nieuwe pc samenstellen = leuk
Anoniem: 116112
Gisteren om 17:15 besteld bij 2call, vandaag om 12:00 in huis! Netjes ;)! Eerste indruk, ik ben echt blij met de telefoon, gewoon een goede no nonsense telefoon in een super mooi jasje! Alles werkt meteen, internet via opera mini, smsen, bellen! Na 2 uurtjes instellen en testen natuurlijk wel batterij op, dus maar aan de lader gehangen en strax weer verder :)!Anoniem: 116112 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:32:
Mijne is besteld ;)!
Ik zie niets bijzonders ten opzichte van de afgelopen weken eigenlijk. De specs staan zover ik zie gewoon waar ze altijd gestaan hebben.Blaasijzer schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:44:
off topic, zijn jullie ook zo blij met de nieuwe nokia site
Een percentage heb ik nog nooit gezien op een Nokia.Anoniem: 116112 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien voor hoeveel procent de batterij vol is?? Of is er hiervoor alleen die indicator bovenaan??
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verder valt mij op dat er ongelofelijk veel kan worden ingesteld op deze telefoon, hij is echt lekker handzaam en snel! Wel vind ik de spellen allemaal maar niks (A)! Maar heb volgens mij nog geen 1 spel op een telefoon leuk gevonden!
Die miniusb aansluiting is wel echt goddelijk, scheelt weer een extra kabel aan mijn pc, en synchen kan elke leek, software erop, plug erin en klaar is keer ;)! Staaltje top service

Hoe kan ik alles overzetten dat ik de normale naam krijg, en ook het originele mapicoontje?
Ik ga eens proberen alles 1 op 1 te kopieren. Van cardreader naar 6300 met USB.
het is dat het verschil met te groot is 59,99 of 90....
[ Voor 24% gewijzigd door Blaasijzer op 27-04-2007 11:51 ]
Dus heb er goed aangedaan hem via inet te bestellen volgens mij! Wel raar dat ze dat uitstellen.. gaat de reclamecampagne met de folders ;)! Na 2 dagen gebruik ben ik MEER DAN TEVREDEN! Echt een heel fijn toestel! Alleen heb ik mijn twijfels bij de gprs kosten van Hi.. weet iemand hier meer van?Blaasijzer schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:44:
nokia heeft de levering aan de BC met een week uitgesteld... was precies hetzelfde verhaal toen met de 6280 ik snap er echt geen reet van.... ik wordt daar zo simpel van
het is dat het verschil met te groot is 59,99 of 90....
Officieel: 1mb 2,50
Maar na gebruik van 0,059 mb al 1,04
Miss een start tarief ofzo??
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik heb het handmatig met deze gast afgehandeld (paypal transactie), en die kerel kon niet bepaald netjes Engels..
Koos:
I can pay you using PayPal, but I can't do it via the Ebay site,
because it asks me for a CreditCard number, and I don't have
one.
I can just send you the money via paypal to your email, and
when you receive the money, you send the item to me.
On the paypal site i can add the ebay itemnumber + my
ebayusername to the shipment, do we have a deal ?
I hope so!
regards
joywong118:
pls you give to your paypal email (wtf bedoel je gast)
Koos:
my paypal address is koos@****.com
i can transfer you the money immediately via the paypal site
what is your paypal email address ? and do I have to use this
product id? 110116723224
Thanks
joywong118:
THANKS (ehm ja ik vroeg toch echt of dat product id juist was..)
Koos:
I have transfered the money via a manual way (NOT ebay!)
to your PayPal.
I transfered 20,60 EURO, thats a littie bit more than GBP 13,99
I've entered the correct Item and my ebay account information
Thank you
joywong118:
OK
Koos:
do you have already the money on your account ?
Thanks
joywong118
THANKS (zie je dat vraagteken niet ofzo)
Koos
(nog maar een keer proberen)
Do you already have the money ?
Here is a screenshot:
linknaarplaatje
thanks
(geen reactie)
Koos:
Hi, I really need to know if you have my money on your account so
you can ship the item.
Thanks !
joywong118:
ITEM IS POST TO YOU
Koos:
Thank you.
[ Voor 84% gewijzigd door Kaspers op 27-04-2007 18:21 ]
Anoniem: 215072
Ik ook, ik kreeg van de week wél onderstaand mailtje:Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:45:
Ik heb 'em via eBay gekocht, dus hij zal er van lusten als 't ding niet aankomt
Dear *****,
I have dispatched the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Original CASE FOR NOKIA 6300
Web Address: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=110115864423
Item number: 110115864423
Buyer User ID: *****
Seller User ID: joywong118
Total: £13.99
Once your item arrives in satisfactory condition, please leave feedback for
me. I will do the same for you.
Thank you again!
Ik wacht het nog even af.... Maar de screenprotector uit HKG was er een stuk sneller!!!
Nou, ik vind een score van 98.4% toch wel ok. Laatste maand 528 positieve feedback, 10 neutraal, en 11 negatief. Vind ik wel vertrouwenwekkend... Het kan geen sjoemelaar zijn, daarvoor heeft 'ie teveel positieve feedback. En ach, de ene keer doet de post er wat langer over dan de andere keer. En ook bij de post worden fouten gemaakt... Wie zal het zeggen? Hopelijk valt ie aankomende week op de mat!Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:40:
Dat mailtje kreeg ik ook, een dag na aankoop. MIjn eerdere aankopen uit Hongkong kwamen veel sneller binnen. En dit figuur heeft toch wel een aantal negatieve feedbacks...
Ik heb al verscheidene winkels in het antwerpse afgezocht maar nog niets gevonden.
Ik heb de mijne uit Duitsland, maar in België zal het denk ik nog een maandje duren eer die hier in de schappen ligt..shello schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:19:
Iemand die deze foon al in België is tegengekomen?
Ik heb al verscheidene winkels in het antwerpse afgezocht maar nog niets gevonden.
Zal zometeen even in Gent rondhoren, wie weet..
[ Voor 6% gewijzigd door ScSi op 28-04-2007 09:38 ]
Ik heb de mijne ontvangen via MPL bvba. (264 euro + 10 euro verzendkost)
http://www.mpl.be
Zeer blij met dit toestel.
Excellent geluidskwaliteit
Enorm goed scherm
Makkelijke connectie via bluetooth
Snelle en gemakkelijke menu.
Mooi gelikt en compact design.
Enigste minpuntje is batterijduur, maar m'n vorige model was de
Nokia 6310i, dus vandaar.
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Heeft niemand hier verder last van?? Welk model theme hebben jullie erop dan?Anoniem: 116112 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:41:
Ok heb zojuist even geprobeerd wat thema's te installeren, had bijvoorbeeld de n95 theme van zedge die was gemaakt voor de Nokia 6280 erop gezet, echter geeft hij een fout aan op t startscherm, aan de boven en onderzijde staan 2 blauwe balken! Na wat andere theme's voor de 6280 te hebben geprobeerd doet hij dit bij allemaal! Iemand die mij hiermee kan helpen?
Kan je iets meer ingaan op de batterijduur?Ra_gdd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:44:
Shello:
Ik heb de mijne ontvangen via MPL bvba. (264 euro + 10 euro verzendkost)
http://www.mpl.be
Zeer blij met dit toestel.
Excellent geluidskwaliteit
Enorm goed scherm
Makkelijke connectie via bluetooth
Snelle en gemakkelijke menu.
Mooi gelikt en compact design.
Enigste minpuntje is batterijduur, maar m'n vorige model was de
Nokia 6310i, dus vandaar.
Ik hoor hierover veel verschillende dingen, loopt uiteen van slecht tot goed..Hoevaak heb je je toestel al opgeladen en hoelang gaat hij dan mee? Met mijn nokia 6230i werd de batterij na een tijdje echt duidelijk beter dan de 1e weken.
Ik wacht tot hij beter leverbaar is hier omdat de prijs dan nog wat zal zakken, mijn 6230i doet het perfect maar deze is wel heel mooi

[ Voor 8% gewijzigd door bear87 op 28-04-2007 17:08 ]
Als je 11 negatieve feedbacks per maand haalt, dan heb ik het idee dat de verkoper één op de tien items gewoon niet verstuurt. Lekkere inkomstenbron, en door al die positieve feedback valt het niet echt opAnoniem: 215072 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:41:
[...]
Nou, ik vind een score van 98.4% toch wel ok. Laatste maand 528 positieve feedback, 10 neutraal, en 11 negatief. Vind ik wel vertrouwenwekkend... Het kan geen sjoemelaar zijn, daarvoor heeft 'ie teveel positieve feedback. En ach, de ene keer doet de post er wat langer over dan de andere keer. En ook bij de post worden fouten gemaakt... Wie zal het zeggen? Hopelijk valt ie aankomende week op de mat!
Heb geprobeerd met kaartlezer, maar sommige bestanden kan niet gelezen worden.
Het zijn de .jar-bestanden en eknel .swf-bestanden.
Edit:
Nevermind, heb het nu gedaan via Nokia 6300 en bluetooth met pc (Nokia bestandsbeheer) en zo werkt het wel.
Heb wel probleemtje met bluetooth verbinden.
Windows XP blijft maar nieuwe hardware vinden (Nokia Windows Portable Device Driver).
Zelf met de Nokia 6300 uit.
[ Voor 47% gewijzigd door Ra_gdd op 29-04-2007 23:37 ]
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Heb pas een paar mailtjes rondgestuurd ter informatie. Een van de antwoorden:shello schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:19:
Iemand die deze foon al in België is tegengekomen?
We zullen nog even geduld moeten hebben vrees ik.Geachte,
De Nokia 6300 zou leverbaar zijn vanaf begin mei.
Een juiste leverdatum hebben wij helaas nog niet doorgekregen van Nokia.
De advies verkoopprijs bedraagt 259€ inclusief BTW.
Met vriendelijke groeten,
A&C Systems
Heb nu een 2de besteld voor m'n moeder.
Die was verkocht aan m'n Nokia 6300
Is nog niet in NL verkrijgbaar, maar wordt volgens mij zeker een topper!
Anoniem: 211363
Doet die van mij ook. Waardeloze software. Zie ook de reacties op dit rare proggie in de T.net meuktracker.Ra_gdd schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:07:
Heb wel probleemtje met bluetooth verbinden.
Windows XP blijft maar nieuwe hardware vinden (Nokia Windows Portable Device Driver).
Zelf met de Nokia 6300 uit.
Ik heb de nokia BH-501 gekocht. Is een stereo bluetooth hoofdtelefoon. Geluid is echt superieur.Anoniem: 215072 schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:14:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor headsets jullie gebruiken met de Nokia 6300. Ik heb zelf vandaag een Aliph Jawbone opgehaald en boy-o-boy is me dat een fijne headset zeg! Zie ook mijn review op: Aliph's Jawbone bluetooth headset
Is nog niet in NL verkrijgbaar, maar wordt volgens mij zeker een topper!
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Gebruik ook me bluetooth maar heb nergens last vanYohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:34:
[...]
Doet die van mij ook. Waardeloze software. Zie ook de reacties op dit rare proggie in de T.net meuktracker.
Anoniem: 211363
Kan iemand mij vertellen hoe de displayverlichting op 5 sec. gezet kan worden? Hier kan ik echt niets over vinden.Anoniem: 76468 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:54:
[...]
Stel daarbij ook nog eens de screensaver in op 1 minuut en de displayverlichting op 5 seconden, en dan gaat ie misschien nog wel langer mee.
-
Alvast bedankt kenners!
Heb de telefoon nu 1 dag en al heel wat leuke reacties! niemand kent hem nog en da's mooi! Maar het is wel weer even wennen, had eerder een 6100 en daarna een SE Z530i. Maar dit is echt een top-toestel! Gaat zeker een aantal jaartjes mee!!
Vandaag is de postbode aan de deur geweest, maar er was niemand thuis, dus er lag een briefje in de bus. De goede man in Hong Kong heeft het zelfs aangetekend gestuurd, want er moet voor getekend worden op het postkantoor. Effe kijken of ik dat morgen tijdens m'n werk kan fixen!Yohan schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:14:
[...]
Als je 11 negatieve feedbacks per maand haalt, dan heb ik het idee dat de verkoper één op de tien items gewoon niet verstuurt. Lekkere inkomstenbron, en door al die positieve feedback valt het niet echt op
Ik ben zeer benieuwd!!
Op één of andere manier heb ik het idee dat het hoesje nét niet precies is wat we bedoelen... We will see!Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:
Ik heb ook een pakje uit Hongkong hoor ik net. Laat het vanavond als ik thuis kom even weten
Misschien krijg ik nog hoop.. heb hem al ff een mailtje gestuurd of hij het goede adres er wel op had gezet
Ik had 'm op 18 april besteld, da's dus precies 13 dagen geleden. Als het nou ook nog precies het goede hoesje is...Kaspers schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:52:
Na hoeveel dagen wachten Yohan ?
Misschien krijg ik nog hoop.. heb hem al ff een mailtje gestuurd of hij het goede adres er wel op had gezet.
Ik hoop dat hij mij ook de juiste gestuurd heeft, en niet die andere uber lelijke :x..
En???Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:
Ik heb ook een pakje uit Hongkong hoor ik net. Laat het vanavond als ik thuis kom even weten
Het originele 6300-hoesje, geen twijfel mogelijk.
Ik kom van een Nokia 6310I waar je zeker meer dan een week deed met een batterij.
Nu met m'n nokia 6300 doe ik +/- 3 dagen.
Heeft er iemand ervaring met niet officiele Nokia batterijen zoals deze BL-4C van 1500 mAh.
http://www.accu-shop.nl/a...p.nl/gsm/nokia/index.html
Of kan iemand me zeggen hoe je die BL-5C mod voor de Nokia 6300.
M'n duits is niet zo goed.
Mein Fahrrad steht am Bahnhof.

Misschien even opnieuw firmware op je telefoon zetten?Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:31:
Gegevens heb ik al meerdere keren gekregen, maar krijg het gewoon niet aan de praat. Anderen in dit topic (die ook Orange hebben) overigens wel.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
op de Nokia NL site staat hij nog steeds als binnenkort beschikbaar...
Hier ookYohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
Het is 'em!
Krijg hem er alleen niet meer uit
[ Voor 9% gewijzigd door Kaspers op 02-05-2007 16:01 ]
Klopt. De mijne wordt al wat soepeler. Maar dat ie er strak in zit is natuurlijk hartstikke safe voor je kostbare Nokia'tje
Volgens mij zet leer uit als het vochtig wordt.. eens kijken of een vochtig stuk krant erin stoppen helpt..
Kijk! Dat is nog 's goed nieuws! Zie je, was die Hong Konger toch geen oplichter!Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
Het is 'em!
Helaas kan ik 'm pas zaterdag ophalen, de postbode heeft 'm weer mee teruggenomen en aangezien ik dezelfde werktijden heb als de openingstijden van het postkantoor wordt het pas zaterdag voor mij...
En dat het hoesje zo strak zit... ach, dat hoor ik wel vaker...
Of je gebruikt dit als een mooie aanleiding om Orange eruit te kieperen... Ik hoefde bij Vodafone helemaal niks in te stellen! Ging helemaal automatisch... Perfect toch?_Brake_ schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:02:
[...]
Misschien even opnieuw firmware op je telefoon zetten?
Misschien een vage post, maar ik weet de juiste termen niet.
www.casarodriguillo.com
Edit: tijd voor een deel 2 btw
[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 02-05-2007 23:03 ]
www.casarodriguillo.com
Ik zal eens even informeren na aantal posts er in dit subforum normaal een nieuw deel begonnen wordtPinin schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:02:
Edit: tijd voor een deel 2 btw
[edit]
Komt allen naar deel 2!
[ Voor 19% gewijzigd door Booster op 02-05-2007 23:57 ]
Dit topic is gesloten.