Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb ook van T-mobile. ik kan het probleem echt niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 13:22

CyberJoe

Only visiting this planet

Weet iemand of er een manier is om je playlist in de goede volgorde te krijgen. Neb nu 35 playlists op volgorde van aanmaken. Ik weet dat er niet een functie op zit om dat te doen, maar weet iemand een alternatieve manier. En dan natuurlijk niet; playlist op alfabetische volgorde maken 8)7

Ja ik heb ook een computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

CLB schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:35:
Maar de ene is van metaal en de andere is van plastic ;)
Huh :?
Welke is dan van plastic?

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Beide zijn gewoon van metaal. De zwarte bedoeld hij denk ik. Die is zwart gecoat. Ik heb ze al mee gemaakt dat de coating los liet. Heel vreemd. Daaronder is de W880i zwart gewoon metaalkleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
WubboZ schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:32:
[...]
Huh :?
Welke is dan van plastic?
Jij hebt 't toch over 't mixen van de voorkant van de zwarte W880i
en de zwarte achterkant van de metaalkleurige W880i ;)

De achterkant is van plastic ;) De voorkant is van metaal en daarin zit 't kleurverschil

EDIT: En opeens werkte 't weer wel _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 15-06-2007 00:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Volgens mij is het hier nog niet gemeldt, als wel dan excuses voor de overlast ;)

De officiële Sony Ericsson PC Suite ondersteunt nu eindelijk ook Vista. Tenminste dit staat er bij de Vereisten:

XP SP1/SP2 (Professional and Home), Vista (Business, Enterprise, Home basic, Home premium, Ultimate)

Dadelijk thuis maar eens proberen (heb op het werk helaas geen Vista meer)

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand die kan vertellen hoeveel smsjes hij echt ondersteund, lees namelijk overal 200, maar:
Inbox: 170 berichten
Verzonden berichten: 145
Concepten: 10

Dat zijn er dus wel iets meer dan 200 :9
Niet dat 't erg is natuurlijk, maar wat hebben jullie voor aantallen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:33
Je kan 1000 berichten opslaan. Dat dus je 'verzonden' map en je 'inbox' map bij elkaar.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
O werkelijk :+ Naja dan sparen we gestaag door! Super zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:34
Ik heb sinds gister nu ook deze telefoon.

Heb echter gelijk al 1 probleempje. In de WALKMAN player dacht ik even het sony ericsson album te verwijderen, aangezien ik me er nog al aan stoorde. Ik dacht dat het album dan alleen uit die lijst zou verdwijnen, maar het verwijderde dus ook alle bestanden van het kaartje.

Hoe zou ik dit weer terug kunnen krijgen?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Even dit topic omhoog roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Omdat de w880i erg lijkt op de nieuwe SE T650 had ik gehoopt dat hij net als deze T650 ook een kras bestendigd lcd scherm zou hebben. Helaas moet ik concluderen dat dit niet het geval is, ik heb het eerste krasje op m'n display te pakken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

CyberJoe schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:45:
Weet iemand of er een manier is om je playlist in de goede volgorde te krijgen. Neb nu 35 playlists op volgorde van aanmaken. Ik weet dat er niet een functie op zit om dat te doen, maar weet iemand een alternatieve manier. En dan natuurlijk niet; playlist op alfabetische volgorde maken 8)7
Ik wist wel dat dit te moeilijk voor jullie zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
ik heb mijn eerste stof onder het plastic van mn display. na drie maanden broekzak komt het er blijkbaar toch in..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Even openschroeven, verwijderen en frontje er weer opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

CLB schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:37:
Even openschroeven, verwijderen en frontje er weer opzetten?
Dat 'even openschroeven' valt nog best tegen heb ik begrepen, voornamelijk omdat je die sticker aan de voorzijde, waaronder schroefjes zitten, niet echt netjes kunt verwijderen/terug plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
mastair schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:34:
In de WALKMAN player dacht ik even het sony ericsson album te verwijderen, aangezien ik me er nog al aan stoorde. Ik dacht dat het album dan alleen uit die lijst zou verdwijnen, maar het verwijderde dus ook alle bestanden van het kaartje.

Hoe zou ik dit weer terug kunnen krijgen?
Zou iemand me anders deze bestanden toe kunnen sturen? De standaard dingen die op het kaartje stonden (eg. ringtones). Zou ik hem / (haar?) erg dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds maandag ook deze heerlijke telefoon, maar ik heb een probleem, wou wat smsjes die ik gestuurd had terug lezen maar hij heeft ze niet opgeslagen in postvak uit. Nu zie ik ook nergens een optie om dat aan te zetten... Weet iemand of die optie bestaat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
moeten staan bij verzonden items

@ mastair: Heb ik al verwijderd, was toch geen bijzondere content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:12:
moeten staan bij verzonden items
Je hebt helemaal gelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik heb de t-mobiel versie (net binnen) en vind onder instellingen nergens terug waar ik over the air kan updaten. (via internet gaat niet werken ... Mac). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreaTiV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Mensen, ik wil er een 2 of 4gb micor kaart ingooien?
Kan dit gewoon, kan het iig nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:36:
[...]
Je hebt helemaal gelijk bedankt!
NP, sprak voor zich toch ;)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 01:42:
Vraagje: ik heb de t-mobiel versie (net binnen) en vind onder instellingen nergens terug waar ik over the air kan updaten. (via internet gaat niet werken ... Mac). Iemand een idee?
Waarom gelijk updaten :?

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 21-06-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
KreaTiV schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:22:
Mensen, ik wil er een 2 of 4gb micor kaart ingooien?
Kan dit gewoon, kan het iig nergens terug vinden.
Twee gig draait prima in bijna elk nieuwe SE. Mijn K810 draait ook met 2gig waarvan ruim 500mb nu vol is. Geen verschil in snelheid oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat zo'n update niet voor niets er is meestal, of denk ik te simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Iemand al enig idee of de W880i al te bewerken is met FAR manager?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die de w800i heeft en het geluid vergeleken heeft met de w880 ??

alles lijkt ok de bass de zang..maar de drums worden wat ''weggedrukt'' ofzo bij w880
alsof er compressie opzit iets aan te doen mischien ?
heb het zelfde nummer op beide telefoon gezet en vergeleken met de hpm-70

EQ 'n helpt niet en ik vind het vet vervelend..dat de drums worden weggedrukt ....
groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:07:
iemand die de w800i heeft en het geluid vergeleken heeft met de w880 ??

alles lijkt ok de bass de zang..maar de drums worden wat ''weggedrukt'' ofzo bij w880
alsof er compressie opzit iets aan te doen mischien ?
heb het zelfde nummer op beide telefoon gezet en vergeleken met de hpm-70

EQ 'n helpt niet en ik vind het vet vervelend..dat de drums worden weggedrukt ....
groetjes..
Heb ik ook last van, maar lijkt te zijn bij bepaalde nummers, en misschien als je die wat beter compresseert dat je daar ook van af ben maar dat moet ik nog even ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog geen 1 nummer kunnen vinden wat wel lekker speelt ...heel irritant ..beter zetten ze die speler van de w800 erop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJoe

CyberJoe

De 4 Gieg kaartjes zijn volgens verschillende webshops vanaf 28-06 leverbaar :9~ . Volgens de beschrijving zijn ze compatible met alles m2 apparaten. Zit ik alleen nog steeds met (de nog belangrijkere) vraag. Is er een manier om de playlist te rangschikken. Is het trouwens ook mogelijk om playlists met de computer te maken op de SE880i.

Vind het trouwens een superdingetje, die 880i, walkman is best goed en camera is een beetje mooi weer ding, maar valt niet tegen. Het ging mij toch meer om de walkman.

[ Voor 20% gewijzigd door CyberJoe op 23-06-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43
Als vervanger van mijn K750i dacht ik eerst aan iets anders, maar deze W880i heeft echt genoeg functionaliteit en hij is zo slank! Leuk toestel, hopelijk is ie net zo duurzaam als mijn oude.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:07
Weet iemand hoe het kan dat ik geen extra flash based thema's kan gebruiken op mijn w880i? Ik heb deze tutorial gevolgd:

http://www.myforum.lasyk.net/showthread.php?t=32889

Ze zeggen na het restarten dat hij dan de flash menu's gaat "uploaden", echter gebeurd er helemaal niks bijzonders en start mijn telefoon gewoon op zonder iets aparts te doen? Ik kan ze wel bekijken via bestandsbeheer op de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om het t-mobile of orange logo onderaan de voorkant van het toestel te verwijderen? Ik lees dingen over suiker maar ik vraag me af of iemand dat al met succes op de w880 heeft geprobeerd of dat er ook andere manieren zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn w880i ingewisseld voor 1 die niet is gelocked door Orange. De telefoon was gelukkig nog niet beschadigd dus ik kon hem zonder probleem inwissellen. Wel 60 euro bijbetaald. Het niet goed werken van de flash thema's was voor mij de hoofdoorzaak. Ik baalde er behoorlijk van toen ik erachter kwam dat die thema's niet goed werken door de software van Orange.

Dat citybeat thema is echt strak man _/-\o_
Zijn er nog meer thema's die jullie aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:26:
Ik heb mijn w880i ingewisseld voor 1 die niet is gelocked door Orange. De telefoon was gelukkig nog niet beschadigd dus ik kon hem zonder probleem inwissellen. Wel 60 euro bijbetaald. Het niet goed werken van de flash thema's was voor mij de hoofdoorzaak. Ik baalde er behoorlijk van toen ik erachter kwam dat die thema's niet goed werken door de software van Orange.

Dat citybeat thema is echt strak man _/-\o_
Zijn er nog meer thema's die jullie aanraden ?
Hoe heb je dit gedaan? via de ks?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em bij Belcompany gehaald. Daar kan je binnen 14 dagen ruilen als je niet tevreden bent met het toestel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring of dit ding een beetje goe synct met outlook/thudnerbird/sunbird etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-09 00:02
Ik heb helaas ook al stof onder m'n scherm...
Tjah het is niet anders.

Het uitvallen heb ik ondekt heeft te maken met schokken.
Iets te hard neer leggen op je bureau, of een tik tegen de achterkant geven en hij is uit.

2 vrienden van me hebben ook de telefoon en precies hetzelfde probleem. We hebben het even getest.

Ik vraag me af of iedereen met dit toestel dat eens even zou willen proberen en hier posten of het probleem ook bij hun voorkomt.
In dat geval kunnen we misschien de toestellen terug laten roepen en massaal laten vervangen.

Mijn inziens is het gewoon een productie fout.

De test is heel simpel:
Zet je telefoon met de onderkant op een plat oppervlak (bureau/tafel/vloer).
Hou met 1 vinger de bovenkant van de telefoon op ongeveer 5 cm van dit oppervlak.
De telefoon staat nu diagonaal --> / <-- zo dus :)

Vinger los laten en de telefoon laten vallen.
(Dit is geen harde klap en je telefoon gaat echt niet kapot. Bovendien zitten er aan de bovenkant 2 rubber voetjes die de klap redelijk op vangen en zorgen dat je cover niet beschadigd.)

Als het de eerste keer niet lukt probeer het een 2de en 3de keer. Mijn vermoeden is dat je telefoon nu uit is!!

Alle w880i's die ik tot nu toe getest heb wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hier niet hoor! Keine Probleme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ik heb er ook geen problemen mee. Gister nog uit m'n handen laten vallen (per ongeluk uiteraard) en hij deed het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hier ook geen problemen. Ook niet na de 4de en 5de keer. Heb hem ook al een keer laten vallen en toen bleef hij ook aan...

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
@eX-Grimreaper: Geen last van het uitvallen, stof heb ik wel onder mijn scherm en dat al na 1,5 week. Beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meerdere problemen met dit toestel.
het stelt me zeer teleur.
ik heb sinds ik de HPM-85 gebruik problemen met de aansluiting voor de koptelefoon en accu.
Iemand ervaring met dit probleem ?
ook heb ik soms dat het toestel plots uitvalt wanneer ik dan enkele seconden wacht gaat het vanzelf weer aan en kan iemand aangeven waar ik de nieuwe firmware kan downloaden?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:07:
ook heb ik soms dat het toestel plots uitvalt wanneer ik dan enkele seconden wacht gaat het vanzelf weer aan en kan iemand aangeven waar ik de nieuwe firmware kan downloaden?
www.sonyericsson.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Alle contacten verzenden via BT is 'n mogelijkheid, maar kan dat echt alleen naar andere mobiele toestellen? Het lukt me niet om al m'n contacten/afspraken naar m'n laptopje te BT'n namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iemand al winamp kunnen controllen met de afstandsbediening?Hier namelijk niet, krijg dat HID profile maar niet naar mijn w880i gestuurd..Kan het wel in de uitwisselingsmap zetten maar zie hem er niet tussen staan jammer genoeg..
Dus mijn vraag hoe stuur je dat hid profile op een goede manier naar je phone?

heb hem ff via me andere telefoon verzonden en daarna werkt hij wel :S vaag nouja :P Hij doet het ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SaURoN op 05-07-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:48:
Alle contacten verzenden via BT is 'n mogelijkheid, maar kan dat echt alleen naar andere mobiele toestellen? Het lukt me niet om al m'n contacten/afspraken naar m'n laptopje te BT'n namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Ik heb van iets heel anders last, dat soms mijn ringtone niet afgaat als iemand mij belt.

Dus heb aardig wat gemiste oproepen.

Heeft iemand hier ook last van?

(en nee, hij staat niet op stil :) )

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
Ik heb nog nergens last van gehad en heb het toestel al 3 maanden!

Je moet er natuurlijk ook voor zorgen dat je de nieuwste firmware hebt geinstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TranceDJ schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:04:
Ik heb nog nergens last van gehad en heb het toestel al 3 maanden!
Ik ook nergens last van :)
Je moet er natuurlijk ook voor zorgen dat je de nieuwste firmware hebt geinstalleerd!
Why? Draai gewoon op de oude en blijf daar ook gewoon (altijd) op draaien hoor, bevalt perfect!
Las dat in de nieuwe firmware de preview-video-functie niet meer werkt, en die is juist zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Sm0k3r schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:12:
Ik heb van iets heel anders last, dat soms mijn ringtone niet afgaat als iemand mij belt.

Dus heb aardig wat gemiste oproepen.

Heeft iemand hier ook last van?

(en nee, hij staat niet op stil :) )
toevallig je ringtone op je kaartje staan, en je kaartje regelmatig uit de telefoon?

Dit heb ik bij mijn oude S700 ook wel eens gehad, lag dus aan het kaartje waar ik te vaak mee prutste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:07:
Ik heb meerdere problemen met dit toestel.
het stelt me zeer teleur.
ik heb sinds ik de HPM-85 gebruik problemen met de aansluiting voor de koptelefoon en accu.
Iemand ervaring met dit probleem ?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Zowel met de hoofd- en opladeraansluiting als met het uitvallen.

Omdat het aansluiten van de hoofdtelefoon niet helemaal lekker ging, dacht ik dat het goed zou zijn om de 2 nippeltjes bij de aansluiting iets uit te buigen. (Er is dan meer kracht voor nodig om hem erin, en dus ook eruit te klikken). Helaas is een van beide nippeltjes toen afgebroken.

Het uitvallen heeft inderdaad te maken met schokken. Als ik hem op de beschreven manier laat vallen is het vrijwel meteen gebeurd.

Aankomende week ga ik terug naar de winkel.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Ik ben geswitched van provider, van Telfort naar KPN. Allemaal netjes volautomagisch, maar ik heb nu twee dingetjes die vast iets met elkaar te maken hebben: er is een nieuw icoontje naast mijn signaalsterke verschenen, van twee blauwe cirkels op een wit vierkantje in een soort golfje. En mijn batterij gaat 2x sneller leeg.. Bluetooth staat uit, geen andere icoontjes. Niets vergelijkbaars terug te vinden in de manual. Iemand enig idee wat het is en hoe ik het weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Bene schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:31:
Ik ben geswitched van provider, van Telfort naar KPN. Allemaal netjes volautomagisch, maar ik heb nu twee dingetjes die vast iets met elkaar te maken hebben: er is een nieuw icoontje naast mijn signaalsterke verschenen, van twee blauwe cirkels op een wit vierkantje in een soort golfje. En mijn batterij gaat 2x sneller leeg.. Bluetooth staat uit, geen andere icoontjes. Niets vergelijkbaars terug te vinden in de manual. Iemand enig idee wat het is en hoe ik het weg krijg?
Die twee blauwe cirkeltjes zijn voor 3G.

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bene schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:31:
Dat nieuw icoontje is de 3g/ UMTS icoon. Betekent dat je 3G bereik hebt. Waarchijnlijk dat je op de 3G netwerk zit dat de batterij sneller leeg gaat. Om dat icoontje weg te halen, gewoon bij netwerk kiezen, GSM only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Aw, inderdaad. Top! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

RonnieB82 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:12:
[...]

toevallig je ringtone op je kaartje staan, en je kaartje regelmatig uit de telefoon?

Dit heb ik bij mijn oude S700 ook wel eens gehad, lag dus aan het kaartje waar ik te vaak mee prutste ;)
Nee al mijn ringtones in map ringtones en in Phonememory... vreemd en ik heb laatste firmware.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

CLB schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:48:
Zoek eens naar My phone explorer of FMA, grote kans dat het daarmee wel lukt zonder dat je Outlook nodig hebt ;)
Met de SE software kan je met Outlook syncen, maar contact via bluetooth is wel ff pielen met het zoeken van bluetooth compoorten :/
Met mijn K800 kan ik alle contacten verzenden naar m'n pc en die staan in Wholephonebook.vcf.
Dit bestand hoort bij Outlook.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Hmmz: @R1KG001 firmware / unbranded, KPN abbo.
Hier meerdere malen herproduceerbaar helaas.

Als ik in mijn contacten kijk (dmv pijltje naar beneden) en vervolgens in de lijst 2 keer naar boven wil (dmv pijltje naar boven) dan 'crasht' de telefoon en 'reboot' hij zichzelf zonder te vragen naar mijn pincode (en verkrijgt gewoon weer netwerk). Twee keer naar boven betekent dat hij eerst naar 'New contact' gaat en vervolgens nog eentje naar boven -> laatste contact item wil gaan.

Kan iemand dit misschien bevestigen? :?.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vandaag zag!
Bij de Vodafone winkel was een w880i (logisch), maar het knopje wat normaal internet was, was bij deze telefoon het groene opneem knopje.. En aan de andere kant zat het rode ophang knopje.. Is dat alleen bij de branded telefoons dan?
Want het zou beter zijn (denk ik) als het bij de 'gewone' telefoons, het internetknopje weg is (omdat veel mensen daar per ongeluk op drukken)..
Ik wil namelijk geen branded telefoon, maar wel één zonder internetknopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
InsjaHH schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 01:35:
Hmmz: @R1KG001 firmware / unbranded, KPN abbo.
Hier meerdere malen herproduceerbaar helaas.

Als ik in mijn contacten kijk (dmv pijltje naar beneden) en vervolgens in de lijst 2 keer naar boven wil (dmv pijltje naar boven) dan 'crasht' de telefoon en 'reboot' hij zichzelf zonder te vragen naar mijn pincode (en verkrijgt gewoon weer netwerk). Twee keer naar boven betekent dat hij eerst naar 'New contact' gaat en vervolgens nog eentje naar boven -> laatste contact item wil gaan.

Kan iemand dit misschien bevestigen? :?.
Heb ik geen last van, gaat gewoon door aan het eind van de lijst. Misschien heb je rare karakters bij een contactpersoon staan die je van je sim had gekopieerd waar ie niet tegen kan (als je begrijpt wat ik bedoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:01:
[...]

Zoek eens naar My phone explorer of FMA, grote kans dat het daarmee wel lukt zonder dat je Outlook nodig hebt ;)
Met de SE software kan je met Outlook syncen, maar contact via bluetooth is wel ff pielen met het zoeken van bluetooth compoorten :/
Met mijn K800 kan ik alle contacten verzenden naar m'n pc en die staan in Wholephonebook.vcf.
Dit bestand hoort bij Outlook.
Pff ik ben 'n sukkel, heel FMA vergeten (heb al geen SE meer gehad sinds m'n K700i) dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je My Phone Explorer ook gebruiken icm de usb kabel? Ik krijg het nml niet voor elkaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
mastair schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:20:
[...]

Heb ik geen last van, gaat gewoon door aan het eind van de lijst. Misschien heb je rare karakters bij een contactpersoon staan die je van je sim had gekopieerd waar ie niet tegen kan (als je begrijpt wat ik bedoel).
Iets dergelijks heb ik ook gehad. Ik heb even mijn adressenboek opnieuw gesynced met MyPhoneExplorer en toen was het verholpen. Ik denk dat ik corrupte data in mijn adressenboek had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyraon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 19:45
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:13:
Wat ik vandaag zag!
Bij de Vodafone winkel was een w880i (logisch), maar het knopje wat normaal internet was, was bij deze telefoon het groene opneem knopje.. En aan de andere kant zat het rode ophang knopje..
Hé, grappig, dat was me nog niet opgevallen! Inderdaad, ik heb mijn toestel van Vodafone en ik heb het groene en rode telefoonknopje in plaats van het internetknopje en het andere knopje (waarvan ik niet weet wat het is). Ik vind het wel best, internetten doe ik toch niet met mijn GSM dus het knopje was voor mij nutteloos geweest :).
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:16:
Kun je My Phone Explorer ook gebruiken icm de usb kabel? Ik krijg het nml niet voor elkaar :?
Ik kan MyPhoneExplorer gewoon gebruiken met mijn toestel en de USB-kabel. Zorg er wel voor dat je eerst even de drivers installeert die op de CD-ROM staan die meegeleverd werd met het toestel, anders kan MyPhoneExplorer de telefoon niet vinden.

Ik ben overigens zeer tevreden met dit praatijzer. Hij is heerlijk licht en dun, het scherm is licht en scherp genoeg voor elke omgeving en bellen en SMS-en gaat prima (hoewel ik wel even moest wennen aan T9, na jaren een PDA met touchscreen gebruikt te hebben).
Tot nu toe ben ik ook erg tevreden met de kwaliteit van de muziek, maar ik heb nog geen hele lange luistersessies gehad. Komend weekend gaan we echter op vakantie, dus dan heb ik een paar uur in het vliegtuig om te checken of de muziek ook zo lekker klinkt als ik hoop.

Al met al een aanrader, ik ben blij dat ik uiteindelijk toch afgezien heb van de Samsung U600!

[ Voor 32% gewijzigd door Thyraon op 11-07-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyraon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 19:45
offtopic:
Dubbelpost, mag verwijderd worden.

[ Voor 91% gewijzigd door Thyraon op 11-07-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig voor in de startpost: SonyEricsson W880i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Thyraon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:39:
[...]

Tot nu toe ben ik ook erg tevreden met de kwaliteit van de muziek, maar ik heb nog geen hele lange luistersessies gehad. Komend weekend gaan we echter op vakantie, dus dan heb ik een paar uur in het vliegtuig om te checken of de muziek ook zo lekker klinkt als ik hoop.
Kwaliteit, daar ben ik heel tevreden mee. Laatst 8 uur in het vliegtuig zitten luisteren: ideaal, perfect! De batterij was ook maar voor iets minder dan de helft leeg na 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een kleine crosspost

Damn, ik heb mijn W800i laten vallen en nu ruist hij vreselijk door de speakers als ik iets afspeel :(

Je kent het wel, dat belruisje wat je wel eens op je vaste lijn hoort als je mobiel overgaat.. dat gaat continue door de muziekjes heen of als een beller op speaker gaat bvb.

Iemand een idee hoe te fixen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb sindskort ook de W880i en hij bevalt echt goed! Mooi design, mooi dun. Het menu zit ook goed in elkaar. Echt een top telefoontje!

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al andere flash thema's kunnen vinden/gemaakt behalve city beat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:46:
Iemand al andere flash thema's kunnen vinden/gemaakt behalve city beat? :)
ja toevallig werd ik net gelinkt naar www.zedge.net! Staan er echt kneiterveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
CLB schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:59:
[...]

ja toevallig werd ik net gelinkt naar www.zedge.net! Staan er echt kneiterveel!
Ja gewone thema's maar toch geen met flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Al iemand een onlinewinkel gevonden waar je de walkman sticker die aan de voorkant op de behuizing zit los kunt kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
TranceDJ schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:56:
[...]
Ja gewone thema's maar toch geen met flash?
Staan genoeg flash-thema's tussen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:07
Zie ook alleen maar gewone, ik heb er wel een paar maar die moet ik installeren omdat ik geen c52 ofzo heb? Achja, citybeat ziet er vet uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er op deze telefoon afleverrapporten zitten? Bij Nokia heb je dat wel altijd, als je een sms hebt verstuurd, dat je dan een berichtje krijgt dat hij is afgeleverd of niet (als de telefoon van de ontvanger bijv. uit staat).

Want ik kan niet zonder die afleverrapporten! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
knarfyboy schreef op maandag 16 juli 2007 @ 02:05:
Zie ook alleen maar gewone, ik heb er wel een paar maar die moet ik installeren omdat ik geen c52 ofzo heb? Achja, citybeat ziet er vet uit :).
zoek eens op 'animated', dan vind je er redelijk wat. de Equalizer is bv. een geanimeerde. ik heb er alleen nog geen gevonden met zo'n trillinkje als je door de menu's loopt, zoals met gSharp en Citybeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:29:
Weet iemand of er op deze telefoon afleverrapporten zitten?
main-->messaging-->settings-->text message-->delivery report-->on

Dan ben ik nog naar iets anders op zoek; is het mogelijk om contactpersonen te groeperen? Dus dat ik in 1 keer een bepaalde groep mensen kan smsen? Ik heb zoiets nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 13:41
Ik vroeg mij af of een van de andere gelukkige eigenaren van de w880i wel of geen geheugenadapter heeft gekregen bij de telefoon. Bij de K750i kreeg ik een adapter om MS Duo naar een gewone MS om te zetten. Mijn geheugenkaartlezer kan namelijk geen MS M2 lezen en ik wil dus eigenlijk een M2 --> Duo adapter. Hoort die niet bij de w880i geleverd te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
noopz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
30 euro bij de mediamarkt, krijg je er ook nog eens 1GB M2 bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Molybdenum schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 08:13:
30 euro bij de mediamarkt, krijg je er ook nog eens 1GB M2 bij. :)
Ja die oplossing had ik al bedacht. Ik wilde misschien toch 2GB of 4GB kopen ipv 1GB. Maar toch... 't zou fijn zijn om 't er gewoon bij te hebben. Misschien dat de klantenservice van SE zo vriendelijk is om er mij 1 toe te sturen (heb wel gehoord dat ze van die oordopjes gratis toesturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
't Zit er gewoon niet bij, wat is daar nou moeilijk aan te begrijpen 8)7
Auto gekocht zonder mp3 speler met 6 Bose-boxen! Tsjaa even de fabrikant bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:05:
Dan ben ik nog naar iets anders op zoek; is het mogelijk om contactpersonen te groeperen? Dus dat ik in 1 keer een bepaalde groep mensen kan smsen? Ik heb zoiets nog niet kunnen vinden.
ondertussen gevonden:
naar contactenlijst --> new contact --> options --> groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmr schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:29:
  • werkt onder linux! :) Ik kan direct files overzetten op de memory stick, erg fijn! Alleen staan alle telefoonfuncties uit in transfer mode, dat vind ik nogal irritant. Zeker gezien het wel kan met de windows 'explorer' versie. Hierbij blijft de telefoon gewoon aan. Raar :?
Welk linux systeem gebruik jij? Want als ik de USB kabel inplug, kan ik ook gewoon door de telefoonbrowsen, maar als ik er veel bestanden tegelijk opzet (zo'n 400MB, ruime 800MB vrij) dan gaat het unmounten daarna niet meer goed, en dan staan er helemaal geen bestanden meer op de kaart.

Als ik hem via VirtualBox in WindowsXP met Disc2Phone gebruik, start windows (dus binnen VirtualBox) na een aantal nummer uit zichzelf opnieuw op... maarja.. dat kan natuurlijk ook aan VirtualBox liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Ik heb geprobeerd om tweakers.net als rss feed toe te voegen aan de feeds met dit: http://feeds.feedburner.com/tweakers/mixed adres. De telefoon kan echter de feed niet vinden (duurt errug lang althans). Ik heb wel toegang tot gprs (gmail-mobile werkt en telfort spot ook). Heb ik wel het juiste adres of heeft iemand anders 't wel werkend? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mij is 't ook niet gelukt om 'n feed op te slaan, niet van FOK, niet van NU.nl, niet van Tweakers dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het effect van "Packet switched and Circuit Switched" of alleen CS voor effect heeft? Is te vinden bij connectivity, data communication, preferred service. Bij "PS and CS" krijg je boven je ontvangst meter links bovenin ook nog een blauwe driekhoek die ook een bereik aangeeft. Lijkt me niet dat die telefoon van VoIP gebruik kan maken, of wel?

En weet iemand mischien ook als je met een normaal Telfort abbo gaat internetten via dat ding, hoe de kosten in rekening worden gebracht? Zijn dat gewoon normale tikken, naar een mobiel of vast nummer? Of rekenen zij per data-eenheid af?

Ik heb nu ook de Opera Mini browser erop staan, en die werkt wel fijn. Is er een manier bekent om dat internet knopje om te leiden naar Opera (een applicatie dus) ipv de standaard browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Bij een gewoon telfort abo betaal je indien je gebruik maakt van GPRS (blauw wereld bolletje bovenin) per kb. Het is dan 50 cent per 100kb voor oudere abonnementen en het is onlangs 25 cent per 100kb geworden voor nieuw abonnementen.

Zie hier onderaan: http://www.telfort.nl/pro...linternet/tarieven/prive/

en ook hier voor oude tarieven: http://www.telfort.nl/pro...nnementen/mobielinternet/

En even wat anders er is een nieuwe firmware versie R6BC002. Ik heb nog niet geupdate en ik weet niet wat de veranderingen zijn. Wellicht weet iemand meer....?

[ Voor 15% gewijzigd door Ghost81 op 19-07-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
... en hop! daar gaan we weer! :(

die verrekte telefoon gaat uit als je er een klein tikje tegen geeft.

een paar maanden geleden al gerepareerd voor hetzelfde euvel (alleen toen deed hij het alleen als hij een tijdje in mijn broekzak had gezeten en warm was). het toestel is praktisch onbruikbaar. :(

van de week maar weer eens langs de shop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ghost81 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 08:17:
Bij een gewoon telfort abo betaal je indien je gebruik maakt van GPRS (blauw wereld bolletje bovenin) per kb. Het is dan 50 cent per 100kb voor oudere abonnementen en het is onlangs 25 cent per 100kb geworden voor nieuw abonnementen.

Zie hier onderaan: http://www.telfort.nl/pro...linternet/tarieven/prive/

en ook hier voor oude tarieven: http://www.telfort.nl/pro...nnementen/mobielinternet/

En even wat anders er is een nieuwe firmware versie R6BC002. Ik heb nog niet geupdate en ik weet niet wat de veranderingen zijn. Wellicht weet iemand meer....?
Is nog niet officieel, via SE nog niet te verkrijgen dmv update tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomsouren
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-01-2024
help,help,help

hoe kan ik via deze telefoon nu mijn blogger pagina updaten????

ik heb een blogger account (niks spannends) maar kan niet instellen waar die de blog heen moet posten als ik via menu verzenden naar blog doe dan doet ie iets maar laat die de website niet zien.

krijg ik een foutmelding.

ik kan internetten op de telefoon ik kan de blog updaten via go@blogger.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sindskort valt m'n w880i iedereen uit. Word er schijtziek van. Iemand het zelfde probleem, of weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:44:
Sindskort valt m'n w880i iedereen uit. Word er schijtziek van. Iemand het zelfde probleem, of weet een oplossing?
Welk thema gebruik je?
Ik had dat bij het Walkman-theme ook. Nu gebruik ik het City Beat-theme en heb er geen last meer van.

Ik las dat wanneer je de software update, de problemen voorbij zijn. Alleen het updaten lukt bij mij niet: via de pc geeft ie aan dat de nieuwste software al geïnstalleerd is en via GRPS/UMTS geeft ie aan 'Verificatie mislukt'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al frontjes voor deze telefoon te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:44:
Lees eens twee berichten eerder. ;)

Ik heb die van mij al een keer laten repareren en nu doet ie het bij mij ook weer.

Bij mij doet het bij vlagen, soms al bij het opstarten als ik een tikje tegen de rechterachterkant geef.... heeft dus niks met theme te maken hier, eerder iets mechanisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Voor de snelle beslissers:
In de Vodafone online winkel de SE W880i voor niets bij een willekeurig abonnement:

Afbeeldingslocatie: http://i36.photobucket.com/albums/e20/hakoptak/web-log/MWSnap0042007-07-3022_16_56.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.photobucket.com/albums/e20/hakoptak/web-log/MWSnap0052007-07-3022_23_50.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door erikd_o op 30-07-2007 22:27 . Reden: link naar Vodafone online winkel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld :D Geen geld joh!! Al is het vast een foutje! :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had hem ook zojuit gespot en wilde hem posten, te laat!

Maar mijn bestelling is in ieder geval gedaan. Voor € 131,40 kan je nergens zo'n telefoontje op de kop tikken.
erikd_o schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:26:
Voor de snelle beslissers:
In de Vodafone online winkel de SE W880i voor niets bij een willekeurig abonnement:

[afbeelding]

[afbeelding]
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste