zag dan ook niks.xzaz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:02:
[...]
Ik zag maar niks meer, het verbergen van de guild chat zegt genoeg.
Ik ben uit DE, Stoeber is leader... DE is bot vrij
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
zag dan ook niks.xzaz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:02:
[...]
ik begrijp niet waarom dat genoeg zou zeggen,... ik zou tijdens het maken van de screenshots even op F12 drukken en dan zie je ook geen chat meer, het gaat anderen toch ook helemaal niets aan wat je in die chat allemaal met anderen bespreekt?xzaz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:02:
[...]
Kan jij dan helemaal niet normaal reageren? Wie zegt dat de chat over "illegale" zaken gaat? Wie weet hebben we het net over een privé onderwerp van een bepaald guildlid. Je gaat toch niet zomaar de tekst van iemand anders online zetten? Denk nou even realistisch na zeg.xzaz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:02:
[...]
ik denk dat jij gelijk hebtxzaz schreef op zondag 11 februari 2007 @ 02:02:
[...]
Always look on the bright side of life.
whaha idd futre heeft gelijk en ik ga ff uniques killenSOEFuture schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:37:
[...]
Kan jij dan helemaal niet normaal reageren? Wie zegt dat de chat over "illegale" zaken gaat? Wie weet hebben we het net over een privé onderwerp van een bepaald guildlid. Je gaat toch niet zomaar de tekst van iemand anders online zetten? Denk nou even realistisch na zeg.
De DE is helemaal bot-vrij en dat blijft ook zo. Iedereen die bot wordt door mij of stoeber meteen gekicked.
Dat jij niet kan begrijpen dat de guild-chat ook voor andere zaken gebruikt kan worden, is jou probleem. Ik vind het gewooon niet netjes als je de chat waarin andere mensen wat gevoeligs kunnen zeggen online zet, daarom heb ik het onleesbaar gemaakt. Ik ga toch ook niet jou msn chatlog online zetten![]()
Stop aub even met zo raar te reageren man, ga een ander topic vervuilen.
[ Voor 3% gewijzigd door stoeber op 11-02-2007 17:28 ]
Nippletwister schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:12:
Op aanraden van een goede vriend van me wou ik dit spel ook wel eens proberen.
Na het hele installatieproces en het updaten wou ik het spel starten maar ik krijg onderstaande foutmelding:
[afbeelding]
Is iemand deze foutmelding wel eens eerder tegengekomen? Een herstart wou niet baten...
Ik draai op Vista, specs van mijn pc staan in mijn sig.
Misschien werkt datpandinus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:25:
Misschien ten overvloede dat ik dit meld, maar ik heb Silkroad nu draaien onder Windows Vista.
Hiervoor hoef je alleen de compatibility op 'Windows XP (Service Pack 2)' te zetten (je weet wel, rechtermuisknop op pictogram, 'Properties', tabblad 'Compatibility') en hij draait als een tiet!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dat kan niet, miss bijna net zo goed dan als een +5 0% ja, maar kom op dat koop je niet, of dat verhoog je zelf naar tenminste 40 %saviour schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:52:
[...]
Mijn 52+3 SoS sword 74% was bijna net zo goed als de meeste 52+5 SoS swords hoor. Hetzelfde voor meer van mijn oude +3 glavies e.d.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik heb nu ook geprobeerd hem op compatibility mode Windows XP SP2, mocht helaas ook niet batenNippletwister schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:12:
Op aanraden van een goede vriend van me wou ik dit spel ook wel eens proberen.
Na het hele installatieproces en het updaten wou ik het spel starten maar ik krijg onderstaande foutmelding:
[afbeelding]
Is iemand deze foutmelding wel eens eerder tegengekomen? Een herstart wou niet baten...
Ik draai op Vista, specs van mijn pc staan in mijn sig.
dat snap ik niet het zijn toch allebij SOS
het is een post van een heel tijd terug maar wrom zou je je skills op lvl 87 zetten als je maar skills tot lvl 70 hebSOEFuture schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:55:
Heb net even mijn build voor lvl 90 gemaakt![]()
Het is niet een volledig gefarmde build en daarom heb ik ook niet heel veel skills. Ik heb vooral de belangrijke skills genomen om de SP kosten laag te houden.
Ik ben een pure int spear. Met een fire imbue. Bij het lvlen gebruik ik vooral de fire en lighting nuke en af en ghost spear. Mijn lvl is nu 46. Dit zijn mijn huidige skills.
Zo gaat hij worden:
Fire ~ 90
lighting ~ 87
heuksal ~ 63
Cold ~ 60
totale masterie: 300
Zie hier de volledige build met skills.
Ik heb Heuksal 63, voor de 3e ghost spear.
Cold heb ik op 60 voor de phy defence buff. Pas op lvl 60 geeft die buff een redelijke defence. Daarom heb ik cold niet lager.
Lighting heb ik op 87 gehouden zodat ik nog 3 masteries over heb voor heuksal.
Fire gemaxed omdat daar mijn imbue en de sterkste nuke bij zit.
Ik zit nu al een tijdje te denken om bicheon te nemen, maar dat is niet meer te doen. Want dan moet ik een hele masterie gaan weghalen wat me enorm veel SP verlies oplevert. Dus die optie laten we even achterwege.
Ik ben van plan om met een gap van 4 verder te lvlen. Dit moet toch wel te halen zijn?
Heeft iemand op/aanmerkingen over de build hierboven?
[ Voor 80% gewijzigd door Clifdon op 13-02-2007 19:12 ]
Als een +5 zo'n 25% heeft en mijn +3 74%, scheelt het nog wel zo'n 22 punten. Poeh poeh...Reconhell schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:42:
Dat kan niet, miss bijna net zo goed dan als een +5 0% ja, maar kom op dat koop je niet, of dat verhoog je zelf naar tenminste 40 %
Omdat je per level van je mastery 1% extra damage krijgt en het wel erg lang duurt om te levelen met een 1, 2, 3, 4 etc. gap terwijl je de SP niet nodig hebt.het is een post van een heel tijd terug maar wrom zou je je skills op lvl 87 zetten als je maar skills tot lvl 70 heb(en trouwens maar lv's tot 80) of heb ik dit nou verkeerd
het zou kunnen natuurlijk
[ Voor 36% gewijzigd door saviour op 13-02-2007 19:42 ]
In kSRO kan je tot lvl 90, dus dat zal hier ook wel zo zijn over een tijdjeclifdon schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:03:
[...]
Omdat je per level van je mastery 1% extra damage krijgt en het wel erg lang duurt om te levelen met een 1, 2, 3, 4 etc. gap terwijl je de SP niet nodig hebt.
[/quote]
jah ok maar dat vindt ik dan nog erg vaag want je hebt toch maar 80 lvl's dan kan je toch nooit lvl 87 mastery hebben ? anders zou ik nu ffm ijn skills naar lvl 40 doen heb ik de sp wel voor =)
ok nu begrijp ik volledigSOEFuture schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:13:
[...]
In kSRO kan je tot lvl 90, dus dat zal hier ook wel zo zijn over een tijdjedaarom heb ik dat gedaan.
Verwijderd
mooi , dan ben ik wss net lvl 52 met men blader ~.~DeluxZ schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:13:
Volgende lvl gap komt 11 maanden na de vorige. Dus reken maar uit rond eind dit jaar zal het zover zijn
Bron?DeluxZ schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:13:
Volgende lvl gap komt 11 maanden na de vorige. Dus reken maar uit rond eind dit jaar zal het zover zijn
Verwijderd
~.~ dat je FirePhoenix geloofdDeluxZ schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:01:
Mijn bron is mijn Union master ^^ Die had gehoord dat bij kSRO 11 maanden na de lvl gap naar 80 verhoogd word naar 90
mooie antwoorden eindelijk een beetje duidelijkheid over de toekomst van SRO
Balen dat de masteries niet omhoog gaanstoeber schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:01:
[...]
mooie antwoorden eindelijk een beetje duidelijkheid over de toekomst van SRO
[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 15-02-2007 22:01 ]
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=zwKW4PSgLUMSOEFuture schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:21:
[...]
Balen dat de masteries niet omhoog gaan![]()
Vraagje: Wat zouden jullie doen als pure int, die van plan is wel te gaan pvpen?
Spear houden.
Met als skills:
- passive
- soul spear
- ghost spear
of
Sword met schield nemen en dan heuksal compleet te verwijderen.
Met als skills:
- Knock down
- Die skill dat je iemand raakt op de grond
- passive
- optioneel: - chains - die 15 sec lang durende skill en de rest van de skills![]()
Zou graag wat meningen met onderbouwing willen zien
Klopt, daarom moet een nuker ook Lighting en Fire nemen. Natuurlijk heb je die Ice Nodig maar het is zeker niet je hoofd-Mastery.DeluxZ schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:14:
Full int nuker heeft altijd laag HP
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
full int is naar mijn mening bijna altijd beter dan hybrid, 1 nuke maakt hybrid dood, miss doet hybrid in sommige gevallen beter tegen full str zoals bijv tegen een blader, maar toch zou ik niet voor hybrid kiezen, het is zeker niet slecht, maar of het sterker is tegen full str glavie....Z1ppo schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:48:
@SOEFuture
Uhm,full int kan beste nuke vind ik..hybrid is veel beter,dan heb je tenminste nog wat aan die sword/spear skils,
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door MewBie op 26-02-2007 16:38 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
*beeeeep*
Op het forum van silkroadonline ja. Maar dat topic kan ik dus niet openen dus weet ook niet of er een oplossing voor isDeluxZ schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:58:
Waar heb je dat gevonden dan op het forum ? Het forum van silkroadonline.net ?
In IE dezelfde problemenxzaz schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 02:13:
Probeer ook met IE te openen op FireFox wilt die site niet werken.
[ Voor 9% gewijzigd door MewBie op 27-02-2007 12:22 ]
*beeeeep*
meschien opera proberen de site wil daar ook niet helemaal naar behoren werken maar meschien is er een kans dat ie dat wel doetMewBie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:21:
[...]
Op het forum van silkroadonline ja. Maar dat topic kan ik dus niet openen dus weet ook niet of er een oplossing voor is
[...]
In IE dezelfde problemen
[ Voor 3% gewijzigd door DeluxZ op 01-03-2007 15:28 ]
[ Voor 64% gewijzigd door DeluxZ op 02-03-2007 11:54 ]
Verwijderd
haal jij nou maar eerst eens 52DeluxZ schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:51:
Nee, veel mensen gaan ineens over naar de nieuwe servers omdat ze denken dat daar geen lag meer is >.<
Babel is alive and kickingGister 2 mensen aan het thief/hunteren tegen elkaar allebei met sosun 64 wapens.
Aboslute_Zero met sosun 64 glavie en de andere had sosun 64 sword en sosun64 shield terwijl die normaal blader is.. Duurde erg lang voordat er iemand dood was ^^
* DeluxZ wil ook sosun 64 sword/shield![]()
Verwijderd
kan je het best op het ijs doen, als je beetje armor hebt zal tanken wel lukken. Ik heb nog een 52 sos bow, die niet slecht is. dus als je wilt nuken is dat een goeie optieDeluxZ schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:41:
Ga iemand anders pesten jij
Ik heb weer 350 silk ofzoZal wel lvl 52 worden hoop ik eerst SP farmen
![]()
Verwijderd
tis hier een beetje dood mensen, kommop!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:58:
[...]
kan je het best op het ijs doen, als je beetje armor hebt zal tanken wel lukken. Ik heb nog een 52 sos bow, die niet slecht is. dus als je wilt nuken is dat een goeie optie
Hoe groot ga je je gap maken? Ik ben nu lvl 50 en lvl standaard met een 5 gap en de sp gaat echt heel traagDeluxZ schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:06:
Binnenkort misschien SoSuN lvl 52 sword. Ben nu aan het farmen heb gewoon 46k SP nodig heb er nu 3500 met 5 lvl gap
Het spel is dood. Botten lijkt geen probleem te zijn. Ik ben KSRO gaan spelen ^^.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:06:
[...]
tis hier een beetje dood mensen, kommop!
Verwijderd
de servers van deze SRO staan ook in azië , dus ik denk dat hetniet veel scheelt.Reconhell schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 13:27:
KSRO heb je zeker veel lag lijkt me....
en registeren gaat ook moeilijk ivm social security number, dan ben je illegaal bezig ofzo.
[ Voor 17% gewijzigd door xzaz op 09-03-2007 23:09 ]
Veel plezier daarxzaz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:09:
Zeg maar geen lag, en ja ik ben illigaal bezig. Maar ja het lijkt geen probleem te zijn. Iedereen mag botten van mij ^^.
Botting = Official approved by xzaz! Fock JoyMax Fock deze game. Iemand account kopen? lvl 64 op Greece!
[ Voor 46% gewijzigd door SOEFuture op 10-03-2007 00:48 ]
xzaz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:09:
Botting = Official approved by xzaz! Fock JoyMax Fock deze game. Iemand account kopen? lvl 64 op Greece!
Omfg Fock off! Tief een eind op, hier kan ik me zo boos over maken. Je maakt jezelf zo een botters guild. Ban die gasten uit je Guild. Botten = dom = illigaal = tegen de regels in. Fock off!
[ Voor 92% gewijzigd door stoeber op 10-03-2007 14:39 ]
Ik heb net Fultona zien botten, bij de wester poort Hotan. Op de mujigi's. Kijk het even naOliverBB schreef op zondag 11 februari 2007 @ 10:04:
[...]
ik begrijp niet waarom dat genoeg zou zeggen,... ik zou tijdens het maken van de screenshots even op F12 drukken en dan zie je ook geen chat meer, het gaat anderen toch ook helemaal niets aan wat je in die chat allemaal met anderen bespreekt?
Maar vwb die botters,...
Ik zit er ook aan te denken om er mee te stoppen, ik speel dit spel al sinds november 2005 maar zo erg als nu is het nog niet eerder geweest geloof ik.
Ook bij de hashades(of hoe zo ook heten) kon ik gisteren bijna niets killen omdat er diverse bots aan het rondrennen waren. zeer irritant!
Ik ben nu ook al lang niet meer zo gemotiveerd om te gaan spelen dan een half jaar geleden.
we hebben een Guild gestart en zitten ondertussen op lvl5 hebben een union met diverse andere guilds en dan,...? er is geen volgende lvl er zijn geen nieuwe futures waar je naar toe kan werken,...
En er lijken steeds minder écht active spelers te zijn.
Ik heb het over de server Aege en de Guildnaam is ModelMasters (absoluut botvrij).
[ Voor 13% gewijzigd door SOEFuture op 12-03-2007 09:56 ]
ahah lol!!!SOEFuture schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:29:
[...]
Ik heb net Fultona zien botten, bij de wester poort Hotan. Op de mujigi's. Kijk het even na
Lol die is echt te groot, net voor de poort van Downhang wegSOEFuture schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:29:
edit:
Gister enorm grote union trade van de eXistence union. Resistance7 Ferankor en ik gingen toen net een 5ster trade doen. Achter die trade aan![]()
Net iets voor downhang, kwam de Heaven union alles verzieken... 1 grote oorlog...
Zie hier het resultaat:
klikkerdeklik naar het filmpje op youtube :P
Geen idee, groot percentage iig wel. Zou het niet precies weten omdat ik het niet overleef op de plekken waar ze zouden kunnen botten...xzaz schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:55:
[...]
ahah lol!!!
[...]
Lol die is echt te groot, net voor de poort van Downhang wegHoeveel % is botter daarvan?
Verwijderd
tis beter om naar 72 te grinden en dan pas te farmenZ1ppo schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:36:
jeej ik heb 64 gehitnu kan ik mooi me sword +6 en shield +5 gebruiken
op naar de 69 voor de farm
Verwijderd
ben eindelijk weer 42, op 30 %. Die maongs gaan snel neer ^^Z1ppo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:47:
mijn punt is meer van : word 69 en omdat ik toch bij nachals ben,gewoon daar lvlen en lvl 70 heb ik 1 gap 71 2 gap 72 3 gap enz enzzo blijft het lvlen mij ook nog wat motiveren
dus 72 hit ik zowie zo wel
Verwijderd
je kan oo kgewoon een 4 weken ticket kopen dan kun je waarschijnlijk lvl 52 worden als je je gap laag houdtVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:16:
ik ben nu lvl 34 ik heb 0 gab en denk erover om mischien een goldenticket te hale maar zal ik daar lvl up mee gaan ?? ( ben nu 4,00% EXP )
Klopt niet meer. GoT bestaat niet meer op Aege.DutchElites(Aege) zoekt L30+ players (leader: Supremage)
GoT(Aege) zoekt L20+ players (leader: brantje)
[ Voor 0% gewijzigd door SOEFuture op 17-03-2007 16:52 . Reden: _Stoeber naar _stoeber_ ]
het is _stoeber_ maar maakt niet uitSOEFuture schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:21:
[...]
Klopt niet meer. GoT bestaat niet meer op Aege.
DutchElites hebben nu als leaders: _Stoeber_ en _future.
Op Aege
geen een server is het makkelijk om op deze tijd erin tekomen,meer s'avonds 10/11 uur tot 10 uur s'morgens en dan is ie weer zo goed als crowedVerwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:46:
Onmogelijk om op de server (ALPS) te komen. Dat wordt geen lv 52 vandaag .....
[ Voor 15% gewijzigd door Z1ppo op 17-03-2007 16:46 ]
Aangepast
AangepastZ1ppo schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:43:
[...]
geen een server is het makkelijk om op deze tijd erin tekomen,meer s'avonds 10/11 uur tot 10 uur s'morgens en dan is ie weer zo goed als croweddaarom blijf ik ook eigenlijk 24/7 op sro hangen (alps
)
Ohja deluxz helemaal vergeten te meldeme name is ign Z1ppoNL
ben van char veranderd dit jaar,maar is nu inmiddels al 65 goed opweg naar 66
[ Voor 88% gewijzigd door DeluxZ op 18-03-2007 01:16 ]
Lol je gaat te snel. Ik ben zo'n beetje half gestopt maar als jij even veel speelt als jij op Teamspeak zitZ1ppo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:03:
thx
yay lvl 66 nog 3 lvls en dan kan ik beginnen met de oplopende gapsp binnenhale en adte maar
gaat lekker met deze char!
[ Voor 9% gewijzigd door xzaz op 21-03-2007 16:57 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq