Staat schoner.
[ Voor 3% gewijzigd door daniëlpunt op 13-04-2007 19:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Staat schoner.
[ Voor 3% gewijzigd door daniëlpunt op 13-04-2007 19:06 ]
Verwijderd
Nog even een quote naar mijzelf..Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:21:
Weet iemand ook of je als wallpaper een Bitmapafbeelding kan gebruiken of alleen Jpg?
Ja, dat kan. Ik heb het even geprobeerd voor je, en het was geen probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:06:
[...]
Nog even een quote naar mijzelf..
Weet iemand dit?
Verwijderd
Thanx! / Ik kon het niet vinden. Ik heb veel pagina's bezocht, maar over de formaten werd nergens gesproken.thaban schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:48:
[...]
Ja, dat kan. Ik heb het even geprobeerd voor je, en het was geen probleem.
Je had het natuurlijk ook gewoon even op kunnen zoeken:
http://www.forum.nokia.com/devices/6300
"Graphics Formats:
BMP, GIF87a, GIF89a, JPEG, PNG, WBMP"
Verwijderd
Nou, vandaag de GSM van GSMTrack teruggekregen. Volgens mevr. Gubbels, daar een leidinggevende of zo, moest ie het gewoon doen. Ze heeft immers naar eigen zeggen haar eigen SIM erin gedaan en die deed het gewoon. Tja, als je zo met klanten omgaat...Martijn schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:00:
[...]
Als je binnen de 7 dagen zit kun je sowieso zonder opgaaf van redenen product terugsturen en geld terugeisen. Product moet dan natuurlijk nog wel zo zijn als dat je het gekregen hebt...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Volgens mij niet, het is óf digitaal (en inderdaad niet zo supermooi), óf analoog (ook eigenlijk net niet ok), óf helemaal uit (maar ja, da's weer lastig klokkijken)...Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:14:
is het mogelijk om de digitale klok te veranderen? ziet er echt niet uit namelijk, heb maar de analoge ingesteld.
Dat kan denk ik alleen via een theme-editor. Probeer eens Nokia Series 40 Theme Studio, na downloaden (ff google-en) kun je 14 dagen proef draaien (lang genoeg om het achtergrondje van de menu's te veranderen)!Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:14:
en kan ik ook simpelweg het achtergrondje binnen het menu veranderen? thema Noir is namelijk prima, alleen vind ik het zwart grijze achtergrondje binnenin de menu's lelijk
Verwijderd
Heb zelf (nog) geen problemen met de RVS achterkant, nog helemaal krasloos (ben er ook wel zuinig op moet ik zeggen)... Ook m'n display is nog supergaaf!Yohan schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:30:
Het RVS is érg gevoelig, heb er nu al een paar lichte krasjes op zitten.
Via eBay inmiddels een lederen hoesje besteld. Zouden oppervlakkige krassen met RVS-reiniger weg te polijsten zijn?
Hier alvast een klant inderdaad!Wat voor hoesje is dat van eBay? Ik heb wat kennissen in Azie aan het werk gezet om het originele Nokia hoesje op te sporen (het hoesje dat daar standaard bij de telefoon geleverd wordt). Mocht die in Azie verkrijgbaar zijn dan laat ik er een paar hierheen komen (animo genoeg lijkt me???). Misschien kan ik wel een handeltje beginnen, hahaha!
Hier heb ik anders ook wel interesse in! Ik hou me aanbevolenVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:25:
[...]
Heb zelf (nog) geen problemen met de RVS achterkant, nog helemaal krasloos (ben er ook wel zuinig op moet ik zeggen)... Ook m'n display is nog supergaaf!
Wat voor hoesje is dat van eBay? Ik heb wat kennissen in Azie aan het werk gezet om het originele Nokia hoesje op te sporen (het hoesje dat daar standaard bij de telefoon geleverd wordt). Mocht die in Azie verkrijgbaar zijn dan laat ik er een paar hierheen komen (animo genoeg lijkt me???). Misschien kan ik wel een handeltje beginnen, hahaha!
www.casarodriguillo.com
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Waarom niet? Hier kun je toch ook alle dingen die bij een telefoon geleverd worden apart kopen (lader, datakabel, headset etc)? Alles is in principe ook los te koop, waarom dat hoesje dan niet? En is het niet nu, dan is het wel over een tijdje... Ik hou de moed erin!Yohan schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 23:25:
De kans lijkt me érg klein dat de originele hoesjes los verkrijgbaar zijn. Op eBay zijn alleen hoesjes van andere fabrikanten te vinden, zelfs als je op eBay Japan zoekt vindt je geen originele Nokia-hoesjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 01:41 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 12:48 ]
Dat is mooi balen zeg!
[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 15-04-2007 13:28 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
www.casarodriguillo.com
Nee, de taal staat standaard op Automatisch.Kaspers schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:27:
Nouja Nederlandse taal zit er wel op ja.. ik kreeg zelf een duitse handleiding..
Ik denk dat 2Call.nl ze uit DL geimporteerd heeft.. (en NL taal ff insteld en weer in de doos stopt)
Verder geen problemen mee overigens, maar toch..
Verwijderd
thanks! even checken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:19:
[...]
Volgens mij niet, het is óf digitaal (en inderdaad niet zo supermooi), óf analoog (ook eigenlijk net niet ok), óf helemaal uit (maar ja, da's weer lastig klokkijken)...
[...]
Dat kan denk ik alleen via een theme-editor. Probeer eens Nokia Series 40 Theme Studio, na downloaden (ff google-en) kun je 14 dagen proef draaien (lang genoeg om het achtergrondje van de menu's te veranderen)!
Verwijderd
Ik ook, doe ik al jaren, voor m`n Ipaq, nintendo ds,Pinin schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:39:
Ik heb het brando beschermfolietje, ziet er erg mooi uit en is mooi op maat gesneden op de milimeter. Besteld vanuit hongkong, duurde een dag of 8 en koste 10dollar incl. verzendkosten
Verwijderd
Is dit degene die jullie bedoelen?? http://mobile.brando.com.hk/UltraClearProtector.php. Of is er nog een andere van Brando? Beetje trage site, maar ja, Hong Kong is ook een eind weg...Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:56:
[...]
Ik ook, doe ik al jaren, voor m`n Ipaq, nintendo ds,
sek750i. Zitten altijd gweldig doe er erg lang mee, zelfs een keer er afgehaald onder warm water afgespoeld droog fhonen en er weer opgeplakt, en voor de prijs dat je er hier 1 hebt bestel je er in hong kong 2 voor dus... sterk aanbevolen.
http://shop.brando.com.hk/
Dat is wel hoopgevend.. Chinezen zullen zeker geen Paypal accepteren?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:37:
[...]
Waarom niet? Hier kun je toch ook alle dingen die bij een telefoon geleverd worden apart kopen (lader, datakabel, headset etc)? Alles is in principe ook los te koop, waarom dat hoesje dan niet? En is het niet nu, dan is het wel over een tijdje... Ik hou de moed erin!
edit: eBay China doet al wél mee:
http://cgi.ebay.com.cn/ws...h=016&category=97459&rd=1
Oh jawel hoor. Kijk nog maar eens goedYohan schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:20:
[...]
Dat is wel hoopgevend.. Chinezen zullen zeker geen Paypal accepteren?
Ik las op diverse fora dat het Brando screentje het scherm iets "doffer" maakt, hoe ervaar jij dit? Het folietje van Martin Fields zou dit niet hebben nl..Pinin schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:39:
Ik heb het brando beschermfolietje, ziet er erg mooi uit en is mooi op maat gesneden op de milimeter. Besteld vanuit hongkong, duurde een dag of 8 en koste 10dollar incl. verzendkosten
[ Voor 20% gewijzigd door JunkO op 16-04-2007 13:14 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
http://europe.nokia.com/A4144923JunkO schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
Vraag 1: Weet iemand wat je precies met het proggie "Sensor" kunt doen? Deze staat op de geheugenkaart onder "Verzameling".
[ Voor 17% gewijzigd door Booster op 16-04-2007 13:45 ]
nieuwe pc samenstellen = leuk
Verwijderd
Verwijderd
Top! thankx a lot!Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:30:
prijs staat ook nog nbiet in het systeem dus nog ff geduld !!
Ik ervaar het niet als doffer eerder als minder spiegelend (dus fijner)JunkO schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
[...]
Ik las op diverse fora dat het Brando screentje het scherm iets "doffer" maakt, hoe ervaar jij dit? Het folietje van Martin Fields zou dit niet hebben nl..
Ohja, moet je trouwens een creditcard hebben om te kunnen bestellen? Ik heb dit (nog) niet en het zou mooi zijn als je het ook via Paypal oid kunt doen.
Er is een verschil tussen 1 voor 7dollar of 3 voor een pennyYohan schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:25:
Ik vind ze wel prijzig, voor die paar maanden dat ze meegaan. Heb zelf op eBay een set van 3 gekocht (merkloze) voor £ 0,01 (exc. verzending). Laat wel even weten wat voor kwaliteit het is.
[ Voor 23% gewijzigd door Pinin op 16-04-2007 21:43 ]
www.casarodriguillo.com
Tussen de 300/350Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:30:
zodra die bij BC binnen is zet ik het wel hier neer want het vrouwtje werkt bij BC
prijs staat ook nog nbiet in het systeem dus nog ff geduld !!
Wat een oplichter. Maar goed, toch maar gekochtScSi schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:20:
EDIT: een verkoper op eBay heeft het hoesje, maar ook prijzig..
Verwijderd
Ja om je mooie telefoon in je zak te beschermen tegen je sleutels..Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:33:
zo'n hoesje..serieus
heb je zo'n mooie foon
gooi je zo'n hoesje eromheen
slaat nergens op
beetje krassen..ach
Gaat het om dit hoesje ? :Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:25:
Wat voor hoesje is dat van eBay? Ik heb wat kennissen in Azie aan het werk gezet om het originele Nokia hoesje op te sporen (het hoesje dat daar standaard bij de telefoon geleverd wordt). Mocht die in Azie verkrijgbaar zijn dan laat ik er een paar hierheen komen (animo genoeg lijkt me???). Misschien kan ik wel een handeltje beginnen, hahaha!
[ Voor 46% gewijzigd door Kaspers op 17-04-2007 08:01 ]
ik denk ook rond de 300 op e.o.a forum las ik advies prijs 250 ex BTW dat is bijn 300 incl. min ongeveer 209 voor de verlenging komt op 90 € maar we zullen zien.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Het is ook niet echt de bedoeling dat je die cover dagelijks open maakt. Dat is voor mij alleen maar een goed teken.MrData schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:34:
Nu een paar dagen in gebruik, werkt allemaal prima. Scherm is mooi scherp en helder.
Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is het openschuiven van de batterij/geheugenkaart cover, je moet zoveel kracht zetten dat je het gevoel hebt dat elk moment het toestelletje doormidden kan breken. En het kleine covertje voor de USB aansluiting is ook lastig open te priegelen.
bij BC ?DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:57:
Heb net idd wat anders gehoord, de los prijs zal 290 zijn.
De prijs zal in Nederland rond die prijs liggen. Bij alle telco`s zal hij ongeveer voor dit bedrag over de toonbank gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 17-04-2007 11:55 ]
zal wel een domme vraag zijn maar WTF is HTCDaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:52:
[...]
De prijs zal in Nederland rond die prijs liggen. Aangezien BC de enigste winkel is in Nederland die HTC voert, zal dat ook bij hun zo zijn.
Ghehe HTC heeft hier niks mee te maken.Blaasijzer schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:54:
[...]
zal wel een domme vraag zijn maar WTF is HTC![]()
op zich goed nieuws dan zal de verlenging op 60 € komen dan sta ik er zaterdag op de stoep
Dat had ik ook de eerste keer, maar de keer daarna toen ik een groter geheugenkaartje er in ging zetten ging het al een stuk makkelijker.MrData schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:34:
Nu een paar dagen in gebruik, werkt allemaal prima. Scherm is mooi scherp en helder.
Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is het openschuiven van de batterij/geheugenkaart cover, je moet zoveel kracht zetten dat je het gevoel hebt dat elk moment het toestelletje doormidden kan breken. En het kleine covertje voor de USB aansluiting is ook lastig open te priegelen.
En dat je niet kunt opladen met een USB kabel vind ik een minpunt.MrData schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:34:
Verwijderd
is er wel maar dat is vast niet je bedoelingKaspers schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:42:
[...]
En dat je niet kunt opladen met een USB kabel vind ik een minpunt.
Verwijderd
Verwijderd
Series 40 heeft gewoon geen ondersteuning voor WLAN.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:50:
weet iemand misschien of er een mini-usb-wifi/wlan adapter verkrijgbaar is, zodat de 6300 via wifi/wlan op het net zou kunnen surfen. Is handig voor de treinreizigers onder ons (of degenen die vaak bij de Mac zitten). Het lijkt mij ideaal om via een draadloos netwerk, waar dan ook, met de 6300 te surfen. Volgens mij is het beeldscherm groot genoeg, zeer zeker helder genoeg als ik de reviews mag geloven.
BC belt overigens deze week nog de prijs en leveringsmogelijkheden door... zal het jullie niet onthouden.
Haha nee inderdaadBlaasijzer schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:53:
is er wel maar dat is vast niet je bedoeling
http://www.mobilefun.co.uk/product/12798.htm
Verwijderd
OK bedankt, weten we dat ook weer! zo had ik er nog niet over nagedacht! hoeven we daar ook geen moeite voor te doen. Via GPRS/EDGE dan maar... (want dat werkt toch wel volgens mij)Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:42:
[...]
Series 40 heeft gewoon geen ondersteuning voor WLAN.
Dus je kan er wel een adapter aan hangen, maar het OS kan er verder niks mee.
Yep,Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:02:
[...]
OK bedankt, weten we dat ook weer! zo had ik er nog niet over nagedacht! hoeven we daar ook geen moeite voor te doen. Via GPRS/EDGE dan maar... (want dat werkt toch wel volgens mij)
Er zit wel degelijk verschil in, sterker nog, volgens mij zijn er geen 2 hetzelfde. Ze zijn allemaal op maat gemaakt voor elk type GSM / PDA. Als je een willekeurige screenprotector haalt van een PDA oid dan zal je ´m op maat moeten knippen en ik denk niet dat dat het gewenste resultaat zal geven.. Tweakert of geen TweakertVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:04:
Zit er verschil in tussen de verschillende Brando protectot velletjes?
Of zou ik er ook gewoon 1 van bv een PDA op kunnen plakken? Die kan ik namelijk in de stad halen...
Verwijderd
Potver! Ik was net te laat! Ach, oplichter, ik vind 10 pond nog wel meevallen...Yohan schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:19:
[...]
Wat een oplichter. Maar goed, toch maar gekocht
Verwijderd
Ja, dit is het hoesje waar het om gaat. Ik hoop snel te horen of die in Thailand verkrijgbaar is. Lukt dat niet, dan wordt het gewoon even afwachten, want hoe meer er op de markt komen, hoe makkelijker ze te krijgen zullen zijn!Kaspers schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:50:
Gaat het om dit hoesje ? :
[afbeelding]
Dan heb ik ook wel interesse!
idd, ik had eerst de verkeerde gekregen, deze iets bijgesneden met scherp stanleymes, maar toch gaat de zijkant iets wijkenJunkO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:38:
[...]
Er zit wel degelijk verschil in, sterker nog, volgens mij zijn er geen 2 hetzelfde. Ze zijn allemaal op maat gemaakt voor elk type GSM / PDA. Als je een willekeurige screenprotector haalt van een PDA oid dan zal je ´m op maat moeten knippen en ik denk niet dat dat het gewenste resultaat zal geven.. Tweakert of geen Tweakert
www.casarodriguillo.com
Mensen, als jullie een beetje door zou zoeken op de verkoper en naar z'n shop zou gaan etc dan kom je vanzelf hierop http://cgi.benl.ebay.be/O...egoryZ20367QQcmdZViewItem uit... En nog te koop ook...ScSi schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:00:
Let op, de afbeelding is nu veranderd! Prijs is dezelfde, maar ik denk dat het product nu niet meer het originele hoesje is..
Zie Martijn hierboven me. Dezelfde verkoper heeft er genoeg.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:51:
[...]
Potver! Ik was net te laat! Ach, oplichter, ik vind 10 pond nog wel meevallen...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
echt belachelijk die prijs.....Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:43:
@ALLEMAAL
hijs leverbaar bij de BC, vrouwtje heeft hem vandaag binnen gehad.
hij staat inmiddels ook op de website
289 euro kost, tenminste wel een officieel NL model
succes heren
Verwijderd
tja belachelijk of, verschil moet er zijn
Heb je Stemhelderheid aanstaan? Deze staat onder "Instellingen" --> "Oproepinstellingen". Wellicht dat dat helpt.Ik krijg 'klachten' van andere mensen dat als ik de telefoon in luidspreker functie heb, dat mijn stem erg 'dof' / minder goed te horen is... ik kan hun echter wel goed verstaan.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik vind ook de bijgeleverde headset erg onduidelijk als ik anderen probeer te verstaan, deze zijn ook erg 'dof' en 'donker' (geen id hoe ik het moet omschrijven). Nu krijg ik wel te horen dat ik wel goed te verstaan ben
Verwijderd
Ja, stemhelderheid stond juist aan. Nu ik het uitgezet heb, is het juist minder! (net even met 2 mensen getest). Ze geven aan dat 'de ruis/kraak/storing' minder is.JunkO schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
[...]
Heb je Stemhelderheid aanstaan? Deze staat onder "Instellingen" --> "Oproepinstellingen". Wellicht dat dat helpt.
Ik heb trouwens ook een opmerking mbt het geluid. Hebben jullie dat ook, wanneer je iemand belt, de eerste pakweg 2 keer dat hij overgaat het geluid heel slecht en krakerig is (dus die tuuuut toon)? De 3e keer klinkt hij wel gewoon weer normaal en goed, dus echt heel storend is het niet, maar ik vroeg het me gewoon af.
Verwijderd
Volgens mij heb je dit mis.... er is ook nog zoiets als de Nokia shop....Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:52:
[...]
tja belachelijk of, verschil moet er zijn
dan wordt ie, mits defect, goed hersteld ipv een collega die zijn eigen simkaart test en retour stuur als, defect niet geconstateerd!!
of heb ik dit mis?
Nou mag ik mezelf ook gelukkig prijzen dat mijn vrouwtje ook personeelskorting krijgt :D:D
Ik heb dat ook, ik dacht dat m'n speaker los zat ofzo, maar het blijkt dat dit zeg maar 'normaal' is..JunkO schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
Hebben jullie dat ook, wanneer je iemand belt, de eerste pakweg 2 keer dat hij overgaat het geluid heel slecht en krakerig is (dus die tuuuut toon)? De 3e keer klinkt hij wel gewoon weer normaal en goed, dus echt heel storend is het niet, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ja heel irri, vooral in de auto is dit erg omdat na een bobbeltje het snoertje er al uit ligtRicardo87 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:44:
Ik ben inmiddels ook in het bezit van de 6300, alleen ik erger me een klein beetje aan de oplader.
Blijft bij jullie het snoertje ook amper in de telefoon zitten? Met andere woorden, als hij aan de oplader hangt en je wil even een sms sturen dat je direct het snoer eruit trekt
www.casarodriguillo.com
Geen last, maar wel heen en weer schuifbaar, dat hoort namenlijk zo.JunkO schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:55:
Ik heb een probleem, het aan/uit knopje rammelt. Normaal gesproken zit het knopje vrij stevig vast in de behuizing en kost het moeite om 'm in te drukken maar nu hoor je 'm duidelijk rammelen als je de telefoon heen en weer schud... Erg irritant dit!![]()
Meer mensen die hier 'last' van hebben??
Verwijderd
Martijn schreef op woensdag 18 april 2007 @ 07:45:
[...]
Mensen, als jullie een beetje door zou zoeken op de verkoper en naar z'n shop zou gaan etc dan kom je vanzelf hierop http://cgi.benl.ebay.be/O...egoryZ20367QQcmdZViewItem uit... En nog te koop ook...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 23:27 ]
Verwijderd
Dit is volgens mij niet normaal, ik heb het in ieder geval niet. Het lijkt wel of jouw aansluiting een keer per ongeluk is 'opgerekt'...Ricardo87 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:44:
Ik ben inmiddels ook in het bezit van de 6300, alleen ik erger me een klein beetje aan de oplader.
Blijft bij jullie het snoertje ook amper in de telefoon zitten? Met andere woorden, als hij aan de oplader hangt en je wil even een sms sturen dat je direct het snoer eruit trekt
Verwijderd
Dat hoort namelijk zo?? Hoe kom je daar nou bij, mijn aan en uit knopje zit gewoon vast, zonder speling!Kaspers schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:01:
[...]
Geen last, maar wel heen en weer schuifbaar, dat hoort namenlijk zo.
Ligt dat misschien aan de provider? Ik deed m'n Vodafone SIM erin en ik hoefde helemaal niks in te stellen, GPRS werkte meteen!Yohan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:17:
Iemand dat WAP'pen of GPRS'en of hoe je het wilt noemen aan de praat gekregen? Ik heb de instellingen van Orange gekregen, maar hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken.
Nog nergens, vanaf eind volgende week overal. Als het goed is.guus2 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:32:
Sorry heren maar aangezien deze post zooo groot is geworden is het onmogelijk het antwoord op een waarschijnlijk simpele vraag te vinden:
- Waar is de Nokia 6300 te koop (in Nederland)
Ongetwijfeld een open deur gevalletje voor mensen die al weken over dit toestel aan het discussiëren zijn. Excuus daarvoor.
Ben eens niet zo lui en zoek zelf eens op ebay in de shop van die verkoper... Daar vind je hem namelijk gewoon... Niet alles hoeft voorgekauwd te worden, wel?Kaspers schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:40:
Iemand enig idee waar dat hoesje nog te koop is ?
Iemand was me helaas voor met die Ebay Auction.
Wie zegt dat ik lui ben ?Martijn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:58:
Ben eens niet zo lui en zoek zelf eens op ebay in de shop van die verkoper... Daar vind je hem namelijk gewoon... Niet alles hoeft voorgekauwd te worden, wel?
[ Voor 13% gewijzigd door Kaspers op 19-04-2007 10:44 ]
in zaandam city volgende week pas volgens eigen zeggenVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:43:
@ALLEMAAL
hijs leverbaar bij de BC, vrouwtje heeft hem vandaag binnen gehad.
hij staat inmiddels ook op de website
289 euro kost, tenminste wel een officieel NL model
succes heren
Je kan gewoon met Paypal betalen. Geen creditcard voor nodig.Kaspers schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:33:
Excuses, gevonden, kwam namenlijk steeds op een object uit dat al verkocht was.
// moet helaas weer met creditcard... helaas.
tja, als mijn berekening klopt vragen ze 59 € voor een verlenging en das beter als bij 2call (90)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq