Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 15:52
Bestel dan @ GSMTrack.nl
Heb 'm al besteld bij Belzaak.nl, dus dat is helaas geen optie ;)

offtopic: 500ste post, yeah 8)

[ Voor 19% gewijzigd door JunkO op 29-03-2007 15:09 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOW!! 8) 8) 8)

Ik heb hem toch maar besteld bij GSMtrack. Me zusje had er goede ervaringen mee en ik wou hem heel graag hebben! Vandaag binnen gehad! en echt, hij is super mooi!!

Heb nog geen echte gebruikers ervaring, maar hij ziet wel super uit. Verder kan ik wel vertellen dat hij uit Duitsland komt, er nl een Duitse hadleiding bij. Het menu e.d. is gewoon om te zetten naar Nederlands, en op de CD zal ook wel een NL handleiding staan.

Geen lerenhoesje, maar wel een super mooi toetsel... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Topicstarter
Kun je de T9-taal en de menutaal afzonderlijk instellen trouwens? Dus bv, menu op Engels en T9 op Nederlands?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-10 11:40
Booster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:35:
Kun je de T9-taal en de menutaal afzonderlijk instellen trouwens? Dus bv, menu op Engels en T9 op Nederlands?
Dat vind ik ook wel interessant mja :). Maarehm, ik heb hem ook besteld@gsmtrack maar ik dacht dat iemand hierboven het er over had dat het GEEN import was maar gewoon NL model, maakt dit dan verder niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:51:
[...]

Dat vind ik ook wel interessant mja :). Maarehm, ik heb hem ook besteld@gsmtrack maar ik dacht dat iemand hierboven het er over had dat het GEEN import was maar gewoon NL model, maakt dit dan verder niks uit?
Bij de berichten instellingen kan je keizen welke taal je wilt gebruiken... NL, EN of vele andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:35:
[...]

Bij de berichten instellingen kan je keizen welke taal je wilt gebruiken... NL, EN of vele andere...
Mooi, kon je ook appointments op de desktop laten zien? Kan het zo snel niet vinden in een S40 review... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of die 'zwarte menu' optie er nu wel of niet standaard op zit. (Zwarte achtergrond tijdens gebruik van het menu, zoals bij Samsung, maar dan veel chiquer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:45:
[...]

Mooi, kon je ook appointments op de desktop laten zien? Kan het zo snel niet vinden in een S40 review... :S
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken...

Heb al mijn contacten goed moeten wegzetten, want mijn K750i, gaf elk tel een eigen contant met max een x aantal tekens, dus de namen enzo nam hij ook niet helemaal mee... :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:41:
Blablabla...

er stonden 2 theme's op het toestel, namelijk de normale blauwe/groene en een black.thm die zag er NOG strakker uit dan de orginele !! hoop dat deze ook standaard wordt meegeleverd hier.
ik heb nog wat foto's gemaakt van het toestel:

http://picasaweb.google.com/mail.dennispeters/Nokia6300
Dit klopt idd, het zwarte thema is precies hetzelfde als op de mijn Nokia. Hij wordt dus standaard mee geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:23:
[...]

Dit klopt idd, het zwarte thema is precies hetzelfde als op de mijn Nokia. Hij wordt dus standaard mee geleverd
:P Nice!

Thanx, ik wist niet meer waar ik het gezien had... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 16:38

Dreamer

Foutje

Accu is vandaag leeg gegaan. dat is in 1,5 dag. Heb hem wel redelijk intensief gebruikt (lees: 15 smsjes & ongeveer een uur gebeld)

Ik hoorde dat accu beter was naarmate je hem langer gebruikte, laten we het hopen.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Dreamer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:55:
Accu is vandaag leeg gegaan. dat is in 1,5 dag. Heb hem wel redelijk intensief gebruikt (lees: 15 smsjes & ongeveer een uur gebeld)

Ik hoorde dat accu beter was naarmate je hem langer gebruikte, laten we het hopen.
Met alle respect, maar dat is in mijn ogen nog niet eens in de buurt van intensief gebruik. Wij willen ze zakelijk gaan gebruiken, en dan kom je al gauw op 0 SMSjes per dag en ongeveer 2 a 3 uur bellen als het er geen 4 zijn.

Een accu (afhankelijk van het type) heeft inderdaad pas zijn volle capaciteit nadat ie een paar keer goed opgeladen en weer ontladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
reclamedoos schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:31:
Een accu (afhankelijk van het type) heeft inderdaad pas zijn volle capaciteit nadat ie een paar keer goed opgeladen en weer ontladen is.
doe ik altijd voordat ik hem in gebruik neem :)

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier vind je een paar hele mooie themes voor de 6300. http://www.chrisxp.de.tt/ dan even naar handy stuff gaan aan de linker kant.. voorral de nokia black walkman V1 vind ik persoonlijk erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:36:
hier vind je een paar hele mooie themes voor de 6300. http://www.chrisxp.de.tt/ dan even naar handy stuff gaan aan de linker kant.. voorral de nokia black walkman V1 vind ik persoonlijk erg mooi.
De LimeGrime heb ik gedownload. Als ik zometeen mijn Nokia heb, hoe zet ik dan zo'n thema er op?

(Sorry, maar dit wordt de 1e telefoon waar ik zoiets op kan en wil zetten. Dus dit is totaal 'nieuw' voor mij. Of staat zoiets in de handleiding van de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De Nokia 6300 is voor mij nog steeds een optie, mits ze die telefoon een keer gaan leveren. Bol.com heeft 'm weer op niet leverbaar gezet :( Maar ik wil wel eerst 's zien wat die accu gaat doen, dus ben benieuwd naar ervaringen. Ik bel zelf voor zo'n 500minuten per maand en ontvang ook nog een evenredig aantal telefoontjes, dus wil wel zeker zijn van een flinke accutijd waar ik een weekend mee door kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Nog iemand kunnen checken of er appointments op de frontpage gezet kunnen worden? :P Ik weet het, ik ben ongeduldig ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Prachtig dun toestel. Zijn er al high-res foto's opgedoken?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
@avanlunssen: als eerste moet je het theme kopieren naar je telefoon. Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet weet in welke map hij zou moeten, maar met wat googlen moet je daar zeker uit komen :)
Een Engelse handleiding staat in de startpost als je problemen hebt met de duitse handleiding.

@Martijn: waarschijnlijk is het antwoord te vinden in de handleiding die in de startpost staat :)
Yohan schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:23:
Prachtig dun toestel. Zijn er al high-res foto's opgedoken?
Als de high-res foto's uit de startpost (zie linkjes onder de foto's) niet high-res genoeg zijn dan weet ik het niet meer :P

[ Voor 27% gewijzigd door Booster op 29-03-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:25:
@avanlunssen: als eerste moet je het theme kopieren naar je telefoon. Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet weet in welke map hij zou moeten, maar met wat googlen moet je daar zeker uit komen :)
Een Engelse handleiding staat in de startpost als je problemen hebt met de duitse handleiding.
Als ik het goed begrijp kan ik hem van mijn laptop (via bluetooth) naar de 6300 sturen. En als je dan naar Menu –> Instrumenten –> Toepassings Beheer gaat kun je zien of je thema’s ook geinstalleerd zijn. (Daar komt het ws dus 'vanzelf' terecht...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

reclamedoos schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:31:
[...]

Met alle respect, maar dat is in mijn ogen nog niet eens in de buurt van intensief gebruik. Wij willen ze zakelijk gaan gebruiken, en dan kom je al gauw op 0 SMSjes per dag en ongeveer 2 a 3 uur bellen als het er geen 4 zijn.

Blaasijzer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:32:
[...]

doe ik altijd voordat ik hem in gebruik neem :)
Vertelde ik de klant vroeger ook altijd, totdat ik de volgende site tegenkwam die mij het tegenovergesteld vertelde, gefundeerd met goede argumenten en diagrammen.

www.batteryuniversity.com

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 01:00:
[...]

[...]

Vertelde ik de klant vroeger ook altijd, totdat ik de volgende site tegenkwam die mij het tegenovergesteld vertelde, gefundeerd met goede argumenten en diagrammen.

www.batteryuniversity.com
zou je even een korte samenvatting van je bevindingen kunnen geven ? ik ben ff niet in de stemming om 10 pagina's te lezen, en ik denk dat ik voor meerdere mensen hier spreek 8)

en voor de mensen die nog steeds twijfelen de 6300 aan te schaffen vanwege het beperkte batterij uithoudingsvermogen, bekijk ook eens de E50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:56:
en voor de mensen die nog steeds twijfelen de 6300 aan te schaffen vanwege het beperkte batterij uithoudingsvermogen, bekijk ook eens de E50.
Kijk ook wellicht naar de E65 die vind ik zelf ook nog wel :9~ is welliswaar een schuif maar heeft wel een 16 milj. display en een ook een 2MP camera.
Ik vind alleen dan het prijsverschil met de N73 weer zo klein worden en eigenlijk wou ik geen schuiver meer na mijn 6280 avontuur. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nee dat vindt ik geen vergelijk. alleen dat hij ook nieuw is en ook 16m kleuren heeft kun je die 2 niet met elkaar vergelijken. die e65 valt voor mij in het segment kiddy-foon en niet zaken-foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:23:
hmm nee dat vindt ik geen vergelijk. alleen dat hij ook nieuw is en ook 16m kleuren heeft kun je die 2 niet met elkaar vergelijken. die e65 valt voor mij in het segment kiddy-foon en niet zaken-foon
Ohja, want de E-series van Nokia zijn niet gericht op de zakelijke gebruiker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Blaasijzer schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:21:
[...]

Kijk ook wellicht naar de E65 die vind ik zelf ook nog wel :9~ is welliswaar een schuif maar heeft wel een 16 milj. display en een ook een 2MP camera.
Ik vind alleen dan het prijsverschil met de N73 weer zo klein worden en eigenlijk wou ik geen schuiver meer na mijn 6280 avontuur. 8)7
Ik heb nu een Samsung E900 en eerlijk gezegd ben ik na een half jaar dat schuifje al spuugzat.

Wat betreft batterijduur van de 6300, in hoeverre zou je tegen Nokia kunnen zeggen "zorg maar dat er een betere accu voor komt"? Ze geven namelijk max. 14.5 dagen standby aan, snap ik dat je dat NOOIT haalt, maar 2 a 3 dagen is natuurlijk van de zotten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Ik heb hem ook besteld bij GSMTrack. Gisteren om 17:00 contract op de post gedaan, vanochtend om 6:45 een mailtje dat ze de (online) aanvraag hadden ontvangen! Gaat tot nog toe lekker dus.

Ik heb de afgelopen 2 jaar ook slachtoffer gespeeld van Samsung (D500). Echt een waardeloze gsm, de pijltjesknop voor "naar boven" is al een tijd kapot en de OK knop moet ik erg hard indrukken, ook bijna kapot dus. En je kunt geen MP3 ringtones en trillen tegelijk gebruiken, dat moet dan eerst trillen en dan pas de MP3. 8)7

Ik vind Nokia sowieso veel gebruiksvriendelijker, bijv. met persoonlijk instellingen die snel op te roepen zijn. Design boeit me niet zo, maar ik vind de 6300 toch erg mooi.

En voor het opladen van de accu gebruik ik gewoon de meegeleverde oplader en ik koop er eentje bij voor in de auto. Twee à drie dagen is voor mij lang zat, opladen gebeurt gewoon als ik slaap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Booster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:25:
Als de high-res foto's uit de startpost (zie linkjes onder de foto's) niet high-res genoeg zijn dan weet ik het niet meer :P
Sorry, ik keek weer 'es niet goed :P

Ik ben overtuigd, deze gaat het worden. Het enige nadeel is dat er geen bureaulader voor dit apparaatje beschikbaar is. Die zou Nokia gewoon voor elk type moeten maken.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:26:
[...]

Ohja, want de E-series van Nokia zijn niet gericht op de zakelijke gebruiker 8)7
ik heb nog nooit een makelaar zien rondlopen met een rode slide telefoon die onderweg ff met zijn stereo headset naar een mp3'tje luisterd... maargoed, smaken verschillen.
dannog vindt ik de E65 geen zakentelefoon, mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:07:
[...]

Ik heb nog nooit een makelaar zien rondlopen met een rode slide telefoon die onderweg ff met zijn stereo headset naar een mp3'tje luisterd... maargoed, smaken verschillen.
dannog vindt ik de E65 geen zakentelefoon, mijn mening.
Ik zie ze als gegadigden voor mij, de E65 vind ik er best zakenlijk uitzien in het zilver niets mis mee, maar goed ook de N73 vind ik nog steeds mooi gisteravond weer even mee gespeeld.

dus ik wacht even tot alles een beetje verkrijgbaar is en ga dan ff kijken wat het gaat worden.

ohh en wat ik ervan weet doen makelaars een heleboel dingen die ik niet zou doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Blaasijzer op 30-03-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:26:
[...]

dus ik wacht even tot alles een beetje verkrijgbaar is en ga dan ff kijken wat het gaat worden.
dat ga ik ook eens doen. ik wacht gewoon totdat ik de 6300 naast de E50 zie liggen en dan ga ik er eens uitgebreidt mee spelen. in de mediamarkt hier over de grens in Aken zijn de toestellen gewoon aangesloten, dus geen dummys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Yohan schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:06:
Ik ben overtuigd, deze gaat het worden. Het enige nadeel is dat er geen bureaulader voor dit apparaatje beschikbaar is. Die zou Nokia gewoon voor elk type moeten maken.
Het lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk dat zoiets nog op de markt komt. Bureauladers zijn toch wat meer business-accessoires. Wie weet :)

Petitie getekend btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:47:
[...]

dat ga ik ook eens doen. ik wacht gewoon totdat ik de 6300 naast de E50 zie liggen en dan ga ik er eens uitgebreidt mee spelen. in de mediamarkt hier over de grens in Aken zijn de toestellen gewoon aangesloten, dus geen dummys.
De E50 valt enigszins in het niet bij de 6300. De E50 is dikker, zwaarder, en heeft een veel minder geavanceerd display (262k kleuren ipv 16 miljoen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maar wél Symbian, waardoor weer veel extra dingen mogelijk zijn die niet op het S40 systeem van de 6300 werkt. Eigenlijk zijn de toestellen dus alleen maar uiterlijk met elkaar te vergelijken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:15:
[...]

De E50 valt enigszins in het niet bij de 6300. De E50 is dikker, zwaarder, en heeft een veel minder geavanceerd display (262k kleuren ipv 16 miljoen).
in de context van de zakelijke telefoons heeft dit er helemaal nix mee te maken...
echter als je bedenkt dat ik geen makelaar of verzekeringsagent ben, en puur naar de features ga kijken heb je natuurlijk gelijk.
dan nog twijfel ik nog ontzettend hard tussen deze twee prachtige nokia's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
W00h00, vriendin belde net dat TNT een mooi pakketje heeft afgeleverd ;). Vanavond dus spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaban
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 16:02
Afgelopen maandag de 6300 bij OBCS besteld, maar ik kreeg gisteren een mailtje dat de verwachte leverdatum opgeschoven was naar half mei. Zoals hier ook al gepost was. Order geannuleerd (ben benieuwd of dat een beetje soepel gaat... tot nu toe nog geen reactie behalve de automatische mail gehad)

Vervolgens een beetje rond gaan zoeken op internet en kwam op de site van pixmania. Daar hebben ze de 6300 blijkbaar op voorraad _/-\o_ , en nog voor een redelijk acceptabele prijs ook. Dus heb hem daar nu besteld, de shopsurvey toont echter nogal wisselende ervaringen met deze webshop. Dus ik ben benieuwd hoe snel ze kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
thaban schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:35:
Afgelopen maandag de 6300 bij OBCS besteld, maar ik kreeg gisteren een mailtje dat de verwachte leverdatum opgeschoven was naar half mei. Zoals hier ook al gepost was. Order geannuleerd (ben benieuwd of dat een beetje soepel gaat... tot nu toe nog geen reactie behalve de automatische mail gehad)

Vervolgens een beetje rond gaan zoeken op internet en kwam op de site van pixmania. Daar hebben ze de 6300 blijkbaar op voorraad _/-\o_ , en nog voor een redelijk acceptabele prijs ook. Dus heb hem daar nu besteld, de shopsurvey toont echter nogal wisselende ervaringen met deze webshop. Dus ik ben benieuwd hoe snel ze kunnen leveren.
Bij GSMtrack hebben ze bij mij dus met 1 dag geleverd, sneller kan niet ;). Betaald je wel 263 voor het toestel maargoed, je moet iets als je hem sneller wil hebben dan de rest van NL... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Vanmiddag gaat mijn bestelling bij GSMtrack op de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaban schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:35:

Als ik naar de specs van de 6300 bij Pixmania kijk zie ik dit:
Talen frans, engels, duits Geeft de beschikbare talen van uw telefoon aan.
Handleiding frans, engels Geeft de talen van de bijgeleverde papieren handleiding van de telefoon aan. (fabrikant informatie)
Ik zou ze effe bellen of hun versie ook NL ondersteunt, of je moet geen Nederlands op je gsm willen. ;)

Er is een reden waarom het leveren van de ECHTE voor de Nederlandse markt gemaakte toestellen zo lang duurt. En daarmee bedoel ik geen import uit Duitsland, maar echt Benelux modellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:40:
[...]

Als ik naar de specs van de 6300 bij Pixmania kijk zie ik dit:

[...]

Ik zou ze effe bellen of hun versie ook NL ondersteunt, of je moet geen Nederlands op je gsm willen. ;)

Er is een reden waarom het leveren van de ECHTE voor de Nederlandse markt gemaakte toestellen zo lang duurt. En daarmee bedoel ik geen import uit Duitsland, maar echt Benelux modellen.
Wat is die reden dan? Als je het op NL zet allemaal is het toch prima? Meer kunnen ze er niet aan wijzigen neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die reden zou mij ook wel eens intresseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54
Geachte klant,
Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk binnen 2 werkdagen door TNT post bij u aangeboden worden. Een exact tijdstip van deze levering kunnen wij u niet geven, maar in 99% van alle gevallen wordt het pakket bezorgd door de normale postbode van TNT.
Met vriendelijke groet,
GSMtrack.nl
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
FidoDido schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:23:
maar in 99% van alle gevallen wordt het pakket bezorgd door de normale postbode van TNT.
In 1% van de gevallen is er helaas sprake van een abnormale postbode. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Zo, kom net thuis, meteen spelen uiteraard :P. Wat een ontzettend mooi toestel zeg, zo perfect :|

Een dingetje wat me nu in het gebruik opvalt, de navigatietoets werkt naar boven toe een stuk makkelijker als naar onderen, goven moet je dus harder duwen als onder, hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:49:
Dan zouden we iemand bij Nokia aan zijn vest moeten trekken. ;)
Alleen zijn die mensen meestal niet zo spraakzaam.

Ik zou het ook niet weten, misschien is het zoiets simpels als een tekort aan Nederlandse boekjes?
Of misschien stonden er spelfouten in de Nederlandse boekjes?
De software is inderdaad identiek afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:49:
De providers, die zijn dé reden....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:13:
[...]

De providers, die zijn dé reden....
Hoe bedoel je?
Die willen geen simlockvrije toestellen voordat hun eigen branded modellen op de markt zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

haha ik heb hem ook, wat is ie mooi. Ik verwacht niet veel van deze telefoons bij de jeugd, daar is ie wel erg saai en relatief groot voor. maar ik vind hem geweldig, en wat een volume zit er in. Die batterij is idd piepklein en dun, mijn 6310i accu is ongeveer het viervoudige (accuduur dus ook vlgs verhalen)

Weet er iemand een makkelijke manier om twee contacten weer naar 1 te krijgen. ter verduidelijking: Ik heb contact Jan, deze heeft als standaardnummer 06-2345.... en als huistelefoon 071-2222... en op zijn werk weer 020-87565... met het copieren van oude telefoon naar sim heeft ie er contact jan1, jan2 en jan3 van gemaakt en niet Jan met drie verschillende nummers.

Nu kan ik natuurlijk knippen en plakken met pc-suite maar dat is heel wat werk, kan het simpeler.

oja pc-suite "ziet" de contacten niet, wel bij de oude telefoon. dus eigenlijk gaat via pc suite ook niet momenteel

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Pinin schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:10:
haha ik heb hem ook, wat is ie mooi. Ik verwacht niet veel van deze telefoons bij de jeugd, daar is ie wel erg saai en relatief groot voor. maar ik vind hem geweldig, en wat een volume zit er in. Die batterij is idd piepklein en dun, mijn 6310i accu is ongeveer het viervoudige (accuduur dus ook vlgs verhalen)

Weet er iemand een makkelijke manier om twee contacten weer naar 1 te krijgen. ter verduidelijking: Ik heb contact Jan, deze heeft als standaardnummer 06-2345.... en als huistelefoon 071-2222... en op zijn werk weer 020-87565... met het copieren van oude telefoon naar sim heeft ie er contact jan1, jan2 en jan3 van gemaakt en niet Jan met drie verschillende nummers.

Nu kan ik natuurlijk knippen en plakken met pc-suite maar dat is heel wat werk, kan het simpeler.

oja pc-suite "ziet" de contacten niet, wel bij de oude telefoon. dus eigenlijk gaat via pc suite ook niet momenteel
Pinin, heb je dit toevallig ook?

Een dingetje wat me nu in het gebruik opvalt, de navigatietoets werkt naar boven toe een stuk makkelijker als naar onderen, goven moet je dus harder duwen als onder, hebben meer mensen dat? Ik moet echt flink duwen vergeleken met omhoog zeg maar, lijkt niet te kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Je vraag is wel heel vaag omschreven, vind je naar boven (gove?) nou lekker omdat ie zwaar gaat?

Maar.... ik merk geen noemenswaardig verschil, alleen vind ik naar boven klikken ook makkelijker omdat de beneden pijl vlak bij een "randje" zit, maar de kracht voelt hetzelfde

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dingetje wat me nu in het gebruik opvalt, de navigatietoets werkt naar boven toe een stuk makkelijker als naar onderen, goven moet je dus harder duwen als onder, hebben meer mensen dat? Ik moet echt flink duwen vergeleken met omhoog zeg maar, lijkt niet te kloppen...
[/quote]

had ik ook last van, maar sinds ik de cover er af heb gehad is het over :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Hmm, gisteren besteld dus voor 263, NU issie 252 bij gsmtrack.nl... Gaat snel met de prijsdalingen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:44:
Hmm, gisteren besteld dus voor 263, NU issie 252 bij gsmtrack.nl... Gaat snel met de prijsdalingen... :S
Is het niet zo (volgens de wet) dan als er een prijsverlaging plaats vind binnen 10 dagen na de aankoop, dat je dan ook recht hebt op de nieuwe prijs ( laatste prijs) ? Of is dat alleen bij aanbiedingen?

Kon het niet duidelijker omschrijven. Maar als het zo is, krijgt iedereen 11 euro terug >:) >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een shop gespot :)

bij 2call.nl hebben ze hem binnen 10 dagen leverbaar voor maar 226,- !!!
ik zal ze maandag ff mailen om een preciesere datum te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:52:
had ik ook last van, maar sinds ik de cover er af heb gehad is het over :-)
Is die een beetje makkelijk te verwijderen zonder extra tools? (voor bijvoorbeeld er een nieuwe cover op te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:58:
[...]

Is die een beetje makkelijk te verwijderen zonder extra tools? (voor bijvoorbeeld er een nieuwe cover op te zetten)
ja geen probleem, hij zit met twee torx schroefjes vast aan de onderkant. dan kun je hem met je nagel even los maken aan de onderkant en dan voorzichtig omhoog trekken. want hij zit aan de bovenkant nog heel iets geklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:56:
[...]

zou je even een korte samenvatting van je bevindingen kunnen geven ? ik ben ff niet in de stemming om 10 pagina's te lezen, en ik denk dat ik voor meerdere mensen hier spreek 8)

- Opladen wanneer je wilt
- Niet compleet leeg laten lopen
- Li-ion/Polymer accu's hebben vanaf het begin gelijk al hun maximale capaciteit.

Aangezien er een aantal cycli is dat de accu meekan, zou je denk dat je hem in een keer helemaal vol moet laden en daarna weer totaal leeg laten lopen. Bij Li-ion en polymer accu's is dat totaal niet nodig. Of je de accu nu 1x 100% oplaad, of 5x 20% oplaad, beide gevallen worden als 1 laadcycli gerekend.

Als cellen beneden een bepaald voltage komt, worden ze uitgeschakelt. Dit zal zeker in de eerste periode's niet het geval zijn. Mocht je na een half jaar merken dat de capaciteit minder geworden is, dan kan je de accu een keer compleet laten leeglopen om het accugeheugen te 'resetten'

Dit is allemaal de theorie, die beschreven staat op Battery University. Mijn praktijk ervaring is dat het helemaal niet zoveel uitmaakt.

Ik laadt mijn accu op wanneer het mij uit komt. Dat doe ik met de meest recente Nokia accu's en met één van de eerste Li-polymer accu's die in toestellen te vinden waren, de Ericsson accu's die op de T28/29/39 zaten. Dat zijn accu's van 2001 en functioneren voor mij nog perfect en de capaciteit is niet echt veel minder geworden.

Motto: Gewoon je accu laden wanneer je zelf wil en niet jezelf aan regeltje binden!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:00:
[...]

Hoe bedoel je?
Die willen geen simlockvrije toestellen voordat hun eigen branded modellen op de markt zijn ofzo?
Dat is een van de redenen. Nokia levert zijn toestellen eerst aan de providers, die dan zoveel dagen/weken de tijd hebben om hun opmerkingen erover te geven en eventueel dingen aangeven die de providers graag gewijzigd willen zien. Daar kan Nokia dan weer gehoor aan geven.

De providers in Nederland krijgen/willen een paar keer de mogelijkheid en daar betalen ze waarschijnlijk ook voor, ten nadele van de consument.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik kan wat dingen niet vinden.

1. is het mogelijk om de tijd van "keypad-unlocken" te vergroten? zeg maar meer tijd voor het *
2. Kan ie sneller naar stand-by? bijv. tegelijkertijd met "keypad-lock" nu duurt het een minuut of 3 terwijl na een sec. of 30 het toetsenboard blokkeerd, vooral in de auto met bluetooth is dit irri omdat ie 2x piept en mijn radio even in mute gooit (parrot3200)
3. Is het mogelijk om de klok altijd op te laten lichten?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovio
  • Laatst online: 13-06-2021
echt klote batterij :s

2dagen en plat.. khoop dat hier iets anders voor in de plaats komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Volgens mij valt ie toch wel tegen of niet? Ik was hard van plan deze te kopen maar lees meer negatiefs dan positiefs. Zie alleen de startpost al met wat ie allemaal niet heeft.
Ook een batterij die na 2 dagen leeg is lijkt me niet van deze tijd. Waarom zou je deze telefoon nog kopen, enkel voor t design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
'Tot 14.5 dagen stand-by tijd', zegt Nokia zelf. Al zou het 50% lager liggen, dan vind ik het nog steeds een respectabele accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovio
echt niet hoor, 2 dagen met welgeteld 26 sms'jes en 30min bellen :s heel zwak...

nog dit: de zwarte achterkant is niet echt krasbestendig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Even wachten op de eerste firmware update dus.. Was met mijn 6230 ook zo. Na een software update ging die van 2 dagen naar 7+ dagen. Gelukkig kunnen we die software nu zelf updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nou ik hoop het wel, want dit is niet wat ik van nokia gewend ben qua stand-by. Ik weet het ik was verwend met 6310i.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Weet niet wat voro accu jullie hebben.
Maar mijne is na 2 dagen is batterij nog 80% vol, heb er meegebeld gesmst en alles.
Dus de accu is prima!!
En toestel is heerlijk, design is echt super!! hij ligt lekker in de hand.
En ook lekker veel beeld ben echt supertevreden over dit toestel!!
Is de beste die ik heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:11
Hm, korte accuduur is natuurlijk niet zo fijn. Hoewel ik de 6300 qua design mooier vind dan de 6233, en de 6300 ook een mooier scherm heeft dan de 6233, komen beide toestellen verder qua specs behoorlijk met elkaar overeen:
- scherm zelfde resolutie (maar 6300 met meer kleuren);
- zelfde Series 40 besturingssysteem;
- zelfde 2 MP camera;
- MicroSD geheugenkaartje meegeleverd (bij 6300 wel 2x zo hoog als bij 6233).

En een paar kleine verschillen: mono bluetooth (6233) vs stereo bluetooth (6300), stereo speakers (6233) vs mono speaker (6300, infrarood (6233) vs mini-usb (6300), 18 mm dik (6233) vs 13 mm dik (6300).

De 6233 is los voor 207 euro te koop bij 2call, en voor het prijsverschil met de 6300 heb je er al een 2 GB microSD kaartje bij.

Denk dat ik nog ff de kat uit de boom kijk, of de korte accuduur bij de 6300 nog via een firmware update verholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:18:
[...]

Is het niet zo (volgens de wet) dan als er een prijsverlaging plaats vind binnen 10 dagen na de aankoop, dat je dan ook recht hebt op de nieuwe prijs ( laatste prijs) ? Of is dat alleen bij aanbiedingen?

Kon het niet duidelijker omschrijven. Maar als het zo is, krijgt iedereen 11 euro terug >:) >:)
Heb hun een mailtje gestuurd daarover ben benieuwd naar de reactie.
Laat het horen als ik reactie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:04:
Maar mijne is na 2 dagen is batterij nog 80% vol, heb er meegebeld gesmst en alles.
Dus de accu is prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé FidoDido,

kun je ook aangeven hoelang/veel je ermee gebeld en gsmst hebt? Want op buitenlandse forums wordt ook geklaagd over een korte accuduur.
FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:04:
Dus de accu is prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
ben ongeveer 20 a 30 smsjes verder.
Vanochtend handsfree een half uur ongeveer gebeld.
FF met de radio en muziek geluisterd.
Met bluetooth data overzetten toch ook zo 2 a 3 uur bezig geweest dat de bluetootht aanstaat.
Screensaver heb ik wel uit,scheeld ook behoorlijk.
En er is nu 1 streepje weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:44:
ben ongeveer 20 a 30 smsjes verder.
Vanochtend handsfree een half uur ongeveer gebeld.
FF met de radio en muziek geluisterd.
Met bluetooth data overzetten toch ook zo 2 a 3 uur bezig geweest dat de bluetootht aanstaat.
Screensaver heb ik wel uit,scheeld ook behoorlijk.
En er is nu 1 streepje weg
Kan je misschien aangeven welke firmware versie jij hebt? En waar heb je je toestel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovio
mja, hopelijk is er een nieuwe firmware uit. ik had em volledig ontladen bij aankomst, daarna volledig opladen en zoveel kon ik er niet mee doen hoor :s en ik gebruikte geen bluetooth...

v.04.70
24/01/07
RM217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
in a another forum,somebody wrote that he modified the bl 5c battery to fit in to 6300.is it worth to do that...because the bl 4c in my 6300 is allready 860 mah.what is the mah of bl 5c...and also i saw 1100 mah bl 4c on Ebay.do you know if these batteries are really 1100 mah.can we trust these non-nokia batteries and do you know the difference beetwen bl 4c,bl 5c and bl 6c(in terms of size and capacity)
Bron

M.a.w.: Op eBay staan gelijkwaardige accu's met een hogere capaciteit. Vertrouwen we dat, in het kader van ontploffende phones enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Uhm, Nokia moet zelf maar voor een oplossing zorgen neem ik aan? 14.5 dagen adverteren en 2 in de praktijk klopt natuurlijk absoluut niet, en lijkt me dan ook een gevalletje garantie en ze lossen het maar op... Dan geven ze maar officiele Nokia bl 4c accus uit met 1100mah ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Martijn schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:01:
[...] Dan geven ze maar officiele Nokia bl 4c accus uit met 1100mah ofzo...
Goed punt. Ik zie ook niet in hoe firmware hierin heel veel verschil kan maken. De backlight een paar sec. korter laten branden ofzo :?

[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 02-04-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:19:
[...]

Reactie van GSM track terug op me vraag over die prijsverlaging.

Mits niet verstuurd, maar dat lijkt me logisch.

Me firmware
V 04.70
24-01-07
RM-217

[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 02-04-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Yohan schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:06:
Goed punt. Ik zie ook niet in hoe firmware hierin heel veel verschil kan maken. De backlight een paar sec. korter laten branden ofzo :?
Dat niet zozeer, maar als er bv processen in de software zijn die onnodig vaak worden uitgevoerd, of code die niet effectief wordt gebruikt, kan dat veel energie kosten.

Ik weet dat de 6230 of 33 destijds ook een firmware update heeft gehad en daardoor plots veel beter om kon gaan met zijn energie. Wat het extra probleem was in de oude firmware weet ik overigens niet, maar als iemand het wel weet houd ik me aanbevolen voor een linkje naar meer info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:19:
[...]

En wat was de reactie? Ben er zeer benieuwd naar..

of was dit hun reactie?
ik begreep het niet helemaal.

Maar zulke dingen waren toch in de wet vastgelegd? of vergis ik me nu?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:42:
[...]

En wat was de reactie? Ben er zeer benieuwd naar..

kan me ook mailen op
jansen_bert AT hotmail DOT com
Reactie van GSM track terug op me vraag over die prijsverlaging.

Het vetgedrukte is hun reactie.
Heb ook me ordernummer gestuurd maar daar nog geen reactie op gehad.
Maar zo logisch vind ik het niet :?
Net of iedereen de wetgeving kent, maar bij sommige bedrijven heb ik het eruit kunnen halen maar hun omschrijving in artikel 4 is nogal vaag.
Maar ben bang dat dit niet werkt, want kan het niet hard maken kan niks vinden helaas.

Heb wetgeving op internet gezocht kan niks vinden zijn zoveel dingen, maar heb niks kunnen vinden, weet niet of er een informatienummer daar voor is, ben wel benieuwd eigenlijk

[ Voor 10% gewijzigd door FidoDido op 02-04-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Een batterij werkt pas ook goed naar aantal keer gebruik he.
Je moet hem gewoon paar keer goed opladen en leeg laten lopen.
Doe je dit niet is je accu steeds sneller leeg. Dus ik oordeel pas na keer of 5 opladen
Maar de 14 dagen haalt die ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:49:

Heb wetgeving op internet gezocht kan niks vinden zijn zoveel dingen, maar heb niks kunnen vinden, weet niet of er een informatienummer daar voor is, ben wel benieuwd eigenlijk
Voor zover ik weet is niet bij wet vastgelegd dat je het prijsverschil kunt opeisen. Wat ergens ook wel weer logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Is 't nu zeker dat ie pas in mei bij de gewone winkels komt (zal dan wel weer eind mei worden)? Zoja ga ik maar verder shoppen :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyruzz
  • Laatst online: 07-09-2023
Zojuist heeft de postbode mij uit mijn slaap mogen wekken om mijn bestelde 6300 af te geven. Afgelopen vrijdag besteld bij GSMTRACK en vandaag binnen. :*)

Dunhill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Yohan schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:08:
[...]

Voor zover ik weet is niet bij wet vastgelegd dat je het prijsverschil kunt opeisen. Wat ergens ook wel weer logisch is.
Bedoel na 5 dagen na aankoop. Lijkt mij wel redelijk. Sommige bedrijven hebben dat namelijk wel had ff gegoogled en bij sommige stond er tussen na 4 dagen na aankoop kan prijsdaling terug betaald worden het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
F*ck man, iedereen krijgt 'm hier binnen en bij Belzaak.nl staat bij status nog steeds "binnenkort verwacht" :(

Heb echt spijt dat ik 'm daar in Januari al besteld heb, zul je zien dat ze 'm pas in Mei binnen krijgen...

Nog even wat over de accutijd, gebruiken jullie altijd de screensaver? Misschien voor de hand liggend, maar ik merk bij mijn 6230i een groot verschil als ik 'm uitzet. Ook laat ik 'm na 30 sec automatisch op de toetsblokkering zetten, zodat het beelscherm uitgaat. Tevens heb ik bluetooth nooit aanstaan...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit misschien een optie voor de tegenvallende accu??

http://www.accu-shop.nl/a...p.nl/gsm/nokia/index.html

en dan de bl-4c van 1500 mAH voor 17,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
FidoDido schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:32:
[...]

Bedoel na 5 dagen na aankoop. Lijkt mij wel redelijk. Sommige bedrijven hebben dat namelijk wel had ff gegoogled en bij sommige stond er tussen na 4 dagen na aankoop kan prijsdaling terug betaald worden het verschil.
Je hebt wel het recht om binnen 8 dagen na ontvangst te annuleren. Maar om dan een weer een nieuwe te bestellen is het qua drukte en verzendkosten niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Nou ik heb de volgende mail verstuurd naar Belzaak.nl, dus ik hoop voor mezelf en andere mensen die hier besteld hebben snel een antwoord terug te krijgen...

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb enige tijd geleden bij u de Nokia 6300 besteld icm een verlenging van mijn T-Mobile abonnement. Nu zie ik op jullie website bij de orderstatus “binnenkort verwacht”. Ik lees op diverse fora dat hij al verkrijgbaar is bij verschillende webshops in Nederland en ik vraag mij af wanneer jullie verwachten een exacte leveringsdatum te kunnen geven…

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Zodra ik een antwoord heb laat ik het weten uiteraard... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Booster schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:36:
[...]
Ik weet dat de 6230 of 33 destijds ook een firmware update heeft gehad en daardoor plots veel beter om kon gaan met zijn energie. Wat het extra probleem was in de oude firmware weet ik overigens niet, maar als iemand het wel weet houd ik me aanbevolen voor een linkje naar meer info ;)
Het was idd de 6230, heb het zelf met eigen ogen gezien. Ik had de allereerste firmware, en batterij was na 2 dagen leeg, maar dan ook echt leeg. Heb hem dan naar Nokia opgestuurd, waarna ze er nieuwe firmware hebben opgezet.. Batterijduur ging opeens met factor 3x omhoog (minstens 6 dagen) Het zou toen voor een stuk te maken gehad hebben met de manier waarop de telefoon contact zocht met het netwerk (maar meer wist de Nokia-dame aan de lijn er ook niet van)

BTW: technikDirekt verwacht hem pas weer over 14 dagen, ik ga eens informeren bij pixxas.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:20:
Is dit misschien een optie voor de tegenvallende accu??

http://www.accu-shop.nl/a...p.nl/gsm/nokia/index.html

en dan de bl-4c van 1500 mAH voor 17,99
Jaja, waarom lukt het hun wel om 1500mAh in zo'n ding te proppen en Nokia niet?

Ik geloof die waardes nooit

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 02-04-2007 20:25 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JunkO schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:42:
Nou ik heb de volgende mail verstuurd naar Belzaak.nl, dus ik hoop voor mezelf en andere mensen die hier besteld hebben snel een antwoord terug te krijgen...

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb enige tijd geleden bij u de Nokia 6300 besteld icm een verlenging van mijn T-Mobile abonnement. Nu zie ik op jullie website bij de orderstatus “binnenkort verwacht”. Ik lees op diverse fora dat hij al verkrijgbaar is bij verschillende webshops in Nederland en ik vraag mij af wanneer jullie verwachten een exacte leveringsdatum te kunnen geven…

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Zodra ik een antwoord heb laat ik het weten uiteraard... :z
Waarom anuleer je hem niet en bestel je hem niet bij gsmtrack zoals de rest of uit duitsland, hij is nog niet officieel in Nl te koop. wel import.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vrijdagavond besteld bij Pixmania.nl met Ideal betaald, vandaag e-mail gekregen dat hij is verzonden :), dus waarschijnlijk morgen in huis :9~ . Hij was € 239,- = €6,90 verzendkosten totaal € 245,90 valt mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn telefoon al verzekerd?

En is het verstandig om hem te verzekeren, zoja bij wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:47:
Heb hem vrijdagavond besteld bij Pixmania.nl met Ideal betaald, vandaag e-mail gekregen dat hij is verzonden :), dus waarschijnlijk morgen in huis :9~ . Hij was € 239,- = €6,90 verzendkosten totaal € 245,90 valt mee..
en nu staat op de site dat ze hem pas weer eind deze week op voorraad hebben. ik verwacht eigenlijk dat de meeste shops de telefoon pas deze 2 weken echt op voorraad gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:06:
Heeft iemand zijn telefoon al verzekerd?

En is het verstandig om hem te verzekeren, zoja bij wie?
Ik heb mijn E50 bij "ACTUA: €uropoints® Telecommunicatie Zekerheidsplan®" verzekerd. Dat heb ik bij 2Call.nl gedaan bij het afsluiten van een nieuw abo met telefoon. Ik heb de goedkoopste verzekering gepakt. kijk hier voor een kort overzicht:
http://2call.nl/support.php#verzekering

punt is dat je het alleen maar kan afsluiten bij een nieuwe bestelling. wat ook vrij logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Heb weer antwoord van GSMtrakc over de prijsverlaging.

Geachte,
Ordernummer XXXXXXX is op 30.03.2007. reeds gefaktureerd en dus op het moment van de prijsdaling al onderweg. In deze kan dus geen verdere creditering plaatsvinden.
Tot zover.

Dus geld alleen als die nog niet opgestuurd is en de prijsdaling plaats vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen lege accu Fidodido?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Heb hem vanacht op geladen. Dus 3 dagen gebruik.
Maar een batterij kan je niet daarop bepalen.
Dus na 5 keer weet je echt hoe lang die meegaat.
Ook al is het een Li-Ion accu die er tegen kan, moet je het toch een paar keer opladen dat je batterij echt kan beoordelen.
Heb me bluetooth ook veelvuldig gebruikt dat vreet ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb me er ook maar aan gewaagd.

Ik heb em gister besteld bij GSMTrack en verwacht em ergens deze week in huis.

Nu maar hopen dat de batterij wel een beetje OK is...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.