Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar ben ik dus niet de enige. Mijn microfoontje is ook kapot. Schijnbaar vocht?? Ik ben juist superzuinig op dat ding, dus ik snap niet waar 't vandaan komt. Nooit in de regen gelopen, of wat dan ook.

Ik ben terug naar de winkel gegaan en ze hebben 'em opgestuurd, maar kwam terug met dit bericht. Waardeloos, ik heb 'em net 3 maanden, moet er nog ruim anderhalf jaar mee doen. Gelukkig heb ik nog een oude W800i, maar dat is "niks" verleken met m'n nieuwe.
Die verkoper overigens ook enorm irritant zeuren:
- Heb je in de regen gefietst?
> Ik snap niet waar 't van komt, ik ben hartstikke zuinige op dat ding. Vocht, zou niet weten waar het vandaan moet komen
- Misschien bier overheen gehad met uitgaan?
> Ik zeg net dat ik heel zuinig op m'n telefoon ben, dus nee, dat is niet het geval.
- Of cola dan?
> (vreet zichzelf op) Nee, ik zeg net al twee keer, ik ben zuinig op mijn telefoon en snap niet waar dit vandaan komt!
- U mag van geluk spreken dat er geen kosten in rekening zijn gebracht
> Hoezo? Ik weet niet wat er met m'n telefoon was, dus laat 'em opsturen. Blijkt 't vocht te zijn dat niet onder de garantie valt. Je denkt toch zeker niet dat ik ook maar 1 cent betaal?
- U mag van geluk spreken dat er geen kosten in rekening zijn gebracht
> Dat zei u net ook al, maar laat maar.

Etc... irritant gewoon. Heb ik een mooie telefoon, maar een kapot microfoontje... gezellige boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik lees over een bluetooth headset gratis bij t-mobile, van wanneer is deze actie? Ik wil misschien de w880i aanschaffen, zo'n headset lijkt me wel ubervet :D (misschien ook een reden om weer mp3 te luisteren via een telefoon).

/////edit//////////////////////////