HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
Drumkruk schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:24:
Iemand trouwens al ervaringen met WM6 en MDA Vario? Of is dat überhaupt niet mogelijk?
Ik heb een Vario G4 met simlock (T-mobile), maar draai nu ook WM6 (Faria Crossbow). Er is een hele duidelijke handleiding te vinden om je telefoon te flashen met dit besturingssysteem (je simlock blijft dan gewoon aanwezig). De telefoon is nu echt wel stuk sneller, het fijne van Faria is dat allerhande cheats al ingebakken zitten in de ROM (en battery status werkt gewoon top, ook de opties). Was wel benieuwd of ik m'n Vario er niet mee zou vern**ken maar gelukkig startte hij weer gewoon op. Wat ook heel relaxed is is dat je eindelijk weer 'n normaal telefoonpad hebt waarbij je net als bij 'n nokia een telefoonnummer kan zoeken via zogenaamde t9 methode, dus met de letters op het keypad. Hoef je niet meer met je nagel te priegelen in die bovenste balk om een beginletter te selecteren en dan naar beneden te scrollen! Doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23
falconz schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:30:
Hoef je niet meer met je nagel te priegelen in die bovenste balk om een beginletter te selecteren en dan naar beneden te scrollen! Doen dus!
En cool dat in WM6 smartdialer 2 zit: dat ie niet alleen de contacts zoekt, maar ook de laatst gebelde nummers laat zien, aangezien je meestal eenzelfde persoon vaker belt; als je bijvoorbeeld 100 "Jan"-nen in de telefoonboek hebt staan, is het wel handig dat hij ook de onlangs gebelde laat zien, scheelt toch weer door die 100 Jannen scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Laatst online: 24-11-2024
Waar kan je zien of je G4 of G3 hebt? En kan je ook met de NL versie van de officiele ROM flashen?

Ik heb nu ROM versie: 2.21.2.5 NLD
Radio versie: 02.19.11
en Protocol versie 4.1.13.09

edit: damn... net gevonden...

G3 DEVICE: IPL/SPL: 1.XX or 2.XX or 2.XX.00X
G4 DEVICE: IPL/SPL: 2.XX.000X

Ik zit natuurlijk weer met een G3, dus kan niet upgraden naar WM6

[ Voor 64% gewijzigd door Drumkruk op 17-04-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Drumkruk schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:35:
Ik neem aan dat je G4 bedoeld? Anders kun je wel degelijk upgraden. Laatst zelf nog gedaan met mijn G3.

G4's zijn trouwens ook te upgraden, alleen kost het wat meer moeite.

[ Voor 16% gewijzigd door TommyCP op 18-04-2007 10:05 ]

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Modbreak:Vragen of iemand een tutorial voor illegale praktijken wil maken is not_done!

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 18-04-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Sorry, maar dat doe ik liever niet, aangezien in zoiets wel erg veel tijd gaat zitten. Iets waar ik op het moment niet zoveel van over heb. :)

Overigens is er een reden dat ze ingewikkeld doen op xda-dev: het is nogal gewikkeld. Maar... er zijn op xda-dev genoeg tutorials te vinden die je stap voor stap kunt doorlopen, en die alles een heel stuk simplificeren. De link uit mijn vorige post is hier een voorbeeld van: als je beginnende met stap 0 alles benodigde stappen netjes doorloopt, dan kan het niet mis gaan.

Heb je nu trouwens een G3 of een G4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
G3... ik kan wel een duidelijk stappenplan vinden voor de G4, maar niet voor de G3...
En ik begrijp dat je dat niet doet... nee heb je, ja kun je krijgen he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
Drumkruk schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:02:
G3... ik kan wel een duidelijk stappenplan vinden voor de G4, maar niet voor de G3...
En ik begrijp dat je dat niet doet... nee heb je, ja kun je krijgen he? :D
ik vraag me echt af of je wel 'n g3 hebt, het gaat om de code die je meteen na opstarten ziet, niet wat je in je systeeminfo ziet. Daarnaast is 'n G3 veel makkelijker te upgraden omdat daar de CID lock er zelf af te halen is. Hoe dat moet staat ook precies beschreven. Dus check eerst goed welke versie jij hebt en kijk dan of bij de g3 sectie, of bij de g4 sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
G3:
IPL: 2.21
SPL: 2.21

Ik heb de laatste update van T-mobile er op staan kan daar de WM6 rom overheen?
2.21.2.5 NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Drumkruk schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:22:
G3:

2.21.2.5 NLD
Als ie geunlocked is kan je elke ROM eroverheen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Drumkruk schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:22:
G3:

2.21.2.5 NLD
matthijst schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:31:
[...]

Als ie geunlocked is kan je elke ROM eroverheen gooien.
Inderdaad. Ikzelf heb op xda-dev in het "Wizard upgrading"-subforum de "[READ FIRST] The Definitive Guide..."-sticky gevolgd. Gewoon alle stappen netjes doorlopen en stap 17 niet overslaan (IPL/SPL 2.26 is welliswaar niet de meest recente, maar is wel van bewezen kwaliteit). Dan kan het niet misgaan.

[ Voor 17% gewijzigd door TommyCP op 18-04-2007 10:07 . Reden: link verwijderd, volgens mij was hij in strijd met GoT policy :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135412

Drumkruk schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:35:

Jawel hoor.....ik heb ook een G3 en al verschillende WM6-roms getest. Werken allemaal prima, ondanks dat ze allemaal hun eigen voor- en nadelen hebben.

Wil je flashen, dan zul je je echt eerst goed moeten inlezen in XDA-Developers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Dank u allen!

"Wizard upgrading"-subforum de "[READ FIRST] The Definitive Guide..."
Dit was wat ik nog nodig had... de CID-unlock was verkeerd gegaan de eerste keer... nu doet hij het wel en als de telefoon straks opgeladen is kan WM6 eroverheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdput
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2023
Hallo,

ik heb al een aardige tijd een Qtek 9100 Smartphone met Windows Mobile. Die synchroniseer ik altijd met Outlook 2003 op m'n desktop pc via ActiveSync.

Sinds een week kan ik ineens niet meer synchroniseren. De smartphone wordt wel herkend, ik kan hem browsen via de verkenner, ActiveSync zegt dat ie begint met synchroniseren maar blijft vervolgens eeuwig draaien zonder dat er enige voortgang is te bespeuren.

Ik heb ActiveSync al verwijderd, ge-update naar ActiveSync 4.5, Outlook repair functie uitgevoerd, registry aanpassing op desktop pc maar alles zonder resultaat.

Iemand ideeen?

Thanks,
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
al geprobeerd de pc connectie uit je 9100 weg te halen?
geeft hij nog ergens foutmeldingen?

ik heb hier ook wel eens last mee gehad... maar gewoon alles blijven verwijderen etc... en dan deed hij het op een gegeven moment weer, nooit kunnen achterhalen waar het aan lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Toevallig met een Firewall op je pc zitten pielen? of heeft die een update gehad?

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Weet overigens iemand waar dit aan kan liggen:

Wanneer ik mail op wil halen met mijn MDA van mijn mail (@drumkruk.nl) doet hij dat niet... ik weet zeker dat ik alles goed heb ingevuld,maar toch wil hij de berichten niet downloaden, terwijl hij dat met een ander emailadres van mij wel wil doen: @base-ment.com

Het enige verschil dat ik kan bedenken is de server waarop de mailserver draait... iemand die daar een verklaring voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
mvdput schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:48:
Hallo,

ik heb al een aardige tijd een Qtek 9100 Smartphone met Windows Mobile. Die synchroniseer ik altijd met Outlook 2003 op m'n desktop pc via ActiveSync.

Sinds een week kan ik ineens niet meer synchroniseren. De smartphone wordt wel herkend, ik kan hem browsen via de verkenner, ActiveSync zegt dat ie begint met synchroniseren maar blijft vervolgens eeuwig draaien zonder dat er enige voortgang is te bespeuren.

Ik heb ActiveSync al verwijderd, ge-update naar ActiveSync 4.5, Outlook repair functie uitgevoerd, registry aanpassing op desktop pc maar alles zonder resultaat.

