[PC] Trackmania Nations (Forever) deel 5

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 54.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben sinds vandaag er ook maar eens aan begonnen. Grappig om te doen, de eerste trackmania beviel mij ook wel, maar dit is vele malen gaver!
Online kan ik nog niet helemaal mee komen, maar ik merk ook dat dit vaak komt door een gebrek aan kennis van bepaalde tracks. Maar goed, ik kom steeds hoger, dus ook dat komt uiteindelijk wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Ben benieuwd naar het antwoord op 2frag4fun Gremlin (ff je post gelezen), ze deden altijd moeilijk als mensen naar hun tracks vroegen. Hopen dat dat nu anders is.........

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En weer eens een gedrocht van mij: Sci-Fi from the '50's. Korte (45 seconden) en makkelijke baan met een start waar ik best lang aan bezig geweest ben. :P :X

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 23:02
Muse schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:10:
Ik ben sinds vandaag er ook maar eens aan begonnen. Grappig om te doen, de eerste trackmania beviel mij ook wel, maar dit is vele malen gaver!
Online kan ik nog niet helemaal mee komen, maar ik merk ook dat dit vaak komt door een gebrek aan kennis van bepaalde tracks. Maar goed, ik kom steeds hoger, dus ook dat komt uiteindelijk wel goed :)
Inderdaad, het belangrijkste is de tracks kennen, en weten hoe je precies de snelste tijd kunt rijden. Je zult ook wel vanzelf steeds beter gaan worden naarmate je het vaker speelt. Goede tip om te oefenen is om op drukke servers te gaan spelen, je kunt zien wat je fout doet, en hoe de anderen dit dan wel doen, het enige nadeel hieraan is dat je telkens nieuwe maps krijgt, maar als je eenmaal alle maps uit de mapcycle een paar keer hebt gespeeld, dan zul je zien dat je steeds beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 21:37

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
@ AtleX: Ik ga zo even kijken of het wat is ;)

Ze staan inmiddels ook al op XS4TMN, dus jullie hebben ze misschien al voorbij zien komen, maar ik heb ze nog even op de exchance server gezet:

Small Tech Just_I 1
Small Tech Just_I 2
Small Tech Just_I 3

Commentaar mag natuurlijk altijd (wel ondebouwd), maar ik ga de banen ver niet meer aanpassen (tenzij er cuts ontdekt worden).
Online kreeg ik verschillende reacties, de een vond ze creatief en leuk, een ander vond ze 'kut'.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Muse schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:10:
En download desnoods eens flink wat tracks, en ga ze offline spelen. Veel mensen in dit topic hebben wel een aantal banen gemaakt in alle soorten en maten en moeilijkheidsgraden, van het racen daarop kan je een hoop leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Nou, het gaat al een stuk beter hoor. Speel op het moment veel op de klompies server, omdat die lekker druk is en het lekkere banen zijn over het algemeen.
Vanmiddag in de ranking van 369000 naar 117000 gegaan. Paar podiumplaatsen, wat erg lekker punten opleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, net weer even bezig geweest met replay's van Mach2 te bekijken, Atlex' nieuwe baan berijden en een nieuwe Small Tech baan gemaakt.

@ Mach2: De banen die gereden hebt waren idd aardig lang, je doet er wel een tijdje over om te weten hoe je de baan het beste kan rijden. Paar keer mazzel gehad, maar ik neem aan dat het ook niet het doel was een het wereldrecord te rijden ;). De track Liliypads kende ik als enige van de drie, maar die heb ik zelf ook nooit uitgereden. Zo te zien kan je daar aardig wat cuts gebruiken ;)

@ Atlex: Eerste wat opvalt, die grijze waas over het beeld, op zich leuk, maar misschien kan je die grijze wat lichter maken en misschien wat meer ouderdom in gooien, iets van vignettering zou ook wel geinig zijn.
Wat de track zelf betreft, kan je in de loops nog even een bumpercam gooien? De track is ook niet echt moeilijk, alleen bij de 'kwart tubes' is het even opletten met het sturen (goed stuk ;) ) De track rijd aardig goed door en je hoeft nauwelijks van het gas af. Het is dus al met al een best redelijke full-throttle-track.

Owja, de link voor de Small Tech Just_ 4 ( << bij deze)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Just_I schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:15:
Zo, net weer even bezig geweest met replay's van Mach2 te bekijken, Atlex' nieuwe baan berijden en een nieuwe Small Tech baan gemaakt.

@ Mach2: De banen die gereden hebt waren idd aardig lang, je doet er wel een tijdje over om te weten hoe je de baan het beste kan rijden. Paar keer mazzel gehad, maar ik neem aan dat het ook niet het doel was een het wereldrecord te rijden ;). De track Liliypads kende ik als enige van de drie, maar die heb ik zelf ook nooit uitgereden. Zo te zien kan je daar aardig wat cuts gebruiken ;)
Had op een gegeven moment wel het record op Wallgripper :) (niet deze replay) zat toen op 3:08 minuten ofzo. Maar daar zijn dus ook een aantal cuts die door iemand gevonden waren. Heb de banen van de Replay's iig ook zonder dat "geluk" :P goed en sneller gereden maar heb daar dus geen reply's van.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
mach2 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 16:54:
[...]

Had op een gegeven moment wel het record op Wallgripper :) (niet deze replay) zat toen op 3:08 minuten ofzo. Maar daar zijn dus ook een aantal cuts die door iemand gevonden waren. Heb de banen van de Replay's iig ook zonder dat "geluk" :P goed en sneller gereden maar heb daar dus geen reply's van.
Naja, ziet erg iig wel aardig ingewikkeld uit ;)

Ik ben op dreef kennelijk: Small Tech Just_I 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En in m'n challenges folder vond ik nog 2 tracks die ik eind vorig jaar heb gemaakt. Het zijn F1 circuits, zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt van de echte circuits.
  1. Circuit Zandvoort
  2. Hockenheim Ring
Ik heb ook nog Modena en Spa Francorchamps, maar die zijn nog niet af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zag ze net staan... Ikzelf vind het erg zonde om zulke tracks te maken, ze zijn er al genoeg, Zandvoort, echter, heb ik nooit gezien, en zal ik eens checken :+ EDIT: Voor zover ik weet is hij erg goed ivt de echte ja. Wel jammer dat hij zo kort is, en helemaal kaal, dus geen heuvels, tribunes en pitlanes ;)
Waarom heb je eigenlijk van die lange stukken track gebruikt bij dat schuine, en niet wat kortere?

Ik heb trouwens ook maar 'n accountje op TMX aangemaakt. Ben zelf erg te spreken over m'n laatste creaties: Faced en Stranger :)

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 11-01-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik begrijp echt geen bal van die mediatracker. Ik probeer net Wallride of you life van bumpercams te voorzien, moet ik hem eerst weer uitrijden voor de ghost. Met pijn en moeite eindelijk de track weer eens uitgereden, ga ik kijken bij de mediatracker. Heeft dat #@$_#()@_$) ding alleen de eerste 20 seconden opgenomen en geeft ie aan dat het record iets van 35.xx seconden is ( is in het echt dus 1:38.xx) :X

WTH am I doing wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Just_I schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:37:
Ik begrijp echt geen bal van die mediatracker. Ik probeer net Wallride of you life van bumpercams te voorzien, moet ik hem eerst weer uitrijden voor de ghost. Met pijn en moeite eindelijk de track weer eens uitgereden, ga ik kijken bij de mediatracker. Heeft dat #@$_#()@_$) ding alleen de eerste 20 seconden opgenomen en geeft ie aan dat het record iets van 35.xx seconden is ( is in het echt dus 1:38.xx) :X

WTH am I doing wrong?
Je moet hem gewoon uitrijden over de normale weg, maakt niet uit hoelang het duurt. En alleen de eerste 20 seconden:
Probeer eens rechtermuisklik in te houden op de tijdslijn en dan naar link slepen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Pap3rclip schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:22:
[...]

Je moet hem gewoon uitrijden over de normale weg, maakt niet uit hoelang het duurt.
Wat bedoel je daar pecies mee? Voor het maken van een ghost voor de mediatracker moet ik al een keer de hele track rond. Dit heb ik ook gedaan, maar dan geeft het spel een foute tijd aan die ik dan gereden heb en een ander record.
En alleen de eerste 20 seconden:
Probeer eens rechtermuisklik in te houden op de tijdslijn en dan naar link slepen ;).
Dat heb ik geprobeerd, maar haalde niks uit. Is die 20 seconden een soort van maximum ofzo?

Het is me bij andere tracks wel gelukt om die mediatracker te gebruiken. Vanavond ben ik een tijd bezig geweest met het maken van een soort trainings track voor beginners. Ik heb er nu in het totaal iets van vijf en bij een aantal teksten toegevoegd en de bumper cam wij wallrides en loops. Ik post later de track nog wel een keertje als ik er wat meer heb.
Misschien wel iets leuks als project, iedereen beginners tracks maken die we dan in de TS kunnen opnemen. Het lijkt me niet geschikt om dit op een server als XS4TMN te gaan gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Just_I op 12-01-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Het is toch gelukt met de mediatracker. Het lijkt er iig op alsof de maximale lengte van een camera positie 20 seconden is ofzo. Eigenlijk was het mijn plan om de hele track in bumper cam te zetten, maar nu alleen de stukken waar het echt handig is, de rest laat ik dan maar aan persoonlijk voorkeur over. Ik heb nu alleen nog wat webspace nodig om een muziek bestandje te dumpen en dan kan ik de aangepaste versie van Wallride of your life posten. Het liedje wat eronder gaat komen is overigens Tomoyasu Hotei - Battle without honor or humanity

En als ik toch bezig ben: Small Tech Just_I 6
Een wat moeilijkere baan met aardig wat irritante stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

nu ik heb hier mijn TMS, nu wil ik die instaleren maar ben ik het boekje kwijt. ik heb mijn TMN account gevalideerd met de serial van TMS dus dacht ik: ik kan mischien mijn serial uit TMN halen. maar in mijn profile kan ik niks terug vinden. iemand en idee hoe ik er alsnog aan kan komen?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:34

tweakraiser

I have such sites to show you

TVP (ik sta immers in de tsp)
Wat is dat toch op vrijdagavond?
Er is geen leuke server online...
Gister stond ik 4100 ... nu sta ik 4200. Vrijdag zuigt een beetje.
Mja normale mensen gaan ook uit enzo als ze vrienden hebben :|

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Het is me eindelijk gelukt om om trackmanianations.com in te loggen. Bleek dat ik altijd het verkeerde wachtwoord (wat ik meestal gebruik) intikte |:( . Gelijk dus maar even aangemeld voor team GoT blijk dat ik 306 van team GoT sta :/ . Ik neem aan dat die telling pas begint als je je aanmeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Just_I schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:02:
Het is toch gelukt met de mediatracker. Het lijkt er iig op alsof de maximale lengte van een camera positie 20 seconden is ofzo.
Ik kan prima een camera change van 40 seconden of meer maken, dus volgens mij doe je wat fout. Wel moet ik dan een complete mediatracker ghost hebben.
Eigenlijk was het mijn plan om de hele track in bumper cam te zetten, maar nu alleen de stukken waar het echt handig is, de rest laat ik dan maar aan persoonlijk voorkeur over.
Een event voor heel de track is makkelijk, gewoon de trigger op de start zetten en continuous playing oid aanvinken. Let er dan wel op dat andere evens verderop op de track je oude overschrijven, die stopt dan dus.

* AtleX heeft zojuist Fuji International Speedway gemaakt. :)

Origineel:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/Circuit_Fuji.png
En de mijne:
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=718092.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 20:53

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Just_I schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:22:
Het is me eindelijk gelukt om om trackmanianations.com in te loggen. Bleek dat ik altijd het verkeerde wachtwoord (wat ik meestal gebruik) intikte |:( . Gelijk dus maar even aangemeld voor team GoT blijk dat ik 306 van team GoT sta :/ . Ik neem aan dat die telling pas begint als je je aanmeld ofzo?
Nee joh, die 306 is de rank van GoT op de teams ranklijst :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Basti504 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Nee joh, die 306 is de rank van GoT op de teams ranklijst :P
Ow 8)7 ... Ben net wakker, vandaar :P

Vers van de pers (net ge-upload): Wallride of your life SE
Is nagenoeg het oude circuit met wat borden toegevoegd, bumpercams en wat effecten en (thnx to daPet) wat achtergrondmuziek :) .

Hey AtleX, die komt me bekend voor :P klik.

[ Voor 15% gewijzigd door Just_I op 13-01-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zei het toch, dat je een fout password gebruikte, toen je niet op Just_I kon bij je ouders?

Helemaal toen ik in de TMU draad las dat je niet kon inloggen op de site, wist ik het :P

Mgoed, had dan ook al dit getypt, voor hier :+
Just_I schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:06:
[...]

Dit klopt niet helemaal. Ikzelf ben namelijk niet op die wesite aangemeld ( vaak geprobeerd,maar lukt niet) en toch heb ik een ster.
Die ster heb je gekregen van iemand die daar aangemeld heeft.

Verder vrees ik voor je dat je je password kwijt bent, want je kon bij je ouders ook al niet inloggen.. :X Op trackmanianations.com heb je namelijk hetzelfde wachtwoord als in het spel. Check die dus effe ergens bij je opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:46:
Die ster heb je gekregen van iemand die daar aangemeld heeft.
Heb mijn post in dat topic voor je ge-edit ;)
Verder vrees ik voor je dat je je password kwijt bent, want je kon bij je ouders ook al niet inloggen.. :X Op trackmanianations.com heb je namelijk hetzelfde wachtwoord als in het spel. Check die dus effe ergens bij je opties..
Nee hoor, password ben ik niet kwijt, ik gebruikte alleen steeds een verkeerd wachtwoord ;) . Ik checkte vanmiddag mijn gegevens of ik wel het goede invulde en toen bleek dat het passwoord dat ik steeds gebruikte een karakter te kort was. Conclusie, dan moet het iets andere wezen en na een aantal pogingen met verschillende wachtwoorden had ik de juiste gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat had ik dus met een te lange, en wilde ik steeds inloggen met dat password waar wél die twee cijfers bij stonden.. Toen ik in TMN eens ben gaan zoeken, kwam ik er al snel achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Just_I schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:41:
Vers van de pers (net ge-upload): Wallride of your life SE
Is nagenoeg het oude circuit met wat borden toegevoegd, bumpercams en wat effecten en (thnx to daPet) wat achtergrondmuziek :) .
Eindelijk heb ik deze baan een keer gehaald. _/-\o_ :P

Ik heb helaas geen super snelle tijd behaald, maar voor mij is het voldoende. De replay heb ik ook geüpload.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nog steeds geen reactie op 2frag helaas. Wel wat leuks in de google cache tegengekomen:

Ik ben trots op mezelf :P

Mijn gefinishde tracks :D

Mach 2, ook zeer netjes

List met top spelers met aantal gefinishde tracks

En de score :P

Alle tracks geloof ik door ETC*Lif

We zouden een aantal kunnen downloaden behalve die van silversquirrl en lezlow gok ik. Dus ik ben ff de TMX aan het doorspitten :P

Damn, helemaal niks :(

[ Voor 114% gewijzigd door GENETX op 14-01-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Grappig die Google cache, ik heb hier wel een paar banen van 2frag. Zoek anders ff naar DerFeineHerr op TMX voor adrenalin en compressor (had hier linkjes geplaatst maar dat werkt niet echt :P )

[ Voor 101% gewijzigd door mach2 op 14-01-2007 21:32 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:05
Mn stuurprobleem inmiddels opgelost, gameport joystick was de boosdoener... :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Ik kon niet slapen dus ik ben wezen kloten met TMN. Heb onder andere een track pack gemaakt voor mijn eerste tien Small Tech banen: Klik.
Verder nog een aantal tracks voorzien van screenshots.

Heb nog een baan gereviewd op de exchange server en gelijk Wallride of your life aangeboden om te reviewen: Klik.

Nog even Larrs WR op Wallride of your life SE verpulverd >:) (sorry Larrs) en heb er gelijk maar even een video van gemaakt: Klik Enjoy :)

Ik heb dus gelijk maar even een beetje zitten kloten met de Windows Movie Maker, best simpel programmatje eigenlijk :) .
Het mag duidelijk zijn dat ik de slaap niet heb kunnen vatten vanacht en helaas nog steeds niet :/ .

[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 15-01-2007 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Just_I schreef op maandag 15 januari 2007 @ 06:33:
Nog even Larrs WR op Wallride of your life SE verpulverd >:) (sorry Larrs) en heb er gelijk maar even een video van gemaakt: Klik Enjoy :)
Leuke muziek in je video, maar ik moet dus duidelijk nog even oefenen op deze baan. ;)
Dat zal ik vanavond maar eens proberen. :)

Voor degene die nog vragen hebben over sterren, hier is een complete beschrijving.
http://www.tm-sunrise.com/forum/viewtopic.php?t=386

[ Voor 16% gewijzigd door Mystic_Jack op 15-01-2007 11:06 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Die beschrijving voldoet aardig naar wat ik vermoedde, maar hij geeft toe dat hij ook er het fijne niet van weet. Wie kent er goed frans (ik niet iig), en bezoekt even het franse forum? :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

Ik dacht, ik zal ook weer eens een track gaan maken en voila :P

My Way Or The Highway

Simpele track, met een loop en een hoop bochten, ook een stukje gras en een 180 draai, remmen is wel nodig aan het einde ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
daPet schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:49:
Die beschrijving voldoet aardig naar wat ik vermoedde, maar hij geeft toe dat hij ook er het fijne niet van weet. Wie kent er goed frans (ik niet iig), en bezoekt even het franse forum? :P
Ik ken Frans niet, maar Firefox kent Frans wel.

Wat moet er precies vertaald worden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En ook weer 2 tracks van mij:Ik heb nu alleen een wazig probleem met de besturing bij TMN. Soms stuurt hij vanzelf naar links of naar rechts en remt hij ineens. Dat is zomaar ineens gekomen, ik heb de laatste tijd geen drivers ge-update oid. Met een ander toetsenbord heb ik het ook, iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
AtleX schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:01:
Ik heb nu alleen een wazig probleem met de besturing bij TMN. Soms stuurt hij vanzelf naar links of naar rechts en remt hij ineens. Dat is zomaar ineens gekomen, ik heb de laatste tijd geen drivers ge-update oid. Met een ander toetsenbord heb ik het ook, iemand een idee wat het kan zijn?
Daar heb ik ook last van, toevallig heb ik ook andere tijdens een race over horen klagen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Mystic_Jack schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:45:
[...]

Daar heb ik ook last van, toevallig heb ik ook andere tijdens een race over horen klagen. :|
Dat heb ik ook heel af en toe. Flink wazig, maar het is meestal ook snel weer weg. Soms wel irritant als je net aan een snelle tijd bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Nu online
Er was ergens bij de settings een optie in TMN om op een andere manier het sturen te laten doen in het spel wat dat probleem zou verhelpen, staat misschien wel in de readme oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, alternate steering oid. Is volgens mij alleen voor stuurtjes of gamepads, maar voor de zekerheid heb ik 'm toch geprobeerd. Helaas had het geen effect. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57
ik ben al een tijdje op zoek naar de warning/pijlen bordjes
ik kan ze niet in de editor vinden! en google vind ook niet veel nuttigs.
weten jullie hoe je aan die warning/pijlen bordjes kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

richtingsbordjes en een warning-sign zit gewoon in de editor :? Klik op het verfpotje, en dan op de sign die je wilt aanpassen. Dan krijg je een venstertje waar je het bordje kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Blizzard2005 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:08:
ik ben al een tijdje op zoek naar de warning/pijlen bordjes
ik kan ze niet in de editor vinden! en google vind ook niet veel nuttigs.
weten jullie hoe je aan die warning/pijlen bordjes kunt komen?
Bedoel je de standaard borden: Zie hierboven.

Bedoel je custom borden: Deze kan je zelf maken, maar moet je wel ergens op internet kwijt kunnen. Als je custom borden niet zelf kan/ wil maken en die van anderen zoekt kan ik me voorstellen dat het lastig is ze te vinden. Voor verschillende tracks op XS4TMN (online server van daPet) worden ook custom signs gebruikt. Of je die mag gebruiken zou je even aan daPet moeten vragen.

Net een review gekregen op Wallride of your life:
The long curve was beautiful, but everything else was meh. The constant stunts (especially the wallrides) make the car feel too loose, and the stunt after stunt nature of your track made it too repetitive. :(

Speed: Now while I understand this is a full speed track, it's a bit too fast. The faster you go, the wider the car's turning radius becomes, so you have less precision. This is readily evident endless wallride, because it was really hard just to board it. Sometimes, the speed was enjoyable, the loops and the curves, especially. But I feel that you're trying to do too much, and therefor, precision is lost. It was alright.

Stunts: Ok, this track is ALL about stunts. Constant wallrides, loops, jumps, etc. are thrown at you right after another. The problem is, they're overly difficult. The initial wallride was hard enough, but the endless wallride was impossible. Still, your creative loops were enjoyable, so you did ok.

Length: This is one of the main reasons why this track is so difficult. You're trying to do too much, and as a result, the track becomes frustrating after a while. On your next track, make is shorter. Less is more, you know. ;)

Difficulty: Oh my gosh. Are you a superhuman of some sort? This track is IMPOSSIBLE. You're suppose to do a circular wallride, a three-quarters wallride, an endless wallride with more than five full circles, an upside-down loop (very creative, by the way), a huge loop with large gaps, an impossibly precise jump, another precise jump, a corkscrew, and an airflip (LOVED it). Take the circular wallride, for example. You have to retry over and over to complete it, and what happens after it? A three-quarters wallride. The constant stunt after stunt not only is repetitive, but HARD. What you did was take some of the most difficult stunts in the game and whipped it all together to a lunatic track. Better luck next time. :(

Overall Fun: Not very fun. The constant stunts, the difficulty, and the precision lost due to high speeds just make it frustrating. On your next track, try to ease up on the difficulty. Don't make too many stunts, and not too fast. But keep the airflip and the upside-down loop, those were the GREAT.
And besides, we all learn from our mistakes. ;)

5/10
Ik krijg het gevoel als of de reviewer er niet echt rekening mee gehouden heeft dat dit een 'Lunatic' track is. (nee, niet de admin hier) Er zitten natuurlijk wel wat punten van waarheid in zijn verhaal; door de snelheid minder precisie bij het sturen, door de lengte en vele moeilijke stunts kan het gaan irriteren.
Beetje gemengde gevoelens dus hierover, maar hij heeft me wel een award gegeven voor de track :)

[ Voor 65% gewijzigd door Just_I op 16-01-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57
heb ze al gevonden toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Just_I, omdat ik hoorde dat je Small_Tech 003 zo leuk vond, heb ik voor jou een angepaste versie gemaakt :+

@onder: Crack :?

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 19-01-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Nog mensen die hier vista voor deze game gebruiken? Hoe heb je hem erop gezet? Door eerst installen, dan starforce updaten en dan runnen of helemaal geen starforce updaten? (Met crack dus)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Ik hoop dit weekend eindelijk weer eens te kunnen gamen, 2 weken geleden is mijn moederbord kapot gegaan en der vervanger die ik daarvoor had besteld bleek doa te zijn.

Wel afkicken hoor 2 weken zonder trackmania

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
djmantri schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:25:
Nog mensen die hier vista voor deze game gebruiken? Hoe heb je hem erop gezet? Door eerst installen, dan starforce updaten en dan runnen of helemaal geen starforce updaten? (Met crack dus)
Als ik even op het TM-forum kijk, dan zie ik dat de patch voor Starforce alleen werkt met de RC2 versie en de RTM versie, maar niet met de final versie.
Wat je ook wel eens hoort is dat je niet met de snelkoppeling op moet starten, maar met het .exe bestand zelf.
Wat ook een optie was voor sommigen, was om Win XP op een andere partitie te installeren en dan van die partitie TMN te draaien.

Of dat allemaal werkt, geen idee, maar dat is tot zover het enige wat ik heb kunnen vinden op het TM-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

AtleX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:28:
En weer eens een gedrocht van mij: Sci-Fi from the '50's. Korte (45 seconden) en makkelijke baan met een start waar ik best lang aan bezig geweest ben. :P :X
Erg geinige track, beginner friendly, zit nu op 42.60 :)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die moet je natuurlijk even submitten op TMX en een award geven natuurlijk. :)

[edit]
En een nieuwe baan van mij: Terminal Velocity. :)

Het probleem dat ik had met de besturing is trouwens opgelost, ik heb m'n toetsenbord naar een ander USB poortje verhuisd en nu heb ik er geen last meer van. :S

[ Voor 57% gewijzigd door AtleX op 20-01-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Inmiddels kennen de meesten GoT-ters de Small Tech serie van daPet. Op die wijze heb ik ook een aantal van die small tech tracks gemaakt. Inmiddels ben ik al aan de 15e track aangekomen, wel een mooi moment om de tracks eens wat meer te gaan showen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/89df483548aeca341fca8ec7e1dee71b/full.jpg
Small Tech Just_I 1: Redelijk snelle track, redelijk flow, redelijk makkelijk

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6604ece54358fb34697514912b64e3e2/full.jpg
Small Tech Just_I 2: Tricky jumps, minder goede flow, lastig om snel te rijden

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/29fd93c2df0d8a885c7f5a4bad1c9c63/full.jpg
Small Tech Just_I 3: Lastige hobbels, goede flow, zwevende finish

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8effe39454d7eb77c8137d022ef90f95/full.jpg
Small Tech Just_I 4: Tricky overlappende bochten, mindere flow, redelijk irritant

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d1af98d54d161893d655e08fcab65432/full.jpg
Small Tech Just_I 5: Dubbele route, lastige loop, redelijke flow

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e27ce0ccdb157fe4dcd17c5bae4ec1a6/full.jpg
Small Tech Just_I 6: Jump over wallride, korte bochten, uitdagende track

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ff3c1793646cf95a322acfe09e983dd/full.jpg
Small Tech Just_I 7: Aparte loop, precieze jumps, goede flow nodig voor snelle tijd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8c56bfdccac70cdf7d203bf47eb65f8c/full.jpg
Small Tech Just_I 8: 'Van-de-hak-op-de-tak' principe,slechte flow, timing is belangrijk

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8e4a59ca1f65bd9d3a31599f6b638857/full.jpg
Small Tech Just_I 9: Doolhof, tricky stukken over het gras, moeilijk om goede tijd neer te zetten

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4f60d12eeb8bcd6fb8b7288e04bb87f8/full.jpg
Small Tech Just_I 10: Tricky en precieze jumps, vaker langs een route, mindere flow

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0cba257d7a59e9dab1daca7d8e2af2a4/full.jpg
Small Tech Just_I 11: Lastige loops, minimale snelheid nodig, lastig om te finishen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6598666f2089f869aa5b9972e72e59c4/full.jpg
Small Tech Just_I 12: Track met ingebouwde routebeschrijving, overlappende wegen, timing belangrijk

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2284552ae5c8355dfb7e1c8a4a584a2d/full.jpg
Small Tech Just_I 13: 'Naai baan', tricky jumps, gare flow, lastig om continu snel te rijden

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bc182b93cd1867bf93982a147d677ff4/full.jpg
Small Tech Just_I 14: Goede flow, banked apart einde

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/56f03d77110a5beaefd720b3119f75d8/full.jpg
Small Tech Just_I 15: Lawnmower/rooftop rider combi, redelijk goede flow, afwisselende track

Voor alle tracks geld dat ze binnen 30-45 seconden te halen zijn. Ze zijn over het algemeen iets moeilijker dan de Small Tech serie van daPet, maar hebben vaak een wat minder goede flow. Een groot deel van de tracks is overigens ook al te vinden op de server van daPet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:12
zeg dapet, ik weet niet wat voor bier jij door je netwerkkabel pompt, maar mijn computer was meteen helemaal van de kaart 8)7
GPU temperatuur enzo helemaal in orde, maar toch artefacts. Na een restart ben ik nog steeds connected to jouw server :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dude, zet eens AA aan man. :X Ik heb AA op 4x staan en dan begint het er tenminste nog een beetje mooi uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Heeft iemand de update al binnengehaald? Ik wel, en ik moet zeggen dat de hoeveelheid lag die ik eerst had flink is afgenomen, en de nieuwe ads in de stadionring zien er een stuk beter uit, iig een wat hogere resolutie dan de afbeeldingen die er eerst stonden.

* AtleX heeft nog een vraagje over een dedicated server: Waarom kan een dedicated server maar 20 tracks bevatten :? Vind ik eerlijk gezegd veel te weinig.

* AtleX heeft ook nog een nieuwe baan: Glue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

AtleX schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:37:
Heeft iemand de update al binnengehaald? Ik wel, en ik moet zeggen dat de hoeveelheid lag die ik eerst had flink is afgenomen, en de nieuwe ads in de stadionring zien er een stuk beter uit, iig een wat hogere resolutie dan de afbeeldingen die er eerst stonden.

* AtleX heeft nog een vraagje over een dedicated server: Waarom kan een dedicated server maar 20 tracks bevatten :? Vind ik eerlijk gezegd veel te weinig.

* AtleX heeft ook nog een nieuwe baan: Glue.
Daar zit als goed is geen beperking op, de server van daPet heeft +-480 tracks en toenemend. Als je een server joined staat er wel 20 tracks op de server maar dit getal klopt niet :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ah, want hij bleef bij mij 20 tracks aangeven, en banen die wel in de matchsettings file stonden zag je niet in dat lijstje, dus nu heb ik banen zitten schrappen maar dat hoeft dus helemaal niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Topicstarter
Zo, ik heb me maar weer eens gewaagd aan het maken van banen buiten het small tech format :) :

Hamsters Cage: Grotendeels 'push-forward' track, lekkere flow en dat in een kooitje geplaatst
Cubby's speed: Ook weer een 'push-forward' track, maar wat hogere snelheden, flow is redelijk, alleen een moeilijk gedeelte bij het rijden op het dak.

Edit:
Vers van de pers
Gridded Maze: 'Rooftop riding' met een grid gemengd = Lastige bochten, slechte inschatting mogelijk van bochten. Kortom lastig multilap van ongeveer 50 seconden per rondje.

[ Voor 21% gewijzigd door Just_I op 25-01-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

hmm, net de update geinstaleerd. resultaat is dus echt niet leuk. krijg een Direct X error waarin staat dat is me instalatie van DX moet controleren. net ook dus een update van DX gedownload maar nogsteeds dezelfde error. eimand een oplossing of hetzelfde probleem?

vanochtend weer geprobeerd en nu is het probleem verholpen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Borgoth op 27-01-2007 10:33 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 15:38
Blijft een goed spel, speel het nu al ruim een jaar, of is het al weer twee.... mm, nu weet ik het niet meer. Nouja lang in ieder geval. Maar vanmorgen even de update gedownload. Deze vertelde me dat TMN niet op m'n pc stond (op tweede partitie, en nieuwe xp instal) dus even opnieuw gedownload en geinstalleerd. Update eroverheen en fijn weer aan het racen geslagen. Maa rnu heb ik het probleem dat ik behoorlijk vaak uit een server wordt gegooid. De connection is dan verloren. Alleen zie ik ook dat andere weg vallen. Maar wanneer ik weer terug naar de server ga spelen ze allemaal nog (weer). Dus volgens mij ben ik de enige bij wie de verbinding wegvalt. Maar is dit wel zo? Dus met andere woorden ligt het aan mij(n pc/verbinding) of de update of is het geowon een probleem bij nadeo zelf? Overigens wel een nieuwe router/switch momenteel.

Verder moet ik zeggen dat het een geweldig spel blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
:w keesheid
keesheid schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:21:
Blijft een goed spel, speel het nu al ruim een jaar, of is het al weer twee.... mm, nu weet ik het niet meer. Nouja lang in ieder geval. Maar vanmorgen even de update gedownload. Deze vertelde me dat TMN niet op m'n pc stond (op tweede partitie, en nieuwe xp instal) dus even opnieuw gedownload en geinstalleerd. Update eroverheen en fijn weer aan het racen geslagen.
Had ik dus ook, hoorde dat nog iemand het had.. Heb precies hetzelfde gedaan..
Maa rnu heb ik het probleem dat ik behoorlijk vaak uit een server wordt gegooid. De connection is dan verloren. Alleen zie ik ook dat andere weg vallen. Maar wanneer ik weer terug naar de server ga spelen ze allemaal nog (weer). Dus volgens mij ben ik de enige bij wie de verbinding wegvalt. Maar is dit wel zo? Dus met andere woorden ligt het aan mij(n pc/verbinding) of de update of is het geowon een probleem bij nadeo zelf? Overigens wel een nieuwe router/switch momenteel.

Verder moet ik zeggen dat het een geweldig spel blijft!
Daar hoor ik weleens meer over, de oplossing is, volgens iemand die ik sprak, TMN installeren zonder alle updates..

Oftewel: Je bent dan weer terug bij af, en hebt nog steeds dat eeuwige gemekker van 'er is een update'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
Daar hoor ik weleens meer over, de oplossing is, volgens iemand die ik sprak, TMN installeren zonder alle updates..

Oftewel: Je bent dan weer terug bij af, en hebt nog steeds dat eeuwige gemekker van 'er is een update'..
:w terug!!

Probleem is dat je dan niet meer online kunt... Ik ben ook wat lui uitgevallen met updates, die doe ik eigenlijk nooit. Maar vanmorgen probeerde ik online te gaan maar dat werkte nie tzonder update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Nu online
Ik bedank nadeo er zeer voor. Updaten ze, nog geen Vista support. Sterker nog: Ze verneuken het helemaal waardoor ik TMN niet eens aan de praat krijg met een XP instalatie uit mn virtualPC... Dankje, werkelijk geweldig. nVidia, the way its meant to be played nog wel, leuk spel hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ach ja die update. In dit geval een nieuw likje verf voor de reclameborden en wat veranderingen in het netwerkgedeelte. Als ze dat zo elk jaar blijven doen vind ik het prima. ;)

edit:
^^
1011 Good reasons not to upgrade to Vista :+

[ Voor 17% gewijzigd door zwippie op 29-01-2007 20:52 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mirror
Mirror II

Waar het mirrors van zijn? Nergens.. Het zijn twee tracks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mirror is wel aardig, alleen je had wel even mogen vertellen dat je terug moet in plaats van vooruit. En Mirror II is absoluut geen succes, de looping in het begin is meer een kwestie van geluk dan skills, want als je niet exact goed corrigeert wordt je afgestraft met een crash en als je er dan eindelijk doorheen bent knal je tegen het checkpoint aan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
AtleX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:51:
Mirror is wel aardig, alleen je had wel even mogen vertellen dat je terug moet in plaats van vooruit.
Mja, heb hem dan ook in de categorie 'maze' gezet.. :)
En Mirror II is absoluut geen succes, de looping in het begin is meer een kwestie van geluk dan skills, want als je niet exact goed corrigeert wordt je afgestraft met een crash
Gewoon in het midden van dat ding omhoog gaan -en dus eventueel corrigeren-, weinig luck aan IMHO, je moet het gewoon doorhebben :P
en als je er dan eindelijk doorheen bent knal je tegen het checkpoint aan. :X
Daar kwam ik zojuist ook achter.. Gek genoeg bij alle 10x de validation time aanstrakken, en het gewone 'testen' niet gemerkt :( Eén plaatsje naar achteren was beter geweest.. Mja, ga het niet meer veranderen.. moet je maar remmen :P

@onder: LOL! Ik rijd hem 9 van de 10 keer goed? Heb weleens een aantal keren achter elkaar een crash gehad, maar verder niet :S EDIT: Probeer eens bumpercam en naar het midden sturen, als je al op dat ding bent.. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 30-01-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

TheZeroorez schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:06:

[...]
Gewoon in het midden van dat ding omhoog gaan -en dus eventueel corrigeren-, weinig luck aan IMHO, je moet het gewoon doorhebben :P
Nou, hoe ik ook corrigeer, ik crash altijd. Het is me maar 2x gelukt om 'm uit te rijden.

Filmpje met een aantal pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Voor de mensen die zich afvragen waar mijn server is, die komt er aan ;)

Heb een nieuw moederbordje op de kop getikt, wat mijn nieuwe desktop moet worden. Alleen heb geen geschikte graka om mijn huidige pc door te laten draaien. Graka overzetten is ook lastig ivm met nieuwe watercooling installatie.

Dus gaarne even geduld nog, dit weekend is alles weer in orde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

daPet schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:22:
Voor de mensen die zich afvragen waar mijn server is, die komt er aan ;)

Heb een nieuw moederbordje op de kop getikt, wat mijn nieuwe desktop moet worden. Alleen heb geen geschikte graka om mijn huidige pc door te laten draaien. Graka overzetten is ook lastig ivm met nieuwe watercooling installatie.

Dus gaarne even geduld nog, dit weekend is alles weer in orde. :)
Ja zeg, heb ik eindelijk eens een paar dagen vrij... :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:34

tweakraiser

I have such sites to show you

Naar mijn idee zijn er veel (goede) spelers overgestapt naar tmu...
Leuke servers (qua ranking) zijn niet echt meer te vinden, of met password of ranklimit.
In nederland is er al helemaal niets te vinden...
Ik speel nog wel eens op N00b-rounds, FIX (als ze per ongeluk online zijn tegenwoordig in usa), t333 Montreal (can), Gotr00t (por), Linux oldies,... meer is er niet echt te halen zonder password::S.
Of hebben jullie betere ideën?

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
tweakraiser schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:24:
Leuke servers (qua ranking) zijn niet echt meer te vinden, of met password of ranklimit.
Ik speel nog wel eens op N00b-rounds, FIX (als ze per ongeluk online zijn tegenwoordig in usa), t333 Montreal (can), Gotr00t (por), Linux oldies,... meer is er niet echt te halen zonder password::S.
Rij gewoon voor de gezelligheid :9. Maar ik heb niet echt het idee dat het zoveel rustiger is geworden. Okee ik let dan ook niet op het feit dat de mensen die er zijn in de server hoge ranks hebben. Ik vind het niet echt boeiend. Ik speel het voor de lol, en natuurlijk is het leuk om te winnen.

Ik vraag me ook af hoeveel mensen TMU hebben gekocht. Ik vond het in ieder geval tegenvallen, heb het 2 keer gespeeld. Maar vond het totaal niet boeiend. Overigens niet online..

Ik heb de laatste dagen wat problemen met m'n internet. Wordt er gek van maar geen zin om het op te lossen. Dat komt wel weer een keer O-) Om de zoveel tijd opeens geen verbinding meer, connection lost met server en weer opnieuw de server in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Laatst online: 27-08 19:42
tweakraiser schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:24:
Dit is misschien deels het geval, maar dat wil niet zeggen dat er geen goede rijders meer zijn. Ik zit zelf bij DzG, nederlandse clan, rijden nog regelmatig wedstrijden tegen andere clans en ik kan je verzekeren dat die spelers echt heel goed zijn. :)

ps. DzG server is leuk om te rijden, misschien niet als je niet zo goed bent, want als hij vol zit met DzG, RoC oid, dan heb je de top van TMN bijelkaar :P Oh en nog wat, niet boosten man (FIX server), de goede spelers geven niet veel om rankings, bij TMN gaat het puur om de skills. (de beste coureurs zitten rond de 1000-4000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
De server draait weer :) Have Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Globkul schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:31:
[...]

Dit is misschien deels het geval, maar dat wil niet zeggen dat er geen goede rijders meer zijn. Ik zit zelf bij DzG, nederlandse clan, rijden nog regelmatig wedstrijden tegen andere clans en ik kan je verzekeren dat die spelers echt heel goed zijn. :)

ps. DzG server is leuk om te rijden, misschien niet als je niet zo goed bent, want als hij vol zit met DzG, RoC oid, dan heb je de top van TMN bijelkaar :P Oh en nog wat, niet boosten man (FIX server), de goede spelers geven niet veel om rankings, bij TMN gaat het puur om de skills. (de beste coureurs zitten rond de 1000-4000)
Helemaal.

Wat trouwens wel een leuke server is (je kunt er alleen niet altijd in..) is TOP150000. Dit is een server waar je zelf tracks kunt toevoegen en laden, een limit van 150000 zit, en 24 man in kan. Eén nadeel: Zodra er 8 of meer man in zit wordt het gemiddelde van die personen als limit gebruikt. Ik kan dan bijvoorbeeld vaak niet joinen.. Gelukkig speel ik veel in de middag, dus dan weer wel..

Er zitten veel mensen van rank 1000-8000, waardoor het voor mij een soort van boosten is. Ik geef er weinig om, maar het is wel leuk zo af en toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

eindelijk je videokaart vervangen? :P

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Ik heb nu ook een server draaien. :9
Hij heet 'HsR Fun Server'.
Ik probeer hem zo lang mogelijk up te houden.
Ik heb dus alleen nog één probleem: ik heb weinig tracks. :+
Zouden jullie dus leuke tracks willen melden?
(ik weet niet of ze het hier op prijs stellen, je kunt ook mailen naar abaart [at] gmail [dot[ com)
Dan zal ik ze er z.s.m. op zetten!
Help mij de records vullen!
Have fun! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door abaart op 04-02-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
@r!k schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:46:
[...]

eindelijk je videokaart vervangen? :P
Ja :P Men oude videokaart was 3,3v en pastte niet in het moederbord, nu zit er een ander in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Sinds eh, tijdje terug/nu werkt het niet meer om de update niet te installeren.
Bij het starten van internetgames krijg je de melding 'your gameversion (x.x.x) is no longer supported'. Dus die update is nu verplicht.

[edit]
Ik had problemen bij het upgraden omdat mijn bestanden in een andere dir stonden
dit lost het op (regfile)
Opslaan als tmn_fix.reg en uitvoeren (vervang de dir door je eigen filepath van TMN, inc dubbele slash):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\TmNations_is1]
"Inno Setup: Setup Version"="5.1.4"
"Inno Setup: App Path"="C:\\Program Files\\games\\TrackMania Nations ESWC"
"InstallLocation"="C:\\Program Files\\games\\TrackMania Nations ESWC"
"Inno Setup: Icon Group"="TrackMania Nations ESWC"
"Inno Setup: User"="dinos"
"Inno Setup: Selected Tasks"="desktopicon"
"Inno Setup: Deselected Tasks"=""
"DisplayName"="TrackMania Nations ESWC 0.1.7.5"
"UninstallString"="\"C:\\Program Files\\games\\TrackMania Nations ESWC\\unins000.exe\""
"QuietUninstallString"="\"C:\\Program Files\\games\\TrackMania Nations ESWC\\unins000.exe\" /SILENT"
"Publisher"="Nadeo"
"URLInfoAbout"="www.trackmania.com"
"HelpLink"="www.trackmania.com"
"URLUpdateInfo"="www.trackmania.com"
"NoModify"=dword:00000001
"NoRepair"=dword:00000001

Na je dit hebt uitgevoerd moet je de update starten vanuit je gamedir, en alles werkt

[ Voor 73% gewijzigd door krvabo op 03-02-2007 23:49 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504

Basti504

krvabo schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:38:
Sinds eh, tijdje terug/nu werkt het niet meer om de update niet te installeren.
Bij het starten van internetgames krijg je de melding 'your gameversion (x.x.x) is no longer supported'. Dus die update is nu verplicht.

[edit]
Ik had problemen bij het upgraden omdat mijn bestanden in een andere dir stonden
dit lost het op (regfile)
Opslaan als tmn_fix.reg en uitvoeren (vervang de dir door je eigen filepath van TMN, inc dubbele slash):

[...]
Na je dit hebt uitgevoerd moet je de update starten vanuit je gamedir, en alles werkt
Dat kan ook, ik had TMN opnieuw geinstalleerd in de map waar hij staat, dan blijven de profielen ook bestaan. Maar de manier die jij hebt is wel sneller :)

[ Voor 35% gewijzigd door Basti504 op 04-02-2007 10:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Nu online
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ The return of GremliN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk TMN aan de praat gekregen, hoe? Volg mn stappenplan :)

1. Installeer dotnetfix (.net 1.1)
2. Installeer TMN
3. Installeer de update
4. Run even als admin voor starforce
5. Update de starforce drivers
6. Opstarten met TMNationsESWC.exe

Tot vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Welkom back Gremlin! Hopen dat je weer lekker kan racen en goede tracks blijft bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hmm, knalde net mijn internet er even uit, en dus verloor TMN ook even zijn verbinding. (klinkt logisch :P) Nu MSN weer is aangemeld en ik weer kan GoTten, blijft TMN toch van mening dat ie niet is verbonden met het internet. Vaag...

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 15:12
hmm, ben benieuwd of ik nog TMN kan spelen als mijn computer het weer doet. Ik zit nu al meer dan twee weken zonder. :(
Ik mis het echt. Maar zodra ik mijn computer weer heb ligt er nog een berg werk op mij te wachten. Ik ben dus voorlopig helemaal niet meer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Tis altijd wat heh met die computers :P Zitten hier allemaal computernerds en de helft kampt met problemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik ben het ook aan het downloaden, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb vandaag drie banen gemaakt.

Small Tech Larrs v1
Small Tech Larrs v2
Small Tech Larrs v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

daPet schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:24:
Tis altijd wat heh met die computers :P Zitten hier allemaal computernerds en de helft kampt met problemen :D
Zijn gewoon een stelletje prutserts :+
Hansvd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:22:
Ik geef je twee dagen voor je verslaafd bent :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Hansvd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:22:
Het is cool! :) Alleen ben ik nog niet echt goed. De hele tijd 10e enz.. Maar dan kan ik gewoon echt niet sneller! :P Wat moet ik dan doen?
Daantjuh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:08:

Ik geef je twee dagen voor je verslaafd bent :P
Haha verslaafd ben ik nog niet maar ik vind het wel vet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Daantjuh schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:08:
[...]

Zijn gewoon een stelletje prutserts :+
Tja, het steekt blijkbaar aan. ;)

@ Hansvd: Kom eens langs bij XS4TMN. De server van daPet, die erg populair is onder de GoTters. (en ook steeds meer daarbuiten)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

DrivinUCrazy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:32:
Kom eens langs bij XS4TMN. De server van daPet, die erg populair is onder de GoTters. (en ook steeds meer daarbuiten)
Ik vind het ook wel een leuke server, maar het is jammer dat het er ('s avonds na negen uur iig) bijna altijd leeg is...
Kan ook gewoon domme pech zijn. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Tussen 16:00 en 17:30 zijn er meestal genoeg mensen (dan ga ik eten, dus vanaf dan weet ik het niet), en als ik rond 19:00 weer online ga duurt het niet lang tot het weer gezellig druk is. En ik ben er regelmatig tot 21:30-22:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
In welke server zitten jullie meestal? Wil wel kijken of jullie goed zijn :P
DrivinUCrazy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:32:
@ Hansvd: Kom eens langs bij XS4TMN. De server van daPet, die erg populair is onder de GoTters. (en ook steeds meer daarbuiten)
Die is nu leeg..

[ Voor 63% gewijzigd door Hansvd op 08-02-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Hansvd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:21:
In welke server zitten jullie meestal? Wil wel kijken of jullie goed zijn :P
[...]

Die is nu leeg..
spam:
Je kunt ook langskomen bij mijn server, die is meestal wat drukker. :)
Hij heet HsR FUN Server.
Meestal zijn er 5 tot 10 mensen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
He Gremlin ben een baantje aan het (na)bouwen :P . Wel veel werk dat heen en weer schakelen tussen bouwwerk en replay spelen.......binnenkort zet ik hem hier wel neer. Zal alleen nog wel ff duren denk ik :) aangezien ik nooit bouw en het geval nogal groot is....Wallgripper.... >:)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Nu online
OMFG! Hoe verzin je het :P, van mij hoef je maar 1 helft te doen. Ondertussen ben ik zelf maar even bezig geweest.
Pimorez schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:02:
Welkom back Gremlin! Hopen dat je weer lekker kan racen en goede tracks blijft bouwen!
Ik hoop dan dat dit ook een goede track is. Qua scenery is hij zwaar (al heb ik er wat uitgesloopt). Als iemand echt grote moeite heeft met het spelen (ik denk dat het wel vergelijkbaar met fastlane moet zijn) dan moet diegene het maar zeggen

Gizmo Town
Snelle track met press wordward begin. Vanaf het punt dat je de kwartpipe uitkomt moet je gaan bijsturen. Verder blijft de track mooi snel en is hij iets beter uitgewerkt als "GoT Speed?!" verder zitten er wat meer elementen in:
Willride -> jump -> kurkentrekker -> wallride -> loop -> vage loop -> kurkentrekker -> dubbele loop.
De track duurt ca 1 minuut.

Name: Gizmo Town
Tijd: ca 1:00-1:10. Auth rec op 1:02:83.
Moeilijkheid: Pittig
Type: Volgas

Veel plezier ermee:
Gizmo Town

[ Voor 12% gewijzigd door GENETX op 11-02-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Ik heb een baan gemaakt maar nu ben ik het password vergeten wat ik er volgens mij niet eens op heb gezet :S Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Nu online
Well done :). Opnieuw beginnen?

* GENETX zijn banen zijn allemaal OpenSource :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
GremliN-Online schreef op zondag 11 februari 2007 @ 11:22:
Well done :). Opnieuw beginnen?

* Hansvd zijn banen zijn allemaal OpenSource :+
Ja dat wil ik ook maar ik ben er net nieuw mee dus ik zag iets waar je een wachtwoord kon invoeren en dat deed ik toen gewoon.. :P Nu ben ik m dus vergeten.. Namaken dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

4x stroomstoring gehad vannacht, en nu is mijn server dood. :( Tmn.atlex.nl is dus niet meer, jammer voor de Oost-Europeanen die geregeld 's nachts langs kwamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Ik heb m geupload, het is mijn eerste track, kijk maar wat jullie ervan vinden! :)

http://nations.tm-exchang...action=trackgbx&id=772790

EDIT: Ik heb er wat gebouwen omheen gezet maar die versie heb ik nog niet geupload.

[ Voor 26% gewijzigd door Hansvd op 11-02-2007 12:35 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.