Hoe kan je zoiets nog meer testen? Kan het wel steeds aan jullie vragen, maar is er geen test van Nadeo oid?
HODL
HODL
[ Voor 41% gewijzigd door daPet op 22-07-2007 16:32 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ik heb het ook draaien op Win2003. Ik verbind ook via remote desktop. Maar dan wel via Run -> mstsc /console misschien helpt dat jeDutch2007 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:23:
ok ik heb 1 probleem..
als ik vanaff mijn pc naar mijn win2003 server connect en vervolgens de dedicated server start, dan crasht me de dedicated server, nu heb ik gemerkt dat als ik via vnc en dus semi-direct op de server inlog, dat ik dan wel de dedicated server kan gebuiken, iemand een manier op de trackmania nations dedicated server software werkend te hebben via remote desktop ?
HODL
...
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Dit heet Rounds, en is niet echt nieuw hoor. En het klopt idd dat je niet zoveel servers daarmee vindt.vandermark schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:23:
Ik rij tegenwoordig op 'smooth tracks' Die server heeft een ander speltype wat ik erg waardeer: Een track rij je elke keer samen: je start elke keer gelijk en het gaat erom wie het eerste over de finish gaat. 1 krijgt 10 punten, 2 krijgt 6 punten, 3 krijgt er 4, en zo verder. Je rijdt de track net zo vaak opnieuw totdat iemand 40 punten heeft.
Nadeel is dat als je na 3 seconden op de kop ligt je dan dus moet wachten (je kijkt dan automatisch mee met nr 1) tot de volgende start.
Het leuke vind ik dat je echt veel meer tegen elkaar racet omdat je tegelijk start elke keer. Tijd is niet belangrijk, enkel als 1e over de finish gaan.
Volgens mij zijn er niet meer servers van dit type, wat ik wel jammer vind.
Hallo
...
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Precies. Op nummer 4 is alleen niet een echt antwoord, dat is allemaal nogal vaag enzo..Card Nox schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:28:
Nu zijn mijn vragen:
1. wat is het nut van z'n ster?
2. hoe krijg je z'n ster?
3. kun je stemmen op mensen voor sterren? Zo ja hoe dan?
4. Wat zijn de rankings van star-days en sterren?
Antwoorden voor zover ik zelf kwam:
1. show off
2. doordat mensen met een gekocht TM* je punten geven
3. stemmen kan dus alleen door mensen met een gekochte TM*
4. dit veranderd gaande weg omdat meer mensen sterren krijgen en de rankings omhoog gaan.
Nummer 4 is zo ver ik weet wel het echte antwoord, dat is variabel ten opzichte van het hoogste aantal stardays wat er is. In het begin van het spel kon je met 2 stardays een ster hebben, maar omdat de gene met de meeste stardays, 6000 ongeveer, is de lat nu weer hoger.TheZeroorez schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:39:
[...]
Precies. Op nummer 4 is alleen niet een echt antwoord, dat is allemaal nogal vaag enzo..
...
Card Nox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:43:
Hoe krijg je speciale tekens in je naam??
Is er site waar ik die kan vinden?
@ Basti504, toevallig dat je die clan pakt. Moet ik morgen tegen racen; race nu in de Czech Nations Cup
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| User's guide for text formatting Use the following strings to give a particular style to your nicknames/Game names: $000 à $fff: color $i: italic $s: shadowed $w: wide spacing $n: narrow spacing $m: normal setting $g: default color $z: reset all $$: ta write a "$" For the color: the 3 caracters after the $ are 16 values going from 0 to f (0123456789abcdef). The first caracter represents the red color, the second green and the third blue. Here are some color examples: $000: black $f00: red $0f0: green $00f: blue $ff0: yellow $f80: orange $f0f: pink $0ff: light blue $888: grey $fff: white For example, to write "The Boss" with "The" in italic and "Boss" in large red, you should type: $iThe $z$w$f00Boss |
[ Voor 3% gewijzigd door Basti504 op 11-08-2007 14:53 ]
...
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Je bedoeld Curve neem ik aan? Ik zal er nog wel even naar kijken vandaag ergens.Hansvd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:31:
Ik heb een keer geprobeerd een baan te maken, graag wat commentaar!
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto%23auto
[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 18-08-2007 16:00 ]
Verwijderd
Een server is toch automatisch ranked, behalve als hij over de 50 players gaat, in de nieuwe dedicated server in ieder geval?Dutch2007 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:22:
hmm, zit met een klein probleempje, nu heb ik mbv servermania eindelijk het voor elkaar dat ik via RDP een dedicated tmn server kan opstarten, maar nu heb ik nog 1 ding dat ik maar niet voor elkaar krijg: hoe zorg je ten 1e ervoor dat ie (de server) ranked is?, en ten 2e hoe geef ik iemand admin rights?
...
Het werkt op Vista, ik heb het laatst op mijn broertje zijn Notebook geinstalleerd en werkend gekregen met de officiele update(s). Het vereist wel wat instelling, maar dit is gewoon via Google te vinden.[
Btw , zijn er nu mensen die het ding al werkend hebben op vista? Ik zou graag overschakelen, maar als trackmania niet meer werkt zou dat spijtig zijn. Of werkt united bvb wél op vista (maar dan moet ik nog eens 20 euro uitgeven)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Nee, dit is nergens terug te halen. Je zal dus goed moeten checken of je je accountnaam goed spelt en alle wachtwoorden die je gebruikt(e) even opnieuw proberen.Tommzz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:51:
Nou kan ik zo in de search in dit topic niet direct vinden hoe ik die evt terug kan krijgen, is het uberhaupt mogelijk?
Verwijderd
Foei foei ....TMN van je computer afhalen vanwege TMULarrs schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:18:
Wordt er nog veel geracet met TMN? Dit spel heb ik namelijk al lang geleden van de computer gehaald vanwege TMU.
Met TMU zie ik bar weinig Nederlandse spelers en (volle) servers. Het is verder wel een mooi spel, alleen mis ik de pret met GoT'ters onder elkaar tijdens het racen. Ik ben helaas geen held met de Franse taal en Duits is alleen redelijk te begrijpen.
Hallo
mach2 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:01:
[...]
Foei foei ....TMN van je computer afhalen vanwege TMU![]()
, volgens mij wordt TMN vele malen meer gespeeld dan TMU (heb zelf geen TMU). In ieder geval is het in XS4TMN nog vaak genoeg druk en gezellig.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Aha, vandaar dat ik jouw voorbij was gestreefd.Just_I schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:56:
[...]
Nee, dit is nergens terug te halen. Je zal dus goed moeten checken of je je accountnaam goed spelt en alle wachtwoorden die je gebruikt(e) even opnieuw proberen.
@ Larrs: TMN is stil booming. Regelmatig kom je op XS4TMN nog wat GoT-ters (danwel [XS]-ers) tegen en meestal is het er erg gezellig. TMU kan ik nu even niet aanzwengelen omdat ik nog steeds op reserve PC zit, maar hopelijk is dat probleem snel opgelost.
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nieuwe drivers downloadenVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:44:
Hoi,
Ik heb ook TMN geinstalleerd na het spelen ervan bij mijn broer thuis. Zit echter met een probleem.
Kan iemand mij helpen, ik word er para van.
Mijn framerate komt niet boven de 15!!!@@@^^%
Heb van alles geprobeerd met configure
Met en zonder VSync,
Met en zonder Anisotropic
Met en zonder AA
Shadows
etc
maar geen enkele combi gooit mijn framerate boven die 15.![]()
![]()
Ik heb een Radeon X1900 videokaart. Driver 27/07/07
ATI control center ook van 27/07/07
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
Benq FP93GX Monitor
Bij installeren van het spel kreeg ik de melding dat de videocard performance niet herkend werd.
Dit kan toch niet???![]()
![]()
Hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt en mij kan helpen..
Gr,
Marilsaden
Verwijderd
Niet kunnen vinden, no description weldaPet schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:11:
Ik heb even een paar files bekeken. In de map GameData\Profiles staan je accounts. Als je de .gbx file opent met wordpad van de account die je moet hebben dan kom je een regeltje tegen waarin staat 'no description' of je account comment.
In die regel staat ook het password.
Dit heb ik bij meerdere accounts nagekeken en vond zo de gegevens. Het zijn wel allemaal vreemde tekens maar je pass moet er normaal tussen staan, thans bij mij wel
90.000? Als je een beetje doorrijdt, zit je zo op die rankVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:22:
[...]
Niet kunnen vinden, no description wel![]()
Erg jammer, mijn rank was ongeveer 90.000, ik zat tussen de 80 en 90.000
[ Voor 40% gewijzigd door daPet op 29-08-2007 17:01 ]
Verwijderd
Het ziet er nu echt raar uit, af en toe uber mooi, althans dat word geprobeert met licht effecten en de baan die er echt grauw uitziet, ook het gras is echter.daPet schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:32:
[...]
90.000? Als je een beetje doorrijdt, zit je zo op die rank
Ik vrees dat je dan een nieuw account moet aanmaken. Wel vervelend, zeker als het account authenticated was met een andere TM, dat gaat dan niet meer
Marilsaden, je post hoort niet in de TMU draad
Een beetje stomme vraag, maar speel je niet toevallig in safe mode?
Als je op de alfanumerieke 0 toets drukt tijdens het spelen krijg je je framerate en andere info te zien.
Nu heb ik absoluut geen high-end machine, maar ik heb Sygate Firewall draaien, en die wil tijdens het spelen van TMN nog wel eens veel CPU kracht vragen. Pak Taakbeheer er eens bij en kijk of iets je CPU bezet houdt.
Ik gok erop dat het toch aan je driver ligt. Op TM-forum hebben anderen hetzelfde probleem, ze zeggen dat de driver waarschijnlijk niet goed is.
Beetje goede server opzoeken met hogere ranks en ook een beetje kunnen racen, dan hoeft dat bij lange na geen 80 uur te duren hoor.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:49:
[...]
Dan heb ik helemaal geen zin om die, zeker 80 uur, te racen om mijn normale rank weer te halen.
Verwijderd
Verwijderd
80 uur is ruim overdrevenMuse schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:41:
[...]
Beetje goede server opzoeken met hogere ranks en ook een beetje kunnen racen, dan hoeft dat bij lange na geen 80 uur te duren hoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 30-08-2007 09:48 ]
Niet dat ik weet, hoewel het wel een leuk idee is voor Nederlandse spelers. Maarja zoiets zet je niet zomaar op lijkt me, prijzen enz.Card Nox schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:31:
Hoi hoi,
Heb een vraagje over TMN of ja, eigenlijk over een cup.
In CZE is er de Nations Cup Qualification hier worden de beste 15 racers geselecteerd.
Is een soortgelijk iets ook in Nederland aan de gang?
Kan er namelijk geen info over vinden.
Bvd
...
[ Voor 13% gewijzigd door Card Nox op 03-09-2007 18:03 ]
En dank je wel.Pimorez schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:59:
...Met de skills van mij, zeroorez, just i, DuC, webfreakz, mach, basti en daPet kom je er echt niet..
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 20% gewijzigd door Lemmy18 op 04-09-2007 18:06 ]
Verwijderd
Heeft hier altijd gewerkt onder Vista, misschien dat je op 64 bit draait anders zou ik me geen problemen voor kunnen stellen.Lemmy18 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:05:
Trackmania heerst gewoon, soms speel ik het elke dag dan eens een week niet, dus vrij wisselvallig, maar in die 6 maaden dat ik het speel heb ik toch al een mooie vooruitgang achter de rug :):9
edit: ow ja kheb het ook werkend gekregen onder vista, want een week geleden lukte dat nog niet
Ik kan niet meekomen met de top???? Zeer zeker wel!!! (schiet altijd hun banden lek en pak de 1e plek)Pimorez schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:59:
Met de skills van mij, zeroorez, just i, DuC, webfreakz, mach, basti en daPet kom je er echt niet..
Hallo
Dat heb je goed gelezen GremlinGENETX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:10:
2Frag4Fun Hard Maps? Speel al een tijdje geen TMN meer ivm ETQW Beta1, Beta2 en nu de Demo en over een kleien 2 weekjes de full version. Maar voor 2Frag4Fun Hard Maps start ik TMN nog wel eens
2Frag4Fun..........d'as leuk, zeker maar weer eens wat banen proberen uit te gaan rijden dan. Erg leuk altijd, tijd geleden ook. Mijn eigen Wall Gripper heb ik nu ook wel een beetje gehaddaPet schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:15:
Er is ook een plus puntje en sommigen hebben het al ontdekt, 2Frag4Fun is weer terug \o/
Betekent dit nu dat jullie allemaal weggaan?
Hallo
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
It's Evolution Baby!
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 18:03 ]
[ Voor 6% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-09-2007 18:00 ]
Je kan hier aangeven wie je buddies zijn en wie je een starvote wil geven. Voor de rest kan je er weinig mee.Punaisebal schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:54:
wat zijn die tools die je krijgt als je je trackmania reserveert? Ik heb het dan over die tools op je account page op trackmanianations.com
Een groot deel van ons zijn vaste klanten van XS4TMN, de server van daPet.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:57:
kan je je online acc mee aanpassen tot zover ik weet. Welke server zitten jullie meesta? ik meestal in f07 short tracks.
Nja, ze zijn er in ieder geval mee bezig. Dat is alvast positief.Just_I schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:13:
Kleine update over de TMX; Ze hebben een nieuwe server aabgeschaft en daar draait de site nu op. Ze hebben alleen nog steeds geen data van de oude server dus het enige wat ze op TMX vermelden is dat ze terug zullen komen. Daarnaast geven ze een link naar een topic op het TM forum. In dit topic geven ze status updates en dergelijke.
[ Voor 5% gewijzigd door Leolinedance op 30-09-2007 22:33 ]
Verwijderd
Het kan handig zijn als je aangeeft waarom het niet wilde lukken zodat anderen met hetzelfde probleem dit ook kunnen lezen. Als ik mij niet vergis had ik hetzelfde probleem maar moest ik gewoon trackmania opnieuw opstarten waarbij update (die inmiddels al gedownload was) gestart werd.Leolinedance schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:25:
Ik wil ook Trackmania spelen, en wel online tegen anderen. Maar als ik naar 'Internet' ga in het spel krijg ik de mededeling dat ik moet updaten. Waar moet ik dat doen? Ik heb het Trackmania Nations bestand gedownload van de officiele website..
Wie kan me helpen?
edit: Het is al gelukt
Nou bij TM staat in het beginschermpje een updatefunctie. Als je die aanklikt wordt er een url gedownload die, als het goed is, daarna automatisch wordt geopend. Dat openen gebeurde bij mij dus niet. Ik heb de url daarna handmatig opgezocht in de verkenner (het is een xxxxxx.url bestandje in de trackmania directory) en aangeklikt en de update gedownload.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:14:
[...]
Het kan handig zijn als je aangeeft waarom het niet wilde lukken zodat anderen met hetzelfde probleem dit ook kunnen lezen. Als ik mij niet vergis had ik hetzelfde probleem maar moest ik gewoon trackmania opnieuw opstarten waarbij update (die inmiddels al gedownload was) gestart werd.
[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 09-10-2007 12:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq