Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 53.963 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Kaspers schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:22:
Ik vind het wel netjes gemaakt..
ik kan de specs alleen helemaal niet vinden, ik vind het nogal onoverzichtelijk

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112

Gisteren om 17:15 besteld bij 2call, vandaag om 12:00 in huis! Netjes ;)! Eerste indruk, ik ben echt blij met de telefoon, gewoon een goede no nonsense telefoon in een super mooi jasje! Alles werkt meteen, internet via opera mini, smsen, bellen! Na 2 uurtjes instellen en testen natuurlijk wel batterij op, dus maar aan de lader gehangen en strax weer verder :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:03

Booster

Superuser

Topicstarter
Blaasijzer schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:44:
off topic, zijn jullie ook zo blij met de nieuwe nokia site :(
Ik zie niets bijzonders ten opzichte van de afgelopen weken eigenlijk. De specs staan zover ik zie gewoon waar ze altijd gestaan hebben.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien voor hoeveel procent de batterij vol is?? Of is er hiervoor alleen die indicator bovenaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-07 21:40
Anoniem: 116112 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien voor hoeveel procent de batterij vol is?? Of is er hiervoor alleen die indicator bovenaan??
Een percentage heb ik nog nooit gezien op een Nokia.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok heb zojuist even geprobeerd wat thema's te installeren, had bijvoorbeeld de n95 theme van zedge die was gemaakt voor de Nokia 6280 erop gezet, echter geeft hij een fout aan op t startscherm, aan de boven en onderzijde staan 2 blauwe balken! Na wat andere theme's voor de 6280 te hebben geprobeerd doet hij dit bij allemaal :+ ! Iemand die mij hiermee kan helpen?

Verder valt mij op dat er ongelofelijk veel kan worden ingesteld op deze telefoon, hij is echt lekker handzaam en snel! Wel vind ik de spellen allemaal maar niks (A)! Maar heb volgens mij nog geen 1 spel op een telefoon leuk gevonden! :9 !

Die miniusb aansluiting is wel echt goddelijk, scheelt weer een extra kabel aan mijn pc, en synchen kan elke leek, software erop, plug erin en klaar is keer ;)! Staaltje top service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb heb net alle mappen van de originele SD kaart overgezet naar de nieuwe. Maar nu heten de mapjes allemaal 'predef<map>' als ik dat 'predef' weghaal is het mapicoontje weg -O-
Hoe kan ik alles overzetten dat ik de normale naam krijg, en ook het originele mapicoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
nieuwe mappen maken en de inhoud kopieeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Maar dan heb je de map iconen toch niet terug?
Ik ga eens proberen alles 1 op 1 te kopieren. Van cardreader naar 6300 met USB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
nokia heeft de levering aan de BC met een week uitgesteld... was precies hetzelfde verhaal toen met de 6280 ik snap er echt geen reet van.... ik wordt daar zo simpel van :(

het is dat het verschil met te groot is 59,99 of 90....

[ Voor 24% gewijzigd door Blaasijzer op 27-04-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blaasijzer schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:44:
nokia heeft de levering aan de BC met een week uitgesteld... was precies hetzelfde verhaal toen met de 6280 ik snap er echt geen reet van.... ik wordt daar zo simpel van :(

het is dat het verschil met te groot is 59,99 of 90....
Dus heb er goed aangedaan hem via inet te bestellen volgens mij! Wel raar dat ze dat uitstellen.. gaat de reclamecampagne met de folders ;)! Na 2 dagen gebruik ben ik MEER DAN TEVREDEN! Echt een heel fijn toestel! Alleen heb ik mijn twijfels bij de gprs kosten van Hi.. weet iemand hier meer van?

Officieel: 1mb 2,50
Maar na gebruik van 0,059 mb al 1,04

Miss een start tarief ofzo?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mmm.. 10 dagen geleden dat ik het hoesje op eBay kocht. Hopelijk is het geen oplichter..

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 15:27
Mm dat klinkt niet echt goed..
Ik heb het handmatig met deze gast afgehandeld (paypal transactie), en die kerel kon niet bepaald netjes Engels..
Koos:
I can pay you using PayPal, but I can't do it via the Ebay site,
because it asks me for a CreditCard number, and I don't have
one.

I can just send you the money via paypal to your email, and
when you receive the money, you send the item to me.

On the paypal site i can add the ebay itemnumber + my
ebayusername to the shipment, do we have a deal ?

I hope so!
regards

joywong118:
pls you give to your paypal email (wtf bedoel je gast)

Koos:
my paypal address is koos@****.com
i can transfer you the money immediately via the paypal site

what is your paypal email address ? and do I have to use this
product id? 110116723224

Thanks

joywong118:
THANKS (ehm ja ik vroeg toch echt of dat product id juist was..)

Koos:
I have transfered the money via a manual way (NOT ebay!)
to your PayPal.

I transfered 20,60 EURO, thats a littie bit more than GBP 13,99
I've entered the correct Item and my ebay account information

Thank you

joywong118:
OK

Koos:
do you have already the money on your account ?
Thanks

joywong118
THANKS (zie je dat vraagteken niet ofzo :/)

Koos
(nog maar een keer proberen)
Do you already have the money ?

Here is a screenshot:
linknaarplaatje

thanks

(geen reactie)

Koos:
Hi, I really need to know if you have my money on your account so
you can ship the item.

Thanks !

joywong118:
ITEM IS POST TO YOU

Koos:
Thank you.

[ Voor 84% gewijzigd door Kaspers op 27-04-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je het niet vertrouwt, moet je gewoon een claim indienen dan krijg je zo je geld terug. Paypal is daar heel makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik heb 'em via eBay gekocht, dus hij zal er van lusten als 't ding niet aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:45:
Ik heb 'em via eBay gekocht, dus hij zal er van lusten als 't ding niet aankomt :P
Ik ook, ik kreeg van de week wél onderstaand mailtje:

Dear *****,
I have dispatched the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Original CASE FOR NOKIA 6300
Web Address: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=110115864423
Item number: 110115864423
Buyer User ID: *****
Seller User ID: joywong118
Total: £13.99
Once your item arrives in satisfactory condition, please leave feedback for
me. I will do the same for you.
Thank you again!

Ik wacht het nog even af.... Maar de screenprotector uit HKG was er een stuk sneller!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Dat mailtje kreeg ik ook, een dag na aankoop. MIjn eerdere aankopen uit Hongkong kwamen veel sneller binnen. En dit figuur heeft toch wel een aantal negatieve feedbacks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:40:
Dat mailtje kreeg ik ook, een dag na aankoop. MIjn eerdere aankopen uit Hongkong kwamen veel sneller binnen. En dit figuur heeft toch wel een aantal negatieve feedbacks...
Nou, ik vind een score van 98.4% toch wel ok. Laatste maand 528 positieve feedback, 10 neutraal, en 11 negatief. Vind ik wel vertrouwenwekkend... Het kan geen sjoemelaar zijn, daarvoor heeft 'ie teveel positieve feedback. En ach, de ene keer doet de post er wat langer over dan de andere keer. En ook bij de post worden fouten gemaakt... Wie zal het zeggen? Hopelijk valt ie aankomende week op de mat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:38
Iemand die deze foon al in België is tegengekomen?
Ik heb al verscheidene winkels in het antwerpse afgezocht maar nog niets gevonden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

shello schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:19:
Ik heb al verscheidene winkels in het antwerpse afgezocht maar nog niets gevonden. ;(
Ik heb de mijne uit Duitsland, maar in België zal het denk ik nog een maandje duren eer die hier in de schappen ligt..
Zal zometeen even in Gent rondhoren, wie weet..

[ Voor 6% gewijzigd door ScSi op 28-04-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Laatst online: 25-06 17:33

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Shello:

Ik heb de mijne ontvangen via MPL bvba. (264 euro + 10 euro verzendkost)
http://www.mpl.be

Zeer blij met dit toestel.

Excellent geluidskwaliteit
Enorm goed scherm
Makkelijke connectie via bluetooth
Snelle en gemakkelijke menu.
Mooi gelikt en compact design.

Enigste minpuntje is batterijduur, maar m'n vorige model was de
Nokia 6310i, dus vandaar.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116112 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:41:
Ok heb zojuist even geprobeerd wat thema's te installeren, had bijvoorbeeld de n95 theme van zedge die was gemaakt voor de Nokia 6280 erop gezet, echter geeft hij een fout aan op t startscherm, aan de boven en onderzijde staan 2 blauwe balken! Na wat andere theme's voor de 6280 te hebben geprobeerd doet hij dit bij allemaal :+ ! Iemand die mij hiermee kan helpen?
Heeft niemand hier verder last van?? Welk model theme hebben jullie erop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ra_gdd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:44:
Shello:

Ik heb de mijne ontvangen via MPL bvba. (264 euro + 10 euro verzendkost)
http://www.mpl.be

Zeer blij met dit toestel.

Excellent geluidskwaliteit
Enorm goed scherm
Makkelijke connectie via bluetooth
Snelle en gemakkelijke menu.
Mooi gelikt en compact design.

Enigste minpuntje is batterijduur, maar m'n vorige model was de
Nokia 6310i, dus vandaar.
Kan je iets meer ingaan op de batterijduur?

Ik hoor hierover veel verschillende dingen, loopt uiteen van slecht tot goed..Hoevaak heb je je toestel al opgeladen en hoelang gaat hij dan mee? Met mijn nokia 6230i werd de batterij na een tijdje echt duidelijk beter dan de 1e weken.
Ik wacht tot hij beter leverbaar is hier omdat de prijs dan nog wat zal zakken, mijn 6230i doet het perfect maar deze is wel heel mooi :*) |:(

[ Voor 8% gewijzigd door bear87 op 28-04-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 215072 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:41:
[...]

Nou, ik vind een score van 98.4% toch wel ok. Laatste maand 528 positieve feedback, 10 neutraal, en 11 negatief. Vind ik wel vertrouwenwekkend... Het kan geen sjoemelaar zijn, daarvoor heeft 'ie teveel positieve feedback. En ach, de ene keer doet de post er wat langer over dan de andere keer. En ook bij de post worden fouten gemaakt... Wie zal het zeggen? Hopelijk valt ie aankomende week op de mat!
Als je 11 negatieve feedbacks per maand haalt, dan heb ik het idee dat de verkoper één op de tien items gewoon niet verstuurt. Lekkere inkomstenbron, en door al die positieve feedback valt het niet echt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd

Ra_gdd

Hoe kan ik originele bestanden kopieren van Nokia 128 MB Micro-sd kaartje naar m'n Sandisk Ultra II 2 GB Micro-sd kaartje?

Heb geprobeerd met kaartlezer, maar sommige bestanden kan niet gelezen worden.
Het zijn de .jar-bestanden en eknel .swf-bestanden.

Edit:
Nevermind, heb het nu gedaan via Nokia 6300 en bluetooth met pc (Nokia bestandsbeheer) en zo werkt het wel.

Heb wel probleemtje met bluetooth verbinden.

Windows XP blijft maar nieuwe hardware vinden (Nokia Windows Portable Device Driver).
Zelf met de Nokia 6300 uit.

[ Voor 47% gewijzigd door Ra_gdd op 29-04-2007 23:37 ]

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
shello schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:19:
Heb pas een paar mailtjes rondgestuurd ter informatie. Een van de antwoorden:
Geachte,

De Nokia 6300 zou leverbaar zijn vanaf begin mei.
Een juiste leverdatum hebben wij helaas nog niet doorgekregen van Nokia.

De advies verkoopprijs bedraagt 259€ inclusief BTW.

Met vriendelijke groeten,

A&C Systems
We zullen nog even geduld moeten hebben vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd

Ra_gdd

Ik heb de mijne in België gekocht bij http://www.mpl.be

Heb nu een 2de besteld voor m'n moeder.
Die was verkocht aan m'n Nokia 6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel benieuwd naar wat voor headsets jullie gebruiken met de Nokia 6300. Ik heb zelf vandaag een Aliph Jawbone opgehaald en boy-o-boy is me dat een fijne headset zeg! Zie ook mijn review op: Aliph's Jawbone bluetooth headset
Is nog niet in NL verkrijgbaar, maar wordt volgens mij zeker een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211363

weet iemand hoe je de displayverlichtingstijd kan verkorten? ik kan hierover niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ra_gdd schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:07:
Heb wel probleemtje met bluetooth verbinden.

Windows XP blijft maar nieuwe hardware vinden (Nokia Windows Portable Device Driver).
Zelf met de Nokia 6300 uit.
Doet die van mij ook. Waardeloze software. Zie ook de reacties op dit rare proggie in de T.net meuktracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 14:41

Dreamer

Foutje

Anoniem: 215072 schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:14:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor headsets jullie gebruiken met de Nokia 6300. Ik heb zelf vandaag een Aliph Jawbone opgehaald en boy-o-boy is me dat een fijne headset zeg! Zie ook mijn review op: Aliph's Jawbone bluetooth headset
Is nog niet in NL verkrijgbaar, maar wordt volgens mij zeker een topper!
Ik heb de nokia BH-501 gekocht. Is een stereo bluetooth hoofdtelefoon. Geluid is echt superieur.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-07 17:52
Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:34:
[...]

Doet die van mij ook. Waardeloze software. Zie ook de reacties op dit rare proggie in de T.net meuktracker.
Gebruik ook me bluetooth maar heb nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211363

Anoniem: 76468 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:54:
[...]

Stel daarbij ook nog eens de screensaver in op 1 minuut en de displayverlichting op 5 seconden, en dan gaat ie misschien nog wel langer mee.

-
Kan iemand mij vertellen hoe de displayverlichting op 5 sec. gezet kan worden? Hier kan ik echt niets over vinden.

Alvast bedankt kenners!

Heb de telefoon nu 1 dag en al heel wat leuke reacties! niemand kent hem nog en da's mooi! Maar het is wel weer even wennen, had eerder een 6100 en daarna een SE Z530i. Maar dit is echt een top-toestel! Gaat zeker een aantal jaartjes mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:14:
[...]
Als je 11 negatieve feedbacks per maand haalt, dan heb ik het idee dat de verkoper één op de tien items gewoon niet verstuurt. Lekkere inkomstenbron, en door al die positieve feedback valt het niet echt op :)
Vandaag is de postbode aan de deur geweest, maar er was niemand thuis, dus er lag een briefje in de bus. De goede man in Hong Kong heeft het zelfs aangetekend gestuurd, want er moet voor getekend worden op het postkantoor. Effe kijken of ik dat morgen tijdens m'n werk kan fixen!

Ik ben zeer benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik heb ook een pakje uit Hongkong hoor ik net. Laat het vanavond als ik thuis kom even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:
Ik heb ook een pakje uit Hongkong hoor ik net. Laat het vanavond als ik thuis kom even weten :)
Op één of andere manier heb ik het idee dat het hoesje nét niet precies is wat we bedoelen... We will see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Na hoeveel dagen wachten Yohan ?
Misschien krijg ik nog hoop.. heb hem al ff een mailtje gestuurd of hij het goede adres er wel op had gezet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:52:
Na hoeveel dagen wachten Yohan ?
Misschien krijg ik nog hoop.. heb hem al ff een mailtje gestuurd of hij het goede adres er wel op had gezet :P.
Ik had 'm op 18 april besteld, da's dus precies 13 dagen geleden. Als het nou ook nog precies het goede hoesje is... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Damn :P dat is best lang geleden ja.
Ik hoop dat hij mij ook de juiste gestuurd heeft, en niet die andere uber lelijke :x..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:
En???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Het is 'em!

Het originele 6300-hoesje, geen twijfel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd

Ra_gdd

Het enigste minpuntje aan de telefoon vind ik de standbye tijd.

Ik kom van een Nokia 6310I waar je zeker meer dan een week deed met een batterij.
Nu met m'n nokia 6300 doe ik +/- 3 dagen.

Heeft er iemand ervaring met niet officiele Nokia batterijen zoals deze BL-4C van 1500 mAh.

http://www.accu-shop.nl/a...p.nl/gsm/nokia/index.html

Of kan iemand me zeggen hoe je die BL-5C mod voor de Nokia 6300.
M'n duits is niet zo goed.
Mein Fahrrad steht am Bahnhof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ontploffen die niet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-07 13:00
Kan iemand nogmaals Orange Internet access / Orange World proberen? Volgens de tech. afdeling van Orange zou het namelijk gewoon moeten kunnen en kunnen ze na een telefoontje je de gegevens per sms sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Gegevens heb ik al meerdere keren gekregen, maar krijg het gewoon niet aan de praat. Anderen in dit topic (die ook Orange hebben) overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:30
Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:31:
Gegevens heb ik al meerdere keren gekregen, maar krijg het gewoon niet aan de praat. Anderen in dit topic (die ook Orange hebben) overigens wel.
Misschien even opnieuw firmware op je telefoon zetten?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
kleine kans dat BC hem morgen ontvangt.... hopen dus dan kan ik hem morgen avond ophalen.

op de Nokia NL site staat hij nog steeds als binnenkort beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
Het is 'em!

Hier ook :D.
Krijg hem er alleen niet meer uit :p.

[ Voor 9% gewijzigd door Kaspers op 02-05-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Kaspers schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:01:
Hier ook :D.
Krijg hem er alleen niet meer uit :p.
Klopt. De mijne wordt al wat soepeler. Maar dat ie er strak in zit is natuurlijk hartstikke safe voor je kostbare Nokia'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hij wordt al wat soepeler, maar neemt helaas soms m'n battery cover eraf :P.
Volgens mij zet leer uit als het vochtig wordt.. eens kijken of een vochtig stuk krant erin stoppen helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
Het is 'em!

Kijk! Dat is nog 's goed nieuws! Zie je, was die Hong Konger toch geen oplichter! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Helaas kan ik 'm pas zaterdag ophalen, de postbode heeft 'm weer mee teruggenomen en aangezien ik dezelfde werktijden heb als de openingstijden van het postkantoor wordt het pas zaterdag voor mij...

En dat het hoesje zo strak zit... ach, dat hoor ik wel vaker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Brake_ schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:02:
[...]

Misschien even opnieuw firmware op je telefoon zetten?
Of je gebruikt dit als een mooie aanleiding om Orange eruit te kieperen... Ik hoefde bij Vodafone helemaal niks in te stellen! Ging helemaal automatisch... Perfect toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Je kan bijv. je agenda in het display laten zien, maar helaas zie ik maar één afspraak, op postitie 3 is meer ruimte en passen twee afspraken, weet iemand een manier op bovenin beeld 2 (of meer) agandapunten te laten zien in het gewone achtergrondscherm.

Misschien een vage post, maar ik weet de juiste termen niet.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Helaas niet mogelijk Pinin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

o.k. dacht ik al, maar je begreep mij vraag? Hulde.

Edit: tijd voor een deel 2 btw

[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 02-05-2007 23:03 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:03

Booster

Superuser

Topicstarter
Pinin schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:02:
Edit: tijd voor een deel 2 btw
Ik zal eens even informeren na aantal posts er in dit subforum normaal een nieuw deel begonnen wordt :)

[edit]
Komt allen naar deel 2! :P

[ Voor 19% gewijzigd door Booster op 02-05-2007 23:57 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Afbeeldingslocatie: http://home.att.net/~artarchives/yourfate/lock.jpeg
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.