[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Draven schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:21:
[...]

Krijg m meestal van Stefan of Love, ben er nu al tijdje niet meer geweest.. Misschien komk wel keertje langs als ik zie dat je aanwezig bent :) (rank= 34xx btw)
Dus nog "ff" spelen en dan mag ik er zelfs legaal in ^^

Muse, binnenkort weer even swensens rijden? xD
Love/Silent/Stefan is altijd wel aardig ;)

Maar ok, spreken we af, gaan we samen racen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn trackmania zegt dat ik moet updaten, maar waar kan ik die update vinden want ik heb hem zojuist gedownload vanaf trackmanianations.com en hij blijft dat probleem weer geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Als je trackmania via de launcher start staat er Play, Configure, Help, Update en Exit, gewoon even op Update klikken en hij gaat de update downloaden, dan installeren en hopla, klaar is patrickluktniet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat installeren doet 'ie niet altijd lief. Hier download 'ie hem via firefox (standaardbrowser), en moet ik hem daarna zelf even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Draven schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:21:
[...]
Muse, binnenkort weer even swensens rijden? xD
Ja, daar heb ik nog wat oefening op nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 01:03
Ik heb sinds een paar week ook mijn eigen TMN server draaien, ik gebruik op het moment Servermania met tmn serverversie 2006-05-30. Hiernaast heb ik ook Aseco 0.61b erop draaien met een eigen mysql database.

Dit werkt allemaal perfect, heb er tot 18 mensen in gehad en hij lagte totaal niet (op een 533 mhz celeron met 256 mb!!). Maar ik snap er echt niks van hoe ik admins kan toevoegen, ik heb de handleiding van Aseco doorgelezen en er staat dit :

<tmlogin>NICKNAME/IP:PORT</tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>

Maar wat moet je er nu precies invullen bij nickname, de naam van de master server account van diegene of moet je de ingame naam daar neerzetten? Ik heb namelijk beide al geprobeerd en het lukt niet! Hij blijft herhalen : You must be on the admin list to do that.

Iemand hier die er wat verstand van heeft en het mij kan uitleggen? :)

(De naam van de server is overigens DRC// Recruit, als je zin hebt kom eens langs :P )

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Volgens mij moet je bij nickname de mods naam invoeren (met of zonder kleur codes?) bij ip zijn ip addres, en bij port denk ik de poort die tmn gebruikt? (Ik heb verder nog nooit met tmn servers gewerkt, dus proberen op eige risico)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Jellerbert schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:52:
Ik heb sinds een paar week ook mijn eigen TMN server draaien, ik gebruik op het moment Servermania met tmn serverversie 2006-05-30. Hiernaast heb ik ook Aseco 0.61b erop draaien met een eigen mysql database.

Dit werkt allemaal perfect, heb er tot 18 mensen in gehad en hij lagte totaal niet (op een 533 mhz celeron met 256 mb!!). Maar ik snap er echt niks van hoe ik admins kan toevoegen, ik heb de handleiding van Aseco doorgelezen en er staat dit :

<tmlogin>NICKNAME/IP:PORT</tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>
<tmlogin></tmlogin>

Maar wat moet je er nu precies invullen bij nickname, de naam van de master server account van diegene of moet je de ingame naam daar neerzetten? Ik heb namelijk beide al geprobeerd en het lukt niet! Hij blijft herhalen : You must be on the admin list to do that.

Iemand hier die er wat verstand van heeft en het mij kan uitleggen? :)

(De naam van de server is overigens DRC// Recruit, als je zin hebt kom eens langs :P )
Er zijn twee manieren om admins toe te voegen. Als je een admin die joined via LAN wilt toevoegen, dan moet je NICKNAME:IP doen. Als je een admin wilt toevoegen die joined via internet (wat het meest voorkomt) dan moet je LOGIN invullen.

Stel ik join mijn server via LAN vanaf de pc met ip 10.0.0.1 en mijn nickname is Basti504, dan moet ik dit toevoegen.
code:
1
<tmlogin>Basti504/10.0.0.1:2350</tmlogin>

Stel ik join een server via internet en de hoster heeft mij als admin aangesteld, mijn ip is 123.123.123.123, mijn nickname is [LOL] Ba$ti504, en mijn accountnaam/login is basti504. Dan moet je toevoegen:

code:
1
<tmlogin>basti504</tmlogin>

Gewoon de login naam dus. Het joinen via internet is heel makkelijk, gewoon de login van die player opzoeken en toevoegen.

Maar als het LAN is, dan moet je ook de login opzoeken. Het probleem is dat die voor elke pc in je netwerk anders is, en soms verschilt het ook nog eens op de pc zelf. Dit is een rotwerkje. Het beste kun je gewoon even iets chatten en dan in de chatlogs je login terugzoeken en die toevoegen aan de lijst :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellerbert
  • Laatst online: 01-09 01:03
Basti504 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:35:
[...]

Er zijn twee manieren om admins toe te voegen. Als je een admin die joined via LAN wilt toevoegen, dan moet je NICKNAME:IP doen. Als je een admin wilt toevoegen die joined via internet (wat het meest voorkomt) dan moet je LOGIN invullen.

Stel ik join mijn server via LAN vanaf de pc met ip 10.0.0.1 en mijn nickname is Basti504, dan moet ik dit toevoegen.
code:
1
<tmlogin>Basti504/10.0.0.1:2350</tmlogin>

Stel ik join een server via internet en de hoster heeft mij als admin aangesteld, mijn ip is 123.123.123.123, mijn nickname is [LOL] Ba$ti504, en mijn accountnaam/login is basti504. Dan moet je toevoegen:

code:
1
<tmlogin>basti504</tmlogin>

Gewoon de login naam dus. Het joinen via internet is heel makkelijk, gewoon de login van die player opzoeken en toevoegen.

Maar als het LAN is, dan moet je ook de login opzoeken. Het probleem is dat die voor elke pc in je netwerk anders is, en soms verschilt het ook nog eens op de pc zelf. Dit is een rotwerkje. Het beste kun je gewoon even iets chatten en dan in de chatlogs je login terugzoeken en die toevoegen aan de lijst :)
He, dankjewel! >:) Hij werkt nu (binnen 10 sec) helemaal perfect! Eigenlijk suf... zoek je er vrij lang naar hoe je het moet oplossen, is het zoiets simpels :X

Ga naar www.jellerbert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Basti504 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:35:
[...]

Bedoel je hier niet het ip inplaats de login? Er klopt namelijk vrij weinig aan dit stukje.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Borgoth schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:27:
[...]

Bedoel je hier niet het ip inplaats de login? Er klopt namelijk vrij weinig aan dit stukje.
Ja, ik bedoel ik het IP, maar dat is soms ook vaag op de pc, ik heb wel eens gehad dat hij als interne computer mijn extern IP pakt, en soms dat hij het interne IP pakt. Nogal vaag dus. Ik heb ze allemaal maar toegevoegd. Is het altijd goed :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik kon de slaap niet vatten dus dan maar even wat langer doorhalen. Dus ik op het idiote idee gekomen om maar een TMN wallpaper te maken:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6yuag8GR9NGgG5hkgLnRj1IT/full.jpg
1280*1024 px, 1440*900 px, 1280*800 px

Hopelijk vinden jullie het wat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Just_I op 24-12-2007 19:14 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
En of ik het wat vind :)
Heb hem gelijk als bureaublad acthergrond :D

Ik speel de laatste tijd alleen wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Just_I schreef op maandag 24 december 2007 @ 03:47:
Ik kon de slaap niet vatten dus dan maar even wat langer doorhalen. Dus ik op het idiote idee gekomen om maar een TMN wallpaper te maken:
I've made a wallpaper to, especially for all the dutchies here:
[afbeelding]
1280*1024 px, 1440*900 px, 1280*800 px

Hopelijk vinden jullie het wat :)
Mooie wallpaper hoor, gelijk maar even ingesteld als achtergrond hier :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Kennelijk was ik niet helemaal wakker meer dus heb ik net even de wallpapers ge-update. Ik was vergeten de wielen nog een motion blur mee te geven.

Thanks Pimorez en Phyxion :)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik heb even een paar vraagjes over het opzetten van een lan compo.

Op de site van dapet zie ik stats die worden geloof ik aangemaakt via TM offline stats?
Nou wil ik een public server config maken en een compo config.
De compo moet als volgt verlopen:
Meerdere poules van 5 a 6 personen rijden 3 banen, de persoon met de 1e tijd krijgt een aantal punten, de persoon met de 2e tijd krijgt iets minder punten ect ect.
Na 3 banen vallen er enkele personen met een laag punten aantal af en worden er nieuwe poules gemaakt en opnieuw 3 banen gereden en weer worden er punten toegekend.

Hier twijfel ik nog of ik de punten uit de 3e en 2e ronde bij die van de vorige rondes zal optellen of overnieuw zal beginnen. De punten bij elkaar optellen lijkt me eerlijker want dan wint de persoon die overall het beste is en niet toevallig iemand die in de finale een bekende baan rijdt. Maar als een goede speler dan meerdere keren wordt ingedeeld in een zwakke poule dan wint die speler mischien alsnog.

Nu vraag ik mij af of ik dit ook met dat stats programma kan doen, zeg maar custom rankings maken enzo?

Ik heb hier een pentium 4 1.5 met 768 mb ddr ram, ik wil hierop een dedicated lan server draaien, maar hoeveel players zou deze pc aankunnen. Ik zag ergens dat dapet een pentium 2 had gebruikt als server en dat dat goed werkte, maar met hoeveel players was dat ?

@ Just_I:
Mooie wallpaper man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

De TM dedicated verbruikt verbazingwekkend weinig, ik heb wel eens met mijn celeron 700 met 192MB ram 24 spelers kunnen draaien en alles ging nog aardig vlotjes. Met een P4 zal alles wel goed komen lijkt me :P

Over de custom rankings, ik weet niet of je veel van PHP afweet, want dan zou je een custom ranking plugin kunnen maken. Je kan events aan bepaalde triggers hangen, zo kun je ook een event aan een player-finish hangen. Als je dan bepaalde dingen in een MySql database opslaat, dan zal je wel een aaridg eind komen :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Basti504 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:36:
De TM dedicated verbruikt verbazingwekkend weinig, ik heb wel eens met mijn celeron 700 met 192MB ram 24 spelers kunnen draaien en alles ging nog aardig vlotjes. Met een P4 zal alles wel goed komen lijkt me :P

Over de custom rankings, ik weet niet of je veel van PHP afweet, want dan zou je een custom ranking plugin kunnen maken. Je kan events aan bepaalde triggers hangen, zo kun je ook een event aan een player-finish hangen. Als je dan bepaalde dingen in een MySql database opslaat, dan zal je wel een aaridg eind komen :)
Ik zag ook al dat de server zonder spelers maar 8 a 9 mb ram verbruikte en dat het oer speler extra maar een klein beetje steeg.

Helaas weet ik niet heel veel van php en weinig tot niks van mysql af. Ik draai nu een xampp server, en ik wil dus trackmania offline stats gebruiken, nou loop ik echter vast bij het database gedeelte. In de readme staat dat ik een lege database moet aanmaken, maar wat moet er precies in deze database komen te staan? En hoe krijg ik de juiste logs voor tmos ?

Het punten gedeelte lukt denk ik nog wel maar alleen het aanmaken van een juiste database lukt me nog niet.
Ik wil alleen puur stats bijhouden, van wie welke tijden op welke baan heeft gereden.

[ Voor 15% gewijzigd door dutch_warrior op 28-12-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik ben laatst overigens weer begonnen met spelen. Meestal zit ik eventjes op XS4TMN en Digital Evolution, maar vaak kap ik daar weer na een paar rondes, voor 2 Frag 4 Fun Hard Maps. Dat vind ik meestal erg leuke maps om te spelen, sowieso omdat je niet speelt voor een zo snel mogelijke tijd, maar voor zover mogelijk te komen. De maps zijn namelijk extreem moeilijk. :P Jammer dat ze alleen niet te downloaden zijn, want sommige van die dingen zou ik graag ff een keer willen oefenen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
pasta schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:02:
Ik ben laatst overigens weer begonnen met spelen. Meestal zit ik eventjes op XS4TMN en Digital Evolution, maar vaak kap ik daar weer na een paar rondes, voor 2 Frag 4 Fun Hard Maps. Dat vind ik meestal erg leuke maps om te spelen, sowieso omdat je niet speelt voor een zo snel mogelijke tijd, maar voor zover mogelijk te komen. De maps zijn namelijk extreem moeilijk. :P Jammer dat ze alleen niet te downloaden zijn, want sommige van die dingen zou ik graag ff een keer willen oefenen. :)
Ja die zijn leuk ja, ik heb er trouwens 1 nagebouwd. Wallgripper Rebuild staat op TMX, moet je ff op author zoeken naar mach2. Dan zou je 'm moeten vinden, kun je oefenen. :P. Je kunt trouwens ook oefenen door een replay op te slaan en dan in het spel naar de Editor te gaan. Daar de replay aanklikken op ok rammen en dan bij de opties die verschijnen 'play' kiezen in plaats van 'view' . Dan kun je ook oefenen ;) . Zo heb ik die baan dus kunnen nabouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door mach2 op 29-12-2007 13:51 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb een probleem met tmn heb net voor 600 euro aan mijn pc verbouwt en alles zit er weer nieuw in, ik heb tmn weer gedownload en geinstalleerd en wil het opstarten krijg ik een of andere fout dat hij mijn grafische kaart niet kan lezen, ik klik gewoon op verder ofso maar dan blijft ie bij het laden met dat zwarte beeld hangen, ik heb al een keer een half uur gewacht gebeurde er nog niks.
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:06
Laatste drivers? Welk OS? TMN Updates? Ik ahd een hele tijd geleden (meer als een jaar) ook problemen met Vista x64 en dat was een heel gedonder toen. Tegenwoordig heeft Nadeo wel gewoon een update :+

Edit: Net TMN maar op mn nieuwe PC geknalt en dat valt toch tegen: TMN erop -> Update erop -> Win XP en Admin compability -> Starten -> 3 Driver signing meldigen weghalen -> Starforce update -> Reboot -> Gamen :+

[ Voor 35% gewijzigd door GENETX op 04-01-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
GENETX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:21:
Edit: Net TMN maar op mn nieuwe PC geknalt en dat valt toch tegen: TMN erop -> Update erop -> Win XP en Admin compability -> Starten -> 3 Driver signing meldigen weghalen -> Starforce update -> Reboot -> Gamen :+
Foeifoei toch, TMN niet geinstalleerd staan dat zou niet moeten mogen ;)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
GENETX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:21:
Laatste drivers? Welk OS? TMN Updates? Ik ahd een hele tijd geleden (meer als een jaar) ook problemen met Vista x64 en dat was een heel gedonder toen. Tegenwoordig heeft Nadeo wel gewoon een update :+

maar okee, die staat hier ook alweer een week of 3. Zal zo weer eens even online kijken. Altijd wel een leuke game om even te spelen of als ik geen zin heb in ETQW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Kspeelde dit vroeger ook immens veeel wel leuk op zich buiten de boosters die je tegenkomt :(

