[MMORPG]Silkroad Online, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.954 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Heb nu een 2 de charachter op Oasis
Mn eerste(glaive full str) is nu lv 69@ 5% farming sp @ gap 6
Mn 2de(full int of hybrid weer nog niet sword/shield nuker) is lv 19 @30% faming sp @ gap 9 ( 6250 sp)

Ik denk zelf dat de beste build een shield bevat, helemaal als je een som of sosun shield hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Gister lvl59 geworden :D Khad 5k SP gefarmed dus die heb ik gelijk maar ff op gemaakt :P M'n gap is nog wel steeds hetzelfde, want ik wil eerst ff al me skills zo hoog mogelijk krijgen voordat ik weer verder ga met het verhogen van m'n Mastery LVL.

Gisteravond werd ook eindelijk onze guild LVL4 :D Dus gelijk een Logo en 2nd name ingesteld _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/1598/sro2007012919302654qc7.jpg

Overigens, PVP is beetje saai imo. Het echte vechten is tijdens een trade, Hunters VS Thiefs. Dan komt er echt tactiek bij kijken. We deden pas met de Union ff het Dead Ravine Sweepen van Thiefs :P Dus allemaal Hunter Outfit aan, allemaal volgebuft, en dan rennen maar. De FULL STR gasten op kop, die zouden de Thiefs bezig houden terwijl de FULL INT vanaf een afstandje zouden nuken. Werkt over het algemeen best goed, veel Ice om die thiefs stil te houden zodat ze niet bij de nukers konden komen. En natuurlijk 2 healers die de FULL STR gasten wat helpen :) Denk dat we een stuk of 12 thiefs hadden gekilled die keer.

[ Voor 41% gewijzigd door Heaget op 30-01-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
ik heb ff sp lijstjuh gemaakt: http://bobtheveg.dyndns.o...uild_Applet/?profile=8178

vinden julie het wat of is het gewoon poep?
als het wat is hoe krijg ik dan die 300k sp bij elkaar :S ? xD

mvg, clifdon
troy

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net als mijn farm set kopen alles sos +3 of +7 ofzzzo..... op die level is allees niet so heel duur alleen sos of som of sosun bow is beetje duur..... ik weet zeker na 3maand farmen heb je wel 300k sp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:52:
ik heb ff sp lijstjuh gemaakt: http://bobtheveg.dyndns.o...uild_Applet/?profile=8178

vinden julie het wat of is het gewoon poep?
als het wat is hoe krijg ik dan die 300k sp bij elkaar :S ? xD

mvg, clifdon
troy
Het lijkt erop dat je nuker wordt. dan heb je al die bicheon skills echt niet nodig. De enige die je van bicheon nodig hebt zijn de Knockdown skills (omhoog slaan zodat de vijand op de grond valt, en dan een stab om het af te maken) en de Passive. Bij fire heb je die flame body niet nodig, je doet immers magical attacks. Ook de passive van fire heb je niet nodig. En dan over de fire wall, op zich een goede skill maar wel voor de echte gevorderde pvp'er. Verder snap ik niet waarom je lightning imbue en fire imbue neemt. Lightning imbue heb je niet nodig als je al fire hebt. Misschien kan je ipv die skills een beetje cold nemen, zoals de cold buff en de passive. De force, nou daar moet je van houden, niet echt iets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:34:
[...]

Het lijkt erop dat je nuker wordt. dan heb je al die bicheon skills echt niet nodig. De enige die je van bicheon nodig hebt zijn de Knockdown skills (omhoog slaan zodat de vijand op de grond valt, en dan een stab om het af te maken) en de Passive. Bij fire heb je die flame body niet nodig, je doet immers magical attacks. Ook de passive van fire heb je niet nodig. En dan over de fire wall, op zich een goede skill maar wel voor de echte gevorderde pvp'er. Verder snap ik niet waarom je lightning imbue en fire imbue neemt. Lightning imbue heb je niet nodig als je al fire hebt. Misschien kan je ipv die skills een beetje cold nemen, zoals de cold buff en de passive. De force, nou daar moet je van houden, niet echt iets voor mij.
nou dat force was alleen een beetjuh om 300 mastery te hebben :p

ok dat bicheon dat scheelt niet echt veel skill points maar laat ik dat dan maar aanpassen ;)
maar ik heb me laten vertellen dat als juh nukker wordt de fire en de light nukes moest hebben :s kan ik ook niets aan doen als het mij slecht uit wordt gelegt.
ik zal ffies proberen aan te passen met jou nieuwe info =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is best build om so snel mogelijk lvlup te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Pure INT nuker lvled over het algemeen wat sneller vanwege hogere damage en van afstand aanvallen.

@clifdon: je moet ok light en fire nukes hebben. Maar een imbue(eerste skill van light en fire) zijn geen nukes je kan het beste de fire imbue nemen omdat die het meeste damage doet op hogere lvls. Nukes krijg je pas op lvl 30 :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
DeluxZ schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:52:
Pure INT nuker lvled over het algemeen wat sneller vanwege hogere damage en van afstand aanvallen.

@clifdon: je moet ok light en fire nukes hebben. Maar een imbue(eerste skill van light en fire) zijn geen nukes je kan het beste de fire imbue nemen omdat die het meeste damage doet op hogere lvls. Nukes krijg je pas op lvl 30 :)
jah ok dat begrijp ik dat al die imbue van fire aanstaat is een foutjuh :S want ik wilde het maar tot lvl 30 ;)
nou jah ik moet zo'n 220k sp farmen dus ben nog wel ff bezig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Ik maak nu een pure str blader. Mij maakt het niet zoveel uit of het een goede build is of niet , ik vind het gewoon leuk om alles kapot te rammen met mn blade :P

Had het spel ong een jaar geleden ondekt en speelde tot lvl 20 toen ik ermee stopte, nu ben ik ong weer een paar maanden aan het spelen. Speel het niet veel, af en toe een uurtje. Het is niet echt een spel waar ik uren achter zit. Het is gewoon af en toe leuk om te spelen als je niks te doen hebt.

Ik speel btw op Troy en mn ingame name is Def87.

[ Voor 7% gewijzigd door Def87 op 31-01-2007 08:27 ]

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Def87 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:26:
Ik maak nu een pure str blader. Mij maakt het niet zoveel uit of het een goede build is of niet , ik vind het gewoon leuk om alles kapot te rammen met mn blade :P

Had het spel ong een jaar geleden ondekt en speelde tot lvl 20 toen ik ermee stopte, nu ben ik ong weer een paar maanden aan het spelen. Speel het niet veel, af en toe een uurtje. Het is niet echt een spel waar ik uren achter zit. Het is gewoon af en toe leuk om te spelen als je niks te doen hebt.

Ik speel btw op Troy en mn ingame name is Def87.
ooh leuk ik zit ook op troy =) ik zal je zo nu en dan is proberen ingame te spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
clifdon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:23:
[...]

jah ok dat begrijp ik dat al die imbue van fire aanstaat is een foutjuh :S want ik wilde het maar tot lvl 30 ;)
Je moet de FIRE imbue juist wel hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
DeluxZ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:41:
[...]

Je moet de FIRE imbue juist wel hebben :*)
oki :p duzz hij is wel ok maar dan zonder die psy increase skills enz =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
je kunt de skills die je hebt wel weer ongedaan maken.
Er staat bij dat vrouwtje (tenminste in Hotan) die de potions verkoopt een quest hiervoor.daardoor verzamel je crust hearts die je weer bij haar kunt inleveren en dan krijg je per 10 hearts de mogelijheid 1 stap in je skills weer ongedaan te maken.Je krijgt uiteraard je punten weer terug, maar het kost je wel een beetje goud.
zo heb ik alles wat ik niet meer gebruik weer teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
OliverBB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:22:
je kunt de skills die je hebt wel weer ongedaan maken.
Er staat bij dat vrouwtje (tenminste in Hotan) die de potions verkoopt een quest hiervoor.daardoor verzamel je crust hearts die je weer bij haar kunt inleveren en dan krijg je per 10 hearts de mogelijheid 1 stap in je skills weer ongedaan te maken.Je krijgt uiteraard je punten weer terug, maar het kost je wel een beetje goud.
zo heb ik alles wat ik niet meer gebruik weer teruggezet.
jah daarom dat doe ik wel dan ga ik gwn een avondjuh traden en doe ik al die lage skills weer terug =) scheelt op het totaal meschien toch veer 30k sp =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit veel mesne van got op Aege of andere server ben van plan om op andere server te spelen eldorado vind ik beetje saai wil gewoon gezeillig met nederlands sprekend mensen spelen ... duss any reqeust??

so wel.... volgende items wil ik kopen:

lvl16 sos/som/sosun bow
lvl16 sos/som blade/shield
lvl24 sos blade en shield
lvl32 sos blade en shield

Degree 2 sos armor set
Degree 3 sos garment set
Degree 4 sos garment set.....

ik neem aan GoT guild dit allemaal heb en wil verkopen??:P

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

clifdon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 15:08:
[...]

jah daarom dat doe ik wel dan ga ik gwn een avondjuh traden en doe ik al die lage skills weer terug =) scheelt op het totaal meschien toch veer 30k sp =)
Hou er wel rekening mee dat je maar 80% van de skill punten terug krijgt ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
hilgo schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:47:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je maar 80% van de skill punten terug krijgt ;)
weet ik maar toch in die lage skills steek juh best veel points hoor en op lvl 70(als ik dat oooooit ga halen) heb je die niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:23:
[...]

Als ik jou was zou ik eerst gewoon lekker gaan spelen zonder te farmen en als de build je bevalt, dan op lv70 gaan farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:01:
[...]

Als ik jou was zou ik eerst gewoon lekker gaan spelen zonder te farmen en als de build je bevalt, dan op lv70 gaan farmen!
aha oki =) ik ga eerst gewoon proberen zo veel mogelijk trades met vrienden te doen =) zodat ik ook een centje heb voor en goed wapen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
clifdon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:19:
[...]

aha oki =) ik ga eerst gewoon proberen zo veel mogelijk trades met vrienden te doen =) zodat ik ook een centje heb voor en goed wapen =)
idd low level farmen zuigt best wel beetj.. slechte drops
ik doe het nu ook namelijk

Verkeerde quote...xD

[ Voor 3% gewijzigd door Reconhell op 01-02-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:59:
[...]

idd low level farmen zuigt best wel beetj.. slechte drops
ik doe het nu ook namelijk

Verkeerde quote...xD
er dropt wel veel meer, ik denk dat als je "in caves" farmed dat je blij mag zijn dat je een drop per dag krijgt. maar in de den moet je boos zijn als je niet om de 5 minuten een drop krijgt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:08:
zit veel mesne van got op Aege of andere server ben van plan om op andere server te spelen eldorado vind ik beetje saai wil gewoon gezeillig met nederlands sprekend mensen spelen ... duss any reqeust??
Er zitten veel nederlandstaligen op Aege, je bent altijd welkom in DutchElites lvl 5 guild
www.dutchelites.com ->kun je een kijkje nemen op ons forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:08:

so wel.... volgende items wil ik kopen:

Degree 2 sos armor set
Degree 3 sos garment set
Degree 4 sos garment set.....

alvast bedankt
ik heb een full d2 sos set maar geen armor maar garment dus als je die wilt moet je het zeggen en het is female dus kijk maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net lv46 geworden ^_> en nu even lekker snel levelen naar 48 om mijn +5 speer aan te kunnen (met mag attack +80% en verder gepimpt :D). In het weekend zal ik wel zo'n 47 en 50% worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:41:
Net lv46 geworden ^_> en nu even lekker snel levelen naar 48 om mijn +5 speer aan te kunnen (met mag attack +80% en verder gepimpt :D). In het weekend zal ik wel zo'n 47 en 50% worden.
lol verslaafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik ben gister lvl 44 geworden :) Nog 1 lvl en dan weer quests gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
zo maand is alweer 3 dagen voorbij lol,..maja 49 lvls in 31 dagen _/-\o_ nu gister heb ik nieuwe gt gekocht en zien hoeveel ik daar kan halen van 50 naar ?

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z1ppo schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 11:27:
zo maand is alweer 3 dagen voorbij lol,..maja 49 lvls in 31 dagen _/-\o_ nu gister heb ik nieuwe gt gekocht en zien hoeveel ik daar kan halen van 50 naar ?
met een 0 gap naar 64 als je nuker bent, die penon warriors zijn geweldig om te farmen. ik kon van 52 naar 56 gaan in 4 dagen gt :) maar daarna vond ik het grinden saai en ben ik yeti's gaan klappen wat lang niet zo snel gaat.

trouwens, hoe kan ik macro's maken op SRO. want op mijn noob account wil ik bow/glavie build maken :> vraag me niet waarom maar ik wil het eens proberen :P want dan kan ik glavie + ghostspear petal op 1 knop zetten, en bow ~ antidevil bow op een andere. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 12:00:
[...]
met een 0 gap naar 64 als je nuker bent, die penon warriors zijn geweldig om te farmen. ik kon van 52 naar 56 gaan in 4 dagen gt :) maar daarna vond ik het grinden saai en ben ik yeti's gaan klappen wat lang niet zo snel gaat.

trouwens, hoe kan ik macro's maken op SRO. want op mijn noob account wil ik bow/glavie build maken :> vraag me niet waarom maar ik wil het eens proberen :P want dan kan ik glavie + ghostspear petal op 1 knop zetten, en bow ~ antidevil bow op een andere. :)
wat zijn macro's nou weer?

en vinden julie niet dat het inloggen nu echt te slecht gaat :S ik kom er gewoon nog moeilijker in als eerst ik moet nu nog 50× proberen alleen duurt elke keer nu 3× zo lang :s

[ Voor 12% gewijzigd door Clifdon op 03-02-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
Blader deze topics van SrO hier op tweakers eens door. Macros kunnen niet meer gebruikt worden omdat GG nu aanwezig is (gelukkig). Het enige wat "autmatisch" gaat is autopot.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
clifdon schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:57:
[...]

wat zijn macro's nou weer?

en vinden julie niet dat het inloggen nu echt te slecht gaat :S ik kom er gewoon nog moeilijker in als eerst ik moet nu nog 50× proberen alleen duurt elke keer nu 3× zo lang :s
Ja, ik vind dat het inloggen op drukke uren erg brak gaat. Je typt je username en pw in, dan dat getal en dan hoop je dat hij het doet. Zo niet, is het disconnected en moet je opnieuw beginnen. Duurt nu erg lang, omdat je maar 1 keer kan connecten per keer.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
SOEFuture schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:00:
[...]

Ja, ik vind dat het inloggen op drukke uren erg brak gaat. Je typt je username en pw in, dan dat getal en dan hoop je dat hij het doet. Zo niet, is het disconnected en moet je opnieuw beginnen. Duurt nu erg lang, omdat je maar 1 keer kan connecten per keer.. :/
ik kan niet gelijk code invoeren ik moet eerst 10× op connect klikken voordat hij die code laat sien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd ik ook en daarbij komt dan nog dat je er niet ingeraakt ook al vul je de code juist in we hebben echt nood aan meer servers ... of een andere maatregel die weer effe werkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het naaierige is, de validation code is al gehackt, dus dat wil zeggen dat botters geen code moeten invullen en meteen kunnen connecten. Dus nu moeten wij wel een code invoeren, en de botters ( waar het voor bedoelt was) niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:19:
het naaierige is, de validation code is al gehackt, dus dat wil zeggen dat botters geen code moeten invullen en meteen kunnen connecten. Dus nu moeten wij wel een code invoeren, en de botters ( waar het voor bedoelt was) niet..
Botten kon ook met validatie code hoor. Je start het ding pas in game namelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
SOEFuture schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:00:
[...]

De schuld moet je geven aan bepaalde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unanounced server check op alle server :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:38:
op onze server kan je niet teleporteren, ik zit met een lvl 23 character vast in hotan >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:38:
jah en of het ooit nog iets gaat doen :s ik hoop het maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik ben nu net lvl 50 geworden :).
ik speel nu op tibet onder de naam vuurvlieg.
Verder ben ik leider van een lvl 4 guild (100%) nu nog ff geld farmen en dan een lvl 5 maken.
Als je op tibet speelt en je bent 30+ pm me dan.
we hebben veel high lvls in de guild.
Ook vaak Guild trades en Monster Scroll party's

Verder nodig ik jullie allemaal uit om het kanaal #silkroad te joinen @ irc.tweakers.net
http://irc.tweakers.net/silkroad

edit:
Voeg me toe @ TS

[ Voor 19% gewijzigd door Brantje op 04-02-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:45:
Blader deze topics van SrO hier op tweakers eens door. Macros kunnen niet meer gebruikt worden omdat GG nu aanwezig is (gelukkig). Het enige wat "autmatisch" gaat is autopot.
dan download ik toch een hacked client, ben het beu om niet te kunnen inloggen door vanalles en nog wat, met hacked client kan dat gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:31:
[...]

dan download ik toch een hacked client, ben het beu om niet te kunnen inloggen door vanalles en nog wat, met hacked client kan dat gewoon..
Whahahahahahahahahahhaha de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Toevallig omdat IEDEREEN BOT EN LOOPT TE KUTTEN!!! daarom kan je niet inloggen. Spreek de genen is aan waar het echt aan licht. Waarom ze die veiligheid moeten inbouwen.

Server is nu ook down, zal wel liggen aan de mensen die illigale clients en bots gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja waarschijnlijk wel, maar ik heb zo het gevoel dat joymax er ook voor iets tussen zit...

Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/4462/wtfny0.png
draadje: http://forum.mmosite.com/...92,1.html?time=1168668409

ik weet niets over de echtheid van deze screenschot, maar ik weet wel dat een paar maand geleden een event gehouden is omdat de server net een rollback had ondergaan omdat er mensen in waren geslaagd om uit het niets geld te toveren ....

ik denk echt dat joymax nog veel werk heeft aan de security

op een rijtje:
- botten mogelijk
- image verification te omzeilen
- geld toveren uit het niets --> system rollback
- site gehacked
- 4 maand GT
- credit card fraude

:/

waar stopt zoiets ? steken we daar ons geld en onze tijd in ?
je kan zelfs als het een beetje druk is niet eens inloggen...

ik weet dat ik aan het zeveren ben
ik speel het spel graag en dat is waarschijnlijk het belangrijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:33:
[...]

Whahahahahahahahahahhaha de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Toevallig omdat IEDEREEN BOT EN LOOPT TE KUTTEN!!! daarom kan je niet inloggen. Spreek de genen is aan waar het echt aan licht. Waarom ze die veiligheid moeten inbouwen.

Server is nu ook down, zal wel liggen aan de mensen die illigale clients en bots gebruiken.
ja en alsof die er wat om geven :O
de "veiligheid" is alleen tengoede gekomen voor de botters, k zie je punt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:14:
ja waarschijnlijk wel, maar ik heb zo het gevoel dat joymax er ook voor iets tussen zit...

[afbeelding]
draadje: http://forum.mmosite.com/...92,1.html?time=1168668409

ik weet niets over de echtheid van deze screenschot, maar ik weet wel dat een paar maand geleden een event gehouden is omdat de server net een rollback had ondergaan omdat er mensen in waren geslaagd om uit het niets geld te toveren ....

ik denk echt dat joymax nog veel werk heeft aan de security

op een rijtje:
- botten mogelijk
- image verification te omzeilen
- geld toveren uit het niets --> system rollback
- site gehacked
- 4 maand GT
- credit card fraude

:/

waar stopt zoiets ? steken we daar ons geld en onze tijd in ?
je kan zelfs als het een beetje druk is niet eens inloggen...

ik weet dat ik aan het zeveren ben
ik speel het spel graag en dat is waarschijnlijk het belangrijkste
je hebt gelijk, het is een spel wat ik ook graag speel. Maar hoeveel je ook speelt je wordt nooit beter als botters/cffers. Daar gaat een groot deel van het plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:21:
[...]

ja en alsof die er wat om geven :O
de "veiligheid" is alleen tengoede gekomen voor de botters, k zie je punt niet
Ik heb het niet over de veiligheid hier maar over het gezeur "Ik kan niet inloggen bla bla bla" nee vind je het gek als je "vrienden" alleen maar lopen te botten.

@Declaro:
Over die rollback: klopt
Screenshot: klopt ook, dit heeft een halfuur op de website gestaan. Hij is dus echt wel gehackt.

op een rijtje:
- botten mogelijk // Kan alleen met hacked .exe
- image verification te omzeilen // Kan alleen met hacked .exe
- geld toveren uit het niets --> system rollback // Kan gelukkig (naar mijn weten) niet meer
- site gehacked // Ze hadden op het forum van sro al gespamd dat er iets niet goed was. Toen gingen ze een survey houden en hier kwam uit dat het goed was. Gasten op het forum hebben toen met "hacks" gedreigd. Gelukkig kwam dit er alleen maar uit. Maar het is wel een punt van zwakheid in de veiligheid van sro.
- 4 maand GT // 4 maand GT?
- credit card fraude // Dit heeft eigenljik niet zo veel met sro te maken. Is gewoon een probleem met credit card.

[ Voor 50% gewijzigd door xzaz op 05-02-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:36:
[...]

Ik heb het niet over de veiligheid hier maar over het gezeur "Ik kan niet inloggen bla bla bla" nee vind je het gek als je "vrienden" alleen maar lopen te botten.

@Declaro:
Over die rollback: klopt
Screenshot: klopt ook, dit heeft een halfuur op de website gestaan. Hij is dus echt wel gehackt.

op een rijtje:
- botten mogelijk // Kan alleen met hacked .exe
- image verification te omzeilen // Kan alleen met hacked .exe
- geld toveren uit het niets --> system rollback // Kan gelukkig (naar mijn weten) niet meer
- site gehacked // Ze hadden op het forum van sro al gespamd dat er iets niet goed was. Toen gingen ze een survey houden en hier kwam uit dat het goed was. Gasten op het forum hebben toen met "hacks" gedreigd. Gelukkig kwam dit er alleen maar uit. Maar het is wel een punt van zwakheid in de veiligheid van sro.
- 4 maand GT // 4 maand GT?
- credit card fraude // Dit heeft eigenljik niet zo veel met sro te maken. Is gewoon een probleem met credit card.
mijn vrienden botten niet, lol. we hebben een bot vrije union :>
maar de rest klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel sp krijg je als je met een gap9 gaan farmen op lvl 32?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

per monster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:10:
hoeveel sp krijg je als je met een gap9 gaan farmen op lvl 32?
Ik heb geen idee, hangt af welk monster je killed. Probeer het ;)

We hebben een edit-knop hier :) Dus dubbelposten is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op maandag 05 februari 2007 @ 17:16:
[...]

[...]

Ik heb geen idee, hangt af welk monster je killed. Probeer het ;)

We hebben een edit-knop hier :) Dus dubbelposten is niet nodig.
das waar ook vergeten sorry van bump.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
200 nog wat

Ben nu bijna lv 70:)
Nb 2de charachter ben ik ook goed op weg, lv 24 met 17.5k sp :P
Iemand heeft laatst sosun glavie lv 64 gevonden op Oasis DeathHunter als ik me niet vergis....
Iemand bood 1000 USD, ander iemand 2000 MIL.... zei hij nee tegen lol
Ik zou t wel weten als ik sosun heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ley heeft een sosun glaive .Kyric heeft een sosun shield , gekocht voor maar 120mil oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens hoe duur is alles op Aege? is prijs daar beetje normaal of is alles heel duur :P soals een sos/som bow lvl16 hoeveel kost dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:45:
Trouwens hoe duur is alles op Aege? is prijs daar beetje normaal of is alles heel duur :P soals een sos/som bow lvl16 hoeveel kost dat ongeveer?
de stones zijn het duurste van alle servers. een str stone lv8 koop je voor zo'n 2m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:00:
[...]

de stones zijn het duurste van alle servers. een str stone lv8 koop je voor zo'n 2m.
en wapens dan?

op Eldorado kost lvl16 sos bow 6mil
som bow 25-30mil
sun bow 60+ mil
en sos 24 3-4 mil
sos 32 10+mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en trouwen een wapen +7 maken is moeilijk zeg allemaal astrals verneukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

op babel wordt daar meer als 4 mil voor betaald :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Hoe heet je ingame puNxje ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alweer tijdje geleden mijn sos blade lvl32 +7 gemaakt :P
Heb maar 3 astralls gebruikt :P
Wapen koste me maar 4mill :P en de elixirs koste me 2,5mill.
Dus wel een leuke prijs voor zo'n wapen :D

Afbeeldingslocatie: http://upload.animaatjes.nl/images/668285sro2006_12_30_19_59_54_01_461.jpg

kwelze allemaal :P

Owjah Delux niet jaloers meer zijn he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurt als bot eigenlijk 2week blok ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:52:
wat gebeurt als bot eigenlijk 2week blok ofzo???
Wat er gebeurd als je bot? Krijg je 100 Jaar ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ign = punxur, ik zit bij beastlock in de union ^^ _Hunters_ ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:50:
[...]

ign = punxur, ik zit bij beastlock in de union ^^ _Hunters_ ftw!
Lol cool :P dan ken je Delux ook want die zit in onze guild :*)
Trouwens we hebben de leukste union van babel vind ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
En denk ik een Union met de meeste lvl 5 guilds ? Misschien niet allemaal met high lvlers maar begint er aardig op te lijken :D

IGN = Sentaro ^_^

[ Voor 7% gewijzigd door DeluxZ op 06-02-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, kom ik ook nou pas achter, meneer sentaro zit altijd bij ons op ts :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

2 mill? Dan koop ik ze meteen allemaal in en verkoop ik ze weer door voor 8-10 mill, want zo liggen de prijzen nu namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:24:
omg, kom ik ook nou pas achter, meneer sentaro zit altijd bij ons op ts :>
Ja klopt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ze hebben geloof ik wer een nieuw betaal systeem.
weer iets waar ik niets van snap xD :p
of kunnen wij dat niet eens gebruiken?

grtz clifdon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
we have added a prepaid card system for the users in Philippines without credit cards
Je kunt het dus niet gebruiken als je niet in de Fillipijnen woont ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
saviour schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:52:
[...]
Je kunt het dus niet gebruiken als je niet in de Fillipijnen woont ;)
oki daar woon ik dus niet :p maar ik heb ook geen credit card :P ze moetten is gou maken dat we met wallie kunnen betalen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Gewoon met Paypal ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:01:
[...]

oki daar woon ik dus niet :p maar ik heb ook geen credit card :P ze moetten is gou maken dat we met wallie kunnen betalen =)
paypal werkt gewoon makkelijk hoor.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:00:
[...]

paypal werkt gewoon makkelijk hoor.. :O
maar voor paypal moet juh toch ook een credit card hebben :S ?
tenminste dat dacht ik anders kan je toch geen tegoed op je paypal account zetten :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Jewel op de site staat het uitgelegd hoe je via een bankoverschrijving geld erop kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
DeluxZ schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:45:
Jewel op de site staat het uitgelegd hoe je via een bankoverschrijving geld erop kan krijgen :)
ok dan ga ik die site gauw ff chekken =)

maar over die botters er staat dat ze die blokken maar hoe doen ze dat dan ? okal blokken ze het account dan maken ze toch weer een nieuwe aan :s

[ Voor 22% gewijzigd door Clifdon op 08-02-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ja, als ze dat doen zijn ze toch al hun items kwijt + gold etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
jongens ik heb vandaag 100 silk gekocht en het rare was dat met click and buy het niet meer deed

ik moest eerst geld op een click and by acc storten en toen pas kon ik betalen
ik vond dit best gaar en heb het toen wel gedaan amar is er nog een manier op click and buy dat ze gewoon van je rekening halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
stoeber schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:23:
jongens ik heb vandaag 100 silk gekocht en het rare was dat met click and buy het niet meer deed

ik vond dit best gaar en heb het toen wel gedaan amar is er nog een manier op click and buy dat ze gewoon van je rekening halen?
ik geloof het niet en het zou ook wel erg raar zijn als het er wel is want het duurt even voordat ze dan hun geld hebben en als jou saldo van je bankrekening dan 0 of nog minders dan dat is dan staan ze dik in de verliezen begrijp je en eerst je geld overmaken is toch niet erg ?

okal snap ik zelf niet hoe het moet maar jah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoeber schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:23:

dan moet je eerst ff je bankrekening verifieren..
Dan sturen ze 1 eurocent naar je rekening en staat er een code in de omschrijving en die moet je ff bij je account invoeren.. dan moet ie het weer gewoon meteen doen zonder dat je geld hoeft over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Gister lvl 45 geworden :D Eindelijk mijn +3 crit11 +79% mag att sword en +5 br18 shieldje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
DeluxZ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:03:
Gister lvl 45 geworden :D Eindelijk mijn +3 crit11 +79% mag att sword en +5 br18 shieldje :D
Lols... +3 zuigt dik :X Minimaal +5 als je beetje wilt levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Wat een onzin zeg. Met een +3 ga je hartstikke snel vooruit, vooral als nuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:48:
[...]

je moet minimaal sosun hebben om beetje te levelen 8)7

gisteren weer lekker geld verdient met verkopen van SOS :9
jammer genioeg zijn die 8th degree sos wapens zo duur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Reconhell schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:48:
[...]

Wat denk je? +79% MAG ATT als nuker...weet je hoe hoog 79% is. Jij snapt het nog niet zeker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:37:
[...]

Wat denk je? +79% MAG ATT als nuker...weet je hoe hoog 79% is. Jij snapt het nog niet zeker |:(
50 % is het zelfde als +1
100 % is hetzelfde als +2 ( qua damage )
dus ja hebt een 45 +4.5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
DeluxZ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:37:
[...]

79% is aardig ja, maar op een +3 weapon maakt niks uit kerel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Het wordt nu wel heel erg qua botters... Log net in om weer verder te grinden bij de mujigi's / ujigi's en sta meteen tussen 6 botters. Allemaal pure int ice archers. Na een kwartiertje gewoon gegrind te hebben was ik het alweer zat. Die archers jatten al je mobs en gaan gewoon verder en verder. Ook ks'en ze je giant. Veel van die archer zijn al veel hoger lvl, dus ze hebben die mobs in 1 of 2 schoten dood, wat het bijna onmogelijk maakt om ze te ks'en.
Iemand anders hier ook ervaring mee? Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik vind dit erg frustrerend worden die met kut-botters.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/kleinSRO1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/kleinSRO2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/dax_wijnveldt/kleinSRO3.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door SOEFuture op 09-02-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Reconhell schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:39:
[...]

79% is aardig ja, maar op een +3 weapon maakt niks uit kerel;)
Mijn 52+3 SoS sword 74% was bijna net zo goed als de meeste 52+5 SoS swords hoor. Hetzelfde voor meer van mijn oude +3 glavies e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Vandaag lvl 52 geworden.
Kan eindelijk me +3 sword en +3 shield dragen.
Pure int, 2de nuke van lighting en 2de book van fire op lvl 4.
Ik grind momenteel met GT op penton fighters.
Zou ik nu al Yeti aan kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:07:
Het wordt nu wel heel erg qua botters... Log net in om weer verder te grinden bij de mujigi's / ujigi's en sta meteen tussen 6 botters. Allemaal pure int ice archers. Na een kwartiertje gewoon gegrind te hebben was ik het alweer zat. Die archers jatten al je mobs en gaan gewoon verder en verder. Ook ks'en ze je giant. Veel van die archer zijn al veel hoger lvl, dus ze hebben die mobs in 1 of 2 schoten dood, wat het bijna onmogelijk maakt om ze te ks'en.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Had ik ook last van

2 opties:

Zelf botten
Andere plek zoeken

KS-en heeft geen nut, want het boeit hun niet.
PK heeft geen nut, want ze komen automatisch terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of reports neerleggen bij GM's dan kan ook.. welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Anskai als je je post even gaat editten aub :)

Ik ben echt blij dat ik 45 ben nu heb ik tenminste weer een quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist niet hoe ik die Quote kon editten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Aege :)

edit: Net een half uur proberen te connecten, en telkens na het invoeren van die kut-code disconnected... Wordt er helemaal gek.
Heb er nu echt geen zin meer in. Kut connecten. En die code help ook nieteens tegen botters :?
Klote botters :(

[ Voor 44% gewijzigd door SOEFuture op 10-02-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW jullie hebben er zo te zien verstand van.. :P ik wist niet eens dat je met bepaalde wapens beter levelde.. :S kunnen jullie mij hier aljeblieft even iets meer over uitleggen ? ik ben nog maar een beginner.. dus aljeblieft ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
SOEFuture schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:48:
[...]

Aege :)

edit: Net een half uur proberen te connecten, en telkens na het invoeren van die kut-code disconnected... Wordt er helemaal gek.
Heb er nu echt geen zin meer in. Kut connecten. En die code help ook nieteens tegen botters :?
Klote botters :(
Bah... Ik heb vanaf 10 uur proberen te connecten kom ik erop krijg ik die ?????? error en daarna kwam ik er nog een keer op krijg ik error van xfire..Je wilt niet weten hoe kwaad ik werd :P Op teamspeak konde ze meegenieten -O- :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zag maar niks meer, het verbergen van de guild chat zegt genoeg.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste