Ik heb even een paar vraagjes over het opzetten van een lan compo.
Op de site van dapet zie ik stats die worden geloof ik aangemaakt via TM offline stats?
Nou wil ik een public server config maken en een compo config.
De compo moet als volgt verlopen:
Meerdere poules van 5 a 6 personen rijden 3 banen, de persoon met de 1e tijd krijgt een aantal punten, de persoon met de 2e tijd krijgt iets minder punten ect ect.
Na 3 banen vallen er enkele personen met een laag punten aantal af en worden er nieuwe poules gemaakt en opnieuw 3 banen gereden en weer worden er punten toegekend.
Hier twijfel ik nog of ik de punten uit de 3e en 2e ronde bij die van de vorige rondes zal optellen of overnieuw zal beginnen. De punten bij elkaar optellen lijkt me eerlijker want dan wint de persoon die overall het beste is en niet toevallig iemand die in de finale een bekende baan rijdt. Maar als een goede speler dan meerdere keren wordt ingedeeld in een zwakke poule dan wint die speler mischien alsnog.
Nu vraag ik mij af of ik dit ook met dat stats programma kan doen, zeg maar custom rankings maken enzo?
Ik heb hier een pentium 4 1.5 met 768 mb ddr ram, ik wil hierop een dedicated lan server draaien, maar hoeveel players zou deze pc aankunnen. Ik zag ergens dat dapet een pentium 2 had gebruikt als server en dat dat goed werkte, maar met hoeveel players was dat ?
@ Just_I:
Mooie wallpaper man