[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Just_I schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:30:
Klein vraagje, heeft iemand enig idee hoe je de resolutie op 800x480 pixels kan krijgen? Ik heb namelijk op mijn laptop een breedbeeld resolutie, maar kan in het rijtje alleen kiezen voor 1280x800 (native resolutie) kiezen als breedbeeld. Ik wil een lagere resolutie omdat mijn videokaart (radeon 2300 HD) TMN anders niet lekker trekt.

Overigens is TMX ook weer up-and-running en zijn de oude bestanden ook veilig meegkomen naar de nieuwe server/host *O*.
Settings lager zetten? Heb TMN prima vloeiend zien draaien op een X1300 en ook mijn oude 9600Pro had er geen moeite mee. Vooral schaduw uitschakelen zal al een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb een 8400GS, die het op 800x600 en alles op low net trekt met 20 FPS. :P Zo gek is het dus niet als Just_i het met een 2300 niet soepel kan draaien.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Dan gaat er toch echt iets mis. Zet de settings handmatig er in zonder schaduws, hooguit PC1 effecten ed. Mijn Go 7600 trekt ook niet heel veel details, maar staat toch vrij hoog. Kan me niet voorstellen dat deze kaartjes geen 40+ FPS halen op het allerlaagste. Op 800x600 was het zelfs nog met gemak te draaien op een GeForce 4 MX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goed nieuws inderdaad, nu is de kans dat ik TMU aanschaf gezakt van 0,05 naar 0,01 :P

En ja, ik denk dat ranks gereset zullen worden, anders heeft dat antiboost geen nut (of werkt het zelfs tegenstrijdig). Eigenlijk, denk ik zelfs dat alle accounts getrashed zullen worden, want wat heb je aan een account als eigenlijk alles dat je er aan hebt weg is? Precies, niets. Daarbij ruimt dat weer lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Gremlin, houd er rekening mee dat een Go 7600 een mid-range kaart is en een mobile 2300 een low end kaart is. De 8400 die AtleX noemt is ook een (wat betere) low end kaart.
Op zich trekt de 2300 het wel op 1280*800, maar alleen in solo mode bij simpele tracks. Aangezien ik ook online wil spelen en dan nog redelijk door wil kunnen gaan wil ik dus een lagere resolutie. Het is alleen zo dat ik nu op 800*600 speel en ik liever een breedbeeld resolutie heb.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:46
Gast, met een P3 laptop met onboard haal ik 20 FPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Killzone schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:09:
Gast, met een P3 laptop met onboard haal ik 20 FPS...
Maar niet op 1280*800 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:16

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nu zit ik al lang niet meer in de benchmarks en zo te kijken, maar mijn Pentium M 740 (1,73 GHz) en ATi Radeon x700 mobility trekken het makkelijk op 1280x800 hoor. Dat ik altijd windowed speel heeft andere redenen (oa makkelijker kunnen switchen tussen vensters en winamp nog open hebben staan)

Ik heb geen flauw idee hoe de performance is van al die andere genoemde kaarten, maar zo bijzonder is mijn computer toch niet? Ok, ik zou de fps ook niet weten, maar het is wel goed speelbaar. En daar gaat het imho toch om.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een 2300 is gewoon net niks, net als een 8400. Jouw X700 zal sneller zijn... Een 5900 is denk ik zelfs sneller dan een 8400.

PC'tje beneden heeft een 9000Pro en een 2,53GHz P4 met 1GB, en draait het op lage settings, 1024*768 vrij goed, maar meer moet je ook niet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
blablable schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:00:
TM Exchange is weer up dus awards zijn welkom :P

http://nations.tm-exchang...trackshow&id=1128576#auto

Full speed track met gave jumps/wallrides en unieke loop..
Heb er inmiddels weer wat awards bij _/-\o_ Bedankt Just_I !!!!!

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Vraag ik me af of je alles al op Low hebt gezet en de nieuwste drivers gebruikt? Kan me niet voorstellen dat die kaartjes 1280x800 niet trekken. De X700 is ook niet meer zo super tov een X2300 of 8400M. De X2300 (of heb je de hD?) is ene opgevorde X1450 en komt daarmee al in de buurt van de X700. Zelfde geldt voor de 8400M. Alles al in de settings op low gezet? (PC0, geen AA, geen schaduwen etc etc).

Wil hem best op Low zetten en testen op energysaving... Dan draait mn Go 7600 op 200/200 ipv 450/400. Gok dat hij dat nog net gaat trekken. Haalt daarmee zelfs met huidige settings minimaal 10-15 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Heb bij mijn ouders een P4 2.8 met 5900XT staan die trekt het allemaal redelijk, 1024x768 met PC2. Heb alleen met de grotere levels last dat het gaat schokken, en dat ik 2x 256 MB uit die computer heb gejat was ook niet bevordelijk. Zit nu 512 MB in en dat merk je ook goed kwa performance. Maar heb nu in mijn eigen pc 1536MB, en dat heb ik harder nodig dan hun 1024 MB nodig hebben ;)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Gisteren heb ik sinds lange tijd Trackmania Nations weer eens installed, maar als ik online wil krijg ik een melding dat mijn versie niet toereikend is (0.1.7.2 als ik het me goed herinner, zit nu op mn werk dus kan niet kijken..). Echter geeft hij ook geen optie om hem te downloaden.
Weet iemand waar ik de update kan krijgen, of heeft iemand een betere link om de nieuwste full version binnen te halen? Ik heb hem wel van de officiële site.. Oh en ik speel ook gewoon op WinXP :) Thanx alvast!

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
* GENETX neemt zn woorden terug

http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html

Dat die dingen nog zo brak zijn! Had wel verwacht dat ze iig rond de 1500 punten scoorden nu, sommigen halen amper de helft (X2300). Maarja een X1300 staat nog lager en speelt het wel... Ik mag wel eens gaan benchen op energysaving... Volgens mij kom ik dan nog steeds hoger als die prut :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Speek schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:01:
Gisteren heb ik sinds lange tijd Trackmania Nations weer eens installed, maar als ik online wil krijg ik een melding dat mijn versie niet toereikend is (0.1.7.2 als ik het me goed herinner, zit nu op mn werk dus kan niet kijken..). Echter geeft hij ook geen optie om hem te downloaden.
Weet iemand waar ik de update kan krijgen, of heeft iemand een betere link om de nieuwste full version binnen te halen? Ik heb hem wel van de officiële site.. Oh en ik speel ook gewoon op WinXP :) Thanx alvast!
Start TMNLauncher (dus gewoon TMN aanzetten) en klik dan op updates, je komt dan bij de download page :)

Tot nu toe vinden alle & members het ook geweldig die update! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Pimorez schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:31:
[...]

Start TMNLauncher (dus gewoon TMN aanzetten) en klik dan op updates, je komt dan bij de download page :)

Tot nu toe vinden alle & members het ook geweldig die update! :D
Wow, heb ik daar echt overheen gekeken.. 8)7 Zal vanaaf eens checken.. Bedankt!

EDIT: als ik de rest van het topic gelezen had, had ik het ook kunnen weten.. :o

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 11-10-2007 16:04 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:11
Domme vraag, maar ik zie in de startpost dat je de server op de website zou kunnen downloaden. Maar ik kan de download van de server nergens vinden???? :?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Henkie-Jan schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:03:
Domme vraag, maar ik zie in de startpost dat je de server op de website zou kunnen downloaden. Maar ik kan de download van de server nergens vinden???? :?
Ik denk dat hij in de war was met de game zelf.

De officiële link is hier

Van het TM-Forum geplukt

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wat een kutzooi. Zat ik net lekker te racen, crasht mijn videokaart driver... Echt een pesthekel, opnieuw starten TMN werkt niet, dan krijg ik dikke arti's en crasht hij weer. Komt dit door Vista/8800GTX/Dual Screen?

Ik heb dit af en toe, maar wel sinds de nieuwe drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 20:36

User

S3

Ik heb geen idee, probeer het eens met 1 screen. Kijken of je het dan ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, zal het morgen weer proberen. Tis vooral na een lange tijd TMNen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:11
Hoe zeg je iets als je online speelt?
Op de server dus

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Op spatie drukken dacht ik, maar volgens mij is er nog een toets voor.

Zeg Killzone, volgens mij ken ik jou ;)

[ Voor 23% gewijzigd door User op 16-10-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ja, volgens mij ook. Leuk he die Impossible Track :P . Helaas nog in BETA Stage, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Je moet alleen die hints wat eerder geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 15:21

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Henkie-Jan schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:13:
Hoe zeg je iets als je online speelt?
Op de server dus
spatie rammen en dan je tekst tikken, zou best ook op een andere manier kunnen nog, maar ik ram altijd me spatiebalk kapot :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
injectie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

Jij rijdt anders ook bij een niet apart subteampje...
Waar rijd Muse dan bij? :o

Maar injectie, jij rijd toch bij R602? :S Ksst, wegwezen daaro :P |:(

edit:
Hmm, zou best kunnen, denk dat ik de zin verkeerd heb opgevat :P

[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 20-10-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Muse rijd voor GoT toch?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het met deze game mogelijk om de analoge pedals te gebruiken van een xbox360 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:08
Ik wil graag online TMN spelen (TMU krijg ik illigaal niet aan het draaien helaas), maar ik kan versie 0.1.7.9 nergens vinden. Die versie heb je daar namelijk voor nodig. Kan iemand mij aan die versie helpen?

Alvast bedankt

Ik heb hier Trackmania 0.1.7.9 gevonden

Spelen jullie trouwens allemaal legaal trackmania united?

[ Voor 29% gewijzigd door AMD1800 op 20-10-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Zucht, illegaal = illegaal en gewoon neit toegestaan... De regels van GoT verbieden support hierop dan ook. Speel(de) TMN en heb de beta van TMU mogen spelen. Vondt dat er te weinig vernieuwing in zat (of iig wat ik leuk vonde) dat het mn geld niet waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
On-line gaat je gewoon niet lukken zonder identieke key, niet elke game is als CoD2. Je kunt je backup dus gebruiken om eens te kijken hoe die nieuwe en oudere, herschreven soorten races dan gaan, maar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb nog steeds [GoT] als tag inderdaad, injectie rijdt trouwens voor Digital Evolution nu, volgens mij is hij al vrij lang uit r602. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

AMD1800 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:48:
Spelen jullie trouwens allemaal legaal trackmania united?
Ja, maar daar is een apart topic voor: [PC] Trackmania United deel 1

Ik heb eerst TMU ook minder-legaal gespeeld, maar er was geen 'eerlijke' manier om online te spelen, en ik vind het oneerlijk iemand te bedriegen die geld heeft betaald voor een key.
Ik heb dus TMU legaal/gekocht. :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Stil hier de laatste tijd, zijn er nog wel eens mensen aan het racen op XS4TMN? Ben zelf wat minder aktief de laatste tijd, en als ik speel is XS meestal leeg. Wordt hoog tijd dus voor weer eens gezellig racen daar.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik kom er de laatste tijd steeds meer :)

Heb niet zo'n zin meer om tussen die franse te rijden en ben ook niet super actief meer en ik had een hele tijd niet op XS gereden, maar nu ga ik er steeds vaker heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 15:49
XS4TMN Server zit nu regelmatig mensen in, zijn inderdaad van die hersenloze, niet communicerende, niet finish halende, lijkende bots. Maar zitten wel mensen in :) Ga nu ook regelmatig even stukje rijden daar, zijn toch de leukste tracks op XS4TMN 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Doordat er hersenlozen zijn, komen er ook weer meer bekenden inderdaad. Dat is positief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Op school spelen wij af en toe een spelletje in een tussenuur (en ja dat mag), en ik wou dus ook TMN doen. Thuis doe ik dat regelmatig, en vind het erg leuk.

Met de meeste games kan ik gewoon de install map kopiëren, en dan opstarten (BF1942 demo, Warcraft III). Probleem bij TMN is dus dat hij register bestanden nodig heeft. Ik kan hem gewoon niet opstarten. Is hier een oplossing voor? Ik hoef alleen via lan te spelen, dus als er wat beveiliging weg gaat maakt dat niet uit. Google vind niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
ja...op een normale manier installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Mr. Detonator schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:46:
[...]

ja...op een normale manier installeren :)
Dat zal waarschijnlijk dus niet gaan. Misschien kan je de register keys opslaan en ook kopieeren? Ik geef het niet veel kans eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Killzone schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:29:
Op school spelen wij af en toe een spelletje in een tussenuur (en ja dat mag), en ik wou dus ook TMN doen. Thuis doe ik dat regelmatig, en vind het erg leuk.

Met de meeste games kan ik gewoon de install map kopiëren, en dan opstarten (BF1942 demo, Warcraft III). Probleem bij TMN is dus dat hij register bestanden nodig heeft. Ik kan hem gewoon niet opstarten. Is hier een oplossing voor? Ik hoef alleen via lan te spelen, dus als er wat beveiliging weg gaat maakt dat niet uit. Google vind niets.
Ik denk dat je er maar weinig aan kan doen. Als ik me niet vergis dit een van de redenen waarom Nadeo bij de hele TM serie starforce gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
^^ Met hem.

Er is een interview met Nadeo op TMX verschenen. TM Forever! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, jammer, zou erg vet zijn om op school te TMN'en. Helaas, maar had ik eigenlijk wel verwacht.

En waarom gebruiken ze starforce dan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Killzone schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:59:
Hmm, jammer, zou erg vet zijn om op school te TMN'en. Helaas, maar had ik eigenlijk wel verwacht.

En waarom gebruiken ze starforce dan? :S
Zodat je niet makkelijk kunt cheaten..
En zonder adminrechten kun je het dus niet installeren. :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Laatst online: 30-09 15:19

Draven

It wasn't me

mach2 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:24:
Stil hier de laatste tijd, zijn er nog wel eens mensen aan het racen op XS4TMN? Ben zelf wat minder aktief de laatste tijd, en als ik speel is XS meestal leeg. Wordt hoog tijd dus voor weer eens gezellig racen daar.
Zit nu zelf ook zo af en toe eens op XS, hou alleen niet zo van die ESWC tracks, vind ze te lang :p
btw me = X RdV
Laatst hadden ze ook wat speed tracks erop staan, die waren wel fijn om te rijden :)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Draven schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:09:
[...]

Zit nu zelf ook zo af en toe eens op XS, hou alleen niet zo van die ESWC tracks, vind ze te lang :p
btw me = X RdV
Laatst hadden ze ook wat speed tracks erop staan, die waren wel fijn om te rijden :)
Hou er inderdaad ook niet zo van. Fullspeed vind ik meestal ook het leukst. Of technische banen met een goede flow zijn ook wel leuk. In ieder geval is er wel voor ieder wat wils, banen genoeg. :)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Swensen ^^
Sommige van Tstar zijn ook goed te rijden, en voor de rest maakt het me niet zoveel uit, heb niets tegen tech tracks, maar tech tracks van een minuut gaat het er meer om wie de track het beste uit z'n hoofd kent dan wie er de skills heeft :P

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Draven schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:33:
Swensen ^^
Sommige van Tstar zijn ook goed te rijden, en voor de rest maakt het me niet zoveel uit, heb niets tegen tech tracks, maar tech tracks van een minuut gaat het er meer om wie de track het beste uit z'n hoofd kent dan wie er de skills heeft :P
Tracks kennen is ook een skill. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:09
Iemand hier die STC4 rijd of niet?

Wij (LAMA) racen in division 15. Vanavond tegen nummer twee, wordt mega spannend, we moeten winnen en ook met meer punten dus gaat erop :D

Ken trouwens maar twee Nederlandse clan die degelijke rijden; sR en AEger, waarbij AEger toch wel erg goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Er mag in het lijstje "waar is het leuk om te rijden" Fruity Shorties Racing (FSR) eens toevoegen. Veel Nederlanders en vooral korte en technische banen. Geen onmogelijke en zeker geen high speed banen.

www.tm-racing.nl

ps geen reclame voor leden want die zijn er al genoeg....

Nu effe ontopic:

Waarom krijg ik ineens invalid key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dan zal er wel een master server van Nadeo down zijn. Je hebt 3 opties:

- Wachten
- Offline spelen
- Via een LAN tegen elkaar spelen. Als je Hamachi gebruikt is dat helemaal ideaal, maar dan moet je wel medespelers hebben natuurlijk.

En nee, sorry, daar heb ik nu echt geen tijd voor :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Card Nox schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:45:
Iemand hier die STC4 rijd of niet?

Wij (LAMA) racen in division 15. Vanavond tegen nummer twee, wordt mega spannend, we moeten winnen en ook met meer punten dus gaat erop :D

Ken trouwens maar twee Nederlandse clan die degelijke rijden; sR en AEger, waarbij AEger toch wel erg goed is :)
Mwah imo zijn er wel meer nederlandse clans die behoorlijk kunnen rijden.. Kijk bv maar eens naar IMR om een voorbeeldje te geven :)
FSR zitten ook wel een paar redelijke rijders in, GTX is niet verkeerd.. En X-Racers natuurlijk ook niet vergeten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Draven op 20-11-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
En dan zijn er nog een aantal bij Pimp die behoorlijk goed zijn, Pimp funkii/veloci en Pimp horatio bijvoorbeeld.
AEger is volgens mij alweer uit elkaar gevallen? Decept rijdt in ieder geval alweer voor een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Klopt, maar je hebt bij FiX ook nog een paar goede, en dan heb je ook nog O&C met Ouwe, Tomdeos en nog een paar goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 00:36
Muse schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:04:
En dan zijn er nog een aantal bij Pimp die behoorlijk goed zijn, Pimp funkii/veloci en Pimp horatio bijvoorbeeld.
AEger is volgens mij alweer uit elkaar gevallen? Decept rijdt in ieder geval alweer voor een ander.
Decept is eruit gekickt omdat die te lam was om aan trainingen mee te doen ;) Aeger zelf rijdt nog wel. Ze hebben ook voor Nederland meegedaan aan het nc3 toernooi. Verder heb je nog Xenogear (die zo ongeveer de beste speler is van heel Nederland ;)) en Sky uit team Dignitas en tK. Nederland kent helaas niet zo veel topspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 18-09 16:32
Milenco schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:33:
[...]
Nederland kent helaas niet zo veel topspelers.
Ik rijd voor Nederland?

Wehehe ff zonder gein ;)
Vandaag ff lekker op Neon beginner -server geraced.. Moet zeggen dat ik best goed ging, stuk of 4 a 5 pr's verbroken, terwijl ik toch al wel weer 2 maandjes online race ofzo. Kunnen we niet een keer wat met z'n allen doen als GoT clan.. Want ik rijd nu rond als [GOT]Enfer, maar meer heb ik eigenlijk niet met de GoT clan, wat ik op zich wel jammer vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:12
Volgens mij is de GoT-clan alleen nog een ding van non-actieve users en de startpost. Iedereen kwam eigenlijk steeds bij XS4TMN buurten, en toen heeft DaPet [XS] opgericht voor meubels. Volgens mij is uiteindelijk bijna iedereen overgelopen. Er is denk ik ook niet meer een [GoT] server. Daarom is het inmijn ogen ook logischer om als meubel bij XS4TMN lid van [XS] te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Idd, en hoewel ik niet echt actief meer ben ivm andere bezigheden (sorry daarvoor :P), blijf ik me toch verbonden voelen met de XS4TMN server. [XS] blijft dus in mijn nick staan, de insiders weten wel dat ik ook van GoT kom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Eindelijk na een tijdje heb ik weer es een track gebouwd :)
Ik voel me wel een soort van vereerd, dus bij deze draag ik em aan jullie op.

Veel plezier en laat me weten wat je er van vind.

Afbeeldingslocatie: http://82.95.9.148/img/balance.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door daPet op 25-11-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Goede track! Vooral het begin is goed! Daar houd ik van, de rest is ook goed, vooral die 2 soort van walls waar je overheen moet gaan om naar jump te gaan om daarvandaan door die CP te springen en op platform moet gaan.

_O_ d:)b

edit:
PR: 1:08.28 :) Kan nog een hele ruime sec af ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 25-11-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Leuke baan op het eerste gezicht...
Even snel 1 poging gedaan... 1:07.13 geloof ik... laag in de 7 in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Ja leuke baan Dapet. Alleen aan het eind die bocht omhoog is lastig, daar wil je eigenlijk lekker vol doorgassen maar dan spring je eigenlijk altijd naast de baan. Had lekker geweest als dat ook vol gas kon. Maar voor de rest erg leuke baan. :)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 15:49
Zeker leuke baan! Vind het eind juist vooral leuk, zeker als je een match rijd met rounds. Kan je alles nog winnen/goed maken of juist verkloten :) Goeie slide maken om alle zijwaartse snelheid voorwaarts te krijgen, lekker uitdagend die bocht!

Hoop deze week me gamepad binnen te krijgen kijken of dan dat sliden wat beter gaat!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Net alweer mijn 80ste track op de Nations Exchange gezet: BlackBird.

Het is uiteraard weer eens tech track, met wat tricky jumps en bochtjes, een track van rond de 45 seconden. Persoonlijke vind dit een van de leukere track die ik de laatste tijd gebouwd hem, maar toch wil ik wel eens weten wat jullie ervan vinden.

Voor de verandering is deze track ook voorzien van wat herrie in de vorm van Alter Bridge - Watch Over You en ook heeft deze track een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Just_I schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:07:
Net alweer mijn 80ste track op de Nations Exchange gezet: BlackBird.

Het is uiteraard weer eens tech track, met wat tricky jumps en bochtjes, een track van rond de 45 seconden. Persoonlijke vind dit een van de leukere track die ik de laatste tijd gebouwd hem, maar toch wil ik wel eens weten wat jullie ervan vinden.

Voor de verandering is deze track ook voorzien van wat herrie in de vorm van Alter Bridge - Watch Over You en ook heeft deze track een mod.
Ah, track is dus tóch vernoemd naar het nieuwe album van Alter Bridge? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ziet er goed uit Just_I, ook al laadt de mod niet meteen. gg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat oefening kunst baart weet iedereen, maar na 79 tracks pas? :+

Dat die mod zolang moet laden lijkt trouwens te komen door het liedje, want dat duurde erg lang hier, en de mod zal nu wel klaar zijn. Muziek in het spel staat uit though, dus heb ik nog niks om Just_I mee te pesten :+
Weet iemand al iets meer over de releasedatum van die TM:F, op '2008' of die releasedatum die elk stukje software heeft na? Ik gok zo rond deze tijd, want in de zomer worden weinig games gereleased, en in januari oid is veel te vroeg (al zou het gemakkelijk kunnen aangezien veel al klaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

TheZeroorez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:34:

Dat die mod zolang moet laden lijkt trouwens te komen door het liedje, want dat duurde erg lang hier, en de mod zal nu wel klaar zijn. Muziek in het spel staat uit though, dus heb ik nog niks om Just_I mee te pesten :+
Weet iemand al iets meer over de releasedatum van die TM:F, op '2008' of die releasedatum die elk stukje software heeft na? Ik gok zo rond deze tijd, want in de zomer worden weinig games gereleased, en in januari oid is veel te vroeg (al zou het gemakkelijk kunnen aangezien veel al klaar is).
De beta was iig uitgesteld, omdat ze liever een goedwerkende beta uitbrengen dan een beta vol met bugs e.d.
Dus het zal nog wel ff duren voordat Forever uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/2504/asdfasdfasdfeos9.png

* Pimorez feliciteert zichzelf :*)

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Netjes, hoewel ik liever 1337 rijd, dan dat ik 13:37 rijd en toch nog 13 staat :P

Hoe doe je een newline in de naam trouwens ? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Basti504 op 03-12-2007 16:09 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ach, hoevaak ik wel niet 13:37 gereden heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hoe doe je een newline in de naam trouwens ? :)
Je moet je naam helemaal volproppen met codes ;) Althans, zo heeft iemand het bij mij gedaan :P
Enfer schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:05:
[...]

Ach, hoevaak ik wel niet 13:37 gereden heb ;)
Maar ik ben jouw niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Klopt!!

Hij is niet nerd genoeg om er een screenshot van te posten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:34:
Actually, ik heb nog eens 30 mini tech tracks op daPet's server staan dus eigenlijk zit het meer rond de 110 :P.
Mja, de mod is ook niet zo heel groot, maar 1.3 MB ofzo, maar de mod staat op de site van greenRACER (duitse track/mod bouwer). Het liedje staat op de webspace van fileden (personal free webspace) en is ruim 5MB groot. Dus het kan wel kloppen dat het liedje er wat lang over doet, maar dan krijg je ook een mooi nummer van ruim vier minuten :P.
En als je de muziek wel eens wil horen, maar je muziek in TMN niet aan wilt zetten, dan staat er op de track page een linkje naar de song op youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 15:26
Om maar eens even schaamteloos te spammen:

Ik heb een tijdje terug wat banen in elkaar gemikt, geef me eens kritiek!
Sjillemaps

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
Mensen ik heb een vraag, mijn huidig systeem is
2.66 ghz pentuim 4 800 fsb
1.2 gb ram 333 mhz
fx 5500 128 mb ram

Met dit systeem kan tmn op low (PC1 High) draaien op 1024*768 16xAF en 6xAA

Binnenkort krijg ik een nieuwe grafische kaart (voor kerstmis welke moet ik vragen).
De 7600 gt € 99 of de HD 2600 XT € 99 Kheb het beiden over AGP 8x
om TMN goed op High (PC3) 1024*768 16xAF en 6xAA

[ Voor 6% gewijzigd door Missbaksel op 09-12-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Missbaksel schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:27:

Binnenkort krijg ik een nieuwe grafische kaart (voor kerstmis welke moet ik vragen).
Ik draai met een 6800GT @ Ultra op High PS2 met 4x AA en 2x AF @ 1024x768. Deze kaart is vergelijkbaar met een 7600GT, maar als ik 'm op PS3 zet gaat hij het toch moeilijk krijgen. Dus zeker met 16xAF en 6xAA. Heb trouwens een p4 3.2 @ 3.51 met 1.5 gig aan geheugen. Voor de HD 2600 XT weet ik niet hoe het zit. Misschien kun je daarvoor hier: http://www23.tomshardware...1064&model2=716&chart=275 vergelijken.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Missbaksel schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:27:
Mensen ik heb een vraag, mijn huidig systeem is
2.66 ghz pentuim 4 800 fsb
1.2 gb ram 333 mhz
fx 5500 128 mb ram

Met dit systeem kan tmn op low (PC1 High) draaien op 1024*768 16xAF en 6xAA

Een 2600xt moet je niet kopen die is hardstikke traag.
De budgetkaart van nu, je kan beter kijken naar de topkaart van een tijdje geleden.
Een 1950pro of x850xt zou een betere keuze zijn :)
Je moet wel een goede voeding hebben voor deze kaarten 300watt A merk minstens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
mach2 schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:32:
[...]

Ik draai met een 6800GT @ Ultra op High PS2 met 4x AA en 2x AF @ 1024x768. Deze kaart is vergelijkbaar met een 7600GT, maar als ik 'm op PS3 zet gaat hij het toch moeilijk krijgen. Dus zeker met 16xAF en 6xAA. Heb trouwens een p4 3.2 @ 3.51 met 1.5 gig aan geheugen. Voor de HD 2600 XT weet ik niet hoe het zit. Misschien kun je daarvoor hier: http://www23.tomshardware...1064&model2=716&chart=275 vergelijken.
Hier ook een 6800GT @ Ultra maar dan met een A64 2800+ @ 2.0GHz met 1GB aan geheugen
Shader: PC3
Texture: High
AF: 4x
AA: 4x
Shadows: medium
1280x1024

Dit draait prima, alleen soms wat drops op tracks waar extreem veel scenery aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Muse schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:55:
[...]

Dit draait prima, alleen soms wat drops op tracks waar extreem veel scenery aanwezig is.
Inderdaad, en hierom draai ik dus PS2 ;) , dat beetje extra gras en schaduweffecten mis ik toch niet zo.

[ Voor 11% gewijzigd door mach2 op 10-12-2007 16:19 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:55:
[...]

Hier ook een 6800GT @ Ultra maar dan met een A64 2800+ @ 2.0GHz met 1GB aan geheugen
Shader: PC3
Texture: High
AF: 4x
AA: 4x
Shadows: medium
1280x1024

Hier een 8800GTS 320mb :)

PC3, AF 16x, AA 4x draait goed hoor.
Shadows, motion blur en dynamic colors uit.
Die vage vlekken zijn echt verrot.
Dynamic colors uit, mwa ik weet ook niet waarom is dat mooier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:29:
[...]

Hier een 8800GTS 320mb :)

PC3, AF 16x, AA 4x draait goed hoor.
Shadows, motion blur en dynamic colors uit.
Die vage vlekken zijn echt verrot.
Dynamic colors uit, mwa ik weet ook niet waarom is dat mooier ofzo?
Lol, is ook niet echt een eerlijke vergelijking hè? :P Dat is een vrij recente kaart, daarmee kun je TMN uiteraard voluit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:35:
[...]

Lol, is ook niet echt een eerlijke vergelijking hè? :P Dat is een vrij recente kaart, daarmee kun je TMN uiteraard voluit zetten.
Jah in de test haal ik 141fps :P maar ik heb nog wel wat geschok als die auto naar rechts gaat dat de achtergrond nogal schokkerig dichter naar voren komt. Bij bochten is dat vooral.
Ditzelfde heeft nfs prostreet heeeeeeeeel erg maar dan een klein beetje heb ik het in tmn.
Misschien komt het door de aa/af ofzo?

Ook raar is dat tmn zegt dat mn videokaart 290MB heeft maar het is 320?
Max cache size heb ik trouwens gewoon op 200MB maar dat zal internet cache zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Heb trouwens gelezen dat Trackmania Forever waarschijnlijk Februari/Maart gaat uitkomen ^^
Denk dat het een hele verbetering wordt, en ook beter dat er dan gelijk geen ranked servers meer zijn.. Wordt zo moe van die boosters :P Ik kom gewoon bijna niet hoger meer in rank, steeds maar hele kleine stapjes omhoog op de ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Serial-X schreef op zondag 09 december 2007 @ 08:36:
Om maar eens even schaamteloos te spammen:

Ik heb een tijdje terug wat banen in elkaar gemikt, geef me eens kritiek!
Sjillemaps
Goed, ik heb ze even geprobeerd...ik vind 't allemaal maar niks.
- Te lange banen, probeer als maximum een minuut aan te houden.
- geen lekkere flow (ook niet in de track die zo heet)
- woot2 is de enige track van ongeveer 35secs, maar die loopt niet lekker met de jumps als je full speed gaat.

Ik ga hierbij wel uit van online spelen btw, ik speel zo goed als nooit tracks offline. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Ben het wel met je eens Muse over de tracks, had ze ook even gespeeld.. Maar het zijn ook niet mijn type banen, te lang en ik mis idd de flow.
De enkele keren dat ik offline rijdt is alleen als ik moet trainen voor n match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb best wel vreemd probleem:

Ik heb een nette intallatie van TMN (van de Nvidia-server)
Maar mijn grafische kaart (2600XT :D ) wordt niet herkent.
Geen probleem, "A short bench will be run to detect your grafical setting"
Maar dan nog wil TMN niet starten.
Als ik zelf eens op "bench" druk krijg ik telkens '0 FPS' te zien :?

Is dat probleem ergens bekend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Je zou deze fix even kunnen proberen:
http://blocktuner.tm-comm...OGICIELS/tmn2900xtfix.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Geen probleem :)

Wat zijn trouwens de servers waar jullie Gotters vaak zijn? Behalve XS4TMN server dan, want daar is de laatste tijd weinig man te vinden.
Zit zelf meestal op een van de volgende servers, ligt er maar net aan waar het lekker druk is ^^

- Alemba4000 in GER (is op het moment Alemba-Xmas)
- NED Miniserver in NED
- MiniOWNS in NOR
- Oorf Minis in GER
- X Forever in NED
- MTZ 5000 in NED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
- XS4TMN, meestal in de avonduren.
- Digital Evolution
- FSR Shorties

en voor de rest maar net daar waar het druk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Ik [GoT]Enfer vind die korte tracks van beginner altijd vet leuk om te doen.. Dus meestal kun je mij wel vinden op NeoN - Beginner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Draven schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:15:
Geen probleem :)

Wat zijn trouwens de servers waar jullie Gotters vaak zijn? Behalve XS4TMN server dan, want daar is de laatste tijd weinig man te vinden.
Zit zelf meestal op een van de volgende servers, ligt er maar net aan waar het lekker druk is ^^

- Alemba4000 in GER (is op het moment Alemba-Xmas)
- NED Miniserver in NED
- MiniOWNS in NOR
- Oorf Minis in GER
- X Forever in NED
- MTZ 5000 in NED
DOAShortTraxx in USA
uBP MINI Mini's in USA

:)

TrackMania Forever klinkt echt goed, vooral omdat het ook gratis is.

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 11-12-2007 18:40 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook af en toe TMN, mijn naam daar is gewoon "Jan" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Enfer schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:31:
Ik [GoT]Enfer vind die korte tracks van beginner altijd vet leuk om te doen.. Dus meestal kun je mij wel vinden op NeoN - Beginner :)
Je bedoelt dat je geen andere tracks kan rijden? O-)

Maar ik rijd meestal op & Together in FRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

& Together is raar :P De ene keer krijg ik gewoon pass, de andere keer niet..
Zal die USA servers ff checken, volgens mij heb ik r op een zowiezo al n keertje gereden ^^

X RdV btw ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Draven op 11-12-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
Pimorez schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:00:
[...]

Je bedoelt dat je geen andere tracks kan rijden? O-)

Maar ik rijd meestal op & Together in FRA
Zie je dat in mijn post staan? Neen dus :+

Ik vind beginner tracks leuk omdat je dan telkens probeert net 0.01 sneller te zijn dan je record, en omdat het vaak korte tracks zijn die je miss net op sommige punten nog net weer iets kunt verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Draven schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:23:
& Together is raar :P De ene keer krijg ik gewoon pass, de andere keer niet..
Zal die USA servers ff checken, volgens mij heb ik r op een zowiezo al n keertje gereden ^^

X RdV btw ;)
Ligt eraan wie er in de server zit, de ene keer zit er een of andere random n00b erin die via via pw heeft gekregen en daardoor de regels lekker wilt overtreden..

Maar over het algemeen zitten er alleen mensen in met rank 1000-2000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Pimorez schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:06:
[...]

Ligt eraan wie er in de server zit, de ene keer zit er een of andere random n00b erin die via via pw heeft gekregen en daardoor de regels lekker wilt overtreden..

Maar over het algemeen zitten er alleen mensen in met rank 1000-2000 ;)
Krijg m meestal van Stefan of Love, ben er nu al tijdje niet meer geweest.. Misschien komk wel keertje langs als ik zie dat je aanwezig bent :) (rank= 34xx btw)
Dus nog "ff" spelen en dan mag ik er zelfs legaal in ^^

Muse, binnenkort weer even swensens rijden? xD

[ Voor 4% gewijzigd door Draven op 12-12-2007 16:22 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.