Inderdaad, als de telefoon aanstaat hoor ik keurig het gekozen muziekje als alarm. Zet ik de telefoon echter uit dan hoor ik vervolgens als alram het standaard alarm muziekje....terwijl ik die niet gekozen hebt.
Ik heb de telefoon al proberen te updaten via de update service en die zegt dat de laatste software er al opstaat. Hoe kan ik checken welke softwareversie ik heb? En wat is het versienummer van de laatste software op dit moment??
Daarnaast heb ik nog een probleem. Alle gemiste oproepen worden niet weergegeven in het menu waar alle gebelde nummers, gemiste nummers, gebeld hebbende nummers etc staan. Ook worden aangenomen oproepen en gebelde nummers etc niet goed weergegeven....best irritant aangezien ik zo niet kan zien als iemand heeft gebeld.
Is er tenslotte iemand die me kan vertellen hoe ik CID nummer van mijn telefoon kan bepalen? Ik heb een vodafone branded w880 met softwareversie R1JC002
Ik weet dat er inmiddels een R1KG001 softwareversie is, maar updaten lukt niet, waarschijnlijk omdat het vodafone branded is. Wat is de meest handige manier om dit toch voor elkaar te krijgen?
[
Voor 40% gewijzigd door
Bartez op 19-09-2007 15:16
]