Nogal beter. + 700MHz, met het origineel kristal op de kaart
Ik vind het juist ontzettend knap om erachter te komen en het dan ook uit te voeren. Verder: dit is net zoiets als LOD, niet te controleren dus lijkt me toegestaan. mede omdat iedereen het kan doen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ik denk ook gewoon dat wittekakker een erg mooi resultaat heeft neergezet.
Volgens mij kijkt 3Dmark niet naar de crystal van je grafische kaart, die wordt alleen maar voor je grafische kaart gebruikt om frequenties goed af te stellen.
Als hij nu het crystal op zijn moederbord had omgesoldeerd zou het een heel ander verhaal zijn.
En LOD is leuk, maar leuker zou zijn als niemand hier mee ging sleutelen, LOD is wel een erg goedkope manier om de prestaties op te krikken.
Leuke overklokresultaten zijn bij hardware settings die in de praktijk te gebruiken zijn. Als ik een systeem tweak om hogere grafische prestaties te leveren dan wil ik niet dat het beeld niet meer voor aan te zien is.
Volgens mij kijkt 3Dmark niet naar de crystal van je grafische kaart, die wordt alleen maar voor je grafische kaart gebruikt om frequenties goed af te stellen.
Als hij nu het crystal op zijn moederbord had omgesoldeerd zou het een heel ander verhaal zijn.
Op de VGA kaart wel, maar niet op het moederbord, dan kun je haast eindeloos hoge scores maken.OConnor schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:42:
Ik vind het juist ontzettend knap om erachter te komen en het dan ook uit te voeren. Verder: dit is net zoiets als LOD, niet te controleren dus lijkt me toegestaan. mede omdat iedereen het kan doen.
En LOD is leuk, maar leuker zou zijn als niemand hier mee ging sleutelen, LOD is wel een erg goedkope manier om de prestaties op te krikken.
Leuke overklokresultaten zijn bij hardware settings die in de praktijk te gebruiken zijn. Als ik een systeem tweak om hogere grafische prestaties te leveren dan wil ik niet dat het beeld niet meer voor aan te zien is.
[ Voor 53% gewijzigd door GH45T op 22-01-2007 00:03 ]
Waarom wel? om dit soort discussies te voorkomenwittekakker schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:10:
Zoals ik al gezegd heb, het kristal op de VGA kaart, niet op het moederbord. Ik laat je zien dat het geen invloed heeft op de maximum score die je uit je systeem kan halen, als het wel zo was had ik inderdaad het standaard kristal gebruikt, maar ik zie echt het probleem niet nu.
Spijtig, ik had echt wel wat begrip verwacht hier.
Waarom ik het niet terug veranderd heb... waarom wel? Het maakt geen verschil![]()
Het is idd wel handig om de echte clocks te weten, maar dat is iets dat ik maar bedacht als ik reeds bezig was met het DICE
Als je nou gewoon die crystal terug soldeerd, 3DMark doet re-runnen en het zelfde scored dan is daar wat mij betreft de kous mee af.
Zolang je dat niet doet, is het imo geen valid score. Op dit moment moet ik je maar op je woord geloven (ik zie je nl. nergens compare URL's oid posten, alleen een grafiekje wat iedereen kan verzinnen) en dat doe ik niet wanneer je aan dit soort dingen sleuteld
Dus ik blijf hem niet valid vinden.
Maar dat is mijn mening en iedereen mag z'n eigen mening hebben toch?
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Ik doe m'n uiterste best om m'n experimentjes goed uit te voeren, deftig weer te geven (ja, via een grafiek), en er uitleg over m'n bevindingen bij te geven. Dat experiment was er niet om latere scores met die kaart te verdoezelen ofzo, enkel en alleen om te zien wat er gebeurt. Ik kon natuurlijk ook gewoon gezwegen hebben, dan had niemand wat vermoed... Maargoed, ik heb m'n ding gezegd, ik hoop alleen dat iedereen hier de juiste conclusie uit trekt. Als ik erin slaag om dezelfde score te halen kom ik speciaal voor jou terug Syngrow en verwacht ik op z'n minst een hele dikke kus van je 
Laten we de offtopic laten voorwat het is of ga op [M] verder hierover, de thread is er speciaal voor gemaakt
Succes nog met de 30k!
Laten we de offtopic laten voorwat het is of ga op [M] verder hierover, de thread is er speciaal voor gemaakt
Omdat je monitor out-of-sync lijkt heb je grote kans dat de FPS telling ook daardoor beinvloed werd.... Leuk experiment maar ik vraag me net zoals syngrow niet af of het niet de FPS beinvloed maar de telling van de FPS wat volgens mij erg goed mogelijk is....wittekakker schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:05:
Ik doe m'n uiterste best om m'n experimentjes goed uit te voeren, deftig weer te geven (ja, via een grafiek), en er uitleg over m'n bevindingen bij te geven. Dat experiment was er niet om latere scores met die kaart te verdoezelen ofzo, enkel en alleen om te zien wat er gebeurt. Ik kon natuurlijk ook gewoon gezwegen hebben, dan had niemand wat vermoed... Maargoed, ik heb m'n ding gezegd, ik hoop alleen dat iedereen hier de juiste conclusie uit trekt. Als ik erin slaag om dezelfde score te halen kom ik speciaal voor jou terug Syngrow en verwacht ik op z'n minst een hele dikke kus van je
Laten we de offtopic laten voorwat het is of ga op [M] verder hierover, de thread is er speciaal voor gemaaktSucces nog met de 30k!
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Genoeg over kristallen dan, results willen we
Het is hier zo stil...
En vraagje: wanneer is +- het volgende contest gepland? Zou graag meedoen dan vandaar
En vraagje: wanneer is +- het volgende contest gepland? Zou graag meedoen dan vandaar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Kijk eens in V&A, heeft iemand zijn kaartje aangeboden:OConnor schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:45:
Genoeg over kristallen dan, results willen weHet is hier zo stil...
Advertentie .
Misschien dat je die mag overnemen en dan alsnog mag meedoen?
Mijn kaartje lijkt langzaam dood te gaan volgens mij, ik moet de clocks steeds lager zetten om door nature te komen

Aangezien ik normaalgesproken voor "veilig" ga, en niet gewoon mooie cijfers, vroeg ik me af hoe het zat met de gebruikte drivers. Hier word bijvoorbeeld een 5200 driver gepost op verzoek en eerder hoorde ik al 77.71 voorbij komen.
Was zelf van plan voor het gemak 77.77 te gebruiken (zat bij BF2 en heb ik dus bij de hand) maar vroeg me af wat iedereen verder gebruikte (en dan met name syngrow natuurlijk
)
Ook kon ik erg weinig vinden over LodBiasRange in rivatuner. Zou van -15 tot 15 moeten kunnen volgens google maar kan max 9 instellen
Als iemand hier wat meer voer weet hoor ik het graag natuurlijk.
Haal nu trouwens 100 FPS met 430/500, memory wil niet meewerken
Was zelf van plan voor het gemak 77.77 te gebruiken (zat bij BF2 en heb ik dus bij de hand) maar vroeg me af wat iedereen verder gebruikte (en dan met name syngrow natuurlijk
Ook kon ik erg weinig vinden over LodBiasRange in rivatuner. Zou van -15 tot 15 moeten kunnen volgens google maar kan max 9 instellen

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Ik gebruik gewoon 77.72 (valt ook in m'n compare URL's te zienCio schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:57:
Aangezien ik normaalgesproken voor "veilig" ga, en niet gewoon mooie cijfers, vroeg ik me af hoe het zat met de gebruikte drivers. Hier word bijvoorbeeld een 5200 driver gepost op verzoek en eerder hoorde ik al 77.71 voorbij komen.
Was zelf van plan voor het gemak 77.77 te gebruiken (zat bij BF2 en heb ik dus bij de hand) maar vroeg me af wat iedereen verder gebruikte (en dan met name syngrow natuurlijk)
Ook kon ik erg weinig vinden over LodBiasRange in rivatuner. Zou van -15 tot 15 moeten kunnen volgens google maar kan max 9 instellenAls iemand hier wat meer voer weet hoor ik het graag natuurlijk.
LOD kan idd tot 15. Je moet dan de LodBiasRange in die registry editor functie van Rivatuner op 15 of hoger zetten. Hierna kun je LOD gewoon tot 15 instellen via het DirectX panel.
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
De 28 in nvhp is gelijk aan 3.0 in rivatunerVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:31:
lod kan zelf hoger maximaal 28
moet je wel de juiste software gebruiken
nvhardpagese
Nou, lod op 15 & 443/547 geeft me 108 FPS. Tijd om te verkassen naar een verse install op een beter systeem (celeron D systeem met ati on-board..)
Hoe halen jullie in godsnaam die hoge core speeds zonder vmod?
Hogere lod is niet altijd beterCio schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:49:
Nou, lod op 15 & 443/547 geeft me 108 FPS. Tijd om te verkassen naar een verse install op een beter systeem (celeron D systeem met ati on-board..)
Nou, veel meer krijg ik er niet meer uit zonder mods. Hooguit dat buiten zitten nog iets helpt.
http://www.ministry-oc.net/contests/viewscore.php?s=61895
Nu met Zalman VF700Cu er op, omdat ik toch de koelpasta moest vervangen, deze er maar gelijk op gezet. Mem doet het wel aardig: 600 MHz. Gpu heeft duidelijk meer volts nodig.
Nu met Zalman VF700Cu er op, omdat ik toch de koelpasta moest vervangen, deze er maar gelijk op gezet. Mem doet het wel aardig: 600 MHz. Gpu heeft duidelijk meer volts nodig.
zonder mods? Wow, dan zijn het echt zieke clocks, mooi manComp-Freak schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:20:
Nou, veel meer krijg ik er niet meer uit zonder mods. Hooguit dat buiten zitten nog iets helpt.
hoeveel volt gaat er over het geheugen?Comp-Freak schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:20:
en heb je 'gewoon' samsung TC50 mem?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
onder 0
Syngrow: 154,6 FPS 605/570
Extera: 141,2 FPS 625/580
petervandamned: 141,1 FPS
Rol-Co: 136,7 FPS 630/550
boven 0
DesertShooter: 129,0 FPS 545/570 (boxed)
El Snorro: 126,6 FPS 546/547 water
Comp-Freak: 125,3 FPS 480/600 air (ongemod!
)
Reg-Edit: 124,3 FPS 575/550
rimpeldinky 120,1 FPS 467/567 air
petervandamned: 117,4 FPS air (geen clocks)
Extera: 117,4 FPS 475/543 air
Cio: 110,2 FPS 440/540 air
Freeze_XJ: 107,7 FPS 455/526 air
Zitten een paar kaarten tussen die wel willen, en een paar totaal niet. Mijn core kan ik niet meer benchen op 447 en mem geeft op lagere snelheden al arti's. Ik geef het op
Syngrow: 154,6 FPS 605/570
Extera: 141,2 FPS 625/580
petervandamned: 141,1 FPS
Rol-Co: 136,7 FPS 630/550
boven 0
DesertShooter: 129,0 FPS 545/570 (boxed)
El Snorro: 126,6 FPS 546/547 water
Comp-Freak: 125,3 FPS 480/600 air (ongemod!
Reg-Edit: 124,3 FPS 575/550
rimpeldinky 120,1 FPS 467/567 air
petervandamned: 117,4 FPS air (geen clocks)
Extera: 117,4 FPS 475/543 air
Cio: 110,2 FPS 440/540 air
Freeze_XJ: 107,7 FPS 455/526 air
Zitten een paar kaarten tussen die wel willen, en een paar totaal niet. Mijn core kan ik niet meer benchen op 447 en mem geeft op lagere snelheden al arti's. Ik geef het op
[ Voor 0% gewijzigd door Cio op 01-02-2007 17:12 . Reden: Extera heet geen Exetera ]
Verwijderd
Even een vraagje tussendoor, tot wanneer duurt de contest. Want ik heb in de komende weken wel wat tijd om te prutsen, wanneer is de deadline om scores in te zenden?
Van mij mag hij nog wel even duren 
@ cio, je schrijft me naam fout
@ cio, je schrijft me naam fout
Ik geloof dat we 2 maanden hadden geteld vanaf 1 januari.
Tot 1 maart dus
Tot 1 maart dus
Staat 2,67 volt op mn mem. Chips zijn idd TC50. Op 600 is het niet bepaald stabiel denk ik, maar net genoeg om een 3d mark run te doen. 5 MHz hoger en het is al mis. Lijkt er op dat het wel behoorlijk afhankelijk is van de temperatuur. Met de stock koeler kwam ik maar tot 580, hoewel soms 570 maar de max was.El Snorro schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:21:
[...]
hoeveel volt gaat er over het geheugen?
en heb je 'gewoon' samsung TC50 mem?
Overigens moet ik nog wel wat aan mn tweaken doen aangezien Syngrow eerst ook rond deze score zat op lagere clocks. Wat weet jij dat ik niet weet?
iedereen zoekt/zocht naar de tweak die syngrow gebruikt, maar niemand is er (tot nu toe) achter gekomen.Comp-Freak schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:59:
[...]
Overigens moet ik nog wel wat aan mn tweaken doen aangezien Syngrow eerst ook rond deze score zat op lagere clocks. Wat weet jij dat ik niet weet?(retorische vraag, tenzij je een tweak wilt delen?
)
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Toptopic, erg gaaf om te lezen.
Denk dat ik volgende keer ook meedoe, heb dan een vrieskoeling tot me beschkking (die ik cker nodig zal hebben tegen jullie geweld). Ik hou me core gwoon net op +1C
(dat is toch niet cheaten
)
Het spijt me maar ik ga ff offtopic, maar zo bereik ik wel de juiste mensen heb ik het id
Zal een subtiel linkje plaatsen
8800GTX Overclock resultaten!!
Denk dat ik volgende keer ook meedoe, heb dan een vrieskoeling tot me beschkking (die ik cker nodig zal hebben tegen jullie geweld). Ik hou me core gwoon net op +1C

Het spijt me maar ik ga ff offtopic, maar zo bereik ik wel de juiste mensen heb ik het id
Zal een subtiel linkje plaatsen
8800GTX Overclock resultaten!!
Nukezone FTW
dat is nog mee het leukste van de contestEl Snorro schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:22:
[...]
iedereen zoekt/zocht naar de tweak die syngrow gebruikt, maar niemand is er (tot nu toe) achter gekomen.
*burp*
Vmod er maar ff op gepleurd, alleen voor de gpu. Resultaat:
Beetje brak nog, ben tot 1,55 volt gegaan en OS is niet bepaald getweakt. Met dezelfde clocks als DesertShooter zat ik 1,5 fps lager dan hem.
Rolco moet nog wel in te halen zijn. Kan jij echt niet harder met dat mem?
Laatste opmerking: Ik heb ook een iets andere pcb dan DesertShooter, net zoals Reg-Edit.
Beetje brak nog, ben tot 1,55 volt gegaan en OS is niet bepaald getweakt. Met dezelfde clocks als DesertShooter zat ik 1,5 fps lager dan hem.
Laatste opmerking: Ik heb ook een iets andere pcb dan DesertShooter, net zoals Reg-Edit.
jij hebt toch zeker wel de beste kaart in handen hoor!Comp-Freak schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:04:
Vmod er maar ff op gepleurd, alleen voor de gpu. Resultaat:
Mooie clocks!
Ben er ook wel gelukkig mee
Balen dat mn single stage al een jaar lang in onderdelen stof staat te vangen... Moet nog steeds een keer in elkaar gesoldeerd worden.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Nu wil ik die truck ook weten

Lekker gedaan Rob!

Lekker gedaan Rob!

[ Voor 35% gewijzigd door Extera op 05-02-2007 00:59 ]
Ok, ik heb niks gezegdComp-Freak schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:04:

Mooi Rob!
wat zijn je kaartclocks??
en dat op 630/536, is wel heel goed hoor.
wat zijn je kaartclocks??
en dat op 630/536, is wel heel goed hoor.
[ Voor 36% gewijzigd door El Snorro op 05-02-2007 11:37 ]
Mooi Rob
, langzaam kom je in de buurt 
Jammer dat je mem niet meer wil, zit veel performance winst nog in daar (ik had zelf niet verwacht dat het zoveel nog zou schelen)
Jammer dat je mem niet meer wil, zit veel performance winst nog in daar (ik had zelf niet verwacht dat het zoveel nog zou schelen)
in de buurt
mis ik iets ?..... ministry nr 1 he
@ el snorro
Ja sorry man , geen clocks in de screen , was nogal blij dat ik er eindelijk voorbij was
ik zat er al een poosje tegenaan te hikken.
@ el snorro
Ja sorry man , geen clocks in de screen , was nogal blij dat ik er eindelijk voorbij was
Hahah, lekker man 
Zal binnenkort eens kijken of ik er weer overheen kan
Zal binnenkort eens kijken of ik er weer overheen kan
600mhz 4-4-4Rol-Co schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:00:
shit ....... daar gaat mijn backup
![]()
link
[afbeelding]
maar ach ....... toch weer 1 he
/me Extera heeft gister de halve dag zitten zoeken naar "het" trucje, maar niet gevonden...
Extera heeft wel weer een schone windows xp lite install
Zoek zoek zoek
Extera heeft wel weer een schone windows xp lite install
Zoek zoek zoek
/me Freeze_XJ heeft nix gevonden, behalve eindelijk die voltmods... Oftewel, 7 FPSjes erbij... Altijd leuk, laat me meteen niet meer als laatste in de rij staan. (heb ik een hekel aan, ook in goed gezelschap)
Ergo, 115.5 FPS met LOD, 59.1 zonder
(geheugen weigert hoger te gaan, ook met 2.8V, daarboven errors. Helaas bruin broodsmeersel)
Ergo, 115.5 FPS met LOD, 59.1 zonder

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
nog iets meer als 2 weken om dat trucje te vinden....
ben benieuw of syngrow er nog overheen gaat
www.koopeendroom.nl
Even ver op de zaken vooruitlopend: wanneer zou het 3e contest ongeveer komen? Was net te laat met deze maar doe volgende X zeker mee
Gaat het de komende 6 dagen nog gebeuren? Wie-o-wie geeft de contest een spannend einde? 
Zijn er uberhaupt nog mensen bezig in het geniep om over Rol-co heen te gaan?
Zijn er uberhaupt nog mensen bezig in het geniep om over Rol-co heen te gaan?
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Misschien dat ik morgen nog wel wat probeer als ik genoeg tijd heb.
Ik moet m'n hele systeem verbouwen om weer iets voor de contest te kunnen doen, dus dit kan nog moelijk worden.
Sowieso wordt het dan duimen dat die 6600 net zo snel is in een 4x slot als in een 16x exemplaar want m'n hele bord de-isoleren voor de contest ga ik niet meer aan beginnen
Ik vond deze overigens nog wel op mn HDD

159,7
Maar dat is al een oude run. ik verwacht dat Rol-Co daar wel al overheen is maar dat nog niet gepost heeft.
Ik moet m'n hele systeem verbouwen om weer iets voor de contest te kunnen doen, dus dit kan nog moelijk worden.
Sowieso wordt het dan duimen dat die 6600 net zo snel is in een 4x slot als in een 16x exemplaar want m'n hele bord de-isoleren voor de contest ga ik niet meer aan beginnen
Ik vond deze overigens nog wel op mn HDD
159,7
Maar dat is al een oude run. ik verwacht dat Rol-Co daar wel al overheen is maar dat nog niet gepost heeft.
of je bent sportief en laat anderen mensen weten wat het "trucje" is
dan word het nog even leuk
Je ziet niet welke videokaart er in zit..framaster schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:19:
of je bent sportief en laat anderen mensen weten wat het "trucje" isdan word het nog even leuk
j/k
Maargoed, ik weet niet of jullie ooit een deadline gaan stellen, maar het zou iig wel tof zijn om het de laatste dag voor de dl te vertellen oid
Ik denk dat ik hem (of iets anders) heb, nog niet zeker want mn hele beeld doet raar 
Kom ATM ook niet hoger als een bepaalde Fps
..
Van't weekend ga ik weer verder om te kijken of ik hoger kan komen, moet zelfs mn vMem nog erop solderen
Kom ATM ook niet hoger als een bepaalde Fps
Van't weekend ga ik weer verder om te kijken of ik hoger kan komen, moet zelfs mn vMem nog erop solderen
Das waar als ze dat nou ook nog is lieten zienTheZeroorez schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:05:
[...]
Je ziet niet welke videokaart er in zit..
j/k
Maargoed, ik weet niet of jullie ooit een deadline gaan stellen, maar het zou iig wel tof zijn om het de laatste dag voor de dl te vertellen oid
Misschien heeft een oudere windows versie nut?framaster schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:19:
of je bent sportief en laat anderen mensen weten wat het "trucje" isdan word het nog even leuk
Lijkt iig niet op windows xp.
Hmmm, die deadline komt te vroeg... ik heb misschien leuk nieuw speelgoed binnenkort....
Ik wil dat trucje ook wel weten nou eigenlijk.
Ik wil dat trucje ook wel weten nou eigenlijk.
Deadline wordt voor mij ook krap. Misschien dat ik waterkoeling nog net kan redden, maar ik denk dat de onderdelen te laat binnen komen. En mn single stage staat nog steeds in onderdelen stof te vangen

Het verschil tussen WinXP en Win2k was iig niet zo groot, en ook XP kun je er zo uit laten zien. Wat ermee gebeurd is? Het is helemaal kaalgesloopt met nLite, er zijn LOD-tweaks uitgevoerd, en het draait op een vrij lage reso..bassie_ schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:59:
Lijkt iig niet op windows xp.
Dit is wel leuk.
Denk dat ik de volgende keer ook mee ga doen.
Moet ik dan wel in NL zijn zit nu in zuid afrika tot augustus.
Succes met de contest iedereen.
Wat gaan jullie doen met de kaarten na de contest?
[ Voor 18% gewijzigd door Calamor op 23-02-2007 14:14 ]
In de kast laten rottenCalamor schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:12:
Dit is wel leuk.
misschien bij gebrek aan results de contest een week of 2 verlengen
?
(dan heb ik m'n vapo ook hopelijk weer)
(dan heb ik m'n vapo ook hopelijk weer)
Respect koen
dat voor zo'n ballenkaartje
laatste dan voor de deadline
compare link
en natuurlijk een screenie

update wel op de ministry he.....geldige screen of validation link
compare link
en natuurlijk een screenie
DoneRol-Co schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:11:
Respect koendat voor zo'n ballenkaartje
compare link
en natuurlijk een screenie![]()
[afbeelding]
Jouw score mag dr ook best wezen, lekkere FPS voor die MHZ'en zeg
Reggie is niet te stopuuuuuuuuuh !! 
Oke oke .. ben maar weer eens lopen klooien aan mn kaart.
Hij is bijna dood alsniet dan doorgebrand
Ben blij dat ik er iig mn laatste score uit heb kunnen persen !
Draai nog steeds op lucht, niet meer mn Artic Freezer maar een Zalman koelertje (Met lampje
)
Ik had namelijk echt geen zin om die Arctic Freezer er weer op te zetten en het weer helemaal af te stellen.
Oke genoeg geluld, wat er is gebeurd :
Foto's zeggen eer als 1000 woorden
Mijn score, zoals jullie kunnen zien heb ik zelfs in 2D mode arties

Alleen voor 16 jaar en ouder!!!
Mijn koeling .. met een blauw lampje

En wat halen de flinke jongens onder 0 ? Ik doe het lekker op lucht !

Iemand ff een phase te leen ?
Heb er ook nog geen vMem op zitten, ms dat ik daarme ook een stukje hoger kan komen
Oke oke .. ben maar weer eens lopen klooien aan mn kaart.
Hij is bijna dood alsniet dan doorgebrand

Ben blij dat ik er iig mn laatste score uit heb kunnen persen !
Draai nog steeds op lucht, niet meer mn Artic Freezer maar een Zalman koelertje (Met lampje
Ik had namelijk echt geen zin om die Arctic Freezer er weer op te zetten en het weer helemaal af te stellen.
Oke genoeg geluld, wat er is gebeurd :
Foto's zeggen eer als 1000 woorden
Mijn score, zoals jullie kunnen zien heb ik zelfs in 2D mode arties

Het voltage !!!!: LET OP: Deze link is enkel en alleen bedoelt voor mensen die 16 jaar of ouder zijn. Ben je jonger en klik je hierop, bega je een strafbaar feit en zou je last van je hart kunnen krijgen !! Reg-Edit is dan ook niet verantwoordelijk voor wat er met je gebeurd als je er op klikt !! |
Mijn koeling .. met een blauw lampje

En wat halen de flinke jongens onder 0 ? Ik doe het lekker op lucht !
Iemand ff een phase te leen ?
Heb er ook nog geen vMem op zitten, ms dat ik daarme ook een stukje hoger kan komen
[ Voor 23% gewijzigd door Reg-Edit op 26-02-2007 11:45 ]
Reggie is niet te stopuuuuuuuuuh !!

Reg-Edit
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Btw, net ff geupt op ministry. (sta 3de
)
Maaaaaaar waarom hebben we maar 12 scores ??
Er doen toch echt 25 man mee
Nog een paar korte dagen te gaan he ...
Maaaaaaar waarom hebben we maar 12 scores ??
Er doen toch echt 25 man mee
Nog een paar korte dagen te gaan he ...
[ Voor 22% gewijzigd door Reg-Edit op 25-02-2007 21:25 ]
Damn, had er niet ff een topicwarning en spoiler omheen gekunt?Reg-Edit schreef op zondag 25 februari 2007 @ 21:12:
De voltage !!!! (niet toegestaan voor kinderen onder de 16 jaar)
Remeberrr is dit nog gewoon op lucht !!

Verder heel mooi
Het voltage !!!!
Dit komt al aardig in de buurt...
@onder: Je bent de spoiler-tags nog vergeten
Modbreak: LET OP: Deze link is enkel en alleen bedoelt voor mensen die 16 jaar of ouder zijn. Ben je jonger en klik je hierop, bega je een strafbaar feit! |
spoiler:
Dit komt al aardig in de buurt...
@onder: Je bent de spoiler-tags nog vergeten
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 25-02-2007 22:07 ]
Thnx, zo beter 
Reg-Edit @ Hierboven, sommige begrijpen dat ook niet
[ Voor 88% gewijzigd door Reg-Edit op 25-02-2007 22:19 ]
Heb je het 'trucje' gevonden dus?Reg-Edit schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:05:
Thnx, zo beter
Dunno of het 'de truc' is, weet wel dan ik een bijna ge-BBQ'd Vga heb 
Het 'niet begrijpen' een post eerder ging overigens over de spoiler
Het 'niet begrijpen' een post eerder ging overigens over de spoiler
[ Voor 35% gewijzigd door Reg-Edit op 25-02-2007 23:34 ]
ja 630 core op lucht is wel ...
dat geeft dan ook meteen aan dat phase niet echt helpt, en dus iedereen aan deze scores kunnen komen.........
niet zo lang geleden zat er nog iemand te huilen in de msn dat ie niet hoger kwam als 77fps
.

niet zo lang geleden zat er nog iemand te huilen in de msn dat ie niet hoger kwam als 77fps

.
Idd, ik heb nu volgens mij alle drivers geprobeerd, dus een tip** naar de rest GEBRUIK 97.02 !!Rol-Co schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:22:
ja 630 core op lucht is wel ...dat geeft dan ook meteen aan dat phase niet echt helpt, en dus iedereen aan deze scores kunnen komen.........
niet zo lang geleden zat er nog iemand te huilen in de msn dat ie niet hoger kwam als 77fps![]()
nice nice nice nice! mijn kaart is overigens definitief dood, zelfs met 3.3v op het geheugen nog artis helaas dus..
*burp*
mijne is ook dood, perongeluk 1,95v op core gehad.rimpeldinky schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:04:
nice nice nice nice! mijn kaart is overigens definitief dood, zelfs met 3.3v op het geheugen nog artis helaas dus..
Start nu neit meer op.
Dus ik lig er helaas uit
1.95? Had je gelezen toen ik de vMod erop had gezet ?
Toen stond mn potmeter voluit open
Hij ging niet aan, en al mn condensators begonnen als een gek te zoemen !
Kaart werkt nog steeds ..

Hij doet het gewoon niet meer...Reg-Edit schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:43:
1.95? Had je gelezen toen ik de vMod erop had gezet ?
Nou mijn kaart is ook dood. Gister weer uit de kast gehaald nadat mijn 7900GT om onbekende reden is doodgegaan
. Dacht ik even lekker de 6600 nog wat uit te rekken, maar helaas: ook dood.
Even nagemeten wat de core spanning was via mesure point: 0.0 Volt. Niet helemaal lekker dus
.
Maar waarom hebben er nog maar zo weinig mensen score's geupload?
Even nagemeten wat de core spanning was via mesure point: 0.0 Volt. Niet helemaal lekker dus
Maar waarom hebben er nog maar zo weinig mensen score's geupload?
Ik vrees dat sommige de kaart hebben gekocht vanwege de lage prijs/verzendkosten
.
Nog 30 uur btw
Nog 30 uur btw
joe black en ik liggen er ook uit, het mem wil gewoon niet hoog genoeg. We hebben wel nog een screenie van 100.1 fps maar dan houd ie het ook voor gezien. We hadden eigenlijk een beetje pech, mijne kon met alles stock naar 580mhz mem maar core haalde ie niet eens 500. Die van joe black ging met zijn core richting de 600 maar zn mem wouw absolut niet. Na goed, volgende keer meer geluk. Succes er nog mee en moge de beste winnen.
Ik wacht al op de volgende contest
Ik wacht al op de volgende contest
ik voel me lekkaah !!!
Jouw kaart gewoon even voltmodden, zal de core ook flink van omhoog willen lijkt me.
[Edit 21:06] Hier heeft het ook niet veel zin meer. Core wil op lucht niet hoger dan 610. En zolang ik die tweak niet weet...
Jullie tweak zorgt er op de een of andere manier ook voor dat de test minder geheugen afhankelijk is?
[Edit 21:06] Hier heeft het ook niet veel zin meer. Core wil op lucht niet hoger dan 610. En zolang ik die tweak niet weet...
[ Voor 58% gewijzigd door Comp-Freak op 27-02-2007 21:08 ]
Verwijderd
Zo, vandaag ga ik nog even klooien met die kaart. Ik ben benieuwd, mijn hoogste score is nu 100.9 op stock koeling, maar ik ga vanmiddag wat prutsen, en het is maar de vraag of de kaart over 12 uur het nog doet
Idd minder geheugen afhankelijk ..
TIP***

Zo ziet het er bij mij uit
Weet niet of het bij Syngrow & Rol-Co het zelfde is ..
TIP***

Zo ziet het er bij mij uit

Dus een nog hoger LOD dan 14.5?Reg-Edit schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:28:
Idd minder geheugen afhankelijk ..
TIP***
[afbeelding]
Zo ziet het er bij mij uitWeet niet of het bij Syngrow & Rol-Co het zelfde is ..
Ik ook nie snappen, en me benchbak ligt uit elkaar
Met je DirectX opties kun je super veel uithalen in benchmarks als deze
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Die LODS zijn echt gewoon foute photoshop filters
!

De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Mmm, toch nog maar even wat experimenteren dan...
Mijn beste score tot nu toe:

Ik heb de koeling iets aangepast. Er zit nu 2x 50mm fan op, en er staat nog een 120mm op te blazen. Vanavond maar even voltmod, want ik denk dat het niet aan de koeling ligt dat ik niet verder kom...
Mijn beste score tot nu toe:

Ik heb de koeling iets aangepast. Er zit nu 2x 50mm fan op, en er staat nog een 120mm op te blazen. Vanavond maar even voltmod, want ik denk dat het niet aan de koeling ligt dat ik niet verder kom...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 15:20 ]
en zo te zien gaat koen het ook niet meer proberen ....
V&A aangeboden: OC set: E6600 28B (5,3GHz capable), P5B Deluxe (fullmod, 580MHz+), 2x512MB D9 GMH (620+MHz)
.
V&A aangeboden: OC set: E6600 28B (5,3GHz capable), P5B Deluxe (fullmod, 580MHz+), 2x512MB D9 GMH (620+MHz)
.
Spul is nog niet weg he RobRol-Co schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:49:
en zo te zien gaat koen het ook niet meer proberen ....![]()
.
Ik ben toch maar weer even aan het benchen geslagen nu er een aantal zo dichtbij komen de laatste dagen
Kan het natuurlijk niet laten gebeuren dat iemand straks met een back-up score me nog voorbij gaat. Ik ben dus weer bezig om nog wat meer uit m'n kaartje te persen. Straks meer hopelijk
Shittt ... ik ga ook maar het laatste zuchtje uit mn kaart persen 
Reggie is niet te stoppuuuuuh !!

Nog 2,5 uur mensuuh !!
Reggie is niet te stoppuuuuuh !!
Nog 2,5 uur mensuuh !!
[ Voor 10% gewijzigd door Reg-Edit op 28-02-2007 21:20 ]
Toch maar weer vooruit lopen, zijn er ook nog AGP'rs die net zoals mij ook aan zo'n contest willen meedoen ?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Nice nice, het is alleen niet genoeg helaasRol-Co schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:02:
ok ok koen .......ik weet genoeg
over de 160 dan![]()
http://service.futuremark.com/compare?2k1=9157453
[afbeelding]
164.1FPS
Intel C2D E6600 28B @ 3610MHz 1,45v Boxed air
Crucial BallistiX PC5300 CL3 @ DDR82 CL4-4-48
Aopen GeForce 6600 DDR1 @ 655/570 (vcore mod @ 1,93v) phase-change cooled
Flink wat vcore op de GPU voor nodig gehad maar het was de moeite waard
Syngrow schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:28:
[...]
Nice nice, het is alleen niet genoeg helaas
[afbeelding]
164.1FPS
Intel C2D E6600 28B @ 3610MHz 1,45v Boxed air
Crucial BallistiX PC5300 CL3 @ DDR82 CL4-4-48
Aopen GeForce 6600 DDR1 @ 655/570 (vcore mod @ 1,93v) phase-change cooled
Flink wat vcore op de GPU voor nodig gehad maar het was de moeite waard
ziek...
* rimpeldinky gaat snel weer aan motor sleutelen
die werkt (nog?) wel
* rimpeldinky gaat snel weer aan motor sleutelen
*burp*
pffffffff
Heel mn mobo onder water
Ben dik een uur bezig geweest om het droog te krijgen ..
Maaaaar MoBo werkt gewoon weeeeeeeeeer !!!!!!!!!
Dus maar verder gegaan he ..
Kijk die atie's in 2D gekke ... is niet meer normaal

1.93 vcore
Syngrow, pas op .... ik kom dicht bij !
http://service.futuremark.com/compare?2k1=9157641
Heel mn mobo onder water
Ben dik een uur bezig geweest om het droog te krijgen ..
Maaaaar MoBo werkt gewoon weeeeeeeeeer !!!!!!!!!
Dus maar verder gegaan he ..
Kijk die atie's in 2D gekke ... is niet meer normaal

1.93 vcore

Syngrow, pas op .... ik kom dicht bij !
http://service.futuremark.com/compare?2k1=9157641
[ Voor 20% gewijzigd door Reg-Edit op 01-03-2007 00:23 ]