Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
TranceDJ schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:57:
[...]

Werkt bij mij wel, ook in de silence modus.

Mogelijke (lees: waarschijnlijke) oplossing: update de firmware van je telefoon even met Sony Ericsson Update Service.
Hij heeft het erover dat het niet werkt als de telefoon uitstaat en hij heeft het niet over de silence modus.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
Ghost81 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:07:
't Zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar op de verpakking van de MSI staat "The first multi card reader that supports SIM/M2 card device in the world". Dus veel zullen het er niet zijn die M2 kunnen lezen. (ik heb geen gevonden iig... heb wel even gezocht en vond een paar week later toevallig de MSI).
Nou ik heb hem besteld via 4Launch en vandaag binnen gekregen. Net getest en hij werkt perfect en is razendsnel. Zeer compact en stijlvol ook! Dus bedankt voor de tip!!

Bijgeleverd: usb verlengkabel, opbergdoosje voor memory cards, cd-rom met drivers voor windows98 en een koort die je aan de cardreader kunt bevestigen.

@mastair: verkeerd gelezen :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt mijn w880i binnen *O*

Hij is er!!! :D

Weet iemand waar ik het Citybeats thema kan downloaden? En weet iemand hoe ik de standaard geluidjes kan verwijderen? Sommige kan ik wel weg gooien, andere zijn beveiligd.. :? Is er een manier om ze toch allemaal weg te kunnen gooien?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 11:02 ]

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
voor video's converten met uitgebreide instellingen moet je Imtoo videoconverter hebben, Xilisoft videoconverter kan ook (kloon), bij Total converter zitten er al instellingen ingebouwd voor SE telefoontjes

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:20
Ik heb de zilvere versie van deze telefoon overgekocht van een kennis..
alleen 1 probleem..
rechts zit een knopje dat je kan in en uitzoomen bij de camera stand, en voor je volume..
Zowel in de camera stand als in de walkman stand voor mp3's werkt dit knopje niet..
Is dit ergens een instelling? Of valt dit te fixen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Klinkt als 'n hardwarematig probleem eerlijk gezegd!
Goed heen en weer bewegen, schoonmaken en anders terug naar de winkel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
CLB schreef op zondag 16 september 2007 @ 02:51:
Klinkt als 'n hardwarematig probleem eerlijk gezegd!
Goed heen en weer bewegen, schoonmaken en anders terug naar de winkel :)
Hoe zou ik dit goed schoon kunnen maken?
En ik ga dan wel naar de turk/zwarte markt ofzo:P Want hij is simlock vrij laten maken.. Dus geen garantie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Thermaltaker schreef op zondag 16 september 2007 @ 08:51:
[...]

Hoe zou ik dit goed schoon kunnen maken?
En ik ga dan wel naar de turk/zwarte markt ofzo:P Want hij is simlock vrij laten maken.. Dus geen garantie;)
Ik denk niet dat je een knopje kapot kan maken door hem te unlocken... Lijkt me dat dat gewoon gemaakt word of dat je indien het niet gemaakt kan worden recht hebt op een ander toestel.

Weet er iemand hoe SETool werkt? Hoe ik mijn telefoon ook aansluit ik krijg altijd een error. "Protection Card Error" :?

Er zit ook helemaal geen readme bij ofzo, nergens is te vinden hoe dat tooltje zou moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:32:
[...]

Ik denk niet dat je een knopje kapot kan maken door hem te unlocken... Lijkt me dat dat gewoon gemaakt word of dat je indien het niet gemaakt kan worden recht hebt op een ander toestel.
Als ie t-mobile simlocked is.. en je gaat naar de turk om m simlock vrij te maken ;)
dan ben je wel je garantie kwijt..
ik zal wel kijken of het gemaakt kan worden

edit: kan je in een gesprek het belvolume nog wijzigen, als je knopje hiervan kapot is? Aangezien dat nu aardig zacht staat..

[ Voor 11% gewijzigd door J.Thermaltaker op 17-09-2007 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand die nog 'n Nederlandse site kent die (zilveren) frontjes verkoopt?
Telefoon is vandaag gevallen en zit klein deukje in de behuizing in de onderkant van mn behuizing!

Heb wel 'n site gevonden in dit topic, kosten waren daar 28 dollar en dat is 't 'm niet maar zag ook dat het walkmanlogo'tje (onderaan 't toestel) daar niet bij werd geleverd en ik las ook in dit topic dat deze weer moeilijk heel en 100% mooi terug te plaatsen is dus wil die er eigenlijk wel bij hebben!

Iemand?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:39:
Iemand die nog 'n Nederlandse site kent die (zilveren) frontjes verkoopt?
Telefoon is vandaag gevallen en zit klein deukje in de behuizing in de onderkant van mn behuizing!

Heb wel 'n site gevonden in dit topic, kosten waren daar 28 dollar en dat is 't 'm niet maar zag ook dat het walkmanlogo'tje (onderaan 't toestel) daar niet bij werd geleverd en ik las ook in dit topic dat deze weer moeilijk heel en 100% mooi terug te plaatsen is dus wil die er eigenlijk wel bij hebben!

Iemand?
De sticker is heel makkelijk en mooi terug te plaatsen hoor... Tenminste dat is mijn opinie.

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
mastair schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 07:35:
[...]

Hij heeft het erover dat het niet werkt als de telefoon uitstaat en hij heeft het niet over de silence modus.
Inderdaad, als de telefoon aanstaat hoor ik keurig het gekozen muziekje als alarm. Zet ik de telefoon echter uit dan hoor ik vervolgens als alram het standaard alarm muziekje....terwijl ik die niet gekozen hebt.

Ik heb de telefoon al proberen te updaten via de update service en die zegt dat de laatste software er al opstaat. Hoe kan ik checken welke softwareversie ik heb? En wat is het versienummer van de laatste software op dit moment??

Daarnaast heb ik nog een probleem. Alle gemiste oproepen worden niet weergegeven in het menu waar alle gebelde nummers, gemiste nummers, gebeld hebbende nummers etc staan. Ook worden aangenomen oproepen en gebelde nummers etc niet goed weergegeven....best irritant aangezien ik zo niet kan zien als iemand heeft gebeld.

Is er tenslotte iemand die me kan vertellen hoe ik CID nummer van mijn telefoon kan bepalen? Ik heb een vodafone branded w880 met softwareversie R1JC002
Ik weet dat er inmiddels een R1KG001 softwareversie is, maar updaten lukt niet, waarschijnlijk omdat het vodafone branded is. Wat is de meest handige manier om dit toch voor elkaar te krijgen?

[ Voor 40% gewijzigd door Bartez op 19-09-2007 15:16 ]

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mastair schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:45:
[...]

De sticker is heel makkelijk en mooi terug te plaatsen hoor... Tenminste dat is mijn opinie.
Dus die sticker onderop is er gewoon af te halen? Met andere woorden als ik een tmobile branded telefoon koop kan ik gewoon dat logootje erafhalen?

• mastair
  • Nu online
Bianca schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:35:
[...]

Dus die sticker onderop is er gewoon af te halen? Met andere woorden als ik een tmobile branded telefoon koop kan ik gewoon dat logootje erafhalen?
Ja mits je een andere sticker hebt om erop te doen natuurlijk.

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mastair schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:40:
[...]

Ja mits je een andere sticker hebt om erop te doen natuurlijk.
Zelfs zonder sticker is nog beter dan zo'n providerlogo

• mastair
  • Nu online
Bianca schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:10:
[...]

Zelfs zonder sticker is nog beter dan zo'n providerlogo
Ben ik niet met je eens... Zie je de schroefjes en gaten zitten en lijmresten van de sticker.
Doe mij dan maar een logo.

• CLB
  • Niet online
Heb maar wat besteld, zie wel of 't wat is qua kwaliteit en dergelijke:

Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/02/i/000/9f/57/b0f7_1.JPG

Linkje naar de eBay-site...

Heb even opgelet of het Walkmannlogo'tje erbij zat en of er 'tools' bij zaten!
Als ik 'm binnenheb even goede walkthrough zoeken om 'm open te maken en dan hoppa :)

• mastair
  • Nu online
CLB schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:09:
Als ik 'm binnenheb even goede walkthrough zoeken om 'm open te maken en dan hoppa :)
Achterop aan de bovenkant zitten twee rubbertjes die je er uit moet halen, hierachter verschijnen twee torx schroefjes.

Aan de voorkant moet je het logo voor zichtig met een mesje er af halen. Of met iets anders duns natuurlijk. Hierachter zitten ook weer 2 torxschroefjes.

Deze 4 torxschroefjes kun je losdraaien, en vervolgens kun je onder de batterycover het kliksysteem losmaken (wijst zichtzelf). Als je het losgeklikt hebt, haal je eigenlijk zo de front en backcover eraf. En klaar is kees.

• CLB
  • Niet online
mastair schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:59:
Aan de voorkant moet je het logo voor zichtig met een mesje er af halen.
Dat is inclusief dat zilveren plaatje neem ik aan!? (Bedankt btw!)

• Bartez
Weet er iemand of een telefoonaanbieder verplicht kan worden gesteld om de telefoon na één jaar te unbranden? Net zoals de simlock er dan vanaf mag......legaal dus!

• mastair
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:02:
[...]

Dat is inclusief dat zilveren plaatje neem ik aan!? (Bedankt btw!)
Dat is inderdaad dat zilveren plaatje. (Wat in zijn geheel een stikker is ;))

Als je je mesje aan één kant onder het randje zet, kan je het mes zo onder de sticker doorsteken. Probeer dan niet het er gelijk af te trekken vanaf één kant, maar steek het mes er helemaal onderdoor en ga dan rustig horizontaal met het mes naar de andere kant.

[ Voor 3% gewijzigd door mastair op 20-09-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Bartez schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:15:
Weet er iemand of een telefoonaanbieder verplicht kan worden gesteld om de telefoon na één jaar te unbranden? Net zoals de simlock er dan vanaf mag......legaal dus!
Dat is gewoon zo ;) (en wat dat met dit topic te maken heeft is me niet helemaal duidelijk >:) )
mastair schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:19:
[...]

Dat is inderdaad dat zilveren plaatje. (Wat in zijn geheel een stikker is ;))

Als je je mesje aan één kant onder het randje zet, kan je het mes zo onder de sticker doorsteken. Probeer dan niet het er gelijk af te trekken vanaf één kant, maar steek het mes er helemaal onderdoor en ga dan rustig horizontaal met het mes naar de andere kant.
Thank you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Telkens als ik gebeld wordt, en ik beantwoord de oproep, dan wordt de oproep meteen automatisch beeindigt.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft (gehad)?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je weet dat je het groene knopje moet indrukken ipv de rode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Itt tot wat op de phonehouse website stond heeft deze telefoon tot mijn verbazing geen radio :( Weet iemand misschien of er externe modules/headsets zijn met ingebouwde radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:29:
Hallo,

Telkens als ik gebeld wordt, en ik beantwoord de oproep, dan wordt de oproep meteen automatisch beeindigt.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft (gehad)?

Alvast bedankt.
Ik verbaas me er zelf ook weleens over, dat ik mensen op hold klik in plaats van opneem.
Linksboven is toch gewoon aannemen? Of verspringt dat na een tijdje?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Wordt tijd dat de Sony Ericsson FM Transmitter MMR-70 in de winkels ligt, lijkt me wel handig zo kan ik voortaan in de auto naar de muziek van mijn w880 luisteren :)

En nee ik doe niet aan Ebay en bestel niet de MMR-60 vanuit China :P

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10978&zone=pp

[ Voor 34% gewijzigd door TranceDJ op 25-09-2007 19:19 ]

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

TranceDJ schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:18:
Wordt tijd dat de Sony Ericsson FM Transmitter MMR-70 in de winkels ligt, lijkt me wel handig zo kan ik voortaan in de auto naar de muziek van mijn w880 luisteren :)

En nee ik doe niet aan Ebay en bestel niet de MMR-60 vanuit China :P

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&pid=10978&zone=pp
Amen, ik wacht nu ook al een poos op dit....

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

hallo,ik heb een vraagje.
Wanneer ik mijn W880i aan sluit op m'n pc met de USB-kabel kun jen kiezen tss bestandsoverdracht en telefoonmodus.
Als ik bestandsoverdracht kies zou ik normaal gezien in het geheugen van m'n telefoon moeten geraken maar wanneer ik dubbelklik op verwisselbare schijf op m'n pc zegt hij 'plaats een schijf of een ander geschikt medium in station g:'
doe ik iets verkeerd ofzo of moet ik nog iets speciaals doen eer ik in mijn telefoongeheugen geraak?
bedankt om dit ff te beantwoorden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Telefoongeheugen doe je volgens mij via telefoonmodus en je card doe je vis bestandsoverdracht.

Verder heb ik de vraag, heeft iemand Google Maps al draaiende gekregen op de W880i?
Heb hem gedownload maar krijg hem niet opgestart?Hij laad wel even, maar daarna? doettie niks..

Linkje:
http://www.google.com/gmm/apps/v1.6.3/L1/gmaps-163-m2_L1.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
SaURoN schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:55:
Verder heb ik de vraag, heeft iemand Google Maps al draaiende gekregen op de W880i?
Heb hem gedownload maar krijg hem niet opgestart?Hij laad wel even, maar daarna? doettie niks..
Bij mij doet ie het gewoon. Dus kan je verder denk weinig helpen. Welke provider (internet account) heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
SaURoN schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:55:
Telefoongeheugen doe je volgens mij via telefoonmodus en je card doe je vis bestandsoverdracht.

Linkje:
http://www.google.com/gmm/apps/v1.6.3/L1/gmaps-163-m2_L1.jar
Even getest, en hier doet die 't ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
Sm0k3r schreef op woensdag 26 september 2007 @ 00:56:
[...]

Amen, ik wacht nu ook al een poos op dit....
Komende week zou hij in de winkels moeten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

ik heb dit toestel nu 1 week en hij bevalt me erg goed. Ik ben een SPV M600 gewend en ookal mis ik de stylus een beetje ik heb niet het gevoel dat ik een flinke stap terug heb gedaan. Er is goed over de W880i nagedacht en hij is heel goed t bedienen.
Daarnaast is het natuurlijk een schitterend model.

Ik heb alleen wel een probleem :

Hij komt regelmatig met de melding inactieve SIM .

Alles valt dan uit, maar hij start niet opnieuw op ofzo. Hij gaat terug naar het hoofdmenu, komt dan met de melding inactieve SIM en vervolgens gaat hij weer het netwerk (orange) zoeken.

Daarna heb ik er even weer geen last van.

Heeft iemand hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:24
Ik heb er nog nooit last van gehad (heb hem 2 maanden). Ik kan je adviseren even langs een orange winkel te gaan en te melden dat je sim niet goed is. Deze wordt meestal gratis vervangen, het zou kunnen zijn dat dit het probleem niet is, maar dan heb je in ieder geval 1 factor uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:44:
Hallo mensen,

ik heb dit toestel nu 1 week en hij bevalt me erg goed. Ik ben een SPV M600 gewend en ookal mis ik de stylus een beetje ik heb niet het gevoel dat ik een flinke stap terug heb gedaan. Er is goed over de W880i nagedacht en hij is heel goed t bedienen.
Daarnaast is het natuurlijk een schitterend model.

Ik heb alleen wel een probleem :

Hij komt regelmatig met de melding inactieve SIM .

Alles valt dan uit, maar hij start niet opnieuw op ofzo. Hij gaat terug naar het hoofdmenu, komt dan met de melding inactieve SIM en vervolgens gaat hij weer het netwerk (orange) zoeken.

Daarna heb ik er even weer geen last van.

Heeft iemand hier ook last van ?
Meerdere mensen hebben daar last van, onder andere ik. Zoek even op 'inactieve sim' in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb vandaag m'n nieuwe behuizingen binnengekregen en gelijk 'n nieuwe voorkant gemonteerd!
Wat 'n gekloot zeg, maar hij zit erop en hij ziet er weer prachtigjes uit! 19,- ofzo uit HongKong!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij telfort een bundel voor onbeperkt(f.u.p.) te internetten met deze telefoon, maar ik haal maar 1-2 kb/s, dat kan toch niet kloppen? Welke instelling kan ik verkeerd hebben staan?

edit: Weet iemand misschien waar ik kan instellen dat ik altijd verbonden blijf met het internet?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Weet iemand toevallig hoe (if so) ik mijn W880i als bluetooth headset kan gebruiken voor muziek die ik op mijn PC afspeel?

Ik gebruik Windows Vista en heb een Acer bluetooth dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
Verloopt je garantie wanneer je het toestel uit elkaar haalt? Want ik zou er graag een ander frontje op zetten, heb nu de zilvere maar vind de rode mooier.

Iemand ervaring met de HPM-85 die je 3 maanden terug bij je mobieltje kreeg bij een Hi abbonoment? Geeft hij goed geluid? En wat wordt er bijgeleverd? Ik heb een brief gekregen dat hij deze maand (oktober) verzonden wordt, heeft iemand hem al binnen?

Edit:// Ik heb de handleiding geraadpleegt, en de garantie vervalt dan. ;(

[ Voor 53% gewijzigd door Jorrittirroj op 07-10-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Ik heb inmiddels de W880i 4 maanden in bezit en hij bevalt nog steeds erg goed. Eigenlijk geen echter problemen hoewel soms het telefoonboek wat traag is en de 'meer'-functie in het Quick-menu in slo-mo werkt.

Ik heb wel even een vraag over filmpjes afspelen op de W880i. Aangezien ik de laatste jaren altijd een PocketPC heb gehad, heb ik de ontwikkeling op dit gebied niet zo nauwlettend hoeven volgen.

In welk formaat moet ik films overzetten en met welk (gratis?) programma doe ik dit het makkelijkste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jorrittirroj schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:52:
Edit:// Ik heb de handleiding geraadpleegt, en de garantie vervalt dan. ;(
Net of ze dat kunnen checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het omzetten van filmpjes kun je het beste de gratis SuperConverter gebruiken.
Deze heeft een eenvoudige voorkeuze instelling voor SE filmpjes (3GP).

Dan is het erg eenvoudig

Programma werkt gewoon met AVI, MPEG, VOB....whatever...

De headset van HI is prima, leuke is dat je nu ook een ander kleur snoertje/microfoon erbij krijgt.

Ik heb zelf een verlengkabeltje voor een 3,5mm Jack gekocht en gebruik die headset van de HI actie nu gewoon overal voor...heb er trouwens twee.... kreeg beide toegestuurd met een week ertussen...ik zit dus ook met twee gratis Tiesto cd's haha
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:09:
Voor het omzetten van filmpjes kun je het beste de gratis SuperConverter gebruiken.
De headset van HI is prima, leuke is dat je nu ook een ander kleur snoertje/microfoon erbij krijgt.
Andere kleur? hij is toch gewoon zwart ook?

Wel handig ding trouwens, al gebruik ik alleen de remote van de HPM-85 met de meegeleverde dopjes van de telefoon. Ik hou niet van zo'n grote koptelefoon, al komt er wel beter geluid uit.
Paledo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:05:
Ik heb inmiddels de W880i 4 maanden in bezit en hij bevalt nog steeds erg goed. Eigenlijk geen echter problemen hoewel soms het telefoonboek wat traag is en de 'meer'-functie in het Quick-menu in slo-mo werkt.
Laat me raden, je gebruikt de City Beat theme. Is volgens mij gewoon een bug in die theme, bij bijv. Walkman werken die menu's wel gewoon rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Laatst online: 20-08 15:45
DyStiC, ja klopt! Ik vind de theme verder wel fraai dus moet het dan maar accepteren.

Jeffri, hartelijk dank voor de link. Werkt super. Ik was even bang dat ik weer een software voor tientallen euro's moest gaan aanschaffen. Of zeg ik nu wat raars? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
TranceDJ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:27:
[...]

Komende week zou hij in de winkels moeten liggen ;)
En ja hoor, heb hem zojuist besteld. 43,- incl. verzendkosten. Bij Smartphoneshop. Na mijn zoektocht ben ik tot de conclusie gekomen dat dit de eerste (web)shop is die hem op voorraad heeft en tevens de goedkoopste ;)

smartphoneshop.nl/product/44336/38968/3327/sony-ericsson-fm-transmitter-mmr-70.html

[ Voor 75% gewijzigd door TranceDJ op 08-10-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
CLB schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:13:
[...]

Net of ze dat kunnen checken ;)
Bij sommige apparaten heb je is het vergrendeld met een sticker die scheurt als je hem open maakt, bij deze niet dus. :) Dan koop ik maar gewoon een nieuw frontje, chille mobiel trouwens.
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:09:

Ik heb zelf een verlengkabeltje voor een 3,5mm Jack gekocht en gebruik die headset van de HI actie nu gewoon overal voor...heb er trouwens twee.... kreeg beide toegestuurd met een week ertussen...ik zit dus ook met twee gratis Tiesto cd's haha
8)7
2 headsets bij een abo? Daar hoop ik nu ook op. :P Die Tiësto cd interesseert me niet zoveel, niet mijn soort muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
ik heb deze gisterochtend even besteld: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=270174615883

Ga die er maar opzetten aangezien men frontje er verrot uitziet..
als ik de telefoon toch open heb ken ik gelijk kijken of ik zelf men volume knop kan fixen of dat ik hem toch maar naar de turk breng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
J.Thermaltaker schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:52:
ik heb deze gisterochtend even besteld: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=270174615883

Ga die er maar opzetten aangezien men frontje er verrot uitziet..
als ik de telefoon toch open heb ken ik gelijk kijken of ik zelf men volume knop kan fixen of dat ik hem toch maar naar de turk breng.
Wil je niet teleurstellen, maar deze had ik ook besteld, en heb hem gelijk weer weggeflikkerd ook. 0,0 kwaliteit, de krassen zitten al op het scherm en op de cover. De uitsparing voor de front camera zit scheef. Het display-plaatje valt eruit als je er een tik aangeeft. Kortom bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat wanneer ik naar een mp3 luister op de walkman, en ik dan telefoon krijg ik dat dan niet hoor wanneer ik ook een mp3 als ringtone ingesteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:52:
Kan het zijn dat wanneer ik naar een mp3 luister op de walkman, en ik dan telefoon krijg ik dat dan niet hoor wanneer ik ook een mp3 als ringtone ingesteld heb?
Noopz, je muziek wordt dan gedempt en je hoort je beltoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:41
TranceDJ schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:38:
[...]

Weet iemand of er ook nog andere M2 supported cardreaders op de markt zijn dan die MSI Starreader Cardreader Mini II?

En heb je geen problemen met de overdracht van bestanden?
Ik gebruik nu namelijk een Mediagear (2.0) cardreader in combinatie met de M2 adapter maar als ik bv. 100 mp3 files of een groot bestand naar de memory stick kopier dan valt hij elke keer uit en moet ik de cardreader weer opnieuw inpluggen in het usb slot :|
Als ik vervolgens hetzelfde doe met de telefoon via bestandsoverdracht geeft ie geen problemen.
Hmmm, heb zelf ook de StarReader Mini II omdat dit een van de weinige is die pure M2 kaartjes ondersteunt maar bij mij gaat het schrijven ernaar ook niet goed.

Als ik een zwik bestanden erheen gooi dan blijft het op een gegeven moment hangen. Lezen gaat prima en snel, schrijven in het begin ook maar na een paar mp3tjes loopt het al vast. Op dat moment gaat het verkennen van de memstick via windows explorer ook enorm traag.

Zal het nog eens proberen met een Duo Pro adapter en eventueel kijken of ik nog andere kaartjes heb... zou wel matig zijn. Mijn vorige cardreader ondersteunde weer geen 4gb bestanden dus die kon er al helemaal niets mee (schrijven via telefoon en ubskabel gaat prima, maar is gewoon onhandiger en langzamer).

Meer ervaringen zijn welkom :) Zal MSI er ook eens over mailen, forum heeft er namelijk geen info over voor zover ik zo snel kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2024

Troubular

The One and Only

Mijn vriendin heeft dit toestel pas gekocht en heeft last van slecht bereik, wegvallen tijdens een gesprek en periodes van onbereikbaarheid (toestel gaat gewoon niet over).
T-mobile heeft inmiddels de simkaart vervangen (deze was verouderd en kon voor problemen zorgen).

Tevens heeft het toestel problemen met het verbinden met bluetooth aparaten zoals de headset die je er gratis bij kon bestellen van sony (tijdelijke actie).

Op een andere mobiel doet ie het prima, maar op de sony verliest ie regelmatig de verbinding en dan moet je het toestel opnieuw opstarten.
Tevens moet je bluetooth op powersave zetten (1 apparaat) om uberhaupt een connectie te kunnen krijgen.
Erg vreemd, zijn er mensen die dit ook hebben (gehad) en nog beter een oplossing weten ?

"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Trouble schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:43:
Mijn vriendin heeft dit toestel pas gekocht en heeft last van slecht bereik, wegvallen tijdens een gesprek en periodes van onbereikbaarheid (toestel gaat gewoon niet over).
T-mobile heeft inmiddels de simkaart vervangen (deze was verouderd en kon voor problemen zorgen).

Tevens heeft het toestel problemen met het verbinden met bluetooth aparaten zoals de headset die je er gratis bij kon bestellen van sony (tijdelijke actie).

Op een andere mobiel doet ie het prima, maar op de sony verliest ie regelmatig de verbinding en dan moet je het toestel opnieuw opstarten.
Tevens moet je bluetooth op powersave zetten (1 apparaat) om uberhaupt een connectie te kunnen krijgen.
Erg vreemd, zijn er mensen die dit ook hebben (gehad) en nog beter een oplossing weten ?
Ik heb KPN en merk vooral dat UMTS wegvalt zodra ik de telefoon vasthoud. Als de telefoon op de tafel ligt heb ik 5 streepjes bereik en zodra ik hem oppak maar 1 streepje en schakelt ie over naar GSM.
Ik heb geen wegvallende gesprekken, wel dat hij zomaar uitvalt. Soms start ie weer opnieuw op soms ook niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
mastair schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:06:
[...]

Wil je niet teleurstellen, maar deze had ik ook besteld, en heb hem gelijk weer weggeflikkerd ook. 0,0 kwaliteit, de krassen zitten al op het scherm en op de cover. De uitsparing voor de front camera zit scheef. Het display-plaatje valt eruit als je er een tik aangeeft. Kortom bagger.
welke kan ik dan beter bestellen? wil gewoon een goed zilver frontje.. ( zwart mag ook, maakt niet zoveel uit ) heb ook het gereedschap wat ervoor nodig is nodig dus daar graag rekening mee houden:)

En welk progje ken ik hiervoor gebruiken om dingen te flashen? ( zoals phonexs 2 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:17:
Heb vandaag m'n nieuwe behuizingen binnengekregen en gelijk 'n nieuwe voorkant gemonteerd!
Wat 'n gekloot zeg, maar hij zit erop en hij ziet er weer prachtigjes uit! 19,- ofzo uit HongKong!! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 13-10-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
die gozer heeft dus geen items meer te koop ( volgens mij.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
m0ridin schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

Hmmm, heb zelf ook de StarReader Mini II omdat dit een van de weinige is die pure M2 kaartjes ondersteunt maar bij mij gaat het schrijven ernaar ook niet goed.

Als ik een zwik bestanden erheen gooi dan blijft het op een gegeven moment hangen. Lezen gaat prima en snel, schrijven in het begin ook maar na een paar mp3tjes loopt het al vast. Op dat moment gaat het verkennen van de memstick via windows explorer ook enorm traag.

Zal het nog eens proberen met een Duo Pro adapter en eventueel kijken of ik nog andere kaartjes heb... zou wel matig zijn. Mijn vorige cardreader ondersteunde weer geen 4gb bestanden dus die kon er al helemaal niets mee (schrijven via telefoon en ubskabel gaat prima, maar is gewoon onhandiger en langzamer).

Meer ervaringen zijn welkom :) Zal MSI er ook eens over mailen, forum heeft er namelijk geen info over voor zover ik zo snel kan vinden.
Ik gebruik de MSI StarReader Mini II nu toch al weer een poosje en heb nog geen problemen ondervonden, werkt perfect (ook met grote bestanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
wat denken jullie van deze: http://cgi.ebay.com/ORIGI...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

of weten jullie nog een betere of goedkopere die evengoed is?

edit:

of deze: http://cgi.ebay.com/Full-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

maar zit hierbij ook achterop het oranje walkman logotje of niet?

[ Voor 33% gewijzigd door J.Thermaltaker op 14-10-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de reactiesnelheid met de knoppen?
Gaat alles in de telefoon een beetje snel?

Edit: Wat is M2, het type micro sd kaart, precies?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik m'n browser van m'n w880i open doe krijg ik geen enkele afbeelding meer als ik op het internet ga.bij opties staat afbeelding tonen aan nochtans.Hoe kan ik dit weer werkende krijgen?
Weet iemand soms raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W880i sinds afgelopen vrijdag (dus nu iets meer dan 2 dagen)

mijn bevindingen tot nu toe:
prachtig klein en licht toestel! zeker goede verbetering tov mijn oude S700i...
hijs een paar keer uitgevallen, maar sinds ik een custom thema erop heb heb ik dat niet meer meegemaakt
lekker snelle bediening
helder scherm
goede batterij (veel beter dan de U600 van mn broertje)
beetje last-gen camera (2.0 MP zonder flits), maar als ik topkwaliteit foto's wil koop ik wel een DSLR camera. De foto's zijn wel zeer gemakkelijk door te mailen (Gmail POP3)

Al met al een heerlijk toestel waar ik (nog) geen spijt van heb!

ik heb een Eindeloos Online abonnementje erbij afgesloten; nu is mijn probleem dat 'ie alleen GPRS doet, terwijl het een 3G toestel is;
Ik heb wel verbinding met een 3G netwerk (logootje staat mooi naast het antennetje linksbovenin), maar als ik bij geavanceerd kijk bij de browser krijg ik te zien dat GPRS de verbinding is. heeft iemand hier de goede instellingen voor, of kan UMTS alleen gebruikt worden voor beeldbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:55:
[...]

Noopz, je muziek wordt dan gedempt en je hoort je beltoon :)
ja, zo werkt het inderdaad wel als ik een gewone ringtone heb.
maar wanneer ik een mp3 als ringtone heb dan wordt die wel gedempt maar hoor ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:27:
Ik heb de W880i sinds afgelopen vrijdag (dus nu iets meer dan 2 dagen)

hijs een paar keer uitgevallen, maar sinds ik een custom thema erop heb heb ik dat niet meer meegemaakt
papiertje ertussen, zodat de batterij wat meer klemvast zit en hij valt nooit meer uit. ;)

bij mij maakte het namelijk niet uit welk theme ik draaide. hij viel bij vlagen bij het minste tikje/schokje (zelfs al als ik hem op de tafel legde ofzo) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of het geluid beter is dan een Nokia 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je muziek luid afspeelt klinkt het wat schel,kan ook niet anders met zo'n klein speakertje er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:53

KroeT

[...]

Ik ben even nieuwsgierig of ik deze telefoon via bluetooth kan koppelen aan een laptop of pda, om vervolgens via UMTS (of HSDPA?) het internet op te kunnen op de laptop of pda. Google levert me slechts verkoopadressen voor bluetooth dongles en telefoons op :/

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

KroeT schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:01:
Ik ben even nieuwsgierig of ik deze telefoon via bluetooth kan koppelen aan een laptop of pda, om vervolgens via UMTS (of HSDPA?) het internet op te kunnen op de laptop of pda. Google levert me slechts verkoopadressen voor bluetooth dongles en telefoons op :/
Ja dat kan, via bluetooth weet ik niet zeker maar in ieder geval via USB. Zie je handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
DyStiC schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:32:
[...]

Ja dat kan, via bluetooth weet ik niet zeker maar in ieder geval via USB. Zie je handleiding.
Via BT kan 't ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Sinds gister doet bij mij de updatefunctie het!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Cloudje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:57:
Sinds gister doet bij mij de updatefunctie het!! _/-\o_
Welke update functie?
Als ik via de software probeer te updaten, welke sinds kort eindelijk ook voor Vista beschikbaar is, geeft hij aan dat ik de laatste versie heb, terwijl dit zeker niet het geval is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:49
Wat is eigenlijk de laatste firmware voor dit toestel? Ik heb nu zelf R1JC002 en ben benieuwd wat de nieuwste is en wat voor bugs er verholpen zijn. Moet ik hem upgraden of draai ik nu de stabielste versie?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:26:
Gister binnengekregen, mooi dingetje!
1GB bijgeleverd, geen radio zoals al gezegd, maarja dat gebruik ik zowieso niet.
Camera is 'ok', zoals ik nu zie niet zo goed als de w800 en w850.

Ga er nog even verder mee spelen :)
dan klopt die trackID ook niet, want in het voorbeeld op se SE website wordt aangegeven dat ie in de trein zit en naar de radio luistert ..... en zodoende trackID gebruikt om die muziekgegevens te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paledo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:05:

Ik heb wel even een vraag over filmpjes afspelen op de W880i. Aangezien ik de laatste jaren altijd een PocketPC heb gehad, heb ik de ontwikkeling op dit gebied niet zo nauwlettend hoeven volgen.

In welk formaat moet ik films overzetten en met welk (gratis?) programma doe ik dit het makkelijkste?
Ik heb net een klein progje ontdekt, te weten Mobile 3GP converter van Miksoft. Gratis en erg simpel in gebruik, converteert naar avi. Hier een linkje.

Overigens kwam ik op deze site via Tucows, waar het progje ook te vinden is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het toestel icm een Vodafone abo ook volgestopt word met rode menu's? (ala Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij raar. Mijn w880i werkt allemaal prima, maar als ik hem aan de lader leg valt hij uit.. Blijft laden, maar wel in de uit-stand....Heb het topic al lopen scannen, maar weet niet of dit probleem al is langs gekomen.Tijdens het laden is de tlefoon dus uit, en daarna moetik hem opnieuw opstarten,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 02:32:
Vrij raar. Mijn w880i werkt allemaal prima, maar als ik hem aan de lader leg valt hij uit.. Blijft laden, maar wel in de uit-stand....Heb het topic al lopen scannen, maar weet niet of dit probleem al is langs gekomen.Tijdens het laden is de tlefoon dus uit, en daarna moetik hem opnieuw opstarten,...
geen enkele telefoon (inclusief 3 W880i's) die ik ooit gezien heb heeft dit ooit gedaan, dus is idd erg vreemd! zou ff met support bellen als ik jou was :)

btw ik zag dat er een nieuwe Walkman phone (W910i) uit is met een zogenaamde Walkman 3.0 (wat er nieuw aan is zou ik neit weten..), is het ook mogelijk om die firmware op je W880 te zetten? (net als met de K750i -> W800i firmware kon)

nog een vraagje (ja ik blijf maar doorratelen:P)
mijn ebuddy mobile blijft op et inlogscherm hangen... Ik ben dan wel ingelogd (kan ik zien op pc), maar er blijft staan: Signing in... ik kon voorheen wel gewoon msnnen op me phone... iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even opgelet of het Walkmannlogo'tje erbij zat en of er 'tools' bij zaten!
Is dit een originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Nee... Originele covers worden niet los verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:10:
[...]

Nee... Originele covers worden niet los verkocht.
Ik kan anders geen verschil zien.. Behalve het W-logo op de achterkant die oranje hoort te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen of en zo ja hoe, ik de operator weg kan halen bij mijn W880i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:03:
[...]
Ik kan anders geen verschil zien.. Behalve het W-logo op de achterkant die oranje hoort te zijn.
En dan nog iets weet iemand of de T-mobile versie branded is? En of je daar oneindig je beltegoed mee mag nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:56:
[...]
En dan nog iets weet iemand of de T-mobile versie branded is? En of je daar oneindig je beltegoed mee mag nemen?
Ik weet dat iig dat je daar je beltegoed oneindig mee mag nemen. Heb zelf ook t-mobile maar stap nu over naar Hi. Hij is wel branded als je hem bij de t-mobile winkel haal. Ik had hem bij een winkel als T4telecom vandaan. Daar was hij simlock vrij.
Harem.nl schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:38:
Wat is eigenlijk de laatste firmware voor dit toestel? Ik heb nu zelf R1JC002 en ben benieuwd wat de nieuwste is en wat voor bugs er verholpen zijn. Moet ik hem upgraden of draai ik nu de stabielste versie?
?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:03:
[...]
Je geeft zelf al het antwoord. Dat jij geen verschil kan zien, zegt niet dat de cover origineel is. Naast het W-logo is de keypad ook anders. Waar normaal gesproken een wereldbol zit voor internet, en twee venstertjes voor het activiteiten menu zitten bij deze een toets voor opnemen en ophangen welke je dus niet kan gebruiken. Naast deze verschillen is de kwaliteit van deze namaakfrontjes uiterst bedroevend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Toch zijn er wel goede frontjes op ebay te vinden hoor. Ik heb er daar namelijk 1 vandaan en die is al maanden goed;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Harem.nl schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:49:
Toch zijn er wel goede frontjes op ebay te vinden hoor. Ik heb er daar namelijk 1 vandaan en die is al maanden goed;)
Mag ik je dan vragen welke jij hebt? Dan kan ik die ook bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb die van die aangegeven advertentie, maar die heeft ze dus niet meer?
Zoek gewoon op cover W880i en bekijk de advertentie goed! Check of alles erbij zit qua tooltjes, sticker van Walkman enzovoort en er kan niks misgaan. Ik betaalde voor 'n hele set zo'n 18,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft zelf al het antwoord. Dat jij geen verschil kan zien, zegt niet dat de cover origineel is. Naast het W-logo is de keypad ook anders. Waar normaal gesproken een wereldbol zit voor internet, en twee venstertjes voor het activiteiten menu zitten bij deze een toets voor opnemen en ophangen welke je dus niet kan gebruiken. Naast deze verschillen is de kwaliteit van deze namaakfrontjes uiterst bedroevend te noemen.
Bij deze http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110181885448 zie ik geen verschil in keypad met rood en groen telefoontje oid. Alleen het Walkman logo achterop weer. Want ik wou de zilveren W880i nemen en dan een zwart frontje erbij bestellen zodat ik soms even kan afwisselen en evt. een geheel zwarte W880i maken maar als de kwaliteit daarvan echt helemaal niks is, is het het overwegen niet eens waard. Heb ook gehoord dat de verf/lak er heel snel vanaf gaat.
Harem.nl schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:07:
[...]

Ik weet dat iig dat je daar je beltegoed oneindig mee mag nemen. Heb zelf ook t-mobile maar stap nu over naar Hi. Hij is wel branded als je hem bij de t-mobile winkel haal. Ik had hem bij een winkel als T4telecom vandaan. Daar was hij simlock vrij.

[...]

?
En wat houdt branded precies in? Ik weet dat het gaat om een thema van de provider en een logootje op de telefoon, is er nog meer? Kun je het thema wel gewoon veranderen in bijvoorbeeld gSharp of Walkman (heb je alle thema's wel)?

En welke providers zijn precies branded (en in welke mate) en welke niet?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:07:
[...]
Bij deze http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=110181885448 zie ik geen verschil in keypad met rood en groen telefoontje oid. Alleen het Walkman logo achterop weer. Want ik wou de zilveren W880i nemen en dan een zwart frontje erbij bestellen zodat ik soms even kan afwisselen en evt. een geheel zwarte W880i maken maar als de kwaliteit daarvan echt helemaal niks is, is het het overwegen niet eens waard. Heb ook gehoord dat de verf/lak er heel snel vanaf gaat.
Soms even afwisselen is sowieso niet te doen, want het is nog knap lastig om te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

Soms even afwisselen is sowieso niet te doen, want het is nog knap lastig om te verwisselen.
Ik bedoel dan ook niet elke dag ik dacht meer aan tijden van een half jaar of iets in die richting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:07:
[...]
En wat houdt branded precies in? Ik weet dat het gaat om een thema van de provider en een logootje op de telefoon, is er nog meer? Kun je het thema wel gewoon veranderen in bijvoorbeeld gSharp of Walkman (heb je alle thema's wel)?

En welke providers zijn precies branded (en in welke mate) en welke niet?
Vaak doen de flash thema's het niet bij een branded foon. Verder is je software versie anders en komen de nieuwste update's daardoor later bij een branded foon aan.
mastair schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:34:
[...]

Mag ik je dan vragen welke jij hebt? Dan kan ik die ook bestellen :)
Ik weet niet meer van wie ik die heb. Ik kijk meestal gewoon goed naar de reacties en hoe de aanbieder bij me overkomt. Ook moet de prijs niet te laag zijn want dat klopt ook niet. Vooral kijken of alles erbij zit en verder blijft het natuurlijk wel een klein risico.

Is er iemand die toevallig nog een backup van zijn menu.ml heeft? Ik zou hem dan graag willen hebben:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
heeft iemand push mail werkend op de w880i en hoe?
(of is dit op de t-mobile versie uitgeschakeld, want hij licht niet op bij de instellingen)

[ Voor 48% gewijzigd door danda op 30-10-2007 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
Ik zit met een probleem en vrees dat mijn w880i en ik vrees dat ik hem moet opsturen. Maar wellicht kan iemand hier helpen.

Sinds een tijdje verstaan iemand die ik opbel me heel slecht. Het lijkt dan net of ik heel ver weg zit. Ik heb dit al enkele dagen en kan nergens vinden waar dat aan kan liggen.

Heeft hier iemand enig idee wat hieraan te doen of moet ik hem onder garantie terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
jbcyber schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:20:
Ik zit met een probleem en vrees dat mijn w880i en ik vrees dat ik hem moet opsturen. Maar wellicht kan iemand hier helpen.

Sinds een tijdje verstaan iemand die ik opbel me heel slecht. Het lijkt dan net of ik heel ver weg zit. Ik heb dit al enkele dagen en kan nergens vinden waar dat aan kan liggen.

Heeft hier iemand enig idee wat hieraan te doen of moet ik hem onder garantie terug sturen?
ik denk dat je hem moet opsturen, ik denk dat de microfoon kapot is door vocht ..... en dat valt niet onder garantie. ik hoop dat je geluk hebt en dat ze hem onder coulance vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
is er iemand die weet of het mogelijk is om vanuit normale modus (dus belmodus) naar de flicght modus te gaan zonder hem eerst uit en weer aan te zetten??? met de w800i kon dat volgens mij, kan het alleen niet vinden in de w880i....iemand toevalig enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noopz kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Op zoek naar een cover voor een andere tel, kwam ik op deze site.
Volgens mij zijn het originele forntjes. Kosten ook wel wat (€52,50) maar dan heb je wel een originele.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-batterij.nl/producten/behuizing_flame_black_housing.jpg

http://www.eu-gsm.nl/sonyericsson-w880_w880i_w880c.html
http://www.eu-gsm.nl/sony...zing_steel_silver_housing

[ Voor 27% gewijzigd door visie op 01-11-2007 20:26 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
da's balen..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
visie schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:37:
Op zoek naar een cover voor een andere tel, kwam ik op deze site.
Volgens mij zijn het originele forntjes. Kosten ook wel wat (€52,50) maar dan heb je wel een originele.
[afbeelding]
Je geeft geen linkje en 52,50 haha das gewoon onzin man, zijn dezelfde als de 18,- covers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon op nieuwemobiel.nl nergens vinden dat deze telefoon een agenda heeft. Lijkt mij een beetje vreemd is dit zo? En als hij deze wel heeft, hoe bevalt de agenda?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste