Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer ******,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Nokia 6300'.

Helaas hebben wij nog geen laverdatum mogen ontvangen van de leverancier, hierdoor is het niet mogelijk om u te voorzien van een indicatie. Mijn excuses voor het ongemak.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170276. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Joey Oosting
smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 15:09

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Misschien off-topic:

Ik heb nu een Nokia 6310i en zou overschakelen naar de Nokia 6300.
Wat is de beste methode om m'n contacten, sms'en en ringtones over te zetten naar m'n 6300?
Contacten staan op gsm zelf en niet de simskaart.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ra_gdd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:01:
Misschien off-topic:

Ik heb nu een Nokia 6310i en zou overschakelen naar de Nokia 6300.
Wat is de beste methode om m'n contacten, sms'en en ringtones over te zetten naar m'n 6300?
Contacten staan op gsm zelf en niet de simskaart.
Das zo simpel als je 6310i aan je pc hangen, dan wel met infrarood, bluetooth of een datakabel, een backup maken met PC Suite, die backup vervolgens terugzetten op je 6300, en voila, je hebt alles op je nieuwe telefoon, t/m je smsjes aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

@fabioC: Volgens mij werkt jouw methode niet. De 6310i werkt niet met de nieuwe nokia-pc-suite en de 6300 niet met de oude!

Maar zet je contacten over van tel. naar sim dat is denk het makkelijkste, zo heb ik het nu gedaan van 6310i naar 6021. Verder heb ik agenda en zo maar met de hand overgezet (eigenlijk in outlook gezet en daarna met nieuwe pc-suite syncro)

[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 15-03-2007 21:26 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:38:
[...]

Welke icoontjes bedoel je precies?
Die rij bovenin? Dat is de active standby functie, die kan je gewoon uitzetten en dan heb je een compleet leeg scherm op batterij en operator info na.
Yesss! Die bedoel ik!
Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Pinin schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:25:
@fabioC: Volgens mij werkt jouw methode niet. De 6310i werkt niet met de nieuwe nokia-pc-suite en de 6300 niet met de oude!
Je kan gewoon de oude pc-suite installeren, van daaruit een backup maken (op 2 verschillende manieren, zowel inhoudelijk als effectieve backup (nfc en nfb bestanden) Daarna de nieuwe pc-suite installeren en je backup op je 6300 zetten.. Zo heb ik het ook gedaan in de overstap van 6610 naar 6230..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Heb net een hoofdleverancier van Nokia toestellen gesproken. Nokia geeft aan hen door dat de 6300 in April wordt geleverd. Of dit begin of eind april is nog niet bekend.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-09 14:53
Dacht dat ik graag de telefoon wilde, maar als ik zie hoeveel mensen, winkels wel niet mailen of bellen hehe ;) wel grappig om te zien ;)
Toch maar lekker geduldig afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dreamer schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:20:
Heb net een hoofdleverancier van Nokia toestellen gesproken. Nokia geeft aan hen door dat de 6300 in April wordt geleverd. Of dit begin of eind april is nog niet bekend.
Gewoon interesse hóór... Maar wie is dat?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hm, PortableGear.nl heeft de prijzen weg gehaald bij de 6300. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-05 19:37

Da_RoNiN

Oclama?

Dag mensen ik ben sinds gister de trotse bezitter van de Nokia 6300.

Zelf heb ik hem bij de Eplus winkel gehaald, die hadden hem gister binnen gekregen.

Zal later wat foto's posten en een eerste impressie.

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie veel onderweg is met zijn auto en ook dan graag bereikbaar wil zijn heeft een carkit nodig.
aangezien de nokia 6300 doelt op de zakelijke gebruikers heb ik net eens gezocht naar mogelijkheden om met de 6300 in de auto te bellen.
helaas zal er (denk ik) geen vaste carkit meer zijn vanwege de mini-usb port.

een bluetooth carkit zal dus de enige manier zijn om in de auto hands-free te bellen.
hieronder eens een paar leuke BT carkits van nokia die mij persoonlijk het meest aanspreken:
Nokia CK-15W
Nokia HF-33W Plugin

daarnaast vindt ik het ook handig als ik mn telefoon in een houder kan plaatsen waar hij meteen opgeladen kan worden.
ik heb op de site van Brodit gezocht naar een oplossing en dit is wat ik gevonden heb:

een passieve oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/875131.jpg

en een actieve oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/965131.jpg

ook wel hier te bekijken: Brodit.se

Deze houders zijn (nog niet) verkrijgbaar bij TelecomTelecom
Actieve houder
Passieve houder

ik dacht ik zeg het ff :)
had nix te doen, daarom deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Dreamer schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:20:
Dat zal toch niet ? Da_RoNiN meld dal dat hij een paar km over de grens in Germanië al gewoon te koop is 8)7

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasijzer schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:29:
[...]

Dat zal toch niet ? Da_RoNiN meld dal dat hij een paar km over de grens in Germanië al gewoon te koop is 8)7
het is dat ik de foon niet los wil kopen maar icm een abonement... maar anders had ik m daar ook wel gehaald. ik woon ook maar 10km van de duitse grens (Aken) en daar hebben ze hem ook liggen als het goed is. helaas nog ff wachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_RoNiN schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:11:
Dag mensen ik ben sinds gister de trotse bezitter van de Nokia 6300.

Zelf heb ik hem bij de Eplus winkel gehaald, die hadden hem gister binnen gekregen.

Zal later wat foto's posten en een eerste impressie.
en wat heeft hij gekost als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Ik ga er maar gewoon vanuit dat hij pas vanaf midden April leverbaar is, dan is de teleurstelling ook niet zo groot... ;)

Alleen wel jammer dat het zo lang moet duren, vooral omdat hij in Duitsland wel gewoon leverbaar is. Mijn 6230i staat al met 1 been in zijn doodskist... :X

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

Ginz schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:46:
[...]

Gewoon interesse hóór... Maar wie is dat?
Leverancier van o.a. de Mediamarkt

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:17:
wie veel onderweg is met zijn auto en ook dan graag bereikbaar wil zijn heeft een carkit nodig.
aangezien de nokia 6300 doelt op de zakelijke gebruikers heb ik net eens gezocht naar mogelijkheden om met de 6300 in de auto te bellen.
helaas zal er (denk ik) geen vaste carkit meer zijn vanwege de mini-usb port.

een bluetooth carkit zal dus de enige manier zijn om in de auto hands-free te bellen.
hieronder eens een paar leuke BT carkits van nokia die mij persoonlijk het meest aanspreken:
Nokia CK-15W
Nokia HF-33W Plugin

daarnaast vindt ik het ook handig als ik mn telefoon in een houder kan plaatsen waar hij meteen opgeladen kan worden.
ik heb op de site van Brodit gezocht naar een oplossing en dit is wat ik gevonden heb:

een passieve oplossing:
[afbeelding]

en een actieve oplossing:
[afbeelding]

ook wel hier te bekijken: Brodit.se

Deze houders zijn (nog niet) verkrijgbaar bij TelecomTelecom
Actieve houder
Passieve houder

ik dacht ik zeg het ff :)
had nix te doen, daarom deze post
Hé da's mooi, maar wat een geld voor die actieve houder, das dus €40,- voor een autolader!!! Maar ik ga hem denk wel bestellen zodra mobilo leverbaar is. Ik gebruik een parrot 300 BT kastje werkt ook erg prettig

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
JunkO schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:46:
Ik ga er maar gewoon vanuit dat hij pas vanaf midden April leverbaar is, dan is de teleurstelling ook niet zo groot... ;)

Alleen wel jammer dat het zo lang moet duren, vooral omdat hij in Duitsland wel gewoon leverbaar is. Mijn 6230i staat al met 1 been in zijn doodskist... :X
Dat doe ik ook maar, anders krijg je een opeenhoping van teleurstellingen Wel vreemd inderdaad dat hij al wel in Duitsland te koop is en hier nog niet. Ik meen dat hij ook al in de UK leverbaar is. Het lijkt wel alsof wij hem pas als allerlaatste krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Foto's van ococ:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8c3d6ba5ca08af38163d3687daa2da33/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1d0f1d51ecd34c509ee38d83dadfe0c1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/21cb79e90754bbd7907404f289cc74c2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a9a89c2555f42b02b3fe7f263fd6b77b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/166de7b41f2b8b5aee24aed640323304/thumb.jpg
Alle klikbaar

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Topicstarter
Wat zijn dat voor tekentjes op het toetsenbord?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Dat is volgens mij de Aziatische versie :) Ococ woonde toch in Bangkok?

Oh nee, ik lees nu net dat hij gewoon in NL woont, maar het toestel komt wel uit Azie :P

[ Voor 39% gewijzigd door Snoop op 18-03-2007 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Met wederom dank aan mijn anonieme bron :P

Forumthread op howardsforums.com met wat grote plaatjes
Forumthread op howardsforums.com over themes en games.
Met o.a. info over hoe je 6233 themes om kunt zetten naar 6300 themes.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Heeft de Duitse versie een ander toetsen indeling? Anders kan ik wel op en neer naar Duitsland :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
bedankt ginz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gisteren gezien op de CeBit en heb er 10 minuutjes mee gespeeld....

eerste indruk: WOW !!!
de verwerking en de feels van het toestel zijn echt zeer subliem. hij is echt ongelofelijk plat (voor een nokia). de toetsen hebben een goede drukpunt en een goede verlichting, ook de toetsen in de buitenhoeken zijn goed verlicht.
het display is echt amazing discovery... well done nokia !!
er stonden 2 theme's op het toestel, namelijk de normale blauwe/groene en een black.thm die zag er NOG strakker uit dan de orginele !! hoop dat deze ook standaard wordt meegeleverd hier.
ik heb nog wat foto's gemaakt van het toestel:

http://picasaweb.google.com/mail.dennispeters/Nokia6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Klinkt goed! ;)

Is er iemand die al iets meer kan zeggen over de krasvastheid van de 6300? Krast hij makkelijk of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat mijn N70 erg krasgevoelig was vanwege het aluminium maar wat betreft display ga ik zeker deze halen: http://mobile.brando.com.hk/UltraClearProtector.php (nu dus ook voor 6300, zoek maar met ctrl+f)
is alleen de vraag welke NL shop deze verkoop... :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Krasgevoelig of krasbestendig vanwege het aluminium? :)

Zo'n UltraClearProtector heb ik ook gekocht voor de telefoon van mijn zusje, maar die kreeg het voor elkaar om binnen een maand of 3 de protector helemaal te verslijten zodat je de display niet meer kon zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha als ik het nu lees zie ik wat ik vout schreef... ik bedoelde dat het aluminium van de N70 erg gevoelig was voor krasjes. dus ik bedoelde niet het display maar het alu gedeelte.

dat met jouw zusje is denk ik het probleem van alle vrouwen: gsm in een handtas vol met sleutels, pennen, lippenstiften en vibrators :X

hebben wij mannen gelukkig geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Dat soort dingen zie je wel regelmatig bij vrouwen inderdaad :P maar in dit geval waren het niet zozeer diepe krassen of iets dergelijks. De telefoon zit regelmatig in haar broekzak, en door de wrijving daar is de protector gewoon egaal afgesleten en dof geworden.

Gezien ik mijn telefoon regelmatig in mijn broekzak stop weet ik dus niet hoe fantastisch dit voor mij gaat werken. Mijn 3210 heeft ontzettend weinig last van krassen maar dat is geen vergelijking natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja ik heb tot nu toe nog nooit echt last gehad van krasjes op mn display's terwijl ik altijd mn gsm in de broekzak draag. dus ik verwacht ook niet dat dit met de 6300 zal gebeuren.
toch wil ik eens graag zo een screenprotector testen, kan nooit kwaad denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Zeker niet :)

Ik weet niet waar de protectors in Nederland verkocht worden. Die voor mijn zus kwam van Brando en in mijn herinnering kostte het minder dan USD 9 incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Laatst online: 21:35
Ik heb hem nu net een week en hij krast behoorlijk. Ik denk soortgelijk aan de N73. Let wel, ik heb hem gewoon in een broekzak met sleutels, dus ik doe niet echt moeite om krassen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
pascoa341 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:05:
Ik heb hem nu net een week en hij krast behoorlijk. Ik denk soortgelijk aan de N73. Let wel, ik heb hem gewoon in een broekzak met sleutels, dus ik doe niet echt moeite om krassen te voorkomen.
Sorry, maar dat snap nou echt niet hè.. Wat is het nou voor kleine moeite om je keys in je linker- en je telefoon in je rechterzak te doen?! Koop je daar nou zo'n sjieke telefoon voor? |:(

met alle respect uiteraard :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:54:
nouja ik heb tot nu toe nog nooit echt last gehad van krasjes op mn display's terwijl ik altijd mn gsm in de broekzak draag. dus ik verwacht ook niet dat dit met de 6300 zal gebeuren.
toch wil ik eens graag zo een screenprotector testen, kan nooit kwaad denk ik zo :)
Ze hebben het hier niet over SCHERMkrasjes maar over de zilveren/chromen rand om het scherm.
Dat merk ik ook vaak, het scherm zelf blijft perfect, maar de randen eromheen slijten. ;)

Ach, laat er na een jaar een nieuw frontje opzetten bij een NSP, en voor -+30 euro heb je weer een telefoon die er zo goed als nieuw uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Kan je zo'n brando protector er ook weer makkelijk afslopen en een nieuwe plaatsen?
Op E-bay kom ik ook dingen tegen dat je er 12 krijgt voor een tientje ofzo, je moet je zelf op maat maken> wat zijn dat voor dingen? Ik heb nooit een toestel gehad die krasgevoelig was.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Die brando's zijn er heel makkelijk weer af te halen ja. Als je ze 'bevestigd' dan zuigen ze gewoon vacuum en dat is het wel :P
Als je ze goed bevestigd blijven ze opzich ook goed zitten hoor, daar niet van.

Review: http://www.pocketinfo.nl/artikel/1120
Is ProtectorPlus ipv UltraClear, maar ik denk dat ze niet veel van elkaar verschillen

[ Voor 16% gewijzigd door Booster op 19-03-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Laatst online: 21:35
JunkO schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:37:

Sorry, maar dat snap nou echt niet hè.. Wat is het nou voor kleine moeite om je keys in je linker- en je telefoon in je rechterzak te doen?! Koop je daar nou zo'n sjieke telefoon voor? |:(

met alle respect uiteraard :)
Ach, het is maar een gebruiksvoorwerp, portemonnee zit in rechterbroekzak en sleutels en mobiel in linker (misschien is zo'n hippe telefoon in mijn geval inderdaad wel paarlen voor de mannelijke }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Wat ziet mijn lodderoog? Nu nog wachten op een zwart keypad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

is ook in blauw en roze (!)
Vraag me af of het hetzelfde kwal. van metaal en kunstof is als orgineel.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V: hi is this a plastic casing or metal? is the back plastic or metal? is it a oem housing? 19-mrt-07
A: plastic AND metal
waarom antwoord hij de vraag niet of het een OEM housing is ??
't is dus gewoon een imitatie, en geen orginele anders zou je op de nokia press releases site kunnen kijken of hij in het zwart komt... echter staat daar nix van black !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Zou geen eens andere cover willen, vind de huidige juist strak design hebben en cover is ook mooi! ;)
Zou wel weer slechte kwaliteit zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indeed. heb trouwens net de duitse ebay site eens doorgespit en daar bieden heel veel mensen hun 6300 aan die ze gekregen hebben via een verlening van een abo (meestal E-Plus).
met andere woorden hij is al ruim schoots te verkrijgen in duitsland :)
zit echt te twijfelen of ik hem bij E-Plus zal gaan halen deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op de website van E-plus is ie €264,90. Dan wacht ik nog wel ff tot ie in NL verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb altijd het idee dat Nederland een ondergeschoven kindje is met dit soort spullen. Natuurlijk, wij zijn een klein landje dus relatief minder verkopen dan een Duitsland of Engeland enz. Maar men moet niet vergeten dat wij kwa ICT vaak voorlopen op dergelijke landen..

Oftewel, ik pleit voor een voorrangspositie binnen de EU! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag tussendoor, maar hoe werkt die vierkante knop in het midden? Ik kan het op de plaatjes namelijk niet goed zien. Is het een soort joystick of moet je op de zilverkleurige rand drukken? :?

Alvast bedankt!!

PS ik heb geprobeerd dit forumtopic te doorzoeken voor een antwoord, maar er is ZO veel geschreven dat ik er even niet uitkwam.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de zilveren vierkante rand is een 4 richtings toets die los zit van de zwarte knop in het midden. je drukt telkens op de randjes.
in het midden zit de zwarte knop die je alleen kunt indrukken. dit is dus géén joystick maar een dood normale (goed functionerende) knop.

had je dit niet uit de handleiding kunnen afleiden ? staat toch in de TS of niet ?
maakt ook niets uit, je weet het nu :)

edit: kijk maar eens goed naar deze foto dan zie je het wel duidelijk
http://picasaweb.google.c...photo#5043552795399748210

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Heb hem besteld bij Zercom, is toch in de buurt. We zien wel wanneer hij klaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net gemaild met smartphoneshop.nl en volgens hun (in tegenstelling tot de info uit de TS) weten ze nog geen leverdatum. hier de correspondentie:
Hallo, graag wilde ik weten wanneer u de Nokia 6300 verwacht te kunnen leveren.
Ik weet dat hij voor Q1 2007 is aangekondigd en dat de meeste webshops hem medio april kunnen leveren. Echter heb ik vernomen dat jullie hem reeds op 26 maart binnen krijgen. Klopt deze uitspraak ?

Met vriendelijke groet,

Dennis Peters
de reactie:
Geachte heer Peters,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Leveringsdatum Nokia 6300'.

Ik kan u nog niet vertellen wanneer dit apparaat beschikbaar komt in ons assortiment.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170276. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Kampf
smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Die shops worden helemaal gek van al die mailtjes denk ik :P

Thanks iig, ik heb de topicstart erop aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
gewoon geduld hebben, je ziet vanzelf wanneer die er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Ben net gebeld door Zercom, ze hadden geen idee wanneer hij binnen kwam. Ze stelden voor om de order te annuleren :?. Als ze niet willen leveren koop ik hem wel ergens anders. Ik overweeg om hem in Duitsland te bestellen/halen. Zou de Duitse versie gewoon een NL T9 woordenboek hebben? Mij lijkt dat de toetsindeling hetzelfde is, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:16:
de zilveren vierkante rand is een 4 richtings toets die los zit van de zwarte knop in het midden. je drukt telkens op de randjes.
in het midden zit de zwarte knop die je alleen kunt indrukken. dit is dus géén joystick maar een dood normale (goed functionerende) knop.

had je dit niet uit de handleiding kunnen afleiden ? staat toch in de TS of niet ?
maakt ook niets uit, je weet het nu :)

edit: kijk maar eens goed naar deze foto dan zie je het wel duidelijk
http://picasaweb.google.c...photo#5043552795399748210
Dank je wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

En nu staat op de site van smartphoneshop.nl dat ze hem begin mei verwachten? :? Ik wil graag deze telefoon, dus de eerste shop die hem kan leveren heeft er een klant bij (of een eBayer uiteraard :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
ScSi schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:18:
En nu staat op de site van smartphoneshop.nl dat ze hem begin mei verwachten? :? Ik wil graag deze telefoon, dus de eerste shop die hem kan leveren heeft er een klant bij (of een eBayer uiteraard :) )
Mei?? Dat is al halverwege Q2! :? Ik zou het echt belachelijk vinden als hij hier dan pas uit komt. :X
Misschien zijn ze bij smartphoneshop.nl gek geworden van al die mailtjes. Ze denken vast: laten we de datum maar zo ver mogelijk naar achteren schuiven, dan zijn we van het meeste gezeur af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajbu
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 20:34
> TS: De Kijkshop, verwacht c.a. 22 maart, prijs onbekend.

Op kijkshop site staat nu 2 april 2007, € 240,31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajbu schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 23:59:
> TS: De Kijkshop, verwacht c.a. 22 maart, prijs onbekend.

Op kijkshop site staat nu 2 april 2007, € 240,31
waar zie je dan die datum staan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net op Bol.com gezien dat ze ook de 6300 gaan leveren.
hij is hier opgenomen voor een prijs van € 254,95 en als levertijd staat 5-7 werkdagen aangegeven.
ik heb hun al een mail gestuurd of dit klopt... dus ff wachten op reactie en ik zal het hier posten.
dan kan dat weer bij de TS erbij dacht ik zo :)

Bol.com Nokia 6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:33:
ik heb net op Bol.com gezien dat ze ook de 6300 gaan leveren.
hij is hier opgenomen voor een prijs van € 254,95 en als levertijd staat 5-7 werkdagen aangegeven.
ik heb hun al een mail gestuurd of dit klopt... dus ff wachten op reactie en ik zal het hier posten.
dan kan dat weer bij de TS erbij dacht ik zo :)

Bol.com Nokia 6300
Dat is dan net aangepast. Begin van de week stond er nog dat het toestel nog niet leverbaar is zonder tijdsindicatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Tujuh schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:39:
[...]

Mei?? Dat is al halverwege Q2! :? Ik zou het echt belachelijk vinden als hij hier dan pas uit komt. :X
Misschien zijn ze bij smartphoneshop.nl gek geworden van al die mailtjes. Ze denken vast: laten we de datum maar zo ver mogelijk naar achteren schuiven, dan zijn we van het meeste gezeur af :P
En het is weer aangepast naar binnenkort leverbaar.. Ik vind dat Nokia wel eens mag beginnen met uitleveren aan NL en BE, maar dat willen we allemaal wel zeker? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:29:
waar zie je dan die datum staan ???
Ik had het gisteravond stilletjes aangepast. Imho alleen maar topicvervuiling als ik dat echt iedere keer moet gaan posten.

De extra covers zijn intussen in allerlei kleuren te krijgen, roze, 2 kleuren blauw, zwart, etc. Jammer dat het nu nog niet duidelijk is of het enigsinds goede kwaliteit materiaal is, maar daar komen we tzt snel genoeg achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Booster schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Ik had het gisteravond stilletjes aangepast. Imho alleen maar topicvervuiling als ik dat echt iedere keer moet gaan posten.

De extra covers zijn intussen in allerlei kleuren te krijgen, roze, 2 kleuren blauw, zwart, etc. Jammer dat het nu nog niet duidelijk is of het enigsinds goede kwaliteit materiaal is, maar daar komen we tzt snel genoeg achter :P
Op zich wel komisch dat er al ik weet niet wat voor acc. te koop zijn behalve het toestel zelf :P

eigenlijk wel lachwekkend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem inmiddels ook en het is echt een heel fijn en mooi toestel, vooral met het zwarte theme ziet hij er erg strak uit. op de bijgeleverde 128 mb kaart staan ook een paar thema's, screensavers (hele mooie) 3 spelletjes en o.a mini opera...
dit toestel komt uit duitsland, uiteraard simlockvrij en met nederlands menu!

op algebeld.nl gaat hij 234 euro kosten, de levertijd is nog onbekend maar waarschijnlijk ergens in april..

ik ben er in ieder geval heel blij mee, het was deze of een sony ericsson W880i. waar die overigens voor te ruil is (zilveren versie) hihi

bij vragen hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
aburn zou jij de spellen en de thema's op het net kunnen zetten want ik heb ze per ongeluk gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:29:
aburn zou jij de spellen en de thema's op het net kunnen zetten want ik heb ze per ongeluk gewist.
[lol] ja en zet je telefoon ook meteen online dan kunnen we die allemaal downloaden }:O [/lol]

ik heb net ff met E-Plus gebeld om te vragen of hij beschikbaar is. Hij was vandaag weer uitverkocht maar komt binnen enkele dagen weer binnen. Toen ik naar de prijs ging vragen omdat ik hem graag los wilde kopen, kwam hij met het verhaal dat ze dat normaal niet doen, enkel icm een nieuw abo. Maar ik kon hem wel icm een prepaid kaartje kopen (twv 20,-) dan zou ik in totaal € 285,- kwijt zijn. Met andere woorden kost het toestel € 265,- wat ik best kan begrijpen omdat hij net nieuw is. maar toch is die prijs voor mij té hoog.
Want als ik weet dat hij hier in NL over een paar weken voor 230~240 te koop is bespaar ik me dat geld (en moeite) alleen maar om hem nú te hebben...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:16:
[...]

ja en zet je telefoon ook meteen online dan kunnen we die allemaal downloaden }:O
hahahha briljant _/-\o_ (waar is dat i´am with stupid icoon? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN

Da_RoNiN

Oclama?

Wil jullie een tip geven, ga naar E-Plus in Duitsland koop hem daar voor 268 euro. Het is echter wel zo dat het toestel geleverd wordt zonder leren hoesje je kunt gewoon het Nederlandse menu kiezen en voila je hebt je 6300.

E-Plus Kleve heeft hem op voorraad :-))

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij werdt er toch wat anders verteld. dan nog vindt ik 268,- teveel voor een foon die in NL verwacht wordt voor ~240,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:29:
Je kan de standaard spellen en themes toch helemaal niet wissen?
Of probeer jij hier op een "slimme" (!? :o ) manier aan de themes en spelletjes van de 6300 te komen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Is het al bekend of Tomtom draait op de 6300, zou wel een leuke extra zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeee schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:39:
Is het al bekend of Tomtom draait op de 6300, zou wel een leuke extra zijn :).
Het zou geen leuke extra zijn, het zou een technisch onmogelijk mirakel zijn.
De 6300 draait Series 40 software, voor TomTom heb je toch echt een wat krachtiger apparaat met Symbian Series 60 nodig. ;)

Series 40 heeft geen ondersteuning voor de Series 60 C++ applicaties, zoals TomTom.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Heb de sd card geformateerd daarom zijn ze gewist probeer het anders maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de thema's en spelletjes staan idd op het geheugen kaartje.. geef anders je email adres maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Da_RoNiN schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:22:
Wil jullie een tip geven, ga naar E-Plus in Duitsland koop hem daar voor 268 euro. Het is echter wel zo dat het toestel geleverd wordt zonder leren hoesje je kunt gewoon het Nederlandse menu kiezen en voila je hebt je 6300.

E-Plus Kleve heeft hem op voorraad :-))
zit bij anderen, die het toestel ook al hebben weten te bemachtigen, wel een leren hoesje in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Bol.com Nokia 6300
Daar staat:

In de doos:
6300 telefoon, Batterij BL-4C, Lader AC-3, Hoofdtelefoon HS-47, Gebruikershandleiding, CD-rom, MicroSD-kaart 128 MB MU-26

Geen leren hoessie dus :o

[ Voor 5% gewijzigd door kristian8888 op 22-03-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristian8888 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:14:
[...]

zit bij anderen, die het toestel ook al hebben weten te bemachtigen, wel een leren hoesje in de doos?
nee bij mij zat er ook geen leren hoesje bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Hier is ie best goedkoop en binnen anderhalve week leverbaar, althans, dat staat er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Aburn mijn email is thegiftshop@wanadoo.nl alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristian8888 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:10:
Hier is ie best goedkoop en binnen anderhalve week leverbaar, althans, dat staat er...
hmm nice gevonden :) die staat bij mn bookmarks !! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com kan niet bevestigen dat de levertijd 5 tot 7 werkdagen is. Zij moeten dit verder uitzoeken.

wordt vervolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het toch kut als je ergens op wacht en het komt en komt en komt maar niet.... wat een scheisse :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Tell me about it... Word gek van dat wachten. En alles en iedereen maar moeilijk doen, terwijl hij in omringende landen gewoon leverbaar is. :X

Raar trouwens dat het leren hoesje er niet bij zit, of komt dat omdat ze 'm besteld hebben bij buitenlandse webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

kristian8888 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:10:
Is een zaterdag, lijkt mij dus vreemd dat ze hem dan binnen krijgen!!!

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Dreamer schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:56:
[...]

Is een zaterdag, lijkt mij dus vreemd dat ze hem dan binnen krijgen!!!
Datum voorraad' betreft een verwachte leverdatum aan ons magazijn.
Indien vooraad 0 en de datum van vandaag, een verwachte levertijd van 1,5 week.

Dat staat er. Dus, want hier is geen datum aangegeven, is het toestel verwacht en is de levertijd onbekend. Ik vind het daarentegen evengoed een prima link want het is de laagste prijs die ik tot nu toe gezien heb... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Bij gsmtrack weer uit voorraad leverbaar.
En bedankt aburn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:03:
En bedankt aburn.
@ 04:03 ???? LOL

waarom kan ik dat niet geloven ? direct uit voorraad leverbaar ? ik wed als je nu besteld dat je hem pas over 3 weken krijgt !!
trouwens vindt ik hem nog een paar tientjes te duur...
we blijven natuurlijk echte hollanders }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:03:
En bedankt aburn.
graag gedaan... is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GSMtrack gemaild, Dit was het reactie terug.

Ja, zijn ruim voldoende uit voorraad leverbaar. Betreft nu originele
eurospec toestellen dus met de normale software versie. Niets meer aan
de hand dus. Ik bel er zelf al de hele week mee . . .
Vandaag bestellen is maandag versturen en dus dinsdag compleet in huis.

Verblijf ik met vriendelijke groet

Dennis Boerekamps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN

Da_RoNiN

Oclama?

Heb je toevallig ook gevraagd of er een leren hoesje bij zat?

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_RoNiN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:16:
Heb ze al een mailtje gestuurd met daarin die vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:35:
[...]

@ 04:03 ???? LOL

waarom kan ik dat niet geloven ? direct uit voorraad leverbaar ? ik wed als je nu besteld dat je hem pas over 3 weken krijgt !!
trouwens vindt ik hem nog een paar tientjes te duur...
we blijven natuurlijk echte hollanders }:O
Beetje tegenstrijdig -dp-, 3posts geleden kon je nog niet wachten totdat hij uitkwam. :+

Ik heb hem reeds weer besteld bij GSMtrack.

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamer schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:35:
[...]

Beetje tegenstrijdig -dp-, 3posts geleden kon je nog niet wachten totdat hij uitkwam. :+

Ik heb hem reeds weer besteld bij GSMtrack.
yeah !! € 221,- tegenover € 263,-

ik ga geen 40 euro weg gooien alleen omdat ik niet nog 1 of 2 weken kan wachten op OBCS.nl
ik heb nu al 2 maanden gewacht, die 2 weken kunnen er nog wel bij...
en tot de tijd dat hij bijvoorbeeld bij OBCS.nl op voorraad is, zal hij bij GSMtrack ook wel afgeprijsd worden. ik heb het geld niet om weg te gooien !!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_RoNiN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:16:
Nee, die zit er standaard geen bij . . .
En ik vrees dat die in het imitatie circuit ook nog niet leverbaar zijn
daar het toestel nog niet in NL verkrijgbaar is . . . .

Verblijf ik met vriendelijke groet

Dennis Boerekamps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:03:
[...]

ik ga geen 40 euro weg gooien alleen omdat ik niet nog 1 of 2 weken kan wachten op OBCS.nl
en tot de tijd dat hij bijvoorbeeld bij OBCS.nl op voorraad is, zal hij bij GSMtrack ook wel afgeprijsd worden. ik heb het geld niet om weg te gooien !!
op de vraag wanneer hij binnenkomt bij OBCS (221 eur.) was het antwoord:

Deze wordt 31-03 weer verwacht

Heel even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, das prettig om te weten !! ik had inderdaad nog niet met hun gemaild. ik zag die datum wel op de website staan maar ging er niet van uit dat deze ook daadwerkelijk juist was...

danku voor de info !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:03:
[...]

Het was als een grapje bedoeld. Ik snap dat je nog wel even wilt wachten. Ik zelf kon niet wachten, zeker omdat ik van meerdere kanten te horen heb gekregen dat hij pas in April geleverd gaat worden.

Ik geloof de datum op OBCS.nl dan ook niet (daarnaast is dat een zaterdag :S)

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyruzz
  • Laatst online: 07-09-2023
De mensen die van plan zijn om in Duitsland een 6300 aan te schaffen bij E-plus: Dit feestje gaat niet door. Zojuist "even" naar Kleve gereden maar kreeg er geen mee zonder enige abbonnementsvorm. Los worden ze niet (meer) verkocht.

Bij een winkel aan de overkant van de straat in Kleve verkochten ze ze wel maar met E-plus software erop (MMS'en was dan niet mogelijk heb ik me laten vertellen) en dit voor een prijs van 349 Euries.

Het blijft dus wachten.... :|

Dunhill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jap, ik had inderdaag al op een duits forum gelezen dat EPlus hun toestellen met eigen software verkoopt, deze is echter niet zo zeer aangepast zoals bijvoorbeeld vodafone het doet. sommige knoppen zijn vast belegd en inderdaad de mms profielen zijn niet te wijzigen.
niet dat ik ooit ga mms'en maar dannog, we willen een open toestel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf ook een toestel uit duitsland, maar geen eigen sotware. heb hem inmiddels ingesteld voor mms met telfort en dat werkt perfect.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.