[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Hansvd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:25:
Ik heb m geupload, het is mijn eerste track, kijk maar wat jullie ervan vinden! :)

http://nations.tm-exchang...action=trackgbx&id=772790

EDIT: Ik heb er wat gebouwen omheen gezet maar die versie heb ik nog niet geupload.
Niet echt uitdagend eerlijk gezegd. De "flow" is wel aardig, maar er zit weinig moeilijkheid aan. Het zou al leuker zijn als je bij al die finishes op het eind verschil had in afstand ofzo, hoe korter de afstand tot de finish hoe moeilijker om hem te halen.

Just my two cents :)

[ Voor 17% gewijzigd door .daan op 11-02-2007 13:48 ]

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Gizmo Town
Snelle track met press wordward begin. Vanaf het punt dat je de kwartpipe uitkomt moet je gaan bijsturen. Verder blijft de track mooi snel en is hij iets beter uitgewerkt als "GoT Speed?!" verder zitten er wat meer elementen in:
Willride -> jump -> kurkentrekker -> wallride -> loop -> vage loop -> kurkentrekker -> dubbele loop.
De track duurt ca 1 minuut.

Name: Gizmo Town
Tijd: ca 1:00-1:10. Auth rec op 1:02:83.
Moeilijkheid: Pittig
Type: Volgas

Veel plezier ermee:
Gizmo Town

Nu is hij echt af :)

@Hansvd, ik zla je track nu ff testen.
Het is idd een echte beginners baan :+. Loopt niet lekker. Zoals gewoonlijk wordt er een heel arsenaal (en te veel dus) aan turbo's gebruikt. Probeer eens op XS4TMN naar tracks van zeer bekende mappers te kijken als DerFeineHerr en Ganjarider. Je ziet dat ze vaak in het begin een beetje turbo gebruiken om op gang te komen en dan alle jumps mooi afstemmen (zo goed hoef jij nu ook niet direct, maar probeer remmen te voorkomen) zodat je nooit je rem hoeft te gebruiken. Aan de andere kant kun je een technische baan maken, maar in dat geval moet je eigenlijk geen turbo's gaan gebruiken, kijk daarvoor naar de smalltech serie van dapet. Dit is zoals gezegd een typische beginnersbaan waar niet duidelijk is wat voor type het is. Ik moet wel zeggen dat hij voor een beginner redelijk is. Verder iig scenery toevoegen, een palen ed zodat je geen vliegende banen krijgt :)

Tips:
- Niet te veel turbo
- Bepaal het type baan (snel, tech etc.)
- Probeer de bochten en jumps af te stellen op de snelheid zodat er geen "anker" hoeft worden uitgegooid en er een lekkere flow in zit.

Veel suc6 met maps maken!

[ Voor 46% gewijzigd door GENETX op 11-02-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

Leuke track, het is wel even zoeken de eerste keer :P
Eerste finish: 1.13:38 (nét 1/100ste te traag :+ ).

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, zoals de meeste van jullie wel weten is het bouwen van Small Tech tracks een hype :) Inmiddels heb ik er in het totaal twintig van dus ik heb weer een tweede track pack gemaakt:
Small Tech Just_I pack 2
Deze pack bevat de STJ tracks nummers 11-20.

Daarnaast heb ik weer een aantal andere banen online gegooid die ik de afgelopen tijd gemaakt heb:
Mind the pole: Track met lekkere flow, alleen zit er bij een highspeed jump een paal in de weg, advies is om die niet the raken ;)
Screws and bolts: Een high-speed track met een verticale en horizontal corkscrew >:)
Swing Factory: Een press forward track, remmen hoeft niet, goede flow.

Voor al mijn andere tracks, zie mijn signature.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
GremliN-Online schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:58:
@Hansvd, ik zla je track nu ff testen.
Het is idd een echte beginners baan :+. Loopt niet lekker. Zoals gewoonlijk wordt er een heel arsenaal (en te veel dus) aan turbo's gebruikt. Probeer eens op XS4TMN naar tracks van zeer bekende mappers te kijken als DerFeineHerr en Ganjarider. Je ziet dat ze vaak in het begin een beetje turbo gebruiken om op gang te komen en dan alle jumps mooi afstemmen (zo goed hoef jij nu ook niet direct, maar probeer remmen te voorkomen) zodat je nooit je rem hoeft te gebruiken. Aan de andere kant kun je een technische baan maken, maar in dat geval moet je eigenlijk geen turbo's gaan gebruiken, kijk daarvoor naar de smalltech serie van dapet. Dit is zoals gezegd een typische beginnersbaan waar niet duidelijk is wat voor type het is. Ik moet wel zeggen dat hij voor een beginner redelijk is. Verder iig scenery toevoegen, een palen ed zodat je geen vliegende banen krijgt :)

Tips:
- Niet te veel turbo
- Bepaal het type baan (snel, tech etc.)
- Probeer de bochten en jumps af te stellen op de snelheid zodat er geen "anker" hoeft worden uitgegooid en er een lekkere flow in zit.

Veel suc6 met maps maken!
Bedankt voor je tips! :) Ik ga er even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Hij is eindelijk af *O* Gremlin hier is Wall Gripper Rebuild :P : http://www.sendspace.com/file/jpeqo8
Voor degene die deze ook downloaden en het erg lastig vinden.....vooral blijven proberen, erg leuk om hem uiteindelijk uit te rijden. Als je wil kijken hoe hij moet :P : http://www.sendspace.com/file/gfwk1b

edit: Dapet je server is on speed lol, de auto's van Trackmania reageren veels te direct en alles lijkt veel sneller te gaan. Ook lijken ze minder te stuiteren en te slippen, er klopt op dit moment niks van. De tijd loopt ook harder dan normaal :P Altijd lachuh dit soort vage dingen

[ Voor 29% gewijzigd door mach2 op 12-02-2007 21:37 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
mach2 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:02:
daPet je server is on speed lol, de auto's van Trackmania reageren veels te direct en alles lijkt veel sneller te gaan. Ook lijken ze minder te stuiteren en te slippen, er klopt op dit moment niks van. De tijd loopt ook harder dan normaal :P Altijd lachuh dit soort vage dingen
Had ik gister ook last van en ik maar denken dat het aan mij lag :P . Gelukkig liep de tijd wel synchroon met de verhoogde snelheid.

Ik heb overigens eindelijk eens een 'Push Forward' track gemaakt. Na de start niet meer van het gas af. Tevens heb ik hier wat gespeeld met wat MT effecten en een introotje erin gepleurt (was nog wel aardig wat werk :/ )
Nearly GoT it

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ok voor dapet: GizmoTown (met gekleurde titel een beter auth rec zelfs :)
download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

GremliN-Online schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:32:
Ok voor dapet: GizmoTown (met gekleurde titel een beter auth rec zelfs :)
download
zal thuis ff kijken. zit nu nog op school :>

gister nog even offline met 6X AA en forced motion blur aan. ik moet zeggen dat ik het er gelikt uit vind zien. zeker als naar je ghost kijkt als je die inhaald. een minpuntje is dat de schaduw van de ghost er niet geblurd uitziet :(
met forced colors word me beeld grijs? niet altijd maar als ik een donker stuk inrijd, als ik er dan weer uitkom duurt het erg lang voor het weer normaal is

[ Voor 14% gewijzigd door Borgoth op 14-02-2007 13:47 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals beloofd: Small_Tech 004

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:14

Nibbz

Postmaster General

Ik kan in de game niet meer inloggen, en op de site ook niet meer... server down? of ben ik de enige (A)

13:37

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Op de site kon ik vandaag ook niet inloggen, dacht dat het aan mij geweldige passwoord memory lag

:P

EDIT

Het spel kom ik ook niet in, de masterserver zal wel plat liggen :/

[ Voor 27% gewijzigd door Basti504 op 15-02-2007 16:31 ]

...

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Ah, naar zo'n Post was ik net op zoek. Ik krijg ook de melding, dat ik foute Proxy instellingen heb (yeah, right... Ligt dus niet aan mijn kant).

Ik vermoed dus dat hij er uit ligt, zoals de Ladder ook wel eens doet. Meer mensen met die verschijnsel?

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

ik dacht al dat mijn account geblokt was... twas weer een tijdje geleden nl.. maar dan wachten we het gewoon ff af..

• Basti504

Basti504

Account gebanned lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Er zijn zat mensen die op een heel oneerlijke manier onhoog in de ladder gaan (boosting op private servers, met een plakbandje op je forward-toets anyone? ;) ). Daar word al heel lang over geklaagt er is nog niemand echt aangepakt of gebanned, denk niet dat Nadeo daar iets om geeft :)

...

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

als we dan toch aan het wachten zijn O-) .. heb het al lang niet meer gespeeld... wat zijn nu dan de betere servers.. korte tracks.. maar wel vlotte tracks :)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:16

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik ben gisteren en vanmiddag bezig geweest met het clean installeren van mijn laptop, en uiteraard hoort TMN daar ook tussen. :P

Vanavond zal ik dus waarschijnlijk wel weer in de buurt van XS4TMN zijn te vinden.

Ik had wel een bugje; ik gebruik sinds een tijdje de skin van daPet. (hoewel dat niemand kan zien, maar goed) Ik heb het zip bestand in de goede directory gezet, maar toch stond ie niet in de lijst erbij. (ook niet na het herstarten van TMN) Na nog een herstart, was ie er opeens wel. Het werkt nu weer, in ieder geval.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, net mijn nieuw track ge-upload: Toy Car racer 1.
Een track waarbij kijkpositie van bovenaf is, zoals het begin bij Black Velvet van Ganjarider, maar dan nagenoeg de hele track. De track heeft meerdere wegen die naar de finishes leiden. De track is wel leuk om te rijden, maar is wel even wennen door de camera positie.

Vandaag ook nog bezig geweest met een soort van story track, maar die moet ik nog validaten, die komt morgen misschien nog wel online.

[ Voor 14% gewijzigd door Just_I op 15-02-2007 18:47 ]

Verwijderd

Oplossing trackmania nations wil niet opstarten in windows vista

Weet niet of dit al eerder gegeven is, maar voor iedereen die aan het worstelen is met vista en trackmania nations. Hier de oplossing

*Ga naar de map waar je trackmania hebt geinstalleerd en ipv de trackmanialauncher pak je de normale trackmania.exe. Hij zal een fout geven dit is goed, want nu kan je de patch toepassen.

*De patch vind je hier: http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip

*Installeer de patch start windows opnieuw op en start trackmania weer via die trackmania.exe, je kan er evt ook een snelkoppeling van maken.

Het spel zal perfect werken. Die foutmelding moet je overigens echt doorwerken, want op dat moment installeert die iets op je pc. Die de patch vervolgens update.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn laatste baan voor TMN.
Small Tech Larrs v6
Deze baan is meer technisch dan mijn andere banen, met 1 lastige sprong.
Oh ja, er had een cut in kunnen zitten, maar die is creatief weggewerkt.

Ik heb sowieso besloten om aanstaande zaterdag als laatste dag te maken voor TMN voor mij. TMU had ik al gereserveerd, dus die komt er wel aan. :7

Al was het altijd leuk op XS4TMN(de tweede GoT thuisbasis, Sleepie was de eerste) en andere servers, ik heb dit spel teveel gespeeld vrijwel vanaf het begin. Het is bijna een verplichting om even een half uurtje of een uurtje per dag te racen. Noem het maar verslaving. :P

Dus na zaterdag is het geen Trackmania Nations meer totdat Trackmania United bij mij op het bureau ligt in een doosje.

Vanaf zondag een aantal weken rust. Kan mijn hand en vingers ook even rustig aan doen, van dit spel krijg je wel Trackmania Nations RSI van. :P :+ 8)7

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zoals ik al eerder zei ben ik bezig geweest met een soort van story track en hij is nu af *O*

Space Odessy

Een track met aardige wat MT effecten en de nagenoeg de hele track is kleurloos (d.w.z. grijswaarden) en zijn de kleuren omgedraaid.
In de track zitten een tweetal teleporatie zones en vooral de tweede is toch nog aardig lastig aangezien het beeld voor een paar seconden helemaal op zwart gaat (wat tekst uitgezonderd)
Al met al is de track toch aardig moeilijk geworden en heb ik er ook wel een tijdje over gedaan om de track te validaten

@ Larrs, succes met het afkicken, maar ik twijfel eraan of het je zal lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik heb een nieuwe baan gemaakt met jullie opmerkingen in mijn achterhoofd!

http://nations.tm-exchang...action=trackgbx&id=784001

Small Tech is t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Idd veel suc6 met afkicken larrs en tot zondag op XS4TMN :+

@dikki dik: Heb zelf de x64 versie, Wat jij beschrijft werkte bij mij niet, dus als het voor anderen mocht mislukken: Installeer .net 1.1 van te voren. Negeer de melding dat het incompatible is.

@Hansvd, zal hem zo ff testen
Tsja, simpel (ben zelf geen smalltech fan). Verder "vliegt" je baan dus zet er palen onder. Kleed het een beetje aan verder omdat dit zo leeg is.. Gebruik verder wel checkpoints. In dit geval niet echt belangrijk omdat je er volgens mij niet korter kan komen. Maar laatst heeft larrs wel ontdekt wat het nut is van checkpoints ;)

Tip: vraag naar de standaard smalltech template van dapet :+

[ Voor 40% gewijzigd door GENETX op 16-02-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddler85
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:42
Heeft iemand van jullie een dedicated linux server TMN draaien met custom maps die ik om wat hulp kan vragen?
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Voor Mach2: Ik ben begonnen met de bouw van "Open Wall Gripper 3". Een totaal nieuwe baan die jou zal gaan uitdagen :+ Ben nu ongeveer op de helft (kon zo snel het laatste stuk niet halen net), maar zit nu op zo'n 2-2.5 min dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Haha mooi, ben benieuwd :)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
@Hansvd
GremliN-Online schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:13:
Tsja, simpel (ben zelf geen smalltech fan). Verder zweeft je baan dus zet er palen onder. Kleed het een beetje aan verder omdat dit zo leeg is.. Gebruik verder wel checkpoints. In dit geval niet echt belangrijk omdat je er volgens mij niet korter kan komen. Maar laatst heeft larrs wel ontdekt wat het nut is van checkpoints ;)
Hier wil ik graag aan toe voegen dat de overgangen tussen baanstukken soms wat te hard zijn. Dat wil zeggen dat het niet echt vloeiend op elkaar aansluit. Een enkele keer is niet zo'n probleem, maar zo wordt de rit toch minder fijn.
Tip: vraag naar de standaard smalltech template van dapet :+
De template in gewoon te vinden op het forum van XS4TMN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Riddler85 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:30:
Heeft iemand van jullie een dedicated linux server TMN draaien met custom maps die ik om wat hulp kan vragen?
Alvast bedankt _/-\o_
Ik weet niet wat je vraag of probleem is, maar hier kun je altijd heel veel info vinden over de dedicated server en scripts. :)

Wat is je vraag precies, misschien kan ik je helpen ? :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 14:58
Ik heb een dedicated linux server draaiende gehad op linux debian, deze draaide echt perfect, echter door te weinig kennis aan linux heb ik de server omgezet naar windows.

Kwa starten stoppen en aseco is er geen vershil tussen linux/windows.
Waarmee kan je ik je helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kan je je server op Linux fatsoenlijk stoppen dan? :X Ik gooide er altijd gewoon een kill -9 tegenaan. :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Small_Tech 005

Tijd kon wel strakker, maar wilde niet lukken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddler85
Basti504 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:39:
[...]

Ik weet niet wat je vraag of probleem is, maar hier kun je altijd heel veel info vinden over de dedicated server en scripts. :)

Wat is je vraag precies, misschien kan ik je helpen ? :)
Ik heb een dedicated server geïnstalleerd op een linux server.
De standaard mappen van TMN werken allemaal prima maar ik wil custom maps gaan draaien maar op de een of andere manier verschijnt de server niet meer in de maplist als ik de mappen aan de mapcycle heb toegevoegd.

Ik heb gezocht naar een server installatie manual met custom maps om te kijken wat ik fout doe maar ik kan niks vinden @ the moment.

Mijn vraag is dus of iemand een soort handleiding heeft om custom tracks in te stellen of dat iemand mij misschien kan vertellen hoe ik dit moet doen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ok, ik geef toe: ga geen TMN spelen op een pentium3 1Ghz 512MB RAM en een matrox G450 dual head.

Het resultaat: Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/6996/tmndw6.th.png
Rijden met 4FPS en een sloom reagerende besturing. :X

Ik geef een tip bespaar jezelf als je niet het minimum hebt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Op een PIII-900, 512MB en GF 4 MX420 was het nog wel bijna speelbaar, iig meer als 4FPS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mja, het is die Matrox die het hem doet.. Is een goede 2D-kaart, maar kan niets met zulke games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

kan wel kloppen. ik heb ergens anders een andere P3 met dezelfde specs maar dan een radeon A9200SE waar hij wel lekker loopt (afgezien de laad tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bitte daPet, numero 006 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Ik heb een Probleem met Trackmania, al ik naar Internet ga, zegt ie, slechte proxy configuratie, ik heb ipconfig /release en renew gedaan,
opnieuw opgestart, ff men trackmania internet settings naar default gezet
BTW, ik gebruik helemaal geen proxy

iemand enig idee, ik vindt de offline functie niks aan :o

[ Voor 10% gewijzigd door Remmertjuh op 18-02-2007 10:49 ]

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Remmertjuh schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:48:
Ik heb een Probleem met Trackmania, al ik naar Internet ga, zegt ie, slechte proxy configuratie, ik heb ipconfig /release en renew gedaan,

Meestal als de die fout krijgt ligt de masterserver op zijn gat. Het probleem ligt dan niet bij jou. Meestal is dat na een dag wel over :/

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

Basti504 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Meestal als de die fout krijgt ligt de masterserver op zijn gat. Het probleem ligt dan niet bij jou. Meestal is dat na een dag wel over :/
ok, thanx, weet jij toevallig waar ik wallgripper kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Remmertjuh schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:59:
[...]

ok, thanx, weet jij toevallig waar ik wallgripper kan downloaden ?
je kan het topic doorspitte, maar verstandiger lijkt me dat je even op exchange kan kijken staat hij niet op :/

dat word even zoeken in dit topic. hij is dacht ik van mach2 gremlin-online. correct me if i'm wrong. ik zal zo even editen voor je.

edit:
mach2 zijn remake

of

gremlin's wall gripper
ik weet het niet... er staat dat die van mach2 remake is dus lijkt het dat hij van gremlin is :)

[ Voor 27% gewijzigd door Borgoth op 18-02-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Laatst online: 30-09 14:58
@Riddler85

Ik gebruik dit tooltje en pas de paths even aan.
http://www.tm-forum.com/v...b4c4ec9db2cbd770830d4a06a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddler85
Ok eens proberen!
Bedankt he !

[ Voor 4% gewijzigd door Riddler85 op 18-02-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Borgoth schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 13:11:
ok, ik geef toe: ga geen TMN spelen op een pentium3 1Ghz 512MB RAM en een matrox G450 dual head.

Het resultaat: [afbeelding]
Rijden met 4FPS en een sloom reagerende besturing. :X

Ik geef een tip bespaar jezelf als je niet het minimum hebt. O-)
Het is anders nog prima te doen met een 1ghz athlon en een tnt2, racen, stunten daarentegen wat minder... :P

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Remmertjuh schreef op zondag 18 februari 2007 @ 10:48:

Waarschijnlijk waren het gewoon de servers die 'weer eens' offline waren, als jouw firewall/router niet in de weg zit..

Verder: http://nations.tm-exchang...ction=trackshow&id=789296 en http://nations.tm-exchang...ction=trackshow&id=790350 :)

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 18-02-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Waar is de update te downloaden, overal gezocht..

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
power_user schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:00:
Waar is de update te downloaden, overal gezocht..
Start de game en klik op 'update' B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Lol, als je met een Tnt2 kan rijden dan moet een Matrox zeker lukken lijkt me :P Misschien stiekem toch niet alle opties gehad? Ook in windows zelf? (performance ipv quality etc)

En druk in-game eens op 0 (boven de P) dan zie je het aantal fps en ping etc.

[ Voor 18% gewijzigd door daPet op 19-02-2007 00:24 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik heb 2 pc's staan die het wel goed doen. lekker beetje over lan me naaste racer inmaken >:) zeker op banen zoals ignition, banen van derfeineher of ganjarider :> . zijn er nog tips voor goede lan banen? niet al te moeilijk als het kan, ik wil anderen ook een kans gunnen.

ben nu bezig met me eigen boxed serie. banen die binnen een box van 5*5*5 zitten.

[ Voor 1% gewijzigd door Borgoth op 19-02-2007 11:57 . Reden: sorry DuC :> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ignition, ignition! Cultuurbarbaar! :P

Probeer Hellraiser, Island Style *update*, Trinity en The Widowmaker eens. Oh ja, en Back for nations en Roundtrip, allebei van Andree.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 09:52
Haha, ik wist niet eens dat dit topic nog leefde :P. Maarja, ik ben dus [GoT] Smoko ;). Zal eens vaker hier gaan lezen wel grappig.

Oja, zat net ff in de klompies server en word daar ineens zomaar gebanned terwijl ik niks deed :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Als je een paar bladzijde's in het vorige topic (als ik me niet vergis) leest zie je daar meer mensen met die zin ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
lameeuw schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:03:
[...]

Even voor de duidelijkheid: er wordt niet gedaan aan "gradaties van scheldwoorden". Schelden is schelden en dat is een standaard 24 uurs ban, onafhankelijk wat er gezegd wordt (hoewel niet alle admins even rechtlijnig zijn).

Erover in discussie gaan heeft ook geen zin, dat hebben we vaak genoeg gedaan en dat levert alleen maar meer gescheld op over het algemeen. Op de site gaan we er niet meer over in discussie, de meesten weten verrekte goed wanneer ze al dan niet fout zitten.
ben nou al voor de derde keer geband van die server....eerste keer omdat ik zei ''wat een kutbocht die laatste''....de keren daarna heb ik geen flauw idee...heb nog niet eens wat getypt, want chat niet zo veel ingame.....

mja..boeit me verder niet zo....servers zat

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
Ik snap dat er discussie kan ontstaan over wat mensen ingame typen maar sommige (jeugdige) gamers typen graag scheldwoorden om stoer over te komen. Ik voel me soms erg oud als ik de breezah taal voorbij zie komen op Nederlandse TMN servers dat elke spelfout er niet toe doet maar ik geef toe dat woorden als k*t en gvd echt niet noodzakelijk zijn. sprak de geboren atheïst

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bij XS4TMN draait er dan ook een scriptje dat je automatisch kickt als je bepaalde woorden gebruikt. Dit werkt best aardig. En anders zijn er nog genoeg admins om in te grijpen. ;)

En Klompies, tja, niet te veel van aantrekken. :P Die hebben al een hele reputatie opgebouwd met hun bans.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
DrivinUCrazy schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:53:

En Klompies, tja, niet te veel van aantrekken. :P Die hebben al een hele reputatie opgebouwd met hun bans.
jep...vanaf nu rijd ik er ook niet meer......is ook geen speciale server ofzo (al denken ze daar zelf anders over)...

heb wel wat beters te doen dan me zitten te ergeren omdat ik ''ineens'' geband wordt :)

• Mystic_Jack
  • Niet online
wheeler schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:48:
Ik snap dat er discussie kan ontstaan over wat mensen ingame typen maar sommige (jeugdige) gamers typen graag scheldwoorden om stoer over te komen. Ik voel me soms erg oud als ik de breezah taal voorbij zie komen op Nederlandse TMN servers dat elke spelfout er niet toe doet maar ik geef toe dat woorden als k*t en gvd echt niet noodzakelijk zijn. sprak de geboren atheïst
Waar ik ook aan kan ergeren is het slechte taal gebruik. Ik ben geen expert op taalgebied, maar sommige hebben helemaal nooit van ABN gehoord.

Maar op Engelse forums lees je hetzelfde als hier, dus schijnbaar hoort dat bij de hedendaagse jeugd. 8)7

Oh ja, ik ben weer terug bij Nations, maar niet meer zo vaak als wat ik eerst deed. Alleen wanneer United er is, ben ik bij Nations weg. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

spelen er soms mensen in een ladder hier ? need a challange :)

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Lol , ik ben zojuist gebanned van klompies R602 server , moet je weten waarom :+ . Ze hadden een rank limit ingesteld van 50K , maar ze moesten handmatig alle 50K+ mensen kicken. Dit deden ze handmatig omdat ze anders ook de members zouden kicken die een te hoge ranking hebben.

Dan kwam klomp op de proppen die het blijkbaar niet leuk vond ( :? ) dat ze in chat hierover bezig waaren. Ik vroeg uit interesse in welke taal dat plugins geschreven worden voor TMN server (php blijkbaar) en antwoorde dat je toch makkelijk een extra optie in die if kunt zetten. Dus if rank > 50 000 && !nick "R602" dan kicken.

Plots viel ik weg , reconnect , 'you got banned' lol :P .

Voor de duidelijkheid , niet gevloekt ofzo O-) .

[ Voor 3% gewijzigd door DeadLock op 22-02-2007 18:48 ]

Strava

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Pesticide schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:46:
spelen er soms mensen in een ladder hier ? need a challange :)
Hoe bedoel je dat precies? Of er wat hoger gerankte spelers zijn die afkomstig zijn van GoT? En zo ja, vanaf welke ranking valt daar dan onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
evert_ schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:47:
Lol , ik ben zojuist gebanned van klompies R602 server , moet je weten waarom :+ . Ze hadden een rank limit ingesteld van 50K , maar ze moesten handmatig alle 50K+ mensen kicken. Dit deden ze handmatig omdat ze anders ook de members zouden kicken die een te hoge ranking hebben.

Dan kwam klomp op de proppen die het blijkbaar niet leuk vond ( :? ) dat ze in chat hierover bezig waaren. Ik vroeg uit interesse in welke taal dat plugins geschreven worden voor TMN server (php blijkbaar) en antwoorde dat je toch makkelijk een extra optie in die if kunt zetten. Dus if rank > 50 000 && !nick "R602" dan kicken.

Ze houden dus ook niet van bijdehandjes. :P

Ik houdt mij altijd stil daar, al weet ik van mijzelf dat ik sowieso niet zal vloeken, maar op deze manier verbannen worden is wel een toppunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evert_ schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:47:

pff beginnen die nu ook al met rank limit?

Eigenlijk zou elke server dit scriptje moeten draaien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

Aseco::registerEvent("onPlayerConnect", "rankAutoKick");

function rankAutoKick($aseco, $command) {
    $ranklimit = 100; // onder deze rank wordt gekicked
    $whitelist = array('logins','die','niet','gekicked','worden');

if(!in_array($command->login, $whitelist))    {
        if ($command->ladderrank < $ranklimit)    {
            $aseco->addCall("Kick", array($command->login));
            }
        }
    }
?>

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Als ik iets lame vind, is het wel rank limits.

Iemand die hoog van de toren blaast, omdat ie toevallig een hogere ranking heeft trouwens ook. Die kan bij mij op weinig sympathie rekenen. Dan speel ik liever met mensen die een lage ranking hebben, maar er wel plezier in hebben en niet om punten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zit ook regelmatig op Klompies, maar dat is voornamelijk omdat ze daar lekkere banen hebben en niet van die veel-te-lange-ingewikkelde-drie-keer-over-de-kop-voordat-je-weer-rijdt-banen. Ik zeg er ook bijna nooit wat. Gewoon lekker racen, meer niet. Ik heb nog geen server gevonden waar ze soortgelijke banen hebben, anders zou ik net zo goed daar gaan racen.
Die ranklimit is trouwens ook wel erg flauw vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:31:
Als ik iets lame vind, is het wel rank limits.

Iemand die hoog van de toren blaast, omdat ie toevallig een hogere ranking heeft trouwens ook. Die kan bij mij op weinig sympathie rekenen. Dan speel ik liever met mensen die een lage ranking hebben, maar er wel plezier in hebben en niet om punten geven.
Thats the spirit. Ik fuck die hele punten ook, al is het wel leuk om ergens rond de 15000 te blijven hangen, maar zeker geen levensbehoefte. Ik hou me liever vast aan geweldige prestaties zoals het hoge aantal banen dat ik heb gefinished op 2frag4fun, daarmee krijg je zelfs mensen met rank <1000 helemaal stil. Wat wil je met die simpele tracks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mja, weet je hoe 75% van die <10000 aan hun rank komt?

Ik kwam pas langs een server in Duitsland, waar ze rounds met een limit van 25 spelen, één baan draait (een multilap, wat simpel een groot rondje is), en veel laag gerankten zitten te niksen :X

Mja, R602 heb ik toch schijt aan, funTRX is nog wel leuk, maar daar moet je ook niet zitten als er een @#%$#^% binnen komt.. De limiet stond op 6k, die gast is 7k, dus hij typt /unspec, ik vote gewoon ja, is hij binnen, gaat 'ie kickvoten omdat m'n rank 30.000 is 8)7 Mja, over het algemeen wel goede banen + mensen daar.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Klompies bezoek ik wel eens om er juist punten te halen, al vind ik de banen er retesaai eigenlijk. ;) Niet dat ik zo'n scorefreak ben, integendeel, ik vind de 'over the top' banen of banen met leuke truukjes erin veel leuker. Maar op kleine servers met weinig mensen krijg je gewoon niet of nauwelijks punten.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Och, ik blijf toch boven de 15.000, en nagenoeg de enige server die ik bezoek is XS4TMN. Daar hoor ik gewoon thuis, bij het meubilair. Soms ga ik heel even naar een andere server, maar dat is meer om naar interessante banen te kijken. Ik heb het al vaker geroepen: als er iets is waar ik echt niet wakker van kan liggen zijn het toch wel de punten die ik krijg.

In de kleinere servers is het tenminste gezellig, maar als je punten wil, moet je er ook wel eens winnen natuurlijk. Dus eh, zwippie... ;) (just kidding natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:27:
Och, ik blijf toch boven de 15.000, en nagenoeg de enige server die ik bezoek is XS4TMN. Daar hoor ik gewoon thuis, bij het meubilair. Soms ga ik heel even naar een andere server, maar dat is meer om naar interessante banen te kijken. Ik heb het al vaker geroepen: als er iets is waar ik echt niet wakker van kan liggen zijn het toch wel de punten die ik krijg.

In de kleinere servers is het tenminste gezellig, maar als je punten wil, moet je er ook wel eens winnen natuurlijk. Dus eh, zwippie... ;) (just kidding natuurlijk :P)
Ik speel ook alleen maar op XS4TMN hoor, al heel lang eigenlijk. Soms kijk ik wel eens rond, maar een betere server kan ik nooit vinden :P

* Basti504 geeft niets om punten, Basti504 gaat voor sterren _/-\o_

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Voor echte goede banen ging ik altijd naar UnderTheMinut. Maarja zelfde verhaal als hierboven, te weinig punten te verdienen. Dus groten deel zat ik altijd op boostservers met lelijke banen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

Ik zit altijd in [z]Rounds of in XS4TMN, in [z]Rounds zit ik simpelweg omdat ik er makkelijk veel punten haal,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 15:12
ik zat altijd op XS4TMN
en man wat mis ik het. Maar wat wil je. Ik kan al bijna 5 weken geen games spelen. (ongelofelijk dat een RMA zo lang kan duren.)
Maar vroegah, toen alles nog ging zoals het hoorde en alle onderdelen van mijn computer nog gewoon met elkaar overweg konden, was ik net als DUC onderdeel van het meubulair. (al zeg ik het zelf) Ik kwam nooit op een andere server. XS4TMN was veruit de meest gezellige server die ik kende.

zucht... mooie tijd, mooie tijd...

* Duesenberg J moet toch echt een keertje de winkel bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Basti504 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:03:
[...]

Ik speel ook alleen maar op XS4TMN hoor, al heel lang eigenlijk. Soms kijk ik wel eens rond, maar een betere server kan ik nooit vinden :P

* Basti504 geeft niets om punten, Basti504 gaat voor sterren _/-\o_
Sterren zijn ook wel leuk ja. Het geeft toch het gevoel dat je een beetje gewaardeerd wordt.

Leuk, als de hele top 10 van een server vol staat met een sterrenregen. :P

[edit] Dat laat me altijd denken aan radio Donna, de flitsinformatie kondigen ze daar aan met sterrenregens of vallende sterren :P

[ Voor 11% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-02-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Hier nog een meubelstuk (bijzettafeltje) van XS4TMN ;) Kom eigenlijk nooit ergens anders. Enkele keer eens wat punten halen om m'n rank rond de 350 van NL te houden (geen idee waarom, vindt het wel een mooi getal) al zit ik nu rond de 400. Gremlin heb je "Open Wall Gripper 3" al af eigenlijk??

[ Voor 6% gewijzigd door mach2 op 24-02-2007 14:20 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
@Mach2, helaas was ik afgelopen week ziek en had dus geen zin om achter zo'n brein breker te zitten. Ondertussen ben ik me aan het voorbereiden voor de vakantie :+. Je zult dus helaas wat geduld moeten hebben. Misschien dat ik zo nog even bezig ga als xs4tmn leeg is, maar met dit weer lijkt me dat twijvelachtig en heb verder wel andere dingen te doen nog :+

Nouja, vooruit omdat XS4TMN leeg was (of zo goed als)

Open Wall Gripper 3
Lengte: 3 minuten
Type: Wallrides etc
Moeilijkheid: Lastig, heel lastig :)

code:
1
2
De track: http://www.gerwinhoogsteen.nl/Open Wall Gripper 3.Challenge.Gbx
De replay: http://www.gerwinhoogsteen.nl/Open Wall Gripper 3(03'03''76).Replay.Gbx

Prettige vakantie Mach2 :)

Hmmz, de links werken wel, de tags niet :S Nouja, dan maar zonder :). En toen vond GoT die spaties niet leuk, dan maar in een code tag. zucht :P

[ Voor 48% gewijzigd door GENETX op 25-02-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

gemlin, kun je er een gewone link van maken? ik kan de replay nu niet downloaden :(

edit:
dankje

edit 2:
:o wow, hij is dus echt te rijden :P
hij is erg leuk, behalve dat ik heb zelf niet kan finnishe.

[ Voor 45% gewijzigd door Borgoth op 25-02-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Track
Replay

:Y)

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 25-02-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:34

tweakraiser

I have such sites to show you

mach2 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:16:
Hier nog een meubelstuk (bijzettafeltje) van XS4TMN ;) Kom eigenlijk nooit ergens anders. Enkele keer eens wat punten halen om m'n rank rond de 350 van NL te houden (geen idee waarom, vindt het wel een mooi getal) al zit ik nu rond de 400. Gremlin heb je "Open Wall Gripper 3" al af eigenlijk??
Ik speel al best lang, op veel verschillende servers. Ik zie alleen nooit een xs4all of dapett server up of dat er daadwerkelijk spelers aanwezig zijn !?
Of ligt dat aan de tijden, ik speel meestal 's avonds.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Rond welke tijden ben jij er dan? Ik heb een paar pagina's terug al ergens de tijden aangegeven wanneer ik ongeveer in de server ben. Meestal zijn spelers als Basti504, mach2, Just_I en de andere meubelstukken er dan ook. En anders duurt dat niet lang. :P Overigens, als er een paar van de meubels in de server zijn, komen er de laatste tijd ook weer meer buitenlanders, is me opgevallen. Weet iemand hier ergens de oorzaak van? Bij mijn suggested servers staan namelijk altijd alleen maar nederlandse servers. Nu weet ik niet of dat aan mijn speelgedrag ligt of aan het systeem van de suggested servers. Ik moet er overigens wel bij zeggen dat ik de komende periode minder tijd heb (druk, druk, druk), en dat ik dus niet echt op vaste basis meer zal langskomen. Ik zal wel nog regelmatig binnenwippen, maar dat zal dan waarschijnlijk wel maar voor een paar rondes zijn.

Ow, ene, zoek je wel naar de XS4TMN server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

mach2 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:16:
Als ik nog speel is het voor mij ook alleen nog XS4TMN. Ik kom er alleen de laatste tijd niet meer zo toe, nu moet ik zeggen dat ik ook niet zo'n fan ben van smalltech en er voor mij dus de laatste tijd weinig lol te beleven valt :+
Of er moet net een admin aanwezig zijn die wat andere banen tussendoor wil gooien...hinthint O-)

Punten boeien me ook niet (meer) zo, speel puur voor de fun (en voor de rankings op de server natuurlijk... ;) ).

Morgen maar eens die nieuwe Wallgripper proberen!

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Speedbox gaat de nieuwe hit worden, ik zeg het je. Na hoeveel, 83? banen van small tech heb ik dat ook wel een beetje gezien. Overdaad schaadt en zo. (zelfs een overdaad van 361, en dat wil toch wel wat zeggen als ik dat zeg :+)

En je moet gewoon zorgen dat die admins dan maar online komen, dan schop je ze maar ff via msn, DM of zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Is er een mogelijkheid om de groote van je stadion te kiezen? Ik heb het gevoel of de banen die ik speel een veel grotere bouw oppervlakte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Zometeen eens ff de nieuwe wallgripper proberen (nu pas weer tijd).

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Hee, is hij bij jullie ook stuk?? (Bad Proxy Configuration)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Laatst online: 29-09 10:52
En hier nog eentje van mij >:)

Refl3x

Een fullspeed is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Zo dan, gisteren ff bekeken en vandaag wat tijden neer gezet :P
Hier een replaytje van Open Wallgripper 3 zoals hij volgens Gremlin zou moeten ;) http://www.sendspace.com/file/4d18xy
En hier dus met wat cuts http://www.sendspace.com/file/p16trb , Gremlin hij moet hier en daar dus nog wat aangepast worden denk ik :P . Maar zeker een leuk baantje hoor.

[ Voor 28% gewijzigd door mach2 op 28-02-2007 22:35 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Hehe, niet echt op gelet nee, kan me ook niet veel schelen bij die baan en ga hem dan ook niet aanpassen. Je bent gewoon de man als je hem haalt zonder cuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
GremliN-Online schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:33:
Hehe, niet echt op gelet nee, kan me ook niet veel schelen bij die baan en ga hem dan ook niet aanpassen. Je bent gewoon de man als je hem haalt zonder cuts.
Idd dat is ook wel weer zo, als je 'm eenmaal gehaald hebt is het altijd leuk om te gaan zoeken naar cuts bij zo'n lange baan.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:02
Zo, weer een een track gemaakt. Mijn 7e die ik vrijgeef, dus vandaar de welluidende naam.

Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=813231

Zie plaatje ;)

Je kunt er rustig 10 minuten rondrijden zonder op dezelfde plek terug te komen, hoewel hij binnen de minuut te halen is (~50 sec). Leukste is gewoon een beetje rondcrossen vind ik. Ik denk dat ik er nog wel aan zal blijven sleutelen totdat de hele ruimte gevuld is met 'weg' ;)

Laat me weten wat je vind.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

wow... eeste keer 5 min rond gereden. de 2de keer deed ik er 35,85 sec over _/-\o_
keb er de replay van maar het is niet eerlijk om andere meteen de weg te verklappen.
* Borgoth geeft 1 hint: bij de start naar rechts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
A, goed man :) Ik dacht al dat het sneller moest kunnen dan mijn 51sec, maar ook in de editor heb je totaal geen overzicht meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik ben eerst gewoon rond gaan rijden in hoop dat ik ergens tussen de asvalt brij een finnish zag liggen. toen ik die vond ben ik gaan zoeken naar de snelste weg.
iemand anders al een nieuw record :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
29,70

Maar hij kan nog wel wat sneller.

Die replay komt over een tijdje wel op tmx, maar nu mogen jullie zelf nog even zoeken.. (hint: er zit geen password op..)

[ Voor 62% gewijzigd door TheZeroorez op 02-03-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/34b2d097d95cd1f8b7d449c3e26fe169/full.jpg
OT Minitracks rond een uur of 7 's avonds, ben er zelf vrij trots op :+
Overigens pas de tweede keer dat ik een race win op OT.. daar zit toch best wel wat race'talent' / mensen die hun tijd verdoen met constant racen :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Na een tijdje terug mijn eerste story track te hebben gemaakt kreeg ik nogal wat commentaar erop dat ie te moeilijk was. Zodoende heb ik eindelijk toch de track aangepast, verbterd en uitgebreid. Voor de geïnstresseerde: klik.

Ook een nieuwe baan van mij:Lineair Lane v1.1
Dit een track van maar één block wijd (excl. scenery) van ongeveer 40 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zelf race ik amper nog, maar mijn broertje rijd nu constant op een boosted server. Dat levert 'm zo 1000 punten per week op. :o :X Niet bepaald eerlijk vind ik, iedereen boven een bepaalde rank wordt er gewoon keihard uitgegooid. |:(

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ondertussen op brent007 33.85 gereden.
@the_zeroorez: het is leuker on zelf uit te vinden hoe je het snelst moet rijden ;)

edit:
kan iemand een simpele track maken met bumpercam? zonder pass? ik probeer al een tijdje die tut te begrijpen maar bak er nix van :X mischien dat het uit een voorbeeld wel lukt.

nog een vraagje: weet iemand welke baan er in de intro wordt gebruikt?

[ Voor 51% gewijzigd door Borgoth op 02-03-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Borgoth schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:13:
@the_zeroorez: het is leuker on zelf uit te vinden hoe je het snelst moet rijden ;)
Uhuh, dat had ik ook.. Ik raakte alleen steeds 'iets' waar ik niet goed door kwam, zodoende dacht ik dat jij een andere route had, en ging ik ZELF even doolhofje spelen in de editor :P

Uiteindelijk die route een aantal keren over gedaan, en deze tijd gezet. Met wat inzet zou die 70ms er denk ik ook wel af kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ondertussen op brent007 33.85 gereden.
De allerlaatste, I9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
kan iemand een simpele track maken met bumpercam? zonder pass? ik probeer al een tijdje die tut te begrijpen maar bak er nix van :X mischien dat het uit een voorbeeld wel lukt.
Een paar dagen terug heeft daPet of zijn forum een tutorial geschreven in het Nederlands uiteraard.
Wat wil je daar van weten dan?

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.