[MMORPG]Silkroad Online, deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.953 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:16:
[...]

cool ik speel daar ook ;)
weet ff mijn charname niet :s zal wel iets van clif_NL zijn maar dat moet ik ff checken
Ik blijf toch maar op Zeus spelen. :)
saviour schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:05:
Die bandit spawnrate is erg hoog, dus je kunt er snel grinden. Wanneer je daar dan met een 9 gap speelt, spaar je erg snel skillpoints. Vooral als je een level 16 sos boog hebt, want dat heb je een sterke aanval (sos) en je valt vanaf afstand aan.
Wat bedoel je met een 'gap' ?
clifdon schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:53:
[...]

jah das echt fijn dan ga je gewoon ff bij die bandits staan maar een pet is dan trouwens echt een must omdat hij dan ook nog ff spullen oppakt :p is echt fijn =)
Heb zelf ook een pet, werkt inderdaad super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net is m'n pet dood gegaan op level 18, terwijl ik last had van een gigantische lagstoot! :(
Is er een manier om deze terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het verschil tussen het level van je character en je mastery's. Dus als jij een boog gebruikt, level jij de pacheon mastery. Stel dat jij level 16 bent en pacheon staat op level 16, dan krijg jij 100% xp. Wanneer je pacheon op level 15 zou hebben, zou je 10% minder xp en 10% méér sxp krijgen. Wanneer het verschil 9 levels is, krijg je het maximum aantal sxp (dus naar een 10 gap of meer gaan heeft geen nut).

Het verschil wordt berekend tussen je char level en je hoogste mastery. Dus als jij 16 bent, fire 7 en pacheon 10, dan is je gap 6.
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 01:54:
Net is m'n pet dood gegaan op level 18, terwijl ik last had van een gigantische lagstoot! :(
Is er een manier om deze terug te halen?
Je wolf? Ga naar de stables en koop grass of life (groen flesje, kost 50K). Klik daar met rechts op en daarna met links op je wolf.

[ Voor 21% gewijzigd door saviour op 30-04-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Op de server Zeus is er iets mis met de instellingen van de server zelf..
1 gast van me guild was bij weasels levelen en vond 2x maal toe een L24 sos gear! WTF?!

En ik heb self een 2e char met 9 level gap.. 5 uur gespeelt en ik had alleen maar 2000 sp?
de sp gap werkt echt totaal niet op deze server.. echt fucking strange..

butt anyway... morgen Big bane list mensen ,, ik ben nieuwd of der nog mensen op komen die ik zelf persoonlijk ken..

owja over on natuurlijk gesproken..
thoseguys( punz zit er in ) zijn al level 60+ wtf dat kan dus echt nnooit..

[ Voor 18% gewijzigd door BrianV op 30-04-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
5 uur spelen, zonder GT staat wel gelijk aan 2000 SP. Dat heeft niets met de server te maken hoor. het ligt aan je level, build, gear, train plek enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
saviour schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:02:
5 uur spelen, zonder GT staat wel gelijk aan 2000 SP. Dat heeft niets met de server te maken hoor. het ligt aan je level, build, gear, train plek enz.
even voor de duidelijk heid..
Build bowmen L16 level gap9 > stronghold+ pet.
op andere servers zat ik alleen op 5000 sp met zelfde build en ect ect |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu ook aan het downloaden, hopen dat het een leuke mmorpg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:58:
ik ben nu ook aan het downloaden, hopen dat het een leuke mmorpg is
Zeker weten :) Het enige rotte van het spel is dat je lastig in de servers komt als het eenmaal middag is. (Denk ook aan Amerikaanse tijden)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hijs nu klaar, nu aan het updaten denk ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah server trafic..een intro filmpje zag er mooi uit maar verder kan ik nog niet oordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@ Desperadoz..

dat gaat helemaal goed komen zodra je het spel onder de knie heb..
40+ begin het leuk teworden met 5star trades. thiefs > traders < hunters..
guild wars ..
Die wij overings elke week minimaal 2x doen..
als je vragen heb kun je ze gerust stellen want er zitten hier zat mensen die je aardig lang dit speelen.. ( ik zelf 1jr )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) is er dan een guild ofzo waar ik in kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: kunnen jullie online komen? bij mij staan alle servers crowded dus kan niet conecten due server trafic..wat houd dat in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:01:
edit: kunnen jullie online komen? bij mij staan alle servers crowded dus kan niet conecten due server trafic..wat houd dat in? :)
Dat de servers overbelast zijn.

kan niet conecten due server trafic traffic > Cannot connect due server traffic = Kan niet verbinden door server verkeer (dataverkeer) ;)

[ Voor 21% gewijzigd door MensionXL op 30-04-2007 13:07 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha :P ik kan haast niet wachten om het te spelen...ik zit nu steeds proberen te connecten..ik ga ook spelen op aege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Aege.. dat kan ^_^...
je kan het best sóchtends connecte of savond na 11 uur..
( dit geld alleen voor het weekend )
door de weeks is het sochtends en savond rond half 10..
ze moeten dit inderdaad nog fixen en wat ik hoorde zijn ze bezig met het verdubbele capiciteit!
dit komt van de maakers van de website rev6.com ( dat zijn de mensen de GM"s hebben gehacked )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das mooi :) nou dan ga ik nu even naar de stad en vanavond maar weer proberen ! thanks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Geen Probleem (reden dat ik zoveel post op zo heerlijke dag zoals vandaag = ik ben aan het werk |:(.. krijg echter wel 200% _/-\o_ )

[ Voor 82% gewijzigd door BrianV op 30-04-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
BlackAss schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:56:
Geen Probleem (reden dat ik zoveel post op zo heerlijke dag zoals vandaag = ik ben aan het werk |:(.. krijg echter wel 200% _/-\o_ )
100% loon increase xD =P is niet echt fijn met dit weer om te werken maarjah als het goed verdient kun je weer silk kopen he xD.

maar ik kom er niet in hoor troy zit echt te vol :( als ik iets op mijn enter knop zet krijg ik na 10 mins pas een code :S

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
haha met het geld wat ik per uur nu verdien kan ik ook al 30 aan silk koopen >:)

nee ik heb nog silk zat op me account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW ik heb een spear lvl 45 +7 gekocht voor 17mil :D en ik deed er 2 keer een wapen elixer bij en nu is hij +9 :| :| :| :| ECHT vet nu glimt hij blauw :| :| :| weet iemand ongeveer hoeveel hij nu waard is? nogmaals lvl 45 spear + 9 :| :| :| :D :D :D

EDIT: sorry voor de overbodige hoeveelheid smileys, maar ik ben blij en verbaast dat het is gelukt 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Nizzle, geloof dat ie wel een paar miljoen meer waard is! :+
Heb nu de basisprincipes van het spel onder de knie, waarschijnlijk ga ik hierna toch wel op een drukke server spelen. Bedankt nog voor de tip, saviour. :) Heb 'm alleen nog niet kunnen uitproberen vandaag, druk druk druk! :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server nog steeds : server traffic...boring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer dan eens Zeus, dat is opzich wel redelijk te doen nu.
Hoefde zelfs geen een keer opnieuw het spel op te starten!
Is er trouwens een Nederlandse website o.i.d.over Silkroad Online?
Zonee, dan heb ik best interesse om een website te maken... :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:03:
WOW ik heb een spear lvl 45 +7 gekocht voor 17mil :D en ik deed er 2 keer een wapen elixer bij en nu is hij +9 :| :| :| :| ECHT vet nu glimt hij blauw :| :| :| weet iemand ongeveer hoeveel hij nu waard is? nogmaals lvl 45 spear + 9 :| :| :| :D :D :D

EDIT: sorry voor de overbodige hoeveelheid smileys, maar ik ben blij en verbaast dat het is gelukt 8)7
'THIS POST IS WORTHLESS WITHOUT PICS OF IT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, krijg nu de hele tijd een code die ik moet invoeren...
Inloggen doet 'ie vervolgens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik kan op geen enkele server komen omdat ze allemaal crowded zijn :( server traffic nog steeds. Nouja als je nooit kan inloggen is het spel niet de moeite waard. Meteen maar weer van mijn pc afgeknikkerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Jammer, want het is echt een super vet spel.
Tip, als je vanavond thuis bent, dan moet je eens proberen om in te loggen.
Meestal is het dan lekker rustig op de servers, zodat je snel kunt levelen en snel kunt inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke zal het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:06:
nou ik kan op geen enkele server komen omdat ze allemaal crowded zijn :( server traffic nog steeds. Nouja als je nooit kan inloggen is het spel niet de moeite waard. Meteen maar weer van mijn pc afgeknikkerd :)
Ja, want het vreet ruimte, die 1.3GB |:(
lol :? Waarom werk je jezelf tegen? :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik de verleiding toch niet kon weerstaan om het te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:17:
omdat ik de verleiding toch niet kon weerstaan om het te proberen :P
Zo bijzonder is uninstallen ook weer niet hoor :z

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
MensionXL schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:26:
[...]

Zo bijzonder is uninstallen ook weer niet hoor :z
maar ik weet neit of het bij SRO ook is maar soms loopt bij uninstallen het balkje wel is terug dat kan toch een flinke kick geven xD
maarjah ik wil ook spelen !!! ga nu maar inloggen en aan laten staan dan :s
EDIT: oneey natuurlijk niet morguh inspectie =v

[ Voor 5% gewijzigd door Clifdon op 30-04-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
zucht... |:(

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
LoL... Z1ppo...
moet je niet is wat gaan slaape ouwe ^_^...
ik ben benieuwe wie der op de ban lijst staat !!

Ze gaan vandaag alleen backup staat er vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:03:

bewijs plz... en ik wil gloei natuurlijk gewoon zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Volgens my Lult The_Nizzle echt zwaar want een +7 ga je echt niet riskeren om te furse naar +9..
beetje onzinnig verhaal van die kerel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

clifdon schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:39:
[...]

maar ik weet neit of het bij SRO ook is maar soms loopt bij uninstallen het balkje wel is terug dat kan toch een flinke kick geven xD
Whaha :*)

Ben net wakker, en de servers zitten alweer vol ;( Zucht... :/

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
ik vraag mij af waar de server inspectie zich vandaag verstopt heeft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
inspectie is niet verstopt ..der is alleen back up gemaakt..
ik vraag me af waar de big ban operation blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
saviour schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:42:
ik vraag mij af waar de server inspectie zich vandaag verstopt heeft. :?
ik ben net na de inspectie ingelogged =þ yippie =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ik kom on geacht het tijd stip er altijd in!!
laptop ernaast en hoppa 2 x tegelijk inloggen is meestal resultaat met in ,loggen..

je kan evt ook dubble client software gebruiken hiervoor _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door BrianV op 01-05-2007 11:42 . Reden: Extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ja lekker inloggen,pffff serieus net wakker,snel pc aan,want ik weet dat het moeilijk gaat worden later in te loggen,maja nu al crowed,en server inspectie was schijnbaar al wat vroeger afgelopen,jammer jammer,ben niet de enige die vrij heeft heb ik wel weer door :?

dan maar even middag + avond wolfenstein et spelen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Z1ppo

wolfenstein ET = oldskool!!
ik zit altijd op -=TF=- server ...

ik ben vanmiddag om half 2 klaar met werken..
ik weet zeker dat ik zometeen als thuis kom dat ik binnen `10min online ben !
even kijken of der nog spannende bans tevoorschijn komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
wolfenstein is altijd nog mooiste wat er is je hebt dan ook nog op volgers ma dam,nee bedankt kan je net zo goed css wel spelen,dat is zelfs nog beter,

nee,ik deed ET 2004/2005 veel,nu doe ik het waneer ik server niet in kan komen,en tja oldschool who cares?:P zijn nog heel veel mensen die het altijd nog steeds enorm veel spelen,dat blijkt wel uit de cijfers van xfire :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Mensen, er is gewoon helemaal geen server inspectie geweest. De backup wordt ook altijd gemaakt tijdens de inspectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ja is ok,zo maar goed ik noem het gewoon inspectie -server dinsdag morgen dicht- inspectie,zo ben ik gewoon gewent lol maar toch vond maar veel te kort,nu maak ik geen kans :) en ben ook niet zo gek dat ik meer dan uur of misschien wel meer door proberen (zoals somige doen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manne jullie hebben gelijk ik heb geen spear lvl 42 +9 :P haha vond het alleen wel lache om te kijken hoe gek jullie werden :P mijn excuses

Wat ik wel écht heb is een spear lvl 68+9, deze heb ik gekocht voor 200mil van een vriend. Hier kan ik dus wel foto's van posten:

http://img511.imageshack.us/my.php?image=9spearsd1vu8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
man ,luckey luckey ^^ bij ons op alps hebben we stuk of 5 met +9 wapens geloof ik,wat ik nog nooit +9 heb gezien is sword 8 d,bow 8d, en de rest wel :P maar 200 mil is wel erg cheap,als je naar gaat datje er voor kan vragen om een mooie 72 te kopen lol

alleen vraag ik me eigenlijk wel af,waarom mensen +5 of hoger moeten terwijl nog paar lvls zijn voordat je nieuwe wapen kan kopen,tell me why ? :9 of ik lvl misschien erg hard zodat ik die stelling niet heb

http://img230.imageshack.us/img230/9274/spearox2.jpg

ik heb hem al eerder gepost,maar hier leef ik momenteel mee tot de nieuwe cap komt :) nu dus nog een sword +7 en shield +5 ,sword 72 +7 kost toch wel gouw rond de 200 mil maar goed,powerlevel helpt u verder :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Z1ppo op 01-05-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vanplan misschien over nieuw te beginne, ik wil nu het perfecte ventje bouwe. Dus ik wil graag jullie meningen.

Ik ga full int spear dat staat vast maar nu heb ik nog wat vragen over de mastery's, Ik had zelf full fire met alleen de nodige skills en lightning "zo full mogelijk". En dan ice naar 50 voor die vette defence buff. Maar wat moet ik met heuksel doen?!

Ik wil graag ook wat rake klappen uit kunnen delen met me speartje, welke skills raden jullie mij daar voor aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ik doe dit meschien niet helemaal goed maar een maat van mij is gehacked door een stommigheidje.
je moet altyd nadenken voordat je iets doet maar jah.
ga dus nooit op deze site:
http://silkroadshop.ser***ame.com/
sterretjes zodat jullie niet perongeluk er op kunnen gaan als je daar namelijk inlogged ben je je account in een paar minuten kwijt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:56:
ik ben vanplan misschien over nieuw te beginne, ik wil nu het perfecte ventje bouwe. Dus ik wil graag jullie meningen.

Ik ga full int spear dat staat vast maar nu heb ik nog wat vragen over de mastery's, Ik had zelf full fire met alleen de nodige skills en lightning "zo full mogelijk". En dan ice naar 50 voor die vette defence buff. Maar wat moet ik met heuksel doen?!

Ik wil graag ook wat rake klappen uit kunnen delen met me speartje, welke skills raden jullie mij daar voor aan?
ja als jij geen combo wil doen,dan kan je best might guard toevoegen :) light helemaal full,en fire ook helemaal full (dus echt alle skils )

maar als je ice zo mooi vind etc (ik vind het personelijk sp vespilling ) maar goed,als je het goed wil doen , doe het dan maar zo http://bobtheveg.dyndns.o...ild_Applet/?profile=22636 ,kijk maar eens goed door ;) en hoop datje er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel inmiddels onder de naam X_Punani_X op Troy... Ben toch maar overgestapt naar m'n maat, zodat we mooi samen onze tijd kunnen verdoen aan dit verslavende spel! Omdat ik straks, net zoals The_Nizzle, rake klappen wil uitdelen, heb ik een goed wapen nodig. :)

De keuze is gevallen op de volgende twee...
Ze kosten respectievelijk 15 en 16 miljoen gold.

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/8748/bla1il4.png Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/6219/bla2dh3.png

Welke zou ik moeten kiezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:15:
Ik speel inmiddels onder de naam X_Punani_X op Troy... Ben toch maar overgestapt naar m'n maat, zodat we mooi samen onze tijd kunnen verdoen aan dit verslavende spel! Omdat ik straks, net zoals The_Nizzle, rake klappen wil uitdelen, heb ik een goed wapen nodig. :)

De keuze is gevallen op de volgende twee...
Ze kosten respectievelijk 15 en 16 miljoen gold.

Welke zou ik moeten kiezen? :)
naja wat ben je dan als ju full int bent moet je die spear hebben ben je full str neem dan glavie ;)
maar hoe kom je gelijk al aan zoveel geld dan :s dat is onbehoorlijk ik ben 4 chars verder en kan op lvl 24 nog niet eens een SOS spear kopen :s

maar ik ge je ingame spreken ;)dat weet ik wel ckkr mijn naam is clif_NL ik heb het nagekeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zoals ik al zei, heb een vriend die al op level 61 zit. Die heeft nogal veel geld, dus heb ik 'even' 20 miljoen van hem geleent. Ik liep net trouwens terug naar Jangan, bleek dat de beide stalls er niet meer stonden met de SOS wapens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
das balen,spear glavie vond ik personelijk beter uit zien kwa % :) en blues ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de volgende Spear gekocht voor 12,5 miljoen.
Misschien wat veel, maar hij klapt er toch lekker op!
Vooral in het Bandit Camp gaat ie als een tierelier, jammer dat ik er alleen zo vaak doodga (nuker).

Afbeeldingslocatie: http://img462.imageshack.us/img462/2222/nieuwhx5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nog steeds niet online komen...servers nog steeds crowded...ik zit om 7 uur sochtends achter de pc en crowded , ik ga 2 uur snachts naar bed..crowded :P beetje kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Hoe vaak heb je het geprobeerd? Op welke servers ? Ik kan op Zeus gewoon altijd inloggen binnen 5 á 10 min

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Aege, zit ook al weer prop vol. Vind je het gek dat ik lvl24 blijf 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
A The_Nizzle..

/Nerd dat wou je helemaal niet doen ;) je wou gewoon dat wij je geweldig vinden omdat je het heb..
btw ik vin het tot level 65+ geld verspilling voor sos/som/sosun weapon.
want je level echt tesnel..
ik level per week zeker 3 tot 5 levels per week..
dus vind het beetje onzinnig..
enigste waar onze guild uit geef is level 10 tot en met 24 sos/som bows for farming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
MensionXL schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:11:
Aege, zit ook al weer prop vol. Vind je het gek dat ik lvl24 blijf 8)7
kom op Zeus speelen dan ..
ik heb 2 guilds ;)

Dark_Legacy ( gemiddeld 40+ L4)

GoldDiggers ( Ronde de 20 L2 )

[ Voor 13% gewijzigd door BrianV op 02-05-2007 11:12 . Reden: Vergeten tevermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeee ik kon online komen op Zeus :P en dan kan ik weer niet lang onlne blijven..dmn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ik heet desper daaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels alweer level 17 (!)...
Dat levelen in het Bandit kamp gaat echt gruwelijk snel (binnen 10 minuten van 15 naar 16).
Ook heb ik m'n eerste hits met 3 nullen achter de 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Desperadoz ;) mooie server he..
Btw stuur dan een berichtje ( geen pm !)
naar
Eikeltje en of Hooker ..
waar ik in zit is geen nederlandse guild ..
die er echter zat op Zeus daar denk ik aan Amsterdam > Dutch_Knigts en many more..
echter zijn der 3 guilld die de server regeren > thoseguys. sparta en 0x33 doet ook het ook aardig
echter zit in de union met sparta dus we hebben geen vrees..
owja vermijd war's met Nightmare & Gods_Army..
het zijn safezonners ...
echter met deze was was het altijd 4 van ons tegen 8> 10 van hun ..

__________________________________________________________________________________

Ik heb een shield sosL42+3 block ratio 17.
is deze shield nou round de 15 m waard? want heb dat ding gekocht voor 7 ( LOL ) O-)

[ Voor 16% gewijzigd door BrianV op 02-05-2007 13:20 . Reden: aanvullende informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik ken een dude die ook in nederland woont, en wil mijn account kopen voor 1750 euro^^
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Vet Chill :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Reconhell schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:29:
Ik ken een dude die ook in nederland woont, en wil mijn account kopen voor 1750 euro^^
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Vet Chill :*)
Alweer zo opschepper.. |:(
with no proof , dont talk shit!
hoogste acc die verkocht is 300USD dus jouw prijs is ongeloof waardig..
en wat is der zo bijzonder aan jouw account?
want zelfs met alles sosun is je account nog geen 1750 waard :z

Gekke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
lol,iemand op andere forum heefd acount,80 met sosun meende ik en
+7 stuff,en hij zei dat die char wel 400 euro waard was,..maar wat ik hier nu hoor voorzoveel geld?? yeah right :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Z1ppo..

we hebben teveel cheapies hier denk je niet ^^.. ach
1750 is extreem veel..
dan moet je minstens in je char en stor 999,999,999 gold hebben en volledig sosun gear en alle sos weapons..
geen eene korean/ amerikaan legt er zoveel geld voor neer!

Soms he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Gewoon een nderlander hoor, en hij komt langs.
En ja ik heb zowat alles sosun, 5 pieces sosun garment, 750 mil gold , etc etc etc etc.
Is echt niet op scheppen, eerst zou ik 2000+ps2 en games krijgen , maar ik had mn sun spear verkocht voor 550 dollar, en nu dus 1750 euro :o

en hij is lv 78 trouwens

En kijk mij niet gek aan:P ik ben niet de gene de hem koopt, ik zou zelf ook niet 1750 eurotjes neerleggen. Hij koopt hem trouwens samen met een vriend. En ik mag af en toe in loggen op de acc om te pvpen. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Reconhell op 02-05-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hoe heb jij je sun spear verkocht? Via Ebay? Ik ben dan altijd bang voor chargeback, met bijvoorbeeld Moneybookers kan dat gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
western union :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
aha sick ;)

trouwens,tis voor eerst dat ik filmpje heb gezien over skils,wel de skils zelf plus screenshots maar nog nooit filmpje,..

een maat gaf me link van het filmpje zo wie geintreseerd is Klik hier

Enjoy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Reconhell schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:34:
Gewoon een nderlander hoor, en hij komt langs.
En ja ik heb zowat alles sosun, 5 pieces sosun garment, 750 mil gold , etc etc etc etc.
Is echt niet op scheppen, eerst zou ik 2000+ps2 en games krijgen , maar ik had mn sun spear verkocht voor 550 dollar, en nu dus 1750 euro :o

en hij is lv 78 trouwens

En kijk mij niet gek aan:P ik ben niet de gene de hem koopt, ik zou zelf ook niet 1750 eurotjes neerleggen. Hij koopt hem trouwens samen met een vriend. En ik mag af en toe in loggen op de acc om te pvpen. :D
en alsnog is je verhaal ongeloofwaardiger geworden dan het al was 8)7
dan willen wij screen shots hebben hiervan!
en als ik een account koop dan mag de "eigenaar hier echt niet mee speelen."
wat is ign dan ?
en willen natuurlijk pics van al dat lekkers wat je heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Z1ppo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:23:
aha sick ;)

trouwens,tis voor eerst dat ik filmpje heb gezien over skils,wel de skils zelf plus screenshots maar nog nooit filmpje,..

een maat gaf me link van het filmpje zo wie geintreseerd is Klik hier

Enjoy 8)
woot woot.. Ksro is vet gaver dan de europese omdat er ook meer jobs bij zitten..
btw wie heeft die hoofdbaas algezien in sro?
die groote vogel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
BlackAss schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:25:
[...]

wat is ign dan ?
idd hoe denk je er over je zou zo zijn pass kunnen changen als jij er nog op mag :s niemand koopt dat toch :S ?

EDIT:
@blackass ik heb hem nooit gezien :s

maare ik heb een spear gekocht SOS lvl 24 +2 voor 4.1 mil. meschien wat veel wat denken jullie ?
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/8800/spearlvl24ua5.jpg
zal ik er nog iets mee doen of zo laten ?

[ Voor 20% gewijzigd door Clifdon op 02-05-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ja ik heb ook wel filmpje gezien met die vogel,...

ennuhm dat betreft die spear clif,ik zou er nog wat blues op gooien de crit mag wel flink omhoog,probeer hem +3 te maken,gooi die phy % omhoog want nukes heb je nog niet echt nodig nu :)

welke blues er op te doen? str,int,durabilty ,blocking ratio ,die kan je het best zowie zo op doen :) en attack rating proberen 10%+ te maken en dan is je spear wel mooi dacht ik zo ;)

maar misschien denk ik wel te moeilijk,bij dit lvl is gewoon van belang omdat soort dingen gewoon best wel hoog te hebben,maar dit is mijn advies :)

[ Voor 15% gewijzigd door Z1ppo op 02-05-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:29:
ja ik heb ook wel filmpje gezien met die vogel,...

ennuhm dat betreft die spear clif,ik zou er nog wat blues op gooien de crit mag wel flink omhoog,probeer hem +3 te maken,gooi die phy % omhoog want nukes heb je nog niet echt nodig nu :)

welke blues er op te doen? str,int,durabilty ,blocking ratio ,die kan je het best zowie zo op doen :) en attack rating proberen 10%+ te maken en dan is je spear wel mooi dacht ik zo ;)

maar misschien denk ik wel te moeilijk,bij dit lvl is gewoon van belang omdat soort dingen gewoon best wel hoog te hebben,maar dit is mijn advies :)
oenk daar moet ik even van slikken ik wist niet dat ie zo gaar was :s want eigenlijk zit bijna al mijn geld er al in :P maar jah is kijken waar ik wat geld kan regelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ik wil wel is die vogel zien (god van sro)

in een filmpje worden die gasten echt zwaar gewopt
__________________________________________________________________________________

Iemand nog een leuk verhaaltje?
verveel me dood op me werk ...
heb best een zwaare kater !..

[ Voor 48% gewijzigd door BrianV op 03-05-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
BlackAss schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:25:
[...]

wat is ign dan ?
Het is een vriend van me die het koopt dus, niet een random iemand.
Ik upload vanaaf wel mn pics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Reconhell schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Het is een vriend van me die het koopt dus, niet een random iemand.
Ik upload vanaaf wel mn pics. :)
je verhaal wordt steeds mooier |:(

denet was het nog iemand in nederland..
en je verkoopt toch niet een acc aan een vriend van je?
als me maat me acc wil zeg ik .. nee of ja best ..
en zeker niet voor 1750 euro dat is afzetterij denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
dat zei ik ja inderdaad, internet vriend die in nederland woont. Ken hem niet zo geod dat ik hem acount gratis geef, ja daag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar voor 1750 euro? :P ben je wel helemaal lekker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:56:
Dat hoef je niet eens tevragen
dit is gewoon een retard :X

Btw waar blijven die pics dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:56:
€1750,- voor een account hoe heb ie't dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Hallo, waarom zeggen mensen dat ik niet lekker ben lol. IK ben niet degene die het koopt.
Die pics heb ik thuis, zit nu op mn werk, dus. |:( Jullie hoeven mij niet te geloven maar het was 100% serieus bedoeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen die screenshots dan nog wel, dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop het is wel vet account maar om daar nu zo'n bedrag voor neer te tellen.
kan je beter een wii een ps3 en een xbox360 voor kopen en met nog wat spellen er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, ik heb nu een full int nuker lvl 39 char. Ik heb wat op youtube.como zitte kijken en nu zag ik dat je met de heuksel skills ook aardig wat damage kunt doen. Maar ik zou echt niet weten welke skils ik hervan moet upgrade? iemand tips? (SP is geen enkel probleem ik speel al een heletijd met gap9) alsvast bedankt

@blackass
A The_Nizzle..

/Nerd dat wou je helemaal niet doen je wou gewoon dat wij je geweldig vinden omdat je het heb..
enigste waar onze guild uit geef is level 10 tot en met 24 sos/som bows for farming
wat lul je nou? :P ik heb niet eens sos som of sosun??? 8)7 Ik heb alleen een lvl 68 +9 spear zoals je op het plaatje kunt zien?! Op een andere char dan deze natuurlijk maar dat is hopenlijk duidelijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis maar waar iemand zijn geld voor wil uitgeven :O 1750 euro aan een account zou wel het laatste zijn wat ik in gedachten had. Kan me niet voorstellen dat iemand zo gek is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@The_N1zzle..

alsje een 68+9 spear heb dan weet je tyoch welke heuksel skills moet je hebben?

en dat nerd was niet aan jouw gericht maar over onze super account van 1750 euro.

maar dit was niet echt aan jouw gericht maarjah.. quote en lezen is erg moeilijk

me excuses voor me gedrag mensen..
gister beetje laat gemaakt +bier.. ( veel bier)..
zoveel dat ik zelf +3 werdt :9

[ Voor 20% gewijzigd door BrianV op 03-05-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
De sfeer wordt met de dag beter in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@blackass
alsje een 68+9 spear heb dan weet je tyoch welke heuksel skills moet je hebben?
Wat betreft dat ik moet weten welke heuksel skils het beste zijn omdat ik een spear 68+9 heb gehad?! Dat slaat nergens op, ten eerste was die account full int-magic dus geen heuksel skills. En ten 2de als ik het wist zou ik het niet vragen he 8)7

En nee je hebt gelijk lijkt ook helemaal niet aan mij gericht 8)7 bekijk je bericht nog eens goed 8)7 hier onder in de quote:
A The_Nizzle..

/Nerd dat wou je helemaal niet doen je wou gewoon dat wij je geweldig vinden omdat je het heb..
Maar laat maar, zullen we het vanaf nu gewoon over SRO hebben? en niet meer zo kinderachtig doen? :)

Btw je wilde die vogel toch zien? hij heet roc en zit in lvl 100 en zo ziet hij eruit:
http://www.youtube.com/watch?v=6o197Wz6B5Y

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
jup jup die vogel is echt gaaf..
nu nog in game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
http://rapidshare.com/files/29313964/SRO.zip.html

Hier mijn screens van mijn stuff :) zoals beloofd. Ga nu maar weer eens verder met zelda op de wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impressive, Reconhell. Toch geloof ik niet dat iemand een account koopt voor 1750, en al helemaal niet als dat een vriend van je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
clifdon schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:08:
[...]

oenk daar moet ik even van slikken ik wist niet dat ie zo gaar was :s want eigenlijk zit bijna al mijn geld er al in :P maar jah is kijken waar ik wat geld kan regelen :p
mja balen he,ach je kunt er ook niks aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stap je eigenlijk uit een guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:25:
Impressive, Reconhell. Toch geloof ik niet dat iemand een account koopt voor 1750, en al helemaal niet als dat een vriend van je is.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:56:
Hoe stap je eigenlijk uit een guild?
Met quotes als deze weet ik dus wel dat je niet veel van het spel weet ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste