HTC P3300 deel 2 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.655 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
elmoxx schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:51:
ik vind nu net een "SUPER screen protector" die nog in de doos van T-mobile zat, hij is dus meegeleverd.

mijn vraagen hierover:
- Wat zijn de ervaringen met deze screen protector?
- Hoe krijg je de screenprotector er goed op?
- Werkt t touch-screen dan nog net zo goed?
- Zijn er beter screen-protectors?
- Is het scherm van zichzelf erg gevoelig voor krassen?

Alvast bedankt,
Deze screenprotector is zeker niet 'SUPER'. Heb hem er wel op zitten totdat ik een betere heb. De helderheid van het scherm wordt minder. Ook is hij net iets te klein en is het oppervlak iets stroever. Stofvrij er op leggen is mij niet gelukt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
elmoxx schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:51:
ik vind nu net een "SUPER screen protector" die nog in de doos van T-mobile zat, hij is dus meegeleverd.

mijn vraagen hierover:
- Wat zijn de ervaringen met deze screen protector?
- Hoe krijg je de screenprotector er goed op?
- Werkt t touch-screen dan nog net zo goed?
- Zijn er beter screen-protectors?
- Is het scherm van zichzelf erg gevoelig voor krassen?

Alvast bedankt,
De meegeleverde protector is te klein en van slechte kwaliteit, zoals eerder gezegd kun je beter bijvoorbeeld een ultra clear van Brando aanschaffen. Alhoewel het touch screen iets minder reactief is bij gebruik van een protector zijn ze m.i. toch onontbeerlijk; de pda's waarbij ik geen protector of beschermhoes gebruikte zitten vol krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de T-mobile shop te horen gekregen dat alle toestel prijzen juist OMHOOG gaan. En volgens mij is dit op hun site ook al aangepast. Ik vond de berichten hiervoor al vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
1475paul schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:43:
Hi
Zou Graag weten hoe je aan de tweerste screen bent geraakt vindt deze erg gelikt en wil ook deze op mijn p3300 (Kleur Groeznblauwappelgroen vindt ik ok)

paul

[...]
http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=77910
Theme = CrossbowFAZ.tsk

Weet iemand hoe ik de tijden van mijn Call History kan bekijken van vorige dagen ... ik zie alleen maar de tijden erbij staan op de dag zelf.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tranzy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:29:
Weet iemand hoe ik de tijden van mijn Call History kan bekijken van vorige dagen ... ik zie alleen maar de tijden erbij staan op de dag zelf.
Als je op het gesprek zelf klikt, in het midden van de regel, komt de tijd er in een popup balkje bij te staan, samen met de duur van het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Tranzy schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:29:
[...]

http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=77910
Theme = CrossbowFAZ.tsk

Hi heb even de link aangekilkt en heb dan de files gekopierd naar mijn computer.
Mar war moet ik deze nu plaatsen op mijn p3300 of hoe installeer ik deze .
Heb deze op mijn computer staan met extensie *.rar en *.trk
dank al opvoorhand

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site van t-mobile doet het weer en volgens mij zijn de prijzen van de MDA (zonder tomtom, incl 1GB kaartje) echt pcies hetzelfde als vrijdag. Morgen nog ff afwachten, maar verwacht niet dat er nog iets gaat veranderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het bij de mda compact 3 nog steeds mogelijk om na een hard reset een soft reset te doen, om zo installatie van de extended rom te voorkomen? hou namelijk niet zo van die t-mobile meuk, of mis je nu dan ook essentiele dingen zoals gps software, of is dat dan weer later te installeren via total commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Laatst online: 27-04 08:21
1475paul schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:27:
[...]

Hi heb even de link aangekilkt en heb dan de files gekopierd naar mijn computer.
dank al opvoorhand

paul
Hi

Heb het gevonden
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Ik zit er sterk aan te twijfelen om deze ook te halen. Lijkt me wel een leuk dingetje. Maar hoe komen jullie eraan, waar halen jullie deze? Bij 2call.nl is hij het goedkoopst maar is dit betrouwbaar?
Er zijn een hoop webshops waarbij je eerst moet betalen en dan verzenden ze het. Maar is dit wel betrouwbaar. Ik ga niet zomaar meer dan 500 euro overschrijven naar een nog onbekende shop.
Dus, hoe komen jullie eraan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank al opvoorhand

paul
[/quote]
ja dat zou ik ook graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1475paul schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:57:
[...]

Hi

Heb het gevonden
Dank u
Sorry maar zou je het mij uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:02:
Ik zit er sterk aan te twijfelen om deze ook te halen. Lijkt me wel een leuk dingetje. Maar hoe komen jullie eraan, waar halen jullie deze? Bij 2call.nl is hij het goedkoopst maar is dit betrouwbaar?
Er zijn een hoop webshops waarbij je eerst moet betalen en dan verzenden ze het. Maar is dit wel betrouwbaar. Ik ga niet zomaar meer dan 500 euro overschrijven naar een nog onbekende shop.
ik heb mijne besteld bij algebeld.nl, ik heb 'm daar het goedkoopste gevonden. andere webshops zijn 2call.nl. smartphonestunts.nl, pdashop.nl.
en als je 'm met een abonnement neemt hoef je geen 500 euro over te schrijven ;) en er zijn ook nog wel webshops die onder rembours verzenden geloof ik. als je wilt weten of een shop betrouwbaar is kun je kijken op www.telecomvergelijker.nl daar staan zo goed als alle shops met meningen van gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:20:
[...]

ik heb mijne besteld bij algebeld.nl, ik heb 'm daar het goedkoopste gevonden. andere webshops zijn 2call.nl. smartphonestunts.nl, pdashop.nl.
en als je 'm met een abonnement neemt hoef je geen 500 euro over te schrijven ;) en er zijn ook nog wel webshops die onder rembours verzenden geloof ik. als je wilt weten of een shop betrouwbaar is kun je kijken op www.telecomvergelijker.nl daar staan zo goed als alle shops met meningen van gebruikers.
telecomvergelijker.nl is idd een prima site, maar de berekening van de goedkoopste maandlaasten die ze pretenderen te maken laat nogal te wensen over.Die berekening bevat namelijk maar een zeer beperkt aantal sites en daardoor kan het nogwel eens ergens anders goedkoper zijn. Maak zelf een excell-sheet als je echt de goedkoopste lasten wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emetic
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03 11:15

Emetic

Blook

Vandaag weer een paar uur niet bereikbaar geweest. :( Kan ik me met mijn werk niet veroorloven. Zijn er al mensen die een reactie van T-mobile hebben hierover?

De Supermolecuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor de TS, wellicht even deze link aan de programma's toevoegen
http://www.pocketmind.com/pocketmusic.htm
Een van de beste, gratis MP3 player voor de pocketPC

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, hoe komen jullie eraan?
ik kocht hem zonder abbonement bij http://www.centralpoint.nl/
hij was er ondanks de feestdagen heel snel, en alles verliep vlekkeloos. Ik heb hem op voorhand met creditcard betaald. (alhoewel de site niet beveiligd lijkt, is hij dat wel !!!!)

op pricewatch: HTC P3300 kun je de prijzen vergelijken. En tevens kan je de berouwbaarheid zien.
Waar je wel op moet letten is wat je uiteindelijk betaald want niet alle kosten staan vermeld. bv soms moet je zelf de 2% kosten voor de creditcard betalen, of er komen nog handelingskosten bij. Ook zijn de genoemde prijzen soms ex BTW. Wat ik meestal doe is gewoon een bestelling maken, en dan zie je meestal vanzelf wel wat er nog bij komt. (niet bevestiggen natuurlijk die bestelling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
ProAssist, de partij die het spul repareert voor T-Mobile en volgens mij ook Orange is alweer iets in aanzien gedaald. Heb mijn toestel laten repareren, werkt op het eerste gezicht goed totdat blijkt dat het scherm, als je een beetje knijpt, begint te flikkeren, andere kleuren geeft, of helemaal uit gaat. Niet helemaal lekker in elkaar gezet dus. Bij telefonisch contact blijkt nu ook dat mijn nieuwe IMEI nummer in het toestel (ander moederbord => ander IMEI nr) niet overeenkomt met het IMEI dat ProAssist na reparatie in hun systeem heeft staan. Dit heeft als gevolg dat de verzekering het niet in behandeling wil nemen, maar ProAssist is ermee bezig. Neem vandaag zelf contact op als zij het niet doen, ik neem aan dat ze met een oplossing komen.

Wijze les; check alles als je het toestel na reparatie weer in ontvangst neemt voordat je tekent dat het ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Xanion schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:52:
Voor de TS, wellicht even deze link aan de programma's toevoegen
http://www.pocketmind.com/pocketmusic.htm
Een van de beste, gratis MP3 player voor de pocketPC
Is ook mijn favoriet. Op zich doet WMP het ook wel, maar die moet per se ALLE geluiden op mijn pda toevoegen aan de bibliotheek. Daardoor zit ik met verschilllende ploink, boing, ping geluidjes van spelletjes die ik niet wil als ik muziek luister |:( .
PocketMusic player gebruik ik meestal in winamp mode, met winamp classic skin _/-\o_ _/-\o_ . Dan kan ik fijn de controls en playlist in beeld houden, en de equealizer minimaliseren of uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
gwystyl schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:07:
[...]

Is ook mijn favoriet. Op zich doet WMP het ook wel, maar die moet per se ALLE geluiden op mijn pda toevoegen aan de bibliotheek. Daardoor zit ik met verschilllende ploink, boing, ping geluidjes van spelletjes die ik niet wil als ik muziek luister |:( .
PocketMusic player gebruik ik meestal in winamp mode, met winamp classic skin _/-\o_ _/-\o_ . Dan kan ik fijn de controls en playlist in beeld houden, en de equealizer minimaliseren of uitzetten.
zeker een prima player. Is ook beter volgens mij dan MortPlayer maar sowieso beter dan WMP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben de mensen die van T-mobile gehoord hadden dat de prijzen zouden dalen al iets daarvan gemerkt? ik kan het iig niet vinden, maar misschien dat het alleen om velengen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
ik kan ook niks vinden van de prijsverlaging...de mda compact 3 kost voor mij bij een verlenging 189 euro bij een 150 relax abo (1 jaar) en dat was voor 7 jan. precies hetzelfde....even afgezien het feit dat ik misschien nog extra korting krijg bij het verlengen, maar dat kan ik pas zien als ik op drie maanden voor het afllopen van mijn contract zit.....(en 29 jan. komt steeds dichterbij!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
elmoxx schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:23:
Hallo, ik heb sinds gister ook de compact III van T-mobile.. Ik heb al een navigatiesysteem voor over de weg dus dat hoefde ik niet, maar ik wil wel graag mijn gps gebruiken voor o.a. geocachen.

mijn probleem: Er staan nu geen programma's op om de GPS te gebruiken geloof ik, ik kan niet eens testen of de GPS het wel doet! Ik heb wel het prog GPS tuner geinstalld maar de PDA III loopt steeds vast als ik dat progje de gps laat configureren.

Ik dus nog geen enkele keer gezien of de GPS het uberhaubt doet, iemand een manier om dit te kunnen testen?
Elmoxx, check VisualGPSce eens anders op freewareppc.com. Simpele app waarmee je het ook kan testen. Best leuk, het geeft je bewegingsnelheid, vertical snelheid, altitude en kompasrichting aan. Tevens een overzicht (ook grafisch) van alle satellieten die je op dat moment gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwww active sync zet mij mda clock en afspraken 9 uur terug?
oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:20:
Ik heb in de T-mobile shop te horen gekregen dat alle toestel prijzen juist OMHOOG gaan. En volgens mij is dit op hun site ook al aangepast. Ik vond de berichten hiervoor al vreemd.
VS
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:31:
Hebben de mensen die van T-mobile gehoord hadden dat de prijzen zouden dalen al iets daarvan gemerkt? ik kan het iig niet vinden, maar misschien dat het alleen om velengen gaat...
= Gelijk blijvende prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:39:
mwww active sync zet mij mda clock en afspraken 9 uur terug?
Is een bugje in WM5. Kijk eens bij de instelling van de klok op je phone. Beide tijdzones moeten hetzelfde aangeven, dan is het opgelost.

btw: wat betekent mwww?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zag net bij de sms-instellingen staan: SMS versturen via GSM/GPRS/voorkeur GSM/voorkeur GPRS.
Als er voor verzenden via GPRS alleen dataverkeer berekend wordt is dat zeker met PIT wel interessant natuurlijk. Weet iemand of dat inderdaad het geval is of dat er ook nog een sms-je in rekening wordt gebracht als je via GPRS sms-jes verstuurt?
Ik heb nu gekozen voor een sms-bundel, maar als het via GPRS alleen data kost ga ik dat zo snel mogelijk afzeggen natuurlijk (verlenging + PIT gaat in april in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:47:
Ik zag net bij de sms-instellingen staan: SMS versturen via GSM/GPRS/voorkeur GSM/voorkeur GPRS.
Als er voor verzenden via GPRS alleen dataverkeer berekend wordt is dat zeker met PIT wel interessant natuurlijk. Weet iemand of dat inderdaad het geval is of dat er ook nog een sms-je in rekening wordt gebracht als je via GPRS sms-jes verstuurt?
Ik heb nu gekozen voor een sms-bundel, maar als het via GPRS alleen data kost ga ik dat zo snel mogelijk afzeggen natuurlijk (verlenging + PIT gaat in april in).
Zou leuk zijn als het zo zou werken. Maar zo werkt het volgens mij niet. Je betaald gewoon sms kosten. Sms moet natuurlijk ook afgeleverd worden, daar betaal je normaal ook (ruim) voor, en dat zou met alleen gprs weg vallen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Als je even kijkt op telecomvergelijker.nl en dan bij winkel reviews dan zal je zien dat 2call er behoorlijk goed uit komt. Een van de betere winkels als je de review moet geloven.
offtopic:
Damn je zou bijna denken dat ik er aandelen in heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:57:
[...]

Is een bugje in WM5. Kijk eens bij de instelling van de klok op je phone. Beide tijdzones moeten hetzelfde aangeven, dan is het opgelost.

btw: wat betekent mwww?
welke beide tijdzones? ik heb ook last van dit probleem.. elke keer als ik hem synchroniseer met de comp. gaat de tijd 12 uur terug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:03:
[...]

welke beide tijdzones? ik heb ook last van dit probleem.. elke keer als ik hem synchroniseer met de comp. gaat de tijd 12 uur terug :?
ik gok die van je pda en die van windows. Ik heb er zelf ook af en toe last van, en moet dan de tijdzone van de pda weer goed zetten. Ik ben er nog niet goed achter waar het door komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:03:
Ik dacht duidelijk te zijn, kennelijk niet. Start, instellingen, systeem, klok en alarmsignalen, daar staan toch twee tijdzones? Die moeten hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

_AuToMaTiC_ schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:47:
[...]

Uiteraard kan dat. Dat is geen enkel probleem.
*Ben benieuwd naar hoe de prijzen zijn vanaf 7 januari. Niet dat ik er nog iets aan heb maar toch. :P
Net gebeld met de T-mobile klantenservice, en ik kan blijkbaar de
MDA Compact III gratis krijgen bij een contractverlenging van 1 jaar (flex €30).

(Wat denken jullie trouwens, goed aanbod of niet?)

[ Voor 1% gewijzigd door Sinner op 08-01-2007 17:45 . Reden: typo's :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die een aluminim case gebruiken voor de bescherming van hun P3300? Welke raden jullie aan en waar kan ik die kopen, googelen leverde voor mij niet veel op, aangezien ik op zoek ben naar ervaringen met deze cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:54:
Zijn er mensen die een aluminim case gebruiken voor de bescherming van hun P3300? Welke raden jullie aan en waar kan ik die kopen, googelen leverde voor mij niet veel op, aangezien ik op zoek ben naar ervaringen met deze cases.
Je koopt ze op Ebay, even zoeken op "case HTC P3300", daar staan ook massa's foto's. Ze schijnen goed te bevallen, de enige opmerking die ik ergens las was dat de stylus er soms moeilijk uit te peuteren is. Diegene had het daarvoor bestemde gat wat groter gedremeld.

Zelf heb ik op Ebay een case gekocht van siliconenrubber, bevalt goed. Meer grip, de camera lens wordt prima beschermd, in 5 kleuren leverbaar (zwart, wit, grijs, blauw en roze). Het nadeel is dat er geen bescherming is voor het scherm, dat heeft de aluminum versie weer wel maar dat vond ik onhandig. Dan moet je eerst een deurtje openklappen of verwijderen voordat je bij het display kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Opa_vertelt schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:40:
(Wat denken jullie trouwens, goed aanbod of niet?)
Vind ik wel ja. Zelf moest ik als nieuwe klant nog 40 euro bijbetalen voor een tweejarig Relax 250 abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Kga hem maar bestellen bij 2call.nl dan.
Vanmiddag hiero in het centrum wezen kijken. Bijna niemand had hem, allen T for Telecom. Was meteen verliefd :)
Wat een ding, nog mooier dan dat hij op internet is. Dit wordt hem :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Laatst online: 07:20

elmoxx

xx xx xx

VinceVega schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Elmoxx, check VisualGPSce eens anders op freewareppc.com. Simpele app waarmee je het ook kan testen. Best leuk, het geeft je bewegingsnelheid, vertical snelheid, altitude en kompasrichting aan. Tevens een overzicht (ook grafisch) van alle satellieten die je op dat moment gebruikt.
Dat is inderdaad een leuk progje en ik ben blij verrast met de enorm snelle fix die de mda had! Simpel effectief en werkend, vince vega _/-\o_

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:03:
[...]

Ik dacht duidelijk te zijn, kennelijk niet. Start, instellingen, systeem, klok en alarmsignalen, daar staan toch twee tijdzones? Die moeten hetzelfde zijn.
goh verrek ja.... daar staan er inderdaad twee. Thuis en 'op bezoek'. Nooit gedacht dat hij daarnaartoe zou overspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:56:
[...]

goh verrek ja.... daar staan er inderdaad twee. Thuis en 'op bezoek'. Nooit gedacht dat hij daarnaartoe zou overspringen.
hahaha was er inmiddels ook al achter gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:56:
Het is ook niet de bedoeling dat hij dat doet, daarom schreef ik ook dat het een bug was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat dat het inderdaad is enne dat noem gen bugje maar een BUGGGGGG :)
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:01:
[...]

hahaha was er inmiddels ook al achter gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb alles goed proberen te lezen en vraag me dan ook af of er inderdaad (ik kon het niet vinden) nog geen oplossing/idee/oorzaak voor het probleem met wifi: je MDA verbindt met de lokale WLAN (in mijn geval thuis), de eerste website zoekt ie goed en snel op, maar vervolgens kan je niet verder browsen omdat de mda de pagina's niet kan vinden?

Ik kom er in elk gevl niet uit ;(

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:03:
Hallo mensen,

Ik heb alles goed proberen te lezen en vraag me dan ook af of er inderdaad (ik kon het niet vinden) nog geen oplossing/idee/oorzaak voor het probleem met wifi: je MDA verbindt met de lokale WLAN (in mijn geval thuis), de eerste website zoekt ie goed en snel op, maar vervolgens kan je niet verder browsen omdat de mda de pagina's niet kan vinden?

Willem
Dan ben je al verder dan ik.. bij mij zegt hij wel dat hij verbonden is met een WLAN (ofwel de onze of die van de buren), maar verder gebeurt er niets met webpagina's of mail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne veranderd ook de tijd na activesync. De twee tijden zijn altijd de zefde geweest. Ik ga hem morgen eens op de laptop helemaal leeg maken en opnieuw synchroniseren, kijken of het weer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:41:
De mijne veranderd ook de tijd na activesync. De twee tijden zijn altijd de zefde geweest. Ik ga hem morgen eens op de laptop helemaal leeg maken en opnieuw synchroniseren, kijken of het weer gebeurd.
De tijden zijn altijd bij iedereen gelijk. Het gaat om de tijdzones, die moeten hetzelfde zijn. Bijvoorbeeld GMT+1, Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Mooi,
Heb er dus ook last van... Nu is het gefixed.
Wel gare bug zeg, want hij verschuift gelijk al je afspraken. Gelukkig schuiven die terug als je de tijdzone weer goed zet..

Ben alleen nog niet tevreden met de messenger alternatieven. Agile is erg mooi maar veel te duur. MSN installeren via eerst de oude versie en daarna de 2003 update werkt, maar de popups werken niet echt mee.
Live messenger is bagger met je contactpersonen..
Iemand suggesties?

[ Voor 45% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 08-01-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn MDA eigenlijk geen problemen, alles werkt naar behoren. Ik had ook het probleem met de tijdzones en alles gaat nu goed.

Ik zit nog met het volgende probleem: in CONTACTPERSONEN kies ik MENU en dan WEERGEVEN OP dan kies ik BEDRIJF. In alle gevallen loopt de MDA (P3300) vast en moet ik een soft reset uitvoeren, iets anders helpt niet. Heeft hier iemand ervaring mee???

Ik hoor graag even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Raveler
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:03:
Hallo mensen,

Willem
Ik heb dit probleem absoluut niet.
Zodra ik in de com.manager wifi inschakel verloopt het browsen
via wifi. De telefoon staat dan gewoon ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

grun93 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:09:
[...]

Vind ik wel ja. Zelf moest ik als nieuwe klant nog 40 euro bijbetalen voor een tweejarig Relax 250 abo.
Hmm.. vanmiddag nog maar eens bellen dan.
Eens zien of ik er ook nog zo'n TomTom -kitje uit kan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:10:
dank al opvoorhand

paul
[/quote]
ja dat zou ik ook graag willen weten :)
Elke theme file die je download ...dit zijn altijd *.TSK bestanden dienen in de Windows map op je pda geplaatst te worden door te verkennen met ActiveSync. Daarna kan je dmv Instellingen --> Vandaag je theme kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
VinceVega schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Ik heb hem geinstalleerd maar krijg het niet werkend ...heb je nog instructies voor mij ?

"could not initialise communication buffer size" is de melding die ik krijg.

Nevermind... moest op "connect to Serial Port" klikken om dan pas de serial port te keizen (Comm4)

[ Voor 14% gewijzigd door Tranzy op 09-01-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik was aan het kijken voor een conncetor voor de Mr Handsfree Genius voor de P3300 maar die is er (nog) niet :( Nu zag ik wel dat er voor de Qtek S100 een connector is. Dit is ook een mini usb, zou deze dan werken met de P3300?

ps Nee heb nog altijd geen P3300 maar zoek alles het liefste ruim van te voren uit voor ik iets neem O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Hoi mensen,

Ik heb sinds twee weken een MDA compact 3 van t-mobile.
Ik krijg met geen moglijkheid de systeem tijd goed ingesteld.

Hierdoor staan mijn agenda punt 4 uur eerder in de agenda dan in mijn oulook op de PC.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Is het een WM5 Bug?

Groet Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ik heb twee vragen over de T-Mobile versie van de P3300.
  1. Is het roze thema te veranderen? lijkt mij wel toch?
  2. Zit er nou geen MSN messenger op de T-Mobile versie? Waar is deze te vinden en hoeveel kost dit dan?
Thnx

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 09-01-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
SeenD schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:00:
diesel is geen probleem.
citroen xantia, grote diesel auto... het geluid hoor ik goed, ook al ligt de pda naast me op de bijrijders stoel...
heb nog geen houder :)
ik zoek er eentje die op je kachelventilator schuifjes dingetjes geklikt kan worden... iemand enig idee?
Ik gebruik nu de Brodit Passive Holder i.c.m. HR Richter montageset (combi bij pdashop.nl) in een Peugeot 206. Wel een behoorlijk bedrag bij elkaar (€49,-) maar de Brodit past perfect en ziet er goed en strak uit. De HR RIchter montage set bevat een flexibele arm met zuignap, een unit om in de kachelventilator te schuiven en een vaste montage. De Brodit houder kan je d.m.v. zelfklevend materiaal stevig op een schuif-unit plakken elke welke op alle onderdelen van de HR Richter montageset past. Ik gebruik zelf de kachel-unit en dat werkt perfekt hoewel de constructie niet overdreven stevig is. De zuignap zit wel muurvast iig en de arm is stevig. Het ging mij om de kachel-montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Frank J. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:05:
  2. Zit er nou geen MSN messenger op de T-Mobile versie? Waar is deze te vinden en hoeveel kost dit dan?
Thnx
Die staat op de cd die er bij geleverd was. Zeg maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
Is het ook mogelijk om de huidige versie van WM5 er van af te halen en er een nieuwe schone versie op te zetten?

Weet iemand of het mogelijk is om de WM6 die er aan komt medio 2007 er op te zetten?

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

JoopGraaf schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:00:
Hoi mensen,

Hierdoor staan mijn agenda punt 4 uur eerder in de agenda dan in mijn oulook op de PC.

Is het een WM5 Bug?

Groet Joop
had ik ook - blijkt te vinden te zijn via:
start - instellingen - systeem (tab onderaan) - klok en alarm (icoon)
tabblad tijd - thuis. Hier staan 3 regels.
1e regel moet zijn GMT +1 Amsterdam (of een andere GMT +1 als je Amsterdam niet leuk vindt)
2e regel moet de huidige tijd zijn - nu 15:06:50
3e regel wil je de huidige datum hebben - nu 9 - 1 - 2007

bij mij was na oud en nieuw (en wat drank) de tijdzone - 1e regel - veranderd en alles was opeens 's nachts. heb 3 dagen wakker gelegen.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Thanks gwystyl en Zjieb voor jullie snelle reactie!

Heb nu bij key HKLM\init\Launch92, TrayAp verandert in TrayAp_BAK. De tray is nu compleet weg!
Bij de Vario kon je simpelweg "InitTray.exe" verwijderen uit \Windows\Opstarten, maar dat bestand is niet te vinden bij de Compact III...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Cool... ik heb het voor elkaar gekregen om mijn HTC als BT GPS ontvanger te gebruiken op mijn pc met behulp van het programma GPS2BLUE.

zie http://forum.xda-develope...php?p=1096618#post1096618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tranzy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:36:
Cool... ik heb het voor elkaar gekregen om mijn HTC als BT GPS ontvanger te gebruiken op mijn pc met behulp van het programma GPS2BLUE.

zie http://forum.xda-develope...php?p=1096618#post1096618
En nu? Wat kan je hiermee dan? de weg vinden in huis via de computer???? 8)7

edit:
Ow ik zie het al, je laptop gebruik je dan. Zeg maar bijvoorbeeld routeplanner alleen dan huge op de laptop :p

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 09-01-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
JoopGraaf schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:00:
Hoi mensen,

Is het een WM5 Bug?

Groet Joop
*Anders lees je even het topic. Staat zo ongeveer op de vorige pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al een goed backup programma? beetje lastig om alles na iedere hard reset opnieuw te installeren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:33:
weet iemand al een goed backup programma? beetje lastig om alles na iedere hard reset opnieuw te installeren |:(
Ik gebruik Sprite (meegeleverd bij de HTC versie) en de inhoud van mijn opslagkaart kopieer ik naar een backupmap op mijn pc. Werkt prima.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je misschien waar je die (gratis) kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jopster schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:55:
[...]

Ik gebruik Sprite (meegeleverd bij de HTC versie) en de inhoud van mijn opslagkaart kopieer ik naar een backupmap op mijn pc. Werkt prima.
:)
JoopGraaf schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:39:
[...]

Hmmm, misschien moet ik toch eens die T-mobile CD in de drive proppen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met het niet bereikbaar zijn grote delen van de dag. Vaak krijg ik 's avonds 5 of 6 smsjes achter elkaar met de mensen die mij hebben geprobeeld te bellen, maar direct de voicemail krijgen.
Uit ellende bel ik mezelf regelmatig met een vaste telefoon om te kijken of mijn mobiel het nog doet. Zo niet, dan werkt een restart tot nu toe altijd.

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:17:
Ik heb ook problemen met het niet bereikbaar zijn grote delen van de dag. Vaak krijg ik 's avonds 5 of 6 smsjes achter elkaar met de mensen die mij hebben geprobeeld te bellen, maar direct de voicemail krijgen.
Uit ellende bel ik mezelf regelmatig met een vaste telefoon om te kijken of mijn mobiel het nog doet. Zo niet, dan werkt een restart tot nu toe altijd.

Ik heb er ook nog steeds last van en op de spaarzame momenten dat ik tijd heb om de klantenservice te bellen bij t-mobile, kom ik er niet door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZjieB schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:29:
[...]

Ik heb er ook nog steeds last van en op de spaarzame momenten dat ik tijd heb om de klantenservice te bellen bij t-mobile, kom ik er niet door...
Ik heb mijn toestel simlock vrij gekocht, en gebruik nog steeds dezelfde sim (wel van T-mobile). Ik had voorheen geen problemen met die sim in een andere telefoon, dus ga er vanuit dat het aan het toestel zelf ligt.
Best wel balen, je betaald toch eventjes een paar honderd euro voor zo'n ding. Mag je wel iets van verwachten vind ik.
Omruilen voor een andere p3300 heeft denk ik ook geen zin als ik lees hoeveel mensen er last van hebben. Zijn er eigenlijk ook mensen die er géén last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben ook nog steeds op sommige tijden niet bereikbaar. VOLGENS mij ligt het aan de toestel, ik gebruik nu een nokia 2600 en heb nog niks gemist. Ik ga de nokia 2 dagen gebruiken als ik dan niks mis dan ligt het dus aan de HTC P3300. Maar voorheen heb ik er nooit last van gehad.

Ik heb met HTC gebeld en die krijgen geen klachten binnen en weten hier niks van af. Zolang de mensen die deze problemen hebben niet dit nummer in amsterdam bellen 020 7965399, dan doen ze ook niks hieraan. Ik moet de telefoon ter reperatie opsturen maar ik denk zelf dat HTC P3300 met TMOBILE niet goed samenwerkt. Nadat ik de toestel in reperatie is geweest en ik nog steeds het probleem ondervind, dan moet ik met HTC HEADQUARTERS in contact komen.
Ook Tmobile weet niks van het probleem.

Welke mensen hebben hier last van en gebruiken ze dan de HTC P3300 in combinatie met TMOBILE?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Kan er niet gepollt worden wie allemaal het probleem heeft met gemiste oproepen terwijl je goed bereik hebt???

DIT lijkt mij erg nuttig. Want zo hoef ik deze toestel echt niet meer........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Heb mijn P3300 al sinds hij uit is.. best content van.

Maar enkele vraagjes:

- Ik heb verjaardagen ingevuld bij contactpersonen, kan ik daar een melding van krijgen op die dag ofzo?

- Kan ik simcontacten onzichtbaar maken in die lijst van contacten? Het is maar stom als ze er beide instaan. (en ik heb graag contacten ook op sim staan, moest er iets met het toestel/geheugenkaartje gebeuren)

- ik krijg geen geluidsmelding meer bij een herinnering van mijn calender, kan ik dit per ongeluk ergens afgezet hebben? System sounds staat af (wil geen geluidjes als je op start enzo klikt), maar als ik ze terug op zet krijg ik nog altijd geen melding, dus weet niet of het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige oplossing die ik heb kunnen vinden.. is ter reperatie aanbieden bij de tmobile shop...:S

oftewel 2 weken wachten en kijken wat ze ermee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:07
Ik heb de 3300 nu een paar dagen en heb nog niet gemerkt dat ik onbereikbaar ben. En ik gebruik hem ook in combinatie met t-mobile.

Als ik het wel ervaar laat ik het hier wel weten.

Waar ik wel erg last van heb is dat het scherm soms zwart wordt als ik hem aandoe (1 x kort drukken op rechtsboven) ik moet dan ook met de zaklamp erop schijnen om het weer op te lossen maar die heb ik uiteraard niet altijd bij me.

Ik gebruik geen pocketplus. Wel o.a. wisbar advanced 2.

Waar zit die instelling eigenlijk dat het scherm op de laagste stand moet gaan. Bijzonder is wel dat als je het handmatig doet het scherm heel zwak aan is maar dat in voorkomend geval diezelfde stand, het scherm onleesbaar maakt.

Heel graag een oplossing hiervoor want het bederft echt de lol van dit apparaat.

En dan heb ik ook nog een vraag over de volgorde van de netwerken.

Ik zou heel graag willen kunnen instellen bijv. dat ik toch gprs gebruik als ik op mijn werk de sync kabel aangekoppeld heb en dat als ik thuis ben de wlan verbinding wordt gebruikt etc. Waar of met welk programma kun je dat regelen? Bijv met een tijdschema o.i.d. misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:09:
[...]

:)
[...]

Hmmm, misschien moet ik toch eens die T-mobile CD in de drive proppen :z
goh nooit geweten 8)7 thanks voor de tip :*) werkt echt fijn dat sprite programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
JoopGraaf schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:39:
[...]

Ik heb sinds vandaag dus ook de MDA III maar ik kan dit niet MSN op de cd van T-Mobile vinden? Iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Nog meer mensen die problemen hebben met synchroniseren in Vista? Het apparaat wordt in eerste instantie wel herkend. Je krijgt een popup wat je wilt doen, ziet het apparaat dan heel even verschijnen, maar de verbinding wordt dan ook weer bijna gelijk verbroken. Althans, zo lijkt het. Het apparaat staat wel nog in je apparaatbeheer, maar benaderen... ho maar.

Misschien zie ik nog wat over het hoofd, maar in sync center is het apparaat niet te zien na aansluiten en daar wordt zelf al aangeven dat dat kan komen dat het apparaat niet compatible is.

edit:
Lijkt opgelost. Je moet de beta3 software installeren. De standaard software van de 6000 build herkent raar genoeg het apparaat niet. Hij is nu aan het syncen. Kijken of het goed gaat.

edit:
Alles werkt zoals het hoort.

_/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Jopster op 09-01-2007 23:19 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen zijn er toch behoorlijk wat probleempjes. Ik zelf heb de HTC versie, en ik ervaar niet het onbereikbaar probleem. Ik ben altijd gewoon bereikbaar, en hij trilt prima.
Ik zit wel vaker een beetje te kloten met de Wifi, daar heb ik toch vaak een aantal problemen mee.

Dit klinkt misschien heel dom, maar het is ook vrij belangrijk dat je zeker weet dat je eigen WiFi werkt. Zo had ik laatst dat ik wel kon verbinden met mijn netwerk, maar niet kon surfen. Maar toen bleek gewoon dat ik ook met mijn pc kon verbinden, maar ook niet kon surfen. Toen moest ik dus de router ff resetten ( Linksys WRT's hebben dit wel vaker geloof ik ).

Wat ik wel beetje opmerkelijk vindt dat ie bij mij al 4 keer is blijven hangen, toen was ik genoodzaakt om hem telkens te resetten. Ik heb nog niet eerder een HTC toestel gehad, maar komt het vaak voor dat je hem eens moet resetten omdat hij gefreezed is?
Overigens werkt mijn WiFi dan wel weer helemaal vlekkeloos. Ik zou als ik jullie was gewoon beetje afwachten, volgens mij komen er toch binnekort nieuwe Roms uit, waarschijnlijk zullen deze ook veel bugs verhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik simcontacten onzichtbaar maken in die lijst van contacten? Het is maar stom als ze er beide instaan. (en ik heb graag contacten ook op sim staan, moest er iets met het toestel/geheugenkaartje gebeuren)

>> contactpersonen>menu>opties> "alleen contactpersonen weergeven" aanvinken.

volgens mij is dat de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Frank J. schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:48:
[...]

Ik heb sinds vandaag dus ook de MDA III maar ik kan dit niet MSN op de cd van T-Mobile vinden? Iemand een ander idee?
nee, zit er niet meer op, lees voortaan even de startpost.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Tha schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:06:
[...]

Vind het gewoon stom dat t-mobile msn niet in de rom heeft zitten. Hopen dat deze alsnog erin komt bij een update (Zoals de de mda pro..)
Zou een enorme vooruitgang zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:48:

Welke mensen hebben hier last van en gebruiken ze dan de HTC P3300 in combinatie met TMOBILE?

mvg,
Heb de HTC P3300 en gebruik Orange. Nog geen enkel probleem gehad dat ik niet bereikbaar ben, telefoon gaat altijd over.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met het versturen van MMSjes?

Wanneer ik een MMS verstuur dan maakt hij contact met de T-Mobile MMS AP en krijg ik een icoontje te zien naast mijn G icoontje. Als ik hierop klik blijft hij echter op 0% hangen....

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geinteresseerd zijn:

Aldus het meisje van de relatie klantenservice waren de prijzen op 7 januari weldegelijk veranderd. Het lijkt alleen erop dat T-Mobile meer gaat richten op vaste klanten, want ik krijg alleen korting omdat ik zolang lid ben.

Bij een 2-jarig verlenging van Relax 150 ontvang ik:
T-Mobile MDA Compact III
Bluetooth Headset

Kosten: € 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Lacroix schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:06:
- Ik heb verjaardagen ingevuld bij contactpersonen, kan ik daar een melding van krijgen op die dag ofzo?
Ja, dat kan. In deel 1 staan een paar berichtjes over dit onderwerp. Ik weet het niet meer uit het hoofd. Tip: gebruik de search, dan vind je het zo.

[edit] Vermoedelijk heb je gewoon de datum ingevuld? Dat is niet goed, je moet op het pijltje naast de box klikken en dan de juiste datum op de kalender aanklikken. Net geprobeerd en het werkt als een speer.

[ Voor 22% gewijzigd door grun93 op 10-01-2007 05:18 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93

Zelf heb ik er geen last van, dus ik denk niet dat het aan het toestel ligt (want dan zou iedereen het moeten hebben). Ik zit eerder te denken aan een of ander programma dat jullie kennelijk allemaal draaien. en dat de telefoonfunctie uitschakelt. Dat lijkt me de moeite waard om te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

weet iemand hoe ik icons onderaan me scherm kan krijgen,
bluetooth, landscape, etc .etc.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik heb nu 2 jaar een SPV M500 gehad, en daarbij was het officieel mogelijk om te syncen via Bluetooth, maar in de praktijk godsonmogelijk. Kan ie ondertussen wel syncen via WiFi en/of Bluetooth?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zou SPS Pocket Plus kunnen zorgen voor de niet bereikbaar zijn problemen? Tis maar een wilde gok, maar ja het heeft al voor wel meer problemen gezorgd.

De mensen die er last van hebben, vertel even het volgende:
1) HTC of T-Mobile?
2) Welke Software?

Kijken of we er op die manier achter kunnen komen wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Tha schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:06:
[...]

deze heb ik gelezen, en daar staat dat deze tegen betaling wel te verkrijgen is waarop ik dit heb gepost:

Thnx
en waarop Joopgraaf geantwoord heeft dat deze op de cd stond en ik die niet kon vinden. Dus als je voortaan zelf even wat beter leest?
Iemand dan een idee waar ik wel MSN kan downloaden tegen betaling?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
DjWannaB2002 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 05:54:
Zou SPS Pocket Plus kunnen zorgen voor de niet bereikbaar zijn problemen? Tis maar een wilde gok, maar ja het heeft al voor wel meer problemen gezorgd.

1) HTC of T-Mobile?
2) Welke Software?

Ik heb tot nu toe géén last van bereikbaarheidsproblemen met provider Orange en mijn HTC P3300.
Geïnstalleerde software:

- PocketMusic
- Simcity 2000
- Windows Live
- Virtual Earth Mobile
- VisualGPSce
- BeeLineGPS
- OziExplorer
- PocketSudoku
- Spb Pocket Plus
- TCPMP
- WM5torage
- TomTom 6
- Total Commander CE
- Magic Button

[ Voor 4% gewijzigd door Canard op 11-01-2007 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Als ik het hier zo lees lijkt het ook voornamelijk bij de T-Mobile toestellen voor te komen. Aan de andere kant is de verhouding T-Mobile/HTC ook niet gelijk en zullen er denk ik hier meer mensen met een T-Mobile toestel zijn dan een HTC toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de t-mobile versie met orange momenteel en geen problemen tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:18:
Heeft iemand anders ook problemen met het versturen van MMSjes?

Wanneer ik een MMS verstuur dan maakt hij contact met de T-Mobile MMS AP en krijg ik een icoontje te zien naast mijn G icoontje. Als ik hierop klik blijft hij echter op 0% hangen....

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
bij mij wordt de MMS, als ik op verzend tick, naar de uitbox verplaatst. Ik zie dan een envelopje met een klokje erin. Maar wat ik ook probeer ... verzonden wordt hij niet. Soms wordt het klokje een kruisje. Dit betekend neem ik aan dat het niet gelukt is. Je kun bij de MMS instellingen wel aangeven waneer je hem wilt vertsturen, maar die staat gewoon op direct, dus dat is het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu steeds vaker de volgende foutmelding tijdens het surfen op internet:

"De telefoon heeft onvoldoende opslagruimte. Verwijder oude of niet- gebruikte items om meer ruimte vrij te maken"

Toen heb ik meteen ff bij Geheugen gekeken, en dat ziet er bij als volgt uit:

OPSLAG: PROGRAMMA:
Totaal: 37,63 mb Totaal: 48,02 mb
In gebruik: 36,83 mb In gebruik: 34,89 mb
VRIJ: 0,79 mb :S VRIJ: 13,13 mb

Steeds als ik iets installeerde heb ik gezegd dat ie hem op de opslagkaart moet zetten, toch heb ik maar 0,79 mb vrij !? Weet iemand hoe ik die MB's omhoog krijg, en welke items ik dan kan verwijderen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:13:
Ik krijg nu steeds vaker de volgende foutmelding tijdens het surfen op internet:

"De telefoon heeft onvoldoende opslagruimte. Verwijder oude of niet- gebruikte items om meer ruimte vrij te maken"

Toen heb ik meteen ff bij Geheugen gekeken, en dat ziet er bij als volgt uit:

OPSLAG: PROGRAMMA:
Totaal: 37,63 mb Totaal: 48,02 mb
In gebruik: 36,83 mb In gebruik: 34,89 mb
VRIJ: 0,79 mb :S VRIJ: 13,13 mb

Steeds als ik iets installeerde heb ik gezegd dat ie hem op de opslagkaart moet zetten, toch heb ik maar 0,79 mb vrij !? Weet iemand hoe ik die MB's omhoog krijg, en welke items ik dan kan verwijderen?

Alvast bedankt!
Temporary Internet Files leegmaken misschien? En daarna de Modaco Pocket IE Storage Card Patch installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ;)

Ik zag net een ander Topic, en daar had iemand hetzelfde probleem. Internet Explorer schrijft allerlei plaatjes en scripts naar je geheugen, deze moest ik inderdaad gewoon ff verwijderen. Dat scheelt me nu weer meer dan 20 mb 8)7 .
Dit kun je doen door naar Internet Explorer te gaan, Menu, Extra, Opties, tabblad Geheugen en dan Bestanden verwijderen. Bedankt!
Toestel werkt weer lekker snel, ben er tot nu nog altijd erg tevreden over _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 07:39
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:06:
Kan ik simcontacten onzichtbaar maken in die lijst van contacten? Het is maar stom als ze er beide instaan. (en ik heb graag contacten ook op sim staan, moest er iets met het toestel/geheugenkaartje gebeuren)

>> contactpersonen>menu>opties> "alleen contactpersonen weergeven" aanvinken.

volgens mij is dat de oplossing
Gewoon de opties bij contacts?
Bij mij staat er wel "Show contact names only" maar dit zorgt er gewoon voor dat ik alleen de naam en niet naam + nummer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 05:54:

1) HTC of T-Mobile?
2) Welke Software?

Ik de HTC versie, wel met T-mobile sim.
Qua software heb ik buiten wat spelletjes om (poker, mastermind en chess) nog niets geïnstalleerd.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.