HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.690 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56
Diamond AT schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:05:
Ik ga volgende week een MDA compact III bestellen. Nou is mijn vraag of het wel handig is om de PIT erbij te nemen voor 10 euro per maand. Met mijn vorige MDA Compact waren heel veel sites namelijk niet bereikbaar. Zo lukte het me niet om via postbank.nl te bankieren en waren heel veel andere sites niet toegankelijk. Hebben mensen dit ook met de III versie??
het is verstandig om de opera browser erop te zetten...deze slikt bijna alles sites en geeft ze veel beter weer.
ikzelf hou er niet echt van om op een mobiele telefoon naar mijn saldo te gaan kijken ivm veiligeheid, maar heb het toch ff geprobeerd. Helaas het werkt niet.

Oh ja mijn wifi werk nu ook...ik had ooit eens ergens gelezen dat wifi het niet deed als je de energiebesparende modes aan had van de wireless lan...dus het schuifje even naar links gezet op beste prestaties en het werkt als een trein.

[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 14-01-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:29
visboer32 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 00:33:
Heb hier hetzelfde verhaal, gewoon ontvangst maar mensen krijgen voicemail. Ik stuur een sms en gelijk allemaal berichten van gemiste oproepen, heel vreemd...

Hopelijk is hier wel iets tegen te doen, want het is natuurlijk stom als je niet bereikbaar bent terwijl je dat wel wil... :(
Ik las net op het developers forum een berichtje van iemand die denkt dat het komt als je je email om de zoveel tijd laat checken. Zou dat het kunnen zijn bij jou (en anderen die er last van hebben)? Zelf gebruik ik geen email en heb er geen last van tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hott
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Vanmorgen ook ineens bestanden kwijt (vanuit standby zette ik telefoon aan) van mijn 2 Gb SD Ultra kaart (2e keer). Eerder al die vage tekens gehad, maar dat belemmert niet in functionaliteit verder. Bij instellingen/systeem/geheugen ziet de MDA III Compact nog wel dat mijn kaartje 1.5 van de 2 giga vol heeft, maar met browsen zie je alleen 3 bestandjes van 300 byte. Ze staan er nog wel op denkt de telefoon, maar dus niet volgens de browser? Ik heb het micro kaartje in een mini huls net effe gedaan om te kijken of een cardreader iets extra ziet, maar die reageert erg traag en zegt dat er niets te lezen valt (en daarvoor kon ik hem wel lezen). Heeft HTC trouwens al dit probleem onderkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hott
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10-2024
Over mijn bovengaand probleem:

Ik heb de SD kaart nu eens niet geformatteerd, en TomTom Benelux Plus er eens extra op geinstalled (dus 1.5 van de 2 giga bezet, maar ik zie alleen 3 bestandjes van 300 byte). Ineens is West Europa en alle steden ook terug + nog wat programma's :/ Nog niet allemaal, maar toch blijft het zeer vreemd. Werkt de memory reader zelf niet goed of andere hardware, is het een fout in WM5, ligt het aan programma's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb het probleem 1 keer gehad tot nu toe. Even de kaart uit het apparaat en er weer in doen was voldoende om alle data weer beschikbaar te hebben. Dat lijkt een hardware (connectie) probleem. Maar nu al enkele weken geen problemen meer. Wel andere dingen die dan aan WM5 liggen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-09 23:09

babybox

Win7

Een vraagje als ik mijn startpagina heb veranderd via Menu->extra->opties->huidige gebruiker, dan onthoudt hij hem niet maar blijft terugkeren naar pda.t-mobile.nl (dit is alleen zo als ik het via de wnw (web and walk)hardware button doe, maar niet als ik via internet explorer van spb pocket plus ga.

Is er een omweg waardoor ik hem wel mijn startpagina kan blijven laten vasthouden??

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
grun93 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:34:
[...]

Ik las net op het developers forum een berichtje van iemand die denkt dat het komt als je je email om de zoveel tijd laat checken. Zou dat het kunnen zijn bij jou (en anderen die er last van hebben)? Zelf gebruik ik geen email en heb er geen last van tot nu toe.
Ik gebruik ook geen e-mail en ben toch onbereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
ZjieB schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:57:
[...]

Ik gebruik ook geen e-mail en ben toch onbereikbaar...
Ik gebruik wel mail GPRS keep alive (elke 15 sec ping met 5 servers) omdat msn zich anders afmeld en ben prima bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Michel242186 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:49:
[...]

het is verstandig om de opera browser erop te zetten...deze slikt bijna alles sites en geeft ze veel beter weer.
ikzelf hou er niet echt van om op een mobiele telefoon naar mijn saldo te gaan kijken ivm veiligeheid, maar heb het toch ff geprobeerd. Helaas het werkt niet.

Oh ja mijn wifi werk nu ook...ik had ooit eens ergens gelezen dat wifi het niet deed als je de energiebesparende modes aan had van de wireless lan...dus het schuifje even naar links gezet op beste prestaties en het werkt als een trein.
Bedankt voor het uitproberen. Ik denk toch maar dat ik hem zonder PIT aanschaf. Regelmatig surfen doe ik er toch niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

hott schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:10:
Over mijn bovengaand probleem:

verhaal van hott.....
Bij mij is het ook 2 keer gebeurd, maar ik heb de kaart nog nooit hoeven formateren,
iedere keer de batterij eruit gehaald, kaartje er even uit gehaald. en weer opnieuw erin gedaan,
beetje aandrukken en alles stond er gewoon weer bij mij.

Denk dat het te maken heeft met die contact puntjes, dat het dan net even niet goed zit of zo.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 19:50
Kan iemand mij vertellen hoe het sms'en op de P3300 in zijn werk gaat en of het "goed te doen" is?
Ik heb zelf de MDA Vario en ben erg tevreden over het qwerty toetsenbordje, maar ik ben benieuwd hoe het sms'en is aangezien de ingebouwde GPS unit mij erg aantrekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:10

itarix

404 soul not found

het smsen gaat precies hetzelfde als op de wizard alleen dan kan het alleen via het onscreen toetsenbord. je kan op de wizard uitproberen door op het toetsenbord icoontje aan de onderkant van het scherm te klikken.
ik zelf vind het typen via het pennetje wel goedgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

toch neem ik het toestel niet mee met bv. uitgaan
ik mis dan toch wel ff het snel een smsje kunnen

maar het smsen is opzich "goed te doen"

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

grun93 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:34:
[...]

Ik gebruik ook geen email dus daar ligt het niet aan. Vandaag was het weer raak trouwens! Complete miscommunicatie met iemand doordaat m'n telefoon de inkomende gesprekken niet doorgaf. Ineens kreeg ik weer 3 smsjes en 4 gemiste oproepen, ik baal er echt van! :( Morgen maar eens met T-mobile erover bellen want dit kan gewoon niet.

Zou je me even die link kunnen geven met dat verhaal over die email? Alvast bedankt.

Gr, Koen

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb net ff battery status geinstalleerd...maar er staat nu alleen hoe vol mijn batterij is op het today scherm, maar hoe kan ik hier dingen bijvoegen zoals het overklokken van je cpu....kan nergens vinden waar ik dat moet doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
visboer32 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:45:
Zou je me even die link kunnen geven met dat verhaal over die email? Alvast bedankt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=284451
en dan de zesde reactie (Winny).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Michel242186 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:46:
ik heb net ff battery status geinstalleerd...maar er staat nu alleen hoe vol mijn batterij is op het today scherm, maar hoe kan ik hier dingen bijvoegen zoals het overklokken van je cpu....kan nergens vinden waar ik dat moet doen???
gewoon ff met je pennetje erop drukken, op je home screen, of ingedrukt houden, dan kom je in dat menu. :) ik was er ook ff mee aan het klooien voor ik erachter kwam

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Ik herhaal mijn vorige vraag even (ik hoop niet dat er bezwaar tegen is)

Een vraagje als ik mijn startpagina heb veranderd via Menu->extra->opties->huidige gebruiker, dan onthoudt hij hem niet maar blijft terugkeren naar pda.t-mobile.nl (dit is alleen zo als ik het via de wnw (web and walk)hardware button doe, maar niet als ik via internet explorer van spb pocket plus ga.

Is er een omweg waardoor ik hem wel mijn startpagina kan blijven laten vasthouden??

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Even over het GPRS-gebeuren en onbereikbaar zijn: ik gebruik dan wel geen e-mail, maar vanwege de autostart van GPRS bij sommige applicaties, dacht ik dat het misschien daaraan ligt. Net getest terwijl de G bovenin beeld staat en dan ben ik gewoon bereikbaar, dus dat is in mijn geval toch echt niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik iets gevonden tegen het niet bereikbaar zijn.
Bij mij stond T-mobile NL niet als voorkeursnetwerk ingesteld.

Om dit wel te doen ga naar:

Start - instellingen - telefoon - netwerk - netwerken instellen.

de telefoon gaat dan gegevens ophalen (duurt even) en komt terug met een lijst met allerlei netwerken die wel of niet aangevinkt zijn. Bij mij stond T-mobile NL dus niet aangevinkt en zo'n beetje helemaal onderaan. Ik heb T-mobile NL aangevinkt en helemaal bovenaan de lijst gezet.

Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met mijn bereikbaarheid (3 dagen al). Garanties geef ik niet. Maar het ziet er naar uit dat het bij mij wel geholpen heeft. Hopenlijk hebben jullie er wat aan.

Grz RSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Tha schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:08:
[...]

gewoon ff met je pennetje erop drukken, op je home screen, of ingedrukt houden, dan kom je in dat menu. :) ik was er ook ff mee aan het klooien voor ik erachter kwam
hee tnx het is gelukt...hehe ik had ook al van alles geprobeerd...:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:22:
Misschien heb ik iets gevonden tegen het niet bereikbaar zijn. Bij mij stond T-mobile NL niet als voorkeursnetwerk ingesteld.
Bij mij ook niet, maar desondanks stond in datzelfde schermpje wel bovenaan dat het T-Mobile NL netwerk gebruikt werd.
Ik neem aan dat je dan ook de instelling automatisch/handmatig nu op handmatig hebt gezet? Volgens mij werken die voorkeursinstellingen alleen maar in de handmatige stand.

[edit] Gisteren viel me opeens een driehoekje op het scherm op. Opgezocht in de manual bleek dat 'Roaming' te betekenen, hoewel ik gewoon de hele dag thuis was. Kennelijk komt het wel eens voor dat het signaal van de zendmast gedurende korte periode wat zwakker is, bijvoorbeeld door atmosferische storingen of wanneer je even in een dunbewoond gebied bent. Misschien dat de netwerk providers onderlinge afspraken hebben dat je in zo'n geval via een zendmast van de concurrentie belt?

[ Voor 31% gewijzigd door grun93 op 14-01-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:01:
[...]

Bij mij ook niet, maar desondanks stond in datzelfde schermpje wel bovenaan dat het T-Mobile NL netwerk gebruikt werd.
Ik neem aan dat je dan ook de instelling automatisch/handmatig nu op handmatig hebt gezet? Volgens mij werken die voorkeursinstellingen alleen maar in de handmatige stand.
Nee ik heb de netwerkselectie nog steeds op automatisch staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:22:
Misschien heb ik iets gevonden tegen het niet bereikbaar zijn.
Bij mij stond T-mobile NL niet als voorkeursnetwerk ingesteld.

Om dit wel te doen ga naar:

Start - instellingen - telefoon - netwerk - netwerken instellen.

de telefoon gaat dan gegevens ophalen (duurt even) en komt terug met een lijst met allerlei netwerken die wel of niet aangevinkt zijn. Bij mij stond T-mobile NL dus niet aangevinkt en zo'n beetje helemaal onderaan. Ik heb T-mobile NL aangevinkt en helemaal bovenaan de lijst gezet.

Sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met mijn bereikbaarheid (3 dagen al). Garanties geef ik niet. Maar het ziet er naar uit dat het bij mij wel geholpen heeft. Hopenlijk hebben jullie er wat aan.

Grz RSM
Klinkt interessant, ik ga het ook even aanpassen! Als iedereen die dit heeft aangepast even op het forum wil blijven posten of de bereikbaarheidsproblemen weggaan zou dat erg handig zijn!

Gr, Koen

Edit: RSM, heb je alleen ook dat T-mobile NL vinkje aangezet of heb je alle andere ook uit gezet?

[ Voor 4% gewijzigd door visboer32 op 14-01-2007 20:13 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de andere aan later staan.

@grun93 ik heb nu ook thuis problemen dat het signaal erg zwak is, terwijl ik met mijn oude telefoon daar geen last van had. Mijn vriendin gebruikt nu deze telefoon, ook met t-mobile en die behoudt zijn sterke signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Ik heb hem nu dus aangevinkt, ook heb ik T-mobile NL ook helemaal bovenaan in het lijstje gezet als eerste voorkeur. Ik hoop dat het gaat werken!

Toch denk ik dat hier wel het probleem moet liggen, dit omdat er op buitenlands forums niet echt over die bereikbaarheidsproblemen wordt gepraat (ze hebben immers ook niet de uitgevinkte T-mobile NL). De stand kan je gewoon op automatisch laten staan. Als T-mobile NL echter niet is aagevinkt dan gaat de telefoon misschien steeds proberen om een ander 'wel voorkeursnetwerk' te vinden en als de telefoon daar meer bezig is dan ben je niet bereikbaar, zo redeneer ik dan athans.

