus geen silk meer kopen) xD
mischien is het veranderd
nou dan ga ik maar is snel kijken of mij dat ook gaat luken =)Reconhell schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:58:
[...]
lol ik had een paypall rekening aangemaakt in 2004 a 2005 , toen was ik 15/16![]()
mischien is het veranderdmaar ik zie nergens leeftijd verificatie.
[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:29 ]
wowiezowie dat is een ziekelijk dingReconhell schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:59:
Zo.... ik heb besloten om mijn spear te plaatsen... heb m net +7 gemaakt in 1x![]()
[afbeelding]
maar wat doen ze met het telefoon nummer dat je invult
[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:29 ]
OT: silkroad login zuigt nu echt ik heb vandaag 120× gebrobeert (ja ik heb ze getelt) en ik was nog niet in de server
[ Voor 44% gewijzigd door Clifdon op 08-04-2007 13:58 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Clifdon op 08-04-2007 13:58 ]
O.T ik stop met silkroad ben al weer 1uur bezig met inloggen en nog kom ik er niet in
Verwijderd
Softmod is nodig! en dan moet het lukken,mar goed ik heb nog niet echt geprobeerd,1) Execute Silkroad -> fill in ur Acc-Data -> Confirm the Captcha-Code
2) If u'll get the message "Cannot connect to the server trafic" click "List" and wait ~10seconds, normally the background-animation should stuck for 1s, this is the sign for u to close the "List"-Menu and try to login again.
3) If u did it correctly the Captcha-Code should now appear and the whole process will begin from the start
4) repeat this steps until ur successfully logged in <- Translated by XxAnimusxX
Enjoy
Registreren, na de registratie wordt je zonder bevestiging o.i.d. doorgestuurt naar de frontpage. Als je wil inloggen krijg je standaard "wrong password, blocked blabla" na 3 pogingen, geen bevestigingsmail en de passwordmailer zegt dat mn UserID niet bestaat
Wil ik opnieuw registreren, dan is m'n UserID ineens "Already in use" terwijl hij het daarvoor niet was
Iemand tips?
volgens mij duurt het even voordat je in kan loggen is heel vaag maar ik heb dat ok gehadNoxious schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:51:
Goed, ik dacht dat het leuk was om dit ook eens te gaan spelen, maar wat een brakke site
Registreren, na de registratie wordt je zonder bevestiging o.i.d. doorgestuurt naar de frontpage. Als je wil inloggen krijg je standaard "wrong password, blocked blabla" na 3 pogingen, geen bevestigingsmail en de passwordmailer zegt dat mn UserID niet bestaat
Wil ik opnieuw registreren, dan is m'n UserID ineens "Already in use" terwijl hij het daarvoor niet was
Iemand tips?
ja ben ik met je eens maar ik denk niet dat 1 admin genoeg zal zijn joymax is nou neit bepaald een klein bedrijfje het is redelijk groot en ik denk niet dat jij als 'de ene' admin grote veranderingen kunt maken.Z1ppo schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:16:
mja joymax duigt aan alle kanten eigenlijk gewoon niet,het is een pracht spel daar niet van,maar hoe de dingen zijn geregeld is enorm minder,en wat kan jij als gast er aan doen? helemaal niks,..moet gewoon een betere admin komen,die alles wel ff op orde kan maken
maar jah het moet gwn gebeuren het spel is prachtig maar over het inloggen moet dan maar even niet gesproken worden
ok heb ik nu voor het eerst een echt groep botters gezien
maar dan wil ik wel weer zeggen dat die bot knap gemaakt is. want ik d8 laat ik ze invite voor ditributie pt (dat werkte) ff allemaal gebanned en toen auto-share geprobeert(nou en echt geen 1 die accepteerde) best jmmr anders had ik lkkr kunnen lvle zonder iets te doen
Ohja dat over die boters hebben wij bij alps ook,als je vlak bij dw op naar hotan gaat,heb je bij hacheon ofzoiets tien talle botters die gewoon dom zonder skils wat rond lopen teslaan,ksen zijn ze goed in
En ben even terug lv70 geworden
[ Voor 15% gewijzigd door Z1ppo op 10-04-2007 03:19 ]