HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
Yep,
die reg edit werkt perfect.
Ik vind dat invoeren via schrijven sneller dan het toetsenbordje.

Ik heb een ander probleempje, doordat ik gister een harde reset moet doen, ben ik die t-mobile balk onderin het vandaag scherm kwijt, weet iemand hoe ik die terug krijg?

èn ik ben voice speed dial ding bij instelling eerste tabblad kwijt. Iemand ook enig id hoe ik die terug krijg?

trouwens die persoon met dat wegvallende display. Heeft hij/zij spb pocket plus geinstalleerd??

En dat van de wifi vind ik bizar, als je kan internetten moet je ook kunnen mailen, ervan uitgaande dat je de e-mailsettings goed hebt.
kun je wel e-mailen als je verbonden bent met usb en active sync?

[ Voor 28% gewijzigd door SeenD op 20-12-2006 13:25 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan je desbetreffende .cab bestanden vinden op je telefoon en installeren om alles terug te krijgen. Wat weet ik niet, je kan in het forum van XDA developers kijken.

Ik had dus last van een zwart scherm en ik heb SPB pocket Plus geinstalleerd. Misschien ligt het daar aan.

Wifi moet je aanvinken in Active Sync, want anders staat het standaard uit en kan je niet mailen als je aangesloten bent aan je computer.

[ Voor 8% gewijzigd door kiddyl op 20-12-2006 14:00 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik het start menu kan aanpassen ? Ik heb via WisBar Lite een zogenaamd "cascading start menu" (zoals op je normale windows pc), maar ik wil de programma's die ik niet gebruik uit dit menu gooien om het wat netter en overzichtelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
kiddyl schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:55:
Je kan je desbetreffende .cab bestanden vinden op je telefoon en installeren om alles terug te krijgen. Wat weet ik niet, je kan in het forum van XDA developers kijken.

Ik had dus last van een zwart scherm en ik heb SPB pocket Plus geinstalleerd. Misschien ligt het daar aan.

Wifi moet je aanvinken in Active Sync, want anders staat het standaard uit en kan je niet mailen als je aangesloten bent aan je computer.
Toen ik SPB Pocket Plus had ik ook een zwart scherm en ik kreeg m niet meer aan. En dat kwam omdat bij pocket plus er ook een schuifje is om je scherm verlichting aan te passen. En dat veroorzaakte bij mij problemen. toen ik dat schuifje had weggegooid en er nooit meer aankwam deed hij t weer goed.

Goed idee trouwens van die .cab bestanden, ik zal ze ff zoeken, thanks, is wel logisch... :)

edit:
ja, gevonden... ik heb nu die onderste balk weer terug :) en dat voice speed thingie... _/-\o_
met behulp van total commander kun je naar de \extended_rom\ (<-- intypen!!) en daar kun je cabs installen die hij standaard installed als hij laadt... :)

[ Voor 12% gewijzigd door SeenD op 21-12-2006 01:04 . Reden: .cab thingies ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:24:
weet iemand hoe ik het start menu kan aanpassen ? Ik heb via WisBar Lite een zogenaamd "cascading start menu" (zoals op je normale windows pc), maar ik wil de programma's die ik niet gebruik uit dit menu gooien om het wat netter en overzichtelijker te maken.
Als je total commander instelt op "show hidden files" kan je ook de bestanden die standaard in het start menu zitten verplaatsen.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Ik heb al veel gelezen, echter ik heb nog 3 vragen:

- Hoe goed is het GPS bereik, (dus ook binnen de auto en tussen gebouwen etc, want mijn blue tooth GPS muis heeft dan vrijwel geen bereik)

- Zijn de kaarten bij de T-Mobile versie gedetailleerd of alleen hoofdwegen van europa?

- Hoe groot is heel europa om op de Micro SD te installeren? Er zit 512 mb bij dus vraag me af of ik daar mee toe kom, verder ben ik benieuwd of het verstandiger is om alleen de landen te installeren die je op dat moment nodig hebt ivm snelheid?

Ik ga eind deze week (morgen of zondag) mijn T-Mobile Compact 3 ophalen met TT6 europe... :)

• kiddyl
  • Niet online
Het GPS bereik is prima. De andere 2 vragen worden vanzelf beantwoord als je hem binnen hebt. Wel kan ik zeggen dat heel Europa niet gaat passen.

• FFF

FFF

kiddyl schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:54:
Het GPS bereik is prima. De andere 2 vragen worden vanzelf beantwoord als je hem binnen hebt. Wel kan ik zeggen dat heel Europa niet gaat passen.
Thx,

Maar wilde de andere 2 graag weten omdat ik er dan ook meteen een andere SD klaart bij kan kopen.

Wil hem graag gebruiken om echt van deur tot deur te navigeren, en als dat niet kan heb ik er niet zoveel aan. Huisnummer is niet belangrijk, maar een hotel ergens in europa zou ik graag willen vinden.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
FFF schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:43:
- Hoe goed is het GPS bereik, (dus ook binnen de auto en tussen gebouwen etc, want mijn blue tooth GPS muis heeft dan vrijwel geen bereik)

- Zijn de kaarten bij de T-Mobile versie gedetailleerd of alleen hoofdwegen van europa?

- Hoe groot is heel europa om op de Micro SD te installeren? Er zit 512 mb bij dus vraag me af of ik daar mee toe kom, verder ben ik benieuwd of het verstandiger is om alleen de landen te installeren die je op dat moment nodig hebt ivm snelheid?
Binnenshuis heb ik ook geen bereik, tenzij ik voor het raam ga staan. In mijn auto (Opel) zijn er ook geen problemen. De gebruikte Sirf chip is een van de betere, zo niet de beste op dit moment. Mogelijk werkt het minder in een auto met een warmtewerende voorruit, maar dat ik weet ik verder niet. De phone heeft een aansluiting voor een externe antenne.

De kaarten zijn gedetailleerd, maar je kiest zelf welke je wilt gebruiken. Voor Nederland is de kleinst mogelijk installeerbare kaart die van de Benelux (65 Mb), maar je kunt ook de Benelux installeren plus de hoofdwegen van Europa (200 Mb). Of heel Europa (950 Mb), die heb ik op dit moment erin zitten. Nadeel daarvan weer is dat bij het intoetsen van een bestemming je veel gelijknamige buitenlandse gehuchten moet doorworstelen. Op postcode selecteren is alleen mogelijk bij bestemmingen binnen Nederland en Engeland.
Maar goed, voor mij was dit meer even experimenteren en spelen, niet dat ik wekelijks van Spanje naar Noorwegen rijd ofzo. Ik denk dat ik weer gewoon terugga naar de kaart van de Benelux. Voor de vakantie kun je dan altijd nog een groter bereik kiezen.

De micro SD kaartjes zijn in de T-Mobile shop aan de prijzige kant dus wellicht is het beter de pricewatch te raadplegen. Als je ook wat muziek en/of een filmpje wilt opslaan ben je denk ik beter af met eentje van 1 of 2 Gb.

• FFF

FFF

Mijn dank is zeer groot... _/-\o_

edit:

Weet iemand of het toestel langzamer wordt als er een grotere SD in gaat (2GB)?

[ Voor 23% gewijzigd door FFF op 21-12-2006 11:47 ]

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:37:
[...]
De micro SD kaartjes zijn in de T-Mobile shop aan de prijzige kant dus wellicht is het beter de pricewatch te raadplegen. Als je ook wat muziek en/of een filmpje wilt opslaan ben je denk ik beter af met eentje van 1 of 2 Gb.
zover ik weet is de goedkoopste SanDisk 2GB microSD Card € 70,- maar die zijn nog niet leverbaar. Ik heb er 1 bij eXpansys besteld. Die hebben hem op vooraad maar daar kost hij wel € 86,- De 1 gig versie = € 45,-
1 gig lijkt mij wat krap als je een groot deel van Europa op je kaart wil + wat speel ruimte vrij voor bv foto's, video, extra software enz.

Verwijderd

weet iemand waar ik de snelkoppellingen in de quicklaunce kan veranderen?

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:29:
zover ik weet is de goedkoopste SanDisk 2GB microSD Card € 70,- maar die zijn nog niet leverbaar. Ik heb er 1 bij eXpansys besteld. Die hebben hem op vooraad maar daar kost hij wel € 86,- De 1 gig versie = € 45,-
Jouw prijzen vind ik aan de hoge kant. Hoe kan hij trouwens gelijkertijd niet leverbaar maar wel op voorraad zijn? ;) Hij is gewoon uit voorraad leverbaar o.a. bij One2remember (zie shopsurvey) voor 65,95 + 3 euro verzendkosten. De mijne komt daar ook vandaan. Vandaag bestellen, overmorgen in de bus.

Als je de 1 Gb versie wilt kun je hem nog beter bij de T-Mobile shop halen, scheelt je een knaak. Maar ook die prijs vind ik hoog.

[ Voor 9% gewijzigd door grun93 op 21-12-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik dacht er hier op het forum al eerder over te hebben gelezen, maar ik kan het niet zo 1-2-3 vinden.

Ik heb een Sandisk Ultra2 1GB kaartje en nu is het mij al verscheidene keren overkomen dat de data corrupt is. De eerste keer had ik een hoop onherkenbare tekens ipv normale directory namen. Alles werkte nog wel, maar het was toch raar. Dit was opgelost d.m.v. een soft reset.

Daarna heb ik het een keer gehad dat opeens al mijn programma's op de kaart weg waren. Mijn kaart was nagenoeg leeg. Dit was na het installeren van een game. Goed, kan gebeuren, dus ik alles er weer opgezet. Nu, een week later, was ik een ander spelletje aan het spelen en bij het afsluiten van het spel, heb ik weer die ellende. Maar nu heb ik opeens 2 directories van 350MB en 1 van bijna 2GB. Tenminste, zo zegt het apparaat. Dat is natuurlijk onzin. Het zijn een soort van ghost directories. Mijn mp3 directory is weer verdwenen, maar alles wordt nog wel afgespeeld. :? Maar het meeste kon ik weer opnieuw installeren. :(

Nu kan ik natuurlijk een defect exemplaar hebben en ik ga hem wel even preventief omruilen, maar ik vraag me af of er hier meer zijn die hier last van hebben. Het kan natuurlijk zo zijn dat die kaart niet helemaal compatible is met het apparaat. Het is gewoon erg vervelend.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm....toch een bug gevonden lijkt het...
Ik zit naar de radio te luisteren en tot 4 keer toe gaat de mobiel uit zichzelf het laatst gekozen nummer bellen. M'n vrouw wordt (nog) gek(ker) van me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
Op nieuwemobiel.nl staat een complete review over de mda compact III van T-Mobile

http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=af0976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:06:
Ik zit naar de radio te luisteren en tot 4 keer toe gaat de mobiel uit zichzelf het laatst gekozen nummer bellen. M'n vrouw wordt (nog) gek(ker) van me 8)7
In ieder geval beter als dat je vrouw met de telefoon speelt en hij gaat constant je vriendin bellen... >:)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:56:
[...]

Jouw prijzen vind ik aan de hoge kant. Hoe kan hij trouwens gelijkertijd niet leverbaar maar wel op voorraad zijn? ;) Hij is gewoon uit voorraad leverbaar o.a. bij One2remember (zie shopsurvey) voor 65,95 + 3 euro verzendkosten. De mijne komt daar ook vandaan. Vandaag bestellen, overmorgen in de bus.

Als je de 1 Gb versie wilt kun je hem nog beter bij de T-Mobile shop halen, scheelt je een knaak. Maar ook die prijs vind ik hoog.
welnu, dan heb ik me daar flink te veel betaaald. Niet goed gezocht dus, geen kadootjes voor mij onder de kerstboom ;)
Ik meen me te herinneren te hebben gezocht met vergelijk.nl. Daar was € 70,- het goedkoopst, maar alle bedrijven die hem onder de prijs van expansis aanboden gaven aan dat hij nog niet leverbaar was. Ik zal jou one2remember goed onthouden voor de volgende keer, bedankt voor de tip !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje Dom vraagje
Hoe doe ik een hardreset???

en vroeger kon je letterlijk met je stylus schrijven bestaat nu een prog ervoor ??

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me niet met die reg namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:27:
en vroeger kon je letterlijk met je stylus schrijven bestaat nu een prog ervoor ??

bedankt
misschien heb je deze al maar hier staat een patch:
http://grmbl.eu/enableRecognizersNL.CAB

en hier 2 programma's die de truuk zouden moeten doen:
http://www.phatware.com/calligrapher/index.html
http://www.microsoft.com/...Lang=en#AffinityDownloads

Zelf krijg ik 1 dezer dagen mijn p3300, dus dan ga ik de patch en/of de reg truuk ook proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:27:
Vraagje Dom vraagje
Hoe doe ik een hardreset???

bedankt
Hard reset kan je ook in dit topic of deel 1 vinden, weet het zelf niet uit mijn hoofd omdat ik zelf geen P3300 heb, maar als je de zoekfunctie gebruikt moet je er wel uit komen.

Heb je ook handmatig de registry geprobeerd aan te passen. Staat ook in dit topic. Paar regels terug staat hoe je het manueel moet doen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Jopster schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 09:15:
Ik heb een Sandisk Ultra2 1GB kaartje en nu is het mij al verscheidene keren overkomen dat de data corrupt is. De eerste keer had ik een hoop onherkenbare tekens ipv normale directory namen. Alles werkte nog wel, maar het was toch raar. Dit was opgelost d.m.v. een soft reset.
Dit lees je inderdaad wel vaker, bijvoorbeeld op het xda-developers forum. Wat ik ervan begrepen heb is dat er met het kaartje zelf niks aan de hand is, maar af en toe maakt hij geen goed contact met de contactpunten in de telefoon. Sommigen hebben er daarom een klein stukje dubbelgevouwen papier of iets anders duns opgelegd, voor de Simkaart eroverheen te klappen. Daarna schijnt het beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie snelle reply

en zoals altijd is het weer gelukt!!!

Thanks

Andy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:56:
[...]

Dit lees je inderdaad wel vaker, bijvoorbeeld op het xda-developers forum. Wat ik ervan begrepen heb is dat er met het kaartje zelf niks aan de hand is, maar af en toe maakt hij geen goed contact met de contactpunten in de telefoon. Sommigen hebben er daarom een klein stukje dubbelgevouwen papier of iets anders duns opgelegd, voor de Simkaart eroverheen te klappen. Daarna schijnt het beter te zijn.
Het bedrijf CAIG maakt allerhande producten om slechte contacten en roest tegen te gaan. Met gold spray heb ik (wel is waar nog nooit met een telefoon gebruikt) erg goede ervaringen. Wondermiddel !!!!!!
http://store.caig.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Hmmm, blijkbaar nogal een aardig probleem. Ik ben dus niet de enige die met data corruptie te maken heeft:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=285511

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=285520

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286912

Ik heb HTC maar eens gemaild. Even afwachten maar...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel zoals enkele andere forumbezoekers over aankoop HTC P3300 of E-ten X500.

zie in forum x500 voor m'n 'dillema'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik had toevallig gisteren last van een ander probleem met de memory card. Hij werd niet meer herkend namelijk. Er uit en weer erin was uiteindelijk de oplossing. Had ook weer eventjes te maken met het backlight probleem. Dat laatste ligt trouwens denk ik niet aan de telefoon, maar door een programma. Het is is of GPRS monitor of een programma van SPB. Ben er nog niet uit welke het is. Oplossing is wel redelijk simpel. Eventjes USB kabel of stroom aansluiten en je kan de backlight weer goed zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeten jullie TomTOm ook in 2 instanties opstarten? Als ik op het TomTom icoontje druk verschijnt rechts beneden een nieuw icoontje, pas als ik daarop klik start hij TomTom op..ik heb versie 5,21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring in het gebruik van BTautosync. Dit programma zorgt ervoor dat er automatisch via bluetooth gesynchroniseert wordt zodra je in de buurt van je PC komt. erg handig. Alleen ik krijg het niet werkend. Bij het kiezen van een bluetooth partner geeft het prgramma een foutmelding.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Op deze pagina staan een groot aantal tooltjes die in principe op alle modellen van HTC toepasbaar zouden zijn:
http://forum.xda-develope...15&highlight=disable+gprs

Disclaimer: je moet niet bij mij zijn als het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:51:
Twijfel zoals enkele andere forumbezoekers over aankoop HTC P3300 of E-ten X500.

zie in forum x500 voor m'n 'dillema'.
Ik zit vooral te twijfelen tussen de p3300 en de p3600. Wil graag GPS, zeker goedwerkend in de p3300, wil eigenlijk ook UMTS en snellere proc, beide in de P3600. Ben er nog niet uit waar ik nou de meeste voorkeur aan ga geven :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote voordeel van de 3300 vind ik het gewicht en het "gevoel" van de HTC. Beetje stroef, solide.
Ook het draaischijfje en muisballetje bevalt me meer dan ik had gedacht. Je hoeft niet altijd die stylus eruit te peuteren. Na 2 weken meer dan tevreden over deze gpstelefoon...
Omdat ik geen/weinig filmpjes kijk, heb ik met de snelheid geen problemen. Ding is vlot genoeg.
Enige minpunt is de camera, als amateurfotograaf word ik daar niet vrolijk van, maar ik heb nog een paar echte cameraatjes gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik een foutief ingesteld email-account kan verwijderen? de optie "verwijderen" geeft geen resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:57:
moeten jullie TomTOm ook in 2 instanties opstarten? Als ik op het TomTom icoontje druk verschijnt rechts beneden een nieuw icoontje, pas als ik daarop klik start hij TomTom op..ik heb versie 5,21
Geen idee, bij mij start TT 6 gewoon in een keer. Ik kan hem op verschillende manieren starten: door op het icoontje te klikken, maar ook door linksonder op de 'gps-knop' te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:06:
Gelukkig, ik ben tenminste niet de enige, ik dacht al dat ik gek werd. Vandaag kreeg ik een telefoontje van een collega (toevallig de bovenste entry in de contactlijst) die zich afvroeg waarom ik hem constant zat te bellen. Ik was me niet bewust dat ik dat aan het doen was, sterker nog, ik lag gewoon op bed te maffen. De telefoon stond wel aan maar lag roerloos op het nachtkastje. Kennelijk gaat ie af en toe uit zichzelf bellen zonder dat je dat kunt zien of horen. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF

FFF

Ik ben ook te trotse eigenaar van de Compact 3 (met tomtom 6 europa) sinds gisteren.

Echt een fijn toestel, met een zee van mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Gelukkig, ik ben tenminste niet de enige, ik dacht al dat ik gek werd. Vandaag kreeg ik een telefoontje van een collega (toevallig de bovenste entry in de contactlijst) die zich afvroeg waarom ik hem constant zat te bellen. Ik was me niet bewust dat ik dat aan het doen was, sterker nog, ik lag gewoon op bed te maffen. De telefoon stond wel aan maar lag roerloos op het nachtkastje. Kennelijk gaat ie af en toe uit zichzelf bellen zonder dat je dat kunt zien of horen. Iemand enig idee?
Misschien een idee om je bovenste enty te vervangen voor een niet bestaand contact.
Dat voorkomt bij veel andere merken ook broekzakbellen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
_AuToMaTiC_ schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:02:
Misschien een idee om je bovenste enty te vervangen voor een niet bestaand contact.
Dat voorkomt bij veel andere merken ook broekzakbellen e.d.
Dat lijkt me een goede tip, bedankt. Maar in mijn geval kan dat niet de oorzaak zijn, ik zit eerder te denken aan een of ander programmaatje. Het enige extra programma wat ik geinstalleerd heb is Total Commander. Bovendien is de bijgeleverde virusscanner (f-secure) geinstalleerd en die slaat geen alarm. Voor de rest heb ik een beetje zitten 'spelen' met het toestel om het beter te leren kennen, en daarnaast om te bellen, TomTom werd ook intensief gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
FFF schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:43:
Ik heb al veel gelezen, echter ik heb nog 3 vragen:

Ik ga eind deze week (morgen of zondag) mijn T-Mobile Compact 3 ophalen met TT6 europe... :)
Ik begrijp dat veel mensen TOMTOM gebruiken omdat dit bij sommige modellen standaard meegeleverd wordt.
Ik gebruik echter IGO 2006 en die werkt perfect en je kunt heel europa op een GIG plaatsen.
Ik gebruik hem nu (als ik de weg niet weet) ik heb zelfs in mijn nieuwe auto geen navigatie geplaatst omdat mijn MDA III met IGO gewoon aan mijn huidige wensen voldoet.
Op dit moment heb ik alleen nederland, belgie en duitsland als kaarten op mijn MDA als ik naar Frankrijk(moet) of naar Engeland ga dan installeer ik die mappen er gewoon bij.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

heerlijk die muisbal, je kan echt makkelijk met 1 hand overal bij op die manier.

is er nog een manier om te internetten via bluetooth?
ik kom er maar niet uit.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:57:
heerlijk die muisbal, je kan echt makkelijk met 1 hand overal bij op die manier.

ik kom er maar niet uit.
Ja die is er.
Weet alleen niet hoe. Weet wel hoe het andersom kan, dat je op een laptop kan internetten en dan de P3300, of welk toestel dan ook, als modem gebruikt en de verbinding met de laptop via bluetooth doet.

Zoek anders eens met google, dan heb je het zo gevonden. Op pocketinfo.nl staat het in ieder geval ergens op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:57:

ik kom er maar niet uit.
ik internet via bluetooth en het werkt uitstekend.
Indien je sp2 2 heb gewoon de BT in je usb steken.

Windows zal dan software installeren en dan moet je via help van active sync er wel uit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF

FFF

Weet iemand hoe je de energy meter (batterijtje) in het hoofdscherm kan krijgen?

Nu moet ik de hele tijd via het menu kijken hoe lang ik nog te gaan heb...
Ik weet dat de vario's dit meestal gewoon onderin het scherm hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

progje battery status doet dit,je kan je ppc ook wat opschroeven hiermee :)
FFF schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:36:
Weet iemand hoe je de energy meter (batterijtje) in het hoofdscherm kan krijgen?

Nu moet ik de hele tijd via het menu kijken hoe lang ik nog te gaan heb...
Ik weet dat de vario's dit meestal gewoon onderin het scherm hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Internet werkt via bluetooth,
nog even wat zitten rommelen,

uit eindelijk lijkt het gelukt te zijn na alle instellingen eerst via de pc te regelen, en dan pas op de pda.

is er nog een optie het beeld te draaien voor alleen internet explorer?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
ik schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:12:
Ik heb inmiddels de HTC P3300 besteld bij gsmbox.nl. (Orange, 24 mnd, € 25,- ---> toestel voor € 90,-)
Jammer is alleen dat ie in backorder staat en het kan nog twee weken duren. Kan niet wachten tot ik 'm heb.
Uiteindelijk was ie er toch nog snel, dinsdag heb ik 'm ontvangen.

Wat een heerlijk apparaat en wat een verschil met m'n imate SP5 ondanks dat dat toch een leuke smartphone is! Door het touchscreen komen veel applicaties veel beter tot zijn recht in vergelijking tot de SP5.
Helaas heb ik niet veel aan m'n 512MB mini-sd geheugen die ik gekocht had voor de SP5, dus ook maar meteen 1GB micro-sd gehaald.
Ik heb nog even gespeeld met tekst schrijven via Letter Recognition en ik moet zeggen dat de eerste indruk erg goed is. Soms even kijken hoe je een letter nu precies schrijft, maar de meeste gaan meteen goed.

Er wordt wel eens geschreven dat de 200Mhz cpu te langzaam is, maar ik vind 't best meevallen. Overklokken is voor mij niet nodig.
Mooi is ook dat deze HTC zo'n formaat heeft dat ie nog in je broekzak past (dat was ook één van de wensen die ik had)

Ook ik had 't probleem dat het scherm zwart bleef nadat ik SPB Pocket Plus geinstalleerd had en met het schuifje voor schermhelderheid heb zitten klooien. Deïnstalleren van SPB hielp niet, maar nadat ik de helderheid via Instellingen heb aangepast, was het probleem weg.

Heb ik toch nog een vraagje: ik ben linkshandig en een groot nadeel is dan de scrollbar die aan de rechterkant van het scherm zit. Als ik deze dus wil bedienen zit m'n hand voor het scherm.
Is het mogelijk om de scrollbar te verplaatsen naar de linkerkant van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

Roy

Hobbies?

Ik heb nu ook sinds 3 dagen de T-Mobile MDA Compact III met TT6 Europa, hiervoor 1,5 jaar lang de I-mate Jam gehad met TT5 (de Compact I dus). Het valt me op dat TomTom soepeler loopt op deze telefoon dan op mijn oude, en het normale gebruik van windows is misschien heel iets langzamer, maar ik merk het nu al niet meer. Ik heb van SPB de programma's Pocket Plus, Diary, Time en Weather geïnstalleerd, en werkt allemaal vlekkeloos.

Wel jammer dat er maar een 512mb kaartje bij zat, nu kan ik niet heel Europa erop installeren, binnenkort maar eens een 2gb Ultra kaartje halen. :)

Er is nog wel iets waar ik niet uit kom: als ik TomTom opstartte bij m'n oude telefoon werd ie automatisch van de 'stil/trillen' stand afgehaald, en werd het geluid aangezet. En omgekeerd als ik TT afsloot. Bij deze moet ik elke keer handmatig het volume in Windows aanzetten anders hoor ik TT niet. Weet iemand of ik het zo kan instellen dat ie ook automatisch het geluid aanzet?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:48:
weet iemand hoe ik een foutief ingesteld email-account kan verwijderen? de optie "verwijderen" geeft geen resultaat..
Goede vraag, dit vroeg ik me dus ook af. Ik heb hiervoor naar de klantenservice gebeld. Als je een account wilt verwijderen ga je naar je postvak IN.

Dan klik je Menu => Extra => Opties...

Dan moet je met je pinnetje op het account tikken dat je wilt verwijderen, maar in plaats van een kort tikje wacht je totdat er een menuutje komt met de optie "Verwijderen". Op deze manier kun je een account verwijderen. Succes

Edit: Oeps iets te snel gelezen, waarschijnlijk heb je deze optie dus al geprobeerd. Ik laat de post toch maar staan voor degenen die niet weten waar de optie verwijderen staat. Bij mij werkte deze manier overigens prima!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen sinds een week de p3300 in bezit. Waanzinnig apparaat! Ik ben zeeeer tevreden met de TomTom. Ik was zeer tevreden met de WiFi verbinding. Deze heeft het goed gedaan. Als ik nu WiFi activeert en een adres intyp en dan bevestig krijg ik de volgende melding Öngeldig adres. Controleer het adres en probeer het opnieuw" Wie heeft dit probleem ook en kan mij de oplossing geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@ watergeus

misschien moet je ff je wifi instellingen als in het wchtwoord van je accesspoint weggooien uit je pda. en dan opnieuw, het lijkt erop dat ie geen goede verbinding krijgt met de WiFi...

en pocket plus
dat is de oorzaak van uitvallend achtergrond licht, daar had ik ook last van.
Zet eerst alles op het felst en gooi dan dat schuifje weg van pocketplus over de scherm helderheid. dan moet het goed gaan

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Vandaag MDA Compact III maar gehaald bij de T-mobile winkel. Was eigenlijk een halve inpuls aankopen, maar goed. EUR 189 bij een 1 jarig abbo relax 150 met PIT

Zonder TomTom, met 1 GB kaartje

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

random vraagje,

wat voor web browser gebruiken jullie?
mijn opera trail is verlopen en IE is niet echt top wat betreft de opties,
iemand anders nog suggesties?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Je kan ook nog netfront gebruiken. Is in een iets afgeslankte versie 30 dagen te gebruiken. Er is ook een Opera mini die gratis is en onder java draait. Zelft browse ik met Opera en soms Pocket IE omdat Opera sommige sites niet goed laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik zit eraan te denken dit toestel te kopen. GPS is een belangrijke functie voor mij en ik rij in een ford focus met voorruit verwarming. Heeft iemand ervaring met de GPS van de p3300 i.c.m. voorruit verwarming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:25:
Over het algemeen lees ik positieve berichten op dit forum over de HTC p3300 ofwel de MDA Vario III. Maar toch zie ik zo nu en dan paniek oproepen staan van mensen die iets niet aan de praat krijgen. Zoals:

- problemen met TomTom
- verbinden met internet wil alleen via GPRS
- kan wel verbinden met WIFI maar doorklikken wil niet
- WIFI heeft een klein bereik
- agenda software die niet duidelijk in te stellen is
- niet kunnen versturen van email via WIFI
Het niet kunnen versturen van email via WIFI heeft de volgende oorzaak:
De smtp server staat waarschijnlijk ingesteld voor verzending via GPRS.
Dit werkt alleen maar als je mail verstuurd via je GPRS verbinding, je GSM provider wil je kunnen indentificeren i.v.m. spam.

Als je via WIFI email wil versturen dan moet de smtp server worden gewijzigd naar die van je internet provider.

Er zijn smtp servers die alles accepteren maar dat is een vaag gedoe. Eventueel kan je gebruik maken van een hotmail account om het probleem te omzeilen.

Voor het ophalen van email (POP) zijn er geen beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:57:
Misschien een kwestie van ff geduld hebben? Ik meen me te herinneren dat bij 5.21 eerst het rode icoontje onderin verschijnt en wat later TT op het scherm verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

een vraag mbt t-mobile mda III compact.

ik wil deze ook graag in combinatie met tomtom halen, maar op de t-mobile site staat nergens die optie (alleen met een gratis 1gb-kaartje)
en is de tomtom dan volledig (van benelux) of alleen de software maar niet de kaartjes? weet iemand dit?

want zo is de optie T-Mobile MDA Compact III met Relax Web 150 1 jarig abonnement
met Pocket Internet Totaal voor € 25,25 aan maandelijkse kosten en
Eenmalige kosten: 189.95 wel erg goedkoop, maar er zit dus geen tomtom bij wat wel de bedoeling is.
en zo'n standaard+lader voor in de auto is die ook bij t-mobile aan te schaffen? of moet je daarvoor bij een pda-zaak zijn?

[ Voor 40% gewijzigd door babybox op 24-12-2006 12:26 . Reden: berekening toegevoegd ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
babybox schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:18:
een vraag mbt t-mobile mda III compact. ik wil deze ook graag in combinatie met tomtom halen, maar op de t-mobile site staat nergens die optie (alleen met een gratis 1gb-kaartje) en is de tomtom dan volledig (van benelux) of alleen de software maar niet de kaartjes? weet iemand dit?
Dit staat in de TS (en in diverse berichtjes in dit topic). In de T-Mobile shop kun je kiezen of je een pakket zonder of een pakket met TT wilt. Het pakket met TT bevat o.a. een DVD met de kaart van West-Europa. Die kun je in z'n geheel installeren (heb je wel een groter flashkaartje voor nodig), maar je kunt ook afzonderlijke landen of gebieden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

grun93 schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:25:
[...]

Dit staat in de TS (en in diverse berichtjes in dit topic). In de T-Mobile shop kun je kiezen of je een pakket zonder of een pakket met TT wilt. Het pakket met TT bevat o.a. een DVD met de kaart van West-Europa. Die kun je in z'n geheel installeren (heb je wel een groter flashkaartje voor nodig), maar je kunt ook afzonderlijke landen of gebieden kiezen.
maar is dit ook mogelijk op de site (hou ervan me eerst te orienteren op de site voordat ik de aankoop in de winkel doe uiteindelijk ;)

bovendien is de optie met tomtom er wel maar is het verhaal niet volledig (want zit er een volledige tomtom versie op voor de benelux of is dat alleen de software zonder kaart, en zit deze op een meegeleverd mini sd-kaartje?), en zit er een auto-draagarm en auto-lader bij (staat namelijk niets van over in op de site)

[ Voor 20% gewijzigd door babybox op 24-12-2006 12:43 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
babybox schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:27:
[...]

maar is dit ook mogelijk op de site (hou ervan me eerst te orienteren op de site voordat ik de aankoop in de winkel doe uiteindelijk ;)

bovendien is de optie met tomtom er wel maar is het verhaal niet volledig (want zit er een volledige tomtom versie op voor de benelux of is dat alleen de software zonder kaart, en zit deze op een meegeleverd mini sd-kaartje?), en zit er een auto-draagarm en auto-lader bij (staat namelijk niets van over in op de site)
Over die draagarm, dan heb je nog steeds de TS niet goed gelezen want dat staat daar wel bij vermeld. Verder zal ik de TS aanpassen. Want je krijgt namelijk West Europa er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

DjWannaB2002 schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:03:
[...]

Over die draagarm, dan heb je nog steeds de TS niet goed gelezen want dat staat daar wel bij vermeld. Verder zal ik de TS aanpassen. Want je krijgt namelijk West Europa er bij.
Er staat trouwens lader in de TS hiermee wordt neem ik aan bedoeld auto-lader (kun je dit nog veranderen in de TS) en waarom wordt er zo weinig informatie gegeven op de t-mobile site over wat er nu in het pakket zit als je er tomtom bij neemt (je leest niets over draagarm/auto-lader)

Misschien duidelijk voor anderen maar voor mij minder (komt misschien ook omdat ik navigon gewend ben)
tomtom die je erbij krijgt bij t-mobile: begrijp ik goed dat het Benelux is volledig met alle straten en daarnaast west-europa met alleen de grote wegen en dat dit zit op een megeverd kaartje van 512MB?

[ Voor 20% gewijzigd door babybox op 24-12-2006 13:26 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
* myReactBekijk myReact van babybox
* galleryBekijk de gallery van babybox

Reg. datum: 04 januari 2005
een vraag mbt t-mobile mda III compact.

ik wil deze ook graag in combinatie met tomtom halen, maar op de t-mobile site staat nergens die optie (alleen met een gratis 1gb-kaartje)
en is de tomtom dan volledig (van benelux) of alleen de software maar niet de kaartjes? weet iemand dit?

want zo is de optie T-Mobile MDA Compact III met Relax Web 150 1 jarig abonnement
met Pocket Internet Totaal voor € 25,25 aan maandelijkse kosten en
Eenmalige kosten: 189.95 wel erg goedkoop, maar er zit dus geen tomtom bij wat wel de bedoeling is.
en zo'n standaard+lader voor in de auto is die ook bij t-mobile aan te schaffen? of moet je daarvoor bij een pda-zaak zijn?
Ik zie hem anders gewoon staan op de t-mobile site hoor. Onder smartphones.
Linkerdelink

Is dus met west europa erbij..
Met tomtom en PIT (en dan met relax 150 1 jr. ) is hij 269,95

[ Voor 11% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 24-12-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
babybox schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:23:
[...]

Er staat trouwens lader in de TS hiermee wordt neem ik aan bedoeld auto-lader (kun je dit nog veranderen in de TS) en waarom wordt er zo weinig informatie gegeven op de t-mobile site over wat er nu in het pakket zit als je er tomtom bij neemt (je leest niets over draagarm/auto-lader)

Misschien duidelijk voor anderen maar voor mij minder (komt misschien ook omdat ik navigon gewend ben)
tomtom die je erbij krijgt bij t-mobile: begrijp ik goed dat het Benelux is volledig met alle straten en daarnaast west-europa met alleen de grote wegen en dat dit zit op een megeverd kaartje van 512MB?
Ja dat is inderdaad een autolader, zal het voor de duidelijkheid nog even veranderen in de TS.

Waarom het zo onduidelijk is op de T-Mobile site weet ik niet, daarvoor zou je een mailtje naar T-Mobile moeten sturen.

Je krijgt er een 512Mb kaartje bij, maar hier staat alleen het programma TomTom zelf op, maar niet dus niet de kaarten, die staan op de bijgeleverde DVD. Hier staat heel West Europa op. Zoals je al wel gelezen zal hebben in dit topic is het een beetje krom dat je maar een 512 mb kaartje erbij krijgt aangezien niet heel west europa op het kaartje past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
T.Raveler schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:09:
Mede hobbyisten ik heb dit forum al aardig doorgespit alsmede andere forums.
Ik heb onlangs de MDA compact III aangeschaft icm PIT en veel van de software die
draait op mijn MIO168 met succes draaiende op de MDA gekregen.
Alles lijkt minimaal net zo vlot te lopen.
Alleen Oziexplorer lijkt niet met de GPS van de MDA te kunnen samenwerken.
Zijn er gebruikers van Oziexplorer die het wel voor elkaar hebben?

Voor de onbekenden met Oziexplorer: www.oziexplorer.com

Misschien weet iemand een thread?
art schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:16:
OziExplorerCE 1.11.6e beta ook meteen goed, zelfs achter getint glas of middenin een groot stalen partyschip op de Waal. Het hielp waarschijnlijk wel dat ik wel eerst met QuickGPS de ephemeris-data heb opgehaald.
Ik heb versie 1.12.3e3 beta geinstalleerd maar 't hij vindt geen satellieten. Welke instellingen moet je precies doen in OziExplorer?
Ik had:
- COM poort 4
- 4800 baud
- Sentence GPMC? Sirf ook geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ieman hoe ik de gprs instelling kan invoeren voor telfort abbo, ik heb namelijk 1gb data..maar kan het niet in mijn tel zetten (p3600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor het eerst in mijn leven ben ik blij met koopzondag :). Vandaag in de T-mobile shop in Groningen maar mijn eerste indruk opgedaan van de MDA Compact III, en geïnformeerd of ik niet alvast mijn abo kan verlengen omdat per 1 jan waarschijnlijk de prijzen omhoog gaan (kon officieel 4 jan ofzo). De medewerker was erg behulpzaam en uiteindelijk ben ik weggegaan met een TT/PIT pakketje en een verlenging van 2 jaar. Nu alle software van mijn I-mate PDA-N overzetten naar de Compact III en lekker spelen :9~
De eerste indruk is in ieder geval dat de snelheid wel ok is (niet supersnel, maar goed werkbaar), en dat het scherm scherper lijkt dan die van de I-mate. De rockr (of hoe dat ding ook heet) heb ik nu ingesteld op muismode, eens kijken hoe dat bevalt. Ik ga me wel vermaken tijdens de kerst igg (8> (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de snelkoppelingen in de quicklaunce kunt aanpassen?

deze dus boven ''Kontakte''

Afbeeldingslocatie: http://www.insidepda.de/hardware/mda-compact-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ N0torious:

verwijderen is mij alleen gelukt via hard reset. Dan als hij de T-Mobile zooi gaat installeren een soft reset. Daarna traylauncher downloaden en je eigen snelkoppelingen maken. Beetje omslachtig, maar de icoontjes die erin stonden gebruikte ik ook nooit. Een editor is er volgens mij (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb ook al zitten kijken, maar ik kan niets vinden wat ze weg kan halen. Het enige dat je via settings - T-mobile knoppen kan aanpassen zijn de soft-keys volgens mij.
Verder heb ik nog het probleem dat hij probeert om automatisch een GPRS-verbinding te maken, ook al heb ik van xda-developers de cab geïnstalleerd die ervoor moet zorgen dat hij dat niet moet doen.
Omdat in april mijn PIT ingaat wil ik liever geen lompe register-hack uitvoeren om het uit te zetten, maar nu kan ik niet internetten via wifi. Weet iemand dus nog een manier om GPRS uit te zetten (of iig het automatisch verbinding maken zodat pocketIE en Opera via wifi kunnen internetten en mailen)?
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:49:
weet ieman hoe ik de gprs instelling kan invoeren voor telfort abbo, ik heb namelijk 1gb data..maar kan het niet in mijn tel zetten (p3600)
Een google naar "gprs instellingen telfort" leverde me deze pagina op. Misschien dat je daar wat aan hebt?

[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 25-12-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:53:
Ik heb hem via de tmobile site besteld.
Maar dan met relax 150 en PIT..
Kreeg met pit 70 euro korting op toestel..
Hij was zonder PIT 169,95 en dan voor 15 euro in de maand..
Met PIT is hij 99,95 voor 25 euro in de maand. Maar krijg nog wel eerste jaar 50% korting op PIT dus eerste jaar is het maar 20 euro per maand...

*heb overigens een 2 jarig abbo..
Bij mij ging het om een verlenging van mijn abonnement en was de formule:
Toestel voor 29,95 en vervolgens 2 jaar 15,75 voor relex 150 plus 9,50 voor PIT.
Is dus 25,25 per maand. Dit via 0800- (klantenservice)
Ongeveer hetzelfde dus.
Was het bij jou ook een verlenging? Of is dat allemaal wassen neus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
koksie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:30:
[...]

In start-programma's vind je de Sim Manager. Hiermee kun je de contacten van je SIM kaart wissen en komen ze dus ook in je contacts niet meer voor. Als je eventueel je SIM in een ander toestel wilt stoppen kun je daarmee ook je contacts weer naar je SIM kaart copieren als ik het goed heb, maar dat zou je nog even moeten checken want 100% zeker weet ik dat niet.
Ik weet het wel 100% zeker.
Heb het al bij ondervinding gehad.
Heb de contactpersonen vanwege het gebruik van een duo sim naar 1 van de 2 sims gecopieërd.
Dit ging vlekkeloos.
Alleen worden bij gebruik van meerdere nummers per contactpersoon ook evenredig veel records per contactpersoon op de simkaart gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Werken alle sim-kaarten met de MDA compact III?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: gwystyl
Weet iemand dus nog een manier om GPRS uit te zetten (of iig het automatisch verbinding maken zodat pocketIE en Opera via wifi kunnen internetten en mailen)?
ik gebruik daarvoor het gratis programmaatje NoData, link: http://www.modaco.com/New-FREE-Utility-t246171.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 25 december 2006 @ 23:50:

Verder heb ik nog het probleem dat hij probeert om automatisch een GPRS-verbinding te maken, ook al heb ik van xda-developers de cab geïnstalleerd die ervoor moet zorgen dat hij dat niet moet doen.
Omdat in april mijn PIT ingaat wil ik liever geen lompe register-hack uitvoeren om het uit te zetten, maar nu kan ik niet internetten via wifi. Weet iemand dus nog een manier om GPRS uit te zetten (of iig het automatisch verbinding maken zodat pocketIE en Opera via wifi kunnen internetten en mailen)?
Ik typ dit nu via Wifi. Wanneer ik wifi aanzet en hij een netwerk vind dan kan ik gewoon alles doen via Wifi ipv GPRS. Staat mijn Wifi uit dan maakt hij automatisch contact via GPRS. Ik heb verder geen trucjes hoeven uithalen om het op deze manier te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dank je, ik ga het proberen....
kiddyl schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:44:
[...]

Ik typ dit nu via Wifi. Wanneer ik wifi aanzet en hij een netwerk vind dan kan ik gewoon alles doen via Wifi ipv GPRS. Staat mijn Wifi uit dan maakt hij automatisch contact via GPRS. Ik heb verder geen trucjes hoeven uithalen om het op deze manier te laten werken.
Ja dat had ik ook verwacht, maar zodra Pocket IE geopend wordt begint hij gprs aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Diamond AT schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 03:38:
Werken alle sim-kaarten met de MDA compact III?
De mda compact III is standaard gelocked voor een T-mobile simkaart.
Alle kaarten van T-Mobile moeten daarin werken, er zit geen produkt lock op in ieder geval.

Wil je hem zonder simlock zal je de HTC versie moeten halen.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Bij mij ging het om een verlenging van mijn abonnement en was de formule:
Toestel voor 29,95 en vervolgens 2 jaar 15,75 voor relex 150 plus 9,50 voor PIT.
Is dus 25,25 per maand. Dit via 0800- (klantenservice)
Ongeveer hetzelfde dus.
Was het bij jou ook een verlenging? Of is dat allemaal wassen neus?
Nee gaat niet om verlenging. Nieuw abbonement. Er is nu dus een actie dat je met PIT het eerste jaar 50% korting daarop krijgt. Dus kom eerste jaar rond de 20 euro uit en daarna 25,25 p/m.
En dan toestel voor 99,95.

Dit staat er op de t-mobile site:
webnwalk weken
Nu 50% korting
Het zijn de web’n’walk weken bij T-Mobile. Voor maar € 9,50 per maand heb je onbeperkt internet op je mobiele telefoon. Sluit je tijdens de web’n’walk weken een 2-jarig abonnement af, dan krijg je bovendien 12 maanden lang 50% korting. Bij een 1-jarig abonnement krijg je vier maanden 50% korting. Je hebt een ruime keuze uit toestellen die geschikt zijn voor mobiel internet van T-Mobile. Kies dus snel je toestel en bestel.
Afbeeldingslocatie: http://www.manse.nl/t-mobile.JPG
(klikbaar anders is het niet te lezen)

[ Voor 44% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 26-12-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:24:
[...]

Nee gaat niet om verlenging. Nieuw abbonement. Er is nu dus een actie dat je met PIT het eerste jaar 50% korting daarop krijgt. Dus kom eerste jaar rond de 20 euro uit en daarna 25,25 p/m.
En dan toestel voor 99,95.

Dit staat er op de t-mobile site:

[...]
[afbeelding]
(klikbaar anders is het niet te lezen)
Dit abo (150minuten+onbeperkt internet) is idd erg populair gezien de reacties in dit topic.
Flex 150 of dat belbundel gedoe van 20E is het minimum om onbeperkt internet te nemen (zakelijke abo's kijk ik natuurlijk niet naar). Hopelijk geldt het nu alvast afsluiten per een andere maand ook voor die kortingsactie (mn huidige abo loopt per mei af) en anders heb ik maar pech.
Zal morgen Tmobile eens bellen voor informatie.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersRoland
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:25:
Weet iemand waar je de snelkoppelingen in de quicklaunce kunt aanpassen?
In de registry kan je ze aanpassen. Ik gebruik hiervoor het programma Resco File Explorer. De icoontje heb ik niet aangepast, maar ik gebruik gewoon de bestaande shortcut en laat die naar een ander programma verwijzen.

De shortcuts staan gedefinieerd onder " hkey_local_machine\software\HTC\trayapplet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
2Dutch schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 16:51:
[...]

Dit abo (150minuten+onbeperkt internet) is idd erg populair gezien de reacties in dit topic.
Flex 150 of dat belbundel gedoe van 20E is het minimum om onbeperkt internet te nemen (zakelijke abo's kijk ik natuurlijk niet naar). Hopelijk geldt het nu alvast afsluiten per een andere maand ook voor die kortingsactie (mn huidige abo loopt per mei af) en anders heb ik maar pech.
Zal morgen Tmobile eens bellen voor informatie.
Klopt maar voor mij en vele andere is 150 minuten ruim voldoende. Het gaat mij vooral om PIT. Dat ik dan nog 150 minuten kan bellen is alleen maar makkelijk.

Dat met die hard reset en dan een soft reset als hij de t-mobile crap gaat installen. Kan iemand dat even wat duidelijker uitleggen. Want staat dan nog wel alle programmatuur om te bellen e.d. erop?

Ze hebben bij Brando ook een converter voor die mini-usb naar jackplug..
http://shop.brando.com.hk/htcstereoconverter.php
(misschien makkelijk voor in de TS)

[ Voor 20% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 26-12-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersRoland schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:20:
[...]

In de registry kan je ze aanpassen. Ik gebruik hiervoor het programma Resco File Explorer. De icoontje heb ik niet aangepast, maar ik gebruik gewoon de bestaande shortcut en laat die naar een ander programma verwijzen.

De shortcuts staan gedefinieerd onder " hkey_local_machine\software\HTC\trayapplet"
top! bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Weet iemand hoe je een emailaccount kan verwijderen ?
Via de reguliere weg lukt het niet. Hij blijft aanhouden dat er een account actief is....

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb de laatste tijd last van het feit... dat mijn trilfunctie het af en toe opeens niet doet. Alleen een softreset verhelpt het probleem.

iemand enig idee waar dit aan kan liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
is er een manier om de My Documents op je opslag kaart te gebruiken, met ActiveSync synchronisatie, ipv de my Documents op je device... Dit lijkt me makkelijk voor foto's en video's.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de p3300 een paar dagen. Erg content :) Ik vind het een prachtig apparaatje met waanzinnige mogelijkheden. Ben nog maar amper begonnen met verkennen.
Wat me nog niet lukt is verbinding maken met het internet via wifi, maar dat ligt aan mij. Hij ziet mijn accespoint wel, en meld ook dat het beschikbaar is, maar wil er niet over internetten. Dit komt volgens mij omdat ik gewoon geen reet snap van dat hele wifi gedoe met WEP incriptie en server leases. Weet niet eens het verschil tussen wifi en wlan. Heb ook toen ik laats van windows 2000 naar XP switchte dagenlang moeten pielen om weer op het net te komen 8)7
Effe in het winkelcentrum op de hoek gechecked (daar hebben ze een wifi zone) en patsboem online, dus de p3300 is prima, ligt echt aan mij.
Zelfde geld voor GPRS, ook nog eens flink mee stoeien.

Wat ik me wel afvraag is hoe de meesten met een POP3 email acount post versturen als ze niet thuis zijn maar bijvoorbeeld in de trein via wifi verbonden zijn. Welke uitgaande mailsever gebruik je dan, of kun je dan het beste GPRS gebruiken voor het versturen van je mail?

edit: O ja, weet iemand misschien een (gratis) programma dat vCard bestanden van de Mac (alle adressen in 1 vCard bestand) kan omzetten naar meerdere vCards zodat ik ze kan importeren in outlook?

thx

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Je kan als smtp dan die smtp server van t-mobile gebruiken...
smtp.gprs.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Ik heb de volgende vraag:

Ik quote hier nog even een vraag uit topic 1 hij is toen nooit afdoende beantwoordt.

Hoe is de handsfree functie van dit apparaat?
Ik rijd in een stille benzine auto.
Als ik bijvoorbeeld met tomtom 6 aan het navigeren ben en ik word dan gebeld, kan ik dan de telefoon opnemen en met de handsfree functie bellen? Of is het noodzakelijk om een bluetooth carkit aan te schaffen? En hoe gaat het dan met navigeren? Loopt er dan niks vast? Blijft het navigatie scherm te zien of schakelt het apparaat over op bijv. het telefoonscherm?
Heeft iemand hier ervaring mee?

jeroentje69 19nov. 2006

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

om mijn menu onder knopje programma's wat overzichterlijker te maken.
heb ik de programma's verdeeld in submappen

nu is van de eerst map "Appz" de inhoud niet zichtbaar (de snelkoppelingen)
wanneer ik via Resco Explorer naar de map ga staat alles er wel in,

weet iemand hoe dit komt ? en hoe het te voorkomen is?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
babybox schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:42:
Ik heb de volgende vraag:

Ik quote hier nog even een vraag uit topic 1 hij is toen nooit afdoende beantwoordt.

Hoe is de handsfree functie van dit apparaat?
Ik rijd in een stille benzine auto.
Als ik bijvoorbeeld met tomtom 6 aan het navigeren ben en ik word dan gebeld, kan ik dan de telefoon opnemen en met de handsfree functie bellen? Of is het noodzakelijk om een bluetooth carkit aan te schaffen? En hoe gaat het dan met navigeren? Loopt er dan niks vast? Blijft het navigatie scherm te zien of schakelt het apparaat over op bijv. het telefoonscherm?
Heeft iemand hier ervaring mee?

jeroentje69 19nov. 2006
In mijn (stille) LPG auto is het goed te doen.
Er verschijnt over het navigatiescherm een telefoonscherm.
Andersom kun je ook uitstekend zelf uitbellen tijdens het navigeren.
Helemaal handig is als je kunt kiezen met een stemlabel (voice command).
Er zit een toetsje linksboven. Als je dat indruk roep je de naam/kreet die je verbonden hebt aan
het telefoonnummer van een contactpersoon en het toestel gaat bellen.
Fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

gwystyl schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:52:
[...]

Dank je, ik ga het proberen....
[...]

Ja dat had ik ook verwacht, maar zodra Pocket IE geopend wordt begint hij gprs aan te spreken.
Ik heb precies hetzelfde, verbinden met Wifi gaat prima, maar internetten doet ie alleen via gprs. En er zijn geen opties om e.e.a. anders in te stellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dus zelfs als je een Wifi verbinding hebt gemaakt gaat hij over naar GPRS? Ik kan hier internetten over Wifi zonder GPRS wanneer ik eerst de Wifi verbinding heb gemaakt alvorens ik een programma start die een verbinding wilt maken.

Doe ik dit niet dan wordt er automatisch een verbinding gemaakt via GPRS. Dit geld voor alle programma's die een verbinding willen maken zoals IE, Opera, Mail en Tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

De volgorde maakt niks uit, heb ook al de GSM uitgezet in de comm manager, maar dan zegt ie gewoon dat er geen verbinding is te maken, ook al is wifi verbonden.

Conclusie is dus dat ie bij mij alleen via gprs wil internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initial G schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:54:
De volgorde maakt niks uit, heb ook al de GSM uitgezet in de comm manager, maar dan zegt ie gewoon dat er geen verbinding is te maken, ook al is wifi verbonden.

Conclusie is dus dat ie bij mij alleen via gprs wil internetten.
Als je op een Vario (ik heb nog geen CIII) eerst een Wifi verbinding maakt en dan je internetprogramma start komt het gprs scherm toch naar voren. Je moet dan op "annuleren" drukken. Dan pakt ie de Wifi verbinding. Het zelfde geldt voor Windows Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oplossing: bij start>settings>connections>verbindingen

dan bij geavanceerd>netwerk selecteren.

waarschijnlijk moet je daar"T-mobile in werk netwerk veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of en hoe het mogelijk is om tv te kijken via deze telefoon (livestream van rtl7 bijv) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je mij ook vertellen waar ik deze utility naar toe moet schrijven?
Ik ben namelijk nog een leek op dit gebied.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem, was ik 2 weken geleden ook ;)

deze utility op je ppc of storage card zetten, dubbelklik en hij gaat zich installeren. Je vind dan in programma's het programmaatje "NoData", hier kan je je mms én gprs aan en/of uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen weten of er spelletjes bestaan speciaal voor de mda compact 3, og andere spelletjes die er ook op draaien.
Als ze bestaan, waar zou ik ze dan kunnen vinden?

Vriendelijke groetjes,

Daniel

• hvbr
  • Laatst online: 29-11-2015
Steeds oproepen missen?

Heel vreemd...
Ik had eerst een MDA Vario (Qteq) en ik had steeds dat ik oproepen miste omdat er geen beltoon geklonken had terwijl deze wel aanstond. Na opnieuw selecteren via 'geluiden en meldingen' deed de beltoon het weer een tijdje totdat het weer mis ging.
Alle geprobeerd, een software reset+update, niks hielp.

Nu heb ik een MDA Compact III gekocht en wat denk je? WEER hetzelfde verschijnsel :?
Twee compleet andere telefoons/merken, ligt het dan aan de windows software?
Dit toestel is echt geweldig, maar oproepen missen kan echt niet :|
Iemand een idee?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.