[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Hoe kan je zoiets nog meer testen? Kan het wel steeds aan jullie vragen, maar is er geen test van Nadeo oid?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
je zou het hier kunnen proberen :)

Ik heb voor mijn server(s) de ranges; TCP 2350-2360 / UDP 2350-2360, TCP 3450-3460 / UDP 3450-3460. Dit zou voldoende moeten zijn.

BTW de melding in de console dat je NAT gebruikt en zou kunnen voorkomen dat mensen joinen is geen foutmelding, maar een waarschuwing. Dit betekent dus niet automatisch dat er geen contact kan worden gelegt.

Ik kon je server zonder problemen joinen, en anderen ook zo te zien :)

[ Voor 41% gewijzigd door daPet op 22-07-2007 16:32 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
ok ik heb 1 probleem..

als ik vanaff mijn pc naar mijn win2003 server connect en vervolgens de dedicated server start, dan crasht me de dedicated server, nu heb ik gemerkt dat als ik via vnc en dus semi-direct op de server inlog, dat ik dan wel de dedicated server kan gebuiken, iemand een manier op de trackmania nations dedicated server software werkend te hebben via remote desktop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 22-09 15:49
Dutch2007 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:23:
ok ik heb 1 probleem..

als ik vanaff mijn pc naar mijn win2003 server connect en vervolgens de dedicated server start, dan crasht me de dedicated server, nu heb ik gemerkt dat als ik via vnc en dus semi-direct op de server inlog, dat ik dan wel de dedicated server kan gebuiken, iemand een manier op de trackmania nations dedicated server software werkend te hebben via remote desktop ?
Ik heb het ook draaien op Win2003. Ik verbind ook via remote desktop. Maar dan wel via Run -> mstsc /console misschien helpt dat je

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

mstsc /console is in princiepe het zelfde als VNC, je neemt de hoofd sessie/console over. Het enige verschil is dat mstsc /console de pc die je overneemt in bezet oid over gaat. Dit zal dus wel werken :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 19:58
Ik rij tegenwoordig op 'smooth tracks' Die server heeft een ander speltype wat ik erg waardeer: Een track rij je elke keer samen: je start elke keer gelijk en het gaat erom wie het eerste over de finish gaat. 1 krijgt 10 punten, 2 krijgt 6 punten, 3 krijgt er 4, en zo verder. Je rijdt de track net zo vaak opnieuw totdat iemand 40 punten heeft.

Nadeel is dat als je na 3 seconden op de kop ligt je dan dus moet wachten (je kijkt dan automatisch mee met nr 1) tot de volgende start.

Het leuke vind ik dat je echt veel meer tegen elkaar racet omdat je tegelijk start elke keer. Tijd is niet belangrijk, enkel als 1e over de finish gaan.

Volgens mij zijn er niet meer servers van dit type, wat ik wel jammer vind.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
vandermark schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:23:
Ik rij tegenwoordig op 'smooth tracks' Die server heeft een ander speltype wat ik erg waardeer: Een track rij je elke keer samen: je start elke keer gelijk en het gaat erom wie het eerste over de finish gaat. 1 krijgt 10 punten, 2 krijgt 6 punten, 3 krijgt er 4, en zo verder. Je rijdt de track net zo vaak opnieuw totdat iemand 40 punten heeft.

Nadeel is dat als je na 3 seconden op de kop ligt je dan dus moet wachten (je kijkt dan automatisch mee met nr 1) tot de volgende start.

Het leuke vind ik dat je echt veel meer tegen elkaar racet omdat je tegelijk start elke keer. Tijd is niet belangrijk, enkel als 1e over de finish gaan.

Volgens mij zijn er niet meer servers van dit type, wat ik wel jammer vind.
Dit heet Rounds, en is niet echt nieuw hoor. En het klopt idd dat je niet zoveel servers daarmee vindt.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Dat is zeker rounds dan? Dat speel ik ook wel eens, maar ik heb last van enter-ietes. Ik druk voor elke mini fout op enter waardoor ik bijna altijd de track niet eens uit rijd. Best leuk, maar ben zo gewend om steeds op enter te rammen :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Enteritis is idd wel irritant ja. Ook wel grappig soms, zolang het jezelf niet overkomt. :P

Een andere variant op rounds is teams. (XS4TMN spelers kennen het wel) Hiermee wordt de groep spelers verdeeld in een rood en een blauw team. Het aantal spelers van één team dat op een rij aan de top finisht, bepaalt het aantal punten dat die race voor het team is verdiend:

Finisht er op nummer 1 een blauwe, en op nummer 2 een rode: 1 punt voor blauw.
Finisht er op #1 en #2 een blauwe, en daarna een rode: 2 punten voor blauw
Finishen er 3 blauwen achter elkaar bovenaan: 3 punten voor blauw.
Enzovoort. :P

Het team dat als eerste een ingestelde score haalt, wint die ronde. Vaak wordt dan ook gevraagd of je dan wel punten krijgt. Het antwoord is ja, je verdient ook nog steeds gewoon punten voor je ranking, maar dat is niet goed zichtbaar.

Teams heeft wel imho als eis dat je wat vaste spelers moet hebben: daardoor veranderen de teams niet te veel tijdens de races, wat de teams wat beter verdeeld houdt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:57
Hoi,

Had een simpel vraagje over star days maar kan er helaas 1-2-3 geen antwoord op vinden.

Ik speel nu zelf zo'n 5 maanden TMN en heb inmiddels 1 ster en 228 star-days.

Nu zijn mijn vragen:
1. wat is het nut van z'n ster?
2. hoe krijg je z'n ster?
3. kun je stemmen op mensen voor sterren? Zo ja hoe dan?
4. Wat zijn de rankings van star-days en sterren?

Antwoorden voor zover ik zelf kwam:
1. show off
2. doordat mensen met een gekocht TM* je punten geven
3. stemmen kan dus alleen door mensen met een gekochte TM*
4. dit veranderd gaande weg omdat meer mensen sterren krijgen en de rankings omhoog gaan.

TMN rulez :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Card Nox schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:28:
Nu zijn mijn vragen:
1. wat is het nut van z'n ster?
2. hoe krijg je z'n ster?
3. kun je stemmen op mensen voor sterren? Zo ja hoe dan?
4. Wat zijn de rankings van star-days en sterren?

Antwoorden voor zover ik zelf kwam:
1. show off
2. doordat mensen met een gekocht TM* je punten geven
3. stemmen kan dus alleen door mensen met een gekochte TM*
4. dit veranderd gaande weg omdat meer mensen sterren krijgen en de rankings omhoog gaan.
Precies. Op nummer 4 is alleen niet een echt antwoord, dat is allemaal nogal vaag enzo.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

TheZeroorez schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:39:
[...]

Precies. Op nummer 4 is alleen niet een echt antwoord, dat is allemaal nogal vaag enzo.. :/
Nummer 4 is zo ver ik weet wel het echte antwoord, dat is variabel ten opzichte van het hoogste aantal stardays wat er is. In het begin van het spel kon je met 2 stardays een ster hebben, maar omdat de gene met de meeste stardays, 6000 ongeveer, is de lat nu weer hoger.

Zo ver ik weet, komt een vierde ster pas bij 1100 stardays

Hier kun je ongeveer de overgangs punten zien.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Hoe krijg je speciale tekens in je naam??
Is er site waar ik die kan vinden?

@ Basti504, toevallig dat je die clan pakt. Moet ik morgen tegen racen; race nu in de Czech Nations Cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Card Nox schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:43:
Hoe krijg je speciale tekens in je naam??
Is er site waar ik die kan vinden?

@ Basti504, toevallig dat je die clan pakt. Moet ik morgen tegen racen; race nu in de Czech Nations Cup :D
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
User's guide for text formatting
Use the following strings to give a particular style to your nicknames/Game names:
$000 à $fff: color
$i: italic
$s: shadowed
$w: wide spacing
$n: narrow spacing
$m: normal setting
$g: default color
$z: reset all
$$: ta write a "$"

For the color: the 3 caracters after the $ are 16 values going from 0 to f (0123456789abcdef). The first caracter represents the red color, the second green and the third blue.
Here are some color examples:
$000: black
$f00: red
$0f0: green
$00f: blue
$ff0: yellow
$f80: orange
$f0f: pink
$0ff: light blue
$888: grey
$fff: white

For example, to write "The Boss" with "The" in italic and "Boss" in large red, you should type:
$iThe $z$w$f00Boss

En nog wat extra :P

http://tm.die-webber.com/tools/KrazyColorsHTML

[ Voor 3% gewijzigd door Basti504 op 11-08-2007 14:53 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Volgens mij gaat het meer om de vage tekens die mensen in hun naam hebben staan in plaats van 'normale' letters. Zoiets als wat Pimorez met zijn naam heeft gedaan zeg maar.
En nee, ik weet niet hoe je al die tekens moet gebruiken, maar ik vermoed dat het met zo'n alt code gedaan word.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@ Basti504, dankje maar dat wist al, ik bedoelde wat Just_l zei.

@ Just_I, ja dat bedoel ik ;)

Handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb het dus met een weirdmaker gedaan. Deze heb ik gebruikt. Daar je nick of wat dan ook invullen en dan de style die je wilt selecteren, kopieren en dan TMN starten en dan bij profile je nick plakken.. Gewoon met ctr v ;) Je kan alleen je naam niet plakken als je op Internet klikt en dan account info of Nickname.. Dan krijg je een z te zien. (Bij mij een z, bij anderen misschien iets anders..)

Zo heb ik dus die naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Zijn gewoon tekens die je ook in word vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10-2024

Lemmy18

H2O-cooling addict

dit is nu eens een spel naar mijn zin zie, 'k speel het al enkele maanden en nogaltijd niet beugespeeld :)

Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dit is ook het door mij langstgespeelde spel volgens mij :P Ik blijf het maar spelen.. Ene week meer dan de andere, ene week bijna niet, andere week bijna alleen maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik ga weer even Trackmania Nations downen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan je ergens de toetsen instellen? Ik mis namelijk pijltje naar links op m'n laptop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Profile> Advanced > Edit controls

Of in iets van die orde van grootte.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ja, zet TMN aan, klik op Contintue ofzoiets, klik op profile en dan bij advanced options kan je keys instellen.. Je kan daar ook je comment instellen.

