[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 54.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Jaap-Jan schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:04:
Die 55 duizend is je world ranking, oftewel je bent 55 duizend zoveelste van de wereld.
Yeah right! :D
Door een dikke 2 uur on-line spelen zeker. Ik zal het wel verkeerd gezien hebben, het zal wel 550 duizendzoveel zijn.
Ik zal dit topic echt goed napluizen, want dit soort info behoor ik eigenlijk zelf te vinden. Maar toch bedankt voor de opheldering! d:)b

Vanavond weer verder! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Klopt het dat er in deze versie nu eindelijk ook custom models geimporteerd kunnen worden?

zie http://www.trackmania-carpark.com/

edit:
dit lees ik op het forum:
For the car models, even TMU cars are compatible with TMN-F. Put the models in "My Documents/TrackMania(or whatever's the name)/Skins/Vehicles/CarCommon/" it should do the trick.

[ Voor 45% gewijzigd door DenniZ op 17-04-2008 11:57 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Ik vind de menu's ook niks, mooier maar minder makkelijk. Gisteren wilde ik meteen ff online een servertje zoeken, maar moest ff zoeken hoe dat nu zat. Kun je gewoon alle servers in eigenlijk? Of moet je voor sommige een bepaalt aantal punten hebben?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

ik vind de menu's juist wel goed werken, is gewoon een kwestie van wennen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mach2 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:03:
Ik vind de menu's ook niks, mooier maar minder makkelijk. Gisteren wilde ik meteen ff online een servertje zoeken, maar moest ff zoeken hoe dat nu zat. Kun je gewoon alle servers in eigenlijk? Of moet je voor sommige een bepaalt aantal punten hebben?
Er komen wel servers met een puntenminimum, maar die zijn er voorlopig nog niet. Die moeten vervolgens ook aangemaakt worden met een bepaald aantal coppers als onderpand, zodoende kan Nadeo een oogje in het zeil houden om boosten te voorkomen.

Zie ook: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=6&t=13483
Daarin legt Florent het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die rechthoekige trackwanden soms heeel erg irritant. Vooral ook omdat je soms een soort droste effect idee krijgt, en de weg kwijtraakt (dat verhelp je wel met trackkennis, maar goed, de eerste keer is zo'n track niet leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een zeer vermakelijk spel! Ik heb alleen een klein probleempje; m'n rankings worden niet geupdate. Bij een huisgenoot van me zijn er zo'n 100 spelers in groningen, bij mij maar 4 (en ik ben #1 :D). Internet werkt gewoon, en alle update opties heb ik ingeschakeld. Heeft iemand een idee?

offtopic:
Als een modje liever heeft dat ik een topic aanmaak is dat ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:16:
[...]

Mijn specs:
Vista x64 Ultimate
AMD 5600+
HD 3870
4GB DDR2-800

Mijn settings:
Geen AA, 2x AF, PC2 shaders, verder high. Draait prima. Heb ik ook nog de 8.3 drivers zonder hotfix!
Dude... :) Hier een 7600GT en ik draai zonder problemen 4xAA en 8xAF. Spel is echt niet zo zwaar hoor

edit: windows XP. ETQW draait ongeveer medium 'goed genoeg' (40-60fps)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:57:
[...]

Dude... :) Hier een 7600GT en ik draai zonder problemen 4xAA en 8xAF. Spel is echt niet zo zwaar hoor
Ik draaide daar ook wel prima mee, maar op bepaalde banen kreeg ik toch wat last. Verder Ook Vista x64? Voor ETQW had ik maar 60 FPS Low, Linux haal ik 100FPS HIGH met ETQW. Iets zegt me dat het niet helemaal lekker loopt... Zal straks wel weer ff racen met de Catalyst 8.4. Kan zijn dat die 8.3 Hotfix die daar ook inzit veel goeds doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertonics
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 20:38
Waar kun je instellen dat je wil spelen met een gamepad? ik kan dit nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

Wel een narigheid alom als ik op een server inlog met meer dan 40 spelers.. Dan heb ik ongelooflijk veel last van lags.. Ben alleen al aan laden dan 2 min kwijt -_- Terwijl op de wat kleinere servers het laden zo goed als nihiel is. Heb nu maar alles op low moeten zetten om op de grote nadeo servers zonder lag te kunnen rijden :(
Vanavond maar eens in Ati Control Center wat gaan spelen met Adaptive AA.. schijnt ook een stuk te schelen.
ati x800 pro 256mb
3.0Ghz geheugen
1.5 GB RAM
Windows XP

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inloggen op servers met veel spelers meer dan 100 gaat erg traag ja, vooral op die van Nadeo. Een doorsnee map laadt bij mij binnen de 10 seconden en bij Nadeo servers soms wel 30 seconden of meer. Nu wil ik daar best op wachten maar het probleem is dat een ronde meteen al begint, dat is best irritant als het om die formule 1 mode (weet de goede naam zo ff niet) gaat.

Als de tijd op is mogen ze van mij wel de auto's uit laten rijden zoals bij de vorige nations, nu is het ineens BAM scherm weg en overzicht van de baan, denk je ook even van wtf wat is er mis.

Wat ik ook mis is dat de rankinglijst ingame niet meer automatisch naar de speler zijn plaats gaat als ie bijvorbeeld op plaats 50 staat (ik zeg maar wat), moet je helemaal zoeken.

Ook het scrollen in de lijsten werkt niet op sommige momenten als de race voorbij is.

En de hickups die je soms hebt bij een totaal overzicht van de stadium (stel je in dat je max. 4 tegenstanders wilt zien, krijg je ze alle (200 ofzo :P ) te zien bij een overzicht).

Maar goed over het algemeen maar kleine irritaties, de update zelf is verder fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Offline zijn er echt wel een paar hele goede tracks om te oefenen met driften bijvoorbeeld :D
D01 is er zo eentje, in tegenstelling tot D05, die vind ik echt moeilijk :P
Zo zijn er nog wel meer :)

Nu eerst maar eens op alle tracks gold halen, daarna gold met zo'n groen randje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt tof dat je makkelijk met o je tegenstanders uit kunt zetten, en alvi, vergeleken met Nations is dit spel behoorlijk zwaar.
Ik draai het op 4xAA en AF, 1280x1024 PC3 High shaders, en haal 45fps.
Bij nations alles op max en nog in de test een framerate van rond de 290.
En alleen de standaard effecten aan, bij Nations had ik er een paar uitgezet van die vage blur en schaduw in de pilaren troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Spijtig dat het niet play anywhere is... Ik log op men desktop en laptop in met zelfde account (geen nieuwe account aangemaakt voor desktop) en al men unlocks zijn weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Dat komt waarschijnlijk omdat de scores niet op beide systemen staat. Kopieer de scores vanuit C:\Users\<Account>\Documents\TrackMania\Scores van het ene systeem naar het andere en je bent klaar.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
L E T . O P
Last van een BSOD, niet ladende geluiden of heel scheef geluid? EAX is ook hier de boosdoener. Ik heb een Audigy 4 met de laatste drivers, en TMN deed het prima. TMNF laat m'n PC hangen, BSOD'en, rebooten, scheve geluiden uitspugen en geluiden niet laden.

Erg jammer, maar EAX staat nu dus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
TheZeroorez schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:18:
L E T . O P
Last van een BSOD, niet ladende geluiden of heel scheef geluid? EAX is ook hier de boosdoener. Ik heb een Audigy 4 met de laatste drivers, en TMN deed het prima. TMNF laat m'n PC hangen, BSOD'en, rebooten, scheve geluiden uitspugen en geluiden niet laden.

Erg jammer, maar EAX staat nu dus uit.
Het hele geluidssysteem is herschreven, ze maken nu gebruik van de OpenAL library.
Dit heeft ook tot gevolg dat het geluid op Linux niet of niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 17:43

Twazerty

AVCHDCoder developer

te vroeg gejuicht. Geluidsproblemen zijn opgelost door doppler uit te zetten. Maar nu loopt het spel na een restart opeens weer slecht. Door een checkpoint rijden op op TAB drukken levert een hangend beeld op. Even later gaat hij dan weer verder. Voor de restart liep het wel vloeiend. Iemand enig idee?

Edit: geluidsprobleem is ook weer terug. Dan maar EAX uitschakelen.
Edit 2: EAX uitschakelen help opeens ook niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Twazerty op 18-04-2008 00:24 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-09 11:59
Twazerty schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:06:
wat draaid Trackmania nations forever slecht zeg. Met een HD3870 op medium. Draait het niet goed. Spel gebruikt 1,3 GB intern geheugen ! Ook allemaal witte dingetjes door het beeld heen. Geluid hapert. Draai vista 64 bit.
Die witte dingetjes heb ik zelf ook, ben er intussen ook achter wat het zijn. Blijkbaar zit er ergens iets fout met belichting in de game aangezien je daar enkel last van heb als je een baan in de zon hebt. Let er maar es op, die dingetjes draaien mee als je bochten maakt. En banen die in de avond racen hebben er geen last van. Ook 3870 hier btw, draait toch gewoon op high.

Iemand een idee om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 17:43

Twazerty

AVCHDCoder developer

Cubefanatic schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 04:40:
[...]

Die witte dingetjes heb ik zelf ook, ben er intussen ook achter wat het zijn. Blijkbaar zit er ergens iets fout met belichting in de game aangezien je daar enkel last van heb als je een baan in de zon hebt. Let er maar es op, die dingetjes draaien mee als je bochten maakt. En banen die in de avond racen hebben er geen last van. Ook 3870 hier btw, draait toch gewoon op high.

Iemand een idee om dit op te lossen?
Bij mij lag het ergens anders aan. Mijn hdmi switch kreeg niet genoeg stroom daardoor kreeg ik de witte dingetjes.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Gister ook maar gedownload. Dit is volgen mij gewoon TMU met alleen de staduim envorniment. Niet dat dat slecht is, in tegendeel.

Nu zit ik alleen nog met het volgende:
Is een air brake doen om met de zelfde hoek als het wegdek te landen nu beter dan gewoon stuiteren? Of toch niet.
Als je een airbrake doet rem je iets af, maar omdat je niet stuitert kun je meteen weer weg rijden. Is het sneller om gewoon te stuiteren of toch die airbrake te doen.

Zal kijken of ik vanmiddag even een test baan kan maken om dit te testen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Dat verschilt. ;) Meestal gebruik ik wel airbrake, omdat je daar toch wel wat voordeel uithaalt. Bij fullspeed banen moet je daarentegen bijna nooit de rem gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik heb het spel nu ook trackmania nations forever en ik vind het persoon lijk een grote verbetering tegenover trackmania nations.
Het spel draait ook beter. Kan gewoon op 1024 x 768 spelen met details medium met mijn 2200+ athlon, ati radeon 9700pro videokaart en 2 gig werkgeheugen. Draait veel beter dan trackmania nations.

Dit ga ik weer veel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 11:25
Borgoth schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:07:
Gister ook maar gedownload. Dit is volgen mij gewoon TMU met alleen de staduim envorniment. Niet dat dat slecht is, in tegendeel.

Nu zit ik alleen nog met het volgende:
Is een air brake doen om met de zelfde hoek als het wegdek te landen nu beter dan gewoon stuiteren? Of toch niet.
Als je een airbrake doet rem je iets af, maar omdat je niet stuitert kun je meteen weer weg rijden. Is het sneller om gewoon te stuiteren of toch die airbrake te doen.

Zal kijken of ik vanmiddag even een test baan kan maken om dit te testen.
Als je na die jump meteen een bocht hebt, is een airbreak meestal het makkelijkste. Ook zal je dan niet driftend door de bocht gaan (wat je je snelheid kost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Heb gister met Ati Control Center alle instellingen handmatig ingsteld.. En ik moet zeggen dat ik online nu veel minder lag heb en sneller laadt.. Hoe het komt, geen id xD
Ben alweer lekker aan t ranken zit nu rond de 10k en heb al aardig wat gold medals in de solo mode gezet xD

Ben weer opnieuw verslaafd geraakt ^^

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, die servers met massa's spelers op zijn niet leuk.

Ik weet dat het voor jezelf niet uitmaakt als de rest lagt (dus stilstaande, niet zichtbare of 'haperende' wagentjes) want je rijdt elk apart en je doet je ding op de track. Maar leuk is het toch niet.

Zelf ondervind ik geen nadeel van andere spelers die laggen (kan toch ook niet? Er is geen interactie, dus je rijdt als het ware een singleplayer 'met andere spelers'. Zolang je je eigen tijd maar kan uploaden naar de server is er geen probleem)

Maar toch speel ik liever op minder bevolkte servers waar alle spelers wel vlotjes rondrijden. Anders kan ik net zo goed single player gaan spelen. Als de rest vlot zichtbaar rondrijdt heb je tenminste een mikpunt, of nog het beetje een gevoel van ook te racen met de auto's die het dichts bij je rondrijden.

Of meerdere wagens na elkaar inhalen, enz... Dus geen 60+ player servers voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de official Nadeo servers heb ik geen last van lag, zie de andere spelers altijd normaal rijden (een enkeling uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Just_I schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:04:
Dat komt waarschijnlijk omdat de scores niet op beide systemen staat. Kopieer de scores vanuit C:\Users\<Account>\Documents\TrackMania\Scores van het ene systeem naar het andere en je bent klaar.
werkt, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:39:
Pff, die servers met massa's spelers op zijn niet leuk.

Ik weet dat het voor jezelf niet uitmaakt als de rest lagt (dus stilstaande, niet zichtbare of 'haperende' wagentjes) want je rijdt elk apart en je doet je ding op de track. Maar leuk is het toch niet.

Zelf ondervind ik geen nadeel van andere spelers die laggen (kan toch ook niet? Er is geen interactie, dus je rijdt als het ware een singleplayer 'met andere spelers'. Zolang je je eigen tijd maar kan uploaden naar de server is er geen probleem)

Maar toch speel ik liever op minder bevolkte servers waar alle spelers wel vlotjes rondrijden. Anders kan ik net zo goed single player gaan spelen. Als de rest vlot zichtbaar rondrijdt heb je tenminste een mikpunt, of nog het beetje een gevoel van ook te racen met de auto's die het dichts bij je rondrijden.

Of meerdere wagens na elkaar inhalen, enz... Dus geen 60+ player servers voor mij :)
Heb zelf altijd alle tegenstanders uitstaan.. Kom eigenlijk door de grotere techtoernooien waarin je teamrounds speelt.. Dan is het af en toe lastig te zien hoe je de bocht insnijdt, omdat er 8 man met ongeveer dezelfde lijn rijdt. Sindsdien rijdt ik met alle tegenstanders uitgeschakeld (hex edit in TMN, O in TMNF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:47:
Op de official Nadeo servers heb ik geen last van lag, zie de andere spelers altijd normaal rijden (een enkeling uitgezonderd).
Hier ook hoor, heb regelmatig op servers gezeten met wel 200+ mensen draaide altijd super.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss stomme vraag, maar ik heb bij TMNF nog steeds 0 "LP"... Ik krijg ook nooit LP na een race, zelfs al eens 5de gestaan op een server van 100 mensen, maar nop... Iemand een idee? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg e05 (black) Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5mCS3P5LJjc7bS7NivkPzrAH/full.png

60 rondjes en met 2 jumps die goed gemaakt moeten worden, 1 foutje en je mag opnieuw :o

//edit: moet alleen nog 5000 lp hebben voor e04 black (heb er nu zo'n 2500), 1 t/m 3 heb ik beide zilver tot nu toe. De rest van de tracks minimaal goud en wat nadeo groen. Het helpt trouwens om ze online te spelen, dan krijg je snel nadeo groen omdat er veel meer competitie is :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hehe, die heb ik maar overgeslagen, na 10 rondjes werd ik al gek xD
Elke keer ging alles goed, en op een gegeven moment raakte ik de rand en crashte ik..
Toen ben ik maar gestopt :P

Maar ik moet nog 800 puntjes en 4800 puntjes voor die e tracks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:31:
omg e05 (black) [afbeelding]

60 rondjes en met 2 jumps die goed gemaakt moeten worden, 1 foutje en je mag opnieuw :o
Iets met respawnen enzo ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja volgens mij kun je maar 1 medaille halen en dat is die van Nadeo op e05, met een respawn haal je hem niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Kan wel, ik heb op 1 van die E banen ook goud gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:00:
Kan wel, ik heb op 1 van die E banen ook goud gehaald ;)
Ik kan op 1-3 wel alle 4 de opponents/medailles kiezen maar op 5 alleen maar die van Nadeo, zitten geen andere tijden bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Klopt, dat heeft iedereen, maar als je langzamer bent dan die Nadeo auto dan kan je nog wel bronze, silver of gold krijgen ;)

edit:
Daarnet even m'n skills laten zien op een of andere franse F1 server, elke track 1e geworden :+ Ken die banen nieteens :o

[ Voor 35% gewijzigd door Pimorez op 18-04-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Leuk spel maar heb geen mooie beeld!

http://img228.imageshack.us/img228/1235/trackoo9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Die headtracking optie is wel echt gaaf!
Levert erg gave resultaten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:05

theezeefje

Poehee

Ik heb het spel ook (her) ontdekt, en moet zeggen dat ik deze versie een goeie opvolger vind.
lekker snel spel, en grafisch ok.

enige waar ik niet uit kom:
Ik probeer een coole track te ontwerpen, echter zijn er bepaalde stukken welke ik niet geplaatst krijg.
Bijv. van die 'zand/bagger'-wegen, met schanzen enzo... (met die zwarte of witte koppelpunten).

iemand hier bekend mee ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
EDIT schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:46:
Die headtracking optie is wel echt gaaf!
Levert erg gave resultaten op.
Ja zag het ook, hoe werkt dat eigenlijk? Moet je daar nog wat voor hebben ofzo?

Heb nl wel eens zoiets gezien met Freetrack, dat kun je zelf bouwen met wat ledjes en wat software. Dat moet op de opleiding elektro wel te beunen zijn :). Zou mooi zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Zet Shadows eens op High ipv Very High

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
theezeefje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:50:
Ik heb het spel ook (her) ontdekt, en moet zeggen dat ik deze versie een goeie opvolger vind.
lekker snel spel, en grafisch ok.

enige waar ik niet uit kom:
Ik probeer een coole track te ontwerpen, echter zijn er bepaalde stukken welke ik niet geplaatst krijg.
Bijv. van die 'zand/bagger'-wegen, met schanzen enzo... (met die zwarte of witte koppelpunten).

iemand hier bekend mee ?
Op TMNF-X kregen we daar ook veel vragen over dus heb ik een korte tutorial geschreven voor enkele dirt blocks: Click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vraagje. Ik snap niet helemaal hoe je bij het neerkomen na een lange jump soms moet voorkomen dat je wagen over de kop slaat. Een voorbeeld track is track B06 in forever op het einde (is kort trackje van 30s). De gold medal racer komt dusdanig neer dat ie flink hard kan blijven crossen. Wat ik ook probeer, ik stuiter haast altijd voorover. Gas geven tijdens het neerkomen lijkt dit te verergeren, maar bij gas inhouden stuitert de wagen ook nog dusdanig dat je veel te laat weer grip krijgt.

Wat is hier het geheim? Puur mazzel hebben *waar* je neerkomt? M.a.w. net zolang proberen tot je de sweet spot ontdekt hebt? Of iets anders?

[ Voor 13% gewijzigd door brama op 19-04-2008 13:45 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 06:44
brama schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:44:
Vraagje. Ik snap niet helemaal hoe je bij het neerkomen na een lange jump soms moet voorkomen dat je wagen over de kop slaat. Een voorbeeld track is track B06 in forever op het einde (is kort trackje van 30s). De gold medal racer komt dusdanig neer dat ie flink hard kan blijven crossen. Wat ik ook probeer, ik stuiter haast altijd voorover. Gas geven tijdens het neerkomen lijkt dit te verergeren, maar bij gas inhouden stuitert de wagen ook nog dusdanig dat je veel te laat weer grip krijgt.

Wat is hier het geheim? Puur mazzel hebben *waar* je neerkomt? M.a.w. net zolang proberen tot je de sweet spot ontdekt hebt? Of iets anders?
Daar is wat aan te doen. Waarschijnlijk sla je over de kop omdat je wagen voorover tuimelt, dat is te voorkomen door kort de rem aan te tikken, je ziet de wagen dan stoppen met draaien. In real-life slaat dit natuurlijk nergens op, maar Trackmania is dan ook geen simulator :P.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Even remmen in de lucht :)

Just_I: regel jij een nieuw deel? :+

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 19-04-2008 13:59 . Reden: tabs 0wnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ah ja, dat helpt inderdaad. En wat aggressiever tegensturen als je niet helemaal horizontaal recht neerkomt. Thx :)

De "airbrake" is dus ook niets anders dan gewoon te remmen tijdens het door de lucht vliegen? Inderdaad niet erg intuitief, heh.. wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
brama schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:04:
Ah ja, dat helpt inderdaad. En wat aggressiever tegensturen als je niet helemaal horizontaal recht neerkomt. Thx :)

De "airbrake" is dus ook niets anders dan gewoon te remmen tijdens het door de lucht vliegen? Inderdaad niet erg intuitief, heh.. wel geinig.
Dat en je staat ook stil qua rotatie. Dus als je salto's maakt en je drukt op de rem zal je daarmee stoppen. Bij bepaalde banen en dan vooral de jumps heeft het soms zin om op het goede moment je auto "recht" te zetten in de lucht door even te remmen. Dan kom je beter neer als je goed timed en krijg je een boost tegenover spelers die dat neit doen en dus eigenlijk verkeerd uitkomen met de salto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 23-09 20:23
Damn wil ook weer spelen, maar m'n videokaart werkt tegen. Is het aan het begeven denk ik, artifacts op standaard snelheden met een temperatuurtje van 54 graden :'( . Ben een nieuw systeempje in elkaar aan het schroeven, mis alleen nog een processor dus die doet nog niet zoveel :P . Heeft Pet nu al de nieuwe versie draaien?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:14

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik denk dat daPet het zo snel mogelijk hier meldt als de nieuwe versie draait. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Lol, ik heb net drie keer 'geketst' of 'gescheerd' met m'n auto op het water :D

..in D11, die maar niet goud wil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tot nu toe 190 medailles in single player :).
37ste van nederland, 955ste van de wereld :P.

White tracks
Green tracks
Blue tracks
Red tracks
Black tracks

Al aardig wat op nadeo, alleen moet ik nog wat banen unlocken. Geen buddies :(.
En die endurance tracks op black duren veeeeeel te lang :X.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 19-04-2008 16:46 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:50
Jerry schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:43:

White tracks
Kan je in Nations alleen voor medailles gaan en geen 'official time' rijden zoals in united?

White tracks in united

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

PeYote schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:02:
[...]

Kan je in Nations alleen voor medailles gaan en geen 'official time' rijden zoals in united?

White tracks in united
Alleen medailles denk ik. Ik heb geen optie gezien voor een 'official time'.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 30-09 11:25
Jerry schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:43:

White tracks
Green tracks
Blue tracks
Red tracks
Black tracks

Al aardig wat op nadeo, alleen moet ik nog wat banen unlocken. Geen buddies :(.
En die endurance tracks op black duren veeeeeel te lang :X.
Pruts0r, ik stond 99ste van de wereld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Heh, ik stond even 2e van Nederland. Maar dat was misschien omdat het spel toen net 8 uur uitwas :P

en nu word ik gewoon keihard geowned door zo'n 25% van de online spelers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

De online community rond tmn komt weer lekker op gang, best wel leuk om zoveel oud tmn spelers weer in tmn-f tegen te komen. btw de -UBF- server is weer online met alleen tmn-f tracks. De tracklist wordt hard aan gewerkt zodat ie haalbaar is voor nieuwere spelers. (mijn login is Dalus)

* dalus wilt ook wel een nieuw deeltje maken van dit topic.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb trackmania nations forever ook gedownload.
Had hem gelijk gespeeld zonder problemen.
Maar de volgende dag toen ik het spel wou opstarten... toen stond er dat ze m'n internetverbinding gingen testen, maar dan blijft mijn beeld heel lang op even geduld met een zwarte achtergrond.
Zelfs na 1 uur staat het er nog.
Heb het spel al een paar keer opnieuw gedownload, en settings op low, maar dat helpt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zet je firewall eens uit? Eens kijken of dat helpt. Zo ja, TMNF instellen in je firewall.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Hmmm, even een rare vraag. Maar klopt het dat Custom skins niet geswapped worden. Want ik heb totnutoe nog niemand met een 'non-stock' skin gezien. En ik ben er redelijk van overtuigd dat niemand die van mij heeft gezien. (anders had ik daar wel iets over gehoord :+ )
In het menu is die optie wel aangevinkt. Moet de server dit ook toelaten ofzo?

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb vanmorgen bij XS4TMN (hint ;) , al lijkt die server momenteel onbereikbaar te zijn, maar ja, vandaag draait ie ook pas voor het eerst) al custom skins gezien hoor, dus het werkt wel. Geen idee of dat een server optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:17:
Zet je firewall eens uit? Eens kijken of dat helpt. Zo ja, TMNF instellen in je firewall.
Gedaan, Maar helaas veranderd er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

De server moet ook toelataten om geen custom meuk te laten zien, maar elke server heeft dat wel aanstaan. Bij de ene server gaat het ook sneller dan bij de andere. Maar het ligt allemaal aan het P2P gebeuren, als je dat uitzet dan komt er geen custom meuk binnen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Als je alleen TMNF hebt kunnen andere jou custom skin niet zien, en jij ziet die van andere TMNF gebruikers uiteraard ook niet. Die van TMUF gebruikers zie je wel.
Als je TMUF hebt zien andere jou custom skin wel, en jij ziet ook de custom skins van de TMUF gebruikers, die van TMNF zie je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Ah, bedankt. Dat is dus duidelijk.
(moet dan maar eens kijken of TMU nog ergens te koop is :))

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

is hier nog niet genoemd dat TMN nu gratis is op Steam?

http://www.steampowered.c...php?area=game&AppId=11020

*incoming*

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Killzone schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:06:
[...]

Pruts0r, ik stond 99ste van de wereld *O*
Hehe, ik ook toen het spel net uit was :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Leek me niet echt zinvol om te zeggen eigenlijk. TMN is altijd al gratis geweest. B)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En mijn eerste track is klaar *O*

Ik ben begonnen met de "CubiX" series. Een 12x12 groot block. Tracks van 30-45 sec, veelal tech.

De eerste uit de serie is een Dirt track van zo'n 45 sec (ietsje meer). Een paar jumps, wat nauwe bochtjes. Zal waarschijnlijk niet bij iedereen in de smaak vallen, maar ach :)

CubiX - Dirt 01
Afbeeldingslocatie: http://tmnforever.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=24467

Direct download: Download CubiX - Dirt 01 (Via TMX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb het ook maar eens gedownload, en ik vind het wel leuk :) Heb inmiddels 110 medailles, nog niet zo hoog online :P.
Ik heb wel een vraagje: Ik zag dat ik al een Nadeo medaille had gewonnen, maar is er een manier om die uit te dagen? Ik zie ze bij de andere tracks namelijk niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:56

M2M

medicijnman

mijn eerste track voor TMNF: LINK!

succes :)
replay

ps. als iemand weet hoe je een 1st person view forceert in TMNF, dan mag dat gerust aangepast worden / of even vermeld worden :) (grote zand/modderbulten heb ik ook niet kunnen vinden, maar misschien dat die alleen met het volledige spel zijn te maken)

edit: mocht er behoefte zijn aan master blaster 1 (voor TMN, dus niet forever) geef even een schreeuw en ik zoek 'm op. Die was namelijk nog feestelijker onmogelijk :)

[ Voor 72% gewijzigd door M2M op 20-04-2008 20:09 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRMBL was ik zo gek om die e05 te doen, druk ik na 31 rondjes op delete :X maar goed zat toch al op 2 min achterstand ofzo :P maar opzich wel te doen denk ik om de Nadeo medaille te halen een redelijk voorzichtig rondje rij je 1 min en 1 sec. en een risicovol rond de 58 sec. en tussen de 59 en 60 sec. moet normaal te doen zijn.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K1kyJktVuvBbqMmfuuaDv4BR/thumb.jpg

ik blijf toch van mening dat je maar 1 medaille kunt halen op e05, screenie van e04 en 05 met beide nog geen record:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oJEA3enQNHKUfqb5NrchWF30/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ieqUcqvO1voK3ilHrjOf99Za/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

M2M schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:47:
ps. als iemand weet hoe je een 1st person view forceert in TMNF, dan mag dat gerust aangepast worden / of even vermeld worden :) (grote zand/modderbulten heb ik ook niet kunnen vinden, maar misschien dat die alleen met het volledige spel zijn te maken)
Ik weet het antwoord op je vraag niet, maar ik weet wel dat ik het nogal irritant vind als iemand mij dwingt met een bepaalde view te rijden. (ik kies altijd zelf de camera die ik gebruik, en die verander ik naar wens tijdens het rijden)
Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit irritant vinden, maar ik wilde het even kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX

replay

edit: mocht er behoefte zijn aan master blaster 1 (voor TMN, dus niet forever) geef even een schreeuw en ik zoek 'm op. Die was namelijk nog feestelijker onmogelijk :)
Je kan gewoon zonder key verhoogd modder krijgen.
1. Selecteer de gron (modder)
2. Scroll 1x omhoog
3. Click.
4. Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Logitech Cordless Rumblepad 2 hier, werkt perfect :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:03
Leuk dat mijn TrackMania Nations tracks gewoon (lijken te) werken met TrackMania Nations Forever. Mijn computer heeft er helaas wel wat meer moeite mee vanwege alle scenery, dan blijkt TMNF toch wat zwaarder te zijn dan zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
TMF is dan ook niet alleen gemaakt om TMN en TMU te combineren en wat toe te voegen, maar ook om qua engine en qua grafiek wat beter op de toekomst voorbereid te zijn.

TMN tracks werken inderdaad allemaal, omdat het stadium-gedeelte er nog precies zo in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 22:46

pcprutser

No message

GENETX schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:57:
En mijn eerste track is klaar *O*

Ik ben begonnen met de "CubiX" series. Een 12x12 groot block. Tracks van 30-45 sec, veelal tech.

De eerste uit de serie is een Dirt track van zo'n 45 sec (ietsje meer). Een paar jumps, wat nauwe bochtjes. Zal waarschijnlijk niet bij iedereen in de smaak vallen, maar ach :)

CubiX - Dirt 01
[afbeelding]

Direct download: Download CubiX - Dirt 01 (Via TMX)
leuke track! k heb hem ff gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 22:46

pcprutser

No message

replay
Allereerst leuk voor de mensen die van extreem en lang houden...
Maar voor mij geld: wat een rot track! en dat begint al bij het begin... na 2 minuten had ik het gehad.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Voor het nieuwe topic:
is het niet een idee om de topics van TrackMania Nations Forever en TrackMania United Forever bij elkaar in één topic te gooien, aangezien het eigenlijk toch dezelfde spellen zijn, echter de een met iets meer mogenlijkheden?

Was overigens ook maar eens begonnen met een baantje.
Voor de mensen die 't leuk vinden is hij/zij hier te downloaden: http://tmnforever.tm-exch...n=trackshow&id=19692#auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Wat een paar van jullie al zagen; de server draait sinds vanmiddag, inclusief aseco script en nieuwe database. De webtool moet ik nog updaten maar we kunnen weer even vooruit.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister forever gedownload :Y

Alleen kan ik die tegenstanders nergens uitzetten, want daar word ik echt gek van. Weet iemand hoe ik dat aan kan passen dat ik helemaal niemand verder zie rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Je drukt op o (van oscar) en ze zijn weg ;)
je kan het ook tunen dat bv alleen de namen weg zijn.

ik speel het pas sinds vanavond maar omg hadden jullie dit niet eerder kunnen zeggen? Wat een gruwelijk spel zeg! 216e in utrecht and counting haha.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 21 april 2008 @ 01:00:

ik speel het pas sinds vanavond maar omg hadden jullie dit niet eerder kunnen zeggen? Wat een gruwelijk spel zeg! 216e in utrecht and counting haha.
Ik speel het al sinds mei 2004 of zo (voorgaande versies dus) misschien nog zelfs iets vroeger, want voor zover ik kan zien is mei 2004 de release van trackmania, en ik dacht toen al een demo te hebben gespeeld.

Heb zopas trackmania original en sunrise extreme nog gekocht (voor de collectie, en nog wel eens leuk om te doen) Enige die ik nu nog moet is united (forever).

Twijfel alleen nog een beetje, united is voor een 10 tal euro te krijgen, en united forever kost nog steeds 29 euro. Terwijl het patchen van united naar forever gratis is. Maar ja, met united heb je niet het laatste nieuwe doosje en moet je achteraf nog (onelegant) patchen (en die patch bijhouden op de pc) :Y)

Anyway, schitterend spel ja, en met elke iteratie wordt het beter. Nieuwe features worden ingebouwd (gestaag, nooit overdreven. Evolutie eerder dan revolutie) Gemakkelijkere interface, meer mogelijkheden, nieuwe tracks, nieuw soort bouwblokken, toevoegen van favoriete servers, meerdere logins per game...

Ik heb met deze game al veel meer plezier gehad (en vééél meer uren in gestoken) dan in de blockbusters uit de gameverkoop. (en ik koop wel af en toe een game). Dat geeft te denken. Trackmania en ET, al veel gespeeld en beide gratis.

Een eenvoudig concept met veel user generated content is ALTIJD een winner. Voeg daaraan toe dat het ook op de mindere pc draait, en jantje en pietje zijn ook tevreden. Ideaal allemaal

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 21 april 2008 @ 01:00:

relaxed :Y)

Ik sta nu 51e van British Columbia :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

hee, laat me even genieten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:56

M2M

medicijnman

pcprutser schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:22:
[...]

Allereerst leuk voor de mensen die van extreem en lang houden...
Maar voor mij geld: wat een rot track! en dat begint al bij het begin... na 2 minuten had ik het gehad.. :X
de volgende keer maak ik een makkelijkere :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 01:03:
[...]
Ik heb met deze game al veel meer plezier gehad (en vééél meer uren in gestoken) dan in de blockbusters uit de gameverkoop. (en ik koop wel af en toe een game). Dat geeft te denken. Trackmania en ET, al veel gespeeld en beide gratis.
Wij bewandelen wat dat betreft exact dezelfde games :) Het is gewoon de kracht van zowel TMN als ET. Niet de mooiste games, niet de meest uitgebreide games, maar de gameplay is gewoon zo goed. Bij TMN is de custom content zelf makkelijk te maken wat het een boost geeft, terwijl ET een geweldige developper kent die helpt met het maken van custom maps.

Zelf koop ik dan verder geen spellen, ja ETQW omdat het ook een goede game is. Maar verder is het meeste gewoon gemaakt om te melken. Graphics hebben me nog nooit wat gezegd, en ja COD, BF, Crysis blinken nou niet echt uit als het gaat om revoluties in de game wereld qua gameplay.

Maar volgens mij is TMUF idd wel gratis te downloaden, kun je vrij vlot checken op de Nadeo site lijkt me. Het enige wat het nieuwe TMUF pak heeft is de 3D bril volgens mij, plus dat je niet hoeft lopen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

EDIT schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:07:
Voor het nieuwe topic:
is het niet een idee om de topics van TrackMania Nations Forever en TrackMania United Forever bij elkaar in één topic te gooien, aangezien het eigenlijk toch dezelfde spellen zijn, echter de een met iets meer mogenlijkheden?
TMU(f) is toch wel iets uitgebreider dan dat hoor :)
TMU kent heel andere baantypes (rally, desert, etc) met andere type auto's dan TMN.

Al moet ik zeggen.. ik had TMU waarschijnlijk niet gekocht als TMNF eerder bekend was geweest. Maar ach, nu heb ik alsnog lekker een custom auto :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik heb afgelopen week TMU nog besteld. Ik speel nu al bijna 2 jaar TMN, dus dan is 20,- voor United ook geen weggegooid geld. Al is alles buiten het stadium minder leuk, zie het dan als sponsoring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
..Daarom lijkt het mij ook beter TMN en TMF bij elkaar te proppen. TMNF is namelijk echt bedoelt als _vervanger_ van TMN. Ga naar trackmanianations.com, en ze proberen je ook op 1001 manieren TMNF aan te smeren.

TMN is eigenlijk een beetje dood aan het gaan, en wat er nog van leeft past best wel bij TMNF, omdat het toch voor 90% overlapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

http://tmnforever.tm-exch...n=trackshow&id=28280#auto
http://tmnforever.tm-exch...n=trackshow&id=28286#auto

Heb 2 tracks gemaakt, zijn wel wat aan de lange kant mara ik denk dat ze voor allemaal wel iets hebben :)

Screenshots komen nog :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 22-09 22:43
Geniaal spel blijft het ... alleen jammer genoeg kan ik niets over Nations forever vinden hoe dat nu precies zit met car skins :S Krijg het niet aan de praat =(

[ Voor 4% gewijzigd door MaFFia op 21-04-2008 21:47 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Heb het spel net even op steam gedownload, en ik moet zeggen.. wat een fantastisch spel! :D Echt een race spel waar iedereen wel zijn ei in kwijt kan. Ik vindt zelf die dol dwaze tracks en vooral dat de meeste races slechts uit één ronde bestaan toch wel echt top! Maar dat niet alleen, het is ook lekker arcade en speelt daardoor lekker weg, geen bekende frustraties bij games zoals need for speed maar gewoon racen.

Als trackmania united forever voor ~20 euro in de winkel ligt dan zal ik er zeker over na denken om deze te kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Fox op 21-04-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En zojuist is mijn 2e track klaar :) Ik presenteer u met trots:

SpeedBoX
A whole race in just one "Box" that is just 6 blocks wide.

The tracks starts with about 30 seconds of fullspeed racing. You will face 3 wallrides and 2 loopings. After these 30 seconds the track will get a change: Platform. This second part tests your breakes and will be crucial to the time you set at the end. A track that everybody should enjoy, but still shows the difference between Pro's and rookies at the end of the time

Have fun.
Duur: ~50sec
Soort: Snel, maar niet FS

SpeedBoX op TMX

Afbeeldingslocatie: http://tmnforever.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=30036

Download SpeedBoX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Kan iemand mij in de juiste richting sturen voor "mods" (of iets dergelijks) voor op de server die wat meer info geven en bijhouden wat beste tijden die er gereden zijn per speler en ook zeg maar een top 30 bijhoudt?

Ik zie zo iets wel eens voorbij komen op servers maar ik niks nuttigs vinden.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik speel het sinds kort ook weer. Nu heb ik ook mijn 360 Controler aangesloten. Alleen werken mijn shoulder triggers niet. Ze zijn niet instel baar. Klopt dat, of moet ik eerst wat inschakelen?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:24:
Ik speel het sinds kort ook weer. Nu heb ik ook mijn 360 Controler aangesloten. Alleen werken mijn shoulder triggers niet. Ze zijn niet instel baar. Klopt dat, of moet ik eerst wat inschakelen?
Als je alleen stadium speelt wil je die niet gebruiken :) Knoppen voor gas+rem zijn dan echt handiger dan triggers (assen). Ze zijn bij mij wel gewoon instelbaar, worden herkend als assen.

(XP + SP3 + X360Controller + alle updates + TMN en TMU forever)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.