ik vind dat premium geneuzel echt jode hatelijk
200 silk kost 16 euro !!! dat is 35gulden xD ik zelf heb het er niet voor over... anderen wel die worden een stuk beter
niet leuk van joymax
Als heel veel mensen dat premium gold time kopen en dus meteen inloggen, raken de servers dan niet overbelast?
Zo... nu eerst een Bavaria
Anoniem: 190843
Nee daarvoor is het woord: DC bedacht denk ik:p een paar lvl 1 vliegen er dan uit, maar geld in 1x inlogge ook voor gewone GT? ik kwam er 4x in 1x in!
lol was het maar waar,dan had je premium ook niet nodig
maar helaas..
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Anoniem: 135594
je kan zoiezo inloggen met server traffic
tip kennen de meeste al werkt bij mij vaak.
vul je inlog gegevens in en druk op enter tot dat je image verificatie scherm krijgt. dan vul je de code in maar druk niet op confirm! Ga nu even 4 tot 5 minuten internetten of wat anders doen en na 5 minuten druk je op confirm.
kom je er vaak gelijk in 1 keer in
vul je inlog gegevens in en druk op enter tot dat je image verificatie scherm krijgt. dan vul je de code in maar druk niet op confirm! Ga nu even 4 tot 5 minuten internetten of wat anders doen en na 5 minuten druk je op confirm.
Gewoon heel snel die code invullen en op confirm klikken werkt ook hoorAnoniem: 135594 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:40:
je kan zoiezo inloggen met server traffic
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
het is niet altyd hetzelfde wat werkt soms werkt w8ten echt goed heb ik al een stuk of 20× gehad maar als dt niet lukt dan doe ik snel intypen en soms werkt dat dan wel. =þ kan puur toeval zijn maar dat weet ik nog zo net niet. en in het weekend werken bijde meestal niet xDDeluxZ schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:03:
[...]
Gewoon heel snel die code invullen en op confirm klikken werkt ook hoor![]()
Always look on the bright side of life.
omg.......
jahoor....
kom ik verdomme om 7 uur me nest uit om in te loggen staat troy op check....
en dan komt dit er zo weer aan...
[Extra Server Inspection] Extra Server Inspection Notice
Date : 5/9/2007
inquiry : 48
Hello. This is SilkroadOnline.
All servers will be undergoing extra server inspection.
Inspection Period : 2007/5/09 15:00~15:30 Silkroad Standard Time (30 minute duration)
jahoor....
kom ik verdomme om 7 uur me nest uit om in te loggen staat troy op check....
Inspection Period : 2007/5/09 15:00~15:30 Silkroad Standard Time (30 minute duration)
van mij mogen ze deze game pay to play maken!
en zo gold ticket vin ik heel normaal
als je er voor betaalt moet je gewoon kunnen inloggen lijk mij!
dus wie gierig is moet wachten
Btw gister met guild met fire ox rond geloopen 1m aan stuff in ... WOOT je had al die thiefjes moeten zien.
Vanavond gaan we verder met het thieve zal ik even een screen shot van maken hoeveel thiefs er loopen..
en zo gold ticket vin ik heel normaal
als je er voor betaalt moet je gewoon kunnen inloggen lijk mij!
dus wie gierig is moet wachten
Btw gister met guild met fire ox rond geloopen 1m aan stuff in ... WOOT je had al die thiefjes moeten zien.
Vanavond gaan we verder met het thieve zal ik even een screen shot van maken hoeveel thiefs er loopen..
[ Voor 38% gewijzigd door BrianV op 09-05-2007 09:26 ]
lol ik log net gewoon in en niets aan het handje xD moet je maar niet zo vroeg zijn =þHeaget schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 07:47:
omg.......
jahoor....
kom ik verdomme om 7 uur me nest uit om in te loggen staat troy op check....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
why ? kunnen toch nog wel wat posts bij xDDeluxZ schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:18:
Zullen we in deeltje 7 verder gaan ?![]()
![]()
[MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Het inloggen gaat op dit moment erg soepel,
ik ben al sinds de herfst niet meer aan het spelen geweest omdat ik bij 2x disconnect steeds het spel weer afsluit, maar nu kan ik er zomaar weer in.
edit: oeps er is een nieuwe draad.
ik ben al sinds de herfst niet meer aan het spelen geweest omdat ik bij 2x disconnect steeds het spel weer afsluit, maar nu kan ik er zomaar weer in.
edit: oeps er is een nieuwe draad.

[ Voor 11% gewijzigd door OliverBB op 10-05-2007 09:49 ]
Anoniem: 310788
Sorry, ik heb gezocht maar kan het antwoord niet vinden op mijn vraag dus bij deze vraag ik het even:)
Ik heb last van erg slechte(onspeelbare) graphics. Ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb een goede videokaart dus dat is het probleem niet. Alvast bedankt.
@ Moderator, excuses ik zie net dat er al nieuwe delen zijn wat betreft dit topic... waarom zit deze niet op slot dan?
Ik heb last van erg slechte(onspeelbare) graphics. Ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb een goede videokaart dus dat is het probleem niet. Alvast bedankt.
@ Moderator, excuses ik zie net dat er al nieuwe delen zijn wat betreft dit topic... waarom zit deze niet op slot dan?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 310788 op 16-09-2009 20:10 ]
Anoniem: 340032
heej allemaal,
eindelyk beetje actieve topic over sro gevonde XD
het kan aan my liggen hoor maar al die topics zijn van 3 tot 3maanden terug
maar nu ff over sro xd
ik speel op Poseidon wie nogmeer, zoja als je je naam ff zegt dan pm ik je
ikhad nog een vraag ik ben nuker s/s ik doe nu lightning en fire en cold voor snow shield. zou ik dan ook nog bicheon er by moeten doen...? antwoord alsjeblieft heb het hard nodig...
suc6 met lvling
eindelyk beetje actieve topic over sro gevonde XD
het kan aan my liggen hoor maar al die topics zijn van 3 tot 3maanden terug
maar nu ff over sro xd
ik speel op Poseidon wie nogmeer, zoja als je je naam ff zegt dan pm ik je
ikhad nog een vraag ik ben nuker s/s ik doe nu lightning en fire en cold voor snow shield. zou ik dan ook nog bicheon er by moeten doen...? antwoord alsjeblieft heb het hard nodig...
suc6 met lvling
ten eerst verkeerde silkroad topic deze is momenteel in gebruik: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1387930Anoniem: 340032 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:02:
suc6 met lvling
wel lastig ik heb zelf ook een nuker maar dan cold / fire / lightning maar het zuigt hard voor pvp en aangezien je maar max 300 skill lvls kan doen kan je 3 tree lvl 100 max krijgen.
maar als je op pvp's wilt storten neem cold / bicheon / [lightning of fire]
[een mod graag slotje hier op doen want is oude topic en silkroad topic 7 heeft ook geen slotje ^^]