Het Grote World of Warcraft topic - Deel 97 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Op Terenas zaten shitloads aan nederlanders, dat is een PvE-realm.

zullen er nu nog steeds wel zitten, ik ben enkel naar een PvP over gestapt dus niet meer mijn realm :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Daarnet even als lowbie level 20 hunter een level 60 night elf rogue geganked 8)

Hij kwam aan in Ratchet met de boot. Terwijl ie over de kade liep caste ik 'Hunters Mark'
op hem waardoor ik dus geflagged werd voor pvp. Hij liep dus direct op mij af zonder te
realiseren dat Ratchet zo'n neutral stadje is, gevolg: een zee van goblins op hem _/-\o_

Ikke goed gelachen, hij -10% durability aan zijn broek, everybody wins >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik speel zelf op Aszune. Naar eigen mening zitten daar redelijk veel nederlanders. Als het goed is staan de Cantonium Elites (schrijf ik het goed) in de topicstart. Dunno of het nog een 100% nederlandse guild is, maar nederlanders zijn er iig zeker en de server ist pve.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Anoniem: 202227

Ik speel op de server darkmoon faire RP.
Nog geen een hollander gezien, maar RP blijft leuk :)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

op Emerald Dream zitten ook wel véél nederlanders..
Maarja, Emerald Dream heeft wel een reputatie, tis wel een aparte gemeenschap. Sommige mensen vinden deze server dood, maar imho lijkt het steeds drukker te worden. Het is overigens één van de eerste generatie servers.
het enige nadeel is de horde:alliance ratio...die is nl. klote. But who cares...

Strava

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
GeforceDDQ schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:13:
Op Terenas zaten shitloads aan nederlanders, dat is een PvE-realm.

zullen er nu nog steeds wel zitten, ik ben enkel naar een PvP over gestapt dus niet meer mijn realm :+
Yep, zitten inderdaad erg veel NL-taligen op Terenas, maar er is helaas geen enkele Nederlandse guild overgebleven.
Dutch Alliance is helemaal dood (5 members online max zeg maar). Lowlanders is een redelijke nieuwe guild die vast wel gezellig zal zijn, maar raiden doen ze nog niet echt.

Horde vs allied is alliance ZWAAR in de meerderheid dus BG's duren bij ons wel even terwijl horde instant queues hebben. De community verzamelt zich op www.terenastavern.co.uk trouwens dus kijk er gerust eens rond.

Anoniem: 135339

Meer TBC nieuws , leuke questline :) duurt alleen even

Caverns of Time - Battle of Mount Hyjal Attunement
Caverns of Time: Mount Hyjal will ship with World of Warcraft: Burning Crusade expansion retail launch. The dungeon requires 25 player raid groups. However, not everyone can enter the dungeon. This dungeon requires many pre-requisites:

1. You must be level 70

2. Complete Caverns of Time: Durnholde (Old Hillsbrad) and Complete Caverns of Time: Dark Portal (Black Morass).

3. Talk to Soridormi (Adult) - the consort of Nozdormu. You may find her roaming around the clockwork in Caverns of Time. She will give you a quest titled: The Vial's of Eternity.

However, this is no 1-2-3 immediate quest. To acquire the two vials of eternity requires the completition of many quest chains that will take months to accomplish and good gear.

4. You must complete the Cipher of Damnation quest chain in Shadowmoon Valley and the Stormspire quests in Netherstorm. The Stormspire quest chain starts in Area 52 with the Consortium Ethereal. The chain ends when Nexus-Prince Harammad sends you to A'dal with a crystal. Maybe you should have talked to Akama at the Warden's Cage in Shadowmoon Valley.

5. A'dal will give you the Arcatraz Key quest: The crystal key is divided in two halves. The first half is held by the last boss of Tempest Keep: Botanica - Splintertree. The second half is held by the last boss of Tempest Keep: Mechanar. Once you assemble the Arcatraz Key and have completed the two quest chains: Stormspire and Cipher of Damnation -- Khadgar will talk to you, asking you to talk to A'dal. A'dal will give you the Kael'Thas dungeon key chain quest. The key is named Tempest Key - for the final showdown with Prince Kael'Thas Sunstrider.

6. Brace yourself - - you need to be revered with the Sha'tar Reputation faction to obtain the Tempest Keep Heroic-Dungeon key, Revered with the Lower City to obtain the Auchenai Key to unlock the Auchindoun Dungeons in Heroic-mode, Revered with the Cenarion Expedition to unlock the Heroic-mode for Coilfang Reservoir dungeons, and Revered with Thrallmar/Honor Hold to unlock the Heroic-mode Difficulty for Hellfire Citadel dungeons. Hope you have had fun reading this far.

7. Complete Trial of the Naaru: Mercy; Trial of the Naaru: Strength; and Trial of the Naaru: Tenacity. No easy task ... for you have to complete the three trials in Heroic-mode. Trash mobs hit for 15,000 non-crit damage, no less. You have to kill Murmur in Auchindoun: Shadow Laberynth, retrieve an unused Axe of the Executioner from Hellfire Citadel: Shattered Halls, Kalithresh's Trident in Coilfang Reservoir: Steamvaults, and to rescue Millhouse Manastorm (gnome) after killing the last boss of Tempest Keep: Arcatraz. Once you have completed those four dungeons in Heroic-mode, return to A'dal and he will grant you the Tempest Key to enter Prince Kael'Thas dungeon -- which requires 25 players. Kill Kael'Thas and loot his Vial of Eternity.

8. Now you need to kill Lady Vashj and loot her Vial of Eternity. No data has been gathered concerning the requirements to enter Lady Vashj's dungeon.

9. By now you should be Friendly with the Scales of the Sands faction.

10. Now you can enter Caverns of Time: Mount Hyjal

In this dungeon you go back in time 4 years into the past to fight alongside Malfurion Stormrage, Tyrande Whisperwind, Thrall, and Jaina Proudmoore against Archimonde and the Burning Legion. Your mission is to stop the Infinity Dragonflight from altering time.

THE VIALS OF ETERNITY

INTRO

Soridormi: The Battle of Mount Hyjal is one of the most well-guarded events of this timeline. Should an intruder alter its outcome, the impact would extend to all subsequent moments in history.

As the Aspect's prime mate I'm far more in tune with the flow of time than other bronze dragons. I recently sensed a minute ripple in time emanating from the events surrounding the Battle of Mount Hyjal. Someone or something is attempting to change this timeline and they must be stopped.

Soridormi: Seven vials were drawn from the Well of Eternity by Illidan. He poured three into the lake on top of Mount Hyjal and a second Well of Eternity was created. For years the rest were believed lost.

With the opening of the Dark Portal, we've come to know that he gave one each to his lieutenants Kael'thas and Vashj. Retrieve what remains of them; we wil need them as foci to open a gateway to any events tied to Mount Hyjal, recent or ancient. The outcome of the Battle of Mount Hyjal must be preserved.

I've asked the impossible of you, yet I expect you to succeed. Much depends on it.

QUEST OBJECTIVES

Soridormi at Caverns of Time wants you to retrieve Vashj's Vial Remnant from Lady Vashj at Coilfang Reservoir and Kael's Vial Remnant from Kael'Thas Sunstrider at Tempest Keep.

Rewards: 24g 60s

dyna18 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:52:
Misschien kan iemand hier aangeven wat de PvE servers zijn waar veel nederlanders op zitten?
Ik speel op Kazzak horde, zitten best wel wat nederlanders maar is voornamelijk een erg internationale realm met veel high end raiding guilds, mischien is dat wat voor je ;)

Je zal je in ieder geval vermaken denk ik zo :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Als je Nederlanders zoekt -> Trollbane (Wel PvP), een van de grootste zoniet de grootste Nederlandse server.

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 28-12-2006 09:11 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dyna18 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:52:
Misschien kan iemand hier aangeven wat de PvE servers zijn waar veel nederlanders op zitten?
Ik zit zelf op Turalyon in mijn ogen een erg leuke pve server met aan beide kant een flink aantal goeie guild. Maar zoals op de meeste servers flinke BG que's voor alliance helaas.
Ik zit zelf in een dutch only guild die bwl op farm heeft en nu is het iedere keer dat mensen pvp doen of geen zin meer hebben ivm TBC. De meeste guilds vallen een beetje uit elkaar dus opzich moet er best wat te vinden zijn.

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 14:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Anoniem: 202227 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 07:29:
Ik speel op de server darkmoon faire RP.
Nog geen een hollander gezien, maar RP blijft leuk :)
Daar speel ik ook :) Hoe heet je daar?

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2024
Ben sinds 2 dagen bezig non stop andere poppetjes dood te maken in southshore, met mijn lvl 22 druid. Het is grappig om te zien dat je hoger lvl poppetjes dood kan krijgen als je maar de tijd ervoor neemt. Wat wel een nadeel is op onze pvp server; (waarschijnlijk is dat ook op anders servers)
als ik een poppetje dood maak ( van de 8 uur dat ik daar bezig ben geweest met pvp' en waaren van de 32 kills die ik totaal gemaakt heb 25+ lvl poppetjes ) dat ze dan op hun hoofd poppetje inloggen lvl 60 waarschijnlijk en mij dood maken. Er moet een soort systeem inkomen ( dat iemand die 10 lvls hoger is dat jou, je gewoon weg niet kan aanvallen ).

Verder is het wel grappig om hoger lvl mages af te maken :)

server
mazrigos alliance :)

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:30
[b][message=27197101,noline]poohbeer schreef op donderdag 28 december 2006 @
Yep, zitten inderdaad erg veel NL-taligen op Terenas, maar er is helaas geen enkele Nederlandse guild overgebleven.
Dutch Alliance is helemaal dood (5 members online max zeg maar). Lowlanders is een redelijke nieuwe guild die vast wel gezellig zal zijn, maar raiden doen ze nog niet echt.

Horde vs allied is alliance ZWAAR in de meerderheid dus BG's duren bij ons wel even terwijl horde instant queues hebben. De community verzamelt zich op www.terenastavern.co.uk trouwens dus kijk er gerust eens rond.
Nog een reden om horde te kiezen dus ;)

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 135339 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:35:

[...]
Wow gaaf hoor heb er nu al zin in dit zijn tenminste quest chains ;)

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:30
Anoniem: 135339 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 08:35:

[...]
De quest klinkt zeer interessant.
Echter jammer dat blizzard zoveel aandacht aan content besteed dit 99,99% van de spelers nooit zal zien.

Neem nou AQ-40 en Naxx. Deze dungeons hebben nauwelijks requirements (op gear na dan), en toch heeft 99,8% van de spelers deze dungeons nog nooit gezien. Dus moet je nagaan hoe weinig spelers Mount Heyal kunnen bezoeken

[ Voor 5% gewijzigd door dyna18 op 28-12-2006 09:39 ]

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 22:25

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

@gatygun iemand van 10 levels hoger mag jou niet meer aanvallen? Dan zou een vijf mans party die tien levels lager is dus altijd (vijfmaal) de eerste klap kunnen uitdelen. Reken maar dat je plat gaat dan als hoger solo lvl, lijkt mij een slecht idee. Je bent al beschermd tegen lvl 60's in southshore door het feit dat deze daar niets, maar dan ook helemaal niets, kunnen verdienen in vergelijking met gebieden voor lvl 60's. Als iemand zijn tijd gaat verspillen om jou terug te pakken, tja, dan is het een geobsedeerde 'kan niet tegen mijn verlies' huilebalk. Mensen met obsessies houd je toch niet tegen, die maken desnoods een lvl 19, 29, 39, 49 alt om mensen in de lvl range neer te meppen als je zo'n regel van max 10 lvls hoger pvp zou instellen.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

dyna18 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:33:
[...]

Bah, zo jammer dat blizzard zoveel aandacht aan content besteed dit 99,99% van de spelers nooit zal zien.

Neem nou AQ-40 en Naxx. Deze dungeons hebben nauwelijks requirements, en toch heeft 99,8% van de spelers deze dungeons nog nooit gezien. Dus moet je nagaan hoe weinig spelers Mount Heyal kunnen bezoeken
Ik denk dat een groot gedeelte van de lvl 60 spelers in ieder geval een groot gedeelte van aq40 heeft gezien en in ieder geval 2 a 3 baasjes in naxx , alleen het duurt gewoon even.

Was ook het geval toen bwl net uit was.. toen zat een groot gedeelte ook nog in MC

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:59

On_E

Housemusic

Anoniem: 135339 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat een groot gedeelte van de lvl 60 spelers in ieder geval een groot gedeelte van aq40 heeft gezien en in ieder geval 2 a 3 baasjes in naxx , alleen het duurt gewoon even.

Was ook het geval toen bwl net uit was.. toen zat een groot gedeelte ook nog in MC
Denk dat je je daar sterk in vergist, het overgrote deel van de spelers raid nml. niet tot nauwelijks.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Anoniem: 98134

Bleet schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:34:
Ik speel zelf op Aszune. Naar eigen mening zitten daar redelijk veel nederlanders. Als het goed is staan de Cantonium Elites (schrijf ik het goed) in de topicstart. Dunno of het nog een 100% nederlandse guild is, maar nederlanders zijn er iig zeker en de server ist pve.
Dit is nog steeds een 100% nederlands talige guild.
alleen zijn momenteel de invites gesloten.

Azune is een pve server waar best veel nederlanders zitten.

On_E schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:52:
[...]

Denk dat je je daar sterk in vergist, het overgrote deel van de spelers raid nml. niet tot nauwelijks.
De spelers met groene items en rank13 epics :)

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-06 14:22

Snappie88

Mr. Hollywood

Oeh, ik verheug me nu al op die questline om The Caverns of Time in te mogen. Eindelijk iets waar je je lekker lang op kan focussen! Speel in een kleine pre-TBC guild atm met een zooitje vrienden, kan je mooi iedere avond iets van die questline afmaken met z'n vijfen / tienen :)

Surfin' paradise!

Anoniem: 59791

Op Argent Dawn (PvE) kan je ook veel nederlanders vinden. Ik zit zelf in een guild die bestaat uit een behoorlijk aantal Nederlanders.

Anoniem: 144744

Anoniem: 59791 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:16:
Op Argent Dawn (PvE) kan je ook veel nederlanders vinden. Ik zit zelf in een guild die bestaat uit een behoorlijk aantal Nederlanders.
Alliance of Horde? en zo ja hebben jullie nog mensen nodig? ik ben zelf maar wat gaan spelen met een en ander (heb een 43 NE warrior en net een Undead Mage begonnen)

• CyPh
  • Laatst online: 12-05 10:24
Doomhammer zit ook vol met NL (alliance in ieder geval zeker) maar die zou ik niet aanraden. DH is een van de servers die na de laatste patch iedere dag minstens 1x reboot :p Alhoewel het de laatste tijd (op gister na) een stuk beter gaat weer.

Uw advertentie hier?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:48

chromeeh

the Gnome

CyPh schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:24:
Doomhammer zit ook vol met NL (alliance in ieder geval zeker) maar die zou ik niet aanraden. DH is een van de servers die na de laatste patch iedere dag minstens 1x reboot :p Alhoewel het de laatste tijd (op gister na) een stuk beter gaat weer.
Jup DH is het broertjes / zusje van Nordrassil...
Die heeft het zelfde kwaaltje ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
nvmind mijn post. wowwiki for the win^^

[ Voor 92% gewijzigd door Yokidrink op 28-12-2006 10:34 ]

• Kapoen
  • Nu online
Blijkbaar zit er weer een nieuwe patch aan te komen? De blizz downloader is nu een lap van 186 meg aan het downloaden. Is dit nog een tussenpatch of een voorbereiding voor 16 januari?

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 135339 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:02:
[...]

De spelers met groene items en rank13 epics :)
Er zijn ook zat raiders die niet ver in AQ40 gekomen zijn, laat staan Naxx.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Kapoen schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:32:
Blijkbaar zit er weer een nieuwe patch aan te komen? De blizz downloader is nu een lap van 186 meg aan het downloaden. Is dit nog een tussenpatch of een voorbereiding voor 16 januari?
volgens curse gaming -> http://www.curse-gaming.c...2-0-3-undocumented-notes/

en forums van blizzard -> http://forums.worldofwarc...d=59427560&sid=1&pageNo=1

Jsunnyreports

• Exitium
  • Laatst online: 14-06 13:01
Anoniem: 135339 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:39:
[...]

Als je op Turalyon kijkt, toch een oude server, zijn er twaalf nog actieve guilds die minstens één boss in Naxx neergekregen hebben, en twintig guilds die minstens één boss in AQ40 neergekregen hebben. Dat is bij lange na niet het merendeel van de lvl 60'ers. Denk dat zelfs het grootste deel van de 60'ers MC nog niet gecleared heeft om eerlijk te zijn.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik hoop niet dat dat de echte patch notes zijn. Lekker generfed word mn spirit priest dan. Spirit was al ondergewaardeerd vond ik en de laatste tijd werd het juist weer iets gebuffed maar dit is echt de doodsklap vind ik.
-Priest and Druid tier 2 bonus changed to "Restores 20 mana per 5 second" from "allows 15% of your mana to continue while casting"

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
wat ik minder grappig vind is dat de epic mount skill nu ineens 540g gaat kosten op honored.
heb net gisteravond 810g opgehoest :(

• Bulligan
  • Laatst online: 13:16
MantaMania schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:10:
.....
-Priest and Druid tier 2 bonus changed to "Restores 20 mana per 5 second" from "allows 15% of your mana to continue while casting"
Dat is in ieder geval geen leugen. Heb dit al meerdere keren gelezen en ook officieel gehoord.

De rest zou mij ook niets verbazen. Heeft te maken met de "nieuwe gameplay" volgens mij.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hooli-gan schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:18:
[...]

Dat is in ieder geval geen leugen. Heb dit al meerdere keren gelezen en ook officieel gehoord.

De rest zou mij ook niets verbazen. Heeft te maken met de "nieuwe gameplay" volgens mij.
lekker dan ben ik heel benieuwd wat een spirit priest aan al zijn spirit heeft zometeen.
Leuke regen out of combat lekker intressant voor raiden ;)

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:51
Items

-Netherwind Mantle now has the correct (Pre 2.0) graphic. (Swirly Balls)

w00t !!!!!!!

Exitium schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:59:
[...]

Als je op Turalyon kijkt, toch een oude server, zijn er twaalf nog actieve guilds die minstens één boss in Naxx neergekregen hebben, en twintig guilds die minstens één boss in AQ40 neergekregen hebben. Dat is bij lange na niet het merendeel van de lvl 60'ers. Denk dat zelfs het grootste deel van de 60'ers MC nog niet gecleared heeft om eerlijk te zijn.
Ja ik trok de vergelijking meer met de server waar ik op speel.
Als je daar kijkt gaat het met de progress van alle guilds iets anders
http://forums.wow-europe....BA?topicId=89461248&sid=1

Anoniem: 26351

ik hoop niet dat dat de echte patch notes zijn. Lekker generfed word mn spirit priest dan. Spirit was al ondergewaardeerd vond ik en de laatste tijd werd het juist weer iets gebuffed maar dit is echt de doodsklap vind ik.
Die 15% schaalt waarschijnlijk te goed mee straks, daarom hebben ze er een vaste 20mp5 van gemaakt. Leuke jongens bij Blizzard O-)

• witchdoc
Anoniem: 135339 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:26:
[...]

Ja ik trok de vergelijking meer met de server waar ik op speel.
Als je daar kijkt gaat het met de progress van alle guilds iets anders
http://forums.wow-europe....BA?topicId=89461248&sid=1
Holy crap.. da's wel even wat andere progress :o
Denk dat de meeste servers nog niet bijna zo ver zijn hoor :)

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-04 16:50
heej mensen ik was gister wat aan het kloten met druid talents, ik was nl van plan een moonkin build te maken. nu kwam ik tot de volgende build: 31/30/0. het idee is om moonkin te combineren met heart of the wild (feral tree) voor een 20% increased intellect. ik heb zo snel niet een link (ben op werk) maar kan ik evt vanavond nog posten. wat denken jullie hiervan?? voor de xtra int gaan of toch meer talents in balance en liever restoration ipv feral (eerlijk zijn, wat moet je met feral talents als moonkin op 70?). en ik wil hier niet moonkin form zelf ter discussie stellen maar het gaat dus om de build. :>

Anoniem: 59791

Anoniem: 144744 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:20:
[...]

Alliance of Horde? en zo ja hebben jullie nog mensen nodig? ik ben zelf maar wat gaan spelen met een en ander (heb een 43 NE warrior en net een Undead Mage begonnen)
Alliance,

Guild naam is Guardians of Chaos, iedereen is welkom als hij / zij op een prettige manier mee speelt.

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:20
ik had voor de patch een addon spellalert, die werkt echter nu niet meer. Wat deze mod deed was een soort scrolling text met de vijandige spell die iemand op je aan het casten was + (en hier gaat het mij vooral om:) retarget NA scattershot en dat soort attacks. Iemand enig idee of er voor deze patch iets soortgelijks bestaat?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:42
en daar gaat de damage van de retribution paladin right down the sink.. Nu ben ik erg te spreken over de damage die een paladin doet in z'n eentje echter de twee 'nerfs' in de retribution tree zijn gewoon irritant. De Crusader Strike cooldown is niet zo belangrijk maar dat ze vengeance nerfen vind ik gewoon ongehoord.

Strava | AP | IP | AW

Anoniem: 82860

ik gebruik altijd antagonist in combinatie met icehud voor spellcasting:

http://www.wowace.com/files/IceHUD/IceHUD-r21906.zip
http://www.wowace.com/files/Antagonist/Antagonist-r22434.zip

Als je niet van Icehud houdt, kun je alleen de enemycastbar aan zetten en de rest uit. Antagonist laat de cooldowns zien op bijv. divine shield en ice block, maar ook op npc abilities zoals whirlwind op de npcs in AV.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 28-12-2006 12:16 ]

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:35
IceQb schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:56:
heej mensen ik was gister wat aan het kloten met druid talents, ik was nl van plan een moonkin build te maken. nu kwam ik tot de volgende build: 31/30/0. het idee is om moonkin te combineren met heart of the wild (feral tree) voor een 20% increased intellect. ik heb zo snel niet een link (ben op werk) maar kan ik evt vanavond nog posten. wat denken jullie hiervan?? voor de xtra int gaan of toch meer talents in balance en liever restoration ipv feral (eerlijk zijn, wat moet je met feral talents als moonkin op 70?). en ik wil hier niet moonkin form zelf ter discussie stellen maar het gaat dus om de build. :>
30 talent points gebruiken puur voor 20% meer int (nu op 60 dus ongeveer 60-80 meer int) is het echt niet waard. De leuke talents van moonkin komen juist als je voorbij de 31 punten gaat (extra spell dmg, mana regen, treants :P). Zelf had ik 46/0/5 en die werkte best goed.

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:12:
[...]

en daar gaat de damage van de retribution paladin right down the sink.. Nu ben ik erg te spreken over de damage die een paladin doet in z'n eentje echter de twee 'nerfs' in de retribution tree zijn gewoon irritant. De Crusader Strike cooldown is niet zo belangrijk maar dat ze vengeance nerfen vind ik gewoon ongehoord.
Was wel te verwachten, de damage is een gemiddelde ret paladin uitpoept is ongehoord.
4k damage in 8 seconde.

• Exitium
Spelldmgadin ftw! :>

Changes waren trouwens al een hele tijd bekend, in november al. Weet 't niet zeker meer, maar geloof dat ze zelfs op PTR al met 10% en 10 sec waren op het laatst.

• Tranzity
  • Niet online
Spelldamage inderdaad, ik loop in PVP in full T2, neck + ringen zijn ook spelldamage en briar reed + ToeP of ZHC + 2H. Met 2 stuns SoC / JoC / Crusader Strike is echt alles cake.

• Exitium
Heb m'n lock zaterdag op 60, daarna PvP farmen op m'n pala voor Marshall gloves/boots/chest. Zit nu rond de 400 spelldmg, heerlijk met SoR, Holy Shock en Consecration. Guild heeft elke dag premades lopen en dat betekent 95% winst, moet snel genoeg gaan dus. :)

Anoniem: 155763

Wat is zo'n beetje de volgorde qua instances als je net lvl 60 bent?

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
Hooli-gan schreef op donderdag 28 december 2006 @ 11:18:

Screw priestheid, ik ga lekker door op m'n mage. Wel jammer dat m'n priest bij een goeie raidalliance alliance-side zit, en m'n mage horde-side, dus ik kan met m'n mage niet raiden. Maargoed, sowieso heb ik geen zin meer om echt hardcore Naxx te doen enzo, kost me te veel tijd, en 'moeten' spelen is iets wat me ook niet meer aanstaat. Het is en blijft een spelletje.

https://niels.nu

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ubrs, zg, mc, aq20, ony, bwl, aq40, naxx

toch?

blup

Anoniem: 185485

Wat is zo'n beetje de volgorde qua instances als je net lvl 60 bent?
De gewone 5 persoons instances maken eigenlijk niet echt uit.

(U/L)brs, scholo, strat

De raidinstances lopen wel op in moeilijkheidsgraad

ZG, MC/AQ20/ONY, BWL, AQ40/Naxx

• Webgnome
Tranzity schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:18:
[...]

Was wel te verwachten, de damage is een gemiddelde ret paladin uitpoept is ongehoord.
4k damage in 8 seconde.
je specced toch niet voor niks retribution ?

Strava | AP | IP | AW

• On_E

On_E

Housemusic

Webgnome schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:23:
[...]

je specced toch niet voor niks retribution ?
Je hebt toch niet voor niets de beste survivability van alle classes ?

Pallies die hun huidige Retri damage verdedigen zijn best grappig.

• Webgnome
On_E schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:29:
[...]

Je hebt toch niet voor niets de beste survivability van alle classes ?

Pallies die hun huidige Retri damage verdedigen zijn best grappig.
het is waar dat onze huidige damage , ook al hangt die zwaar van je gear af, teveel is (nou ja.. druids kunnen er ook wat van btw) maar :

We krijgen minder damage voor dezelfde prijs ( vengeance )

Onze strike wordt langzamer waardoor hij minder nuttig wordt en misschien wel helemaal overbodig.

offtopic:
Btw wie zegt er hier iets over 'damage'.. warlock ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 28-12-2006 13:37 ]

Strava | AP | IP | AW

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
eendje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:58:
ubrs, zg, mc, aq20, ony, bwl, aq40, naxx

toch?
ubrs, zg, aq20, onyxia, mc, bwl, aq40, naxx

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Anoniem: 63072

Anoniem: 185485 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:13:
[...]

De gewone 5 persoons instances maken eigenlijk niet echt uit.

(U/L)brs, scholo, strat

De raidinstances lopen wel op in moeilijkheidsgraad

ZG, MC/AQ20/ONY, BWL, AQ40/Naxx
Ik weet dat DiM pre 60 is eigenlijk. Maar vergeet die niet. Daar komen echt een hoop heel leuke items vandaan!

Verder is er wel degelijk een verschil in moeilijkheidsgraad in de 5-mans dungeons. Al is die niet gigantisch. Strat en dan met name Baron Rivendare, is lastiger dan alles wat je in Scholo tegenkomt. Zeker als je volledig in greens en BRD blues steekt.

• Exitium
Webgnome schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:36:
[...]

het is waar dat onze huidige damage , ook al hangt die zwaar van je gear af, teveel is (nou ja.. druids kunnen er ook wat van btw) maar :

We krijgen minder damage voor dezelfde prijs ( vengeance )

Onze strike wordt langzamer waardoor hij minder nuttig wordt en misschien wel helemaal overbodig.

offtopic:
Btw wie zegt er hier iets over 'damage'.. warlock ;)
Strike wordt niet overbodig, al is het maar om judgements up te houden. Sowieso is en blijft een instant attack iets wat een retridin altijd gemist heeft IMO. Persoonlijk vind ik beide nerfs niet erg verrassend en ik kan het er ook niet mee oneens zijn als ik onze pala's af en toe bezig zie.

Als ik de gear ervoor kan krijgen denk ik erover om ook weer een retribuild te nemen trouwens in TBC. Moet met name wat meer %crit spul hebben, dat zit belachelijk laag op het moment. :P Aangezien ik de eerste maand van TBC weer in Winterspring ga wonen (Wintersaber rep nu samen met XP) heb ik de komende weken wat te doen. Benieuwd hoeveel van de PvP set ik bij elkaar kan grinden, zijn mensen in m'n guild die ruim 5k per dag halen op het moment.

Anoniem: 130304

Exitium schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:44:
Heb m'n lock zaterdag op 60, daarna PvP farmen op m'n pala voor Marshall gloves/boots/chest. Zit nu rond de 400 spelldmg, heerlijk met SoR, Holy Shock en Consecration. Guild heeft elke dag premades lopen en dat betekent 95% winst, moet snel genoeg gaan dus. :)
Was ook eerst Holy specced met 508 spelldamage maar was nou niet echt onder de indruk van Holy Shock. Een gegarandeerde crit met ZHC kwam ongeveer uit op 11xx damage, zonder ZHC ongeveer 8xx-9xx. Beste crit tot nu toe in Retri build met Hammer en ZHC ligt tegen de 17xx Holy damage. Ach ja, als we weer gaan raiden dan misschien weer een Holy build maar Retri is nu net even te veel fun om te laten liggen. Jammer van Vengeance en Crusader Strike naar 10 sec cd.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
Hallo allemaal,

Ben op dit moment bezig met een warlock terwijl mijn druid lekker rested xp loopt te vangen. Ben nu level 16 en heb 2 talentpoints beschikbaar. De eerste 5 heb ik gestopt in affliction -> improve corruption. Maar ik weet nu echt niet waar ik verder moet gaan. Heb op wowwiki wel een aantal builds gezien, maar de tree's blijven lastig. Ik werd aangeraden om demonology te gaan. Maar persoonlijk zie ik daar veel buffs voor mijn pets. Ik wil ook gaan pvpen en aangezien daar mijn pet genegeerd wordt ga ik liever voor iets anders.

Kunnen jullie mij in de goede richting helpen ?

• Exitium
Anoniem: 130304 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:52:
[...]

Was ook eerst Holy specced met 508 spelldamage maar was nou niet echt onder de indruk van Holy Shock. Een gegarandeerde crit met ZHC kwam ongeveer uit op 11xx damage, zonder ZHC ongeveer 8xx-9xx. Beste crit tot nu toe in Retri build met Hammer en ZHC ligt tegen de 17xx Holy damage. Ach ja, als we weer gaan raiden dan misschien weer een Holy build maar Retri is nu net even te veel fun om te laten liggen. Jammer van Vengeance en Crusader Strike naar 10 sec cd.
Heb je een profile online staan? Ben wel benieuwd naar je stats enzo. :)
KraveN schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:13:
Hallo allemaal,

Ben op dit moment bezig met een warlock terwijl mijn druid lekker rested xp loopt te vangen. Ben nu level 16 en heb 2 talentpoints beschikbaar. De eerste 5 heb ik gestopt in affliction -> improve corruption. Maar ik weet nu echt niet waar ik verder moet gaan. Heb op wowwiki wel een aantal builds gezien, maar de tree's blijven lastig. Ik werd aangeraden om demonology te gaan. Maar persoonlijk zie ik daar veel buffs voor mijn pets. Ik wil ook gaan pvpen en aangezien daar mijn pet genegeerd wordt ga ik liever voor iets anders.

Kunnen jullie mij in de goede richting helpen ?
http://www.wowhead.com/?talent=Nq0riRfkVtbobxc

Mijn build op het moment (heb alleen de twee puntjes in improved HS nog niet), bedoeld voor solo werk met name. Heb nauwelijks downtime (Dark pact, extra intellect), een ontsnappingsmogelijkheid met een instant Howl of Terror en een leuke hoeveelheid damage met m'n DoT's. (en een extra DoT in UA) Zitten met HoT, UA, Siphon Life ook wel wat leuke PvP talents in.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:51
Denk dat improved drain soul toch wel een key talent is om te lvlen. 15% van je max mana is best veel. En je houd altijd genoeg soul shards : )

Exitium schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:36:
[...]

Heb je een profile online staan? Ben wel benieuwd naar je stats enzo. :)
Niet echt een profile online (op mijn werk en ben al gerespecced naar retri inmiddels), maar ik heb 4/5 Avenger, Full T2, aangevuld met een Lok plus +30 Spelldamage enchant, Choker of the firelord, Exalted Brood of Nozdormu ring, ZG Spell damage enchant op Avenger Shoulders, Cape of the Trinity, etc. Dat, samen met Holy Guidance talent kom je makkelijk boven de 500 uit. Voor retri gebruik ik voornamelijk Avenger, AQ gloves, Hammer of Zhi'Ji. Die Hammer hoop ik binnenkort te vervangen voor een GM weapon met iets meer dps.

Anoniem: 61797

Als die patchnotes kloppen ben ik tevreden:

Rogue
-Shadowstep as 41 Talent Point
-Imp Sap switched out with Elusiveness
-Imp backstab and imp SnD have switched places.
- Imp Sap is now a 2 point talent - 50%/100%
-Surprise attack is now 10% and finishing move can no longer be dodged
-Weapon expertise changed to +10 weapon skill.
-Combo points preserved on previous target if target is changed during combat.
-Evasion (Rank 2) Now Trainable.
-Stleath Animation Fixed.

• porn*
  • Laatst online: 12-06 14:07
Vooral het saven van cp is erg <3

Bnet pindle#2913

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:40:
[...]

Ik weet dat DiM pre 60 is eigenlijk. Maar vergeet die niet. Daar komen echt een hoop heel leuke items vandaan!

Verder is er wel degelijk een verschil in moeilijkheidsgraad in de 5-mans dungeons. Al is die niet gigantisch. Strat en dan met name Baron Rivendare, is lastiger dan alles wat je in Scholo tegenkomt. Zeker als je volledig in greens en BRD blues steekt.
moet zeggen heb strat baron altijd makkelijker gevonden dan scholo.
in scholo:
jandice best lastig als je geen melee hebt (de trash ervoor)
mini boss met 2 adds en een klote aura die pijn doet
de eind baas die mensen teleport.

Strat baron:
baron zijn aura + skellies is wat tricky
baroness met MC is misschien wat lastig.

en de trash in scholo waren toch wat lastiger dan in strat baron.

DM east , DM West , Dm north in volgorede van moeilijkheid + lvl denk ik :)

mijn listje zou zijn:

LBRS, DM E , DM W / Strat baron / DM N, scholo / UBRS / en de rest van de end game

momenteel is het allemaal niet meer moeilijk maar toch.

iRacing Profiel

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58
Hoi, ik heb net WoW geinstalled en de laatste patch manueel gedownload (een zip-file)

maar wat moet ik doen nadat ik die zip-file uitgepakt heb? :(
ben het vergeten ...

Mvg

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:02
das nu nog wel een buff, stel je hebt 350 spi:
(formule volgens wowwiki)
350 / 4 + 12.5 = 100 mp5, en daar weer 15% van, dus 15 mp5 is de bonus, dies nu gebuffed naar 20 mp5.

Gohan-san schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:19:
[...]

moet zeggen heb strat baron altijd makkelijker gevonden dan scholo.
in scholo:
jandice best lastig als je geen melee hebt (de trash ervoor)
mini boss met 2 adds en een klote aura die pijn doet
de eind baas die mensen teleport.

Strat baron:
baron zijn aura + skellies is wat tricky
baroness met MC is misschien wat lastig.

en de trash in scholo waren toch wat lastiger dan in strat baron.

DM east , DM West , Dm north in volgorede van moeilijkheid + lvl denk ik :)

mijn listje zou zijn:

LBRS, DM E , DM W / Strat baron / DM N, scholo / UBRS / en de rest van de end game

momenteel is het allemaal niet meer moeilijk maar toch.
Hoe kunnen ervaringen verschillen :) Jandice heb ik nooit echt een probleem gevonden. Je moet alleen wel een heel goede puller en een beetje geduld hebben.

Die mob met die twee adds? Zijn heel veel opties voor. De eerste keer daar was ik er als shadow priest, met een holy priest als healer. Beide zijn undead dus out of the picture.

Later toen ik gerespecced was gedaan met: Hunter pet op 1 add andere shackle, hunter kite er 1 de ander kamer door. Wanneer andere add dood is komt hunter terug en wordt deze geshackled. Frost mage kite een add naar bovenring in andere kamer, frost nova en springt naar beneden. Tegen tijd dat de die terug is is de andere dood. Het kan op zoveel manieren, dat wil je niet weten. En op level 58+ mag je verwachten dat mensen hun class kennen en kunnen spelen.

Op baroness is het echter vaak genoeg fout gegaan. Doodgeslagen worden door je eigen party etc... (heel rot als je de enige healer bent)

Baron zelf was in greens heel vervelend, was als healer daar altijd oom als er meer dan alleen de tank in de shadow aura stond. Nu in mijn zandalarian spul en met hero charm draai ik mijn hand er niet meer voor om.

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kees schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:38:
[...]

ubrs, zg, aq20, onyxia, mc, bwl, aq40, naxx
aq20 voor mc? kvind mc een eitje.. en met aq20 komen we niet eens voorbij 2de boss (oke dan bugged ie ook zo'n beetje elke keer maar toch..)

-Tauren Can now ride Black War Raptors

een tauren op een raptor :') arme raptor :D

[ Voor 12% gewijzigd door Bezulba op 28-12-2006 16:35 ]

blup

eendje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:33:
[...]

aq20 voor mc? kvind mc een eitje.. en met aq20 komen we niet eens voorbij 2de boss (oke dan bugged ie ook zo'n beetje elke keer maar toch..)

Als Rajaxx niet bugged is het een watje met een groep in ZG gear. Moam is ook niet moeilijk.
Buru hebben we niet dood gekregen, maar dat is een kwestie van heel slechte timing met de eggs :'(

MC Lucifron, ach we hadden hem moeten hebben, maar Healbot was bugged en geen van de priests was aan het dispellen :(

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58
kan iemand me ff helpen? Blizz rept ook geen woord over manueel patches downloaden :X

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:38
je moet bij baron ook alleen de tank healen. Melee als rogues moeten zich healen dmv bandages. Daarvoor zijn ze. De rest kan precies out of range staan.

Anoniem: 198074

hei jongens weeten jullie mischien een goede build voor een level 38 Rogue??????

Anoniem: 86561

geemfriek schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:38:
kan iemand me ff helpen? Blizz rept ook geen woord over manueel patches downloaden :X
Al die bestanden moeten in een map genaamd WoW 2.0 ofzo genaamd staan, in \WorldofWarcraft.
Open die map, en klik op updater

Ik weet de precieze naam niet meer sorry :9

Anoniem: 61797

eendje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:33:
[...]

Als mc jullie wel lukt maar aq20 wel doe je toch iets fout denk ik :) AQ20 is zeker niet moeilijker dan mc ofzo.

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mjah hij bugged gewoon vaak.. en omdat je telkens 15 minuten moet wachten tot die npc's resetten is het na 3 whipes wel gezien.. en we doen aq20 ook niet vaak om die reden

blup

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
Helox-in-a-box schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:26:
[...]

das nu nog wel een buff, stel je hebt 350 spi:
(formule volgens wowwiki)
350 / 4 + 12.5 = 100 mp5, en daar weer 15% van, dus 15 mp5 is de bonus, dies nu gebuffed naar 20 mp5.
Dat dacht ik eerst ook, tot je goed gaat kijken wat een tick inhoudt. De spirit formule betreft namelijk ticks van 2 seconde en met dit rekenvoorbeeld geeft dat 37.5 mp5 (15/2 * 5).
Een redelijk fors verlies imho :'(

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Anoniem: 40189

Bij AQ20 heb je meer 'teamwork' nodig dan bij ZG of MC. Het is in ieder geval niet standaard MC routine: Park tanks against adds and boss. Nuke the adds, nuke the boss. Daar je ook maar met 20 personen bent en niet met 40, is de individuele bijdrage ook beter merkbaar. Er is iets meer samenspel nodig voor deze instance en dat zie je ook terug als je verder gaat naar moelijkere instances dan MC.

ZG en MC goed kunt starten met je strat/scholo/DM blues. Voor AQ20 moet je iets betere gear hebben.

• Webgnome
He people,

Zoals jullie wel weten heb ik op dit moment een paladin lvl 60. Ik heb laatst mijn spec ingedeelt om crusader strike te krijgen. Nu heb ik een vraag aan mede paladins wat je aanraad met mijn huidige gear ( max 30% crit)

mijn profile: http://ctprofiles.net/658965

Strava | AP | IP | AW

Anoniem: 147287

Webgnome schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:26:
He people,

Zoals jullie wel weten heb ik op dit moment een paladin lvl 60. Ik heb laatst mijn spec ingedeelt om crusader strike te krijgen. Nu heb ik een vraag aan mede paladins wat je aanraad met mijn huidige gear ( max 30% crit)

mijn profile: http://ctprofiles.net/658965
Crusader strike is afhankelijk van +Spell damage, dus als ik jou was zou ik toch echt meer The Grand Crusader (als je Naxx in kan) Of Judgement kant opgaan.

• Exitium
bras schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:51:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, tot je goed gaat kijken wat een tick inhoudt. De spirit formule betreft namelijk ticks van 2 seconde en met dit rekenvoorbeeld geeft dat 37.5 mp5 (15/2 * 5).
Een redelijk fors verlies imho :'(
Ook van WoWWiki:
"So basically, 1 point in spirit will increase your idle (5 seconds or more since last cast) regeneration every 5 seconds by 20/32 (0.625)."

If the non-idle regeneration is increased by a percentage of the idle regeneration, the formula would be (assuming x regeneration of idle regeneration):
x(32.5 + 20S/32)

Dus een priest (bovenstaande geldt voor priests/mages) met 350 spirit is als volgt.

20 x 350 / 32 = 218.75

0.15 x (32.5 + 218.75) = 0.15 x 251.25 = 37.69 mp5

Inderdaad een flinke nerf.
Anoniem: 130304 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:14:
[...]

Niet echt een profile online (op mijn werk en ben al gerespecced naar retri inmiddels), maar ik heb 4/5 Avenger, Full T2, aangevuld met een Lok plus +30 Spelldamage enchant, Choker of the firelord, Exalted Brood of Nozdormu ring, ZG Spell damage enchant op Avenger Shoulders, Cape of the Trinity, etc. Dat, samen met Holy Guidance talent kom je makkelijk boven de 500 uit. Voor retri gebruik ik voornamelijk Avenger, AQ gloves, Hammer of Zhi'Ji. Die Hammer hoop ik binnenkort te vervangen voor een GM weapon met iets meer dps.
Ik bedoel meer je HP, mana, %crit, AP, etc in je retri gear. ;)

• Webgnome
Het klopt idd dat CS spellbased is maar ik heb hem meer om te testen en mijn tests wijzen uit dat , tot tegenstelling wat altijd beweert wordt, soc er wel van kan proccen (en aangezien die dan weer melee crit based is). Welke 'soort' tree raden jullie mij aan ipv de huidige spec?

Strava | AP | IP | AW

Anoniem: 4364

Rajaxx bug -> bijvoorbeeld General pulled niet meer, na wave 4 etc.

Als er mensen op de heuvels staan gaat ie buggen. Hetzelfde nu bij Onyxia, als mensen op de 'ledges' gaan staan, kan Onyxia buggen (full health opeens).

Sinds we bij Onyxia gewoon op de grond staan, tevens bij Rajaxx.. Hebben we geen last meer, dat deze Bosses bugged zijn.

• porn*
Exitium schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:35:

Dus een priest (bovenstaande geldt voor priests/mages) met 350 spirit is als volgt.

20 x 350 / 32 = 218.75

0.15 x (32.5 + 218.75) = 0.15 x 251.25 = 37.69 mp5

Inderdaad een flinke nerf.
Zucht... mijn altje heeft maar 285 spirit unbuffed maar dan nog is het een dikke vette nerf. Eerst focused casting, dan inner fire, nu dit weer... word er zelf een beetje zuur van. Bovendien betekent dit dat het niet meer scaled dus, ik denk dat Blizzard WIL dat alle priests lekker shadow speccen en gaan DPSen ipv healers blijven.

Bnet pindle#2913

• witchdoc
Anoniem: 4364 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:57:

Als er mensen op de heuvels staan gaat ie buggen. Hetzelfde nu bij Onyxia, als mensen op de 'ledges' gaan staan, kan Onyxia buggen (full health opeens).

Sinds we bij Onyxia gewoon op de grond staan, tevens bij Rajaxx.. Hebben we geen last meer, dat deze Bosses bugged zijn.
Op rotsen gaat de boss evaden en zie je't tenminste gebeuren.
Wij hebben toch al een keer of 3 gehad dat net als rajaxx zelf komt aanlopen ook alle waves respawnen en lekker meekomen. Dan ben je als rogue erg blij met sprint en vanish, geloof me :P

porn* schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:00:
[...]

Zucht... mijn altje heeft maar 285 spirit unbuffed maar dan nog is het een dikke vette nerf. Eerst focused casting, dan inner fire, nu dit weer... word er zelf een beetje zuur van. Bovendien betekent dit dat het niet meer scaled dus, ik denk dat Blizzard WIL dat alle priests lekker shadow speccen en gaan DPSen ipv healers blijven.
Ha, mij krijgen ze niet, ik ga Disc/Holy :)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 08:01
Gelukkig dat ze de enchantments weer groen hebben gemaakt, vond het erg irritant om uit te pluizen welke enchantment AH items hadden.

PS5 PSN: UnrealKazu

Anoniem: 84969

Net 2 keer door dezelfde gast (Level ??) doodgemaakt terwijl ik een quest zat te doen. Daarna tweemaal door twee andere gozers. Daarna kwam ik de laatste weer tegen, maar er was nog een Horde, dus wij lekker hakken. Net toen ik em dood wou slaan komt er een of andere mob achter me mij dood slaat. Na 6 keer gestorven te zijn had ik flinke zit om de boel af te breken dus maar gestopt... ik denk dat het inderdaad beter is om maar op een PvE servertje opnieuw te beginnen... dit is niets.

• prutser001
  • Laatst online: 09:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

wat een bagger, eerste keer dat riding skill duurder werdt toen ik lvl 38 was en gewoon niet naar lvl 40 kon grinden in 2 uurtjes... wist het ook pas na de patch... en ik heb nu net 3 dagen mijn 150 riding skill... 720 gold voor gedokt... en nu 540? fuck it, en als je het mij vraagt is priest echt het pispaaltje van blizztards.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Anoniem: 117852

Anoniem: 4364 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:57:

Zo hebben wij Anub in Naxx dus een keer van 100% tot ~45% gekregen, toen terug naar ~90% en gewiped op 26%. |:( In principe dus >100% maar geen kill, poging daarna wel plat voor onze first kill toen maar was wel freaky. :D

• Webgnome
he mensen,

op een of andere manier gaat bij mij de downloader niet verder dan 3%. Weet iemand of de patch al ergens anders te downloaden valt?

Strava | AP | IP | AW

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:50
porn* schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:00:
[...]

Ik denk niet dat blizzard dat wil, ze veranderen gewoon alle pre expansion items die niet gebalanceerd zijn naar de stats welke items in de expansion krijgen (zie ook Blackbook en Life giving gem trinkets)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Mijn abbonement is bijna afgelopen, nu wil ik een prepaid kaart kopen. Ik kan nu heel goed koop een amerikaanse prepaid kaart kopen. Maar kan ik deze ook gebruiken voor mijn nederlandse account?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Exitium schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:35:

Ik bedoel meer je HP, mana, %crit, AP, etc in je retri gear. ;)
Toch maar even een profile van mijn paladin aangemaakt: http://ctprofiles.net/4888548

Staat ook mijn huidige build in. Ik wissel mijn losse spul nog weleens met wat Judgement voor de 5 part bonus maar dit is toch wel de gear wat voor mij het best werkt. Als ZHC, Vengeance en Crusader procced met Soc of CS berg je dan maar. :P

• Kazu
TheKillingBean schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:39:
Mijn abbonement is bijna afgelopen, nu wil ik een prepaid kaart kopen. Ik kan nu heel goed koop een amerikaanse prepaid kaart kopen. Maar kan ik deze ook gebruiken voor mijn nederlandse account?
Lijkt mij van niet. Op mijn gamecards staat op 2 punten nadrukkelijk dat je een europese kaart hebt en dat je naar wow-europe moet surfen om 'm te activeren. Lijkt mij dat worldofwarcraft.com andere activatiecodes hanteert als wow-europe.com

Dit is puur een gok van mij, ik zou het niet weten...

• Kapoen
  • Nu online
prutser001 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:27:
wat een bagger, eerste keer dat riding skill duurder werdt toen ik lvl 38 was en gewoon niet naar lvl 40 kon grinden in 2 uurtjes... wist het ook pas na de patch... en ik heb nu net 3 dagen mijn 150 riding skill... 720 gold voor gedokt... en nu 540? fuck it, en als je het mij vraagt is priest echt het pispaaltje van blizztards.
Wat heeft een priest te maken met riding skill? :)

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kapoen schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:35:
[...]

Wat heeft een priest te maken met riding skill? :)
hehe lol ik dacht precies hetzelfde.

een vriend van mij had die AV mount voor iets van 700g gekocht, 2 weken later de patch en ik heb diezelfde mount voor 8g gekocht :P tsja shit happens.

over die spirit nerf. het heeft allemaal te maken zodat het op lvl 70 beter uitkomt, dus hold your horses met ik moet alleen nog maar shadow speccen e.d. :)
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:31:
[...]

Hoe kunnen ervaringen verschillen :) Jandice heb ik nooit echt een probleem gevonden. Je moet alleen wel een heel goede puller en een beetje geduld hebben.

Die mob met die twee adds? Zijn heel veel opties voor. De eerste keer daar was ik er als shadow priest, met een holy priest als healer. Beide zijn undead dus out of the picture.

Later toen ik gerespecced was gedaan met: Hunter pet op 1 add andere shackle, hunter kite er 1 de ander kamer door. Wanneer andere add dood is komt hunter terug en wordt deze geshackled. Frost mage kite een add naar bovenring in andere kamer, frost nova en springt naar beneden. Tegen tijd dat de die terug is is de andere dood. Het kan op zoveel manieren, dat wil je niet weten. En op level 58+ mag je verwachten dat mensen hun class kennen en kunnen spelen.

Op baroness is het echter vaak genoeg fout gegaan. Doodgeslagen worden door je eigen party etc... (heel rot als je de enige healer bent)

Baron zelf was in greens heel vervelend, was als healer daar altijd oom als er meer dan alleen de tank in de shadow aura stond. Nu in mijn zandalarian spul en met hero charm draai ik mijn hand er niet meer voor om.
hehe ik weet de tactics, tijdje geleden scholo gedaan met 4 casters en 1 hunter :) tanks heb je echt niet nodig :)
voor een boss deden we /roll voor diegene die ging tanken :P.
(wel jandice overgeslagen)

over de baroness jij zegt doodgeslagen worden? volgens mij kan dat niet hoor. als jij zegmaar 0 hp hebt, verlaat de baroness je lichaam en heb je je vorige health weer terug :)

[ Voor 61% gewijzigd door Valkyre op 28-12-2006 21:50 ]

iRacing Profiel

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 10:10
Iemand heel misschien nog een trial key over die wél werkt voor WoW?
Ik wil me broer verslaafd krijgen aan dit geweldige spel, maar we hebben nu 5 verschillende trial key's geprobeerd van FilePlanet maar géén die het doet. Niet op IE en ook niet met FireFox.

Gewoon het simpele bericht "invalid key".

Onze dank is alvast groot!

• Kazu
ChuckyDevil schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:27:
Iemand heel misschien nog een trial key over die wél werkt voor WoW?
Ik wil me broer verslaafd krijgen aan dit geweldige spel, maar we hebben nu 5 verschillende trial key's geprobeerd van FilePlanet maar géén die het doet. Niet op IE en ook niet met FireFox.

Gewoon het simpele bericht "invalid key".

Onze dank is alvast groot!
Heb je geen friends coupon gekregen bij je WoW doos?
Bij de mijne zat iig wel een 10-day free trial, helaas kan ik 'm je niet geven omdat ik hem zelf al aan een vriend heb gegeven...

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.