[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Ik heb GizmoTown veranderd.

1. Geen gatenkaas meer
2. Intro
3. Camchanges

Do I need to say more, hell yes!
De link uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Duesenberg J schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:25:
en bedoel je met administrator iedereen die admin is op XS4TMN/U of admin op de site waar dat chatgedoe staat? Zijn daar überhaupt admins? Dapet wilde toch mods voor zijn forum? Naja, mods zijn geen admins

Ik denk trouwens ook dat ik (als ik het al gebruik) en het is gezellig gewoon even het spel start. Kan ik ook nog wat racen.
Klopt. Ik heb echter ook wel eens gehad dat ik bijvoorbeeld huiswerk zat te maken en even wakker werd geschopt door een gebruiker (maar geen admin) dat er iemand irritant zat te doen in de server. Even het chatvenster bekeken, en hij had gelijk. Toen moest ik dus het spel starten, terwijl het net zo handig was als ik de waarschuwing en later de ban vanaf de site had kunnen uitdelen. Vanaf dat moment is het idee om deze functie op de site te implementeren ook geboren.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Hey DUC je moet ff Ignition spelen op XS4TMN >:) hehehehe

edit: Na maanden van proberen :X ........ ;) . 34ers pff wordt lastig denk.

[ Voor 41% gewijzigd door mach2 op 30-05-2007 23:16 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik kom eraan. Momentje

[edit]
Je had ook gewoon hier kunnen zeggen dat je mijn record na maanden van proberen eindelijk eens hebt geëvenaard. Op naar de 34ers dus. (ben ik zelf al een half jaar of zo mee bezig? :P)

[ Voor 81% gewijzigd door DrivinUCrazy op 30-05-2007 22:32 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Klompies server, die is nog steeds offline, terwijl ze zaterdag zeiden dat die zaterdagnacht heel laat weer zou online gaan(het was clannacht voor hen) maar ik zie hem nog steeds neit...

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Kun je het dan niet beter hier proberen dan op GoT: http://www.klompies-r602.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik vind eigenlijk klompies niet zo'n beste server, maar goed, daar ben ik niet de enige in geloof ik. :P En dan heb ik het niet eens over het feit dat je er geband wordt om niks, maar die banen zijn ook compleet ongeïnspireerd. Ik speel de laatste tijd bijna alleen maar Rounds en dan vooral op i3d-digtital evolution, het niveau is daar zeker 's avonds best hoog en het zijn uitdagende banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Mijn server lag ook even plat ivm een verhuizing naar een echte dedicated \o/
Alles draait nu op een p2-333, naar mijns inzien houdt hij het prima vol. Het is nog even wachten tot het wat drukker wordt. Maar jullie hebben iig geen last meer van mijn warmteprobleem op men desktop ;)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
daPet schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:13:
Mijn server lag ook even plat ivm een verhuizing naar een echte dedicated \o/
Alles draait nu op een p2-333, naar mijns inzien houdt hij het prima vol. Het is nog even wachten tot het wat drukker wordt. Maar jullie hebben iig geen last meer van mijn warmteprobleem op men desktop ;)
Nice! Ik had 'm inderdaad al even gemist...nu nog zorgen dat er ook wat vaker mensen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Komt vanzelf weer als dat mooie weer er vandoor gaat :*) .

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Muse schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:54:
Ik vind eigenlijk klompies niet zo'n beste server, maar goed, daar ben ik niet de enige in geloof ik. :P En dan heb ik het niet eens over het feit dat je er geband wordt om niks, maar die banen zijn ook compleet ongeïnspireerd. Ik speel de laatste tijd bijna alleen maar Rounds en dan vooral op i3d-digtital evolution, het niveau is daar zeker 's avonds best hoog en het zijn uitdagende banen.
Dat is zeker de leukste server op dit moment. Goede banen en rounds is wel zo spannend vind ik.
XS4TM is bijna altijd leeg sinds united uit is ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Rutje! schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:25:
[...]

Dat is zeker de leukste server op dit moment. Goede banen en rounds is wel zo spannend vind ik.
XS4TM is bijna altijd leeg sinds united uit is ;(.
United is jammergenoeg zo goed als dood met dit weer. Vanmiddag nog een tijdje gereden en wat records aangescherpt, maar er zit bijna niemand in de nederlandse servers. :(

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
krvabo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:07:
[...]

United is jammergenoeg zo goed als dood met dit weer. Vanmiddag nog een tijdje gereden en wat records aangescherpt, maar er zit bijna niemand in de nederlandse servers. :(
Tsja, het is natuurlijk goed weer en dit is natuurlijk de examen periode om maar wat oorzaken te noemen. Ik kan helaas niet on-line spelen anders had ik de laatste tijd wel wat vaker on-line gezeten.
Je records bij TMU heb ik idd gezien :P

Gellukig kan ik wel off-line spelen dus ik heb wel een aantal nieuwe banen gemaakt, zoals:
FT: FC Groningen: Dit is een track voor een community project van de Nations exchange.
Decipher: Een semi fullspeed track met wat tricky jumps en bochten.

Ik zie trouwens net dat Wallride of your life SE nu meer dan 100 downloads heeft (en maar 3 awards :P ). Oftewel, mijn meest gedownloade track heeft nu dus de 100 downloads grens overschreden met tot nu toe 104 downloads \o/

[ Voor 3% gewijzigd door Just_I op 07-06-2007 01:41 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Gisterenavond nog even op XS4TMN gereden en er zaten op een gegeven moment een stuk of 10 mensen op, dus het valt wel mee. Echter was Aseco down dus dat is dan wel weer jammer dat je geen banen kan kiezen en dergelijke.

edit: @ Pim, de server die ik dacht dat het was was leeg...... :) . Ben ff verder gaan zoeken, 24/7 ingetikt bij 'servernaam zoeken' maar heb je ook niet kunnen vinden......volgende keer maar eens dan :) Heet trouwens ook daar gewoon mach2 ;)

[ Voor 36% gewijzigd door mach2 op 08-06-2007 11:44 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mach2 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:50:
Gisterenavond nog even op XS4TMN gereden en er zaten op een gegeven moment een stuk of 10 mensen op, dus het valt wel mee. Echter was Aseco down dus dat is dan wel weer jammer dat je geen banen kan kiezen en dergelijke.
Ja, dat klopt, anders waren er weer wat recs bijgekomen :) Was wel gezellig :)

Offtopic:

Sorry, moest gister ff rebooten, bf2 laadde wel maar deed niks :X Toen ik online kwam zag ik je niet en reageerde er niemand op de tekst: Mach??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 15:21

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Muse schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:54:
Dan moet je zeker niet komen met de nieuwste tracks..... heb ze gisteren op de clanavond gereden maar het zijn nou echt meer "lol" tracks.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
lameeuw schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:14:
[...]

Dan moet je zeker niet komen met de nieuwste tracks..... heb ze gisteren op de clanavond gereden maar het zijn nou echt meer "lol" tracks.....
Nóg meer dan eerst?

Ik werd altijd zo gek van die banen, lange jumps, platforms, overbodige boosters, enorm steile stukken klimmen, en haakse bochten na loopings :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar goed:
Ik heb dus vorige week dit spel gedownload en geïnstalleerd.
Na wat problemen met BSOD's pas daarnet werkend gekregen :p

Nu wil ik op internet spelen, en krijg ik de melding dat mijn versie verouderd is en niet meer "supported".
Ik heb de versie van in de startpost trouwens :)

Hoe kan ik het best updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Heb je al op de knop 'Update' gevonden in het start scherm?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Open TMN, en klik daar in dat schermpje op 'run update' :?

edit:
^^ wat hij zegt

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 09-06-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg :p
Start het spel nu eens opnieuw op en nu krijg ik inderdaad een melding dat er een update is gevonden.
Mijn excuses voor deze uiterst stomme vraag blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Heb een baantje in elkaar gezet :) linkje: http://nations.tm-exchang...=trackshow&id=995734#auto .

[ Voor 255% gewijzigd door mach2 op 10-06-2007 14:10 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
ZIjn er meer mensen die niet op de servers van trackmania kunnen komen??
Ben even een weekende weg geweest en nu ik trackmania wil starten krijg ik een melding dat ik een "bad proxy configuration" heb.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Sorry, ik vind het niks :X Vooral die hele hoge wallride en daar snel naar beneden..

@hierboven, nee, ik heb er geen last van..

[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 11-06-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Server doet het blijkbaar alweer. Kan er nu wel weer gewoon opkomen. Laatste tijd wel vaker dat ik er niet ok kan komen en dan ineens wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Pimorez schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:22:
[...]

Sorry, ik vind het niks :X Vooral die hele hoge wallride en daar snel naar beneden..

@hierboven, nee, ik heb er geen last van..
Hehehe.....kan, denk dat het gewoon ff wennen is. Kan het ding bijna geheel vol gas rijden.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

TheZeroorez schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:29:
[...]

Nóg meer dan eerst?

Ik werd altijd zo gek van die banen, lange jumps, platforms, overbodige boosters, enorm steile stukken klimmen, en haakse bochten na loopings :')
sommige banen zijn echte luck tracks geworden, en ik moet zeggen dat ik het met je eens ben dat zeker de laatste periode de tracks er niet echt heel veel beter op geworden zijn.... majah, je kan niet alles hebben zeg maar :P en die haakse bochten na een looping... geen idee hoe die dat ooit bedacht heeft...

[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 11-06-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 22-09 15:49
Mochten jullie tijd over hebben en je je vervelen zou ik het leuk vinden als jullie mijn server willen testen.

Server draait sinds zondag en ik wil hem testen op de load. Op dit moment draaien er alleen nog Nadeo tracks.. Verder is de server voorzien van Aseco en Rasp. :)

Server naam is RT Ralphie Nadeo Tracks

[ Voor 9% gewijzigd door Ralphie op 12-06-2007 10:41 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:25
Daarjuist die server es geprobeerd en dat ging heel vlot.
Ping van 50-70 en geen packetloss, al zat ik er wel alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben misschien van plan om een dedicated server te gebruiken als server.
Wat is zoal het geheugegebruik en cpu gebruikt onder linux?
De server staat nu niks te doen in een datacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Zinzinneke schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:04:
Daarjuist die server es geprobeerd en dat ging heel vlot.
Ping van 50-70 en geen packetloss, al zat ik er wel alleen ;)
Tnx, ja in je eentje zal het wel goed gaan. Zit eigenlijk te wachten op 20+ :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:25
Ralphie schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:30:
[...]

Tnx, ja in je eentje zal het wel goed gaan. Zit eigenlijk te wachten op 20+ :P
Vanavond nog es proberen, hopelijk met meer volk dan.

Voor die ping moet ik er wel bijzeggen dan het vanuit België was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Vanavond zit ik er iig ook in. Ben nu aan het werk :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ralphie schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:14:
Vanavond zit ik er iig ook in. Ben nu aan het werk :)
Dan ben ik er ook :) Kan je niet gelijk ff gewone tracks erin zetten? Gewoon de top tracks op dit moment van de exchange halen ;)

edit:
Zo veel werk is het tenslotte niet..

[ Voor 8% gewijzigd door Pimorez op 12-06-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Pimorez schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:20:
[...]

Dan ben ik er ook :) Kan je niet gelijk ff gewone tracks erin zetten? Gewoon de top tracks op dit moment van de exchange halen ;)
Dat is ook wel een goed idee! Ga ik vanavond mee aan de slag!

Edit: Ik heb nu de huidige top20 van de TMX gedownload. Ik zal een nieuwe playlist maken met alleen deze tracks. Server zal ik ook hernoemen naar RT TMX Top 20

Edit:2 en ook maar direct gedaan :P Ik heb de huidige Top 20 gedownload (althans degene met de meeste awards) en deze op de server gezet. Server is nu ook hernoemd. Ik hoop dat daardoor de server iets interessanter word O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Ralphie op 12-06-2007 18:17 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Zal ook wel eens ff komen kijken als ik vanavond tijd/zin heb.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik zal ook eens komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ralphie, de server kan online komen? Zie hem namelijk (nog)niet ;) Maar als ie ff online komt kom ik meteen :D

edit:
Zeg het aub ff als ie online is ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Pimorez op 12-06-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Hij is online hoor? RT TMX Top 20

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ja, ik zat er net in :P

Ik heb ondertussen ook een track gemaakt, oldschool style.

Afbeeldingslocatie: http://82.95.9.148/img/tm_push_preview.jpg

Ik zal alle hier geposte tracks ook even toevoegen aan de all playlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 18:23
hoe chat ik eigenlijk ?

ik hoor ook mense over nitro gebruike? hoe werkt dat.

[ Voor 55% gewijzigd door BrianV op 12-06-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
BlackAss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:23:
hoe chat ik eigenlijk ?

ik hoor ook mense over nitro gebruike? hoe werkt dat.
Chatten doe je met spatie.

En nitro is onzin.

Alle autos zijn even snel het is alleen de skin die verschilt. Zo niet, dan wordt er gecheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Heb vandaag weer lekker zitten scheuren op die R602 server voor onder de 25000, todat ik net werd gebanned door die lui van R602. Werd waarschijnlijk zomaar gebanned omdat ik even een regeltje met het woord "sjit" erin zei. Beetje sneue lui daarzo. Maar ach, daar zijn ook SJIT banen op dit moment vergeleken met eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Wat mij betreft mag de discussie over de Klompies R602 server nu toch wel eens afgelopen zijn inclusief meldingen dat je er gebanned bent. Velen hier zijn intussen gebanned omdat ze scheldwoorden en dergelijke gebruiken, al was het nog zo min mogelijk. Punt is dat wij hier niet het beleid maken op Klompies server en dat zij het ook niet willen aanpassen.
Vind je dit niet acceptabel ga dan naar een andere server en houd erover op. Ik begrijp best dat het irritaties op kan roepen, maar dit verhaal hebben we hier al vele malen gehoord en er veranderd toch niets.

Feit is en blijft, zij stellen de regels en jij hebt je er maar aan te houden. Wil/doe je dit niet kan je rekenen op een ban, simpel.
Deze plek lijkt me niet de juiste om te discussieren over het welles/nietes verhaal, dat doe je maar op het forum van R602 waar zij ook een weerwoord kunnen bieden.

Ow en nofi @ hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Just_I schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:23:
Wat mij betreft mag de discussie over de Klompies R602 server nu toch wel eens afgelopen zijn inclusief meldingen dat je er gebanned bent. Velen hier zijn intussen gebanned omdat ze scheldwoorden en dergelijke gebruiken, al was het nog zo min mogelijk. Punt is dat wij hier niet het beleid maken op Klompies server en dat zij het ook niet willen aanpassen.
Vind je dit niet acceptabel ga dan naar een andere server en houd erover op. Ik begrijp best dat het irritaties op kan roepen, maar dit verhaal hebben we hier al vele malen gehoord en er veranderd toch niets.

Feit is en blijft, zij stellen de regels en jij hebt je er maar aan te houden. Wil/doe je dit niet kan je rekenen op een ban, simpel.
Deze plek lijkt me niet de juiste om te discussieren over het welles/nietes verhaal, dat doe je maar op het forum van R602 waar zij ook een weerwoord kunnen bieden.

Ow en nofi @ hierboven ;)
Mee eens, de halve wereld is al gebanned op klompies, dus dat is geen nieuws. Hou de discussie hoogstens over het soort banen dat er gedraaid wordt, dat lijkt me wel kunnen zolang het onderbouwd gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Btw.. ik heb moeite met het bij houde van aantal gaste..
ik vlekkeloos maar toch zijn er mensen 2sec sneller.. ja 2 seconden O.o..
kan iemand vertellen hoe dit zit..
me naam is
BlackKoe
server naam Black..
871868 is me nummer
en hoe voeg je kleurtjes toe aan je naam ?

[ Voor 3% gewijzigd door BrianV op 13-06-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Kleurtjes staan in de startpost. :)
En 2 sec sneller, check eens op cuts, en misschien rijd je toch niet zó perfect. Doe eens mensen spectaten anders, die zo sneller dan je zijn, zie je wat zij doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
laaste vraag voorlopig ..
ik zit nu op website http://www.trackmania-carpark.com/faq.php tekijken.,.
kan je echt zo andere skin er opdoen zodat andere die ook zien ?
want ik vin die dinge die je nu heb helemaal niks.. :P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Ik zit nu op een lan en wil een TrackmaniaNations-server opzetten, omdat die nog niet aanwezig is.
Een tijdje geleden heb ik deze al gedownload, samen met een soort frontend waarmee je alle instellingen grafisch kon aanmaken, en live de stats kon bekijken.

Het was een programma wat draaide op .NET, was iig niet van Nadeo zelf, maar werkte perfect.

Wie weet ook alweer hoe dit programma heet, en kan mij eraan helpen? :D

edit: Oeps, gevonden, superhandig programma (ServerMania), wie m wil : http://cyrlaur.free.fr/ServerMania

[ Voor 11% gewijzigd door DarthPlastic op 13-06-2007 12:15 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

BlackAss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:38:
Alleen als je een eerder spel legaal hebt.

Zou je alsjeblieft iets aan je spelling willen doen? Op GoT hebben we graag leesbare tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
BlackAss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:19:
Btw.. ik heb moeite met het bij houde van aantal gaste..
ik vlekkeloos maar toch zijn er mensen 2sec sneller.. ja 2 seconden O.o..
kan iemand vertellen hoe dit zit..
Tsja, het kan aan veel dingen liggen. Waarschijnlijk rijd je zonder te botsen, maar niet op de ideale lijn en/of rem je teveel. Cuts zijn ook nog een mogelijkheid.
871868 is me nummer
Is vermoed dat dit je rank is ;)
en hoe voeg je kleurtjes toe aan je naam ?
Staan zoals al eerder aangegeven in de TS vermeld
BlackAss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:38:
Ja dat kan, hiervoor moet je wel een legale key hebben van Trackmania Original/Sunrise/United.
Ga vervolgens naar deze site en klik op 'Authentificate your account'. Vul hier je TMO/TMS/TMU key in. Nu kan je iedereen je wagen zien mits er een versie van de skin online staat ern je ee locator file op je eigen pc hebt.

Voor de rest ben ik het met krvabo eens dat je wat moet doen aan je spelling. Niet na elke zin een enter en zinnen beginnen normailter met een hoofdletter en eindigen met een punt. Het hoeft niet helemaal 100% perfect ABN te wezen, maar het maakt het wel wat beter leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Hmm oke.. :P nee helaas dat is niet mijn rank .. die is zelfs nog veel hoger >.< maarjah..
ik ben al weer gebanned op die R602 omdat me rank telaag was ..
kreeg niet eens waarschuwing..
die gasten zijn best gay..
wat is boosten :D

[ Voor 4% gewijzigd door BrianV op 13-06-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Dat je met een paar hoog gerankte "vrienden" in een niet publieke server gaat zitten en dat #1 lekker gaat staan idlen en dat #10 of #whatever een stukje plakband op zijn forward toets doet en dit een avondje lekker laat gaan. En natuurlijk als baan A-1

:X

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Sinds een uurtje geleden heb ik een probleem :S Ik kan niet meer fullscreen rijden.. Elke keer als ik TMN opstart is het beeld net zoals als je op Alt + Enter drukt.. En ik krijg het niet groter.. Ook als ik even de resolutie verander maakt dat helemaal niks uit.. Iemand een idee? Meer info nodig?

Problem solved :) Reboot did the trick :D

Yeah, nu binnen 3 dagen 4 (of 3) votes Zit nu op de 11 star days, morgen dus meer :D

Lientje: spider, wil je vote?
Spider: ja, tuurlijk :D
Lientje: ok, komt eraan ;)
Pimorez: en ik dan? ^^

Zo kreeg ik ook een ster :>

[ Voor 32% gewijzigd door Pimorez op 13-06-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:12
Pimorez schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:39:
Lientje: spider, wil je vote?
Spider: ja, tuurlijk :D
Lientje: ok, komt eraan ;)
Pimorez: en ik dan? ^^

Zo kreeg ik ook een ster :>
Ik heb niet om mijn ster gevraagd. En het maakt mij ook niet zo heel veel uit of ik nou wel een ster heb of niet. Als mensen overal gaan bedelen om votes voor sterren vind ik ze zielig (voor de duidelijkheid: daarmee bedoel ik dus mensen die op TM-fora topics erover openen enzo, niet jouw 'vraag' die ook als grapje gezien zou kunnen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ik ga een topic openen :

gezocht : "vrienden" :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Hmm heb 300 star days (net ff gekeken), maar wat houd dat in? Heeft dit te maken met die sterren ingame?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

mach2 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:19:
Hmm heb 300 star days (net ff gekeken), maar wat houd dat in? Heeft dit te maken met die sterren ingame?
Net even gecheckt 790 stardays hier. Elke dag komt het aantal votes dat je hebt er als sterdagen erbij.

Ik heb ooit ergens gelezen, dat er ook een ranklijst aan die sterdagen hangt, waardoor de ster-erbij grensen steeds stijgen omdat er steeds meer mensen komen met sterren en omdat iedereen steeds meer sterdagen krijgt.

Maar over de rekenmethode/ranklijst is nooit veel duidelijkheid geweest, ook niet op het tm-forum.

Ik heb met mijn 790 stardays 3 sterren, het meeste dat ik tot nu toe gezien is 6 sterren, maar dat was ook een gast van Nadeo zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Basti504 op 14-06-2007 13:32 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kloppen die download links uit de startpost nog wel? heb net TM via de nvdia link gedownload maar online wil die dus niet werken omdat ie outdated is. Ben nu een andere aan het downloaden van de tm website kijken of die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:27:
Kloppen die download links uit de startpost nog wel? heb net TM via de nvdia link gedownload maar online wil die dus niet werken omdat ie outdated is. Ben nu een andere aan het downloaden van de tm website kijken of die wel werkt.
Gewoon deze installeren en opstarten, dan afsluiten en weer opstarten. Nu zal hij meteen aangeven dat ie wil updaten.........als het goed is ;)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat werkt ja :) bedankt. Opzich wel dom dat ik dat vergeten ben want speel het toch zeker 3keer per week op school en dan krijg ik ook constant die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff op die got server gespeeld uit de startpost, maar word me broertje (en ik dus waarschijnlijk) opeens gebanned. Is dat soms weer zo'n elitair got trekje wat je wel vaker tegenkomt dat alleen de ''skilled'' mensen daar mogen komen ofzo? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Duesenberg J schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:28:
[...]

Ik heb niet om mijn ster gevraagd. En het maakt mij ook niet zo heel veel uit of ik nou wel een ster heb of niet. Als mensen overal gaan bedelen om votes voor sterren vind ik ze zielig (voor de duidelijkheid: daarmee bedoel ik dus mensen die op TM-fora topics erover openen enzo, niet jouw 'vraag' die ook als grapje gezien zou kunnen worden)
't was ook meer als een grapje bedoelt :P

Maar het meeste dat ik heb gezien is iemand met 5 sterren.. 7 votes :P

Maar @b3n666, nee, je bent toch niet naar de klompeserver gegaan? :X Nooit doen.. Ze bannen je voot sjit, FTW! en andere dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:04:
Net ff op die got server gespeeld uit de startpost, maar word me broertje (en ik dus waarschijnlijk) opeens gebanned. Is dat soms weer zo'n elitair got trekje wat je wel vaker tegenkomt dat alleen de ''skilled'' mensen daar mogen komen ofzo? :')
ehm, welke van de 8 uit de startpost? Als ie naar klompies is gegaan, is het aannemelijk dat ie is gebanned. En klompies heeft ook bijna geen enkele relatie met GoT.
Een server waar (naar mijn weten) veel GoTters komen is XS4TMN, al is het daar al een tijd erg rustig. En als je broertje dáár is gebanned heeft hij zich serieus misdragen.

[ Voor 0% gewijzigd door Duesenberg J op 14-06-2007 22:59 . Reden: zo beter? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Duesenberg J schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:10:
[...]

ehm, welke van de 8 uit de startpost? Als ie naar klompies is gegaan, is het aannemelijk dat ie is gebanned. En klompies heeft ook geen enkele relatie met GoT.
Dat is niet helemaal correct, in ieder geval een GoT-ter is actief bij de R602 clan waar de Klompies server deel vanuit maakt. Lameeuw is daar lid en ik dacht ook nog iets van admin ofoz (not sure).

Maar afgezien daarvan is er volgens mij geen link tussen GoT en de Klompies server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55
Als ik het goed begrijp kan je dus je auto skin wel op je eigen PC veranderen, maar zien de anderen op de baan jou skin niet, mits je een gevalideerde key hebt?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Just_I schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:50:
[...]

Dat is niet helemaal correct, in ieder geval een GoT-ter is actief bij de R602 clan waar de Klompies server deel vanuit maakt. Lameeuw is daar lid en ik dacht ook nog iets van admin ofoz (not sure).

Maar afgezien daarvan is er volgens mij geen link tussen GoT en de Klompies server.
Link tussen GoT en R602 ?? Nee, geen enkele, behalve dan dat ik daar idd lid ben en als admin regelmatig de boel schoonveeg. Maar een verdere link is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
vegen nog wel.......niet te grote bezem gebruiken hoor......

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 05:11

Twhomp

Stayin' Alive

Ik ken het spel nog meer net, ben het net aan het spelen. Lees hier mooie verhalen over Klompies server. Klinkt goed, ik ga dat online ook eens proberen. Hup online, en ja, daar is die server dan. Ik erin, val midden in een race, race lekker mee en daar komt de volgende track. Mooi, mee doen.

Zit lekker mee te racen: pats, disconnected

Hmm, vreemd. Maar goed, kan gebeuren. Even reconnecten:

Your IP is banned from this server

WAUW! Dat is snel. Dat was binnen 4 minuten klaar dus. Heb letterlijk geen woord gechat, racete lekker mee (middenmoot). Ik snap er niks van 8)7

Maar Klompies is dus 'de beste server'. Nou lekker, mooi...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Twhomp schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:11:
Ik ken het spel nog meer net, ben het net aan het spelen. Lees hier mooie verhalen over Klompies server. Klinkt goed, ik ga dat online ook eens proberen. Hup online, en ja, daar is die server dan. Ik erin, val midden in een race, race lekker mee en daar komt de volgende track. Mooi, mee doen.

WAUW! Dat is snel. Dat was binnen 4 minuten klaar dus. Heb letterlijk geen woord gechat, racete lekker mee (middenmoot). Ik snap er niks van 8)7

Kweenie of je opgelet hebt toen je de server binnen kwam ? Ranklimit <25000 wereldwijd, sta je buiten de top 25000 dan vlieg je er onherroepelijk uit. Zou misschien ook nog even aan de OP toegevoegd moeten / kunnen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Twhomp schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:11:

Ik weet niet waar zij dat ziet hoor.. Maar ik zie dat niet :S

Overigens speel ik er ook nooit meer op.. Vind die banen echt gaar geworden.. Die nieuwe zijn ietsjes beter.. Maar dan is het nog echt helemaal niks :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

lameeuw schreef op zondag 17 juni 2007 @ 08:36:
[...]

Kweenie of je opgelet hebt toen je de server binnen kwam ? Ranklimit <25000 wereldwijd, sta je buiten de top 25000 dan vlieg je er onherroepelijk uit. Zou misschien ook nog even aan de OP toegevoegd moeten / kunnen worden ?
Mag ik eigenlijk eens vragen waar dat goed voor is? Degenen die nog niet zo snel zijn staan toch onder in de eindtijden, waar je er geen last van hebt, dus waarom mogen zij niet meespelen? :)

Is het zo moeilijk om te spelen voor de fun, de gezelligheid? Of kun je alleen plezier hebben met de wereldtop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Met een ranklimit kan je de echte nieuwe 'n00bs' er uit filteren, en een nieuw account van een gebande komt er niet zomaar in.
Persoonlijk heb ik nooit problemen gehad met klompies en de zijnen. Maar eigenlijk kom ik er niet veel meer. In eerste instantie, omdat al men matties gebant zijn :P en als je de server binnenkomt wordt je meteen gespamt met waarschuwingen etc. Iets té als je het mij vraagt. Imo kan je beter gaan werken met een password, ik denk dat dit effectiever is.

Op XS4TMN is er altijd wel een admin aanwezig om mensen in het gareel te houden, en het automatisch scheldfilter is lekker effectief, dit is genoeg. Imo gaat het om de fun en het racen, en niet om het modereren.

Hebben we het nu genoeg gehad over het banbeleid op klompies? ;)

Voor de ST liefhebbers, ST43 t/m 48 heb ik ook af, binnenkort de 50e \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Uiteraard hebben we het genoeg gehad over het banbeleid bij R602. Ik vroeg het me gewoon af waarom je een ranklimit zou moeten instellen op een server, en omdat het toch ter sprake kwam, vroeg ik het ook maar.

Imho zie ik namelijk niet in waarom je noobs zou moeten bannen. De volhouders leren het snel genoeg, en de rest valt snel genoeg weer af. Alleen het argument dat gebande spelers zo niet direct terug kunnen komen zie ik wel in. (Met IP bans kun je ook bijvoorbeeld broertjes duperen)

\/\/\/ Toch een normaal woord of ligt dat aan mij? :P Het staat iig gewoon in de vandale hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-06-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:57:
(Met IP bans kun je ook bijvoorbeeld broertjes duperen)
Duperen nog wel :P

Maargoed, die banen en mensen daar zijn toch ongeïnspireerd. Ze geilen op ranks, maar 'boosten niet', en leggen zware censuur op kritiek over inspiratieloze banen, die op elke andere server als 'n00b-track' afgedaan zouden worden. Enkel omdat er klopie oid boven staat is hij ineens 'goed'.

Verder zijn ze te gaar daar met die autorank. Om echte beginners te filteren moet je hem op 500k zetten, niet op 25k.

Waarom je erin kon maar gebanned werd? Ze doen dat met de hand, ze vinden die autorank maar niets. Toen ik ze erover vertelde, en zei dat ze voor teammembers gewoon uitzonderingen kunnen instellen als ze *R602* oid in de naam hebben, kreeg ik een ban voor 24u.

En idd, nu genoeg over die server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

DrivinUCrazy schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:47:
[...]

Mag ik eigenlijk eens vragen waar dat goed voor is? Degenen die nog niet zo snel zijn staan toch onder in de eindtijden, waar je er geen last van hebt, dus waarom mogen zij niet meespelen? :)

Is het zo moeilijk om te spelen voor de fun, de gezelligheid? Of kun je alleen plezier hebben met de wereldtop?
De precieze reden.... eerst was de limiet 100k, toen 50k, toen 40k en inmiddels al een hele tijd op 25k. Ik dacht dat het te maken heeft / had zodat we op deze manier niet continue mensen eruit hoeven te knikkeren zodat de clanleden kunnen racen. Maar hoe het nou precies zit.... geen idee.
TheZeroorez schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:05:
[...]

Duperen nog wel :P

Maargoed, die banen en mensen daar zijn toch ongeïnspireerd. Ze geilen op ranks, maar 'boosten niet', en leggen zware censuur op kritiek over inspiratieloze banen, die op elke andere server als 'n00b-track' afgedaan zouden worden. Enkel omdat er klopie oid boven staat is hij ineens 'goed'.

Verder zijn ze te gaar daar met die autorank. Om echte beginners te filteren moet je hem op 500k zetten, niet op 25k.

Waarom je erin kon maar gebanned werd? Ze doen dat met de hand, ze vinden die autorank maar niets. Toen ik ze erover vertelde, en zei dat ze voor teammembers gewoon uitzonderingen kunnen instellen als ze *R602* oid in de naam hebben, kreeg ik een ban voor 24u.

En idd, nu genoeg over die server :P
Nou, ik geil echt niet op een hoge rank hoor, van mij mogen ze die hele rank er zo uit gooien, ik kom vooral voor m'n eigen plezier, niet voor het plezier van een ander :P

Dat er zware censuur is op kritiek op de tracks.... tjah, ik moet heel eerlijk zijn dat ik sommige tracks ook werkelijk helemaal niks vind, en dat zeg ik dan ook gewoon. Dat een clanlid dan wel mag blijven en een andere bezoeker niet.....

af en toe is er geen pijl op te trekken hoe de regels gehanteerd worden door de verschillende admins.

Dat je geband bent omdat je een tip geeft over hoe de autorank wel ingesteld kan worden vind ik wel heel erg ver gaan..... magoei, klomp is af en toe niet in te schatten qua reacties, doet niemand wat aan vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hey,

Ik heb dit spel een lange tijd geleden gespeeld, vond het erg leuk dus maar weer eens proberen.
Alleen 1 probleem: Ik ging naar de Painter en ik had een mooie skin gemaakt en dan wilde ik saven en zei die: File is read-only.

Hoe kan ik mn skin opslaan in de painter van TM Nations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Opslaan als, dat 'ie read-only is komt wss omdat je de skin van een land aangepast hebt, welke read-only zijn.

Natuurlijk kun je deze ook gewoon overschrijfbaar maken, maar dan heeft iedereen van dat land zo'n auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Kan ik dan op een of andere manier wel een nieuwe skin maken in TM?

[ Voor 46% gewijzigd door Moonborne op 17-06-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ja hoor, dat kan.

Ik gebruik bijvoorbeeld de skin van XS4TMN, die daPet ooit eens gemaakt heeft. (anderen zien die niet omdat ZoneAlarm die verbindingen blokkeert, maar zonder firewall gaan spelen is bij mij not-done)

Wat je zou kunnen proberen is een bestand uit de directory met (landen)skins kopiëren, hernoemen naar jouw gewenste naam, en daar de read-only beveiliging afhalen. Dan zou je dat bestand gewoon moeten kunnen overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ok bedankt!

Maare als ik bijvoorbeeld ook een van die GoT skins in de topicstarts gebruik, zien de mensen op de baan dan ook die skin of is het clientside only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als je een gekocht spel uit de Trackmania serie hebt, zoals TM Sunrise, Original of United, kun je het serienummer daarvan registreren bij Trackmania Nations. Dan kunnen de andere spelers online je skin ook zien.

Als je dit niet hebt, zie jij alleen jouw eigen skin, de rest ziet jou dan in de kleuren van je land rondrijden.

Overigens, toen ik nog geen gekochte versie had, heb ik ook wel eens met een eigen skin rondgereden, en anderen konden dit dan ook soms zien. Bovenstaand verhaal schijnt dus niet altijd op te gaan. Hoe dat kon? Geen idee. :) Ik weet wel dat ik nooit met locators heb zitten klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
lameeuw, ik heb de reden van de bannen (rank limit) toegevoegd aan de TS. Ook heb ik gelijk er een extra stukje bijgezet dat een verdere discussie niet hier gevoerd moet worden, maar op het forum van de Klompies server.

@ Heraclius: Een skin kan je het beste maken door een huidige skin te kopieren, aan te passen in Photoshop oid (met .DDS plugin) en weer op te slaan. zorg ervoor dat alleen de naam van de zipfile veranderd en niet de namen van de files in de zip file, anders werkt de skin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Just_i, er zit een foutje in, het is niet ik wordt, maar ik word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Oh daPet, zou je zo vriendelijk willen zijn om de stats van XS4TMN bij te werken?

En wil mach2 even baan 361, beter bekend onder de naam Ignition, gaan bekijken?

Dank u wel voor de medewerking.

o/

\/\/\/ Dat mag, ik twijfelde ook of ik het daar zou neerzetten. Maar ik postte het toch maar hier, naar aanleiding van mach2 in "[PC] Trackmania Nations Deel 5"

Oh, en we hebben het over [tromgeroffel] een 34er.
34.89 om precies te zijn. (en nee, dat is geen wereldrecord, dat staat op 34.85) Ik bedenk me nu wel dat ik ben vergeten om de replay op te slaan. :(

[ Voor 49% gewijzigd door DrivinUCrazy op 25-06-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Mag ik je misschien even naar daPet's forum schoppen voor dit soort opmerkingen? :) Maar vertel, wat voor record heb je nu weer op Ignition neergezet, deel het met ons.

Abaart, heb ik gefixed ;)

Eigenlijk is het ook wel eens tijd dat de XS4TM community track eens afkomt. Is er trouwens nog animo om een nieuwe GoT community track te bouwen? If so, I'm in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Duc, done. Just, een nieuwe GoT track is altijd goed, count me in too.

* daPet braque :|

Vanmiddag ben ik denk ik wel ff online :)

[ Voor 20% gewijzigd door daPet op 26-06-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
DrivinUCrazy schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:08:
Oh daPet, zou je zo vriendelijk willen zijn om de stats van XS4TMN bij te werken?

En wil mach2 even baan 361, beter bekend onder de naam Ignition, gaan bekijken?

Dank u wel voor de medewerking.

o/

bladieblabla
_/-\o_ ...lang over gedaan zeker? :P Wel netjes man die tijd.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Om eerlijk te zijn, ik heb een tijdje geleden eens een ronde van 20 minuten gestart, zonder succes. Dat was op mijn laptop.

Gisteren was ik wat aan een pc aan het klooien, en de setup duurde me wel erg lang. Ik zat de hele tijd maar naar vollopende balkjes te kijken. Dus ik startte TMN op de desktop pc ernaast. (die ik al maanden eigenlijk niet meer zelf heb gebruikt, behalve tijdens het updaten van windows) Ik moest zelfs nog even TMN updaten, kun je nagaan. :P

Ik heb toen de baan geladen, maar niets aan de rondetijd veranderd, dus dat was gewoon 6 minuten. Opeens had ik wel een snelle run, waarbij ik aan de tussentijden wel zag dat het bloedsnel (rond de 35.0) was, maar ik vloog over de finish. 8)7 En 3 pogingen later, met nog 50 seconden op de teller, startte ik mijn laatste run, en toen had ik eindelijk die grens van 35 doorbroken. Wat een heerlijk gevoel was dat, echt waar.

Maar misschien moet ik dus vaker op die andere pc spelen, die lijkt een stuk sneller te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, na een hele tijd niet meer online te hebben kunnen spelen kan ik nu af en toe weer even meedoen, weer ouderwets gezellig altijd :)

Naast dat goede nieuws kan ik (en natuurlijk daPet en Basti504) jullie met trots presenteren: De XS4TMN Track 1 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1faf414ef111a1acca4213510ed4c517/full.jpg.
Na de start 2 maanden terug hebben we nu eindelijk de track dan helemaal af en fine getuned. Wij hopen dat julle er net zoveel plezier aan beleven als wij en natuurlijk is deze track ook te vinden op XS4TMN (564).

[ Voor 7% gewijzigd door Just_I op 02-07-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een hele tijd geen TM meer gespeeld maar ben nu toch maar weer begonnen! :)
alleen ben ik mijn account naam en wachtwoord vergeten :( ........Hoe kan ik deze terugkrijgen?
HELP!! :O

Heb hem al terug en nog bedankt allemaal ;) :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Kunnen jullie mijn server nog eens testen? ik heb het idee dat niemand erin kan behalve ik..

Server heet Nadeo Tracks /

Alvast bedankt! :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik heb vandaag even geprobeerd in je server te komen Ralphie, maar ik kreeg een error (10065). Weet je zeker dat je de juiste poorten open hebt staan?
Het duurde vooral erg lang om contact te krijgen met de server, wat ie dus kennlijk niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Just_I schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:37:
Ik heb vandaag even geprobeerd in je server te komen Ralphie, maar ik kreeg een error (10065). Weet je zeker dat je de juiste poorten open hebt staan?
Het duurde vooral erg lang om contact te krijgen met de server, wat ie dus kennlijk niet krijgt.
Bij mij hetzelfde. Je server verschijnt keurig in het lijstje, maar contact maken is vervolgens niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:46
Leuke track :) Het feit dat je het eerste stuk in 2 richtingen kan rijden vond ik een fijne vondst :D
Enig minpuntje voor mij was het laatste stukje waar de camera positie veranderd, maar dat is subjectief uiteraard. Ik hou gewoon niet van plotse camera wendingen als je lekker aan 't racen bent.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Bedankt voor jullie feedback. Ik heb wat aangepast op de firewall dus als jullie het nog een keer willen proberen graag!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
10065 nog steeds hier.

Misschien ook even je router checken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
TheZeroorez schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:16:
10065 nog steeds hier.

Misschien ook even je router checken? :P
Pff snap er geen hol van. Op mijn router is een DMZ ingesteld waar mijn server in hangt. Hier draait ISA server op, en daar heb ik de porten 2350 en 3450 op heb geopend. Ik heb weer wat aangepast dus misschien dat het nu wel lukt?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Ralphie schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:29:
[...]

Pff snap er geen hol van. Op mijn router is een DMZ ingesteld waar mijn server in hangt. Hier draait ISA server op, en daar heb ik de porten 2350 en 3450 op heb geopend. Ik heb weer wat aangepast dus misschien dat het nu wel lukt?
dacht dat je ook 2351 open moest gooien

Meh

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.