je hebt een compact 3 met 1gb micros sd kaart gratis, of je hebt een mda compact 3 met een 512 mb kaartje en tomtom.
Heb zelf sinds gister ook de MDA compact 3, en vind het een prima ding, hij is sneller dan m'n vario 1, kleiner, mooier, dunner.
de enige problemen die ik tot nu toe heb ondervonden is dat mijn geheugenkaartje al 3x onzichtbaar is geweest, en dat ik het apparaat helemaal moest openen om het kaartje er opnieuw in en uit te doen (wie verzint er nou dat dat ding onder de sim kaart moet

)
ik heb er zelf tomtom 5.21 op gezet, weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat tomtom niet zelf bluetooth aanzet? want met een ingebouwde gps heb je natuurlijk geen bluetooth nodig,,
Ik heb overigens de Extended rom niet geinstalleerd, ben er nog niet helemaal achter wat ik nou precies mis, maar als ik iets mis installeer ik wel losse cabjes.
Verder heb ik erop geinstalleerd:
- Windows Live
- WM5torage
- Tomtom
- Batterystatus
- Total Commander
Ik heb windows live zo ingesteld dat om het half uur moet worden gecheckt voor nieuwe email, als ik dan geen gprs verbinding heb wordt deze gemaakt, ik hoop op die manier te voorkomen dat ik ook de bereikbaarheidsproblemen heb.