HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:59:
[...]

Uh: vraagje: waar heb je die Gmail en Google Maps vandaan?
Ga naar www.google.com en zorg dat je de engelse versie krijgt. Klik dan op 'more' -> "even more". Dan zie een pagina met alle beschikbare programma's en diensten van google. Je ziet daar GMail en Maps for mobile. GMail is trouwens gewoon de inlogpagina voor GMail. Lees de tekst goed en dan zie je wat je moet doen. Hetzelfde geld voor Maps for Mobile.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:59:
weet iemand een manier of middeltje om het scherm schoon te maken?

heb namelijk nogal vette oren :) en na een tijdje ziet het scherm er niet meer uit.

Maar trouwens geen gebruik van een scherm protector
Ik gebruik op z'n tijd gewoon een keukenrol met een beetje Glassex erop, werkt perfect.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik op z'n tijd gewoon een keukenrol met een beetje Glassex erop, werkt perfect.
Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 23:14
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 08:59:
weet iemand een manier of middeltje om het scherm schoon te maken?

heb namelijk nogal vette oren :) en na een tijdje ziet het scherm er niet meer uit.

Maar trouwens geen gebruik van een scherm protector
Ik raad je aan toch een protector te gebruiken.
Liever krasjes en doffe plekken op het goedkoop vervangbare kunststof dan op het dure scherm van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:09
grun93 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 01:28:
[...]

Om een andere ROM te kunnen flashen en/of een andere SIM te kunnen gebruiken moet je toestel unlocked zijn. Het heeft niets met Dopod te maken.
En uiteraard mag niet verteld worden hoe me dat gaat lukken :). In het andere Artemis draadje las ik dat het niet mogelijk is om het toestel te unlocken vanwege een zgn. CID chip; vreemdgenoeg was 't mij wel gelukt met m'n SPV M2000 koelkast?

Damn, wat een gezeur met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor hier ook het bereikbaarheidsprobleem met T-Mobile, ik heb echter 2 opties....

Vodafone + HTC-P3300 al 3 weken geen enkel probleem!!!!!

T-Mobile + HTC-P3300 .... Direct 1ste dag PROBLEMENPROBLEMEN!!!!! (Niet bereikbaar)

Het ligt dus niet aan het toestel, niet aan de simkaart, maar aan de combinatie van deze 2.
Aan software kan het volgens mij ook niet liggen, heb al gereset e.d.

Zodra ik weer overstap naar vodafone is het probleem er niet meer.!?!?!?!

Verder is het echt een SUPER TOESTEL!!!!

Nu maar wachten op een oplossing van HTC of van T-Mobile. (wazig probleem iig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Jermaine schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:24:
En uiteraard mag niet verteld worden hoe me dat gaat lukken :). In het andere Artemis draadje las ik dat het niet mogelijk is om het toestel te unlocken vanwege een zgn. CID chip; vreemdgenoeg was 't mij wel gelukt met m'n SPV M2000 koelkast?
O, het is wel mogelijk, maar daarover mag hier idd niet gesproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ontvangst/berijkbaarheid problemen liggen misschien aan de lokatie waarvandaan gebeld wordt.
Ik woon in Amersfoort en werk in nijmegn en ondervind geen berijkbaarheid problemen met Tmobile.

Dat programmatje WM5torage leek mij een fijn prog. dit omdat ik geen servicepack2 op mijn thuis pc heb en dus niet kan active sync en.
Echter kan ik hem niet installeren omdat die Modaco site een foutmelding geeft als ik hem wil downloaden. Blijkbaar een fout in het progr. Jammer, hoop dat er een alternatief komt.
vrgr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 17:06
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:05:
De ontvangst/berijkbaarheid problemen liggen misschien aan de lokatie waarvandaan gebeld wordt.
Ik woon in Amersfoort en werk in nijmegn en ondervind geen berijkbaarheid problemen met Tmobile.

Dat programmatje WM5torage leek mij een fijn prog. dit omdat ik geen servicepack2 op mijn thuis pc heb en dus niet kan active sync en.
Echter kan ik hem niet installeren omdat die Modaco site een foutmelding geeft als ik hem wil downloaden. Blijkbaar een fout in het progr. Jammer, hoop dat er een alternatief komt.
vrgr Niels
dat probleem had ik ook sauspasta om toch aan WM5orage te komen heb ik het via het P2P programma eMule gehaald....mocht je nog interesse hebben dan wil ik je het wel mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Hoe bedoel je? Dat ActiveSync alleen maar werkt op pc's met servicepack 2? Dat is onzin, ik heb ook geen SP2 en ActiveSync draait als een tierelier.
Xanion schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:08:
Voor zover ik weet zitten er polijstende bestanddelen in Glassex, dus je schuurt iedere keer een klein laagje weg. Als je het maar vaak genoeg doet hou je vanzelf een dof scherm over. Waarom niet een vochtig brillendoekje (te koop bij de drogist) of beter nog een screenprotector. Als je er eentje neemt van een goed merk zie je zo'n ding helemaal niet en je scherm blijft als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
grun93 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:18:
[...]
Voor zover ik weet zitten er polijstende bestanddelen in Glassex, dus je schuurt iedere keer een klein laagje weg. Als je het maar vaak genoeg doet hou je vanzelf een dof scherm over. Waarom niet een vochtig brillendoekje (te koop bij de drogist) of beter nog een screenprotector. Als je er eentje neemt van een goed merk zie je zo'n ding helemaal niet en je scherm blijft als nieuw.
Mhmm, dat wist ik niet. Heb dit altijd gedaan op mijn M500 en daar zie ik nog helemaal niets 'dofs' aan het scherm. Op mijn P3300 heb ik dit nog niet gedaan, maar goed dat ik het weet. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 08:55
Xanion schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:36:
[...]

Mhmm, dat wist ik niet. Heb dit altijd gedaan op mijn M500 en daar zie ik nog helemaal niets 'dofs' aan het scherm. Op mijn P3300 heb ik dit nog niet gedaan, maar goed dat ik het weet. :)
Het is wel zo dat alcohol op plastic problemen kan veroorzaken, dit is het zelfde als toen bij monitoren met een Diamondtron beeldbuis. Mensen maakten hem schoon met alcohol, wat gebeurde er, dat de bovenste coatinglaag om tegen zonlicht te beschermen verdween. Dus dan kreeg je soort velletjes los op je monitor, en dat zag er helemaal niet mooi uit :).
Ik maak me device gewoon schoon met water en een washandje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrgr Niels
als je googled op wm5torage is dat de eerste hit, dus vandaar dat ik die erbij had gezet,
ja kan m ook hier vandaan halen: http://www.freewareppc.com/communication/wm5torage.shtml
handig he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik het probleem heb dat mijn SD card eens in de zoveel tijd corrupt raakt ben ik op zoek naar een proggie dat mijn sd card automatisch doet backuppen wanneer er een connectie is (liefts incremental)...

Iemand die hier zo'n proggie kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:03:
Aangezien ik het probleem heb dat mijn SD card eens in de zoveel tijd corrupt raakt ben ik op zoek naar een proggie dat mijn sd card automatisch doet backuppen wanneer er een connectie is (liefts incremental)...

Heb je de t-mobile versie. Daar zit namelijk een redelijk goed backup progsel meegeleverd op de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:03:

Heb je de t-mobile versie. Daar zit namelijk een redelijk goed backup progsel meegeleverd op de cd.

vrgr Niels
Active sync werkt prima zonder SP2, Maar waarom zou je geen servicepack 2 op je systeem zetten :S Lijkt me imho een beetje stom om dat anno 2007 er niet op te zetten. (maar dat terzijde) Hoe kom je er zo bij dat het met SP2 niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zijn er al mensen hier die geprobeerd hebben om een stukje papier op hun SD kaartje te plakken waardoor die net iets dikker is en zo theoretisch gezien beter contact zou maken en dus ook theoretisch gezien geen corrupte kaarten meer zou opleveren?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik heb net een HTC P3300 (T-Mobile) en wil graag in de auto muziek luisteren van m'n PDA. Dit wil ik doen met zo'n cassettebandje met een koptelefoonaansluiting eraan (ja, ik ben één van die drie mensen in Nederlan die nog een cassettedeck in z'n autoradio heeft). Nou heb ik op de site van HTC gezien dat ze binnenkort een Y-cable uit gaan brengen die een 3,5mm koptelefoonuitgang heeft en een mini usb ingang. Zo kan ik de adapter aansluiten en tegelijkertijd de auto-oplader. Ik kan alleen op geen enkele Nederlandse site info hierover vinden (heb ook al gegoogled) en of deze Y-cable in NL verkocht gaat worden. Weet iemand hier iets over? De officiele benaming is: HTC P3300 Y cable (11pin to 5pin + 3,5mm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
DjWannaB2002 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:56:
Zijn er al mensen hier die geprobeerd hebben om een stukje papier op hun SD kaartje te plakken waardoor die net iets dikker is en zo theoretisch gezien beter contact zou maken en dus ook theoretisch gezien geen corrupte kaarten meer zou opleveren?
Een collega van mij (jobster) had ook last, maar daar lag het waarschijnlijk puur aan de manier van het formateren van het kaartje.. Hij heeft hem met een speciaal programma geformateerd en geen last meer gehad.
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:10:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik heb net een HTC P3300 (T-Mobile) en wil graag in de auto muziek luisteren van m'n PDA. Dit wil ik doen met zo'n cassettebandje met een koptelefoonaansluiting eraan (ja, ik ben één van die drie mensen in Nederlan die nog een cassettedeck in z'n autoradio heeft). Nou heb ik op de site van HTC gezien dat ze binnenkort een Y-cable uit gaan brengen die een 3,5mm koptelefoonuitgang heeft en een mini usb ingang. Zo kan ik de adapter aansluiten en tegelijkertijd de auto-oplader. Ik kan alleen op geen enkele Nederlandse site info hierover vinden (heb ook al gegoogled) en of deze Y-cable in NL verkocht gaat worden. Weet iemand hier iets over? De officiele benaming is: HTC P3300 Y cable (11pin to 5pin + 3,5mm)
Er is sowieso een verloopje naar 3,5 inch jack te krijgen. Zie TS. En ik heb ook bij dezelde dealer als uit de topic start een Y spitser gezien naar 1x usb (Voor opladen of usb) en 1xusb audio...
Zeer waarschijnlijk kom je er met die 2 kabeltjes ook wel uit. (Verloop in de usb audio van de usb Y splitser)

[ Voor 50% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 22-01-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al iets gehoord van HTC omtrent het bereikbaarheidsprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Kan ik als ik een telefoontje krijg de luidspreker aanzetten mbv een hardware toets ipv gebruik te maken van de touchscreen, zonder gebruik te maken vd stylus? :9

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb vandaag weer eens HTC gebeld. Ze hadden geen oplossing NOG. Dus ik heb naar haar teamleider gevraagd. Was een leuk gesprek in het engels....

Maar ja, de teamleider (mike ofzo) zei: heb nog 3 tot 4 dagen geduld. Ze zijn er mee bezig en dit probleem is alleen aanwezig met TMOBILE nederland. Geen enkele andere provider heeft problemen met deze toestel. Hij hoopt volgende week een update te hebben.

Maar met HOPEN komen wij niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Het is eindelijk zover. Ik mag mijn contract verlengen!!! Ga 'm zaterdag in de shop halen, want daar is ie maar 10 euro ipv 80 euro.
En nu maar hopen dat ik een van de weinigen zal zijn die geen last heeft van het bereikbaarhiedsprobleem.
Ik koop i.i.g. een screenprotector van branco. Maar heeft iemand ook tips voor een fijne autolader en houder in één? Graag even vermelden of het er een is met zuignap en hoe de (stroom)kabels dan lopen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:06:
Kan ik als ik een telefoontje krijg de luidspreker aanzetten mbv een hardware toets ipv gebruik te maken van de touchscreen, zonder gebruik te maken vd stylus? :9
ik dacht dat je dan bij een inkomend gesprek de opneem toets ingedrukt moet houden, dan gaat ie over op de luidspreker, correct me if i'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
babybox schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:06:
De toets waarmee je de telefoon opneemt ingedrukt houden, dan springt ie automatisch op handsfree stand.
Edit: Dbaas was me net voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xanion op 22-01-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die er interesse in hebben, heb vanmiddag geprobeerd de T-mobile logo´s weg te krijgen met een suikerklontje maar dat werkt niet.
Ik heb stevig gepoetst maar geen verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik zat gisteren een beetje spelen met dat rubbertje aan de acherkant van de HTC P3300.
En daar zat nog een aansluiting net als dat er aan de andere kant eentje zit voor de GPS antene.

Ik vroeg mij af of een van jullie weet waar deze aansluiting voor dient?
Misschien wifi??? 8) Is ook wel handig.

Afbeeldingslocatie: http://mipe.xs4all.nl/mipe/images/HTC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Externe antenne voor betere ontvangst in je auto.
Zit zowat op elke telefoon. Werd vroeger veelal gebruikt toen er alleen nog maar carkits waren die helemaal ingebouwd moesten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Jammer geen wifi antene dus.

Dat gebruiken ze in de fabriek zeker om het ontvangst te testen.

Misschien zit er een kleine kan is in dat ze hiermee ook het wifi signaal testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 11-09 17:06
JoopGraaf schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:18:
Jammer geen wifi antene dus.

Dat gebruiken ze in de fabriek zeker om het ontvangst te testen.

Misschien zit er een kleine kan is in dat ze hiermee ook het wifi signaal testen.
Wifi antenne zit er al in...dus waarom zou je nog een antenne willen...voor betere ontvangst???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Xanion schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:00:
[...]

De toets waarmee je de telefoon opneemt ingedrukt houden, dan springt ie automatisch op handsfree stand.
Edit: Dbaas was me net voor :)
Ja bedankt, inderdaad gewoon ingedrukt blijven houden. _/-\o_

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Michel242186 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:24:
[...]

Wifi antenne zit er al in...dus waarom zou je nog een antenne willen...voor betere ontvangst???
Ja inderdaad voor een beter ontvangst, voor als je aan het sniffen ben in je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem waar ik tot nu niemand over gehoord heb. Als ik een smsje binnen krijg en ik druk de melding weg komt het smsje gewoon in mn inbox te staan. Na een soft-reset zijn deze smsjes echter verdwenen. Als ik bij de nieuwe sms melding op opslaan druk heb ik hier geen last van. Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ _AuToMaTiC_ : Het is handiger als dat in één kan en ik heb net nog een keer gezocht met google en wat blijkt, beide Y-cables kun je pre-orderen bij www.expansys.nl. Dus dat gaat helemaal goed komen. Eind februari worden de kabels verwacht.

Heeft iemand nog tips m.b.t. autohouders, ik heb er al aardig wat gezien, maar vroeg me af of er al mensen zijn met ervaringen over deze houders. Ik had b.v. voor m'n oude telefoon een houder die op den duur toch wat krassen op de telefoon achterliet en dat wil ik natuurlijk niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:35:
Ik heb een probleem waar ik tot nu niemand over gehoord heb. Als ik een smsje binnen krijg en ik druk de melding weg komt het smsje gewoon in mn inbox te staan. Na een soft-reset zijn deze smsjes echter verdwenen. Als ik bij de nieuwe sms melding op opslaan druk heb ik hier geen last van. Iemand enig idee???
ja, het is zo dat een smsje eerst tijdelijk in het ram geheugen wordt opgeslagen, na een half uur of uur, wordt deze dan omgezet in het rom geheugen, dus dan blijft het smsje wel na een softreset. is dit wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

_AuToMaTiC_ schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:12:
Een collega van mij (jobster) had ook last, maar daar lag het waarschijnlijk puur aan de manier van het formateren van het kaartje.. Hij heeft hem met een speciaal programma geformateerd en geen last meer gehad.
Niet helemaal correct. Na het formatteren van de kaart via Pocket Mechanic heb ik geen problemen meer gehad, uitgezonderd dan het feit dat Sudoku voor rare problemen zorgde. Echter heb ik voor het formatteren de kaart ook beter vast gezet naar mijn idee. Wel gewoon via het mechanisme, dus zonder papiertjes oid. Geen problemen meer gehad sindsdien.

Wel maak ik om de zoveel tijd nog een backup, just in case. :)

Overigens nog steeds geen nieuws over het syncen in Vista. Zal er nog even achteraan gaan. De laatste 2x heb ik geen problemen gehad en werkte het zoals het hoorde, terwijl ik geen updates heb binnen gehad.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Heeft er iemand een simpel / gratis programma gezien waarmee je makkelijk profielen in kan stellen.
of zie ik het over het hoofd in WM5 zelf?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:22
Dat screenprotecten valt allemaal wel mee hoor. Vind dat iedereen zo overdrijft. Een vriend van mij heeft al 1,5 jaar een S200 van Qtek en daar is nog niets aan te zien. Het scherm is er juist voor gemaakt, daar houden ze echt wel rekening mee. Zon screenprotector is leuk, maar niet echt nodig. Beschadigen doet ie toch wel, al dan niet het scherm, dan wel het toestel :)

Over de bereikbaarheid:
Ik heb een HTC P3300 met t-mobile abbonement, maar ondervind geen problemen. Ik heb het 1x meegemaakt. Werdt gebeld, ging prima, ging weer verder, krijg ik 1 uur later een smsje. 2 oproepen gemist. Ik huh? daarvoor was ik nog bereikbaar en heb nog gebeld. Maarja dit was 1x, verder nog niet gehad :)

[ Voor 30% gewijzigd door ID-College op 23-01-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Tha schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:08:
Heeft er iemand een simpel / gratis programma gezien waarmee je makkelijk profielen in kan stellen.
of zie ik het over het hoofd in WM5 zelf?
WMA_PhoneProfiles.cab, google ff of mail me op jdfkok op hotmail, dan mail ik het ff naar je. Ik gebruik het zelf niet (ik click gewoon om het speaker symbool in de bovenste balk en kies dan voor vibra of geen sound of doe het via de Comm Manager), maar toen ik het probeerde op mijn Vario werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

koksie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:29:
[...]

WMA_PhoneProfiles.cab, google ff of mail me op jdfkok op hotmail, dan mail ik het ff naar je. Ik gebruik het zelf niet (ik click gewoon om het speaker symbool in de bovenste balk en kies dan voor vibra of geen sound of doe het via de Comm Manager), maar toen ik het probeerde op mijn Vario werkte het wel.
Ga der is ff mee rommelen, gevonden, tnx man

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ID-College schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:55:
Een vriend van mij heeft al 1,5 jaar een S200 van Qtek en daar is nog niets aan te zien.
Even een flauwe opmerking:
De s200 is pas geleverd vanaf 7 maart 2006 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van de HTC P3300 en had een vraagje m.b.t. een BT-carkit.

De P3300 werkt perfect samen met mijn bestaande Nokia carkit via BT maar ik ontdekte gisteren een probleem. Ik laat mijn PDA meestal gewoon in mijn jas zitten als ik in de auto stap want de telefoon opnemen kan via de carkit. Echter als de telefoon gaat, komt m'n PDA uit slaapstand en worden mijn toetsen gedeblokeerd. Als ik dan een verkeerde beweging maak gebeuren er allerlei rare dingen in mijn jaszak wat ik liever niet wil hebben. Weet iemand hier een oplossing voor?

Het is misschien wel mogelijk om de toetsen te blokkeren (als de PDA "wakker" is) maar dan moet ik bij iedere aktie die ik uitvoer eerst m'n toesten weer vrijgeven. En dat vind ik nou ook weer niet handig.

Ideëen?

Alvast bedankt.

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48

Leon

Rise Of The Robots

I Had een e-mail gestuurd naar HTC omdat ik al 3x al mijn data op de microsd card kwijt/corrupt was.
Dear Leon,

I apologise for the confusion in our previous e-mail . An IMEI check of your device
indicated that it is a network branded phone.

Serial Number:? ??????? HT643FL*****
IMEI:?? ??????? ??????? **************0
Part Number:??? ??????? 99HCH010-00
Part Description:?????? SKU,NETHERLANDS,T-MOBILE,Dutch,MDA Compact III,TM-NL,Artem
Customer ID:??? ??????? TM007
Customer Name:? T-Mobile Netherlands B.V.
Customer Model:
HTC Model:????? ??????? ARTEMIS-O3
Error Message:

Unfortunately we do not offer technical support for network branded handsets, as
both software and hardware can be altered by the network provider.

Please contact your provider for any support that you might need, including repairs
and software updates.

I suggest you contact T-mobile directly and then can escalate the matter through
there channels for further investigation.

Best regards,
HTC Support
callservice@htceurope.com
http://www.htc.com
Mooi is dat :(
Ze schuiven het dus gewoon af op T-mobile.
Op zich begrijpelijk, maar het verbindings probleem nemen ze ook gewoon in behandeling en "normale" klanten (met een HTC P3300) hebben hetzelfde probleem.

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat het bereikbaarheidsprobleem betreft; ik heb gisteren even een mailtje gestuurd naar onze technische dienst of zij inmiddels al wat weten, heb nog geen bericht terug mogen ontvangen. :'(

Ik werk zelf in de T-Mobile shop in Groningen, maar moet zeggen dat ik nog geen mensen binnen heb gehad met deze klachten.

Wel heb ik al een geheugenkaartje vervangen voor een klant die inderdaad ook corrupte bestanden op zijn kaartje kreeg, hiermee was het probleem opgelost.

Zodra ik wat hoor dan post ik het! :)

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

WMA_PhoneProfiles werkt perfect!

alleen nu nog de optie zelf een mp3 als ringtone in te stellen
tnx

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Tha schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:05:

alleen nu nog de optie zelf een mp3 als ringtone in te stellen
tnx
Ik heb mijn mp3-ringtone ingesteld door naar de mp3 te gaan met de bestandsverkenner en dan lang erop "klikken/drukken/whatever". Er staat dan "Instellen als beltoon" bij. Vond het wel raar dat er niet gewoon een soort "browse" knop stond bij de selectie voor verschillende beltonen.

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:22:
Wat het bereikbaarheidsprobleem betreft; ik heb gisteren even een mailtje gestuurd naar onze technische dienst of zij inmiddels al wat weten, heb nog geen bericht terug mogen ontvangen. :'(

Ik werk zelf in de T-Mobile shop in Groningen, maar moet zeggen dat ik nog geen mensen binnen heb gehad met deze klachten.

Wel heb ik al een geheugenkaartje vervangen voor een klant die inderdaad ook corrupte bestanden op zijn kaartje kreeg, hiermee was het probleem opgelost.

Zodra ik wat hoor dan post ik het! :)

Willem
Ik krijg als het goed is deze week mijn 2GB MicroSD kaartje binnen. Ik zal kijken of het probleem daarmee opgelost is.

Zou ik dan gewoon als ik eens een keer tijd heb, met mijn oude kaartje naar een t-shop kunnen gaan om deze om te ruilen?

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:21:
[...]

Ik krijg als het goed is deze week mijn 2GB MicroSD kaartje binnen. Ik zal kijken of het probleem daarmee opgelost is.

Zou ik dan gewoon als ik eens een keer tijd heb, met mijn oude kaartje naar een t-shop kunnen gaan om deze om te ruilen?
Yep, je hebt een jaar garantie op accessoires bij T-Mobile, wij sturen het defecte kaartje op en krijgen er weer een nieuwe voor terug. In Groningen geven we je direct een nieuw kaartje mee, mits deze voorradig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Leon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Ik heb mijn mp3-ringtone ingesteld door naar de mp3 te gaan met de bestandsverkenner en dan lang erop "klikken/drukken/whatever". Er staat dan "Instellen als beltoon" bij. Vond het wel raar dat er niet gewoon een soort "browse" knop stond bij de selectie voor verschillende beltonen.
Jouw lukte het om een mp3 als ringtone in te stellen? Volgens mij kun je alleen maar WMA files als ringtoon hebben
Tha schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:05:
Had even gezocht, ziet er goed uit. Alleen jammer dat versie 1.xxxx nergens meer te downloaden is, die was gratis. Voor versie twee moet je betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Xanion schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Jouw lukte het om een mp3 als ringtone in te stellen? Volgens mij kun je alleen maar WMA files als ringtoon hebben

[...]

Had even gezocht, ziet er goed uit. Alleen jammer dat versie 1.xxxx nergens meer te downloaden is, die was gratis. Voor versie twee moet je betalen
Enjoy

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

[...]

[...]
Heb je al geprobeerd wat ik vertelde?

Ik heb gewoon een mp3 (evanescence) als ringtone ingesteld door de stylus lang ingedrukt te houden op een mp3 in de verkenner (staat gewoon bij programma's).

Ik heb het net op een andere manier geprobeerd, gewoon een mp3 naar "My Documents" op de telefoon of je opslagkaart kopieren, dan kun je hem ook als ringtone gebruiken.

Of gewoon een mp3 naar /windows/Rings kopieren, dan komt hij ook in de lijst te staan. (dit is ook wat de "verkenner" doet als je hem als ringtoon instelt dmv. de eerste methode die ik noemde)

edit:
hier staat o.a. hoe je de lokatie van de ringtones kan veranderen (misschien iets voor de startpost?):
Change the location of Ringtone file storage

WM5 will look for Ringtones in \Windows\ or \Windows\Rings by default. You can change this location to, for example, your Storage Card (example given is for ringtones placed on the Storage Card root folder)
HKCU\ControlPanel\?SoundCategories\Ring\Directory = "\Storage Card\" (REG_SZ string, no quotes)

To return to the original location:

HKCU\ControlPanel\?SoundCategories\Ring\Directory = "\Windows\Rings\" (REG_SZ string, no quotes)

Note the default location may be "\Windows\" or "\Windows\Rings\" depending on your Device provider.

[ Voor 46% gewijzigd door Leon op 25-01-2007 00:17 ]

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Leon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Ik heb gewoon een mp3 (evanescence) als ringtone ingesteld door de stylus lang ingedrukt te houden op een mp3 in de verkenner (staat gewoon bij programma's).

Ik heb het net op een andere manier geprobeerd, gewoon een mp3 naar "My Documents" op de telefoon of je opslagkaart kopieren, dan kun je hem ook als ringtone gebruiken.
Ja via de pda luikt het wel, alleen via dat profielen programma niet

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Trilfunctie: ik weet dat je via commanager deze aan kunt zetten en daar ook weer uit, maar ik vroeg me af of er een snellere manier is. Bijvoorbeeld met 1 simpele toets aan/of uitzetten, net zoals met meeste gewone telefoons met hekje :)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:22:
Dat lijkt me toch wat te kort door de bocht, Willem. Als je de internationale fora leest, www.xda-developers.com met name, dan staan daar vele pagina's vol met berichten van mensen die er allemaal last van hebben. Dus al die kaartjes zouden dan stuk zijn? Dat geloof ik niet.

De een zegt dat het aan de manier van formatteren ligt (FAT of FAT32), een ander krijgt betere resultaten als hij zijn kaartje in stukken partitioneert van 512 Mb. Terwijl de oorzaak eigenlijk vrij simpel is: de kaart maakt soms geen goed contact. Dat heeft HTC ook toegegeven en ze werken aan een (hardware) oplossing. Ik zie er nog wel van komen dat alle tot nu toe verkochte gsm's gemodificeerd of vervangen moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De map Windows op de P3300 openen. Hierin zit de map Rings. In deze map je mp3's zetten en je komt ze dan vanzelf tegen bij de selectie van je ringtones.
Ik doe het op deze manier en werkt perfect.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 09:22
Fraggar schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:54:
[...]

Even een flauwe opmerking:
De s200 is pas geleverd vanaf 7 maart 2006 :+
Oh oke, tijd gaat zo snel. Maar veel klasgenootjes hebben de MDA compact, dat schuifdingetje met toetsenbord en dat is ook allemaal al vrij oud en gaar, maar het schermpje ziet er nog als nieuw uit. Ik had geen zin om dat erbij te vermelden.
ik bedoel maar te zeggen dat het scherm amper krast, hoe je er ook mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Leon schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Heb het nog eens geprobeerd, maar als ik het menu open door op een mp3 te klikken staat er geen 'Gebruik als ringtoon' bij. Als ik dit doe bij een wma file wel. Heb geprobeerd de mp3 naar windows/rings te copieren. Hierna is ie wel selecteerbaar als ringtone, maar WM5 speelt 'm niet af, dus heb je ook niets aan.
Ik heb een HTC P3300, hebben jullie toevallig niet de T-Mobile versie? Kan zijn dat zij deze functie toegevoegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:54:
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van de HTC P3300 en had een vraagje m.b.t. een BT-carkit.

De P3300 werkt perfect samen met mijn bestaande Nokia carkit via BT maar ik ontdekte gisteren een probleem. Ik laat mijn PDA meestal gewoon in mijn jas zitten als ik in de auto stap want de telefoon opnemen kan via de carkit. Echter als de telefoon gaat, komt m'n PDA uit slaapstand en worden mijn toetsen gedeblokeerd. Als ik dan een verkeerde beweging maak gebeuren er allerlei rare dingen in mijn jaszak wat ik liever niet wil hebben. Weet iemand hier een oplossing voor?

Het is misschien wel mogelijk om de toetsen te blokkeren (als de PDA "wakker" is) maar dan moet ik bij iedere aktie die ik uitvoer eerst m'n toesten weer vrijgeven. En dat vind ik nou ook weer niet handig.

Ideëen?

Alvast bedankt.

Lars
NIet gratis, wel handig
http://www.pocketmax.net/screenGuard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
handig voor in de topicstart!!! totdat iemand een gratis versie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Diamond AT schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:39:
[...]

handig voor in de topicstart!!! totdat iemand een gratis versie weet.
Het staat er in :)

Dit is al een ouder programma maar wel freeware. Weet alleen niet op het ook met WM5 werkt:
ScreenLock

Lees net op PocketInfo dit topic over Keyguard, dit zou op HTC toestellen staan.
De HTC modellen beschikken over deze keyguard plugin, welke hetzelfde werkt als een Nokia toestelvergrendeling. Je moet dan unlocken via een toetsencombinatie !! Dit is een soort schermbeveiliging, zodat je via je touchscreen niet allerlei zaken in werking zet !

[ Voor 63% gewijzigd door 13art op 24-01-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eerst een mp3 ringtone die deed het later niet meer. Middels een gratis prog ge converteerd naar wma en geen problemen meer.

Alarmen heb ik ook gemaakt door pink floyd van mp3 naar wav en vervolgens weer met zo gratis prog zo klein mogelijk gemaakt. en in de windows map gekopieerd.

Ik kan thuis die active sync niet instaleren omdat windows merkt dat ik geen geupdate XP gebruik.
Dat kan niet meer met een ( illig....) XP. Dus ook geen SP2.

met WM5torage vind ik het niet zo een probleem meer, maar ben daar nog mee bezig.
vrgr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:41:
[...]

Dat lijkt me toch wat te kort door de bocht, Willem. Als je de internationale fora leest, www.xda-developers.com met name, dan staan daar vele pagina's vol met berichten van mensen die er allemaal last van hebben. Dus al die kaartjes zouden dan stuk zijn? Dat geloof ik niet.

De een zegt dat het aan de manier van formatteren ligt (FAT of FAT32), een ander krijgt betere resultaten als hij zijn kaartje in stukken partitioneert van 512 Mb. Terwijl de oorzaak eigenlijk vrij simpel is: de kaart maakt soms geen goed contact. Dat heeft HTC ook toegegeven en ze werken aan een (hardware) oplossing. Ik zie er nog wel van komen dat alle tot nu toe verkochte gsm's gemodificeerd of vervangen moeten worden.
Misschien kort door de bocht, maar deze klant heeft tot nu toe geen problemen weer gehad....
verder nog geen klanten meer binnen gehad met dit probleem, zit hem in de schone Grunningse lucht denk ik ;)

Maar ik hou de fora in de gaten voor een evt. oplossing, ik blijf die dingen niet vervangen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3 ging bij mij wel als ik hem in de windows\ring map kopieerde, echter toen ik mp3 speler software installeerde (pocketmusic), deed de mp3 ringtone niets meer (waarchijnlijk is media player dan zijn koppeling met mp3 files kwijt)

Echter toen ik de MP3 coverteerde naar een WMV formaat werkt het weer perfect!!!.. (dit formaat wordt niet door de pocketmusic player gespeeld..!!)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Ik gebruik Device Lock om mijn scherm en toetsen te vergrendelen. Het is een freeware die ik op xda-dev gevonden heb, het werkt identiek aan de today plug-in die er standaard op zit, alleen kun je die dan uitzetten om je today screen leeg te houden en kun je dit progje aan een button koppelen. M.i. de ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
koksie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:44:
Ik gebruik Device Lock om mijn scherm en toetsen te vergrendelen. Het is een freeware die ik op xda-dev gevonden heb, het werkt identiek aan de today plug-in die er standaard op zit, alleen kun je die dan uitzetten om je today screen leeg te houden en kun je dit progje aan een button koppelen. M.i. de ideale oplossing.
Aan een button koppelen? Het lijkt me dat dit progje juist bedoeld is om ongewenst indrukken van een toets te voorkomen, alleen, hoe weet dat progje dan of je de toets ingedrukt hebt om de vergrendeling op te heffen of dat het een ongewenste aanraking was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:40:
MP3 ging bij mij wel als ik hem in de windows\ring map kopieerde, echter toen ik mp3 speler software installeerde (pocketmusic), deed de mp3 ringtone niets meer (waarchijnlijk is media player dan zijn koppeling met mp3 files kwijt)

Echter toen ik de MP3 coverteerde naar een WMV formaat werkt het weer perfect!!!.. (dit formaat wordt niet door de pocketmusic player gespeeld..!!)

Succes!
Ik heb het even uitgeprobeerd en het klopt inderdaad. Dit is wel even handig om in de topicstart te plaatsen.
Als je dus PocketMusic geinstalleerd hebt, kun je geen MP3's als ringtone meer instellen.
Oplossing: Open PocketMusic, ga naar speleropties, tabblad bestandstypen en de-selecteer .mp3.
Je kunt Pocketmusic nu nog steeds gebruiken voor je mp3's af te spelen en tevens weer mp3's als ringtone instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
grun93 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:54:
[...]

Aan een button koppelen? Het lijkt me dat dit progje juist bedoeld is om ongewenst indrukken van een toets te voorkomen, alleen, hoe weet dat progje dan of je de toets ingedrukt hebt om de vergrendeling op te heffen of dat het een ongewenste aanraking was?
Ik gok dat je een hardware button kan toewijzen om met 1 druk op de knop je toestel te 'locken' Daarna zal er wel een toetsencombinatie nodig zijn om hem weer te unlocken. Het staat in ieder geval nu in de TS.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 24-01-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:04:
Ik kan thuis die active sync niet instaleren omdat windows merkt dat ik geen geupdate XP gebruik.
Gewoon betalen voor dingen in plaats van stelen heeft zo wel z'n voordelen inderdaad :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:04:
Ik had het al eerder tegen je gezegd, maar je hebt echt geen SP2 nodig. Heb ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
DjWannaB2002 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:45:
[...]

Ik gok dat je een hardware button kan toewijzen om met 1 druk op de knop je toestel te 'locken' Daarna zal er wel een toetsencombinatie nodig zijn om hem weer te unlocken. Het staat in ieder geval nu in de TS.
Sorry, mijn fout. Ik heb het progje idd aan een button gekoppeld, zodat ik het toestel met 1 druk op de knop kan locken. Om te unlocken moet je de linker softkey indrukken en dan op het scherm drukken, net als bij de oorspronkelijke today plug-in. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
koksie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:35:
[...]

Sorry, mijn fout. Ik heb het progje idd aan een button gekoppeld, zodat ik het toestel met 1 druk op de knop kan locken. Om te unlocken moet je de linker softkey indrukken en dan op het scherm drukken, net als bij de oorspronkelijke today plug-in. Werkt prima.
Misschien domme vraag hoor, maar als het net zo werkt als de today plugin, waarom dan toch dit programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:43
Zo, ik ga me vanaf nu ook melden in dit topic. Heb de fone net besteld via algebeld.nl met een abo bij vodafone voor 22,50 in de maand. Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg :)

Alvast een klein vraagje van deze kant, is het niet irritant om te smsen via het potlood? Aangezien een toetsenbord niet aanwezig is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dix0r op 24-01-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTommy schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:25:
Zo, ik ga me vanaf nu ook melden in dit topic. Heb de fone net besteld via algebeld.nl met een abo bij vodafone voor 22,50 in de maand. Benieuwd wanneer ik hem binnen krijg :)

Alvast een klein vraagje van deze kant, is het niet irritant om te smsen via het potlood? Aangezien een toetsenbord niet aanwezig is :)
Waarom zou het irritant zijn? En waarom heb je hem dan aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:31:
[...]

Waarom zou het irritant zijn? En waarom heb je hem dan aangeschaft?
Omdat gewoon met de hand typen mij iets fijner lijkt, mijn eerste PDA. Ik heb hem overigens aangeschaft vanwege de vele opties :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hi
het schijnt dat er een update voor tomtom 6 navigator is voor de HTCP3300
weet iemand waar
want vindt hem niet?
http://www.pocketinfo.nl/...-navigator-6.html#replies

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
1475paul schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:57:
Hi
het schijnt dat er een update voor tomtom 6 navigator is voor de HTCP3300
weet iemand waar
want vindt hem niet?
http://www.pocketinfo.nl/...-navigator-6.html#replies

paul
Ik had het ook gelezen. Ben wel benieuwd wat die update inhoudt aangezien de huidige versie bij mij zonder problemen loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubledeye
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-08 22:13
DaTommy schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:43:
[...]

Omdat gewoon met de hand typen mij iets fijner lijkt, mijn eerste PDA. Ik heb hem overigens aangeschaft vanwege de vele opties :z
Kijk eens naar de startpost een na laatste toevoeging of naar mijn bericht op pag 31. Ik beschrijf hier een numeriek t9 toetsenbord dat groot genoeg is om met je duim te SMS-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke autohouder/lader gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
DjWannaB2002 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:42:
[...]

Misschien domme vraag hoor, maar als het net zo werkt als de today plugin, waarom dan toch dit programma?
Zodat je de Today Plug-in kunt verwijderen en meer plek overhoudt op je today screen. Ik houd niet van een vol scherm, zeker niet als er al zat op staat (DKToday, SPB Pocket Plus, SPB Diary, SPB Weather etc etc.). verder kun je met deze app dus je scherm en toetsen blokkeren terwijl je bijv. MP3's aan het luisteren bent op de fiets, hoef je niet bang te zijn dat er in je broekzak allerlei mensen gebeld worden. Als je dat met de today plug-in wilt doen moet je uit je muziekplayer steeds eerst naar je today scherm, dat hoeft nu dus niet meer. 1x op de knop drukken en alles is gelockt.

Het zijn kleine zaken, maar het maakt het voor mij net ff wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; hoe is het mogelijk wanneer je aangeeft dat elke 30 minuten je mail gecheckt moet worden dat na het checken ook je GPRS-verbinding verbreekt?

Bedankt voor alle tips. Ik wacht nog steeds op een nieuwe software update ivm mijn bereikbaarheids probleem. Maar las dat deze met nu en 3 dagen beschikbaar zal zijn. Ik hou het forum goed in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMOBILE Blijft ontkennen over het BEREIKBAARHEIDSprobleem!! Hebben mensen met de MDA compact gebeld hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Is er al een oplossing voor de mensen die niet via WIFI kunnen internetten (niet iedereen heeft dit probleem overigens)? Dit kwam in deel I ook al naar voren maar volgens mij is hier nog geen oplossing voor?

Zelf gebruik ik PIT (T-Mobile). Als ik een WIFI verbinding maak over een open netwerk kan ik niet internetten via WIFI. Ook als ik de GPRS verbinding helemaal uitschakel (via een tooltje).

Of heb ik de oplossing hiervoor ergens gemist op één van de topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
@ VinceVega:

Ik denk dat er iets fout gaat met de DHCP van je router. Krijg je wel een ipnummer toegewezen? Al geprobeerd om handmatig je WLAN wireless adapter een vast ip-adres te geven? Bij mij werkt dit perfect thuis.

IP-adres:

IP-adres: 192.168.0.10
Subnet: 255.255.255.0
Gateway: "ipadres van jouw router --> 192.168.x.x"

Naamserver:

Primaire DNS: "ipadres van jouw router --> 192.168.x.x"
Primaire WINS: "ipadres van jouw router --> 192.168.x.x"

[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 25-01-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 06:26
VinceVega schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:38:
Is er al een oplossing voor de mensen die niet via WIFI kunnen internetten (niet iedereen heeft dit probleem overigens)? Dit kwam in deel I ook al naar voren maar volgens mij is hier nog geen oplossing voor?

Zelf gebruik ik PIT (T-Mobile). Als ik een WIFI verbinding maak over een open netwerk kan ik niet internetten via WIFI. Ook als ik de GPRS verbinding helemaal uitschakel (via een tooltje).

ik heb ook Wifi problemen. Als er geen activiteit is dan krijgt hij een ongeldig ip adres, die neemt hij zelf dan aan. Het kan ook iets aan mijn wifi router zijn aangezien ik ook mn laptop niet meer kan connecten opeens merk ik net :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:19:
Ik gebruik een orginele motorola autolader, 9.95 bij de T-mobile shop.
werkt prima op me MDA Compact III en me V3i :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
VinceVega schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:38:

Voor degene met WIFI problemen, heb je bij instellingen - Wireless Lan, tabblad energiemodus de slider wel helemaal naar rechts gezet zodat deze staat op 'Beste prestaties'?
Anders werkt de wifi inderdaad heel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
koksie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:17:
[...]

Zodat je de Today Plug-in kunt verwijderen en meer plek overhoudt op je today screen. Ik houd niet van een vol scherm, zeker niet als er al zat op staat (DKToday, SPB Pocket Plus, SPB Diary, SPB Weather etc etc.). verder kun je met deze app dus je scherm en toetsen blokkeren terwijl je bijv. MP3's aan het luisteren bent op de fiets, hoef je niet bang te zijn dat er in je broekzak allerlei mensen gebeld worden. Als je dat met de today plug-in wilt doen moet je uit je muziekplayer steeds eerst naar je today scherm, dat hoeft nu dus niet meer. 1x op de knop drukken en alles is gelockt.

Het zijn kleine zaken, maar het maakt het voor mij net ff wat handiger.
Ok thnx nu snap ik het, kreeg dat niet helemaal duidelijk uit de pagina waar het programma staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Voor de fans van Tetris:
http://www.caywen.com/kevtris/
Mooie, gratis versie van dit verslavende spel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.caywen.com/kevtris/Screenshots/screen1_320x240.gif

[ Voor 24% gewijzigd door Xanion op 25-01-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Degene die bij de Premium uitvoering zit. Mooie degelijke kabel met krulsnoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er in de afgelopen weken een compact 3 besteld bij www.algebeld.nl?
ik ben nu al bijna 3 weken erop aan wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/HTC-P3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Heb deze incl.houder werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:29:
wie heeft er in de afgelopen weken een compact 3 besteld bij www.algebeld.nl?
ik ben nu al bijna 3 weken erop aan wachten :(
Hmm, ik heb hem eergisteren besteld 8)7. Heb expres voor deze winkel gekozen vanwege de goede recensies. Verder staat op de website dat ze het toestel op voorraad hebben.

Al contact gehad via de mail eventueel?

[ Voor 7% gewijzigd door Dix0r op 25-01-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 'Car Pack for HTC P3300' gekocht bij expansys (http://www.expansys.nl/p.aspx?i=142224)
Bevat een flex-arm met zuignap. Een houder waarin je p3300 prima past. Een bevestiging die je kunt vastplakken op je dashboard, een bevestiging voor aan je ventilatie roostertje en een cat charger.
Gebruik zelf de zuignap want dan kan ik zonder de weg uit het oog te verliezen makkelijk een snelle blik op mijn telefoon werpen.
De lader werkt prima, hooguit een iritant fel blauw HTC logo op de voorkant, maar dat kan je afplakken :P en een ander lastigheidje is het snoertje dat van je lader naar je telefoon loopt. In mijn geval loopt het net voor de volume knop van mijn radio.

Wat mij tegenvalt is het volume van de speaker in de p3300. TomTom komt overal bovenuit, dat is niet het probleem, maar een handsfree gesprek voeren is bijna niet te doen. Je kan het net wel/niet verstaan en de speaker kraaakt en scheurt alsof hij het elkmoment begeeft :'(
En het gebruik van de voiceDailing geeft mij in de auto ook weinig succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Hoe snel is je poes daarmee opgeladen? ;)
Gebruik zelf de zuignap want dan kan ik zonder de weg uit het oog te verliezen makkelijk een snelle blik op mijn telefoon werpen.
Poets wel de zuignapsporen weg hè! Die schijnen het inbraakrisico te verhogen... :X

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTommy schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:36:
[...]

Hmm, ik heb hem eergisteren besteld 8)7. Heb expres voor deze winkel gekozen vanwege de goede recensies. Verder staat op de website dat ze het toestel op voorraad hebben.

Al contact gehad via de mail eventueel?
ja al 2x, ook al 2x gebeld, ik zou hem eerst vorige week vrijdag toegestuurd krijgen, want ze hadden 'm niet vanwege een fout in het bestel systeem van t-mobile.. Maar dit bleek weer in interne communicatie fout te zijn, want vorige week vrijdag was mijn toestel er nog niet.. maandag werd gezegd dat ze 'm woensdag zouden hebben.. nog altijd niks gehoord. nog maar een keer bellen straks. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:40:

Succes!
Dat kan kloppen.. ik had ook een mp3 ring en sms toon.. maar na de installatie van GSplayer werkte dat niet meer...

Dit bleek veroorzaakt te worden doordat de telefoon waarschijnlijk de rintone afspeeld met behulp van windows media player.

Dit kun je oplossen door WMP als standaard toepassing voor mp3 bestanden te kiezen. (als het goed is kun je in pocketmusic opgeven welke bestandsextensies geopend moeten worden met pocketmusic...) dan zou ook de mp3 versie weer moeten werken..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:43:
[...]

ja al 2x, ook al 2x gebeld, ik zou hem eerst vorige week vrijdag toegestuurd krijgen, want ze hadden 'm niet vanwege een fout in het bestel systeem van t-mobile.. Maar dit bleek weer in interne communicatie fout te zijn, want vorige week vrijdag was mijn toestel er nog niet.. maandag werd gezegd dat ze 'm woensdag zouden hebben.. nog altijd niks gehoord. nog maar een keer bellen straks. :?
Ze sturen een e-mail als het pakketje verzonden is, tenminste dat lees ik net in een bevestigingsmail. Neem aan dat die van jou dan nog niet verzonden is. Bij mij zal het waarschijnlijk ook wel even duren, aangezien mijn oude nummer eerst nog geporteerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:37:
TMOBILE Blijft ontkennen over het BEREIKBAARHEIDSprobleem!! Hebben mensen met de MDA compact gebeld hierover?
denk dat er genoeg mensen gebeld hebben... punt is alleen dat daar een heleboel callcenter medewerkertjes werken.. en vast niet allemaal van het probleem op de hoogte zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:44:
[...]
Poets wel de zuignapsporen weg hè! Die schijnen het inbraakrisico te verhogen... :X
ja dat heb ik ook wel eens gehoord. Maar tot nu toe niet gebeurd. Ik laat gewoon de arm met houder zitten in de hoop dat potentiele inbrekers zien dat het om een telefoon gaat, en dat ik die waarschijnlijk uit mijn auto meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 23:14
Frank J. schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:19:
[...]

ik heb ook Wifi problemen. Als er geen activiteit is dan krijgt hij een ongeldig ip adres, die neemt hij zelf dan aan. Het kan ook iets aan mijn wifi router zijn aangezien ik ook mn laptop niet meer kan connecten opeens merk ik net :?
Zoek dat dan eerst uit, voordat je klikt op "Verstuur bericht".
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.