SOEFuture schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:51:
[...]
Ik vind de post hierboven erg kinderachtig overkomen.
Ben het met je over eens dat botten het spel verneukt. Maar dat vind ik geen reden om zo te reageren. Je bent gestopt met silkroad, dus waarom zou je dan nog mensen gaan reporten? Je hebt er toch niks meer mee te maken. Dat je botten not-done vindt, is nu wel duidelijk. Vind ikzelf ook.
Supremage is trouwens al een paar weken offline. Waarschijnlijk stopt hij er zelfs mee. Stoeber bedoelt dat Supremage erg aardig is en veel organiseerd. Ook heeft hij de DE van een ondergang gered. Daardoor heeft hij best veel respect van mij.
Ik speel dit spel omdat het leuk is. Niet om beter of hoger te worden als iemand anders. Als ik het saai vind stop ik gewoon.
Als je de hacks en guild storage plunderaars zat bent, kan je toch ook een eigen guild beginnen met vrienden die je vertrouwd? Ook een goed password doet wonderen. Reclame en noob-requests moet je gewoon niet op letten.
Veel plezier met het spelen van andere spellen
edit:
Laten we nu maar stoppen met de discussie en gewoon weer gezellig on-topic gaan, voordat er een modje met een slotje langs komt
Sorry haak hier nog wel even op in als je het niet erg vindt

Het spel is echt tof, gameplay is goed lvl-en gaat moeilijk maar daar wordt je ook sterk mee en moet je dus ook even over doen. Botters is gewoon 1 groot probleem. Misschien heb ik het al eerder gemeldt. Een gast bij mij in de Union was gehackt. Moesten ze 350mil terug betalen om z'n account weer terug te krijgen. En de bovenstaande redenen
Ik zal niemand respect geven die bot zelfs niet flamed of scammed. Onze guild leader heeft vorige week (ik dacht) 12 mensen gekickt voor alleen maar scammen. Als je bij ons scamt lig je er dus gewoon uit. Dat botten bij jullie mag snap ik dus ook niet. Het is alsof jij voor een moeilijke toets moet leren en de gast naast jouw alle antwoorden al heeft. Ik weet niet welk lvl je bent, maar in Takla sterft het van de bots. Ook in de Cave is het bijna niet te doen. Bij Bungwangs sterft het ook van de bots. Die stenen monsters (heyoungoes ofzo) ook en nog op andere plaatsen. Bijdragen aan een probleem is geen oplossing en weten waar het probleem is en dan nog geen eens zeggen vindt ik helemaal dom. Je zal toch ook zeggen dat die andere gozer de antwoorden al heeft!
Ik heb er niets aan dat ik hem report, klopt. Maar andere gasten wel die wel eerlijk spelen. In de wereld draait het niet altijd om ik ik ik. Maar denk ook eens aan de andere zelfs digitaal. Sorry het is een botter en je moet het met mee eens zijn dat het niet mag en daar kan het gevolg voor zijn een ban. Als je wat te vragen hebt kan je ook op TS komen of me bij Xfire toevoegen.
Sorry dat ik kwaat (en misschien wel overdreven) uit de hoek kwam. Maar dit is 1 van de grootste redenen dat ik "gestopt" ben. Iedereen loopt te zeuren dat hij nooit in de server kan komen, dat er lag is. Maar hiernaast loopt de leider van de guild wel lekker te botten. Heel dubbel lijkt mij.
xfire: xzaz2
TS: 82.170.196.198:8767