HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.655 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:00

itarix

404 soul not found

een oplossing is om by phone alarm een profiel aan te maken die de telefoon uitzet en een profiel die hem weer aanzet en per x aantal uur in te roosteren dat de telefoon een minuut uit staat. en dan naar een minuut weer aan gaat.

dat zou moeten helpen lijkt me.

de nadelen zijn alleen dat je 1minuut zeker onberijkbaar bent
en dat phone alarm geld kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Kan je met deze telefoon wel blockletter recognization doen, want anders word ik helemaal gek van zo'n kut tobo :+. Want bij me SE P800 doe ik het al 3 jaar en gaat fantastisch, weet niet hoe dit is op een P3300, in dit geval met T-mobile abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
DjWannaB2002 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:21:
Nogmaals, het heeft geen zin om T-Mobile te bellen. Alles wijst erop dat het aan het toestel ligt en niet aan de provider. Bel met zijn alle HTC, dat zal zinvoller zijn dan met zijn alle T-Mobile bellen (behalve dan dat die het kunnen doorgeven aan HTC, maar ja liever rechtstreeks naar HTC lijkt me).
Ben ik het niet mee eens. Ik heb mijn toestel bij T-Mobile gekocht, zij zijn voor mij de leverancier. Zijn er klachten over hun product dan zijn zij ook het eerste aanspreekpunt. Met de fabrikant heb je als consument niets te maken, kijk het consumentenrecht er maar op na. Mocht je een telefoon hebben waarop je niet gebeld kunt worden, dan zul je hem eerst voor reparatie moeten aanbieden (bij de leverancier dus, in dit geval T-Mobile). Aangezien ze hem niet repareren (want ze weten niet waar het aan ligt), dan kun je zonder meer de overeenkomst ontbinden.

Overigens heb ik (nog) geen problemen met de bereikbaarheid. Mocht het zover komen dan wil ik hem ruilen voor de nieuwe Nokia N95 die dezelfde functionaliteit biedt, en ook nog UMTS trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die last hebben van onbereikbaarheid:
misschien is het handig om te vermelden als je hiervan last hebt:
A: of je een compact 3 of P3300 hebt
B: welke rom versie
C: of je de extended rom hebt geinstalleerd (dit sla je over door na een hard reset een soft reset te doen, je installeert dan niet alle t-mobile dingetjes (zijn er trouwens mensen die dit hebben gedaan? mis je dan niet essentiele software voor bv de gps?))
D: welke software je erbij hebt geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook contact gehad met T-Mobile zakelijk. De klacht is genoteerd! Er werd ook aangegeven dat ze deze problemen in de gaten gaan houden en hopen dat er snel een software update komt. Hopelijk is dan het probleem van onbereikbaarheid opgelost.

Om het probleem met de opslagkaart op te lossen, geef het toestel een goede reset. Daarna is alles weer goed op de opslagkaart te zien en werken de programma's weer goed.
Hopelijk is dit ook bij een nieuwe software update verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

Ook mijn klacht neergelegd, ze adviseren het ding ter reparatie aan te bieden. Voor mij gezien mijn werkzaamheden en gezien de klachten bij anderen geen optie. Ik móet bereikbaar zijn.

HTC zou ik niet bellen: T-mobile heeft een ondeugdelijk apparaat geleverd en zal zelf met een oplossing moeten komen. Ik ga eens uitzoeken of de koop ongedaan kan worden gemaakt doordat zij ondeugdelijke waar leveren. Want dit tijdrekken ("wachten op een update") zorgt ervoor dat ik (of beter: de verzekering) dagelijks een risico loop. Jammer, want klanten weet je te behouden met slagvaardigheid en niet met aan het lijntje houden.

Vooralsnog luidt mijn advies naar allen die zo'n toestel nog niet hebben: houden zo!
En als je 'm toch wilt: de mijne is beschikbaar voor overname! >:)

De Supermolecuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Emetic schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:20:
Ook mijn klacht neergelegd, ze adviseren het ding ter reparatie aan te bieden. Voor mij gezien mijn werkzaamheden en gezien de klachten bij anderen geen optie. Ik móet bereikbaar zijn.

HTC zou ik niet bellen: T-mobile heeft een ondeugdelijk apparaat geleverd en zal zelf met een oplossing moeten komen. Ik ga eens uitzoeken of de koop ongedaan kan worden gemaakt doordat zij ondeugdelijke waar leveren. Want dit tijdrekken ("wachten op een update") zorgt ervoor dat ik (of beter: de verzekering) dagelijks een risico loop. Jammer, want klanten weet je te behouden met slagvaardigheid en niet met aan het lijntje houden.

Vooralsnog luidt mijn advies naar allen die zo'n toestel nog niet hebben: houden zo!
En als je 'm toch wilt: de mijne is beschikbaar voor overname! >:)
Rechten
Sinds 1 mei 2003 kunt u een product dat niet voldoet aan de verwachtingen die u er redelijkerwijs van mocht hebben, binnen een half jaar na aankoop terugbrengen naar de winkelier. U dient in alle gevallen wel binnen 2 maanden na constatering van het gebrek contact op te nemen met de winkelier. Van de verkoper kunt u één van de onderstaande punten eisen:

1. Dat de verkoper het ontbrekende alsnog levert.
2. Dat het product wordt hersteld of vervangen.
3. Dat de verkoper een gedeelte van de verkoopprijs aan u terugbetaalt.
4. Dat de koopovereenkomst wordt ontbonden.

Zie http://www.kieskeurig.nl/...F2AABC1256D64003D7DA3.htm

Ben blij dat ik een HTC P3300 heb met ORange abo, ik heb nergens last van. Niet van onbereikbaar zijn of dat de SD-kaart raar doet. Perfect dingetje :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Emetic schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:20:
Je dient bij een gebrek eerst de leverancier in de gelegenheid te stellen het gebrek te verhelpen, daar heeft hij recht op. Het zou in jouw geval wel redelijk van hem zijn om je tijdelijk een leentoestel te geven, maar daar heb je wettelijk gezien geen recht op. Stuur hem daarna een brief (liefst aangetekend) waarin je vraagt om binnen een redelijke termijn, bijvoorbeeld 2-3 weken, om een afdoende oplossing. Lukt dat niet dan kun je pas na die termijn ontbinding eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik was even vergeten dat T-Mobile natuurlijk hun eigen branded telefoons hebben. Dan is het inderdaad logischer om je aanklacht te doen bij T-Mobie en niet bij HTC. Foutje van mij. Sorry.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Op internet duiken inderdaad de eerste versies van WM6 op...maar stel dat er ook een versie beschikbaar komt van de compact III...dan moet ik eerst mijn simlock verwijderen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Nu online
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om gewoon letter recognizer te hebben bij SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je can met een registry setting de letter en block recognizer aanzetten. Een link en hoe je het moet doen staat in een van de andere smartphone treads.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormallyUnknown
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-09 18:11
DjWannaB2002 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 22:49:
Ik was even vergeten dat T-Mobile natuurlijk hun eigen branded telefoons hebben. Dan is het inderdaad logischer om je aanklacht te doen bij T-Mobie en niet bij HTC. Foutje van mij. Sorry.
Ach de beste maken ook wel eens fouten, toch? ;)

Trouwens, ik maar denken dat jij inmiddels ook zo'n paarteltje had aangeschaft; je had toch gezegd in vorig topic dat je er binnenkort één ging aanschaffen?

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om een follow-up te schrijven op mijn review. Maar tot dusver heb ik nog steeds weinig negatiefs te melden over de Compact III.

Maar op het gebied van die onbereikbaarheid (waarover ik hier en daar lees), is dit alleen het geval met bellen? Ik heb namelijk tot dusver, weinig hiervan gemerkt. Ik gebruik dit toestel tegenwoordig ook voor zakelijke doeleinden en heb hem dus vaak aanstaan. Zonder herstarten overigens.

Waar ik wel problemen mee heb, is het feit dat sms'jes van mensen niet aankomen, terwijl de telefoon een volledig bereik aangeeft. Als ik op zo'n moment ga sms'en en mijn eigen bericht is succesvol (naar een willekeurig persoon) verstuurd, dan krijg ik alsnog het verlate sms'je. Dit is een terugkerend probleem (niet voortdurend). Anderen mensen dezelfde ervaringen?

Misschien voor de startpost, vermelden;

1. Bereikbaarheids probleem bij T-Mobile klanten, in ieder geval totdat het opgelost is.
2. De landenzonebug die in Windows Mobile 5 zit. Deze bug zorgt ervoor dat de tijd steeds 8 uur (voorruit geloof ik) word gezet. Ik heb meerdere smartphones in het verleden gehad die sporadisch last hadden van deze bug. Maar bij de Compact III heb ik er wekelijks last van. Je kunt er geloof ik weinig aan doen maar mensen weten in ieder geval waar het probleem vandaan komt.

Verder, nog steeds top werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste FORMALLYUNKNOWN,

Jouw probleem met de sms is precies het ONBEREIKBAARHEIDS PROBLEEM. Wij hebben ook vol bereik met TMOBILE en zijn NIET bereikbaar, Maar als wij zelf weer gaan bellen dan zijn we weer BEREIKBAAR.

Jij ontvangt geen sms met vol bereik maar nadat jij zelf een sms stuurt komen de smsjes binnen. Bij ons ontvangen we geen oproepen maar nadat we zelf bellen komen de smsjes binnen met de gemiste oproepen zogenaamd.

mvg,

PS: ik heb een EMAIL gekregen vandaag van HTC met de volgende mededeling:

Hello

We are still awaiting a response from our Technical department in Taiwan.

If you do not wish to wait then I recommend that you contact the company that you purchased the device from for the possibility of an exchange or refund.

Yours sincerely
HTC Europe Support
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook met HTC NL gebeld (020-7965399) en de klacht is bij hun bekend. Er zijn inmiddels 10-tallen mensen die de zelfde klacht hebben gemeld.

Het is nu wachten op de techneuten in Taiwan om met een update dit probleem te verhelpen. Het heeft iets te maken met de slaapstand wanneer je langere tijd op 1 plek bent. Zodra je toestel contact legt met een andere mast wordt hij weer wakker.

Iedereen die nog niet gebeld heeft, doe dit aub! Zo voeren we met z'n allen tenminste de druk een beetje op. Wanneer er binnen 1 week nog geen oplossing is moet ik terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DjWannaB2002 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:22:
[verhaal over BatteryStatus]
JoopGraaf, ik heb dat stukje even in de TS verwerkt. Thnx.
Misschien is het beter om dat stukje een eind naar boven in de TS te verplaatsen, daar wordt immers BatteryStatus al geruime tijd genoemd (bij handige programma's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de DOPOD ROM nu de HTC 3300 ROM op mijn mda compact gezet ga kijken of er verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:06:
Na de DOPOD ROM nu de HTC 3300 ROM op mijn mda compact gezet ga kijken of er verschillen zijn.
Wat moet je nu precies unlocken om deze ROM's erop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eerst in december bij imeicheck laten unlocken.
De file die je daarbij krijgt heb je ook nodig om er andere ROMS er op te zetten.
Daarna met hex workshop nog wat pielen en klaar.
Prima ondersteuning bij de boys van imeicheck.
Loopt weer als een zonnetje en heb weer voice dial,op de dopod rom deed dat het niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb net een P3300 aangeschaft. Het is de 'taster' versie, dus zonder Tomtom Western Europe of Benelux. Ik heb de gratis citymap gedownload en geïnstalleerd, zoals aangegevn in de handleiding. Ik kijg na installatie een mapje met de naam van de stad in My Documents, daarin zitten zover ik kan zien alle bestanden. Als ik Tomtom opstart, verschijnt echter de mededeling 'geen kaarten gevonden' , en stuurt het programma me weer naar de download site. Wat doe ik verkeerd, wat kan ik proberen om 't werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Michel242186 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:24:
Wat moet je nu precies unlocken om deze ROM's erop te krijgen?
Normaal gesproken zijn er twee beperkingen: de simlock en de cidlock. De eerste zit meestal op telefoons die je gratis, of tegen een gereduceerde prijs, bij een abonnement krijgt. Daarmee voorkomt die provider dat je er een andere sim in kunt drukken. Je gaat dan immers via de concurrentie bellen en degene dat jou de korting heeft verleend kan niets meer aan je verdienen. Na een jaar kun je de simlock laten verwijderen, ook als je een tweejarig abonnement hebt (dit is verplicht door de OPTA).

Een cidlock is een vergrendeling zodat je er geen andere ROM op kunt zetten. Wellicht is het wel mogelijk om een nieuwere ROM van dezelfde fabrikant als wat er nu opzit te flashen. Voor zover ik weet bestaat er voor de Artemis nog geen gratis tool om je toestel te unlocken.

Als je het toestel los gekocht hebt voor de volle prijs (rond de 500 euro) dan zit er meestal geen lock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Misschien een work-around voor het bereikbaarheid probleem.

Probeer eens volgens de xda-developers wiki de GPRS verbinding altijd aan te laten, deze blijft dan automatisch telkens verbinding maken. Waarschijnlijk ben je dan ook altijd wél gewoon bereikbaar.

Maar niet echt een oplossing voor mensen zonder pit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
Heb de P3300. Hoop gelazer gehad met de geheugenkaart, vastlopen en een donker scherm. Had er nogal wat van SPB op staan. Heb toen maar een harde reset gegeven en het geheugenkaartje geformatteerd.
Nu loopt het tot op heden allemaal prima. Verder nooit geen problemen met bereikbaarheid gehad (voor zover ik weet).

Sprite backup is bijgeleverd en ik wil graag een volledige backup maken naar een locatie op de PC via activesync. Ik krijg echter geen verbinding met de PC; hij ziet hem wel, maar er zou iets met PC agent en/of de poort moeten zijn? Het gekke is dat ik voor de harde reset dit wel heb kunnen doen.

Misschien weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
FormallyUnknown schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 01:14:
[...]

Trouwens, ik maar denken dat jij inmiddels ook zo'n paarteltje had aangeschaft; je had toch gezegd in vorig topic dat je er binnenkort één ging aanschaffen?
.......
.......
Misschien voor de startpost, vermelden;

1. Bereikbaarheids probleem bij T-Mobile klanten, in ieder geval totdat het opgelost is.
2. De landenzonebug die in Windows Mobile 5 zit. Deze bug zorgt ervoor dat de tijd steeds 8 uur (voorruit geloof ik) word gezet. Ik heb meerdere smartphones in het verleden gehad die sporadisch last hadden van deze bug. Maar bij de Compact III heb ik er wekelijks last van. Je kunt er geloof ik weinig aan doen maar mensen weten in ieder geval waar het probleem vandaan komt.

Verder, nog steeds top werk!
Tja dat was inderdaad de planning. Maar nu ik lees dat er nog wat kleine foutjes in zitten, vraag ik me af of het niet beter is even te wachten totdat die fouten zijn opgelost. En er zijn ook nog wat onvoorziene uitgaven tussen gekomen, voor oa mn auto. En dat loopt erg snel op.

Zal binnenkort dat inderdaad in de TS zetten. Wat betreft die landenzone bug, ik dacht gelezen te hebben dat dat opgelost kon worden, maar weet het niet zeker. Zal het nog eens nazoeken.
grun93 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:14:
[...]

Misschien is het beter om dat stukje een eind naar boven in de TS te verplaatsen, daar wordt immers BatteryStatus al geruime tijd genoemd (bij handige programma's).
Ja daar had ik ook al over nagedacht, maar bewust gekozen om het daar bij de FAQ neer te zetten aangezien het programma voor zich spreekt, alleen als je er niet uit komt dan is zoiets handig. Dus vandaar dat ik het bij de FAQ heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon sinds kort. Hiervoor had ik de MDA-Vario.
Maar hoe krijg ik nu mijn contactpersonen, smsjes, en agenda overgezet op de MDA Compact III ?
Ik heb het via Outlook geprobeerd maar ik krijg mijn contactpersonen, smsjes, en agenda niet naar Outlook overgezet.
Is het niet mogelijk om gewoon wat bestanden van de vario naar de compact te copieeren? En zo ja, welke moet ik dan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:39:
mwww active sync zet mij mda clock en afspraken 9 uur terug?
oplossing?
grun93 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:57:
[...]

Is een bugje in WM5. Kijk eens bij de instelling van de klok op je phone. Beide tijdzones moeten hetzelfde aangeven, dan is het opgelost.

btw: wat betekent mwww?
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:03:
[...]

welke beide tijdzones? ik heb ook last van dit probleem.. elke keer als ik hem synchroniseer met de comp. gaat de tijd 12 uur terug :?
grun93 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:03:
[...]

Ik dacht duidelijk te zijn, kennelijk niet. Start, instellingen, systeem, klok en alarmsignalen, daar staan toch twee tijdzones? Die moeten hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
uomo schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:52:
Ik heb net een P3300 aangeschaft. Het is de 'taster' versie, dus zonder Tomtom Western Europe of Benelux. Ik heb de gratis citymap gedownload en geïnstalleerd, zoals aangegevn in de handleiding. Ik kijg na installatie een mapje met de naam van de stad in My Documents, daarin zitten zover ik kan zien alle bestanden. Als ik Tomtom opstart, verschijnt echter de mededeling 'geen kaarten gevonden' , en stuurt het programma me weer naar de download site. Wat doe ik verkeerd, wat kan ik proberen om 't werkend te krijgen?
Heb je de citymap op je geheugenkaart laten zetten? Want dan herkent TT6 'm inderdaad niet automatisch.
Oplossing: Maak een map genaamd 2577 aan op je geheugenkaart en zet daar een leeg bestandje in genaamd autorun.exe. (tekstbestandje aanmaken en hiervan de extensie renamen werkt het makkelijkst)
Hierna zou TT6 wel je kaarten op de geheugenkaart moeten vinden

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Is er voor dit ding een losse dockingstation en autolader (met houder?) verkrijgbaar? En wat zit er standaard allemaal bij geleverd?

(Ik heb het dus over de HTC P3300 NL GPS-PDA)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik hoop dat t-mobile ev. tegen betaling met een WM6 upgrade komt. (Liefst gratis natuurlijk)

Even afwachten maar.

[ Voor 11% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 18-01-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm net contact gehad.. met t-mobile. mijn toestel schijnt te zijn gerepareerd. Ook een ''onderdeel'' zou vervangen zijn. vanwege het bereikbaarheidsprobleem..

morgen maar ff ophalen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:07:
hmm net contact gehad.. met t-mobile. mijn toestel schijnt te zijn gerepareerd. Ook een ''onderdeel'' zou vervangen zijn. vanwege het bereikbaarheidsprobleem..

Aangezien meer mensen last hebben denk ik niet dat het hardwaretechnisch is.
Maar ben toch benieuwd of je nu nog last hebt..
Ikzelf heb er nog totaal geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:07:

Het heeft niets met hardware te maken, aangezien de mensen met een HTC toestel, dus zonder T-mobile rom nergens last van hebben.
Het verhaal van dit is vervangen en zus is gedaan is niet meer dan onzinnig.
Afwachten wanneer er een rom update komt. ik zelf heb overigens ook geen last van het niet bereikbaar probleem

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:18:
[...]

Het heeft niets met hardware te maken, aangezien de mensen met een HTC toestel, dus zonder T-mobile rom nergens last van hebben.
dat is niet waar.. er zijn hier ook een aantal users met een htc toestel die er last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

my mistake,

iig is er vanuit HTC erkend dat het een probleem is,
maar hebben zei zelf nog geen oplossing
ik help het je hopen dat het zo is, maar de praatjes van de mensen die je tevreden willen houden zijn soms gewoon niet fair, en schiet niemand wat mee op
dit staat op pagina 29
Hello

We are still awaiting a response from our Technical department in Taiwan.

If you do not wish to wait then I recommend that you contact the company that you purchased the device from for the possibility of an exchange or refund.

Yours sincerely
HTC Europe Support
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com

[ Voor 70% gewijzigd door Tha op 18-01-2007 17:23 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu nog orange over paar maanden t-mobile.
Hoop dat ik geen problemen met bereikbaar zijn krijg met t-mobile.
Heb de mda nu maar met htc rom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:25:
Heb nu nog orange over paar maanden t-mobile.
Hoop dat ik geen problemen met bereikbaar zijn krijg met t-mobile.
Heb de mda nu maar met htc rom :X
Ik ga hem morgen gewoon proberen te halen :). Ik hoop dat ze hem op voorraad hebben in Arnhem, geloof dat ik hem bij verlenging direct mee kan nemen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
_AuToMaTiC_ schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:14:
Ik hoop dat t-mobile ev. tegen betaling met een WM6 upgrade komt. (Liefst gratis natuurlijk)

Even afwachten maar.
ik denk het niet oudere toestellen draaien ook nog steeds op WM2003.....maar goed stiekem hoop ik wel op een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Termi schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 00:20:
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om gewoon letter recognizer te hebben bij SMS?
kiddyl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 01:13:
Je can met een registry setting de letter en block recognizer aanzetten. Een link en hoe je het moet doen staat in een van de andere smartphone treads.
Uit een ander topic heb ik een linkje naar enableRecognizersNL.cab gehaald. Ik weet niet meer precies waar ik 'm vandaan had (ws het Wizard topic), maar bovenstaande link vond ik na een Google search. Met dit cabje worden de register-settings die kiddyl noemt uitgevoerd, en kan je kiezen voor zowel block als letter recognition.
Ik heb zelf Resco Keyboard Pro geïnstalleerd, en wilde dus het standaard tobo uitzetten. Dat is gelukt met PocketTweak. Is ook een handig progje om wat andere settings mee te veranderen....
Michel242186 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:36:
[...]

ik denk het niet oudere toestellen draaien ook nog steeds op WM2003.....maar goed stiekem hoop ik wel op een update
sommige WM2003SE toestellen hebben ook een WM5 update gehad, en voor bijv de HTC Wizard is al een WM6 ROM. Het is dus wel mogelijk en gebeurt ook. Lijkt mij wel leuk iig.....

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 18-01-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Ik denk erover om een HTC P3300 te kopen vanwege de gps-integratie. Maar in bereikbaarheidsproblemen heb ik natuurlijk geen zin. Gezien de reacties hier is het niet aan te raden om de Compact III van T-Mobile te nemen.

Maar zijn er ook mensen die een P3300 hebben, niet bij T-Mobile zijn aangesloten en toch problemen hebben met bereikbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Nu online
Budha schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:48:
Ik denk erover om een HTC P3300 te kopen vanwege de gps-integratie. Maar in bereikbaarheidsproblemen heb ik natuurlijk geen zin. Gezien de reacties hier is het niet aan te raden om de Compact III van T-Mobile te nemen.

Maar zijn er ook mensen die een P3300 hebben, niet bij T-Mobile zijn aangesloten en toch problemen hebben met bereikbaarheid?
Ik neem wel van T-mobile en ik merk wel hoe het afloopt, is het nou echt te kut voor woorden. Ja dan heb je een probleem maar is het een of 100 telefoontjes, jammer dan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb ook de MDA Compact 3, en ik heb geen last van onbereikbaarheid. Kan zijn omdat ik gewoon weinig gebeld wordt, maar ik heb nog niemand horen klagen....

Waar ik wel last van heb is dat mijn wekker niet af gaat. Het lijkt net of hij moeite heeft om uit een soort slaapstand te komen na een paar uur niet gebruikt te zijn. Bij het testen van een alarm na een paar minuten werkt het prima. Dit probleem heb ik zowel bij de ingebouwde alarmen als bij SPB Time. Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ok veel t-mobile gebruikers met de compactIII zonder verbinding problemen. Waaronder ik

Perfect apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Oh ja ik heb ook geen last van onbereikbaarheid....oh ja en ik wilde nog even zeggen dat mijn gps ontvangst super is...ondanks mijn verwarmde voorruit van de Ford Focus.
Gister moest ik nog even mijn sim kaart terug zetten in mijn oude toesten om wat dingen te wissen en toen ik alles weer terug had gezet in de mda..was ik mijn kaartje weer ff "kwijt" 8)7 ....alles weer ff open gehaald en weer opnieuw dicht gedrukt en het probleem was weer opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
gwystyl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 21:11:

sommige WM2003SE toestellen hebben ook een WM5 update gehad, en voor bijv de HTC Wizard is al een WM6 ROM. Het is dus wel mogelijk en gebeurt ook. Lijkt mij wel leuk iig.....
Alleen 1 toestel van E-ten en 1 of twee van HP hebben een officiele upgrade van WM2003 SE naar WM5 gehad, allen tegen bijbetaling, ik geloof rond de 50e bij de HP. De Wm6 ROM voor de Wizard is absoluut niet officieel, een officiele update naar WM6 zit er denk ik echt niet in. De Wizard en de Universal zijn developers platforms voor nieuwe ROMs voor HTC, de Artemis niet. Dat er een complete WM6 ROm beschikbaar komt lijkt me hoogst twijfelachtig. Er komt miss wel een onofficiele WM6 ROM beschikbaar, net als destijds met de wm5 rom voor de Blue Angel, maar daarvan werken nog steeds niet alle functies.

@gwystyl: Dit is een bekende bug in alle Wm5 toestellen. Probeer je notifications in de gaten te houden en duplicates te clearen met Scarybear Checknotifications en Checknotify (google ff, het is freeware). Verder schijnt Pocket Wake-up het beter te doen dan SPB Time, maar ook die verslaapt zich wel eens. Voor verdere info, zie xda-dev.

[ Voor 16% gewijzigd door koksie op 19-01-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02
Ben aan het zoeken naar een goede aanbieding, maar kan weinig vinden. In december kon je m nog voor 25,- p/maand gratis krijgen (+1g databundel) bij telfort, maar dat is inmiddels ook niet meer. Iemand anders wat gevonden en die het wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hott
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Vandaag voor de 3e x het random verdwijnen van programma's op mijn geheugenkaarjte (dus sommige programma's doen het niet meer, lege links) + de vage tekens erop. Kaartje eruit en er weer in helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
Hmmm
merde, ik heb ook last van het onbereikbaar zijn...
gprs aanlaten was een optie maybe? hoe kun je die aanlaten? kan geen instelling vinden. een reg hack?
en gaat je accu dan niet sneller leeg? nou ja op zich maakt niet uit. is minder erg dan niet bereikbaar zijn...

wat wel apart is, is dat ik er pas sinds deze week last van heb... (naar mijn weten)

ik heb het toestel sinds november... en 15 januari is mijn nieuwe abonnement ingegaan... je kan eerder (3 maanden) verlengen bij t-mobile. Alleen je verlengde abo gaat pas in, wanneer hij hoort in te gaan.

sindsdien heb ik dus het probleem met niet bereikbaar zijn, eerder heb ik het niet gemerkt. terwijl ik wel minstens 3x per dag gebeld wordt. en ik had ook een probleem dat ik niet meer kon smsen, welke ondertussen verholpen is. Maybe heeft dat er mee te maken?
ofwel hebben andere mensen er last van sinds het ingaan van het abonnement.
Of er niet last van omdat ze nog op hun oude abo zitten en die pas volgende week in gaat. of iets dergelijks... do I make any sense?

ik zal vanmiddag even contact opnemen met t-mobile costumer support...

[ Voor 60% gewijzigd door SeenD op 19-01-2007 12:05 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Uit een andere startpost:
Je kunt als volgt zorgen dat GPRS altijd aan staat:

quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A3 *****}\Connections\GPRS*****\"

2) Verander de "Always On" waarde van 0 naar 1.

Als je nu Pocket IE opstart op de MDA Vario krijg je telkens de volgende melding: "Er wordt een verbinding tot stand gebracht". Deze melding kun je als volgt uitschakelen:

3) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC"

4) Hier tref je een key met de naam "PIEPlug" aan. Wis deze key.

5) Voer een soft reset uit.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

ook ik heb nergens last van, geen onbereikbaarheids probleem oid.
ik ben er ook zeer tevreden mee!!

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Even een totaal andere vraag:

Ik heb sinds kort ook een MDA Compact III, geen klachten tot nu toe _/-\o_

maar,

als ik mijn email ophaal (Gmail account) en ik bijvoorbeeld 2 emails binnenkrijg, dan verdwijnen ze weer de volgende keer dat ik op Verzenden/Ontvangen heb gedrukt. Ofwel, mijn berichten scherm is altijd leeg.

Ik heb alle opties al nagelopen, en ik kan het niet vinden. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mycosis schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:34:
als ik mijn email ophaal (Gmail account) en ik bijvoorbeeld 2 emails binnenkrijg, dan verdwijnen ze weer de volgende keer dat ik op Verzenden/Ontvangen heb gedrukt. Ofwel, mijn berichten scherm is altijd leeg.

Ik heb alle opties al nagelopen, en ik kan het niet vinden. Iemand hier ervaring mee?
Is volgens mij standaard, je zult ze handmatig moeten verplaatsen naar een andere map.. (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb inmiddels mijn gerepareerde toestel opgehaald bij de tmobile shop.. ik heb begrepen dat de antenne vervangen is..

volgens hun zou dit het ''bereikbaarheidsprobleem'' moeten oplossen. ik hou het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
hott schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:01:
Vandaag voor de 3e x het random verdwijnen van programma's op mijn geheugenkaarjte (dus sommige programma's doen het niet meer, lege links) + de vage tekens erop. Kaartje eruit en er weer in helpt niet.
Probeer eens een papiertje oid tussen het kaartje en het mechanisme waarmee je hem vast klikt te stoppen. Hierdoor wordt het kaartje net even iets dikker en zal er net even wat meer druk op komen. Misschien dat hij dan beter contact maakt en je dus niet meer gegevens kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
@Mycosis

Bij mij blijven de mailtjes wel bewaard

Bij de serverinstellingen opties heb ik de optie Alleen berichten weergeven van de laaste xx dagen. Op 14 dagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Nu online
Moet opeens in ipv 10 euro bijtebetalen 300,- ik schrok daar wel van :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???
Termi schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Termi schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:20:
1 of 2 jarig....welk soort abo..flex of relax???...wat voor status...zoveel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
Xanion schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:26:
[...]

Heb je de citymap op je geheugenkaart laten zetten? Want dan herkent TT6 'm inderdaad niet automatisch.
Oplossing: Maak een map genaamd 2577 aan op je geheugenkaart en zet daar een leeg bestandje in genaamd autorun.exe. (tekstbestandje aanmaken en hiervan de extensie renamen werkt het makkelijkst)
Hierna zou TT6 wel je kaarten op de geheugenkaart moeten vinden
Zeer bedankt voor je antwoord. Ik heb verschillende manieren geprobeerd, geen van alle werkte, helaas ook niet jouw autorun.exe tip. Ik heb de HTC helpdesk gebeld, die bgrepen het ook niet en moesten het zelf uitproberen. Vandaag heb ik pas antwoord gehad: de tomtom kaart van s-hertogenbosch blijkt corrupt, zij konden 'm ook niet installeren... Inmiddels heb ik een andere kaart geïnstalleerd en die werkt perfect, dus het lag niet aan de telefoon (of mijn onkunde :D).

Ik heb nu wel alweer een volgende vraag, misschien dat iemand me daar bij kan helpen (en misschien moet ik deze vraag beter elders stellen, zeg 't maar): hoe kan ik Orange WAP instellen op de P3300? Ik had al ergens online een walkthrough gevonden, maar die walkthrough is volgens mij voor WM 2003SE, niet voor WM5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Nu online
Michel242186 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:13:
[...]

1 of 2 jarig....welk soort abo..flex of relax???...wat voor status...zoveel vragen.
Flex of relax blijkt niet uit te maken, Pit geeft je extra korting van 70 euro.
Ik ben naar Utrecht gegaan en daar kreeg ik hem wel voor 10 euro mee _/-\o_ . Vaag beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubledeye
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-08 22:13
Voor diegenen, die net zoals ik, toch een keypad met nederlandse T9 functionaliteit missen (in plaats van het standaard kleine qwerty keyboard) is er de mogelijkheid om Phonepad van een HTC rom te installeren. Zoek op http://forum.xda-developers.com naar "phonepad - international.CAB" kies na installatie voor Dutch en je kan weer met je vingers SMS-en. Na een reset krijg je overigens weer default het keyboard, maar dat heb je met het pijltje naast het keyboard weer snel terug naar Phonepad. Wellicht een handige toevoeging voor de startpost (dit lijkt me o.a. voor veel smartphone edition gebruikers een belangrijke overweging om voor de MDACIII te kiezen) Op deze manier is de MDACIII bijna net zo onehanded als de widescreen Blackberry en WM5 lookalikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Doubledeye schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:04:
Voor diegenen, die net zoals ik, toch een keypad met nederlandse T9 functionaliteit missen (in plaats van het standaard kleine qwerty keyboard) is er de mogelijkheid om Phonepad van een HTC rom te installeren. Zoek op http://forum.xda-developers.com naar "phonepad - international.CAB" kies na installatie voor Dutch en je kan weer met je vingers SMS-en. Na een reset krijg je overigens weer default het keyboard, maar dat heb je met het pijltje naast het keyboard weer snel terug naar Phonepad. Wellicht een handige toevoeging voor de startpost (dit lijkt me o.a. voor veel smartphone edition gebruikers een belangrijke overweging om voor de MDACIII te kiezen) Op deze manier is de MDACIII bijna net zo onehanded als de widescreen Blackberry en WM5 lookalikes.
Ik heb het in de TS erbij gezet.

Trouwens super dat er zoveel mensen zijn die meedenken over wat er in de TS komt. Zo komt het niet op 1 iemand aan die de TS maakt, maar werken we er met zijn allen aan. TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
mycosis schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:34:
Even een totaal andere vraag:

Ik heb sinds kort ook een MDA Compact III, geen klachten tot nu toe _/-\o_

maar,

Dit zal komen omdat gmail een webmail client is. Bij "normale" POP mail heb je daar geen last van. Dan verdwijnen ze pas nadat je ze met de email client op je pc op hebt gehaald (Dus van de server af)

Hey JobsterAfbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bye.gif

[ Voor 4% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 19-01-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
uomo schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:23:
[...]Ik heb nu wel alweer een volgende vraag, misschien dat iemand me daar bij kan helpen (en misschien moet ik deze vraag beter elders stellen, zeg 't maar): hoe kan ik Orange WAP instellen op de P3300? Ik had al ergens online een walkthrough gevonden, maar die walkthrough is volgens mij voor WM 2003SE, niet voor WM5...
Je P3300 registreren op www.qtek.nl en dan kun je daar een cab-file downloaden welke je op je telefoon installeert. Alle Nederlandse providers staan erin en je kunt gewoon Orange kiezen en dan staat GRPS, MMS, SMS, etc goed.
Wellicht in de topicstart zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Xanion schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:17:
[...]

Je P3300 registreren op www.qtek.nl en dan kun je daar een cab-file downloaden welke je op je telefoon installeert. Alle Nederlandse providers staan erin en je kunt gewoon Orange kiezen en dan staat GRPS, MMS, SMS, etc goed.
Gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doubledeye schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:04:
werkt niet bij mij...
[...]

werkt alleen als je toestel via de officiele nederlandse importeur binnen is gekomen. Mijn T-Mobile versie dus niet blijkbaar...Ik zou evengoed graag de T-Mobile cab willen hebben aangezien ik de extended rom niet geinstalleerd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er geen site is waar de diverse cabjes van de providers te downen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:11:
Jammer dat er geen site is waar de diverse cabjes van de providers te downen zijn
kijk eens: http://members.home.nl/pieterstroink/GoT_startpost/K-JAM/
uit de startpost van de wizard, als je het bestand [ ] NLRetailWM50.rar download heb je ze allemaal, voor alle losse moet je gewoon die losse cabjes downloaden die her en der staan. wat wel raar is dat ik meerdere keren deze cabs van t-mobile gebruik, en dat nooit mijn gprs instellingen worden gedaan.. ik moet dit altijd nog zelf doen dus eigenlijk heb ik nog niks hieraan.. meer mensen die dit hebben?

Wellicht ook handig voor in de ts:
Omdat bij de artemis de geheugenkaart onder de batterij zit, zullen mensen minder snel de geheugen kaart eruit halen om er bestanden op te zetten. omdat het best lang duurt om via active sync op je geheugen kaart te komen en er bestanden op te zetten is dit progamma erg handig:
WM5torage, ja kan het oa hier downloaden http://www.modaco.com/WM5torage-t238545.html of anders even op googlen. Als je het progamma activeert laat het de computer denken dat je gewoon een usb stick in je pc stopt, erg handig en snel, activeren -> aansluiten -> en je hebt gewoon een USB opslag apparaat :D

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:27:
[...]

uit de startpost van de wizard, als je het bestand [ ] NLRetailWM50.rar download heb je ze allemaal, voor alle losse moet je gewoon die losse cabjes downloaden die her en der staan. wat wel raar is dat ik meerdere keren deze cabs van t-mobile gebruik, en dat nooit mijn gprs instellingen worden gedaan.. ik moet dit altijd nog zelf doen dus eigenlijk heb ik nog niks hieraan.. meer mensen die dit hebben?

Wellicht ook handig voor in de ts:
Omdat bij de artemis de geheugenkaart onder de batterij zit, zullen mensen minder snel de geheugen kaart eruit halen om er bestanden op te zetten. omdat het best lang duurt om via active sync op je geheugen kaart te komen en er bestanden op te zetten is dit progamma erg handig:
WM5torage, ja kan het oa hier downloaden http://www.modaco.com/WM5torage-t238545.html of anders even op googlen. Als je het progamma activeert laat het de computer denken dat je gewoon een usb stick in je pc stopt, erg handig en snel, activeren -> aansluiten -> en je hebt gewoon een USB opslag apparaat :D
Misschien ook wat voor in de topicstart!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een tool/progje om de toetsen groter te maken zodat je ze met de hand kan intoetsen ipv met de stylus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:20

elmoxx

xx xx xx

hmmm, ik kan me niet registreren op qtek.nl en dat terwijl ik m gewoon bij de t-mobile shop gekregen heb.. Zou ik er een hebben van een verkeerde importeur?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik dacht geen bereikbaarheidsproblemen te hebben, maar ook ik heb er toch last van :(

Op mijn Compact staat de volgende software:

- Standaard T-Mob ROM (1.13.114.1 NLD / GSM ROM 02.49.90 / ExtROM 1.13.114.101)

- TomTom 6
- Wisbar Advance
- Eten M600 Dialer Skin
- WM5NewMenu
- Resco Explorer & Keyboard
- BatteryStatus
- PocketRAR
- psShutXP

Het kan niet anders dan een software probleem zijn. Met mijn Vario kreeg ik er last van na een bepaalde ROM update. Op mijn Compact staat natuurlijk een ROM die voortkomt uit eerdere ROM updates, dus.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elmoxx schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:44:
hmmm, ik kan me niet registreren op qtek.nl en dat terwijl ik m gewoon bij de t-mobile shop gekregen heb.. Zou ik er een hebben van een verkeerde importeur?
Niet meer dan logisch.. als je goed had gekeken op die site kunnen alleen qtek en htc dutch retail toestellen zich registreren. Ik neem aan dat jij een T-mobile MDA compact 3 hebt, dit is geen qtek of htc P330, (wel een HTC Artemis, klopt) het model is hetzelfde alleen de retailler is niet htc of qtek maar t-mobile. Wat wil je weten? als je de gprs instellingen en mms instellingen moet weten, post ik wel even een linkje
edit: linkje: http://members.home.nl/pi...JAM/Varioinstellingen.pdf wellicht ook voor in de startpost, met dank aan eggy.

Voor degene met bereikbaarheidsproblemen, hebben jullie al geprobeerd een hard reset te doen en dan de extended rom niet installeren. (dit doe je door op het moment dat ie je toestel wilt configureren en alle software installeert een softreset te doen. hij start dan opnieuw op en je hebt een 'kale rom')

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat doet, mis je dan geen belangrijke dingen?
Voor degene met bereikbaarheidsproblemen, hebben jullie al geprobeerd een hard reset te doen en dan de extended rom niet installeren. (dit doe je door op het moment dat ie je toestel wilt configureren en alle software installeert een softreset te doen. hij start dan opnieuw op en je hebt een 'kale rom')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:14:
Als je dat doet, mis je dan geen belangrijke dingen?

[...]
weet ik dus niet, heb zelf mn mda c3 nog niet binnen vanwege een leveringsprobleem van t-mobile bij algebeld.nl..
ik heb op mijn vario 1 altijd zonder extended rom gewerkt, het enige wat je miste wat cruciaal was, was het mms progamma, wat ik dan weer installeerde via een losse cab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Heb de dingen die dbaas noemde in de TS gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
  • Laatst online: 12-09-2022
<OFF TOPIC> Zit nu voor het eerst bij T-Mobile. (Zij hadden tenminste die mooie HTC 3300) Blijkt dat ze 60 ct per minuut rekenen als ik naar mijn XS4all VOIP thuisnummer bel. Dit bedrag komt boven op de 'normale' gesprekkosten.

Weet iemand of dit bij andere mobiele operators ook zo is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:57:
heb inmiddels mijn gerepareerde toestel opgehaald bij de tmobile shop.. ik heb begrepen dat de antenne vervangen is..

volgens hun zou dit het ''bereikbaarheidsprobleem'' moeten oplossen. ik hou het in de gaten!
okay dit heeft het probleem dus niet verholpen :(

maandaag maar weer terug brengen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:27:
[...]
Met de cabjes van de qtek site zijn niet alle mensen geholpen. Bij Telfort heb je bijvoorbeeld met prepaid andere instellingen nodig dan een abonnement. Als een netwerk meerdere toegangspunten heeft (bijv. Vodafone), dan heb je geen keuze via de cabjes. Ook blijken de cabjes niet bij iedereen te werken of soms begrijpen bepaalde "users" niet hoe ze het moeten doen. Vandaar ik op mijn site van alle netwerken in tekst de stappen heb beschreven hoe je ze er handmatig in kan zetten, dat kan bijna niet missen.

Je hoeft ze natuurlijk niet te gebruiken, ik wil hier slechts behulpzaam zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 13:06:
Ik heb geen bereikbaarheidsproblemen en wel de extended ROM geinstalleerd. Eerlijk gezegd heb ik er bijna niets aan veranderd, hij is nog vrijwel zo toen hij uit de doos kwam, alleen TomTom en F-Secure zijn toegevoegd. E-mail is ook niet geconfigureerd want dat gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
robertwebbe schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:42:
[...]
Je hoeft ze natuurlijk niet te gebruiken, ik wil hier slechts behulpzaam zijn...
Je hulp wordt ook zeker gewaardeerd. Ik heb de link van je pagina toegevoegd aan de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:49:
[...]

Oh ja mijn wifi werk nu ook...ik had ooit eens ergens gelezen dat wifi het niet deed als je de energiebesparende modes aan had van de wireless lan...dus het schuifje even naar links gezet op beste prestaties en het werkt als een trein.
Dit wordt hier bijna achteloos gemeld, maar het is volgens mij DE oplossing voor de wifi problemen. Bij mij in elk geval wel, bedankt!! :) _/-\o_ :)

Nu nog hopen op een snelle oplossing voor het t-mobile bereikbaarheidsprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:05:
[...]

Dit wordt hier bijna achteloos gemeld, maar het is volgens mij DE oplossing voor de wifi problemen. Bij mij in elk geval wel, bedankt!! :) _/-\o_ :)

Nu nog hopen op een snelle oplossing voor het t-mobile bereikbaarheidsprobleem.
Ik weet nu waar ik het vandaan heb...was ooit een probleem op de PSP met Wifi en kwam hier dus weer van pas :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:29:
[...]

okay dit heeft het probleem dus niet verholpen :(

maandaag maar weer terug brengen dan
Zo zie je maar dat ze ook maar iets doen als reparatie. Ze hebben geen flauw benul wat de oorzaak is van het niet bereikbaar zijn. Denk ook niet dat het met de hardware te maken heeft, maar eerder met de software. Elke keer opsturen zal denk ik dan ook geen zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

Ik heb deze forum nu helemaal doorgenomen en ben lang bezig geweest op xda-developers maar nergens kan ik vinden wat ik zoek. Er wordt af en toe verwezen en korte uitleg gegeven, maar eerlijk gezegd snap ik er de ballen van.
Dus...

Hoe kan ik die irritante system tray weghalen op de T-Mobile MDA Compact III?

Graag simpel uitgelegd (veel stappen en duidelijk, ik ben nogal n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
*Ik zal even terugzoeken. Staat in dit topic een keer of 3 :D
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27269782
Dit doe je doormiddel van de resco register editor.
In stappen heb ik het niet staan maar het is niet gek lastig.

[ Voor 62% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 21-01-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 00:31:
Klein vraagje:

Ik heb deze forum nu helemaal doorgenomen en ben lang bezig geweest op xda-developers maar nergens kan ik vinden wat ik zoek. Er wordt af en toe verwezen en korte uitleg gegeven, maar eerlijk gezegd snap ik er de ballen van.
Dus...

Hoe kan ik die irritante system tray weghalen op de T-Mobile MDA Compact III?

Graag simpel uitgelegd (veel stappen en duidelijk, ik ben nogal n00b)
Zoek met een RegEdit proggie naar het bestand "Launch92"
Kies bewerken, en verwijder dan de inhoud van dit bestandje (dus niet het bestandje zelf)
Soft Reset - Klaar is kees!

[ Voor 5% gewijzigd door mycosis op 21-01-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:07:
Ik heb nog veel meer geinstalleerd, maar heb meer opslag en ruimte over. Probeer zoveel mogelijk op je opslagkaart te installeren.

Java:
GMail
Google Maps
Uh: vraagje: waar heb je die Gmail en Google Maps vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan pas vanaf 22 februari mijn T-mobile contract verlengen. Moet dus nog even wachten op mijn MDA III :9~. Ondertussen volg ik dit forum al een hele tijd en ben een hoop wijzer geworden _/-\o_ Heb lang zitten twijfelen tussen de HTC P3300, MDA III en MIO710. Ben ik er eindelijk uit zie ik nu opeens veel berichten over het niet bereikbaar zijn :(
En het ziet er ook niet uit dat dit snel opgelost gaat worden.
Ben erg benieuwd hoeveel mensen met een MDAIII van T-Mobile nu daadwerkelijk dit probleem hebben. Is daar geen Poll van te maken ofzo?

Zijn er mensen met een HTC P3300 i.c.m. een T-Mobile chip? Zo ja, wel/geen problemen met de bereikbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen het T-Mobile MDA Compact III pakket en T-Mobile MDA Compact III + Tom Tom 6 pakket? Op de site van T-mobile wordt namelijk niet verteld wat er nog allemaal extra in de doos zit.

Wat ik al weet:
Zonder TT6 heeft een 1gb microSD ipv 512 MB
De een heeft TT6 al voorgeïnstalleerd.
Met PIT en 2 jaar krijg je een headset kado.

Maar waarin verschillen de pakketten onderling nog meer?
Krijg je bij de versie met TT6 bijv. ook een autolader en een telefoonhouder (zuignap) voor in de auto?
?????
En wat is de kwaliteit van dat spul?
Heb gelezen dat de screenprotector niet veel soeps is.

P.S. Kan iemand daar eens foto's van posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik heb die van mij besteld bij algebeld.nl. Ik dacht namelijk dat ik al kon verlengen, maar dit kan ik pas vanaf 4 februari. algebeld.nl houd de papieren tot deze datum.

offtopic:
Je kunt nu bij T-mobile zelf 4 maanden voordat je contract eindigt verlengen ipv 3 maanden. Let wel op. Dit kan alleen via de shop, klantenservice of op de site!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:18:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen het T-Mobile MDA Compact III pakket en T-Mobile MDA Compact III + Tom Tom 6 pakket? Op de site van T-mobile wordt namelijk niet verteld wat er nog allemaal extra in de doos zit.
Dat staat in de openingspost. Kijk maar even naar het verschil tussen de Taster en Premium versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
[...]

Die NLRetailWM50 cab had ik al gedownload en werkt goed voor GPRS, maar mist volgens mij de instellingen voor Orange WAP. Ik ga nu de walkthrough van heer Webbe proberen :) Op hoop van zegen, en alvast bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:04:
[...]

Zo zie je maar dat ze ook maar iets doen als reparatie. Ze hebben geen flauw benul wat de oorzaak is van het niet bereikbaar zijn. Denk ook niet dat het met de hardware te maken heeft, maar eerder met de software. Elke keer opsturen zal denk ik dan ook geen zin hebben.
Tja heb niet veel keus... mocht ie weer niet gemaakt kunnen worden... dan mogen ze hem houden.. en wil ik het contract ontbonden hebben..

heb niet veel aan een telefoon waar je alles mee kunt.. maar niet gebeld worden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:01:
[...]

Tja heb niet veel keus... mocht ie weer niet gemaakt kunnen worden... dan mogen ze hem houden.. en wil ik het contract ontbonden hebben..

heb niet veel aan een telefoon waar je alles mee kunt.. maar niet gebeld worden... :S
Gelijk heb je. Aangezien ze je niet leveren waar je om vraagt kan je contact ook gewoon ontbonden worden. Ik heb zeld met mijn MDA geen last van het probleem maar vind het zuur van T-Mobile dat ze glashard ontkennen dat er iets aan de hand is. Dit terwijl HTC (Notabene de fabrikant van het apparaat) Het toegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:09
grun93 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:49:
[...]

Dat kan alleen als je phone unlocked is, als je de T-Mobile versie hebt is hij gelocked. Daarnaast is er voor zover ik weet geen Nederlandse ROM voorhanden, wel Engelstalige. Je zou die van de Dopod 1.25.707.2 kunnen proberen. Je zult alles wel weer met de hand moeten installeren en configureren.
Houdt het dan in dat je met die Dopod ROM wel simmetjes van andere providers erin kan stoppen? Ik heb hier nu een logeetje (MDA CIII dus ;)) voor me liggen van een vriend van me die 't toestel nog niet kan gebruiken aangezien z'n abonnement @ KPN pas over 2 a 3 maanden afloopt. Hij wil nu eigenlijk wél al met het speeltje kunnen bellen etc, en ik geef 'm groot gelijk: wat een leuk ding :D.

Kom ik aanzetten met m'n Qtek 9090 koelkast :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Jermaine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 01:08:
Houdt het dan in dat je met die Dopod ROM wel simmetjes van andere providers erin kan stoppen?
Om een andere ROM te kunnen flashen en/of een andere SIM te kunnen gebruiken moet je toestel unlocked zijn. Het heeft niets met Dopod te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Nu online
Ik heb hem nu 2 dagen en nog geen klachten ontvangen van iemand die zegt dat ik onbereikbaar ben.
Ik moet zelf wel zeggen, wat een verschil met bellen zeg met me P800. Die P800 had je hele tijd dat GSM-geluid op de achtergrond en nu hoor je dat amper meer. Heel klein beetje, oke maar goed :).

Daarnaast hoe is de ervaring met de speakerfunctie? Is deze niet een soort echoput, dat dus gaat rondzingen.

[ Voor 61% gewijzigd door Termi op 22-01-2007 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb nog steeds geen response over de Bereikbaarheidsprobleem van HTC. Nog steeds geen oplossing. Voor de mensen die het probleem hebben ondervonden bel of mail ook de winkel van wie je het hebt gekocht. Breng hun ook van het probleem op de hoogte en eventueel ook als je de toestel niet meer wilt. ZIj zullen dan ook een beetje gaan onderzoeken hoe of wat?

Ik moet nu met 2 toestellen op zak lopen. Dat was niet de bedoeling, want dan had ik een losse pda en aparte telefoon gekocht.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een manier of middeltje om het scherm schoon te maken?

heb namelijk nogal vette oren :) en na een tijdje ziet het scherm er niet meer uit.

Maar trouwens geen gebruik van een scherm protector
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.