specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Oow echt waar? Dan ben ik voor gelogen... kreeg daarnet dit bericht op de vraag waarom er zo'n prijs verschil in zat terwijl het geen import toetsel is.Dreamer schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:50:
[...]
Zo ruim zijn ze niet op voorraad, ze hebben er namelijk 0 op voorraad. Ze verwachten ze Maandag![]()
Voel eenzelfde valse belofte aankomen als 2 weken geleden
Geachte,
Dat lijkt me logisch. Als je iets 3 weken eerder wilt hebben dan de rest
van het land dan moet je iets meer betalen . . .
En uiteraard betaald de klant dat ook.
Maar twijfels aub niet te lang, we hebben er maar 100 voor deze week en
we zijn al dik over de helft.
En dus gaan we de vrijdag niet halen.
Verblijf ik met vriendelijke groet
Dennis Boerekamps
Verwijderd
Overigens heb ik vorig jaar al eens in de clich gelegen met OBCS. Ik had daar toen iets besteld wat toch niet op voorraad bleek te zijn. Vervolgens heb ik na 2 maanden (en vele toezeggingen, gevolgd door verschuivingen) de order alsnog gecancelled. Voor mij geen OBCS meer dus... dan maar 40 tientjes meer. Maar wacht nog heel even, verwacht dat de 6300 begin april overal voldoende uit te leveren valt en dat de prijs nog wel eens richting de 200,- zal kunnen gaan schieten halverwege/eind april.
Maar, ieder z'n ding uiteraard....
Verwijderd
Dat is jammer, want ik wou hem zo graag....
Wacht nu wel op smartphoneshop. Daar heb ik nog niks negatief over gehoord
Yep inderdaad, daar heb ik hem ook een paar maand geleden alvast besteldVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:21:
algebeld.nl perfecte service en niet duur. daar komt hij in april.
Zo, 40 tientjes, das een hoopVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:05:
Mooi verkoop-praatje!
...Voor mij geen OBCS meer dus... dan maar 40 tientjes meer. ...
Gewoon wachten, ik zie het wel. ondertussen kan ik redelijk overweg met mijn 6021, dus die paar weekjes.
www.casarodriguillo.com
Op een duits forum hoor ik dat de accu al langer meegaat als die een paar keer goed ontladen/opgeladen is.
Binnenkort zal ik een FAQ-stukje in de startpost plaatsen met de antwoorden op een paar vaak gestelde vragen.
Go see it at Mobile-phones-uk.org.uk
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
MrData: Toffe avatar, Tool is geweldig
Ik zou ze namelijk graag tegen elkaar afgezet willen zien, qua prestaties e.d. ...
Verwijderd
Mijn vraag was als volgt:
en vandaag volgde het antwoord:Hallo, aangezien de grote hype omtrend de nieuwe Nokia 6300 ben ik op zoek naar een betrouwbare webshop die deze telefoon spoedig kan leveren. Ik kwam op OBCS terecht via een bekend forum en daar wordt beweerd dat jullie het genoemde toestel op 31-03 verwachten.
Ik wil graag weten of deze datum klopt aangezien er tot heden nog géén enkele leverancier groot talig kan leveren aan het brede publiek.
Hopend op een positieve reactie en met vriendelijke groeten,
Dennis Peters
ze zeggen dus dat hun leverancier deze toestellen binnen krijgt en niet OBCS zelf. zodra OBCS dan gaat bestellen bij de leverancier zal het een week later zijn. OBCS heeft dan ook de verwachte leverdatum verplaatst naar 02/04/2007 op hun website.Geachte heer Peters,
Onze toeleverancier geeft aan 30-03 450 stuks te verwachten.
* Is wel een verwachte datum
Met vriendelijke groet,
Michel van der Linden
OBCS
Online Business & Consumer Sale
http://www.obcs.nl
De prijs blijft staan op € 221,-
dit kan maybe in de TS verwerkt worden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 09:46 ]
Kenners weten waarom
Verder geen problemen met het heet worden van de batterij? Dat lees ik trouwens hier en daar over andere dunne telefoontjes zoals die Samsung X820/E900, schijnt wel een issue te zijn tegenwoordigococ schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:22:
Ja ik heb een 6233 gehad en nu gebruik ik de 6300 dezelfde functies maar de 6300 ligt lekkerder in de hand. De batterij gaat ongeveer 2 dagen mee.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
ik heb nu de X820 maar ik kan niet zeggen dat deze te heet wordt ?!?! de accu gaat welliswaar niet langer dan 3 dagen mee, maar heet wordt hij zeker niet, behalve bij het opladen wordt de tel wel warm... maar dat lijkt me een vrij normaal fenomeenMrData schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:14:
[...]
Verder geen problemen met het heet worden van de batterij? Dat lees ik trouwens hier en daar over andere dunne telefoontjes zoals die Samsung X820/E900, schijnt wel een issue te zijn tegenwoordig
Een accu van 3 dagen vind ik wel acceptabel eigenlijk, bij normaal gebruik.
Aangezien ik mijn abbo toch ga verlengen en de 6300 kwa mogelijkheden eigenlijk niet veel toevoegd aan mijn 6280...
Misschien verleng ik hem wel met 2 jaar i.p.v een jaar en dan heb ik de n73 kan ik wel mooi tom tommen hmmm keuze´s keuze´s keuze´s

nieuwe pc samenstellen = leuk
Verwijderd
tja als je een telefoon wilt die iedereen heeft moet je voor de n73 gaanBlaasijzer schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:19:
jhmmmz, ik was gister op een verjaardag en daar jad iemand de Nokia N73 music edition vond ik ook wel erg mooi hoor wel wat lomp maar nauwelijks lomper als mijn 6280.
Aangezien ik mijn abbo toch ga verlengen en de 6300 kwa mogelijkheden eigenlijk niet veel toevoegd aan mijn 6280...
Misschien verleng ik hem wel met 2 jaar i.p.v een jaar en dan heb ik de n73 kan ik wel mooi tom tommen hmmm keuze´s keuze´s keuze´s
en als je een teelfoon wilt die na 1 maand al gaat kraken van alle kanten doordat er overal plastic aan zit moet je voor de n73 gaan.
en laten we het dan nog maar niet hebben over het baggere camera cover klepje die al kraakt als je hem uit de doos haalt, en na 100x open en dicht geslide te hebben de indruk achterlaat dat deze de volgende 100x open/dicht niet meer zal halen
een telefoon die net zo dik en groot is als onze thuis telefoon van de KPN
voor mij is deze telefoon nooit een keuze geweest, ik wil die keuze voor jouw ook niet maken, echter wil ik je bij deze alleen maar waarschuwen.
think twice !!
Verwijderd
het is echt een fijne telefoon, de mijne komt ook uit duitsland, maar ik heb alle duitse profielen verwijderd en hij loopt nu op telfort met MMS en GPRS.
ik ben er heel tevreden mee.
Verwijderd

Op CoolBlue kan je beter niet afgaan, spreken nu al van mei:
Q3 wordt eind maart, maart wordt april, april wordt mei...Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Leverdatum Nokia 6300'.
De Nokia 6300 wordt begin Mei op voorraad verwacht.
...
Met vriendelijke groet,
Ron van Rutten
smartphoneshop.nl
dat kraken schijnt wel mee te vallen volgens gebruikers ook kom ik hier op GOT weinig tegen daaroverVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:31:
[...]
tja als je een telefoon wilt die iedereen heeft moet je voor de n73 gaan
en als je een teelfoon wilt die na 1 maand al gaat kraken van alle kanten doordat er overal plastic aan zit moet je voor de n73 gaan.
en laten we het dan nog maar niet hebben over het baggere camera cover klepje die al kraakt als je hem uit de doos haalt, en na 100x open en dicht geslide te hebben de indruk achterlaat dat deze de volgende 100x open/dicht niet meer zal halen
een telefoon die net zo dik en groot is als onze thuis telefoon van de KPN
voor mij is deze telefoon nooit een keuze geweest, ik wil die keuze voor jouw ook niet maken, echter wil ik je bij deze alleen maar waarschuwen.
think twice !!
Dik is hij wel daar heb je helemaal gelijk in maar mijn huidig
6280 99,9*46*21
N73 110*49*19
Hij is dus iets langer 3 mm breder en zelfs minder dik als mijn huidige, over de build quality van de 6280 zeg ik niets meer

Ik merk zelf dat ik mijn foon toch wel vaak als camera gebruik ff snel een foto schieten als je wat leuks ziet, natuurlijk niet op vakantie dan gaat de vertrouwde Kodak mee.
De foto´s die ik tegen kwam van de 6300 waaren niet beter ik zou bijna zeggen slechter als van mijn 6280.
Daarentegen heet de 6300 een mooier display (denk ik) als de n73 het is dan alleen de afweging formaat (maakt mij niet zoveel uit vervoer dat ding toch nooit in mijn broekzak) en camera.
Plus dat symbian me wel leuk lijkt dat menu van die n73 was echt niet traag ofzo.
Dat iedereen hem al heeft, ja boeie als het een goed ding is is het goed ding mijn 6210 en 6230 had ook iedereen.
Jammer dat de 6300 er nog niet is dan kan je even voelen nu moet je het met plaatjes doen...
Morgen binnenUw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk binnen 2 werkdagen door TNT post bij u aangeboden worden. Een exact tijdstip van deze levering kunnen wij u niet geven, maar in 99% van alle gevallen wordt het pakket bezorgd door de normale postbode van TNT.
specs | specs server
Een vriend van me heeft de N73 ook, en wat me vooral opviel in het gebruik was dat ie heel traag aanvoelde. Je klikt op 'bericht maken' en het duurt iets meer als een seconde voordat ie er is zullen we maar zeggen... Dan valt voor mij een telefoon al af, bij de N73 heb ik een beetje het idee dat de hardware specs de Symbian60 OS niet echt trekt ofzo.Blaasijzer schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:36:
[...]
dat kraken schijnt wel mee te vallen volgens gebruikers ook kom ik hier op GOT weinig tegen daarover
Dik is hij wel daar heb je helemaal gelijk in maar mijn huidig
6280 99,9*46*21
N73 110*49*19
Hij is dus iets langer 3 mm breder en zelfs minder dik als mijn huidige, over de build quality van de 6280 zeg ik niets meerslechter als dat kan echt niet.
![]()
Ik merk zelf dat ik mijn foon toch wel vaak als camera gebruik ff snel een foto schieten als je wat leuks ziet, natuurlijk niet op vakantie dan gaat de vertrouwde Kodak mee.
De foto´s die ik tegen kwam van de 6300 waaren niet beter ik zou bijna zeggen slechter als van mijn 6280.
Daarentegen heet de 6300 een mooier display (denk ik) als de n73 het is dan alleen de afweging formaat (maakt mij niet zoveel uit vervoer dat ding toch nooit in mijn broekzak) en camera.
Plus dat symbian me wel leuk lijkt dat menu van die n73 was echt niet traag ofzo.
Dat iedereen hem al heeft, ja boeie als het een goed ding is is het goed ding mijn 6210 en 6230 had ook iedereen.
Jammer dat de 6300 er nog niet is dan kan je even voelen nu moet je het met plaatjes doen...
Hoe zijn de ervaringen met de 6300 op dit punt? (aangezien die de Symbian40 software heeft)
Die S uit S40 staat niet voor Symbian, en het OS heeft ook echt helemaal niets met Symbian te maken. S40 betekend Series 40 en dat is een door Nokia zelf ontwikkeld iets.Martijn schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:35:
(aangezien die de Symbian40 software heeft)
S60 betekend dus Series 60 software, en bij Nokia is dit inderdaad Symbian, maar dat staat los van elkaar.
Now that is clear; in de berichten die ik tot nu toe heb gelezen is men goed te spreken over de menusnelheid van de 6300.
[ Voor 10% gewijzigd door Booster op 26-03-2007 15:52 ]
Heet dat Symbian 40Martijn schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:35:
[...]
Een vriend van me heeft de N73 ook, en wat me vooral opviel in het gebruik was dat ie heel traag aanvoelde. Je klikt op 'bericht maken' en het duurt iets meer als een seconde voordat ie er is zullen we maar zeggen... Dan valt voor mij een telefoon al af, bij de N73 heb ik een beetje het idee dat de hardware specs de Symbian60 OS niet echt trekt ofzo.
Hoe zijn de ervaringen met de 6300 op dit punt? (aangezien die de Symbian40 software heeft)
Edit: Booster was eerder

Ik heb gister met dus de N73 en de n70 zitten klooien de 70 was trager als de 73 dat is logisch.
Maar het was niet storend, maar na enkele glazen rosé is niets echt meer storend, hij was bij mij eigenlijk ook geen optie maar toen ik hem zag vond ik hem best mooi lag solide is de hand.
Vele malen beter als de 6280 (ook series 40) ik ndek dat ik ff wacht en een winkel ga zoeken die ze beide heeft dan kan ik ff ¨voelen¨en maak TP de keuze

Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 19:22 ]
Dude, dat heb je al gevraagd.. Kijk eens wat screenshots en lees eens wat reviews, het komt zeker aan bod!Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:22:
kan je ook een agenda note maken dat zeg maar op je beginscherm kan zien? zoals n73 etc
Het jeukt nu ook bij mij om em zo te bestellen. Op 7 mei loopt mijn contract af. Moet alleen nog kijken of ik ga verlengen of niet.
vorige donderdag besteld in Duitsland, betaald via overschrijving, en nu ermee spelen. man wat een fantastisch toestel...
indien er vragen zijn, stel ze gerust
Eerste vraag dan maar
Heb je een europees keypad of eentje met ook vreemde tekens erop?
op m'n doos staat "made in Hungary" maar toest is normaal, t9 is nl, alles nl,... keypad zoals gewoonlijk
ps: ik heb er 257 voor betaald, incl verzendkosten
Waar heb je hem besteld? Geen last gehad van invoerrechten oid?Giovio schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:56:
Europees, geen vreemde tekens erop
op m'n doos staat "made in Hungary" maar toest is normaal, t9 is nl, alles nl,... keypad zoals gewoonlijk
ps: ik heb er 249 voor betaald, incl verzendkosten
Toch maar 's een mailtje sturen binnenkort...
[ Voor 3% gewijzigd door JunkO op 27-03-2007 15:32 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
Ik had ze gister aan de telefoon.JunkO schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:27:
Ik begin nou een beetje te balen dat ik 'm 2 maand geleden al besteld heb bij Belzaak.nl. Daar is nog steeds geen datum bekend...Had beter kunnen wachten totdat er meer bekend was over beschikbaarheid ed.Nog meer mensen die 'm bij Belzaak besteld hebben?
Toch maar 's een mailtje sturen binnenkort...
Sterker nog, ik heb volgens mij gister elk bedrijf uit de pricewatch gebeld.
De algemene datum staat nog steeds bij iedereen op 30 maart, dan schijnt er een grote lading binnen te komen. Hoeveel toestellen per winkel is natuurlijk de vraag, maar er is nu waarschijnlijk ergens een boot onderweg met een krat 6300's. Als het weer uitgesteld zou zijn zouden de distributeurs dat al wel doorgekregen hebben denk ik. Denk IK.
Dat zou namelijk goed nieuws zijn en waarschijnlijk inhouden dat ze de eerste week van April uitgeleverd kunnen worden...
Fingers crossed
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
Ik weet niet meer precies wie wat zei, sommige webshops weigeren te vertellen waar hun toestellen vandaan komen en hoeveel ze er besteld hebben etc etc, maar ik neem aan dat er 1 Nokia importeur in Nederland is waar de meeste webshops hun voorraden vandaan halen. Smartphoneshop had er geloof ik in ieder geval al 50 in de backorder staan, daar wil je hem dus niet bestellen, want no way dat ze er meteen 50 krijgen.JunkO schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:39:
Heeft Belzaak ook tegen je gezegd dat er 30 Maart een lading verwacht wordt, of heb je dat bij andere shops te horen gekregen? Aangezien je ze zo'n beetje allemaal gesproken hebt
Dat zou namelijk goed nieuws zijn en waarschijnlijk inhouden dat ze de eerste week van April uitgeleverd kunnen worden...
Fingers crossed
En aangezien ik wel 10 keer te horen heb gekregen dat de "leverancier", of de "distributeur", of wat voor term zo'n webshop dan ook aan zijn groothandel geeft, de toestellen op 30 maart levert, lijkt het me logisch om te concluderen dat ze gewoon op 30 maart in Nederland aankomen.
Bid dus maar dat er nu in de haven van Rotterdam een containerschip ligt met een paar kratten Nokia's.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 16:59 ]
Bij sonyericsson heb je een aantal velden per naam voor nummers, werkt dat hier ook zo? Zo ja, ga ik denk ik overstag naar deze telefoon
Vanavond even een avondje spelen morgen een kort verslag
specs | specs server
Verwijderd
Can't wait...Dreamer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:03:
* Dreamer heeft hem binnen van GSMtrack
Vanavond even een avondje spelen morgen een kort verslag
Verwijderd
Ik heb gister opnieuw een bestelling geplaatst bij hun en ik verwacht hem morgen binnen aangezien die vandaag verstuurd is. Dus morgen een reviewtje
Je moet het ook niet overdrijven he. Het is toch volstrekt normaal dat ze je geld gewoon terugstortenVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:51:
Ik had eerst bij gsmtrack besteld (de import versie), maar deze bleek helaas niet leverbaar wegens softwareproblemen. Hiervan hebben ze mij op de hoogte gesteld en hebben toen netjes, uit zichzelf, het geld teruggestort. Dat vind ik erg netjes van een webshop aangezien je meestal er zelf achteraan kan gaan.
Ik heb gister opnieuw een bestelling geplaatst bij hun en ik verwacht hem morgen binnen aangezien die vandaag verstuurd is. Dus morgen een reviewtje
Maar het is wel fijn om te horen dat ze een van de eersten zijn die de 6300 kunnen leveren in Nederland. Dan zullen waarschijnlijk de non-import dealers hem ook snel krijgen
Mijn telefoon is gemaakt op 24-01-07 en op diezelfde datum is de nederlandse taal geinstalleerd op mijn telefoon.
Verder ligt de telefoon erg lekker in de hand en ben ik zeer te spreken over de solide body (metalen behuizing). Omdat ik een 6310i hiervoor had moet ik wel behoorlijk wennen aan het menu. Al spreekt het voor zich.
Geluidskwaliteit tijdens het bellen is goed, speakertje is luid genoeg om iemand goed te kunnen verstaan in bijvoorbeeld de metro.
Agenda is zeer overzichtelijk en handig in gebruik (maar denk dat het bij s40 telefoons is)
Specifieke vragen moeten jullie maar ff roepen!!
specs | specs server
Conclusie de n73 en de e65 zijn gewoon te duur naar mijn mening op sommige sites moest je gewoon nog bijbetalen voor een 2 jarige verlenging

Een duurder abbo ben ik niet waard zonde van de knaken meestal bel ik het nu al niet eens op.
Dat is het me gewoon niet waard en zo´n ding is tenslotte gewoon om te bellen en soms een pic te maken.
Nou dat moet beide ook gewoon lukken met de 6300 dacht ik zo
verder wil ik toch eigenlijk gaan switchen naar een sim only maar niet met die brakke 6280 want die kan het ieder moment software matig begeven
En echt veel waarde hecht ik er nou ook (niet meer) aan eigenlijk alleen een mooi display nou en wat ik ervan begreep heeft ie dat.
Hij is solide en mooi afgewerkt (wat ik op foto´s kan zien)
dus even wachten tot hij er is en dan bestellen bij de webshop die hem het goedkoopst aanbied met een 1 jarige verlenging van orange 30 abbo.
Tot nu toe is algebeld met 89 € het goedkoopst andere suggesties houd ik mij aanbevolen
alles wat van ver komt is beterococ schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:37:
He dreamer de mijne is de zelfde datum gemaakt maar dan alleen in azie.
Ik ben ook van plan om over te schakelen van de 6310i naar een 6300. Is het makkelijk om alle nummers (vooral uit het GSM geheugen) over te zetten naar de 6300?Dreamer schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:13:
Verder ligt de telefoon erg lekker in de hand en ben ik zeer te spreken over de solide body (metalen behuizing). Omdat ik een 6310i hiervoor had moet ik wel behoorlijk wennen aan het menu. Al spreekt het voor zich.
....
Specifieke vragen moeten jullie maar ff roepen!!
Ja heel gemakkelijk. Je installeert de nieuwe pc suite (meegeleverd met de 6300) Maakt vervolgens met dat programma een backup van je 6310 (contact, berichten en agenda) en zet die backup weer terug op je 6300.reclamedoos schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:56:
[...]
Ik ben ook van plan om over te schakelen van de 6310i naar een 6300. Is het makkelijk om alle nummers (vooral uit het GSM geheugen) over te zetten naar de 6300?
Was binnen 5min klaar met alles overzetten! (via bluetooth)
specs | specs server
Je kan van te voren kiezen hoe je gewekt wilt worden (radio/mp3/beltoonVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:19:
Kan hij je wekken met een mp3? En hoe is het geluid door de ingebouwde speaker?
Heb geen ervaring met speakertjes, maar in mijn oren klinkt het goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Dreamer op 28-03-2007 11:45 ]
specs | specs server
Ik ben dus ook opzoek.Blaasijzer schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:19:
dus even wachten tot hij er is en dan bestellen bij de webshop die hem het goedkoopst aanbied met een 1 jarige verlenging van orange 30 abbo.
Tot nu toe is algebeld met 89 € het goedkoopst andere suggesties houd ik mij aanbevolen
De 6233 is overal 0 euro met 1 jarig 30 Orange, en de 6300 140 euro bij GSMtrack

Even afwachten op de Orange Shops.
ik begreep van een Orange muts dat ze alleen nog maar verlengen met 2 jaar in de shops en dat is nou net NIET de bedoeling.super-muffin schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:30:
[...]
Ik ben dus ook opzoek.
De 6233 is overal 0 euro met 1 jarig 30 Orange, en de 6300 140 euro bij GSMtrack
Even afwachten op de Orange Shops.
Om nog maar af te wachten OF ze hem uberhaupt gaan opnemen in de shops
Als dat zo is stap ik liever over. Maar voor dat ik een besluit neem ga ik toch even bellen.
De 6300 stond iig wel in hun systeem, en zou geleverd moeten worden in Februari
ja maar 1 jaar verlengen dan ???? kostensuper-muffin schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:50:
Alleen met 2 jaar verlengen?
Als dat zo is stap ik liever over. Maar voor dat ik een besluit neem ga ik toch even bellen.
De 6300 stond iig wel in hun systeem, en zou geleverd moeten worden in Februari
Verwijderd
tis wel wat meer gedoe dan een verlenging maar je profiteerd wel meteen van een grotere korting op je toestel. en meestal hebben providers toch geen aansluitkosten meer of iets dergelijks.
Verwijderd
DAMN !! heb ik me ff geluk gehad, ik had m daar bijna voorbesteld !! mij vertelden ze vorige week nog dat ze vrijdag 400 stuks binnenkregen... dikke bullshit dus, OBCS is voor mij duidelijk gestorvenScSi schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:35:
Bij obcs moet je hem iig niet bestellen. Datum staat op 16/05/2007!! Ik denk dat ik nog even uitkijk wie hem het goedkoopst aanbiedt, maar ik zal zeker even op eBay rondneuzen ook!
Als je een dataverbinding kunt maken met je SE, en van plan bent om hetzelfde te kunnen met je Nokia dan kan het mbv Outlook:Haay schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:54:
Heb ook een oogje op deze mooie telefoon. Heb nu nog een inmiddels bejaarde S.E. T630, die zo langzamerhand rijp voor vervanging is.Gaat denk ik wel lastig worden om de contacts uit m'n T630 op de 6300 te krijgen, tenzij ik ze handmatig stuk voor stuk opnieuw ga invoeren. Wel grappig om van een (T)630 naar een 6300 te gaan..
Beetje vergelijkbaar nummer, maar een wereld van verschil!
http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=48583
Per stuk? heb zeklf t630 gehad en nu de k700i maar als je je nummers gewoon naar je simkaart kopieert ben je klaar hoorHaay schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:54:
Heb ook een oogje op deze mooie telefoon. Heb nu nog een inmiddels bejaarde S.E. T630, die zo langzamerhand rijp voor vervanging is.Gaat denk ik wel lastig worden om de contacts uit m'n T630 op de 6300 te krijgen, tenzij ik ze handmatig stuk voor stuk opnieuw ga invoeren. Wel grappig om van een (T)630 naar een 6300 te gaan..
Dat hoef je echt niet apart in te voeren
Weet je het vast voor je alles apart gaat doen

Verwijderd
Ik zit in net dezelfde situatieHaay schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:54:
ja maar dan moest ik 3 maanden vantevoren opzeggen en daar zit ik al overheenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:30:
als jullie nu gewoon een nieuw abo afsluiten en nummerbehoud aanvragen scheelt het best wel veel geld
tis wel wat meer gedoe dan een verlenging maar je profiteerd wel meteen van een grotere korting op je toestel. en meestal hebben providers toch geen aansluitkosten meer of iets dergelijks.

Kijkshop heeft zijn datum ook verplaatst naar 16-05-07, duidelijk dezelfde leverancierScSi schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:35:
Bij obcs moet je hem iig niet bestellen. Datum staat op 16/05/2007!! Ik denk dat ik nog even uitkijk wie hem het goedkoopst aanbiedt, maar ik zal zeker even op eBay rondneuzen ook!
specs | specs server
Duh, je ging van een SE naar een andere SE. Dan zal je niet snel problemen hebben met importeren van je contacts vanaf de simkaart. Zelfde formaat indeling. Maar Nokia deelt die contacts op een andere manier in, dus is het nog maar afwachten hoe de 6300 die dan importeert vanaf de simkaart, als ze op een SE manier zijn opgeslagen.FidoDido schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:57:
Per stuk? heb zeklf t630 gehad en nu de k700i maar als je je nummers gewoon naar je simkaart kopieert ben je klaar hoor![]()
Dat hoef je echt niet apart in te voeren
ik heb niet erover van SE naar SE van SE naar nokia gaat ook goed heb hetzelf geprobeerd met een nokia dusHaay schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:17:
[...]
Duh, je ging van een SE naar een andere SE. Dan zal je niet snel problemen hebben met importeren van je contacts vanaf de simkaart. Zelfde formaat indeling. Maar Nokia deelt die contacts op een andere manier in, dus is het nog maar afwachten hoe de 6300 die dan importeert vanaf de simkaart, als ze op een SE manier zijn opgeslagen.

FidoDido schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:23:
ik heb niet erover van SE naar SE van SE naar nokia gaat ook goed heb hetzelf geprobeerd met een nokia dus
Verwijderd
waarschijnlijk het slimste wat je kunt doen, een sim only en de tel los kopen... ben je 99% van alle gevallen goedkoper uit !! als mijn vodafone verloopt (volgend jaar) ga ik dat ook doenHaay schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:35:
[...]
We zien wel. Voorlopig HEB ik nog geen 6300. Dat is een eerste vereiste!
Heb voor mezelf een budget van maximaal 250 euro inclusief verzendkosten gesteld. Hoef hem niet persé zo snel mogelijk te hebben, dus ik houd de prijs gewoon in de gaten. Geen 6300 + abo voor mij, want ik heb al een SIM-only abo en wil gewoon een niet-gelockte 6300 waar ik weer zeker 2 jaar mee kan doen.
Ik heb het ook gedaan, eind april loopt mijn telfort abbo af. Ik heb de nokia 6300 los gekocht + een simonly abbo van 9,95 per maand. (ipv 33 euro per maand) Ben daardoor goedkoper uit.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:49:
[...]
waarschijnlijk het slimste wat je kunt doen, een sim only en de tel los kopen... ben je 99% van alle gevallen goedkoper uit !! als mijn vodafone verloopt (volgend jaar) ga ik dat ook doen
specs | specs server
Natuurlijk is een sim-only met een los toestel goedkoper, maar als de 6300 het volhoudt, en daar gai ik vanuit, neem ik na 1 jaar wel een sim-only.
(kan niet meer wachten!!)
ik was precies hetzelfde van plan, ondanks dat ik wellicht een klein beetje moet bijbetalen voor de foon.JunkO schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:45:
Ik heb mijn toestel besteld icm een 1-jarige verlenging bij T-mobile, een Relax 250 abonnement à € 29,95 per maand (dus maal 12 maanden = € 359.-). Het toestel is daarbij "gratis".
En daarna zie ik dan wel weer...
ik ook niet(kan niet meer wachten!!)
www.casarodriguillo.com
Enkel omdat obcs die dan verwacht, of om meerdere/andere redenen?Pinin schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:33:
Ben bang dat het weer is opgeschoven, naar halverwege mei.
Wat ik hoorde was dat het toestel zo storm loopt eerst de landen die goed lopen eerst te voorzien van toestellen (duidsland/UK) en daarna andere landen introduceren, maar of dat ook echt zo is....
[ Voor 49% gewijzigd door Pinin op 28-03-2007 20:23 ]
www.casarodriguillo.com
Een IA starten bij een UK/DU webshop ?Pinin schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:22:
omdat er meer de datum veplaatst hebben, en ik wat rondgebeld heb na het annuleren van mijn order bij kijkshop-ict die dus ook verplaatst is.
Wat ik hoorde was dat het toestel zo storm loopt eerst de landen die goed lopen eerst te voorzien van toestellen (duidsland/UK) en daarna andere landen introduceren, maar of dat ook echt zo is....
toestel is echt perfect! beste toestel ooit voor mij, 1 het is een nokia, 2 lekker compact/plat, heel makkelijk in gebruik, supersnel, camera valt mee maar is geen must voor mij, enz...
een aanrader!!
voor mensen die echt niet meer kunnen wachten.. (zoals ik
Verwijderd
Twee vraagjes....Giovio schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:29:
Ok, na 2 dagen in gebruik:
toestel is echt perfect! beste toestel ooit voor mij, 1 het is een nokia, 2 lekker compact/plat, heel makkelijk in gebruik, supersnel, camera valt mee maar is geen must voor mij, enz...
een aanrader!!
voor mensen die echt niet meer kunnen wachten.. (zoals ik) gewoon bestellen in GERMANY!!! is europees toestel en alles in NL.
1) Wat als er iets met de telefoon is.. qua garantie.. moet ik hem dan via Duitsland gaan versturen/ naar Duitse Nokia afdeling?
2) Waar kan ik hem in Duitsland het beste bestellen?
Verwijderd
Je kunt met elke Nokia terecht bij een van de vele Nokia Service Points (kijk op nokia.nl voor de dichtsbijzijnde) Ik weet dat het kan omdat ik tot nu toe met al mijn Nokia's gewoon terecht kon bij de Service Point in Aken (Duitsland) met een normaal nederlands bonnetje. Ik moet er bij zeggen dat de service point in aken voor mij dichterbij is dan die in Maastricht vandaar dat ik daar altijd heen ben gegaan. Aken is voor mij 10min. rijden, maastricht 45min.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:44:
1) Wat als er iets met de telefoon is.. qua garantie.. moet ik hem dan via Duitsland gaan versturen/ naar Duitse Nokia afdeling?
Zo heb ik daar toen ook mijn in NL gekochte en van Vodafone-software voorziene N70 laten flashen waardoor hij nieuwe firmware kreeg ZONDER de vodafone software
Daarom koop ik dus het liefst Nokia, die service krijg je dus echt bij geen andere
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 09:04 ]
Iemand al ervaring met bestellen bij TECHNIKdirect.de ? 226 euro voor de 6300 + 22 euro verzendkosten komt netjes uit onder de 250 euro die ik maximaal had gesteld, hoewel ik die 22 euro verzendkosten wel absurd hoog vind. Zeker als je de 6300 bij release in NL voor plm. 225 + 5-10 euro verzendkosten moet kunnen krijgen. Maar ja, wachten heeft ook zo z'n prijs....duderuud schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:59:
Een beetje Googlen geeft oa dit: http://www.technikdirekt....D=00000&landingCountry=nl
Verwijderd
ik heb hem nu al aan bijna al mijn vrienden laten zien en iedereen heeft zoiets van: wat is dat ? dat is toch helemaal niet jouw style ? ik vindt hem maar saai...
dat soort opmerkingen stemmen mij dan weer positief omdat ik dan lekker de enigste ben die hem heeft en dus weer lekker mn eigen gadget heb
het is géén tel voor vrouwen, niet kwa vormgeving nog kwa kleuren of functies
het is géén mp3-telefoon zoals al die walkman fones tegenwoordig
het is géén echte-camera-telefoon zoals N73 en co.
het is gewoon een zakelijke telefoon voor de bellende beller, niet voor de kinderlijke spelende beller.
dat is dus mijn inschatting, nu graag jullie comments
Verwijderd
Mijn type telefoon dusVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:43:
dat is dus mijn inschatting, nu graag jullie comments

Ik hoop het je snel te kunnen zeggen, heb net besteld bij Technikdirekt. Je hebt er wel een CC nodig.Haay schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:28:
[...]
Iemand al ervaring met bestellen bij TECHNIKdirect.de ? 226 euro voor de 6300 + 22 euro verzendkosten komt netjes uit onder de 250 euro die ik maximaal had gesteld, hoewel ik die 22 euro verzendkosten wel absurd hoog vind. Zeker als je de 6300 bij release in NL voor plm. 225 + 5-10 euro verzendkosten moet kunnen krijgen. Maar ja, wachten heeft ook zo z'n prijs....En als je hem nu koopt loopt nog niet jan & alleman er mee rond en heb je nog een beetje exclusiviteit...
Sluit ik me helemaal bij aan, ik zoek juist gewoon zo telefoon wat als negatieve punten wordt genoemd zijn voor mij juist redenen om hem te kopen
Maar ja smaken verschillen he
[ Voor 7% gewijzigd door duderuud op 29-03-2007 13:49 ]
Hoe lang gaat batterij mee in stand-by?
Volgens specs 14,5 dagen, maar in praktijk bij normaal gebruik?
Wat is kwaliteit van ontvangst?
En kan je contacten weer onderverdelen in bellergroepen met elk hun ringtone?
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Precies daarom heb ik ook gekozen voor de 6300 en niet voor de N73, 6233 of SE880i etc. Gewoon een sjiek toestel wat lekker in de hand ligt met zakelijke functies, geen poespas.het is géén tel voor vrouwen, niet kwa vormgeving nog kwa kleuren of functies
het is géén mp3-telefoon zoals al die walkman fones tegenwoordig
het is géén echte-camera-telefoon zoals N73 en co.
het is gewoon een zakelijke telefoon voor de bellende beller, niet voor de kinderlijke spelende beller.
Alleen jammer om te horen dat de datum waarschijnlijk weer naar voren geschoven is...
Bestel dan @ GSMTrack.nlJunkO schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:49:
[...]
Alleen jammer om te horen dat de datum waarschijnlijk weer naar voren geschoven is...
Ook ik heb voor de 6300 een 6310i gehad. Heb nu 2 dagen de 6300 in bezit en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Makkelijk te bedienen, overzichtelijk etc.Ra_gdd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:48:
Wat mij intresseert als Nokia 6310I gebruiker:
Hoe lang gaat batterij mee in stand-by?
Volgens specs 14,5 dagen, maar in praktijk bij normaal gebruik?
Wat is kwaliteit van ontvangst?
En kan je contacten weer onderverdelen in bellergroepen met elk hun ringtone?
Ik heb nog nooit problemen gehad met het ontvangst, maar heb KPN en die is in mijn regio (randstad) erg goed.
De accu kan ik nu ook nog niet echt zeggen, al gaat hij die 14 dagen nooit halen. Naarmate je de telefoon langer gebruikt schijnt de accu steeds beter te worden.
En uiteraard kan je de contacten weer onderverdelen in contact groepen. Je kan aan die contactgroep een eigen ringtone en een eigen afbeelding hangen.
specs | specs server
Dit topic is gesloten.