Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Wat ik eigenlijk bedoelde is waarom je de naam van een track met een intro wil weten. Wil je die bekijken in de Mediatracker om te zien hoe ze dat gemaakt hebben? Dus ik dacht dat je misschien wat wilde weten over het maken van een intro, vandaar dus de vraag wat je wilde wetenBorgoth schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:58:
wat ik er van wil weten? de naam. dat vraag ik immers. ik hoop toch niet dat ik het te moeilijk formuleer
Overigens, hoe moeten wij ruiken dat je een nnadeo track met intro bedoeld
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
c2d E6600
2Gb ram (800mhz , 4-4-4-12)
8800GTS
Nu dacht ik dat 'k TMN wel vlotjes op high ging kunnen spelen , maar dat valt enorm vies tegen. Ik heb alle settings op high gezet , behalve AA. De benchmark van TMN gaat goed , ik haal er zo'n 145fps op. Dus dat zit wel goed
Maar wanneer ik online ga spelen , heb ik enorme slechte framerates : Vaak heb ik drops tot 10-15 , maar een stuk later op de track kan ik dan plots weer 90fps hebben. Erg vaag , zeker omdat TMN met 15fps (imho) echt niet vlot rijdt. Ook zou deze kaart dit niet mogen voorhebben gok ik /denk ik ?
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?
Ps : Games als Company Of Heroes , alles op high , haal ik in die performance test een average fps van 60 ofzo , dus voor de rest werkt het wel goed denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door DeadLock op 03-03-2007 13:11 ]
Dat kan per track verschillend zijn, de benchmark track is nou niet bepaald de zwaarste track. Ook kan het aan de server liggen waar je op speelde en aan de internetverbinding van je of van de server. Probeer de track die je online speelde ook even offline te spelen en kijk dan hoeveel FPS je hebt. Als het dus hoger FPS haalt dan ligt het dus aan de internetverbinding of aan de server. Als meer mensen er op die server last van hebben dan valt er weinig aan te doen vrees ik.evert_ schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:10:
Ik heb sinds gisteren een nieuw systeem :
c2d E6600
2Gb ram (800mhz , 4-4-4-12)
8800GTS
Nu dacht ik dat 'k TMN wel vlotjes op high ging kunnen spelen , maar dat valt enorm vies tegen. Ik heb alle settings op high gezet , behalve AA. De benchmark van TMN gaat goed , ik haal er zo'n 145fps op. Dus dat zit wel goed.
Maar wanneer ik online ga spelen , heb ik enorme slechte framerates : Vaak heb ik drops tot 10-15 , maar een stuk later op de track kan ik dan plots weer 90fps hebben. Erg vaag , zeker omdat TMN met 15fps (imho) echt niet vlot rijdt. Ook zou deze kaart dit niet mogen voorhebben gok ik /denk ik ?
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?
Ps : Games als Company Of Heroes , alles op high , haal ik in die performance test een average fps van 60 ofzo , dus voor de rest werkt het wel goed denk ik.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Een hele rij microsoft certificeringen.
As promised: De vage bug waarmee ik in een scenery object kwam te hangen. ik viel er niet doorheen maar bleef er echt in hangen:

[ Voor 36% gewijzigd door GENETX op 03-03-2007 19:09 ]
ok hoe doe je dat dan? en hoe heb jij je spel nederlands gekregen? "monyetje verliet het spel" bij mij is het in het engels...
zat net nog even online op een of andere server. kwam er te staan:
" de volgende track zal slimline zijn omdat ~Da-razor~ het zo nodig wil"
ik kwam niet meer bij. dapet, niet wat voor jou zo'n text ertussen
[ Voor 9% gewijzigd door Borgoth op 03-03-2007 20:46 ]
Kun je kiezen bij de instellingen als je het spel opstart.Borgoth schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:42:
[...]
ok hoe doe je dat dan? en hoe heb jij je spel nederlands gekregen? "monyetje verliet het spel" bij mij is het in het engels...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

net nog even tms geinstaleerd op een wat oudere PC en meteen even voor updates gekeken er wat zie ik tot mijn verbazing? Extreem is nu als addon te downloaden. wel even 398Mb

(voor de geintreseerde hier de download link voor extreem: || klik || )
Instelling, heb alleen geen flauw idee waarom je dat zou willenBorgoth schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 20:42:
[...]

Nee, dat is gewoon de Nederlandse vertaling van een jukebox script. Op XS4TMN is geen jukebox.zat net nog even online op een of andere server. kwam er te staan:
" de volgende track zal slimline zijn omdat ~Da-razor~ het zo nodig wil"
ik kwam niet meer bij. dapet, niet wat voor jou zo'n text ertussen
Verwijderd
Hoop dat iemand me herinnert: MamaMetSnor

Hmmz, hoop dat ik een beetje kan rijden met mn vern**kte stuurtje
Bijgepoeste versie van de vorige.
- de kortste route is nu ietsjes langer (~50 sec).
- al bij het begin veel wegen te kiezen
- foutjes eruit gehaalt
- finish verstopt
Hij laat mijn 6800 al aardig zweten, vandaar dat ik de 'versiering' maar tot een minimum beperkt hebt. Bij multiplayer is het namelijk altijd nog erger. Als iemand hem op z'n server wil gooien, graag! Commentaar en ervaringen zijn weer welkom
Keep it comingHansvd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 08:15:
47.93 op BRENT008, ik denk niet dat ik de bedoelde route had, en het kan echt nog veel sneller.
Ah, ik heb zelf nu 43:40, idd een andere route, maar ik denk dat dit toch wel in de buurt van het minimum zit hoor
[ Voor 15% gewijzigd door Brent op 04-03-2007 10:23 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Brent op 04-03-2007 11:32 ]
15.56 net gehaaldBreepee schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:30:
Aha, ik zie wat je bedoelt. M'n record is nu 18:48Kan steeds weer sneller
Met goed mikken kan het in de buurt van de 15sec komen, maar dat is dan _echt_ het minimum
[ Voor 18% gewijzigd door Okyah op 04-03-2007 11:42 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
heeft iemand uitleg over die credits in je editor?
edit:
oops op post reply geklikt inplaats van edit

[ Voor 56% gewijzigd door Borgoth op 05-03-2007 18:06 ]
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
De Coppers zitten in elke TM.zwippie schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:30:
@Borgoth: die credits zitten volgens mij in Trackmania United (TMU) ipv TMN.
Wat erover in de manual van TM:Original staat is hetvolgende:
Dit zal ook wel voor Nations gelden. Ik zal eens proberen of ik met een nieuw account meteen een 3k+ coppers baan kan maken.Coppers
Coppers are Trackmania's money.
With each medal you win, you receive a certain number of coppers. Once you have the bronze medal, you win additional coppers each time you improve your score.
You can use your coppers to edit new challenges. You have a certain number of coppers in each enviroment, which you spend in the editor for each construction block you use. With these blocks, you can build your own track from start to finish.
When you start the game, you have a total of 3000 coppers.
Ik heb tot 7k+ coppers een track gemaakt met een nieuw account. Coppers lijken te zijn uitgeschakeld in TMN. Ik zal nog wat verder zoeken maar veel meer info over copper dan hierboven kon ik zo snel niet vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door daPet op 05-03-2007 21:40 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
75%
76%
77%
78%
gaat lekker snel XD
83%
ok zie jullie zo op de baan (o wacht, meeste zitten nog op school

edit: binnen ^^
maar nu als ik speel kom ik netjes bij dat [play] [options] [update] en dergelijke ff netjes ingesteld op low

[ Voor 30% gewijzigd door Borgoth op 07-03-2007 12:40 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
naja dan niet

Draai je soms Windows Vista daar? In dat geval moet je iig .net 1.1 installeren. Misschien dat hetdan ook wel wil helpen voor XP. Uiteraard verder de laatste driver. Wat voor graka verder?Borgoth schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:34:
edit: binnen ^^
maar nu als ik speel kom ik netjes bij dat [play] [options] [update] en dergelijke ff netjes ingesteld op lowmaar als ik dan start word me beeld zwart en sluit hij tmn weer af
bagger zooi
Wel cool dat de download gewoon en 3,55 min klaar was
*voor mezelf dan he, niet dat ik dalijk allemaal DM's krijg van "heej haal ff een pc voor mij".
Wel minder dat je nu niet TMN kan spelen. Ik hoop dat je snel nieuwe onderdelen hebt of een hele nieuwe PC kan krijgen/kopen om weer van de partij te zijn.

meteen iedereen "ik wil ook." "ey bewaar er een voor mij."
ik moet gewoon wachten to volgende week. ik ben om de week bij me moeder. me pa heeft gelukkig wel een high-end bakje staan
[ Voor 40% gewijzigd door Borgoth op 08-03-2007 15:41 ]
Verwijderd
Grapje, bij nog een keer proberen deed hij dit automatisch..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 17:04 ]
TMN starten en in dat mooie schermpje wat je eerst te zien krijgt op 'update' rammen?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:02:
Ik heb net na een tijdje TMN weer geinstalleerd maar om online te gaan moet ik update. Alleen kan ik deze update nergens vinden...
Verwijderd
Dom he?TheZeroorez schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:03:
[...]
TMN starten en in dat mooie schermpje wat je eerst te zien krijgt op 'update' rammen?
ff 2 screens gemaakt een met en een zonder motionblur.

aleen een beetje zonde dat de schaduw van je ghost on-geblurd blijft, maar daar merk je eigelijk wijnig van. online heeft je mede racer dezelfde look.
ik heb hier een Nvidea GeForce 7600 GT voor de geintreseerde.

Wat wel leuk is zijn die dynamic colours
Verwijderd
Ik heb een probleempje met TMN, misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik draai het op Vista home premium, maar als ik wil updaten, wat noodzakelijk is voor online, lukt het niet. Ik druk op update, hij zegt dat de update is gedownload (incl locatie, die niet bestaat), en dat de installatie zal beginnen. Maar er gebeurt niets..
Help SVP!
edit:
krvabo heeft een oplossing als het goed is
[ Voor 41% gewijzigd door Borgoth op 10-03-2007 23:07 ]
@ Flashiebang: Kun je het spel al wel normaal starten om zo iig offline te gamen, of flikkert hij hem eruit? Ik moest behoorlijk wat trucs gebruiken:
1. Installeer .net 1.1
2. Installeer TMN
3. Start TMN in admin mode (en dan niet de launcher)
4. Download de starforce update
5. Download de update (gewoon via het net, niet vanuit de launcher)
6. Start het spel (weer niet de launcher) in admin mode
In de launcher kun je wel je settings veranderen, maar niet het spel niet starten. Iig is dat de ervaring hier op zowel ATi als nVIdia videokaarten.
Starforce update: http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip
TMN Update 2: http://www.supernature-fo...nsESWC_Update2c_Setup.exe
Veel plezier
[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 11-03-2007 11:30 ]
aleen de dynamic collors vind ik maar niks. telkens word me beeld grijs
Verwijderd
Hoi, ik zoch t de link van de TMN update zelf. Ik had de starforce update al geinstalleerd. Bedankt voor je hulp!
De Go! is de serie kaarten die in laptops zit, de GT's zijn de 'gewone', en de GS zijn meestal de kaarten die op AGP lopen, passief zijn, of iets anders speciaals hebben.Borgoth schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:53:
@gremlin: kan wel kloppen, je hebt de Go en de GT de GT is net wat beter. netzoals de radeon A9200 en de radeon A9200 SE.
http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_7_Series
Verwijderd
GeForce Go 7600 (normal):
450MHz Core, 400MHz (800DDR) Memory
8 pixel pipelines, 5 vertex
GeForce 7600GT
560MHz Core, 700MHz (1400DDR) Memory
12 pixel pipelines, 5 vertex
Maakt dus blijkbaar erg veel uit
Die van mij is overigens als het allemaal een beetje klopt beter als een 7600GS, ik mis wel 4 pixel pipelines, maar alles komt ook zwaarder op vertex shaders te liggen. Nu hopen dat ik die extra 8 pipelines eens kan unlocken
@Disco Stu:
Met andere wagens is iets van 1200KM/h te halen meende ik te hebben gelezen...
[ Voor 44% gewijzigd door GENETX op 11-03-2007 14:25 ]
Dat kan, sommige fabrikanten klokken de goede kaartjes een beetje op.GremliN-Online schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:21:
Die van mij is overigens als het allemaal een beetje klopt beter als een 7600GS
Zijn lasercut. Verder moet je niet teveel willen overklokken op een lap, krijg je zweethandjes vanik mis wel 4 pixel pipelines, maar alles komt ook zwaarder op vertex shaders te liggen. Nu hopen dat ik die extra 8 pipelines eens kan unlocken
Inderdaad, er komen wel g80 kaarten aan, maar alsnog zit je aardig goed. Er zijn genoeg mensen met 'n Celeron D die het beeld mag genereren...Maar ik zeur niet, ik heb een van de snellere kaartjes in een 15.4" laptop (alleen de 7700 is echt beter) en ben niet afgescheept met traag 700MHz DDR geheugen, of zelfs een 64-bit brede bus
Andere wagens? Vertel.. Of bedoel je gewoon in sunrise?@Disco Stu:
Met andere wagens is iets van 1200KM/h te halen meende ik te hebben gelezen...
Trouwens geen idee wat de snelste baan zou zijn.. Een aardig snel stuk, een grote wallride, en dan héél veel turbos?
[edit]
Mijn testtrack: Speedtest.Challenge.Gbx. Misschien dat er nog een derde wallride in kan, maar de 2e is al amper te doen dus ik denk niet dat hij dan nog uit te rijden is.
[ Voor 37% gewijzigd door AtleX op 11-03-2007 16:10 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Het zit zo. Ik heb trackmania sunrise legaal, maar mijn ouders zijn gescheiden en heb ik het dus op 2 computers staan. Nu heb ik een online account gamaakt maar nu zegt hij als ik op de andere pc zit dat ik weer een account aan moet maken. Terwijl ik niet zoals met nations op bestaand account kan klikken. weet iemand hoe ik dit kan omzijlen?
Verwijderd
Ik heb ook het gevoel of bij banen van anderen het stadion veel groter is

edit: Nu op school in 1 min TMN binnegehaald, eerst probleem met niet opstarten. Na wat gekloot met alleen-lezen toch aan de praat gekregen
naja dan maar huiswerk
[ Voor 39% gewijzigd door Borgoth op 12-03-2007 13:01 ]
Je kan in de hoeken achter het stadium komen waar je achter de zijkanten kan komen door een opritje naar boven op de stadium. Met een beetje zoeken en wat stuurwerk kan je het wel vindenBorgoth schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:06:
Hoe kom je buiten het stadion dan? als ik een hoge schans maak kom ik altijd verkeerd terecht
Ik heb ook het gevoel of bij banen van anderen het stadion veel groter is
edit: Nu op school in 1 min TMN binnegehaald, eerst probleem met niet opstarten. Na wat gekloot met alleen-lezen toch aan de praat gekregenAlleen wel een uur lade en dan met 5 FPS spelen
naja dan maar huiswerk

edit: 935
[ Voor 6% gewijzigd door Borgoth op 12-03-2007 15:23 ]
ik heb vandaag eindelijk mijn RAM weer terug dus ik kan weer online spelen
zie jullie daar ongetwijfeld wel.
Mischien zijn een paar banen van ZixXor op XS wel leuk zijn erg moeilijk maar o zo verslavend.
Zal ze later even poste als ze niet op exchance staan.
Begin en einde zijn enigszins tricky.
TinySilo
Reacties welkom!
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
thnx voor linkje
[ Voor 5% gewijzigd door zwippie op 15-03-2007 18:51 ]
Zover ik weet is het voor het grootste gedeelte gewoon hokus-pokus en een stukje yin-yan, en veel klavertjes vier plukkenBlizzard2005 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:27:
ik heb straks een eigen server (kan er got voorzetten) maar weet iemand hoe je in de aanbevolen server lijst komt?
Zorg dat er constant een paar mensen inzitten, dat lijkt wel te werken
[ Voor 9% gewijzigd door Basti504 op 17-03-2007 14:04 ]
...
Dit meubel zal vanaf komende week weer wat baantjes bij XS4TMN gaan rijden. Iets anders heb ik toch niet echt te doen. Tenminste, met deze weersverwachtingen...
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
-goede banen (maakt een vriend van mij hij is echt de meester of de tracks)
-qos op 50% zetten voor de server (heb ik de helft van de adsl verbinding)
-klavertjes vier in de diskette drive proppen
-[got] in de naam zetten
-en zorgen dat heel got erin heeft gezeten
oja hebben jullie nog tips voor een server?
Records zijn veel leuker dan een rank die niets zegt. Als je het record op een baan hebt dat heel strak staat zien mensen dat je echt goed bent (of dat je goed kunt cutten
Op XS4TMN kan de admin onderandere:
- Kicken*
- Bannen
- Blacklisten
- Vote afbreken
- Volgende map starten*
- Lopende map herstarten*
- De volgende map bepalen
- De playlist bepalen
- Inlog-namen van alle players zien (nodig om te kunnen kicken)
- Een [ADMIN] bericht naar de chat sturen
- Mensen individueel een waarschuwing sturen, en reken maar dat ze die zien
- Gamemode aanpassen
- Tijdlimiet voor Time Attack aanpassen
- Verder is er ook nog een auto-kick-voor-bad-words zoals de bekende ziekte enz.
[ Voor 10% gewijzigd door Basti504 op 17-03-2007 18:35 ]
...
nieuw voer Tot nogtoe niemand gelukt behalve auteur
ps. er is een versie met make-up in aanbouw, maar dat kan nog even duren. validatie is een klein probleempje
Overigens kom ik geen servers op, omdat m'n wachtwoord niet schijnt te kloppen, is er een mogelijkheid om die te veranderen online, of wordt dat een nieuw account?
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
ik heb er zelf ook naar gekeken.. ik ga na een aantal testuurtjes aseco toevoegen. en dan nog even PHP voor dummies opzoekenBasti504 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:30:
Zonder script ben je geen fatsoenlijke server IMHO
Records zijn veel leuker dan een rank die niets zegt. Als je het record op een baan hebt dat heel strak staat zien mensen dat je echt goed bent (of dat je goed kunt cutten). Verder is een server zonder script ook heel moeilijk te ingame-beheren, tenzij je ServerMania gebruikt. Hoewel, als je pure callbacks naar de server in een cmd venster kan tikken kom je wel een ver eind
Op XS4TMN kan de admin onderandere:*Kan de standaard ASECO, de rest is via plugins toe te voegen
- Kicken*
- Bannen
- Blacklisten
- Vote afbreken
- Volgende map starten*
- Lopende map herstarten*
- De volgende map bepalen
- De playlist bepalen
- Inlog-namen van alle players zien (nodig om te kunnen kicken)
- Een [ADMIN] bericht naar de chat sturen
- Mensen individueel een waarschuwing sturen, en reken maar dat ze die zien
- Gamemode aanpassen
- Tijdlimiet voor Time Attack aanpassen
- Verder is er ook nog een auto-kick-voor-bad-words zoals de bekende ziekte enz.
ik meld wel even als de server online is..
Btw. trackmania is updated naar versie voor 2007 dus gaan er ook weer prijsjes enzo komen?
Mij is het ook gelukt, maar ook maar net. iets van 3:30 gereden, maar dat kan veel sneller. Er zit een cut in van +/- 10 seconden en ik verklote de Wallride>loop>wallride.FreezeXJ schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:05:
Oke, voor de mensen die denken het allemaal al gehad te hebben, er is
nieuw voer Tot nogtoe niemand gelukt behalve auteur
Overall mening over de track: gare flow, geen richting aanwijzers, 0,0 scenery
Dat zou ik een goede toevoeging vinden aangezien de hele track overal zweeft en het er nog erg saai uit ziet. Ik begrijp dat anderen dan de maker van de track zelf de track aan het modificeren zijn?ps. er is een versie met make-up in aanbouw, maar dat kan nog even duren. validatie is een klein probleempje
Hoogstwaarschijnlijk voer je het wachtwoord niet correct in of het verkeerde wachtwoord (heb ik ook wel eens gehad:X ). Check ook nog even of je username klopt etc. Probeer ook eens met een nieuwe account of je überhaubt wel het internet op kan met tmnOverigens kom ik geen servers op, omdat m'n wachtwoord niet schijnt te kloppen, is er een mogelijkheid om die te veranderen online, of wordt dat een nieuw account?
Wordt aan gewerkt, maar die flow zit er volgens mij redelijk in... Richtingaanwijzers is inderdaad hard nodig, scenery kan ik (of mijn collegas) niet, dus dat wordt nog onderzoek...Just_I schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:58:
Mij is het ook gelukt, maar ook maar net. iets van 3:30 gereden, maar dat kan veel sneller. Er zit een cut in van +/- 10 seconden en ik verklote de Wallride>loop>wallride.
Overall mening over de track: gare flow, geen richting aanwijzers, 0,0 scenery
OK, ik ga even proberen...Hoogstwaarschijnlijk voer je het wachtwoord niet correct in of het verkeerde wachtwoord (heb ik ook wel eens gehad:X ). Check ook nog even of je username klopt etc. Probeer ook eens met een nieuwe account of je überhaubt wel het internet op kan met tmn
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
@Dapet:"waar is je server??!!"
@hieronder: aha dat wist ik niet, naja dan maar rustig afwachten he
[ Voor 22% gewijzigd door mach2 op 19-03-2007 21:15 ]
Hallo
Als ik me niet vergis heeft hij de server uitgezet aangezien hij weg ging. Ik weet alleen niet wanneer hij terug komt. Missxhien kan pajurg (van de Speedfreakz server) je daar meer over vertellen.mach2 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:23:
@ hierboven, leuk baantje en best goed te doen hoor. Zit inderdaad een beste cut in.
@Dapet:"waar is je server??!!"
Gelukkig schakelt de pc uit bij te hoge temperaturen en verder geen schade. Ik moet even de dedicated server enzo op een andere pc zetten. Maar eerst een 747 fan inbouwen..

Ik ga nu lekker slapen, morgen ga ik er aandacht aan besteden
\o
[ Voor 13% gewijzigd door daPet op 20-03-2007 00:38 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ach ja, zolang het weekendje maar geslaagd was Ed.
Wel handig trouwens dat je site (of beter gezegd, de content) op diezelfde server draait. Wil je kijken of er iets gemeld is op je forum over eventuele downtime of storingen, is het forum ook down.

Hallo
Succes iig
Ik kan de webpagina's ook niet meer bekijken
OMG ik weer he...
Lezen is een vak
[ Voor 18% gewijzigd door abaart op 20-03-2007 17:51 ]
De content van de site (server info, track ID, de chat, het forum) wordt met behulp van die server gemaakt. En die server ligt down, dus dan doet de site ook niet veel.
Wat sneller reageren ook, nu is dit weer overbodig
[ Voor 12% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-03-2007 17:52 ]
* Basti504 werd het al beu, elke keer een andere server moeten uitkiezen
...
De sfeer doet veel. Ik game voor de lol en een chatbox moet er bij. Je moet gewoon fun maken in een game. Soms hoor ik van die mensen die zeggen dat je stil moet zijn en moet racen, anders ga je maar MSN-en... Daar kan ik dus niet tegen. Het is maar een spel, als je gewoon op straat voetbalt met een paar vrienden ga je ook niet helemaal voluit concentreren, maar ga je ook gewoon een balletje tikken en ondertussen wat praten/ouwehoeren.
Daarnet lekker op Klompies zitten crossen, ging behoorlijk lekker, had alleen een rank van ongeveer 1600 teveel. Even over zitten discussiëren, en nog gevraagd of ik kon blijven: Geen antwoord gekregen.
Op een gegeven moment komen er allerlei gasten van rank 1Mil binnen, en wordt m'n connectie gesloten. Ik weer joinen > IP ban.
Ik snap dat ze die regel hebben, en als ze geen uitzonderingen maken is dat ook niet vreemd, maar zeg dan 'Zeroorez ga weg', of 'nee je mag niet blijven.' Desnoods een kick, maar meteen een IP ban?
Ben het helemaal met je eens. En er zit ook nog een taktiek in het ingame praten, je moet de beste spelers aan de praat houden en zorgen dat je nog snel een rondje kan rijden. Dan kun je meestal nog een mooie eerste plek halen. Deze taktiek heeft me al een aantal keren geholpenGremliN-Online schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:07:
[...]
De sfeer doet veel. Ik game voor de lol en een chatbox moet er bij. Je moet gewoon fun maken in een game. Soms hoor ik van die mensen die zeggen dat je stil moet zijn en moet racen, anders ga je maar MSN-en... Daar kan ik dus niet tegen. Het is maar een spel, als je gewoon op straat voetbalt met een paar vrienden ga je ook niet helemaal voluit concentreren, maar ga je ook gewoon een balletje tikken en ondertussen wat praten/ouwehoeren.
...
Als ik bezig ben met een snelle lap, dan geef ik gewoon geen antwoord, als iemand het tegen mij heeft. Maar het heeft wel effect op me. Want ik probeer natuurlijk wel gewoon alles te lezen, en als je dan ook nog aan het racen bent wil je nog wel eens crashen.Basti504 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:40:
Ben het helemaal met je eens. En er zit ook nog een taktiek in het ingame praten, je moet de beste spelers aan de praat houden en zorgen dat je nog snel een rondje kan rijden. Dan kun je meestal nog een mooie eerste plek halen. Deze taktiek heeft me al een aantal keren geholpen
Niet dat ik mezelf nu als 'beste speler' bestempel natuurlijk.
Verder is het gewoon waar dat sfeer gewoon ontzettend belangrijk is voor een game. Bij TMN wordt de sfeer gecreëerd door de spelers zelf, maar bij andere games moet de sfeer helemaal uit de game zelf komen. Ontzettend grote games met een gebrek aan sfeer kunnen mij gewoon niet lang boeien. En ontzettend simpele games (meer richting flash spul) kunnen veel leuker zijn om te spelen, omdat ze zo'n geweldige sfeer hebben. Natuurlijk is het overgrote deel van de flash-achtige spellen prut, maar af en toe kom je een echt juweeltje tegen.
En als je een grote game hebt met een ontzettend goede sfeer, (met 'goed' bedoel ik nu niet persé ontspannen en licht) dan heb je wat mij betreft een geweldige game. Een paar voorbeelden:
Mafia: prachtig spel, ontzettend goed verhaal, sfeer klopt helemaal
Max Payne 2: niet eens zo'n geweldig spel: beetje iedereen die je ziet neerschieten en ook niet een briljant verhaal, maar de sfeer komt wel goed over.
GTA 3: leuk om ff te spelen, net als VC en SA, maar ik vind GTA 3 leuker, omdat daar veel duidelijker de sfeer aanwezig is, en dat mis ik in de rest.
maar nu ga ik best offtopic eigenlijk.

Zie, het werktDuesenberg J schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:57:
[...]
Als ik bezig ben met een snelle lap, dan geef ik gewoon geen antwoord, als iemand het tegen mij heeft. Maar het heeft wel effect op me. Want ik probeer natuurlijk wel gewoon alles te lezen, en als je dan ook nog aan het racen bent wil je nog wel eens crashen.
Niet dat ik mezelf nu als 'beste speler' bestempel natuurlijk.
[...]
maar nu ga ik best offtopic eigenlijk.
Maar zoals gezegt word doet de sfeer het met het spel, als ik geen vaste server had, wat nu de server van daPet is, waar ik al erg lang zit. Dan zou ik dit spel al heel lang terug aan de kant gelegt hebben. Maar de vaste spelers en de leuke banen houden mij op die server. Bijna bij alle spellen die ik speel(de) heb/had ik vaste servers, telkens een andere server zoeken is ook niets aan.
...
idd, dan voel ik me steeds 'de nieuwkomer'. En vaak kom je dan alleen maar kleuters tegen die niet normaal kunnen praten. Daarom kom ik ook eigenlijk nooit op een andere server dan die van DaPet.Basti504 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:37:
telkens een andere server zoeken is ook niets aan.
Is Basti iets aan het proberen of zo, of is er meer aan de hand? Hij joint namelijk niet, maar vertrekt wel steeds.
[edit]Basti504 bleek de starforce drivers verwijderd te hebben, waardoor hij niet kon joinen. Weten we dat ook weer.
[ Voor 19% gewijzigd door DrivinUCrazy op 22-03-2007 20:53 ]
Ik heb alle porten geforward in mijn router en in mijn windows firewall, hebben jullie missschien ideeen waaraan het kan liggen?
Meh
Verwijderd
Verwijderd
damn, weet nu mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer, iemand een idee hoe ik daar weer aan kan komen?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 21:44 ]
Verwijderd
dar ben ik al mee bezig, maar is er niet zoiets als ff je mail adres invullen waarmee je was geregistreerd, en dat je het dan krijgt toegestuurd??Pimorez schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:58:
Blijven gokken? En anders heb je echt pech, moet je dus een nieuwe maken
FlashDragon staat 8000e van de wereld, Pikkestein iets van 4000e ongeveer, misschien zelfs 2500e.
Hoe zit het met de speedbox tracks? Nog wat nieuws bijgekomen? Gister draaide er namelijk weer small tech op 'de' server.
Nog even een vraage over team mode: Ik moet bij team altijd een ronde wachten tot ik weer mee mag doen. hoe komt dit en heeft iedereen dit?
(dus ronde wel ->> ronde niet ->> ronde wel enz.)
Dit topic is gesloten.