Ik ga komende week een klein tournooitje organiseren en ik heb ondertussen al zo'n 30 tal inschrijvingen. Ik heb een (dedicated linux) server met aseco en een lokale mysql database. Alles werkt erg lekker, maar ik ben op zoek hoe ik mensen op de server kan toelaten op basis van hun login. Zodat ik in een of ander bestandje alle login's kan zetten en dan een passwoord op de server zodat alleen mensen met een 'juiste' login erop komen

.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit zou kunnen bereiken ? Ik heb al een tijdje doorgebracht in de aseco_rasp folder en daar wat xml/php files zitten doorzoeken, maar ik kon niet direct iets vinden. Ook google en het officiele tm-forum hebben niets opgeleverd. Dit is echter mogelijk omdat ik al twee servers heb bezocht waarbij op basis van je login je toegelaten werd (of niet).
Anders wordt het wel erg lastig om te zorgen dat er geen 'verkeerde' spelers op de server komen, aangezien het passwoord op een publiek deel van een forum komt. Ook wil ik tijdens de finale niet meer mensen dan de finalisten toelaten om lagg te voorkomen (mijn upload is niet oneindig

). Hopelijk kan iemand me verderhelpen

.
Nu ik weer een 6tal weken bezig ben met trackmania begint het allemaal weer erg lekker te gaan en ik heb er meer plezier in dan ooit. De leuke clan waar ik inzit draagt natuurlijk een deel bij

. Hopelijk komt trackmania forever snel en gaat die de tekortkomingen van tmn oplossen. Wat een heerlijk spel toch

.
Doen er mensen mee aan de clanbase opencup ? Ik heb me ingeschreven voor zowel de 1v1 als de 2v2 met niveau 5, geen idee of ik daar een correcte schatting heb gemaakt

. Het mappack is ook al vrijgegeven, maar ik vind het persoonlijk geen echt leuke of goede tracks. Geef mij dan maar véél liever het laatste ESWC mappack.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar de de golden medailles zijn meestal wel erg simpel te halen

. Heb het afgelopen half uur even voor de fun alle pro tracks nadeo gereden, ik meen me te herinneren dat ik daar vroeger toch net wel wat meer moeite/tijd heb in moeten steken

.
[
Voor 34% gewijzigd door
DeadLock op 13-03-2008 08:01
]