Het grote Nokia 6300 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 55.864 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb liever 1 jarig, maar daar is een 6233 met 1 jarige verlening van 30 euro 112 euro. en de 6300 111 :)

En noem mij maar ouderwets, maar ik koop ze liever in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Booster schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 01:45:
[...]

Als je een abo afsluit voor 2 jaar volgens belzaak.nl wel, kijk maar eens hier ;)

Intussen heb ik de startpost aangepast met een overzichtje van winkels die de 6300 al in de webshop hebben staan incl. de prijzen / verwachte data. :)
Super Booster, daar hebben wij wat aan! :Y)

Ik zit op m'n werk dus kan helaas niet op internet, maar ik begrijp dat de 6300 met een 2 jarig abonnement gratis is bij de meeste webshops??

Zou iemand kunnen checken wat een T-Mobile Relax 250 verlenging van 1 en 2 jaar kost?!? :+

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

Topicstarter
JunkO schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:52:
Zou iemand kunnen checken wat een T-Mobile Relax 250 verlenging van 1 en 2 jaar kost?!? :+
Bij belzaak.nl staat daar nu 2x gratis :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ziet er inderdaad goed uit qua prijzen :)
Tmobile Relax 150 en 200 zijn gratis.
Vodafone Basis 22,50 ook :)

Centralpoint heeft nu trouwens 16 februari op de website staan en niet meer 12 februari...

edit:

Ik heb voor de zekerheid even navraag gedaan bij centralpoint (ik blijf maar mailen :P )
Dit is wat ik als antwoord kreeg:
Bedankt voor uw reactie.

De verwachte voorraaddatum van de Nokia 6300 staat momenteel op begin
april
, wij zullen de voorraaddatum op onze website dan ook zo spoedig
mogelijk aanpassen. Wij zullen u geheel vrijblijvend een email sturen
zodra deze telefoon direct uit voorraad leverbaar is.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

[ Voor 57% gewijzigd door Snoop op 09-02-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
JunkO schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:52:
Ik zit op m'n werk dus kan helaas niet op internet
:? :?

[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
@Tujuh: bedankt :) ik zal de verwachte data even weghalen uit mijn lijstje. Het heeft toch geen zin om met allemaal datums te gooien op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Haha, ja nu ik het lees komt het inderdaad vrij apart over! Punt is dat we hier geen open internet hebben behalve een aantal sites, waaronder Tweakers gelukkig. >:)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een weekje, en ik moet zeggen het is een fijn ding. Hier in Bangkok is er bijna niet aan te komen, erg populair.
De behuizing vind ik zelf erg prettig, metaal ligt goed in de hand.
Het is alleen wel jammer dat er geen flits opzit, dat maakt het in de avond toch wat minder mooi qua foto's.
Er komt flink geluid uit de speaker op achterkant.
De megeleverde headphone/mic is wat minder, lijkt wel of de microfoon hiervan niet al te best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Nou ik heb 'm gister besteld bij Belzaak.nl, die laatste foto's op het forum van mobile-review.com hebben me overgehaald.. :Y)

Mijn Abo loop op 25 April af, dus als het goed is loopt het dan perfect over. Ik heb voor een 1-jarige verlenging gekozen, toestel € 0,-. Kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:07:
Ik heb hem nu een weekje, en ik moet zeggen het is een fijn ding. Hier in Bangkok is er bijna niet aan te komen, erg populair.
[...]
De megeleverde headphone/mic is wat minder, lijkt wel of de microfoon hiervan niet al te best is.
Eerstehands info _/-\o_
Is enkel het microfoontje van minder kwaliteit, of ook de oordopjes bij het luisteren van muziek e.d? Hoe vindt jij het keypad aanvoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Het is alleen wel jammer dat er geen flits opzit, dat maakt het in de avond toch wat minder mooi qua foto's.
Foto's!! :9~
Wat vind je van de duurzaamheid van deze telefoon? Ik weet dat het nu misschien lastig te zeggen is omdat je hem net hebt, maar is hij een beetje stevig?
Verder heb ik gelezen dat de batterij snel leeg gaat. Hoe zijn jouw ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een weekje, en ik moet zeggen het is een fijn ding.

Als je een MP3 als ringtone instelt, komt het geluid er dan meteen met het volledige volume er in of is het in 2 stappen?

Dit is nl een nare instelling (oplopend) die je bij veel toestellen vaak niet kunt aanpassen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Oordopjes zijn prima, alleen het microfoontje is dus wat minder. Geluid (MP3/radio) is prima.
2. duurzaamheid (na 1 weekje): vooralsnog prima, knopjes zijn ook van metaal en dus lekker stevig, je moet ze ook echt wel indrukken. Ik vind het erg fijn. Het metaal aan de achterkant maakt het ding ook gewoon lekker stevig aanvoelend. Ik verwacht wel dat je door het grote glasoppervlak aan de voorkant er wel snel krasjes opkomen. Het leren etui dat ook in de box zit ter bescherming is te klein om de telefoon snel in te doen en weer uit te halen, wellicht dat het nog wat moet oprekken.
3. je kan gewoon instellen of je oplopend wilt of niet.

Het leuke vind ik zelf dat je een leuk shockwave-je kan maken en dat kan instellen als de achtergrond (want hij speelt gewoon SWF af)

de batterijen gaan inderdaad wat sneller leeg, maar ik heb tot nu toe nog veel ge-bluetoothed en dat soort zaken. SWF files als background en screensaver draaien zal ook wel extra procesorkracht kosten en dus de batterij eerder leegmaken.

PS: je kan hem hier kopen voor 9700 baht, ongeveer 200 euro

PS2: foto's zijn verkleind natuurlijk naar 600 pixels breedte (was1600x1200)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rgwolf/got0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rgwolf/got2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rgwolf/got3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rgwolf/got8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rgwolf/got10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rgwolf/got11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
_/-\o_

Thanks for the info ;)

Zou je een schatting kunnen geven van de tijd die je kunt doen met een volle accu met wat bluetoothen e.d.? Er zijn meer mensen die erover 'klagen' maar andere noemen het weer ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog niet helemaal leeg laten gaan, maar na 1 dagje is hij 1/3 leeg.
Ik heb hem meestal elke dag wel even aan de lader hangen, dus dan is het niet zo erg.
Weet er trouwens iemand of dat nu nog erg is voor de batterij of niet meer ??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik meen dat accu's er nogsteeds 'lui' van worden als je ze niet regelmatig een keer helemaal leeg laat lopen voor het opladen. Ik dacht ook dat accu's hun volledige sterkte pas bereiken als je ze kort na aankoop een paar keer goed leeg belt en daarna pas oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zodra de 6300 uit voorraad leverbaar is bestel ik hem. Ik heb nu een SIM-only abbonement, los kopen is goedkoper dan een abonnement afsluiten. Uitgaande van Vodafone kost een normaal abonenment 24x22.50= 540 en sim-only 24x7.5= 180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:52:
Ik meen dat accu's er nogsteeds 'lui' van worden als je ze niet regelmatig een keer helemaal leeg laat lopen voor het opladen. Ik dacht ook dat accu's hun volledige sterkte pas bereiken als je ze kort na aankoop een paar keer goed leeg belt en daarna pas oplaad.
Klopt! In alle handleidingen staat ook dat de batterij pas optimaal werkt nadat deze 2 á 3 keer volledig ontladen en opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-08 17:03

ScSi

Belg.

Ik hoop maar dat de batterijduur niet té kort is (zoals met de 6230 het geval was voor de eerste firmware-release) Klopt het btw dat we nu zélf onze firmware kunnen updaten via FOTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Op de site van Nokia Singapore (http://www.nokia.com.sg/nokia/0,,97402,00.html) en Australie staat ie er nog niet tussen. Maar dat kan ook zijn omdat er gewoon nog geen firmware update beschikbaar is.

Dezelfde site op nokia.com: http://www.nokia.com/A4176089

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Bartjeee schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:33:
Zodra de 6300 uit voorraad leverbaar is bestel ik hem. Ik heb nu een SIM-only abbonement, los kopen is goedkoper dan een abonnement afsluiten. Uitgaande van Vodafone kost een normaal abonenment 24x22.50= 540 en sim-only 24x7.5= 180.
tja of een abbo van Hi met studentmobiel.

1 jaar abbo:
das 24 euro x 12 + ongeveer 2 tientjes voor de 6300.

296 euro waar je 225 minuten voor krijg.

1 jaar abbo vodafone
12 * 7.50 + 250 euro voor toestel

340 euro voor 150 minuten per maand.

oftewel vodafone is 40 euro duurder en je krijgt 75 minuten per maand minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik zit echt nog in dubio of ik deze haal of maar wacht op een mogelijk zwarte (en/of misschien geavanceerdere) versie van de 6300..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
ScSi schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:36:
Ik zit echt nog in dubio of ik deze haal of maar wacht op een mogelijk zwarte (en/of misschien geavanceerdere) versie van de 6300..
De E50 niks voor jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar de 6300 spreekt me toch net iets meer aan.. Ik denk dat ik gewoon voor deze ga en mocht er een nieuwe versie komen, dan kan ik nog steeds met een beetje verlies de oude versie verkopen en de nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
javami schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:41:
[...]

tja of een abbo van Hi met studentmobiel.

1 jaar abbo:
das 24 euro x 12 + ongeveer 2 tientjes voor de 6300.

296 euro waar je 225 minuten voor krijg.

1 jaar abbo vodafone
12 * 7.50 + 250 euro voor toestel

340 euro voor 150 minuten per maand.

oftewel vodafone is 40 euro duurder en je krijgt 75 minuten per maand minder..
Het is nog maar afwachten wat je bij moet leggen, ik zie hem nog niet op de site staan. Maar van die belminuten is inderdaad zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op belzaak gaat kijken is T-Mobile het goedkoopste:

T-Mobile Relax 150 = € 19,50 x 12 = € 234,00 + € 38,62 = € 272,62

daar kan ik nog wel mee leven !! maar ik hoop wel dat ie nog iets goedkoper wordt.

wat ik me trouwens af vraag, of het toestel gebrand wordt met een operatorlogo (meestal vodafone en t-mobile dus) ?
anders hoef ik m al niet :?

Verwijderd

Hoi,

Ik heb hem nu ook! Van het weekend gekocht in Singapore voor ongeveer EUR210. Kan het iedereen aanraden die gewoon een simpel degelijk toestel zoeken voor bellen/sms-en en dat willen doen in STIJL. Ik sta vooral versteld van de display kwaliteit. Die 16M kleuren knallen echt uit de telefoon!

Heb een vraagje voor degenen die hem ook hebben. Hoe werken de LED lichtjes aan de zijkant? Bij mij knipperen ze 2x op het moment dat gesprek/sms binnenkomt. Als je niet opneemt/sms leest dan knipperen ze weer OM DE 90sec om je vertellen dat er een miss-call/unread sms is. Is dit normaal? Kan ik dit instellen op een hogere frequentie? Ik hoopte eigenlijk dat die LEDtjes constant zouden knipperen in het geval van een ontvangen miss-call/unread sms. Om de 90sec knipperen is toch veel te lang om van enige nut te zijn. Wie staart naar hun gsm voor 90sec?

Verwijderd

Zou je een review kunnen plaatsen? Wat er goed aan is en wat niet etc...

Hoeveel sms en mss kan je er eigenlijk mee opslaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:06:
[...]

Zou je een review kunnen plaatsen? Wat er goed aan is en wat niet etc...

Hoeveel sms en mss kan je er eigenlijk mee opslaan?
Ok. De internal phone memory is 6.4MB. Er komen wel wat preloaded themes & tunes, etc mee dus uiteindelijk heb je zo'n 5.7MB over. Je sms geheugen valt hier ook onder. 1 sms is ongeveer 1kb. Dat betekent dat ik nog zo'n 57000 text smstjes kan opslaan. Uiteraard neemt mmsjes (veel) meer geheugen in beslag. Reken het zelf maar uit. Je hebt ook uitbreidbaar geheugen dmv microSD maar je smsjes kunnen daar NIET opgeslagen worden.

Goed
- Super display
- Ziet/voelt veel duurder uit dan het is. Erg goed design/afwerking
- Mooi user interface met laatste editie series 40
- Fijne degelijke toetsen. Echt gericht op de praktische business user, geen fratsen maar gewoon functioneel. Kan er goed mee sms-en.
- Afmetingen zijn echt subliem voor hand en broekzak. De 13mm dikte is gewoon perfect, je wilt het niet 1mm dikker of dunner hebben.

Minder
- User interface kan soms wat traag overkomen (maar niet trager dan de gemiddelde telefoon met veel applicaties, hoog geheugen gebruik, etc) Ik had hiervoor een Samsung e730, die was gewoon supersnel. Het is niet storend maar als ik IETS kon verbeteren dan was het dit.
- Batterijduur niet super. Uiteraard speel ik nu heel veel met die gsm, maar met normaal gebruik verwacht ik zo'n 3 dagen eruit te kunnen halen.
- Zijknoppen (voor volume) zijn smal en nogal lastig in te drukken. Je moet echt je nagel gebruiken.
- Camera kan beter, zeker in vlgk met sommige SE modelen (maar ik koop geen gsm voor de camera dus het is in principe goed zat)
- Die LEDjes die veel beter horen te werken! Wie kan mij een antwoord geven?

In het algemeen gewoon een telefoon die alles doet wat het belooft. Mooi design, 6110 en 3110 vroeger. Misschien niks revolutionair maar alles klopt er gewoon aan.

Verwijderd

Mooi design, schappelijk prijs, hij doet me denken aan de oude 6110 en 3110, de hoogtijden van Nokia. Misschien niks revolutionair maar alles klopt er gewoon aan. Ik verwacht dat het 1 van de populairste gsm's van dit jaar gaat worden.

• JunkO
Minder
- User interface kan soms wat traag overkomen (maar niet trager dan de gemiddelde telefoon met veel applicaties, hoog geheugen gebruik, etc)
Ik hoop niet dat hij zo traag is als mijn huidige telefoon, de 6230i. Foto's bekijken en mappen laden gaat zo verschrikkelijk traag. Op zich ben ik er wel aan gewend, maar als iemand anders met m'n telefoon aan het spelen is slaat hij/zij zo 3 foto's over. Komt omdat ze zo vaak klikken omdat het lijkt alsof hij niets doet... :X

Verder lijkt me het inderdaad een toptoestel, geen poespas, en vooral STIJLVOL.

@ cctang79
Zou je misschien nog wat foto's kunnen plaatsen?? :)

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:17:
Mooi design, schappelijk prijs, hij doet me denken aan de oude 6110 en 3110, de hoogtijden van Nokia. Misschien niks revolutionair maar alles klopt er gewoon aan. Ik verwacht dat het 1 van de populairste gsm's van dit jaar gaat worden.
Dat heb ik vaker gehoord :) en dat lijkt me een goed teken.

Dank voor je review overigens ;)
Je bent alweer de 3de persoon die zich speciaal voor dit topic aanmeld op GoT _/-\o_ :P

• Snoop
  • Niet online
Bedankt voor de review! _/-\o_
Voor mij zijn de voordelen veel groter zijn dan de nadelen. Enige echte nadeel vind ik de batterijduur, maar dat hou je toch altijd met batterijen.
Ik vind het belangrijk om een telefoon te hebben met een erg mooi design en een hoge gebruiksvriendelijkheid. Bovendien zou het fijn zijn als hij zoveel mogelijk moderne features heeft en zo te horen heeft deze telefoon dat allemaal :9

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand wanneer deze leverbaar is via Kpn/Vodafone?
Zou graag dit toestel hebben ipv de Nokia 6233/6234 :)

Whatever.

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Dat is denk ik afhankelijk van hoe snel KPN en Vodafone hun custom firmware klaar hebben (althans, ik meen dat Vodafone meestal aardig te tijd neemt om telefoons en hun custom firmware te testen). De officiele releasedatum voor Europa lijkt vooralsnog richting begin april te gaan.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm, lastig... :z
Mijn contract loopt af op 25 mei dit jaar....
Zal wel graag een 6300 willen, echt een gaaf ding. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je review! Maakt het voor mij wat duidelijker! Ik ga hem denk wel halen want mijn K750i is een drama. Die joystick is echt 3 keer niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin april ??? damn, ik dacht dat ik gelezen had dat hij er binnen de kortste tijd beschikbaar was, ook omdat verschillende webshops heb ook al op de site hebben :(
als ik nog 2 maanden moet wachten heb ik er al niet meer veel zin in !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Als je een los exemplaar zoekt dan kun je al terecht op eBay en op de buitenlandse webshops, maar in Europa is hij nog niet officieel uit (en USA volgensmij ook niet). In reviews is men er tot op heden over te spreken dus ik zou zeggen: worth the wait :)

De webshops hier lopen alvast op de zaken vooruit, CentralPoint heeft hem staan en zet telkens de leveringsdatum 3 dagen vooruit. Beetje flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat bedoel ik. echt shit, ik wil hem namelijk op een normale manier krijgen icm een nieuw abo. niet via ebay, daar vertrouw ik niet zo op namelijk

maarja, we zullen zien hoe lang ik het nog met mn X820 uit hou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ach, ik zit tot die tijd nog met een Nokia 3210, dus waar hebben we het over :+

Als ik jou was zou ik me in ieder geval bij al die webshops aanmelden voor de 'ik wil een mailtje zodra hij op voorraad is'-service. Dan weet je het zeker als één van de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hoop niet dat ik nog zo lang moet wachten.... Wil hem eigenlijk wel...

Zit nu nog met een K750i, met kapotte joystick

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:32:
Ach, ik zit tot die tijd nog met een Nokia 3210, dus waar hebben we het over :+
Ik met een 3310, omdat ik mijn Samsung E760 verkocht heb voordat de 6300 uitkomt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Kijk, dat is pas commitment :P Ik zit met mijn 3210 omdat ik die al gewoon al 6 jaar (ongeveer) heb :+

Op mobilecowboys.nl kwam ik nog een bericht tegen over de 6300 op de 3GSM World Congress in Barcelona. Niet heel uitgebreid maar nog een paar extra plaatjes:
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/4267

Verder is de Tweakers.net pricewatch nu aan de startpost toegevoegd. Mensen met een My.Tweakers.net Full abo kunnen dus voortaan hun notificatie / prijsmonitor instellen voor de 6300.

[ Voor 29% gewijzigd door Booster op 16-02-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:44:Ik zit met mijn 3210 omdat ik die al gewoon al 6 jaar (ongeveer) heb :+
Dan maak jij ff een sprong in de tijd als je de 6300 koop! 8)

Al die features die op de 3210 niet zitten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Gek genoeg ga ik niet eens over voor de features. Ik wil graag over omdat ik meer dan 20 SMSjes op wil kunnen slaan, en omdat ik geen zin heb om weer een nieuwe accu voor mijn 3210 te kopen. :+ Die accu's kosten maar 10 euro incl. verzenden, maar ach.

Alle bijkomende features zijn leuk maar waren tot nu toe niet noodzakelijk voor mij. Zodra ik de 6300 heb raak ik er natuurlijk aan gewend en dan wil ik niet meer terug, maar tot die tijd heb ik niet het idee dat ik echt iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker wen je er dan aan. Wat dacht je alleen al van het gewicht en afmetingen van de koelkasten als de 3310 en 3210?

Ik heb alleen al jaren geroepen dat ze die 2 telefoons een make-over zouden moeten geven zonder al teveel poespas.. Maak ze kleiner, lichter, langer standby en een kleurenscherm en je hebt 2 wereldtoestellen voor de 'budget bellers'. Wan qua uiterlijk zijn deze 2 de einige 'echte' Nokia's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Dat soort toestellen zullen zeker goed verkopen, wel met de side-note dat ze er een beetje mooi uit moeten zien, want afgrijselijk lelijke toestellen met goeie features verkopen echt voor geen meter. En tja, als ik het zo zie/hoor dan zou de 6300 dus wel eens de nieuwe hardloper kunnen zijn :)
Veel mensen vinden hem mooi en aan features ontbreekt het niet (zolang je niet persee 3G wilt). De prijs is zeer redelijk bij de verschillende abo's dus dat lijkt me redelijk 1+1=2.

Ik vindt de afmetingen van de overigens 3210 wel meevallen. Op het dunste punt (waar het keypad zit) is hij slechts 2.8mm dikker dan een ingeklapte RAZR, en hij is tevens een halve centimeter minder breed. Op het dikste punt is de 3210 c.a. 2,2cm dik, ik denk 4 of 5mm dikker dan de gemiddelde gsm van deze tijd. Dat is niet 'mooi dun', maar imho ook niet overdreven dik :)

Hij is wel zeker zwaar (150g) en de lengte is ook behoorlijk: 12,3cm totaal, waarbij de laatste 2cm opgeslokt worden door de speaker. Alles bij elkaar vindt ik het nog best meevallen voor een telefoon uit (ik denk) 2000.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat mijn telefoon nog heel modern is :P Ik ben straks ook erg blij dat ik een kleurenscherm heb en een mooie wallpaper in kan stellen en fatsoenlijke ringtones :+ (het blijft ook een gadget voor me :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 18:30

Dreamer

Foutje

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: 2007-02-25
Dit haal ik net van de site van central point :D

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Dat staat er al een tijdje, maar wordt altijd met een dag opgeschoven.. Morgen zal er staan 2007-02-26. Een leverdatum op zondag (2007-02-25) kan sowieso nooit kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Die datum bij CentralPoint gaat inderdaad telkens een dag vooruit, heel flauw.

Van het mobile-review.com forum:
Its being released on 02 in the UK on Mon 26th Feb. So i have been told by 02 upgrade dept.
Als hij in de UK uit komt dan mag ik toch hopen dat dat ongeveer op hetzelfde tijdstip is als de rest van Europa ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Booster op 19-02-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Booster schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:47:
Die datum bij CentralPoint gaat inderdaad telkens een dag vooruit, heel flauw.

Van het mobile-review.com forum:

[...]

Als hij in de UK uit komt dan mag ik toch hopen dat dat ongeveer op hetzelfde tijdstip is als de rest van Europa ;)
Fingers crossed :X Hopen dat hij in maart uitkomt..net op tijd voordat mijn nieuwe abbo ingaat 8)
Dit klinkt in ieder geval een stuk betrouwbaarder dan de Centralpoint website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Zaterdag nog gevraagd in een winkel hier in BE, zou volgens hun nog 14 dagen duren.. Neem voor alle zekerheid 3 weken, dan moet hij der toch wel zijn me dunkt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
ook ik ben geinterreseerd in deze foon maar neem deze ook zeker mee in mijn overweging

http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/6290/index.html

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom dat ?? 2 compleet andere telefoons en compleet andere doelgroepen...
daarnaast vindt ik hem pot lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:51:
waarom dat ?? 2 compleet andere telefoons en compleet andere doelgroepen...
daarnaast vindt ik hem pot lelijk
Ik twijfel nog of ik eens een smart phone zal proberen een series 60 ik vind de 6300 wel mooi maar begrijp dat er geen zwarte komt de zilvere vind ik iets minder.
Ik was 1 van de eerste met de 6280 (kl#te ding veel sw problemen) de 6300 voegt niet zoveel toe behalve dan het groter aantal kleuren in het display en dat ik dan van dat gezeur met dat schuif je af ben.

Ja nog wel kwa gewicht en afmetingen maar kwa functies voegt de 6300 niets toe aan de 6280 imho

De N75 vind ik heel mooi maar die zal boven mijn prijs liggen dus vandaar de 6300 of de 6290 Beide zwart....

[ Voor 12% gewijzigd door Blaasijzer op 21-02-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaring met S60 is niet al te best (ervaring met de N70). ik vondt het te langzaam werken, vooral als je een map wilde openen met meer dan 10 foto's erin. duurde soms wel eens een seconde of 5 totdat ik erin zat. het is wel fijn dat er veel software voor S60 te krijgen is, echter veel nuttigs zit er niet echt bij. behalve TomTom is er nu niet echt software die ik zou kopen voor een S60.
daarnaast vindt ik de S60 menu's ook veel te onoverzichtelijk. ook de toestellen zijn niet echt de mooiste, veel te speels of te groot/lomp. maarja dat is mijn smaak gelukkig maar...
ik was zeer blij toen ik las dat de 6300 S40 3rd ed. draait :)
dat heeft de looks van S60 maar dan zonder toeters en bellen die ik zowieso niet hoef.

kwa model vindt ik een klap telefoon niet lelijk echter de 6290 vindt ik helaas te lomp. het heeft zo een typische "nieuwe-nokia-looks" en dat bevalt me gewoon niet.
met modellen als de E50 en de 6300 gaan ze weer terug naar de glory days en dat vindt ik zo mooi hieraan. ik had hiervoor een nokia 6310i die het helaas begaf anders zou ik er nu nog mee bellen :)

succes met het kiezen, maar mijn keuze staat vast !!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:08:
ik was zeer blij toen ik las dat de 6300 S40 3rd ed. draait :)
dat heeft de looks van S60 maar dan zonder toeters en bellen die ik zowieso niet hoef.

kwa model vindt ik een klap telefoon niet lelijk echter de 6290 vindt ik helaas te lomp. het heeft zo een typische "nieuwe-nokia-looks" en dat bevalt me gewoon niet.
daar heb je terecht een punt :*) ik snap ook eigenlijk niet waarom ik naar een klap kijk terwijl ik nu al gek wordt van dat schuiven van de 6280.

Ik heb altijd candy bars gehad en met veel plezier gebruikt

5110 6210 panasonic ed90 (foutje) 6610 6230 6280

dus ik denk toch wel de 6300 bovendien is de 6290 er nog lang niet (staat nog niet eens op de frontpage) en mijn abbo is nu al verlopen.....
Ik hoop dat hij dan een beetje betaalbaar is met verlenging van mijn abbo (orange 32,50) en dat hij er spoedig is wil het toch altijd wel ff live zien voordat ik iets koop (meestal bij de BC)

Dus ik ben zo goed als om naar de 6300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Zojuist een zeer waardevolle submit binnengekregen van een anonieme inzender :) waarvoor hartelijk dank uiteraard.

Op telefon-treff.de is een zeer uitgebreide thread/review van de 6300 te vinden, met o.a. veel mooie foto's van de behuizing en het scherm/menu's.

Verder worden de foto's van de 6300-camera vergeleken met andere cameratoestellen en is er een filmpje van het gebruik van de 'reminderlight'. Tevens veel reacties om door te lezen :)

Dikke aanrader dus!
Bekijk de volledige thread hier (enige kennis van de Duitse taal vereist :P)

De linkjes worden spoedig opgenomen in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ScSi schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:14:
Zaterdag nog gevraagd in een winkel hier in BE, zou volgens hun nog 14 dagen duren.. Neem voor alle zekerheid 3 weken, dan moet hij der toch wel zijn me dunkt :x
ik wacht met spanning af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Booster schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:02:
Zojuist een zeer waardevolle submit binnengekregen van een anonieme inzender :) waarvoor hartelijk dank uiteraard.

Op telefon-treff.de is een zeer uitgebreide thread/review van de 6300 te vinden, met o.a. veel mooie foto's van de behuizing en het scherm/menu's.

Verder worden de foto's van de 6300-camera vergeleken met andere cameratoestellen en is er een filmpje van het gebruik van de 'reminderlight'. Tevens veel reacties om door te lezen :)

Dikke aanrader dus!

Die foto's van de 6300 lijken wel 3D renders. Trouwens, weet iemand waar ik dat thema kan downloaden? Op Tizag kan ik em niet vinden :)
Afbeeldingslocatie: http://www.n4l.de/Nokia6300/Housing/nokia630040.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Het zijn goed scherpe, cleane productfoto's :) Dus het kan inderdaad gerenderd lijken.

Tizag?

Nog een hart onder de riem voor de wachters ;)
Verkaufsstart in Deutschland wird Ende Februar/Anfang März sein.
Die post was van 14 januari, maar strookt verder wel met de berichten van de Belgische webshop die eerder genoemd werd :)

[ Voor 53% gewijzigd door Booster op 21-02-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Euh, ik bedoel Zedge. 8)7
Ik kon niet op de naam komen, dus keek naar de tabbladen hier en keek op de verkeerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
Verkaufsstart in Deutschland wird Ende Februar/Anfang März sein.
kijk dat klinkt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Booster schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:02:

Dikke aanrader dus!

Sow! Dat zijn beste foto's zeg, mooi hoor.. :9

Mijn bestelling is in behandeling genomen bij Belzaak.nl, ze hebben m'n contract(verlenging) ontvangen. Mijn abo loopt op 25 April af, maar het vreemde is dat volgens de bestelstatus mijn contract vernieuwt is op de dag dat het contract binnen was (19 Februari). Hoop niet dat ik nu 2 maanden met een dubbel abonnement zit. :>

De verschillende berichten over de verwachte leverdata klinken ook goed, kan niet wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Meer foto's op een (wederom) Tsjechische site. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
ziet er goed uit ! iemand al meer zicht op de e.t.a ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ik denk dat we het pas weten op het moment dat ie daadwerkelijk uitkomt, want er worden allerlei data geroepen en niemand weet het precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

* Harmen heeft laatst een mail gestuurd naar Nokia voor een leverdatum.
Halfverwege April 2007.

Kon niet zolang wachten, dus heb ik maar een andere phone gekocht. (SE K800i, prima ding)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:07:
* Harmen heeft laatst een mail gestuurd naar Nokia voor een leverdatum.
Halfverwege April 2007.

Kon niet zolang wachten, dus heb ik maar een andere phone gekocht. (SE K800i, prima ding)
Nou ik hoop eigenlijk dat ik niet zo lang hoef te wachten.. In Duitsland komt hij in maart al uit...
Hopelijk hebben ze hem bij de webshops al eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Ach het blijven allemaal quotes van mensen die 'iets gehoord hebben'. ;)

Wat Nokia kan roept kan prima kloppen, het is gewoon dat wij heel graag die telefoon hier willen kopen en dat we niet begrijpen waarom het zo lang moet duren als hij in Azie en Australie al gewoon te koop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Klopt, heb zelf ook nog iets opgevangen mbt de launch in Duitsland. De Nokia 6300 zou normaal in week 10 beschikbaar zijn daar. Dus de berichten lijken vooralsnog te kloppen :)
Now let's hope and see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
De 6300 staat inmiddels ook bij Zercom in de pricewatch, voor EUR 226,50 + EUR 8 verzenden en meer dan 2 weken levertijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Booster op 25-02-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
De Nokia 6300 zou normaal in week 10 beschikbaar zijn daar.
Wow dat zou goed nieuws zijn mijn abbo inmiddels verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:43:
Ach het blijven allemaal quotes van mensen die 'iets gehoord hebben'. ;)

Wat Nokia kan roept kan prima kloppen, het is gewoon dat wij heel graag die telefoon hier willen kopen en dat we niet begrijpen waarom het zo lang moet duren als hij in Azie en Australie al gewoon te koop is :)
waarschijnlijk om dezelfde waarom we in europa langer op de playstation3, de xbox360 en de wii moe(s)ten wachten...
ik heb er inmiddels vrede mee genomen dat we in EU altijd langer op spullen moeten wachten... maarja ik denk dat het het wachten waard zal zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik goed ben geinformeerd _/-\o_ is de Nokia 6300 einde van week 10 leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:54:
Als ik goed ben geinformeerd _/-\o_ is de Nokia 6300 einde van week 10 leverbaar :)
ik vrees ervoor dat dit niet haalbaar is... reken maar op midden of einde maart voordat de (web)winkels een fatsoenlijke voorraad hebben opgebouwd zodat we massaal kunnen bestellen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dat zou volgende week al zijn, ik zou er niet van uitgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Net nog even wat online shops afgegaan maar de levertijden verschillen van binnen 2 weken tot ergens in april. Valt dus nog geen touw aan vast te knopen :/

Van mij mag ie snel komen. M'n W800i valt hier bijna uit elkaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
:*) Jaja ik heb hem nu twee dagen in gebruik en wat ik er van vind is goed.
Het toestel ligt lekker in de hand en fijne toetsen en het geluid is super.
Enige wat scheelt is de camera heel matig maar voor de rest TOP.

ps. zal vandaag of morgen wel wat foto's maken.
Het toestel komt uit Hong Kong omgerekent 200 euro kreeh een extra batterij mee en een schermprotectie sticker en in de doos zat 128 mb geheugen bij en een tasje voor de telefoon.

[ Voor 25% gewijzigd door ococ op 27-02-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Klinkt goed ococ, en foto's zijn uiteraard welkom! Ik heb nog even 2 vragen over de telefoon:

- De blauwe led die gaat flikkeren als je een sms of gemiste oproep hebt, werkt deze een beetje in de praktijk, of moet je 'm bij toeval zien omdat hij maar af en toe oplicht?

- En het doorbladeren van foto's, gaat dit vrij vlot of duurt het echt een seconde of wat? Dit is echt het grootste nadeel bij mijn 6230i, vreselijk hoe lang dat duurt.. 8)7

Ik heb de mijne nog in bestelling staan icm met een verlenging van m'n abo bij Belzaak.nl, het wachten is op de uitlevering van het toestel zelf. Ik hoop dat ik bij één van de eersten hoor zodra hij komt, aangezien ik er vrij snel bij was met bestellen..

*fingers crossed* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ococ schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:58:

Het toestel komt uit Hong Kong omgerekent 200 euro kreeh een extra batterij mee en een schermprotectie sticker en in de doos zat 128 mb geheugen bij en een tasje voor de telefoon.
Hallo,
Welke winkel is dat heb je een website?
grEric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
He JunkO Het blauwe led na de gemiste oproep meteen daarna om de xxx aantal minuten en het doorbladeren gaat lekker snel ik denk dat dit 1 van de snelste toestellen is en ik gebruik een 2gb microsd met foto's en heel veel muziek.

He Vertigo2005 Mijn broertje woont in hong kong en door een andere familie lid laten meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
He JunkO Het blauwe led na de gemiste oproep meteen daarna om de xxx aantal minuten en het doorbladeren gaat lekker snel ik denk dat dit 1 van de snelste toestellen is en ik gebruik een 2gb microsd met foto's en heel veel muziek.
Thanks voor de info, klinkt goed! Enneeh, schroom niet om een paar foto's te maken en te laten zien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Bij centralpoint schuift de datum niet meer op, deze staat nu al enkele dagen vast op 15/03/2007.. Hij komt er dan toch aan :p Het enige jammere vind ik de kwaliteit van de camera, maar dat is dan ook het enige (op foto's en specs afgaande)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 07:56:
Bij centralpoint schuift de datum niet meer op, deze staat nu al enkele dagen vast op 15/03/2007.. Hij komt er dan toch aan :p Het enige jammere vind ik de kwaliteit van de camera, maar dat is dan ook het enige (op foto's en specs afgaande)
dat is goed nieuws !!! at last....
btw die camera had voor mij alleen maar een LEDje nodig zodat je savonds ook nog eens een snapshot kon maken maar dat vervalt nu. de algemene kwaliteit is nou eenmaal niet zo hoog als bij een dubbel zo dure N-series telefoon, wat ook niet meer dan normaal is. echter een kleine flitser zou niet misstaan en zou de kosten niet echt op stang jagen toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ococ schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:58:

Mocht jij (of je broertje) hem een keer laten vallen, dan kan ik nu al een complete behuizing voor je vervangen ;) Het enige onderdeel wat ik nog mis is de engine module :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
ScSi schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 07:56:
Als je de datum 2/3 weken ipv 2/3 dagen vooruit zet, dan hoef je hem ook niet zo snel te verschuiven he ;)
Ga er nog maar niet van uit dat hij op de 15e al beschikbaar is, dan kan het straks alleen maar meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ginz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:42:
[...]

Mocht jij (of je broertje) hem een keer laten vallen, dan kan ik nu al een complete behuizing voor je vervangen ;) Het enige onderdeel wat ik nog mis is de engine module :P
Is dat een beetje doenbaar voor iemand die een beetje handig is in die dingen? Mocht Nokia of een andere fabrikant ooit met een zwart front komen, dat ik die zelf kan vervangen?

@Tujuh: klopt, maar ik geloof die website nou eenmaal graag, dat sust mijn gemoed :p (hoewel ik weet dat het waarschijnlijk niet zo zal zijn) Wil het toestel namelijk erg graag, mijn 6230 is aan vervanging toe :X

[ Voor 18% gewijzigd door ScSi op 02-03-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag met Algebeld.nl gemaild omdat zij hem ook in de shop hebben gelist.

hier mijn vraag:
Hallo, ik zie op jullie website de nieuwe Nokia 6300 staan maar ik kan geen voorraad status hiervan zien.
Voor zover ik weet is deze telefoon nog nergens in Europa leverbaar. Is hij bij jullie wel al op voorraad ?
Zo niet, wanneer verwachten jullie een exacte leveringsdatum te kunnen geven ?
Mvgr Dennis Peters
en als antwoord daarop heb ik dit ontvangen:
Beste Dennis,

We hebben 1 leverancier die op de site aangeeft dat er half maart een paar moeten komen. Een andere leverancier heeft echter nog geen definitieve datum van Nokia. We zullen op de site erbij gaan vermelden dat we nog niet weten wanneer hij komt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld - Klantenservice
ik dacht ik zeg het ff, want elke info telt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Als centralpoint nou maar niet de leverancier is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb nu een 6020 en die bevalt niet, vandaar dat ik kijk naar een ander toestel de 6300 of E50 black edition. Mijn vraag: zijn de laders van een 6020 en deze nokia's gelijk? (dus gewoon het laadsnoer)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
Volgensmij is Nokia nog nooit overgestapt naar een ander soort laadsnoer/stekkertje. Ik ben in ieder geval nog nooit een Nokia tegen gekomen waar de laadsnoer van mijn 3210 niet in paste, of dat er iets niet goed ging met opladen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Booster op 03-03-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Booster schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:11:
Volgensmij is Nokia nog nooit overgestapt naar een ander soort laadsnoer/stekkertje. Ik ben in ieder geval nog nooit een Nokia tegen gekomen waar de laadsnoer van mijn 3210 niet in paste, of dat er iets niet goed ging met opladen. :)
Dat is niet helemaal waar, de N70 heeft een dunner stekkertje. En volgens mij meer nieuwe Nokia's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Topicstarter
In dat geval weet ik het gewoon niet :) Maar daar moet achter te komen zijn, al is het maar een fototje van de onderkant van het apparaat waar je de afmetingen uit zou kunnen afleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Is er iets bekend wat de invloed van bluetooth is op het energie verbruik, als je bluetooth altijd aan hebt staan (ivm carkit) Gaat dat enorm veel energie kosten of valt dat wel mee. En Ococ hoe lang doe jij met je acculading bij welk gebruik.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Doe er twee dagen mee met de accu en bluetooth staat constant aan vanwege carkit heb al foto's gemaakt maar hoe moet ik ze alweer posten en het toestel is echt top qua geluid en design geluid en het trillen is lekker hard en helder echt een top toestel. E hi gebruikt een dun stekkertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

hmm, twee dagen is niet echt lang. Komt dat door de bluetooth, of bel je dan ook echt veel. Als ik bijv. bluetooth uitzet kan ik dan een lang weekend (vrijdag t/m maandag, bijv. muziek festival) telefoon aan laten en af en toe bellen en sms'en.

Ik hoop dat ie snel leverbaar is. Want ik wordt erg kriegel van die 6020. Is het laadstekkertje dus niet hetzelfde als een 6020? of gebruikt ie ook een dunne. (ik weet niet waneer een stekker dik of dun is)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de datum op central point is weer verschoven (zoals verwacht)
wat een ***zooi 8)7
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.