Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne in China gekocht (Shanghai) halfweg Maart. :) Zeer tevreden van. Radio,Mp3,Java,Swf,video,2megapixel foto, Bluetooth, USB (indien speciale nokia-kabel) en coole behuizing van roestvrijstaal en lederen zakje meegeleverd. Ook een chinees-engels woordenboek, kalender, todo-lijst, wekker met snooz, ...

Mijn T9 staat wel nog in het engels momenteel, nederlands downloaden ofzo kan blijkbaar niet. Dus hopelijk komt ze snel uit in België, dan ga ik er mee naar een service point om dat even te regelen.

Groetjes,
Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zijn de toetsen, SMSt t lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:12:
heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:12:
De toetsen vielen me vanaf het begin op ==> lekkerder kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Voor de SE telefoons heb je float's mobile agent en my phone explorer, 2 erg relaxte programma's. Bestaat er ook zoiets voor nokia? Ik ben al op Gammu+ gestuit, maar die kan op dit moment slechts informatie uitlezen en niet weizigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:57:
...en lederen zakje meegeleverd.
Zeg Bramgo, gebruik je het leren hoesje? Zoniet, dan zou ik het GRAAG van je over willen nemen!

Weet je of het toestel in andere Aziatische landen ook met leren hoesje geleverd wordt? Evt Thailand? Dan zet ik m'n kennissen daar effe aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Voor de mensen die graag hun nokia willen syncen met Thunderbird is dit interessant: http://www.kaarposoft.dk/noksync/index.html
Helaas blijf je wel Nokia PC Suite :r nodig hebben

Edit: Werkt trouwens alleen voor je phonebook. Helaas nog geen thunderbird lightning support :{

[ Voor 21% gewijzigd door s0k op 08-04-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:23:
[...]
Weet je of het toestel in andere Aziatische landen ook met leren hoesje geleverd wordt? Evt Thailand? Dan zet ik m'n kennissen daar effe aan het werk!
Een exact typenummer van Nokia zou ook al veel helpen, want op eBay moeten die dingen dan voor weinig te vinden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
ScSi schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:08:
[...]

Een exact typenummer van Nokia zou ook al veel helpen, want op eBay moeten die dingen dan voor weinig te vinden zijn..
Mocht uit het leren-hoesje-vraagstuk iets naar voren komen met betrekking tot beschikbaarheid, kan dat dan hier gedeeld worden?

Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik heb van mijn anonieme bron gehoord dat het lampje aan de zijkant juist om de 5 seconden knippert ipv eens in de 90 seconden die veel eerder werd genoemd ;) ("c.a. 10 seconden" werd ook genoemd, maar ik weet het graag exact) Dat is nogal een verschil dus.

[ Voor 27% gewijzigd door Booster op 08-04-2007 22:36 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Booster schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:35:
Ik heb van mijn anonieme bron gehoord dat het lampje aan de zijkant juist om de 5 seconden knippert ipv eens in de 90 seconden die veel eerder werd genoemd ;) ("c.a. 10 seconden" werd ook genoemd, maar ik weet het graag exact) Dat is nogal een verschil dus.
Hij knippert idd om de 5s. De eerste keer dacht ik echt wtf :? ik was ook maar net wakker, dus moest nog ff warm draaien :P maar het zag er wel lijp uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
De mijne knippert niet om de 5 sec. kan je het instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

ococ schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:41:
De mijne knippert niet om de 5 sec. kan je het instellen?
Het kan misschien ook liggen aan de reden waarom dat ding knippert. Ik kreeg dacht ik een sms. Misschien is dit dus anders bij een gemiste oproep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m toch ook maar besteld! de laatste keer dat ik n nokia had is jaren terug, ben al 3 jaar achter elkaar aan t samsungen

hoe zijn nokia's met contacten importeren? heb n csv bestand, kan ik daar wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij branden de lampjes ook netjes om de 5 seconden. Volgens mij is het niet in te stellen, maar ook niet uit te zetten (als ik ongelijk heb hoor ik het graag!)... Wel trouwens een fijne feature, die lampjes! Zeker in combinatie met de slaapstand (waarbij er niks op het beeldscherm te zien is) is dit superhandig! Hoe vaak het me al niet is overkomen met m'n Samsung E900 dat ik na uren pas zie dat ik een SMS-je heb gehad, of een oproep gemist heb... Nee, die lampjes zijn echt een uitvinding!