Btw, eerste & Championship ben ik 13e geworden, 2e & Championship ben ik 2e geworden, vandaag, de 3e & Championship ooit en ik ben 4e van de 15 geworden volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Rounds vind ik denk ik het vetste speltype, maar het duurt vaak zo lang! Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dat ligt bij mij maar net aan de track, maar ook aan hoeveel punten de nummer 1 nodig heeft om naar volgende track te gaan.. Is dus verschillend ;) In de servers waar ik kom is het ingesteld op 31, dus lekker snel af :) Behalve als het weer zo'n irritante track is met veel cuts en van die irritante sprongen dat je heel erg naar linkgs of rechts moet, of na een jump een gat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Ik heb een keer geprobeerd een baan te maken, graag wat commentaar!

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto%23auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Je bedoeld Curve neem ik aan? Ik zal er nog wel even naar kijken vandaag ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Oké, ik heb er even naar gekeken en hier even wat kritiek puntjes:
- De booster vlak na de start is niet nodig, maar zorgt wel voor het oefenen van de eerste bocht (om de apex + rem punt te vinden)
- Bij de bocht wanneer je over het dak rijd staat de sign in de weg, deze kan je beter op een paal zetten of erboven laten hangen.
- Wanneer je van het dak afrijd val je op een plat stuk weg, misschien is het beter om hier een omlaag gaan stuk > plat stuk tussen te doen
- De bochten voor de finish zijn best irritant, maar dat vereist weer wat kunde om het goed te rijden
- Scenery ziet er degelijk uit

Het nam wel een redelijk aantal keer voordat ik het auteurs record had verbroken, maar het kan nog wel wat sneller.

Edit:
Zelf heb ik ook net mijn nieuwste track op de exchange gegooid: Lizzards tail
En ja, ik weet dat Lizzard Lizard hoort te zijn ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 18-08-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu met een controller

klik

Ik ben niet sneller (eerder trager denk ik, maar ik weet het niet goed, want ik heb het al een paar maand niet gespeeld, dus ik zal ook wat rusty zijn)

Maar het kan me niet eens schelen hoeveel trager ik zou zijn, want het speelt véééééél relaxter.
Ipv krampachtig tik tik tik tik tik op die toetsjes, nu lekker met het pookje sturen.

En je hebt toch iets meer controle in de bochten, lange trage bochten, of kort snel, je kan gewoon doseren. En obstakels vermijden lijkt mij ook een stuk simpeler. Dus ik kan nu rustig in mijn bureaustoel gaan zitten trackmania spelen. (loopings en zo draaien ook een stuk gecontroleerder)

Ik 'hit' de rem nu wel iets te vaak (reflex uit andere race games en vroeger moest je je vinger van de gas halen om te remmen, nu kan je gelijk wanneer de rem aantikken) Wat mij betreft is het leuker (en het past beter bij een dergelijke uitgesproken 'analoge' game). Dus wie zoiets heeft liggen, give it a try, als afwisseling. (en wie het niet heeft liggen, het ding kost echt niets ;) )

Btw , zijn er nu mensen die het ding al werkend hebben op vista? Ik zou graag overschakelen, maar als trackmania niet meer werkt zou dat spijtig zijn. Of werkt united bvb wél op vista (maar dan moet ik nog eens 20 euro uitgeven :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Ik heb nog een baantje gemaakt! Graag wat commentaar, of niet natuurlijk :P

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1124547#auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 24-09 10:39
hmm, zit met een klein probleempje, nu heb ik mbv servermania eindelijk het voor elkaar dat ik via RDP een dedicated tmn server kan opstarten, maar nu heb ik nog 1 ding dat ik maar niet voor elkaar krijg: hoe zorg je ten 1e ervoor dat ie (de server) ranked is?, en ten 2e hoe geef ik iemand admin rights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:27
Na een hele lange tijd TMN maar weereens gedownload, en hij werkt dit x ook nog:D
ik dus helemaal blij, alleen nou wil ik ook op mijn oude account, maar ben het wachtwoord vergeten 8)7
Nou kan ik zo in de search in dit topic niet direct vinden hoe ik die evt terug kan krijgen, is het uberhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Dutch2007 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:22:
hmm, zit met een klein probleempje, nu heb ik mbv servermania eindelijk het voor elkaar dat ik via RDP een dedicated tmn server kan opstarten, maar nu heb ik nog 1 ding dat ik maar niet voor elkaar krijg: hoe zorg je ten 1e ervoor dat ie (de server) ranked is?, en ten 2e hoe geef ik iemand admin rights?
Een server is toch automatisch ranked, behalve als hij over de 50 players gaat, in de nieuwe dedicated server in ieder geval?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 00:19
[
Btw , zijn er nu mensen die het ding al werkend hebben op vista? Ik zou graag overschakelen, maar als trackmania niet meer werkt zou dat spijtig zijn. Of werkt united bvb wél op vista (maar dan moet ik nog eens 20 euro uitgeven :/ )
Het werkt op Vista, ik heb het laatst op mijn broertje zijn Notebook geinstalleerd en werkend gekregen met de officiele update(s). Het vereist wel wat instelling, maar dit is gewoon via Google te vinden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wordt er nog veel geracet met TMN? Dit spel heb ik namelijk al lang geleden van de computer gehaald vanwege TMU. :)

Met TMU zie ik bar weinig Nederlandse spelers en (volle) servers. Het is verder wel een mooi spel, alleen mis ik de pret met GoT'ters onder elkaar tijdens het racen. Ik ben helaas geen held met de Franse taal en Duits is alleen redelijk te begrijpen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Tommzz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:51:
Nou kan ik zo in de search in dit topic niet direct vinden hoe ik die evt terug kan krijgen, is het uberhaupt mogelijk?
Nee, dit is nergens terug te halen. Je zal dus goed moeten checken of je je accountnaam goed spelt en alle wachtwoorden die je gebruikt(e) even opnieuw proberen.

@ Larrs: TMN is stil booming :) . Regelmatig kom je op XS4TMN nog wat GoT-ters (danwel [XS]-ers) tegen en meestal is het er erg gezellig. TMU kan ik nu even niet aanzwengelen omdat ik nog steeds op reserve PC zit, maar hopelijk is dat probleem snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm.. is er een manier om als je TMN opstart die reclame van TMU te opzeilen?
Wordt er steeds gek van dat hij mijn brooser opent voor een reclame van een spel dat ik al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ja er is een manier:
- Ga naar je TMN main directory ( bv. C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC)
- Zoek 'TmNationsESWC.exe' op

Met deze execute kan je direct TMN openen zonder dat je het venster opent met instellingen/updates etc. Dit venster zorgt namelijk voor die pop-up.

Je hebt nu dus een aantal mogelijkheden om TMN te openen.
- Verander het doel in de originele snelkoppeling naar '.../TmNationsESWC.exe' in plaats van '.../TmNationsESWCLauncher.exe'
- Kopieer 'TmNationsESWC.exe' naar je bureaublad als snel koppeling

Met de launcher komt de pop-up niet altijd maar om de drie keer krijg je de pop-up te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Larrs schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:18:
Wordt er nog veel geracet met TMN? Dit spel heb ik namelijk al lang geleden van de computer gehaald vanwege TMU. :)

Met TMU zie ik bar weinig Nederlandse spelers en (volle) servers. Het is verder wel een mooi spel, alleen mis ik de pret met GoT'ters onder elkaar tijdens het racen. Ik ben helaas geen held met de Franse taal en Duits is alleen redelijk te begrijpen.
Foei foei ....TMN van je computer afhalen vanwege TMU :( :P , volgens mij wordt TMN vele malen meer gespeeld dan TMU (heb zelf geen TMU). In ieder geval is het in XS4TMN nog vaak genoeg druk en gezellig.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
mach2 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:01:
[...]

Foei foei ....TMN van je computer afhalen vanwege TMU :( :P , volgens mij wordt TMN vele malen meer gespeeld dan TMU (heb zelf geen TMU). In ieder geval is het in XS4TMN nog vaak genoeg druk en gezellig.
:P :P

Ik zal TMN dan ook maar weer eens installeren. O-)

Al wordt ik wel steeds handiger met het besturen van de wagens in de verschillende omgevingen. B-)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Just_I schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:56:
[...]

Nee, dit is nergens terug te halen. Je zal dus goed moeten checken of je je accountnaam goed spelt en alle wachtwoorden die je gebruikt(e) even opnieuw proberen.

@ Larrs: TMN is stil booming :) . Regelmatig kom je op XS4TMN nog wat GoT-ters (danwel [XS]-ers) tegen en meestal is het er erg gezellig. TMU kan ik nu even niet aanzwengelen omdat ik nog steeds op reserve PC zit, maar hopelijk is dat probleem snel opgelost.
Aha, vandaar dat ik jouw voorbij was gestreefd. :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18

Lemmy18

H2O-cooling addict

iemand tm nations al aan de praat gekregen onder vista x64? want ik erger er mij dood aan, 'k kan nu al 4 dagen geen trackmania spelen een echte hel dus voor een verstokte speler |:( 8)7 :+

Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, ik ben mijn wachtwoord van mijn account vergeten.
Ik heb dit al gevraagd op het trackmania forum(hier werd ik naar verwezen na een email naar nadeo, het is een gratis game dus kunnen ze geen support geven)
http://www.tm-forum.com/t...iewtopic.php?f=10&t=10404
Ik zou de gbx file moeten openen van mijn account en daar zou mijn wachtwoord in staan.
Geopend met kladblok.
Er staat vanalles maar mijn wachtwoord kan ik er niet in vinden :(
Of moet ik het met een ander programma openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik heb even een paar files bekeken. In de map GameData\Profiles staan je accounts. Als je de .gbx file opent met wordpad van de account die je moet hebben dan kom je een regeltje tegen waarin staat 'no description' of je account comment.
In die regel staat ook het password.

Dit heb ik bij meerdere accounts nagekeken en vond zo de gegevens. Het zijn wel allemaal vreemde tekens maar je pass moet er normaal tussen staan, thans bij mij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ook TMN geinstalleerd na het spelen ervan bij mijn broer thuis. Zit echter met een probleem.
Kan iemand mij helpen, ik word er para van.

Mijn framerate komt niet boven de 15!!!@@@^^%

Heb van alles geprobeerd met configure
Met en zonder VSync,
Met en zonder Anisotropic
Met en zonder AA
Shadows
etc

maar geen enkele combi gooit mijn framerate boven die 15. :'( :'(

Ik heb een Radeon X1900 videokaart. Driver 27/07/07
ATI control center ook van 27/07/07
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
Benq FP93GX Monitor

Bij installeren van het spel kreeg ik de melding dat de videocard performance niet herkend werd.

Dit kan toch niet??? :? :?

Hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt en mij kan helpen..

Gr,
Marilsaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:44:
Hoi,

Ik heb ook TMN geinstalleerd na het spelen ervan bij mijn broer thuis. Zit echter met een probleem.
Kan iemand mij helpen, ik word er para van.

Mijn framerate komt niet boven de 15!!!@@@^^%

Heb van alles geprobeerd met configure
Met en zonder VSync,
Met en zonder Anisotropic
Met en zonder AA
Shadows
etc

maar geen enkele combi gooit mijn framerate boven die 15. :'( :'(

Ik heb een Radeon X1900 videokaart. Driver 27/07/07
ATI control center ook van 27/07/07
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+
Benq FP93GX Monitor

Bij installeren van het spel kreeg ik de melding dat de videocard performance niet herkend werd.

Dit kan toch niet??? :? :?

Hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt en mij kan helpen..

Gr,
Marilsaden
Nieuwe drivers downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPet schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:11:
Ik heb even een paar files bekeken. In de map GameData\Profiles staan je accounts. Als je de .gbx file opent met wordpad van de account die je moet hebben dan kom je een regeltje tegen waarin staat 'no description' of je account comment.
In die regel staat ook het password.

Dit heb ik bij meerdere accounts nagekeken en vond zo de gegevens. Het zijn wel allemaal vreemde tekens maar je pass moet er normaal tussen staan, thans bij mij wel ;)
Niet kunnen vinden, no description wel :/
Erg jammer, mijn rank was ongeveer 90.000, ik zat tussen de 80 en 90.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik al gedaan, was niet de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

Niet kunnen vinden, no description wel :/
Erg jammer, mijn rank was ongeveer 90.000, ik zat tussen de 80 en 90.000
90.000? Als je een beetje doorrijdt, zit je zo op die rank ;)

Ik vrees dat je dan een nieuw account moet aanmaken. Wel vervelend, zeker als het account authenticated was met een andere TM, dat gaat dan niet meer :|

Marilsaden, je post hoort niet in de TMU draad ;)

Een beetje stomme vraag, maar speel je niet toevallig in safe mode?

Als je op de alfanumerieke 0 toets drukt tijdens het spelen krijg je je framerate en andere info te zien.

Nu heb ik absoluut geen high-end machine, maar ik heb Sygate Firewall draaien, en die wil tijdens het spelen van TMN nog wel eens veel CPU kracht vragen. Pak Taakbeheer er eens bij en kijk of iets je CPU bezet houdt.

Ik gok erop dat het toch aan je driver ligt. Op TM-forum hebben anderen hetzelfde probleem, ze zeggen dat de driver waarschijnlijk niet goed is.

[ Voor 40% gewijzigd door daPet op 29-08-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPet schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:32:
[...]

90.000? Als je een beetje doorrijdt, zit je zo op die rank ;)

Ik vrees dat je dan een nieuw account moet aanmaken. Wel vervelend, zeker als het account authenticated was met een andere TM, dat gaat dan niet meer :|

Marilsaden, je post hoort niet in de TMU draad ;)

Een beetje stomme vraag, maar speel je niet toevallig in safe mode?

Als je op de alfanumerieke 0 toets drukt tijdens het spelen krijg je je framerate en andere info te zien.

Nu heb ik absoluut geen high-end machine, maar ik heb Sygate Firewall draaien, en die wil tijdens het spelen van TMN nog wel eens veel CPU kracht vragen. Pak Taakbeheer er eens bij en kijk of iets je CPU bezet houdt.

Ik gok erop dat het toch aan je driver ligt. Op TM-forum hebben anderen hetzelfde probleem, ze zeggen dat de driver waarschijnlijk niet goed is.
Het ziet er nu echt raar uit, af en toe uber mooi, althans dat word geprobeert met licht effecten en de baan die er echt grauw uitziet, ook het gras is echter.
Maar af en toe is het ook weer super buggy met scheve lijnen, kan best een verkeerde driver.
Ik had er op mijn oude pc geen last van, daar draaide ik het een stuk minder''mooi'', en op xp.
Mooi is niet het goede woord natuurlijk aangezien dat gras alleen maar nep is, het is wel wat hoger maar je rijd er nog zo doorheen sommige dingen zijn gewoon uber nep.
Dan heb ik helemaal geen zin om die, zeker 80 uur, te racen om mijn normale rank weer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:49:
[...]
Dan heb ik helemaal geen zin om die, zeker 80 uur, te racen om mijn normale rank weer te halen.
Beetje goede server opzoeken met hogere ranks en ook een beetje kunnen racen, dan hoeft dat bij lange na geen 80 uur te duren hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik
Deze vage shit bedoel ik.
Daar kun je toch geen uren lang naar kijken 8)7
Rechts--> :( Spiegeling gekloot.
Kan dit niet uit en op normale settings?
Dit was overigens onder xp mode sp2, ja vanalles al geprobeert.
Straks maar ff de settings loweren.
Iemand tips?

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Dat hoort zo, is een vage texture die het meer op een opgeblazen iets moet laten lijken. En het is natuurlijk ook niet de bedoeling om uren naar te kijken, daar is het lichtgrijze vlak voor bedoeld ;)

Verwijderd

Schaduwen en Motion Blur uit, Vsync aan dit kan ook in het TMN menuutje.
Voor de rest die filtering op het hoogste nu heb ik er geen last meer van.
Waar ik eerder ook last van had, dit had ik nu niet geloof ik niet echt opgemerkt, was enorme lagg rondom bochten en ook vooral die vlaggen in de verte.
Nu dus verholpen.
Het is wel lang kloten geweest ook in het nvidia panel waar ik eerst vsync aan had, bleek later ook in tmn menu te kunnen en meer van die dingen.

• Pimorez
  • Niet online
Muse schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:41:
[...]

Beetje goede server opzoeken met hogere ranks en ook een beetje kunnen racen, dan hoeft dat bij lange na geen 80 uur te duren hoor. ;)
80 uur is ruim overdreven ;) Met 70 punten heb je rank 300k ongeveer en met 1000 punten rank 110k.. Dat is dus zo gedaan ;) Ik heb een 2e account gemaakt, heeft in nog geen 5 uur rijden (echt rijden) al rank 150k ;)

De server waar ik in reed was in Duitsland: Spacerockers, maar een andere goede server is LetsRock!! in de USA ;)

Goede banen en mensen met ranks van 50k die niet zo goed zijn (voor mij). Soms wat mindere banen maar dan moet je maar ff doorzetten :9

Edit: Ik ben erachter gekomen dat als je naar C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC gaat en dan Default.SystemConfig.Gbx opent in notepad opent dat je daar ook je wachtwoorden ziet :) Dus niet in /Profiles en daar een .Gbx...

[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 30-08-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Hoi hoi,

Heb een vraagje over TMN of ja, eigenlijk over een cup.

In CZE is er de Nations Cup Qualification hier worden de beste 15 racers geselecteerd.
Is een soortgelijk iets ook in Nederland aan de gang?
Kan er namelijk geen info over vinden.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Card Nox schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:31:
Hoi hoi,

Heb een vraagje over TMN of ja, eigenlijk over een cup.

In CZE is er de Nations Cup Qualification hier worden de beste 15 racers geselecteerd.
Is een soortgelijk iets ook in Nederland aan de gang?
Kan er namelijk geen info over vinden.

Bvd
Niet dat ik weet, hoewel het wel een leuk idee is voor Nederlandse spelers. Maarja zoiets zet je niet zomaar op lijkt me, prijzen enz. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Weet ook niet hoe het gaat met prijzen. Volgens mij zijn dit dan de 15 racers die voor het CZE team mogen uitkomen.

Wellicht dat ik het zelf nog ga proberen, maar niets is zeker ;-)

Voor de geinteresseerde : NC2-BanZzai-B
Onder de 56 moet je komen.
Na 1 uur zat ik op 57,43 valt niet mee.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
En of dat er is :) Het zijn de qualificaties voor het ESWC op een grote game-beurs in Frankrijk. De beste 1 of 2 van elk land mogen naar Frankrijk meedoen met de grote finale. Er zijn aardige prijzen te winnen. Maar wanneer er weer kwalificaties zijn komt er als je TMN aanzet (TMU en andere trackmania's weet ik niet) een nieuwsberichtje ingame. Daar staat dan hoe je je moet opgeven enz. Met een maximum voor 15 mensen (dacht ik). Tijdens een gamebeurs in nederland ergens rijden ze tegen elkaar op de door Nadeo geselecteerde tracks die een andere naam hebben gekregen zoals: ESWC en dan de datum van de dag van de finale of kwalificaties. Die tracks worden vanaf het moment dat ze bekend zijn ook massaal gereden omdat iedereen die er aan meedoet natuurlijk moet trainen. Ik raad het aan voor als je echt heel erg goed bent. Met de skills van mij, zeroorez, just i, DuC, webfreakz, mach, basti en daPet kom je er echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Een tijdje geleden heb ik het wel gezien bij het opstarten. Verder niet echt naar gekeken.

Ik ben (al zeg ik het zelf) toch wel redelijk goed :)
Weet dat ranking weinig zegt maar ik sta 3039 van de wereld zonder enige vorm van boost.
Jammer dat slechte mensen boosten en een betere rank dan mij krijgen, wanneer ik die versla boost ik eigenlijk ook, helaas maar niets aan te doen.

Heb een win/loose van 46k/6k. Dus dat is vrij ferm dacht ik zelf.

EDIT: Oja, H2K|Frostbeule is mijn TMN God

[ Voor 13% gewijzigd door Card Nox op 03-09-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Pimorez schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:59:
...Met de skills van mij, zeroorez, just i, DuC, webfreakz, mach, basti en daPet kom je er echt niet..
En dank je wel. :(

Nee, je hebt volkomen gelijk. Onderling zijn we wel tegen elkaar opgewassen, maar tegen de top is een ander verhaal. Djie begint in de buurt te komen van hoe het moet. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, en je moet natuurlijk van het type tracks houden (ESWC is vaak toch behoorlijk snel én technisch, ik vind de meeste dan ook rocken), en ze foutloos 100x achter elkaar kunnen rijden.

Oftewel: tot in de haartjes oefenen.

Je moet maar net zo goed zijn, en er nog zin in hebben ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmy18

Lemmy18

H2O-cooling addict

Trackmania heerst gewoon, soms speel ik het elke dag dan eens een week niet, dus vrij wisselvallig, maar in die 6 maaden dat ik het speel heb ik toch al een mooie vooruitgang achter de rug :):9

edit: ow ja kheb het ook werkend gekregen onder vista, want een week geleden lukte dat nog niet :p

[ Voor 20% gewijzigd door Lemmy18 op 04-09-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lemmy18 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:05:
Trackmania heerst gewoon, soms speel ik het elke dag dan eens een week niet, dus vrij wisselvallig, maar in die 6 maaden dat ik het speel heb ik toch al een mooie vooruitgang achter de rug :):9

edit: ow ja kheb het ook werkend gekregen onder vista, want een week geleden lukte dat nog niet :p
Heeft hier altijd gewerkt onder Vista, misschien dat je op 64 bit draait anders zou ik me geen problemen voor kunnen stellen.
Als het echt niet wil kan je het altijd nog onder compatibiliteit(wat een woord), onder xp sp 2, starten.
Mja, mooi dat het nu werkt :) dan.

• mach2
Pimorez schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:59:
Met de skills van mij, zeroorez, just i, DuC, webfreakz, mach, basti en daPet kom je er echt niet..
Ik kan niet meekomen met de top???? Zeer zeker wel!!! (schiet altijd hun banden lek en pak de 1e plek) :P ;)

Hallo

• Pimorez
  • Niet online
_O-

Maar ik bedoel op de ESWC houd je de top van Nederland echt niet bij, dat is zeker :P Ik houd hen ook niet bij :S Ze rijden die tracks echt achter elkaar foutloos een seconde sneller dan de nummer 2.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zoals de meeste van jullie inmiddels toch al wel weten zijn de exchange servers van de diverse TM spellen al een tijdje down. Net even gekeken wat of nu het probleem was waarbij ik op het TM forum uitkwam: klik

Om het even kort samen te vatten voor jullie (luiwammessen):
- Hosting bedrijf is failliet of gaat failliet
- Hosting bedrijf heeft geen (volledige) back-ups of geeft geen toegang tot de back-ups
- Er is wel een oude back-up van de oude site (juni 2007)
- Site gaat volgende week ergens weer op een server, maar gaat niet gelijk online

Dit is wat ik er ongeveer van kon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Er is ook een plus puntje en sommigen hebben het al ontdekt, 2Frag4Fun is weer terug \o/

Betekent dit nu dat jullie allemaal weggaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
2Frag4Fun Hard Maps? Speel al een tijdje geen TMN meer ivm ETQW Beta1, Beta2 en nu de Demo en over een kleien 2 weekjes de full version. Maar voor 2Frag4Fun Hard Maps start ik TMN nog wel eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
GENETX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:10:
2Frag4Fun Hard Maps? Speel al een tijdje geen TMN meer ivm ETQW Beta1, Beta2 en nu de Demo en over een kleien 2 weekjes de full version. Maar voor 2Frag4Fun Hard Maps start ik TMN nog wel eens :+
Dat heb je goed gelezen Gremlin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hmm, ik weet toch echt zeker dat een paar weken geleden 2Frag4Fun Hard Maps heb gezien, zelfs nog in gereden.. Ik weet nog dat sommige banen niet Hard waren maar gewoon Bad ;)

Maar het kan zijn dat ik me vergis.. (wat volgens mij dus niet het geval is ;))

• mach2
daPet schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:15:
Er is ook een plus puntje en sommigen hebben het al ontdekt, 2Frag4Fun is weer terug \o/

Betekent dit nu dat jullie allemaal weggaan? :P
2Frag4Fun..........d'as leuk, zeker maar weer eens wat banen proberen uit te gaan rijden dan. Erg leuk altijd, tijd geleden ook. Mijn eigen Wall Gripper heb ik nu ook wel een beetje gehad ;)

Hallo

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lousy track i-8 :'(

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Oeh ik heb een ster gekregen :>
Dank, wie heef hem gegeven? :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ligt het nu aan mijn verbinding (3Mbit/256Kbit) dat de andere spelers constant lijken te laggen, of is dat altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Als je zelf gewoon een goede fps haalt zonder lag, dan ligt waarschijnlijk dan aan de server waar je op rijd. De server is dan gewoon niet snel/krachtig genoeg om al die spelers goed aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
..Of het ligt aan die spelers. Het mooie van TMN is nu juist dat ik gewoon m'n up- en downloadsnelheid bijna maximaal kan laten staan (behalve in rounds, dan wil je wel wat meer speling)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
wat zijn die tools die je krijgt als je je trackmania reserveert? Ik heb het dan over die tools op je account page op trackmanianations.com

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je online acc mee aanpassen tot zover ik weet. Welke server zitten jullie meestal? ik meestal in f07 short tracks.

Online username: Firebird13
Nick name: [KiP]-Sate
Rang 72000 van de wereld :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De authenticatie bedoel je. Als je een betaalde versie hebt van Trackmania, zoals Sunrise, Original of United, dan kun je hier het serienummer daarvan registreren. Dan kun je onder andere op spelers voten voor sterren. Als ze voor een bepaalde tijd genoeg votes hebben, dan krijgen ze een ster achter hun naam.

Wat kun je eigenlijk nog meer? Skins gebruiken, avatars gebruiken... Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje, dus het is niet echt super interessant. :+

@ Wessel93: als ik speel, ben ik altijd bij XS4TMN te vinden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-09-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Punaisebal schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:54:
wat zijn die tools die je krijgt als je je trackmania reserveert? Ik heb het dan over die tools op je account page op trackmanianations.com
Je kan hier aangeven wie je buddies zijn en wie je een starvote wil geven. Voor de rest kan je er weinig mee.
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:57:
kan je je online acc mee aanpassen tot zover ik weet. Welke server zitten jullie meesta? ik meestal in f07 short tracks.
Een groot deel van ons zijn vaste klanten van XS4TMN, de server van daPet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh cool ik kom ook wel eens ff langs ;) maar eerst eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik kom straks als ik tijd ook wel eens, weer eens oefenen op tech banen :9

Maar ik zit laatste tijd meer in nederlandse servers, gewoon een server waar iemand inzit die ik ken.. Waar ik het vaakste te vinden ben is in & Peace Room :)

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Kleine update over de TMX; Ze hebben een nieuwe server aabgeschaft en daar draait de site nu op. Ze hebben alleen nog steeds geen data van de oude server dus het enige wat ze op TMX vermelden is dat ze terug zullen komen. Daarnaast geven ze een link naar een topic op het TM forum. In dit topic geven ze status updates en dergelijke.

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Just_I schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:13:
Kleine update over de TMX; Ze hebben een nieuwe server aabgeschaft en daar draait de site nu op. Ze hebben alleen nog steeds geen data van de oude server dus het enige wat ze op TMX vermelden is dat ze terug zullen komen. Daarnaast geven ze een link naar een topic op het TM forum. In dit topic geven ze status updates en dergelijke.
Nja, ze zijn er in ieder geval mee bezig. Dat is alvast positief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Wat is er aan de hand met TMX??
Deze is ook al meer dan een week down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anders lees je even de twee laatste reacties voordat je post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Laatst online: 22-09 13:23
Ik wil ook Trackmania spelen, en wel online tegen anderen. Maar als ik naar 'Internet' ga in het spel krijg ik de mededeling dat ik moet updaten. Waar moet ik dat doen? Ik heb het Trackmania Nations bestand gedownload van de officiele website..
Wie kan me helpen?

edit: Het is al gelukt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Leolinedance op 30-09-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leolinedance schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:25:
Ik wil ook Trackmania spelen, en wel online tegen anderen. Maar als ik naar 'Internet' ga in het spel krijg ik de mededeling dat ik moet updaten. Waar moet ik dat doen? Ik heb het Trackmania Nations bestand gedownload van de officiele website..
Wie kan me helpen?

edit: Het is al gelukt :)
Het kan handig zijn als je aangeeft waarom het niet wilde lukken zodat anderen met hetzelfde probleem dit ook kunnen lezen. Als ik mij niet vergis had ik hetzelfde probleem maar moest ik gewoon trackmania opnieuw opstarten waarbij update (die inmiddels al gedownload was) gestart werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Updaten doe je in het kleine beginschermpje vanwaaruit je het spel kunt starten.Daar staat ook een knop "update" bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Laatst online: 22-09 13:23
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:14:
[...]

Het kan handig zijn als je aangeeft waarom het niet wilde lukken zodat anderen met hetzelfde probleem dit ook kunnen lezen. Als ik mij niet vergis had ik hetzelfde probleem maar moest ik gewoon trackmania opnieuw opstarten waarbij update (die inmiddels al gedownload was) gestart werd.
Nou bij TM staat in het beginschermpje een updatefunctie. Als je die aanklikt wordt er een url gedownload die, als het goed is, daarna automatisch wordt geopend. Dat openen gebeurde bij mij dus niet. Ik heb de url daarna handmatig opgezocht in de verkenner (het is een xxxxxx.url bestandje in de trackmania directory) en aangeklikt en de update gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Klein vraagje, heeft iemand enig idee hoe je de resolutie op 800x480 pixels kan krijgen? Ik heb namelijk op mijn laptop een breedbeeld resolutie, maar kan in het rijtje alleen kiezen voor 1280x800 (native resolutie) kiezen als breedbeeld. Ik wil een lagere resolutie omdat mijn videokaart (radeon 2300 HD) TMN anders niet lekker trekt.

Overigens is TMX ook weer up-and-running en zijn de oude bestanden ook veilig meegkomen naar de nieuwe server/host *O*.

[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 09-10-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
TM Exchange is weer up dus awards zijn welkom :P

http://nations.tm-exchang...trackshow&id=1128576#auto

Full speed track met gave jumps/wallrides en unieke loop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Just_I: Probeer eens om windowed te spelen, dat doe ik ook. (1024x768 dan wel, maar er zijn veel meer resoluties beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Mja ik game liever full screen. Van een klasgenoot die ook TMN speelt en dezelfde laptop heeft zou het aan mijn drivers kunnen liggen. Alleen heeft hij dus XP en ik Vista, voor Vista zijn dus geen goede drivers te vinden.

Goed nieuws: http://www.tm-forum.com/t...6330e170c1dd27345f8b7f77d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Zeker goed nieuws! :D

Maar hoe zullen ze dat doen met de mensen die nu 100k punten of meer hebben? Want 100k punten of meer is bijna onmogelijk, nouja, 150k is onmogelijk nu.. Zullen ze resetten of niet?
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.