HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 18.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zelf nog nooit problemen gehad met mijn arm+zuignap. Misschien omdat die er ook heel goedkoopt uitziet.

Ik heb vandaag voor het eerst foto's bekeken van de MDA op mijn PC en ik schrok toch wel van de enorm slechte kwaliteit. Ik wist dat de kwaliteit slecht was, maar zo slecht .....

Heeft iemand trouwens al een burolader gevonden? Vind het wel jammer dat er niet een standaard is bijgeleverd.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
kiddyl schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:54:
Heeft iemand trouwens al een burolader gevonden? Vind het wel jammer dat er niet een standaard is bijgeleverd.
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=144643

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Surineeslander schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:18:
@ VinceVega:

Ik denk dat er iets fout gaat met de DHCP van je router. Krijg je wel een ipnummer toegewezen? Al geprobeerd om handmatig je WLAN wireless adapter een vast ip-adres te geven? Bij mij werkt dit perfect thuis.

IP-adres:

IP-adres: 192.168.0.10
Subnet: 255.255.255.0
Gateway: "ipadres van jouw router --> 192.168.x.x"

Naamserver:

Primaire DNS: "ipadres van jouw router --> 192.168.x.x"
Primaire WINS: "ipadres van jouw router --> 192.168.x.x"
Ik krijg wel een adres in de 169 range toegewezen (vrij netwerk klant). Mijn laptop krijgt ook een adres in die range en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Xanion schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:26:
[...]

Voor degene met WIFI problemen, heb je bij instellingen - Wireless Lan, tabblad energiemodus de slider wel helemaal naar rechts gezet zodat deze staat op 'Beste prestaties'?
Anders werkt de wifi inderdaad heel erg slecht.
Staat nu op beste prestaties maar zoals ik al had verwacht maakt dit geen verschil voor de verbinding. Ik kan immers wel een verbinding tot stand brengen met goed bereik maar kan niet internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:19:
Welke autohouder/lader gebruiken jullie?
Brodit Passive houder en HT Richter montageset. Bij pdashop.nl. Lader had ik al bij T-Mobile shop gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net emailtje gekregen van algebeld.nl dat het toestel verstuurd is >:)
die hebben we morgen hoop ik binnen :D dat wordt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Hi
Weet iemand wat er gebeurd wanneer men de htcp3300 een hard reset geeft en voor dat hij de htc programma's begint te instaleren een reset doet.
Wat wordt er niet geinstaleerd en kan men die programma's afzonderloijk instaleren
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:43
Poe ik zit nog te twijfelen. Heb nu de HTC Wizard, die in principe goed bevalt. Enige wat me niet bevalt is dat ik met zo'n gps module loop te zeulen en dat het toestel vrij groot is. De HTC P3300 is dan een hele verbetering.

Ik wil er niet teveel geld aan kwijt zijn. Kan nu mijn HTC Wizard waarschijnlijk voor 285 euro verkopen (inc. GPS-ontvanger en 2SD kaartjes van 512MB).

Ja of nee :? Ik heb het toestel bij gsm-shop.nl gezien voor €248,- met 1-jarig Orange €50,- abbo. Zijn er mensen die overgestapt zijn van een HTC Wizard naar de P3300 die wat opmerkingen hebben waar ik aan moet denken?

En zijn er mensen die ervaring hebben bij de online shop gsm-shop.nl? (ze voeren bijvoorbeeld het Webshop Keurmerk > http://www.keurmerk.info/, maar dat zegt mij niets en die site ziet er ook een beetje goedkoop uit).

[ Voor 18% gewijzigd door Oesie op 25-01-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een wizard (vario), en krijg als het goed is morgen mijn compact 3, waar het mij vooral om ging is dat de vario echt heel dik is, ik liep er steeds meer tegen aan dat je dat ding nergens kwijt kan. heb nog sterk getwijfeld tussen de compact 3 en htc p3600, maar vind de C3 mooier, platter en met gps (p3600 waarschijnlijk met gps binnenkort maargoed..) Daarnaast scheelde het me bijna 100 euro als ik een C3 nam bij een t-mobile verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
kiddyl schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:54:
Ja hoor, er zijn er zat. Even googlen op cradle p3300 lijkt me het beste. Te kust en te keur, de een nog mooier dan de ander. :) Prijzen rond de 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
1475paul schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:40:
Weet iemand wat er gebeurd wanneer men de htcp3300 een hard reset geeft en voor dat hij de htc programma's begint te instaleren een reset doet. Wat wordt er niet geinstaleerd en kan men die programma's afzonderloijk instaleren
Dan worden die programma's dus niet geladen.

