Jazzper schreef op maandag 21 april 2008 @ 01:00:
Je drukt op o (van oscar) en ze zijn weg

je kan het ook tunen dat bv alleen de namen weg zijn.
ik speel het pas sinds vanavond maar omg hadden jullie dit niet eerder kunnen zeggen? Wat een gruwelijk spel zeg! 216e in utrecht and counting haha.
Ik speel het al sinds mei 2004 of zo (voorgaande versies dus) misschien nog zelfs iets vroeger, want voor zover ik kan zien is mei 2004 de release van trackmania, en ik dacht toen al een demo te hebben gespeeld.
Heb zopas trackmania original en sunrise extreme nog gekocht (voor de collectie, en nog wel eens leuk om te doen) Enige die ik nu nog moet is united (forever).
Twijfel alleen nog een beetje, united is voor een 10 tal euro te krijgen, en united forever kost nog steeds 29 euro. Terwijl het patchen van united naar forever gratis is. Maar ja, met united heb je niet het laatste nieuwe doosje en moet je achteraf nog (onelegant) patchen (en die patch bijhouden op de pc)
Anyway, schitterend spel ja, en met elke iteratie wordt het beter. Nieuwe features worden ingebouwd (gestaag, nooit overdreven. Evolutie eerder dan revolutie) Gemakkelijkere interface, meer mogelijkheden, nieuwe tracks, nieuw soort bouwblokken, toevoegen van favoriete servers, meerdere logins per game...
Ik heb met deze game al veel meer plezier gehad (en vééél meer uren in gestoken) dan in de blockbusters uit de gameverkoop. (en ik koop wel af en toe een game). Dat geeft te denken. Trackmania en ET, al veel gespeeld en beide gratis.
Een eenvoudig concept met veel user generated content is ALTIJD een winner. Voeg daaraan toe dat het ook op de mindere pc draait, en jantje en pietje zijn ook tevreden. Ideaal allemaal
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 21-04-2008 01:11
]