]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
w00t Eindelijk een server-genootRedruM schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:14:
ik zit op greece, jammergenoeg
wat betekent die critical trouwens? krijg je dat op je wapen erbij?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Anoniem: 199970
hoe bereken je die Mag Balance dan?? dus als je een sos of som of sosun hebt heb je meer mag balance dan iemand die normale wapen heb?Knowuse schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:45:
[...]
Ja en er over heen. Geloof dat je op L70 114% of 116% kan hebben afhankelijk of je sword of spear gebruikt.
Op Troy liggen de prijzen tussen de 300 en 400K met uitschieters over de 500K. 250K zie ik op het ogenblik als een aanbieding
trouwen iemand die op Eldorado zit?
BTW door die kut event is alles duur op Eldorade

maar weet er iemand of ik ook met wallie kaarten kan betalen?
mvg clif
Always look on the bright side of life.
cool, zal je toevoegenxzaz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:36:
[...]
w00t Eindelijk een server-genootHelaas nemen wij geen nieuwe members meer aan. Als je help nodig heb kan je me wel pm en in de server IGN: xzaz2
en waarom hier zo weinig reacties?
clif
Anoniem: 173535
Kom op de server Alps!clifdon schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:07:
ik ben van plan om helemaal opnieuw te beginnen ook op een andere server dus waar zitten de meeste mensen van dit forum in die mij een beetje willen helpen met pots in het begin enz?
en waarom hier zo weinig reacties?
clif
Daar zit ik, en z1ppo en een aantal andere lui van GoT!
Z1ppoNL is de naam in game
[ Voor 17% gewijzigd door Z1ppo op 14-01-2007 19:04 ]
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
ok ik voeg je zo snel mogelijk toe top ik ga lkkr naar alpsZ1ppo schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:03:
uiteraad hehe,ik ben begin dit jaar nieuwe char begon nuker lvl 36 nu
Z1ppoNL is de naam in game
maar ik hoorde dat ze vista bugs gaan fixen in silkroad weet iemand er meer van ?
Vind het wel een aardig spel, maar zo te zien is het serieus grinden (40 stuks, 100 stuks, ...). Heb me tot nu toe al aardig vermaakt, telkens als ik dacht: 'Ouch, saai dit', gebeurde er telkens iets leuk. Nieuwe skill, goeie drop, ...
De controls zijn niet zo responsief als zou moeten, vind ik. Lopen enzo gaat vrij stroef. Eer het spel je commando volgt bijvoorbeeld (2x key drukken vooraleer het lopen start). Steekt beetje tegen. Zeker als je door mob gepwnd wordt, is het niet evident om je snel uit de voeten te maken. Ofwel verbetert dat na verloop van tijd als je de controls in de vingers hebt, ofwel zijn ze gewoon niet zo mijn ding.
Op dat vlak - we moeten het toegeven - is WoW nog altijd onovertroffen. De UI, de controls, ... Heb een beetje liefde-haatverhouding met dat kindje van Blizz. Technisch zo onzettend goed gemaakt, maar niet diep en afwisselend genoeg om er maandelijks voor te blijven betalen. En natuurlijk, veel te verslavend voor een werkende mens.
dat traag reageren komt vooral de de lag de laatste tijd. Eind vorig jaar was er helemaal geen lag en was de besturing direct. Nu moet je gewoon beetje vooruit plannen in wat je gaat doen en al eerder klikken dan nodig isHurtebise schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:59:
Op Aeges, char is Bluntorian lvl 6
Vind het wel een aardig spel, maar zo te zien is het serieus grinden (40 stuks, 100 stuks, ...). Heb me tot nu toe al aardig vermaakt, telkens als ik dacht: 'Ouch, saai dit', gebeurde er telkens iets leuk. Nieuwe skill, goeie drop, ...
De controls zijn niet zo responsief als zou moeten, vind ik. Lopen enzo gaat vrij stroef. Eer het spel je commando volgt bijvoorbeeld (2x key drukken vooraleer het lopen start). Steekt beetje tegen. Zeker als je door mob gepwnd wordt, is het niet evident om je snel uit de voeten te maken. Ofwel verbetert dat na verloop van tijd als je de controls in de vingers hebt, ofwel zijn ze gewoon niet zo mijn ding.
Op dat vlak - we moeten het toegeven - is WoW nog altijd onovertroffen. De UI, de controls, ... Heb een beetje liefde-haatverhouding met dat kindje van Blizz. Technisch zo onzettend goed gemaakt, maar niet diep en afwisselend genoeg om er maandelijks voor te blijven betalen. En natuurlijk, veel te verslavend voor een werkende mens.
Lag wordt vooral veroorzaakt door botters maar in de latere gebieden (ijsvlakte, Taklamakan) heb je (ik iig) bijna geen last van lag.
en voor lag btw,kan je beter ff je hp ook op je scroll zetten
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Dit is gewoon lag, wat overigens van DH - HT traden erg lastig maakt tegenwoordig.Z1ppo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:51:
ja maar ookal heb je soms geen lag moet je indd twee keer klikken,dan kan je pas weg magoed,als je weet hoe het werkt dan let je daar niet echt meer op![]()
en voor lag btw,kan je beter ff je hp ook op je scroll zettenzodat je met lag je scroll knop af en toen in kan drukken,zo ga je ook niet zosnel dood met lag
Nee je physical balance is alleen afhankelijk van je level en str en je magical balance is alleen afhankelijk van je level en int.Anoniem: 199970 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 07:40:
[...]
hoe bereken je die Mag Balance dan?? dus als je een sos of som of sosun hebt heb je meer mag balance dan iemand die normale wapen heb?
Je magical balance kan je op de volgende manier berekenen BALint = INTtot / STATStot * 1.25
Waar STATStot = ((LEVEL-1)*5+40) , dit zijn alles str en int stats voor je level bij elkaar opgeteld.
Voor full int met sword/shield komt dit dus maximaal op:
STATStot = ((70-1)*5+40 = 385
INTtot = INTchar + INT gear = 356
INTchar = ((70-1)*4+40 = 296
INT gear = 5 * 12 = 60
BALint = 356/ 385*1.25 = 115.56 = 116%
Geloof dat er nog wel nauwkeurigere formules te vinden zijn op andere forums.
Shuttle st20g5
Anoniem: 184956
Onze guild "Patriots" is op weg om een lv 5 guild te worden.
Wij zoeken nog actieve lv 35+ NL of NL-talige spelers.
Interesse ? pm mij (ign: "blish") of onze GL "Schnissel"
neey klopt ik merk er ook niets van maar waarscheinlijk merk je het verschil wel tussen 50% en 104% maar jah das moeilijk te testen ene joymax zal het echt niet maken als het geen nut heeft hoor dat zou zonde zijn van het geldReconhell schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:12:
Umm ik merk helemaal geen verschil in damage bijv 95% tegenover 104%
De damage range is voor een wapen ook redelijk groot, je hebt kans dat je het verschil wel merkt als een wapen met goede attack rating, white hawk en een trigger scroll gebruikt. Als je al je damage zou middelen zou je ook een verschil moeten vinden.Reconhell schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:12:
Umm ik merk helemaal geen verschil in damage bijv 95% tegenover 104%
Dat kleine verschil in damage is trouwens ook de rede waarom een int hybrid het goed schijnt te doen. Relatief veel extra hp voor relatief weinig damage verlies.
Shuttle st20g5
Anoniem: 36835
beter speer... sword hybrid zuigtReconhell schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:
Ik zou denk een int hybrid sword+shield willenmaken. Hoe zou ik dit doen? 3 int 1 str? en dan armor dragen?
Anoniem: 161048
Probeer je mag balance zonder kleding oid op 85 % te houden, als je dan rond lvl 70 full gear heb met INT en STR dan heb je 70 % STR en 100 % mag. waardoor je meer HP hebt als een full int en dezelfde damage doetReconhell schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:
Ik zou denk een int hybrid sword+shield willenmaken. Hoe zou ik dit doen? 3 int 1 str? en dan armor dragen?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Voor dit spel hoef je inderdaad niet te betalen, dus je kan het gewoon proberen en kijken of je het leuk vindtBoy schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:58:
ik bekeek eens wat screenshots hier, maar lijkt erg veel op Lineage 2 (waar ik beta's voor heb gedaan, maar toen ik het gekocht had en speelde, speelde ik niet genoeg om de rest bij te kunnen benen). Dat spel moet je nu dus wel betalen en deze niet? Vraag me af waarom ik niet gewoon deze zou spelen...
[ Voor 0% gewijzigd door SOEFuture op 17-01-2007 21:43 . Reden: 't' vergeten ]
maar is dat 3 tot 1? of 5 tot 2? zeg maar wat.Anoniem: 161048 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:53:
[...]
Probeer je mag balance zonder kleding oid op 85 % te houden, als je dan rond lvl 70 full gear heb met INT en STR dan heb je 70 % STR en 100 % mag. waardoor je meer HP hebt als een full int en dezelfde damage doet
Anoniem: 205267
Het kan ook zijn dat Silkroad Online niet op Mozilla kan draaien.
Normaal gesproken doet de site het (en nu ook) uitstekend in firefox.Anoniem: 205267 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:04:
Klopt het dat de site van Silkroad offline is?
Het kan ook zijn dat Silkroad Online niet op Mozilla kan draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
@klb: volgens mij was silkroad er eerder, maar ik kan me vergissen
[ Voor 10% gewijzigd door hilgo op 18-01-2007 15:09 ]
nu weer serieus. is er enige info bekend over een nieuwe update bijv euro of islam, in de internation silkroad of korean silkroad.?
dude maak een pure gast anders zuig je hard!!!Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
naar mijn mening is hybrid alleen handig als je nuker ben om dat je minder hp heb, kent iemand een hrbrig glavie? (kun je exact uitlegggen wlke skills etc.) Kunnen we hier niet alle verschillende hybrid mogelijkheden (builds) posten. Want ik wil nieuwe charachter maken, en hrybrid kunnen ook 1 van de sterkste zijn. ( alleen geloof ik zelf niet zo in str hybrid, zkr ook omdat crits daar bepalen)
Anoniem: 145261
enigste goede hybrid voor pvp is eigk sword/shield int.Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
naar mijn mening is hybrid alleen handig als je nuker ben om dat je minder hp heb, kent iemand een hrbrig glavie? (kun je exact uitlegggen wlke skills etc.) Kunnen we hier niet alle verschillende hybrid mogelijkheden (builds) posten. Want ik wil nieuwe charachter maken, en hrybrid kunnen ook 1 van de sterkste zijn. ( alleen geloof ik zelf niet zo in str hybrid, zkr ook omdat crits daar bepalen)
als ik mensen boven mijn level tegenkom ongeacht hun build rape ik ze finaal
*hoop 57 te worden dan heeft hij full SOS gear
Ik las dit topic en wil graag nog wat meer info hebben over het spel dat jullie me misschien wel kunnen vertellen.
* Ik heb voor WoW lineage2 gespeeld en dit lijkt er qua graphics erg veel op. (bijna een copie) is de gameplay ook hetzelfde?
* hoe is de pvp in het spel?
* hoe zit het met de items die je voor echt geld kan kopen? is dit niet brak zodat mensen die betalen 100X sneller gaan en betere items hebben als de mensen die het niet doen?
* hoe is de community? veel kiddies of juist niet. veel harrassing etc?
De gameplay lijkt er op, maar Silkroad Online zit toch wel wat leuker in elkaar en heeft ook originele onderdelenTHE_CR0SS schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:20:
* Ik heb voor WoW lineage2 gespeeld en dit lijkt er qua graphics erg veel op. (bijna een copie) is de gameplay ook hetzelfde?
Er zijn twee verschillende soorten PVP in Silkroad.* hoe is de pvp in het spel?
- een van de twee noem je daadwerkelijk PVP. Vanaf lv10 kan je een cape om doen, waarmee je met elkaar kan vechten als de ander ook een cape om doet. Er gaat dan geen EXP van af, als je dood gaat en je ressurect jezelf op de plaats waar je dood bent gegaan.
- de andere soort heet het 'Triangular Conflict' waar je vanaf lv20, 3 verschillende rollen kan spelen.
- Traden (handelen). Vanaf de ene stad naar de andere goederen brengen en daarme winst maken.
- Thiefen (Overvallen). De trader overvallen als hij veel goederen met zich mee brengt (Er wordt bij traden gewerkt met * (stars). Als een trader weinig spullen mee heeft, heeft hij 1*. Dan kan de thief hem niet overvallen. Bij een multistar (2* of meer) kan de thief de trader overvallen. Daarna activeert hij een scroll en gaat hij naar Bandit Den (diefstad) waar hij zijn gestolen goederen kan verkopen.
- Hunten (Beveiligen). De beruchte hunter vermoordt de thiefs en beschermt een trader tijdens zijn reis. Soms wordt een hunter betaald voor zijn daad.
Hier heb je niet erg veel last van, alhoewel het wel leuk is als je een Gold Ticket gebruikt. (je levelt dan 2x zo snel dan normaal)* hoe zit het met de items die je voor echt geld kan kopen? is dit niet brak zodat mensen die betalen 100X sneller gaan en betere items hebben als de mensen die het niet doen?
De kids blijven meestal hangen bij de levels 20-30. Daar heb je bij de hogere levels dus geen last van.* hoe is de community? veel kiddies of juist niet. veel harrassing etc?
Hoe de community is ligt aan de server. Ik ben de server Alps gewend en ben best tevreden. Genoeg aardige helpvolle mensen.
Ik hoop je hiermee genoeg geinformeerd te hebben.
waar doel je op?Anoniem: 189236 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:21:
zijn er ook leuke macro's voor dit spel?
Anoniem: 189236
want een heleboel mensen maken gebruik van macro's
en ik wil wel graag weten hoe dat in z'n werk gaat
moet trouwens nu gaan eten
Je bedoelt bijv. een automatisch loginprogramma ofzo?Anoniem: 189236 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:33:
of ze er zijn
als dit erg op lineage2 lijkt zzitten deze hier niet in.
Nog 1 vraagje aan de ervaren spelers. is het nog leuk om nu te beginnen of is de wereld al zo ver gevorderd dat beginnen eigenlijk nutteloos is omdat je constant geganked wordt door hogere levels.
kun je als low level thiefs nog wel iets doen bijvoorbeeld of komen er dan hoge level hunters die je ff in elkaar slaan
In de oudere servers heb je weinig kans als low-lvl-thief, maar het is nog wel mogelijk. Je moet gewoon geluk hebben. Als je net lvl 20 bent geworden en dan gaat thiefen word je waarschijnlijk bij elke poort of ferry neergehaald. Ikzelf ben pas geen hunteren toen ik lvl 42 geworden was.THE_CR0SS schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:29:
nee denk dat hij de macro's die je bij WoW hebt. dit zijn dus bepaalde acties /simpele scripts.
als dit erg op lineage2 lijkt zzitten deze hier niet in.
Nog 1 vraagje aan de ervaren spelers. is het nog leuk om nu te beginnen of is de wereld al zo ver gevorderd dat beginnen eigenlijk nutteloos is omdat je constant geganked wordt door hogere levels.
kun je als low level thiefs nog wel iets doen bijvoorbeeld of komen er dan hoge level hunters die je ff in elkaar slaan
Als je nu op een net nieuwe server gaat spelen heb je ook "last" van hogere lvls, maar nu zijn het bv. de 4x ipv 7x. Dus je moet gewoon gaan spelen op de server waar de meeste bekenden zitten.
edit:
Wat je ook kan doen is een guild joinen en dan samen met de guild gaan thiefen.
Dan kan je bijvoorbeeld 2 hoge lvls van de guild meenemen. 1 als hunter en 1 als thief. De thief zorgt dan dat de hunters van je af blijven en de hunter kan andere thiefs killen zodat jij de loot kan pakken.
[ Voor 12% gewijzigd door SOEFuture op 20-01-2007 21:11 . Reden: toevoeging ]
hoe kan dat nou die zijn phy att...DeluxZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 16:51:
wat is bij jou hybrid ? Hoeveel heb je aan STR gegeven ? Ik ben nu lvl 42 pure int sword/shield (chainnuker ^^) en heb denk ik 4 of 5 puntjes naar str gedaan. En PURE INT kan ook PURE STR rapen hoor, op babel is iemand lvl 74 sword shield in union en die raped echt iedereenVooral met knockdown en chains
Die aanvallen doen met de imbue van een pure int meer damage dan een pure str ermee kan doen.
Ik ben een pure int spear, en ik gebruik soul en ghost spear best veel. Daarmee hit ik bijna hoger als de crit van een pure str. Dus, een pure int gebruikt knockdown + stabs = heel veel damage
SOEFuture schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:28:
[...]
Die aanvallen doen met de imbue van een pure int meer damage dan een pure str ermee kan doen.
Ik ben een pure int spear, en ik gebruik soul en ghost spear best veel. Daarmee hit ik bijna hoger als de crit van een pure str. Dus, een pure int gebruikt knockdown + stabs = heel veel damage
is dit elke zaterdag en hoelang duurt dit meestal?
Ja idd, de damage is erg hoog. Mijn Soul spear Truth doet bijan evenveel damage als een nuke. Als hij mijn tegenstander stunned, heb ik erg grote kans op overwinning.DeluxZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:34:
[...]
Als je ziet ik heb net die lvl 41 knock down gepakt en met pvp sla ik een lvl 49 achter elkaar neer en stab die dan ook
ERG lekker moet ik zeggen
Maar nukes blijven het meest damage doen. Die gebruik ik dan ook bij het lvlen.
De reguliere inspecties zijn (onze tijd) op dinsdagochtend en duren een uur of 3. Er kunnen echter af en toe "emergency inspections" zijn. Dat kan bijv. het geval zijn als er plotseling veel lagg op een server is. Ik heb echter vandaag op Alps geen inspectie gezien.THE_CR0SS schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:42:
ik heb het nu geinstalleerd om te testen maar krijg een melding dat de servers down zijn voor een update of inspection.
is dit elke zaterdag en hoelang duurt dit meestal?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 184956 op 21-01-2007 00:31 ]
op Alps?Anoniem: 184956 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 00:30:
[...]
De reguliere inspecties zijn (onze tijd) op dinsdagochtend en duren een uur of 3. Er kunnen echter af en toe "emergency inspections" zijn. Dat kan bijv. het geval zijn als er plotseling veel lagg op een server is. Ik heb echter vandaag op Alps geen inspectie gezien.
Wat is je IGN?
Macro's zijn zo'n beetje verboden. Ze denk dan dat je bot. Er zit zo'n gameguard bij en als je bijvoorbeeld autohotkey zou gebruiken dan zorgt gameguard dat disabled.Anoniem: 189236 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:33:
of ze er zijn
Een inlogscript maken heeft dan ook niet veel zin, maar voor bijvoorbeeld health en mana heb je een autopot systeem, die stel je in op bij 70% health en dan als ie eronder komt dan doet de computer er automatisch een health potion bij.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Over Islam en Europe is nog niks bekend, aankomende dinsdag zijn ze eerst bezig met security van de website. Als je op het forum kijkt zie je vaak vragen over de nieuwe updates. Ze hebben tijd te weinig bij JoyMax om echte nieuwe delen toe te voegen. Kijk maar naar Taklamakan dat heeft een half jaar geduurt. Zoals hierboven al staat staat er dat er een autopot is toegevoegd.
In KSRO zijn er wel macros beschikbaar om tussen de F1 - F4 toetsen te schakelen. Een paar filmpjes op YouTube laten dat zien. Hierdoor krijg je een snelle pvp. Als je dit spel gaat beginnen zal ik wachten tot woensdag dan is de security een beetje beter.
Verder enkele tips:
- Heb nooit de zelfde inlognaam als char name
- Lastig full lenght wachtwoord (dus niet qwerty ofzo)
- Nooit je id naam, of wachtwoord weggeven, zelfs niet aan je moeder
- Geen bug report sturen, blijkt een bug in te zitten
- Je zelf een beetje anoniem houden.
- Niet botten
- NIet hacken
- Niet scammen
- Have fun
Hybrids zijn naar mijn mening overrated. Als je toch per se een hybrid wilt zijn, wordt dan een 2:1 int spear nuker. 2:1 str glaiver is gewoonweg slecht, omdat je als str player toch vertrouwd op je crits en phy dmg. En dan heb je ook nog eens minder hp dan een pure str.Reconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
int spear is zo neer te krijgen, nog nooit een echt goeie int spear gezien eigenlijkAnoniem: 173535 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:36:
[...]
Hybrids zijn naar mijn mening overrated. Als je toch per se een hybrid wilt zijn, wordt dan een 2:1 int spear nuker. 2:1 str glaiver is gewoonweg slecht, omdat je als str player toch vertrouwd op je crits en phy dmg. En dan heb je ook nog eens minder hp dan een pure str.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 161048 op 21-01-2007 18:46 ]
ik geloof dat als je 100 % phy balance hebt , dat je crits even hoog zijn als 116 % phy balance, dus inpricipe zou je die 16 % naar je int kunnen stoppen ,maar ik weet het niet zekerReconhell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
btw wie is die 74 hybrid int in je union dan? en welke union zit je ?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 161048 op 21-01-2007 18:46 ]
Lol, ik kan je nu honderden filmpjes laten zien. Het beste voor een nuker (pure int) is spear en s/s te mixen. Voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=73-WbY4w0p4Anoniem: 161048 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:44:
[...]
int spear is zo neer te krijgen, nog nooit een echt goeie int spear gezien eigenlijk
Anoniem: 139061
die gast is lvl 77 mice he
maar das van de heaven guild en die zit vol botters
ik zit bij DutchElites
hehe alsof DE geen botters heeftAnoniem: 139061 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:17:
mooi voorbeeld dat je daar toont
ik zit bij DutchElitesen we hebbe ook heel effe in hun union gezeten maar daar zijn we snel uitgegaan om geen doelwit van murderers te worden...

De Heaven guild is inderdaad één van de meest gehaatte guild van Aege ja. Zijn we gelukkig snel uitgestapt.Anoniem: 139061 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:17:
mooi voorbeeld dat je daar toont
ik zit bij DutchElitesen we hebbe ook heel effe in hun union gezeten maar daar zijn we snel uitgegaan om geen doelwit van murderers te worden...
@kadooosh:
tsss, niet de DE beledigen jij
Het is niet een volledig gefarmde build en daarom heb ik ook niet heel veel skills. Ik heb vooral de belangrijke skills genomen om de SP kosten laag te houden.
Ik ben een pure int spear. Met een fire imbue. Bij het lvlen gebruik ik vooral de fire en lighting nuke en af en ghost spear. Mijn lvl is nu 46. Dit zijn mijn huidige skills.
Zo gaat hij worden:
Fire ~ 90
lighting ~ 87
heuksal ~ 63
Cold ~ 60
totale masterie: 300
Zie hier de volledige build met skills.
Ik heb Heuksal 63, voor de 3e ghost spear.
Cold heb ik op 60 voor de phy defence buff. Pas op lvl 60 geeft die buff een redelijke defence. Daarom heb ik cold niet lager.
Lighting heb ik op 87 gehouden zodat ik nog 3 masteries over heb voor heuksal.
Fire gemaxed omdat daar mijn imbue en de sterkste nuke bij zit.
Ik zit nu al een tijdje te denken om bicheon te nemen, maar dat is niet meer te doen. Want dan moet ik een hele masterie gaan weghalen wat me enorm veel SP verlies oplevert. Dus die optie laten we even achterwege.
Ik ben van plan om met een gap van 4 verder te lvlen. Dit moet toch wel te halen zijn?
Heeft iemand op/aanmerkingen over de build hierboven?
Supremage bot.Anoniem: 139061 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:44:
[...]
ik zou het niet weten de
er zijn er wel die GT gebruiken die lvlen dan ook wel snel
zoals supremage ferankor en stoeber
nee onze guild is gezellig en actief en natuurlijk zijn er soms mensen die botten maarja ach als zij dat willenAnoniem: 139061 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:44:
[...]
ik zou het niet weten de
er zijn er wel die GT gebruiken die lvlen dan ook wel snel
zoals supremage ferankor en stoeber
ik bot in ieder geval niet wil graag alles zelf doen
en pure int nuker ownen dik!
Nu lijkt het erop alsof je zegt dat er veel mensen botten in de DE, maar dat is helemaal niet het geval!stoeber schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:33:
[...]
nee onze guild is gezellig en actief en natuurlijk zijn er soms mensen die botten maarja ach als zij dat willen
Ben het wel met je eens dat pure int nukers ownen
Als dat waar is hebben we één botter

De rest van de DE bot in ieder geval niet. Dus ga niet de DE beledigen!
[ Voor 21% gewijzigd door SOEFuture op 22-01-2007 09:27 ]
De damage die een pure int spear doet is echt geweldig xD Ik ben alleen bang dat je in PVP later echt wat HP tekort komt.
De damage is inderdaad erg mooi om te zien! Op latere lvls moet je zorgen dat je veel strengt en hp op je equip hebt en daaarbij gewoon hp-scrolletje aan hebt staan. Dan maak je nog een redelijke kans met de juiste taktiek.saviour schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:51:
De damage die een pure int spear doet is echt geweldig xD Ik ben alleen bang dat je in PVP later echt wat HP tekort komt.
Sword + shield is wel veiliger, maar spear heeft zo'n hoge damage. Als je dat één keer ziet wil je niet meer terug naar dat zwakke zwaardje!
een pure int spear kan 1000 hp meer hebben als een sword/shieldSOEFuture schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:56:
[...]
De damage is inderdaad erg mooi om te zien! Op latere lvls moet je zorgen dat je veel strengt en hp op je equip hebt en daaarbij gewoon hp-scrolletje aan hebt staan. Dan maak je nog een redelijke kans met de juiste taktiek.
Sword + shield is wel veiliger, maar spear heeft zo'n hoge damage. Als je dat één keer ziet wil je niet meer terug naar dat zwakke zwaardje!
maar, ik leer heuksal ipv ice , zodat ik die 1000 hp ook extra heb
hij speelt nu alleen tegen full str, een nuker zal hij moeite mee hebben omdat als hij armor draagt en spear dat hij finaal tegen de grond gaat. Op Babel heb ik zelf een lvl 71 spear account maar sword/shield is dus wel beterAnoniem: 173535 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:03:
[...]
Lol, ik kan je nu honderden filmpjes laten zien. Het beste voor een nuker (pure int) is spear en s/s te mixen. Voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=73-WbY4w0p4
Anoniem: 161048 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:03:
[...]
een pure int spear kan 1000 meer hebben als een sword/shield
maar, ik leer ipv ice heuksal, zodat ik die 1000 hp ook extra heb
Hij draagt protector hoorAnoniem: 161048 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:05:
[...]
hij speelt nu alleen tegen full str, een nuker zal hij moeite mee hebben omdat als hij armor draagt en spear dat hij finaal tegen de grond gaat. Op Babel heb ik zelf een lvl 71 spear account maar sword/shield is dus wel beter
Voor pvp is sword en shield denk ik beter doordat je dan net die extra defence hebt om de aanvallen van een pure str te overleven
en welk skillz zou ik best kunnen gebruiken van sword/blade aanval?
alvast bedankt
Anoniem: 145261
Boeien , bot / niet bot . 90% van de hogere level spelers botten in dit spel . Simpelweg omdat het ZIEK is om zonder bot naar 80 , later 90 te levelen .
en weet iemand waar heaget heen is ? nadat deel6 is verschenen heeft hij niet meer gepost
nou ff over mijn but char dan
ik heb na uit rekenen 8 stat points bij str gedaan is dat heel erg of is dat geen probleem?
verder wil ik nog ff weten als ik nuker wil worden welke skills ik als low lvl moet gebruiken ? (nu dus) welke mij dan de meeste dmg geven
alvast bedankt =)

woot wat gruwlijk
en heb vandaag 91k exp gekregen dankzij isy echt tof ben lvl 53 en niet dood gegaan was als 4de bij isy xD
Welk wapen gebruik je? Als je een spear gebruikt zijn Soul spear en Ghost spear de 2 skills om te lvlen tot de nukes. Bij sword+shield zou ik het niet weten.clifdon schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:00:
zijn er hier nog mensen die op troy zitten? want ik hab pas gezecht dat ik over ging stappen naar alps maar ik denk niet dat dat een top idee is omdat ik daar geen geld heb![]()
en weet iemand waar heaget heen is ? nadat deel6 is verschenen heeft hij niet meer gepost![]()
nou ff over mijn but char danhij is al lvl 17 22%
met 3000+ sp en nog steeds een gap van 9
ik heb na uit rekenen 8 stat points bij str gedaan is dat heel erg of is dat geen probleem?
verder wil ik nog ff weten als ik nuker wil worden welke skills ik als low lvl moet gebruiken ? (nu dus) welke mij dan de meeste dmg geven
alvast bedankt =)
iemand mijn vraag ff beantwoordenAnoniem: 199970 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:06:
hey mensen ik ben lvl32 op eldorado, ik heb tot nu toe gebruik ik nog spear maar ben overwegen om over te gaan naar sword en shield (pure int) i.v.m veel lag een vaak dood. heeft iemand tips voor me en kill pure int mob veel slomer als spear?? en is de dmg veel heel groot tussen spear en sword??
alvast bedankt
Als pure int sword doe je minder damage, maar ga je ook minder snel dood. Dus t blijft een beetje gelijk kwa snelheid lvlen. De damage tussen spear en sword vind ik erg groot, maar dat is een persoonlijke mening. Je damage is namelijk erg hoog vergeleken met een pure str, of een pure int boog.Anoniem: 199970 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:06:
hey mensen ik ben lvl32 op eldorado, ik heb tot nu toe gebruik ik nog spear maar ben overwegen om over te gaan naar sword en shield (pure int) i.v.m veel lag een vaak dood. heeft iemand tips voor me en kill pure int mob veel slomer als spear?? en is de dmg veel heel groot tussen spear en sword??
alvast bedankt
Van de sword skills zou ik de chains, knock down series en flower bloomseries(dat je iemand raakt als hij op de grond ligt.) nemen.
Omfg Fock off! Tief een eind op, hier kan ik me zo boos over maken. Je maakt jezelf zo een botters guild. Ban die gasten uit je Guild. Botten = dom = illigaal = tegen de regels in. Fock off!stoeber schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:33:
[...]
nee onze guild is gezellig en actief en natuurlijk zijn er soms mensen die botten maarja ach als zij dat willen
En wat is botten , en om bijv de Guild van DE te joinen welk level moet je daarvoor hebben?
Je hóeft geen SP te sparen, maar je kúnt dit doen. In principe kun je op bijvoorbeeld level 16, 32 oid met een 9 gap spelen en op die manier veel sparen, maar je kunt ook continue met een 3 of 4 gap spelen. Je zou zelfs met een 0 gap kunnen spelen en later met potions je mastery verlagen om zo een 9 gap te maken...
en je zit helemaal niet i nde guild dus je weet er niks van en eigenlijk bot er maar eentje en dat is Supremage en dat is onze gm dus tja beetje moeilijk kicken en wil hem helemaal niet kicken vind hem hardstikke gezellig en doet veel voor de guild dus speek niet van die shit als je niet weet waar het over gaat
mijn IGN op Alps is: "blish", ik zit in de NL guild "Patriots". Ben op weg naar lv 50 met een full STR Glavie build
Zwak hoor, hierdoor ben ik dus gestopt met silkroad. Botters verprutsen deze game. Ik ben (bij lvl 60 bereikt te hebben) gestopt met sro.stoeber schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:57:
lol i kben co-leader van de DE en vind het een beetje dom dat je zo antwoord xzaz
en je zit helemaal niet i nde guild dus je weet er niks van en eigenlijk bot er maar eentje en dat is Supremage en dat is onze gm dus tja beetje moeilijk kicken en wil hem helemaal niet kicken vind hem hardstikke gezellig en doet veel voor de guild dus speek niet van die shit als je niet weet waar het over gaat
KLeine kiddys die lopen te botten omdat ze niet snel genoeg willen. Muhahahah kan je toevallig ook nog z'n ingame nick zeggen. Dan report ik hem ff bij JoyMax. O wacht hahaha, Supremage was het. Whoeps reportet. Als jullie hem niet kicken doet JoyMax het wel. Botten = illigaal = per ban. Staat in de regels klaar uit.
Oja, wacht " dus speek niet van die shit als je niet weet waar het over gaat":
Muahahaha, tuurlijk weet ik waarover het gaat. Jullie willen je leader niet kwijt omdat het een goede gozer is voor de guild. Maar 1 probleem hij bot. En botten is illigaal. Het probleem hier is is dat je hem wel kan kicken. Loop naar de Guild mannetje in de stad en stem op een andere leader. Wijs iemand aan die niet bot.
Maar ja, ik heb dus besloten om te stoppen. Gewoon omdat het niet klopt. Ben 4 uur (dat is het minst) aan het grinden en de botters lopen gewoon over je heen. Niks meer aan zo. Mensen worden gehackt, guild storage wordt leeggehaald. Veel gescam. Veel gelame. Noob requests enz enz.
Sorry voor de post, maar botten heb ik een schijt hekel aan. Vooral omdat het voor andere mensen in-game gewoon niet eerlijk is.saviour schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:11:
Zeg, kun jij je ook fatsoenlijk gedragen of niet?
[ Voor 33% gewijzigd door xzaz op 23-01-2007 09:28 ]
Je hebt helemaal gelijk, maak niet uit hoeveel tijd je erin steekt. Je wordt nooit beter als botters, vaak hebben deze ook sos/som/sosun drops als een gek omdat hun gewoon 24/7 grinden, en jijzelf niet.xzaz schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:18:
[...]
Zwak hoor, hierdoor ben ik dus gestopt met silkroad. Botters verprutsen deze game. Ik ben (bij lvl 60 bereikt te hebben) gestopt met sro.
KLeine kiddys die lopen te botten omdat ze niet snel genoeg willen. Muhahahah kan je toevallig ook nog z'n ingame nick zeggen. Dan report ik hem ff bij JoyMax. O wacht hahaha, Supremage was het. Whoeps reportet. Als jullie hem niet kicken doet JoyMax het wel. Botten = illigaal = per ban. Staat in de regels klaar uit.
Maar ja, ik heb dus besloten om te stoppen. Gewoon omdat het niet klopt. Ben 4 uur (dat is het minst) aan het grinden en de botters lopen gewoon over je heen. Niks meer aan zo. Mensen worden gehackt, guild storage wordt leeggehaald. Veel gescam. Veel gelame. Noob requests enz enz.
[...]
Sorry voor de post, maar botten heb ik een schijt hekel aan. Vooral omdat het voor andere mensen in-game gewoon niet eerlijk is.
Maar ik doe het niet om beter te worden, ik doe het om de gezelligheid
Ik vind de post hierboven erg kinderachtig overkomen.xzaz schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:18:
[...]
Zwak hoor, hierdoor ben ik dus gestopt met silkroad. Botters verprutsen deze game. Ik ben (bij lvl 60 bereikt te hebben) gestopt met sro.
Oja, wacht " dus speek niet van die shit als je niet weet waar het over gaat":
Muahahaha, tuurlijk weet ik waarover het gaat. Jullie willen je leader niet kwijt omdat het een goede gozer is voor de guild. Maar 1 probleem hij bot. En botten is illigaal. Het probleem hier is is dat je hem wel kan kicken. Loop naar de Guild mannetje in de stad en stem op een andere leader. Wijs iemand aan die niet bot.
[...]
Sorry voor de post, maar botten heb ik een schijt hekel aan. Vooral omdat het voor andere mensen in-game gewoon niet eerlijk is.
Ben het met je over eens dat botten het spel verneukt. Maar dat vind ik geen reden om zo te reageren. Je bent gestopt met silkroad, dus waarom zou je dan nog mensen gaan reporten? Je hebt er toch niks meer mee te maken. Dat je botten not-done vindt, is nu wel duidelijk. Vind ikzelf ook.
Supremage is trouwens al een paar weken offline. Waarschijnlijk stopt hij er zelfs mee. Stoeber bedoelt dat Supremage erg aardig is en veel organiseerd. Ook heeft hij de DE van een ondergang gered. Daardoor heeft hij best veel respect van mij.
Ik speel dit spel omdat het leuk is. Niet om beter of hoger te worden als iemand anders. Als ik het saai vind stop ik gewoon.
Als je de hacks en guild storage plunderaars zat bent, kan je toch ook een eigen guild beginnen met vrienden die je vertrouwd? Ook een goed password doet wonderen. Reclame en noob-requests moet je gewoon niet op letten.
Veel plezier met het spelen van andere spellen
edit:
Laten we nu maar stoppen met de discussie en gewoon weer gezellig on-topic gaan, voordat er een modje met een slotje langs komt
[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 23-01-2007 10:55 . Reden: toevoeging ]
Nee, lucky powder kan je niet gebruiken bij tabletten. Alleen bij elyxers.Erik1 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:39:
Hey nog een vraagje, lucky powder is dat ook te gebruiken met tablets? Dus als je een tablet heb daar voeg je elementen aan toe, dan krijg je een steen, die steen voeg je aan je wapen en kun je hierbij lucky powder toevoegen of kan dit alleen met een elixer? En hoe dan vorige keer lukte het iig niet => failure
Void Rondo + raw elements (bv monkey nail oid) => Elementen
Elementen + tablet => stone
Stone + item waarop je het effect wilt hebben => item met het effect
moet ik die 3 skillzz vol goien??SOEFuture schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:58:
[...]
Als pure int sword doe je minder damage, maar ga je ook minder snel dood. Dus t blijft een beetje gelijk kwa snelheid lvlen. De damage tussen spear en sword vind ik erg groot, maar dat is een persoonlijke mening. Je damage is namelijk erg hoog vergeleken met een pure str, of een pure int boog.
Van de sword skills zou ik de chains, knock down series en flower bloomseries(dat je iemand raakt als hij op de grond ligt.) nemen.
Anoniem: 36835
Waarom doen ze het? Omdat de grind in dit spel gewoon ziekelijk traag is. Joymax doet er toch geen zak aan.
Alsof jij niet gebot hebt, hypocriet mannetje.
Ohnee je gebruikte hem alleen voor autopot toen ofniet

En dit is geen bash dutchelites topic ofwel ?
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 23-01-2007 11:44 ]
Powerlevelen kan amper in dit spel. Je ziet ze wel eens lopen, maar daar trek ik me niet zoveel van aan. Vaak gaan ze tog heel vaak dood. Wat ik wel erg hinderlijk vind is als een hoog lvl bij lage mobs gaan powerlvlen. Dus bv een lvl 70 die een 2x lvled bij de bunwangs.Anoniem: 199970 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:07:
nu jullie tog over botten heb, wat vinden jullie van powerlevelen dan??
Je moet nu een code invullen voordat je je characters ziet.
[ Voor 6% gewijzigd door SOEFuture op 23-01-2007 12:14 ]
hij draagt protector!!!Anoniem: 161048 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:05:
[...]
hij speelt nu alleen tegen full str, een nuker zal hij moeite mee hebben omdat als hij armor draagt en spear dat hij finaal tegen de grond gaat. Op Babel heb ik zelf een lvl 71 spear account maar sword/shield is dus wel beter
Ja, dit is extra beveiligingSOEFuture schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:10:
[...]
Powerlevelen kan amper in dit spel. Je ziet ze wel eens lopen, maar daar trek ik me niet zoveel van aan. Vaak gaan ze tog heel vaak dood. Wat ik wel erg hinderlijk vind is als een hoog lvl bij lage mobs gaan powerlvlen. Dus bv een lvl 70 die een 2x lvled bij de bunwangs.
Je moet nu een code invullen voordat je je characters ziet.
ik vindt het TOP en ik hoop dat er minder botters zijn nu maar als je DC krijgt bij het inloggen is het niet zo fijnDeluxZ schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:04:
[...]
Ja, dit is extra beveiligingWel goed dat ze dit doen..waarschijnlijk gaat dit ten koste van een heleboel bots
Laten we het hopen
![]()
meschien moetten ze die code pas doen als je je char geselect hebt
Nadat het spel 3x vastgelopen was in het eerste uurtje spelen ben ik maar gestopt. Elke minuut tijdens het spelen zat ik maar te bedenken waarom ik dit zou doen ipv WoW waarmee ik gestopt ben.
Ok ik heb maar eventjes gespeeld maar ik merkte al dat de gameplay stukken slechter is als WoW dus ik ga denk ik over een paar weekjes WoW casual spelen ipv hardcore zoals ik eerst deed.