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
not2secure4u schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:56:
Kspeelde dit vroeger ook immens veeel wel leuk op zich buiten de boosters die je tegenkomt :(
Vroeger
En hoe lang is vroeger bij jou, 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
not2secure4u schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:56:
Ik geef niet zo veel om mijn ranking of de punten, ik speel nu alleen nog maar voor de lol. Ik mijd dus ook booster servers en dergelijke. Of bedoel je de snelheids boosters?

-----------------------

Ik heb gister trouwens een nieuwe track op TMX gezet en daarvan heb ik ook een video gemaakt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 15:21

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

dutch_warrior schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:27:
[...]

Ik zag ook al dat de server zonder spelers maar 8 a 9 mb ram verbruikte en dat het oer speler extra maar een klein beetje steeg.

Helaas weet ik niet heel veel van php en weinig tot niks van mysql af. Ik draai nu een xampp server, en ik wil dus trackmania offline stats gebruiken, nou loop ik echter vast bij het database gedeelte. In de readme staat dat ik een lege database moet aanmaken, maar wat moet er precies in deze database komen te staan? En hoe krijg ik de juiste logs voor tmos ?

Het punten gedeelte lukt denk ik nog wel maar alleen het aanmaken van een juiste database lukt me nog niet.
Ik wil alleen puur stats bijhouden, van wie welke tijden op welke baan heeft gereden.
Dan zou je kunnen gaan denken aan Gery, is weliswaar php maar draait lokaal. Met Xampp en Gery ben je zo klaar, alles wordt lokaal in xml-files opgeslagen en vreet een stuk minder netwerkverkeer dan wanneer je ook nog eens aseco / fast / whatever wilt gebruiken want die probren het ook op internet bij te houden wegens wereldrecords e.d.

Gery is te vinden op: http://asbarak.chez-alice.fr/

en te downloaden : http://asbarak.chez-alice.fr/tm_gery.zip

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Just_I schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:11:
Ik heb gister trouwens een nieuwe track op TMX gezet en daarvan heb ik ook een video gemaakt:
[video]
Leuk, maar je ziet niet erg veel 'overzicht' van 't track met die camera zo, wel leuk gedaan verder die video (en map).

Ik zit zelf trouwens met een 'probleempje', als ik in TMN m'n (online) nickname aanpas zodat d'r kleurtjes e.d. inzitten, dan m'n optie op 'show nickname' gooi dan werkt 't gewoon, maar zodra ik TMN restart en weer een server join krijgt iedereen puur m'n nickname te zien zonder markup, totdat ik de optie 'show nickname'/'show login' even dubbelklik. Iemand 'n idee waar dat door zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:07

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat is een bugje. Ik dacht dat dat komt doordat je naam dan inclusief de codes voor de kleuren meer dan 20 (?) tekens bevat.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Mensen, server bijkt al even niet meer te werken, excuses. De voeding van mijn eigen pc was overleden (nog nooit gehad gelukkig :X) en ik ging er van uit dat de server goed liep. Hij is nu weer bij bewustzijn :P

Welke admin had er een knopje teveel ingedrukt? :P

Ik zie het al, Gizmotown heeft de server om zeep geholpen. Vraag me niet hoe&wat, maar die baan zorgt er voor dat de dedicated uitvalt. |:(

Ik ga binnenkort toch eens grote schoonmaak houden...

[ Voor 33% gewijzigd door daPet op 14-01-2008 19:09 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Ik niet ? :X
Hm nu ik er aan denk.. lang geleden dat ik TMN heb gespeeld :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
krvabo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:07:
Ik niet ? :X
Hm nu ik er aan denk.. lang geleden dat ik TMN heb gespeeld :+
Jij ook al? :+

Andere verslavingen winnen het nu. Maar TMN is de top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik ben te druk met studie/werk, dus het komt er niet meer zo van. In 4 weken tijd heb ik er 2x een uurtje aan gezeten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:29:
Dat is een bugje. Ik dacht dat dat komt doordat je naam dan inclusief de codes voor de kleuren meer dan 20 (?) tekens bevat.
Vreemd, maar zelfs als ik m'n nick sterk inkort en onder de 20 tekens kom blijft TMN 't vergeten, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Leftblank schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:13:
[...]

Vreemd, maar zelfs als ik m'n nick sterk inkort en onder de 20 tekens kom blijft TMN 't vergeten, erg vervelend.
De opmaaktekens moet je er wel bij optellen ;) dan hou je verrekte weinig over. Met mijn nick kan ik net men tag, spatie, kleurcodes en reset string kwijt.

code:
1
$fff[XS]$f80 daPet$z

De reset string zet ik er in omdat de webchat op XS4TMN de kleurenopmaak ook gebruikt, maar niet reset. Het is dus om te voorkomen dat de tekst er achter in kleur $f80 te komt staan.

[ Voor 18% gewijzigd door daPet op 15-01-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 12:38
voor mij is het inmiddels ook alweer een tijdje terug. Toch wel jammer ergens. Heb er alleen nu even geen tijd voor.

En kun je als admin dan ook de server uitzetten dapet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 19:10
Misschien rare vraag, maar is dit spel te spelen met een Stuurtje? Of is dat niet in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ja, het kan wel, maar het is niet aan te raden. Met een stuurtje kan je nu eenmaal minder snel het stuur omgooien dan met de pijltjes of een gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Behalve degenen die JvE nog kennen (die hier op GoT ook rondloopt btw), die verbaasde iedereen als ie zei met stuurtje te spelen. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Duesenberg J schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:04:
[...]

En kun je als admin dan ook de server uitzetten dapet?
Ingame niet (is wel mogelijk). Via RemoteCP, ligt eraan of je die rechten hebt. Als je op een of andere h4x0r manier direct XML-RPC commands in de server kan proppen, ja :P

Het is trouwens ook weer ff geleden dat ik TMN gespeeld heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Basti504 op 15-01-2008 17:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ach, komt vanzelf wel weer toch? Ik ben de laatste tijd ook wat minder actief, af en toe tussendoor ff een rondje rijden. :P Voor de rest ben ik nu weer ff meer aan het knallen (CSS online en beetje door COD4 aan het huppelen).

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Heeft er iemand trouwens al ervaring met het bouwen van track met de zogenaamde 'Mixed/bug blocks'? Het schijnt namelijk dat je door middel van een hexeditor verschillende blocks samen kan voegen waardoor je veel meer combinaties en mogelijkheden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Just_I schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:53:
Heeft er iemand trouwens al ervaring met het bouwen van track met de zogenaamde 'Mixed/bug blocks'? Het schijnt namelijk dat je door middel van een hexeditor verschillende blocks samen kan voegen waardoor je veel meer combinaties en mogelijkheden hebt.
Intressant. Werkt dat dan ook op alle clients of moet je ook bepaalde files modden. Klink heel mooi, dan komt er eindelijk meer variatie :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Uhm, je kan er meerdere dingen mee editten, maar het meeste wil ik niks van weten (als TMX mod zijn). Het gaat mij vooral om hoe je dat soort dingen moet doen gezien de nieuwe mogelijkheden die je krijgt voor het bouwen van een track.
Er schijnt wel ergens een tutorial rond te hangen van het werken met de hexeditor (bij de OTMB clan dacht ik), maar ik begrijp er de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik wist er nog niets van, het is dat jij er mee komt. De OTMB tutorial is hier, en hier wordt het besproken op TMX, en dat gaat over dit blog.

Ik denk dat het goed te doen is als ik die tutorial lees. Ik ben het er alleen absoluut niet mee eens dat dit gebruikt wordt in de 'normale' TM scene. Ik zie het meer als een MOD of cheat.

Je zal er natuurlijk leuke dingen mee kunnen uithalen, maar ik zou het erg jammer vinden als tracks straks ondergewaardeerd worden als er niet van dit soort kunstjes inzitten (wat al in enige mate geldt voor MT en texture MOD's).

BTW Duesenberg J, wat Basti504 zegt klopt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door daPet op 16-01-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
daPet schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:37:
[...]

De opmaaktekens moet je er wel bij optellen ;) dan hou je verrekte weinig over. Met mijn nick kan ik net men tag, spatie, kleurcodes en reset string kwijt.

code:
1
$fff[XS]$f80 daPet$z
Dat helpt ook ja, maar verder blijf ik 't erg vaag vinden; ik zie zat mensen rijden met erg lange nicknames in combinatie met kleuren; passen ze dit dan gewoon handmatig aan elke ronde of ik mis ik nogsteeds een optie ergens? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bij de multiplayer, voordat je een server joined, kun je ook een nickname instellen, en díe mag heel lang zijn. Je moet dan bij multiplayer settings selecteren dat je die nick wil gebruiken, en klaar is Leftblank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Je nickname kan je op 2 manieren aanpassen. Via de bekende weg door in je profile op je nickname te klikken. Maar ook door online te gaan, dan zie je in de serverlijst rechtsonder 'show all servers' en nou klik je op account en klik je op je nickname. Hier kan je nick wel meer tekens bevatten dan bij je profile. Mijn nick is kort genoeg om dit niet te hoeven doen.

En weer wat geleerd :P

[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 16-01-2008 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Nu online
daPet schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:23:
Je nickname kan je op 2 manieren aanpassen. Via de bekende weg door in je profile op je nickname te klikken. Maar ook door online te gaan, dan zie je in de serverlijst rechtsonder 'show all servers' en nou klik je op account en klik je op je nickname. Hier kan je nick wel meer tekens bevatten dan bij je profile. Mijn nick is kort genoeg om dit niet te hoeven doen.

En weer wat geleerd :P
Klopt volledig wat je zegt, behalve dan dat deze nickname 'vergeten' is zodra je TMN restart; ik heb nu in m'n online profile '[GoT] Leftblank' met leuke kleurtjes staan, maar zodra ik restart krijg ik weer '[GoT] Left' wat ik in m'n locale profiel heb opgeslagen, dat is 't probleem een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Hmm, ik had het er al met mach2 over, maar ik zit met een raar probleem.

Mijn geluid vervormt, de ingame muziek heb ik uitstaan, maar de gewone racegeluiden vervormen. Het klinkt een beetje als opgeblazen speakers, maar dat is het niet, want andere geluiden (muziek/film) klinken gewoon prima. :s
Ik ben niet met drivers of instellingen aan het kloten geweest, dus daar hoef ik het ook niet in te zoeken. Nja, ik ben nu wel aan het rommelen met de instellingen van TMN, maar het probleem blijft helaas.

Iemand dit al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En de bitrate staat ook gewoon hoog in de settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat een tof spel, heb nu een tijd vrij wienig te doen en heb hem nu net gedownload en geinstalleerd, maar best wel leuk eigenlijk. :)
Ook je auto aanpassen enzo, best wel geinig.
Top spel!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Quality staat inderdaad op high, ook op normal gehad, geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Muse schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:30:
Quality staat inderdaad op high, ook op normal gehad, geen verschil.
Staat misschien de optie 'ruimte' (windows volumeregeling/geavanceerd) aangevinkt? Hier heb ik mee zitten stoeien in een ander spel en dat was het euvel voor mij.

Voor Draven hieronder;
Team XS doet niet mee. Of iig ik niet. Als andere XS mensen wel willen spelen moeten ze dat lekker zelf weten.

[ Voor 19% gewijzigd door daPet op 24-01-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

Nog meer teams die meedoen aan TNA?
http://www.tnarena.com/

Volgende week woensdag de eerste match voor ons (minipeace) tegen NFG, eens kijken wat het wordt.. ^^

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
daPet schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:34:
[...]

Staat misschien de optie 'ruimte' (windows volumeregeling/geavanceerd) aangevinkt? Hier heb ik mee zitten stoeien in een ander spel en dat was het euvel voor mij.

Voor Draven hieronder;
Team XS doet niet mee. Of iig ik niet. Als andere XS mensen wel willen spelen moeten ze dat lekker zelf weten.
Staat allemaal normaal, heb daar ook nooit iets aan veranderd en toch was het geluid ineens zo raar.

@Draven: Nee, daar doe ik ook niet aan mee. Ik race ook meer voor de fun dan voor competities enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Muse schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:00:
[...]

Staat allemaal normaal, heb daar ook nooit iets aan veranderd en toch was het geluid ineens zo raar.

@Draven: Nee, daar doe ik ook niet aan mee. Ik race ook meer voor de fun dan voor competities enzo.
Mischien je settings eens op default knallen en kijken wat ie dan doet? Of heb je dat al geprobeerd? En anders ff opnieuw installeren, zo groot is het spelletje niet. Dus is ook zo gebeurd. ;)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
mach2 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:55:
[...]

Mischien je settings eens op default knallen en kijken wat ie dan doet? Of heb je dat al geprobeerd? En anders ff opnieuw installeren, zo groot is het spelletje niet. Dus is ook zo gebeurd. ;)
Beiden al geprobeerd...ook al drivers voor moederbord/geluid (nforce moederbord) opnieuw gedaan, helpt allemaal niet.
Format c: lost het wel op denk ik :+ maar daar heb ik geen zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zijn er mensen hier die hetzelfde als ik hebben?

Ik heb een account met wachtwoord gemaakt in het spel, de 1e keer toen ik online ging spelen geen problemen, maar nadat ik het spel heb afgeloten en het spel weer wil openen dan werken mijn inlog gegevens niet meer...

[ Voor 6% gewijzigd door Joopieboy op 27-01-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Wel je wachtwoord ingevoerd? Die onthoud hij neit bij de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Hier goed voorbeeldje van een track met mixed blocks. http://nations.tm-exchang...trackshow&id=1420296#auto Wel goed gedaan.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

GENETX schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:37:
Wel je wachtwoord ingevoerd? Die onthoud hij neit bij de eerste keer.
Jups, maar hij pakt echt totaal niks meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En als je op http://www.trackmanianations.com/indexUk.php inlogt? Pakt ie het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Volgens mij ook niet, wazig. Hij opent dan een pagina en het blijft gewoon een wit scherm. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Joopieboy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:16:
[...]

Volgens mij ook niet, wazig. Hij opent dan een pagina en het blijft gewoon een wit scherm. :s
Firefox zeker? Heb ik ook. probeer eens in IE. Ik denk dat dit met certificaten/rechten te maken heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 28-01-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

daPet schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:56:
[...]

Firefox zeker? Heb ik ook. probeer eens in IE. Ik denk dat dit met certificaten/rechten te maken heeft.
Mm ok, ik ga er wel eens rustig voor zitten van het weekend ofzo, word er een beetje para van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe spelen jullie tegenwoordig Trackmania Nations? Toen ik nog heel actief was in TMN had ik een PC waar ik mijn gamepad (oudje) op aan kon sluiten. Tegenwoordig heb ik allemaal computers waarop ik dat niet meer kan. Ben toch wat huiverig tegenover spelen met het toetsenbord, maar ik ga het eventjes proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik speel altijd met een toetenbord. Gewoon de pijltjes toetsen, en ook nog de knop A als rem, zo kan ik makkelijker sliden (hoewel me dat toch nooit lukt maarja :P )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm vanaf mn eerst potje ben ik steeds in de top 5, maar word steeds door zo'n franse worst genaamd *nemesis* verslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Persoonlijk speel ik met toetsenbord, gewoon met de pijltjes.. Heb op mn linker CTRL toets ook als gas ingesteld, als een echte powerslide dus nodig is kank die maken zonder al te rare posities met mn handen in te nemen ;)
Tis overigens echt persoonlijk hoe je speelt.. Veel van mn teamgenoten rijden met controller.. Hiermee wordt de PS iets makkelijker..

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe eigenlijk alles met wasd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 15:49
Al sinds GrandPrix 2 (goeie ouwe tijd) gebruik ik az,.! az voor gas/rem ,. voor links/rechts. Maar sinds kort dus aan de controllert en kan nu powerslides maken die ik nog nooit gemaakt heb met mijn toetsenbord.. .mss omdat mijn laptoptoetsenbordje klote is doordat maar 2 knopjes tegelijk pakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pad of KB maakt opzich niet zo heel veel uit, zolang je maar wel een KB hebt dat meer als 2 toetsencombo's tegelijkertijd aankan.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een dedicated servertje gemaakt. Met eigen gemaakte maps (nu nog 10 maps, bouwen kost wel wat tijd). Server staat onder NED > Short and Crazy. Inspiratie van de 'vroegere' short and crazy server. Onder de minuut, en niet van die onmogelijke maps en zonder intro's/filmpjes en geen cam's die veranderen van positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Zal straks misschien nog wel even binnenvallen ^^

Afgelopen match voor TNA gewonnen, dus dat gaat ook nog steeds de goede kant op :)

[ Voor 46% gewijzigd door Draven op 10-02-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:22

uppie8374

Sousousou

Ik run sinds kort voor een groep vrienden mijn eigen TMn dedicated server. Nu kreeg ik de vraag of het mogelijk is om zelf muziek op de server te zetten die tijdens het spel afgespeeld wordt. Aangezien ik er op internet wel iets over vond, maar niet echt duidelijk vraag ik het hier maar bij de experts :P

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

http://www.tmairtime.com/forum/viewtopic.php?t=38
Staat hier een kleine beschrijving, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Hier kun je een nederlandse beschrijving vinden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik heb problemen met online komen? 'Bad Proxy' of 'Ladder down' zijn meldingen die ik krijg? Connecten naar de ladder met landenrankings is ook supertraag.
Oh ja, en m'n downloads staan uiteraard uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Er is tot vanavond een downtime.. Gaat misschien strax nog over maar dan is de ladder wel down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
'T schijnt niet helemaal lekker te lopen met de masterservers. Vandaag was er onderhoud aan de severs van Nadeo...

Overigens, nog een minuutje geleden zat ik nog in een volle SF server ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Just_I op 11-02-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Aha, nou ja, het wou hier niet lukken in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Ik heb trouwens ook het probleem bij mijn server dat ik meer banen aan mijn matchsetting heb toegevoegd dan dat hij 'pakt' zeg maar. Die banen staan niet in de lijst wanneer je de server opzoekt en worden dus ook niet gespeeld. Ik snap alleen niet waar dat aan kan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Heb je ze met /add "tmx nummer" toegevoegd? Of heb je ze met /admin add "tmx nummer" aan de jukebox toegevoegd?

Met /add onthoudt ie ze namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

ze staan in het matchsettings .txt bestand.

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<playlist>
<gameinfos>
<game_mode>1</game_mode>
<chat_time>15000</chat_time>
<rounds_pointslimit>50</rounds_pointslimit>
<rounds_usenewrules>0</rounds_usenewrules>
<timeattack_limit>300000</timeattack_limit>
<team_pointslimit>5</team_pointslimit>
<team_maxpoints>8</team_maxpoints>
<team_usenewrules>1</team_usenewrules>
<laps_nblaps>3</laps_nblaps>
<laps_timelimit>0</laps_timelimit>
</gameinfos>
<filter>
<random_map_order>1</random_map_order>
</filter>
<challenge>
<file>Challenges\mapnaam.Challenge.Gbx</file>
</challenge>
.
.
<challenge>
<file>Challenges\mapnaam2.Challenge.Gbx</file>
</challenge>
</playlist>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Die trackslijst als je een server opzoekt laat altijd maar 20 tracks zien en zegt ook altijd dat er maar 20 tracks zijn. Dat is een bug. Er zijn servers met 1000+ geregistreerde tracks :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Basti504 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:45:
Die trackslijst als je een server opzoekt laat altijd maar 20 tracks zien en zegt ook altijd dat er maar 20 tracks zijn. Dat is een bug. Er zijn servers met 1000+ geregistreerde tracks :)
Dan spelen de tracks wel af. Wellicht kloppen de pad verwijzingen in de matchsetting file niet (dan spelen de tracks niet). Als dat zo is krijg je errors in de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

De verwijzingen zijn correct. Ik heb ze inmiddels denk ik zo'n 10 keer nagekeken omdat dat ook mijn vermoeden was, maar helaas, de padverwijzingen zijn geheel correct. Error codes krijg ik ook niet te zien.

Dat er servers zijn met 1000+ maps dat weet ik, daarom vind ik het ook zo vreemd dat er bij mij maar 19 banen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Doe eens de tracks die niet spelen in een matchsetting file zetten en laad de file. Er moet toch wel iets in de console of logfiles verschijnen.

Mijn beste gok; er zit een fout in de file (er mist een > oid ). Heb je een teksteditor met syntax highlighting? Zo ja, zet die eens op xml. Zo nee download er een. Ik gebruik editplus 2

btw; hier is een matchsetting file van mij, die 100% goed is. Vergelijk die eens met die van jou.

[ Voor 18% gewijzigd door daPet op 12-02-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Inmiddels ben ik erachter wat het probleem was. Aangezien dezelfde banen ook niet werkten in een andere matchsetting heb ik de banen naar mijn eigen pc gekopieerd om ze solo te spelen. Echter ook daar kon ik ze niet solo spelen. Na een bezoekje aan de editor kwam ik erachter dat de banen die ik kreeg nog niet gevalideerd waren. Toen ze eenmaal gevalideerd waren deden ze het perfect.

Beetje stom dat ik daar niet gelijk aan dacht, maar ik nam eigenlijk aan dat wanneer ik banen van iemand krijg, deze wel gevalideerd en rijklaar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Die mogelijkheid was er natuurlijk ook nog. Ik ging er natuurlijk vanuit dat ze gevalideert zouden zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:35
Wellicht ten overvloede, maar ondanks alle nvidia reclame draait het spel echt perfect op mijn laptop met m10 (Ati 9600) chipset! Verdere specs, AMD 3000+, 1024 Ram en 80 gig 7200 rpm.
Het scherm heeft een resolutie van 1400 * 1050, en ik was bang dat de game daarop niet zo goed zou werken. Ik heb zelfs sommige opties omgeschroefd, en alles draait nog steeds prima. :)

• cc bcc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 19:39
Weet iemand waar de Klompies server is gebleven?

-- I talk to planets, baby --

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Geen idee.

Maar voor de TM freaks onder ons die er maar geen genoeg van kunnen krijgen en altijd TM willen spelen: goed nieuws.

Betere kwaliteit: http://www.tm-united.com/...ng=en&rub=news_info&id=70

edit:
Het schijnt van het weekend al op T.Net te hebben gestaan: nieuws: Trackmania verschijnt nog dit jaar op Nintendo DS

[ Voor 49% gewijzigd door Just_I op 21-02-2008 16:25 ]

• Draven

Draven

It wasn't me

Ikzelf wacht liever nog even een maandje op Trackmania Nations-Forever en Trackmania United-Forever ^_^
Kan niet wachten tot die uitkomt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej allemaal weten jullie hoe ik een stadion mod kan gebruiken bij het maken van een baan. Ik heb er al een paar gedownload maar als ik een baan ga maken weet ik niet hoe ik die mod kan kiezen.
ik heb ze hier gedownload: http://cablemodem.fibertel.com.ar/rebellion/JMF/En/Mods/
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze mod kan gebruiken?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:53:
Heej allemaal weten jullie hoe ik een stadion mod kan gebruiken bij het maken van een baan. Ik heb er al een paar gedownload maar als ik een baan ga maken weet ik niet hoe ik die mod kan kiezen.
ik heb ze hier gedownload: http://cablemodem.fibertel.com.ar/rebellion/JMF/En/Mods/
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze mod kan gebruiken?

Alvast bedankt.
Als je bij je track editor je track kiest, hou dan eerst Ctrl ingedrukt en klik dan, dan komt er een menu'tje met je geinstalleerde mods.

Meer info ook op:
http://www.tm-creative.or...ing_environment/index.php

Hopelijk lukt het je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt dat ga ik proberen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kwam geen menu'tje ik heb ze in deze map gezet klop dat:
Trackmania Nations ESWC/GameData/Skins/Stadium/Mod
maar die map Mod heb ik zelf gemaakt klop dat. of moeten ze in deze map staan?:
Trackmania Nations ESWC/GameData/Skins/Stadium/Inflatable

De problemen kunnen niet op bij mij. nu heb ik per ongeluk die locatos veranderd in winrar bestanden en krijg ik niet terug veranderd.(Opnieuw downloade heeft ook geen zin). Hier baal ik echt van, heeft een van jullie misschien een oplossing?

Alvast bedankt

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 15:46 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.