Een lijstje van de verschillende Extended ROM's kun je vinden op de wiki pagina van het xda-developers forum. Maar dan heb je wel alleen de namen, er staan geen uitleg bij wat ze allemaal precies doen. Gewoon een voor een installeren en kijken wat er gebeurt... maar je kunt daar ook gewoon even vragen of iemand dat misschien al geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de wiki:
T-Mobile NL - MDA Compact III - ExtRom NL (NL)

LOCK:Enabled
SHOW:\Windows\TMO_WallPaper.bmp
EXEC:\Windows\cusTSK.exe \Windows\T-Mobile.tsk
XML: \Windows\MP_MMS3.5_TMNL_Artemis_060829.xml
XML: \Windows\PP_System_Wifi.xml
CAB: \Extended_ROM\MP_CVSDcpl_20060523-02.cab
CAB: \Extended_ROM\MP_MMS35_OMA_CP_PPC_060717.cab
XML: \Extended_ROM\PP_ExtVer.xml
CAB: \Extended_ROM\PP_RemoveBTlnk.cab
CAB: \Extended_ROM\SP_Tray117_1100.CAB
CAB: \Extended_ROM\PP_pIE_DefaultPage_TMO_NL.CAB
CAB: \Extended_ROM\ST_CameraSensor.CAB
LOCK:Disabled
RST: Reset

ik denk dat er een achtergrond wordt geinstallerd, mms manager, bluetooth snelkopping verwijdert uit een balk?, een balk toegevoegd, een startpagina en een camera patch. die mis je dan maar kun je los installeren. denk trouwens ook dat de t-mobile dailer wordt geinstalleerd.

de P3300 NL staat er niet bij, je kan wel de extended rom van de engelse P3300 downloaden en istalleren.

(misschien die extended roms in de ts?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Weet iemand hoe het zit met IMDB mobile? ( http://206.130.125.89/mobile.php?UMPG=index ). Je kan zoeken, krijgt resultaten maar je kan niet dieper. Ik nergens vinden waarom dit is en of er een alternatief is.

wel erg off-topic trouwens, excuus :z .

[ Voor 9% gewijzigd door hendriku op 26-01-2007 10:48 . Reden: off-topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Weet iemand nog hoe dat ook alweer zat met zo'n automatische stem die vraagt: wilt u afdeling x kies dan een 1, wilt u Pietje kies dan een 2 enzovoort. Ik kon het zo snel niet vinden.

Het heeft ooit hier ergens gestaan maar waar? Kan zijn dat ik de verkeerde zoekterm gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:23:
Weet iemand nog hoe dat ook alweer zat met zo'n automatische stem die vraagt: wilt u afdeling x kies dan een 1, wilt u Pietje kies dan een 2 enzovoort. Ik kon het zo snel niet vinden.

Het heeft ooit hier ergens gestaan maar waar? Kan zijn dat ik de verkeerde zoekterm gebruikt heb.
als je tijdens het bellen, in het telefoon scherm rechtsonder op "toetsenblok" klikt krijg je de nummers weer te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
Sinds ik mijn toestel terug heb van de reparatie kan ik geen voicecommands meer koppelen aan applicaties, terwijl dit eerder toch wel kon dacht ik. Daarnaast is ook het balkje weg, waarmee je ondermeer van portrait naar landscape kon switchen. Waar kan je deze evt weer aan zetten? kan het niet in het toestel vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een reactie van HTC gekregen? vanwege het ''bereikbaarheidsprobleem''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:37:
als je tijdens het bellen, in het telefoon scherm rechtsonder op "toetsenblok" klikt krijg je de nummers weer te zien :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:03:
Hallo mensen,

Ik heb alles goed proberen te lezen en vraag me dan ook af of er inderdaad (ik kon het niet vinden) nog geen oplossing/idee/oorzaak voor het probleem met wifi: je MDA verbindt met de lokale WLAN (in mijn geval thuis), de eerste website zoekt ie goed en snel op, maar vervolgens kan je niet verder browsen omdat de mda de pagina's niet kan vinden?

Ik kom er in elk gevl niet uit ;(

Willem
Hoi; ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb thuis en op m'n werk WLAN en ik krijg keurig verbinding, juiste IP adres, DNS etc. etc., maar toch weigert m'n Pocket IE te browsen: precies zoals hierboven: de T-Mobile portal komt, maar elke link daarna is not found....

Hoe krijg ik het voormekaar dat ik eerst kan kiezen welk netwerk ie gebruikt om internet te gebruiken? Nu pakt ie of de hotsync kabel (gedeeld internet) of hij gebruikt GPRS.

Kan iemand me in de goede richting helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:29:
Poe ik zit nog te twijfelen. Heb nu de HTC Wizard, die in principe goed bevalt. Enige wat me niet bevalt is dat ik met zo'n gps module loop te zeulen en dat het toestel vrij groot is. De HTC P3300 is dan een hele verbetering.

Ik wil er niet teveel geld aan kwijt zijn. Kan nu mijn HTC Wizard waarschijnlijk voor 285 euro verkopen (inc. GPS-ontvanger en 2SD kaartjes van 512MB).

Ja of nee :?
Ik heb die P3300 nu een week en ik ben er extreem hapy mee. hiervoor had ik een Qtek S100. Die P3300 is mooier (subjectief), heeft meer geheugen (dubbele van die S100) en heeft dus een flink aantal zaken extra:
  • betere camera
  • beter scherm
  • radio
  • gps
  • quadband
  • WiFi
Hij is bovendien (subjectief gezien) net zo snel of sneller dan die S100 en, heel fijn: even klein/groot.
Hoef nu idd ook niet meer die GPS ontvanger mee te nemen.

Heeft die Wizard 3G of UMTS? Dat zit namelijk niet op de P3300.
Wat ie ook niet heeft is een 2e camera voor teleconferencen....

Kortom: de vraag is hoe dit soort zaken beoordeeld tov wat je nu hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:49:
[...]

Hoi; ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb thuis en op m'n werk WLAN en ik krijg keurig verbinding, juiste IP adres, DNS etc. etc., maar toch weigert m'n Pocket IE te browsen: precies zoals hierboven: de T-Mobile portal komt, maar elke link daarna is not found....

Hoe krijg ik het voormekaar dat ik eerst kan kiezen welk netwerk ie gebruikt om internet te gebruiken? Nu pakt ie of de hotsync kabel (gedeeld internet) of hij gebruikt GPRS.

Kan iemand me in de goede richting helpen?
Ten eerste: Het toestel kan maar 1 verbinding maken, dwz wanneer je aangesloten bent via de USB kabel, je nooit een wifi verbinding kan leggen.

Ten tweede: Dat het t-mobile portal verschijnt wil niet zeggen dat je online bent. Het is je homepage en die staat opgeslagen op je PDA :P

Ik ken het probleem dat jullie omschrijven van mijn Vario. Ik had de WLAN instelling op automatisch ipadres verkrijgen staan. Kreeg idd netjes alle adressen van accespoint, maar ik kon op geen enkele manier surfen. Totdat ik het zaakje handmatig ingesteld had, dus vast ipadres, gateway, DNS en WNS. Probleem bij automatisch ipadres is volgens mij dat de DNS server niet goed werkt en dus de webpagina's niet gevonden kunnen worden.
Via handmatige instelling heb ik trouwens ook bij kennissen kunnen internetten. (automatisch werkte daar ook niet) Ik had daar zelf de router geinstalleerd en wist dus het adres van de gateway, DNS en WNS ;)
Deze zijn overigens alle drie hetzelfde bij een huis-tuin-en-keuken router.

Try it out zou ik zeggen!

[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 26-01-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surineeslander schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:12:

Ik ken het probleem dat jullie omschrijven van mijn Vario. Ik had de WLAN instelling op automatisch ipadres verkrijgen staan. Kreeg idd netjes alle adressen van accespoint, maar ik kon op geen enkele manier surfen. Totdat ik het zaakje handmatig ingesteld had, dus vast ipadres, gateway, DNS en WNS. Probleem bij automatisch ipadres is volgens mij dat de DNS server niet goed werkt en dus de webpagina's niet gevonden kunnen worden.
Via handmatige instelling heb ik trouwens ook bij kennissen kunnen internetten. (automatisch werkte daar ook niet) Ik had daar zelf de router geinstalleerd en wist dus het adres van de gateway, DNS en WNS ;)
Deze zijn overigens alle drie hetzelfde bij een huis-tuin-en-keuken router.

Try it out zou ik zeggen!
Dat is 't um nou juist: thuis heb ik een statisch IP adres dus is alles handmatig ingesteld zoals het hoort, maar toch lukt het niet. Op kantoor idem; alles juist ingesteld en ik zie dat er verbinding is, aar surfen ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
:? vaag!

Maak je gebruik van een netwerkencryptie? Zo ja, WEP of WPA?

[ Voor 16% gewijzigd door Dynamix op 26-01-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:43
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:57:
[...]

Ik heb die P3300 nu een week en ik ben er extreem hapy mee. hiervoor had ik een Qtek S100. Die P3300 is mooier (subjectief), heeft meer geheugen (dubbele van die S100) en heeft dus een flink aantal zaken extra:
  • betere camera
  • beter scherm
  • radio
  • gps
  • quadband
  • WiFi
Hij is bovendien (subjectief gezien) net zo snel of sneller dan die S100 en, heel fijn: even klein/groot.
Hoef nu idd ook niet meer die GPS ontvanger mee te nemen.

Heeft die Wizard 3G of UMTS? Dat zit namelijk niet op de P3300.
Wat ie ook niet heeft is een 2e camera voor teleconferencen....

Kortom: de vraag is hoe dit soort zaken beoordeeld tov wat je nu hebt?
Ah kijk goed nieuws. Heb zelf ook nog de Qtek S100 gehad. De Wizard heeft overigens geen 3G of UMTS. Volgens mij mis ik dat ook niet. Mijn telefoon gebruik ik voornamelijk voor bellen/agenda/navigeren. Dus wat dat betreft lijkt de P3300 een ideaal aparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga zaterdag (27-01) naar de T-Mobileshop om er hopelijk gelijk een mee te kunnen nemen :9~
Een MDA en PIT zijn nieuw voor mij.

Indien je de compact III met PIT hebt. Kun je dan via die PIT ook met de PC op internet?
(door bijv. een bluetoothverbinding tussen PC en P3300)

Los van of je dit überhaupt wilt qua snelheid, ben ik gewoon ff benieuwd.
Heb mijn huidige adsl abbo opgezegd en kom tijdelijk zonder te zitten vandaar ;)

P.S.
Is er van dit forum ook een pda versie? Zou wel erg handig zijn, of werkt dit zo ook prima op je mda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar posts terug vroeg ik welke autohouder/lader jullie hebben. Bedankt voor de reply's d:)b
Nu rijd ik een VW Jetta en wil de houder eigenlijk links van de bestuurder op het dashboard. Dat is een mooie lege plek voor dit prachtige apparaat. Staat dan goed in het zicht voor mij en hindert mijn luchtroosters en radio niet.

Er zit echter 1 groot nadeel aan:
Het 12Vcontact zit bij/onder de armsteun en het snoertje van de autolader is dan denk ik niet lang genoeg en zou dan ook nog eens erg hinderlijk lopen en lelijk in het zicht zitten :/

Nu heb ik al gekeken op internet en de enigste manier is een aansluiting direct op de accu, zodat het snoer mooi weggewerkt kan worden. Nadeel (of voordeel >:) )hier weer van is dat mijn vriendin dan nooit een keer de navigatie kan lenen voor haar auto zonder ook weer een houder te moeten kopen. En ik heb ook geen zin om daar zelf aan te moeten gaan sleutelen om dit aan te sluiten op de accu.

Heeft iemand naast de HR Richter-montageset, Brodit Activeholder with tilt swivel HTC P3300, Carcomm PDA Cradle HTC P3300 nog een andere handige houder c.q. autolader gezien (met een lang snoer) die een oplossing kan zijn voor mijn 'probleem'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:54:
Nu heb ik al gekeken op internet en de enigste manier is een aansluiting direct op de accu, zodat het snoer mooi weggewerkt kan worden. Nadeel (of voordeel >:) )hier weer van is dat mijn vriendin dan nooit een keer de navigatie kan lenen voor haar auto zonder ook weer een houder te moeten kopen. En ik heb ook geen zin om daar zelf aan te moeten gaan sleutelen om dit aan te sluiten op de accu.
Het is niet verplicht om het apparaat op de accu aan te sluiten natuurlijk, er zit tenslotte ook een batterij in... Gisteren moest ik toevallig van Groningen naar een onbekend adres in Utrecht. Dan zet ik niet al in Groningen het apparaat aan, maar pas bij Amersfoort ofzo. De meeste stroom wordt verbruikt doordat de achtergrondverlichting altijd aanstaat bij navigatie, dus door het apparaat niet uren achtereen te gebruiken houdt hij het langer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Heb sinds gisteren de Compact III. Ik had uit o.a. dit topic begrepen dat TomTom erbij geleverd zou worden, in ieder geval de taster versie. Ik kan echter uberhaupt heen GPS software ontdekken, op QuickGPS na :? Hoort het op de T-mobile CD's te staan of had er een losse CD bij moeten zitten? Of heb ik het gewoon verkeerd begrepen en moet TT nog apart aangeschaft worden?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt een compact 3 met 1gb micros sd kaart gratis, of je hebt een mda compact 3 met een 512 mb kaartje en tomtom.

Heb zelf sinds gister ook de MDA compact 3, en vind het een prima ding, hij is sneller dan m'n vario 1, kleiner, mooier, dunner.
de enige problemen die ik tot nu toe heb ondervonden is dat mijn geheugenkaartje al 3x onzichtbaar is geweest, en dat ik het apparaat helemaal moest openen om het kaartje er opnieuw in en uit te doen (wie verzint er nou dat dat ding onder de sim kaart moet :S)
ik heb er zelf tomtom 5.21 op gezet, weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat tomtom niet zelf bluetooth aanzet? want met een ingebouwde gps heb je natuurlijk geen bluetooth nodig,,
Ik heb overigens de Extended rom niet geinstalleerd, ben er nog niet helemaal achter wat ik nou precies mis, maar als ik iets mis installeer ik wel losse cabjes.
Verder heb ik erop geinstalleerd:
- Windows Live
- WM5torage
- Tomtom
- Batterystatus
- Total Commander

Ik heb windows live zo ingesteld dat om het half uur moet worden gecheckt voor nieuwe email, als ik dan geen gprs verbinding heb wordt deze gemaakt, ik hoop op die manier te voorkomen dat ik ook de bereikbaarheidsproblemen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er zijn 2 versies van T-Mobile. In de startpost staat wat er in de pakketten zit. Heb je een 1GB kaartje dan zit er geen TomTom test versie op en anders heb je een 512MB kaartje.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: Toestel gaat niet meer aan.

Goed, ander probleem. Ben het zijdelings een keer tegengekomen in het MDA Compact III deel twee topic. (Iets met apparaat ging niet meer aan maar de volgende dag wel)

Ik heb een T-Mobile MDA Compact III, gekocht op 24 december, harstikke mooi en geweldig toestel geen onbereikbaarheidsprobelemen of andere hier al omschreven problemen.

4 januari de MDA uitgezet (met de powerknop a.d. rechterkant van het toestel), daarna ging het toestel niet meer aan. Alles uiteraard geprobeerd, powerknop langer vasthouden, softreset geven, hardreset geven. Geen simkaart erin, andere simkaart erin, geen geheugen kaart erin, andere geheugen kaart erin, aan de stroom, batterij klepje erop, batterij klepje eraf en eigenlijk alle combi's die je hier tussen kan verzinnen. Geen enkele reactie...

Toestel weggebracht naar de T-Mobile shop, opgestuurd, 2 weken later (18 januari) was ie terug. Volledig gereset en met andere instellingen. (Geen snelkoppelingen onderin het scherm, geen operator logo bij de web 'n walk start pagina maar wel een T-Mobile theme) Whatever, hij kon weer gewoon aan en uit. De T-Mobile verkoper kon mij helaas niet vertellen wat ze gedaan hadden om het probleem op te lossen.

Gisteren (26 jan) kon TomTom plotseling geen kaarten meer vinden die op de SD kaart staan, dus toestel even uitgezet om te controleren of dat daar allemaal nog goed zit... en nu gaat ie dus weer niet aan! (in de week en één dag dat ik 'm weer kon gebruiken lukte dit wel)

Weer alle combi's van variabelen (met/zonder sim kaart, sd kaart, stroom, hard,- soft reset) geprobeerd maar zonder resultaat. Wellicht dat één van jullie nog een mogelijke oplossing weet (anders dan een goeie tik geven) voordat ik dat ding weer twee weken kwijt ben.

Extra software die ik erop heb draaien:
TomTom 6
Batterystatus
GMail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie geen klachten over de accuduur?

ik heb wifi constant aanstaan, scherm alleen als ik het gebruik, en bel er nooit mee (abo nog niet ingegaan). Ik gebruik het apparaat dus hooguit 2 uur per dag, en toch moet ik om de 3 dagen opladen. Heb ik een slechte accu of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:18:
hebben jullie geen klachten over de accuduur?

ik heb wifi constant aanstaan, scherm alleen als ik het gebruik, en bel er nooit mee (abo nog niet ingegaan). Ik gebruik het apparaat dus hooguit 2 uur per dag, en toch moet ik om de 3 dagen opladen. Heb ik een slechte accu of is dit normaal?
ik vind het erg lang als ik eerlijk ben, voor een pda, met wifi constant aan.
wat verwacht je dan?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontdekt wat de extended rom ongeveer inhoud (misschien iets voor in de startpost)

extended rom mda compact 3 NL:
LOCK:Enabled --> Blokkeert het touchscreen
SHOW:\Windows\TMO_WallPaper.bmp --> stelt de t-mobile achtergrond in
EXEC:\Windows\cusTSK.exe \Windows\T-Mobile.tsk --> activeert het t-mobile thema
XML: \Windows\MP_MMS3.5_TMNL_Artemis_060829.xml -->activeert mms instellingen
XML: \Windows\PP_System_Wifi.xml alleen deze weet ik niet..
CAB: \Extended_ROM\MP_CVSDcpl_20060523-02.cab gegevens voor voice dail
CAB: \Extended_ROM\MP_MMS35_OMA_CP_PPC_060717.cab een patch voor de mms instellingen
XML: \Extended_ROM\PP_ExtVer.xml schrijft de extended rom gegevens naar het register
CAB: \Extended_ROM\PP_RemoveBTlnk.cab iets met een bleutooth icoon dat gedissabled wordt voor de com mannager
CAB: \Extended_ROM\SP_Tray117_1100.CAB installeert de tray onderin je today scherm
CAB: \Extended_ROM\PP_pIE_DefaultPage_TMO_NL.CAB maakt van je internet startpagine een t-mobile start pagina
CAB: \Extended_ROM\ST_CameraSensor.CAB een patch voor je camera
LOCK:Disabled touchscreen weer toegankelijk
RST: Reset softreset

de eerste 2 (t-mobile achtergrond en thema) zijn nutteloos, mocht je deze willen kun je ze zelf instellen en activeren, ze staan immers gewoon in de windows map.
de XML bestanden weet ik niet, want deze staan er ook in maar kun je neit zelf activeren geloof ik.
wat wel nuttig is, is de patch voor mms, gegevens voor de speed dial als je die gebruitkt, de tray cab als je die wilt, en dan camera patch.
Als iets niet klopt of iemand aanvullingen heeft hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:08:
[...]

dat probleem had ik ook sauspasta om toch aan WM5orage te komen heb ik het via het P2P programma eMule gehaald....mocht je nog interesse hebben dan wil ik je het wel mailen.
Bedankt Michel, hij staat er op en werkt perfect.

Heeft iemand Oziexplorer draaien op de C III? Ik heb de kabouterkaarten en vaarkaarten geinstalleerd, maar krijg van die oziexplorer geen werkende GPS.

vrgr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:17:
XML: \Windows\PP_System_Wifi.xml alleen deze weet ik niet..
Ik kan een wilde gok doen.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:10:
[...]

Ik kan een wilde gok doen.... :*)
In het 'configuratiescherm' staan zowel WiFi als W-Lan. Ik gok dat het één van deze twee is. Ze doen wel iets anders, maar zijn vrij verwarrend qua term.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Bedankt Michel, hij staat er op en werkt perfect.

Heeft iemand Oziexplorer draaien op de C III? Ik heb de kabouterkaarten en vaarkaarten geinstalleerd, maar krijg van die oziexplorer geen werkende GPS.

vrgr Niels
Hoi Niels,

Probeer eens de developers version 1.11.6E.
Die loopt bij mij wel keurig.
Oudere maar ook nieuwere geven een probleem.
http://www.oziexplorer3.c.../development_version.html

Succes,
Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
JanPedaal schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:48:
Heb sinds gisteren de Compact III. Ik had uit o.a. dit topic begrepen dat TomTom erbij geleverd zou worden, in ieder geval de taster versie. Ik kan echter uberhaupt heen GPS software ontdekken, op QuickGPS na :? Hoort het op de T-mobile CD's te staan of had er een losse CD bij moeten zitten? Of heb ik het gewoon verkeerd begrepen en moet TT nog apart aangeschaft worden?
Dat is idd wat verwarrend. Bij de HTC P3300 is er een versie zonder en met TT. Bij de MDA Compact III (hetzelfde toestel maar dan van T-Mobile, het enige verschil is het logo en de firmware) is er ook een versie zonder of met TT, dus in totaal 4 versies.

Bij de HTC versie zonder TT (Taster genaamd) krijg je er wel de applicatie TT 6 bij, maar geen kaarten. Daar kun je dus weinig mee, al kun je gratis een citymap van een stad of regio naar keuze downloaden. Grotere kaarten moet je gewoon extra betalen.
Bij de T-Mobile versie zonder TT krijg je helemaal niets van TT, geen kaart en geen programma. Bij T-Mobile is de prijs van de versie met TT afhankelijk van het feit of je ook een abonnement op PIT neemt, hij is dan ongeveer 70 euro goedkoper. Waarom dat precies is weet ik eigenlijk niet, misschien dat TT ze sponsort in de hoop dat de klant dan ook een abonnement op de TT dienst Verkeersinfo neemt (49 euro per jaar). Dan is het idd wel handig als je onbeperkt kunt GPRS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt Ruud, hij werkte gelijk. Was al een week aan het pielen.

vrgr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Zijn er mensen die ook het probleem hadden dat de PC geen stabiele WLAN meer kan krijgen zodra je de P3300 een keer via USB hebt ingeplugd? Ik zat tijden te klooien, leek in de router te zitten, maar uiteindelijk was ie na een reboot weer rocksolid tot het moment dat ik de foon inplugde, vanaf dat moment was het max 5 seconden connected.

Ga nu ipv ActiveSync 4.5 Beta de stable 4.2 installeren, eens kijken of dat scheelt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van de P3300.
Zit op het moment in amerika met een tijdsverschil van -6 uur op Nederland (Orlando - Florida), en heb nu dus een rot probleem met mijn pda ontdekt.

Ik heb in windows mobile de tijd ingesteld op "op bezoek -5 GMT". De alarmen die ik dus gezet had in nederland, heb ik laten staan (moest toch om dezelfde tijd op), te weten 7:50 ... en wat gebeurt er...zeer vreemd........

om 0:00 hier gaat in een keer mijn alarm af (het 7:50)...hoe ik ook reken en doe, dit staat nergens in relatie met de tijdszone waar ik in zit.
Nou dan maar alle alarmen uitzetten... >>> volgende nacht.... >>> zelfde probleem.
Reset uitgeprobeerd... geen effect
Uiteindelijk heb ik het geluid van mijn pda maar uit staan........

Licht zoiets nu aan windows of aan de ROM van mijn PDA????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:15:
Hartstikke bedankt Ruud, hij werkte gelijk. Was al een week aan het pielen.

vrgr Niels
Graag gedaan Niels,
Ik ben wel benieuwd naar de door jou gebruikte
waterkaarten.

Groet,
Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 01:56:
Licht zoiets nu aan windows of aan de ROM van mijn PDA????
Is een bug in Windows. Als je beide tijdzones (thuis en op bezoek) op dezelfde zone zet, ben je er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent er een proggie waarmee je DVDfilms converteert naar pda formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.Raveler schreef op zondag 28 januari 2007 @ 03:36:
[...]

Graag gedaan Niels,
Ik ben wel benieuwd naar de door jou gebruikte
waterkaarten.

Groet,
Ruud
Een collega heeft ze van emule gehaald ANWB WINGPS waterkaarten Nederland
Ik heb ze nog niet werkend op de telefoon wel op de laptop. Maar die heeft weer geen gps.
Hij heeft inmiddels ook de 1800 serie waterkaarten van Zeeland en ( ik hoop) het IJsselmeer enz.

Zelf zou ik graag een "afgelegde afstand" hebben met Oziexpl. Heb al wel wat geprobeerd met route track log enz. maar is nog niet gelukt.

Misschien is daar wel een ander programma beter voor. Een soort tripmaster/dagteller.

gr niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Niels

Een prima GPS track logger is NoniGPSPlot, google even en gij zult vinden. Kan je afgelegde Track meteen in google formaat exporteren, werkt geweldig! ook met hoogte info etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surineeslander schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:45:
:? vaag!

Maak je gebruik van een netwerkencryptie? Zo ja, WEP of WPA?
WPA en alles is goed ingesteld.. Hoe peuter ik m'n browser nou aan het vesrstand dat ie wirelss lan moet gebruiken gvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:36:
@ Niels

Een prima GPS track logger is NoniGPSPlot, google even en gij zult vinden. Kan je afgelegde Track meteen in google formaat exporteren, werkt geweldig! ook met hoogte info etc.
Bedankt Papa Chico,

Hij staat er op, nou nog mee leren omgaan.
Ik las dat je hem dan naar google earth kunt transporteren, is ook wel lachen wat je met dat google earth kan, niet?

vrgr Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Bestaat er ook een manier om het apparaat helemaal uit te zetten? (ik bedoel dus het apparaat ipv alleen het schermpje)laat maar.... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door mycosis op 29-01-2007 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Iemand een idee wat je kunt doen met de code die je van TomTom krijgt als je die gratis kaart installeert?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

mycosis schreef op maandag 29 januari 2007 @ 01:26:
Bestaat er ook een manier om het apparaat helemaal uit te zetten? (ik bedoel dus het apparaat ipv alleen het schermpje)laat maar.... |:(
wat is het antwoord dan :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tha schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:57:
[...]

wat is het antwoord dan :o
Aan/uit knop wat langer indrukken? Dan geeft hij een melding dat hij nu echt uit gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:44:
[...]

Aan/uit knop wat langer indrukken? Dan geeft hij een melding dat hij nu echt uit gaat...
Ik vraag me af of sommige mensen hun handleiding wel lezen en of ze niet beter een nokia hadden kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Iemand al iets van HTC of T-Mobile gehoord over het verbinding probleem met T-Mobile?

Ik heb 25/1 contact gehad met T-Mobile en de medewerker van T-Mobile gaf niet direct een teken van herkenning. Maar ze zouden het uitzoeken en terugbellen.

De volgende dag kreeg ik een SMS met daarin de volgende "oplossing":
1) In uw menu bij \"Connectiviteit\" of \"Verbindingen\" de instelling van GPRS op \"alleen indien nodig\" te zetten. 2) Toestel minimaal 1 keer per dag uit en aan te zetten.
Klinkt niet echt als een oplossing. De GPRS instelling kan ik niet vinden (iemand een idee?) en het woord 'minimaal' wordt je ook niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik heb ook met TMobile contact gehad, maar die weten nog steed zogenaamd niks.

HTC heb ik vanochtend gebeld, ook nog geen oplossing. Theoretisch kan het best lang duren volgens hun.

Ik heb ook nog steeds het probleem.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:58:
[...]

Ik vraag me af of sommige mensen hun handleiding wel lezen en of ze niet beter een nokia hadden kunnen kopen :P
:X ik zeg niets,

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:38:
is er een tool/progje om de toetsen groter te maken zodat je ze met de hand kan intoetsen ipv met de stylus?
dit zou ik ook wel willen weten.... is dit er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
En we gaan hier verder in deel 3
:)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

struik978 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:23:
[...]

dit zou ik ook wel willen weten.... is dit er?
Spb Full Screen Keyboard
Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/fsk/screenshots/fsk.gif

Het werkt prima. Let op: de trial werkt maar 15 dagen, daarna moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.