HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ok bedankt ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:36:
[...]

Had ik eerst ook, bij mij stond in TT de verkeerde gps ontvanger geselecteerd; de bluetooth versie ipv de interne. Het werkt overigens allebei............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al krasloos.. het tmobile logo kunnen verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:37:
heeft iemand al krasloos.. het tmobile logo kunnen verwijderen?
Nog niet geprobeerd, het zit me (nog) niet in de weg. Waarom probeer je het zelf niet eerst even met een suikerklontje, bijvoorbeeld op de binnenkant van het accuklepje. Dan weet je snel genoeg of het materiaal krast of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week via T-Mobile de MDA Compact III en ondervind na wat dagen regelmatig problemen. Zo ben ik ook onbereikbaar en kan ik zelfs niet uitbellen. Ik krijg vaak te horen dat nummers die ik bel vanuit mijn contactpersonen niet bestaan. Ik heb voor alle 06nummers +31 staan. Pikt de telefoon dit niet???

Weet iemand hoe ik flash pagina's kan bekijken. Heb al de flashplayer 7 erop gehad, maar kon nog steeds de pagina's niet te bekijken. Hij bleef vragen naar de flashplayer.

Weet iemand of hij vastloopt bij een van de volgende programma's?
MSN pocket, Skype versie 2.2, SPB GPRSmonitor, SPB Time, SPB full screen keyboard, SPB Diary, F-secure anti-virus, TomTom 6 en Agile Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sindskort ook de p3300. Wat een top apparaat!
Heb alleen een probleem met het downloaden van de citymap voor tomtom. Heeft iemand hier eerder last van gehad?

Ik hoop alleen dat ik me niet ga irriteren aan het priegelen met smsen... Heb SPB full screen keyboard geinstalleerd, hopelijk gaat dat goed. alleen ben ik er nog niet achter hoe ik dat geluidje bij elke toets binnen SPB keyboard uitschakel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:17:
Heb alleen een probleem met het downloaden van de citymap voor tomtom. Heeft iemand hier eerder last van gehad?
Nee, wat voor probleem?
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:34:
Ik heb voor alle 06nummers +31 staan. Pikt de telefoon dit niet???
[...]
MSN pocket, Skype versie 2.2, SPB GPRSmonitor, SPB Time, SPB full screen keyboard, SPB Diary, F-secure anti-virus, TomTom 6 en Agile Messenger.
Ik heb er ook +31 voor staan. Moet toch wel kunnen lijkt me.

Bij F-secure av en TT 6 loopt hij bij mij in ieder geval niet vast. Progjes van het merk SPB willen wel eens voor problemen zorgen, maar dan voornamelijk met wegvallende displays (ligt aan de instellingen van die programma's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zojuist een nieuw probleem bij en wil graag weten of dit ook al een bekend probleem is. Ik krijg ineens via de aan/uitknop de PDA niet meer aan. Het groene ledje licht wel op. Maar heb geprobeerd mijzelf te bellen en de telefoon gaat dus niet over :-( HELP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik wil in de TS opnemen waar het toestel het goedkoopste los te verkopen is.
Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is 482,00 euro (nederlandse ROM) incl btw en incl verzendkosten bij 2Call. Iemand het toestel nog goedkoper tegengekomen?

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 02-01-2007 22:33 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:34:
Ik heb sinds een week via T-Mobile de MDA Compact III en ondervind na wat dagen regelmatig problemen. Zo ben ik ook onbereikbaar en kan ik zelfs niet uitbellen. Ik krijg vaak te horen dat nummers die ik bel vanuit mijn contactpersonen niet bestaan. Ik heb voor alle 06nummers +31 staan. Pikt de telefoon dit niet???

Weet iemand hoe ik flash pagina's kan bekijken. Heb al de flashplayer 7 erop gehad, maar kon nog steeds de pagina's niet te bekijken. Hij bleef vragen naar de flashplayer.

Het onbereikbaar zijn is een vaker gehoord probleem, heb er zelf 1 keer last van gehad, lijkt iets te maken te hebben met de simkaart (oude simkaart ofzo). Als ik het probleem nogmaals ervaar dan ga ik contact opnemen met T-Mobile.

Ik heb ook de flashplayer gedownload (omdat ik op YouTube filmpjes wou kijken), maar ook bij mij pakt ie hem niet. Weet iemand hoe dit wel werkt?

Ik heb er de volgende programma's op staan, en nog geen enkele problemen gehad met vastlopers:
- SPB Pocket Plus 3
- SPB Weather
- SPB Diary
- SPB Time
- Opera Browser
- TCPMP
- Batterystatus
- TomTom6 Benelux + hoofdwegen Europa

Spelletjes:
- Atomic Cannon
- Bejeweled 1+2
- Big Money
- Bookworm
- Bowling Master
- Dynomite
- Mars needs cows
- Noahs ark
- Age of Empires
- SPB AirIslands (incl. Arkaball, Bubbles, Xonix II)
- Zuma

Ik wil nog wel even een eerdere probleem van mij omhoog halen:
Bij het starten van TomTom gaat het geluid niet automatisch aan (dus de telefoon van de trilstand afhalen), dit deed TomTom5 wel op mijn vorige PDA. Heb nu alle geluiden softwarematig uitgezet, zodat alleen TomTom nog geluid maakt. Maar ik vind dit niet ideaal.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke heb je hem dan ingesteld? in TomTom gps port ( neem ik aan ) en welke bij je gps instellingen?
Had ik eerst ook, bij mij stond in TT de verkeerde gps ontvanger geselecteerd; de bluetooth versie ipv de interne. Het werkt overigens allebei............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het achtergrond licht van mijn MDA doet het niet meer, heb SPB erop staan, waarschijnlijk komt er daardoor. Maar het probleem is dat ik bij het proberen van een hardreset niet weet welke knop de 'send'knop is, kan het namelijk niet zien vanwege defect backlight. Ka niemand mij vertellen welek knop de send knop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
Send knop?

een harde reset kun je uitvoeren dmv de 2 soft toetsen, die met die streepjes naast het draaiwiel en een pennetje in de reset...

maar ik had het opgelost door in mn wc te gaan staan, lamp uit. en toen mijn Maglite 5D erop te richten... dan kon ik de icoontjes een beetje zien, daarna naar instellingen verlichting en voila hij deed t weer.

je kan ook proberen om hem aan je lader te hangen, soms zijn de backlight instellingen daarvan anders... succes

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijn trillde dus niet ook niet na harde reset. Ik had hem al een keer laten omruilen omdat er een vlek in het scherm kwam die groter werd.
Nu vanmorgen heeft t-moblie hem weer omgeruild voor een nieuwe, gelijk natuurlijk alles uitgeprobeerd, snap het app. nu ook wat beter.
Wat ik wil zeggen is dat ik erg tevreden ben over de service van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:04:
Nu vanmorgen heeft t-moblie hem weer omgeruild voor een nieuwe, gelijk natuurlijk alles uitgeprobeerd, snap het app. nu ook wat beter. Wat ik wil zeggen is dat ik erg tevreden ben over de service van t-mobile.
Als je steeds je gsm omruilt, kom je dan niet in de problemen met de activatie van TomTom? Voor hetzelfde geld denken zij dat iemand 1x TT gekocht heeft en die vervolgens op meerdere telefoons installeert, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:08:
Het achtergrond licht van mijn MDA doet het niet meer, heb SPB erop staan, waarschijnlijk komt er daardoor. Maar het probleem is dat ik bij het proberen van een hardreset niet weet welke knop de 'send'knop is, kan het namelijk niet zien vanwege defect backlight. Ka niemand mij vertellen welek knop de send knop is?
Toen ik het zwarte scherm had (door SPB Pocket Plus) kreeg ik wel weer beeld als ik de telefoon opnieuw inschakelde. Toen kon ik dus gewoon weer alles doen, totdat de backlight time-out inschakelde, daarna bleef alles weer zwart.
Dat is bij jou dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
offtopic:
Hele tijd geleden heb ik in een ander topic over een HTC toestel een aantal screenshots van iemand gezien die zijn toestel helemaal had aangepast. Oa met een vista achtige theme (groen kleurig riet leek het) Iemand enig idee welk thema ik bedoel of in welk topic ik dat gelezen heb. Kan het zelf namelijk niet terug vinden :(

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 03-01-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:32:
[...]

Het onbereikbaar zijn is een vaker gehoord probleem, heb er zelf 1 keer last van gehad, lijkt iets te maken te hebben met de simkaart (oude simkaart ofzo). Als ik het probleem nogmaals ervaar dan ga ik contact opnemen met T-Mobile.
heeft niks met de simkaart te maken... heb gister een nieuwe simkaart laten maken.. maar heb nog steeds hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 08:52:
Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat je de Omap zeker tot 247 Mhz kan overklokken en dat ie bij 260 Mhz nog stabiel was. Dit heb ik gedaan en moet zeggen dat het voor mij werkt.

Misschien ben ik gewoon een beetje maf om hem zo te verhogen, maar ik had deze waarden uit een post op een forum
Hi
Heb gezien dat jij je P3300 overklokt hebt naar 247 Mhz zou het ook willen doen,nog altijd geen probleem en welk programma gebruik je.Heb batterystatus gevonden en je kan deze ook in een nederlandse taal zetten.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Paul,

Ik heb het ook ingesteld met Batterystatus, ik vind dat het beste programma.
En heb ik wel een Nederlandse update, alleen krijg ik die niet werkend 8)7
1475paul schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:32:
[...]

Hi
Heb gezien dat jij je P3300 overklokt hebt naar 247 Mhz zou het ook willen doen,nog altijd geen probleem en welk programma gebruik je.Heb batterystatus gevonden en je kan deze ook in een nederlandse taal zetten.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier vind je wat over hoe hoog mensen hem hebben overgeklockt Batterystatus of hier en heeft de Wizzard de zelfde proccesor als dit toestel.
Dus ik denk dat hij wel op 260Mhz gezet kan worden....
Ik laat wel weten of hij stabiel blijft draaien, en als het te hoog is loopt het toestel alleen vast dus is er nog niks aan de hand.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hi
Heb batterystaus gekopieerd naar mijn microsd en dan ook de cab file voor nederland.
Dan batteery aangeklit en geinstaleerd en dan de nederlandse cab.Heb deze hier gevonden maar je moet wel de hoogste versie hebben en dat is 0.04.200rc
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top ik winst niet dat die al uit was!! :P
Ik gooi hem er gelijk op!

( edit ) Ik heb hem nu geinstalleerd en Nederlands alleen hebben ze autoscale eruit gehaalt :(
1475paul schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:06:
Hi
Heb batterystaus gekopieerd naar mijn microsd en dan ook de cab file voor nederland.
Dan batteery aangeklit en geinstaleerd en dan de nederlandse cab.Heb deze hier gevonden maar je moet wel de hoogste versie hebben en dat is 0.04.200rc

paul

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
DjWannaB2002 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:52:
offtopic:
Hele tijd geleden heb ik in een ander topic over een HTC toestel een aantal screenshots van iemand gezien die zijn toestel helemaal had aangepast. Oa met een vista achtige theme (groen kleurig riet leek het) Iemand enig idee welk thema ik bedoel of in welk topic ik dat gelezen heb. Kan het zelf namelijk niet terug vinden :(
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/5765/tytntodaynl8.png

Is het enige wat ik me kan bedenken.
http://gathering.tweakers...message/26244826#26244826

[ Voor 11% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 03-01-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nee het was meer zoiets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/5185/windowsvistathemeiiscrenr4.jpg

Vraag me af of het ook zal werken op de P3300, je hebt er namelijk zo te zien nog wel de nodige programma's voor nodig. Link naar pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Dat kan je hier vinden

Dit draait op mijn HTC P-3300

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/6615/crossbowec4.jpg Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/5963/crossbow1xf5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/2531/vistatb3.jpg Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/7803/vista1dh9.jpg

Die met dat venster erin draait op Wisbar Advance Desktop ... maar dat vond ik net wat teveel moeite ...daar moet je dus alles zelf customizen.

[ Voor 27% gewijzigd door Tranzy op 04-01-2007 08:53 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canard schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:47:
[...]

Toen ik het zwarte scherm had (door SPB Pocket Plus) kreeg ik wel weer beeld als ik de telefoon opnieuw inschakelde. Toen kon ik dus gewoon weer alles doen, totdat de backlight time-out inschakelde, daarna bleef alles weer zwart.
Dat is bij jou dus niet?
Nee, ik had helemaal geen backligt meer, ook niet door de lader in het stopcontact te stoppen, heb hem uiteindelijk gerest, nu alle progjes erop zetten en zoeken naar back up software (kan me herinneren dat het besproken is op dit forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:31:
Nee, ik had helemaal geen backligt meer, ook niet door de lader in het stopcontact te stoppen, heb hem uiteindelijk gerest, nu alle progjes erop zetten en zoeken naar back up software (kan me herinneren dat het besproken is op dit forum).
Sprite Backup, misschien? Dat staat op de CD die je bij je phone kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEACHTE MENSEN,

WIE hebben nog meer het probleem dat ze onbereikbaar zijn?????? Ik word gebeld maar ben niet bereikbaar soms, ik heb gelezen dat andere HTC P3300 gebruikers hier last van hebben. Is dit het geval ook bij de TMOBILE VERSIE of alleen HTC P3300.

Ik heb contact gehad met HTC customer service en die zeiden dat het bij hun niet bekend was en dat ik hem dan ter reperatie moet sturen. Als jullie ook hetzelfde ondervinden bel dan even Customer Services op nummer 020 7965399 en klaag hierover dan.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even heel iets anders, heeft er iemand een leuk poker spel voor de P3300? Ik vind er wel een aantal, maar hier moet je allemaal voor betalen, heeft iemand misschien een freeware versie?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Laatst online: 18-08 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:19:
Even heel iets anders, heeft er iemand een leuk poker spel voor de P3300? Ik vind er wel een aantal, maar hier moet je allemaal voor betalen, heeft iemand misschien een freeware versie?

Alvast bedankt
RealDice Multiplayer Championship Poker (Texas Hold' em edition)... weet alleen niet offie freeware is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik ook, dat ik onbereikbaar ben. Weet iemand wat de laatste software versie van T-Mobile is? Ik kan op hun site niets vinden over software voor de MDA Compact lll.

Heeft iemand goede ervaringen met CheckPOInt 6.0 of is er een betere manier om flitspalen binnen te halen? Ik vind een abonnement bij TomTom net iets te prijzig, zit niet dagelijks op de weg voor lange afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ukinik: Denk je nou echt dat het helpt om 2 keer iets te vragen?

Andere vragen:
- Gaat het aanpassen van de skins enzo zoals op de vorige pagina op de T-Mobile versie net zo makkelijk als op de normale p3300?
- Is het mogelijk om op de MDA toch handschriftherkenning te krijgen? (Vond vroeger op Palms altijd wel relaxed en heb begrepen dat T-Mobile het verwijdert heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:10:

Andere vragen:
- Gaat het aanpassen van de skins enzo zoals op de vorige pagina op de T-Mobile versie net zo makkelijk als op de normale p3300?
- Is het mogelijk om op de MDA toch handschriftherkenning te krijgen? (Vond vroeger op Palms altijd wel relaxed en heb begrepen dat T-Mobile het verwijdert heeft)
@jou: Denk je nou echt dat het helpt om 2 keer iets te vragen? ZONDER HET TOPIC EENS DOOR TE LEZEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Laatst online: 18-08 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:10:

Andere vragen:
Bij mijn standaard HTC uitvoering is dat ook niet meer aanwezig. Ik geloof dat er ergens in dit topic een registry edit stond, waarmee je het wel kon schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga nou niet allemaal interessant doen!!! Ik heb gerust beide TOPICs gelezen maar heb nog geen oplossing gezien!!!

En daar zijn we nou naar op zoek in zo een forum toch........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:17:
[...]

@jou: Denk je nou echt dat het helpt om 2 keer iets te vragen? ZONDER HET TOPIC EENS DOOR TE LEZEN!!!!
Hou dit topic al weken in de gaten en zal t dus wel gemist hebben, dacht alles gelezen te hebben... sorry!
Twijfel nog steeds of de P3300 het geld waard is terwijl ik nog een prima RAZR van 2 jaar oud heb en daarvoor goedkoop sim-only abotje aan kan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Waar kopen jullie de Micro-SD kaartjes? Ik wil er eentje hebben van 2Gb, maar op alle websites waar ik zo kijk staan de 2Gb versies op uitverkocht.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de t-mobile versie, 6 weken sim-lock eraf >:) want abbo gaat in maart pas in.
Zeer tevreden met de mogelijkheden fantastisch speeltje ik heb er van alles opgezet en alles werkt :)
Geen problemen met bereikbaarheid tot nu toe.
Ergo kan hem iedereen aanraden.
Hoop wel dat er een 4 gig kaartje uitkomt heb nu 1
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:23:
[...]

Hou dit topic al weken in de gaten en zal t dus wel gemist hebben, dacht alles gelezen te hebben... sorry!
Twijfel nog steeds of de P3300 het geld waard is terwijl ik nog een prima RAZR van 2 jaar oud heb en daarvoor goedkoop sim-only abotje aan kan schaffen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Xanion schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:33:
Waar kopen jullie de Micro-SD kaartjes? Ik wil er eentje hebben van 2Gb, maar op alle websites waar ik zo kijk staan de 2Gb versies op uitverkocht.
Het makkelijkst is om in de pricewatch te kijken, dat geldt eigenlijk voor alle hardware. Bij One2remember zijn ze gewoon in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Xanion schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:33:
Klik! Nog 5 op voorraad momenteel. :)

Overigens ondersteunt de P3300 volgens HTC maar maximaal 2Gb. Ik kreeg een mail van ze. Ben benieuwd wat daarvan klopt. Maar goed, meer dan 1Gb heb ik momenteel toch niet nodig.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
1 Gb is erg weinig, ik had 2 op mn SonyEricsson W800i
dat was wel nice...

@wigoo, dat handschrift herkenning gedoe is al meerdere keren besproken in deze thread en ook de vorige...
ik zal eens een stukje schrijven voor Djwannabe om de TS nog verder uit te breiden, ik roep anderen op om ook de TS uit te breiden...

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Jopster schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:47:
[...]

Klik! Nog 5 op voorraad momenteel. :)

Overigens ondersteunt de P3300 volgens HTC maar maximaal 2Gb. Ik kreeg een mail van ze. Ben benieuwd wat daarvan klopt. Maar goed, meer dan 1Gb heb ik momenteel toch niet nodig.
Met de kaart van TT6 West-Europa erop is 1gig al vol. :) Dan nog wat applicaties erbij, mp3tjes, etc.. Is 2gig toch wel handig :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Xanion schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:06:
Met de kaart van TT6 West-Europa erop is 1gig al vol. :) Dan nog wat applicaties erbij, mp3tjes, etc.. Is 2gig toch wel handig :)
Dan wel ja, maar ik ben niet dagelijks in West-Europa aan het rijden, dus ik heb genoeg aan Benelux. :) Ruimte zat voor andere leuke dingen dan. Het is hetzelfde met hd's. Hoe meer ruimte je hebt, hoe luier je wordt en des te meer je er op laat staan. :P

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met de TomTom instellingen?
Welke GPS instelling moet ik gaan gebruiken in het toestel, om in TomTom 6 "GPS Port" te kunnen gebruiken.
Zo dat niet telken mijn bluetooth ingeschakeld wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De interne GPS kan je kiezen door in de instellingen voor com4 te kiezen. Deze info staat trouwens in de handleiding en ook vaak genoemd in dit topic.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hi
Heb gistereb Batterystaus geinstaleerd
wat is wakeup?
en tot hoeveel mag ik mijn p3300 overklokken
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sterk aant overwegen om ook een t-mobile mda compact 3 te kopen, ik heb alleen een paar vragen die mij weerhouden van kopen:
1. in de winkel heb ik met het toestel gespeeld en in de belcompany een P3300 vitrine model vast gehad, en mij viel snel op dat bij beide het batterij klepje snel los gaat, maar gaat hij bij jullie ook 'ongewild' los, dus als je m uit je zak haalt ofzo?
2: hoe is de snelheid t.o.v de mda vario 1, ik weet dat het dezelfde processor is, maar ik las ergens dat ie toch wel sneller is. twijfel namelijk tussen deze en HTC P3600, maar weet niet of ik die snelle processor vind opwegen tegen het prijsverschil. (en dan het verschil tov de vario zonder overklok, want dat kan op beide dus het zal best dat ie sneller is als je mda c3 overklokt en vario1 niet ;))
3: is iemand er al in geslaagd de HTC rom op de MDA compact 3 te zetten?
BVD
edit:

vraag 4: welke rom heeft de compact 3? (start -> instellingen -> toestelinformatie en dan de laatste paar cijfers van de build)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:13:

BVD
Dat zou ik ook wel willen weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
1475paul schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:56:
Hi
Heb gistereb Batterystaus geinstaleerd
wat is wakeup?
en tot hoeveel mag ik mijn p3300 overklokken
paul
Wakeup dat als je hem weer aan zet nadat je hem uit hebt gezet :+ . Dus met de knop rechtsboven. Overclock moet je zelf uitzoeken. Ik kon tot 286MHz gaan, maar dan kreeg ik soms problemen met Opera e.d. 260 kan ik draaien zonder problemen, maar het is vooral zelf de grenzen opzoeken en dan daar net iets onder gaan zitten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Set on wakeup: This option let BatteryStatus overclock the cpu on wakeup/resume of the device. The latter implies, that the cpuspeed falls back to the original cpuspeed if the device switches in one of the sleep modes. This is controlled by the operating system itself !
Remember last cpuspeed: If this option is checked, then the cpuspeed before going to suspend will be restored after wakeup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hi (Wakeup-onderwerp)
Dank U voor de informatie

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
Nadat ik vandaag ook tegen het probleem van SPB Pocket Plus ben aangelopen (backlight blijft uit) de P3300 een harde reset gegeven. Heb TomTom er weer op staan, echter ik kan deze niet toewijzen aan een knop en de snelkoppeling op het bureaublad (die TT er zelf neer zet) werkt ook niet buiten dat hij de foutmeldings "ploink" geeft. Weet iemand hoe je TT aan die snelkoppeling kan hangen of weer aan de GPS knop links onderin?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt dat niet hoor, als ik COM4 instel en dan bij TomTom de GPS port instel, gebeurd er niks.
:?
kiddyl schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:28:
De interne GPS kan je kiezen door in de instellingen voor com4 te kiezen. Deze info staat trouwens in de handleiding en ook vaak genoemd in dit topic.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

ben sterk aant overwegen om ook een t-mobile mda compact 3 te kopen, ik heb alleen een paar vragen die mij weerhouden van kopen:
1. in de winkel heb ik met het toestel gespeeld en in de belcompany een P3300 vitrine model vast gehad, en mij viel snel op dat bij beide het batterij klepje snel los gaat, maar gaat hij bij jullie ook 'ongewild' los, dus als je m uit je zak haalt ofzo?
2: hoe is de snelheid t.o.v de mda vario 1, ik weet dat het dezelfde processor is, maar ik las ergens dat ie toch wel sneller is. twijfel namelijk tussen deze en HTC P3600, maar weet niet of ik die snelle processor vind opwegen tegen het prijsverschil. (en dan het verschil tov de vario zonder overklok, want dat kan op beide dus het zal best dat ie sneller is als je mda c3 overklokt en vario1 niet ;))
BVD
edit:

vraag 4: welke rom heeft de compact 3? (start -> instellingen -> toestelinformatie en dan de laatste paar cijfers van de build)
1: Yup, maar 2 strookjes dubbelzijdige tape aan weerskanten werkt perfect. Hij gaat er nu vrij moeilijk af.
2: Lijkt iets sneller te reageren, maar verschilt weinig.
3: Geen idee.
4: Toestelapparaatinformatie: ROM versie: 1.13.114.1 NLD Datum:09/22/06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:03:
GEACHTE MENSEN,

WIE hebben nog meer het probleem dat ze onbereikbaar zijn?????? Ik word gebeld maar ben niet bereikbaar soms, ik heb gelezen dat andere HTC P3300 gebruikers hier last van hebben. Is dit het geval ook bij de TMOBILE VERSIE of alleen HTC P3300.

Ik heb contact gehad met HTC customer service en die zeiden dat het bij hun niet bekend was en dat ik hem dan ter reperatie moet sturen. Als jullie ook hetzelfde ondervinden bel dan even Customer Services op nummer 020 7965399 en klaag hierover dan.

mvg,
heb er nog steeds af en toe last van.. met de tmobile versie.. had een nieuw sim kaartje laten maken.. maar dat verhelpt het probleem niet

ik denk dat ik hem morgen maar ga langsbrengen voor ''reperatie'' :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:14:
[...]

1: Yup, maar 2 strookjes dubbelzijdige tape aan weerskanten werkt perfect. Hij gaat er nu vrij moeilijk af.
2: Lijkt iets sneller te reageren, maar verschilt weinig.
3: Geen idee.
4: Toestelapparaatinformatie: ROM versie: 1.13.114.1 NLD Datum:09/22/06
hmm dat van die dubbelzijdige tape is wel matig, hebben meer mensen dit?
sorry ik bedoelde welke aku heeft t toestel ipv rom, als je kijkt start -> instelligne -> systeem en dan (ik heb een vario met imate rom dus engels) 'about' dus zal iets zijn van ehm? tis iig dat icoontje met een rood-oranje pda met kleurtjes erin, als je daarop klikt zie je 'Microsoft windows mobile 5.0 OS 5.x.xx en dan er achter (build xxxxx.x.x.x die laatste getallen zijn de aku versie, die wil ik graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
SeenD schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:54:
1 Gb is erg weinig, ik had 2 op mn SonyEricsson W800i
dat was wel nice...

@wigoo, dat handschrift herkenning gedoe is al meerdere keren besproken in deze thread en ook de vorige...
ik zal eens een stukje schrijven voor Djwannabe om de TS nog verder uit te breiden, ik roep anderen op om ook de TS uit te breiden...
Inderdaad een goede idee om dat stukje over handschriftherkenning in de TS te zetten. Als het af is en ik heb het van je zet ik het er meteen onder de FAQ neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:48:
[...]
hmm dat van die dubbelzijdige tape is wel matig, hebben meer mensen dit?
Geen probleem ermee hier, hij blijft gewoon lekker dicht, ook al stuitert de telefoon wel eens door de auto :P (moet nog een houder kopen). Maar ik doe dat klepje eigenlijk zelf ook bijna nooit open, dus er is nog niets aan afgesleten/afgebroken.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag, maar kan ik ook mijn telefoonboek synchroniseren buiten outlook om? Hoe? Ik wil gewoon mijn telefoonboek op de laptop intikken en synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar weken de HTC p3300 en ben er zeer tevreden over (overclocked tot 260)
Ik gebruik het programma wififofum maar krijg deze niet werkend met de ingebouwde GPS geen enkele compoort (de gps werkt overigens wel met de TT6 op com 4) wififofum werkt wel met een externe bluetooth gpsmuis
Weet iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 22:53

jedel

Kevlar

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:38:
[...]

heb er nog steeds af en toe last van.. met de tmobile versie.. had een nieuw sim kaartje laten maken.. maar dat verhelpt het probleem niet

ik denk dat ik hem morgen maar ga langsbrengen voor ''reperatie'' :S
Ik heb het idee dat ik er ook last van heb; wat is de exacte klacht van de gene die je probeerd te bereiken?

kunnen ze ook niet de voicemail inspreken?

of is het een probleem met t-mobile (dus ook met andere gsm's)

[ Voor 6% gewijzigd door jedel op 04-01-2007 23:19 ]

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jedel schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:10:
[...]

Ik heb het idee dat ik er ook last van heb; wat is de exacte klacht van de gene die je probeerd te bereiken?

kunnen ze ook niet de voicemail inspreken?
ze krijgen gelijk de voicemail.. terwijl ik wel vol bereik heb..
ik heb het vermoeden dat het ''telefonie'' gedeelte om wat voor reden dan ook vastloopt.. want als ik zelf een keer bel dan werkt het weer wel.. en ben ik weer bereikbaar. meestal krijg ik dan ook gemiste oproep smsjes van tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:48:
sorry ik bedoelde welke aku heeft t toestel
Aku 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:54:
Ik heb sinds een paar weken de HTC p3300 en ben er zeer tevreden over (overclocked tot 260)
Ik gebruik het programma wififofum maar krijg deze niet werkend met de ingebouwde GPS geen enkele compoort (de gps werkt overigens wel met de TT6 op com 4) wififofum werkt wel met een externe bluetooth gpsmuis
Weet iemand een oplossing???
HI
Met welk programma heb je hem overklocked?
en helemaal geen last blijft die goed stabiel zelf met tomtom.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tranzy schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:49:
Dat kan je hier vinden

[afbeelding] [afbeelding]

Die met dat venster erin draait op Wisbar Advance Desktop ... maar dat vond ik net wat teveel moeite ...daar moet je dus alles zelf customizen.
Vindt zoals jij het hebt (met name de onderste twee pics) er al super uit zien _/-\o_
Dat heb je alleen gedaan met WA2? Of alleen maar het bestand geïnstalleerd van Nascasho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hi
Heb batterystaus geinstaleerd en nu vindt ik dat de indicator van de baterij niet altijd juist is soms gaat de capiciteit van mijn batterij snel achteruit en soms geeft die gedurende 1 a 2 uur dat hij volledig opgeladen is zelf als ik aan het navigeren ben met tomtom.Weet iemand een oplossing heb wel van deze site afgehaald en ook de nederlandstalige versie er opgezet?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:56:
[...]

Vindt zoals jij het hebt (met name de onderste twee pics) er al super uit zien _/-\o_
Dat heb je alleen gedaan met WA2? Of alleen maar het bestand geïnstalleerd van Nascasho?
Ik zelf zie de twee bovenste het liefst hoe heb je dat gedaan?
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 17:06
in het mda vario 2 forum hebben alle varios een serie nummer en hoe hoger je serie nummer hoe minder problemen er mee zijn...(de eerste versies van de vario 2 hebben nogal wat problemen met de screen alignment etc.).
Maar nu is mijn vraag heeft de mda compact 3 ook zo'n serie nummer of is dat op dit device niet van toepassing.
serienummer staat niet in de software, maar moet gewoon op het apparaat zelf staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die worstelen om hun afressen vanuit een adresboek applicatie via vCard(s) naar Outlook te krijgen:

http://www.mapilab.com/outlook/toolbox

Het probleem is dat Outlook geen vCards ondersteund met meerdere adressen in 1 vCard bestand. Dus exporteren en importeren kan dus bij een beetje adressen bestand HEEL VEEL werk zijn.
Echter de bovengenoemde tool heeft onder andere vCard convert mogelijkheden, en maakt dat Outlook wel alle adressen in 1 bestand ziet.
En de schatten van Mapilab hebben de demo 30 dagen VOLEDIG functioneel gemaakt. TOP !!!!!

Verder heb ik nu mijn HTC P3300 ongeveer 2 weken. Moest erg wennen in het begin (dit is mijn eerste PDA) maar inmiddels gaat bijna alles perfect. TomTom draait als een zonnetje zonder instaleer gedoe. Filmpjes codeer ik via http://divx.ppccool.com DIt werk super. Ik speel ze af via de media player op http://tcpmp.corecodec.org/about. Ook fantaschtisch. Allemaal freeWare.
Overal doet de wifi het prima, (behalve thuis maar zoals ik al eerder schreef; dat ligt aan mij ;-)
Handschriht herkenning is leuk, maar ik denk dat het floating keyboardje toch sneller werkt in mijn geval.
Ik heb niks overclocked maar toch draait alles soepel. (Ik Kill wel regelmatig programma's handmatig via geheugen beheer in de instellingen)
Dus misschien omdat ik weinig extra programma's draai en omdat het een HTC is ????? lijk ik voor alsnog gevrijwaard te zijn van veel spook verhalen die op dit forum te lezen zijn (afkloppen !!!)
Nu alles zo'n beetje loopt zal ik wel wat extra dingen gaan instaleren. Spelletjes, tooltjes enz. Mocht het gedrag van mijn telefoon zich veranderen, dan zal ik dat melden.

GROET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
[...]
1. Nee, bij mij zit hij met een duidelijke klik vast. Er zitten ook geen uitsteeksels aan waardoor hij makkelijk los kan raken, vind ik. Bovendien heb ik sinds gisteren een rubber hoesje voor deze phone (je vindt ze op Ebay) waardoor de kans helemaal uitgesloten is.
3. Op het xda-developers forum zijn er wel mensen in geslaagd andere ROM's te flashen (o.a. die van Dopod oid), maar (nog) niet die van de HTC. Bovendien moet het toestel unlocked zijn en daar is nog geen (gratis) tool voor. Het kan wel, maar dan kost het ongeveer 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
op gsmarena.com wordt al een opvolger genoemd voor de P3300, namelijk de P3350
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/ii/newsimg/htc-2007/gsmarena_005.jpg

bron

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ganymedus schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:15:op gsmarena.com wordt al een opvolger genoemd voor de P3300, namelijk de P3350
Maar die heeft geen GPS, dat was voor mij nu juist de reden om de Artemis te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
"Crash" Geheugenkaart

Helaas is het mij nu ook gebeurt dat ik echt gegevens op mijn geheugenkaart kwijt ben. Het is al een aantal keren gebeurt dat een deel van de data onleesbaar was. Na een soft reset was het probleem weer opgelost. Nu ben ik echter gvd echt data kwijt !!!

Wat mij wel opviel toen ik de geheugenkaart verwijderde, dat het klepje van de simkaart niet goed op zijn plaats zat. Dit klepje was iets naar onder verschoven. Misschien door trillingen, als ik hem in de auto gebruik?

Dit is wel kl***, want normaal gesproken is de geheugenkaart een min of meer veilige plek om je data op te slaan. In ieder geval veiliger dan op de pda zelf. Gelukkig ben ik niets essentieels kwijt. Een paar wazige fotootjes en filmpjes en de favorites en POI's van TomTom. Vervelender is als je in het buitenland zit en je krijgt de TomTom niet meer aan de praat. Moet je een kaart gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Erg vervelend inderdaad. Ik heb het kaartje bij mij sinds die keer ook extra vastgezet. Tot nu toe (+ combinatie formatteren FAT32) nog steeds geen problemen. Maar mocht het voorkomen, dan zet ik nu zo een backup terug.

Vaak moet het eerst een keer gebeuren voordat je een backup gaat maken van je gegevens. :(

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met BatteryStatus ver. 0.04.200RC build 0160
1475paul schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:35:
[...]

HI
Met welk programma heb je hem overklocked?
en helemaal geen last blijft die goed stabiel zelf met tomtom.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Vanmorgen eindelijk weer mn MDA III Compact van ProAssist in ontvangst kunnen nemen. Had deze net voor de kerst op laten halen omdat ik geen dataverbinding meer tot stand kon brengen met mn pc. Van ProAssist heb ik toen een 6021 als ruil telefoon gekregen overigens.

Ik heb gisteren zelf contact met ze opgenomen om de status te vragen en toen bleek de telefoon al klaar te zijn. Ze zeiden dat ze me op m'n privé en zakelijke nummer hadden proberen te bereiken maar ik had geen gemiste oproepen dus dat vond ik wel wat vreemd. Enfin, wel meteen een afspraak gemaakt voor vandaag.

Ze hebben het moederbord moeten vervangen, dus ik heb ook een ander IMEI nummer gekregen. Bovendien lijkt het erop alsof er ook een andere screenprotector op zit omdat er ineens lucht onder zit. Verder lijkt het toestel weer prima te werken, er kan weer gesynct worden iig. Er staat nog de oorspronkelijke ROM op, geen nieuwere dus helaas. Overigens ook nog €30,- eigen risico kwijt.

Prima service dus in principe, als kerst en o&n er niet tussen zaten had het misschien nog sneller gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Mijn MDA is ook verzekerd bij ProAssist.
Heb nog geen problemen met mijn geheugenkaart gehad iig. Dit in tegenstelling tot veel andere mensen.
Jopster schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:59:
Erg vervelend inderdaad. Ik heb het kaartje bij mij sinds die keer ook extra vastgezet. Tot nu toe (+ combinatie formatteren FAT32) nog steeds geen problemen. Maar mocht het voorkomen, dan zet ik nu zo een backup terug.

Vaak moet het eerst een keer gebeuren voordat je een backup gaat maken van je gegevens. :(
Heb je nog contact gehad met HTC over het probleem? Want je had ze toch contact met ze opgenomen.

[ Voor 68% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 05-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het spel Transport Tycoon Deluxe (open source) open op mijn MDA is er iets mis met de uitlijning van het scherm. Het is beeld gewoon schermvullend, niks mis mee. Maar wanneer ik mijn pennetje tegen het scherm aan tap, tap ik 1,5 cm schuin ervandaan. Er is dus iets met de calibratie van het pennetje in het spel zelf, want dit is het enige programma waar ik dit probleem heb.
Ik heb de installatiefile van http://www.esoftinteractive.com/openttd.html en dan de PPC versie gedownload. Voor de rest heb ik de installatieprocedure gevolgd (het kopieeren van een aantal grafics- en soundbestanden vanuit de orginele TTD windows versie).
Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand hoe dit probleem verholpen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
Zo, gisteren eindelijk mijn MDA Compact III ontvangen. Heeft allemaal langer geduurd, omdat T-mobile de 1e keer geen toestel gestuurd had...

Hiervoor heb ik een Vario gehad. Met dit toetstel had ik dus ook de laatste tijd problemen dat iemand die belde gelijk de voicemail kreeg, terwijl ik toch echt bereik had. Belde ik dan zelf, kreeg ik gelijk gemiste oproep SMSjes binnen....Ik mag hopen dat ik van dit probleem af ben....maar daar is het nog te kort dag voor.

Mensen met problemen met het geheugenkaartje: schuiven jullie die miniscule klemmetjes wel vast? Ik kan me voorstellen dat dit over het hoofd gezien wordt en dat het geheugenkaartje geen goed contact maakt. (Ik had bij installatie ook zoiets: zit ie nou goed of niet?)

Verder in vergelijking met de Vario ben ik enorm tevreden. Belkwaliteit is vele malen beter (bellers horen me duidelijker). En ingebouwde GPS is echt ideaal! Toestel voelt echt degelijk aan.

Wel een vraag voor de T-mobile gebruikers: iemand al die snelkoppelingen uit de tray weggekregen? (oproepenlijst, web-n-walk enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

_AuToMaTiC_ schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:55:
Heb je nog contact gehad met HTC over het probleem? Want je had ze toch contact met ze opgenomen.
Ik heb een mail gekregen van ze ja. Uiteraard is het probleem niet bekend en ik moet eens kijken of het kaartje standalone wel werkt. Ook kan ik een ander kaartje proberen. Goh, daar was ik zelf nog niet achter gekomen. 8)7

Met de links die ik ze heb gemaild (die ik hier ook heb gepost), hebben ze niets gedaan. Ze lezen dus over het feit heen dat er meerdere mensen met dit probleem kampen. Daar heb je dus niets aan.

@hierboven: klem zat echt goed, maar ik durf niet met zekerheid te stellen dat hij niet is losgeschoven tijdens gebruik. In ieder geval lijkt het er op dat hij nu gewoon goed blijft werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 05-01-2007 15:55 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:33:
Met BatteryStatus ver. 0.04.200RC build 0160

[...]
Hi
Heb batterystaus geinstaleerd en nu vindt ik dat de indicator van de baterij niet altijd juist is soms gaat de capiciteit van mijn batterij snel achteruit en soms geeft die gedurende 1 a 2 uur dat hij volledig opgeladen is zelf als ik aan het navigeren ben met tomtom.Weet iemand een oplossing heb wel van deze site afgehaald en ook de nederlandstalige versie er opgezet?
Is het mischien door de nederlandstalige versie erbij te zetten??????

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1475paul schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:55:
[...]

Hi
Is het mischien door de nederlandstalige versie erbij te zetten??????

paul
Ik heb Batterystatus er ne een paar dagen opzitten (wel een engelse versie) maar tot nu toe nog geen problemen of rare dingen gezien hij geeft voorlopig nog steeds de juiste batterijstatus ook met tomtom gebruik maar ik gebruik het programma eigenlijk alleen om te overclocken de rest van de status meldingen zijn leuk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Hi
Zou Graag weten hoe je aan de tweerste screen bent geraakt vindt deze erg gelikt en wil ook deze op mijn p3300 (Kleur Groeznblauwappelgroen vindt ik ok)

paul
Tranzy schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:49:
Dat kan je hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Surineeslander schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:22:

Wel een vraag voor de T-mobile gebruikers: iemand al die snelkoppelingen uit de tray weggekregen? (oproepenlijst, web-n-walk enzo)
Iets eerder in dit topic stond daar een hint voor geloof ik: de snelkoppelingen zijn te vinden in je register, bij de volgende sleutel:
HKLM\Software\HTC\TrayApp (uit mijn hoofd). zoek anders op fexplore.exe in je register (daar verwijst het meest rechtse icoon naartoe).
Ik heb daar iig w'n'w weggehaald en explorer laten verwijzen naar resco explorer ipv de standaard windows explorer. Werkt prima... De cijfers verwijzen naar de positie geloof ik, daar kan je dus ook nog mee spelen (volgorde van rechts naar links)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geinteresserd zijn in de T-Mobile MDA Compact III:

Ik heb vanmiddag contact gehad met de klantenservice van T-Mobile en volgens de vriendelijke meisje daar gingen de prijzen vanaf 7 januari juist OMLAAG. Dus ik wacht nog even.

En nu een vraagje:
Als ik de T-mobile Compact III neem zonder Tom Tom, kan ik dan een eigen versie van Tom Tom erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:18:
Voor de mensen die geinteresserd zijn in de T-Mobile MDA Compact III:

Ik heb vanmiddag contact gehad met de klantenservice van T-Mobile en volgens de vriendelijke meisje daar gingen de prijzen vanaf 7 januari juist OMLAAG. Dus ik wacht nog even.

En nu een vraagje:
Als ik de T-mobile Compact III neem zonder Tom Tom, kan ik dan een eigen versie van Tom Tom erop zetten?
Uiteraard kan dat. Dat is geen enkel probleem.
*Ben benieuwd naar hoe de prijzen zijn vanaf 7 januari. Niet dat ik er nog iets aan heb maar toch. :P

[ Voor 8% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 05-01-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het bij iedereen goedkoper zal worden, maar het meisje aan de lijn zei tegen mij dat de Compact III nu 30 euro was, en vanaf 7 januari gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Dan zou ik ook wel even 2 dagen wachten... Gister mijn brando binnen gekregen. Past perfect. Mooi ding en nog wasbaar ook.
*gelukkig wel.. Alles schoon, plak hem erop 4 stofjes eronder. Heb hem eraf gehaald, gewassen, gedroogd en nu is hij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit bericht kreeg ik ook van het meisje van de klantenservice,
maar ze vertelde dat een flex 40 Pit 1 jaar verlenging het toestel ong 130 was. Als ik kijk op algebeld krijg ik dezelfde combinatie gratis :S dus ik denk dat ik m daar maar bestel, goedkoper dan gratis zal wel kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Laatst online: 07:20

elmoxx

xx xx xx

Hallo, ik heb sinds gister ook de compact III van T-mobile.. Ik heb al een navigatiesysteem voor over de weg dus dat hoefde ik niet, maar ik wil wel graag mijn gps gebruiken voor o.a. geocachen.

mijn probleem: Er staan nu geen programma's op om de GPS te gebruiken geloof ik, ik kan niet eens testen of de GPS het wel doet! Ik heb wel het prog GPS tuner geinstalld maar de PDA III loopt steeds vast als ik dat progje de gps laat configureren.

Ik dus nog geen enkele keer gezien of de GPS het uberhaubt doet, iemand een manier om dit te kunnen testen?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen? Ik heb TOM TOM 6.010 geinstalleerd op mijn MDA III en het toestel blijft wachten op een bruikbaar GPS-signaal.

Als GPS-programmapoort gebruik ik COM4. Ik heb andere poorten gebruikt zonder resultaat.

Wat doe ik fout en welke GPS-ontvanger moet ik selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in dit forum hoe precies te doen.
Heeft bij mij ook niet gelijk gewerkt maar ineens deed hij het.
Blijven pielen ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:38:
Wie kan mij helpen? Ik heb TOM TOM 6.010 geinstalleerd op mijn MDA III en het toestel blijft wachten op een bruikbaar GPS-signaal.

Als GPS-programmapoort gebruik ik COM4. Ik heb andere poorten gebruikt zonder resultaat.

Wat doe ik fout en welke GPS-ontvanger moet ik selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

elmoxx schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:23:
mijn probleem: Er staan nu geen programma's op om de GPS te gebruiken geloof ik, ik kan niet eens testen of de GPS het wel doet! Ik heb wel het prog GPS tuner geinstalld maar de PDA III loopt steeds vast als ik dat progje de gps laat configureren.
Ik heb hetzelfde probleem met dit programma. Ik moet er nog even verder naar kijken. Hij hangt elke keer op hetzelfde punt.
Ik dus nog geen enkele keer gezien of de GPS het uberhaubt doet, iemand een manier om dit te kunnen testen?
Er zijn genoeg freeware gps programma's te vinden. Daar kun je even naar kijken.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 18:55
Ik heb geen ervaring met smartphones, dus dit is voor jullie misschien een erg eenvoudige vraag.

Ik heb effe een vraagje over de trackwheel van de P3300.

Als je wilt bellen en contacten opvraagd, kun je met het wiel je contacten selecteren.
Lochisch he :P , maar als je wat verder doordraaid, bv. een stuk of 5 to 10 keer rond, komt er in het midden een wit vlak met de letters van het alphabet, om zo naar de juiste contact te gaan.

Moet dit vlak/schermpje niet meteen komen? Dit zou toch handiger zijn. Hoe is dit bij jullie? Is dit bij mij niet goed? Je moet zo'n eind snel draaien om dit te krijgen. Het is zelfs zo dat ik dit met toeval heb ontdekt. Zit er een bepaalde lochica in, bv. wanneer komt dit scherm?

Frank

[ Voor 4% gewijzigd door FrankieV op 06-01-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:54
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:08:
Ik weet niet of het bij iedereen goedkoper zal worden, maar het meisje aan de lijn zei tegen mij dat de Compact III nu 30 euro was, en vanaf 7 januari gratis.
T-Mobile site is down vanwege onderhoud...nog eventjes geduld dan maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan ik bij mmsjes geen mp3 afspelen?
foutmelding:

unsupported content type audio/mp3
bestandsnaam.mp3

zou iemand mij hiebij kunnen helpen

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Surineeslander schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:22:
Ik zag op xda-developers.com wel een manier om de hele tray te verwijderen. Het zou specifiek zijn voor o2, maar het werkt ook op mijn t-mobile apparaat:
After a hunt in the registry - i discovered this - to remove the system tray (bottom tray with battery and comm icons) in the registry

Goto HKLM\init and delete Launch 92 - value is trayap.exe

Soft reset and your done
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:03:
GEACHTE MENSEN,

mvg,
Ik heb mijn apparaat nu 3 dagen in mijn bezit. Gisteren en eergisteren had ik voortdurend bereik en toch klaagden mensen dat ze meteen mijn voicemail kregen. Ik heb er zelf bijgestaan dat iemand me belde en ik toch echt vol bereik had. Ik zal HTC & T-mobile eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Laatst online: 07:20

elmoxx

xx xx xx

ik vind nu net een "SUPER screen protector" die nog in de doos van T-mobile zat, hij is dus meegeleverd.

mijn vraagen hierover:
- Wat zijn de ervaringen met deze screen protector?
- Hoe krijg je de screenprotector er goed op?
- Werkt t touch-screen dan nog net zo goed?
- Zijn er beter screen-protectors?
- Is het scherm van zichzelf erg gevoelig voor krassen?

Alvast bedankt,

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FrankieV schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:21:
Ik heb effe een vraagje over de trackwheel van de P3300.

Als je wilt bellen en contacten opvraagd, kun je met het wiel je contacten selecteren.
Lochisch he :P , maar als je wat verder doordraaid, bv. een stuk of 5 to 10 keer rond, komt er in het midden een wit vlak met de letters van het alphabet, om zo naar de juiste contact te gaan.

Moet dit vlak/schermpje niet meteen komen? Dit zou toch handiger zijn. Hoe is dit bij jullie? Is dit bij mij niet goed? Je moet zo'n eind snel draaien om dit te krijgen. Het is zelfs zo dat ik dit met toeval heb ontdekt. Zit er een bepaalde lochica in, bv. wanneer komt dit scherm?
Je kunt dit vergelijken met een pijltjes toets naar beneden inhouden.
Als je een tikje op deze pijltjes toets geeft gaat hij 1 contact naar beneden, houd je hem ingedrukt dan gaat hij wat sneller of geeft hij een grote letter op het scherm, zodat je nog sneller door je contactenlijst heen kunt bladeren.

Als dit schermpje meteen komt zou je nooit 1 contact naar beneden kunnen gaan, maar meteen bij de volgende letter in je contactenlijst zitten. Het is dus normaal zoals het bij jou werkt.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.