Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb de 6300 geschrapt van m'n lijstje. Durf het niet aan met de accu die echt overal een slechte beoordeling krijgt. Ga maar is zoeken op Google naar user reviews, heb inmiddels al tientallen negatieve ervaringen gelezen. En dan is de telefoon al zeker een tijdje in gebruik!

Ik ben een regelmatige beller en wil een weekendje op pad kunnen zijn zonder adapter. Dat gaat met deze telefoon helaas niet lukken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:22:
Ik heb de 6300 geschrapt van m'n lijstje. Durf het niet aan met de accu die echt overal een slechte beoordeling krijgt. Ga maar is zoeken op Google naar user reviews, heb inmiddels al tientallen negatieve ervaringen gelezen. En dan is de telefoon al zeker een tijdje in gebruik!

Ik ben een regelmatige beller en wil een weekendje op pad kunnen zijn zonder adapter. Dat gaat met deze telefoon helaas niet lukken :/
Klopt, maar ik heb nog veel meer reviews gelezen van mensen die er wel over te spreken waren...

Tientallen vind ik persoonlijk niet veel, gezien de populariteit van de telefoon in de landen waar hij al wel beschikbaar is. Vergeet niet, je hoort vaak alleen het gezeik van de mensen... als het goed werkt, zie je dat veel minder vaak ;)

Stel dat hij wel zo slecht blijkt te zijn, zijn er met firmware updates (destijds ook met mij 6230) wonderen te verrichten mbt de standby tijd, dit hoop ik althans O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Nokia even mailen om te informeren naar geplande updates?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Yohan schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:38:
Nokia even mailen om te informeren naar geplande updates?
Ben benieuwd of ze dan antwoorden. Ik heb het idee alsof mijn vragen over de 6300 regelrecht de prullenbak in gingen, maar je kunt het allicht proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dezelfde ervaring!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:39
Tujuh schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:08:
[...]

Ben benieuwd of ze dan antwoorden. Ik heb het idee alsof mijn vragen over de 6300 regelrecht de prullenbak in gingen, maar je kunt het allicht proberen ;)
Heb mail gestuurd met de vraag ;)
dus we wachten rustig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:22:

tot die ontdekking was ik ook al gekomen en heb daarom besloten een E50 te kopen (die ik trouwens stiekem altijd al super mooi heb gevonden). hiervan wordt gezegd dat de gemiddelde user met een uur bellen per dag ongeveer 4 tot 5 dagen doet !! laten we zeggen 4 dagen voor de intensieve beller zoals ik, daar ben ik wel zeer tevreden over. had de 6300 nu een BLC5 ipv de BLC4 had ik de 6300 gekocht...
helaas pindakaas dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Het lijkt wel of de batterijen niet helemaal mee-evolueren met de telefoontjes :) Vooral die platte dingen (zo ongeveer elkse Samsung beoordeling die ik heb gelezen bevat ook commentaar over de batterijduur). Vooral zaken als camera, grote schermen met miljoenen kleuren, bluetooth en dergelijken zuipt denk ik ook stroom als een gek.

Maarja, die platte telefoontjes vind ik toch wel mooi..moeilijk :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:22:
[...]

tot die ontdekking was ik ook al gekomen en heb daarom besloten een E50 te kopen (die ik trouwens stiekem altijd al super mooi heb gevonden). hiervan wordt gezegd dat de gemiddelde user met een uur bellen per dag ongeveer 4 tot 5 dagen doet !! laten we zeggen 4 dagen voor de intensieve beller zoals ik, daar ben ik wel zeer tevreden over. had de 6300 nu een BLC5 ipv de BLC4 had ik de 6300 gekocht...
helaas pindakaas dus :Y)
Ik doe 2 dagen met een volle E50 met ongeveer 1 a 2 uur bellen per dag en enkele 10tallen smsjes....
Mijn vorige 6230i trok het ruim een dag langer...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MrData schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:34:
Het lijkt wel of de batterijen niet helemaal mee-evolueren met de telefoontjes :) Vooral die platte dingen (zo ongeveer elkse Samsung beoordeling die ik heb gelezen bevat ook commentaar over de batterijduur). Vooral zaken als camera, grote schermen met miljoenen kleuren, bluetooth en dergelijken zuipt denk ik ook stroom als een gek.

Maarja, die platte telefoontjes vind ik toch wel mooi..moeilijk :)
Als alles kleiner moet, maar wel met meer functies, die (zoals je zelf al meld) energie zuipen al de pest, dan gaat het toestel natuurlijk minder lang mee.

Zo'n Nokia 6310i die geen kleurendisplay heeft, geen WiFi, geen polyfone beltonen en andere dingen, kan dan natuurlijk met zo'n grootte accu een langere standby hebben dan de huidige kleine toestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 03-04-2007 16:48 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het schijnt dat deze tel over 2 weken in de winkels zal liggen. Het zal dus niet lang meer duren en kan niet wachten voordat ik er mee kan spelen! Ik ga hem maar eens vergelijken met de E50 omdat hij er erg veel op lijkt.

Mijn verwachting is overigens geupdate voor deze telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En aangezien de firmware en de service manuals van dit toestel samen met de N95 vorige week vrijgegeven zijn, verwacht ik de N95 ook over 2 weken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Ginz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:47:
[...]

Als alles kleiner moet, maar wel met meer functies, die (zoals je zelf al meld) energie zuipen al de pest, dan gaat het toestel natuurlijk minder lang mee.

Zo'n Nokia 6310i die geen kleurendisplay heeft, geen WiFi, geen polyfone beltonen en andere dingen, kan dan natuurlijk met zo'n grootte accu een langere standby hebben dan de huidige kleine toestellen.
Precies ja. Maar dat vind ik dus een beetje jammer, als je een wat nieuwer toestel wil moet je schijnbaar genoegen nemen met veel minder batterij-tijd. Dat vermelden ze er natuurlijk niet bij.

Over een jaar of 2 krijgen we dan zeker toestelletjes die het een half uurtje doen voordat je ze moet opladen 8)7

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MrData schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:56:
[...]

Precies ja. Maar dat vind ik dus een beetje jammer, als je een wat nieuwer toestel wil moet je schijnbaar genoegen nemen met veel minder batterij-tijd. Dat vermelden ze er natuurlijk niet bij.

Over een jaar of 2 krijgen we dan zeker toestelletjes die het een half uurtje doen voordat je ze moet opladen 8)7
Over 2 jaar hebben we misschien de fuelcell wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrData schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:56:
[...]

Nee, als jij de telefoon braaf in je broekzak laat zitten en hem net zo weinig gebruikt als een telefoon zonder functies, bijv. een 6310i, dan gaat ie echt wel een week mee. Stel daarbij ook nog eens de screensaver in op 1 minuut en de displayverlichting op 5 seconden, en dan gaat ie misschien nog wel langer mee.
Je kan alleen niet verwachten dat een telefoon die:
- kleiner is
- een groter kleurenscherm heeft
- lichter is
- meer functies, camera's, speakerphone, polyfone ringtones heeft
- een 220 mhz CPU heeft

evenlang meegaat als een printplaat met een antenne en een zwart-witschermpje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call zegt hem ook op voorraad te hebben!!

Ik ga wel even langs deze vestiging morgen om te kijken of die er echt ligt!!!
want heb geen zin in bestelling die weken op zich laat wachten!

Gr Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:57:
2call zegt hem ook op voorraad te hebben!!

Ik ga wel even langs deze vestiging morgen om te kijken of die er echt ligt!!!
want heb geen zin in bestelling die weken op zich laat wachten!

Gr Y
Paar uur geleden stond de status nog op "Binnen 10 werkdagen direct verkrijgbaar", dus het zal wel kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

nu ik de accu 2x heb opgeladen gaat ie al wat langer mee, niet echt lang hoor, maar het wordt beter. Ik heb vandaag zo'n 3 uur gebeld, veel lopen pielen en bluetooth staat altijd aan. slaapmode staat uit.

De E50 heb ik ook over getwijfeld, maar daar zit zo'n irri-gammel pookje aan en het trage besturingsysteem, dat was voor mij o.a. de rede om voor de 6300 te gaan. Alle fraaie/slanke/uitgebreide telefoons gaan tegenwoordig niet lang mee. :|

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Hoe kan je de displayverlichting aanpassen> de tijd dat ie blijft branden?

wat ik vreemd vind: gisteren had de telefoon een paar uur nodig om op te laden, nu een uurtje en van leeg tot vol.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Misco...

Van: Gerard de Wit [mailto:witje@chello.nl]
Gepost om: Tuesday, April 03, 2007 3:50 PM
Gepost naar: Web Sales
Discussie: Misco order WNL
Onderwerp: RE: Misco order WNL
Beste,

Heeft u enig inzicht wanneer de Nokia 6300 uitgeleverd wordt?

Alvast bedankt,

Gerard

Geachte heer,

De levertijd is verschoven namelijk naar 15/05

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Dat is weer eens goed nieuws... onvoorstelbaar dit. :X Het zal me niks verbazen als de datum nog verder zal verschuiven naar Juni of Juli.

Ik heb overigens nog eens geprobeerd een mailtje te sturen naar Nokia. Ben benieuwd of ik dit keer wel een antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyruzz
  • Laatst online: 07-09-2023
Maandag na ontvangst aan de lader gehangen, vervolgens intensief mee "gespeeld" en Bluetooth constant aan. Momenteel aan het (denk ik) laatste blokje van de batterij bezig. Energiebesparing wel aan en screensaver (snap hier het nut niet van maar dat zal wel aan mezelf liggen) uit.

Dunhill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mail van Mobile Unlimited dat ze hem op voorraad hebben. Kost alleen 299,- euri!!!!! Daar trap ik dus niet in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 14:23

Booster

Superuser

Topicstarter
cyruzz schreef op woensdag 04 april 2007 @ 07:46:
Maandag na ontvangst aan de lader gehangen, vervolgens intensief mee "gespeeld" en Bluetooth constant aan. Momenteel aan het (denk ik) laatste blokje van de batterij bezig. Energiebesparing wel aan en screensaver (snap hier het nut niet van maar dat zal wel aan mezelf liggen) uit.
Ja, misschien begrijp ik het ook verkeerd, maar zo'n screensaver snap ik inderdaad ook niks van :P

Je backlight gaat na een X aantal seconden toch uit, dan zie je die screensaver toch zowat niet meer. Waarom zou je er dan in hemelsnaam energie aan willen verspillen? Laat je scherm dan gewoon lekker uit gaan.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:37:
Krijg net een mail van Mobile Unlimited dat ze hem op voorraad hebben. Kost alleen 299,- euri!!!!! Daar trap ik dus niet in!!
Ze hebben hem bij 2call.nl ruim op voorraad, 226 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kreeg net een mailtje van technikdirekt.de dat de mijne vandaag op de post is gegaan. Ben benieuwd hoe lang hij er over doet vanuit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Martijn schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:06:
[...]

Ze hebben hem bij 2call.nl ruim op voorraad, 226 euro...
En dank voor de info, ik heb 'm daar net besteld. Betaald via Ideal, wordt hoogstwaarschijnlijk donderdag geleverd (gebeld met 2Call).

Nice, eindelijk weer een Nokia. Ik heb nu de Samsung X820 (die ultra platte) maar ik kan niet aan de Samsung-layout en menu's wennen...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelfde gedaan. M'n order die ik gister bij Gsmtrack had geplaatst vanmorgen snel geannuleerd en een bestelling geplaatst bij 2Call. Scheelt toch weer 25 euri!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:29:
Heb hetzelfde gedaan. M'n order die ik gister bij Gsmtrack had geplaatst vanmorgen snel geannuleerd en een bestelling geplaatst bij 2Call. Scheelt toch weer 25 euri!! ;)
Daar koop je toch weer een grotere geheugenkaart voor :)
Maakt het eigenlijk bij die dingen nog uit welk merk je koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mijn mail naar Nokia m.b.t. de batterijduur is ook verzonden. Ben benieuwd.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Nou ik heb een bericht terug van Belzaak.nl:
Beste Bastiaan,

Ik heb zojuist contact opgenomen met onze leverancier. Het toestel is daar nog niet binnen gekomen. De uitleverdatum die de leverancier heeft doorgekregen van Nokia is half mei.

Aangezien wij met een van de grootste leveranciers van Nederland werken, lijkt mij het heel vreemd als andere bedrijven dit toestel wel al kunnen leveren. Mocht dit wel het geval zijn, dan verneem ik graag van u waar dit toestel als voorradig wordt aangeboden. Het zou eventueel kunnen dat het toestel in het buitenland al uit is, alleen bij onze leverancier in het buitenland is dit toestel ook nog niet voorradig.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Miranda Rodermond

BELZAAK.nl
Dat is dus geen goed nieuws, de leverdatum is bij hun dus ook half Mei. Balen! :(

Zoals je kunt lezen vraagt ze mij of ik wil aangeven waar het toestel wel voorradig is, lijkt jullie dit verstandig, zou het nog iets uit kunnen maken? Wat ik een beetje af kan leiden uit hun reactie is dat de toestellen die door anderen uit worden geleverd dus niet uit Nederland zelf komen, al is dat natuurlijk niet met zekerheid te zeggen...

Ik heb de contracten van T-mobile en bankafschriften, kopie paspoort etc al opgestuurd naar Belzaak.nl, zou ik het order nog zomaar kunnen annuleren of ben ik daar te laat mee? Ik heb echt geen zin om nog 's 6 weken te gaan wachten nl. Dan besteld ik 'm liever bij een shop die 'm kan leveren direct..

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 2call is die alweer duurder geworden, nu is die 238 euro! Misschien, mits die dus in ieder geval Nederlandse taal heeft, bestel ik hem daar. Heeft iemand er al 1 via 2call geleverd gekregen?

De meeste webshops zeggen dus halverwege mei.. Winkels hoorde ik meestal april zeggen, waarschijnlijk eind april, of terwijl absoluut geen duidelijkheid!

Heb vandaag ook m'n abo maar verlengd en er een 6233 bij genomen, de 6300 koop ik dus los wel en dan verkoop ik de 6233 o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog niet geleverd gekregen van 2Call, maar net wel een emailbevestiging gekregen dat hij opgestuurd is. Heb hem om drie uur vanmiddag besteld en op de factuur stond ie voor €226,- aangeslagen plus €7,- handelingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens gebeld met 2Call en ze zeiden dat ze verschillende partijen hadden binnengekregen, maar dat ze wel allemaal een nederlands menu hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dankjewel! Ik bestel er nu wel 1 en dan zie ik wel, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Laatst online: 10-09 15:09

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Heb er toch op gewaagd en mijne besteld bij www.mpl.be
Ook een 2 GB Sandisk Ultra II MicroSD kaartje.
Speelt merk kaart een rol ivm stroomverbuik?

Laatste dagen voor m'n Nokia 6310I.

Iemand al een zwaardere batterij gezien dan de originele?
En een snakeskin bescherming?

[ Voor 20% gewijzigd door Ra_gdd op 04-04-2007 18:40 ]

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ra_gdd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:36:

Iemand al een zwaardere batterij gezien dan de originele?
Op deze site stond wel een niet originele nokia bl-4c accu van 1500 mAH voor €17,99. Maar of hij werkelijk die prestaties levert durf ik niet te zeggen.

http://www.accu-shop.nl/a...p.nl/gsm/nokia/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Beetje off-topic misschien, maar zou er iemand kunnen kijken wat de 6300 kost bij een 1-jarige verlenging van een T-Mobile Relax 250 abonnement bij GSMtrack en 2Call.nl?? O-)

Ik zit op m'n werk en heb geen open internet, alleen Tweakers en nog wat werkgerelateerde sites..

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen een edit, dan is die Gratis ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Zo ziet de oplossing met de 'gemodde' BL-5C eruit btw:
Afbeeldingslocatie: http://woei.mindcontrolled.nl/got/nokia6300/accu-BL-5C.JPG(van Doc Mantis @ thread op telefon-treff.de, experimenteren met accu's op eigen risico!)

Als ik de thread goed begrijp zegt hij dat het in ieder geval wel wat helpt.

Hoe zit dat trouwens met de capaciteit van Nokia accu's :?
• Als je op de site van Nokia kijkt dan is de BL-4C van de 6300, 860 mAh
• Zoek je dezelfde accu apart op dan wordt het 820 mAh
• Kijkt je vervolgens naar de verkoop in winkels dan staat daar 720 mAh of 760 mAh

Dan ga je vervolgens zoeken naar de BL-5C...
• Dan kom je o.a. 1020 mAh tegen
• Terwijl ergens anders weer 970 mAh staat

Dus wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
ik twijfel nog steeds tussen de E50 en de 6300 8)7

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:23:
ik twijfel nog steeds tussen de E50 en de 6300 8)7
tja die keuze moet je toch echt zelf treffen, ik heb mijn keuze gemaakt op basis van mijn belgedrag (plus/minus half uur tot uur per dag) en bijhorende accu looptijd. kwa looks vindt ik ze allebei zeer mooi. de snelle software van de 6300 tegenover de niet zo snelle symbian software van de E50 was voor mij nooit echt een issue. er zijn nou eenmaal altijd voordelen en nadelen aan een telefoon, de keuze zal altijd moeilijk blijven, ook al wacht je nog 10 jaar op die ene telefoon die alles heeft, er zijn altijd weer nadelen te vinden !

ik ben in ieder geval heeeeeel erg tevreden over de E50. heb m nu 2 dagen en heb gisteren 2 uur lang geTomTom't en ik heb pas 1 streepje van de accu eraf :9

succes :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
ik twijfel ook nog steeds :(

op zich wil ik de 6300 wel hebben. Maar de batterij zit me toch niet helemaal lekker. En hij ligt pas over een maand of wat in de winkels. Als ik 'm nu bij een van die webshops bestel en er is/gaat wat mis dan moet het ding helemaal teruggestuurd worden, anders kun je gewoon bij de winkel langs.

Maar over een tijdje komen er natuurlijk weer mooie nieuwe platte modelletjes uit dus misschien gewoon geduld hebben en wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrData schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:45:
ik twijfel ook nog steeds :(

op zich wil ik de 6300 wel hebben. Maar de batterij zit me toch niet helemaal lekker. En hij ligt pas over een maand of wat in de winkels. Als ik 'm nu bij een van die webshops bestel en er is/gaat wat mis dan moet het ding helemaal teruggestuurd worden, anders kun je gewoon bij de winkel langs.

Maar over een tijdje komen er natuurlijk weer mooie nieuwe platte modelletjes uit dus misschien gewoon geduld hebben en wachten :z
Je kan natuurlijk ook altijd langs 1 van de Nokia service point gaan. Die kunnen je altijd helpen.

De acuu, wordt echt wel verbeterd. Door middel van een firmware upgrade ofzo.

Nu kan ik ook langer doen met de accu als ik in begin, maar is echt een heerlijke telefoon. Dat kan ik je verzekeren!

Maar is het is gewoon een kwestie van smaak, en wat de wensen zijn. Je zal toch zelf moeten kiezen:P. En een telefoon in de webshop zal altijd goedkoper te vinden zijn als bij Belcompany of t for telecom...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:02:
Ik heb hem nog niet geleverd gekregen van 2Call, maar net wel een emailbevestiging gekregen dat hij opgestuurd is. Heb hem om drie uur vanmiddag besteld en op de factuur stond ie voor €226,- aangeslagen plus €7,- handelingskosten.
Hier hetzelfde, rond 15:00 besteld, om 17:00 een mailtje dat order klaar stond om verzonden te worden.

Komt dus waarschijnlijk morgen binnen.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb na het vorige emailtje van Belzaak een bericht terug gestuurd met daarin de winkels waar hij wel gewoon verkrijgbaar is, oa GSMTrack en 2Call.nl. Ik heb hierin ook uitgelegd dat het Nederlandse toestellen betreft... Hierop heb ik opnieuw een mailtje gekregen:

Beste Bastiaan,

Mijn collega heeft nogmaals navraag gedaan bij diverse leveranciers. Aangezien wij ook leveranciers in Engeland en Duitsland hebben, kunnen wij dit toestel nog niet leveren.

Zodra wij het toestel binnen hebben, zullen wij deze zo spoedig mogelijk aan u verzenden.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Miranda Rodermond

BELZAAK.nl

Oftewel, dit schiet niet op... Blijkbaar kunnen zij niet de kanalen benaderen die GSMtrack en 2Call wèl gebruiken. Dit houd dus in dat ik nog +/- 5 weken kan gaan wachten en ik hoopte nog wel dat ik met de Paasdagen met m'n gloednieuwe 6300 kon gaan patsen! :9

Zou ik mijn order nog kunnen annuleren, aangezien ik mijn contract en alles al verstuurd heb en mijn contract bij T-Mobile op 25 April af loopt...? Of ben ik dan niet meer op tijd om het contract te verlengen (moet toch minimaal een maand vantevoren)?

Twijfels twijfels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ach joh, wat nog 2 weekjes...dat kan er ook nog wel bij :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaban
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:13
Zo! Net mijn 6300 binnen, straight from France via pixmania.nl. Vrijdag besteld, dus een redelijke levertijd gezien het weekend wat er tussen zat. Bestelling was goed te volgen via tracking nummer en de website van dpd.

Op de website stond dat het toestel geen Nederlands ondersteunde, maar dat is niet waar. Nadat ik mijn sim erin had gestopt begroette de telefoon mij met een Nederlands menu, en ook het T9 woordenboek is gewoon in het NL. Helemaal prima dus! Enige nadeel is dat het boekje dat er bij zit wel alleen in het Frans is, maar who needs boekjes anyway.

Maar wat een top-foon zeg _/-\o_ ! Solide, vol met functies, ziet er super strak uit, geweldig scherm. Tot nu toe niets dan lof. Ik ga maar eens snel verder spelen!

[ Voor 0% gewijzigd door thaban op 05-04-2007 12:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Iemand 'em al binnen van 2Call? Heb vaker zaken gedaan met die lui en dat is me prima bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:13:
Iemand 'em al binnen van 2Call? Heb vaker zaken gedaan met die lui en dat is me prima bevallen.
Gister om 14:50 besteld, vanmorgen door de postbode afgeleverd.
Op verzoek emailen ze je ook de trackingcode voor TNT, aardige lui inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:28:
[...]

Gister om 14:50 besteld, vanmorgen door de postbode afgeleverd.
Op verzoek emailen ze je ook de trackingcode voor TNT, aardige lui inderdaad.
En, NL handleiding? Dan is het namelijk geen import ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:02:
[...]

En, NL handleiding? Dan is het namelijk geen import ;)...
Ga hem nu oppikken op kantoor, als het goed is een NL handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:29:
Heb vandaag ook m'n abo maar verlengd en er een 6233 bij genomen, de 6300 koop ik dus los wel en dan verkoop ik de 6233 o.a.
Wat is voor jou de reden om je 6233 te vervangen door een 6300? Want qua specs zijn ze vrijwel identiek, afgezien van wat details als dikte van de telefoon, wel of geen stereo speakers, wel of geen stereo bluetooth... Ben gewoon nieuwsgierig naar je motivatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Yohan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:13:
Wel stinkerig van 2Call, ze hebben hem nu 12 euro duurder gemaakt... Zij zien ook wel dat de vraag er toch wel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
@ Haay:

De 6300 is gewoon een stuk mooier...

[ Voor 14% gewijzigd door JunkO op 05-04-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Ik heb hem net binnen gekregen van 2Call en hij hangt nu in de oplader :)
De manual is in het duits trouwens, maarja...wie gebruikt dat ding nou he :P Nu alleen nog maar wachten tot dat hij fully charged is, en dan leuk dat ding ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:46:
Ik heb hem net binnen gekregen van 2Call en hij hangt nu in de oplader :)
De manual is in het duits trouwens, maarja...wie gebruikt dat ding nou he :P Nu alleen nog maar wachten tot dat hij fully charged is, en dan leuk dat ding ontdekken :)
Je hoeft niet te wachten tot ie vol is, het is een Li-ion batterij...
Gewoon gebruiken die hap tot ie leeg is en dan laden.
Manual van mijn exemplaar ook duits trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Martijn schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:32:
[...]

Wel stinkerig van 2Call, ze hebben hem nu 12 euro duurder gemaakt... Zij zien ook wel dat de vraag er toch wel is...
Vooral van dat laatste baal ik best wel. Iedereen loopt er straks mee.. terwijl ik al sinds December vorig jaar mijn ogen had gericht op dit toestel 8)7

Van de zaken die hem nu al kunnen leveren, is het nu toch wel duidelijk dat het om import toestellen gaat. Niets ten nadele van import toestellen hoor, want het zijn gewoon precies dezelfde toestellen, tenzij je hem in Bangkok haalt ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:27:
[...]

Wat is voor jou de reden om je 6233 te vervangen door een 6300? Want qua specs zijn ze vrijwel identiek, afgezien van wat details als dikte van de telefoon, wel of geen stereo speakers, wel of geen stereo bluetooth... Ben gewoon nieuwsgierig naar je motivatie :)
Nou, qua design vind ik de 6300 mooier (wat ik dus op foto's gezien heb). Vandaar dat ik die wel wil hebben en dus de 6233 weer weg doe. Tenzij de 6233 me beter bevalt, want een fijn toestel is het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:33:
[...]

Nou, qua design vind ik de 6300 mooier (wat ik dus op foto's gezien heb). Vandaar dat ik die wel wil hebben en dus de 6233 weer weg doe. Tenzij de 6233 me beter bevalt, want een fijn toestel is het wel!
Sowieso, de 6233 is plastic fantastic, de 6300 heeft een echte metalen cover, net zoals de E50 dus.
De 6300 voelt ook een stuk sierlijker in de hand, of ie het nou is of niet, hij oogt slanker, sleeker en duurder.

Check de specs maar, 81 cc tegenover 56 cc... 110 gram tegenover 95 gram....
Je kan ze dus niet echt met elkaar vergelijken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Check de specs maar, 81 cc tegenover 56 cc... 110 gram tegenover 95 gram....
Je kan ze dus niet echt met elkaar vergelijken.
Nou, lukt anders aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik wil een NL Manual :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ha. Hij bestaat dus al wel. Vreemd dat de shops hier dan nog steeds geen NL model kunnen leveren.

Maar goed, toestel is verder hetzelfde. Ik zit nog even te puzzelen w.b. een voordelige constructie. 2-jarige verlenging of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ik heb de 6300 ook binnen, mooi ding zeg! Erg stijlvol, mooi dat Nokia gekozen heeft voor een echt metalen cover!

Goed geregeld bij 2Call zeg, gisteren besteld, vandaag in huis!

Jammer dat ik vergeten ben een bluetooth-dongle te kopen, nu kan ik geen data overzetten.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

duderuud schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:36:
Ik heb de 6300 ook binnen, mooi ding zeg! Erg stijlvol, mooi dat Nokia gekozen heeft voor een echt metalen cover!

Jammer dat ik vergeten ben een bluetooth-dongle te kopen, nu kan ik geen data overzetten.
Heb je geen mini-usb kabel in huis liggen? toevallig van een digitale camera? dat werkt voor mij perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duderuud schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:36:

De mini USB aansluiting, is echt een uitkomst... lekker snel...

Iedereen heeft er wel 1 liggern volgens mij ( TI 84 of een digitale camera)

Werkt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Weet iemand eigenlijk waar je nuttige applications en skins kan vinden voor deze telefoon?
Trouwens wel jammer dat je voor het sms-signaal maar een beperkt aantal signalen hebt, en dat je niet een willekeurige midi-file kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 'originele' telefoons die in mei 2007 (als het goed is) in de winkels liggen geleverd worden met het befaamde leren hoesje? Ik weet dat de 6300 die nu via grijze import leverbaar is (2call, GSMtrack etc) ZONDER dit hoesje geleverd wordt en ik vind het toch wel geinig om d'r bij te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Geen idee, maar voor 10euro heb je wel een Phone Guard (plastic cover)
http://www.mobilestunter....h=30_174&products_id=2465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

De europese modellen hebben geen hoesje,

Ik heb hem bij GSMtrack en ze blijven volhouden dat ze 2 jaar gar. op de telefoon geven. Ik heb een duitse. Graag wil ik dit zwart op wit, kunnen jullie iets terug vinden.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaban schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:48:
Zo! Net mijn 6300 binnen, straight from France via pixmania.nl. Vrijdag besteld, dus een redelijke levertijd gezien het weekend wat er tussen zat. Bestelling was goed te volgen via tracking nummer en de website van dpd.

Op de website stond dat het toestel geen Nederlands ondersteunde, maar dat is niet waar. Nadat ik mijn sim erin had gestopt begroette de telefoon mij met een Nederlands menu, en ook het T9 woordenboek is gewoon in het NL. Helemaal prima dus! Enige nadeel is dat het boekje dat er bij zit wel alleen in het Frans is, maar who needs boekjes anyway.

Maar wat een top-foon zeg _/-\o_ ! Solide, vol met functies, ziet er super strak uit, geweldig scherm. Tot nu toe niets dan lof. Ik ga maar eens snel verder spelen!
Ik heb hem ook via Pixmania binnengekregen vandaag (ook vrijdag besteld).
Voor de rest sluit ik me 100% aan bij wat Thaban heeft geschreven. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:35:
[...]

tja die keuze moet je toch echt zelf treffen, ik heb mijn keuze gemaakt op basis van mijn belgedrag (plus/minus half uur tot uur per dag) en bijhorende accu looptijd. kwa looks vindt ik ze allebei zeer mooi. de snelle software van de 6300 tegenover de niet zo snelle symbian software van de E50 was voor mij nooit echt een issue. er zijn nou eenmaal altijd voordelen en nadelen aan een telefoon, de keuze zal altijd moeilijk blijven, ook al wacht je nog 10 jaar op die ene telefoon die alles heeft, er zijn altijd weer nadelen te vinden !

ik ben in ieder geval heeeeeel erg tevreden over de E50. heb m nu 2 dagen en heb gisteren 2 uur lang geTomTom't en ik heb pas 1 streepje van de accu eraf :9

succes :)
ff een vraag Hoe brak is die camera ??? of valt het wel mee ? ik heb nu een 2MP op mijn 6280....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0k schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:13:
Geen idee, maar voor 10euro heb je wel een Phone Guard (plastic cover)
http://www.mobilestunter....h=30_174&products_id=2465
Hmm, ik zie mezelf niet met zo'n lelijk plastic covertje lopen, dan maar ergens in het buitenland op zoek naar zo'n leren hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vandaag voor het eerst de 6300 in mij handen gehad en WoW! Wat is ie mooi zeg! Op plaatjes zag hij er maar zo zo uit, maar in het echt is het een plaatje. Super dun en werkt snel en lekker. Strak design (geeft iets weg van de sirico dat zwarte) en licht erg lekker in de hand. Begin nu toch wel te twijfelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Zojuist toch maar besteld bij 2call :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Een luxe hoesje voor de liefhebbers ;)
s0k schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:45:
Weet iemand eigenlijk waar je nuttige applications en skins kan vinden voor deze telefoon?
Of het nuttige apps zijn is een lastig verhaal :P maar op getjar.com hebben ze wel e.e.a.

Ik houd me aanbevolen voor andere goede sites met midlets. (legale midlets, wel te verstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovio
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06-2021
even batterij update: :)

maandag avond opgeladen, (2e maal sinds bezit) en tot nu toe nog halve batterij over :d, heb dus ook al meer gesmst, bellen, bt,...

het gaat de goede kant op! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Reken er maar niet op:

Inhoud van het verkooppakket

* Nokia 6300 telefoon
* Nokia Batterij BL-4C
* Nokia Lader AC-3
* Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-47
* Nokia Gebruikershandleiding
* Cd-rom
* MicroSD-kaart 128 MB MU-26

(nokia.nl)

Jammer. Mooi hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:53:
De europese modellen hebben geen hoesje,

Ik heb hem bij GSMtrack en ze blijven volhouden dat ze 2 jaar gar. op de telefoon geven. Ik heb een duitse. Graag wil ik dit zwart op wit, kunnen jullie iets terug vinden.
Je hebt geen duitse, je hebt een duitse handleiding.
Het toestel komt uit exact dezelfde fabriek als welke andere 6300 dan ook, en alle europese modellen (de Italiaanse etc daargelaten) hebben dezelfde software.

Maargoed, omdat je anders schijnbaar niet lekker slaapt, voor eens en altijd, zet het voor mijn part in de startpost:
1. Welke garantie biedt Nokia voor zijn producten?
Nokia biedt in de meeste landen een beperkte garantie die bepaalde types van herstellingen dekt voor de meeste nieuwe producten.

De Europese beperkte garantie omvat 24 maanden dekking voor nieuwe Nokia telefoons aangekocht op of na 1 april 2005 binnen de Europese Unie, IJsland, Noorwegen, Zwitserland en Turkije.
En:
3. Is de Europese beperkte garantie internationaal geldig?
De garantie is op dezelfde manier van toepassing in alle landen die gedekt worden door de voorwaarden van de garantie. De garantie is evenwel niet van toepassing in andere landen of regio's.
Een kort bezoekje aan Nokia.nl en dan richting Support klikken was genoeg om dit omhoog te halen.
Zie: http://nokia.nl/nl/support/faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb het toestel dus al besteld bij Belzaak.nl in Februari, maar daar komt hij pas medio Mei binnen.
Ik heb de contracten van T-mobile en bankafschriften, kopie paspoort etc al opgestuurd, zou ik het order nog zomaar kunnen annuleren of ben ik daar te laat mee?

Ik heb echt geen zin om nog 's 6 weken te gaan wachten nl. Dan besteld ik 'm liever bij 2Call.nl...

Het probleem is dat ik dus niet weet of ik nog kan annuleren en opnieuw kan aanvragen, mijn abonnement loopt namelijk op 25 April af en ik weet niet of ik vastzit aan een bepaalde termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik kreeg zowaar weer een antwoord van Nokia!
Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

De Nokia 6300 wordt verwacht in de maand april in de benelux.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Ze blijven dus volhouden dat hij in april komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Bij de phonehouse sinds vandaag de displays neergezet en de dummy's komen dinsdag binnen en de toestellen in de loop van volgende week werd mij gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:11:
[...]

ff een vraag Hoe brak is die camera ??? of valt het wel mee ? ik heb nu een 2MP op mijn 6280....
best wel slecht:
http://picasaweb.google.n...iaE50?authkey=3eDHqo4BXEI
http://picasaweb.google.nl/mail.dennispeters/Mikey

die laatste link zijn fotos van mijn kat die ik vanmiddag gemaakt heb. ik heb ze wel moeten bewerken, die vallen nog wel mee.
de eerste link is van boven vanuit mijn raam gemaakt, met het raam open btw :P
kwaliteit is dus zeer slecht. dat kan ik zeggen omdat ik hiervoor een K750i en een W810i heb gehad...
lees anders hier maar: http://www.newmobile.nl/e...p?review_id=ad3186&page=2

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

Tsja, voor de camera moet je een telefoon sowieso niet kopen. Mijn digitale camera van 3 jaar oud blijft sowieso beter dan de huidige generatie camera-phones. Voor een leuke toevallige snapshot vind ik eigenlijk iedere 2MP wel redelijk, maar geef nou toe, als je op vakantie gaat gebruik je toch niet je telefoon als camera? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
s0k schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:49:
. Voor een leuke toevallige snapshot vind ik eigenlijk iedere 2MP wel redelijk,
Ja maar de e50 heeft dus een 1,3 MP mijn huidige 6280 heeft een 2 MP vandaar de vraag hoe erg is het ?

De achterliggende gedachte is dat ik twijfel tussen de e50 en 6300 de 6300 heeft een beter display (meer kleuren) hoewel op dat kleine schermpje zul je het verschil bijna niet zien denk ik.
En mijn 6280 heeft nu ook al 62K kleuren vind het scherm mooi zat!

Op de E50 kan Tom tom en dat is wel handig voor als ik op de motor rijd, dan kan ik eindelijk mijn gebruikelijke stop bij het "i" bord overslaan :P
Dit kan de 6300 niet....

Het display boeit me niet zow maar de cam wel voor de toevallige momenten dat je het nodig hebt... (heb er toevallig veel aan gehad met een ongelukje met de auto...)
maar geef nou toe, als je op vakantie gaat gebruik je toch niet je telefoon als camera? :)
daar heb je gelijk in maar het gaat me om de toevallige momenten, die foto's van Dp vallen wel mee vind ik eigenlijk ik had het beroeder verwacht !
Het is toch alleen maar voor toevallig ik hoef ze niet in te lijsten zeg maar :9 als ik zo'n foto wil pak ik de kodak wel _/-\o_

dit is een foto genomen met de 6280

Afbeeldingslocatie: http://aycu16.webshots.com/image/14415/2005250508061355103_th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Blaasijzer op 06-04-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 01:25:
[...]

Je hebt geen duitse, je hebt een duitse handleiding.
Het toestel komt uit exact dezelfde fabriek als welke andere 6300 dan ook, en alle europese modellen (de Italiaanse etc daargelaten) hebben dezelfde software.

Maargoed, omdat je anders schijnbaar niet lekker slaapt, voor eens en altijd, zet het voor mijn part in de startpost:

[...]
En:

[...]

Een kort bezoekje aan Nokia.nl en dan richting Support klikken was genoeg om dit omhoog te halen.
Zie: http://nokia.nl/nl/support/faq/
o.k. thx voor het vinden. Diverse websites geven aan dat je 12 maanden garantie hebt, vandaar mijn twijfels. En idd het heeft geholpen want ik heb heerlijk geslapen.

[ Voor 21% gewijzigd door Pinin op 06-04-2007 19:27 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Telefoon bevalt tot nu toe uitstekend! En inderdaad, lang leve standaard mini usb-aansluitingen ;) (Ik ging er nog vanuit dat de 6300 een pop-poort zou hebben)
Batterij gaat iig langer mee dan van een Samsung X820 dus ik ben allang blij :)

[ Voor 14% gewijzigd door duderuud op 06-04-2007 20:04 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon toch maar vandaag bij 2call besteld, morgen ff ophalen in Den Haag, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er voor het scherm nog een plastice beschermplaat of is dit net als de samsung's direct display?
want heb tot nu toe al 2 maal een D900 gemold en daar heb ik geen zin in met de 6300.

Gr Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejwagenvoort
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 20:07
Ik heb deze telefoon nu inmiddels 2 weken. Hij bevalt erg goed, is niet al te zwaar en vooral heel plat. Het display is erg helder en de telefoon reageert erg snel (sneller dan de N70 en andere toestellen). Ik heb zelf een kaartje erin zitten van 2GB. De telefoon doet het zonder al te intensief gebruik bij mij zeker 5 dagen. Als ik er wat meer mee doen hooguit een dag of 3.

Tevens maak ik momenteel gebruik van de actie om gratis te wappen met het toestel. Helaas valt bij mij af en toe de verbinding weg en moet de browser herstart worden. Op dat moment vervalt mijn verbinding met het GSM-netwerk ook. Bij Opera komt dat probleem niet voor als ik browse, maar wel weer als ik ga downloaden. Zijn er meer mensen met dat probleem? Daarnaast kon ik nog geen software updates voor het toestel vinden.

N.B. Mijn toestel komt vermoedelijk ook uit Duitland, want een Nederlandse handleiding ontbreekt bij mij ook.

[ Voor 4% gewijzigd door ejwagenvoort op 07-04-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Ik heb mijn gsm nu een week (bij GSMTrack besteld) en ik ben er zeer tevreden over.

- Bellen gaat snel, stemmen zijn helder en je kunt zelfs de helderheid van stemmen opkrikken in het optie-menu. Contacten kunnen elk apart worden voorzien van beltonen, video's, etc. Speaker-functie is ook erg goed en met één druk op de knop tijdens het gesprek aan of uit te zetten. Handsfree bellen gaat prima met een bluetooth headset. Mijn Jabra vond ie in no-time en kan automatisch gevonden worden.

- SMS-en gaat ook lekker snel met Nederlandse T9. Berichten worden netjes in verschillende mappen gezet en leveringsrapporten hebben ook een aparte map. Contacten zijn snel te vinden.

- Geluid klinkt helder, hij leest probleemloos mp3's en aac's. Je kunt mp3/aac instellen als beltoon, berichtentoon, chattoon, waarschuwingtoon, terugbeltoon, alarmtoon (wekker) en agendatoon (Samsung eat your heart out). Het geluid is soms wat flets, mist een mooie bass, maar is over het algemeen prima te beluisteren en met de equalizer naar behoren in te stellen. Met een stereo hoofdtelefoon is het helemaal prima.

- Het scherm is zeer mooi, groot en met rijke kleuren. Logo's zitten netjes bovenin en zijn totaal niet lastig. De 6300 heeft een energie-besparende stand en zelfs een slaapstand, dus dat bespaart energie. Je kunt zelf thema's kiezen, een aantal zitten al op de telefoon en de meegeleverde geheugenkaart. Thema kiezen is een eitje en gaat vlot.

- De camera is prima voor een gsm. Het is niet het beste wat er is, maar ook niet het slechtste. Het scherm blijft duidelijk bij snelle bewegingen. Foto's maken kan tot een resolutie van 1600x1200 en zoomen gaat vloeiend en snel. Voor de mooiere foto's ben je (natuurlijk) wel aangewezen op een losse digitale camera.

Ik zeg:
- voor supermooie foto's: koop een digitale camera
- voor supermooi geluid: koop een Denon home-theatre set
- voor supermooi beeld: koop een 1080p HD-TV
- voor superfijn bellen: koop de Nokia 6300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Goed te horen dat hij bij de meeste mensen zo goed bevalt, kan niet wachten tot ik hem in m'n handen heb. En als ik dat zo lees valt het nog best mee hoelang de accu meegaat...

Hoe zit het trouwens met de krasgevoeligheid, zijn er al mensen die me er wat meer over kunnen vertellen? Zo'n aluminiumfrontje staat natuurlijk erg gelikt, maar het zou jammer zijn als hij snel beschadigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Heeft iemand al een MicroSD-kaartje van 4 GB geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Laatst online: 14:27
ococ schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:30:
Bij de phonehouse sinds vandaag de displays neergezet en de dummy's komen dinsdag binnen en de toestellen in de loop van volgende week werd mij gezegd.
In België of Nederland?

@DonkMatt : Leuke review, je hebt de dinges verteld waarop bijna iedereen (vooral ik) zowat vragen/interesses over heeft. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k

s0k

JunkO schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:16:
[...]

Goed te horen dat hij bij de meeste mensen zo goed bevalt, kan niet wachten tot ik hem in m'n handen heb. En als ik dat zo lees valt het nog best mee hoelang de accu meegaat...

Hoe zit het trouwens met de krasgevoeligheid, zijn er al mensen die me er wat meer over kunnen vertellen? Zo'n aluminiumfrontje staat natuurlijk erg gelikt, maar het zou jammer zijn als hij snel beschadigd..
Het is ook gewoon puike (business)telefoon met een gemiddelde accu. Misschien dat ik over een tijdje nog een keer die 'namaak' BLC5 probeer, maar voorlopig kan ik er prima mee uit te voeten en is hij nog nooit opgeraakt terwijl ik buitenshuis was.

Het aluminium cover zal op den duur natuurlijk wel krassen, maar als je er geen gekke dingen mee doet, zoals samen met je sleutels in je broekzak stoppen of over tafels geen schuiven, zul je er voornamelijk alleen maar vette vingers en stof op vinden :)
Maar hoe hard een telefoon beschadigd is echt afhankelijk van de gebruiker. Mn buurjongen en ik hebben tegelijkertijd de K750i gekocht, en toevallig ook redelijk tegelijk kapot gegaan :P, maar als ik die 2 nu naast elkaar houdt, kan ik wel zien wie hem als een stuiterbal gebruikt heeft.

Edit: Weet iemand of er al een werkend bluejack programma voor deze telefoon is?

[ Voor 3% gewijzigd door s0k op 07-04-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

hmmm kreeg vandaag binnen een week het beschermplasticje(protector) van brando binnen joepie, want ik ben niet de netste met een toestel. Bleek ik een verkeerde besteld te hebben of ze hebben de verkeerde opgestuurd. Voor nokia 6630.

Telefoon is nog steeds geweldig, accu wordt beter. Bereik is minder dan de 6310i, maar wel o.k. Geluid is erg goed en kan keihard (voor een mobiel) Ik heb hier ergens gelezen dat dat blauwe "heartbeat" lampje maar 1x in de 90sec. knippert, hier knippert ie na gemiste oproep of sms om de 10seconden ofzo. Erg handig.
Leuk is ook dat iedereen eerst denkt aardig toestel,niks byzonders, maar als ze hem dan vasthouden en mee werken vinden ze hem wel erg mooi en sleek.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Nederlandse handleiding staat in de startpost bij "links" :)
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 01:25:
zet het voor mijn part in de startpost:
I heard that :P (zie FAQ in startpost)
s0k schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:56:
Edit: Weet iemand of er al een werkend bluejack programma voor deze telefoon is?
Ik kan het niet testen, maar probeer Freejack eens :) http://www.bluejackq.com/bluejack-software.shtml
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:32:
zit er voor het scherm nog een plastice beschermplaat of is dit net als de samsung's direct display?
want heb tot nu toe al 2 maal een D900 gemold en daar heb ik geen zin in met de 6300.
Ik dacht dat wel nog iets van plastic voor zat, maar als iemand dat hier kan bevestigen: graag ;)

Het is afaik geen display die je 'in kunt drukken' en dat je dan rare kleurtjes ziet e.d.
Pinin schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:05:Ik heb hier ergens gelezen dat dat blauwe "heartbeat" lampje maar 1x in de 90sec. knippert, hier knippert ie na gemiste oproep of sms om de 10seconden ofzo. Erg handig.
Mh, kun jij eens nakijken of het dan misschien toch ergens in te stellen is? Ik had het na een post van iemand anders opgenomen in de startpost, maar het klopt dan misschien toch niet helemaal. Als je er meer over weet kan ik het veranderen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Booster op 07-04-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Booster schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:47:

[...]

Ik dacht dat wel nog iets van plastic voor zat, maar als iemand dat hier kan bevestigen: graag ;)

Het is afaik geen display die je 'in kunt drukken' en dat je dan rare kleurtjes ziet e.d.
je ziet geen rare kleurtjes :) bij het indrukken zoals bij je tft-scherm.
[...]

Mh, kun jij eens nakijken of het dan misschien toch ergens in te stellen is? Ik had het na een post van iemand anders opgenomen in de startpost, maar het klopt dan misschien toch niet helemaal. Als je er meer over weet kan ik het veranderen :)
Nergens kunnen vinden, hij knippert ook als je een aganda punt met alarm hebt ingesteld.

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.