Hopen dat je gevonden punt de oplossing is RSM, dat zou _/-\o_ zijn!

Gr, Koen

edit: Als iemand nog een oudere MDA model of ander gelijksoortig toestel heeft die dit bericht leest kan diegene dan eens kijken bij voorkeursnetwerken om te zien of T-mobile NL daar wel standaard aangevinkt is?

[ Voor 13% gewijzigd door visboer32 op 14-01-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:11:
Nee ik heb de netwerkselectie nog steeds op automatisch staan.
Dat had ik dus ook, en bij voorkeursinstellingen was T-Mobile NL niet aangevinkt, net als bij jou. Toch stond er bij huidig netwerk wel T-Mobile NL. Vandaar mijn theorie dat de voorkeursinstellingen alleen maar gelden als handmatig ingesteld is. Bij automatisch zoekt hij het zelf uit, of T-Mobile NL nu aangevinkt is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 19:38

Roelaano

vd Laan & co.

Wat ik nou weer mee heb gemaakt geloof je bijna niet. :(

Ik heb sinds 2.5 maand de MDA III en hij bevalt me erg goed. Een paar weken geleden had ik al het probleem dat de telefoon niet op wilde starten na een harde reset, maar dat was de volgende dag plotseling wel weer mogelijk :? Nu heb ik vandaag dus gewoon even lopen bellen, en daarna mijn telefoon weer in mijn zak gedaan, een tijdje later pakte ik mijn telefoon weer en tot mijn grote schrik zag ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/jja.vanderlaan/fok/mda.jpg
de telefoon staat hier aan, maar er is dus niks te zien

Het lijkt er dus op dat het scherm binnenin gebarsten is, want aan de buitenkant is er niks te zien, geen barsten in het display of iets dergelijks. Ik heb geen rare bewegingen ofzo gemaakt waardoor de telefoon beschadigd kan zijn en hij zat ook gewoon in mijn jaszak. Al met al dus een zeer vreemd probleem en ik zal morgen dan ook maar eens naar de T-mobile shop gaan om vehaal te halen, want dit mag natuurlijk niet gebeuren. Ik ben altijd zeer voorzichtig met mijn toestel omgegaan en baal er dus echt van dat ik nu dit heb. :/

Als ik nieuws heb dan laat ik het wel horen, eerst maar eens afwachten wat ze bij t-mobile zeggen. Ik weet ook niet of ik het zelf kan regelen omdat de telefoon nog steeds op mijn moeders naam staat, maar dat hoor ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacerdote
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 23:41
Ik heb hetzelfde probleem als een aantal andere users hebben aangegeven met T-mobile, ik heb alleen een Qtek S200. Inmiddels ook bij netwerken T-mobile NL aangevinkt en bovenaan gezet maar ik verwacht niet dat dit het probleem oplost. Zoals het op mij overkomt vergeet de telefoon of t-mobile na een langere periode bij 1 zendmast te zijn de telefoon nog aan te melden en lijkt het voor het netwerk alsof de telefoon niet meer bereikbaar is. Het rare is wel dat het behoorlijk random gaat, soms heb ik er dagen geen last van, en soms 2 keer op een dag. Ik laat weten als de problemen nu verholpen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:39:
[...]

Dat had ik dus ook, en bij voorkeursinstellingen was T-Mobile NL niet aangevinkt, net als bij jou. Toch stond er bij huidig netwerk wel T-Mobile NL. Vandaar mijn theorie dat de voorkeursinstellingen alleen maar gelden als handmatig ingesteld is. Bij automatisch zoekt hij het zelf uit, of T-Mobile NL nu aangevinkt is of niet.
Jouw theorie klinkt ook erg aannemelijk. Ik had daar zo nog niet naar gekeken.
Het kan uiteraard toeval zijn dat ik nu 3 dagen geen last heb gehad. Zodra ik het weer heb, weten we zeker dat dit het niet is. Tot die tijd kan het volgens mij geen last om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

grun93 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:39:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, maar dat is wel mijn mening.
'Handmatig' wil zeggen dat je één netwerk wil gebruiken ongeacht of de ontvangst goed of slecht is en ongeacht of er een beter alternatief is. Bij 'automatisch' zoekt de telefoon automatisch naar het sterkste netwerk en kijkt dan of dit ook een voorkeursnetwerk is (als je bijvoorbeeld naar het buitenland gaat) en kiest deze dan dus weer automatisch.

Als je de telefoon op 'handmatig' zet krijg je ook extra instel mogelijkheden die je niet kan instellen als ie op 'automatisch' staat. Daarom denk ik ook de dat die voorkeursnetwerken wel met de 'automatisch' stand hebben te maken anders had je deze waarschijnlijk ook niet kunnen instellen als ie op 'automatisch' staat.

Als je T-mobile NL niet hebt aangevinkt en hij staat op 'automatisch' (zoals standaard dus) gaat de telefoon proberen een ander netwerk te vinden omdat T-mobile NL geen voorkeursnetwerk is. Omdat er echter geen provider in NL is die wel een voorkeursnetwerk vinkje heeft (immers kpn, orange nl, telfort etc staan ook uit) blijft ie toch bij T-mobile NL maar probeert ie wel steeds een eventueel voorkeursnetwerk (wat er in NL dus niet is maar dat weet de telefoon niet) te vinden. Omdat ie seeds zo'n voorkeursnetwerk zoekt heb je die bereikbaarheidsproblemen.

Dit is allemaal maar theorie zoals ik die bedacht heb... dus of het waar is zal de praktijk moeten gaan uitwijzen, maar laten we hopen van wel.

Gr, Koen

[ Voor 9% gewijzigd door visboer32 op 14-01-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Roelaano schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:41:
Wat ik nou weer mee heb gemaakt geloof je bijna niet. :(

Ik heb sinds 2.5 maand de MDA III en hij bevalt me erg goed. Een paar weken geleden had ik al het probleem dat de telefoon niet op wilde starten na een harde reset, maar dat was de volgende dag plotseling wel weer mogelijk :? Nu heb ik vandaag dus gewoon even lopen bellen, en daarna mijn telefoon weer in mijn zak gedaan, een tijdje later pakte ik mijn telefoon weer en tot mijn grote schrik zag ik dit:

[afbeelding]
de telefoon staat hier aan, maar er is dus niks te zien

Het lijkt er dus op dat het scherm binnenin gebarsten is, want aan de buitenkant is er niks te zien, geen barsten in het display of iets dergelijks. Ik heb geen rare bewegingen ofzo gemaakt waardoor de telefoon beschadigd kan zijn en hij zat ook gewoon in mijn jaszak. Al met al dus een zeer vreemd probleem en ik zal morgen dan ook maar eens naar de T-mobile shop gaan om vehaal te halen, want dit mag natuurlijk niet gebeuren. Ik ben altijd zeer voorzichtig met mijn toestel omgegaan en baal er dus echt van dat ik nu dit heb. :/

Als ik nieuws heb dan laat ik het wel horen, eerst maar eens afwachten wat ze bij t-mobile zeggen. Ik weet ook niet of ik het zelf kan regelen omdat de telefoon nog steeds op mijn moeders naam staat, maar dat hoor ik dan wel weer.
Die schermbreuk zit bij dit soort schermen bijna altijd aan de binnenkant. Dit omdat er een soort kunstof laagje opzit e.d. De kans is heel groot dat het niet in de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
visboer32 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:13:
Als je T-mobile NL niet hebt aangevinkt en hij staat op 'automatisch' (zoals standaard dus) gaat de telefoon proberen een ander netwerk te vinden omdat T-mobile NL geen voorkeursnetwerk is. Omdat er echter geen provider in NL is die wel een voorkeursnetwerk vinkje heeft (immers kpn, orange nl, telfort etc staan ook uit) blijft ie toch bij T-mobile NL maar probeert ie wel steeds een eventueel voorkeursnetwerk (wat er in NL dus niet is maar dat weet de telefoon niet) te vinden.
Er zit een T-Mobile SIM in, dus daardoor wordt T-Mobile het voorkeursnetwerk. Volgens jouw theorie zou je maar een vinkje bij bijvoorbeeld KPN hoeven te zetten om voortaan via KPN te bellen? Dat wil er bij mij niet in, T-Mobile zou wel gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

grun93 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:22:
[...]

Er zit een T-Mobile SIM in, dus daardoor wordt T-Mobile het voorkeursnetwerk. Volgens jouw theorie zou je maar een vinkje bij bijvoorbeeld KPN hoeven te zetten om voortaan via KPN te bellen? Dat wil er bij mij niet in, T-Mobile zou wel gek zijn.
Ja die sim zorgt ook voor T-mobile als eerste voorkeursnetwerk daarom verbind ie ook met T-mobile als je je telefoon aanzet. Maar ik denk dus dat de instellingen van de telefoon dus 'in conflict' zijn met die van de sim als je dat vinkje niet aanhebt... waardoor je problemen krijgt. Meestal staat ie gewoon om de voorkeursinstelling van de SIM dan heb je ook geen problemen, gaat ie echter eens in de zoveel tijd toch in conflict (hoe dit komt en waarom zo onregelmatig, ik zou het niet weten) en dan zou ie liever één van die andere netwerken pakken...

Ik gok ook maar wat, jouw theorie klinkt ook niet verkeerd ik denk er alleen zo over. Maakt niet uit wie er gelijk heeft, het moet gewoon werken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door visboer32 op 14-01-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 19:38

Roelaano

vd Laan & co.

_AuToMaTiC_ schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:17:
[...]

Die schermbreuk zit bij dit soort schermen bijna altijd aan de binnenkant. Dit omdat er een soort kunstof laagje opzit e.d. De kans is heel groot dat het niet in de garantie valt.
Dat vermoeden had ik ook al ja, en voor wat betreft de garantie denk ik ook dat dat nog wel eens lastig kan gaan worden. Het punt is alleen dat het echt zeker weten buiten mijn schuld om is gebeurt. Je zou haast gaan denken dat het display geknapt is door warmte (zoals bij glas) of iets dergelijks, want een andere theorie heb ik er ook niet voor. Ik had ook niks anders in me zak zitten, dus het moet wel "spontaan" gebarsten zijn. (ja, ik weet dat dit raar klinkt :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Roelaano schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:41:
[...]

Dat vermoeden had ik ook al ja, en voor wat betreft de garantie denk ik ook dat dat nog wel eens lastig kan gaan worden. Het punt is alleen dat het echt zeker weten buiten mijn schuld om is gebeurt. Je zou haast gaan denken dat het display geknapt is door warmte (zoals bij glas) of iets dergelijks, want een andere theorie heb ik er ook niet voor. Ik had ook niks anders in me zak zitten, dus het moet wel "spontaan" gebarsten zijn. (ja, ik weet dat dit raar klinkt :/ )
Het gebeurd wel vaker hoor. Mijn zusje had het met haar sony ericson... Die had een hard scherm en was ook aan de binnenkant gebroken. Omdat het ding 2 dagen oud was kreeg je een nieuwe. Een maat van mij had het met zijn SDA. (Ook hard scherm) en kreeg geen nieuwe.
Veel succes iig.

Ik leef met je mee, als dit bij mij zou gebeuren zou ik er echt van moeten :r

Ik heb mijn telefoon verzekerd omdat ik week dat ik onhandig ben en hem nog een keer hard ga laten stuiteren ofzo...

[ Voor 3% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 14-01-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar die problemen met het bereik, zie je vrijwel niks over bij de vario 2 die ik ook heb. Toch vrijwel dezelfde toestellen. Netwerk stond bij mij in ieder geval prima ingesteld. Erg goed bereik, beter dan bij mijn s-ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:14:
Raar die problemen met het bereik, zie je vrijwel niks over bij de vario 2 die ik ook heb. Toch vrijwel dezelfde toestellen. Netwerk stond bij mij in ieder geval prima ingesteld. Erg goed bereik, beter dan bij mijn s-ericsson
Heb jij als je bij de lijst van voorkeursnetwerken kijkt (instellingen -- telefoon -- netwerk --- voorkeursnetwerken) wel een vinkje bij 'T-mobile NL' staan? Misschien een leuke vergelijking om zo
te zien of daar verschillen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 22:13

Roy

Hobbies?

Ik heb even gekeken bij mijn voorkeursnetwerk instellingen, en daar stond T-Mobile NL al bovenaan en aangevinkt. De netwerkkeuze stond daarbij op handmatig.
Deze instellingen heb ik al sinds ik de telefoon heb (nu een maand), en ik heb sindsdien 2 keer het 'onbereikbaar' probleem gehad. Dus het aanvingken van T-mobile als voorkeursnetwerk is niet de oplossing denk ik....

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:49:
Ik heb even gekeken bij mijn voorkeursnetwerk instellingen, en daar stond T-Mobile NL al bovenaan en aangevinkt. De netwerkkeuze stond daarbij op handmatig.
Deze instellingen heb ik al sinds ik de telefoon heb (nu een maand), en ik heb sindsdien 2 keer het 'onbereikbaar' probleem gehad. Dus het aanvingken van T-mobile als voorkeursnetwerk is niet de oplossing denk ik....
bij mij stond ie ook zo ingesteld... maar toch vele malen last van het probleem gehad... dus dit lijkt me zeker niet de oplossing......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:26

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik ben toch sterk geneig om nog even te wachten met mijn P3300 te kopen aangezien er nog een paar kleine maar toch wel cruciale fouten in zitten. Waar ze dus nu al wel mee bezig zijn mag ik aannemen.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 15-01-2007 14:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:32
Bij mijn Vario II staat T-mob wel bevenaan in de lijst van voorkeursnetwerken, maar niet aangevinkt. Toch geen enkel probleem met bereikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visboer32 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:32:
Ik heb hem nu dus aangevinkt, ook heb ik T-mobile NL ook helemaal bovenaan in het lijstje gezet als eerste voorkeur. Ik hoop dat het gaat werken!

edit: Als iemand nog een oudere MDA model of ander gelijksoortig toestel heeft die dit bericht leest kan diegene dan eens kijken bij voorkeursnetwerken om te zien of T-mobile NL daar wel standaard aangevinkt is?
ik heb een vario, bij mij is T-Mobile NL niet aangevinkt, staat niet bovenaan en staat de netwerkselectie=automatisch.
Geen enkel probleem met bereikbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ook bij mijn vario 1 heb ik het maar even nageken: netwerk selectie automatisch, t-mobile niet aangevinkt, helemaal onderaan, altijd bereikbaar geweest. nou is dit wel met de imate rom, en ik heb het onbereikbaar probleem ook gehad toen ik een onofficiele molksi rom erop zette.. ik denk dat het een 'bug' is in het type radio rom.
wat ook nog kan, hoe oud zijn de simkaarten die jullie gebruiken? t-mobiel shop vertelde mij dat dat vaak de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Even terugkomend op het synchronisatie probleem onder Windows Vista:

Dit is nog steeds een ellende. Standaard herkent mobile center uit de RTM build de P3300 niet en kun je geen sync verbinding instellen. Dit wordt opgelost door de beta3 mobile center update te installeren met de link die ik eerder in dit topic vermeldde. Echter blijf ik nu nog regelmatig mijn verbinding verliezen nadat ik het apparaat aangesloten heb. Dit gebeurt over het algemeen na luttele seconden. Ik denk dat het 19 van de 20 keer fout gaat. De 20ste keer gaat het dan opeens goed en heb ik een stabiele verbinding.

Overigens is dit niet een probleem van de P3300, want het gebeurt volgens diverse berichten ook met andere toestellen. Het probleem is dus meer te zoeken in Windows Vista, aangezien Active sync onder XP prima werkt. Ik heb nauwe contacten rondlopen bij Microsoft en ik heb het doorgespeeld. Hopelijk komt er snel een oplossing.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

wellicht een beetje offtopic, maar heeft iemand de iPhone skin met toebehoren hier draaiend op de MDA compact III

Afbeeldingslocatie: http://www.webwereld.nl/images/content/iphone-windowsmobile.jpg
http://forum.xda-develope...php?p=1097832#post1097832

ben benieuwd :9~

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad sync problemen.
De afgelopen paar dagen was alles in orde en nu ineens
krijg ik geen verbinding meer. Ik krijg event id 6 errors:

Windows Mobile-based USB device is plugged in but is
unable to make a network connection to the desktop.

Heb al diverse dingen geprobeerd, WMDC opnieuw geinstalleerd,
firewall aan/uit, gespeeld met netwerksettings, etc.

Beetje lastig syncen zo :)

Hou ons even op de hoogte hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Zodra ik wat weet, horen julle het. Ik weiger in ieder geval terug te gaan naar XP. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet ut weer :)
Dit was bij mij het probleem:

In ActiveSync on your device,
click Menu > Connections, then select the Synchronize all PCs using this connection check box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Hier staan 2 active sync versies voor vista

wellicht heb je er wat aan,
http://msmobiles.com/news.php/5639.html

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, het bereikbaarheidsprobleem is er nog steeds :(
Het is dus niet de instelling van het voorkeursnetwerk.
Jammer. Het is 3,5 dag goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik heb dus ook het bereikbaarheidsprobleem. Iemand had hiervoor voorgesteld om SPB pocket plus van de toestel af te halen om die meer problemen gaf.

Ik heb het er af gehaald en tot nu toe nog bereikbaar..... Wie weet, ik hou jullie op de hoogt, hebben de mensen die de bereikbaarheidsprobleem hebben ook SPB pocket plus?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Tha schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:16:
Hier staan 2 active sync versies voor vista

wellicht heb je er wat aan,
http://msmobiles.com/news.php/5639.html
Dat is de beta3 versie die vaak dus nog problemen geeft.

Ik zal vanavond even kijken naar de oplossing van timeloop.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Met mijn Vario heb ik de problemen met het niet bereikbaar zijn gekregen nadat ik de Molski rom erop gezet had. Dit is een kaalgeplukte en getweakte rom.

Met mijn Compact heb ik tot nu toe nergens last van. Originele T-mob rom staat erop.
Hebben jullie de orginele rom draaien zonder verdere aanpassingen?

Een ander vermoeden dat ik heb is het volgende:

Wanneer de pda in standby gaat op de een of andere manier de belverbinding afgesloten wordt. Wanneer het toestel weer wakker gemaakt wordt, er pas weer belverbinding wordt gemaakt als er zelf gebeld of gesmst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Roelaano schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:41:
[...]

Neem eens contact op met deze jongens. Die zitten in België (nee er is er geen in NL)... Dit is een officieel repair centre voor HTC.

ps... de site met IE openen want hij werkt niet helemaal lekker met FF

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 15-01-2007 12:32 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

De voorkeursinstellingen en het weglaten van SPB pocketplus hebben weer geen invloed op het niet bereikbaar zijn....................... IK BEN NU OP DIT MOMENT weer niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

ik heb weer met de supportline gebeld (0207965399). Ze erkennen nu eindelijk het probleem van onbereikbaarheid. Dit zijn mensen met een TMOBILE netwerk.

Het probleem is in onderzoek in TAIWAN. Mensen bel massaal naar deze nummer in Amsterdam en klaag hierover. Ik heb aangegeven dat ik dan deze toestel niet meer wil, de helpdesk heeft een notitie gemaakt naar het hoofdkantoor en ik moet op antwoord wachten.

Ze heeft geen enkel idee hoe lang de onderzoek in TAIWAN gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Mensen,

sinds vorige week heb ik het probleem dat er steeds een notification blijft verschijnen over een voicemail.
Heb deze voicemail al enkele keren afgeluisterd, maar hij blijft terug komen.

Is er een manier om deze handmatig te verwijderen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:20:
Mensen,

sinds vorige week heb ik het probleem dat er steeds een notification blijft verschijnen over een voicemail.
Heb deze voicemail al enkele keren afgeluisterd, maar hij blijft terug komen.

Is er een manier om deze handmatig te verwijderen?
softreset geprobeerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Jup,

Vreemde is dat als ik via die notification de voicemail bel (en ik te horen krijg dat ik geen berichten heb), ik direct daarna een sms krijg me de melding dat er voicemail is, die er niet is.... (zie je het cirkeltje al ontstaan?).
Ik begin dus te vermoeden dat het evt ook aan vodafone kan liggen, dat de voicemail server (hoe heten die dingen) gewoon lastig aan het doen is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Is het ook mogelijk om de huidige versie van windows mobile 5 er vanaf te halen.

En er dan een schone versie van op te zetten.

Met andere woorden wie heeft er misschien een WM5 voor mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist met T-Mobile zelf contact opgenomen en kennen de volgende problemen helaas niet.
- Het ineens kwijt zijn van bestanden
- Het onbereikbaar zijn.
:(
Ik hoop dat er snel een software update komt. Ben op dit moment niet echt gelukkig met deze problemen.

Mocht iemand een software update weten, laat het aub weten op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
JoopGraaf schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:35:
Is het ook mogelijk om de huidige versie van windows mobile 5 er vanaf te halen. En er dan een schone versie van op te zetten. Met andere woorden wie heeft er misschien een WM5 voor mij :-)
Dat kan alleen als je phone unlocked is, als je de T-Mobile versie hebt is hij gelocked. Daarnaast is er voor zover ik weet geen Nederlandse ROM voorhanden, wel Engelstalige. Je zou die van de Dopod 1.25.707.2 kunnen proberen. Je zult alles wel weer met de hand moeten installeren en configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
JoopGraaf schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:35:
Is het ook mogelijk om de huidige versie van windows mobile 5 er vanaf te halen.

En er dan een schone versie van op te zetten.

Met andere woorden wie heeft er misschien een WM5 voor mij :-)
Gewoon een harde reset?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
200Mhz is dat niet wat langzaam?
Het is inderdaad niet heel erg snel, maar zo goed als alle functies zijn normaal te gebruiken. Mocht je toch wat meer snelheid willen dan kan je dat doen met OmapClock. De processor is in ieder geval over te klokken tot 240Mhz. Ook heb ik gelezen dat de P3300 over te klokken was naar 252Mhz maar hierbij traden er al fouten op in TomTom. 240Mhz lijkt dus de meeste veilige verhoging van de processorsnelheid. Let op!!! Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade die optreed als je je P3300 overklockt.
Je kunt het ook met die proggie doen. Je kun de minimale en de maximale waarde van de cpu opgeven.
En daar kun je dan tussen switchen vanuit je vandaag screen.

http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.chi-tai.info/img/ToDay_Options_Omap.jpg

* Original cpuspeed: Here you must enter the original cpuspeed. If you dont know it, you can use the Get-Button. By the way, the cpu of XDA Neo runs originally on 195 MHz.
* Set cpuspeed to: With this combobox you can set the cpuspeed to which the plugin shall overclock the cpu. 260 MHz has turned out to be the highest clockspeed for a stable operating of XDA Neo.
* Set on wakeup: This option let BatteryStatus overclock the cpu on wakeup/resume of the device. The latter implies, that the cpuspeed falls back to the original cpuspeed if the device switches in one of the sleep modes. This is controlled by the operating system itself !
* Remember last cpuspeed: If this option is checked, then the cpuspeed before going to suspend will be restored after wakeup.
* Set on softreset: If you want your device to be overclocked after a softreset, then you must check this option. Be careful with this option. I would not do that, so its your choice and you have to know what you do.

Ik vondt het wel handig dus vandaar dat ik hem even wil delen. 8) 8) 8) 8) 8)

[ Voor 38% gewijzigd door JoopGraaf op 15-01-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

is 247 niet de beste aanbevolen snelheid als je gaat overclocken ivm
tomtom die niet helemaal lekker draaide op 260? correct me if im wrong (dan schroef ik hem zelf namelijk nog iets op ook)

daarbij is het een "dualcore" processor, niet helemaal dualcore maar wel sneller als 200MHZ zou zijn normaliter, en ik vind de snelheid prima voor het apparaat, niet storend oid.

edit: dual core verhaal erbij

[ Voor 36% gewijzigd door Tha op 15-01-2007 16:41 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
JoopGraaf schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:25:
Het zal wel goedbedoeld zijn, maar lees nu eerst het topic eens helemaal door en vertel ons daarna iets wat we nog niet weten. BatteryStatus wordt zelfs in de TS al genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Hoe zit het eigenlijk met garantie als je hem overclockt?

ben je die dan per definitie kwijt ook als het ergens anders aan ligt?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!!! Ik heb nu ineens op mijn opslagkaart allemaal mappen met gekke tekens en ook bestanden met hele gekke tekens zoals ¦W~^ãt]¤.Á%V
Ik krijg deze ook niet veranderd. Hoe krijg ik mijn kaart weer helemaal goed en kan ik er weer alles goed opzetten. Dit gebeurt overigens wanneer ik de MDA aan mijn laptop via activeSync koppel.
Ik ben het helemaal beu dat er zo'n vervelende bug in de telefoonsoftware aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer je kaart er uit te halen en hem daarna er weer in te doen. Bij mij hielp het. Er zijn meer mensen met dit probleem en de reden er voor is nog niet helemaal duidelijk. Kan software zijn, maar kan ook aan een slechte contacten liggen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:51:
HELP!!! Ik heb nu ineens op mijn opslagkaart allemaal mappen met gekke tekens en ook bestanden met hele gekke tekens zoals ¦W~^ãt]¤.Á%V
Ik krijg deze ook niet veranderd. Hoe krijg ik mijn kaart weer helemaal goed en kan ik er weer alles goed opzetten. Dit gebeurt overigens wanneer ik de MDA aan mijn laptop via activeSync koppel.
Ik ben het helemaal beu dat er zo'n vervelende bug in de telefoonsoftware aanwezig is.
Ik lees heel veel klachten van jou over je 3300 mijn vraag heb je toevallig ook op dit moment OMAP in gebruik of in het recente verleden gebruikt?
Al die problemen lijken wel op een slechte overclock.
En anders misschien een maandag ochtend model voor zover dat in taiwan bestaat :?

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen OMAP in gebruik gehad. Ik ben bang dat ik wellicht een maandagochtend telefoon toegestuurd heb gekregen. Zal morgen weer met T-Mobile contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
JoopGraaf schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:25:
[...]

Je kunt het ook met die proggie doen. Je kun de minimale en de maximale waarde van de cpu opgeven.
En daar kun je dan tussen switchen vanuit je vandaag screen.

http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm

[afbeelding]

* Original cpuspeed: Here you must enter the original cpuspeed. If you dont know it, you can use the Get-Button. By the way, the cpu of XDA Neo runs originally on 195 MHz.
* Set cpuspeed to: With this combobox you can set the cpuspeed to which the plugin shall overclock the cpu. 260 MHz has turned out to be the highest clockspeed for a stable operating of XDA Neo.
* Set on wakeup: This option let BatteryStatus overclock the cpu on wakeup/resume of the device. The latter implies, that the cpuspeed falls back to the original cpuspeed if the device switches in one of the sleep modes. This is controlled by the operating system itself !
* Remember last cpuspeed: If this option is checked, then the cpuspeed before going to suspend will be restored after wakeup.
* Set on softreset: If you want your device to be overclocked after a softreset, then you must check this option. Be careful with this option. I would not do that, so its your choice and you have to know what you do.

JoopGraaf, ik heb dat stukje even in de TS verwerkt. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:11:
Beste Mensen,

ik heb weer met de supportline gebeld (0207965399). Ze erkennen nu eindelijk het probleem van onbereikbaarheid. Dit zijn mensen met een TMOBILE netwerk.

Het probleem is in onderzoek in TAIWAN. Mensen bel massaal naar deze nummer in Amsterdam en klaag hierover. Ik heb aangegeven dat ik dan deze toestel niet meer wil, de helpdesk heeft een notitie gemaakt naar het hoofdkantoor en ik moet op antwoord wachten.

Ze heeft geen enkel idee hoe lang de onderzoek in TAIWAN gaat duren.
Morgen zal ik ze ook eens bellen (ondanks dat het vandaag goed ging met de bereikbaarheid...andere berichten spreken het echter al weer tegen), het is inderdaad goed als zoveel mogelijk mensen hier even gaan bellen want hoe meer bellers hoe serieuzer ze het probleem nemen en hoe sneller er misschien een oplossing komt, dus allemaal ff bellen en niet denken 'oh die heeft al gebeld dus dan hoef ik niet', wel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
ik heb nu problemen om de telefoon te ontwaken...als ik hem een tijdje niet heb gebruikt kan ik hem doormiddel van de powerknop weer ontwaken, maar dat duurt wel een paar seconden voor mijn mdaatje wakker wordt?...is dit normaal...of moet ik hem op een andere manier uit de stanby halen?

Oh ja hier geen problemen met de bereikbaarheid.....nog niet tenminste.

[ Voor 22% gewijzigd door Michel242186 op 15-01-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik heb weer met de HOTLINE gebeld en geklaagd over het constant niet bereikbaar zijn. De hotline heeft gezegd dat ze op de hoogte zijn van de probleem. Sommige netwerken schijnen dit te hebben en zij doen hun best om het probleem op te lossen.

Maar mensen die dit probleem ook hebben en een tmobile simkaart hebben KLAAG hierover. Het is een lokaal nummer 020-7965399 en het kost je een paar centen. Zoals VISBOER32 het zei: hoe meer klachten des te sneller ze er wat aan proberen te doen.

Dus met zn allen even klagen.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:24:
Beste Mensen,

Ik heb weer met de HOTLINE gebeld en geklaagd over het constant niet bereikbaar
<knipknip>
Dus met zn allen even klagen.

mvg,
net even het 0800-service nummer gebeld - en de reparatie afdeling gebeld.
Nee hoor mijnheer, U bent de allereerste die dit probleem meldt. heel vreemd hoor mijnheer!

kuchekuche - nee hoor mevrouw, een kennis van mij heeft exact hetzelfde toestel en is ook soms niet bereikbaar.

oftewel - nog 1 klacht gemeld hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Reparatiecentrum heeft hier niks mee te maken omdat de toestel niet defect is. Het werkt niet in samenwerking met TMOBILE NL. Dit erkennen ze hier wel op de HOTLINE HTC 020 7965399 en ze zijn ermee bezig in TAIWAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist met HTC gebeld en kreeg te horen omdat ik de MDA compact III heb dat ze mij niet kunnen helpen. Maar kreeg wel te horen dat er problemen zijn met het T-Mobile netwerk wat betreft de onbereikbaarheid. Ik heb T-mobile gemaild en hoop dat er voor de mensen met klachten over de MDA compact III een oplossing komt. Ik laat het weten zodra ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

denk eerder dat dit een combinatie is van software van de mda. dus dat er gewoon een update moet komen.
een vriend van mij die had een mio A701 ook altijd hetzelfde als veel mensen van hier.
ik heb het echter zelf nog niet ondervonden dat ik niet te bereiken ben.
Het heeft niets met het bereik te maken van Tmobile,
het gebeurd bij veel pda's met bel functie valt me op.

[ Voor 18% gewijzigd door Tha op 16-01-2007 11:38 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:51:
Ik heb ooit ook zoiets wazigs gehad. Werd uiteindelijk veroorzaakt door een cheapo sweex card reader die, als je meer dan 256MB op een kaartje zette, heel het kaartje verpestte.

Enige remedie is :
- nieuwe cardreader kopen
- kaartje formatteren.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 16:14

robertwebbe

Robert Webbe

Tranzy schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:04:
[...]
Deze bij KPN is wel HEEL duidelijk
Volgens mij is dit nog een beta fase want de tekst ligt in de meeste gevallen over de plaatjes. Als dat opgelost is, is dat trouwens wel een heel mooi systeem.
Heeft iemand al eens geprobeerd/gezocht om de P3300 als Webcam te gebruiken met msn oid...
Zover ik begrepen heb kan dat pas in de volgende versie Windows Mobile (6.0?) wanneer de Live omgeving beter ondersteund gaat worden. Dan zou je ook buzzers kunnen versturen, filetransfer e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 13:40
hmmm

Ik kan geen sms meer versturen...
softreset werkt ook niet...
iemand enig id? Ik heb de mda versie...
ik kan ook niet echt instellingen vinden voor sms... het service centrum tekstberichten is +31624000000, en dat is volgens mij normaal...

aha het is al opgelost. misschien moet ik meteen naar de helpdesk bellen :D
maar gister is mn nieuwe contract ingegaan... en soms klapt de sms service eruit... en over een half uur moet dat weer goed zijn :D

[ Voor 29% gewijzigd door SeenD op 16-01-2007 12:15 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:40:
is 247 niet de beste aanbevolen snelheid als je gaat overclocken ivm
tomtom die niet helemaal lekker draaide op 260? correct me if im wrong (dan schroef ik hem zelf namelijk nog iets op ook)

daarbij is het een "dualcore" processor, niet helemaal dualcore maar wel sneller als 200MHZ zou zijn normaliter, en ik vind de snelheid prima voor het apparaat, niet storend oid.

edit: dual core verhaal erbij
Draai al enige tijd op 260 en heb nog geen problemen gehad - zelfs niet met tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij ook gemeld bij de HOTLINE HTC 020 7965399 vanwege de bereikbaarheidsproblemen.
Hetzelfde verhaal als hierboven. Ze escaleren het probleem naar het hoofdkantoor toe en hopen dat de oplossing snel komt.
Ze nemen contact met me op als er een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
robertwebbe schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:28:
[...]

Volgens mij is dit nog een beta fase want de tekst ligt in de meeste gevallen over de plaatjes. Als dat opgelost is, is dat trouwens wel een heel mooi systeem.

[...]

Zover ik begrepen heb kan dat pas in de volgende versie Windows Mobile (6.0?) wanneer de Live omgeving beter ondersteund gaat worden. Dan zou je ook buzzers kunnen versturen, filetransfer e.d.
Nee geen beta fase ..bestaat al een hele tijd ... Maar ik heb geen problemen met de tekst !

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:21:
[...]

Draai al enige tijd op 260 en heb nog geen problemen gehad - zelfs niet met tomtom
Top, ik ga is ff lekker het een en ander opschroeven

edit: Whoo voor me gevoel is dit echt een stuk sneller 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Tha op 16-01-2007 13:47 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 22:13

Roy

Hobbies?

Nou ik heb net ook even T-mobile gebeld over het bereikbaarheidsprobleem. Uiteraard was dit bij hun niet bekend, maar ze had wel een paar dingen die ik even kon proberen:
- Simkaart uitwisselen met andere telefoon, kijken of het aan simkaart of telefoon ligt -> zo op dit forum te zien is het dus een telefoonprobleem.
- Het kon volgens haar er aan liggen dat na een gegeven moment de verbinding met het netwerk wegviel, om dit te voorkomen zou ik elke dag m'n telefoon even uit en weer aan moeten doen (alleen de telefoonfunctie van de MDA neem ik aan).

Niet echt oplossingen of zo, maar in ieder geval heb ik m'n klacht gemeld, hopelijk wordt er iets mee gedaan. Ik heb ook meteen aangekaart dat ik hetzelfde probleem heb ondervonden 1,5 jaar geleden met de I-mate Jam (MDA Compact I).

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:49
In hoevere is het met zo n HTC mogelijk om er in verloop van tijd Windows Mobile 6 of linux op te zetten? Of kan dit niet omdat windows hard coded erin staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:10

itarix

404 soul not found

windows mobile is zover ik weet niet universieel je kan dus niet zomaar een windows mobile upgrade kopen.
hardware matig is het goed mogelijk om windows mobile 6.0 te draaien.
maar HTC moet dan wel een windows mobile 6.0 rom uitbrengen.
windows staat in een flash rom en kan alleen vervangen worden door te flashen.

wat linux betreft lijkt me het nogal moelijk omdat er dan een linux verzie speciaal voor de htc artemis moet worden geschreven. en ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik meerdere email accounts in één keer kan laten verzenden/ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 02-10 22:09
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:40:
weet iemand hoe ik meerdere email accounts in één keer kan laten verzenden/ontvangen?
Dit kan alleen als je de accounts automatisch laat verzenden en ontvangen....... Misschien dat er in het register nog wat aangepast kan worden maar dan moet er flink gezocht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan om de x minuten (kun je in opties aangeven), maar dan moet je weer het programma continu open hebben staan, bovendien krijg je geen melding wanneer er een nieuwe email ontvangen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al een paar ROM updates met Windows Crossbow voor andere HTC toestellen.
Dus met een beetje geluk hebben ze die ook straks voor de Compact III.
En als T-Mobile ook wakker blijft, maken zij er ook gelijk 1 met W6!! :9
ianz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:01:
windows mobile is zover ik weet niet universieel je kan dus niet zomaar een windows mobile upgrade kopen.
hardware matig is het goed mogelijk om windows mobile 6.0 te draaien.
maar HTC moet dan wel een windows mobile 6.0 rom uitbrengen.
windows staat in een flash rom en kan alleen vervangen worden door te flashen.

wat linux betreft lijkt me het nogal moelijk omdat er dan een linux verzie speciaal voor de htc artemis moet worden geschreven. en ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net paar dagen de MDA compact III in bezit.
Die probleem met de onbereikbaarheid heb ik zelf ook ondervonden.
Ik heb de zakelijke klantenservice gebeld (0800 - 7112).
Ik heb het zelfde verhaal te horen gekregen als de rest.
Ze ontkennen gewoon het probleem.

Advies was.
Elke ochtend telefoon uit zetten en weer aan zetten.
Omdat ik een zakelijke gebruiker ben moet ik 100% kunnen vertrouwen op mijn telefoon.
De t-mobile medewerker kon niet aangeven of dat actie wel genoeg is om voor die hele dag bereik te hebben.
Dus geen oplossing.
Ik moet van hun een andere sim proberen en deze sim op een andere toestel.
Volgens hem kan het ook aan de simkaart liggen.
Als ik dan nog steeds probelemen heb gaat mijn MDA ter reperatie. ( Ik heb het nog niet eens een week) Ik heb toevallig een duo simkaart, ga die even proberen.
Het is gewoon het apparaat. Zoveel gebruikers met dezelfde klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:54:
Ik heb net paar dagen de MDA compact III in bezit.
Die probleem met de onbereikbaarheid heb ik zelf ook ondervonden.
Ik heb de zakelijke klantenservice gebeld (0800 - 7112).
Ik heb het zelfde verhaal te horen gekregen als de rest.
Ze ontkennen gewoon het probleem.
Zoals eerder ook is gezegd door andere die hun toestel hebben laten repareren,
het probleem keerde gewoon weer terug,
oplossing die hun bieden is ook geen oplossing, aan de sim zal het niet liggen.
de schapen op de klantenservice weten dondersgoed wat er aan de hand is,
maar weigeren het te erkennen.

enige oplossing is volgens mij wachten op een update, ik denk dat het softwarematig is namelijk.
jammer, succes iig

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nogmaals, het heeft geen zin om T-Mobile te bellen. Alles wijst erop dat het aan het toestel ligt en niet aan de provider. Bel met zijn alle HTC, dat zal zinvoller zijn dan met zijn alle T-Mobile bellen (behalve dan dat die het kunnen doorgeven aan HTC, maar ja liever rechtstreeks naar HTC lijkt me).

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.