Heeft iemand dit apparaat en zijn GPS al geprobeerd in een auto met voorruitverwarming?Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 10:12:
Hallo allemaal, ik zit eraan te denken dit toestel te kopen. GPS is een belangrijke functie voor mij en ik rij in een ford focus met voorruit verwarming. Heeft iemand ervaring met de GPS van de p3300 i.c.m. voorruit verwarming
even antwoorden op mezelf; De files waren door het slepen op een of andere manier "hidden" geworden,Tha schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:18:
om mijn menu onder knopje programma's wat overzichterlijker te maken.
heb ik de programma's verdeeld in submappen
nu is van de eerst map "Appz" de inhoud niet zichtbaar (de snelkoppelingen)
wanneer ik via Resco Explorer naar de map ga staat alles er wel in,
weet iemand hoe dit komt ? en hoe het te voorkomen is?
dit weer afgevinkt en ze waren weer gewoon zichtbaar & werkend uiteraard, wellicht voor iemand anders nuttig
Tha
Ik heb TT5 op mijn MDA Compact III gezet. Maar hij vindt geen gps apparaat. Moet ik echt TT6 hebben of is er een manier om TT5 ook aan de praat te krijgen?
Verwijderd
hvbr schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:28:
Steeds oproepen missen?
Heel vreemd...
Ik had eerst een MDA Vario (Qteq) en ik had steeds dat ik oproepen miste omdat er geen beltoon geklonken had terwijl deze wel aanstond. Na opnieuw selecteren via 'geluiden en meldingen' deed de beltoon het weer een tijdje totdat het weer mis ging.
Alle geprobeerd, een software reset+update, niks hielp.
Nu heb ik een MDA Compact III gekocht en wat denk je? WEER hetzelfde verschijnsel![]()
Twee compleet andere telefoons/merken, ligt het dan aan de windows software?
Dit toestel is echt geweldig, maar oproepen missen kan echt niet![]()
Iemand een idee?
ik heb het zelfde probleemVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:32:
Hmm ik heb de laatste tijd last van het feit... dat mijn trilfunctie het af en toe opeens niet doet. Alleen een softreset verhelpt het probleem.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
hmmz ik ga het ook eens proberen uit te vogelen, ik ga binnenkort op vakantie in een hotel dat ook wifi aanbied. Maar als hij dan verbinding maakt met GPRS (in het buitenland) lopen de kosten snel op.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:08:
oplossing: bij start>settings>connections>verbindingen
dan bij geavanceerd>netwerk selecteren.
waarschijnlijk moet je daar"T-mobile in werk netwerk veranderen
diesel is geen probleem.
citroen xantia, grote diesel auto... het geluid hoor ik goed, ook al ligt de pda naast me op de bijrijders stoel...
heb nog geen houder
ik zoek er eentje die op je kachelventilator schuifjes dingetjes geklikt kan worden... iemand enig idee?
trouwens dit programmaatje werkt goed
http://home.utah.edu/~mcm5849/wince/vnc.html
hier kun je vnc voor de pocketpc downloaden, werkt best goed.
alleen je moet wel iets instellen bij de server kant, ofwel je notebook/computer, als je vnc 4 of hoger gebruikt. dan moet je bij options en dan tabblad legacy, vink daar dan aan "only use protocol version 3.3" dan moet t werken.
en by the way de encryptie moet uitstaan.
@robbie
ik kijk weleens het journaal van de nos... streaming... maar omdat vloeiend te laten gaan heb ik hem wel overgeklokt naar 247 mhz
en ik gebruik wifi... mn PIT gaat pas in januari in
dus daarna test ik t via gprs...
dit is de url er van http://jmp.ilsemedia.nl/?...l%2Fbb.laatste.asf&id=873
maar live streams van tv niet geprobeerd. waar kan ik dat vinden?
citroen xantia, grote diesel auto... het geluid hoor ik goed, ook al ligt de pda naast me op de bijrijders stoel...
heb nog geen houder
ik zoek er eentje die op je kachelventilator schuifjes dingetjes geklikt kan worden... iemand enig idee?
trouwens dit programmaatje werkt goed
http://home.utah.edu/~mcm5849/wince/vnc.html
hier kun je vnc voor de pocketpc downloaden, werkt best goed.
alleen je moet wel iets instellen bij de server kant, ofwel je notebook/computer, als je vnc 4 of hoger gebruikt. dan moet je bij options en dan tabblad legacy, vink daar dan aan "only use protocol version 3.3" dan moet t werken.
en by the way de encryptie moet uitstaan.
@robbie
ik kijk weleens het journaal van de nos... streaming... maar omdat vloeiend te laten gaan heb ik hem wel overgeklokt naar 247 mhz
en ik gebruik wifi... mn PIT gaat pas in januari in
[ Voor 24% gewijzigd door SeenD op 28-12-2006 13:14 . Reden: @robbie thingie ]
Something something
Ja, Halfords verkoopt ze. Maar dan heb je daarnaast nog een specifieke houder voor de phone nodig.SeenD schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:00:
Je kunt ook bij PDAshop een alles-in-een pakket kopen. Daar zit dan wel een houder bij. De mooiste oplossing vind ikzelf altijd nog de Brodit Proclips, die op maat gemaakt worden voor gangbare auto's. Kost een paar centen, maar zeer professioneel.
[ Voor 28% gewijzigd door grun93 op 28-12-2006 15:31 . Reden: aanvulling ]
Live streams weet ik niet, maar ik kan wel melden dat het journaal kijken met de (small) stream niet lukt via GPRS. Na ongeveer 30-40 seconden begint het filmpje niet meer goed te lopen en het geluid ook niet. Daarna kan je lang wachten tot de stream weer werkt, maar helemaal lekker en langer dan een paar seconden goed lukt niet meer.SeenD schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:00:
@robbie
en ik gebruik wifi... mn PIT gaat pas in januari indus daarna test ik t via gprs...
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
ergens onderin staan zeSeenD schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:00:
heb nog geen houder
http://www.pdashop.nl/specialinterest/2662/autohouders.html
Tha
Ik heb TT5 en op COM4 vindt-ie gewoon GPS.ECiftci schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:28:
Ik heb TT5 op mijn MDA Compact III gezet. Maar hij vindt geen gps apparaat. Moet ik echt TT6 hebben of is er een manier om TT5 ook aan de praat te krijgen?
De Supermolecuul
Zelf 2 vraagjes: ik heb het apparaat altijd in mijn broekzak, maar ik kan niet altijd opnemen en laat 'm
dan lekker doorgaan tot de voicemail aanspringt.
1: hoe voorkom ik dat het scherm wordt geactiveerd bij een oproep? Met een touchscreen wordt er in je broekzak heel wat afgeklikt...
2: waar stel ik in hoeveel keer de telefoon moet overgaan voor de voicemail aanspringt?
1: hoe voorkom ik dat het scherm wordt geactiveerd bij een oproep? Met een touchscreen wordt er in je broekzak heel wat afgeklikt...
2: waar stel ik in hoeveel keer de telefoon moet overgaan voor de voicemail aanspringt?
De Supermolecuul
Instellen tot voice mail is bij mijn weten een provider instelling.Emetic schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:05:
Zelf 2 vraagjes: ik heb het apparaat altijd in mijn broekzak, maar ik kan niet altijd opnemen en laat 'm
Enige mogelijkheid is je telefoon afsluiten van verkeer, zodat je helemaal geen oproep binnenkrijgt en je dus meteen voicemail krijgt.
Ik kon de verleiding vandaag niet weerstaan, en heb vroegtijdig mijn contract kunnen verlengen bij T-mobile. Ben vandaag in de shop in Rotterdam geweest om de compact 3 te halen. Ik heb hem met 1 jaar flex 20 verlengd + pit en moest € 109,99 bij betalen (zonder tomtom). Lijkt me toch een goede deal
.
Bedoel je dat je nog niet in de 3 maanden zat voor het aflopen van je contract...ik ga morgen ook een poging wagen...mijn contract loopt 29 april af..hopelijk kan ik verlengen..peterrrr schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:27:
Ik kon de verleiding vandaag niet weerstaan, en heb vroegtijdig mijn contract kunnen verlengen bij T-mobile. Ben vandaag in de shop in Rotterdam geweest om de compact 3 te halen. Ik heb hem met 1 jaar flex 20 verlengd + pit en moest € 109,99 bij betalen (zonder tomtom). Lijkt me toch een goede deal.
Verwijderd
Grrrr.. mijn mda begint wel erg vreemd te doen.. ik ben soms niet bereikbaar voor anderen. terwijl ik wel gewoon vol bereik heb.. Men krijgt dan meteen de voicemail te horen..
Meestal als ik zelf een keer bel schijnt dat het te herstellen.. en krijg ik gemiste oproep smsjes van t-mobile
Meestal als ik zelf een keer bel schijnt dat het te herstellen.. en krijg ik gemiste oproep smsjes van t-mobile
bedoel je niet een warmtewerende voorruit ?? Als je dat bedoelt werkt het bij mij iig prima.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:34:
[...]
Heeft iemand dit apparaat en zijn GPS al geprobeerd in een auto met voorruitverwarming?
Ik heb trouwens toch maar TT6 MOWE DVD aangeschaft mbv die voucher. ben nu 89 euro kwijt.
Ik heb ook een leuke computer..
De vriend van m'n zusje heeft hem ook gehaald bij de T-Mobile shop (Amsterdam). Hij hoefde niets te betalen. Hij heeft hetzelfde abbo genomen als jij...peterrrr schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:27:
Ik kon de verleiding vandaag niet weerstaan, en heb vroegtijdig mijn contract kunnen verlengen bij T-mobile. Ben vandaag in de shop in Rotterdam geweest om de compact 3 te halen. Ik heb hem met 1 jaar flex 20 verlengd + pit en moest € 109,99 bij betalen (zonder tomtom). Lijkt me toch een goede deal.
Ik snap daar echt niets van
Beltoon op de geheugenkaart?hvbr schreef op donderdag 28 december 2006 @ 01:28:
Iemand een idee?
Met flex 1 jaar zonder pit zat ik op 269 ofzo. Nu maar omgezet naar relax 200 1 jaar voor 20p/m en het toestel voor 169. Ik heb alleen nogsteeds niks hoeven te betalen voor het toestelpeterrrr schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:27:
[ Voor 65% gewijzigd door Worldwide op 28-12-2006 23:55 ]
sorry offtopic...My schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:46:
[...]
De vriend van m'n vriendin heeft hem ook gehaald bij de T-Mobile shop (Amsterdam). Hij hoefde niets te betalen. Hij heeft hetzelfde abbo genomen als jij...
maar de vriend van jouw vriendin??
wel vreemd dat ie niets hoefde bij te betalen, ik moest 170 ofzo bijbetalen.
geen spijt van... hij is het zeker waard.
een van de betere die ik heb gehad, de mogelijkheden zijn eindeloos... bijna dan, kmis wel infrarood...
maarja
thx trouwens voor die ventilatorrooster houders... ik heb meteen die van 16 euro bestelt. altijd handig!!
Something something
ter informatie : mijn contract liep tot en met eind juni 2007.
Verwijderd
Gisteren in het nieuws:My schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:46:
[...]
De vriend van m'n vriendin heeft hem ook gehaald bij de T-Mobile shop (Amsterdam). Hij hoefde niets te betalen. Hij heeft hetzelfde abbo genomen als jij...
http://www.nieuwnieuws.nl.../12/80_procent_liegt.html
Meer dan 80 procent van de mensen verbuigt de waarheid dagelijks. De meest geliefde manier om een leugentje te verkopen is door gebruik te maken van moderne technologie. Liegen lijkt ............ te verhullen.
Familie en vrienden worden vooral misleid over de prijs van nieuwe aankopen. Een complimentje over het uiterlijk kan ook beter met een flinke korrel zout worden genomen. Maar de ondervraagden zeiden dergelijke leugentjes alleen te vertellen om de gevoelens van de ander te sparen.
Gister mijn MDA binnengekregen...verlenging van 2 jaar via t-mobile; moest 30 euro bijbetalen.
Verwijderd
Nee, volgens mij niet. Ik heb namelijk van die golvende lijnen door mijn voorruit lopen en dat is volgens mij voorruitverwarming en niet warmtewering. (tenzij ik weer termen door elkaar haalTranzy schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:40:
[...]
bedoel je niet een warmtewerende voorruit ?? Als je dat bedoelt werkt het bij mij iig prima.
Ik heb trouwens toch maar TT6 MOWE DVD aangeschaft mbv die voucher. ben nu 89 euro kwijt.

Voor zover ik weet heeft alleen Ford auto's met voorruitverwarming. Dan zitten er dezelfde draadjes in de voorruit gebakken die andere wagens in de achterruit hebben, alleen veel meer en veel dunner. Normaal gesproken zie je ze nauwelijks, alleen met tegenlicht vallen ze op. Anyway, die draadjes kunnen in principe wel een belemmering zijn (kooi van Faraday). In deel 1 staan twee berichtjes van bezitters van een Ford Focus met voorruitverwarming, de een heeft er wel last van, de ander niet.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:23:
Nee, volgens mij niet. Ik heb namelijk van die golvende lijnen door mijn voorruit lopen en dat is volgens mij voorruitverwarming en niet warmtewering. (tenzij ik weer termen door elkaar haal)
Daar heb ik ook wel eens last van. Ook icm T-Mobile. Het bereik is bij mij altijd verschrikkelijk geweest (thuis en op werk), dus ik heb daar bij mij de oorzaak in gezocht. Vandaar dat ik zeer snel weer terug naar Vodafone ga. Hopelijk heb ik dit probleem dan ook gelijk niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:34:
Grrrr.. mijn mda begint wel erg vreemd te doen.. ik ben soms niet bereikbaar voor anderen. terwijl ik wel gewoon vol bereik heb.. Men krijgt dan meteen de voicemail te horen..
Smaken verschillen gelukkig. Vind het overdreven om te zeggen dat T-mobile verschrikkelijk is,Jopster schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:46:
[...]
Daar heb ik ook wel eens last van. Ook icm T-Mobile. Het bereik is bij mij altijd verschrikkelijk geweest (thuis en op werk), dus ik heb daar bij mij de oorzaak in gezocht. Vandaar dat ik zeer snel weer terug naar Vodafone ga. Hopelijk heb ik dit probleem dan ook gelijk niet meer.
het is bij mij al heel lang niet voor gekomen dat ik geen bereik zou hebben (Randstad)
Tha
Tha schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:34:
Smaken verschillen gelukkig. Vind het overdreven om te zeggen dat T-mobile verschrikkelijk is,
het is bij mij al heel lang niet voor gekomen dat ik geen bereik zou hebben (Randstad)
offtopic:
Dat kan inderdaad prima zo zijn. In mijn geval (ook Randstad) staat er geen mast op een goede locatie, waardoor mijn bereik thuis nagenoeg nihil is.
Situaties verschillen nu eenmaal. Voor mij is het verschrikkelijk en heb ik met een andere provider veel betere ervaringen.
Dat kan inderdaad prima zo zijn. In mijn geval (ook Randstad) staat er geen mast op een goede locatie, waardoor mijn bereik thuis nagenoeg nihil is.
Situaties verschillen nu eenmaal. Voor mij is het verschrikkelijk en heb ik met een andere provider veel betere ervaringen.
*prijst zich gelukkig in haarlem* dacht dat de verhalen van bereik wel mee vielen, heb dan mazzel dunkt mij.Jopster schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:56:
[...]
offtopic:
Ontopic: fijn toestel die MDA Compact III, gister messenger live geinstalleerd. werkte perfect via bluetooth vanaf de bank
Tha
Verwijderd
Heel tevreden al een maand wel iets vreemd als ik in instellingen telefoon kom loopt hij vast

Gisteren ook gehad, na een belletje richting oproeper (die in dezelfde kamer stond) lukte het wel weer. Alles met vol bereik. Kwaaltje van T-mobile of van de telefoon?Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:34:
De Supermolecuul
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:34:
Hmm ik heb totaal geen last van deze probleempjes. Ik heb overigens geen MDA maar een HTC toestel, misschien dat dat de reden is. Ik weet niet of dit kan hoor, maar misschien kunnen jullie een HTC Rom op het toestel zetten, misschien dat dat de problemen verhelpt... Ik kan mijne proberen te extracten van mijn eigen toestel, maar weet niet hoe dit precies moet.Jopster schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:46:
[...]
Daar heb ik ook wel eens last van. Ook icm T-Mobile. Het bereik is bij mij altijd verschrikkelijk geweest (thuis en op werk), dus ik heb daar bij mij de oorzaak in gezocht. Vandaar dat ik zeer snel weer terug naar Vodafone ga. Hopelijk heb ik dit probleem dan ook gelijk niet meer.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb mijn doorschakel-instellingen zo gezet dat, wanneer mijn T-Mobile telefoon niet bereikbaar is voor een beller, er automatisch naar mijn Vodafone toestel wordt doorgeschakeld.
De afgelopen drie weken is er al een stuk of vijf keer iemand naar laatstgenoemd toestel doorgeschakeld.
Eerst deed ik het af met de gedachte: "Hm... Ik kom net uit een lift dus..." maar nu ik hier lees dat er meer mensen 'niet bereikbaar' zijn.
In elk geval dus een tip voor lui met meerdere telefoons: stel je doorschakel-instellingen net zo in als ik.
Verwijderd
denk eerder van het toestel... want met andere telefoons heb ik dit probleem nog nooit gehad..Emetic schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:59:
[...]
Gisteren ook gehad, na een belletje richting oproeper (die in dezelfde kamer stond) lukte het wel weer. Alles met vol bereik. Kwaaltje van T-mobile of van de telefoon?
Verwijderd
Had jij toen de radio aan staan met de hoofdtelefoon er in geplugd? Misschien had het te maken met voice-dialing etc...ik ben er iig nog steeds niet echt achter hoe het komt...grun93 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:46:
[...]
Gelukkig, ik ben tenminste niet de enige, ik dacht al dat ik gek werd. Vandaag kreeg ik een telefoontje van een collega (toevallig de bovenste entry in de contactlijst) die zich afvroeg waarom ik hem constant zat te bellen. Ik was me niet bewust dat ik dat aan het doen was, sterker nog, ik lag gewoon op bed te maffen. De telefoon stond wel aan maar lag roerloos op het nachtkastje. Kennelijk gaat ie af en toe uit zichzelf bellen zonder dat je dat kunt zien of horen. Iemand enig idee?
Ik heb ook de HTC variant, dus dat is het in ieder geval niet.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:19:
Hmm ik heb totaal geen last van deze probleempjes. Ik heb overigens geen MDA maar een HTC toestel, misschien dat dat de reden is.
Vandaag een poging gedaan om mijn abo te verlengen in de T-mobile shop, maar is dus niet gelukt.(mijn abo loopt 29 april pas af)..moet nog een maand wachten voordat ik kan verlengen..
De verkoper toetste mijn nummer in en de computer gaf aan dat het niet mogelijk was...wel vreemd dat het sommige van jullie wel lukt
Kheb nog wel even een balletje opgegooid dat er op dit forum wel mensen waren die eerder konden verlengen, maar toen gaf de verkoper aan dat dat alleen mogelijk is als je toestel is gestolen.
Maar goed ik heb dus een Ford Focus met voorruit verwarming maar kan dus nog geen test resultaten geven...hehe..maar over een maandje laat ik jullie weten of hij een fix krijgt in mijn auto.
De verkoper toetste mijn nummer in en de computer gaf aan dat het niet mogelijk was...wel vreemd dat het sommige van jullie wel lukt
Kheb nog wel even een balletje opgegooid dat er op dit forum wel mensen waren die eerder konden verlengen, maar toen gaf de verkoper aan dat dat alleen mogelijk is als je toestel is gestolen.
Maar goed ik heb dus een Ford Focus met voorruit verwarming maar kan dus nog geen test resultaten geven...hehe..maar over een maandje laat ik jullie weten of hij een fix krijgt in mijn auto.
Nee, zowel de radio en de voice-dialing heb ik nog niet gebruikt. Ik weet ook niet waardoor het komt. Da's ergens wel jammer, want dan kunnen we er rekening mee houden. Gelukkig lijkt het niet aan het toestel te liggen, anders zouden er wel meer mensen geklaagd hebben. Ik heb het ook nog op het xda-forum gevraagd, maar geen enkele reactie gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:54:
Had jij toen de radio aan staan met de hoofdtelefoon er in geplugd? Misschien had het te maken met voice-dialing etc...ik ben er iig nog steeds niet echt achter hoe het komt...
Ik heb de MDA variant sinds 2 dagen. Vandaag lekker aan de slag met software erop zetten. En opeens, na een softreset, krijg ik een scherm wat uit is als ik aan de usb kabel hang. Huh?
Usb kabel eruit: scherm floept weer aan. Usb kabel erin: scherm floept weer uit (en precies op het moment van activesync connectie (het geluidje)).
Heeft iemand anders dit ook? Is hier wellicht al een oplossing voor??
Ik heb ondertussen (uiteraard) alles verwijderd wat ik zelf geinstalleerd had, maar dat helpt helaas niets.
edit: het scherm floept uit precies op het moment dat ik het USB geluidje hoor (dus usb device connected), en niet het activesync geluid
UPDATE: culprit identified... pffff... zucht... blij! Spb Pocket Plus kan ook de helderheid instellen. Daar zat ik op m'n todayscreen een beetje mee te spelen, maar het deed niets. Uiteindelijk dus met die slider helemaal naar links gedaan. Blijkbaar geeft dat een instelling dat ie op "external power" de schermverlichting compleet uit zet!! En dit werd pas actief na een soft-reset.
Ik heb zojuist bij "instellingen" de slider naar rechts gehaald en weer helemaal naar links, en dan is ie "gewoon" maximaal gedimd, MAAR NIET UIT natuurlijk... Whoei! Ik ben weer blij... klote Pocket Plus...
Ik ga de dingen weer lekker installeren...
Usb kabel eruit: scherm floept weer aan. Usb kabel erin: scherm floept weer uit (en precies op het moment van activesync connectie (het geluidje)).
Heeft iemand anders dit ook? Is hier wellicht al een oplossing voor??
Ik heb ondertussen (uiteraard) alles verwijderd wat ik zelf geinstalleerd had, maar dat helpt helaas niets.
edit: het scherm floept uit precies op het moment dat ik het USB geluidje hoor (dus usb device connected), en niet het activesync geluid
UPDATE: culprit identified... pffff... zucht... blij! Spb Pocket Plus kan ook de helderheid instellen. Daar zat ik op m'n todayscreen een beetje mee te spelen, maar het deed niets. Uiteindelijk dus met die slider helemaal naar links gedaan. Blijkbaar geeft dat een instelling dat ie op "external power" de schermverlichting compleet uit zet!! En dit werd pas actief na een soft-reset.
Ik heb zojuist bij "instellingen" de slider naar rechts gehaald en weer helemaal naar links, en dan is ie "gewoon" maximaal gedimd, MAAR NIET UIT natuurlijk... Whoei! Ik ben weer blij... klote Pocket Plus...
Ik ga de dingen weer lekker installeren...
[ Voor 43% gewijzigd door apenstaartje op 29-12-2006 14:51 ]
geen zin zonder onzin
Hoe heb je dat geflikt dan. Je mag toch max 3 maanden voor einddatum verlengen???????peterrrr schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 03:22:
ter informatie : mijn contract liep tot en met eind juni 2007.
ja vraag ik me ook af..Diamond AT schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:04:
[...]
Hoe heb je dat geflikt dan. Je mag toch max 3 maanden voor einddatum verlengen???????
Bij T-Mobile kennen ze de gratis dienst LOST & FRAUD. Als je toestel kapot/gestolen is kan je éénmalig vroegtijdig verlengen.
Dit zou in princiepe iedere T-Mobile Shop kunnen doen.
Verwijderd
Omdat mijn mda veel aan mijn compu hangt wordt hij ook steeds bij geladen.
Is dat kwalijk voor de baterij?
Nope, niet bij een Li-Ion batterij...Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:58:
Omdat mijn mda veel aan mijn compu hangt wordt hij ook steeds bij geladen.
Het nadeel is alleen van een Li-Ion dat je per jaar minstens 20% capaciteit verliest. Maar het zogenaamde "geheugeneffect" kent een Li-Ion niet.
geen zin zonder onzin
Maar goed dan moet je toestel wel gestolen of kapot zijn...hehepeterrrr schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:51:
Bij T-Mobile kennen ze de gratis dienst LOST & FRAUD. Als je toestel kapot/gestolen is kan je éénmalig vroegtijdig verlengen.
Er draait Windows Mobile 5 op, dus in principe zouden alle spellen die hiervoor gemaakt zijn moeten werken. Zoek voor de lol eens op 'pocket pc games' op GoT of Google. Je zal versteld staan wat je vindt, zelfs behoorlijk veel gratis spellen/programma's.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 23:15:
Ik zou graag willen weten of er spelletjes bestaan speciaal voor de mda compact 3, og andere spelletjes die er ook op draaien.
Als ze bestaan, waar zou ik ze dan kunnen vinden?
Vriendelijke groetjes,
Daniel
Verder is de MDA Compact 3 uitgerust met een midlet manager (oid), waardoor je ook de java spellen die voor telefoons gemaakt zijn kan spelen. Dit heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is een kwestie van proberen per spel gok ik, omdat sommige spellen anders de hardware aanspreken dan andere (hard buttons, cijfers 0-9 e.d.).
BTW, welke software versies hebben jullie (te zien bij een soft-reset)? Ik heb de volgende versies op mijn MDA Compact 3:
IPL: 1.13.0001.
SPL: 1.13.000
GSM: 02.49.90
Weet iemand wat de nieuwste versies zijn en hoe je bijvoorbeeld je Radio ROM kan updaten? En heeft het zin om de Blackberry update die beschikbaar is op de T-mobile site (voor de compact weliswaar, niet voor de compact3) te installeren? Werkt dat bijvoorbeeld ook bij gewone pop-mail? Die indruk krijg ik namelijk bij het lezen van de instructies.
[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 29-12-2006 20:27 ]
Verwijderd
Beste mensen,
De GPS instellingen voor TOMTOM 6 in tomtom zelf:
Ik heb de keuze:
-Andere nmea gps ontvanger
-GPS baudsnelheid 4800
-COM4
Ik heb ook de keuze als ik de GPS instel in tomtom zelf:
-Ingebouwde GPS ontvanger (voor de rest hoef ik niks te doen)
Bij allebij deze werkt de GPS, weet iemand wat het verschil is?
mvg,
De GPS instellingen voor TOMTOM 6 in tomtom zelf:
Ik heb de keuze:
-Andere nmea gps ontvanger
-GPS baudsnelheid 4800
-COM4
Ik heb ook de keuze als ik de GPS instel in tomtom zelf:
-Ingebouwde GPS ontvanger (voor de rest hoef ik niks te doen)
Bij allebij deze werkt de GPS, weet iemand wat het verschil is?
mvg,
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 20:39 ]
Michel242186 : je kan toch zeggen dat je toestel het niet meer goed doet, en je er niet tevreden mee bent.
Ik heb zelf ook tomtom erop zitten nu, heeft iemand enig idee waar je leuke stemmen vandaan kan halen ?
Ik heb zelf ook tomtom erop zitten nu, heeft iemand enig idee waar je leuke stemmen vandaan kan halen ?
Vraagja. Ik heb die Live Messenger net geprobeerd. Wel geinig (alleen wat traag). Grootste nadeel vind ik dat ie de hotmailcontacten tussen je normale contacten zet. Ik wil die niet tussen m'n normale contacten hebben en al helemaal niet meekrijgen bij synchronisatie (wat vast wel zal gebeuren). Is daar een oplossing voor?
Ik ben heel erg benieuwd of jullie de de P3300 hebben geoverclocked ? Ik gebruik oo het moment BatterryStatus 0.03.201 en draai al een week stabiel op 234. Nu een dag al op 247.
Op welke snelheid draaien jullie stabiel en met welk programma.
Op welke snelheid draaien jullie stabiel en met welk programma.
Ik heb ook een leuke computer..
Euh dit moet lost & stolen zijn.peterrrr schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:51:
En dit mag bij uizondering gebeuren, iedereen die dit niet nodig heeft maar een maandje eerder wil vernieuwen kan ik ook sterk afraden om deze service te gebruiken. Omdat dit maar 1 keer mogelijk is snij je jezelf in de vingers als je hem echt nodig hebt.
Lost & stolen is een aanbod waat T-Mobile zelf mee komt als (wij) ze vinden dat dit een gepaste oplossing is. Als iemand denkt zijn contract op deze mannier eerder te kunnen vernieuwen zal hij altijd te horen krijgen dat dat niet mogelijk is...
Wat betreft de mensen met stroringen met bereik etc:
Als je een hele oude simkaart heb raad ik je aan deze om te laten ruilen door t-mobile (klantenservice of shop) Het kost je hooguit 10 euro, en als hij echt wat ouder is en de problemen zijn waarschijnlijk daar aan te wijten zijn ze vaak gratis.
De klachten over de dekking zijn heel vervelend, maar landelijk gezien is het verschil met vodafone bijvoorbeeld heel erg klein. (wij gebruiken een andere frequentie (die de gesprekskwaliteit zeker ten goede komt). In de toekomst zal in bepaalde "probleem" gebieden de lagere frequentie toegepast worden (die gaat gemakkelijker door obstakels zoals muren etc).
Ik krijg vrijwel dagelijk te horen dat mensen overstappen naar T-Mobile omdat ze op hun huis adres geen bereik hebben met vodafone op KPN. Daarmee wil ik aangeven dat slecht bereik een persoonlijke mening is voor een bepaalde locatie. Procentueel gesproken liggen KPN vodafone en t-mobile erg kort bij elkaar alleen het is vervelend als je klant bent en je huis staat toevallig buiten bereik...
Niet erg fraai. Want bereikbaarheid is met mijn werk van enorm groot belang. Als iemand ontdekt waar het aan ligt. hoor ik het graag!Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:51:
[...]
denk eerder van het toestel... want met andere telefoons heb ik dit probleem nog nooit gehad..
Gelukkig komen de sms-jes dat er een gemiste oproep is wel gewoon binnen...
De Supermolecuul
Offtopic:Jopster schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:46:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met goed bereik van T-Mobile en toch worden er gesprekken doorgezet naar mijn voicemail.
Het lijkt overigens de laatste paar dagen vaker voor te komen.
Rob
Ik heb het probleem dat mensen m'n voicemail krijgen terwijl ik wel verbinding heb 1,5 jaar geleden gehad met de aanschaf van een I-mate Jam (de MDA Compact I), toen had ik ook nog een sim-kaart van BEN, en werd mij inderdaad aangeraden een nieuwe simkaart te bestellen. Deze kreeg ik toen keurig gratis opgestuurd. Nu heb ik met m'n compact III ook dit probleem weer gehad (gelukkig nog maar 1 keer), maar echt handig is het niet. Is m'n simkaart dan nu al weer verouderd, zelfs als ie pas 1,5 jaar oud is?FFF schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:53:
[...]
...........
Wat betreft de mensen met stroringen met bereik etc:
Als je een hele oude simkaart heb raad ik je aan deze om te laten ruilen door t-mobile (klantenservice of shop) Het kost je hooguit 10 euro, en als hij echt wat ouder is en de problemen zijn waarschijnlijk daar aan te wijten zijn ze vaak gratis.
De klachten over de dekking zijn heel vervelend, maar landelijk gezien is het verschil met vodafone bijvoorbeeld heel erg klein. (wij gebruiken een andere frequentie (die de gesprekskwaliteit zeker ten goede komt). In de toekomst zal in bepaalde "probleem" gebieden de lagere frequentie toegepast worden (die gaat gemakkelijker door obstakels zoals muren etc).
Ik krijg vrijwel dagelijk te horen dat mensen overstappen naar T-Mobile omdat ze op hun huis adres geen bereik hebben met vodafone op KPN. Daarmee wil ik aangeven dat slecht bereik een persoonlijke mening is voor een bepaalde locatie. Procentueel gesproken liggen KPN vodafone en t-mobile erg kort bij elkaar alleen het is vervelend als je klant bent en je huis staat toevallig buiten bereik...
En ik neem aan dat T-mobile dan gratis een nieuwe simkaart verstrekt, ik heb namelijk een telefoon bij hun gekocht en verwacht dat ie gewoon werkt....
Inderdaad...
Nieuw probleem:
Ik kan soms niet bellen, en krijg geen sms berichten binnen. Pas als ik de telefoon reboot werkt alles weer. Ik kan aangeven dat ik wil bellen, maar ik krijg geen "kiestoon" Of het aan de telefoon of aan t-mobile ligt weet ik niet.
Misschien had ik toch beter niet mijn vario kunnen verkopen. Die vario werkte altijd perfect.
Ik kan soms niet bellen, en krijg geen sms berichten binnen. Pas als ik de telefoon reboot werkt alles weer. Ik kan aangeven dat ik wil bellen, maar ik krijg geen "kiestoon" Of het aan de telefoon of aan t-mobile ligt weet ik niet.
Misschien had ik toch beter niet mijn vario kunnen verkopen. Die vario werkte altijd perfect.
Kan iemand me vertellen hoe ik, als ik een bedrijf aan de lijn heb, een menu optie kan kiezen? Moest net een bedrijf bellen: kies 1 voor ....kies 2 voor....Geen flauw idee hoe ik dat doe met deze phone! En in de handleiding kan ik ook al niks vinden! Iemand?
Euuhh, tja, dat klopt natuurlijk niet, dat ben ik theoretisch gezienSeenD schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:00:
[...]
sorry offtopic...
maar de vriend van jouw vriendin??![]()
Ik bedoelde dat eigenlijk ook de vriend van m'n zusje!
Linker hardwaretoets (toetsenblok)marsian schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:52:
Kan iemand me vertellen hoe ik, als ik een bedrijf aan de lijn heb, een menu optie kan kiezen? Moest net een bedrijf bellen: kies 1 voor ....kies 2 voor....Geen flauw idee hoe ik dat doe met deze phone! En in de handleiding kan ik ook al niks vinden! Iemand?
Dat kostte mij ook even zoeken/nadenken.... na een keer per ongeluk proberen kwam ik er achter dat je dan het toetsenbord zoals je die van een telefoon gewend bent te zien krijgt. Ik dacht eerst dat dat bedoeld was voor het blokkeren van de toetsen (staat vast wel in de handleiding, maar die heb ik niet echt gelezen

Verwijderd
ik denk dat ik na oud en nieuw t-mobile maar ga bellen voor een vervangend toestel oidEmetic schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:50:
[...]
Niet erg fraai. Want bereikbaarheid is met mijn werk van enorm groot belang. Als iemand ontdekt waar het aan ligt. hoor ik het graag!
Gelukkig komen de sms-jes dat er een gemiste oproep is wel gewoon binnen...
vandaag weer een aantal keer voorgekomen
Ik heb hetzelfde probleem! Welke proggies heb jij geinstalleerd? Misschien dat het hier aan ligt. Ik heb de volgende:Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:34:
Heel tevreden al een maand wel iets vreemd als ik in instellingen telefoon kom loopt hij vast![]()
TomTom
batterystatus
wingps
gprs monitor
wififorum
ben benieuwd
Verwijderd
Hallo iedereen!
Ik ben hier voor het eerst, ik had een MDA Vario maar die is nu voor de 3e keer terug gebracht met storing ( heb er wel al een hele week gebruik van kunnen maken )
Nu heb ik de Compact III en ik vind het een zeer degelijk top toestel!
btw overgeklockt naar min 170 Mhz en max 285, en 273 Mhz continu
( zonder problemen en TomTom )
Nu zag ik dat jullie een nieuwe ROM update hebben, nu heb ik gekeken op de site van T Mobile en staan er 2 soorten op.
De MDA III ( dan zie ik een andere telefoon als ik hem update )
en de MDA compact...
Moet ik die van de MDA III gebruiken?
Ik ben hier voor het eerst, ik had een MDA Vario maar die is nu voor de 3e keer terug gebracht met storing ( heb er wel al een hele week gebruik van kunnen maken )

Nu heb ik de Compact III en ik vind het een zeer degelijk top toestel!
btw overgeklockt naar min 170 Mhz en max 285, en 273 Mhz continu
Nu zag ik dat jullie een nieuwe ROM update hebben, nu heb ik gekeken op de site van T Mobile en staan er 2 soorten op.
De MDA III ( dan zie ik een andere telefoon als ik hem update )
en de MDA compact...
Ik heb nog steeds last van datacorruptie op de Micro SD-kaart die bij de telefoon zat.
Ik heb er al een papiertje (wat dikker dan normaal papier, meer een soort karton) eronder gedaan om de druk op de contactpuntjes wat the vergroten maar dat heeft niet lang geholpen.
Met de extra druk duurde het wel wat langer voordat het weer gebeurde maar dat kan ook komen door de feestdagen (minder gebruikt)
Ik merk wel dat het altijd voorkomt na het draaien van een "zware" applicatie. zoals tomtom.
Ik heb er al een papiertje (wat dikker dan normaal papier, meer een soort karton) eronder gedaan om de druk op de contactpuntjes wat the vergroten maar dat heeft niet lang geholpen.
Met de extra druk duurde het wel wat langer voordat het weer gebeurde maar dat kan ook komen door de feestdagen (minder gebruikt)
Ik merk wel dat het altijd voorkomt na het draaien van een "zware" applicatie. zoals tomtom.
Eeuwige n00b
Ergens krijg ik het idee dat het niet lang zal duren voordat ook je MDA Compact III 'storing' krijgt... zoveel overklokken lijkt me niet gezond. Deed je dat met de Vario ook soms?Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:43:
Ik ben hier voor het eerst, ik had een MDA Vario maar die is nu voor de 3e keer terug gebracht met storing ( heb er wel al een hele week gebruik van kunnen maken )Nu heb ik de Compact III en ik vind het een zeer degelijk top toestel! btw overgeklockt naar min 170 Mhz en max 285, en 273 Mhz continu
( zonder problemen en TomTom )
[...]
En nee, de MDA III is een heel ander toestel.
Verwijderd
ja die Vario deed het zonder problemen, het was een ontvangst fout ( antenne ) en toen kon ik ineens dat ik heb terug kreeg niet meer in het bootmenu.
Vandaag kon ik hem weer ophalen, maar deed ie helemaal niks
Ik minder hem dan wel ff, maar waar kan ik dan de ROM update vandaan halen?
Ik heb nu deze : 1.13.114.1 nld
Vandaag kon ik hem weer ophalen, maar deed ie helemaal niks

Ik minder hem dan wel ff, maar waar kan ik dan de ROM update vandaan halen?
Ik heb nu deze : 1.13.114.1 nld
Als je bent aangemeld voor My T-mobile kan je je telefoonmodel opgeven en dan kan je de update zien. Dit is op dit moment volgens mij dezelfde als degenen die nu worden verkocht aangezien het versienummer hetzelfde is (zie je in het opstartscherm) en er in de rom 'ship' staat.
Verwijderd
Top tnx, dat is dan we gewoon de update van Vario III
Vaag deze update krijg je dan van T Mobile, alleen werkt ie niet
, en zag ik dat er wel een recentere ROM update is.
De datum van mijn ROM is namelijk 9/22/06
Vaag deze update krijg je dan van T Mobile, alleen werkt ie niet
De datum van mijn ROM is namelijk 9/22/06
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2006 10:09 ]
Tnx! Kon me het ook haast niet voorstellen dat dit niet zou kunnen.gwystyl schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:22:
[...]
Dat kostte mij ook even zoeken/nadenken.... na een keer per ongeluk proberen kwam ik er achter dat je dan het toetsenbord zoals je die van een telefoon gewend bent te zien krijgt. Ik dacht eerst dat dat bedoeld was voor het blokkeren van de toetsen (staat vast wel in de handleiding, maar die heb ik niet echt gelezen)
Dat is voor zover ik weet ook de laatste versie.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 09:29:
Vaag deze update krijg je dan van T Mobile, alleen werkt ie niet, en zag ik dat er wel een recentere ROM update is. De datum van mijn ROM is namelijk 9/22/06
Als ik gewoon inlog met mijn account, aangeef dat ik een MDA Compact III heb en daarna bij hardware update kijk zegt ie dat er een update is voor Blackberry. Aangezien ik daar niets mee doe heb ik niks aan die update. Waar jij kunt zien dat er een recentere ROM is is me een raadsel.
Heeft iemand toevallig een Brando Ultra Clear Screenprotector? Ik heb de mijne net ontvangen en vraag me af hoe je aangebracht hebt. Volgens Brando zou dat gewoon droog kunnen, maar ik vraag me af of de truc met het zeepsop misschien beter is?
Gisteren ben ik blijkbaar gebeld terwijl de telefoon op trilstand stond (zoals bijna altijd), later zag ik de gemiste oproepen en ik dacht: "ik zal het trillen wel niet gevoeld hebben".
Vandaag nog eens gecontroleerd en nu blijkt dat als er gebeld wordt, dat ie helemaal niet trilt. Alle instellingen hiervoor nagekeken maar het maakte allemaal niets uit.
Toen de HTC uitgeschakeld en weer ingeschakeld, nu werkt 't weer zoals normaal
Vandaag nog eens gecontroleerd en nu blijkt dat als er gebeld wordt, dat ie helemaal niet trilt. Alle instellingen hiervoor nagekeken maar het maakte allemaal niets uit.
Volgens mij moet je juist geen zeepsop gebruiken...grun93 schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:07:
Heeft iemand toevallig een Brando Ultra Clear Screenprotector? Ik heb de mijne net ontvangen en vraag me af hoe je aangebracht hebt. Volgens Brando zou dat gewoon droog kunnen, maar ik vraag me af of de truc met het zeepsop misschien beter is?
Verwijderd
Hier op dit forum stond een andere ROM versie
grun93 schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:01:
[...]
Dat is voor zover ik weet ook de laatste versie.
Als ik gewoon inlog met mijn account, aangeef dat ik een MDA Compact III heb en daarna bij hardware update kijk zegt ie dat er een update is voor Blackberry. Aangezien ik daar niets mee doe heb ik niks aan die update. Waar jij kunt zien dat er een recentere ROM is is me een raadsel.
Verwijderd
heb ik ook een aantal keer last van gehad... softreset is inderdaad een (tijdelijke) oplossing..Canard schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:39:
Gisteren ben ik blijkbaar gebeld terwijl de telefoon op trilstand stond (zoals bijna altijd), later zag ik de gemiste oproepen en ik dacht: "ik zal het trillen wel niet gevoeld hebben".
Ja, dat weet ik, de quote komt uit een bericht wat ikzelf schreef.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:08:
Hier op dit forum stond een andere ROM versie
Misschien heb je gebruik gemaakt van een programma dat de geluidsinstellingen verandert en na afloop niet weer goed herstelt. Of misschien heb je het programma niet afgesloten maar geminimaliseerd, dat overkomt me zelf ook wel eens, kun je controleren bij Taakbeheer. Kwestie van de "X" langer ingedrukt houden. Hopelijk worden dit soort bugjes in een volgende firmware opgelost.Canard schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:39:
Verwijderd
ik heb hem erop zitten. Wat je het beste kan doen is ná het douchen op de badkamer het ding erop plakken. De damp van het douchen zorgt er namelijk voor dat het stof uit de lucht is. Zo krijg je geen stof onder de protector.grun93 schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:07:
Ahh vandaar
En heb ik nog 1 vraagje, welke Brando screenprotector past er het beste?
Gewoon die van de MDda Vario?
grun93 schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:55:
[...]
Ja, dat weet ik, de quote komt uit een bericht wat ikzelf schreef.Inderdaad is dat een andere versie, maar ook een oudere. De datumnotatie is in het Engels, dus van 12 september. Jouw en mijn versie is van 22 september, dus nieuwer.
follow @ twitter.com/ronnymes
Wat ik deed met m'n Vario is gewoon droog erop plakken, eerst met een brillenpoets doekje je scherm schoonmaken ( vezelvrij ) dan zoals beschreven op de verpakking je protector plaatsen en b.v. met een bankpasje de lucht er onder vandaan duwen.
ik heb hem erop zitten. Wat je het beste kan doen is ná het douchen op de badkamer het ding erop plakken. De damp van het douchen zorgt er namelijk voor dat het stof uit de lucht is. Zo krijg je geen stof onder de protector.
[ Voor 21% gewijzigd door Ronnymes op 31-12-2006 16:20 ]
follow @ twitter.com/ronnymes
Verwijderd
Hehe verkeerd account... 
Ronnymes schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:14:
Ahh vandaar![]()
[...]
Gewoon degene die voor deze telefoon gemaakt is, zie http://shop.brando.com.hk. Daar heb ik de mijne ook besteld.Ronnymes schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:14:En heb ik nog 1 vraagje, welke Brando screenprotector past er het beste? Gewoon die van de MDda Vario?
Verwijderd
spb airland,bullguard,opera,sudoku forte,calligrapher,nodata,tomtom,spb weather,pocket plus en battery status...
marsian schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:35:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem! Welke proggies heb jij geinstalleerd? Misschien dat het hier aan ligt. Ik heb de volgende:
TomTom
batterystatus
wingps
gprs monitor
wififorum
ben benieuwd
Waarom besteld iedereen toch de Brando screen-protector??
Er zit toch een in bij van t-mobile? of heeft deze screen-protector nadelen?
en is Brando de mercedes onder de screen-protectors of is die van t-mobile gewoon slecht?
graag hoor ik het antwoord.
Er zit toch een in bij van t-mobile? of heeft deze screen-protector nadelen?
en is Brando de mercedes onder de screen-protectors of is die van t-mobile gewoon slecht?
graag hoor ik het antwoord.
Firefox - Iphone
Ik heb het bij mij opgelost! Eerst een hard reset, maar dat hielp niet. Toen heb ik mijn geheugenkaart leeggegooid en een harde reset: probleem opgelost! Daar heeft dus iets gestaan wat voor problemen zorgde...zal best calligrapher kunnen zijn.Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:03:
spb airland,bullguard,opera,sudoku forte,calligrapher,nodata,tomtom,spb weather,pocket plus en battery status...
[...]
Wat jij zou kunnen doen: kopieer alles van je geheugenkaart naar je pc en gooi daarna je kaart leeg. Alles een voor een terugzetten totdat je het probleem weer hebt: weet je gelijk wat de oorzaak is.
Verwijderd
Ik heb de oplossing voor msn gevonden 
Nu krijg je niet meer die gare live messenger, maar de echte msn!
Ga naar deze site: http://node13.org/pda/
1. Sluit je telefoon aan op de pc.
2. Start msn22.exe (zal de PPC2002 versie installeren)
3. Start msn23.exe (zal de PPC2003SE installeren met laatste updates)
4. Softreset je apparaat
Voila, en msnsnsnsnnse maar
.
Nu krijg je niet meer die gare live messenger, maar de echte msn!
Ga naar deze site: http://node13.org/pda/
1. Sluit je telefoon aan op de pc.
2. Start msn22.exe (zal de PPC2002 versie installeren)
3. Start msn23.exe (zal de PPC2003SE installeren met laatste updates)
4. Softreset je apparaat
Voila, en msnsnsnsnnse maar
Kloteding heeft gisteren weer een geheugenkaart fout gehad, terwijl ik net de hele dag foto's had gemaakt en lopen film. Het was zelfs niet meer te fixxen met "getdataback". Ik heb de bestanden allemaal wel, maar ze zijn corrupt.
foto's en filmpjes 
Daarnaast kon ik weer niet bellen, pas na reboot, alleen ligt dit niet aan de telefoon, maar aan t-somsmobile zelf. Mijn reservetoestel heeft hetzelde probleem.
De geheugenkaart heeft nu een laagje plakband om hem goed aan te drukken, het accuklepje heeft dubbelzijdige tape om hem vast te houden. Dit is toch niet normaal meer?
* Worldwide gaat maar eens langs t-mobile

Daarnaast kon ik weer niet bellen, pas na reboot, alleen ligt dit niet aan de telefoon, maar aan t-somsmobile zelf. Mijn reservetoestel heeft hetzelde probleem.
De geheugenkaart heeft nu een laagje plakband om hem goed aan te drukken, het accuklepje heeft dubbelzijdige tape om hem vast te houden. Dit is toch niet normaal meer?
* Worldwide gaat maar eens langs t-mobile
Verwijderd
Mijn mda comp III trilt ook niet. is nu een week oud. ik denk dat hij van nieuw af aan, niet getrild heeft.
heb hem al een aantal keer gereset ook dmv instellingen/systeem/opslag wissen. Ik heb het idee dat hij dan hard reset, want t-mobile wordt weer opnieuw geinstaleerd.
Nu ook gedaan zonder geh.kaartje er in. zonder succes.
morgen met tmobile bellen en hopen dat ze hem omruilen.
Ik heb er wel bat.status op gehad en spd mobile en navigon.
verder een heel fijn app.
heb hem al een aantal keer gereset ook dmv instellingen/systeem/opslag wissen. Ik heb het idee dat hij dan hard reset, want t-mobile wordt weer opnieuw geinstaleerd.
Nu ook gedaan zonder geh.kaartje er in. zonder succes.
morgen met tmobile bellen en hopen dat ze hem omruilen.
Ik heb er wel bat.status op gehad en spd mobile en navigon.
verder een heel fijn app.
Ik heb gelukkig weinig van de genoemde problemen. Wel zie ik dat mijn vrije geheugen snel minder wordt en dan sommige dingen niet meer goed werken. Zoals WLAN gebruiken ipv GPRS en hij wordt merkbaar langzamer. Is dit een typisch Windows Mobile trekje? Met PalmOS had ik dat eigenlijk nooit namelijk.
Verwijderd
Iemand al uitgevolgeld of en dan ook hoe je een contactpersoon een eigen beltoon kan geven??
Een afbeelding toewijzen is me wel gelukt, volgens mij lukt dat met een beltoon niet.
Een afbeelding toewijzen is me wel gelukt, volgens mij lukt dat met een beltoon niet.
Verwijderd
Bij het bewerken van je Contactpersonen staat gewoon de optie Beltoon (onder het mobiele nummer van de contactpersoon).Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:04:
Iemand al uitgevolgeld of en dan ook hoe je een contactpersoon een eigen beltoon kan geven??
Kies de beltoon en klaar!!
Verwijderd
Ik heb nog een vraagje betreffende het gebruik van BTAutoSync (zie http://www.psychoman.co.uk/forum/index.htm). Met dit programma wordt automatisch een synchronisatie via Bluetooth opgestart. Ik krijg het programma echter niet werkend. Heeft iemand ervaring met dit programma?? Werkt dit wel op PDA's of alleen op smartphones. Ik kan het wel installeren maar krijg een foutmelding als ik wil koppelen met de PC.
Bluetooth synchronisatie werkt op zich prima maar ik moet het steeds met de hand opstarten.
Graag reactie want dit lijkt me een erg handig programma.
Als iemand een ander programma weet voor de automatische synchronisatie via bluetooth hoor ik dat ook graag.
Bluetooth synchronisatie werkt op zich prima maar ik moet het steeds met de hand opstarten.
Als iemand een ander programma weet voor de automatische synchronisatie via bluetooth hoor ik dat ook graag.
Verwijderd
Ik gebruik gewoon de comm manager van HTC p3300. Klik de icoon active sync aan en verbingen via BT. En voila een verbinding wordt gemaakt met mijn pcVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:17:
Ik heb nog een vraagje betreffende het gebruik van BTAutoSync (zie http://www.psychoman.co.uk/forum/index.htm). Met dit programma wordt automatisch een synchronisatie via Bluetooth opgestart. Ik krijg het programma echter niet werkend. Heeft iemand ervaring met dit programma?? Werkt dit wel op PDA's of alleen op smartphones. Ik kan het wel installeren maar krijg een foutmelding als ik wil koppelen met de PC.
@ djwannabe2002
misschien moet je in de TS een berichtje zetten met uitvallende schermen dat dat door SPB pocket plus komt, want iedereen heeft er last van...
oplossing: gooi het schuifje om de verlichting te regelen weg van pocketplus en raak t nooit meer aan!
@ marsian, het lag aan spb pocketplus en niet calligrapher...
misschien moet je in de TS een berichtje zetten met uitvallende schermen dat dat door SPB pocket plus komt, want iedereen heeft er last van...
oplossing: gooi het schuifje om de verlichting te regelen weg van pocketplus en raak t nooit meer aan!
@ marsian, het lag aan spb pocketplus en niet calligrapher...
[ Voor 10% gewijzigd door SeenD op 01-01-2007 23:47 ]
Something something
Verwijderd
Als ik Tomtom 6 opstart, gaat ook automatisch m'n bluetooth aan.
Is er ook een mogelijkheid om dat uit te zetten?
Verwijderd
Had ik eerst ook, bij mij stond in TT de verkeerde gps ontvanger geselecteerd; de bluetooth versie ipv de interne. Het werkt overigens allebei............Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 08:12:
Als ik Tomtom 6 opstart, gaat ook automatisch m'n bluetooth aan.
Verwijderd
Ik heb sinds gister het probleem dat mijn "berichten" niet meer te openen zijn.
Wanneer ik via start --> berichten ga dan doet ie helemaal niks.
Op mijn today scherm zijn zelfs helemaal geen berichten te zien.
Ik heb al een aantal soft resets uitgevoerd maar tot nu toe geen succes.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn of hoe ik erachter kom wat het probleem kan zijn?
Wanneer ik via start --> berichten ga dan doet ie helemaal niks.
Op mijn today scherm zijn zelfs helemaal geen berichten te zien.
Ik heb al een aantal soft resets uitgevoerd maar tot nu toe geen succes.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn of hoe ik erachter kom wat het probleem kan zijn?
Klopt ook. Het werkt 2 kanten op. Vrienden van mij hebben nooit problemen en als ik van huis ben heb ik ook nooit problemen. Maar goed, ik zit nu eenmaal wel eens thuis of op mijn werk.FFF schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:53:
Ik krijg vrijwel dagelijk te horen dat mensen overstappen naar T-Mobile omdat ze op hun huis adres geen bereik hebben met vodafone op KPN. Daarmee wil ik aangeven dat slecht bereik een persoonlijke mening is voor een bepaalde locatie.
Maar dat anderen dit met andere providers hebben, kan ik me ook goed voorstellen. Het wisselt gewoon. In mijn geval was T-Mobile niet zo'n goeie keus dus.
Wat betreft het corruptie probleem van de data op de opslagkaart: sinds ik de kaart heb geformatteerd op FAT32 met Pocket Mechanic, heb ik nog geen problemen gehad (klop, klop). Hij werkt nu zo'n 2 weken probleemloos met dezelfde software draaiende als voorheen. Wel maak ik nu zoveel mogelijk backups.
DoneSeenD schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:46:
@ djwannabe2002
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ok ik heb nog het een en ander getest.
Het blijkt dat wanneer ik mijn micro sd kaart eruit haal alles correct werkt.
Wanneer ik hem er weer terug in stop krijg ik allerlei rare problemen:
- Opstarten gaat heel langzaam
- berichten center verdwijnt
- Activesync wordt automatisch opgestart en loopt vast...
Iemand hiermee bekend?
Het blijkt dat wanneer ik mijn micro sd kaart eruit haal alles correct werkt.
Wanneer ik hem er weer terug in stop krijg ik allerlei rare problemen:
- Opstarten gaat heel langzaam
- berichten center verdwijnt
- Activesync wordt automatisch opgestart en loopt vast...
Iemand hiermee bekend?
Dit topic is gesloten.