Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.447 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Martijn schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:37:
[...]

Waarom zou je dat willen? :?
Staat schoner. :) Voor de rest maakt het niet echt uit.

[ Voor 3% gewijzigd door daniëlpunt op 13-04-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:21:
Weet iemand ook of je als wallpaper een Bitmapafbeelding kan gebruiken of alleen Jpg?
Nog even een quote naar mijzelf..

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaban
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:13
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:06:
[...]

Nog even een quote naar mijzelf..

Weet iemand dit?
Ja, dat kan. Ik heb het even geprobeerd voor je, en het was geen probleem.
Je had het natuurlijk ook gewoon even op kunnen zoeken:

http://www.forum.nokia.com/devices/6300

"Graphics Formats:
BMP, GIF87a, GIF89a, JPEG, PNG, WBMP"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaban schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:48:
[...]

Ja, dat kan. Ik heb het even geprobeerd voor je, en het was geen probleem.
Je had het natuurlijk ook gewoon even op kunnen zoeken:

http://www.forum.nokia.com/devices/6300

"Graphics Formats:
BMP, GIF87a, GIF89a, JPEG, PNG, WBMP"
Thanx! / Ik kon het niet vinden. Ik heb veel pagina's bezocht, maar over de formaten werd nergens gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Ik heb hem ook binnen, alleen met duitse handleiding..
Dit kan mij weinig schelen, maar even ter jullie info; hij komt bij 2call vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om de digitale klok te veranderen? ziet er echt niet uit namelijk, heb maar de analoge ingesteld.

en kan ik ook simpelweg het achtergrondje binnen het menu veranderen? thema Noir is namelijk prima, alleen vind ik het zwart grijze achtergrondje binnenin de menu's lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Iemand trouwens enig idee hoe je de Internet verbinding op een Apple computer kunt sharen met een Nokia Series 40 telefoon, zoals deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Martijn schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:00:
[...]

Als je binnen de 7 dagen zit kun je sowieso zonder opgaaf van redenen product terugsturen en geld terugeisen. Product moet dan natuurlijk nog wel zo zijn als dat je het gekregen hebt...
Nou, vandaag de GSM van GSMTrack teruggekregen. Volgens mevr. Gubbels, daar een leidinggevende of zo, moest ie het gewoon doen. Ze heeft immers naar eigen zeggen haar eigen SIM erin gedaan en die deed het gewoon. Tja, als je zo met klanten omgaat... :(
Ik schiet er natuurlijk niks mee op, want we zitten nu met een GSM waar je niks aan hebt en de verkoper ontkent het probleem, vanwege een halfslachtige self-check met haar eigen SIM-kaart. Wat moet je daar nou mee? 8)7
Ik bel maandag op en dan leg ik de keuze voor: vervangend gloednieuw toestel OF totale ontbinding van contract, gsm terug en ergens anders halen. Wel jammer zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Het RVS is érg gevoelig, heb er nu al een paar lichte krasjes op zitten.

Via eBay inmiddels een lederen hoesje besteld. Zouden oppervlakkige krassen met RVS-reiniger weg te polijsten zijn?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:14:
is het mogelijk om de digitale klok te veranderen? ziet er echt niet uit namelijk, heb maar de analoge ingesteld.
Volgens mij niet, het is óf digitaal (en inderdaad niet zo supermooi), óf analoog (ook eigenlijk net niet ok), óf helemaal uit (maar ja, da's weer lastig klokkijken)...
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:14:
en kan ik ook simpelweg het achtergrondje binnen het menu veranderen? thema Noir is namelijk prima, alleen vind ik het zwart grijze achtergrondje binnenin de menu's lelijk
Dat kan denk ik alleen via een theme-editor. Probeer eens Nokia Series 40 Theme Studio, na downloaden (ff google-en) kun je 14 dagen proef draaien (lang genoeg om het achtergrondje van de menu's te veranderen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:30:
Het RVS is érg gevoelig, heb er nu al een paar lichte krasjes op zitten.

Via eBay inmiddels een lederen hoesje besteld. Zouden oppervlakkige krassen met RVS-reiniger weg te polijsten zijn?
Heb zelf (nog) geen problemen met de RVS achterkant, nog helemaal krasloos (ben er ook wel zuinig op moet ik zeggen)... Ook m'n display is nog supergaaf!

Wat voor hoesje is dat van eBay? Ik heb wat kennissen in Azie aan het werk gezet om het originele Nokia hoesje op te sporen (het hoesje dat daar standaard bij de telefoon geleverd wordt). Mocht die in Azie verkrijgbaar zijn dan laat ik er een paar hierheen komen (animo genoeg lijkt me???). Misschien kan ik wel een handeltje beginnen, hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Wat voor hoesje is dat van eBay? Ik heb wat kennissen in Azie aan het werk gezet om het originele Nokia hoesje op te sporen (het hoesje dat daar standaard bij de telefoon geleverd wordt). Mocht die in Azie verkrijgbaar zijn dan laat ik er een paar hierheen komen (animo genoeg lijkt me???). Misschien kan ik wel een handeltje beginnen, hahaha!
Hier alvast een klant inderdaad! :P
Meld hier maar als je "netwerkie" wat heeft kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:25:
[...]

Heb zelf (nog) geen problemen met de RVS achterkant, nog helemaal krasloos (ben er ook wel zuinig op moet ik zeggen)... Ook m'n display is nog supergaaf!

Hier heb ik anders ook wel interesse in! Ik hou me aanbevolen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

voor een nette prijs wil ik er ook één

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 13:42
Ik wil er ook een, prijs is niet zo belangrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
De kans lijkt me érg klein dat de originele hoesjes los verkrijgbaar zijn. Op eBay zijn alleen hoesjes van andere fabrikanten te vinden, zelfs als je op eBay Japan zoekt vindt je geen originele Nokia-hoesjes.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 23:25:
De kans lijkt me érg klein dat de originele hoesjes los verkrijgbaar zijn. Op eBay zijn alleen hoesjes van andere fabrikanten te vinden, zelfs als je op eBay Japan zoekt vindt je geen originele Nokia-hoesjes.
Waarom niet? Hier kun je toch ook alle dingen die bij een telefoon geleverd worden apart kopen (lader, datakabel, headset etc)? Alles is in principe ook los te koop, waarom dat hoesje dan niet? En is het niet nu, dan is het wel over een tijdje... Ik hou de moed erin!

edit: eBay China doet al wél mee:
http://cgi.ebay.com.cn/ws...h=016&category=97459&rd=1

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go 2Call.
Mijn niet SIM-kaartlezende 6300 zou omgeruild worden voor een, ik quote "Ben" hier, een gloednieuw exemplaar.

Niet dus.
Heb eerst een week lang elke dag aan de telefoon moeten hangen voordat ze eindelijk zover waren om hem om te ruilen....en vervolgens wordt het pakketje ten eerste 10 huizen verderop bezorgt, gelukkig kwamen die mensen dat nog netjes melden.

En dan maak je hem open en zie je een mooie "omruil"factuur in de doos
Jammer dat het geen nieuw toestel is, met een lading nieuwe krassen.

Plus ik had een kruisje in de doos gezet voordat ik hem terugstuurde, raad eens wat er in deze doos zat.

SIM kaart lijkt ie nu te lezen, al zoemt ie nu als ik weet niet wat als er mee gebeld wordt.
Uit elkaar gehaald reparatietoestel en speakertje niet goed vastgezet oid?
Maandag maar weer eens informeren wat ik hier nou precies van moet denken.

Zit er sterk over te denken om dat ding gewoon terug te sturen en mijn geld terug te eisen.
Vooral aangezien ie volgende week ook gewoon in de winkels komt te liggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Dat is mooi balen zeg! :( Ik zou gewoon mijn geld terug eisen want daar heb je recht op.
Je zegt dat ze volgende week in de winkel komen te liggen? Is dit dan het NL model? Ik vind het dan wel raar dat sommige webshops aangegeven dat het NL model pas halverwege mei op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nouja Nederlandse taal zit er wel op ja.. ik kreeg zelf een duitse handleiding..
Ik denk dat 2Call.nl ze uit DL geimporteerd heeft.. (en NL taal ff insteld en weer in de doos stopt)

Verder geen problemen mee overigens, maar toch..

[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 15-04-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik heb mijn toestel gisteren binnen gekregen, besteld bij Belzaak.nl. De 6300 zou pas midden Mei leverbaar zijn, maar blijkbaar hebben ze ´m toch via een andere weg kunnen bemachtigen. Ik heb net als de mensen die hem bij 2Call en GSMtrack besteld hebben ook een Duitse handleiding erbij.. Oftewel de officiele Nederlandse versie is nog steeds niet verkrijgbaar. Niet dat mij dat uitmaakt...

Het toestel is echt geweldig, de looks en het beeldscherm zijn :9~ en hij ligt lekker in de hand. Wat ik zelf vooral fijn vind is dat hij lekker snel is, foto´s doorbladeren doet hij in een fractie van seconden en teruggaan vanuit de menu´s naar het beginscherm is in een oogwenk gebeurd. Wat een verademing t.o.v. mijn oude 6230i!

Al met al kan ik alleen maar zeggen: hij is beter dan ik verwacht had... d:)b

De screenprotector is echter al de eerste dag gesneuveld, dankzij het veelvuldig uit in de broekzak doen is het omgekruld. Hier zoek ik nog een goede vervanger voor en ik heb mijn oog laten vallen op 2 verschillende screenprotectors:

Brando Screenprotector Ultra Clear: http://www.smartphoneshop...tra-clear-nokia-6300.html

en Martin Fields:http://www.martinfields.c...eln=6300&prod_type=screen

Deze schijnen volgens vele reviews de beste in hun soort te zijn, iemand enige ervaringen hiermee??

Tevens heb ik nog een leuk lederen hoesje gevonden, al is hij niet origineel van Nokia. Wellicht dat jullie er nog wat aan hebben.. http://www.smartphoneshop...ther-case-nokia-6300.html

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb het brando beschermfolietje, ziet er erg mooi uit en is mooi op maat gesneden op de milimeter. Besteld vanuit hongkong, duurde een dag of 8 en koste 10dollar incl. verzendkosten

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejwagenvoort
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 20:07
Zijn er hier ook mensen die andere problemen hebben? Zoals het uitvallen van de telefoon tijdens het bellen? Zodra ik stemverbetering aanzet, valt mijn telefoon uit tijdens het eerste gesprek dat ik voer. Dat doet hij overigens ook tijdens het browsen. Ik heb de adapter erin gelaten, terwijl ik surf, maar met Google Maps bijvoorbeeld valt hij dan weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Kaspers schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:27:
Nouja Nederlandse taal zit er wel op ja.. ik kreeg zelf een duitse handleiding..
Ik denk dat 2Call.nl ze uit DL geimporteerd heeft.. (en NL taal ff insteld en weer in de doos stopt)

Verder geen problemen mee overigens, maar toch..
Nee, de taal staat standaard op Automatisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:19:
[...]

Volgens mij niet, het is óf digitaal (en inderdaad niet zo supermooi), óf analoog (ook eigenlijk net niet ok), óf helemaal uit (maar ja, da's weer lastig klokkijken)...

[...]

Dat kan denk ik alleen via een theme-editor. Probeer eens Nokia Series 40 Theme Studio, na downloaden (ff google-en) kun je 14 dagen proef draaien (lang genoeg om het achtergrondje van de menu's te veranderen)!
thanks! even checken.

@ejwagenvoort, ik gebruik n andere google applicatie, gmail, en die werkt perfect! beter dan op mn vorige samsung en pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mijjn 6300 blijft vragen om 'packet-gegevens'. Heb via Nokia.com al de Orange-gegevens toegestuurd gekregen, maar krijg nog
steeds geen verbinding via het wap-browsertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:39:
Ik heb het brando beschermfolietje, ziet er erg mooi uit en is mooi op maat gesneden op de milimeter. Besteld vanuit hongkong, duurde een dag of 8 en koste 10dollar incl. verzendkosten
Ik ook, doe ik al jaren, voor m`n Ipaq, nintendo ds,
sek750i. Zitten altijd gweldig doe er erg lang mee, zelfs een keer er afgehaald onder warm water afgespoeld droog fhonen en er weer opgeplakt, en voor de prijs dat je er hier 1 hebt bestel je er in hong kong 2 voor dus... sterk aanbevolen.
http://shop.brando.com.hk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:56:
[...]
Ik ook, doe ik al jaren, voor m`n Ipaq, nintendo ds,
sek750i. Zitten altijd gweldig doe er erg lang mee, zelfs een keer er afgehaald onder warm water afgespoeld droog fhonen en er weer opgeplakt, en voor de prijs dat je er hier 1 hebt bestel je er in hong kong 2 voor dus... sterk aanbevolen.
http://shop.brando.com.hk/
Is dit degene die jullie bedoelen?? http://mobile.brando.com.hk/UltraClearProtector.php. Of is er nog een andere van Brando? Beetje trage site, maar ja, Hong Kong is ook een eind weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:37:
[...]

Waarom niet? Hier kun je toch ook alle dingen die bij een telefoon geleverd worden apart kopen (lader, datakabel, headset etc)? Alles is in principe ook los te koop, waarom dat hoesje dan niet? En is het niet nu, dan is het wel over een tijdje... Ik hou de moed erin!

edit: eBay China doet al wél mee:
http://cgi.ebay.com.cn/ws...h=016&category=97459&rd=1
Dat is wel hoopgevend.. Chinezen zullen zeker geen Paypal accepteren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Yohan schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:20:
[...]

Dat is wel hoopgevend.. Chinezen zullen zeker geen Paypal accepteren? :P
Oh jawel hoor. Kijk nog maar eens goed :P
Afbeeldingslocatie: http://pics.ebaystatic.com/aw/pics/cn/logos/logo_anfutong_91x35.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:19
Zo heb bericht van nokia terug gehad na anderhalve week over de vraag van de batterij.
Dat is als volgt:

Geachte heer, Geachte mevrouw,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.
Hebt u de eerste keer uw batterij correct opgeladen ? (minimaal 12 uur laden)
Gelieve ook te noteren dat standby time wilt zeggen: de tijd dat hij kan *ZONDER ENIG GEBRUIK*.
Gelieve ook te noteren dat gebruik van Bluetooth uw batterijsterkte gevoelig kan aantasten.
Gelieve ook te noteren dat als u regelmatig in plaatsen bent waar u slecht netwerkbereik hebt, de batterijsterkte hier ook van zal weten (het toestel heeft meer energie nodig om verbinding te leggen met het netwerk).

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten, OlivierNokia Care klantendienst0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)

Bluetooth is dus idd een batterij vreter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
12 uur opladen?! Dat heb ik nog nooit gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Pinin schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:39:
Ik las op diverse fora dat het Brando screentje het scherm iets "doffer" maakt, hoe ervaar jij dit? Het folietje van Martin Fields zou dit niet hebben nl..

Ohja, moet je trouwens een creditcard hebben om te kunnen bestellen? Ik heb dit (nog) niet en het zou mooi zijn als je het ook via Paypal oid kunt doen.

PS.

Vraag 1: Weet iemand wat je precies met het proggie "Sensor" kunt doen? Deze staat op de geheugenkaart onder "Verzameling".

Vraag 2: Is er een manier om bij het openen van een sms gelijk de informatie over het tijdstip enz erbij te zien? Ik vind het altijd wel handig als ik een sms heb gekregen en ik m'n telefoon niet bij de hand heb direct, bijv als je 's morgens wakker wordt. Nu moet je dat erg omslachtig doen via Opties en dan Details Bericht. Ik was dit altijd gewend bij m'n 6230i.

[ Voor 20% gewijzigd door JunkO op 16-04-2007 13:14 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet mogelijk, dat iemand gewoon een party inkoopt van die screen protectors van brando?

Want ik heb namelijk geen beschikking tot een creditcard en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem denk ik. Dus als iemand gewoon een x aantal besteld, kunnen we de verzendkosten delen.

Ik daar in ieder geval voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik vind ze wel prijzig, voor die paar maanden dat ze meegaan. Heb zelf op eBay een set van 3 gekocht (merkloze) voor £ 0,01 (exc. verzending). Laat wel even weten wat voor kwaliteit het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Topicstarter
JunkO schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
Vraag 1: Weet iemand wat je precies met het proggie "Sensor" kunt doen? Deze staat op de geheugenkaart onder "Verzameling".
http://europe.nokia.com/A4144923 :)

Ik heb het nogal druk, maar ik zal me zo snel mogelijk weer helemaal bijlezen en de topicstart updaten :)

[ Voor 17% gewijzigd door Booster op 16-04-2007 13:45 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Bij Bc was de prijs nog niet bekend, waarschijnlijk einde van de week... dus nog even geduld voor mij kan ik hem eindelijk bekijken!

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij BC inderdaad deze week te verwachten. Bij T for Telecom voorlopig 3 a 4 weken nog geen levering, werd vriendelijk doorverwezen naar BC, omdat die het snelst zijn.

Nog even een vraagje: Heeft iemand al getest hoe internet loopt op de 6300, bijvoorbeeld via web 'n walk of telfort mobiel internet? Ben benieuwd hoe de telefoon zich houdt bij bijvoorbeeld google'en en mailen of gewoon even spotten of er nog wat is gebeurt op Nu.nl

Ik hoor het graag van jullie, zeker ook als er weer een scherpe aanbieding komt op het net. Voorlopig blijven de aanbieders dezelfde... verwacht dat dit snel zal veranderen, omdat het er nu echt op begint te lijken dat ie deze week in de winkels verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra die bij BC binnen is zet ik het wel hier neer want het vrouwtje werkt bij BC

prijs staat ook nog nbiet in het systeem dus nog ff geduld !!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:30:

Top! thankx a lot!

dat over hoe hij zich houd met het surfen zou ik ook wel graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Wat bedoel je precies met 'hoe hij zich houd met surfen'?

Ik gebruik het heel af en toe. Vind het niet zo heel erg nuttig, het scherm is er te klein voor. Maar om bv de bus tijden te checken op 9292mobiel.nl is het wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JunkO schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:03:
[...]

Ik las op diverse fora dat het Brando screentje het scherm iets "doffer" maakt, hoe ervaar jij dit? Het folietje van Martin Fields zou dit niet hebben nl..

Ohja, moet je trouwens een creditcard hebben om te kunnen bestellen? Ik heb dit (nog) niet en het zou mooi zijn als je het ook via Paypal oid kunt doen.
Ik ervaar het niet als doffer eerder als minder spiegelend (dus fijner)
Anders dan met Credit card lukt volgens mij niet, anders moet je wachten tot ze hier te koop zijn voor een hogere prijs. Maar kijk ook eens op de duitse e-bay daar zag ik er pas ook één van brando.
Yohan schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:25:
Ik vind ze wel prijzig, voor die paar maanden dat ze meegaan. Heb zelf op eBay een set van 3 gekocht (merkloze) voor £ 0,01 (exc. verzending). Laat wel even weten wat voor kwaliteit het is.
Er is een verschil tussen 1 voor 7dollar of 3 voor een penny ;)
In principe gaan ze een paar jaar mee

[ Voor 23% gewijzigd door Pinin op 16-04-2007 21:43 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:30:
zodra die bij BC binnen is zet ik het wel hier neer want het vrouwtje werkt bij BC

Tussen de 300/350 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Dat is best prijzig :X Ik heb de mijne voor 209 euro gekocht, exclusief verzendkosten.. Moet wel nog even aankomen vanuit Duitsland, maar ik hoop dat dat ook goed gaat :)

EDIT: een verkoper op eBay heeft het hoesje, maar ook prijzig..

[ Voor 36% gewijzigd door ScSi op 16-04-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
ScSi schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:20:

EDIT: een verkoper op eBay heeft het hoesje, maar ook prijzig..
Wat een oplichter. Maar goed, toch maar gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n hoesje..serieus
heb je zo'n mooie foon
gooi je zo'n hoesje eromheen
slaat nergens op

beetje krassen..ach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:33:
zo'n hoesje..serieus
heb je zo'n mooie foon
gooi je zo'n hoesje eromheen
slaat nergens op

beetje krassen..ach
Ja om je mooie telefoon in je zak te beschermen tegen je sleutels..
Beetje nadenken kan nooit kwaad he ;).
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:25:
Gaat het om dit hoesje ? :
Afbeeldingslocatie: http://i15.ebayimg.com/05/i/000/91/bb/4d95_1.JPG

Dan heb ik ook wel interesse!

[ Voor 46% gewijzigd door Kaspers op 17-04-2007 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ik denk ook rond de 300 op e.o.a forum las ik advies prijs 250 ex BTW dat is bijn 300 incl. min ongeveer 209 voor de verlenging komt op 90 € maar we zullen zien.
Het is even afwachten op zich wel vreemd even een vergelijkje

Belcompany
1 jaar verlenging Orange 30
6233 ---> 39,99
E50 ----> 69,99
Nieuw toestel
6233 ---> 269,99
E50 ----> 299,99

2call
1 jaar verlenging Orange 30
6233 ----> 78
E50 -----> 96
Nieuw toestel
6233 ---> 217
E50 ----> 254

Punt is dat er toch wel verschillende kortingen zijn hoe dat werkt geen idee, 2call kan goedkoper nieuwe toestellen leveren maar het lijkt wel alsof BC grotere kortingen met verlengingen kan geven dat zal dan wel de macht van de inkoop zijn....
Dus ff afwachten wat ze ermee doen 2call zit op 90 euro met verlenging dus als BC hetzelfde doet haal ik hem daar scheelt verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Heb net idd wat anders gehoord, de los prijs zal 290 zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Nu een paar dagen in gebruik, werkt allemaal prima. Scherm is mooi scherp en helder.

Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is het openschuiven van de batterij/geheugenkaart cover, je moet zoveel kracht zetten dat je het gevoel hebt dat elk moment het toestelletje doormidden kan breken. En het kleine covertje voor de USB aansluiting is ook lastig open te priegelen.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
MrData schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:34:
Nu een paar dagen in gebruik, werkt allemaal prima. Scherm is mooi scherp en helder.

Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is het openschuiven van de batterij/geheugenkaart cover, je moet zoveel kracht zetten dat je het gevoel hebt dat elk moment het toestelletje doormidden kan breken. En het kleine covertje voor de USB aansluiting is ook lastig open te priegelen.
Het is ook niet echt de bedoeling dat je die cover dagelijks open maakt. Dat is voor mij alleen maar een goed teken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:57:
Heb net idd wat anders gehoord, de los prijs zal 290 zijn. :)
bij BC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De prijs zal in Nederland rond die prijs liggen. Bij alle telco`s zal hij ongeveer voor dit bedrag over de toonbank gaan. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 17-04-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
DaannO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:52:
[...]

De prijs zal in Nederland rond die prijs liggen. Aangezien BC de enigste winkel is in Nederland die HTC voert, zal dat ook bij hun zo zijn. :)
zal wel een domme vraag zijn maar WTF is HTC 8)7

op zich goed nieuws dan zal de verlenging op 60 € komen dan sta ik er zaterdag op de stoep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Blaasijzer schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:54:
[...]

zal wel een domme vraag zijn maar WTF is HTC 8)7

op zich goed nieuws dan zal de verlenging op 60 € komen dan sta ik er zaterdag op de stoep :)
Ghehe HTC heeft hier niks mee te maken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dat had ik ook de eerste keer, maar de keer daarna toen ik een groter geheugenkaartje er in ging zetten ging het al een stuk makkelijker. :)

Voor wie de geheugenkaart gaat wisselen, druk het kaartje er rustig uit, anders schiet het zo weg. :P
Ben die van mij bijna kwijt geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sa.te673
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 11:42
Heb mijn toestelletje net binnen... mooi dingetje hoor..

enig minpuntje : Ik krijg het klepje voor de usb alleen opengepield als ik de batterij cover er ook af haal.. Misschien het plastic USB klepje een beetje bijvijlen....

Vraagje :
Ik wil nu mijn Nokia aansluiten op mijn stereo via de hooftelefoon/microfoon uitgang... Kan ik daarvoor een "standaard" 2,5 mm. jack voor gebruiken ?... het handsfreesetje heeft een 2,5mm. jack met een extra contact punt voor de speaker (neem ik aan..) Zal dit geen kortsluiting opleveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
De batterijcover gaat de eerste paar keer inderdaad wat moeilijk open, maar na verloop van tijd lukt het gewoon in 1 beweging. Ik krijg het USB klepje ook niet open zonder eerst de cover eraf te halen, dus die is misschien wat onhandig geplaatst..

Ik heb trouwens ook een adres gevonden op Ebay waar ze de Brando screenprotectors verkopen en waar je géén creditcard nodig hebt: http://cgi.ebay.nl/BRANDO...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kosten: € 9,69 + € 3,- verzendkosten, valt nog mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En dat je niet kunt opladen met een USB kabel vind ik een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien of er een mini-usb-wifi/wlan adapter verkrijgbaar is, zodat de 6300 via wifi/wlan op het net zou kunnen surfen. Is handig voor de treinreizigers onder ons (of degenen die vaak bij de Mac zitten). Het lijkt mij ideaal om via een draadloos netwerk, waar dan ook, met de 6300 te surfen. Volgens mij is het beeldscherm groot genoeg, zeer zeker helder genoeg als ik de reviews mag geloven.

BC belt overigens deze week nog de prijs en leveringsmogelijkheden door... zal het jullie niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Kaspers schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:42:
[...]

En dat je niet kunt opladen met een USB kabel vind ik een minpunt.
is er wel maar dat is vast niet je bedoeling ;)

http://www.mobilefun.co.uk/product/12798.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er verschil in tussen de verschillende Brando protectot velletjes?

Of zou ik er ook gewoon 1 van bv een PDA op kunnen plakken? Die kan ik namelijk in de stad halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:50:
weet iemand misschien of er een mini-usb-wifi/wlan adapter verkrijgbaar is, zodat de 6300 via wifi/wlan op het net zou kunnen surfen. Is handig voor de treinreizigers onder ons (of degenen die vaak bij de Mac zitten). Het lijkt mij ideaal om via een draadloos netwerk, waar dan ook, met de 6300 te surfen. Volgens mij is het beeldscherm groot genoeg, zeer zeker helder genoeg als ik de reviews mag geloven.

BC belt overigens deze week nog de prijs en leveringsmogelijkheden door... zal het jullie niet onthouden.
Series 40 heeft gewoon geen ondersteuning voor WLAN.
Dus je kan er wel een adapter aan hangen, maar het OS kan er verder niks mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Haha nee inderdaad ;),
wel een leuke oplossing trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:42:
[...]

Series 40 heeft gewoon geen ondersteuning voor WLAN.
Dus je kan er wel een adapter aan hangen, maar het OS kan er verder niks mee. ;)
OK bedankt, weten we dat ook weer! zo had ik er nog niet over nagedacht! hoeven we daar ook geen moeite voor te doen. Via GPRS/EDGE dan maar... (want dat werkt toch wel volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:02:
[...]

OK bedankt, weten we dat ook weer! zo had ik er nog niet over nagedacht! hoeven we daar ook geen moeite voor te doen. Via GPRS/EDGE dan maar... (want dat werkt toch wel volgens mij)
Yep,

Volledige specificaties: (ook in het Engels)
Werkfrequentie • GSM/EDGE-dekking (900/1800/1900 en 850/1800/1900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:04:
Zit er verschil in tussen de verschillende Brando protectot velletjes?

Of zou ik er ook gewoon 1 van bv een PDA op kunnen plakken? Die kan ik namelijk in de stad halen...
Er zit wel degelijk verschil in, sterker nog, volgens mij zijn er geen 2 hetzelfde. Ze zijn allemaal op maat gemaakt voor elk type GSM / PDA. Als je een willekeurige screenprotector haalt van een PDA oid dan zal je ´m op maat moeten knippen en ik denk niet dat dat het gewenste resultaat zal geven.. Tweakert of geen Tweakert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:19:
[...]

Wat een oplichter. Maar goed, toch maar gekocht :)
Potver! Ik was net te laat! Ach, oplichter, ik vind 10 pond nog wel meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:50:
Gaat het om dit hoesje ? :
[afbeelding]
Dan heb ik ook wel interesse!
Ja, dit is het hoesje waar het om gaat. Ik hoop snel te horen of die in Thailand verkrijgbaar is. Lukt dat niet, dan wordt het gewoon even afwachten, want hoe meer er op de markt komen, hoe makkelijker ze te krijgen zullen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Let op, de afbeelding is nu veranderd! Prijs is dezelfde, maar ik denk dat het product nu niet meer het originele hoesje is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Inderdaad! Zelfde prijs, zelfde beschrijving. Alleen het plaatje is anders:

Afbeeldingslocatie: http://i13.ebayimg.com/04/i/000/91/bb/3a35_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JunkO schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:38:
[...]

Er zit wel degelijk verschil in, sterker nog, volgens mij zijn er geen 2 hetzelfde. Ze zijn allemaal op maat gemaakt voor elk type GSM / PDA. Als je een willekeurige screenprotector haalt van een PDA oid dan zal je ´m op maat moeten knippen en ik denk niet dat dat het gewenste resultaat zal geven.. Tweakert of geen Tweakert ;)
idd, ik had eerst de verkeerde gekregen, deze iets bijgesneden met scherp stanleymes, maar toch gaat de zijkant iets wijken

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:34
Ik ben inmiddels ook in het bezit van de 6300, alleen ik erger me een klein beetje aan de oplader.

Blijft bij jullie het snoertje ook amper in de telefoon zitten? Met andere woorden, als hij aan de oplader hangt en je wil even een sms sturen dat je direct het snoer eruit trekt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
ScSi schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:00:
Let op, de afbeelding is nu veranderd! Prijs is dezelfde, maar ik denk dat het product nu niet meer het originele hoesje is..
Mensen, als jullie een beetje door zou zoeken op de verkoper en naar z'n shop zou gaan etc dan kom je vanzelf hierop http://cgi.benl.ebay.be/O...egoryZ20367QQcmdZViewItem uit... En nog te koop ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:51:
[...]

Potver! Ik was net te laat! Ach, oplichter, ik vind 10 pond nog wel meevallen...
Zie Martijn hierboven me. Dezelfde verkoper heeft er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb een probleem, het aan/uit knopje rammelt. Normaal gesproken zit het knopje vrij stevig vast in de behuizing en kost het moeite om 'm in te drukken maar nu hoor je 'm duidelijk rammelen als je de telefoon heen en weer schud... Erg irritant dit! :>

Meer mensen die hier 'last' van hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg 'klachten' van andere mensen dat als ik de telefoon in luidspreker functie heb, dat mijn stem erg 'dof' / minder goed te horen is... ik kan hun echter wel goed verstaan.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik vind ook de bijgeleverde headset erg onduidelijk als ik anderen probeer te verstaan, deze zijn ook erg 'dof' en 'donker' (geen id hoe ik het moet omschrijven). Nu krijg ik wel te horen dat ik wel goed te verstaan ben :S

Zijn er mensen die de oplossing voor dit probleem hebben? Hebben meer mensen hier last van?

Als ik 'gewoon' bel, ben ik goed te verstaan en versta ik hun goed.

Tevens nog steeds aanpasbare optie voor de voicedial gevonden.... :(

Desondanks een toptelefoon, hij gaat na 3 keer opladen nu al 5 dagen mee (met zeer regelmatig bellen en SMSen!!). Dus dit gaat zeker de goede kant op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ALLEMAAL

hijs leverbaar bij de BC, vrouwtje heeft hem vandaag binnen gehad.

hij staat inmiddels ook op de website

289 euro kost, tenminste wel een officieel NL model

succes heren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:43:
@ALLEMAAL

succes heren
echt belachelijk die prijs..... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:47:
[...]

tja belachelijk of, verschil moet er zijn ;)

dan wordt ie, mits defect, goed hersteld ipv een collega die zijn eigen simkaart test en retour stuur als, defect niet geconstateerd!!

of heb ik dit mis?

Nou mag ik mezelf ook gelukkig prijzen dat mijn vrouwtje ook personeelskorting krijgt :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik krijg 'klachten' van andere mensen dat als ik de telefoon in luidspreker functie heb, dat mijn stem erg 'dof' / minder goed te horen is... ik kan hun echter wel goed verstaan.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik vind ook de bijgeleverde headset erg onduidelijk als ik anderen probeer te verstaan, deze zijn ook erg 'dof' en 'donker' (geen id hoe ik het moet omschrijven). Nu krijg ik wel te horen dat ik wel goed te verstaan ben
Heb je Stemhelderheid aanstaan? Deze staat onder "Instellingen" --> "Oproepinstellingen". Wellicht dat dat helpt.

Ik heb trouwens ook een opmerking mbt het geluid. Hebben jullie dat ook, wanneer je iemand belt, de eerste pakweg 2 keer dat hij overgaat het geluid heel slecht en krakerig is (dus die tuuuut toon)? De 3e keer klinkt hij wel gewoon weer normaal en goed, dus echt heel storend is het niet, maar ik vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkO schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
[...]

Heb je Stemhelderheid aanstaan? Deze staat onder "Instellingen" --> "Oproepinstellingen". Wellicht dat dat helpt.

Ik heb trouwens ook een opmerking mbt het geluid. Hebben jullie dat ook, wanneer je iemand belt, de eerste pakweg 2 keer dat hij overgaat het geluid heel slecht en krakerig is (dus die tuuuut toon)? De 3e keer klinkt hij wel gewoon weer normaal en goed, dus echt heel storend is het niet, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ja, stemhelderheid stond juist aan. Nu ik het uitgezet heb, is het juist minder! (net even met 2 mensen getest). Ze geven aan dat 'de ruis/kraak/storing' minder is.

De eerste 3 seconden heb ik ook last van... vreemd klikend overgaan wat vervolgens weg is na 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:52:
[...]

tja belachelijk of, verschil moet er zijn ;)

dan wordt ie, mits defect, goed hersteld ipv een collega die zijn eigen simkaart test en retour stuur als, defect niet geconstateerd!!

of heb ik dit mis?

Nou mag ik mezelf ook gelukkig prijzen dat mijn vrouwtje ook personeelskorting krijgt :D:D
Volgens mij heb je dit mis.... er is ook nog zoiets als de Nokia shop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
JunkO schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:08:
Hebben jullie dat ook, wanneer je iemand belt, de eerste pakweg 2 keer dat hij overgaat het geluid heel slecht en krakerig is (dus die tuuuut toon)? De 3e keer klinkt hij wel gewoon weer normaal en goed, dus echt heel storend is het niet, maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik heb dat ook, ik dacht dat m'n speaker los zat ofzo, maar het blijkt dat dit zeg maar 'normaal' is..
Verder geen problemen met het apparaat d:)b, damn wat tiept dat toetsenbord relaxed zeg.. ik was windows mobile apparaten gewend, (laatste toestel was een iMate SPL, is na 2 weken weer verkocht) maar dit is echt een verademing zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ricardo87 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:44:
Ik ben inmiddels ook in het bezit van de 6300, alleen ik erger me een klein beetje aan de oplader.

Blijft bij jullie het snoertje ook amper in de telefoon zitten? Met andere woorden, als hij aan de oplader hangt en je wil even een sms sturen dat je direct het snoer eruit trekt :/
Ja heel irri, vooral in de auto is dit erg omdat na een bobbeltje het snoertje er al uit ligt :( waarom moeten ze nu zonodig met dat kleine friemelstekkertje werken sinds enige tijd? Die oude Klikte gewoon lekker vast, hier voelt het alsof er veel speling is en het is ook zo dun>waardeloos deze ministekkers

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
JunkO schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:55:
Ik heb een probleem, het aan/uit knopje rammelt. Normaal gesproken zit het knopje vrij stevig vast in de behuizing en kost het moeite om 'm in te drukken maar nu hoor je 'm duidelijk rammelen als je de telefoon heen en weer schud... Erg irritant dit! :>

Meer mensen die hier 'last' van hebben??
Geen last, maar wel heen en weer schuifbaar, dat hoort namenlijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op woensdag 18 april 2007 @ 07:45:
[...]

Mensen, als jullie een beetje door zou zoeken op de verkoper en naar z'n shop zou gaan etc dan kom je vanzelf hierop http://cgi.benl.ebay.be/O...egoryZ20367QQcmdZViewItem uit... En nog te koop ook...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Snel even eentje besteld! Bedankt voor de link!

edit: kosten zijn GBP 9.99 plus GBP 4.00 verzendkosten = GBP 13.99 = EUR 21.21. Is dat veel geld? Ach, wat is veel, ik heb het er voor over... Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hoesje op de deurmat valt! Heeft iemand hier héél toevallig al ervaring mee?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Iemand dat WAP'pen of GPRS'en of hoe je het wilt noemen aan de praat gekregen? Ik heb de instellingen van Orange gekregen, maar hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricardo87 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:44:

Dit is volgens mij niet normaal, ik heb het in ieder geval niet. Het lijkt wel of jouw aansluiting een keer per ongeluk is 'opgerekt'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:01:
[...]
Geen last, maar wel heen en weer schuifbaar, dat hoort namenlijk zo.
Dat hoort namelijk zo?? Hoe kom je daar nou bij, mijn aan en uit knopje zit gewoon vast, zonder speling!
Yohan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:17:
Iemand dat WAP'pen of GPRS'en of hoe je het wilt noemen aan de praat gekregen? Ik heb de instellingen van Orange gekregen, maar hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken.
Ligt dat misschien aan de provider? Ik deed m'n Vodafone SIM erin en ik hoefde helemaal niks in te stellen, GPRS werkte meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ventusGallus
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 09:19
Sorry heren maar aangezien deze post zooo groot is geworden is het onmogelijk het antwoord op een waarschijnlijk simpele vraag te vinden:
- Waar is de Nokia 6300 te koop (in Nederland)

Ongetwijfeld een open deur gevalletje voor mensen die al weken over dit toestel aan het discussiëren zijn. Excuus daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
guus2 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:32:
Sorry heren maar aangezien deze post zooo groot is geworden is het onmogelijk het antwoord op een waarschijnlijk simpele vraag te vinden:
- Waar is de Nokia 6300 te koop (in Nederland)

Ongetwijfeld een open deur gevalletje voor mensen die al weken over dit toestel aan het discussiëren zijn. Excuus daarvoor.
Nog nergens, vanaf eind volgende week overal. Als het goed is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
gsmtrack verkoopt nu de nl versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Iemand enig idee waar dat hoesje nog te koop is ?
Iemand was me helaas voor met die Ebay Auction :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Kaspers schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:40:
Iemand enig idee waar dat hoesje nog te koop is ?
Iemand was me helaas voor met die Ebay Auction :(.
Ben eens niet zo lui en zoek zelf eens op ebay in de shop van die verkoper... Daar vind je hem namelijk gewoon... Niet alles hoeft voorgekauwd te worden, wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Martijn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:58:
Ben eens niet zo lui en zoek zelf eens op ebay in de shop van die verkoper... Daar vind je hem namelijk gewoon... Niet alles hoeft voorgekauwd te worden, wel? ;)
Wie zegt dat ik lui ben ?
Ik heb allang in die shop gekeken, maar het hoesje wat ik bedoel kan ik niet meer in z'n shop vinden
.

Excuses, gevonden, kwam namenlijk steeds op een object uit dat al verkocht was.
// moet helaas weer met creditcard... helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Kaspers op 19-04-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:43:
@ALLEMAAL

succes heren
in zaandam city volgende week pas volgens eigen zeggen :( zou jou vrouwtje kunnen zien wat hij kost met een verlenging orange 30 1 jaar O-)
En welk filiaal is dat is dat in de buurt van zaandam of..... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Kaspers schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:33:

Excuses, gevonden, kwam namenlijk steeds op een object uit dat al verkocht was.
// moet helaas weer met creditcard... helaas.
Je kan gewoon met Paypal betalen. Geen creditcard voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:47:
[...]

tja, als mijn berekening klopt vragen ze 59 € voor een verlenging en das beter als bij 2call (90) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 groot nadeel is dat hij de nrs niet goed herkent: als ik een nummer heb opgeslagen als 0612345678 dan snapt hij niet dat +31612345678 hetzelfde nr is, en zo zie ik dus vaak een naam niet staan..
weet iemand of dit te fixen is?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.