[MMORPG]Silkroad Online, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.952 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:53
[b][message=27362804,noline]

Alsof jij niet gebot hebt, hypocriet mannetje.

Ohnee je gebruikte hem alleen voor autopot toen ofniet :X

En dit is geen bash dutchelites topic ofwel ?
gast je hebt gelijk ik gebuikte het alleen voor autopot :9
en alsnog toen was ik nub... dat is wat anders dan een lvl 70 die bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadooosh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:53:
[...]

Ik gebruik het alleen om mn wolf automatisch te healen kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:31:
Ik heb silkroad online gisteren even gedownload en geprobeerd,

Nadat het spel 3x vastgelopen was in het eerste uurtje spelen ben ik maar gestopt. Elke minuut tijdens het spelen zat ik maar te bedenken waarom ik dit zou doen ipv WoW waarmee ik gestopt ben.

Ok ik heb maar eventjes gespeeld maar ik merkte al dat de gameplay stukken slechter is als WoW dus ik ga denk ik over een paar weekjes WoW casual spelen ipv hardcore zoals ik eerst deed.
WOW is ook stukken beter, maar het is ook duur voor een 'gemiddelde' gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
kadooosh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:53:
[...]

auto pot maar dat zit toch ook ingame als je op T drukt ? of heb ik dat nou verkeerd?

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
clifdon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:26:
[...]

auto pot maar dat zit toch ook ingame als je op T drukt ? of heb ik dat nou verkeerd?
Toen had je die functie nog niet. Is pas later erbij gekomen :) _/-\o_
Volgens mij is autopot er nu bijna een jaartje...

[ Voor 8% gewijzigd door SOEFuture op 23-01-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit is wel een leuke discussie zo :P
Loop naar de Guild mannetje in de stad en stem op een andere leader. Wijs iemand aan die niet bot.
Volgens mij kun je de GM pas wegstemmen nadat deze 45 dagen (of iets in die trend) niet online is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49
SOEFuture schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:51:
[...]

Ik vind de post hierboven erg kinderachtig overkomen.
Ben het met je over eens dat botten het spel verneukt. Maar dat vind ik geen reden om zo te reageren. Je bent gestopt met silkroad, dus waarom zou je dan nog mensen gaan reporten? Je hebt er toch niks meer mee te maken. Dat je botten not-done vindt, is nu wel duidelijk. Vind ikzelf ook.
Supremage is trouwens al een paar weken offline. Waarschijnlijk stopt hij er zelfs mee. Stoeber bedoelt dat Supremage erg aardig is en veel organiseerd. Ook heeft hij de DE van een ondergang gered. Daardoor heeft hij best veel respect van mij.

Ik speel dit spel omdat het leuk is. Niet om beter of hoger te worden als iemand anders. Als ik het saai vind stop ik gewoon.
Als je de hacks en guild storage plunderaars zat bent, kan je toch ook een eigen guild beginnen met vrienden die je vertrouwd? Ook een goed password doet wonderen. Reclame en noob-requests moet je gewoon niet op letten.

Veel plezier met het spelen van andere spellen :)

edit:
Laten we nu maar stoppen met de discussie en gewoon weer gezellig on-topic gaan, voordat er een modje met een slotje langs komt :)
Sorry haak hier nog wel even op in als je het niet erg vindt :)
Het spel is echt tof, gameplay is goed lvl-en gaat moeilijk maar daar wordt je ook sterk mee en moet je dus ook even over doen. Botters is gewoon 1 groot probleem. Misschien heb ik het al eerder gemeldt. Een gast bij mij in de Union was gehackt. Moesten ze 350mil terug betalen om z'n account weer terug te krijgen. En de bovenstaande redenen

Ik zal niemand respect geven die bot zelfs niet flamed of scammed. Onze guild leader heeft vorige week (ik dacht) 12 mensen gekickt voor alleen maar scammen. Als je bij ons scamt lig je er dus gewoon uit. Dat botten bij jullie mag snap ik dus ook niet. Het is alsof jij voor een moeilijke toets moet leren en de gast naast jouw alle antwoorden al heeft. Ik weet niet welk lvl je bent, maar in Takla sterft het van de bots. Ook in de Cave is het bijna niet te doen. Bij Bungwangs sterft het ook van de bots. Die stenen monsters (heyoungoes ofzo) ook en nog op andere plaatsen. Bijdragen aan een probleem is geen oplossing en weten waar het probleem is en dan nog geen eens zeggen vindt ik helemaal dom. Je zal toch ook zeggen dat die andere gozer de antwoorden al heeft!

Ik heb er niets aan dat ik hem report, klopt. Maar andere gasten wel die wel eerlijk spelen. In de wereld draait het niet altijd om ik ik ik. Maar denk ook eens aan de andere zelfs digitaal. Sorry het is een botter en je moet het met mee eens zijn dat het niet mag en daar kan het gevolg voor zijn een ban. Als je wat te vragen hebt kan je ook op TS komen of me bij Xfire toevoegen.

Sorry dat ik kwaat (en misschien wel overdreven) uit de hoek kwam. Maar dit is 1 van de grootste redenen dat ik "gestopt" ben. Iedereen loopt te zeuren dat hij nooit in de server kan komen, dat er lag is. Maar hiernaast loopt de leider van de guild wel lekker te botten. Heel dubbel lijkt mij.

xfire: xzaz2
TS: 82.170.196.198:8767

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan uit dit spel geen fun halen als je laag lvl bent. Je kan niet traden, je kan niet pvpen of je word wel gekilled door een high lvl.

lvlen kost zoveel tijd en het is saai in dit spel.. zo slecht gemaakt, ik zie het als werken... en ik speel geen spel om te werken, maar om fun te hebben.

Anyways... eindeloze discussie. Ik heb scheit aan mensen die botten, hacken, scammen. Ik heb 80% zelf geleveld van mn char en kwam ook bots tegen... maar ik d8 fuck it.

Deze opmerking zal wel een hoop ophef veroorzaken hier omdat iedereen zo heilig is. Maar ik stop hier met de discussie want het heef toch geen zin. Deze discussie was er in deel 1 of 2 ookal... lees maar terug.

Dus stop gewoon.
SOEFuture schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:28:
[...]

Toen had je die functie nog niet. Is pas later erbij gekomen :) _/-\o_
Volgens mij is autopot er nu bijna een jaartje...
Nee, half jaar.. of minder

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:25:lvlen kost zoveel tijd en het is saai in dit spel.. zo slecht gemaakt, ik zie het als werken... en ik speel geen spel om te werken, maar om fun te hebben.
Dit is niet slecht gemaakt dit is een game waar je veel moet grinden. En zo sterker wordt en lvl't. Dat hoort bij de game. En aan reacties van morningdew te lezen gaan ze dat ook niet veranderen.

Waarom moet met deze discussie gestopt worden trouwens? Eindeloze discussies zijn soms ook goed.

Iederen die bot of gebot heeft:
Waarom doe je mee aan praktijken wat gewoon illigaal is? Omdat iedereen steelt ga ik ook stelen? Wat is de reden erachter?

[ Voor 12% gewijzigd door xzaz op 24-01-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:51:
[...]

Dit is niet slecht gemaakt dit is een game waar je veel moet grinden. En zo sterker wordt en lvl't. Dat hoort bij de game. En aan reacties van morningdew te lezen gaan ze dat ook niet veranderen.

Waarom moet met deze discussie gestopt worden trouwens? Eindeloze discussies zijn soms ook goed.

Iederen die bot of gebot heeft:
Waarom doe je mee aan praktijken wat gewoon illigaal is? Omdat iedereen steelt ga ik ook stelen? Wat is de reden erachter?
Als je leest wat ik hier boven gepost heb, had je die vraag niet hoeven stellen. Grinden = werken. Werken = geen spel spelen. Waarom veel tijd erin stoppen, als je toch niet high lvl kan worden, omdat iedereen je voorbij bot.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot hiervoor wist ik (member van DE) zelfs niet eens met zekerheid of Supremage ook echt botte,
er waren wel geruchten over maar er kon nooit iets aangetoond worden en iedereen was te laf om het hem beleefd te vragen...

nu hij zelf heeft toegezegd kan je hem verwijten tot in het oneindige maar daar kom je niets verder mee
als je het spel dan toch eerlijker wilt maken kun je evengoed vriendelijk vragen of hij er niet mee wil stoppen... maar daar zijn jullie blijkbaar te agressief voor.

ik heb veel respect voor supremage hij heeft idd veel voor onze guild gedaan
maar ik vind botten ook niet kunnen, ik zal het zelf ook nooit doen (ik hoop dan ook dat het nieuwe inlogsysteem zijn vruchten afwerpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 01:07:
[...]

Als je leest wat ik hier boven gepost heb, had je die vraag niet hoeven stellen. Grinden = werken. Werken = geen spel spelen. Waarom veel tijd erin stoppen, als je toch niet high lvl kan worden, omdat iedereen je voorbij bot.
Grinden is spelen hoor. Grinden hoort bij deze game. Als je dat niet leuk vindt waarom ben je dan niet geslopt bij lvl 20? En niet als een noob gaan lopen botten om hoger te komen.

ps: Ik heb je trouwens echt ge-report. Als je daar nog enige twijfel over had.

[ Voor 12% gewijzigd door xzaz op 24-01-2007 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:11:
[...]

LOL! Je had ook een goldticket toen item mall nog niet open was ? Laat me raden je gebruikte het alleen om een kléíne voorsprong te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 00:26
Om even in huis te vallen tijdens de hevige discussies, ben ik begonnn op Aege aangezien de meeste mensen niet meer op Troy spelen. Ik heb dus overnieuw moeten beginnen, niet erg, aangezien ik een heleboel gemist heb in de afgelopen tijd.

Ik ben alleen aan het twijfelen over een nieuwe build. Mijn vorige character had een bow en een bow is niet echt bedoeld voor Int, alleen het was tijden lekker om de vijanden voor je neus neer te zien vallen. Echter ben ik benieuwd wat ik het best kan nemen voor een Full Int build, Sword of Spear.

Ik heb begrepen dat een speer uiteindelijk de meeste damage doet, echter is het voordeel van een zwaard dat je er een schild bij kan nemen. Bow vind ik nog steeds erg leuk, alleen je moet zo tering veel pijlen meenemen, dus uiteindelijk moet je met een volle inventory op pad.

Kan iemand mij uit ervaring vertellen wat zij het beste vonden werken, ben momenteel nog maar level 7, echter heb vanwege de keuze nog geen enkele punt uitgegeven aan een specifiek wapen voor ik een keuze heb gemaakt. (ik weet hoe het zit met sp farmen, het gaat mij om het wapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al miljoen mensen die me report hebben. Ik hoop dat je jezelf bevredigend gevoel hebt gehad tijdens het reporten, want zo komt het wel over.
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:20:
[...]

LOL! Je had ook een goldticket toen item mall nog niet open was ? Laat me raden je gebruikte het alleen om een kléíne voorsprong te hebben ?
nee om SP te farmen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
cardinal808 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:06:
Om even in huis te vallen tijdens de hevige discussies, ben ik begonnn op Aege aangezien de meeste mensen niet meer op Troy spelen. Ik heb dus overnieuw moeten beginnen, niet erg, aangezien ik een heleboel gemist heb in de afgelopen tijd.

Ik ben alleen aan het twijfelen over een nieuwe build. Mijn vorige character had een bow en een bow is niet echt bedoeld voor Int, alleen het was tijden lekker om de vijanden voor je neus neer te zien vallen. Echter ben ik benieuwd wat ik het best kan nemen voor een Full Int build, Sword of Spear.

Ik heb begrepen dat een speer uiteindelijk de meeste damage doet, echter is het voordeel van een zwaard dat je er een schild bij kan nemen. Bow vind ik nog steeds erg leuk, alleen je moet zo tering veel pijlen meenemen, dus uiteindelijk moet je met een volle inventory op pad.

Kan iemand mij uit ervaring vertellen wat zij het beste vonden werken, ben momenteel nog maar level 7, echter heb vanwege de keuze nog geen enkele punt uitgegeven aan een specifiek wapen voor ik een keuze heb gemaakt. (ik weet hoe het zit met sp farmen, het gaat mij om het wapen)
je hebt bij beide een vorrdeel en ik denk dat je zelf de keus moet maken tussen meer def dus minder dood of meer damage en iets vaker door

ik ben spear drager en nu met die nieuwe buff van heaksal krijg ik veel mag def erbi jdus ik maak gehakt van pure int sowrd gasten, maar glaviers zijn nu nog veel sterker tegen ons en daar kun je weer goed tegen als je pure int sworder bent dus je moet zelf kiezen ik voor spear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
stoeber schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:37:
[...]

je hebt bij beide een vorrdeel en ik denk dat je zelf de keus moet maken tussen meer def dus minder dood of meer damage en iets vaker door

ik ben spear drager en nu met die nieuwe buff van heaksal krijg ik veel mag def erbi jdus ik maak gehakt van pure int sowrd gasten, maar glaviers zijn nu nog veel sterker tegen ons en daar kun je weer goed tegen als je pure int sworder bent dus je moet zelf kiezen ik voor spear
Die buff is niet zo heel erg effectief. Het scheeld wel een hoop kwa damage maar als je gewoon nadat iemand de buff heeft geactieveerd even een rondje loopt oid, moet diegene weer een minuut wachten. En kan jij diegene dus makkelijk even killen :)
Mijn ervaring is dat spear sneller lvled. Als je er goed mee omgaat tenminste. Je moet weten wat je character wel en niet kan hebben en hoe je een groep mobs aanvalt. Anders ga je te vaak dood. Dit maakt het grinden wel leuker, omdat je erg hoge damage hebt maar toch mote oppassen met wat je doet en hoe je alles aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:06:

ik ben zelf pure int bow geweest tot lvl 32, wat mij tot nu toe niet heeft tegen gevallen. Alhoewel ik naar sword/shield ben overgeschakelt. vind ik zelf pure int bow ook leuk. Het kutten is dat je geen kloot waard bent in PVP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoeber schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Draag je toevallig garment? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:16:
[...]

Draag je toevallig garment? :>
Nee, hij is pas geleden overgestapt op Armor :P
Ik draag wel garment, wat is er mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Full INT met garment na lvl 52+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:16:
[...]
ik ben zelf pure int bow geweest tot lvl 32, wat mij tot nu toe niet heeft tegen gevallen. Alhoewel ik naar sword/shield ben overgeschakelt. vind ik zelf pure int bow ook leuk. Het kutten is dat je geen kloot waard bent in PVP :'(
Klopt dat had ik ook met mijn oude character. Kon me altijd wel vermaken met een boog, zeker aangezien ik absoluut niet hoefde te bewegen in het farmen van quests in sommige gevallen.
SOEFuture schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:57:
[...]
Mijn ervaring is dat spear sneller lvled. Als je er goed mee omgaat tenminste. Je moet weten wat je character wel en niet kan hebben en hoe je een groep mobs aanvalt. Anders ga je te vaak dood. Dit maakt het grinden wel leuker, omdat je erg hoge damage hebt maar toch mote oppassen met wat je doet en hoe je alles aanpakt.
Ik denk dat hetzelfde geld voor een boog, daar moest je ook niet te veel attracten, aangezien je health en armor niet bepaald denderend zijn met Garment, ik zal er ook even over te denken om over te stappen naar protector, maar ik weet niet echt of het handig zal zijn. Moet nog eens goed naar de stats kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Laatst online: 16-09-2023
ik zie duidelijk dat ik teveel heb gemist en hier ook me steentje bij wil neer gaan leggen ik heb een stukje ff opgevongen,..

maar botters zien etc,tja het is ookal op ander forum zoiets geweest,als de ene bot moet de andere ook maar botten.vind dat pure onzin ,als jij rpg niet leuk vind moetje het ook niet doen lijkt mij,guildwars ik ken dat spel niet echt helemaal maar dat is iets waar je niet kapot hoefd te lvlen,zie sro als een console game,daar heb je ook spellen waar je moet lvlen,. hier precies het zelfde en nee dat is niet werken maar gewoon lekker lvlen,thats the game,en waneer je lekker full farmed bent of waneer dan ook ga je lekker fun maken lijkt mij?

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Z1ppo schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:14:
maar botters zien etc,tja het is ookal op ander forum zoiets geweest,als de ene bot moet de andere ook maar botten.vind dat pure onzin ,als jij rpg niet leuk vind moetje het ook niet doen lijkt mij,guildwars ik ken dat spel niet echt helemaal maar dat is iets waar je niet kapot hoefd te lvlen,zie sro als een console game,daar heb je ook spellen waar je moet lvlen,. hier precies het zelfde en nee dat is niet werken maar gewoon lekker lvlen,thats the game,en waneer je lekker full farmed bent of waneer dan ook ga je lekker fun maken lijkt mij?
Zelfs met Guildwars heb je botters, alleen die zijn niet geintereseerd in Exp, maar in items. Echter doordat de wereld alleen betreden wordt heb je nooit last van een botter aangezien je ze niet tegen kan komen tenzij je bij hun in de party zit.

Echter door level requirements te stellen voor items, wordt dit juist in de hand gewerkt. In guildwars heb je ook dat je bepaalde items bij een bepaald level kan hanteren, echter kan het ook bij een lager level, alleen doe je minder damage.

Daarnaast gaat Guildwars niet om de levels, maar om de skills (ze hadden het ook beter skill wars kunnen noemen). SRO is echter een spel dat grinden in de hand werkt, maar ik kan me er ook weer mee vermaken (alleen al door alle nieuwe items, nieuwe alchemy, pets en nog meer dingen die ik niet eerder heb meegemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:33:
Er zijn al miljoen mensen die me report hebben. Ik hoop dat je jezelf bevredigend gevoel hebt gehad tijdens het reporten, want zo komt het wel over.
Klopt elke botter is er weer 1 minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:59:
[...]

Klopt elke botter is er weer 1 minder.
Van de hoeveel ? Alsjeblieft zeg , stop is met dat anti-bot gedrag . Durf te wedden dat je de 70 nog niet eens gepaseerd bent . Neem is een wandeling door Takla met 'Rudolph' , overal bots die de zelfde route nemen naar hun training plek . Één keer in de zoveel tijd zie je een legale speler levelen als je geluk hebt. Get over it ! Dit spel is gemaakt om te botten lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een ongewoon statement :)
je moet wel toegeven dat botten het spel voor anderen minder leuk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:47:
[...]

Van de hoeveel ? Alsjeblieft zeg , stop is met dat anti-bot gedrag . Durf te wedden dat je de 70 nog niet eens gepaseerd bent . Neem is een wandeling door Takla met 'Rudolph' , overal bots die de zelfde route nemen naar hun training plek . Één keer in de zoveel tijd zie je een legale speler levelen als je geluk hebt. Get over it ! Dit spel is gemaakt om te botten lol :P
1. Als je me berichten leest weet je welk lvl ik ben
2. Als je me berichten leest weet je wat ik heb gezecht over Talka. (mag het ook met lvl 60 horse?)
3. Een euro is het begin van 1.000.000 ;)

Edit: Ik dacht dat ik hier altijd te maken had met legale spelers. Helaas is dit niet zo. Valt me zwaar tegen. Gelukkig zijn er ook nog spelers die normaal spelen zonder te botten. Hulde aan die mensen die zonder botten en high lvl zijn geworden _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door xzaz op 25-01-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzaz schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:10:
[...]

1. Als je me berichten leest weet je welk lvl ik ben
2. Als je me berichten leest weet je wat ik heb gezecht over Talka. (mag het ook met lvl 60 horse?)
3. Een euro is het begin van 1.000.000 ;)

Edit: Ik dacht dat ik hier altijd te maken had met legale spelers. Helaas is dit niet zo. Valt me zwaar tegen. Gelukkig zijn er ook nog spelers die normaal spelen zonder te botten. Hulde aan die mensen die zonder botten en high lvl zijn geworden _/-\o_
Bij ons in de guild zitten genoeg mensen van 72 +, die botten niet en zullen het ook niet doen.
Als je geen zin/tijd hebt om te grinden verdien je het ook niet om highlevel te worden, beetje triest geval eigk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:55:
Heb net even mijn build voor lvl 90 gemaakt :)
Het is niet een volledig gefarmde build en daarom heb ik ook niet heel veel skills. Ik heb vooral de belangrijke skills genomen om de SP kosten laag te houden.

Ik ben een pure int spear. Met een fire imbue. Bij het lvlen gebruik ik vooral de fire en lighting nuke en af en ghost spear. Mijn lvl is nu 46. Dit zijn mijn huidige skills.

Zo gaat hij worden:
Fire ~ 90
lighting ~ 87
heuksal ~ 63
Cold ~ 60
totale masterie: 300
Zie hier de volledige build met skills.
Ik heb Heuksal 63, voor de 3e ghost spear.
Cold heb ik op 60 voor de phy defence buff. Pas op lvl 60 geeft die buff een redelijke defence. Daarom heb ik cold niet lager.
Lighting heb ik op 87 gehouden zodat ik nog 3 masteries over heb voor heuksal.
Fire gemaxed omdat daar mijn imbue en de sterkste nuke bij zit.

Ik zit nu al een tijdje te denken om bicheon te nemen, maar dat is niet meer te doen. Want dan moet ik een hele masterie gaan weghalen wat me enorm veel SP verlies oplevert. Dus die optie laten we even achterwege.
Ik ben van plan om met een gap van 4 verder te lvlen. Dit moet toch wel te halen zijn?
Heeft iemand op/aanmerkingen over de build hierboven? :D
Ben hier een poos niet geweest vandaar dat ik reageer op een post van een tijdje terug.

Zelf ben ik pure int sword maar heb laatst mn soul spear en ghost spear ook gelvlt om spear ook eens te proberen. En ik kan zeggen pure int spear zuigt ;) Het grote voordeel van sword is je shield met crit 100 (100%) erop. Je voorkomt hierdoor zoveel crit waardoor je veel langer overleeft. Met spear met ik tegen glaviers hopeloos, crits zijn rond 6-7k en laatst had ik zelf 9k o.O zoveel hp heb ik geen eens. Maar ook met sword blijft het heel erg lastig om glaviers aan te killen.

Dus als je spear gaat ga hybrid zodat je de crits van glaviers op kan vangen, anders in pvp echt sword en dus ook bicheon nemen, succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 20:10
Misschien ten overvloede dat ik dit meld, maar ik heb Silkroad nu draaien onder Windows Vista.

Hiervoor hoef je alleen de compatibility op 'Windows XP (Service Pack 2)' te zetten (je weet wel, rechtermuisknop op pictogram, 'Properties', tabblad 'Compatibility') en hij draait als een tiet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:16:
[...]

Ben hier een poos niet geweest vandaar dat ik reageer op een post van een tijdje terug.

Zelf ben ik pure int sword maar heb laatst mn soul spear en ghost spear ook gelvlt om spear ook eens te proberen. En ik kan zeggen pure int spear zuigt ;) Het grote voordeel van sword is je shield met crit 100 (100%) erop. Je voorkomt hierdoor zoveel crit waardoor je veel langer overleeft. Met spear met ik tegen glaviers hopeloos, crits zijn rond 6-7k en laatst had ik zelf 9k o.O zoveel hp heb ik geen eens. Maar ook met sword blijft het heel erg lastig om glaviers aan te killen.

Dus als je spear gaat ga hybrid zodat je de crits van glaviers op kan vangen, anders in pvp echt sword en dus ook bicheon nemen, succes :)
met een goeie armor set doen ze veel minder schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt ik draag een simpel garment+3 setje, staat een stuk beter dan amor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:05:
klopt ik draag een simpel garment+3 setje, staat een stuk beter dan amor :)
Dat vind ik ook :) ik heb (als ik nog 1 lvl hoger ben) volledig nieuwe degree garment aan. Waaronder een SOS chest/broek/handgeval. Ook is alles +2 of hoger. Ik hou niet van traag lopen dus ik blijf gewoon garment dragen.
Over een paar lvls maar eens de cave proberen met garment een spear >:) Gaat leuk worden als pure int :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:10:
[...]

Dat vind ik ook :) ik heb (als ik nog 1 lvl hoger ben) volledig nieuwe degree garment aan. Waaronder een SOS chest/broek/handgeval. Ook is alles +2 of hoger. Ik hou niet van traag lopen dus ik blijf gewoon garment dragen.
Over een paar lvls maar eens de cave proberen met garment een spear >:) Gaat leuk worden als pure int :9
Daar had ik veel moeite mee weet nog wel, ben toen maar even armor gegaan tot ik nachals goed aan kon. Ik kan trouwens met sword en shield prima overleven vs glaviers. Het duurd wel een poosje voordat hij lucky is met stun+crit en ik tegelijk unlucky als ik geen knockdowns op het goeie moment heb. Gewoon briljante build pure int sword :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:45:
[...]

Daar had ik veel moeite mee weet nog wel, ben toen maar even armor gegaan tot ik nachals goed aan kon. Ik kan trouwens met sword en shield prima overleven vs glaviers. Het duurd wel een poosje voordat hij lucky is met stun+crit en ik tegelijk unlucky als ik geen knockdowns op het goeie moment heb. Gewoon briljante build pure int sword :P
Dan moet ik misschien maar weer es erover gaan denken om Cold te droppen en Bicheon te nemen :+
Curst hearts here i come 8)7

edit: dat zijn 67 van die potions :9 dus 670 curst hearts... laat maar zitten :O

[ Voor 7% gewijzigd door SOEFuture op 25-01-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:52:
[...]

edit: dat zijn 67 van die potions :9 dus 670 curst hearts... laat maar zitten :O
dat valt best mee hoor als je dat in delen doet dan heb je het binnen 2-3 lvl's bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
stoeber schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:02:
[...]

dat valt best mee hoor als je dat in delen doet dan heb je het binnen 2-3 lvl's bij elkaar
Ok, maar hoe ga ik het ooit betalen? ik heb nu net een mil, en moet nog een lvl 48 spear kopen enzo :9 Naja ik zie het wel. Ga dit waarschijnlijk wel doen. Want als je deze gast ziet:
film1
film2
film3
Ziet het er best vet uit. (en verassend) (zijn build is trouwens: 73 fire, 73 lighting, 69 heuksal, 69 bicheon)
Even een keertje overleggen met wat guild-genoten en vrienden :o

[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 25-01-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Ok, maar hoe ga ik het ooit betalen? ik heb nu net een mil, en moet nog een lvl 48 spear kopen enzo :9 Naja ik zie het wel. Ga dit waarschijnlijk wel doen. Want als je deze gast ziet:
film1
film2
film3
Ziet het er best vet uit. (en verassend) (zijn build is trouwens: 73 fire, 73 lighting, 69 heuksal, 69 bicheon)
Die gast heeft CCF'ed gear. Zie hoe die als pure int lvl 80 monsters tanked. Onmogelijk met 'normale' gear. Hij heeft zelfs geen cold buffs met extra psy def

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is het niet per se CCF. ooit van exchangen 'geheurt' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:35:
De Heaven guild/union staat wel bekend als de CCF'ers van Aege. 1 van de meest gehate guild/union op Aege hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alles +7/8 zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, het betekent dat je je credit card gaat faken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:43:
[...]

En dus Astral koopt en daarvan een gear makkelijk +7 kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik wil gaan farmen met een bow waar akn ik best heen? bij die chakji of in bandit den?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Bandit den :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom dan :P daar is vet druk altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ligt aan je server of het druk is.. Op babel zijn meeste mensen daar al voorbij dus het is niet echt druk daar. En als het druk is lopen daar toch nog genoeg mobs rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Exchangen is gewoon iets aan een ander geven of iets krijgen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:43:
[...]

Dat is dus CCF (credit card fraud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:08:
[...]

film1
film2
film3
ik zat zelf te denken om een glavie/bow char te maken. aangezien je crits niet normaal zijn :)
dus heuksal 70 en pacheon ook 70. hierdoor zal je crits van lange afstand doen. of eerst stun in pvp en dan een anti devil attack ( hopelijk crit ^^ ):9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:05:
Ligt aan je server of het druk is.. Op babel zijn meeste mensen daar al voorbij dus het is niet echt druk daar. En als het druk is lopen daar toch nog genoeg mobs rond
uhmmmm ook al als je SoS lvl16 bow gebruikt? kan ik tog ook chakji's killen??:O meer sp tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Wat kill je sneller ? Als je voor 2 bandit meer krijgt dan voor 1 chakji en je killed 2 bandits sneller, reken zelf maar uit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan SRO niet meer opstarten na gameguard krijg ik in een klein blokje een vage melding met vreemde tekens. Kun je alleen nog OK drukken en verder gaat het niet O:( . Herinstallatie van de client heeft niet geholpen... :? 8)7 Heeft iemand een oplossing ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:19:
Ik kan SRO niet meer opstarten na gameguard krijg ik in een klein blokje een vage melding met vreemde tekens. Kun je alleen nog OK drukken en verder gaat het niet O:( . Herinstallatie van de client heeft niet geholpen... :? 8)7 Heeft iemand een oplossing ????
Je drivers updaten wertk meestal bij mij :) Probeer dat eens. (van je grafische kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:29:
[...]

Je drivers updaten wertk meestal bij mij :) Probeer dat eens. (van je grafische kaart)
MacAfee bleek de boosdoener te zijn. Die eraf incl het actieve shield. Deed alles het weer na herinstallatie. Gebruik nu AVG >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he ik heb een vraag..

ik ga een full str glavie character maken op Aege, maar tot welk level kun je het best doorfarmen? En wat voor farm gap gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Op lvl 16 kan je het best farmen en dan gewoon met 9lvl gap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dat als full str nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
nee je kan het beste als je glavie neemt gewoon gap van 3-4 want je neemt fire/heaksal/light(voor ghost walk series) en hele misschien nog cold amar dan ben je eigenlijk dom dus met 3 mastery's kun hoef je lang geen 9 gap te nemen alleen maar tijdverspilling

beste pure str build( zoals ik het zou doen):
fire: 90
heaksal: 90
light: 32
bicheon of cold lvl 70 ofzo

leuke skill variatie als je ook bicheon skills neemt want dan kan je glaivie en blade nemen slim voor pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoeber schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:06:
[...]

nee je kan het beste als je glavie neemt gewoon gap van 3-4 want je neemt fire/heaksal/light(voor ghost walk series) en hele misschien nog cold amar dan ben je eigenlijk dom dus met 3 mastery's kun hoef je lang geen 9 gap te nemen alleen maar tijdverspilling

beste pure str build( zoals ik het zou doen):
fire: 90
heaksal: 90
light: 32
bicheon of cold lvl 70 ofzo

leuke skill variatie als je ook bicheon skills neemt want dan kan je glaivie en blade nemen slim voor pvp
Light lvl 32 ? Wow dat gaat je echt helpen zon miezerige ghost walk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:20:
[...]

Light lvl 32 ? Wow dat gaat je echt helpen zon miezerige ghost walk :/
Nee, klopt, Light moet je ook gewoon naar 60 ofzow gooien. Dan heb je een relaxte ghostwalk en een mooie moving speed voor pvp en om sneller te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik had met mijn lvl 69 pure str lighting op level 52. Dan heb je grass walk speed level 1 en dat is best snel met garment aan. Daarboven krijg je bijna niets extra's meer wat parry betreft, het heeft voor een pure str niet zo heel veel zin. Lighting zou ik pas verder omhoog doen als je klaar bent met farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:39
Geen idee waar jullie het over hebben, vandaar dan ik het nu aan het downloaden ben en er ook mee aan de slag ga. Binnenkort hoop ik dus wel mee te kunnen praten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Nou ik heb net Silkroad Online gedownload en geïnstalleerd en het eerste wat ik te zien krijg is een error: "Floating point not loaded" Dit is een bekend probleem met veel programma's (dus niet specifiek SO) en er is een topic erover op de forums van SO. Maar dat topic loopt ook al dood, dus dacht ik dat ik het hier kan vragen.

Er wordt aangeraden om de DirectX SDK dec 2006 te downloaden en te installeren :| Ik programmeer zelf in VC++ en DX, maar vele gamers zullen geen SDK downloaden om iets te kunnen spelen. Doordat MS Visual C++ 2005 de executable zo klein mogelijk wil maken, laadt het extern de floating point code in, maar dat geeft dus errors. Misschien dat iemand hier contact kan opnemen met een mod of admin van SO? Ik weet niet wie het spel beheert, dus weet ik me niet tot wie ik me moet wenden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ah dankjewel! Helaas werkt de site niet, maar zodra die weer up is, zal ik eens een mailtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Ik log weer eens in op sro, zie ik opeens "ISy has spawnd bla bla" Dus ik ff zoeken kom ik haar tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xzaz.nl/dmn.jpg

Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
jezus man das genaait ik zu dan echt godse boos worden

kon je trouwens niet snel genoeg weer opnieuw inloggen om haar alsnog te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik zou zeggen probeer het zelf na 5 uur smiddags :+ egt pain in the ass zkr met die image verification

[ Voor 33% gewijzigd door Reconhell op 27-01-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
pandinus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:25:
Misschien ten overvloede dat ik dit meld, maar ik heb Silkroad nu draaien onder Windows Vista.

Hiervoor hoef je alleen de compatibility op 'Windows XP (Service Pack 2)' te zetten (je weet wel, rechtermuisknop op pictogram, 'Properties', tabblad 'Compatibility') en hij draait als een tiet! :)
dat heb ik ook geprobeert maar ik kreeg nog steeds een error hoor dus ik heb maar weer ffies XP geinstalled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:11:
[...]

heb ik gezecht dat jij aan het botten bent ? _/-\o_

(had het dus ook niet over jouw :/ )

[ Voor 8% gewijzigd door kadooosh op 28-01-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort taal komt steeds vaker voor in de online wereld. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gestopt.

_stoeber_ is nu leader.

Nee ik ben niet gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen tot hoeveel kan je best gaan farmen??
ik wil misshien tot 200k sp farmen lol is dat te overdreven of is het wel mogelijk :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:32:
mensen tot hoeveel kan je best gaan farmen??
ik wil misshien tot 200k sp farmen lol is dat te overdreven of is het wel mogelijk :O
het is wel mogelijk maaar je bent al overleden eer dat juh klaar bent xD
ik zou tot 10k doen ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Als je per sé alles wil farmen voordat je gaat levelen dan kun je het beste eerst kijken hoeveel je er daadwerkelijk nodig hebt. Dat kan met bijvoorbeeld: http://sro.mmosite.com/x/

Vervolgens haal je er iets van 60K SP vanaf ofzo, omdat je dat zelf nog bij elkaar grind tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
die site doet het bij mij niet hoor :S

ik gebruik

http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Build_Applet/

ook heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet ik zeker later op hoger lvl weer gaan farmen ofniet :P en tot welke lvl kan ik met die 10k sp reden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:54:
Als je per sé alles wil farmen voordat je gaat levelen dan kun je het beste eerst kijken hoeveel je er daadwerkelijk nodig hebt. Dat kan met bijvoorbeeld: http://sro.mmosite.com/x/

Vervolgens haal je er iets van 60K SP vanaf ofzo, omdat je dat zelf nog bij elkaar grind tijdens het levelen.
ok dan meot ik ongeveer 240k farmen lolzzzzz heb keertje met ene van de calculater gedaan kom ik op 300k +/- hehe dan ben ik wel dood jah :D ik wil ongeveer tot lvl64 genoeg sp hebben en niet hoef te farmen daar tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:31:
dan moet ik zeker later op hoger lvl weer gaan farmen ofniet :P en tot welke lvl kan ik met die 10k sp reden???
jah als je echt allus wil gaan farmen moet je idd meer dan 200k ga sparen :S maar das echt heel veel hoor das haast onmogelijk je kan beter gaande weg farmen met een lage gap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dus met lage gap op weg gaan farmen bespaar me tijd?? farmen met goldticket :P misshien gaat het wat sneller :D ga ik wel 1 maand lang farmen en dan beginnen met lvlen :P is een mogelijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:50:
ok dus met lage gap op weg gaan farmen bespaar me tijd?? farmen met goldticket :P misshien gaat het wat sneller :D ga ik wel 1 maand lang farmen en dan beginnen met lvlen :P is een mogelijkheid :P
das ckkr een goede mogelijkheid het maakt eigenlijk niet uit hoe je het doet met lage of hoge gap ik zou hoge gap nemen + GT, dat is wel ffies een beetjuh saai maar dat moet dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:53:
[...]

das ckkr een goede mogelijkheid het maakt eigenlijk niet uit hoe je het doet met lage of hoge gap ik zou hoge gap nemen + GT, dat is wel ffies een beetjuh saai maar dat moet dan maar.
dan doe ik dat :D GT+lvl9 gap in bandit Den farmen 200k mobs killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:56:
[...]

dan doe ik dat :D GT+lvl9 gap in bandit Den farmen 200k mobs killen :D
welk lvl ben juh nu?

en welke server?

[ Voor 4% gewijzigd door Clifdon op 28-01-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl16 met gap lvl9 :D+sos+3 bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps en Eldorado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:20:
Ik ben gestopt.

_stoeber_ is nu leader.

Nee ik ben niet gebanned
ben ook zogoed als gestopt :p

over een maandje ofzo ga ik miss weer verder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadooosh schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:56:
[...]

ben ook zogoed als gestopt :p

over een maandje ofzo ga ik miss weer verder :X
nog 3 dagen goldticket, daarna ff pauze nemen denk ik :)
heb nu met gold ticket van 48 naar 56 geleveld, wat ongelofelijk saai aant worden is. :O
al begint pvp wel steeds leuker te worden omdat ik steeds meer mensen in kan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Punxje, heb je die lvl 56 fire nuke al?
Zo ja, SCREENS/video's :P.
ik ben atm 49, lekker rustig aan het farmen.
Kan dus bijna de 2de lighting nuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
puNxje zat jij ook niet op babel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:58:
[...]

welk lvl ben juh nu?

en welke server?
lvl16 met gap lvl9
op Eldorado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Brantje schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:32:
Punxje, heb je die lvl 56 fire nuke al?
Zo ja, SCREENS/video's :P.
ik ben atm 49, lekker rustig aan het farmen.
Kan dus bijna de 2de lighting nuke :)
tering man jij gaat ook snel
je hebt future nu al weer ingehaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom verlies ik aldoor van pure str met mijn pure in nuker??:/ 103% mag balance met sos spear maar als nog verlies ik en kan ze niet in een keer dood nuken :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Welk lvl ? En in PVP heb je bijna niks aan je nukes je moet de knock down skill hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben lvl33 dus als ik sword/shield gaat gebruiken heb ik meer kans om te winnen?? en waar drinken ze allemaal pots~~ vind eingelijk lame dat ze tijdens PvP zit te drinken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik kan als pure int sword/shield (lvl 43) een lvl 47 STR verslaan hele tijd neer slaan en steken :P freezen slaan steken :P Zo blijf ik hele tijd bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:51:
ben lvl33 dus als ik sword/shield gaat gebruiken heb ik meer kans om te winnen?? en waar drinken ze allemaal pots~~ vind eingelijk lame dat ze tijdens PvP zit te drinken.......
dat is de enig manier hoe een full str zich kan redden tegen een int anders is hij de pineut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
stoeber schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:44:
[...]

tering man jij gaat ook snel
je hebt future nu al weer ingehaalt
Alsof ik zo snel ga :X Was een half jaar gestopt toen Brantje al weer speelde en heb alleen in de vakantie 5 lvls gedaan in 2 weken zonder GT. Daarna gewoon weer gespeeld wanneer ik er zin in heb. (en dat is niet echt heel veell :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ben ik pure int en heb zowel bicheon als heuksal. Ik ben er achter gekomen dat pure int spear echt zuigt. Je kan namelijk de crits die je krijgt van glavier niet tanken, die zijn zo 6-7k+ laatst zelf 9k zoveel hp heb ik geen eens. Met sword/shield heb je crit100 op je shield zodat een hele hoop crits worden voorkomen. Maar als pure int ga je volgens mij nooit glaviers van je eigen level aankunnen met normale gear, bladers blijft pot fight, terwijl ik ook nog eens garment draag. Bladers is gewoon prut build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:33:
Zelf ben ik pure int en heb zowel bicheon als heuksal. Ik ben er achter gekomen dat pure int spear echt zuigt. Je kan namelijk de crits die je krijgt van glavier niet tanken, die zijn zo 6-7k+ laatst zelf 9k zoveel hp heb ik geen eens. Met sword/shield heb je crit100 op je shield zodat een hele hoop crits worden voorkomen. Maar als pure int ga je volgens mij nooit glaviers van je eigen level aankunnen met normale gear, bladers blijft pot fight, terwijl ik ook nog eens garment draag. Bladers is gewoon prut build ;)
Nee het is een prut build, zeker niet. En glaviers tanken is ook niet de bedoeling, wegblijven van die crits :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste