\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ook het overslaan van into's: gebruik dan nóóit enter, maar escape of iets dergelijks.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Of je drukt eerst op spatieDrivinUCrazy schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:13:
Totdat de race vanzelf start. Het is soms idd een beetje buggy, maar bij jou lijkt het bijvoorbeeld op de gewoonte om 2 keer op enter te rammen om een bericht naar de chat te zenden. (gebeurt mij nog wel eens, in time attack stuur ik een bericht (eerste enter), direct gevolgd door een enter om opnieuw te starten) In Rounds of Teams gaat dat nog wel eens mis.
Ook het overslaan van into's: gebruik dan nóóit enter, maar escape of iets dergelijks.
Maar ik heb het ook regelmatig
Wallride Of Your Life TE
TE
Aangezien WOYL SE nog aardig wat commentaar kreeg van verschillende mensen en ikzelf vond dat de track beter kon ben ik de baan maar eens gaan verbeteren (hoop ik).
In deze versie is een GPS systeem toegevoegd, is de scenery aangepast, kleine veranderingen aan de track, is het intro verbeterd en heeft deze versie een nog beter auteurs record
Ook voor de verandering maar eens wat meer werk gestoken in de nieuwe screenshot:

Klikbaar voor 1280 formaat
Ik hoop dat sommigen van jullie deze versie een verbetering vinden
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Na het standaard load-scherm wordt het beeld zwart en hoor je de muziek op de achtergrond al. Tenminste, de eerste milliseconde. Het muziekje loopt vast en blijft zichzelf heel snel achter elkaar herhalen waardoor het meer een snel geplop is. Af en toe loopt het muziekje een stukje, daarna weer geplop.
Na lang wachten verschijnt het volgende op mijn scherm:

Dit is de meest milde vorm van texture- en/of objectmishandeling die mijn computer toepast nadat hij over de schok van een nieuwe baan laden heen is. Ik heb ook wel eens gehad dat alle vertices van alle objecten in een random plek in een 3D ruimte waren geplaatst. Dus dan lopen alle faces door elkaar en zie je geen bal.
Na nog een tijdje werd de connectie met de server verbroken. Maar waarom zou dit nou altijd juist mijn computer treffen bij het laden van een theme-track?
Deze keer kon ik toevallig nog alt-tabben naar een venster wat ik open had staan, zodat ik mijn screenshot kon opslaan. Maar vaak reageert mijn computer gewoon helemaal niet meer op wat voor input dan ook. (behalve die van de reset knop uiteraard)
Bij mij zijn alle auto's wit/grijs en p2p staat uit. Dit heb ik ooit ingesteld omdat mijn pc het zo beter trok, maar sinds ik een nieuwe pc heb vind ik dit eigenlijk nogsteeds fijner. Geen irritant uitziende auto's enzo
^ Al die settings zijn te vinden in de config van TMN
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Hallo
Ik dacht net aan zo'n gozer op XS4TMN die vroeg of hij bij onze clan kon komen. Wij natuurlijk gezegd dat je lid moet zijn van de community. Uiteindelijk heeft hij gewoon [GoT] voor zijn naam gezet zonder het forum te joinen
Ik heb trouwens een paar van die thema banen in TMU geladen, en bijvoorbeeld de Sweet Dream mod wordt vrijwel meteen goed neergezet, itt TMN.

TMU draait grafisch gezien al stukken beter maar de p2p werkt dus ook beter.
[ Voor 26% gewijzigd door daPet op 31-03-2007 11:54 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Psst, voor Trackmania United vragen en opmerkingen kan je terecht in het TMU topic danwel in een nieuw topic in SPVdaPet schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:44:
Gisteren viel TMU op de mat, dus dat wordt waarschijnlijk minder TMN. Hoewel ik direkt al bezig was om de dedicated TMU server op te zetten, lukt het me niet om hem te configgen. Op een of andere manier kan de server de config files niet vinden, terwijl ik (99%) zeker weet dat ik het goed doe. Het is niet veel anders dan een TMN server. hier stort ik me vandaag wel op.
Ik heb trouwens een paar van die thema banen in TMU geladen, en bijvoorbeeld de Sweet Dream mod wordt vrijwel meteen goed neergezet, itt TMN.
[afbeelding]
TMU draait grafisch gezien al stukken beter maar de p2p werkt dus ook beter.
Vreemd genoeg laad die mod van sweet dream niet eens meer bij mij terwijl ik hem al zeker een keer in game heb meegemaakt.
Verder zit je offline, daar laadt alles een stuk sneller dan on-line.
En nog steeds ga ik TMU niet kopen
Iemand anders die gister in de Free Boost server in Nederland zat?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 10:35 ]
Edit: server sputtert tegen hij heet nu tricky trax
en is nu ff offline
[ Voor 13% gewijzigd door Bliz op 12-04-2007 15:19 ]
Er draaien ESWC april tracks op
Ik heb net ff één track gespeeld, en ik ondervond toch best wat lag. Dit heb ik op andere servers nooit. Er waren maar 5 spelers in totaal online, dus ik weet niet zeker of het aan jouw bandbreedte lag, of dat het een probleem aan mijn kant is. Maar ik dacht ik zeg het maar evenevert_ schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:35:
Ik ben wat aan het testen gegaan met een eigen server , maar ik zou even willen testen hoeveel spelers erop kunnen voor mijn uploadsnelheid de beperkende factor wordt ... Als je wat tijd hebt , zou je dan 'the boost server' in NED even kunnen joinen aub ?
Er draaien ESWC april tracks op.
Verwijderd
Maar jij heet gewoon Lighteye? Waarom reageerde je vanmiddag niet?
Verwijderd
Maar goed ik zal wel gebanned zijn op die server ondertussen (of zodra ik join want ik zei een heel scheldwoord en quitte meteen, dus er zal in de kerk wel wat gevoelens opborrelen zodra ik join
Is ook niks veranderd daar, stel kinderen die hoge rankings kicken omdat weleens de mogelijkheid zou kunnen bestaan dat er teammembers kunnen joinen, beetje respectloos om buitenstaanders zomaar te kicken en te gebruiken voor het vullen van de server. Zet er dan een password op.
Maar ja short & crazy banen waren erg leuk, er zat intelligentie in die banen. Geen meuk met logo's, animaties, textures, reclame voor de clan(idiote faqs bijv.) of onnodig veel objecten die niet nuttig zijn en het belangrijkste geen camera's die van standpunt verwisselen in bijvoorbeeld loopings. En dat soort servers zijn eigenlijk niet te vinden, althans niet waar veel mensen rijden. Maar short & crazy was wel populair en normaal, vandaar.
Kijk, de klompeserver heeft gewoon te strenge regels, je mag niet eens WTF?!? of iets dergelijks zeggen, zelfs niet FTW!. Daarom probeer ik zo weinig mogelijk te zeggen. Als er een nieuwe baan wordt geladen zie je ook ergens een link, ga daarnaartoe en je ziet de regels..Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:57:
Op de klompenserver? Kan best zijn, chat gaat soms zo snel dan mis je wel eens iets. Ik zag vanmiddag wel een paar mensen met [GoT] in de naam iig (heb ik overigens niet).
Maar goed ik zal wel gebanned zijn op die server ondertussen (of zodra ik join want ik zei een heel scheldwoord en quitte meteen, dus er zal in de kerk wel wat gevoelens opborrelen zodra ik join)
Is ook niks veranderd daar, stel kinderen die hoge rankings kicken omdat weleens de mogelijkheid zou kunnen bestaan dat er teammembers kunnen joinen, beetje respectloos om buitenstaanders zomaar te kicken en te gebruiken voor het vullen van de server. Zet er dan een password op.
Maar ja short & crazy banen waren erg leuk, er zat intelligentie in die banen. Geen meuk met logo's, animaties, textures, reclame voor de clan(idiote faqs bijv.) of onnodig veel objecten die niet nuttig zijn en het belangrijkste geen camera's die van standpunt verwisselen in bijvoorbeeld loopings. En dat soort servers zijn eigenlijk niet te vinden, althans niet waar veel mensen rijden. Maar short & crazy was wel populair en normaal, vandaar.
Maar ik het [XS] voor mijn naam, omdat ik regelmatig in de XS4TMN server van daPet kom
Maar de chat ging helemaal niet snel ^^
Er is weer een update
Verwijderd
Ow wacht je hebt 1.7.5. Misschien een fout bij TMN in de controle van updaten, patch is erg klein vergeleken met de vorige update zal dan wel niet compatibele zijn. Deze moet je waarschijnlijk eerst doen: http://dlfast.metaboli.fr...nsESWC_Update2c_Setup.exe 17,4 MB
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 11:19 ]
PS. De link in de TS naar de FAQ van de Klompies-server klopt niet meer. Het nieuwe adres is http://www.klompies-r602.nl/.
ik wil een gamepad gebruiken maar de controlls kloppen niet.
gas geven is naar onder drukken op de vierpuntsdruktoets en remmen is de r3 knop op de joystick,
dit rijdt erg onhandig

edit: Ik heb het gevonden je kan het niet bij configure doen voordat je de game opstart,
in je profile kan je het veranderen.
[ Voor 23% gewijzigd door SV3NNER op 22-04-2007 00:54 ]
| Youtube |
Dat klopt, als een baan wordt gerestart krijgt niemand puntenMalthus schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:31:
Sinds ik vorig weekend op een LAN party weer vrij veel TrackMania Nations heb gespeeld, ben ik weer helemaal enthousiast. Afgelopen week ben ik direct weer op een paar verschillende server gaan racen. Hier zaten echter een paar servers bij waar banen regelmatig gerestart werden, en het leek erop alsof er geen punten uitgedeeld werden voor de race die opnieuw gestart werd. Weet iemand of dat inderdaad zo is?
PS. De link in de TS naar de FAQ van de Klompies-server klopt niet meer. Het nieuwe adres is http://www.klompies-r602.nl/.
Dat je geen punten krijgt als er te vroeg wordt gerestart klopt. Dat is ook de reden dat ik op XS4TMN/XS4TMU vaak lang lijk te wachten met herstarten, maar ik geef het commando om te herstarten pas als ik de punten zie verschijnen. Met een admin commando dan, bij callvotes is dit niet zo te timenMalthus schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:31:
Sinds ik vorig weekend op een LAN party weer vrij veel TrackMania Nations heb gespeeld, ben ik weer helemaal enthousiast. Afgelopen week ben ik direct weer op een paar verschillende server gaan racen. Hier zaten echter een paar servers bij waar banen regelmatig gerestart werden, en het leek erop alsof er geen punten uitgedeeld werden voor de race die opnieuw gestart werd. Weet iemand of dat inderdaad zo is?
Ik ben nu trouwens (tijdelijk) niet zo actief met deze spellen. Werk, goed weer en zo, dan krijg je dat.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Dat is toch wel erg jammer, want soms heb ik net een goede tijd neergezet (en dat gebeurt niet zo heel erg vaak) en dan levert het geen punten op. Alle inspanning voor nietsPimorez schreef op zondag 22 april 2007 @ 08:32:
Dat klopt, als een baan wordt gerestart krijgt niemand puntenIkzelf vind dat jammer, want vaak wordt er te vroeg al een restartvote gedaan waardoor je geen punten krijgt
- Catalyst 7.4 (Nieuwste), niet alle versies zijn getest maar hij draaide ook niet op de paar laatsten uit de 6.x serie.
- Verschillende instellingen (kwaliteit/performance/opties enz) getest zowel in het spel als via de driver.
- ATITool uitgeschakeld (geboot).
- ATI Driver shit uitgeschakeld (geboot).
Het mocht allemaal niet baten...mijn TMN werkt nog steeds niet.
Voor specs check de link in mijn sign.
Heeft iemand een oplossing?
Ik start TMN, je krijgt die box met keuzes enz enz...
Dan kies ik voor play.
Er komt een venster die eerst nog niet gemaximaliseerd is, na 0.2sec ofzo is die gemaximaliseerd en zie je rechts onderin 'Please wait...'
Hierna gaat die meer naar non-maximaliseerd (ik gok 800x600) en is het venster gewoon weg.
Heb je ooit StarForce verwijder tools gedraait ?Saturnus schreef op zondag 29 april 2007 @ 18:24:
Goeie vraag, was ik inderdaad even vergeten te verduidelijken:
Ik start TMN, je krijgt die box met keuzes enz enz...
Dan kies ik voor play.
Er komt een venster die eerst nog niet gemaximaliseerd is, na 0.2sec ofzo is die gemaximaliseerd en zie je rechts onderin 'Please wait...'
Hierna gaat die meer naar non-maximaliseerd (ik gok 800x600) en is het venster gewoon weg.
...
Anders even opnieuw installeren.
begrijp ik nu dat het na een boot wel werkt?
[ Voor 28% gewijzigd door daPet op 29-04-2007 19:29 ]
StarForce verwijderd, geboot, gestart, StarForce moest weer geinstalleerd en toen werkte het.
Ik heb geen idee waarom, maar ik ben weer blij.

Ik ga eerst even een paar dagen inkomen met Solo tracks...ik bakte er al niets meer van (@ iemand anders PC.
Nee ik ben zo goedSaturnus schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:33:
Hehe.
Ik ga eerst even een paar dagen inkomen met Solo tracks...ik bakte er al niets meer van (@ iemand anders PC.)

BTW is het nu erg rustig online dus ze zien je niet allemaal blunderen
[ Voor 9% gewijzigd door daPet op 29-04-2007 19:38 ]
StarForce kan vaak gaan liggen bokken, heb ik hier ook al een paar keer gehad. Best wel vaag eigenlijkSaturnus schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:30:
Ik had idd de nieuwste versie.
StarForce verwijderd, geboot, gestart, StarForce moest weer geinstalleerd en toen werkte het.
Ik heb geen idee waarom, maar ik ben weer blij.![]()

...

sorry dat het geen thumbnail is maar die 008*032 pixels heb ik sch*jt
Ik rijd een paar rondjes, ga wat langzamer dan de rest omdat ik parcours niet ken en wordt al gebanned. Had nog NIKS gezegd.

TI_b1.exe (.NET framework 2.0 noodzakelijk)
Het is nog niet helemaal af (daarom ook b1
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
erg vervelend.
Als ik m re-install dan nog kan ik m starten tot de firewall check/ internet check (gewoon default poorten open etc)
en ineens reboot de pc.
wie weet wat er aan de hand kan zijn?

TI_b2.exe (.NET framework 2.0 noodzakelijk)
Updates:
-Mogelijkheid om 1 file te openen
-Drag 'n drop van 1 of meer files
-Ondersteuning voor files van Sunrise en United toegevoegd
-Delete knop
-Tijden in seconden, niet meer in miliseconden
-Namen van tracks en authors worden nu zoveel mogelijk van rommel ontdaan
-Environment information toegevoegd.
Verwijderd
Ik heb nu al een paar keer op XS4TMN gekeken, en meestal (niet altijd) is het er helemaal leeg. En dan ga ik maar weer op /CR\Beginner rijden. Rijden jullie nog wel op XS4TMN en kijk ik op de verkeerde momenten, of is het nu allemaal TMU?Borgoth schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:11:
we spelen meestal op XS4TMN, je zult er op vaste tijden wel mensen aantreffen.
Het is de laatste tijd erg rustig op XS4TMN (mijn redenen zijn pc problemen), maar ik begreep van daPet dat het de laatste tijd sowieso wat rustiger is. Daarnaast zullen er inderdaad een aantal op TMU zitten of andere games, of nog erger ... Examens.Malthus schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:32:
[...]
Ik heb nu al een paar keer op XS4TMN gekeken, en meestal (niet altijd) is het er helemaal leeg. En dan ga ik maar weer op /CR\Beginner rijden. Rijden jullie nog wel op XS4TMN en kijk ik op de verkeerde momenten, of is het nu allemaal TMU?
Bij mij komt dat wel weer terug, maar nu zit ik wat TM betreft even in een dipje. I'll be back.
Dat ken ik zelf ook wel. Ik heb TrackMania (geen enkele versie) toch een paar maanden niet aangeraakt. Maar toen heb ik tijdens een kleine LAN party weer een paar rondjes gereden, en nu rij ik toch regelmatig weer even.DrivinUCrazy schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:09:
Bij mij komt dat wel weer terug, maar nu zit ik wat TM betreft even in een dipje. I'll be back.
En ik heb vandaag zelfs weer een simpele track in elkaar gesleuteld: [Malthus] Down in a Hole.
Edit: link even wat netter gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Malthus op 19-05-2007 23:47 ]
@ Atlex: Netjes, had niet door dat zoiets mogelijk was
[ Voor 33% gewijzigd door GENETX op 20-05-2007 09:42 ]
Gister nog ff een rec van Just_I dik verbroken
C# (VS2005)GremliN-Online schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:41:
@ Atlex: Netjes, had niet door dat zoiets mogelijk was. In welke taal heb je het geschreven?
Bij de namen? Ja, misschien wel. Ik moet even uitzoeken hoe ik dat kan doen.Pimorez schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:02:
Misschien is het mogelijk om kleurtjes erin te knallen?
Heb ik een foute instelling ofzo?
Die record opslag gaat per server, die opslag is server-side dacht ikBartvw schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:15:
Ik heb het gevoel dat mijn Tijden niet opgeslagen worden, ik speel dit spel nu 2 dagen online in 2 verschillende servers, maar ik krijg nooit mijn beste tijd te zien, dan geeft ie dat ik nog geen record heb.
Heb ik een foute instelling ofzo?
Als het een script is (als het teksten in de chat waren is het een script), dan is het zeker server-side. Sommige scripts gaan ook pas je records opslaan als je minimaal 5 tracks gereden hebt.
[ Voor 18% gewijzigd door Basti504 op 20-05-2007 15:17 ]
...
Ga ik fout door de bocht ofzo? Hoe kunnen hun diezelfde bocht pakken zonder te moeten remmen/ van het gas gaan?
Ik heb echt tips nodig want ik ben het zat om steeds tot de middenmoot te behoren!
Verwijderd
- altijd een rechte lijn proberen te rijden.
- elke stuurbeweging, hoe minimaal ook, kost tijd.
- binnenkant bocht is vanzelfsprekend korter dan de buitenkant, maar soms kan de buitenkant nemen sneller zijn i.v.m. het komende stuk wat komen gaat. Kun je alleen weten door ervaring met de baan op te bouwen.
- soms zitten er jumps in de baan die je over een versnellingsstuk laten springen, soms is het beter wat langzamer die jump te nemen en het versnellingsstuk mee te nemen.
- een bocht nemen: soms wat eerder insturen dan je denkt dat nu mogelijk is. Kwestie van ervaring opbouwen hoever je kan gaan.
meer zou ik zo snel niet kunnen bedenken.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 14:16 ]
- soms kom je niet een hairpin tegen maar een soort vierkant, als je snel gaat is het soms sneller om via de muur te gaan
- hairpins, vroeg remmen en dan zo dicht mogelijk langs de rand
- bochten, bij kortom elke bocht zo dicht mogelijk langs de rand
1 tip, op XS4TMN zijn de laatste tijd niet zoveel mensen, maar als je daar ff oefent kom je ver, dat zijn goede banen, Small Tech is goed voor de bochten en soms zit er een lijst in met snelle tracks..
ik zal zo ook even daar naar toe komen.
even snel gecheckt, hij staat er echt tussen hoor!
[ Voor 51% gewijzigd door Muse op 23-05-2007 15:50 ]

En de sterren ladder ligt ook nooit plat trouwens.

* Basti504 likes his bling-bling
...
Weet je al of je die chatfunctie werkend kunt krijgen?
Whuh,waar heb je het over?Borgoth schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:04:
ik zie net in de SP dat we een 54ste community track hebbenik denk dat dat de 5de moet zijn

Ow en Basti, sterren zijn inderdaad ook wel leuk, heb er zelf twee en dat vind ik ook prima. Met een ster was ik ook al tevreden, maar het is altijd leuk als mensen je respecteren.
Hopelijk komt binnenkort de eerste XS4TM track af en dan zal die ongetwijfeld ook hier gepost gaan worden. De track is op zich al af alleen moet er nog cosmetisch aan gesleuteld worden (intro, outro, scenery en screenshotje staan nog op de to-do list).
Morgen zal ik ook wel even mijn nieuwste track uploaden, mijn eerste track met een outro
Vind t trouwens niet iets om mee te patsen, je vraagt gewoon aan maat of ie je ff wil nomineren met zijn account?
Ik krijg trouwens mij naam er niet in.
Ik wil [GOT] Dragonic (in wit en oranje) maar dit past niet ofzo? Terwijl ik andere gezien heb met een veel langere naam.
Enne ik kan niet inloggen op de trackmania site? Dus het GOT team joinen lukt ook niet?
[ Voor 114% gewijzigd door Pandemic op 24-05-2007 13:06 ]
Maar over die naam, weet ik niet, misschien moet je als je online bent en je een server kan joinen even op Advanced klikken, en daar bij Nickname even de nick die je wilt intypen, daar kan hij volgens mij langer dan bij profile..
Sterren krijg je van mensen die hun TMN geactiveerd hebben met een TMO,TMS,TMU key. Als je iets nuttigs gedaan hebt voor de community krijg je een ster als mensen vinden dat je dat verdient. Zo was het oorsponkelijke idee over de sterren.Pandemic schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:43:
Waar staan die sterren voor? (Edit: Domme vraag)
Vind t trouwens niet iets om mee te patsen, je vraagt gewoon aan maat of ie je ff wil nomineren met zijn account?
En ja, er zijn mensen die schooien op forums voor sterren, zie, zie. Zo word het idee van sterren wel een beetje verkloot.
Om sterren heb ik zelf nooit gevraagt, maar blijkbaar heb ik iets nuttigs gedaan voor een paar mensen en die hebben mij daarvoor genomineerd
Ja, dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar die naam onthoud hij bij mij niet, als ik inlog en een server join pakt hij mijn standaard naam, er moest eerst weer naar Advanced->Profile enz. gaan om mijn nick weer goed te zetten. Iets te veel werk. Heb het nu maar zonder kleur codes gedaanPimorez schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:08:
[..]
Maar over die naam, weet ik niet, misschien moet je als je online bent en je een server kan joinen even op Advanced klikken, en daar bij Nickname even de nick die je wilt intypen, daar kan hij volgens mij langer dan bij profile..
Speciaal voor jouDrivinUCrazy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:32:
[...]
offtopic:
Weet je al of je die chatfunctie werkend kunt krijgen?
[ Voor 34% gewijzigd door Basti504 op 24-05-2007 15:57 ]
...
Decipher: Dit is de eerste track van mij met een echt outro, het is een redelijk tricky track met bochten die net niet voluit gaan en een lastig jump.
500CC Just_one: Dit is een track van maar 500 coppers (project op de exchange), een 2 lap multilap, niet al te moeilijk maar toch een beetje technisch
Ik weet dat de screenshots er niet uit zien, dat komt omdat ik nu 'speel' op 800*600 pixels op lage instellingen. Lang leve de radeon 7000 \o/ ... Not.
Ow en Basti: de link in je screenshot werkt niet
Ow en Basti: gebruik in het vervolg eens Alt+Prt Scn
Was jij niet op XS4TMN om 0.00 op DaPet zn verjaardag?Basti504 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:17:
Om sterren heb ik zelf nooit gevraagt, maar blijkbaar heb ik iets nuttigs gedaan voor een paar mensen en die hebben mij daarvoor genomineerd
Het probleem is dat ik (nog) geen makkelijk fatsoenlijk inlog systeem kan vinden, en ik heb geen zin om dat zelf te gaan schrijven, als je er toevallig eentje weet zou dat handig zijnDrivinUCrazy schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:54:
Jeej, het is dus mogelijk om mee te chatten zonder het spel te starten. Nu nog zorgen dat die pagina is afgeschermd voor onbevoegden (en dan bedoel ik niet via dat 192.x.x.x ipadres), op daPet zijn site gooien, en gaan met die banaan.
Trouwens over die webpagina, die heb ik dus toen ik dat poste 5 min geleden gemaakt, die link hoort ook niet te werken. Hoewel de pagina wel vanaf het te bereiken is als je mijn domein weet
En ook nog, dat 192.x.x.x is mijn intern ip adres, als je op dat ip de pagina kan bereiken, moet je hier in de buurt zitten

[ Voor 23% gewijzigd door Basti504 op 24-05-2007 17:08 ]
...
En zou het te koppelen zijn aan je TMN account? (hoeft niet, maar ik kan me er wel wat nuttige toepassingen bij verzinnen zoals admin commando's zonder het spel te starten)
Ik ben al op zoek.Basti504 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:03:
Trouwens over die webpagina, die heb ik dus toen ik dat poste 5 min geleden gemaakt, die link hoort ook niet te werken. Hoewel de pagina wel vanaf het te bereiken is als je mijn domein weet
No shit, sherlock!En ook nog, dat 192.x.x.x is mijn intern ip adres, als je op dat ip de pagina kan bereiken, moet je hier in de buurt zitten![]()
[ Voor 52% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-05-2007 17:15 ]
Nog een kleine update voor het veel gevraagde controle paneelDrivinUCrazy schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:06:
Euh, nee. Daar heb ik echt 0,0 verstand van. Misschien daPet?
En zou het te koppelen zijn aan je TMN account? (hoeft niet, maar ik kan me er wel wat nuttige toepassingen bij verzinnen zoals admin commando's zonder het spel te starten)
[...]
Ik ben al op zoek.Je webspace heb ik al gevonden.
[...]
No shit, sherlock!
...
Maar ik wel nu zelf wel is een baantje maken.
Alleen ik heb een probleem. Nja voor jullie zal dat wel niet zo zijn.
Ben ik nou zo dom of kijk ik er gigantisch overeen of iets.
Maar ik kan gewoon geen normaal plat recht stuk vinden:S
Kunnen jullie mij helpen?
als je een nieuwe map start probeer dan eens twee keer op 1, als het goed is kun je dan klikken en slepen voor een rechte baan.Sjoerdb. schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:55:
Ok ik heb het spel nu ook sinds een tijdje.
Maar ik wel nu zelf wel is een baantje maken.
Alleen ik heb een probleem. Nja voor jullie zal dat wel niet zo zijn.
Ben ik nou zo dom of kijk ik er gigantisch overeen of iets.
Maar ik kan gewoon geen normaal plat recht stuk vinden:S
Kunnen jullie mij helpen?
Dit menu is alleen bedoelt om als nood oplossing te gebruikt te worden, en voor op afstand administreren van de server.Gebruik dit als nood oplossing, graag geen chatsletten via dit paneel.
Tot nu toe kan het op elke TMN (waarschijnlijk ook TMU) server werken, er hoeft maar een regel te veranderd worden (pad naar chatlog). Ik wil uiteindelijk een algemeen controle paneel maken
Het is ook niet zo dat elke halvegaar kan chatten via het paneel. Er kunnen alleen gebruikers aangemaakt worden door een administator. Dus je weet wel welke mensen er goed mee om kunnen gaan. Je kan ook ingame zien wie aan het stuur zit.

...
Ik denk trouwens ook dat ik (als ik het al gebruik) en het is gezellig gewoon even het spel start. Kan ik ook nog wat racen.
Dat is aan de beheerder zelf, het is een op zich zelf staande suite met eigen gebruikers en gebruiker levels (user, admin). Het is aan de hoofd beheerder zelf om gebruikers aan te maken.Duesenberg J schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:25:
en bedoel je met administrator iedereen die admin is op XS4TMN/U of admin op de site waar dat chatgedoe staat? Zijn daar überhaupt admins? Dapet wilde toch mods voor zijn forum? Naja, mods zijn geen admins
Ik denk trouwens ook dat ik (als ik het al gebruik) en het is gezellig gewoon even het spel start. Kan ik ook nog wat racen.
Een paar screenshots:
Inlog scherm
Index pagina
Spelers beheer
...
Ik moet er alleen inderdaad wel op letten, dat áls ik weer ga rijden, ik niet teveel ga chatsletten ja.
Verder nog een quote:
TheZeroorez schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:24:
Nu je de chat niet alleen kunt uitlezen, maar ook mee kunt leuteren.. Is de volgende stap een draadje tussen de chat van XS4TMN en XS4TMU? Zou geweldig zijn(I know, zal best nog wel veel extra werk zijn om goed te laten werken
)
Dit topic is gesloten.