Iemand ideeen?

Thanks,
Martijn
Ik heb hetzelfde gehad. Na lang zoeken bleek dat het programmaatje CheckNotifications (als je die gebruikt) bij een volledige schoonmaak ook ActiveSync onderdelen verwijderd. Een harde reset is de enige optie om dit te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

Vraagje, kan je op de mda van die walkman passieve speakers aansuiten? ze hoeven alleen geluid van tomtom beter weer te geven dus zo klein mogelijk.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
ja, moet je alleen ergens een 2,5" --> 3,5" verloopje zien te regelen... is in de meeste onderdelen winkels wel te verkrijgen voor een klein bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb deze versie van Faria erin gezet:
http://forum.xda-develope...?t=297762&highlight=faria

In de title staat dat het WM6 is maar visueel ziet alles er als WM5 uit.
De AKU rom is wel nieuw.
Maar als ik start->settings>system->about doe lees ik:
Windows Mobile 5, OS 5.1.195 (build 14955.2.3.0)
Tijdens de eerste boot, zag ik dat ie de faria-cabs aan het installeren was.
Dus al met al lijkt de upgrade wel te zijn gelukt, maar wijst niks erop dat het WM6 is.

Hoe zit dat nu eigenlijk?

PS: Ik heb een qtek-9100 G4

Please help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Francis schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:56:
Vraagje, kan je op de mda van die walkman passieve speakers aansuiten? ze hoeven alleen geluid van tomtom beter weer te geven dus zo klein mogelijk.....
Je weet dat je voor TomTom 6 het systeemvolume eerst voluit moet zetten, itt TT5, waarbij je vanuit TomTom het geluid voluit kon zetten, zelfs al stond je systeemvolume laag?

Heb een paar passieve speakers, maar de interne gaat harder, zolang je het volume maar eerst op max zet (linker vd twee)...

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 19-04-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdput
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10-2023
Peedy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:44:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad. Na lang zoeken bleek dat het programmaatje CheckNotifications (als je die gebruikt) bij een volledige schoonmaak ook ActiveSync onderdelen verwijderd. Een harde reset is de enige optie om dit te repareren.
CheckNotifications gebruik ik niet, ook mijn firewall uitschakelen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 23-05 13:53

Meneer iCy

swarma

ZakHooi schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:30:

De AKU rom is wel nieuw.
Maar als ik start->settings>system->about doe lees ik:
Windows Mobile 5, OS 5.1.195 (build 14955.2.3.0)
Tijdens de eerste boot, zag ik dat ie de faria-cabs aan het installeren was.
Dus al met al lijkt de upgrade wel te zijn gelukt, maar wijst niks erop dat het WM6 is.

Hoe zit dat nu eigenlijk?

PS: Ik heb een qtek-9100 G4

Please help!
De Xplore 1.1 rom is wel een wm6 rom die erg goed en clean is en vooralsnog geen bugs bevat.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
ZakHooi schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:30:

De AKU rom is wel nieuw.
!
ik heb ook 'n versie van Faria, deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=298967
Die is voor 'n gelockte G4, wellicht werkt 'ie ook bij jou. Deze versie van Faria geeft wel aan: WM6. Draait als 'n zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127166

Ik heb ook de (volgens mij) nieuwste Crossbow Faria alleen voor een g3 en ik heb niks dan vastlopers bij de simpelste dingen. Als ik me beltoon ofzo wil instellen, loopt die vast en werkt alleen een soft reset. Ik ga dus weer over naar een andere rom.

Zijn er nog mensen die weten welke roms goed zijn, er zijn zoveel verschillende nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198131

hallo allemaal, zou iemand even voor mij willen kijken wat voor amperage er op de lader staat
dus hoeveel Ampere

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
Kan ik de Nederlandse taal instellen op de Wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Djerique schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:17:
Kan ik de Nederlandse taal instellen op de Wizard?
Alleen als de Nederlands rom op de Wizard flasht. :)

Verder staat er in de TS ook een hoop info:
Kan ik Nederlandse spellingscontrole toevoegen aan mijn Engelse HTC Wizard?

Dit is mogelijk aan de hand van de volgende tutorial:

* Tutorial

[ Voor 32% gewijzigd door DaannO op 20-04-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand kijken hoeveel apere de lader geeft????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 00:50
Anoniem: 145909 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:41:
[modbreak]Windows Mobile 6 is nog niet legaal te verkrijgen voor de HTC dus, over illegale WM6 meuk discussiëren is in strijd met het beleid van Tweakers. We moeten dus echt even wachten tot de software legaal te verkrijgen is voordat we de (installatie)problemen op tafel mogen leggen. Tot die tijd is het niet toegestaan om erover te discussiëren en zullen berichten die hierna gepost worden en er toch over gaan verwijderd worden.
Discussiëren over WM6 in het algemeen mag natuurlijk wel :)[/]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

133754

Anoniem: 198131 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:37:
kan iemand kijken hoeveel apere de lader geeft????
5V 1A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
oeps, sorry...

er lijkt overigens geen officiele WM6 update te komen voor de Wizard/Vario/9100... werd gemeldt op pocketinfo... dus helaas zullen we het zonder (of met illegale) moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan ik in de mda vario de sms toon veranderen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Laatst online: 23-05 13:16
Anoniem: 198131 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:38:
hoe kan ik in de mda vario de sms toon veranderen????
RTFM!

Start -> Settings -> Sounds&Notifications -> Tabje Notifications -> New text message....... taadaa!

Vrij vertaald naar NL:
Start -> Instellingen -> Geluiden&Meldingen -> Meldingen -> SMS ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 01:06
k heb mijn Vario geupgraded naar Windows Mobile 6 (crossbow versie, althans een andere versie naam kan ik niet ontdekken), moet zeggen werkt best goed. Iets vlotter een aantal nieuwe functies best leuk allemaal. Alleen werkt nu helaas mijn GPRS niet meer. Heb het Q-tek programmatje (NLRetailWM50) gedownload die automatisch je netwerk settings goed zet als je je provider gekozen hebt. Wat normaal altijd prima werkte als ik me vario gereset had.

Als ik nu een website open dan zegt hij opening en dan 0 Kb, en dan is hij klaar. Ook staat er bij de verbindingspijltjes (verbindingsicoon zeg maar) ook een kruisje. En ik heb ook geen grote G in beeld.

Iemand die me op weg kan helpen? T-mobile wil me ff niet helpen zeg maar, vanwege WM6. Best kinderachtig

Dit gaat niet zo zeer over installatie of upgrade problemen m.b.t. wm6, dus volgens mij is deze vraag niet illegaal. (Beetje hetzelfde als praten over games/software die nog niet officieel uit is ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Operations op 21-04-2007 22:50 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127166

Dit kun je op zo ontzettend veel plaatsen vinden, als je het tenminste over de pure settings hebt. Bijv. in de startpost, die heb ik zelf gisteren nog gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

Settings -> connections -> connections -> advanced -> select networks -> 'internet verbinding' -> new -> new

Geef je verbinding een naam, selecteer als modem 'Cellular Line (GPRS)'
Accespoint naam is 'internet'

Voor de rest hoef je niks in te vullen en kun je next next next doen.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Anti-XP schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:52:
Settings -> connections -> connections -> advanced -> select networks -> 'internet verbinding' -> new -> new

Geef je verbinding een naam, selecteer als modem 'Cellular Line (GPRS)'
Accespoint naam is 'internet'

Voor de rest hoef je niks in te vullen en kun je next next next doen.
Ja dit heb ik dus gedaan, net als de cab file gedownload en gerund en de pfd file bekeken. Maar helaas het werkt toch echt allemaal niet. Maar wat ik ook zo vreemd vind is dat ik geen grote G in beeld heb staan. Zo van GPRS verbinding is wel mogelijk.

Kan je trouwens de opties van de 2 knoppen net boven opnemen en ophangen aanpassen zodra je in SMS menu zit? Met WM6 staat er onder de linkerknop ineens Delete ipv New. Heb daar toch liever New staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Operations op 22-04-2007 14:51 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
@ The General

dat van die softbuttons in outlook vind ik ook irritant, heb al menig sms en mail verwijdert zonder dat te willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Goed mijn GPRS probleem is opgelost, heb nu Xplore ipv de Crossbow versie erop gezet. Enige vervelende vind ik wel dat die crossbow heel duidelijk je batterij in % weergaf op je today scherm. Deze versie zet het weer gewoon rechtsonder neer. Kan dat misschien nog aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170370

verwijderd wegens overtreding regels... :D

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 170370 op 23-04-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Im Ordner Autostart befindet sich der Eintrag "CapNotify.ink". Diese Verknüpfung sollte eigentlich folgende Funktion starten.

Wenn man auf "Cap/Shift" oder die Funktionstaste (die mit dem Punkt) drückt, sollte in der Taskleiste ein grosses "C" oder ein Punkt erscheinen, damit man sieht dass diese Tasten gedrückt worden sind.

Diese Funktion muss aber vorher in der Registry aktiviert werden.

Unter "HKCU\ControlPanel\Keybd" muss ein DWORD-Value hinzugefügt werden mit dem Eintrag "EnableIndicator" und Wert=1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gelukkig is mijn duits redelijk goed...
maar goed, dom dom dom...ik had er overheen gelezen in de startpost... :
Op de volgende wijze krijg je een keyboard status indicator op je HTC Wizard. Deze zal zich naast het keyboard icoontje bevinden. Een "C" staat voor shift en een stip voor het indrukken van de symbol toets.
quote:
Note: Het is nu ook mogelijk deze indicator te enablen door dit .cab bestand te installeren op je HTC Wizard. Dit zal tevens het EDGE icoontje inschakelen.

1) Ga naar de volgende registry entry:

"\HKCU\ControlPanel\Keybd"

2) Maak een nieuwe registry entry met de naam:

"EnableIndicator"

3) Wijs hem nu een DWORD waarde van 1 toe.

4) Voer een soft reset uit.

--------------------------------------------------------------------------------

maar wat is nou precies het vershil tussen de roms voor wm6? welke is aan te raden? ik vind de thumbnails in de sartpost er wel erg strak uitzien maar ik neem aan dat ze dit allemaal bieden...
wie helpt me verder??dan kan ik ook wm6 gaan installeren.. :D
thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Faria is vrij populair.
Gebruik hem nu een paar weken, geen vreemde dingen mee.
Zie ook geen reden om een andere WM6 ROM te testen, nu deze werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

mvdput schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:12:
[...]

CheckNotifications gebruik ik niet, ook mijn firewall uitschakelen helpt niet.
Probeer CheckNotifications maar eens te draaien. Ik heb hetzelfde gehad en door het draaien van CheckNotifications kon ik het probleem oplossen.

Ik had namelijk omaclock/plus gebruikt en deze had 1200 events aangemaakt in de notifications database. Daarom werkte activesync bij mij niet meer. Nadat ik deze events had opgeruimd en een soft reset had gedaan werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
TheGeneral schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:39:
Goed mijn GPRS probleem is opgelost, heb nu Xplore ipv de Crossbow versie erop gezet. Enige vervelende vind ik wel dat die crossbow heel duidelijk je batterij in % weergaf op je today scherm. Deze versie zet het weer gewoon rechtsonder neer. Kan dat misschien nog aangepast worden?
Denk dat jij het progje "battery status" nodig hebt...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheGeneral schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:41:
[...]

Kan je trouwens de opties van de 2 knoppen net boven opnemen en ophangen aanpassen zodra je in SMS menu zit? Met WM6 staat er onder de linkerknop ineens Delete ipv New. Heb daar toch liever New staan.
goed ik draai inmiddels Faria, het ziet er allemaal best aardig uit, maarrrrr....

** edit : de rest verwijderd wegens overtreding regels **
thnx..

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 170370 op 23-04-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kleine vooruitgang...ik kan weer syncen, na herstarten van me pc...maar de overige vragen blijven staan...who helps me out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135412

Wil niet lullig doen, maar voor WM6 vragen moet je echt op XDA-developers zijn. Honderden posts met evenveel antwoorden op de hier gestelde vragen.

En vergelijken van WM6-roms heeft ook weinig zin omdat er ca. 2 nieuwe roms per week uitkomen met steeds weer nieuwe verbeteringen EN bugs!

Heb inmiddels een stuk of zes WM6-roms geprobeerd en ze hebben allemaal hun eigen voor- en nadelen. Of gewoon proberen of je herlemaal suf lezen op XDA-developers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135412 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:31:
Wil niet lullig doen, maar voor WM6 vragen moet je echt op XDA-developers zijn.
hmm...okay...
maak ik hieruit op dat je op dit forum geen vragen MAG stellen? of is dit simpelweg verboden?
diegenen die dit topic beheert heeft zelf namelijk ook wm6 draaien, vandaar dat ik de vragen hier neer zet.
dus als het mag, weet iemand dan een oplossing voor me bovengenoemde issue's?
thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Aangezien WM6 nog niet legaal op je Wizard kán staan is het discussiëren over problemen (die kunnen komen doordat het illegale software is) over WM6 niet de bedoeling.

Zie ook de vorige modbreak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

owke...sorry did not know that!!
posts aangepast / verwijderd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Laatst online: 24-05 11:53
Ik heb sinds kort een Qtek 9100 en ben er erg blij mee. Aangesloten op de Exchange server van mijn werk etc :)

Uiteraard veel software erop gezet inclusief TomTom 6. Nu heb ik alleen het probleem dat TomTom bij het opstarten ineens zegt 'geen kaarten gevonden' terwijl hij eerst wel werkte. Is dit een bekend probleem en zoja, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:38

Rhapsody

In Metal We Trust

heb je wel de juiste kaartversie?

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Laatst online: 24-05 11:53
Rhapsody schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:36:
heb je wel de juiste kaartversie?
Hij heeft gewerkt. Hierna lopen klooien met de bluetooth instellingen etc maar nu vindt hij dus geen kaart meer. Kan dit invloed hebben?

EDIT: slaat TomTom bluetooth instellingen op in je kaartenmap? Misschien dat dat t is?

[ Voor 13% gewijzigd door jwstoop op 24-04-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:38

Rhapsody

In Metal We Trust

jwstoop schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:49:
[...]

Hij heeft gewerkt. Hierna lopen klooien met de bluetooth instellingen etc maar nu vindt hij dus geen kaart meer. Kan dit invloed hebben?

EDIT: slaat TomTom bluetooth instellingen op in je kaartenmap? Misschien dat dat t is?
hmm niet dat ik weet, maar dan zou het niet uit mogen maken...

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Modbreak:Inmiddels een aantal berichten verwijderd omdat het toch niet helemaal doordringt dat posten van CID unlock problemen mbt WM6 hier niet mag!
Laat het dus even doordringen! En, ga ook niet spammen met stuiptrekkingen als 'DM maar even dan doenne we het wel via het DM systeem.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Heeft het zin om een SanDisk MiniSD Ultra 2 te kopen?
Of zal deze in de HTC Wizard met dezelfde snelheid werken als de gewone SanDisk MiniSD?

Hier staat dat de Ultra 2 wel compatibel is met de HTC Wizard, maar niet of hij dan ook daadwerkelijk sneller werkt....

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Martino-s schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:24:
Of zal deze in de HTC Wizard met dezelfde snelheid werken als de gewone SanDisk MiniSD?

Hier staat dat de Ultra 2 wel compatibel is met de HTC Wizard, maar niet of hij dan ook daadwerkelijk sneller werkt....
Van hier:
the ultra and even a non ultra will be faster then the sd interface on your pda
but the ultra will be faster in your flash reader if it's usb2
Veel snelheidswinst tijdens het gebruik van je Wizard zal je er dus niet van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Weet niet of ie sneller is dan normaal, scheelt maar 7 euro. Weet wel dat het goed werkt en Sandisk een betrouwbaar merk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Tijd voor een nieuw deeltje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand die weet hoe ik de contacten die op m'n telefoon staan naar m'n sim kan kopieren?
Heb namelijk 'n nieuwe phone en wil geen 450 contacten per stuk oversturen via BT dus...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 23:58
Je kunt op je sim geen meerdere nummers en extra info per contact opslaan. Kun je niet syncen met outlook en dan weer doorsyncen naar je nieuwe telefoon? Zo doe ik het meestal.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 10:29

PEPPI

Informatiemanager

Omdat ik regelmatig een schermcalibratie moet doen, wil ik graag de scherm-instellingen in de Traylounch van 'battery status today plugin' zetten.
Ik kan alleen het instelling programma nergens vinden.

Kan iemand mij helepen?

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
PEPPI schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:35:
Omdat ik regelmatig een schermcalibratie moet doen, wil ik graag de scherm-instellingen in de Traylounch van 'battery status today plugin' zetten.

Kan iemand mij helepen?
  • Open notepad.
  • Type "20#ctlpnl cplmain.cpl,7" (zonder quotes).
  • Sla het bestand op als .lnk bestand, bijvoorbeeld "Screen.lnk".
  • Kopieer het bestand naar je Wizard en voer hem uit/link er naar in je plugin.
Zie ook deze pagina voor snelkoppelingen naar andere systeem instellingen.

Maar mag ik vragen waarom je zo vaak een schermcalibratie moet doen? Klinkt niet gezond ;) .

[ Voor 21% gewijzigd door DeOS op 27-04-2007 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Commentaar over een moderatie-actie kan via SM of dmv het plaatsen van een TR. Plaats het niet in het forum zelf want dat is 1. off-topic (zoals je zelf aangaf) en 2. topicvervuiling.

en weer on-topic....

ik heb er 1 en ik merk weinig verschil, maar mestal gebruik ik ook een card reader op de pc.
en hem verder alleen voor tomt tom en mp3's
succes.

[ Voor 69% gewijzigd door een moderator op 26-04-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
PEPPI schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:35:

Kan iemand mij helepen?
Op het batterijikoontje klikken en vasthouden, dan uit het popupmenu "Options" kiezen.

Of:
Start > Instelling > Persoonlijk > Vandaag > Items > BatteryStatus > Opties

Het eerste is makkelijker! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vaag; als ik TomTom gebruik en tegelijkertijd met een bluetooth headset bel, dan verliest TomTom het signaal, of gaat hij "achter" lopen...

Meer mensen hier last van, of misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 10:29

PEPPI

Informatiemanager

En dan naar het tabblad traylaunch. Zo ver was ik.
Maar dan moet ik vervolgens een path opgeven.
Ik weet niet of ik zo naar de scherminstellingen kan linken, en waar die dan staat.
Zodat ik via de toolbar het scherm kan calibreren. (Align screen)
Thanks!

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Zoals Ginz hier aangeeft is de technische noodzaak er niet meer om een nieuw Topic te starten.

Dit zal ook de reden zijn dat er nu geen nieuwe wordt gestart, want anders was dit altijd bij deel 40.
Omdat er in de startpost van de laatste topics (bijna) geen nieuwe zaken zijn toegevoegd door Eggy, mag het forum van mijn nog wel een tijdje doorlopen....

[ Voor 0% gewijzigd door Martino-s op 27-04-2007 09:37 . Reden: typo... ]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb het probleem dat ik ooit een alarm heb gezet en deze steeds weer opnieuw afgaat. Ik heb de stappen uit startpost gevolgd, CheckNotifications gedownload, het betreffende eevent gedelete, soft reset gedaan en het betreffende event is weer terug.

Verder meld CheckNotifications dat er erg veel (407) events zijn, dus heb ik de duplicates met CheckNotifications weggehaald zoals beschreven in de startpost, echter ook deze zijn weer terug nadat ik een soft reset heb gedaan. (en soms zijn het er meer, ik begon met 402)

Heeft iemand nog ander tips waarmee ik wel de events kan legen/opschonen?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verder in HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 15
Thanks maarud :)

[ Voor 65% gewijzigd door Eggy op 29-04-2007 00:43 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles