HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Jazzper schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:01:
pff heb me ingelezen. Wil per se ook zo'n dinkie maar twijfelde nog tussen diverse modellen. Heb het idee dat de Vario qua bang for your bucks goede zaken doet. Nu nog even uitzoeken waar ik het goedkoopste i.c.m. abootje kan krijgen.
ik zou op dit moment eigenlijk geen vario meer kopen, maar eentje met een snellere proc en betere cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Luccus schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:04:
[...]
Heb ik ook regelmatig, behoorlijk irritant.

[...]
Geeft steeds foutmeldingen bij het registreren. K*tsite...

Ik heb Spb monitor draaien en sinds ik die heb geïnstalleerd gaat de helderheid van het scherm altijd naar 0 na een soft reset. Ook na deïnstallatie en herinstallatie krijg ik dit niet goed. Iemand een idee wat dit is?

Hoe lang moet de batterij zo'n beetje mee gaan? Toestel is drie maanden oud, maar ik haal echt maar 1,5 dag ermee. Geïnstalleerd is alleen Spb monitor, ding gaat al sinds het begin zo snel leeg.
is dat met of zonder bellen en gebruik? als het zonder is, dan is dat wel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Byte_Me schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:21:
[...]

ik zou op dit moment eigenlijk geen vario meer kopen, maar eentje met een snellere proc en betere cam.
ja maar nieuwere modellen zijn meteen weer takke duur. Ben een gadget liefhebber (en gebruiker!!) zonder veel doekoe (kortom: kansloos haha)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
[...]
Ik zou als ik jou was de edit knop gebruiken. Waarom zou je een snellere proc willen? Dynamisch overklokken is een eitje en met WM6 is overklokken niet eens nodig.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Hangt erg van je budget af. Ik heb een maandje terug ook een Vario gekocht en ben er uiterst tevreden mee na wat gewenning en de installatie van een andere rom. De snelheid is ook prima als je hem een beetje overklokt.

Als je budget het toelaat zou ik inderdaad voor de Vario 2 gaan, maarja dat is inderdaad erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Beste mensen,

ik heb vorige week in het buitenland mijn GPRS verbinding gedelete (om hoge kosten te voorkmen) ipv te veranderen in een dummy verbinding. Nu heb ik inmiddels weer een nieuwe verbinding aangemaakt en die werkt ook, maar heb nu 1 probleem:

Steeds als ik mijn MDA op standby zet wordt de verbinding verbroken en voorheen bleef ie altijd online. Hoe kan ik dat weer terug krijgen?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
GroteBozewolf schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:21:
Beste mensen,

ik heb vorige week in het buitenland mijn GPRS verbinding gedelete (om hoge kosten te voorkmen) ipv te veranderen in een dummy verbinding. Nu heb ik inmiddels weer een nieuwe verbinding aangemaakt en die werkt ook, maar heb nu 1 probleem:

Steeds als ik mijn MDA op standby zet wordt de verbinding verbroken en voorheen bleef ie altijd online. Hoe kan ik dat weer terug krijgen?
Er is een nieuw programma'tje uit voor de Wizard, zie: http://www.pocketinfo.nl/artikel/7307 en met dat proggy kan je een aantal dingen instellen waaronder GPRS die altijd aanstaat.

Prima ding, je kan het allemaal ook met registerdingen doen maar dit werkt wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:11
matthijst schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:49:
Had gisteren met WM6 problemen met de batterij; ging enorm snel leeg (paar procent per uur, ook al stond hij uit).
PocketPC Wakeup bleek de veroorzaker van de snel leeglopende accu :(
Schijnbaar in WM6 toch anders geregeld dan in WM5....

Weet iemand nog een goed "alarm"-programma voor de Wizard (liefst al getest onder WM6)?
Had onder 5 met het ingebouwde alarm regelmatig het probleem dat ie 's ochtends niet af ging.
PocketPC Wakeup was daar de ideale oplossing voor, maar niet voor WM6....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tipje hoe ik battery status compleet kan verwijderen?
Blijven restanten staan.
Progje liep niet meer dus ik wil het er even helemaal af hebben en opnieuw installeren. Als ik dat nu doe krijg ik: installatie mislukt, of ik nu wel of niet voorgaande settings houd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
MobileDeviceCenter voor Vista is uit :) http://www.pocketpcthough...x.php?action=expand,53695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
heb het al werkend met me mda. Prima, het het gevoel dat het zeker al sneller synchroniseert dan met activesync...Mja kan ook gewoon me pista zijn met vista dat sneller werkt...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
[...]

sOid schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:06:
[...]

Hangt erg van je budget af. Ik heb een maandje terug ook een Vario gekocht en ben er uiterst tevreden mee na wat gewenning en de installatie van een andere rom. De snelheid is ook prima als je hem een beetje overklokt.

Als je budget het toelaat zou ik inderdaad voor de Vario 2 gaan, maarja dat is inderdaad erg duur.
Als je niet perse een toetsenbord hoeft te hebben, zou je ook voor een T-Mobile MDA Compact III willen gaan. Die is, ondanks dat hij dezelfde cpu heeft, wel wat sneller dan de Vario (dankzij de AKU 3.0 ROM). En hij heeft een betere cam.

Edit: En hij heeft ook nog ingebouwde GPS. :p

[ Voor 41% gewijzigd door TommyCP op 02-02-2007 00:44 ]

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

rrrr... heb je ook nog de P4350

lastig lastig :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb even een redelijk eenvoudige vraag. Of het antwoord simpel is, is een ander verhaal.
Een collega heeft een MDA Vario. Hij heeft ook een laptop met wifi. Is het mogelijk om de vario zo in te stellen dat het als AP dient voor de laptop tijdens bijvoorbeeld standbydiensten? I.v.m. VPN's etc loopt eea natuurlijk niet over de vario. Ik heb hier de nodige topics (voornamelijk voorgangers uitgepluisd, maar kon niet echt een antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Ik heb net dotnet CF 2.0 geinstalleerd en nu ben ik mijn splash-screen kwijt van mijn MDA Vario. Normaal kreeg ik eerst het (vieze) T-Mobile screen met rom-versies en zo en daarna sprong ie over naar een mooie Windows Mobile Splash. Maar die laatste is nu pleite en ik krijg nu een heel erg wit scherm. Weet iemand hoe daar weer een leuk plaatje kan neerzetten?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
teigetjuh schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:32:
Ik heb even een redelijk eenvoudige vraag. Of het antwoord simpel is, is een ander verhaal.
Een collega heeft een MDA Vario. Hij heeft ook een laptop met wifi. Is het mogelijk om de vario zo in te stellen dat het als AP dient voor de laptop tijdens bijvoorbeeld standbydiensten? I.v.m. VPN's etc loopt eea natuurlijk niet over de vario. Ik heb hier de nodige topics (voornamelijk voorgangers uitgepluisd, maar kon niet echt een antwoord vinden.
Je wilt dus de GPRS verbinding op de vario gebruiken als internet toegang voor de laptop? Dit kan wel maar dan gewoon via de usb kabel. Vario als AP gebruiken is niet mogelijk naar mijn weten. GPRS en WIFI tegelijk gebruiken is zowiezo niet mogelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Niet online
DeOS schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:47:
[...]

Je wilt dus de GPRS verbinding op de vario gebruiken als internet toegang voor de laptop? Dit kan wel maar dan gewoon via de usb kabel. Vario als AP gebruiken is niet mogelijk naar mijn weten. GPRS en WIFI tegelijk gebruiken is zowiezo niet mogelijk volgens mij.
Ik persoonlijk niet, maar een collega dus wel... USB-kabel is helaas (voorlopig) geen optie..... Windows-beheer heeft de laptop redelijk goed dicht getimmerd, kwam er ook nog achter dat je dus een dhcp-servertje op de vario (II) nog nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Laat maar 8)7

Ik zie net dat de vraag hier boven ook al is gesteld. :X

[ Voor 86% gewijzigd door Lawrentium op 02-02-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Laatst online: 11-09 20:18

Luke!

#Treinbaas
Byte_Me schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:24:
[...]
is dat met of zonder bellen en gebruik? als het zonder is, dan is dat wel erg kort.
Met, maar dan lijkt het me nog erg weinig...

Ik wil nog even de aandacht vestigen op het onderstaande probleem, iemand nog een idee?
Luccus schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:04:
[...]
Ik heb Spb monitor draaien en sinds ik die heb geïnstalleerd gaat de helderheid van het scherm altijd naar 0 na een soft reset. Ook na deïnstallatie en herinstallatie krijg ik dit niet goed. Iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-08 13:51
Iki heb een probleem, als ik mijn wifi inschakel freezed mijn mda. na een soft-reset werkt het ook niet meer.. Komt erop neer dat ik mijn hele wifi dus niet kan gebruiken.. zijn er hier meerdere met hetzelfde probleem..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
roborobbie schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:11:
Iki heb een probleem, als ik mijn wifi inschakel freezed mijn mda. na een soft-reset werkt het ook niet meer.. Komt erop neer dat ik mijn hele wifi dus niet kan gebruiken.. zijn er hier meerdere met hetzelfde probleem..
Volgens mij heb ik dit ook een keer gehad. Ik heb het toen geloof ik opgelost door een keer bluetooth aan en uit te zetten, en vervolgens de Wifi weer te proberen. Bind me er niet op vast, maar probeer het eens zou ik zeggen ;)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heeft iemand WM6 er nog op staan?
Heb nu zelf Faria 3.3 erop gezet, wegens geklooi met betterij die te snel leegliep.

Ben op zoek naar het "groene" theme uit WM6. Dus als iemand zo aardig zou willen zijn dat .tsk bestand uit de Windows folder ergens te uploaden: graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Lezers,

Ik heb sinds 2 dagen een tweedehands I-mate K-jam, het enige nadeel is alleen dat alle software in het engels/russisch/arabisch/heebreeuws is. Dus ook mijn instellingen voor e-mail en internet etc kunnen niet op de nederlandse taal kunnen worden aangepast. Momenteel gebruik ik deze telefoon dus alleen voor te bellen en smsen maar ik weet zeker dat ik hem daarmee heel erg tekort doe.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, ik heb zelf al geprobeerd een andere rom erop te zetten zoals op dit forum staat beschreven. Dan geeft hij aan dat dit niet mogelijk is met deze telefoon. Voor iedereen die me kan helpen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter aanvulling van mij post hierboven:

Rom version: 2.16.9.1 WWE
Rom date: 2/6/06
Radio version: 02.07.10
Protocol version: 413.1.03
ExtROM version: 2.16.9.101

Ik denk dat iemand die mij wil helpen dit graag zou willen hebben. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
matthijst schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:46:
Heeft iemand WM6 er nog op staan?
Heb nu zelf Faria 3.3 erop gezet, wegens geklooi met betterij die te snel leegliep.

Ben op zoek naar het "groene" theme uit WM6. Dus als iemand zo aardig zou willen zijn dat .tsk bestand uit de Windows folder ergens te uploaden: graag :P
U vraagt, wij draaien! :)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Thanks, mooie kleur vind ik 't, in combinatie met die iPhone visjes als wallpaper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:45
Hoi,

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kan niet echt een topic vinden met wat ik zoek.
Er zal vast wel een topic bestaan hierover, daarvoor dan mijn excuses.

Mijn vraag is ik heb een MDA Vario. Nu kan ik sites die java nodig zijn niet bereiken.
In gewoon windows xp kun je los java installeren (MSJAV86x)

Op de MDA Vario zit Windows Mobile. Iemand enig id of daar ook losse software voor is om java te kunnen installeren.
Ik gebruik de meegeleverde internet explorer.
Hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven.
Ik zit op mijn werk nu dus het kan zijn dat ik niet helemaal 100% helder ben geweest :P

Ik had dit ook als los topic neergezet maar er werd mij door een mod aangeraden deze vraag in dit topic te stellen. Bij deze dus :)

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Hallo,

Ik nu een tijdje in bezit van een mda vario maar wat mij opvalt is dat als ik smsjes verstuur deze soms in 2 delen bij de ontvanger aan komt. Soms zijn het 2 smsjes in 1 die ik verstuur en ontvangt de ontvanger deze in 2 losse delen maar soms krijgt deze ook 2 dezelfde delen binnen. De telefoon die hem ontvangd ondersteund wel gewoon meerdere smsjes in 1. Weet iemand hoe dit komt, ik weet zeker dat het aan de MDA ligt. Ik heb geen SPB pocket plus draaien zoals in de begin post beschreven werd dat die wel is voor problemen wilde zorgen. Het rare is ook dat het niet altijd gebeurd maar heel af en toe.

Verder denk ik dat ik dit hier niet mag vragen maar kan het proberen. Heeft iemand een idee welke de beste rom is die op dit moment beschikbaar is op xda-developers?

Wat me ook bedacht en geloof ergens keer gelezen had is het mogelijk om de telefoon A2DP Bluetooth te maken?

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Vassie18 op 05-02-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
Vassie18 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:05:
Hallo,

Ik nu een tijdje in bezit van een mda vario maar wat mij opvalt is dat als ik smsjes verstuur deze soms in 2 delen bij de ontvanger aan komt. Soms zijn het 2 smsjes in 1 die ik verstuur en ontvangt de ontvanger deze in 2 losse delen maar soms krijgt deze ook 2 dezelfde delen binnen. De telefoon die hem ontvangd ondersteund wel gewoon meerdere smsjes in 1. Weet iemand hoe dit komt, ik weet zeker dat het aan de MDA ligt. Ik heb geen SPB pocket plus draaien zoals in de begin post beschreven werd dat die wel is voor problemen wilde zorgen. Het rare is ook dat het niet altijd gebeurd maar heel af en toe.

Verder denk ik dat ik dit hier niet mag vragen maar kan het proberen. Heeft iemand een idee welke de beste rom is die op dit moment beschikbaar is op xda-developers?

Wat me ook bedacht en geloof ergens keer gelezen had is het mogelijk om de telefoon A2DP Bluetooth te maken?

Alvast bedankt
SMSjes probleem heb ik geen idee wat het kan zijn. De beste ROM op dit moment naar mijn mening is de AKU 3.3 rom van Faria. Deze werkt echt super, nu na een week nog een enkel probleem tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

roborobbie schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:11:
Staat bij "Instellingen" > "Verbindingen" > "Verzenden" het vinkje bij 'Alle inkomende stralen ontvangen' wel aan?

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog steeds te k*tten met Battery-status }:|

edit: nieuwe versie gedownd: 1.04.200 Beta 2...

Werkt weer... :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen bestanden ontvangen via bluetooth. Wanneer iemand probeert een bestand te versturen verschijnt de melding dat verzenden mislukt is. Mijn telefoon geeft geen teken van een binnenkomend bestand. Iemand een idee waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Even een heads up voor mensen hier: http://www.pocketinfo.nl/artikel/7334

Erg interessant, met name voor mensen die een flatfree internetabbo hebben! Ik heb het vanmiddag op m'n MDA gezet en het werkt geweldig, behoorlijk snel, en vrij nauwkeurig. Zeker als je vaak in de stad bent is dit een grote aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen ik kan niet meer syncen met windows XP, Ik ben bang dat het te maken heeft met checknotifications. Deze had ik mobiel geinstalleerd na een harde reset en ineens haalde deze meer weg dan de vorige keren dat ik checknotifications had geinstalleerd.... :
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan ik na het verwijderen van deze notifications niet meer syncen. Weet iemand hoe ik, liefst natuurlijk zonder harde reset m'n telefoon weer kan herstellen zodat ik weer kan syncen?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
sOid schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:03:
Even een heads up voor mensen hier: http://www.pocketinfo.nl/artikel/7334

Erg interessant, met name voor mensen die een flatfree internetabbo hebben! Ik heb het vanmiddag op m'n MDA gezet en het werkt geweldig, behoorlijk snel, en vrij nauwkeurig. Zeker als je vaak in de stad bent is dit een grote aanrader :)
als nou de beelden ook nog eens realtime van satellieten afkomstig zouden zijn, kon je mooi naar jezelf zwaaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Vandaag weer terug gegaan naar WM5, WM5SE gaf toch wat vage problemen. Aanspringen als er een willekeurig programma aktief is, mms wat niet wilde werken, soms erg traag terwijl m'n indruk is dat ie met veel dingen stukken sneller is. Grootste plus is dat de batterij wel erg lang mee ging. Met WM5 3-4 dagen, met WM5SE toch wel zo'n 5,6 tot wel 7 dagen.

Trouwens een groot misverstand, het is geen WM6, die verschijnt pas stuk later. De huidige roms die circuleren zijn WM5SE, net als van 2003 naar 2003SE. WM6 heeft als ontwikkelnaam Photon.

Heb nu Faria's 3.3 rom, veel programma's geinstalleerd die ik zelf ook al installeerde en mbv de verschillende pagepools je eigen performance bepalen. Of meer opslagruimte, of meer 'werkruimte'. Top rom!

[ Voor 15% gewijzigd door sjaak op 06-02-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Mijn PDA geeft nu toch echt aan dat ie Windows Mobile 6 draait.
There had been some speculation that Crossbow would end up being Windows Mobile 5.0 Second Edition (or something similar) and Photon would be Windows Mobile 6.0, but that doesn’t seem to be the case. And if you were wondering, Crossbow does have Windows Live Mobile integration.bron
Leek dus eerst het geval dat het WM5SE zou gaan heten, maar toch niet. Maar gezien het verschil tussen WM5 en WM6 zou ik inderdaad ook zeggen dat ze het beter WM5SE hebben kunnen noemen.

Maar ik kijk zeer uit naar de Photon release (wordt denk ik toch weer een andere telefoon kopen :D)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Krypt schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:50:
Mijn PDA geeft nu toch echt aan dat ie Windows Mobile 6 draait.

[...]

Leek dus eerst het geval dat het WM5SE zou gaan heten, maar toch niet. Maar gezien het verschil tussen WM5 en WM6 zou ik inderdaad ook zeggen dat ze het beter WM5SE hebben kunnen noemen.

Maar ik kijk zeer uit naar de Photon release (wordt denk ik toch weer een andere telefoon kopen :D)
Photon release? Heb ik nog niks over gehoord, heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:19:
Ik kan geen bestanden ontvangen via bluetooth. Wanneer iemand probeert een bestand te versturen verschijnt de melding dat verzenden mislukt is. Mijn telefoon geeft geen teken van een binnenkomend bestand. Iemand een idee waardoor dit komt?
werkt aardig (met WLAN), alleen jammer dat de applicatie gewoon botweg afsluit zodra even je verbinding weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
knorde schreef op maandag 05 februari 2007 @ 15:51:
Hoi,

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kan niet echt een topic vinden met wat ik zoek.
Er zal vast wel een topic bestaan hierover, daarvoor dan mijn excuses.

Mijn vraag is ik heb een MDA Vario. Nu kan ik sites die java nodig zijn niet bereiken.
In gewoon windows xp kun je los java installeren (MSJAV86x)

Op de MDA Vario zit Windows Mobile. Iemand enig id of daar ook losse software voor is om java te kunnen installeren.
Ik gebruik de meegeleverde internet explorer.
Hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven.
Ik zit op mijn werk nu dus het kan zijn dat ik niet helemaal 100% helder ben geweest :P

Ik had dit ook als los topic neergezet maar er werd mij door een mod aangeraden deze vraag in dit topic te stellen. Bij deze dus :)
* Kickje * Iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
ThunderHawk browser schijnt dit te ondersteunen.

PS kicken binnen 24h is tegen GoT-beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Zit eraan te denken ook de faria rom er op te zetten maar welke hebben jullie gebruikt? De pool van 4mb,6mb of 8mb? Wat houd dit allemaal in eigenlijk?

En die radio roms wat zijn dat precies?

[ Voor 12% gewijzigd door Vassie18 op 06-02-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

http://www.webwereld.nl/ref/newsletter/44936
Taiwanese HTC opent kantoor in Nederland

Dinsdag 6 februari 2007, 14:29 - De Taiwanese elektronicafabrikant HTC heeft een eigen vestiging in Nederland geopend.

HTC (High Tech Computer), dat is opgericht in 1997, produceert mobiele apparaten voor 's werelds grootste telecombedrijven. Daarnaast is het bedrijf bekend van de smartphones die worden uitgebracht onder de eigen merknaam Qtek.

HTC heeft nu een Benelux-kantoor in Nederland geopend. Mark Moons is aangesteld als country manager Benelux.

Mark Moons is al jaren actief in de (mobiele) telecommarkt. Hiervoor bekleedde hij onder meer commerciële managementfuncties bij distributeurs Ingram Micro en Dangaard. Dangaard is - naast Brightpoint - één van de twee distributeurs van HTC in de Benelux

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
DaannO schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:53:
[...]
Photon release? Heb ik nog niks over gehoord, heb je een linkje?
Is er nog niet; maar ik kijk uit naar wat daar allemaal in zit. Is dus de opvolger van Crossbow..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Had daar straks dit geplaatst:
Zit eraan te denken ook de faria rom er op te zetten maar welke hebben jullie gebruikt? De pool van 4mb,6mb of 8mb? Wat houd dit allemaal in eigenlijk?

Waar vroeg me af wanneer ik deze even test of ik daarna gewoon nog terug kan naar de oude tmobile versie die ik ook gedownload heb?

Heb het getest alleen er is weinig veranderd.Windows in nog steedes nederlands en ik mis alleen de tmobile extra's maar de extra's die faria aanbiedt staan er ook niet op. Ik mis dus gewoon de extende rom? Hoe komt dit weet iemand dit?

[ Voor 26% gewijzigd door Vassie18 op 06-02-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Vassie18 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:58:

Waar vroeg me af wanneer ik deze even test of ik daarna gewoon nog terug kan naar de oude tmobile versie die ik ook gedownload heb?
No offence, maar als je zelf de antwoorden op deze vragen niet kan vinden zou ik er niet aan beginnen om met custom ROMS te experimenteren.

Page Pool:
Applications use RAM in two ways. There is code that runs, and there is data that is created while it is running. On a NOR device, the code can run directly from the ROM and not be loaded into RAM first. This process is called XIP (eXecute In Place). NAND devices can't XIP, so their code is loaded into RAM and executed from there. If you don't have a Page Pool, this code is loaded into normal RAM. The Page Pool is a mechanism to limit how much code is loaded into normal RAM. With a Page Pool, we can unload code that hasn't been used in a while and reload it later if we need to. We can't do that without a Page Pool.

Voor de radio rom uitleg....lees dit even door.

PS edit je post volgende keer even i.p.v. nieuwe te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
DeOS schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:57:
[...]

ThunderHawk browser schijnt dit te ondersteunen.

PS kicken binnen 24h is tegen GoT-beleid.
Ja sorry, ik weet de regels echter had ik net pauze op mijn werk en het scheelde 20 minuten. Ik dacht ze kunnen die 20 minuten vast wel door de vingers zien. Maar je hebt een punt ;)

Verder mooi die browser, precies wat ik zocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vassie18 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:58:

Heb het getest alleen er is weinig veranderd.Windows in nog steedes nederlands en ik mis alleen de tmobile extra's maar de extra's die faria aanbiedt staan er ook niet op. Ik mis dus gewoon de extende rom? Hoe komt dit weet iemand dit?
Uhm, volgens mij is de Faria ROM Engels?
Flashen niet goed gegaan? Apparaat niet geunlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Ben er al achter. Men telefoon was wel simlokc vrij gemaakt maar nog niet CID geunlockt. Ben nu halverwege alles en ga zo de faria installeren:)

Moet ook gewoon eerst lezen voordat ik de forums besmet met stomme vragen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
knorde schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:21:
[...]

Ja sorry, ik weet de regels echter had ik net pauze op mijn werk en het scheelde 20 minuten. Ik dacht ze kunnen die 20 minuten vast wel door de vingers zien. Maar je hebt een punt ;)

Verder mooi die browser, precies wat ik zocht :P
Had je nog naar Netfront gekeken, welke ik had vermeld toen ik je topic sloot?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
DeOS schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:31:
[...]

Ik zou als ik jou was de edit knop gebruiken. Waarom zou je een snellere proc willen? Dynamisch overklokken is een eitje en met WM6 is overklokken niet eens nodig.
hoe werkt dat eigenlijk? ik gebruik nu smartskey en omapklok, maar dat is dus een statische overklok. heb al wel iets gehoord over dat dynamisch overklokken, maar in dit topic staat er volgens mij niets over. welk programma moet ik hebben, heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Byte_Me schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:58:
[...]

hoe werkt dat eigenlijk? ik gebruik nu smartskey en omapklok, maar dat is dus een statische overklok. heb al wel iets gehoord over dat dynamisch overklokken, maar in dit topic staat er volgens mij niets over. welk programma moet ik hebben, heb je een linkje?
Het programma is een todayplugin genaamd BatteryStatus, zie ook mijn blog. Voor de dynamische overclock moet je de betaversie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal pagina's terug heb ik gemeld dat mijn 9100 werd opgestuurd in verband met schade! Net telefoon gehad en hij is onherstelbaar beschadigd :(

Aangezien bij de verzekering (harmony service centre) de qtek 9100 niet meer leverbaar is willen ze mij een vervangend toestel aanbieden en wel de S200...

Ik wil hier echter niet mee akkoord gaan aangezien ik toch wel erg gehecht ben/was aan mijn toetsenbord. Bij de HSC willen ze echter wel met mij gaan kijken of we tot een akkoord kunnen komen voor een PPC met toetsenbord, alleen weet iemand nog een goed alternatief ongeveer in dezelfde prijsklasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Andre.Koster schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:24:
[...]

Het programma is een todayplugin genaamd BatteryStatus, zie ook mijn blog. Voor de dynamische overclock moet je de betaversie hebben.
tnx _/-\o_

na wat crashes heb ik de juiste instellingen gevonden. alleen die powerdrain geloof ik niet helemaal, de helderheid van mn scherm heeft er geen invloed op :?

hmm toch nog last van crashes. zal dan maar het draadje op XDA doorlezen, maar dat is zo lang....
ik heb de kloksnelheid iig niet hoger staan dan eerst, lager zelfs, dus dan moet het haast wel aan het programmaatje liggen. of aan het herhaaldelijk omschakelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Byte_Me op 07-02-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:12:
Een aantal pagina's terug heb ik gemeld dat mijn 9100 werd opgestuurd in verband met schade! Net telefoon gehad en hij is onherstelbaar beschadigd :(

Aangezien bij de verzekering (harmony service centre) de qtek 9100 niet meer leverbaar is willen ze mij een vervangend toestel aanbieden en wel de S200...

Ik wil hier echter niet mee akkoord gaan aangezien ik toch wel erg gehecht ben/was aan mijn toetsenbord. Bij de HSC willen ze echter wel met mij gaan kijken of we tot een akkoord kunnen komen voor een PPC met toetsenbord, alleen weet iemand nog een goed alternatief ongeveer in dezelfde prijsklasse?
ik zou voor een tytn gaan. dat is het nieuwe model zeg maar. is wel een andere prijsklasse, maar zo gaat dat nou eenmaal. pech voor de leverancier, geluk voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Kopen doen we op marktplaats of op de V&A afdeling.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 22:45 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-05-2007
funk-e schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:12:
ik ben op zoek naar een tweedehands Vario

Zijn hier toevallig nog tweakers die hem kwijt willen?
Ja hoor, de mijn wil ik wegdoen maar ja de prijs he......

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Eggy schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:10:
[...]

Had je nog naar Netfront gekeken, welke ik had vermeld toen ik je topic sloot?
Ja nu wel :P

Deze ondersteund zie ik op de site wel java.
Dit is dus precies wat ik zoek. En voor 29 dollar mag ik niet klagen.
Zal hem vanavond gelijk testen en als die werkt koop ik hem.

Erg mooi dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nieuwe Radio ROM van QTEK, 2.61.11:
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...io/REAL_Radio_2.61.11.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Moet ik voor de nieuwe Windows Mobile 6 rom de CID en alles unlocked hebben?

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 08-02-2007 00:00 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
iCy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 00:00:
Moet ik voor de nieuwe Windows Mobile 6 rom de CID en alles unlocked hebben?
CID-unlock will do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten totdat er een rommetje met windows mobile 6 final uit is voor de vario! _/-\o_

Toch maar weer ff van de beta af, iets te veel problemen. O.a. met bereikbaarheid.

nieuws: 'Ontwikkeling Windows Mobile 6 afgerond'

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 12:31
Voor de mensen die problemen hebben met WiFi EAP-TTLS authenticatie:

Er is een release candidate van een nieuwe versie van SecureW2. Hiermee zouden de meeste problemen opgelost moeten zijn. Voor meer details (en de instructies die je moet volgen) zie http://www.securew2.org/forum/viewtopic.php?t=497

Als je nog steeds problemen hebt met het inloggen gelieve dat dan in het forum daar te melden want andere fora volgen we over het algemeen minder actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-08 13:51
ik heb net de bluetooth headset van de lidl gekocht, en heb hem gepaired met mijn pc en htc 9100 .. maar hoe zorg ik nou dat het geluid van mijn pda door de headset te luisteren is..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer ff windows mobile 6 eropgezet. :) Met de nieuwste radio rom.

- Welke programma's draaien jullie hier op?
- Welke tweaks heb je gebruikt?
- Ondervind je nog problemen?

Die van mij is helemaal kaal op dit moment. Alleen de comm manager sluit niet goed af. Krijg een foutmelding dat ie niet meer reageert, of op een reactie van mij w8.

Op me today screen neemt "date" 2 regels in. Kan me niet meer herinneren of dat vorige keer ook zo was. Is dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Het is gelukt met installeren van Windows Mobile 6. Deze is zo damned veel sneller standaard. Ik zou hem iedereen aanraden :):)

[ Voor 88% gewijzigd door Meneer iCy op 08-02-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:04
roborobbie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:50:
ik heb net de bluetooth headset van de lidl gekocht, en heb hem gepaired met mijn pc en htc 9100 .. maar hoe zorg ik nou dat het geluid van mijn pda door de headset te luisteren is..
Heeft dat niet te maken met dat AD2P protocol?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:19:
Het is gelukt met installeren van Windows Mobile 6. Deze is zo damned veel sneller standaard. Ik zou hem iedereen aanraden :):)
Heb jij ook de fotos.rar versie? Is jou "date" op je today screen ook 2 regels? Het is niet zo boeiend, maar 1 regel vind ik toch netter. En het scheelt weer space op je today screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:43:
[...]

Heb jij ook de fotos.rar versie? Is jou "date" op je today screen ook 2 regels? Het is niet zo boeiend, maar 1 regel vind ik toch netter. En het scheelt weer space op je today screen.
Ja helaas wel 2 regels. Misschien is daar nog een fix voor en anders maar eens daarvoor een thirthparty tool zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

1 Tip voor iedereen:

Ga niet op je pennetje kauwen of iets dergelijks want als je hem nat terugstopt per ongeluk vind de PDA niet zo leuk. Hij heeft gisteravond iets van 3x kortsluiting gemaakt (Valt die uit en krijg je hem een tijdje niet aan) 8)7

Hij is gelukkig na de 3e uitval geen 1 keer meer uitgevallen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 09-02-2007 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Goeie tip :P

Hebben jullie trouwens ook last van dat de verf aan de bovenkant eraf gaat ? De hele boven kant bij mij is de verf eraf en de onderkant begint ook al. Niet dat het een ramp is, maar het ziet er wat minder mooi uit. Ik heb hem nu ongeveer 7 maanden in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:20:
[...]

Ja helaas wel 2 regels. Misschien is daar nog een fix voor en anders maar eens daarvoor een thirthparty tool zoeken
Ik heb er nu LVMtime voor gebruikt. Werkt perfect.
Taenadar schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:09:

Hebben jullie trouwens ook last van dat de verf aan de bovenkant eraf gaat ? De hele boven kant bij mij is de verf eraf en de onderkant begint ook al. Niet dat het een ramp is, maar het ziet er wat minder mooi uit. Ik heb hem nu ongeveer 7 maanden in gebruik.
Ik heb hem ook ongeveer een jaar. De t-mobile versie. (zilver) De verf zit er overal nog goed op. Heb hem altijd in mijn broekzak zitten zonder iets erbij. (aanstekers e.d.)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Woohoo! Ik heb mijn Vario terug van reparatie, en het display is kostenloos vervangen! Hulde aan Solid Vision, die de reparatie heeft verricht! _/-\o_ Maar nu, ze hebben blijkbaar de accu en achterklepje gehouden :( . Een nieuwe accu zal denk ik niet zo'n probleem worden, maar het klepje wel. Weet iemand of ze deze dingen bij een T-Mobile winkel hebben?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 08:59
ND863 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:23:
Woohoo! Ik heb mijn Vario terug van reparatie, en het display is kostenloos vervangen! Hulde aan Solid Vision, die de reparatie heeft verricht! _/-\o_ Maar nu, ze hebben blijkbaar de accu en achterklepje gehouden :( . Een nieuwe accu zal denk ik niet zo'n probleem worden, maar het klepje wel. Weet iemand of ze deze dingen bij een T-Mobile winkel hebben?
Of even contact opnemen met het bedrijf waar je accu en klepje liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Aangezien nog niemand dit hier vermeld heeft zal ik het even doen. Het is ook al in andere topics langs gekomen maar ik neem aan dat niet iedereen deze volgt.

Spb heeft een nieuwe app uitgebracht, met als naam Spb Mobile Shell. Ik ga er niet teveel over vertellen, daarvoor kun je het beste gewoon zelf even kijken naar de onderstaande links :p

Screenshots

Virtual Tour

Review

Now Screen welke verschijnt wanneer je het toestel uit de slaapstand haalt:

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/screenshots/100.png

Spb Menu welke bediening met je duim vereenvoudigd:

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/screenshots/200.png

Today Plugin met diverse tabbladen:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilitysite.com/reviews/SPBmobileshell/pic-14-Black-Theme.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/screenshots/302.png

Ik gebruik het zelf sinds de eerste dag van de release en moet zeggen dat het me uitstekend bevalt. En dat terwijl ik nooit een grote fan van Spb Pocket Plus ben geweest. Het is stabiel en verbruikt vrij weinig geheugen. Je kunt ook andere today plugins toevoegen in de vorm van een tabblad. Zo heb ik bijvoorbeeld nu Resco today plugin in de SPB Mobile Shell today plugin staan als tabblad.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 09-02-2007 21:03 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik las het inderdaad. Maar ik ben erg gehecht aan m'n PocketBreeze+iLauncher+Batterystatus op m'n todayscherm...

Maar misschien moet ik het maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
Taenadar schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:09:

Ja, ook last van, en ook van de zijkanten en onderkant. Toen ik mijn MDA had opgestuurd voor het vervangen van de microfoon, zei ik dat mijn verf ver afgebladderd was, en mij dat niet normaal leek voor een toestel van 6 maanden oud. Dit viel bij hun onder ket kopje gebruiksschade, en word dus niet (kosteloos) gerapareerd. Kan er wel mee leven, maar voor een toestel van (los) €650,- is dit wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
Nu ik windows vista gebruik, heb ik automatisch windows contactpersonen, en windows agenda, zou ik deze kunnen gebruiken om te synchroniseren met mijn MDA? Mijn hotmail kan ik ineens niet meer met outlook synchroniseren, en zou ik dan dus helemaal niet meer hoeven gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

iCy schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:19:
Heeft iedereen deze ervaring? (dat WM6 vel sneller is?)
En wanneer wordt de officiële versie (ipv de beta) verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Martijn___ schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 01:31:
Nu ik windows vista gebruik, heb ik automatisch windows contactpersonen, en windows agenda, zou ik deze kunnen gebruiken om te synchroniseren met mijn MDA? Mijn hotmail kan ik ineens niet meer met outlook synchroniseren, en zou ik dan dus helemaal niet meer hoeven gebruiken
Microsoft Outlook (die in MS Office zit) ondersteund al vele jaren de synchronisatie met contactpersonen en agenda.
Mogelijk heb je dus een Vista OS met Office erbij gekocht, waardoor je inderdaad met je MS Outlook kunt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:43:
[...]

Heeft iedereen deze ervaring? (dat WM6 vel sneller is?)
En wanneer wordt de officiële versie (ipv de beta) verwacht?
Ja, ik vind het echt een aanradertje! Zeker sneller.

Het is wachten totdat er een rom uitkomt die geschikt is voor de Vario. Windows mobile 6 is al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:09:
Wie kan me helpen ik kan niet meer syncen met windows XP, Ik ben bang dat het te maken heeft met checknotifications. Deze had ik mobiel geinstalleerd na een harde reset en ineens haalde deze meer weg dan de vorige keren dat ik checknotifications had geinstalleerd.... :
Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan ik na het verwijderen van deze notifications niet meer syncen. Weet iemand hoe ik, liefst natuurlijk zonder harde reset m'n telefoon weer kan herstellen zodat ik weer kan syncen?

Alvast bedankt!!
Heb hier hetzelfde probleem...
Checknotifications haalde bijna alles weg :X kan nu niet meer synchen, Qtek wordt niet meer gevonden terwijl er wel een Lan verbinding is...
Probleem is dat ik voor m'n werk bijna elke dag moet synchen :/

HELP!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wekker gaat niet meer af. Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik heb de dagen aangevinkt en al aan/uit gezet en paar keer wekker gezet en geprobeerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 06-07 19:50
Er is een WWE WM6 Rom voor de Vario etc. hoor, heb hem net installed en werkt top met TomTom etc. nog geen bugs tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r00tie schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 13:46:
Er is een WWE WM6 Rom voor de Vario etc. hoor, heb hem net installed en werkt top met TomTom etc. nog geen bugs tegen gekomen!
Final of beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 06-07 19:50
WM6 Crossbow (WWE) for HTC Wizard v5.2.660

Kan nergens ontdekken dat het een beta zou zijn? En alles werkt echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is sinds gisteren mogelijk om op een G4 met CID-lock alle roms te installeren.. binnenkort komt er ook een update voor het tooltje zodat de extended roms ook werken! Ik ga binnenkort ook maar eens WM6 erop gooien ;)

Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293480

[ Voor 12% gewijzigd door Speedfight op 10-02-2007 14:47 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil op mijn G4 cid-locked mda-vario wm6 gaan zetten.
Dit middels de shell-tool van xda-developers. Ik vraag me alleen af of het echt sneller is en of het het risico waard is. Ook vraag ik me af of mijn third-party programma's nog werken: resco file explorer, Spb-weather, code-wallet pro6, tomtom6, flitsnav-gps tracker, memmaid, omapClock, magic button, etc.
Wat zijn de ervaringen? Is het zeker de moeite??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 11:40:
[...]

Ja, ik vind het echt een aanradertje! Zeker sneller.

Het is wachten totdat er een rom uitkomt die geschikt is voor de Vario. Windows mobile 6 is al af.
Heb hem al op me vario staan hoor. Moet je alleen wel je garantie voor verneuken.

Tomtom 6 werkt en Batteryplus en daar zit omapclock in en dat werkt ook.

Je moet je cid unlocken voordat je de WM6 erop kan zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 10-02-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:28:
[...]

Heb hem al op me vario staan hoor. Moet je alleen wel je garantie voor verneuken.

Tomtom 6 werkt en Batteryplus en daar zit omapclock in en dat werkt ook.

Je moet je cid unlocken voordat je de WM6 erop kan zetten.
Cid-unlocken hoeft toch niet meer?!!! : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293480

Waar kan je de WM6 Crossbow (WWE) for HTC Wizard v5.2.660 rom downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook aan te denken om WM6 erop te zetten...

Maar eerst active sync weer aan de gang krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Meningen zijn verdeeld daar blijkbaar en werken de G4 toestellen ook met die tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:24:
Meningen zijn verdeeld daar blijkbaar en werken de G4 toestellen ook met die tool?
Dat is juist voor G4 toestellen!!

Ben nu de volgende WM6-rom aan downloaden: PDAVIET version of WM6.
Alleen nog aan onderzoeken of deze geschikt is voor de Wizard (mda-vario)

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orwells1984.rar en pdaviet3.rar
Zijn dit beide wm6-roms geschikt voor mda-vario ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Speedfight schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:46:
Het is sinds gisteren mogelijk om op een G4 met CID-lock alle roms te installeren.. binnenkort komt er ook een update voor het tooltje zodat de extended roms ook werken! Ik ga binnenkort ook maar eens WM6 erop gooien ;)

Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293480
Eindelijk :D Bedankt voor de link, vanavond wat te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND863 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:23:
De mijne is niet meer repareerbaar en ik ga dus iets anders uitkiezen! zit nog te twijfelen tussen de tytn en de p4350, die laatste is iets kleiner en qua processor prestaties schijnt niet heel veel verschil te zitten! en dat allemaal van de verzekering :)

Maar even om te reageren, ik heb dus nog een accu en klepje thuis liggen! dus als je interesse hebt hoor ik het wel! van het klepje is alleen dat anti slip rubbertje af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:45:
Zit er ook aan te denken om WM6 erop te zetten...

Maar eerst active sync weer aan de gang krijgen :(
:N

-O-

Zit in de Qtek, zover ben ik al...
Mischien via totalcommander iets in de registry wijzigen/erbij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
Zodra ikzelf mijn Rom wil uitlezen zoals beschreven staat , geeft hij aan dat het een Custom Rom is..
en verders overal n/a bij de info..

Kan ik hem alsnog overschrijven of doen??
Wat is tevens de beste rom beschikbaar , afgezien van WM6?

[ Voor 8% gewijzigd door AcIDeR op 11-02-2007 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
Martino-s schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 10:45:
[...]

Microsoft Outlook (die in MS Office zit) ondersteund al vele jaren de synchronisatie met contactpersonen en agenda.
Mogelijk heb je dus een Vista OS met Office erbij gekocht, waardoor je inderdaad met je MS Outlook kunt synchroniseren.
ik bedoel dus, kan ik mijn MDA ook synchroniseren met Windows contactpersoenen en Windows agenda (zitten beide in Windows Vista), zodat ik Microsoft Outlook niet hoef te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:03:
orwells1984.rar en pdaviet3.rar
Zijn dit beide wm6-roms geschikt voor mda-vario ??
Ik heb Wi6ard_pdaviet4.rar op mijn MDA VARIO draaien met de 2.26 Molski Rom en de laatste Radio ROM (2.62) uit zweden.
Ik heb zeker het idee dat er sneller geboot wordt, maar er zitten nog wel rare bugs in.
De keyboardmapping klopt niet. Windows live werkt niet. Probleem met pushmail server certificaat.
Als er een cleanere rom verschijnt (Er zitten nog wat vreemde vietnamese tweaks in), ga ik hem zeker gebruiken.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.