HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pd0amn
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 01:55
Bedankt voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-05 15:54
weet iemand hoe lang je ongeveer met de accu mp3's kan beluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:51
Hoe kan ik een melding krijgen als ik nieuwe mail in submappen ontvang?
ik krijg alleen een melding als de nieuwe mail daadwerkelijk in de \inbox\ staat.
maar door filters op de exchange wordt het direct toegekend in de juiste submappen ik ontvang het dus wel, maar ik krijg er geen melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 20:36
Dat gaat niet; is een bekend probleem. Had eerst ook allemaal filters aangemaakt, maar die heb ik uitgezet vanwege dit probleem.

Heb het overigens nog niet met WM6 getest

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
hmm das lullig..
nu maar de rules aangepast dat er een **kopie** naar de inbox gaat.
jammer maar andere kant wel beter.. hoef immers niet overal een melding van te hebben.

elk nadeel heeft ook z'n voordeel |:( >:)

[ Voor 3% gewijzigd door carpcatcher op 02-04-2007 14:55 . Reden: smilies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Ik zie net dat t-mobile.de een officiële AKU 3.3 ROM voor de Vario heeft uitgebracht. Duitstalig uiteraard, maar heel misschien betekent dit dat er ook een officiële Nederlandse AKU 3.3 ROM gaat komen! Is er toevallig iemand die hier meer van weet?

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Qtek 9100 heeft ook een ingebouwde camera, waar je ook video's mee kan opnemen. De maximale resolutie van deze camera bedraagt 1280 x 1024 pixels (1.30 megapixel). Deze camera heeft geen optische zoomfunctie. Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de ingebouwde flits.
http://www.portablegear.nl/reviews/Qtek_9100.htm

ligt het aan mij of heeft hij helemaal geen flits?
en weet iemand een site waar ze een aantal fotos die deze camera heeft gemaakt, op 1280x1024 dan, ik weet dat ie over slecht wordt beoordeeld maar kan nergens echt goeie fotos vinden van hem 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door kadooosh op 02-04-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146761

TommyCP schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:00:
Ik zie net dat t-mobile.de een officiële AKU 3.3 ROM voor de Vario heeft uitgebracht. Duitstalig uiteraard, maar heel misschien betekent dit dat er ook een officiële Nederlandse AKU 3.3 ROM gaat komen! Is er toevallig iemand die hier meer van weet?
waar zie je dit staan dan? Kan het niet vinden, had er toevallig pas nog met t-mobile nederland overgebeld (heb ik niet echt hoog staan qua kennis moet ik erbij zeggen) en die konden mij niets vertellen over aku 3.3 Maar bij de vorige update kwam hij ook eerst bij t-mobile Duitsland uit, en enkele weken daarna op de Nederlandse t-mobile site, dus ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een subtiel schopje, het is hier zo'n tijd stil geweest en kan dus misschien over het hoofd gezien zijn, mocht dit tegen de regels zijn mijn excuses.
Anoniem: 146761 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:17:
Hee hallo,

ik volg dit topic al geruime tijd alleen heb ik hier tot nu toe nog niets over gelezen (search vindt ook niets). Ik las van de week een stuk op internet over "Bluetooth Proximity Detection on OS X". Met een stukje software onder OS X herkent hij je aan je bluetooth van je telefoon zodra je bij je mac in de buurt komt en dan automatisch je scherm unlocked en via bluetooth en isync je telefoongegevens ook gaat syncen. Tevens bij het weglopen van de mac locked hij je scherm ook weer.
Nu lijkt mij dit echt heel relaxed om onder windows ook aan de praat te krijgen, alleen dan natuurlijk met mijn activesync etc. Dus zodra je met je qtek in de buurt bent dat hij al die dingen gaat doen. Na zoeken op internet heb ik wel ongeveer zoiets gevonden, alleen werkt dit niet in combinatie met activesync/windows mobile. Iemand enig idee of er dergelijke software is en waar te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124620

mischien val ik hier een beetje buiten de boord maar;).. miss dat iemand mijn antwoord weet.

1: ik heb een mda compact gekregen maar mijn powerbutton is defect, en ik zou hem graag een harde reset geven om alles weer lekker te hebbe.
dit zou eignelijk met die knop" inhouden" maar deze toetscombinatie kan ik dus niet gebruiken daarvoor. Iemand idee om dit toch voor elkaar te krijgen?

2: Hoe kan ik nu het toestel vergrendelen, en ontgrendelen??

3: Er zit nu de 2003 op, kan ik deze vernieuwe? upgrade of is dit al de hoogste versie voor deze qtek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Anoniem: 124620 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:56:
3: Er zit nu de 2003 op, kan ik deze vernieuwe? upgrade of is dit al de hoogste versie voor deze qtek
ik heb gelezen dat je via minder legale wegen 2005 erop kan gooien O-)

post anders ff hier
HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

[ Voor 12% gewijzigd door kadooosh op 02-04-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Anoniem: 146761 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:43:
[...]

waar zie je dit staan dan? Kan het niet vinden, had er toevallig pas nog met t-mobile nederland overgebeld (heb ik niet echt hoog staan qua kennis moet ik erbij zeggen) en die konden mij niets vertellen over aku 3.3 Maar bij de vorige update kwam hij ook eerst bij t-mobile Duitsland uit, en enkele weken daarna op de Nederlandse t-mobile site, dus ben benieuwd...
Dit is de downloadlink: http://www.t-mobile.de/downloads/t-mobile/ruu_vario_aku3.3_3822_382120_026911_tmo_de_ger_ship.zip

En je komt daar als volgt: Klingeltöne & mehr -> Handy Downloads -> mehr -> Software/Konfigurationen -> Modell ändern (aldaar op de tweede pagina op T-Mobile klikken, dan Vario selecteren) -> Geräte-Software

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:55
kadooosh schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:29:
ligt het aan mij of heeft hij helemaal geen flits?
en weet iemand een site waar ze een aantal fotos die deze camera heeft gemaakt, op 1280x1024 dan, ik weet dat ie over slecht wordt beoordeeld maar kan nergens echt goeie fotos vinden van hem 8)7
Ligt toch echt aan jou ;) .....maar flits is wel een groot woord hoor. Het is gewoon een fel led lampje die je aan en uit kan zetten tijdens camera modus. Voor foto's moet je gewoon ff zoeken op "photo's qtek 9100" o.i.d. op de eerst hit staan volgens mij al wel wat voorbeelden.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Mensen, ik heb zelf een MDA Vario 2 maar ik ben nu even met een probleem bezig voor een vriend van mij. Hij heeft namelijk wel een MDA Vario. Zijn probleem is dat hij een kapot scherm heeft (barst erin) maar hij heeft wel nog normaal beeld maar het touchscreen werkt niet meer. Hij wil het toestel nog wel gebruiken voor agenda enz.

Het probleem is dat hij het apparaat terug gezet heeft naar de fabriekinstellingen en heel verrassend als je het apparaat dus opstart krijg je het scherm om te kalibreren. Ik kom dus niet verder want je kan dit niet via het toetsenbord doen. Je MOET het scherm aanraken.
Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?

Alvast bedankt. Ik wacht op jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
DeOS schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:23:
[...]

Ligt toch echt aan jou ;) .....maar flits is wel een groot woord hoor. Het is gewoon een fel led lampje die je aan en uit kan zetten tijdens camera modus. Voor foto's moet je gewoon ff zoeken op "photo's qtek 9100" o.i.d. op de eerst hit staan volgens mij al wel wat voorbeelden.
hmm ik bedoel fotos die de camera heeft gemaakt zelf he,nou heeft die 2de link wel wat maar ik wil gwon goeie fotos waar veel daglicht bij zit enzo, kheb hier wat gevonden http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-wizard-en.shtml en vindt dat tog wel meevallen... tjah voor echte fotos heb ik nog me digicam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb een oud toestel liggen met daarin een simkaart waarvan ik heb opgegeven dat dit nummer doorgeschakeld moet worden naar m'n nummer welke op de Vario wordt gebruikt. Dit oude toestel staat dus verder uit.

Nu had ik vroeger een Siemens S55, en als ik hier dan een doorgeschakelde oproep op kreeg zag ik dat ook op het scherm. Ik wist dan dat de oproep afkomstig was van mijn oude toestel. Ik zag dan het nummer van de beller, en dat de oproep was doorgeschakeld (middels een pijltje of zo)

Nu op de Vario krijg ik dat niet te zien. Het ziet er nu uit als elk andere oproep dat binnenkomt. Het nummer van de beller wordt getoond, maar verder niet dat deze is doorgeschakeld.

Is dit niet mogelijk op de Vario? Is dit iets wat toestelafhankelijk is of zit dit in het netwerk?
Indien het afhankelijk is van het toestel, zou het dan mogelijk zijn om zelf een klein progje te maken dat dit wel laat zien?

Heeft dit principe nog een bepaalde naam. Dan kan ik misschien gerichter op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
heeft iemand zon brando screenprotector bij pdashop.nl besteld?
duurde het de verzending lang??
kvind 15 euro wel veel voor stukje plastic dus is het, het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

kadooosh schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:54:
Ik had hem de volgende dag al, en ja het is best duur, maar ook duurzaam en ik heb er dan ook totaal geen spijt van gehad.
Overigens is de support van pdashop wel goed, toen ik mijn protector kreeg bleek deze beschadigd te zijn aan de onderkant, echter ik kon hem direct terug sturen en twee dagen later had ik een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
gisteren via de website besteld...
status is dat de chauffeur nog onderweg is..

dus nog even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was het nu zeker voor mij waard geweest, zojuist mijn eerste 2 krasjes erop gekregen :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Ja.
1 dag.
Ja.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

:+
Bij www.gpsplaza.nl kost een Brando Screenprotector 7 of 8 euro inclusief verzendkosten.
Daar is het; Dag 1 de betaling binnen, dag 2 de screenprotector al in huis. :)

En een screenprotector is het zeker waard! Bij mij zie je hem niet zitten, ben er heel tevreden mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Martino-s op 03-04-2007 19:33 . Reden: Nog antwoord geven op het laatste onderdeel van de vraag... ]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Er is slechts één nadeel aan die protector, en dat is dat het scherm iets minder gevoelig is, hoewel ik dat in sommige situaties eerder als een voordeel zie, zeker als je met je dikke vingers op dat scherm zit te duwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Het is misschien een bekend probleem maar toch; ik heb de laatste tijd last van dat sms-jes niet goed aankomen, dat wil zeggen: ik krijg ze veeel te laat of gewoon niet. Vaak als ik even geen netwerk-fix heb gehad. Bijvoorbeeld vandaag; op mijn werk had ik geen bereik, ik controleer zojuist mijn mail via gprs en krijg in eens sms-jes van de vorige dag zelfs binnen... ben ik niet heeel gecharmeert van moet ik zeggen, heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? (MDA Vario T-mobile btw)

Dank.

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Martino-s schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:32:
:+
[...]

Bij www.gpsplaza.nl kost een Brando Screenprotector 7 of 8 euro inclusief verzendkosten.
Daar is het; Dag 1 de betaling binnen, dag 2 de screenprotector al in huis. :)

En een screenprotector is het zeker waard! Bij mij zie je hem niet zitten, ben er heel tevreden mee.
ooi bedankt _/-\o_
is er eigenlijk echt verschil tussen de normale en de Ultra Clear ?

de standaard headset die erbij zit is die goed genoeg om muziek mee te luisteren?
anders moet ik maar zon 2.5-3.5mm converter ding bestellen uit hong kong aangezien ie hier 15 euro is en daar 80 cent op ebay 8)7 :X
maakt niet veel uit welke ik kom toch...
http://search.ebay.com/se...o+3.5+mm+for+Headset+Jack

oh en 2gb sd kaart is toch de max die de 9100 aan kan ?

[ Voor 7% gewijzigd door kadooosh op 04-04-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
4gb schijnt ook te werken. Hoewel; met bepaalde SD kaartjes.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=297324

Blijkbaar kan ook nog meerdere partities op de SD kaart aanmaken zodat je 2 storagecards hebt op je PDA.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 12:33
Het is misschien een bekend probleem maar toch; ik heb de laatste tijd last van dat sms-jes niet goed aankomen, dat wil zeggen: ik krijg ze veeel te laat of gewoon niet. Vaak als ik even geen netwerk-fix heb gehad. Bijvoorbeeld vandaag; op mijn werk had ik geen bereik, ik controleer zojuist mijn mail via gprs en krijg in eens sms-jes van de vorige dag zelfs binnen... ben ik niet heeel gecharmeert van moet ik zeggen, heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? (MDA Vario T-mobile btw)
oei dat klinkt bekend, krijg soms smsjes van 2 dagen geleden :/
maar volgens mij haalt hij geen smsjes meer op , als er een foutmelding bij het verzenden nog staat,die je met "ok" moet beantwoorden. weet iemand hoe je die uitzet? "bericht kon niet worden verzonden" of zoiets . , ik woon aan de grens en heb soms 0,0 ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Krypt schreef op woensdag 04 april 2007 @ 07:42:
4gb schijnt ook te werken. Hoewel; met bepaalde SD kaartjes.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=297324

Blijkbaar kan ook nog meerdere partities op de SD kaart aanmaken zodat je 2 storagecards hebt op je PDA.
ah mooi heb zelfs winkels gevonden waar ze maar 30 euro zijn (zelfde als de 2gb die ik ging kopen) _/-\o_

kan het niet vinden maar zal deze werken
pricewatch: Secure Digital Card Mini 4GB (Transcend)

[ Voor 13% gewijzigd door kadooosh op 04-04-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
ione schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:18:
Nu had ik vroeger een Siemens S55, en als ik hier dan een doorgeschakelde oproep op kreeg zag ik dat ook op het scherm. Ik wist dan dat de oproep afkomstig was van mijn oude toestel. Ik zag dan het nummer van de beller, en dat de oproep was doorgeschakeld (middels een pijltje of zo)

Nu op de Vario krijg ik dat niet te zien. Het ziet er nu uit als elk andere oproep dat binnenkomt. Het nummer van de beller wordt getoond, maar verder niet dat deze is doorgeschakeld.

Is dit niet mogelijk op de Vario? Is dit iets wat toestelafhankelijk is of zit dit in het netwerk?
Indien het afhankelijk is van het toestel, zou het dan mogelijk zijn om zelf een klein progje te maken dat dit wel laat zien?

Heeft dit principe nog een bepaalde naam. Dan kan ik misschien gerichter op zoeken.
Klopt, de telefoonapplicatie laat niet zien of een binnenkomende oproep is doorgeschakeld. Mijn oude Nokia toont dan een '>' voor het nummer. In principe zou dit wel te programmeren moeten zijn (immers, het netwerk verzend die info). Er zuigt wel meer aan de WM telefoonapplicatie, ik zou mij een lief ding waard zijn de functionaliteit van een doorsnee Nokia op WM5 te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Ik loop al een jaar zonder screenprotector, en er zit nog niet het kleinste krasje op. Ik ben wel voorzichtig ermee. Hij zit altijd als enig object in een zak van jas of broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Andre.Koster schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:32:
[...]

Klopt, de telefoonapplicatie laat niet zien of een binnenkomende oproep is doorgeschakeld. Mijn oude Nokia toont dan een '>' voor het nummer. In principe zou dit wel te programmeren moeten zijn (immers, het netwerk verzend die info). Er zuigt wel meer aan de WM telefoonapplicatie, ik zou mij een lief ding waard zijn de functionaliteit van een doorsnee Nokia op WM5 te krijgen!
Iemand een idee of er hier al iets voor bestaat (een progje ofzo)? Of een idee heeft hoe dit te programmeren valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Anoniem: 32767 schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:08:
Als ik TomTom6 start dan wil ik dat de 'brightness' van mijn scherm op voluit staat. Het liefst ook meteen dan het scherm een kwart slag kantelt. Bestaat een (freeware?) programma die beide of een van beide kan?
Dat kantelen kan je bereiken door TomTom5 te installeren. :+
Het is 1 van de kleine redenen voor mij om niet te upgraden naar 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:10
Iemand enig idee of Windows Mobile 6 ook werkt op mijn MDA Vario? Het ziet er wel leuk uit maar ik wil toch eerst even weten of het wel echt werkt.. Ik denk niet dat fout geinstalleerd onder de garantie valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Door een menuitem toe te voegen in Tomtom6 schijnt het ook te werken. Zal eens kijken of ik 'm kan vinden.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 10:29

PEPPI

Informatiemanager

thecompany schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:11:
Iemand enig idee of Windows Mobile 6 ook werkt op mijn MDA Vario? Het ziet er wel leuk uit maar ik wil toch eerst even weten of het wel echt werkt.. Ik denk niet dat fout geinstalleerd onder de garantie valt..
Nee, dat werkt niet.
Je moet hem eerst CID-unlocken en er vervolgens een cleane Rom op zetten.
Als je niet weet hoe dat moet of het niet zelfstandig kan vinden, raad ik het niet aan om te upgraden naar WM6.
De mogelijkheid bestaat dat je telefoon onbruikbaar wordt.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
wat zijn eigenlijk de voordelen van WM6?
verbruikt ie niet sowieso meer geheugen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

kadooosh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:34:
wat zijn eigenlijk de voordelen van WM6?
verbruikt ie niet sowieso meer geheugen ?
Bij mij verbruikt ie zelfs minder geheugen.

Verder ziet het er wat gelikter uit. Nieuwere programma's zoals Word/Excel/Powerpoint, Remote Desktop en WIndows Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
kan je daarmee ook office 2007 documenten lezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Is het ook mogelijk om de 'onderste' balk te bewerken in WM5? :|
bij mij staan hier enkel de batterijen meter en Comm manager in
(welke eigenlijk al dubbel elders te vinden zijn)

dan nog een vraag over het programma pocketbreeze.
zijn er mensen die dit gebruiken? hun eigen ervaringen..
het lijkt erop dat de (outlook) agenda vervangen wordt is dit ook zo ??
(iets wat ik niet wil)

[ Voor 36% gewijzigd door carpcatcher op 04-04-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:59
Is het ook mogelijk om alle nummers in 1 keer op je sim kaart te zetten ipv telefoon?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Andre.Koster schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:39:
[...]

Dat kantelen kan je bereiken door TomTom5 te installeren. :+
Het is 1 van de kleine redenen voor mij om niet te upgraden naar 6.
Zo; heb het even geprobeerd. Met de TomTom Menu Builder kun je wel het kantel knopje in je menu toevoegen (90 graden & 180 graden), maar de 90 graden is grayed out en de 180 graden draait alleen het scherm, de schermcoordinaten niet; dus moet je maar gokken waar het knopje ergens op het touchscreen verstopt zit.

Beetje een tekortkoming. Maar je kunt ook externe applicaties toevoegen in het menu, en daar zou je dus 'n rotatescreen proggy in kunnen zetten.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

kadooosh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:28:
kan je daarmee ook office 2007 documenten lezen dan?
Nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Andre.Koster schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:36:
[...]

Ik loop al een jaar zonder screenprotector, en er zit nog niet het kleinste krasje op. Ik ben wel voorzichtig ermee. Hij zit altijd als enig object in een zak van jas of broek.
Ik liep een dik half jaar MET screen protector en ik had geen krasje... één keer misgestoken in mij broekzak en mijn riem scheurde een flink gat in de protector...
reden om een brando aan te schaffen (orgineel zat er eerst op) en ik ben blij nu ik een mooiere protector heb EN geen kras op mijn scherm!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 20-05 20:53
gebruikt hier iemand zo'n proxy voor het surfen, die automatisch plaatjes verkleind en evt de layout aanpast voor mobiel surfen? ik heb er laatst iets over gelezen en wilde het eens proberen, maar kan er geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:18

Nitai

Live the life you love.

PEPPI schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:24:
[...]

Nee, dat werkt niet.
Je moet hem eerst CID-unlocken en er vervolgens een cleane Rom op zetten.
Als je niet weet hoe dat moet of het niet zelfstandig kan vinden, raad ik het niet aan om te upgraden naar WM6.
De mogelijkheid bestaat dat je telefoon onbruikbaar wordt.
Als je je Vario langer dan een jaar (ik had een 1 jarig contract) hebt, dan kun je een unlockcode via de website van T-Mobile vragen. Ik heb de mijne geunlocked, een goede release gedownload, ik heb de instructies opgevolgd, en klaar was ik binnen een half uurtje. Windows Mobile 6 draait superstabiel op m'n Vario.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
carpcatcher schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:30:

(iets wat ik niet wil)
Ik geloof dat je ervanaf kunt komen, maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb (google even zou ik zeggen). Overigens plaatsen sommige programma's icoontje op die balk, zoals BatteryStatus, TomTom, Mortring, PocketMax Redial, FlitsNav, Remote Desktop, TaskManager -- om een aantal van mij maar eens te noemen. Die ikoontjes zijn toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Andre.Koster schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:55:
[...]
Overigens plaatsen sommige programma's icoontje op die balk, zoals BatteryStatus, TomTom, Mortring, PocketMax Redial, FlitsNav, Remote Desktop, TaskManager -- om een aantal van mij maar eens te noemen. Die ikoontjes zijn toch wel handig.
vreemd want tomtom neemt nu een hele regel in beslag, en daar onderin remote desktop lijkt me ook wel handig.. dan heeft die balk teminste nut zegmaar, nu neemt ie alleen maar ruimte in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
carpcatcher schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:31:
[...]

vreemd want tomtom neemt nu een hele regel in beslag, en daar onderin remote desktop lijkt me ook wel handig.. dan heeft die balk teminste nut zegmaar, nu neemt ie alleen maar ruimte in beslag.
Een hele regel? Dat kun je toch uitzetten in je Today-configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Andre.Koster schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:37:
[...]

Een hele regel? Dat kun je toch uitzetten in je Today-configuratie.
ja dat wel.. maar gewoon op me today scherm heb ik dan niets meer van TomTom en via programmas start dat niet makkelijk/snel op in de auto met je dikke vingers. dus wil ik h'm nog wel in me today houden. :)

Icoontje zoals je beschrijft in de onderste balk lijkt me handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
carpcatcher schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:45:
[...]

ja dat wel.. maar gewoon op me today scherm heb ik dan niets meer van TomTom en via programmas start dat niet makkelijk/snel op in de auto met je dikke vingers. dus wil ik h'm nog wel in me today houden. :)

Icoontje zoals je beschrijft in de onderste balk lijkt me handiger.
Maar dat ikoontje verschijnt alleen als TomTom draait. Wat jij goed kunt gebruiken is een applicatiestarter zoals cLaunch! Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

190632

carpcatcher schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:30:
Ja! Als je de hele balk weg wilt halen moet je even naar \Windows\StartUp\ gaan en Tray_init.lnk verwijderen. Of gewoon verplaatsen naar een andere map als je een backup wil hebben zodat je het later eventueel terug kan zetten. (Mocht je het bestand met de standaard bestandsverkenner niet kunnen zien, dan kan je via de Explore functie van ActiveSync het bestand wel vinden denk ik).
Als je er andere icoontjes bij wil zetten zijn er verschillende freeware programma's maar ik ben een blije gebruiker van iLauncher die dat en veel meer kan. (Net als PocketBreeze ontwikkeld door SBSH)
(iets wat ik niet wil)
Absoluut gebruik ik het! Het is de basis van mijn Today screen setup, ik gebruik PocketBreeze en heb meerdere andere Today plugins als tabs erin. PocketBreeze _vervangt_ de PIM (agenda, taken, contacten) applicatie niet, dit doen programma's als PocketInformant en AgendaFusion. PocketBreeze is een heel handige software om je afspraken enzo uit je agenda te laten zien op het Today screen; zodat je niet je calendar hoeft te openen. Zoals ik zei, het is de basis van mjin Today screen, en de support op het forum van SBSH is wat mijn ervaring betreft ongeëvenaard.

[ Voor 7% gewijzigd door 190632 op 06-04-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Mijn Vario loopt vaak vast, bij normaal gebruik zo'n 2x op een dag. Vooral bij het switchen van horizontaal naar verticaal beeld (dus openen en sluiten van toetsenbord) en andersom doet het zich vaak voor. Ligt dit aan mijn Vario of aan de software? Ik gebruik nu nog WM5 met de standaard T-Mobile ROM die hij na de harde reset installeert (telefoon is ong. jaar oud). Heb hem tweedehands overgekocht (voor €75 :*)) dus ik weet niet of hij dit euvel altijd al heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
190632 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:31:

[...]
Absoluut gebruik ik het! Het is de basis van mijn Today screen setup, ik gebruik PocketBreeze en heb meerdere andere Today plugins als tabs erin. PocketBreeze _vervangt_ de PIM (agenda, taken, contacten) applicatie niet, dit doen programma's als PocketInformant en AgendaFusion. PocketBreeze is een heel handige software om je afspraken enzo uit je agenda te laten zien op het Today screen; zodat je niet je calendar hoeft te openen. Zoals ik zei, het is de basis van mjin Today screen, en de support op het forum van SBSH is wat mijn ervaring betreft ongeëvenaard.
Ik gebruik (de freeware) plugin TodayAgenda. Ook zeer aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Peedy schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:18:
Mijn Vario loopt vaak vast, bij normaal gebruik zo'n 2x op een dag. Vooral bij het switchen van horizontaal naar verticaal beeld (dus openen en sluiten van toetsenbord) en andersom doet het zich vaak voor. Ligt dit aan mijn Vario of aan de software? Ik gebruik nu nog WM5 met de standaard T-Mobile ROM die hij na de harde reset installeert (telefoon is ong. jaar oud). Heb hem tweedehands overgekocht (voor €75 :*)) dus ik weet niet of hij dit euvel altijd al heeft gehad.
hmm 75 euro is wel erg goedkoop.. aka duurkoop :z
als je dit heb gehad vanaf dat je hem had overgekocht denk ik dat ie gwon kapot is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33075

Ik heb een MDA Vario van T-mobile. Nu zit er een grote barst in het scherm waardoor hij eigenlijk niet meer bruikbaar is. Heeft iemand hem ooit laten repareren door T-mobile en een idee wat dat nou eigenlijk kost? Of kan ik beter een nieuwe kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05
Krypt schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:50:
[...]

Zo; heb het even geprobeerd. Met de TomTom Menu Builder kun je wel het kantel knopje in je menu toevoegen (90 graden & 180 graden), maar de 90 graden is grayed out en de 180 graden draait alleen het scherm, de schermcoordinaten niet; dus moet je maar gokken waar het knopje ergens op het touchscreen verstopt zit.

Beetje een tekortkoming. Maar je kunt ook externe applicaties toevoegen in het menu, en daar zou je dus 'n rotatescreen proggy in kunnen zetten.
Of wachten op de nieuwe rom die onze duitse vrienden blijkbaar al hebben. Daar zit AKU3.3 in en on andere een optie om je scherm te kantelen zonder je toetsenbord uit te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-05 14:53
Gerard v.d. Horst schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:45:
[...]

Of wachten op de nieuwe rom die onze duitse vrienden blijkbaar al hebben. Daar zit AKU3.3 in en on andere een optie om je scherm te kantelen zonder je toetsenbord uit te klappen.
heeft iemand toevallig al T-mobile gebeld om te vragen of wij die rom ook krijgen, en zo ja, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Anoniem: 33075 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:41:
Ik heb een MDA Vario van T-mobile. Nu zit er een grote barst in het scherm waardoor hij eigenlijk niet meer bruikbaar is. Heeft iemand hem ooit laten repareren door T-mobile en een idee wat dat nou eigenlijk kost? Of kan ik beter een nieuwe kopen :?
Als je geen extra garantie hebt bijgekocht dan gaat t-mobile'm denk ik niet repareren. Nieuw scherm is iets van 130-150 Euro |:(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
Martijn___ schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:44:
[...]

heeft iemand toevallig al T-mobile gebeld om te vragen of wij die rom ook krijgen, en zo ja, wanneer?
Ik heb de vario net, maar ik heb begrepen dat de vorige update enkele maanden na de duitse kwam. In de duitse forums is echter iemand geweest die de (duitse) helpdesk gebeld heeft en te horen gekregen heeft dat binnen afzienbare tijd alweer een nieuwe update beschikbaar komt waar men wat blijer van kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gerard v.d. Horst schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:44:
[...]

Ik heb de vario net, maar ik heb begrepen dat de vorige update enkele maanden na de duitse kwam. In de duitse forums is echter iemand geweest die de (duitse) helpdesk gebeld heeft en te horen gekregen heeft dat binnen afzienbare tijd alweer een nieuwe update beschikbaar komt waar men wat blijer van kan worden...
de nederlandse t-mobile had nog nooit van aku 3.3 gehoord, maar inderdaad kwam de vorige update anderhalve maand na de duitse update uit als ik het mij goed voor de geest kan halen. Hoe bedoel je "waar men wat blijer van kan worden" precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
kadooosh schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:58:
[...]

hmm 75 euro is wel erg goedkoop.. aka duurkoop :z
als je dit heb gehad vanaf dat je hem had overgekocht denk ik dat ie gwon kapot is ;(
Met een harde reset gaat het weer goed, waarschijnlijk lag het aan mij :P Dus wel weer een goede goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Heeft iemand ook dit probleem??

Ikzelf draai Windows Mobile 6 , en omdat ik redelijk wat km's maak , gebruik ik dagelijks Flitsnav.
WM6 heeft vaak de neiging om dit programma af te sluiten , zonder reden of wat dan ook.
Terwijl WM 5 hem altijd netjes op de achtergrond draaide!

En is het spellingswoorde boek overigens om te zetten naar Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48
AcIDeR schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:05:
En is het spellingswoorde boek overigens om te zetten naar Nederlands?
Valt niet mee heh: "spelling" in het zoekvakje tikken en op enter drukken ;)

http://www.zshare.net/dow...completion-dutch-zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
matthijst schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:09:
[...]

Valt niet mee heh: "spelling" in het zoekvakje tikken en op enter drukken ;)

http://www.zshare.net/dow...completion-dutch-zip.html
Ik zal de zoekfunctie gebruiken om te zien hoe ik het werkende krijg ok?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
Anoniem: 146761 schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:24:
[...]

de nederlandse t-mobile had nog nooit van aku 3.3 gehoord, maar inderdaad kwam de vorige update anderhalve maand na de duitse update uit als ik het mij goed voor de geest kan halen. Hoe bedoel je "waar men wat blijer van kan worden" precies?
o, habe eben mal mit der Hotline gesprochen und folgende Aussagen bekommen:
...
- in naher, absehbarer Zeit wird ein sehr viel besseres und nützlicheres Update zur Verfügung gestellt, auf dass sich das Warten wirklich lohnen würde
Vertaald komt dat dus op:
In afzienbare tijd wordt een veel betere en nuttigere update beschikbaar gemaakt waarop het wachten werkelijke loont.

Dus wat het precies wordt weet niemand, wellicht WM6 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Gerard v.d. Horst schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:45:
[...]

Of onder 1 van je "buttons" de optie <Rotate Screen> selecteren! (Menu/Settings/Buttons) 8)7
Ik gebruik de camera button hiervoor.
Werkt perfect... Ook met TT.

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Ik ben sinds kort een gelukkige gebruiker van de MDA Vario II
Erg tevreden, al zijn sommige handelingen wel heel erg wennen.
Voor als nog vind in het prachtig om live te synchroniseren met me agenda en mail.

Wat ik wel heel erg mis wat tegenwoordig op elke (Nokia) telefoon wel zit zijn profielen en een laptimer (stopwatch) heb zelf al gezocht maar kom niet veel verder.
Weet iemand of er goede alternatieven zijn voor WM5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

carpcatcher schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:25:
Ik ben sinds kort een gelukkige gebruiker van de MDA Vario II
dan zit je in het verkeerde topic, aangezien dit topic over de MDA Vario en niet de MDA Vario II :P
Wat ik wel heel erg mis wat tegenwoordig op elke (Nokia) telefoon wel zit zijn profielen en een laptimer (stopwatch) heb zelf al gezocht maar kom niet veel verder.
Weet iemand of er goede alternatieven zijn voor WM5 ?
zoeken op "pocketpc stopwatch" geeft mij genoeg resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Laatst online: 24-11-2024
Weet iemand hoe ik de smart dial terugkrijg zonder dat ik ook de T-mobile keypad krijg? Die link is dood in de TS. Ik vind dat toch wel een prettig ding, maar ik vind die touchpad van T-mobile afschuwelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121383

hallo,

Ik heb een mda vario via marktplaats gevonden maar aangezien ik met orange bel heb ik deze simlockvrij gemaakt en de nederlandstalige software van qtek erop gegooid.

Alleen heb ik het probleem dat als ik in mijn inbox een sms wil openen dat hij ze dan selecteerd in plaats van te openen, dit gebeurt ook met file explorer en ook als ik via het toetsenbord op enter druk doet hij andere handelingen dan normaal moet.
Als ik hem reset is het een paar minuten goed maar dan begint het weer van voor af aan.
Heb er al verschillende roms op geinstalleerd maar eigenlijk zonder succes.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Modbreak:Daten kan op datingsites, discussiëren kan op GoT, kopen doen we V&A.
Waar zal iemand die een HTC zoekt kijken? Bij de telecomwinkels óf op Tweakers V&A, en niet op GoT. Lijkt me dus logisch dat het hier niet is toegestaan je reut te verkopen.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 11-04-2007 17:25 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Sorry, netjes advertentie geplaatst via V&A.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
kadooosh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:44:
[...]

ah mooi heb zelfs winkels gevonden waar ze maar 30 euro zijn (zelfde als de 2gb die ik ging kopen) _/-\o_

kan het niet vinden maar zal deze werken
pricewatch: Secure Digital Card Mini 4GB (Transcend)
heeft iemand deze toevallig al geprobeert op zijn wizard?
ik krijg me wizard maandag waarschijnlijk dus wacht ik sowieso nog ff met bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
Travelwood schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:16:
[...]

Of onder 1 van je "buttons" de optie <Rotate Screen> selecteren! (Menu/Settings/Buttons) 8)7
Ik gebruik de camera button hiervoor.
Werkt perfect... Ook met TT.
Geweldig !!! _/-\o_

Zo zie je maar wat er al standaard mogelijk is. Ik heb 't ook gelijk onder camera button gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172686

Heey mensen ik heb een groot probleem.

Toen ik mijn MDA Vario wilde opladen deed hij niets.
Ik dus kijken wat het probleem was, is er volgens mij iets stuk!

Foto: klik

Waar je de usb in moet doen is dat mini stekkertje naar achter geschoven ;(
Wat raden jullie aan?

Laten repareren in een speciale pda winkel of zelf open schroeven en weer ( proberen ) recht te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
ione schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:18:
Ik heb een oud toestel liggen met daarin een simkaart waarvan ik heb opgegeven dat dit nummer doorgeschakeld moet worden naar m'n nummer welke op de Vario wordt gebruikt. Dit oude toestel staat dus verder uit.

Even een subtiel kickje.....
Iemand een idee waar ik hierover zou kunnen informeren? Bij de provider of op een of andere site? Heb echt geen idee waar ik nog op moet zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Anoniem: 172686 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:47:
Heey mensen ik heb een groot probleem.

Toen ik mijn MDA Vario wilde opladen deed hij niets.
Ik dus kijken wat het probleem was, is er volgens mij iets stuk!

Foto: klik

Waar je de usb in moet doen is dat mini stekkertje naar achter geschoven ;(
Wat raden jullie aan?

Laten repareren in een speciale pda winkel of zelf open schroeven en weer ( proberen ) recht te zetten?
Ik zou eerst even kijken wat T-Mobile hier op te zeggen heeft. Je kunt altijd nog zelf dat ding open schroeven of op laten sturen naar een pda repair shop

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
niemand hier heeft een 4gb msd erin? hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 20-05 20:53
kadooosh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:32:
nope, maar ik zat er wel over te denken. zag er eentje voor iets van 30 euro, geen geld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:55
Blijkbaar niet hè ;) . Als je voor zeker wil spelen moet je ééntje bestellen die hier genoemd is (zoals al eerder was genoemd). En anders gewoon uitproberen of in het XDA topic je vraag stellen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Laatst online: 08:12

Dentheman

Zie signature

Ik heb in de auto een losse gps module liggen die ik altijd gebruik op m'n mda icm. tomtom, maar op de wat langere ritten is m'n mda-accu niet toereikend en is 'ie leeg, kan ik gewoon een sigaretten-plug in de 12V steken en daaraan de 12v draden van een usb-snoer solderen zodat ik tijdens het rijden m'n mda op kan laden of moet ik daar eerst een weerstand tussen steken want de output spanning van de lader is 5V

[ Voor 12% gewijzigd door Dentheman op 13-04-2007 17:58 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dentheman schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:56:
Ik heb in de auto een losse gps module liggen die ik altijd gebruik op m'n mda icm. tomtom, maar op de wat langere ritten is m'n mda-accu niet toereikend en is 'ie leeg, kan ik gewoon een sigaretten-plug in de 12V steken en daaraan de 12v draden van een usb-snoer solderen zodat ik tijdens het rijden m'n mda op kan laden of moet ik daar eerst een weerstand tussen steken want de output spanning van de lader is 5V
Of je haalt ff een kant en klare kabel bij T-For Telecom of Belcompany ofzo.
10 euro dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nee, wel 2GB.
NB: ik had eerst ook zo'n "budget" 2GB kaartje besteld en die is tot 2x toe kapot gegaan.
Zou dus wel een 'merk' halen: Sandisk bijvoorbeeld.

Goedkoop duurkoop enzo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Modbreak:iPhone stuff is copyright en mag hier dus niet gepost worden!

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 18-04-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
matthijst schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:08:
[...]

10 euro dacht ik...
Of je edit je post als je er nog een wil maken zonder dat iemand in de tussentijd iets heeft gezegd?

Verder is die iPhone pack wel erg cool ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

matthijst schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:08:
[...]

10 euro dacht ik...
Je bent een tweaker of je bent het niet :p
En zo zou ik m'n gps én mda tegelijk op kunnen laden

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 09:55
Dentheman schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:17:
[...]

Het lijkt me voor je mda en je ontvanger het veiligst als je er 5 volt op zet, volgens mij komt dat ook uit je gewone "thuislader" voor zover ik weet. En als je er dan 12V op gaat zetten, vind ie dat niet zo fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
[...]

Hehe, hoe zat die shit ook alweer: als je die ene (paar eigenlijk) draad gewoon splitst naar twee, dan heb je 2x 12 V, of is het gedeeld door 2 --> 6V?

---------------- 12V
12V -------------------------- 0V
0V -------------------------- 12V
---------------- 0V

Tabs/spatie werken schijnbaar niet :(

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 14-04-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

dan heb je 2x 12 aangezien dat paralel is :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198131

hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb sinds kort een mda vario, gisteren deed mijn internet via wifi het nog en nu niet meer.
dan krijg ik de melding:

Kan de pagina niet vinden.
Controlleer de naam en probeer het opnieuw.

Ik krijg wel gewoon netjes een IP.

Ook heb ik hem al een harde reset gegeven, ook dat mocht niet baten.

Ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
[...]

Of je gaat naar de eerste de beste Halfords en haalt daar een splitter voor je sigaretten-aansteker. Die zijn in diverse modellen beschikbaar, zelfs met oplaadbare led lamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Dentheman schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:56:
Ik heb in de auto een losse gps module liggen die ik altijd gebruik op m'n mda icm. tomtom, maar op de wat langere ritten is m'n mda-accu niet toereikend en is 'ie leeg, kan ik gewoon een sigaretten-plug in de 12V steken en daaraan de 12v draden van een usb-snoer solderen zodat ik tijdens het rijden m'n mda op kan laden of moet ik daar eerst een weerstand tussen steken want de output spanning van de mda lader is 5V
Gerard v.d. Horst schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:09:
[...]

Of je gaat naar de eerste de beste Halfords en haalt daar een splitter voor je sigaretten-aansteker. Die zijn in diverse modellen beschikbaar, zelfs met oplaadbare led lamp.
ik zag net dat het sigarettenplug-verloopje-naar-usb voor mn gps-adapter het al omvormt naar 5v (schoot me ineens te binnen aangezien gps ook niet op 12 v werkt :p )

Dus even wat gesneden en gesoldeerd

Kosten: 1 usb-snoer :)

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/4103/p1010007yy2.jpg
Hier ze je het geheel, sigarettenplug, 1 snoertje naar dashboardkastje, daar ligt de gps ontvanger, en wordt het snoertje gesplitst, die weer naar de mda gaat :)

Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/2199/p1010009me8.jpg
Krimpkousjes ftw _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Dentheman op 16-04-2007 16:17 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Laatst online: 24-11-2024
Iemand trouwens al ervaringen met WM6 en MDA Vario? Of is dat überhaupt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Ik ben zeer tevreden over wm6 op mn vario. Mogelijkheden hangen van je rom af. Voor meer info moet je naar xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Drumkruk schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:24:
Iemand trouwens al ervaringen met WM6 en MDA Vario? Of is dat überhaupt niet mogelijk?
Yep, hier ook: lekker snel.
Had alleen eerst een paar keer problemen met batterij die heel snel leeg liep...
Zie xda-dev, Faria versie werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Wie heeft ervaring met:
2 GB Kingston (Mini SD)
2 GB Transcend (Mini SD)
Wat raden jullie aan?

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 15:39
matthijst schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:04:
[...]

Yep, hier ook: lekker snel.
Had alleen eerst een paar keer problemen met batterij die heel snel leeg liep...
Zie xda-dev, Faria versie werkt goed.
Hoe heb je het batterij probleem opgelost? Hier ook wat last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Razer schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:30:
[...]

Hoe heb je het batterij probleem opgelost? Hier ook wat last van :(
Met de Faria ROM heb ik er geen last van...
(voorheen paar andere ROMs geprobeerd, allemaal last met batterij, zelfs zonder programma's geinstalleerd te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 15:39
matthijst schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:43:
[...]

Met de Faria ROM heb ik er geen last van...
(voorheen paar andere ROMs geprobeerd, allemaal last met batterij, zelfs zonder programma's geinstalleerd te hebben)
Heb jij misschien enig idee waarom in Faria's WM6 rom geen instellingen in BatteryStatus kan aanpassen? Ik kan BatteryStatus allene maar aan of uitzetten. Op options kan ik niet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Razer schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:32:
Heb jij misschien enig idee waarom in Faria's WM6 rom geen instellingen in BatteryStatus kan aanpassen? Ik kan BatteryStatus allene maar aan of uitzetten. Op options kan ik niet klikken.
Geen idee; ik krijg zowel via Programma's -> Batterystatus, als via 'vasthouden' op Todayscreenicon de mogelijkheid naar Options te gaan.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.