Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 50 sms/belminuten nou daar heb ik niet veel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je dan zo'n bericht :S

Geachte heer Claessens,

Nogmaals dank voor plaatsen van een bestelling in onze online winkel. Helaas moeten wij u informeren dat er door een technische storing een onjuiste prijs vermeld stond bij het toestel dat u besteld heeft.

Hoewel we de informatie op de website met de grootste zorg samenstellen, stond er een prijs van 0 euro bij de Sony Ericsson W880i metal in combinatie met een 1-jarig Vodafone Basis Abonnement 12,50. De juiste prijs voor het toestel bij deze toestel/abonnementcombinatie is echter 304,99 euro. Wij kunnen uw bestelling daarom jammer genoeg niet zonder aanpassing verwerken.

Indien u gebruikt wenst te maken van de correcte aanbieding dan vragen wij u vriendelijk uw bestelling te wijzigen. Als u een 1-jarig Vodafone Basis Abonnement 12,50 wenst in combinatie met de Sony Ericsson W880i metal dan bent u bij levering € 304.99 verschuldigd. Door u bestelling te wijzigen naar een 2-jarig Vodafone Basis abonnement van 27,50, kunt u het toestel alsnog gratis ontvangen.

Heeft u interesse in één van bovenstaande keuzes, dan kunt u uw keuze bevestigen door deze e-mail te beantwoorden. Vermeld alstublieft uw ordernummer (zie ordernummer zoals vermeld onder Subject/Onderwerp), naam, adres en telefoonnummer in uw reactie aan ons.

Wilt u uw bestelling annuleren, beantwoord dan deze e-mail onder vermelding dat u afziet van uw bestelling ( onder vermelding van uw ordernummer). Indien u vóór 8 augustus a.s. geheel niet reageert op dit bericht, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik wenst te mak! en van ons aanbod tot wijziging van uw order en komt uw order automatisch te vervallen.

Heeft u uw keuze op een andere aanbieding laten vallen, neem dan contact met ons op nummer 0800 02 00 056. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloudje schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:55:
[...]

Welk thema gebruik je?
Ik had dat bij het Walkman-theme ook. Nu gebruik ik het City Beat-theme en heb er geen last meer van.

Ik las dat wanneer je de software update, de problemen voorbij zijn. Alleen het updaten lukt bij mij niet: via de pc geeft ie aan dat de nieuwste software al geïnstalleerd is en via GRPS/UMTS geeft ie aan 'Verificatie mislukt'. :(
Hier heb ik ook last van. Ook het updaten via de pc (XP sp2) mislukt (er gebeurt niets): als je de usb-kabel verbindt met de computer onder het indrukken van 2, herkent de pc de w880i maar er komen geen nieuwe aanwijzingen en het programma stopt na 1 minuut.
Heeft iemand dit ook en een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcth
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07-2020
Als de telefoon niet actief is, is de klok haast niet te lezen en dus ook niet of er berichten zijn. Heel lastig. Weet iemand of daar iets aan is te doen? Als ik dat kan oplossen vind ik t de perfecte telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

marcth schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:56:
Als de telefoon niet actief is, is de klok haast niet te lezen en dus ook niet of er berichten zijn. Heel lastig. Weet iemand of daar iets aan is te doen? Als ik dat kan oplossen vind ik t de perfecte telefoon...
Dat is om batterij te besparen. Als je (ook als hij op toetsblok staat) ff aan je volume knopje zit dan verlicht hij tijdelijk de klok en evt. symbolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcth
Tja, zo doe ik het nu al. Maar ik wil het graag van een afstandje kunnen zien en niet steeds op knopjes moeten drukken om de tijd etc te weten. Dan maar liever wat vaker opladen. Ik hoopte dat er misschien een trucje of firmware voor was.
Thanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenos
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 10:09
Op alle Nokia's is het mogelijk om te zien bij het schrijven van een sms hoeveel karacters je nog over hebt. Dit kan ik nergens terug vinden op mijn SE880i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Coenos schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:53:
Op alle Nokia's is het mogelijk om te zien bij het schrijven van een sms hoeveel karacters je nog over hebt. Dit kan ik nergens terug vinden op mijn SE880i.
Klopt dat kan ook niet, tenminste niet permanent. Hij gaat pas aangeven als je nog 20 tekens te gaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenos
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 10:09
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Waar kan ik ergens mooie thema's vinden? Voor m'n k750i en k810i had ik goeie websites maar ik ben die kwijtgespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyraon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 19:45
Molybdenum schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:12:
[...]

Kwaliteit, daar ben ik heel tevreden mee. Laatst 8 uur in het vliegtuig zitten luisteren: ideaal, perfect! De batterij was ook maar voor iets minder dan de helft leeg na 8 uur.
In navolging van deze post van mij: dat kan ik beamen! In het vliegtuig en op vakantie flink wat muziek geluisterd en de kwaliteit is echt geweldig. De meegeleverde oordopjes zitten ook prima en blokkeren nagenoeg al het omgevingsgeluid. Ik zat in het vliegtuig in het midden (op de vleugel, waar het geluid van de motoren het hardst is) en ik hoorde alleen maar mijn muziek. Heerlijk!
De bastonen die die kleine oordopjes produceren is ook verrassend goed en, zoals Molybdenum al zei, het is verbazend hoe weinig power muziek luisteren van de batterijen vergt. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyraon
  • Laatst online: 06-09 19:45
CarLL schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:50:
Waar kan ik ergens mooie thema's vinden? Voor m'n k750i en k810i had ik goeie websites maar ik ben die kwijtgespeeld..
Op deze site kun je een aantal leuke thema's, ringtones en wallpapers vinden. Ik heb zelf de zwart met oranje versie van de telefoon, daar vind ik het thema "OrangeVectors" erg mooi bij passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
op www.zedge.net staan er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Thyraon schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:16:
[...]

Op deze site kun je een aantal leuke thema's, ringtones en wallpapers vinden. Ik heb zelf de zwart met oranje versie van de telefoon, daar vind ik het thema "OrangeVectors" erg mooi bij passen.
CLB schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:19:
op www.zedge.net staan er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :)
Bedankt voor de sites _/-\o_ ! Gsm is voor mn moeder (50) bedoeld zodat ze tijdens pendelen ook muziek kan luisteren zonder dat ze daarvoor een aparte mp3-speler moest aanschaffen. Had op website thema (wapperende blauwe vlam op zwarte achtergrond) gevonden uit demo van m'n k810i, maar het past toch niet echt bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik was benieuwd of iemand al bezig is geweest om het uitvallen van de W880i op te lossen. Heb ook regelmatig het probleem dat ik de telefoon neerleg en vervolgens uitvalt.

Iemand die zijn telefoon al heeft op laten sturen voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Weet iemand of je in de Orange-shop nog debranded (zonder Orange-logo´s) W880i´s te koop zijn? Grijs of Zwart??
Twijfel erg om er een te gaan halen, en alleen in bij de orange-shop zelf krijg je studenten korting. van daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Timmey schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:08:
Ik was benieuwd of iemand al bezig is geweest om het uitvallen van de W880i op te lossen. Heb ook regelmatig het probleem dat ik de telefoon neerleg en vervolgens uitvalt.

Iemand die zijn telefoon al heeft op laten sturen voor dit probleem?
Voor de 4e keer in dit topic: ja, ik.

Ik heb hem laten repareren, heb alleen nooit gehoord wat het euvel was. Na een week kreeg ik de telefoon terug en ze konden mijn probleem reproduceren (hij viel toen alleen uit als het toestel in mijn broekzak zat, als hij warm was) en hebben een onderdeel vervangen.

Nu twee maanden later valt hij weer regelmatig uit, ook als hij koud is. Door een tikje tegen de rechter achterkant te geven, kan ik hem uitkrijgen. Het gekke is: dit euvel gaat met vlagen. De laatste weken nergens last van, dan weer en dag dat hij al uitvalt als ik hem zachtjes neerleg. Bij de minste mechanische schokjes.

Heel vreemd, binnenkort gaat ie weer terug... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 13:41
Lukt het iemand om met de w880i audio te streamen naar de pc via bluetooth? Ik heb wel een bluetooth dongle, maar ik vermoed dat die niet dat "stereo via bluetooth" ondersteund. Het leek me leuk om 's uit te proberen, maar ik weet niet precies hoe je dat streamen voor elkaar moet krijgen. Ik kan wel bestanden heen en weer sturen en de afstandsbediening (HID) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik heb iets heel leuks gevonden voor onze W880i, mits je een abonnement
hebt met flatfee internet (vaste kosten voor internet).
Je kunt nu ook gewoon radio luisteren op je W880i.

Ga naar wap.tunin.fm en kies daar een radio station, nu wordt na verbinding
met hun server automatisch het radiostation in onze player geopend.
Je kunt dit radio station nu ook opslaan, zodat je het in het vervolg rechtstreeks
in je player kunt openen onder
(meer)
(mijn muziek)
(online kanalen)

Mooi toch !

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
Molybdenum schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:32:
[...]

Ik heb hem laten repareren, heb alleen nooit gehoord wat het euvel was. Na een week kreeg ik de telefoon terug en ze konden mijn probleem reproduceren (hij viel toen alleen uit als het toestel in mijn broekzak zat, als hij warm was) en hebben een onderdeel vervangen.

Nu twee maanden later valt hij weer regelmatig uit, ook als hij koud is. Door een tikje tegen de rechter achterkant te geven, kan ik hem uitkrijgen. Het gekke is: dit euvel gaat met vlagen. De laatste weken nergens last van, dan weer en dag dat hij al uitvalt als ik hem zachtjes neerleg. Bij de minste mechanische schokjes.

Ik heb sinds mijn aankoop in eind april nergens last van gehad maar sinds een week heb ik ook last van uitvallen bij een klein stootje e.d. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Molybdenum schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:32:
[...]

Ik had je posts gelezen over temperatuurverschillen. Maar het gaat mij dus om het stoten waarbij hij uitvalt. Daar heb jij, lees ik, nu dus ook last van.

Ik vind het de laatste tijd best wel storend. Dus denk ik dat 'm toch op ga sturen ter reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:36:
Hoi allemaal,
Ik heb iets heel leuks gevonden voor onze W880i, mits je een abonnement
hebt met flatfee internet (vaste kosten voor internet).
Je kunt nu ook gewoon radio luisteren op je W880i.

Ga naar wap.tunin.fm en kies daar een radio station, nu wordt na verbinding
met hun server automatisch het radiostation in onze player geopend.
Je kunt dit radio station nu ook opslaan, zodat je het in het vervolg rechtstreeks
in je player kunt openen onder
(meer)
(mijn muziek)
(online kanalen)

Mooi toch !

cor
Mag ik je even hartelijk bedanken voor deze tip, was al een hele tijd op zoek naar zoiets.

Even over dat uitvallen, mijn W880 had hier 2 maanden geleden ook last, bij elke kleine geringste tik (aan de rechterkant) viel ie uit. Nu heb ik er al 2 maanden geen last meer van gehad... Misschien eens een keer hard genoeg getikt?

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Is er nou al een nieuwe Firmware uit?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Heb inmiddels al contact gehad met SonyEricsson. Die adviseerden om eerst firmware te updaten en als dat niet werkt laten opsturen bij een service center.

Wordt vervolgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Timmey schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:34:
Heb inmiddels al contact gehad met SonyEricsson. Die adviseerden om eerst firmware te updaten en als dat niet werkt laten opsturen bij een service center.
Dat is hun standaard antwoord. Ik kreeg dat antwoord ook toen ik klaagde over problemen met mijn joystick van de K750i. Alsof firmware een dergelijk probleem zou verhelpen?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Ghost81 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:07:
[...]
Dat is hun standaard antwoord. Ik kreeg dat antwoord ook toen ik klaagde over problemen met mijn joystick van de K750i. Alsof firmware een dergelijk probleem zou verhelpen?!?!?
Ik verwacht ook niet dat dit de oplossing gaat worden. Maar handig om te weten voor de volgende die contact opneemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Timmey schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:34:

Wordt vervolgd :)
Die lui weten niet waar ze het over hebben: ik moet nog een stuk software/firmware zien dat een mechanisch probleem kan oplossen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreaTiV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik heb m ook al eens laten terugbrengen en bij vlagen valt ie nog steeds uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Wat ik niet begrijp is dat hij zegt dat ik up 2 date ben maar dat niet zo is, er is een nieuwere versie (R6CA001) dan mijn huidige firmware versie (R1KG001).

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
okee dan,

het wordt nog erger....

naast het af en toe uitvallen is nu ook de walkmanfunctie vernaggeld.... :(

muziek klinkt alsof het diep onder water wordt afgespeeld. ergens heeft het wel weg van mp3 met extreem lage bitrate. de hoge en lage tonen zijn HELEMAAL zoek (als in: alles wat ritme maakt in dance/techno/ebm is compleet weg! - high hats, bass etc.).

ik begin een beetje te balen van dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier ook problemen met het updaten? Bij mij zegt hij steeds tijdens het zoeken naar update> verificatie mislukt.

Via pc updaten wil niet omdat ik Vista draai..Kan het programma wel installeren maar hij blijft zeuren over JVM, die wel geinstalleerd staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:34
SaURoN schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:51:
Heeft iemand hier ook problemen met het updaten? Bij mij zegt hij steeds tijdens het zoeken naar update> verificatie mislukt.

Via pc updaten wil niet omdat ik Vista draai..Kan het programma wel installeren maar hij blijft zeuren over JVM, die wel geinstalleerd staat :S
Precies hetzelfde probleem hier...

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
Hoe zit het eigenlijk met stof vorming achter het scherm ? Zit dat er snel achter ?
Me vriendin wil dit toestel namelijk kopen, maar ze werkt op een manage en daar is het dus vrij stoffig. Haar huidige telefoon Nokia 6230 heeft afneembaar frontje zodat je het schermpje nog kan schoonmaken. Als hier stof tussen komt kan dit niet. En dat zou natuurlijk zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Taenadar schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:37:
Hoe zit het eigenlijk met stof vorming achter het scherm ? Zit dat er snel achter ?
Me vriendin wil dit toestel namelijk kopen, maar ze werkt op een manage en daar is het dus vrij stoffig. Haar huidige telefoon Nokia 6230 heeft afneembaar frontje zodat je het schermpje nog kan schoonmaken. Als hier stof tussen komt kan dit niet. En dat zou natuurlijk zonde zijn.
Bij mij zat er na 1 week al een lading stof onder waar ik van schrok, heel ernstig ja en iets wat ik niet van SE gewend ben. Ik heb hem nu al 1 keer opengemaakt om stof er uit te halen, en heb de randjes om het display iets opgevuld en lijkt te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Ik heb hem altijd (nu een maand of 4-5 ofzo) los in mijn broekzak zitten en heb nog geen stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
Kan je dit toestel zonder speciaal gereedschap openmaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Je hebt wel een torx 6 schroevendraaiertje nodig...

Op de achterkant zitten twee rubbertjes waar hij op steund als ie ligt, als je die weghaalt, zie je twee torxschroefjes die je los kan schroeven.

Op de voorkant zit onder het toetsenbord een sticker met het walkman logo, als je die voorzichtig met iets scherps eraf haalt (blijft gewoon plakken bij het opnieuw erop doen), komen er weer 2 schroefjes onder vandaan. Als je deze ook losschroeft moet je nog even het kliksysteem dat onder het batterijklepje te vinden is helpen, dit spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcth
Zijn er ook koptelefoons die je rechtstreeks op het toestel aan kunt sluiten. Dus zonder dat tussenstukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Ik ben aan het kijken voor een andere phone want mijn w810i is kwijt...nu zit ik de 810i te vergelijken met de 850i en 880i en wat schetst mijn verbazing? Zowel de 850 als de 880 hebben geen autofocus! Heeft dit geen negatieve uitwerking op de scherpte ??? En wat zou er aan de w880i beter moeten zijn dan de 850 behalve het formaat? 850 kost net over de 200e nieuw, 880 kost dik over de 300 nieuw...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
JT schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:16:
Ik ben aan het kijken voor een andere phone want mijn w810i is kwijt...nu zit ik de 810i te vergelijken met de 850i en 880i en wat schetst mijn verbazing? Zowel de 850 als de 880 hebben geen autofocus! Heeft dit geen negatieve uitwerking op de scherpte ??? En wat zou er aan de w880i beter moeten zijn dan de 850 behalve het formaat? 850 kost net over de 200e nieuw, 880 kost dik over de 300 nieuw...
De laatste reden om dit toestel te kopen zou wel de camera zijn. Sowieso telefoons koop je niet voor de camera functie. En de W850i en de W880i zijn inderdaad nagenoeg hetzelfde op het uiterlijk na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Ik heb het toestel 4 maanden en nog nooit last gehad van stof achter het scherm. Heb nu ook een Sandisk Memory Stick Micro van 4GB besteld 8)

Zoals ik al vertelde heb ik ook last van het uitvallen van mijn mobiel als ik al een klein tikje aan de zijkant van het toestel geef. Maar ik heb een oplossing voor het uitvallen van de w880i gevonden!

1. Pak een stukje papier (ik heb een stukje dubbelgevouwen kassabon gebruikt).
2. Open het batterijklepje.
3. Verwijder de batterij.
4. Plaats het stukje papier aan de bovenkant van de batterij ruimte (dus niet onderaan waar de contacten zitten).
5. Plaats de batterij terug zodat het stukje papier tussen het toestel en de batterij zit (zie foto).
6. Dit heeft de uitval problemen bij mij opgelost. Het uitvallen gebeurt dus waarschijnlijk wanneer de batterij een shock krijgt. Nu het stukje papier er tussen geplaats is, zit de batterij steviger in het toesel.

Veel succes en ik hoop dat het bij jullie ook helpt!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markvm/w880i_batterij.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

marcth schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:41:
Zijn er ook koptelefoons die je rechtstreeks op het toestel aan kunt sluiten. Dus zonder dat tussenstukje?
Nee maar je kunt wel zo'n verloop stukje aanschaffen en je eigen koptelefoon erop aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Het batterij + papier truukje had ik inderdaad ook bij de K750i gebruikt. Daar heeft het mijn probleem met uitvallen ook opgelost. Heb tot nu toe gelukkig nog geen problemen met m'n w880i: geen stof en geen uitval (2mnd in bezit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
hmmm.. goeie tip! dat ga ik eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

mastair schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:37:
[...]

De laatste reden om dit toestel te kopen zou wel de camera zijn. Sowieso telefoons koop je niet voor de camera functie. En de W850i en de W880i zijn inderdaad nagenoeg hetzelfde op het uiterlijk na.
Ik koop hem wel voor de camera want ik heb verder helemaal geen digicam en voor snapshot doeleinden overdag voldoet het best aardig.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
JT schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:54:
[...]

Ik koop hem wel voor de camera want ik heb verder helemaal geen digicam en voor snapshot doeleinden overdag voldoet het best aardig.
Als je 'm voor de camera koopt, raad ik je aan om op zijn minst te kijken voor een toestel met autofocus. Die foto's die daarmee gemaakt worden, zijn simpelweg vele malen beter en scherper, een cameratoestel zonder maakt zulke teleurstellende foto's vaak en als je ook maar een beetje beweegt, dan is je foto half mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcth
DyStiC schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:11:
[...]

Nee maar je kunt wel zo'n verloop stukje aanschaffen en je eigen koptelefoon erop aansluiten.
Dat heb ik nu ja. Maar ik zou graag met wat minder snoer in mijn zak op pad gaan. Dus ik dacht dat er misschien koptelefoons waren waarbij die adapter geïntegreerd was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Even een korte vraag mbt het citybeats thema... gister mijn w880i geleverd kregen! Inderdaad fantastisch toestel! Het citybeats thema stond er al op geinstalleerd... alleen niet met het nieuwe hoofmenu... dat is bij mij het "standaard" menu..en niet het mooie menu dat hieronder weergegeven staat...

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w880/scr18-21.jpg

Dus.. na het lezen van dit topic... ik via de site http://www.myw880.lasyk.net een ander citybeats thema gedownload.... maar helaas... niet het mooie hoofdmenu... alle andere zaken veranderen wel.

Het toestel dat ik heb is i.c.m. een orange abbonement en ook gesimlocked...

Kan het daar aan liggen???? Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Inderdaad. De "branded" gesimlockte versie van orange heeft een andere firmware. Daardoor blijft het menu met de icoontjes hetzelfde. Heb dat ook getest bij een w880i die aanstond in de winkel bij orange en daar veranderde het menu helaas niet. Ik vrees dat je pech hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... en als ik de simlock eraf laat halen?? Werkt t dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Modbreak:Doe maar niet

[ Voor 81% gewijzigd door Ginz op 30-08-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:54:
Hey mensen,

Even een korte vraag mbt het citybeats thema... gister mijn w880i geleverd kregen! Inderdaad fantastisch toestel! Het citybeats thema stond er al op geinstalleerd... alleen niet met het nieuwe hoofmenu... dat is bij mij het "standaard" menu..en niet het mooie menu dat hieronder weergegeven staat...

[afbeelding]

Dus.. na het lezen van dit topic... ik via de site http://www.myw880.lasyk.net een ander citybeats thema gedownload.... maar helaas... niet het mooie hoofdmenu... alle andere zaken veranderen wel.

Het toestel dat ik heb is i.c.m. een orange abbonement en ook gesimlocked...

Kan het daar aan liggen???? Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik vind het menu wel mooi maar niet handig alles zo verticaal :P Had het liever standaard gehad :P

Heb ook orange maar niet branded of simlocked :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Molybdenum schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:34:
okee dan,

het wordt nog erger....

naast het af en toe uitvallen is nu ook de walkmanfunctie vernaggeld.... :(

muziek klinkt alsof het diep onder water wordt afgespeeld. ergens heeft het wel weg van mp3 met extreem lage bitrate. de hoge en lage tonen zijn HELEMAAL zoek (als in: alles wat ritme maakt in dance/techno/ebm is compleet weg! - high hats, bass etc.).

ik begin een beetje te balen van dit toestel...
Vreemd, ik heb er na een dag geen last meer van. Misschien een bug in de firmware...
TranceDJ schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:
Ik heb het toestel 4 maanden en nog nooit last gehad van stof achter het scherm. Heb nu ook een Sandisk Memory Stick Micro van 4GB besteld 8)

Zoals ik al vertelde heb ik ook last van het uitvallen van mijn mobiel als ik al een klein tikje aan de zijkant van het toestel geef. Maar ik heb een oplossing voor het uitvallen van de w880i gevonden!

1. Pak een stukje papier (ik heb een stukje dubbelgevouwen kassabon gebruikt).
2. Open het batterijklepje.
3. Verwijder de batterij.
4. Plaats het stukje papier aan de bovenkant van de batterij ruimte (dus niet onderaan waar de contacten zitten).
5. Plaats de batterij terug zodat het stukje papier tussen het toestel en de batterij zit (zie foto).
6. Dit heeft de uitval problemen bij mij opgelost. Het uitvallen gebeurt dus waarschijnlijk wanneer de batterij een shock krijgt. Nu het stukje papier er tussen geplaats is, zit de batterij steviger in het toesel.

Veel succes en ik hoop dat het bij jullie ook helpt!

[afbeelding]
Yes! Het werkt!
Bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
TranceDJ schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:43:
Waar heb jij je 4GB kaartje juist ergens besteld? Ik zag bij Phone House zo'n kaartje voor €70 maar dat leek me veel, kan je dat via internet niet goedkoper vastkrijgen? Mijn 1GB kaartje was veel sneller vol dan ik verwachtte en zou er graag een 4GB in steken in combinatie met een Sony Ericsson fm transmitter (€29 op Ebay). Spaart heel wat cd's uit in de auto!

[ Voor 11% gewijzigd door CarLL op 29-08-2007 21:28 ]

• mastair
CarLL schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:27:
[...]

Waar heb jij je 4GB kaartje juist ergens besteld? Ik zag bij Phone House zo'n kaartje voor €70 maar dat leek me veel, kan je dat via internet niet goedkoper vastkrijgen? Mijn 1GB kaartje was veel sneller vol dan ik verwachtte en zou er graag een 4GB in steken in combinatie met een Sony Ericsson fm transmitter (€29 op Ebay). Spaart heel wat cd's uit in de auto!
Ik had hem besteld op www.yordeal.nl voor €56,50...

• CarLL
mastair schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:00:
[...]

Ik had hem besteld op www.yordeal.nl voor €56,50...
Gezien de verzendkosten naar Belgie €15 bedragen, ga ik het laten. Kwam daarnet op geheugenkaart.be het kaartje tegen voor €55 en de winkel blijkt op ong. 35km van mijn thuis te zijn. Toch bedankt voor de site :) !

• TranceDJ
CarLL schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:25:
[...]

Gezien de verzendkosten naar Belgie €15 bedragen, ga ik het laten. Kwam daarnet op geheugenkaart.be het kaartje tegen voor €55 en de winkel blijkt op ong. 35km van mijn thuis te zijn. Toch bedankt voor de site :) !
Ik heb hem ook via Yordeal besteld. 59,50 incl. verzendkosten. Maandag om 17.15 besteld en dinsdag om 12.00 binnen d:)b

• SaURoN
  • Niet online
volgens mij is er op IA.net ook inkoopactie voor 4gb kaartjes, dacht dat het rond de 45 euro was incl adapter :)

• CarLL
SaURoN schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:42:
volgens mij is er op IA.net ook inkoopactie voor 4gb kaartjes, dacht dat het rond de 45 euro was incl adapter :)
klopt, maar het gaat om Memory stick PRO DUO en niet de Micro :)

• SaURoN
  • Niet online
ow haha mijn fout dan ;) Niet echt gekeken wat er in w880i zit :P

Trouwens iemand de phone al kunnen updaten met die update service? krijg nog die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
trekt de w880i >2 GB dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
4gB van sandisk gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Hallo,

ik heb een vraag over de w880i.

Ik heb een aantal java games geinstalleerd maar het lukt mij niet deze op het hele scherm te kunnen spelen.. ik ben er wel al achter dat ik de grote kan instellen maar als ik zelfs de grootste beeldscherminstelling kiest is het beeld van de spellen nog steeds heel klein en heb ik dikke zwarte balken er om heen..

misschien dat iemand advies heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Rambie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:44:
Hallo,

ik heb een vraag over de w880i.

Ik heb een aantal java games geinstalleerd maar het lukt mij niet deze op het hele scherm te kunnen spelen.. ik ben er wel al achter dat ik de grote kan instellen maar als ik zelfs de grootste beeldscherminstelling kiest is het beeld van de spellen nog steeds heel klein en heb ik dikke zwarte balken er om heen..

misschien dat iemand advies heeft..
Is de Java game wel geschikt voor de resolutie van 240x320?? klinkt alsof je gewoon de verkeerde versies van de games hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
DyStiC schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:57:
[...]

Is de Java game wel geschikt voor de resolutie van 240x320?? klinkt alsof je gewoon de verkeerde versies van de games hebt.
Hij zal wel een verkeerde resolutie hebben van het java game. Als ik oude games van mn k750i op mijn nieuwe k810i speel is het spel ook een stuk kleiner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de W880i, allemaal leuk en aardig.

Alleen baal ik van het probleem dat ik heb. Als ik de meegeleverde software installeer en daarna me mobiel via USB aan de pc hang, ziet mijn pc het als een onbekend apparaat. Stuurprogramma's bijwerken levert niks op, geen van de stuurprogramma's die op de cd staan kan hij gebruiken.

Software van de sony site gedownload (drivers dus), werkt ook niet, nog steeds onbekend apparaat. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Of hebben meerdere mensen hier last van. Had gekeken, maar nog nergens iets van gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:37:
Ik heb sinds kort ook de W880i, allemaal leuk en aardig.

Alleen baal ik van het probleem dat ik heb. Als ik de meegeleverde software installeer en daarna me mobiel via USB aan de pc hang, ziet mijn pc het als een onbekend apparaat. Stuurprogramma's bijwerken levert niks op, geen van de stuurprogramma's die op de cd staan kan hij gebruiken.

Software van de sony site gedownload (drivers dus), werkt ook niet, nog steeds onbekend apparaat. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Of hebben meerdere mensen hier last van. Had gekeken, maar nog nergens iets van gelezen.
Welk OS?
Ik heb hier nooit problemen mee gehad. In Vista gebruik ik nu helemaal geen Sony software meer aangezien MyPhoneExplorer prima doet wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:44:
[...]

Welk OS?
Ik heb hier nooit problemen mee gehad. In Vista gebruik ik nu helemaal geen Sony software meer aangezien MyPhoneExplorer prima doet wat ik wil.
Sorry, vergeten erbij te vermelden. Ik heb dit allemaal geprobeerd onder XP. Kan helaas niet controleren of het aan mijn pc ligt, want de rest van de pc's zijn tijdelijk weg.

EDIT:
Oké, heb nog ff geprobeerd wat uit te vogelen. Apparaatbeheer geeft aan zodra ik hem erin steek (bij schone pc, dus drivers eerst weer verwijderd): nieuw apparaat --> USB - Device --> Onbekend apparaat, zoeken naar drivers --> Onbekend apparaat.
Hierna is hij klaar en heeft hij niks geen drivers geinstalleerd. Zodra ik het handmatig wil doen, zegt hij dat de drivers op de cd niet bedoeld zijn voor een onbekend apparaat.

Ik heb 1 keer gezien in een flits dat hij Sony Ericsson aangaf, dit was toen hij het nieuwe apparaat had gevonden. Die moet hij dus vast houden, maar dat doet hij niet, hij gaat dan naar een onbekend apparaat.

(Hoop dat het duidelijker is nu, lijkt me eigenlijk van niet 8)7 |:( )

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik had ook problemen met me w880i als je een tikje aan de zijkant gaf dat ie uitviel.
Ze hebben bij een se point aan de onderkand 2 stukjes rubber geplakt zodat je batterij er echt in klemt.
kreeg de reparatie bon mee, met als regel, known issue.
Tevens had ik het probleem dat me stick niet herkend werd, was je lekker aan het walkmannen, plok geluid weg, met als melding, stick niet leesbaar.
Stick er uit en er weer in, en dan deed ie het weer voor onbepaalde tijd.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe sim only verlenging gedaan, was goedkoper dan verlengen met toestel.

Wil nu een 880i of 660i aanschaffen, dat lijken me beide namelijk lekkere gsms :9

Heb nu een k750 en daar ben ik erg tevreden over muv de joystick.

Weet iemand toevallig of er op de nieuwere K810i nog steeds zo'n joystick zit of zit daar dezelfde knop op als de w-serie?

En nog een vraagje, ik vind zo'n lampje wel makkelijk :Y, maar zit die ook op de 660 of 880?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
De w880i heeft geen lampje. Voor de rest kijk op:
http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp

ook google image search icm typenummer levert snel je antwoorden op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ben even wezen kloten met speelfilms op m'n W880i, maar dat lukt nog niet echt...
Ik gebruik gewoon MP4 formaat in 320x240 pixels en die werken wel, maar na 'n minuutje zijn ze al zo uitgesynced dat 't geluid en 't beeld niet meer synchroon lopen... Ik denk dat m'n telefoontje 't niet aankan ofzo.. Zodoende wilde ik weten met welke progje jullie je films converteren voor je telefoontje en in welk formaat/ fps en dergelijke dat is! 4GB kaartjes zijn zo cheap dat filmpjes kijken ook wel 'n leuke optie wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook een w880i, maar het valt mij op dat het versturen van liedjes heel langzaam gaat, Toch staat er dat het apparaat usb2.0 is. Waarom moet ik 1 minuut wachten per liedje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:15:
Ik heb sinds vandaag ook een w880i, maar het valt mij op dat het versturen van liedjes heel langzaam gaat, Toch staat er dat het apparaat usb2.0 is. Waarom moet ik 1 minuut wachten per liedje ?
Ja dat is bagger traag, maar het klopt helaas wel. Via de USB haal ik ong. 500 Kb/sec. Daarom prop ik meestal m'n kaartje gewoon in de card-reader, dat gaat wel lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dan nog maar even mijn probleem naar boven te halen. Mijn pc herkent mijn W880i dus niet |:(

Geen van de drivers, van de cd en van het internet, pakt hij. Automatisch en handmatig niet. En dat allemaal op een XP, dat zou moeten werken dus. Verschillende USB-Poorten ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:07:
[...]

Ja dat is bagger traag, maar het klopt helaas wel. Via de USB haal ik ong. 500 Kb/sec. Daarom prop ik meestal m'n kaartje gewoon in de card-reader, dat gaat wel lekker vlot.
Waarom beweren ze dan dat het apparaatje over usb 2.0 beschikt? Ik voel me flink genaaid aangezien dit gewoon usb 1.1 is

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:08:
[...]

Waarom beweren ze dan dat het apparaatje over usb 2.0 beschikt? Ik voel me flink genaaid aangezien dit gewoon usb 1.1 is
Volgens mij zitten er meer verschillen tussen USB 2.0 en 1.1 dan alleen de doorvoer snelheid. Volgens mij is de telefoon gewoon zelf de bottleneck, aangezien hij zelfs niet de volledige snelheid van USB 1.1 haalt.

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:08:
Waarom beweren ze dan dat het apparaatje over usb 2.0 beschikt?
Ik voel me flink genaaid aangezien dit gewoon usb 1.1 is
Net of je leven nu tig x moeizamer en kloteriger is, omdat je 10 minuten moet wachten ipv 2 :')
CLB schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:47:
Ben even wezen kloten met speelfilms op m'n W880i, maar dat lukt nog niet echt...
Ik gebruik gewoon MP4 formaat in 320x240 pixels en die werken wel, maar na 'n minuutje zijn ze al zo uitgesynced dat 't geluid en 't beeld niet meer synchroon lopen... Ik denk dat m'n telefoontje 't niet aankan ofzo.. Zodoende wilde ik weten met welke progje jullie je films converteren voor je telefoontje en in welk formaat/ fps en dergelijke dat is! 4GB kaartjes zijn zo cheap dat filmpjes kijken ook wel 'n leuke optie wordt!

• Ghost81
Via de USB kabel gaat inderdaad erg traag. Via een cardreader kost het ongeveer 10 minuten om 1GB vol te schrijven. Het is inderdaad jammer dat er niet betere elektronica in de telefoon zit zodat je geen cardreader nodig hebt.

Wat films op de mobiel betreft gebruik ik SUPER ( http://www.erightsoft.com/SUPER.html ). De website ziet er een beetje "onbetrouwbaar" uit, maar volgens mij is alles in orde. Geluid zet ik op 48000kHz, stereo en dan 128kbit/s. Voor video is bij 320x240 ongeveer 350kbit/s genoeg om geen zichtbaar kwaliteitsverlies te hebben. De bestanden van een aflevering van het een of ander (350mb) worden dan ongeveer 150mb (kun je ook allemaal narekenen mbv de duur van de film/serie en de kbit/s). Ook kun je kijken hoeveel kbit per pixel gebruikt wordt en op die manier uitrekenen hoeveel kbit/s je nodig hebt voor 320x240 (dit verschilt per bestand). Dit kun je handig bekijken met het gratis programma GSpot. Als container gebruik ik 3GP (Sony Ericsson) met daarin MPEG-4 en AAC. Hoopt dat dit helpt. Je kunt de aspectratio ook nog kiezen en een beetje spelen met de bitrate om betere kwaliteit te krijgen of kleinere bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier lukt het me niet om met deze telefoon een gprs verbinding te maken :?

Ik bel met telfort en heb zowel de telfort als kpn (sms) instellingen geprobeerd. Ik als ik op internet klik meteen de volgende foutmelding: "Verbindingsfout. Controleer de instellingen en neem contact op met uw operator al het probleem blijft bestaan".

Kan iemand me hier misschien mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Ik zou eerst alle data accounts verwijderen. Dat kun je doen in het instellingen menu onder verbindingen -> datacommunicatie -> Data-accounts.

Daarna de instellingen via de Sony-Ericsson site opvragen per sms (via Telfort site kan ook).
Dan kun je in het instellingen menu onder verbindingen -> Internetinstellingen het juiste GPRS profiel kiezen. Bij mij heet hij automatisch "Telfort Spot".
Nu zou wap/internet moeten werken.

Je ontvangt waarschijnlijk ook MMS instellingen. Dat profiel heet Telfort MMS. Deze moet je niet voor Internetinstellingen gebruiken, maar kun je in het berichten menu -> instellingen -> MMS-instellingen -> MMS-profiel kiezen. Dan zou MMS ook moeten werken.

Succes!

PS1: Telfort spot instellingen zijn als volgt:
APN: internet
gebruikersnaam: (leeg)
wachtwoord: (leeg)
aanmeldverzoek: Uit
Voorkeurservice: Automatisch
IP-adres: ... (drie puntjes, verder niets)
DNS-adres: ...
Verificatie: PAP
Datacompressie: Uit
Headercompressie: Uit

PS2: Je moet niet het UMTS netwerk kiezen. Je kunt onder het instellingen menu -> Mobiele Netwerken -> GSM-/3G-netwerken -> Alleen GSM kiezen. (volgens mij werkt gprs internet niet als je GSM en 3G kiest)

[ Voor 9% gewijzigd door Ghost81 op 08-09-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost81 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:14:
PS2: Je moet niet het UMTS netwerk kiezen. Je kunt onder het instellingen menu -> Mobiele Netwerken -> GSM-/3G-netwerken -> Alleen GSM kiezen. (volgens mij werkt gprs internet niet als je GSM en 3G kiest)
Daar lag het aan. Thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost81 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:37:
Via de USB kabel gaat inderdaad erg traag. Via een cardreader kost het ongeveer 10 minuten om 1GB vol te schrijven. Het is inderdaad jammer dat er niet betere elektronica in de telefoon zit zodat je geen cardreader nodig hebt.
Ik lees net dat stukje over dat de telefoon usb 1.1 heeft, ik heb al een cardreader.. Maar er zitten toch van die hele kleine kaartjes in die telefoon?

Ik kan micro SD uitlezen in mijn cardreader, mits ik dat micro SDtje in een converter doe van micro SD naar normaal SD. Zit er bij te telefoon ook een kaartje waar je dat mini geheugen kaartje van sony kan omvormen naar een Memory Stick, of een Pro Duo?

ik kan die kleine kaartjes namelijk nooit rechtstreeks in mijn cardreader duwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:28:
[...]
....
Zit er bij te telefoon ook een kaartje waar je dat mini geheugen kaartje van sony kan omvormen naar een Memory Stick, of een Pro Duo?

ik kan die kleine kaartjes namelijk nooit rechtstreeks in mijn cardreader duwen :)
Nee deze zit er niet bij. Toen ik mijn 4gb sandisk kaartje kocht zat er wel 1 bij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Er is net een nieuwe cardreader van MSI die Sony Micro M2 kaartjes direct kan lezen. Ik heb deze gekocht bij paradigit in Amersfoort. Het is deze: pricewatch: MSI Starreader Cardreader Mini II (32 in 1, USB 2.0)

Bij paradigit kost hij 9.99 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door Ghost81 op 09-09-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
hoe snel gaat de data-overdracht met deze reader? haalt ie een beetje usb2.0 snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Molybdenum schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:14:
hoe snel gaat de data-overdracht met deze reader? haalt ie een beetje usb2.0 snelheid?
Ik had even een leestest gedaan met hd_speed.exe en dan haalt hij ongeveer 5mbyte/s. Dus dat is 40mbit/s... is iig meer dan USB 1.1 :).
Een kaartje van 1GB (die standaard bij de telefoon zit) vol zetten kost +/- 10 minuten (kan ook 8 zijn of 15 ik weet het niet precies, want ik ga wel ff wat anders doen het komt neer op zo'n 2mbyte/s dus 16mbit/s... is ook meer dan USB 1.1) en dat kostte via de telefoon-usb-kabel ongeveer 1 uur.

EDIT: Ik heb even een filmpje van 90mbyte overgezet en dat duurde op mijn stopwatch 45 seconden. Dus dat is zo'n 2mbyte/s (zoals ik al zei :+)

[ Voor 20% gewijzigd door Ghost81 op 09-09-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
okee, dat is dan ong. net zo snel als mijn cardreader net een memorystick waar dat m2 kaartje weer in kan. :)

het is beduidend langzamer dan andere flashkaarten, blijkbaar is dat m2 geheugen niet zo snel.

[ Voor 31% gewijzigd door Molybdenum op 10-09-2007 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 min voor 1gb valt best mee, ik had een mp4 speler die met SD kaartjes werkte. Deze was USB 1.1 en er zat 1GB MMC+ kaartje in. Duurde 1 uur a 50min om hem tot de nok toe vol te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Ghost81 schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:04:
[...]

Ik had even een leestest gedaan met hd_speed.exe en dan haalt hij ongeveer 5mbyte/s. Dus dat is 40mbit/s... is iig meer dan USB 1.1 :).
Een kaartje van 1GB (die standaard bij de telefoon zit) vol zetten kost +/- 10 minuten (kan ook 8 zijn of 15 ik weet het niet precies, want ik ga wel ff wat anders doen het komt neer op zo'n 2mbyte/s dus 16mbit/s... is ook meer dan USB 1.1) en dat kostte via de telefoon-usb-kabel ongeveer 1 uur.

EDIT: Ik heb even een filmpje van 90mbyte overgezet en dat duurde op mijn stopwatch 45 seconden. Dus dat is zo'n 2mbyte/s (zoals ik al zei :+)
Weet iemand of er ook nog andere M2 supported cardreaders op de markt zijn dan die MSI Starreader Cardreader Mini II?

En heb je geen problemen met de overdracht van bestanden?
Ik gebruik nu namelijk een Mediagear (2.0) cardreader in combinatie met de M2 adapter maar als ik bv. 100 mp3 files of een groot bestand naar de memory stick kopier dan valt hij elke keer uit en moet ik de cardreader weer opnieuw inpluggen in het usb slot :|
Als ik vervolgens hetzelfde doe met de telefoon via bestandsoverdracht geeft ie geen problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door TranceDJ op 10-09-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
't Zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar op de verpakking van de MSI staat "The first multi card reader that supports SIM/M2 card device in the world". Dus veel zullen het er niet zijn die M2 kunnen lezen. (ik heb geen gevonden iig... heb wel even gezocht en vond een paar week later toevallig de MSI).

Verwijderd

Veel gelezen over gmail op je mobiel. Maar nog niemand een oplossing zien geven?

ik gebruik deze instellingen(zoals aangegeven op de gmail website):
Server voor binnenkomende berichten (POP3); hiervoor is SSL vereist: pop.gmail.com
SSL gebruiken: Ja
Poort: 995
Server voor uitgaande berichten (SMTP); hiervoor is TLS vereist: smtp.gmail.com(verificatie gebruiken)
Verificatie gebruiken: ja
STARTTLS gebruiken: ja (bij een aantal clients wordt dit SSL genoemd)
Poort: 465 of 587

als ik nu verbinding maak via orange wap.

Als ik nou mail probeer op te halen geeft hij de melding dat hij de server niet kan vinden. Iemand een idee?

thanks a lot

• mastair
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:11:
als ik nu verbinding maak via orange wap.

Als ik nou mail probeer op te halen geeft hij de melding dat hij de server niet kan vinden. Iemand een idee?
Ja zeker, je moet verbinding maken via het APN Internet Access. Orange World blokkeert dit soort dingen.

• Ghost81
Via de POP3 functie van je telefoon is leuk, maar ik geef de voorkeur aan het java programmaatje van gmail. Deze is te downloaden via je mobiel via: gmail.com/app
Daarvoor moet je wel het internet access account gebruiken want het wap profiel blokkeert deze download. Je kunt het programmaatje ook downloaden van: http://www.lasyk.net/down...1266517619/Gmail76026.jar

Deze moet je vervolgens naar je telefoon kopiëren (in de map Overig). Als je dan via je telefoon naar de map overig bladert dan kun je kiezen om de applicatie te installeren. Vervolgens kun je kiezen of je hem onder games of applicaties wilt installeren (ik kies voor applicaties :+). Daarna kun je onder Agenda/applicaties/ het programma Gmail terugvinden. Opstarten, gebruikersinfo invoeren en klaar. Je hebt dan een soortgelijke interface als de webinterface van Gmail. Erg mooi handig en overzichtelijk vind ik. Bovendien werkt Gmail dan wel via het (gratis) wap account van orange. Je hebt dan dus niet het internet access account nodig!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
iemand enig idee hoe het kan dat als ik mijn wekker instel met als geluid een bepaalde ringtone, deze wel wordt weergegeven als de wekker afgaat als de telefoon nog aanstaat, maar als de telefoon uitstaat er het standaard alarm muziekje wordt afgespeeld??

ik wil graag ook mijn ringtone ook af laten spelen als de telefoon afstaat. MEt mijn w800i kon dat namelijk wel....

Verwijderd

mastair schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:22:
[...]

Ja zeker, je moet verbinding maken via het APN Internet Access. Orange World blokkeert dit soort dingen.
uhmz APN internet Access tell me more?

ik heb juist net zo'n abbo van orange world afgesloten...

Verwijderd

Bartez schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:49:
iemand enig idee hoe het kan dat als ik mijn wekker instel met als geluid een bepaalde ringtone, deze wel wordt weergegeven als de wekker afgaat als de telefoon nog aanstaat, maar als de telefoon uitstaat er het standaard alarm muziekje wordt afgespeeld??

ik wil graag ook mijn ringtone ook af laten spelen als de telefoon afstaat. MEt mijn w800i kon dat namelijk wel....
Het ziet er naar uit dat dat een bug is in de firmware.. Ik zou het gewoon eens reporten bij Sony Ericsson. Op hun site staat bij contact mischien wel ergens een linkje waar je het naar toe moet sturen.

Verwijderd

Als ik mijn telefoon via BT met mijn laptop verbindt dan wordt mijn laptop ineens heel traag(svchost slokt dan ~15% cpu). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik draai overigens vista.

• TranceDJ
Bartez schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:49:

Werkt bij mij wel, ook in de silence modus.

Mogelijke (lees: waarschijnlijke) oplossing: update de firmware van je telefoon even met Sony Ericsson Update Service.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste