nieuwe pc samenstellen = leuk

En bij de Orange Flagship Store stond Februari.
Verwijderd
Dat is in ieder geval al iets van goed nieuws. Winkels hier kunnen nu ook alvast 6300's importeren natuurlijk. De prijs zal er alleen niet beter op worden.pascoa341 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:37:
Mocht iemand op vakantie naar Engeland gaan. Hier ligt hij in de winkel. Ik ga hem deze week waarschijnlijk halen!
Wat is de prijs in de UK pascoa341?
[edit]
Op eBay.nl / eBay.co.uk is hij te krijgen voor c.a. 230 euro. Tis dat ik het geld nu nog niet heb, anders had ik hem denk ik gewoon alvast in de UK besteld.
[edit 2]
Oh, er moest natuurlijk nog geboden worden
Dan is de prijs geen 230 euro meer.
[ Voor 31% gewijzigd door Booster op 05-03-2007 20:47 ]
Verwijderd
wie weet er meer?
Alvast bedankt
www.casarodriguillo.com
Nou, als dat net zo makkelijk zou zijn als unlocken, dan kan je het vergeten...Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:20:
Ik krijg binnenkort een Nokia 6300 uit het buitenland. Iemand enig idee hoe ik hier nederlandse taal op geinstalleerd krijg? ik heb me laten vertellen dat dit bijna net zo makkelijk is als simlock-vrij maken...
wie weet er meer?
Alvast bedankt
De Nokia 6300 is namelijk een BB5 toestel, die niet te unlocken is.
Maar, als een NSP de firmware heeft, dan kunnen die dat doen...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
• Nokia commercial
• Review op mobilarena.hu (Hongaars, met foto's. Druk op de rode knop onderaan elke pagina voor meer)
• Review op mforum.ru (Russisch, met foto's en filmpjes)
• Review op sotovik.ru (Russisch, met foto's)
• Review op phonedaily (Japans, met foto's)
• Supportpagina op europe.nokia.com
- Betere camera (640x480 vs 2 MP)JunkO schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:24:
Iemand nog goede redenen om de 6300 te verkiezen boven de 6233?? Moeilijk, moeilijk...
- 33% extra intern geheugen (6MB vs bijna 8MB)
- Minder zwaar (al scheelt het 15gram ofzo
- Groter scherm! (128x128 vs 128x160)
- Gavere looks (hoewel dat natuurlijk persoonlijk is)
Ik twijfel meer tussen de E50 en de 6300. De 6300 heeft geen infrarood en ik ben zo'n mafkees die al z'n smsjes backuped op laptop. M'n pc heeft geen cardreader, dus infrarood is een prachtig medium om die smsjes over te versturen.
Verder ben ik erg benieuwd of iemand (in het buitenland) er al op heeft geinternet en hoe dat werkt, je hebt immers geen stokje om mee te scrollen bijvoorbeeld?
Nokia 6300:
- 16.000.000 colours (24 bits)
- TFT
- Resolution: 240 x 320 pixels
- 262.144 colours (18 bits)
- TFT
- Resolution: 240 x 320 pixels
Bij O2 kun je hem simlockvrij voor 179 pond kopen. Elders 199 pond. Inclusief abonnement is hij vergelijkbaar in prijs met de 6233.
Hmm, ik meende me te herinneren dat ze beide een 2 Megapixel camera hebben, toch..Verder heeft de 6233 3G en een betere camera idd....
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Yeps: http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6233/features.htmlJunkO schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:19:
[...]
Hmm, ik meende me te herinneren dat ze beide een 2 Megapixel camera hebben, toch..
Verwijderd
Blauwe LED flikkert gelijk 2x na gemiste call/sms. Daarna precies om de 90sec weer 2x achter elkaar. Dat is dus behoorlijk lang, je moet echt toevallig (net die ene keer in 1.5min tijd) naar je telefoon kijken wil je dat LEDje zien. Nogal vreemd, Nokia had dit beter moeten doen. Om de 5sec lijkt me meer logisch. Je kan de LED functie trouwens ook uitschakelen.JunkO schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:31:
Klinkt goed ococ, en foto's zijn uiteraard welkom! Ik heb nog even 2 vragen over de telefoon:
- De blauwe led die gaat flikkeren als je een sms of gemiste oproep hebt, werkt deze een beetje in de praktijk, of moet je 'm bij toeval zien omdat hij maar af en toe oplicht?
- En het doorbladeren van foto's, gaat dit vrij vlot of duurt het echt een seconde of wat? Dit is echt het grootste nadeel bij mijn 6230i, vreselijk hoe lang dat duurt..![]()
Ik heb de mijne nog in bestelling staan icm met een verlenging van m'n abo bij Belzaak.nl, het wachten is op de uitlevering van het toestel zelf. Ik hoop dat ik bij één van de eersten hoor zodra hij komt, aangezien ik er vrij snel bij was met bestellen..
*fingers crossed*![]()
Verwijderd
Wat betekent dit? Is hij dan vanaf begin april.. halverwege.. of uberhaupt 'in' april?
Aangezien ik eind maart een nieuwe mobie mag uitzoeken en mn huidige nokia aan het eind van zn latijn is... maakt begin of eind april veel verschil voor mij

Ik wacht met spanning af.
Mijn k*t 6280 houdt het nog wel even vol hoop ik dus rustig afwachten....Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:32:
Hmm ik zie dat de levertijd nu april is geworden...
Wat betekent dit? Is hij dan vanaf begin april.. halverwege.. of uberhaupt 'in' april?
Aangezien ik eind maart een nieuwe mobie mag uitzoeken en mn huidige nokia aan het eind van zn latijn is... maakt begin of eind april veel verschil voor mij
Ik wacht met spanning af.
iamdn nog een linkje naar die vergelijkings foto van de 6233 en de 6300 ? dus niet van de toestellen maar van de pic kwaliteit.

• Mooie, nieuwe review op phonearena.com!
In de review van n4l.de staan vergelijkingsfoto's van de camera's op de 6290, 7373, N73 en N80. Vergelijking met 6233 kan ik me zo niet herinneren in een van de reviews uit de startpost.Blaasijzer schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:16:
iamdn nog een linkje naar die vergelijkings foto van de 6233 en de 6300 ? dus niet van de toestellen maar van de pic kwaliteit.
[ Voor 13% gewijzigd door Booster op 08-03-2007 11:37 ]
Kan ik er wel vanuit gaan dat ik straks los een 6300 kan krijgen voor +/- 250 euro? Of is er nog kans dat deze prijs wijzigt? Mijn abonnement loopt binnenkort namelijk af, en als de 6300 nog niet verkrijgbaar is neem ik gewoon sim-only. Maakt qua prijs niet zoveel uit als ik de 6300 dan later los koop
Zijn er al webshops die al pre-order toestaan? Ik dacht dat bij pre-order de prijs in ieder geval vaststaat. In dat geval weet je vantevoren voor welke prijs je hem koopt.
http://www.gsmtrack.nl/in...toestellos&id=399&id2=595
De prijs is niet slecht voor (ik vermoed) import toestellen, alleen komen er volgensmij nog wel verzendkosten bovenop.
Need... money.. argh
www.casarodriguillo.com
Je hebt een los toestel gekocht, of samen met een abo? Hoeveel was het totaalbedrag incl. verzenden?
www.casarodriguillo.com
Welke gsm heb je nu?
Maar die nokia's waren onverslijtbaar, de 5110 was nog degelijker dan de 6310i maar erg kaal, Ik hoop dat deze geen vage storingen gaat geven met display ofzo.
Ik heb getwijfeld tussen deze en een SE K550, maar die navigatie is zo afwijkend van SE. De C-toets doet niet wat je denkt enzo.
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Even wachten op mijn salaris ( 27ste) en dan bestellen!!!
Verwijderd
===========================
Geachte,
is dit toestel ECHT voorradig?
Mvg
Antwoord:
Ja, allemaal binnen betreft eigen import vanuit de UK. Kunnen vanaf as maandag uitgeleverd worden.
Toestel heeft NL taal / menu en T-9 woordenboek en 24 maanden volle Nokia garantie.
Verblijf ik met vriendelijke groet
Dennis Boerekamps
GSMtrack.nl
Postbus 90
5750 AB DEURNE
Tel : 0493-399.994.
Fax : 0493-354.344.
Zou dit nog uitmaken voor de garantie op het toestel? Of zeggen jullie NL of buitenlands model maakt niets uit!!
Gr Y
Verwijderd
www.casarodriguillo.com
Levertijd is nog onbekend. Zodra ik daar meer van weet laat ik het weten.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Ik verwacht pas de Nederlandse versie over 4 weken in de winkel. Zie mijn sig voor verwachtingen.Dreamer schreef op zondag 11 maart 2007 @ 00:27:
Voor de mensen die hem niet online willen kopen. Voor zover het er nu naar uit ziet gaat de 6300 305,- euro kosten bij de mediamarkt. (dit is een adviesprijs vanuit het hoofdkantoor en hoeven de vestigingen zich niet aan te houden.)
Levertijd is nog onbekend. Zodra ik daar meer van weet laat ik het weten.
Met mijn beste Duits haal ik daar uit dat E-Plus als eerste met die telefoon komt in DE, en dat ie vanaf 7 april overal te krijgen is. Uit andere reacties haalde ik dat E-Plus de telefoon intussen al aan het verkopen is.Ich habe gerade Antwort von Fonmarkt.de bekommen. Exklusiv wird es dort die ersten Geräte über E-Plus geben und ab 04/07 dann auch als freie Geräte.
En van een ander forum:ich habe gerade mit nokia online shop gesprochen und die haben das nokia 6300 am 24.03.2007 100 % da und kann jetzt schon bestellen für 259 euro
http://www.nokia-online-s...talog/Intern2&2D6300&2D01
Yeah I didn't like how the 810 feels compared to this baby. I still have my w810i which I plan selling. So far I'm not missing it.
What do I like most so far compared to the SE? .. the screen, the form factor, the keypad, call volume (SE phones are notorious for that.. so it wasn't just the 810)... and reception seems better IMO.
What the 810 is better at is the AF camera and the Walkman player. Otherwise this phone is just as good or better in every other department.
The 6300 just seems so solid. The build quality is excellent. The stainless steel feels luxurious.
My biggest fear was that I wouldn't like the UI since SE have a great one, but I like the S40 3rd edition so far. Its easy to get used to and its quick... the switch has been convenient so far.
Also, I made a 40 minute call a while ago... it didn't heat up like some reports suggested. So that was a relief.
PS: My phone didn't come with a USB data cable... So that and a bigger memory card are the additional expenses you can expect.
I just charged my phone fully for the first time. Lets see how long it lasts until it needs some more juice.
Verwijderd
Even wachten dus nog, balen, zit er zelf ook op te wachten!
Verwijderd
euhm... ik denk dat ze met 04/07 eerder 4-juli bedoelen. wat mij eerder sterk lijkt omdat iedereen het over maand 4 hebben en nog niemand over maand 7. wel stom dat de duitsers zo een datumformaat schrijven, normaal doen ze dat alleen maar in de uk/vs...Booster schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:42:
Van telefon-treff.de:
[...]
Met mijn beste Duits haal ik daar uit dat E-Plus als eerste met die telefoon komt in DE, en dat ie vanaf 7 april overal te krijgen is. Uit andere reacties haalde ik dat E-Plus de telefoon intussen al aan het verkopen is.
Verwijderd
lijkt me maybe leuk voor in de TS. ze laten de foon van buiten zien en gaan door alle menu's heen.
het ziet er echt wel heel strak uit, vooral het menu gaat lekker vlot (anders dan bij S60).
hier is de link : http://www.mobilport.hu/?r=8746
greetz
Wat dacht je van april 2007Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:37:
[...]
euhm... ik denk dat ze met 04/07 eerder 4-juli bedoelen. wat mij eerder sterk lijkt omdat iedereen het over maand 4 hebben en nog niemand over maand 7. wel stom dat de duitsers zo een datumformaat schrijven, normaal doen ze dat alleen maar in de uk/vs...
Verwijderd

EDIT: kheb wel alvast opgezocht en het blijkt dat hij inderdaad al te krijgen is in duitsland:
www.eplus.de en dan klik je op "Handys im shop" en klik je door naar "Alle handys" en zie daar... de 6300 staat er bij voor een losse verkoopprijs van € 264,-
aangezien ik 10 km van de duitse grens woon, ga ik volgende week eens naar Aken, als ze hem bij de eplus winkel liggen hebben koop ik m
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 11:30 ]
Voor iedereen die het toestel eerst in zijn handen wil hebben voor ie hem koopt; de 6300 zal ook te koop zijn bij de Kijkshop, en ik heb gehoord dat de verwachte leverdatum 22-03 zou zijn.
http://www.kijkshop-ict.nl/product/0022731/
Ik heb het linkje in de topicstart gezetVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:39:
trouwens ik kwam net een video-review tegen op mobilport.hu
lijkt me maybe leuk voor in de TS.
Menusnelheid is iedereen heel tevreden over tot nu toe, gelukkig.
[ Voor 3% gewijzigd door Booster op 12-03-2007 12:08 ]
Verwijderd
ik vertaal: "ik heb net met de nokia online shop gepraat en hun zeggen dat de nokia 6300 op 24.03.2007 100% geleverd en nu alvast voorbesteld kan worden voor € 259,-"ich habe gerade mit nokia online shop gesprochen und die haben das nokia 6300 am 24.03.2007 100 % da und kann jetzt schon bestellen für 259 euro
een paar comments daaronder beweerde iemand dat hij hetzelfde te horen gekregen heeft van de nokia online shop. dus dat is alweer eens goed nieuws :):)
source: http://telefon-treff.de
die duitsers toch
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 13:15 ]
Verwijderd
______________________________________Geachte heer/mevrouw,
Uw internet bestelling van 22/02/07 staat de Nokia 6300 Black silver nog bij ons in backorder.
De verwachte levertijd is 20/03/07.
Kunt u mij informeren of wij uw bestelling op backorder moeten laten staan voor uitlevering op de verwachte levertijd?
In afwachting op uw antwoord
Verwijderd
EDIT: weet iemand of je een DKU-2 kunt gebruiken? Of heb je nog een andere type nodig?(kon het zo snel niet vinden)
[ Voor 26% gewijzigd door ScSi op 12-03-2007 18:26 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Booster op 12-03-2007 19:29 ]
Verwijderd
lijkt me vrij logisch van niet... 6300 heeft mini-usb aansluiting, DKU-2 is POP-port (6610 serie)ScSi schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:19:
@schaapie, bedankt dat je dat even komt melden.. Het lijkt mij veruit een van de meest betrouwbare shops die binnen afzienbare tijd dit mooie kleinood kunnen leveren..
EDIT: weet iemand of je een DKU-2 kunt gebruiken? Of heb je nog een andere type nodig?(kon het zo snel niet vinden)
helaas
Daar kan ik nog niks over vinden.
Bij de BC en Orange Shop wisten ze nog niks. In de computer van de Orange shop stond er nog dat hij in Februari geleverd zou worden
[ Voor 41% gewijzigd door daniëlpunt op 12-03-2007 23:34 ]
Verwijderd
Ik wil hem ook gaan bestellen, maar wil gewoon even afwachten of alles goed gaat enzo.
Dus laat het snel even weten...
Ik wacht ook even tot hij bij 1 van die partijen er is wil hem eerst even zien zowiezo.super-muffin schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:33:
Bij de BC en Orange Shop wisten ze nog niks. In de computer van de Orange shop stond er nog dat hij in Februari geleverd zou worden
Verwijderd
Ik heb hem zaterdag besteld en GSMtrack vertelde mij dat ik hem woensdag in huis zou hebben.. Ik laat het wel weten zodra hij er is.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:10:
Ik was benieuwd of iemand hem al binnen had via GSMTrack.nl.
Ik wil hem ook gaan bestellen, maar wil gewoon even afwachten of alles goed gaat enzo.
Dus laat het snel even weten...
Verwijderd
Bij GSM track staat daar het een en ander oversuper-muffin schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:33:
Ik ben nog steeds benieuwd wat hij kost icm een abonnement
Daar kan ik nog niks over vinden.
Verwijderd
Abo: Relax 150 = 19,50 x 12 = € 234
Dan kost de telefoon € 68
dus dan ben je in totaal € 302 kwijt en dat vindt ik (nog) te duur...
terwijl je voor het losse toestel maar € 265 betaald !!!
ik denk dat hij nog wel goedkoper wordt icm een abo zodra hij elders ook beschikbaar is.
EDIT: hoe komt het eigenlijk dat T-mobile de laatste tijd zoveel korting op toestellen geeft ?? ze zijn echt drastisch goedkoper dan de rest !! eerst was Telfort altijd het goedkoopst met nieuwe toestellen maar die zijn na de overnamen door KPN flink duur geworden, helaas.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 14:43 ]
Ik zag net de 6300 (icm Vodafone) op de voorpagina, maar nu niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:10:
[...]
Bij GSM track staat daar het een en ander over
En ik zie em ook nergens anders staan.
Maar op algebeld.nl kost hij (met een 1 jarig verlengen van Orange 30.) 89 euro, wat ik nog vrij veel vind.
Een nieuwe datum van levering kon GSMtrack helaas nog niet noemen.
Kenners weten waarom
Verwijderd
Wat een gekloot zegDa_RoNiN schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:31:
Ik had dus ook deze telefoon besteld bij GSMtrack, helaas kreeg ik enkele minuten geleden een telefoontje. Er schijnen toestellen verkocht te zijn met software fouten, deze worden allen weer terug genomen. Dit houdt in dat alle toestellen die de afgelopen dagen besteld zijn niet worden verzonden omdat ze eerst dit probleem opgelost willen hebben![]()
Een nieuwe datum van levering kon GSMtrack helaas nog niet noemen.
Alleen wel vervelend voor de mensen die hem wel besteld hebben.
Wacht wel op de release in nederland zo import uit UK hoef ik niet en hij kan goedkoper dan 265
Kijkshop is naar 03-04 toe gegaan en moet je 240 euro neerleggen
[ Voor 20% gewijzigd door Dreamer op 13-03-2007 16:06 ]
specs | specs server
Verwijderd
ik deel volledig je meningfeedo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:45:
Wat ben ik blij dat ik hem niet bij GSMtrack heb besteld maar toch heb besloten om te wachten.
Alleen wel vervelend voor de mensen die hem wel besteld hebben.
Wacht wel op de release in nederland zo import uit UK hoef ik niet en hij kan goedkoper dan 265
wel wazig dat GSMtrack hem nu helemaal verwijderd heeft uit hun bestand... hadden ze toch gewoon bij hoeven schrijven dat levertijd nog onbekend is ofzo... naja, ik had zelf al rekening gehouden met midden april dus dat zit wel knor

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 16:19 ]
Verwijderd
www.casarodriguillo.com
Das inderdaad wel pittig, wat betreft de software wordt toch niet hetzelfde als met mijn 6280 hesuper-muffin schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:27:
[...]
Maar op algebeld.nl kost hij (met een 1 jarig verlengen van Orange 30.) 89 euro, wat ik nog vrij veel vind.
Wat betreft de vergelijking met de 6280: ik heb van de 6300 echt nog nergens een negatief geluid gehoord, dat was bij de 6280 wel anders.
www.casarodriguillo.com
Negatieve punten die ik tegen kwam zijn:
1. Volume / powerknop zijn niet makkelijk in te drukken
2. Als je belvolume voluit zet kan het licht kraken (bij meerdere personen voorgekomen)
3. Korte standby tijd
That was it. Moet zeggen dat ik heel weinig klachten heb gelezen.
specs | specs server
www.casarodriguillo.com
www.casarodriguillo.com
[ Voor 20% gewijzigd door Booster op 13-03-2007 21:36 ]
same here !Booster schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:19:
Ik vindt het een goede oplossing van GSMTrack om het zo aan te pakken (beter dan toch leveren in ieder geval), maar ik ben wel echt erg benieuwd om wat voor softwareproblemen dat het gaat.
daar heb je helemaal gelijk in hoewel mijn 6280 het nog steeds doet op wat onvolkomenheidjes na dan.... geen woorden opslaan in T9 is erg irriWat betreft de vergelijking met de 6280: ik heb van de 6300 echt nog nergens een negatief geluid gehoord, dat was bij de 6280 wel anders.
maar we wachten rustig af
There is always a way
Want ik heb de DKE-2 kabel nog van mijn oude N-gage, en die kan ik ook gebruiken met mijn digitale camera die Mini-USB heeft.
[ Voor 53% gewijzigd door daniëlpunt op 14-03-2007 09:38 ]
specs | specs server
Verwijderd
Ja ik, maar wat eerder al werd gezegd, ik heb zelf ook sterk het vermoeden dat GSMTrack software problemen als reden aandraagt voor een niet ontvangen levering.Dreamer schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:22:
Zijn er nog meer mensen die wel bij GSMtrack hebben besteld maar nog niets hebben gehoord over de canceling van de bestelling??
Als er nu mensen zijn die hem al binnen hebben via GSMTrack dan weten we snel genoeg of ze liegen. Sowieso niet klantvriendelijk dat ze ons niet opbellen om door te geven dat de telefoon voorlopig niet komt (wat de reden ook mogen zijn)Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:32:
[...]
Ja ik, maar wat eerder al werd gezegd, ik heb zelf ook sterk het vermoeden dat GSMTrack software problemen als reden aandraagt voor een niet ontvangen levering.
Ga vandaag maar een briefje typen om mijn geld terug te vragen.
stiekem hoop ik dat hij vanavond toch geleverd is
[ Voor 5% gewijzigd door Dreamer op 14-03-2007 10:48 ]
specs | specs server
www.casarodriguillo.com
Door een brief te maken heb ik een bewijs dat ik mijn geld terug willen hebben en dat GSMTrack in gebreken is gebleven.Pinin schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:10:
Dreamer: dream on, hij wordt niet geleverd! En ik heb ook sterk het vermoeden dat er idd géén één uitgeleverd is. Het ging wel erg vaag, maar het geld terugvragen was geen probleem, je kan ook gewoon bellen.
p.s. it's in my name to have dreams
GSMTrack net gebeld. Vandaag bellen ze mij terug met een oplossing voor dit probleem. Het ziet er naar uit dat ze misschien toch een levering binnen krijgen
[ Voor 19% gewijzigd door Dreamer op 14-03-2007 11:27 ]
specs | specs server
Verwijderd
In de standby stand, verdwijnen dan de icoontje van het menu?
Dit lijkt mij wel zo fijn bij het gebruik van een wallpaper..
Nochtans staat de DKE-2 aangegeven op de site van Nokia, strangeOrry schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:33:
Toch zou ik je de DKE-2 niet adviseren. De CA-53 heeft een veel hogere datadoorvoersnelheid (3x scrabble woordwaarde) omdat `ie over de USB 2.0 interface beschikt, in tegenstelling tot de DKE-2
En nu maar wachten op de foon zelf
[ Voor 6% gewijzigd door ScSi op 14-03-2007 12:37 ]
Onze lieve telefoniste maakte wel een klein foutje. Ze vertelde mij dat ze niet wist wanneer de telefoon ging binnen komen. Wat betekent dat ze de telefoon inderdaad niet hebben!
Geld wordt teruggestort en krijg ik per email bevestigd.
Smartphoneshop is hopelijk wel eerlijk over hun leverdatum
specs | specs server
www.casarodriguillo.com
das jammer die had ik al van mijn 6280 maar goed mini usb heb ik ookScSi schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:34:
[...]
. CA-53 zal niet lukken omdat die pop-port heeft en geen mini-usb..
Nee hij kan geen pdf's lezenVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:59:
heb ff een quick question... kan de 6300 met .pdf omgaan ?
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=1365
specs | specs server
Verwijderd
hmm ok dan, echter twijfel ik een beetje over de betrouwbaarheid van die site.Dreamer schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Nee hij kan geen pdf's lezen
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=1365
want: er staat dat hij geen PTT heeft, hoewel hij dat wel kan !
en er staat dat hij TCP-IP ondersteuning heeft... nou niet dus !
Verwijderd
Hier is de EDIT knop voor.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:34:
Weet niemand dit?
In de standby stand, verdwijnen dan de icoontjeS van het menu?
Dit lijkt mij wel zo fijn bij het gebruik van een wallpaper..
Welke icoontjes bedoel je precies?
Die rij bovenin? Dat is de active standby functie, die kan je gewoon uitzetten en dan heb je een compleet leeg scherm op batterij en operator info na.
Dit topic is gesloten.