Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar ben ik dus niet de enige. Mijn microfoontje is ook kapot. Schijnbaar vocht?? Ik ben juist superzuinig op dat ding, dus ik snap niet waar 't vandaan komt. Nooit in de regen gelopen, of wat dan ook.

Ik ben terug naar de winkel gegaan en ze hebben 'em opgestuurd, maar kwam terug met dit bericht. Waardeloos, ik heb 'em net 3 maanden, moet er nog ruim anderhalf jaar mee doen. Gelukkig heb ik nog een oude W800i, maar dat is "niks" verleken met m'n nieuwe.
Die verkoper overigens ook enorm irritant zeuren:
- Heb je in de regen gefietst?
> Ik snap niet waar 't van komt, ik ben hartstikke zuinige op dat ding. Vocht, zou niet weten waar het vandaan moet komen
- Misschien bier overheen gehad met uitgaan?
> Ik zeg net dat ik heel zuinig op m'n telefoon ben, dus nee, dat is niet het geval.
- Of cola dan?
> (vreet zichzelf op) Nee, ik zeg net al twee keer, ik ben zuinig op mijn telefoon en snap niet waar dit vandaan komt!
- U mag van geluk spreken dat er geen kosten in rekening zijn gebracht
> Hoezo? Ik weet niet wat er met m'n telefoon was, dus laat 'em opsturen. Blijkt 't vocht te zijn dat niet onder de garantie valt. Je denkt toch zeker niet dat ik ook maar 1 cent betaal?
- U mag van geluk spreken dat er geen kosten in rekening zijn gebracht
> Dat zei u net ook al, maar laat maar.

Etc... irritant gewoon. Heb ik een mooie telefoon, maar een kapot microfoontje... gezellige boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik lees over een bluetooth headset gratis bij t-mobile, van wanneer is deze actie? Ik wil misschien de w880i aanschaffen, zo'n headset lijkt me wel ubervet :D (misschien ook een reden om weer mp3 te luisteren via een telefoon).

/////edit//////////////////////////
Okay, khad al op de website een banner gezien incl. bluetooth headset, maar in de winkel wisten ze er eerst niet vanaf. Toen ineens zeiden ze dat het op was. Maar gezien in deze topic was het een 'voucher' om in te ruilen toch? Volgens mij wist die verkoper echt geen ene reet.

Maarja, telefoon was ook t-mobile branded (lelijk :O) en simlock, zodat ik mn huidige abbo (nog 3 maanden te gaan) niet kan gebruiken. Mja........

[ Voor 50% gewijzigd door BoyzNDaHood op 28-12-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
was inderdaad met voucher, die moest je opsturen naar sony ericsson ( was online actie, dus weten ze ook niks van in winkels ) en die actie was tot ergens begin december.
dat de telefoon t-mobile branded is, boeit mij niet, op de zilvere valt et nauwelijks op als ie er gwn bijligt...en tja, simlock... je kon hem bij die actie ook alleen maar met een abbo krijgen, dus lijkt me logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Als ik dit topic zo lees lijkt het wel alsof velen last hebben van allerlei dingen. Zelf heb ik de W880i net toen hij uit kwam gekocht en ik heb nergens last van gehad. Tevens raad ik de mensen die een W880i willen aanschaffen heel goed over na te denken, omdat het een erg lage doorverkoopwaarde heeft tov bijv de N73, die pakweg hetzelfde kost.

Toch, ben ik blij dat ik voor de W880i ben gegaan, toen ik hem net had vroeg iedereen om mij heen wat ik in me handen had:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Kga wss ook een n73 halen ipv w880i (hoewel ik nooit telefoons doorverkoop). Ik vond juist het mooie van w880i dat het plat is en van SE is. Ik heb nu een w800i (al bijna voor 2 jaar =/ en nu oplader stuk), en de nieuwere met 3.2/5 mp zijn echt uberhuge telefoons (n73 ook groot, maar kan ook tomtom enzo erop). Vandaar de w880i, maar denk tog maar te gaan voor de n73 (1 jaar 20 euro orange, 25€ beltegoed), maar ik lees dat orange niet zo goed is. Maarja, de telefoon is goedkoop :P en volgens de site hebben de plekken waar ik vaak kom binnendekking. En tis dan gelukkig voor 1 jaartje.

En die simlock is erg lastig omdat ik nog 3 maanden abbonement heb, en mijn vorige telefoon (w800i) de lader stuk is en nu een telefoon heb geleent :P. Vandaar dat ik mijn huidige sim (debitel/vodafone) in een andere foon wil proppen, en 3 maanden later pas de nieuwe abbo wil starten. Dan komt de t-mobile branded foon niet echt uit met mn planning.

[ Voor 26% gewijzigd door BoyzNDaHood op 28-12-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-02 10:33
Zo'n lader kost toch niet de hoofdprijs? Ik laad mijn telefoongeregeld op via de USB.
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:31:
Kga wss ook een n73 halen ipv w880i (hoewel ik nooit telefoons doorverkoop). Ik vond juist het mooie van w880i dat het plat is en van SE is. Ik heb nu een w800i (al bijna voor 2 jaar =/ en nu oplader stuk), en de nieuwere met 3.2/5 mp zijn echt uberhuge telefoons (n73 ook groot, maar kan ook tomtom enzo erop). Vandaar de w880i, maar denk tog maar te gaan voor de n73 (1 jaar 20 euro orange, 25€ beltegoed), maar ik lees dat orange niet zo goed is. Maarja, de telefoon is goedkoop :P en volgens de site hebben de plekken waar ik vaak kom binnendekking. En tis dan gelukkig voor 1 jaartje.

En die simlock is erg lastig omdat ik nog 3 maanden abbonement heb, en mijn vorige telefoon (w800i) de lader stuk is en nu een telefoon heb geleent :P. Vandaar dat ik mijn huidige sim (debitel/vodafone) in een andere foon wil proppen, en 3 maanden later pas de nieuwe abbo wil starten. Dan komt de t-mobile branded foon niet echt uit met mn planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die voicerecorder geschikt zal zijn voor het houden van een interview (als je hem dus op tafel legt), of is hij daar te zacht voor?

Zoniet, zijn er misschien programma's voor die zijn te installeren op de W880?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 23:46
Ik denk niet dat hij daar geschikt voor is. Ik heb het net even voor je getest en als je hem op ongeveer een halve meter van je vandaan legt en dan opneemt, dan is het bij het afspelen al vrijwel niet meer te horen. Wel is het goed te horen als je de telefoon aan je hoofd houd, maar dat is zo lastig om een interview uit te typen.

Ik zou verder niet weten of er een programma voor is, daar zou je zelf naar kunnen zoeken. Ik denk dat je dan naar een programma dat het geluid van je w880i extra hard afspeelt. Ik denk niet dat er een record programma is dat ervoor kan zorgen dat je opnames 'luider' opgenomen worden.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-08 14:39
Heeft iemand de W880i en de K770i wel eens naast elkaar gelegd (of ben je in bezit van beide en kan je ze eens naast elkaar leggen) m.b.t. het geluid van de externe speaker? Ik verwacht niet een top geluid maar ik ben benieuwd welk geluid beter is of dat het hetzelfde is. Ik vind die van de W880i namelijk niet zo duidelijk als hij bijv. op handsfree staat...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12-2024

CyberJoe

Only visiting this planet

Weet iemand of er een manier is om de playlist te organiseren/rangschikken. Heb nu de 8Gb kaart erin zitten met heerlijk veel muziek. Maar de playlists staan op volgorde van aanmaken en dat is wel heel ongemakkelijk en onlogisch, zeker met 100+ albums.

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CyberJoe schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:06:
Weet iemand of er een manier is om de playlist te organiseren/rangschikken. Heb nu de 8Gb kaart erin zitten met heerlijk veel muziek. Maar de playlists staan op volgorde van aanmaken en dat is wel heel ongemakkelijk en onlogisch, zeker met 100+ albums.
Is er niet zo'n functie om de volgorde te veranderen? (Had ik bij m'n K750i, wellicht zit die er bij jou dus ook in ;))

Is er iemand die wat foto's kan laten zien die gemaakt zijn door de W880i? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

MensionXL schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:53:
[...]

Is er niet zo'n functie om de volgorde te veranderen? (Had ik bij m'n K750i, wellicht zit die er bij jou dus ook in ;))
Niet dus, ik hoopte er op dat iemand een manier had gevonden ondanks dat het menu er niet (direct?) een mogelijkheid voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

Ik heb gisteren een firmware update gedaan, ging super makkelijk met dat updateprogje van SE. Maar ik heb de hoofdpagina normaal op "orange" staan omdat je dan een balkje aan de linkerkant krijgt waar je direct naar telefoonboek, berichten enzo kunt. Maar na de update krijg ik de melding "De applicatie gebruikt te veel geheugen" wanneer ik "Orange" als hoofdpagina kies. De Orange helpdesk zei dat ik dan te telefoon moest resetten. Ik heb de instellingen ge-reset, maar dit helpt nix. Iemand een idee hoe ik het handige Orange menu weer op m'n scherm krijg? De telefoon geeft trouwens aan nog 17mb vrij te hebben in de telefoon (niet de m2 kaart die heeft nog 1gb vrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draecko
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-03 21:33

Draecko

Ouwe

Ik kon zo gauw niet in de 30+ pagina's info vinden hierover, dus vraag ik het nog maar even snel. Mijn w880i is echt rete traag in zijn menu's. Soms duurt het echt eens seconde of 5 voordat ie door heeft wtf die nou aan het doen is. Zijn hier meer mensen met dit probleem en wat is er aan te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 03-02-2008 17:12 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geiser
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-08-2024
Okee, heel fijn om te weten dat ik stof onder het schermpje kan verwijderen!
Want dit is tog wel erg veel:
Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/9656/dsc03316md5.th.jpg
Alleen ik weet nog niet hoe. :P
Kan iemand een filmpje ofzow maken?

Hartelijk dank. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-08 20:08

DyStiC

'Atta way, baby!

Draecko schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:05:
Hoi,

Ik kon zo gauw niet in de 30+ pagina's info vinden hierover, dus vraag ik het nog maar even snel. Mijn w880i is echt rete traag in zijn menu's. Soms duurt het echt eens seconde of 5 voordat ie door heeft wtf die nou aan het doen is. Zijn hier meer mensen met dit probleem en wat is er aan te doen?
Groetjes,
Joeri
Ik heb er zelf geen last van, maar probeer eens een ander theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Draecko schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:05:
Welke firmware heb je? Mijn W880i was ook niet heel snel (wel sneller dan jij beschrijft maar goed), maar sinds ik een firmware update heb gedaan draait hij een stuk sneller.

Ik draaide overigens eerst op R6BC002 geloof ik, nu op R8BA024. Dit is te zien in het hoofdmenu > instellingen > updateservice > softwareversie.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

@geiser: damn, dat ziet er niet goed uit... kan je helaas niet helpen hoe ie los moet, maar hoe lang heb je de telefoon al?

Ik heb er 1 uit de eerste week dat ze in NL te krijgen waren, en heb nog geen enkel stofje onder mn scherm. (en dat terwijl ik de telefoon bijna altijd in mn broekzak heb zitten)

@evleerdam: jij hebt een branded versie oid? ik heb mijn telefoon al zeker een half jaar niet meer geupdate, en ik zit nog steeds op R1KG001, en krijg de melding dat ik de laatste versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geiser
Ik heb hem nu een stuk of... 5 weken.
Ik heb hem altijd gewoon in mijn broekzak zitten.
En volgensmij heb ik niet echt speciaal stoffige zakken. Ik dacht dat het stof misschien door de luidspreker of het kleine luidstrekertje kwam bij je oor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Laatst online: 26-03 20:20
Kan hier iemand me helpen met een probleem met de MMS
ik heb alles ingesteld op mijn w880 maar telkens als ik een MMS krijg krijg ik een sms berichtje dat ik deze op de vodafone site kan bekijken. maar hoe kan ik die MMSjes gewoon op mijn foon bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

geiser schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:48:
Ik heb hem nu een stuk of... 5 weken.
Ik heb hem altijd gewoon in mijn broekzak zitten.
En volgensmij heb ik niet echt speciaal stoffige zakken. Ik dacht dat het stof misschien door de luidspreker of het kleine luidstrekertje kwam bij je oor...
Ik zou er dan toch even mee terug gaan, dit vind ik niet acceptabel voor 5 weken... (tenzij je houtbewerker bent, en dat ding naast de zaagmachine hebt liggen :P)

die van mij is volgens mij dus al meer dan een jaar oud (weet niet exact), en heeft al wat krasjes, en heb al wat slijtplekken op de onderste hoekjes, maar stof onder het scherm heb ik totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geiser
Okee, gelukkig wel geen uitvallingen, alleen ik heb wel dat als ik m' n HPM-70 (oortjes) inplug dat dan het linker oortje het maar HEEL zacht doet, weet iemand hoe wat misschien kan komen? :( En nee, ik ben geen houtbewerker. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door geiser op 06-02-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb wel dat hij af en toe uitvalt, maar volgens mij is dit simpel te verhelpen door een stukje papier tussen de accu en accucover te doen. Iemand ervaring hiermee?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyzNDaHood schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:31:

Heb zelf begin februari 1 van de eerste gehad en die stopte er na 2 weken volledig mee. Zou opgestuurd worden maar door de goede service van het Phonehouse Business center een nieuwe gekregen. Deze na 3 weken verkocht op MP. Een van de grootste nadelen is het kleine toetsje waarmee je internet verbinding maakt. Deze raak je heel snel aan en dat merk je niet, alleen op je telefoon nota... De W800 is eigenlijk een veel probleemlozer toestel vond ik veel fijner. N73 is ontzettend traag, kun je beter verder kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:58

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:34:
[...]

Heb zelf begin februari 1 van de eerste gehad en die stopte er na 2 weken volledig mee. Zou opgestuurd worden maar door de goede service van het Phonehouse Business center een nieuwe gekregen. Deze na 3 weken verkocht op MP. Een van de grootste nadelen is het kleine toetsje waarmee je internet verbinding maakt. Deze raak je heel snel aan en dat merk je niet, alleen op je telefoon nota... De W800 is eigenlijk een veel probleemlozer toestel vond ik veel fijner. N73 is ontzettend traag, kun je beter verder kijken...
bij mij vraagt hij dan steeds toestemming.

Hebben jullie er ook last van dat wanneer je hem op een bepaald punt (ergens boven aan de achterkant) te hard neerlegt dat hij uitvalt?

En hoe zie ik welke versie ik heb want het menu updateservice krijg ik nergens gevonden

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

icecreamfarmer schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:53:
[...]

bij mij vraagt hij dan steeds toestemming.

Hebben jullie er ook last van dat wanneer je hem op een bepaald punt (ergens boven aan de achterkant) te hard neerlegt dat hij uitvalt?
Ik heb dat ook soms ja, volgens mij valt het eenvoudig op te lossen door iets tussen de batterij en de batterijcover te doen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
RonnieB82 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:21:

@evleerdam: jij hebt een branded versie oid? ik heb mijn telefoon al zeker een half jaar niet meer geupdate, en ik zit nog steeds op R1KG001, en krijg de melding dat ik de laatste versie heb.
Ik heb mijn SEw880i geupdate via de website, als ik die functie op mijn telefoon zelf gebruik geeft hij ook aan dat ik de laatste versie heb. Echter, op de officiele Sony Ericsson website kan je een programma downloaden dat je software tot wél de juiste versie laat updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

evleerdam schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:40:
[...]

Ik heb mijn SEw880i geupdate via de website, als ik die functie op mijn telefoon zelf gebruik geeft hij ook aan dat ik de laatste versie heb. Echter, op de officiele Sony Ericsson website kan je een programma downloaden dat je software tot wél de juiste versie laat updaten.
thnx! ben hem nu aan het updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geiser
Ik heb nu nog steeds het probleem met mijn bijgeleverde HPM-70 (in-ear)oordopjes. Want het linker oortje doet het nog steeds niet goed. Als je hem op z'n aller-zachste stand zet en je heb alleen de linker in hoor je hem bijnaniet... Ik vind dit natuurlijk heel erg jammer want ik luister erg veel muziek en ik vond deze oordopjes juist wel erg mooi geluid hebben en lekker zitten. En met maar één in-eardopje in luister ook helemaal niet lekker. Heeft/had dit ook en heeft dit opgelost? En trouwens, stof-onder-scherm-verweider-tips zou ik ook graag wel willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk het volume van de wekker anders in te stellen? Ik heb namelijk altijd een van mn vele mp3 als wekker-tone staan.. Maar het geluid loopt op bij het afgaan van de wekker.. Echt iritant hard.. Van mij zou ie best een tandje zachter mogen dat de muziek ook nog klinkt....

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geiser schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:54:
Okee, heel fijn om te weten dat ik stof onder het schermpje kan verwijderen!
Want dit is tog wel erg veel:
[afbeelding]
Alleen ik weet nog niet hoe. :P
Kan iemand een filmpje ofzow maken?

Hartelijk dank. :*)
Ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb de telefoon nu vanaf November/december. Ik zou ook graag willen weten hoe ik de stof eruit zou kunnen krijgen want het wordt steeds erger en is erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Damn, hoe krijg je het voor elkaar :P
Als je nog garantie hebt, zou ik gelijk teruggaan.

Hier foto's van mijn W880i, nu een jaar oud, en zit elke dag in m'n spijkerbroek:

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/7852/img0346ph4.th.jpggroter!

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/2839/img0345ms4.th.jpggroter!

Waarom werkt dat linken van het plaatje niet gewoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd! Was ik ook van plan, er zit ook een ''knak'' in me telefoon, ben er denk ik een keer op gaan zitten ofzo :/ .

Wel raar dat jou scherm er nog zo mooi uitziet. Bij mij zit die echt helemaal vol met stof en ik werk niet met zaagsel :D.

Het lukt mij trouwens niet om te updaten, ik krijg dan de melding indentificatie mislukt. Heeft iemand een oplossing hierrvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosalie74
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 08:46
Ben sinds vorige week een W880i gebruiker!

Een van de dingen die ik natuurlijk deed is het afspelen van een MP4-film. Omdat ik via bestandsbeheer > Video's de films bekeek kon ik niet "fast-forwarden". Echter bij Entertainment > Videoplayer is dat wel mogelijk.

Gewoon even een tip voor de andere nieuwe gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-08 00:53
Ik ben aan het twijfelen tussen de nokia 6300 of de w880i. Iemand ervaring met beide toestellen?
En nog een vraag waar jullie me wellicht antwoord op kunnen geven (ik kan het namelijk in geen enkele review vinden), hoeveel smsjes kan de w880i opslaan? De 6300 kan rond de 6000, lijkt me wel handig :p

Alvast bedankt!

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook heel veel last van stof achter het scherm, wie heeft er tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen terug naar de winkel eens kijken of ze het onder garantie willen fixxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Leuk toestel, overweeg om deze te kopen kan hem op internet kopen voor ongeveer 170 euri, heeft dan wel t-mobile branding en is van een duitse site. Wel sim-lock vrij.
Is er dan ook nl taal beschikbaar?
En heeft die dan ook t-mobile logo's in menu enz.? Dat wil ik natuurlijk niet.

Is het een goede koop of niet?

Via een nederlandse site ben ik minimaal 220 kwijt.

Weet iemand of die M2 stickies ook via adapter > adapter in een Sony DSC-W15 werken? DIe heeft nog zo een "stimorol" formaat stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:18
Mogelijk is het in dit topic al meerdere malen genoemd, maar ik wilde het jullie toch niet onthouden omdat er mogelijk mensen baat bij hebben.

Het betreft het uitvallen, ik had daar ook last van, niet hielp. Totdat ik op het idee kwam om op de contactpuntjes te krassen. Op de accu (of telefoon, weet ik even niet zo uit mijn hoofd) zitten 3 vlakke contactvlakken. Je kan zien (althans bij mijn versie) dat dit dof (niet glanzend) metaal is.
Ik heb vervolgens een spijker gepakt en dus die contactvlakken gaan bekrassen, waardoor ze glimmend werden (althans deels).

Sindsdien heb ik nooit meer een uitvaller gehad, ook niet als mijn telefoon uit mijn hoogslaper valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 14:01
via de pricewatch vind ik hem voor 206 incl verzenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Een W880i in pitch black kom ik ook nergens tegen!?

Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Kan iemand mij vertellen welke talen je kan instellen?

En is het mogelijk dat je bv. firmware erop zet met nederlands als taal daarbij. Wil de W880i in duitsland kopen maar daar zit volgens verkoper geen nederlandse taal op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Nee, heb ik zelf ook nog nooit gezien, behalve op plaatjes dan. Ken ook geen shops die die kleur aanbieden.
Zonekill schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:02:
Kan iemand mij vertellen welke talen je kan instellen?

En is het mogelijk dat je bv. firmware erop zet met nederlands als taal daarbij. Wil de W880i in duitsland kopen maar daar zit volgens verkoper geen nederlandse taal op?!
Ik weet niet precies hoe het zit met een duitse w880. Die van mij heb ik in Nederland gekocht via the phonehouse. Ik kan instellen als talen:
- Volgens Sim (dit geeft in mijn geval gewoon Nederlands aan, mijn simkaart is van Hi)
- Deutsch
- English
- Francais
- Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
evleerdam schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:06:
[...]

Nee, heb ik zelf ook nog nooit gezien, behalve op plaatjes dan. Ken ook geen shops die die kleur aanbieden.

[...]

Ik weet niet precies hoe het zit met een duitse w880. Die van mij heb ik in Nederland gekocht via the phonehouse. Ik kan instellen als talen:
- Volgens Sim (dit geeft in mijn geval gewoon Nederlands aan, mijn simkaart is van Hi)
- Deutsch
- English
- Francais
- Nederlands
Ja, ok dat is logisch maar toch bedankt voor het kijken.

Ben er inmiddels achter dat de in duitsland verkochte w880i het "midden-europa" taalpakket heeft.
-Deutsch
-Englisch
-Französisch
-Italienisch

In nederland hebben we "Europe 3" taalpakket las ik op een site. Volgens mij zijn er 4 verschillende taalpakketten
Klopt dat?

Nu wil ik uiteraard nog graag weten of het mogelijk is om het taal pakket met nederlands op die "duitse" w880i te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 02-08 10:55
Misschien iets voor je? Hij is ook te koop bij de Rabobank voor € 169,00 (prepaid, weet niet of er een branding/simlock erop zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W850I en heb een vraagje over de walkman functie, denk dat dat wel hetzelfde is dus vandaar geen nieuwe topic aangemaakt.... is het mogelijk om alles wat je in queue hebt staan, in 1 x te wissen? zeg maar de playlist dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Maite schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:55:
Misschien iets voor je? Hij is ook te koop bij de Rabobank voor € 169,00 (prepaid, weet niet of er een branding/simlock erop zit)
Heb al 1 gekocht via site in Duitsland. Nu afwachten wanneer ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Binnen..ik heb W880i Pitch Black + Bluetooth Headset.

+ Cool strak design
+ Walkman
+ Schermpje

- gaat traag bestanden naar tel zetten
- Middelste knopje (play/stop) Zit nogal raar los lijkt een beetje gammel.

Hij is zo dun en licht dat ik moet wennen aan het vastpakken van de tel.
Je moet niet al te enthousiast willen gaan smsn of bellen want dan kan die zomaar uit je klauwen flikkeren (dwarrelen) ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:59
Zonekill schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 02:21:
- gaat traag bestanden naar tel zetten
Bestanden overzetten kan veel sneller met een cardreader. Daarvoor moet je of een nieuw kaartje kopen zodat je zo'n adaptertje hebt naar MS Pro Duo, of een MSI starreader II kopen die direct MS M2 Micro kan lezen. Eerder in dit topic staat daar meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Ghost81 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 07:14:
[...]
Bestanden overzetten kan veel sneller met een cardreader. Daarvoor moet je of een nieuw kaartje kopen zodat je zo'n adaptertje hebt naar MS Pro Duo, of een MSI starreader II kopen die direct MS M2 Micro kan lezen. Eerder in dit topic staat daar meer over...
Eh, tja je denkt toch niet dat ik nog een micro kaartje ga kopen. :/
Kun je die adaptertjes ergens los krijgen?

Weet iemand toevallig hoe je aan de voorkant speaker en cameratje boven scherm een beetje goed en netjes kan afdekken. Ik zie hier al stofjes vasthangen die naar verloop van tijd waarschijnlijk onder het scherm terecht komen. :(
Ik heb zelf al die folie van het scherm verknipt (om erover heen te plakken als afdichting) maar dat krijg je niet fijn netjes geknipt en het blijft niet goed zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Zonekill op 22-04-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik heb er 1 via tmobile met tmobile firmware maar sinds een week werkt het hele gesprekken venster niet meer, hij registreert geen inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken meer.

is hier iets aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geiser
icecreamfarmer schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:51:
Ik heb er 1 via tmobile met tmobile firmware maar sinds een week werkt het hele gesprekken venster niet meer, hij registreert geen inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken meer.

is hier iets aan te doen
Dit had ik nou ook, heel irritant, maar het is nu wel ineens weer goed.
En trouwens vindt jij T-mobile frameware ook zo irritant? En wee rje ho eje hem kan debranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
geiser schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:34:
[...]

En trouwens vindt jij T-mobile frameware ook zo irritant? En wee rje ho eje hem kan debranden?
http://www.se-world.info/...randen-deines-Handys.html

Is wel in het duits maar is een goed forum met veel info.

Of zoek ff op 'debranding W880i' in een zoekmachine.

Ik ben zelf nu aan het uitzoeken hoe ik het taalpakket 'EUROPE_3' met nederlands daarbij in mijn W880i kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

geiser schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:34:
[...]

vindt het niet zo irritant heb trouwens se gebeld en ik moets alle gesprek lijsten wissen dan zou hetw eerw erken end at deed het idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokter Bibber
  • Laatst online: 03-07 11:14
Ik ben sinds vandaag, via een vriend in het buitenland, ook trots bezitter van de w880i. Nu zit ik met hetzelfde probleem als Zonekill, ik wil graag het taalpakket EUROPE_3 ipv wat ik nu heb.
Iemand een idee of een link naar een tutorial over hoe dit te doen?

Edit:

Gelukt, hoewel erg on-tweakers :P Ik kon nergens de geschikte firmware MAIN en FS vinden.
Ik vond alleen de firmware met CENTR EUR als taalpakket.. Uiteindelijk ben ik toch gezwicht voor www.wotanserver.com (sorry voor de reclame, maar goed het werkt wel prima) Kostte me 7e, via creditcard maar kan ook met paypal.
Eerst betalen via paypal, vervolgens is het een kwestie van via de homepage opzoeken wat de laatste firmware is waar NL taal bij zit (http://www.wotanserver.co...a024-cid52-languages.html) aanklikken in de client, op start drukken en wachten... Voila niks geen APAC taalpakket maat gewoon Hollandsch.... Heerlijk!

[ Voor 57% gewijzigd door Dokter Bibber op 28-04-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Sinds vandaag herkent de telefoon mijn geheugenkaart niet meer. Een kennis van mij heeft dezelfde telefoon en daar heb ik het kaartje in geprobeerd maar ook hier herkent de telefoon het geheugenkaartje niet. Zijn kaartje werkt wel in mijn telefoon dus het ligt zeker aan het geheugenkaartje. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn of heeft iemand er misschien al eens eerder iets over dit probleem gehoord?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06-2023
icecreamfarmer schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:51:

is hier iets aan te doen
Wat bij mij hielp was in het 'gesprekken menu' via 'meer' de 'alles verwijderen' optie gebruiken. Daarna kon ik gewoon weer zien wie mij gebelt had e.d

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van SE staat dat de w880i compatible is met memorycards tot 2 gig. Toch zie ik hier dat er meerdere lui memorycards hoger dan 2 gig gebruiken. Werkt dit goed, is hij trager dan normaal? Ik wil ook wel een memorycard van 4 gig aanschaffen, maar wil geen kat in de zak kopen natuurlijk.

Mocht deze vraag eerder gesteld zijn, sorry.. zo vaak bezoek ik GoT niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-07 11:47

bReChThOu

Team Belgium

Vandaag deze gsm in de hand had. Vind toch dat die cijfertoetsen niet makkelijk in het gebruik zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

bReChThOu schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:04:
Vandaag deze gsm in de hand had. Vind toch dat die cijfertoetsen niet makkelijk in het gebruik zijn :(
is wennen je moet je gewoon heel je duim gebruiken ipv de nagels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn rss feeds deden het altijd goed. Totdat er op een dag de melding "Geen geldige feed beschikbaar op opgegeven adres". Bij nieuwe feeds die ik toevoeg krijg ik de zelfde error. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Weet iemand of de smsjes in het telefoongeheugen bewaard blijven als je er een andere simkaart indoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
T-Junkie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:00:
Weet iemand of de smsjes in het telefoongeheugen bewaard blijven als je er een andere simkaart indoet?
Ja die slaat hij op in het telefoongeheugen. De eerste 10 worden geloof ik opgeslagen op de simkaart.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Harem.nl schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:10:

Ja die slaat hij op in het telefoongeheugen. De eerste 10 worden geloof ik opgeslagen op de simkaart.
Ok, dankje.
Vroegere modellen van SE deden dit namelijk niet. Die wiste het telefoongeheugen bij een sim-wissel.

btw. Ik kwam er afgelopen maand achter dat me sms-geheugen vol was. En zo kwam ik erachter dat hij 1000 berichtjes kon bewaren in het telefoongeheugen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

T-Junkie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Ok, dankje.
Vroegere modellen van SE deden dit namelijk niet. Die wiste het telefoongeheugen bij een sim-wissel.

btw. Ik kwam er afgelopen maand achter dat me sms-geheugen vol was. En zo kwam ik erachter dat hij 1000 berichtjes kon bewaren in het telefoongeheugen. _/-\o_
Ik wis m'n inbox om de paar weken ofzo, ik zou zoiezo niet weten waarom je tot 1000 berichten zou moeten bewaren. Dat maakt het zaakje ook trager.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcth
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07-2020
Mijn foontje heeft ineens enorme kuren. Hij reageert heel sloom op de toetsen (echt ca een minuut voordat ie een cijfer toetst of menu opent, en dat voor elke toetsaanslag.) Ik zat een beetje te experimenteren met video's en zette er een MP4 bestand op van ca 100 mb. Toen heb ik de USB eruitgehaald (misschien terwijl ie het bestand nog aan het overzetten was?). Nu doet ie dus niets of nauwelijks iets meer. Iemand ervaring hiermee en/of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 19:36
Weet iemand naast www.mobielbereikbaar.nl en marktplaats/ebay nog webshops uit NL die de originele black/flame cover voor dit fijne toestel leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ik zit nu in het service menu en zie dat ik Updateservice SW, UA-versie: uit 12-10-2006 heb :?

Hoe update ik dit want de update service werkt niet vanwege flash problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
AgoNitE schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:53:
Weet iemand naast www.mobielbereikbaar.nl en marktplaats/ebay nog webshops uit NL die de originele black/flame cover voor dit fijne toestel leveren?
http://www.telecomtelecom.nl

Maar ik haal mijn spullen vaak van http://www.cnn.cn. Veel goedkoper en dezelfde kwaliteit. Je kan er gewoon met paypal betalen of met je CC.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Harem.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:09:
[...]

http://www.telecomtelecom.nl

Maar ik haal mijn spullen vaak van http://www.cnn.cn. Veel goedkoper en dezelfde kwaliteit. Je kan er gewoon met paypal betalen of met je CC.
http://www.cnn.cn is een absolute aanrader, daar heb ik ooit nog een complete casing voor mijn Razr V3 gekocht. Snelle levering, goedkoop, paypal, casing paste perfect (net zo goed als hetgeen er op zat) en veel handige tools om je telefoon netjes open te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-07 19:04
weet iemand misschien of deze telefoon ook als UMTS modem kan dienen zodat ik via een PDA over bluetooth kan connecten naar deze telefoon om vervolgens te internetten op de PDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

RuntimeError schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:22:
weet iemand misschien of deze telefoon ook als UMTS modem kan dienen zodat ik via een PDA over bluetooth kan connecten naar deze telefoon om vervolgens te internetten op de PDA?
Het lijkt me van wel, ligt een beetje aan de ondersteuning op de PDA. Ik gebruik regelmatig mijn telefoon als UMTS modem voor mijn laptop, en dat werkt wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
RonnieB82 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:19:
[...]

Het lijkt me van wel, ligt een beetje aan de ondersteuning op de PDA. Ik gebruik regelmatig mijn telefoon als UMTS modem voor mijn laptop, en dat werkt wel zonder problemen.
Mijn PDA (HP iPAQ 214) draait WIndows Mobile 6. Het liefste zou ik overigens zien dat deze telefoon internet delen via een bluetooth PAN ondersteund. Dit omdat ik dan niet op het apparaat zelf de instellingen hoef te maken maar gewoon de instellingen van mijn telefoon kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

RuntimeError schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:07:
[...]

Mijn PDA (HP iPAQ 214) draait WIndows Mobile 6. Het liefste zou ik overigens zien dat deze telefoon internet delen via een bluetooth PAN ondersteund. Dit omdat ik dan niet op het apparaat zelf de instellingen hoef te maken maar gewoon de instellingen van mijn telefoon kan gebruiken.
Dat kan. :) Ik heb nooit anders gedaan. (I.c.m. T-Mobile Pocket Internet Totaal)

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 16-07-2008 16:55 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
MensionXL schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:54:
[...]

Dat kan. :) Ik heb nooit anders gedaan. (I.c.m. T-Mobile Pocket Internet Totaal)
Great :) das voor mij een reden om deze foon te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er al nieuwe software uit is voor deze telefoon, ik mis namelijk een functie om het volume van de wekker in te stellen en om er voor te zorgen dat een hele mp3 afgespeeld wordt, niet alleen de eerste 60 seconden..

Ik heb mijn telefoon al vanaf september vorig jaar ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 08:33
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:03:
Op de site van SE staat dat de w880i compatible is met memorycards tot 2 gig. Toch zie ik hier dat er meerdere lui memorycards hoger dan 2 gig gebruiken. Werkt dit goed, is hij trager dan normaal? Ik wil ook wel een memorycard van 4 gig aanschaffen, maar wil geen kat in de zak kopen natuurlijk.

Mocht deze vraag eerder gesteld zijn, sorry.. zo vaak bezoek ik GoT niet helaas
Ik heb er een kaart van 4gb in zitten, hij reageert wel wat trager (1 seconde ofzo om de complete lijst van spellen of muziek in te lezen) maar verder doet die het er goed mee. Wisselen van een nummer lijkt ook iets (paar deciseconde ofzo) langer te duren, maar daar moet ik nog eens ff mee spelen om te kijken of het nu echt langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er ook echt 4gb op volschrijven? Ik vroeg me dit laatst ook af, maar omdat de site van SE aangeeft dat 2GB max was ben ik maar gestopt met zoeken. Kaartjes <2GB zijn toch altijd FAT, en >2GB is toch altijd FAT32?

Ik meende dat het daar iet mee temaken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 08:33
Ik heb hem bijna vol gekregen, nog iets van 200 mb ruimte vrijgelaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-07 18:43
Misschien een rare vraag, maar kan ik via bluetooth internet op mijn mobiel krijgen, dat komt van de pc? Net omgekeerd dus :9

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

WeeJeWel schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 00:11:
Misschien een rare vraag, maar kan ik via bluetooth internet op mijn mobiel krijgen, dat komt van de pc? Net omgekeerd dus :9
Dat dacht ik toen ook, maar dat kan niet. ;) Het is dus om internet vanaf je telefoon naar je pc te zenden. ;)

Wat je wel kan doen is met zo'n Sony Ericsson app (geen idee meer hoe dat heet :P Was iets met java) en Opera Mini internet streamen vanaf je pc naar je telefoon met bluetooth. (Dat is dus wat jij wilt)
Ik deed dit vroeger altijd met m'n K750i en het werkte perfect.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Laatst online: 03:07
Weet iemand waar ik (goedkoop) een nieuw frontje kan krijgen voor de w880i? Die van mij is beschadigd.

Ik weet hoe ik het dingetje open moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldtravelon schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:00:
Weet iemand waar ik (goedkoop) een nieuw frontje kan krijgen voor de w880i? Die van mij is beschadigd.

Ik weet hoe ik het dingetje open moet krijgen.
Ben ik ook wel benieuwd naar, ook het openmaken trouwens in me niet helemaal duidelijk..

Hoe moet dat :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 15:19
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w880i-c-28_313.html

Hierzo! Zeer goeie shop, heb er al een paar dingen van mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
$27,99 dus. :| Een stuk duurder dan de frontjes van Nokia.

Ragingbull, kijk hier eens naar: http://www.dutchcowboys.nl/mobile/10598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
Hier is de silver edition €24,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
misschien weet iemand dit toevallig:
ik gebruik mijn w880i-tje om mijn Windows Mobile PDA van internet te voorzien. Het connecten en internetten gaat probleemloos, maar als ik een tijdje niets op internet doe, dan verbreekt mijn w880i automatisch de verbinding. is het mogelijk om dat uit te zetten?

• CyberJoe

CyberJoe

Mijn w880 loopt de laatste weken geregeld vast. Verbinding valt weg en scherm krijgt een freeze of is zwart (maar nog wel aan). Alleen battarij er uit helpt. Soms wel 6 vastlopers in een half uur. Wat heb ik al gedaan: Master reset
firmware opnieuw er op gezet
Geheugenkaartje eruit (8Gb)

Niets van het bovenstaande helpt. Heeft iemand een idee wat ik er nog aan zou kunnen doen. Wanneer ik em opstuur ben ik em zo 3 weken kwijt, en zo lang kan ik em niet missen )zakelijk gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze telefoon nu echt uit het raam gooien.
Probleem is de usb verbinding in de auto, usb in de auto werkt goed, doet het met andere telefoons.
Eerst liep mijn telefoon vast op de usb verbinding, dit was een bekend probleem dat te verhelpen is met nieuwe firmware.
Nu heb ik de nieuwe firmware, maar gaan de inkomende gesprekken niet meer goed. Als er een inkomend gesprek is, wordt het gesprek zowel op de telefoon als op de bluetooth geaccepteerd, wat resulteert in een echo waardoor een gesprek onmogelijk wordt. Iemand een oplossing?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik heb sinds een week een probleem met mijn w880i.

De telefoon lijkt verbonden te zijn met het netwerk maar is dat echter niet, Ik heb al een paar keer gehad dat vrienden mij bellen en dat ze gelijk de voicemail krijgen dit terwijl de telefoon aanstaat en naast mij ligt.
Ook krijg ik elke keer een sloot sms'jes binnen (van de vorige dag meestal) wanneer ik er zelf 1 verzonden heb (verzenden duurt veel langer dan normaal dan) het lijkt dat hij dan opeens wel weer een verbinding krijgt met het netwerk.

De telefoon zelf geeft echter aan gewoon verbonden te zien met t-mobile (volle ontvangst sterkte).
heeft iemand anders dit ook gehad en zo ja wat heb je er aan gedaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

icecreamfarmer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:29:

De telefoon lijkt verbonden te zijn met het netwerk maar is dat echter niet, Ik heb al een paar keer gehad dat vrienden mij bellen en dat ze gelijk de voicemail krijgen dit terwijl de telefoon aanstaat en naast mij ligt.
Ook krijg ik elke keer een sloot sms'jes binnen (van de vorige dag meestal) wanneer ik er zelf 1 verzonden heb (verzenden duurt veel langer dan normaal dan) het lijkt dat hij dan opeens wel weer een verbinding krijgt met het netwerk.

De telefoon zelf geeft echter aan gewoon verbonden te zien met t-mobile (volle ontvangst sterkte).
niemand

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik had zoiets ook met T-Mobile en mijn W880i. Ze zijn bezig met Orange dus ik heb zo'n idee dat het over een tijdje wel over zal zijn bij jou. Bij mij is het inmiddels al verholpen. :)

Goedkoop bellen via VoIP

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

MensionXL schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:47:
[...]

Ik had zoiets ook met T-Mobile en mijn W880i. Ze zijn bezig met Orange dus ik heb zo'n idee dat het over een tijdje wel over zal zijn bij jou. Bij mij is het inmiddels al verholpen. :)
ik heb nooit orange gehad en dat hele netwerk is toch al lang overgezet

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

icecreamfarmer schreef op donderdag 25 december 2008 @ 21:46:
[...]

ik heb nooit orange gehad en dat hele netwerk is toch al lang overgezet
Ik zeg toch ook niet dat je Orange hebt. Ik zeg dat ik ook met T-Mobile problemen ervaar en dat dit mogelijk komt door de integratie van Orange. (Dus wellicht zit je op een Orange mast op dat moment welke loop te kutten)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

MensionXL schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:28:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat je Orange hebt. Ik zeg dat ik ook met T-Mobile problemen ervaar en dat dit mogelijk komt door de integratie van Orange. (Dus wellicht zit je op een Orange mast op dat moment welke loop te kutten)
oh ok dat zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ik zit met een beetje vaag probleem. Heb sinds kort een w880i gekocht op marktplaats; mijn simcard lijkt hij te accepteren, PINcode wordt goedgekeurd (Hisim in T-mobile foon). Maar daarna vraagt hij om een 8cijferige blokkeringscode (dus geen PUK, IMEI of PIN). Nu heb ik me helemaal rot gegoogeld en kom steeds op dezelfde codes uit:

0000
1111
00000
00000000
1234
12345

allen werken niet. Nu heb ik al geprobeerd de firmware up te daten; met succes maar de code blijft. Ik kan ook niets veranderen in de SE pc Suite. Weet iemand misschien hoe ik deze code zou kunnen resetten of de telefoon kunnen resetten. Ik heb de vorige eigenaar ook al gemaild met het verzoek om de code op te zoeken, ik heb nog geen antwoord omdat zij ook niet precies blijkt te weten om wat voor een code het gaat.

Iemand nog goede ideeen?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
is er een manier om het toestel zonder sim te gebruiken.
ik heb van mn provider een nieuw toestel gekregen en wil de w880i als walkman gebruiken. maar zonder sim start ie niet op.....

of moet ie eerst simlock vrij gemaakt worden?

[ Voor 11% gewijzigd door Molybdenum op 10-06-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:59
Molybdenum schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:31:
is er een manier om het toestel zonder sim te gebruiken.
ik heb van mn provider een nieuw toestel gekregen en wil de w880i als walkman gebruiken. maar zonder sim start ie niet op.....

of moet ie eerst simlock vrij gemaakt worden?
Even mensen om je heen vragen. Als je overstapt naar een andere provider (met of zonder nummerbehoud) dan krijg je altijd een nieuwe sim. De oude wordt onbruikbaar, maar werkt prima om je W880i mee op te starten. Bij mij werkt dat wel in elk geval. Er staat dan wel inactieve sim, maar het werkt prima voor MP3 of spelletjes ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oosthoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-11-2024
icecreamfarmer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 17:29:

Ik heb exact hetzelfde probleem en kan me niet voorstellen dat het aan het netwerk ligt. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon doet hij het weer eventjes. Het euvel komt de laatste tijd steeds vaker terug helaas. Weet niemand een workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Oosthoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:27:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem en kan me niet voorstellen dat het aan het netwerk ligt. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon doet hij het weer eventjes. Het euvel komt de laatste tijd steeds vaker terug helaas. Weet niemand een workaround?
tmobile zei toen dat het aan het samenvoegen van het netwerk lag en dat lijkt de kloppen na die week heb ik nergens meer last van gehad op 1x na een paar weken terug. (ook heb ik de firmware geupdate)

Als je je netwerk ververst deed hij het bij mij weer, net als zelf bellen of sms en

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste