Ik heb een tijd geleden last gehad dat mn qtek echt volledig vast stond, hij reageerde dan nergens meer op, daarnaast had ik last dat het openen van mijn inbox erg lang duurde.
Na aanleiding van wat tips uit deel13 van dit topic heb ik besloten mijn qtek een hard-reset te geven, waarna de problemen opgelost waren
Het is zeker een maand of twee goed gegaan denk ik, maar nu had ik gisteren morgen dat mn device volledig vast stond, vanmorgen weer, en net weer.
Hij reageerd dan nergens meer op, en als je er naar toe belt gaat hij over maar je ziet niets gebeuren
Enige oplossing is dan soft-reset waarna het weer tijdje goed gaat ..., maar hoe lang is dan de vraag.
Ik weet eigenlijk al zeker als ik hem nu een hard-reset geef dat het een tijdje opgelost is, maar dat het later weer terug komt, heeft iemand enig idee hoe dit kan komen ?
Want als het iets aantoonbaars blijkt te zijn ga ik hem toch terug sturen en laat ik hem nakijken ....
Echter heb ik hem bij de zaak "algebeld.nl" gekocht en die is geen officiele qtek dealer waadoor ik hem weer niet bij qtek.nl kan aanmelden, hebben meer mensen hier ervaring mee (het niet kunnen aanmelden bij qtek.nl) ?
[
Voor 10% gewijzigd door
NoReseth op 14-02-2007 10:23
]