Voor de rest vind ik het een fantastisch toestel (heb 'm sinds gisteren, gehaald bij 2call). Ik had zoals ik al zei een Samsung E900, maar die beviel toch niet helemaal. Dus nu weer terug bij Nokia, en wat een goede keus heb ik gemaakt! Ik ben nog niks tegengekomen dat me niet bevalt... Nee, da's niet helemaal waar, de camera valt inderdaad tegen, maar eigenlijk interesseert die hele camera me niet, als er een versie van de 6300 was geweest zonder camera (zoals bij de E50), dan had ik 'm zeker zonder camera genomen! Oh ja, en er is nog iets wat ik niet helemaal snap. Stel, je hebt een bepaald thema gekozen. Je verandert je wallpaper (want je eigen wallpaper is natuurlijk toch de leukste) en je verandert bijvoorbeeld de ringtone. Als je dan een ander thema kiest en daarna schakel je weer terug naar je oude thema, dat moet je opnieuw je wallpaper en ringtone weer handmatig aanpassen. Da's niet zo handig... Of weet iemand een manier om wijzigingen binnen een thema op te slaan?

Wat me vooral positief opvalt is de bouwkwaliteit. De meeste telefoons kraken wat (torderen), of er zit hier en daar wat speling in, maar de 6300 is net een blok ijzer! Ongelooflijk! Het stalen frame werkt daar zeker aan mee, super. Als dat een voorbode is voor de levensduur van het toestel dan zit ik een aantal jaren aan deze Nokia vast. Geen straf hoor!

Over de batterijduur kan ik nog niet objectief oordelen. Ik ben er sinds gistermiddag alleen maar mee aan het klooien geweest: contactjes invoeren, alles instellen zoals je het zelf hebben wil, wat muziek erop knallen, wat spelletjes gespeeld, veel muziek geluisterd (klinkt goed trouwens), en ook nog wat gebeld en gesmst... Er zijn nu twee streepjes weg, maar ik maak me geen zorgen, slechter dan m'n oude E900 kan het niet zijn, dus ik vind het allang best!

Ben blij dat ik de stap genomen heb om 'm alvast te bestellen, wachten op de NL versie heeft totaal geen zin (of je moet kicken op een Nederlandse handleiding). De handleiding in PDF formaat is goed genoeg voor mij. Ik ga alleen wél voor zo'n mooi leren hoesje. Het interesseert me niet hoe, maar die gaat er komen!!

Al met al een diepe buiging voor Nokia!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 01:30:
Voor de rest vind ik het een fantastisch toestel (heb 'm sinds gisteren, gehaald bij 2call).
Hmm ik heb 'm donderdag besteld en betaald maar verder nog niks gehoord (status staat nog steeds op 'betalen' ofzo), ik neem aan dat ze vrijdag t/m maandag niet werken. Maar jij haalt 'm schijnbaar op zondag op? :P

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Thanks voor je uitgebreide review. Kan niet wachten tot de postbode mijn exemplaar komt bezorgen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrData schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:41:
Hmm ik heb 'm donderdag besteld en betaald maar verder nog niks gehoord (status staat nog steeds op 'betalen' ofzo), ik neem aan dat ze vrijdag t/m maandag niet werken. Maar jij haalt 'm schijnbaar op zondag op? :P
Nee, dat ik het schreef was het de nacht van zondag op maandag, dus eigenlijk had ik EERgisteren moeten schrijven... Ik heb 'm zaterdag opgehaald in Den Haag (bij een 'gewone' telefoonwinkel waar je 2call spullen kunt afhalen), dit soort dingen haal ik liever zelf op, dan zie ik wat ik koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 01:30:
Bij mij branden de lampjes ook netjes om de 5 seconden. Volgens mij is het niet in te stellen, maar ook niet uit te zetten (als ik ongelijk heb hoor ik het graag!)...
Bij de profielen kan je 'lichteffecten' aan en uit zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vorige week donderdag besteld en mijn toestel doet het prima...alleen weigert ie simkaarten te lezen. :)

Soms doet ie het even, maar na een random tijd springt het toestel dan weer op "SIM kaart plaatsen".
Dus morgen ga ik maar eens bellen wat we daarmee gaan doen, aan de SIM ligt het niet, aangezien ie het bij meerdere SIMs doet die perfect werken in andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reclamedoos schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:44:
Bij de profielen kan je 'lichteffecten' aan en uit zetten :)
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Wat ik niet zo goed begrijp van deze telefoon (of eigenlijk de camera). Als je de camera aan zet en op het scherm kijkt dan ziet het beeld er best scherp uit. Als je dan een foto maakt dan wordt het beeld ineens een stuk minder van kwaliteit. Hoe kan dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Batterij wordt steeds beter!!
Draai nu al 3 dagen met de accu en gebeld en gesmst,en haal morgen ook wel met me batterij dus denk nu 4 dagen de eerste 2 keer was het 2 dagen,je moet hem echt paar goed leeg laten lopen!! zo heb ik het ieder geval gedaan, als die begint te piepen dat batterij leeg is dan pas opladen.

Heb nog steeds de beschermlaag over me beeldscherm, moet ff van die stickers hebben of zo hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:53:
Batterij wordt steeds beter!!
Draai nu al 3 dagen met de accu en gebeld en gesmst,en haal morgen ook wel met me batterij dus denk nu 4 dagen de eerste 2 keer was het 2 dagen,je moet hem echt paar goed leeg laten lopen!! zo heb ik het ieder geval gedaan, als die begint te piepen dat batterij leeg is dan pas opladen.

Heb nog steeds de beschermlaag over me beeldscherm, moet ff van die stickers hebben of zo hoesje.
Dit kan ik helemaal bevestigen,

Donderdag kreeg ik mijn juweeltje binnen en gister heb ik hem aan het infuus gehangen. Dus de eerste lading ging 3 dagen mee met heeeel veel bellen, SMSen, pielen en spelen, want mijn god wat een schitterende telefoon is het toch!

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik mn voicedial kan persoonlijken. Nu staan er allemaal standaard robot-computer stemmetjes in, maar ik wil gewoon mn eigen stem aan een nummer koppelen (zoals ik bij Nokia gewend ben). Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan doen? Kan dit uberhaupt? Ik kan het nergens in de NL handleiding vinden en/of in de menu's.

Ik ga ook op jacht naar bescherming (lederen hoesje) want ik wil natuurlijk zo lang mogelijk met dit juweeltje doen. Ik heb op dit moment een 2" digicam beschermingssticker erop zitten (ipv de standaard die snel loskwam). Werkt prima, maar lang niet zo mooi en stijlvol.

Ik kan echt iedereen dit toestel aanraden, je krijgt er geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reclamedoos schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:15:
Wat ik niet zo goed begrijp van deze telefoon (of eigenlijk de camera). Als je de camera aan zet en op het scherm kijkt dan ziet het beeld er best scherp uit. Als je dan een foto maakt dan wordt het beeld ineens een stuk minder van kwaliteit. Hoe kan dat toch?
omdat je 2 MP foto's maakt (ik neem aan dat je hem op hoog hebt staan) kost de verwerking van de foto even tijd. Je nokia heeft geen dedicated beeldverwerkingsprocessor, zoals bijvoorbeeld een DIGIC van Canon. Je ziet daarom een 'snelle' preview, die van lage kwaliteit is. Als je goed kijkt (en de tijd dat je telefoon de foto toont ongeveer op 3sec of hoger hebt staan) zie je dat de foto van lage kwaliteit verspringt naar hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Een hoesje als dit lijkt me op zich ook wel handig. Blijft het design tenminste zichtbaar :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:29:
Een hoesje als dit lijkt me op zich ook wel handig. Blijft het design tenminste zichtbaar :)
Ja, maar dan gaat de 'feeling' van de telefoon juist verloren :(

Is er iemand die weet of en waar de (normaal bijgeleverde) lederen hoesjes te verkrijgen zijn. Prijs vind ik, tot op zekere hoogte, minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 13:42
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:44:
[...]

Is er iemand die weet of en waar de (normaal bijgeleverde) lederen hoesjes te verkrijgen zijn. Prijs vind ik, tot op zekere hoogte, minder belangrijk.
Met ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:44:
[...]

Ik vind dat de feeling juist behouden blijft wanneer je zoveel mogelijk van het toestel blijft zien. Een leren hoesje wat de foon bijna compleet onzichtbaar maakt doet afbreuk aan het design'tje.

Kwestie van smaak waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Ik denk dat de nederlandse versie deze week komt 2call heeft nu levering binnen 5 werkdagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:13:
[...]

Ik vind dat de feeling juist behouden blijft wanneer je zoveel mogelijk van het toestel blijft zien. Een leren hoesje wat de foon bijna compleet onzichtbaar maakt doet afbreuk aan het design'tje.

Kwestie van smaak waarschijnlijk :)
Ho, Ho!

Ik heb zelf de telefoon en juist het metaal etc van de telefoon geeft je zo'n lekker gevoel. Het uiterlijk van de telefoon heeft niets met de 'feeling' te maken, dat zijn de 'looks' en die gaan met een transparant hoesje idd minder verloren.

Dat lederen hoesje is een opberghoesje, niet een permanente bescherming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:09:
Dat lederen hoesje is een opberghoesje, niet een permanente bescherming!
Ahh.. dan zijn we het eens. Zonder hoesje is hij gewoon op z'n mooist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:14:
[...]

Ahh.. dan zijn we het eens. Zonder hoesje is hij gewoon op z'n mooist :)
juist :D maar de vraag is; hoe houden we em zonder hoesje zo mooi? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
ococ schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:03:
Ik denk dat de nederlandse versie deze week komt 2call heeft nu levering binnen 5 werkdagen staan.
Kom jij onder een steen vandaan ofzo? :+ Hij was daar al beschikbaar, echter was het de duitse, zal wel op zijn nu, waarna de nieuwe levering met een paar dagen weer binnen is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Kan iemand thema's vinden?
Want moet met NTH extensie zijn maar zoek me rot iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

op www.zedge.net kun je er een hoop downloaden :)

maakt het trouwens nog uit welk merk geheugenkaart je er in steekt? Heeft iemand al meer dan 2gb in zijn 6300 werkend gekregen?

[ Voor 63% gewijzigd door daniëlpunt op 10-04-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:48:
Kan iemand thema's vinden?
Want moet met NTH extensie zijn maar zoek me rot iemand?
Nokia Series 40 (3rd Edition) OS X Theme:
http://www.danschwartz.org/phone.html

Nokia Series 40 Theme Studio (om het zelf te doen)
http://www.forum.nokia.co...ries_40_Theme_Studio.html

Meer ff niet gevonden nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carelb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07-2022
En dan nu iets heel anders: op m'n oude Nokia (63nogwat) had ik een optie genaamd 'portefeuille'. Daarin kon je creditcardnummers of login/wachtwoord combi's opslaan achter een zelf te bepalen code. Aangezien het niet op de 6300 zit (net vandaag binnengekregen, niets dan lof tot nu toe), is zoiets ook als los programma verkrijgbaar? En zo ja, waar kan ik zoiets vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
2call is gemeen. Product stond op 'uit voorraad leverbaar' afgelopen vrijdag.
Voor uw order is momenteel de Nokia 6300 Black Silver niet leverbaar. Naar
verwachting zal dit toestel met een 1 à 5 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order
kunnen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
carelb schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:24:
En dan nu iets heel anders: op m'n oude Nokia (63nogwat) had ik een optie genaamd 'portefeuille'. Daarin kon je creditcardnummers of login/wachtwoord combi's opslaan achter een zelf te bepalen code. Aangezien het niet op de 6300 zit (net vandaag binnengekregen, niets dan lof tot nu toe), is zoiets ook als los programma verkrijgbaar? En zo ja, waar kan ik zoiets vinden?
Jups, Tresor is zo'n programma. Stuur me even een PM met je e-mailadres en dan mail ik het je.

Ik kan wel niet met 100% zekerheid zeggen of het gaat werken op je 6300 vermits het voor m'n 3650 bedoeld is. Maar proberen kan nooit kwaad eh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Yohan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:22:

[...]
Jup :'(

Paar dagen extra wachten vind ik niet erg, maar je zal zo zien dat het weer een maand ofzo gaat duren.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
zojuist besteld bij gsmtrack, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb mijn bestelling bij GSMtrack ook op de post gedaan.

Kan ik gewoon elke micro SD kaart gebruiken tot 2 gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Heeft iemand al de batterijduur getest met intensief radio/mp3 verbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:22:
2call is niet gemeen. Ik heb mijn toestel bij ze afgehaald (in Den Haag) en die jongens van de winkel waren zelf oprecht verbaasd hoe snel de 6300 ging. Hij vertelde me ook dat ze nog maar een handjevol hadden, dus dat er nu op de website staat dat 'ie op dit moment niet leverbaar is klopt precies.

Wat mij betreft mag Nokia de 6300 voor Nederland afblazen, blijft ie lekker zeldzaam hier!! Ik ben namelijk bang dat straks, als 'ie goed verkrijgbaar is, half Nederland ermee loopt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:36:
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik mn voicedial kan persoonlijken. Nu staan er allemaal standaard robot-computer stemmetjes in, maar ik wil gewoon mn eigen stem aan een nummer koppelen (zoals ik bij Nokia gewend ben). Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan doen? Kan dit uberhaupt? Ik kan het nergens in de NL handleiding vinden en/of in de menu's.
Heb ik ook (nog) niet gevonden, maar ik moet wel zeggen dat voicedial wél goed werkt, maar misschien komt dat omdat mijn stem op die robotstem lijkt! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:08:
Kan ik gewoon elke micro SD kaart gebruiken tot 2 gb?
Tuurlijk! Een Nokia micro SD kaart is echt niet anders dan bvb eentje van Sandisk ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouwtje werkt bij de BC en daar hebben ze vandaag de dummy binnen gehad.
Officieel is er nog geen prijs maar ze verwachten hem snel! Ervaring!

Maar wat een mooi ding is het!!!!!!!!!!

Gr Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:16:

Gr Y
En meestal is een dummy ook nog eens 'minder' afgewerkt dan de orginele versie.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:15:
[...]

Tuurlijk! Een Nokia micro SD kaart is echt niet anders dan bvb eentje van Sandisk ofzo...
Toen voor mijn Nokia 3650 moest ik wel bepaalde merken mijden omdat ze niet zouden werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:12:
...dus dat er nu op de website staat dat 'ie op dit moment niet leverbaar is klopt precies.
Maar nu is het toestel weer uit voorraad leverbaar bij 2call... Ik zou zeggen: sla je slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:04:
[...]
Toen voor mijn Nokia 3650 moest ik wel bepaalde merken mijden omdat ze niet zouden werken.
Vreemd... Kan me niet voorstellen dat het wat uitmaakt. Maar mijn Sandisk kaartje werkt prima in de 6300!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
phonehouse haaksbergen heeft er 3 liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:05:
op www.zedge.net kun je er een hoop downloaden :)

maakt het trouwens nog uit welk merk geheugenkaart je er in steekt? Heeft iemand al meer dan 2gb in zijn 6300 werkend gekregen?
Aangezien de Nokia 6300 er nog niet tussenstaat, zoek dan op Nokia 6280.

Beide gebruiken namelijk Series 40 OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:15:
[...]

Vreemd... Kan me niet voorstellen dat het wat uitmaakt. Maar mijn Sandisk kaartje werkt prima in de 6300!
Oke, dan ga ik er ook maar 1 bestellen. Dan heb ik em tegelijk met mijn 6300 hoop ik :)

edit-
wat ik me nu bedenk is dat alleen bepaalde kaartjes werkte die groter waren dan de 3650 officieel aankon. my bad.

[ Voor 16% gewijzigd door daniëlpunt op 11-04-2007 10:32 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:16:

Gr Y
Kun je misschien laten weten wanneer hij bij hun er is ? ik wil hem namelijk eerst in real life zien...

gr

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zondag een 6300 besteld en net bevestiging van verzending gekregen dus ze hebben blijkbaar weer wat 6300's liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:04:
[...]

Aangezien de Nokia 6300 er nog niet tussenstaat, zoek dan op Nokia 6280.

Beide gebruiken namelijk Series 40 OS.
Zitten echt mooie thema's tussen!! kan nu gewoon niet kiezen hehe, maar ze werken perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:10:
heb zondag een 6300 besteld en net bevestiging van verzending gekregen dus ze hebben blijkbaar weer wat 6300's liggen
2Call? Want ik heb vrijdag besteld en nog geen verzendbevestiging.

Edit : Met MrData hieronder. ook de mijne is verstuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door yohan op 11-04-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Same here (2call). Wel een bevestiging dat de betaling er is dus ze mogen wel 's gaan verzenden!

edit: laat maar, hij is verstuurd :)

[ Voor 17% gewijzigd door MrData op 11-04-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Ik heb even een klein rondje gemaakt tussen de webshops die hem aanbieden i.c.m een orange verlenging 1jr 30 €

tot nu toe is 2call het voordeligst met 90 € 2e is algebeld met 95 €.

Misschien hebben jullie er wat aan ik wacht ook nog ff wat BC gaat doen met z´n prijs en dan kan ik hem ook ff zien..

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:04:
[...]

Zitten echt mooie thema's tussen!! kan nu gewoon niet kiezen hehe, maar ze werken perfect!!
Je download ze naar je computer, daar wordt het opgeslagens als NTH-bestand.
En dan gewoon via bluetooth naar je fone?

Ik heb de 6300 nog niet, dus kan het niet alvast uitproberen..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
HELP HELP

Mijn vriendin heeft er nu ook eentje, ook met T-Mobile (net als ik). Alleen, bij mij werkt ie perfect, maar bij haar herkent ie de sim-kaart niet! Het ligt echt aan de telefoon, want mijn sim-kaart herkent ie ook niet (en dus wèl in mijn exact dezelfde 6300). 8)7

Ik las dat iemand anders datzelfde probleem had en het is natuurlijk wel lastig. Heeft iemand hier de oplossing voor? Of is het gewoon een kwestie van bellen naar GSMTrack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonkMatt schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:14:
HELP HELP

Mijn vriendin heeft er nu ook eentje, ook met T-Mobile (net als ik). Alleen, bij mij werkt ie perfect, maar bij haar herkent ie de sim-kaart niet! Het ligt echt aan de telefoon, want mijn sim-kaart herkent ie ook niet (en dus wèl in mijn exact dezelfde 6300). 8)7

Ik las dat iemand anders datzelfde probleem had en het is natuurlijk wel lastig. Heeft iemand hier de oplossing voor? Of is het gewoon een kwestie van bellen naar GSMTrack?
Ik had precies hetzelfde, gewoon terug met dat ding.
Hoort niet en mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens onderstaand bericht is de 6300 vanaf heden leverbaar:

http://www.telecomwereld.nl/n0001840.htm

Ik weet alleen niet of dat echt klopt... Ik ben in ieder geval blij dat ik 'm al heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:13:
Volgens onderstaand bericht is de 6300 vanaf heden leverbaar:

http://www.telecomwereld.nl/n0001840.htm

Ik weet alleen niet of dat echt klopt... Ik ben in ieder geval blij dat ik 'm al heb!
Kijk goed nieuws! ik hoop hem snel in real life ff te kunnen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
It's about freakin' time :P

De startpost heeft een linkje naar de pricewatch, het bijhouden van een eigen lijstje is echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Bah, zit ik net 4 minuten in m'n auto op weg naar m'n werk, krijg ik een smsje dat de postbode m'n 6300 heeft afgeleverd. Dat wordt wachten tot half 9 vanavond, grr :P

Toch vlot van 2Call, 2e aankoop bij hen, beide keren snel en correct afgehandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

3 dagen geleden mijn bestelling bij GSMtrack op de post gedaan en ik heb nog niks gehoord :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:34:
[...]

Je download ze naar je computer, daar wordt het opgeslagens als NTH-bestand.
En dan gewoon via bluetooth naar je fone?

Ik heb de 6300 nog niet, dus kan het niet alvast uitproberen..
jep zo werkt het heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ja hij is binnen!

op alle fronten perfect, maar waar las ik nou dat er een mini jack aansluiting op zat??
dat is dus niet t geval..ik vond t al zo handig, aangezien die N93 en dergelijke t wel hebben dacht ik, goed doorgevoerd

is er n converter van mini jack naar deze jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
BC net gebeld, vanaf week 16 leverbaar dat is dus volgende week _/-\o_ prijs was n.n.b :'( maar zal wel rond de 250 zijn.
Ff afwachten wat hij doet met een verlenging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Blaasijzer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:15:
BC net gebeld, vanaf week 16 leverbaar dat is dus volgende week _/-\o_ prijs was n.n.b :'( maar zal wel rond de 250 zijn.
Ff afwachten wat hij doet met een verlenging!
Bij BC reken maar op 300-325 jah... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:57:
ja ja hij is binnen!

op alle fronten perfect, maar waar las ik nou dat er een mini jack aansluiting op zat??
dat is dus niet t geval..ik vond t al zo handig, aangezien die N93 en dergelijke t wel hebben dacht ik, goed doorgevoerd

is er n converter van mini jack naar deze jack?
Moet je even zoeken naar een 2.5mm naar 3.5 mm converter. Die zijn overal wel te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:20:
[...]

jep zo werkt het heel makkelijk
_/-\o_ Thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Even een kleine mededeling ;)
• Posts waarin alleen wordt gemeld "dat je hem hebt besteld" of "dat hij is binnen gekomen" zijn imho niet echt nuttig voor in dit topic. Let er dus een beetje op ;)

Aanraders over (goedkope) shops die niet in de pricewatch staan zijn wat mij betreft welkom, zolang het geen spammerige vormen aanneemt.

Houd het dus zoveel mogelijk bij de inhoudelijke discussie e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.algebeld.nl daar zijn de import modellen uit voorraad leverbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb die van mij net binnen. Had het mailtje van GSMtrack gemist.
Eerste indruk is goed, hij voelt wel zwaarder aan dan mijn 8850 ondanks ze beide 91 gram zijn.

Ik heb alleen het eerste nadeel ontdekt: iSync (voor mijn contacten en agenda's) werkt niet met de 6300, terwijl mijn 6230i dat wel deed. Helaas. Misschien wachten op een update van Apple.

[ Voor 37% gewijzigd door daniëlpunt op 12-04-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:47:
Ik heb die van mij net binnen. Had het mailtje van GSMtrack gemist.
Eerste indruk is goed, hij voelt wel zwaarder aan dan mijn 8850 ondanks ze beide 91 gram zijn.

Ik heb alleen het eerste nadeel ontdekt: iSync (voor mijn contacten en agenda's) werkt niet met de 6300, terwijl mijn 6230i dat wel deed. Helaas. Misschien wachten op een update van Apple.
Update komt niet van Apple maar van Nokia, en de update is er al al ligt de site er nu uit:
http://www.nokia.com/A4299040
Zie ook:
http://www.engadgetmobile...-rolls-out-isync-plugins/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ja die had ik al gezien, maar dat is voor de Series 60, en de 6300 is een Series 40.
Via google heb ik dit gevonden. Dat ga ik nu uitproberen

edit-
En ja wel, het werkt. :)
Fantastisch.

[ Voor 15% gewijzigd door daniëlpunt op 12-04-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Martijn schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:10:
[...]

Bij BC reken maar op 300-325 jah... :P
nou ik denk dat dat wel zal meevallen als we een vergelijkbaar toestel pakken:

nokia 6233

BC 269,99
Price watch incl verzend 230.55

Ik vind 39 euro nog wel meevallen, bij mij weegt namelijk ook mee mocht er wat misgaan mogen hun het oplossen ik ben blij dat ik mijn 6280 daar had gekocht want die ging 2 keer stuk.
Voor de meeste hier zal dat niet meespelen maar voor mij wel (call me old fashioned if you wish) en ik denk dat ze niet 75 € boven de advies prijs gaan zitten ;) maar we zullen zien.

edit: advies prijs was 250 ex belastingen we zullen wel zien wat ze doen met de verleng prijs..... :+

[ Voor 14% gewijzigd door Blaasijzer op 12-04-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
offtopic:
Beviel je 6280 je niet, of wilde je gewoon weer 'es wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of je als wallpaper een Bitmapafbeelding kan gebruiken of alleen Jpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Booster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:01:
Even een kleine mededeling ;)
• Posts waarin alleen wordt gemeld "dat je hem hebt besteld" of "dat hij is binnen gekomen" zijn imho niet echt nuttig voor in dit topic. Let er dus een beetje op ;)
Dankzij deze info wist ik wel waar ik m'n 6300 het beste kon bestellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Yohan schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:54:
[...]

offtopic:
Beviel je 6280 je niet, of wilde je gewoon weer 'es wat anders?
off topic reply: ik heb nog nooit zo'n slecht nokia toestel gehad 2 keer gecrashed, zwaar beroerde constructie schuif mechanisme (zeker 4 mm speling in gesloten toestand), af toe crashed hij nog steeds maar herstelt zich dan weer, 6280 van mijn broertje is ook al 2 keer defect gegaan, battarij is brak some geeft hij leeg aan reboot en dan is hij weer vol (vooral op wintersport in de kou) m.a.w voor mij nooit een schuif ding meer.

Hopen dat de 6300 beter is maar nog niets slechts over gelezen op het sim kaart niet herkennen na dan.
Als je de topics doorleest van de 6280 begrijp je wel waarom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Kaspers schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:23:
Dankzij deze info wist ik wel waar ik m'n 6300 het beste kon bestellen ;).
Het is ook prima om elkaar shops aan te raden op basis van prijs of waar nog toestellen op voorraad zijn als daar naar gevraagd wordt, graag zelfs :)
Maar enkel "Ik heb hem" / "Ik heb hem nog niet }:| " of "Yay, net besteld!" zijn wat mij betreft niet wenselijk.

Uiteraard mag iedereen binnenkort weer een update van de startpost verwachten met wat nieuwe FAQ-items, o.a. linkjes naar het syncen met OS X zijn dingen die fijn zijn om daar op te nemen :)
Als mensen zelf nog voorstellen hebben voor in de startpost, stuur dan even een DM dan kijk ik er naar ;) Ik kom niet zo veel in andere topics hier, dus niet echt een idee wat zij verder allemaal in startposts opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Gister mijn toestel ook ontvangen. Goede eerste indruk, vooral istie gewoon erg mooi en ik vind hem nog lekker snel. Toch 2 dingetjes: de kwaliteit van de camera.. Ik krijg allemaal geel groene strepen, echt heel erg waardeloos beeld. Bij de java toepassingen (spelletjes/movel) gebruikt ie maar een klein stukje van het beeldscherm. Ligt dat aan de java toepassing of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Die groene strepen krijg ik ook als er weinig licht is. Maar als je de foto bekijkt op de computer zie je daar minder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
De mijne is ook binnen, heel fijn apparaatje. Toetsen werken erg lekker, software is snel en het ding ziet er bovenal ontzettend strak uit. Het display heb ik geen woorden voor, nog nooit zo'n helder en scherp scherm gezien op een foon.

* yohan heeft de goede keus gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Alleen maar positieve reacties hier, heel goed om te horen. Ik moet helaas nog +/- 4 weken wachten tot hij er is.

Dacht dat ik mooi de eerste was met deze telefoon in de vriendengroep (pats pats), haalt een maat van me 1 van de 3 toestellen die ze hadden liggen bij de Phonehouse bij ons in Haaksbergen... :|

Shit daar gaat me primeur!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Als je hier naar toe WAP't/GPRS't haal je de provider tekst weg links boven.
Net getest en het werkt. :)

http://reallyboom.com/?12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
super-muffin schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:35:
Als je hier naar toe WAP't/GPRS't haal je de provider tekst weg links boven.
Net getest en het werkt. :)

http://reallyboom.com/?12
Waarom zou je dat willen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Junko dan haal jij hem toch ook bij de phonehouse want hoe ben ik er achter gekomen dat ze hem hadden ga naar een willekeurige phonehouse en hun kunnen zien waar ze een voorradd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha heerlijk! thanks!

al zag ik alleen Hi staan stoorde het me toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Nou, ik had er dus eentje besteld bij GSMTrack.nl, werkt prima. MAAR mijn vriendin heeft daar ook besteld, ook een Nokia 6300 en vanaf dag 1 leest ie al geen simkaart. Soms deed ie het even, maar dan viel ie weer weg. Dus GSMtrack gebeld, even gewezen op consumentenrecht (transport voor rekening verkoper) en antwoordnummer gekregen. Dus opgestuurd, ze zouden ernaar kijken. Krijg ik vandaag een email, dat zij er geen problemen mee hadden. Simkaart erin gedaan zeggen ze en geen problemen. Vreemd, want ik heb 2 simkaarten erin gedaan en allebei werden niet gelezen. En ja, de juiste provider. Dus nu sturen ze dezelfde gsm terug, geen vervanging en in mijn ogen een onvolledige controle door de verkoper (simkaartje zelf erin plaatsen is geen goede check).

Ik overweeg me te beroepen op de zichttermijn en alles te ontbinden, incl. contract. Want je wil toch gewoon een deugdelijk produkt? En dat op en neer gestuur schiet ook niet op. Wat te doen wat te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
DonkMatt schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:48:
Nou, ik had er dus eentje besteld bij GSMTrack.nl, werkt prima. MAAR mijn vriendin heeft daar ook besteld, ook een Nokia 6300 en vanaf dag 1 leest ie al geen simkaart. Soms deed ie het even, maar dan viel ie weer weg. Dus GSMtrack gebeld, even gewezen op consumentenrecht (transport voor rekening verkoper) en antwoordnummer gekregen. Dus opgestuurd, ze zouden ernaar kijken. Krijg ik vandaag een email, dat zij er geen problemen mee hadden. Simkaart erin gedaan zeggen ze en geen problemen. Vreemd, want ik heb 2 simkaarten erin gedaan en allebei werden niet gelezen. En ja, de juiste provider. Dus nu sturen ze dezelfde gsm terug, geen vervanging en in mijn ogen een onvolledige controle door de verkoper (simkaartje zelf erin plaatsen is geen goede check).

Ik overweeg me te beroepen op de zichttermijn en alles te ontbinden, incl. contract. Want je wil toch gewoon een deugdelijk produkt? En dat op en neer gestuur schiet ook niet op. Wat te doen wat te doen?!
Als je binnen de 7 dagen zit kun je sowieso zonder opgaaf van redenen product terugsturen en geld terugeisen. Product moet dan natuurlijk nog wel zo zijn als dat je het gekregen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Misschien leuk voor de startpost:

480 pagina's met games voor de 6300

Edit: link verwijderd. Was er niet van op de hoogte dat dit geen Freeware betrof.

[ Voor 39% gewijzigd door yohan op 13-04-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik vermoed dat dat normaal gesproken betaalde games zijn eigenlijk. In dat geval wil ik vragen of je de link weg haalt, want linken naar warez is verboden op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Haha ik kreeg net een mailtje van Belzaak.nl dat mijn bestelling verzonden is! Yes! _/-\o_

In eerste instantie zeiden ze dat hij halverwege de maand Mei zou komen, maar op de site is nu ook te lezen dat hij direct uit voorraad leverbaar is.. Ben ik ff blij zeg! *O*

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dus dit is het officiele NL model? Er werd hier gezegd dat de Phonehouse er ook al een paar in de winkel had liggen dus dan moet het haast wel zo zijn dat dit geen import toestellen zijn. Dit is heel goed nieuws!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.