HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb zelf ook een P3300.. deze draait met een Crossbow skin .... denk je dat je de WMP skin kan "rippen" zodat ik hem kan gebruiken op mijn HTC.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:57:
Ik heb zelf ook een P3300.. deze draait met een Crossbow skin .... denk je dat je de WMP skin kan "rippen" zodat ik hem kan gebruiken op mijn HTC.
Ik weet niet of hij te rippen valt. Wel zit hij standaard in de "Faria" roms. Getweakte roms met de Crossbow skin en Mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:43:
[...]

Alweer een andere rom geinstalleerd? Ik heb net de crossbow rom gedownload. Vanavond ff installeren thuis. Ik heb de "fotos.rar" versie.

Ben ook nog een nieuwere versie tegengekomen, de PDA-viet. Ik weet niet of die veel beter is eigenlijk, wel gelezen over wat kleine fixes.
Ik heb nu idd de viet geinstalleerd. Hij heeft veel progs in de rom gebakken, echter is hij een stuk trager. Ik ga er nog een paar uurtjes mee werken, maar ik denk dat ik naar de orginele terug ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

MyS

[...]

Welke client gebruik je dan om te syncen? Active sync 4.5 b onder vista. :?
Nee, mobile device center beta 3, active sync bestaat bij mijn weten niet meer onder vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
DaannO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:31:
[...]

Ik heb nu idd de viet geinstalleerd. Hij heeft veel progs in de rom gebakken, echter is hij een stuk trager. Ik ga er nog een paar uurtjes mee werken, maar ik denk dat ik naar de orginele terug ga. :)
damn, dat zijn 3 ROMs in 3 dagen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:12:
Mijn beeldscherm 'verstreept' zo af en toe, het is meestal waarneer ik de mobiel ga gebruiken na een lange tijd van stilstand in standy modus, bijvoorbeeld als ik hem s'ochtend van me bureau pak en dan hem aanzet en dan bijv. patience open verstreept die in 2 van de 3 gevallen direct .Wat kan ik ertegen doen of wat is er aan de hand?
De connector naar je beeldscherm zit af en toe dan 'los/verkeerd'. Je zal hem terug moeten sturen voor reperatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
DaannO schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:31:
[...]

Ik heb op XDA gelezen dat het niet de echte crossbow is, maar een AKU3.3 rom met een skin. Dus misschien dat hij daarom zoveel trager is. Het schijnt dat die ROM geript is van een Faria rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de WM2006 rom erop gezet. Ziet er weer gelikt uit. O+

Had alleen onder WM2005 een backup gemaakt van mijn PIM data met SPB backup. Deze kan ik helaas niet terugzetten onder WM2006.

Als ik dit probeer, kan ik het "contacts" scherm niet meer opstarten. Een hard reset biedt dan de uitkomst.

Hoe hebben jullie gebackupped?? En gerestored vooral? ;)

Of heb je niks bewaard DaannO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:18:
Ik heb net de WM2006 rom erop gezet. Ziet er weer gelikt uit. O+

Had alleen onder WM2005 een backup gemaakt van mijn PIM data met SPB backup. Deze kan ik helaas niet terugzetten onder WM2006.

Als ik dit probeer, kan ik het "contacts" scherm niet meer opstarten. Een hard reset biedt dan de uitkomst.

Hoe hebben jullie gebackupped?? En gerestored vooral? ;)

Of heb je niks bewaard DaannO?
Ik gebruik hem op het moment alleen om mijn contacten te bewaren en te organiseren en voor e-mails en internet. En tomtom. Dat kan active sync dus allemaal voor me syncen. Verder gebruik ik hem beperkt omdat het mijn 2e telefoon is.
cryonic90 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Ik heb op XDA gelezen dat het niet de echte crossbow is, maar een AKU3.3 rom met een skin. Dus misschien dat hij daarom zoveel trager is. Het schijnt dat die ROM geript is van een Faria rom
Goed om te weten, ik ga nu zeker terug naar wm6. Ik ben er vol lof over, behalve dat vista nog niet wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik gebruik nu ook outlook voor het syncen.

Jammer dat je bij Live Messenger gedwongen wordt om je msn buddy's aan je "contacts" toe te voegen. :/ opeens 200+ contacts erbij.

Een harde reset biedt weer de uitkomst. ;) Dan geen messenger meer opstarten. Er zijn nog wel alternatieve messengers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:22:
ok, ik zit enorm te twijfelen welke rom ik zal installeren:

molski aku 3.2: helemaal geoptimaliseerd
aku 3.3: work in progress, memory leak?
WM6: gloednieuw, crossbow

ik heb natuurlijk al op xda-developers de topics doorgelezen, maar het wordt me toch niet echt duidelijk wat nou de voor- en nadelen van de verschillende ROMs zijn.
waar heb je die molski 3.2 vandaan? ik zie alleen een 2.3 van december, of bedoel je die?
ik heb nu een paar dagen faria's 3.3 rom erop, loopt goed, vooral de extra software is handig en i love de icoontjes crossbow (weet iemand of die gewoon los te installeren zijn?)
die wm6 rom zou ik zelf nog niet doen, is nog niet compatible met veel software en ook nog redelijk bugged..

oja die memory leak, ik lette er nooit echt op maar er schijnen idd mensne op xda last te hebben van een ram geheugen dat per uur 5 mb minder wordt en dus na een paar uur 'leeg' is. ik heb dit probleem niet, het loop wel leeg van 20 naar 15 en soms 10, maar als ik gewoon alle active programs sluit is t altijd rond de 14-15.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het overzicht een beetje kwijt geraakt.
Ik heb recent de Molski 3.0.0.0 geinstalleerd (AKU3,2) en lees nu op XDA over allerlei nieuwere roms. Maar wat is nou de beste en meest recente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:11:
Ik ben het overzicht een beetje kwijt geraakt.
Ik heb recent de Molski 3.0.0.0 geinstalleerd (AKU3,2) en lees nu op XDA over allerlei nieuwere roms. Maar wat is nou de beste en meest recente?
Eerst moet je onderscheid maken tussen de aku 2.x roms en de aku 3.x roms. De 2.x roms zijn verder ontwikkeld. ( minder bugs )

De wm06 rom draait prima bij mij. Ook syncen met vista en microsoft mobile device center gaat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:49:
[...]

Eerst moet je onderscheid maken tussen de aku 2.x roms en de aku 3.x roms. De 2.x roms zijn verder ontwikkeld. ( minder bugs )

De wm06 rom draait prima bij mij. Ook syncen met vista en microsoft mobile device center gaat perfect.
Wat deed vista bij jou toen hij aangaf of hij drivers moest zoeken? Kan je even aangeven hoe jij dat hebt gedaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:09:
[...]

waar heb je die molski 3.2 vandaan? ik zie alleen een 2.3 van december, of bedoel je die?
ik denk dat ik de 2.3 bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:04:
[...]

Wat deed vista bij jou toen hij aangaf of hij drivers moest zoeken? Kan je even aangeven hoe jij dat hebt gedaan. :?
Ja, natuurlijk. Ik zit nu even niet thuis, dus ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven.

- Ik heb de Windows Mobile Device Center beta software gedownload en geinstalleerd vanaf de microsoft site.

- Toen de computer in Vista was opgestart, heb ik mijn MDA vario in de cradle gestopt. (lees: USB kabel)

- Bij de melding: Installing New Device Driver (of software 8)7) staan dan 2 apparaten die succesvol worden geinstalleerd. Dit zijn: Microsoft remote adapter en Microsoft mobile device.

- Het Windows Mobile Device Center (vanaf nu WMDC ;)) start automatisch op, waarna je de synchronisatie kan instellen.

Ging eigenlijk van een lijen dakje bij mij. Soms duurt het een beetje lang als ik WMDC opstart, voordat ik ermee kan gaan "werken". Moest dan best even geduld hebben. :*)

BTW ik heb Vista Ultimate x64. Heb je ook de ultimate editie? Hier zit ook een Sync applicatie bij, deze wordt gebruikt i.c.m WMDC.

Ik hoop dat het zo lukt.

Zelf heb ik ook nog een vraagje:

Weet jij hoe de camera aan een hardware button te koppelen? Ik kan de "Camera" niet selecteren bij de "Buttons" instellingen.

Of heb je een betere app dan die standaard aanwezig is op de WM06 rom?

De standaard applicatie heeft namelijk geen ondersteuning voor "zoom" en de flitser. Ik heb wel iets gelezen over coolcam geloof ik. Dat ga ik ook ff checken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Byte_Me schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:12:
[...]

ik denk dat ik de 2.3 bedoelde
Of toch deze 3.2 van Molski ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286988

Van Faria's 3.3 komt vrij snel een 2e versie uit met een paar bug-fixes ('t zal wel nog steeds een Beta zijn!)

Draai nu 3.3 van Faria, loopt super :)
D'r zijn een paar kleine bugjes, maar daar is het een Beta voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vraagje: is het 30euro waard om de CID te laten unlocken zodat ik alle leuke roms er ook op kan zetten?

Maw: is het écht zo'n verschil met de standaard MDA Vario of Wizard_Love roms? (ik heb een G4 dus kan het niet zelf doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
sOid schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:37:
Vraagje: is het 30euro waard om de CID te laten unlocken zodat ik alle leuke roms er ook op kan zetten?

Maw: is het écht zo'n verschil met de standaard MDA Vario of Wizard_Love roms? (ik heb een G4 dus kan het niet zelf doen)
Cid unlocken kan ook gewoon gratis, en dat is dan iets lastiger. :)
Weet jij hoe de camera aan een hardware button te koppelen? Ik kan de "Camera" niet selecteren bij de "Buttons" instellingen.

Of heb je een betere app dan die standaard aanwezig is op de WM06 rom?

De standaard applicatie heeft namelijk geen ondersteuning voor "zoom" en de flitser. Ik heb wel iets gelezen over coolcam geloof ik. Dat ga ik ook ff checken.
Ik geef erg weinig om de camera, dus ik vind het niet intressant om hem aan de praat te krijgen via die button. Echter is er wel een 2e rom waar dat probleem is opgelost, maar die is dus een stuk trager bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:00:
[...]

Cid unlocken kan ook gewoon gratis, en dat is dan iets lastiger. :)
Niet met G4 apparaten, kijk maar op XDA developers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
sOid schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:07:
[...]

Ah, overheen gelezen. ;)

Is het overgins al iemand gelukt om met de WM6 remote dekstop te beginnen met vista? Ik voer mijn ip in, en dan wil hij hem niet pakken. Iemand enig idee?

[ Voor 28% gewijzigd door DaannO op 24-01-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
sOid schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:07:
[...]

maar je kunt wel de ROM upgraden zonder CID unlock uit te voeren:
http://forum.xda-develope...71043&highlight=unlocking

schijnt wel lijp te zijn. heb het niet echt uitgezocht aangezien ik G3 heb, maar misschien is het interessant voor G4 eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:24:
[...]

Ah, overheen gelezen. ;)

Is het overgins al iemand gelukt om met de WM6 remote dekstop te beginnen met vista? Ik voer mijn ip in, en dan wil hij hem niet pakken. Iemand enig idee?
Remote desktop doet het hier in 1 keer via Wifi.

- Voer de naam in van mijn PC. ( ip is ook goed )
- Gebruiker invullen met de juiste rechten.
- Controleren of op de PC Remote Desktop wel aanstaat. (rechtsklik op "computer"->Properties->Remote Settings->Remote->"Allow computers running any version of remote desktop" selecteren)
- Ik voer een domein in, indien niet aanwezig blanc laten lijkt me.

En knallen maar. ;)

Weet je hoe de camera gefixed was in die andere roms?

Net coolcamera getest. Kan het iedereen aanraden met een Windows Mobile apparaat. Veel beter dan de standaard meuk imo.

Is het nog gelukt om te syncen met Vista?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Byte_Me schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:13:
[...]

maar je kunt wel de ROM upgraden zonder CID unlock uit te voeren:
http://forum.xda-develope...71043&highlight=unlocking

schijnt wel lijp te zijn. heb het niet echt uitgezocht aangezien ik G3 heb, maar misschien is het interessant voor G4 eigenaren.
Hmm nog niet gelezen, bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Help jongens,

ik zit al netjes te lezen vanaf deeltje 7 :$ ... al een heleboel dus. Ik zie ook in de startpost dat je af en toe die hangende notifications kan weggooien, maar ik heb een SOORT gelijk probleem, die ik maar niet weg krijg ...

Ik heb Vodafone & krijg continue die notification dat ik Voicemail zou hebben. Afijn, ik netjes op Dismiss klikken, blijft die melding gewoon nog staan. Ik op Voicemail klikken, voicemail box leeggooien etc etc etc, het GAAAT maar niet weg gewoon. Mijn collega had het ook, heeft uit pure wanhoop maar zijn Qtek hard gereset ... omdat hij niet meer kon bellen. En dat wil ik nog even vermijden als dat kan.

Nu heb ik al een workaround, want mijn collega kon niet meer bellen omdat zijn accu leeg was en telkens als dat ding om de pincode vroeg, dan kwam die weer vrolijk met de notification dat hij voicemail had voordat hij zijn totale pincode had ingetoetst :+
Die pincode check heb ik dus even eruit gemieterd en getest ... dat werkt (olee) maar nu nog steeds die irritante notification :X

Ik heb wel al het programmaatje "Check Notification" en heb 12 dingen erin staan waaronder een paar dubbelen ... maar WELK van deze moet ik nou killen :? (kans 1 op 12 denk ik :+)

Voor ik word doorverwezen naar de leverancier & vodafone ... we hebben deze Qtekkies overgenomen, 2e hands ... dus geen support en fluiten naar support van vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-11-2020
@ BeboP_NL,

De onderstaande bewerking werkt niet bij mij... Orange SPV M3000.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Bij de installatie van een nieuw programma zal je HTC Wizard deze eerst controleren op geldige certificaten. Dit kun je als volgt uitschakelen:
quote:
1) Download het volgende bestand.

2) Voeg "Default_" toe vooraan de bestandsnaam.

3) Plaats het bestand vervolgens in de Extended ROM ("/Extended_ROM") van de HTC Wizard met behulp van Total Commander.

4) Run het bestand of voer een hard reset uit.

--------------------------------------------------------------------------------
Als ik het filetje naar de Extended_rom probeert te kopieeren/vereplaatsen wordt de melding gegeven dat dit niet mogelijk is....... :?
Doe ik iets verkeerd of is er een andere mogelijkheid.....
Ik wil namelijk het Navigatieprogramma Nav4all installeren.
Eerst wordt automatisch de Java MIDlet manger gestart en dan volgt de melding.....
Fout..
De digitale handtekening kan niet worden gecontroleerd

Wie o wie kan mij helpen...

99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:25
LinuX-TUX schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:11:
Help jongens,

ik zit al netjes te lezen vanaf deeltje 7 :$ ... al een heleboel dus. Ik zie ook in de startpost dat je af en toe die hangende notifications kan weggooien, maar ik heb een SOORT gelijk probleem, die ik maar niet weg krijg ...

Ik heb Vodafone & krijg continue die notification dat ik Voicemail zou hebben. Afijn, ik netjes op Dismiss klikken, blijft die melding gewoon nog staan. Ik op Voicemail klikken, voicemail box leeggooien etc etc etc, het GAAAT maar niet weg gewoon. Mijn collega had het ook, heeft uit pure wanhoop maar zijn Qtek hard gereset ... omdat hij niet meer kon bellen. En dat wil ik nog even vermijden als dat kan.

Nu heb ik al een workaround, want mijn collega kon niet meer bellen omdat zijn accu leeg was en telkens als dat ding om de pincode vroeg, dan kwam die weer vrolijk met de notification dat hij voicemail had voordat hij zijn totale pincode had ingetoetst :+
Die pincode check heb ik dus even eruit gemieterd en getest ... dat werkt (olee) maar nu nog steeds die irritante notification :X

Ik heb wel al het programmaatje "Check Notification" en heb 12 dingen erin staan waaronder een paar dubbelen ... maar WELK van deze moet ik nou killen :? (kans 1 op 12 denk ik :+)

Voor ik word doorverwezen naar de leverancier & vodafone ... we hebben deze Qtekkies overgenomen, 2e hands ... dus geen support en fluiten naar support van vodafone :(
Dat had ik ook! Ik heb er ook eens goed naar gezocht en ben tot het volgende gekomen;

in het register (Ik gebruik Resco Registry editor) ga je naar HKCU\system\state\Messages\vmail\Line1\Unread
Daar vind je een waarde bij "count"
Stel deze op 0 in.
Dan is het icoon al weg!
Wat ik verder voor de zekerheid nog heb gedaan:
HKCU\system\state\Messages\vmail\Total\Unread -> Count op 0 gezet.
HKCU\system\state\Messages\vmail\ -> de key met 'text' bevat het bericht van voicemail. Deze heb ik in z'n geheel weggegooid.
Naderhand heb ik express nog een keer voicemail ingesproken, doen stonden alle waarden weer zoals voor de wijziging, dus met deze stappen maak je niets kapot.

Om te voorkomen dat het nog eens fout gaat stel je in je voicemail menu bij vodafone in dat je GEEN voicemail icoon op je telefoon wilt. Ik weet uit m'n hoofd niet meer welke toetsen het waren, maar je kunt het icoon uitzetten, en dan wél een normaal bericht ontvangen per sms dat er voicemail is.

De oorzaak is in elk geval de notificatie die vodafone voicemail verstuurd, terwijl je je voicemail beluistert. Zodra ik namelijk naar mijn berichten luisterde, ontving ik een service-sms (een leeg bericht genaamd voicemail)
OF het toestel interpreteert dit bericht niet goed waardoor de notification niet verwijderd wordt, OF vodafone stuurt een verkeerd reset berichtje. Ik hoop op het laatste, want eigenlijk vond ik dat icoon wel ok.
Om deze reden werkte de truuk zoals ook vaak beschreven (voicemail opnieuw inspreken en dan uitluisteren/deleten) bij mij niet. In mijn (en jouw) geval is iets anders aan de hand.

Ben in elk geval blij dat je er ook last van hebt, zodat ik niet de enige ben.
Het schijnt wel zo te zijn dat ik een Simkaart van een nieuwer type heb, maar of dat nou de oorzaak is... 8)7

Oh, enne, ik heb een Phrophet aka QtekS200 maar dan als orange variant (SPV M600)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
The Brook schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:37:
@ BeboP_NL,

De onderstaande bewerking werkt niet bij mij... Orange SPV M3000.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Als ik het filetje naar de Extended_rom probeert te kopieeren/vereplaatsen wordt de melding gegeven dat dit niet mogelijk is....... :?
Eerst wordt automatisch de Java MIDlet manger gestart en dan volgt de melding.....
Fout..

Wie o wie kan mij helpen...
Je kunt het bestand in principe ook gewoon uitvoeren. Het verplaatsen naar de Extended ROM moet alleen voorkomen dat je dit niet alsmaar handmatig hoeft te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 25-01-2007 12:34 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
Eggy schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:34:
[...]

Je kunt het bestand in principe ook gewoon uitvoeren. Het verplaatsen naar de Extended ROM moet alleen voorkomen dat je dit niet alsmaar handmatig hoeft te doen.
@Eggy,
Helaas, het werkt niet blijft steeds de zelfde melding krijgen.....
weet je / iemand soms een andere oplossing..?????
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
The Brook schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:03:
[...]

@Eggy,
Helaas, het werkt niet blijft steeds de zelfde melding krijgen.....
weet je / iemand soms een andere oplossing..?????
8)7
Probeer dit eens:
Disable the security warning when installing non-certified application

To disable the security warning when installing a non-certfied application, set:

HKLM\Security\Policies\Policies\0000101a = 1 (DWORD decimal)

To restore the warnings:

HKLM\Security\Policies\Policies\0000101a = 0 (DWORD decimal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

[offtopic] Ha Eggy, fijn om je weer op het forum te zien! ;) [/offtopic]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:28:
[...]

Remote desktop doet het hier in 1 keer via Wifi.

- Voer de naam in van mijn PC. ( ip is ook goed )
- Gebruiker invullen met de juiste rechten.
- Controleren of op de PC Remote Desktop wel aanstaat. (rechtsklik op "computer"->Properties->Remote Settings->Remote->"Allow computers running any version of remote desktop" selecteren)
- Ik voer een domein in, indien niet aanwezig blanc laten lijkt me.

En knallen maar. ;)

Weet je hoe de camera gefixed was in die andere roms?

Net coolcamera getest. Kan het iedereen aanraden met een Windows Mobile apparaat. Veel beter dan de standaard meuk imo.

Is het nog gelukt om te syncen met Vista?
Nope, vista wil nog niet. Ik heb het ook nog niet echt nodig. Ik wacht wel even op de final van WDV die denk ik op de 30e komt. Nog bedankt overgins! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
Nope, zelfde resultaat...... 8)7
Iemand met een Orange SPV M3000 die dat wel is gelukt..????
( Hij is wel unlocked , maar nog wel CID locked , dit schijnt nog niet te kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik heb de afgelopen paar nachten dat m'n telefoon heel snel leegloopt (van 100 naar 85% in 7 uurtjes ofzo). Zou dat met het koude weer te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik gebruik die registry setting ook om van dit probleem af te komen.
De fout zit er in dat de waarde die bij mij op 4294967295 komt staan als je hier een bij optelt komt hij weer op 0 te staan.

Ook krijg ik er nog een sms bericht achteraan met als inhoud voicemail Als ik het voicemail bericht afluister. Erg irrittant die kan ik wel gewoon als save as read bewaren of deleten. Wat dus met het eerste bericht alleen lukt door die reg key aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Laatst online: 12-09 13:25
pimshw1 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:19:
[...]

Ik gebruik die registry setting ook om van dit probleem af te komen.
De fout zit er in dat de waarde die bij mij op 4294967295 komt staan als je hier een bij optelt komt hij weer op 0 te staan.

Ook krijg ik er nog een sms bericht achteraan met als inhoud voicemail Als ik het voicemail bericht afluister. Erg irrittant die kan ik wel gewoon als save as read bewaren of deleten. Wat dus met het eerste bericht alleen lukt door die reg key aan te passen.
Dat bericht 'voicemail' had er nu juist voor moeten zorgen dat je voicemail notification uit gaat/weg is! En dat gaat er dus niet goed.

Als je "voicemail icoon" uitzet in je vodafone voicemail instellingen, krijg je ook deze smsjes niet meer. (Maar wel een normaal textbericht dat je voicemail hebt van dat-en-dat nummer)

[ Voor 4% gewijzigd door Mistraller op 26-01-2007 10:51 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik heb sinds gister Windows Live Messenger op mijn Vario. Werkt erg lekker, alleen heb ik nu het probleem dat ik mijn 300+ e-mail en messenger contacten ook in het adresboek van mijn Vario heb staan. Is er een manier om alleen de telefooncontacten weer te geven? Waarschijnlijk kan ik ze niet verwijderen omdat Windows Live Messenger ze denk ik weer terug zal plaatsen. Iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 17:01

Rhapsody

In Metal We Trust

Razer schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:54:
Ik heb sinds gister Windows Live Messenger op mijn Vario. Werkt erg lekker, alleen heb ik nu het probleem dat ik mijn 300+ e-mail en messenger contacten ook in het adresboek van mijn Vario heb staan. Is er een manier om alleen de telefooncontacten weer te geven? Waarschijnlijk kan ik ze niet verwijderen omdat Windows Live Messenger ze denk ik weer terug zal plaatsen. Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik had hetzelfde probleem, maar heb ze toen gewoon verwijderd.
Probleem was daarna dat mijn MSN contacten dus ook weg waren....

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Rhapsody schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:27:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, maar heb ze toen gewoon verwijderd.
Probleem was daarna dat mijn MSN contacten dus ook weg waren....
Uhm jah die situatie wil ik natuurlijk ook niet zo graag hebben...
Jammer dat je in het adresboek niet gewoon kan aangeven dat hij geen e-mail en messenger contacten moet weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Je moet dan even naar Windows Live gaan (niet de messenger) en dan via Options, Sync Options het item "Contacts and Messenger" uitzetten. Volgens mij worden dan niet de contacts met je adessenboek gesynct.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Nou, na wat gezoek op internet ook maar eens een WM6 Crossbow ROM op mn Vario G3 gezet.
Werkt prima! De meeste moeite was nog wel het vinden van de ROM, omdat XDA ze niet meer host.
Ik weet niet wat het standpunt van GoT is tegenover Crossbow ROM's. (Eggy?) :?, dus ik geef maar even geen directe links.
De ROM die ik heb gebruikt, Wi6ard_pdaviet3, is de meest recente zover ik heb kunnen vinden en werkt prima in combinatie met ActiveSync 4.5 Beta en WinXP SP2. Deze heeft geen bootloader (IPL/SPL) en ook geen nieuwe Radio ROM, dus die blijven onveranderd.
Alle programma's die op WM5 werken, werken ook op WM6. Deze ROM is in mijn ogen net iets sneller dan de RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe die ik eerst had, na het uitvoeren van een hele reeks "registry hacks" mbv RegistryWizard_PPC[1].ARMV4.CAB (zie XDA).
Dat laatste programmatje heb je ook nodig om een bug te fixen. Standaard zijn de "z" en de "y" omgedraaid op je hardware keyboard, door de keybaord layout op English (US) te zetten is dat opgelost.
[Edit]
Ik ben van OS versie 2.07.10 naar 10.1.0.811 gegaan.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik weet niet wat het standpunt van GoT is tegenover Crossbow ROM's. (Eggy?) :?, dus ik geef maar even geen directe links.
Hert valt onder warez omdat het niet officieel is vrijgegeven door ms en het is dus illegaal.
De ROM die ik heb gebruikt, Wi6ard_pdaviet3, is de meest recente zover ik heb kunnen vinden en werkt prima in combinatie met ActiveSync 4.5 Beta en WinXP SP2. Deze heeft geen bootloader (IPL/SPL) en ook geen nieuwe Radio ROM, dus die blijven onveranderd.
Alle programma's die op WM5 werken, werken ook op WM6. Deze ROM is in mijn ogen net iets sneller dan de RUU_Prodigy_2170702_21707102_20710_QTEK_WWE_Ship.exe die ik eerst had, na het uitvoeren van een hele reeks "registry hacks" mbv RegistryWizard_PPC[1].ARMV4.CAB (zie XDA).
Dat laatste programmatje heb je ook nodig om een bug te fixen. Standaard zijn de "z" en de "y" omgedraaid op je hardware keyboard, door de keybaord layout op English (US) te zetten is dat opgelost.
Mag ik je adviseren om eerst de orginele release te proberen en dan pas de pdaviet versie. Ik heb namelijk gemerkt dat de orginele veel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
DaannO schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:04:
Mag ik je adviseren om eerst de orginele release te proberen en dan pas de pdaviet versie. Ik heb namelijk gemerkt dat de orginele veel sneller is.
En de "originele" is dan Wizard Crossbow AKU3.3 v.3311 van PDAMobiz I assume?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Crossbow AKU3.3 is WM5 met Crossbow features.

Denk dat DaannO doelt op de Orewell's edition.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Martino-s schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 20:39:
[...]

[offtopic] Ha Eggy, fijn om je weer op het forum te zien! ;) [/offtopic]

Ik ben al een tijdje weer iets actiever maar ik kan nog niet echt veel topics goed volgen :p
The Brook schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:36:
[...]

Nope, zelfde resultaat...... 8)7
Iemand met een Orange SPV M3000 die dat wel is gelukt..????
( Hij is wel unlocked , maar nog wel CID locked , dit schijnt nog niet te kunnen)
Die CID lock hoort er geen invloed op te hebben. Heb je wel na het uitvoeren van de registry wijzigingen je toestel uitgeschakeld door je standby key 5 sec ingedrukt te houden en hem vervolgens weer in te schakelen? Geen soft reset dus maar handmatig.
Razer schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:53:
[...]

Uhm jah die situatie wil ik natuurlijk ook niet zo graag hebben...
Jammer dat je in het adresboek niet gewoon kan aangeven dat hij geen e-mail en messenger contacten moet weergeven.
Ik heb met behulp van Outlook al mijn normale contacten toegevoegd aan een speciale contactgroep. Vervolgens kun je in het adresboek van je Wizard ervoor kiezen om alleen die groep weer te geven. Deze optie springt daarna echter wel weer terug naar default (show all).

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Bebob_NL schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:59:
Nou, na wat gezoek op internet ook maar eens een WM6 Crossbow ROM op mn Vario G3 gezet.
Werkt prima! De meeste moeite was nog wel het vinden van de ROM, omdat XDA ze niet meer host.
[Edit]
Ik ben van OS versie 2.07.10 naar 10.1.0.811 gegaan.
Als je bij apparaatinfo of about oid kijkt, staat daar dan ook echt WM6 of nog WM5, heb namelijk gelezen dat PDAviet de WM5 rom is met Crossbow dingen erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:18

Luke!

#Treinbaas
Hoi,

Ik kan enkele dingen over de MDA Vario niet echt vinden in de verschillende topic delen (ook iets met speld en hooiberg...) Vandaar dat ik het met een post probeer.

1) Is er een mogelijkheid om de mapjes Outlook mail en Hotmail weg te krijgen uit het berichtenscherm?
2) Als m'n telefoon bij bv. een laptop in de buurt ligt, dan beginnen deze altijd te misselijken dat ze nieuwe hardware zien. Bluetooth op de telefoon staat echter uit. Moet ik nog iets uitschakelen?
3) Met welk programma's kan ik de smsjes overzetten naar een PC? Er staat wel een link in de startpost, maar die doet het niet (in het stukje over Sprite).
4) Waar vind ik Live messenger voor het toestel? Ik las ergens dat er een PDA-versie was.

Thx

[ Voor 6% gewijzigd door Luke! op 26-01-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Krypt schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:56:
Crossbow AKU3.3 is WM5 met Crossbow features.

Denk dat DaannO doelt op de Orewell's edition.
Klopt idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Luccus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:18:
Hoi,

Ik kan enkele dingen over de MDA Vario niet echt vinden in de verschillende topic delen (ook iets met speld en hooiberg...) Vandaar dat ik het met een post probeer.

1)...
2) Als m'n telefoon bij bv. een laptop in de buurt ligt, dan beginnen deze altijd te misselijken dat ze nieuwe hardware zien. Bluetooth op de telefoon staat echter uit. Moet ik nog iets uitschakelen?
3) ...
4)...
Dan heeft de laptop wellicht een infrarood-poort.
Infrarood staat op de Wizard standaard aan.
Dit is uit te schakelen door naar "Start > Instellingen > Verbindingen" te gaan en dan bij het onderdeel 'Verzenden' de optie "Alle inkomende stralen ontvangen" uit te zetten.

Als je later met bijv. bluetooth wilt verbinden, moet je volgens mij wel zorgen dat ook dit vinkje weer aanstaat, anders blokkeerd dit de communicatie.

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

1)...
2) ....
3).....
4) Waar vind ik Live messenger voor het toestel? Ik las ergens dat er een PDA-versie was.

Thx
Heb de mijne van http://connect.microsoft.com/ door mezelf in te schrijven als betatester.
Zou zo geen andere (legale) plekken waar je 'm kan downloaden.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hoi,

3) Met welk programma's kan ik de smsjes overzetten naar een PC? Er staat wel een link in de startpost, maar die doet het niet (in het stukje over Sprite).

Thx
Zelf gebruik ik Jeyo Mobile Extender http://www.jeyo.com/extender.asp
Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:03:
Je moet dan even naar Windows Live gaan (niet de messenger) en dan via Options, Sync Options het item "Contacts and Messenger" uitzetten. Volgens mij worden dan niet de contacts met je adessenboek gesynct.
Helaas, dit heb ik ook geprobeerd. Maar dit werkt ook niet. Ook nu blijft Windows Live stug de contacten toevoegen aan de "contacts".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Trouwens IE is heeft ook de nodige aanpassingen ondergaan, ik kan nu zelfs mijnpostbank bekijken! Ook elke site doet het tegenwoordig, net als opera. WM6 is echt ideaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
Ik heb zeer goede ervaringen met de nieuwe release (versie 1.5.5) van Spb Backup die een paar dagen terug is verschenen. Voorheen had ik altijd dat het backuppen, i.p.v. op de geschedulde tijd, pas startte wanneer ik mijn Vario (met de laatste T-Mobile NL ROM) ergens na deze tijd uit de slaapstand haalde. Niet handig, aangezien ik dan altijd een paar minuten moest wachten tot ik hem ook echt kon gebruiken. Daarnaast was ik ook niet blij met de mogelijk tot het automatisch softresetten na de backup, aangezien het opstartproces bleef hangen bij het invoeren van de twee pincodes (die van WM5 zelf en die van mijn SIM-kaart), met als gevolg dat ik na een automatische softreset niet bereikbar was. Deze mogelijkheid had ik dan ook altijd uitstaan en vereiste daarmee dus extra handelingen van mij. Alles bij elkaar niet echt een perfecte situatie.

Bij de nieuwe versie van Spb Backup heb je nu echter de mogelijkheid tot het invoeren van je SIM-pincode in het programma, waardoor hij deze pincode niet meer nodig heeft. Nou dacht ik dat dit weinig uitmaakte, aangezien WM5's pincode dan nog wel handmatig moest worden ingevoerd. Maar dat was gek genoeg niet het geval; toen ik mijn Vario vanochtend wakker maakte, had ie al gebackupt en was hij lang beide pincodes gekomen. Telefonisch was ik gewoon bereikbaar; sterker nog, zowel mijn nieuwe mail als de laatste weersvoorspellingen waren al gedownload (GPRS met PIT).

Dus, met deze release zijn al mijn backup-ergernissen verholpen. Het backuppen gaat nu op de gewenste tijd en beide pincodes worden automatisch ingevuld (c.q. omzeild). Ik heb er geen omkijken meer naar! _/-\o_

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Heb al het halve internet afgezocht maar ik kom er niet uit.

Ik wil graag dat ik via m'n Vario op internet kan door ActiveSync 4.2.
Zodat automatisch m'n PocketWeather wordt geüpdate et cetera, maar ik krijg het maar niet voor elkaar :X Met AS 4.1 was het altijd een eitje :(

Wat doe ik fout?

Mijn laptop zit aangesloten op een draadloze router en m'n router deelt automatisch IP adressen uit enzo. Via WiFi gaat het allemaal ook prima, maar als ik hem aan m'n pc heb aangesloten wil ik ook gewoon dat het werkt...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
Als ik het filetje naar de Extended_rom probeert te kopieeren/vereplaatsen wordt de melding gegeven dat dit niet mogelijk is.......
Fout..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De CID lock hoort er geen invloed op te hebben. Heb je wel na het uitvoeren van de registry wijzigingen je toestel uitgeschakeld door je standby key 5 sec ingedrukt te houden en hem vervolgens weer in te schakelen? Geen soft reset dus maar handmatig.

@ Eggy,

Ook dit heeft geen resultaat, ik begin na diverse verschillende pogingen de moed op te geven....ik denk dat dit niet mogelijk is op dit toestel.(Of toch.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-05-2007
sOid schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:22:
Heb al het halve internet afgezocht maar ik kom er niet uit.

Ik wil graag dat ik via m'n Vario op internet kan door ActiveSync 4.2.
Zodat automatisch m'n PocketWeather wordt geüpdate et cetera, maar ik krijg het maar niet voor elkaar :X Met AS 4.1 was het altijd een eitje :(

Wat doe ik fout?

Mijn laptop zit aangesloten op een draadloze router en m'n router deelt automatisch IP adressen uit enzo. Via WiFi gaat het allemaal ook prima, maar als ik hem aan m'n pc heb aangesloten wil ik ook gewoon dat het werkt...

Iemand enig idee?
Ja, het is een klein probleempje met Activesync 4,2
Op te lossen met een regfix
In te voeren op de pc

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"AllowLSP"=dword:00000000

Of zoek effe met Google naar lspvalue.reg

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
railrunner146 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:50:
[...]

Ja, het is een klein probleempje met Activesync 4,2
Op te lossen met een regfix
In te voeren op de pc

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"AllowLSP"=dword:00000000

Of zoek effe met Google naar lspvalue.reg
It works, it works!

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Wat is het beste programma om een backup te maken van je telefoonnummers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 17:01

Rhapsody

In Metal We Trust

clonedonkey schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:39:
Wat is het beste programma om een backup te maken van je telefoonnummers ?
Outlook icm ActiveSync.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:39
Ik heb gebruik gemaakt van xmlContactBackup, exporteert alles netjes naar XML en kan het later weer importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ik ben op zoek naar een goed werkende poker spel voor mijn MDA, iemand die er een heeft die goed draait?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik heb wel een poker spel, maar heb hem nog niet getest. Zal hem straks of morgen even op m'n vario zetten.

Nog een vraagje; watvoor 'hoesje' gebruiken jullie? Ik heb al een paar reviews van verschillende merken en types gelezen maar vind het erg moeilijk om te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijshuis schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:34:
Ik heb gebruik gemaakt van xmlContactBackup, exporteert alles netjes naar XML en kan het later weer importeren.
Waar haal je dit tooltje vandaan? Wilde hem testen, maar kan hem niet vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Waar haal je dit tooltje vandaan? Wilde hem testen, maar kan hem niet vinden. 8)7
2 minuten googlen :P
http://www.freewarepocket...-xml-contacts-backup.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Ik zit nu met de pdaviet v3, maar ik krijg maar geen clock in de taskbar. Verder valt het "signaal sterkte metertje" in de taakbar half weg, alsof er een vierkantje over heen is gemonteerd. Ontzettend irritant. Iemand een oplossing voor deze problemen?
Opgelost: Heeft met Registry Wizard te maken. Op de tweede pagina zit een optie: Taskbar Date/Time. Deze is standaard enabled op "nothing". Zet deze op Clock en het probleem is verdwenen. Ik moest echter wél de telefoon rebooten door de aan/uit knop 5 seconden in te drukken. Soft-reseten vanuit RegistryWizard werkte niet goed. Dus, als je op apply drukt, OK om te wijzigen, maar niet OK om te soft-resetten.
Blijft alleen mijn laatste vraag hieronder nog staat...
Heeft die Orwell's release nog specifieke nadelen t.o.v. de pdaviet versie?

ROM details:

ROM: 10.1.0.811 WWE
ROM date: 8/11/06

[ Voor 51% gewijzigd door Bebob_NL op 28-01-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andre.Koster schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:54:
[...]

Sorry, met "max" bedoelde ik de snelheid die je invult bij "Set CPU speed to". Door het schalen gaat dat als max snelheid fungeren, wat eigenlijk dan weer een beetje ongelukkig benoemd is tav van de boost snelheid.

Wat bedoel je precies met strepen? (screenshot?) Ik merkt wel dat bij bepaalde patronen (m.n. grijze) het beeld trilt op 81 MHz. Ik neem aan dat dit zichtbaar wordt door een te lage verversingsfrequentie. Als je het hinderlijk vindt, neem dan 100 als minimum.
Beetje laat.. Zoals de oude chinezen altijd zeggen ; "Beter een vogel in de hand, dan een hand in de vogel". :O . Ik heb ook last van die strepen (niet ik, mijn telefoon :X ), en van het getril van het scherm. Ik zie al dat CPU gedoe, maar hoe verander je dat? (mda vario, qtek 9100) :|

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 00:19 . Reden: Je bent niet nieuwsgierig ofzo? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 00:17:
[...]

Beetje laat.. Zoals de oude chinezen altijd zeggen ; "Beter een vogel in de hand, dan een hand in de vogel". :O . Ik heb ook last van die strepen (niet ik, mijn telefoon :X ), en van het getril van het scherm. Ik zie al dat CPU gedoe, maar hoe verander je dat? (mda vario, qtek 9100) :|
Ik zou zeggen de CPU speed niet al te laag zetten... Bij mij waren de strepen bijna verdwenen bij 100mhz... dus dat zou je eens kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
_/-\o_
Scheeld mij weer een full reset ... heb nu een lijstje van bekende problemen waar ik tegenaanloop. Binnenkort ga ik WEL een full reset doen en dan vanaf begin af aan schoon houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:43:
[...]

Ik zou zeggen de CPU speed niet al te laag zetten... Bij mij waren de strepen bijna verdwenen bij 100mhz... dus dat zou je eens kunnen proberen
Dank, maarre, ik weet eigelijk niet hoe je aan dat CPU gedeuns komt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:11:
[...]

Dank, maarre, ik weet eigelijk niet hoe je aan dat CPU gedeuns komt. :?
Op het batterij-ikoontje van de plugin klikken en vasthouden. Dan komt er een menu op, met als eerste item "options". Kies in het optiescherm het tabblad "Omap". Daar kun je de snelheden zetten.

Alternatief: Start > Instellingen > Vandaag > Items > BatteryStatus > Opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn Vario nu ook als wekker, maar irriteer mij ergens aan :P

Namelijk aan het feit dat hij soms 3x afgaat :( Ik zet hem uit door de aan/uit in te drukken, maar dan gaat hij een paar tellen later weer af, en dan nog eens... :(

Vage is, dit doet hij niet altijd, soms gaat hij maar 1x af.. Hoe kan ik dit veranderen? Ik heb net bij de instellingen gekeken, en de optie 'herhaal geluid' is uitgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andre.Koster schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:45:
[...]

Op het batterij-ikoontje van de plugin klikken en vasthouden. Dan komt er een menu op, met als eerste item "options". Kies in het optiescherm het tabblad "Omap". Daar kun je de snelheden zetten.

Alternatief: Start > Instellingen > Vandaag > Items > BatteryStatus > Opties.
A ja, k heb et, dankje :P Nu maar wat klungelen, CPU op 100 maakt het alleen erger,bij 195 doet ie tal wat beter :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

195 is standaard, dus hij doet t niet beter, hij is gewoon hetzelde ;)
ik zou 247 mhz of 260 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 00:05
Paar vragen mbt de wm6 ROM:

1. - werkt Omapclockplus nog steeds?
2. - werkt TomTom 6.1 gewoon?
3. - werkt SPB weather nog?

En de belangrijkste:
4. - ik las dat het pim.vol bestand anders in elkaar zit bij wm6. Is er een manier om te upgraden, maar wel je SMS-en en contacts te behouden?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:34:
195 is standaard, dus hij doet t niet beter, hij is gewoon hetzelde ;)
ik zou 247 mhz of 260 proberen
Zal wel zo zijn geweest dat een of ander kerstmannetje eraan heeft zitten kloemelen, hij stond op 150 :o :9~ (had em eens uitgeleend).. Dank voor den tip, zal eens kijken hoe hij op 247 gaat reageren :? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
matthijst schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:30:En de belangrijkste:
4. - ik las dat het pim.vol bestand anders in elkaar zit bij wm6. Is er een manier om te upgraden, maar wel je SMS-en en contacts te behouden?
Ik heb geen ervaring met WM6, maar ik zou zeggen dat je je contacts en mail gewoon m.b.v. ActiveSync kunt bewaren. Wat betreft je SMS-berichten weet ik het niet. Misschien dat Jeyo Mobile Extender het op WM6 doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Jeyo Mobile companion gebruiken voor contacts en sms, werkt perfect, ook op WM6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Dit is misschien een interessante link voor jullie.
Ik heb een site gemaakt met allemaal links naar audio en
televisie kanelen. Op die manier kun je je Qtek 9100
min of meer gebruiken als portable radio of tv.
Er staan nu 62 radio zenders en 100 televisie zenders op
en ze zijn natuurlijk allemaal gratis.

http://www.spam.nl

Heb je zelf nog leuke links mail me dan even, adres staat
op de site.
Misschien een idee om in de startpost te zetten, net als al
bij de TYTN.

cor

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:13:
Hoi,

op de site.
bij de TYTN.

cor
Ik had em al tussen me favorites staan!! Jammer dat met T-mobile PIT de televisie kanalen niet gestreamd kunnen worden! Goed initiatief!

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 11:03 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
OK, net WM6 erop gezet.
"Kale" Engelse ROM-versie, Nederlands woordenboek eroverheen, CoolCamera beta....
Werkt zo op het eerste gezicht allemaal lekker zo _/-\o_

Nieuwe smartdialer zie ik het voordeel nog niet echt van in trouwens, die oude was handiger: 2 regels nu, vs een stuk of 5-6 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• railrunner146
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-05-2007
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:17:
[...]

Zal wel zo zijn geweest dat een of ander kerstmannetje eraan heeft zitten kloemelen, hij stond op 150 :o :9~ (had em eens uitgeleend).. Dank voor den tip, zal eens kijken hoe hij op 247 gaat reageren :? ;)
Hoe doen jullie dat dan ?
OmapClock gaat in stapjes van 12 Mhz. dus 216, 228, 240, 252 en 264
Hoger gaat geloof ik niet wat dan hangt ie.....
Dus op 247 kan niet met OmapClock

railrunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:25:
OK, net WM6 erop gezet.
"Kale" Engelse ROM-versie, Nederlands woordenboek eroverheen, CoolCamera beta....
Werkt zo op het eerste gezicht allemaal lekker zo _/-\o_

Nieuwe smartdialer zie ik het voordeel nog niet echt van in trouwens, die oude was handiger: 2 regels nu, vs een stuk of 5-6 dacht ik?
Windows Mobile 6 is toch nog niet uit? Ik lees overaal tweede kwartaal 2007...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 00:30:
[...]

Windows Mobile 6 is toch nog niet uit? Ik lees overaal tweede kwartaal 2007...
Zal wel een beta zijn dan, draait iig. prima :P
http://mobilitytoday.com/news/wm6_rom_leaked_wizard.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
matthijst schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:30:

1. - werkt Omapclockplus nog steeds?
3. - werkt SPB weather nog?

En de belangrijkste:
1, Ja!
2. Dunno.
3. Ja! Maar hij update niet meer automagisch tijdens het AS-syncen :(
4. Ja, succesvol gedaan met Jeyo Mobile Companion. Een backup gemaakt van de sms-en op mn WM5 ROM (Jeyo geeft een foutmelding op je telefoon, gewoon negeren), en na de ROM update weer teruggezet, werkt als een speer! Contacts werden bij mij automatisch teruggezet via Outlook en AS.
Alles gedaan op WinXP SP2.
Ik heb al tig programma's geprobeerd, en alles wat op WM5 werkt, werkt ook op WM6... Ik zie de overgang WM5->WM6 een beetje als Win98->Win98SE. Onder de motorkap is er het een en ander veranderd, cosmetisch in dit geval ook een beetje, maar de veranderingen zijn niet zo schokkend als bijvoorbeeld WM2003SE->WM5.
[edit]
Tegenwoordig kan ik niet meer fatsoenlijk m'n Vario aan de oplader hangen, of er af halen. Iedere keer het vertikale strepen probleem. Om gek van te worden 8)7 8)7 . Dit heeft zover ik heb begrepen met een gammel contact te maken. Wie weet een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Bebob_NL op 30-01-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Vraagje: weet iemand of http://www.samenkopen.net/action_product/279698/152005 goed in de Vario werkt?

Kingston 2GB miniSD kaart dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
sOid schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:01:
Vraagje: weet iemand of http://www.samenkopen.net/action_product/279698/152005 goed in de Vario werkt?

Kingston 2GB miniSD kaart dus.
Een vriend van me heeft hem in zijn Vario en het werkt uitstekend. 'k Had ook niet anders verwacht om eerlijk te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
TommyCP schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:04:
[...]

Een vriend van me heeft hem in zijn Vario en het werkt uitstekend. 'k Had ook niet anders verwacht om eerlijk te zijn...
Oke bedankt, ik heb er een besteld :)

Goede tip voor anderen die nog een kaartje willen hebben, het is hier spotgoedkoop. 24euro inclusief verzendkosten voor een 2GB kaartje, en de prijs kan nog dalen zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Brook
quote:
cpootjes schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:13:
Hoi,

op de site.
bij de TYTN.

cor

Ik had em al tussen me favorites staan!! Jammer dat met T-mobile PIT de televisie kanalen niet gestreamd kunnen worden! Goed initiatief!

Krijg het ook niet aan de gang met .. Orange......of iemand weet de oplossing ?????

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
@ hierboven, je hebt zo'n mooie quote knop bovenaan elke post zitten, ziet er wat overzichterlijker uit dan het op deze manier doen ;)

:>

Verder weet ik geen antwoord op je vraag, maar ik vermoed dat het gewoon niet snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het streamen van audio en/of video is gewoon een kwestie
van snelheid. Zo simpel is het.
Daarom werkt radio (bijna) altijd en bij video heb je soms
geen beeld of hapert het beeld.
Ik heb ook een tijdje een TYTN gehad en via UMTS werkte
het allemaal perfect.
Nu heb ik een S200 en merk ik hetzelfde als veel van jullie.
Probeer zoveel mogelijk wifi te gebruiken en anders kun je via
GPRS naar radio luisteren of een televisiekanaal met een
lage stream snelheid.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:13:
Hoi,

op de site.
bij de TYTN.

cor
Dank je, wat een geweldig idee ;) .. Lekker alles bij elkaar _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 09-10-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

railrunner146 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:59:
[...]

Hoe doen jullie dat dan ?
OmapClock gaat in stapjes van 12 Mhz. dus 216, 228, 240, 252 en 264
Hoger gaat geloof ik niet wat dan hangt ie.....
Dus op 247 kan niet met OmapClock
Kan zijn, ik heb het ook niet meer geprobeerd. Het is nu opgelost, hij doet het nu zoals hij het al die tijd heeft horen te doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Let wel dat de snelheid die je bij OMAPclock instelt niet de ware snelheid is, heeft weer met multipliers te maken etc, net als bij gewone PC's.

Dus uit m'n hoofd is 240mhz instellen daar 247mhz 'true speed'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:42
matthijst schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:30:
JA, werkt hier prima (volgens mij zitten we trouwens op versie 6.030, 6.1 is home made patch van 6.020...m.a.w. niet van TomTom zelf).

[ Voor 22% gewijzigd door DeOS op 31-01-2007 17:54 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Had gisteren met WM6 problemen met de batterij; ging enorm snel leeg (paar procent per uur, ook al stond hij uit). Het schijnt dat dit kan komen door software die niet geschikt is voor WM6.... Dus: hard reset gedaan en nu alleen SPB Weather er nog op staan en inderdaad, tot nu toe 4% in 8 uur 'kwijt'....

Nu met trial en error proberen welke software ervoor zorgt dat de batterij zo snel leeg ging.
Iemand toevallig hetzelfde gehad en de oplossing al?

Gaat nog tussen:
- Omapclock Plus + Consule
- Todaytime (balkje bovenaan je scherm met datum en tijd) --> eigenlijk niet handig dus probeer m niet meer.
- PocketPC Wakeup (alarm, aangezien ingebouwde WM5/6 alarm nogal eens niet af gaat)
- Check Notifications
- Resco Todayplugin: battery

Of kan het ook nog zo zijn dat het "pech" was en dat na een harde reset de batterij opeens wel gewoon werkt?
Probleem 1x eerder gehad met een vroege versie van de T-Mobile ROM, was toen geloof ik opgelost na een upgrade naar QTEK 2.17 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik iemand aan de telefoon heb, klinkt die gene net als iemand die met zo'n apparatje tegen zijn keel aan staat te praten. net een robot zegmaar.

heb nog wel garantie etc. maar ik vroeg me af of iemand nog misschien een tip had dat ik het zelf kan fixxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Iemand al de final versie van Vista getest? Bedoel dus met name het nieuwe mobility center.

Beetje gare post, sorry, ben erg moe :+

Wat ik dus eigenlijk wil vragen, is of het mobilitycenter uit de betafase is gehaald en nu dus goed bij de release zit.

[ Voor 47% gewijzigd door sOid op 31-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Laatst online: 11-09 20:18

Luke!

#Treinbaas
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:15:
Wanneer ik iemand aan de telefoon heb, klinkt die gene net als iemand die met zo'n apparatje tegen zijn keel aan staat te praten. net een robot zegmaar.
Heb ik ook regelmatig, behoorlijk irritant.
Coach4All schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:19:
[...]
Heb de mijne van http://connect.microsoft.com/ door mezelf in te schrijven als betatester.
Zou zo geen andere (legale) plekken waar je 'm kan downloaden.
Geeft steeds foutmeldingen bij het registreren. K*tsite...

Ik heb Spb monitor draaien en sinds ik die heb geïnstalleerd gaat de helderheid van het scherm altijd naar 0 na een soft reset. Ook na deïnstallatie en herinstallatie krijg ik dit niet goed. Iemand een idee wat dit is?

Hoe lang moet de batterij zo'n beetje mee gaan? Toestel is drie maanden oud, maar ik haal echt maar 1,5 dag ermee. Geïnstalleerd is alleen Spb monitor, ding gaat al sinds het begin zo snel leeg.

[ Voor 32% gewijzigd door Luke! op 31-01-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

pff heb me ingelezen. Wil per se ook zo'n dinkie maar twijfelde nog tussen diverse modellen. Heb het idee dat de Vario qua bang for your bucks goede zaken doet. Nu nog even uitzoeken waar ik het goedkoopste i.c.m. abootje kan krijgen.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.